Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
me_mrtn schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:13:
Djerique, je hebt helemaal gelijk. :) Ik zal morgen de topicstart updaten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
Het design ziet er grotendeels hetzelfde uit, vind ik al een goed begin.
Hopelijk kunnen we er snel homebrew op draaien :)

Wel jammer dat er niets bijstaat ivm het lcd scherm, of ze een beter type hebben genomen. Liefst een zonder al die pixel problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
DaRKie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:12:

Wel jammer dat er niets bijstaat ivm het lcd scherm, of ze een beter type hebben genomen. Liefst een zonder al die pixel problemen :)
Welke pixelproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:43
dode pixels etc ;)

Ik blijf gewoon bij mijn oude PSP, ik ga niet $200 uitgeven voor eentje die praktisch hetzelfde is (op de dikte en gewicht na) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het gewicht hadden ze in eerste instantie moeten aanpassen. Het app. is imho te zwaar, om ff lekker een game te spelen. Ik doe nog wellis een spelletje in de nacht als mn vriendin al slaapt, maar dan pak ik liever mn DS omdat mn pols(en) daar minder snel last van krijgen. Nou doe ik het wel liggend, dat scheelt wellicht ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:12:

De Japanse PSP´s hebben inderdaad al een ander (beter?) type lcd scherm. Persoonlijk vind ik het Japanse scherm een scherper beeld geven t.o.v. de Europese :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Afbeeldingslocatie: http://img.qj.net/uploads/articles_module/97304/psp-lite-04_qjpreviewth.jpg?535719

Verschil is echt wel miniem, het ziet erl wel iets beter afgewerkt uit, vooral de umd tray.
De IR poort is trouwens weggehaald. Ik koop hem ... als ze er een beter scherm insteken :)
Want naast dat pixel prob heeft de psp in mijn ogen ook veel last van ghosting.

De tv out vind ik persoonlijk wel nice2have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat weinig reacties hier n.a.v. de nieuwe PSP. Ik ben iemand die *altijd* zijn oude console verkoopt en inruilt voor een nieuwe (Gameboy/Gameboy Light/Gameboy Color/Gameboy Advance/GBA SP/GBS Micro, DS/DS Lite, XBOX/360, SNES/N64/GC/Wii) maar ik wacht even af tot ik mijn " home-brew " ;) ;) wink wink nudge nudge know-what-I-mean know-what-I-mean kan afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

Als de brightness en de digitale pook beiden een flink stuk beter zijn, ben ik wel geinteresseerd. De omvang maakt me niet echt uit, het is niet alsof die lite versie wel in m'n broekzak past ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb gemengde gevoelens over de PSP Lite (wat is de naam eigenlijk van het beestje? :P) Aan de ene kant ben ik blij dat Sony bij een redesign is gebleven en niet met een PSP 2 is gekomen. De leeftijd van de PSP is nog relatief jong. Ook ben blij met de keuze van het design, slechts kleine verbeteringen. De PSP vind ik namelijk nog steeds extreem mooi. De video out doet me verder niet zo veel, ik zou het toch niet gebruiken. Aan de andere kant heb ik ook mijn twijfels. Waarom dat geklooi met de Hold/WLAN triggers. Het lijkt me niet echt handig om boven aan de PSP een WLAN trigger te hebben. Tweede punt is de UMD drive. Ik weet niet of jullie er beelden van hebben gezien, maar hij moet dus open worden gemaakt met je nagel, geen mechanisme. Dan 'leg' je de UMD erin en duw je hem dicht. Vooral de manier waarop je je drive openmaakt, baart me zorgen. Ook vind ik het jammer dat Sony slechts een 1200mAh accu gebruikt. De oude PSP heeft eentje met meer mAh. Ik gebruik zelf geen homebrew of kuch kuch, maar dat zal voor veel mensen ook een minpunt zijn. Wel aardig voor nieuwkomers, hoewel de prijs niet te hoog moet zijn (de Europese prijs dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mmm, had ik nog niet eens gezien dat je hem met de nagel moet opendoen, dacht dat de wlan knop de knop was om de drive te openen :)

De batterij is indd een minpunt, voor die paar mm die ze daarmee winnen hadden ze hen die moeite mogen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ja, dat vind ik dus ook. Een knopje voor de UMD drive was wel zo handig geweest. En hoewel de batterijduur nu wel langer is (1200mAh), had er van mij best 1800mAh ingemogen, zoals nu het geval is.

Afbeeldingslocatie: http://www.t3.co.uk/__data/assets/fp_auto_layout_image/813253/psp-lite-18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.t3.co.uk/__data/assets/fp_auto_layout_image/813226/psp-lite-04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

eh? ik zie absoluut geen reden om je oude psp te vervangen met dit ding.
Met de DS lite had je echt een gigantische vooruitgang tegenover de originele DS: echt alle minpunten waren weggewerkt en ik zou nooooit meer terugwillen naar men "phat".
Dit is gewoon een psp die een paar millimeter dunner is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Wat zie ik nu? Halen ze zelfs de (onder homebrew people welteverstaan) geliefde IRDA poort weg? Schande!

Jammer dat ze geen blauwtand in de plaats stoppen.

[edit]
Overigens: eerste PSP die ik kocht... geen dode pixels. Lucky or genius? Had natuurlijk wel een afspraak gemaakt dat ik hem meteen terug kon brengen voor het geval dat, maar dat was gelukkig niet nodig. 8)

[ Voor 40% gewijzigd door The Zep Man op 12-07-2007 23:36 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:12

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:26:
jammer dat hij pas in september komt, wou een psp kopen voor op vakantie over 2 weekjes. natuurlijk zonde om nu een oude psp te kopen.
Ik heb er past eentje gekocht, baal nu flink

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:50
me_mrtn schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:52:
Ja, dat vind ik dus ook. Een knopje voor de UMD drive was wel zo handig geweest. En hoewel de batterijduur nu wel langer is (1200mAh), had er van mij best 1800mAh ingemogen, zoals nu het geval is.
Wat is dan het belangrijkste verschil tussen deze verschillende batterijen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kromme schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:43:
[...]

Ik heb er past eentje gekocht, baal nu flink
Ik ook maar baal niet, op deze kan ik tenminste wat ik er mee wil ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kees89 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:07:
[...]

Wat is dan het belangrijkste verschil tussen deze verschillende batterijen??
De 1800mAh heeft meer 'juice' en gaat dus langer mee. Aangezien Sony beweert dat de batterijduur verlengt is en er een mindere sterkere batterij is gebruikt, moet Sony dus een aantal energiebesparingen hebben geimplementeerd in de PSP. Lijkt me leuk als er dan nog een sterkere (1800mAh of hoger?) komt voor de PSP P (zo noemde Tretton de vernieuwde PSP?). Ik hou niet echt bij hoe lang ik met de batterij kan, maar het is zeker leuk aangezien ik nog wel eens ver wil vliegen en dan voornamelijk mijn PSP gebruik. De DS blijft meer en meer stof happen. Helaas, tot de nieuwe Zelda hier uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Boxjes zitten ook aan de voorkant zo te zien. Dus geluid zal ook wel beter zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje mbt vice city story's. Ik ben bezig met de iso file kleiner te maken zodat ik ruimte bespaar. Nu dacht ik laat ik de radio stations eens weghalen en vervangen voor fake bestanden. Dit werk echt niet, ik krijg nu een fout dat het spel niet wil opstarten.. Op de pc werkte dit truucje wel altijd..?

Weet iemand waarom dit niet werk en of het mischien wel op een andere manier werkt? Ik heb de ISO open gemaakt met UltraISO het lijkt me dat die hem ook weer netjes weg schrijft.. of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben nog steeds op zoek naar Luminus. Iemand van de kanten van Genk (België ? ) die het spelletje verkoopt?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:52:
Ik ben nog steeds op zoek naar Luminus. Iemand van de kanten van Genk (België ? ) die het spelletje verkoopt?
Sinds 2 weken is dat spel tweedehands niet meer te verkrijgen en heel erg duur. Ik heb geen flauw idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Snake schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:52:
jij will downgraden zekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:41:
[...]

jij will downgraden zekers
Nee, hij wil tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij mag ik dit niet zeggen.. sorry.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Dan moeten jullie de topicwaarschuwing eens lezen...

Als het je gewoon om Lumines gaat, paar weekjes wachten en de gepatchte versie ligt in de winkels. Als je niet kan wachten, Marktplaats. Is alleen niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:17:
[...]

Sinds 2 weken is dat spel tweedehands niet meer te verkrijgen en heel erg duur. Ik heb geen flauw idee waarom.
Heb je in een grot geleefd ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:56:
[...]

Ja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:48:
Ik heb een vraagje mbt vice city story's. Ik ben bezig met de iso file kleiner te maken zodat ik ruimte bespaar. Nu dacht ik laat ik de radio stations eens weghalen en vervangen voor fake bestanden. Dit werk echt niet, ik krijg nu een fout dat het spel niet wil opstarten.. Op de pc werkte dit truucje wel altijd..?

Weet iemand waarom dit niet werk en of het mischien wel op een andere manier werkt? Ik heb de ISO open gemaakt met UltraISO het lijkt me dat die hem ook weer netjes weg schrijft.. of toch niet?
Je moet de ISO maken met UMDGen / www.umdgen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Mmmh, Sony denkt er over na om Calling All Cars over te zetten naar de PSP. En dat zou niet de enige game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

ik hoop dat die earthworm jim game eindelijk eens uitkomt, met cellshaded gebeuren enzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, die is in de diepvriezer gestopt. ;( Jammer, want die zag er inderdaad leuk uit. Waar is de tijd geleden dat Superworm Jim nog cool was. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Slasher schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:56:
[...]

Ik heb ook geen flauw idee

Plz enlighten us :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DaRKie schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook geen flauw idee

Plz enlighten us :)
De unpatched versie van Lumines heeft hetzelfde 'euvel' als de unpatched versie van GTA: Liberty City Stories; er kan gedowngrade mee worden. Dit tot en met firmware 3.50. Maar ik denk dat ik genoeg heb gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ahzo, zal ik misschien mijn versie maar eens te koop zetten en 150 euro vragen ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
You're pure evil. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Gewoon vraag en aanbod :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Denk niet dat je het ervoor vangt maar je kan het proberen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

hoi ... ik heb een vraagje over firmware (legaal). Maat van me wil een 2e hands psp overkopen. De gene die um wou verkopen wou een firmware update doen en (WHY I don't know) tijdens het updaten trok die gast de usb kabel eruit. Als je nu de psp opstart brandt alleen het groene lampje.

Betekend dit gewoon dat de psp gebricked is en dat hij de psp gewoon kan weggooien? Of is er nog hoop en kan er eeen firmware erop gezet worden?

[ Voor 7% gewijzigd door thalyric op 16-07-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

thalyric schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:40:
hoi ... ik heb een vraagje over firmware (legaal). Maat van me wil een 2e hands psp overkopen. De gene die um wou verkopen wou een firmware update doen en (WHY I don't know) tijdens het updaten trok die gast de usb kabel eruit. Als je nu de psp opstart brandt alleen het groene lampje.

Betekend dit gewoon dat de psp gebricked is en dat hij de psp gewoon kan weggooien? Of is er nog hoop en kan er eeen firmware erop gezet worden?
ik zou hem opsturen naar sony

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric

thalyric

God

yGiDoRp schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:43:
[...]

ik zou hem opsturen naar sony
Ja maar zullen ze um dan nog wel patchen? Bedoel, volgens het bonnetje is de psp gekocht in 09-2005. Zou je zeker moeten dokken ... en zo ja .. weet iemand hoeveel dat kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
De PSP is in ieder geval gebricked. Er zijn bedrijven die het kunnen herstellen, maar dan moet je even de GoT Search gebruiken in dit of het vorige topic. Anders neem je toch gewoon contact op met Sony, je doet verder niets fouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thalyric schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:40:

Probeer dit eens, psp uitzetten, batterij eruit halen, batterij er weer in, psp weer opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Bricken door USB kabeltje er uit te halen? :?
Lijkt me niet mogelijk. Misschien heeft hij de update via de pc gedownload, maar dan nog...je kopieert hem naar de USB stick en vandaar installeer hij hem. Lijkt me dus geen USB kabel probleem hoor, ik doe dat ook wel eens en nooit een probleem gehad.

Lijkt me een ander probleempje, CFW misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nieuwe foto's van de Star Wars-PSP op afslankkuur.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric

thalyric

God

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:15:
[...]

Probeer dit eens, psp uitzetten, batterij eruit halen, batterij er weer in, psp weer opstarten :)
ja indeed ... maat had ff sony gebeld en die zei hetzelfde ;-) We gaan het proberen thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

ah, de sivere psp lite kunnen pre-orderen bij de lokale gameshop, ze durften niet te zeggen wat het gaat kosten, maar ik ben 1 van de eerste die een zilvere in me handen gedrukt krijg als ze binnenkomen :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Denko schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 01:10:
ah, de sivere psp lite kunnen pre-orderen bij de lokale gameshop, ze durften niet te zeggen wat het gaat kosten, maar ik ben 1 van de eerste die een zilvere in me handen gedrukt krijg als ze binnenkomen :P
van een up-to-date gameshop gesproken ;)

Ik bezit nu een witte psp maar ben niet van plan deze te verkopen en dan een psp lite te kopen.
Voor die paar games dat ik er op speel en enkel wanneer ik mij 's avonds wat verveel. Hopelijk is de laadtijd van de UMD drive wel wat (liefst véél) sneller geworden want deze zuigt echt hard. De tv-out feature is voor mij persoonlijk echt dom. Lekker gamen via je handheld op tv. Leuk is anders ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shello schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 01:33:
[...]
Hopelijk is de laadtijd van de UMD drive wel wat (liefst véél) sneller geworden want deze zuigt echt hard.
Kijk, daar zijn nu die games op memorycard weer zo handig voor. Laden sneller en verbruiken minder energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Mwoah, de meeste laadtijden zijn nog wel te doen. Maar games als Formula One 06/07, waarbij je echt meer dan 1 minuut moet wachten voor het menu en daarna nog anderhalf/twee minuten voor de eigenlijke race is belachelijk. Dat de PSP redelijk kan laden bewijst Daxter wel. Ik heb Ratchet & Clank niet gespeeld, maar was toch van dezelfde studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
[...]
De tv-out feature is voor mij persoonlijk echt dom. Lekker gamen via je handheld op tv. Leuk is anders ..
Ik vind die feature net leuk, niet om te gamen op tv, wel om films af te spelen. Zo heb je met de psp altijd een mediacenter bij je zonder al te veel gesleur.

Niet dat ik het zoveel zal gebruiken, but it's a nice to have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ja, maar nadeel is dat de maximale resolutie 480x272p is. Nu ligt de resolutie van een gemiddelde TV net wat hoger (ook SDTV's), om over HDTV's te zwijgen. En bij LCD TV's is het niet geweldig als de resolutie niet native is (HDReady 1366x786?) Misschien leuk voor in zo'n portable TV-schermpje in de auto, of een 33cm TV'tje of iets dergelijks. Maar ik zit nu ook niet om zo'n functie te springen. Grappig.

Maar om eerlijk te zijn, dat dacht ik ook over de internetbrowser van de PSP. Nu blijkt dat ik dat ding meerdere malen per dag gebruik. De meeste pagina's laden prima, soms mis je wat images. Ik kan mijn mail checken, FOK!, QJ.net, Gonintendo.com en nog een aantal andere sites. Niet al te snel, maar daar is mijn internet nu ook niet naar. ;) Back to work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

[...]

van een up-to-date gameshop gesproken ;)

Ik bezit nu een witte psp maar ben niet van plan deze te verkopen en dan een psp lite te kopen.
Voor die paar games dat ik er op speel en enkel wanneer ik mij 's avonds wat verveel. Hopelijk is de laadtijd van de UMD drive wel wat (liefst véél) sneller geworden want deze zuigt echt hard. De tv-out feature is voor mij persoonlijk echt dom. Lekker gamen via je handheld op tv. Leuk is anders ..
ja, het is voor mij ook geen upgrade, ik heb al tijden geen psp meer (had em alleen in het begin even, was nog niks voor --> verkocht dus) maar deze is wel goed op tijd in dat geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:39
Voor de mensen die de nieuwe batterij jamer vinden: De oude blijkt er ook in te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Maar de batterij cover past er dan niet op. Leuker is dat Sony wel met een sterkere batterij komt, met passende cover. Maar daar zal wel weer flink voor ind e buidel getast moeten worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Voor de mensen die nog een PSP zoeken. SaveGames in Amsterdam Noord heeft nog een aantal imports liggen uit Japan voor 169,95. Samen met een vriend heb ik door heel Purmerend gezocht en niets gevonden. Ding is gewoon uit de handel gehaald blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whatzert schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:23:
Voor de mensen die nog een PSP zoeken. SaveGames in Amsterdam Noord heeft nog een aantal imports liggen uit Japan voor 169,95. Samen met een vriend heb ik door heel Purmerend gezocht en niets gevonden. Ding is gewoon uit de handel gehaald blijkbaar.
Correctie, PSP is niet uit de handel gehaald, maar voorraad wordt niet aangevuld om straks plaats te kunnen maken voor de (kuch :+ ) "nieuwe" psp. Dit om te voorkomen dat niemand meer de oude psp koopt als beiden naast elkaar in de winkel liggen. Ik vraag me overigens af waarom niemand een roze psp wil :+ was afgelopen avond bij de BartSmit lagen er nog 3. Prijs 166 euries met 2 games erbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Mm, de Pink-versie vloekt nogal bij me kleding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zeer goed nieuws!
Sony has confirmed that the new slimline PSP will launch in Europe before it arrives in Japan and will be priced at €169, as announced by David Reeves at E3 last week.

Speaking at SCEE's special E3 event Reeves told the audience, "It will come out at 169 Euros in all the PAL territories at the beginning of September." The new PSP is due to launch in Japan on September 20.

A spokesperson for Sony Computer Entertainment Europe has confirmed to GI.biz, "As David said in his speech last week, the new PSP will launch in early September and will be the same price as the existing one."

The original PSP currently retails in the UK for GBP 129.99.
offtopic:
Crap, dubbelepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aankomende releases:
07/20
Cube
Generation of Chaos
Shrek the Third
Transformers: The Game
08/03
Silverfall
Surf's Up
08/17
Hard Rock Casino
08/24
Impossible Mission
Madden NFL 08
Pac-Man World Rally
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
08/31
International Cricket Captain 2007
Monster Hunter Freedom 2
Worms: Open Warfare 2
09/07
Alien Syndrome
Crazy Taxi: Fare Wars
Freak Out - Extreme Freeride
World Championship Cards
09/14
ATV Offroad Fury Pro
Warriors of the Lost Empire
09/21
Juiced 2: Hot Import Nights
World Championship Poker
09/28
Ratatouille
10/09
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
10/12
Dead Head Fred
10/19
Syphon Filter: Logan's Shadow
11/30
King of Clubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

SkyStreaker

Move on up!

Okay, ik heb zonet mijn PSP gebricked.... Alhoewel, de ene zegt van wel, de andere niet... (gaat alleen groen lampje aan en daarna gaat de PSP ook weer uit :s) Recovery is van geen sprake.

Evengoed, ik heb nog 2 maanden garantie en ik heb hem ge-RMA'd. Nu zou ik 2 mailtjes krijgen van moduslink, maar tot op heden nog maar 1 met de registratie van de RMA. Wat nu? wachten op Maandag ofzo? :P

Of heeft iemand eventueel een suggestie wat ik zelf nu hier ter plekke kan doen om hem te fixen?

(ik hoop dat deze vraag toegestaan is? het is niet helemaal duidelijk...)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Je psp is gebrickt. Je kan proberen hem nog op te sturen, maar downgraden mag zowiezo niet, wss is dit de oorzaak. De kans is klein dat je hem gratis gerepareerd krijgt.

Proberen zou ik zeggen. :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Final Fantasy Crisis Core Limited Edition
  • 13 september 2007 in Japan
  • ¥ 25.980 (≈ € 153)
  • 77.777 stuks
  • Zilveren PSP
  • Mobiel strap
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070717/ffpsp01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070717/ffpsp09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070717/ffpsp02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070717/ffpsp08.jpg
Bron: Impress.co.jp

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

not2secure4u schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:17:
Je psp is gebrickt. Je kan proberen hem nog op te sturen, maar downgraden mag zowiezo niet, wss is dit de oorzaak. De kans is klein dat je hem gratis gerepareerd krijgt.

Proberen zou ik zeggen. :)

Met alle eerlijkheid, hoe willen ze dat zien anders dan dat de stroom d'r af gegaan is tijdens de update door toedoen van de kat die de lader uit het stopcontact op speelse manier verwijderde al ware het een kluwen wol.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Icelus schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:09:
Final Fantasy Crisis Core Limited Edition
  • 13 september 2007 in Japan
  • ¥ 25.980 (≈ € 153)
  • 77.777 stuks
  • Zilveren PSP
  • Mobiel strap
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Impress.co.jp
Geef mij die witte die daar in de kast staat maar. Ik vind grijs zo plastic aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

me_mrtn schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:37:
[...]

Geef mij die witte die daar in de kast staat maar. Ik vind grijs zo plastic aan doen.
Die witte is ook grijs, kijk maar naar de closeups. De hoek is alleen anders, het licht reflecteert anders ;) Maar inderdaad, erg plastic-achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu de beste instellingen voor de webbrowser op de psp en/of heeft iemand misschien nog tips met betrekking tot de browser 8)7 Ik wil hem nu wat vaker gaan gebruiken maar het loopt nog niet soepel met de tabs (hoe werken die eigenlijk) en ik krijg vaak de melding "out of memory" (cache staat op 2048) :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:28:
Wat zijn nu de beste instellingen voor de webbrowser op de psp en/of heeft iemand misschien nog tips met betrekking tot de browser 8)7 Ik wil hem nu wat vaker gaan gebruiken maar het loopt nog niet soepel met de tabs (hoe werken die eigenlijk) en ik krijg vaak de melding "out of memory" (cache staat op 2048) :?
Tabbed surfen werkt inderdaad niet echt lekker als je sites open hebt die veel images gebruiken. Ik heb meestal maar één tab open. Tabbed surfen doe je btw door vierkantje + L of R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
SkyStreaker schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:32:
[...]

Met alle eerlijkheid, hoe willen ze dat zien anders dan dat de stroom d'r af gegaan is tijdens de update door toedoen van de kat die de lader uit het stopcontact op speelse manier verwijderde al ware het een kluwen wol.
Daar heb je natuurlijk een punt. Je hebt idd kans. Gewoon proberen ! :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Goed ik heb gisteren tweedehands een bijna niet gebruikte psp gekocht met twee spellen voor 150 euro. Op zich vind ik het geen verkeerde deal. Winkelwaarde (volgens de bon) lag op meer dan 300 euro (eind 2006)
Die lite versie is leuk maar biedt niet zo veel speciaals als ik het zo zie.

Ik heb nu firmware 2.71 (legaal) erop staan, is het verstandig deze te upgraden naar 3.51?
Heb even wat op internet gekeken voor de alternatieve firmware, maar voorlopig begin ik daar niet aan gezien de risico's.

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 23-07-2007 11:30 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Het ligt er aan of je nog van plan bent nieuwe games te kopen. Deze hebben een hogere firmware nodig, hoewel ik nog hoger ben tegen gekomen dan fw 3.10. Ook is de mogelijkheid om te linken met je (mogelijke) PlayStation3 niet aanwezig en nog een aantal andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik heb geen ps3, maar zal nog wel andere games spelen.

Gewoon op de Sony site staat v3.51

http://nl.playstation.com...date-features-(ver-3-51)/

[ Voor 56% gewijzigd door Frostbite op 23-07-2007 11:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Op PSPUpdates.qj.net kun je de oudere firmwares ook downloaden, die staan namelijk niet op de site van Sony. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

even een vraagje, die crisis core komt in september al in japan (vermoedelijk samen met de psp lite), maar de engelse versie duurt nog een jaar zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als ie hier al komt. Waarschijnlijk een Japan exclusive, zoals zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
me_mrtn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:54:En bij LCD TV's is het niet geweldig als de resolutie niet native is (HDReady 1366x786?)
Beetje absurde redenering, want guess what, er is geen enkele standaard 1366x768, dus al die inkomende TV-signalen, van PAL tot 1080i moeten allemaal naar 1366x768 gescaled worden. Nog niemand hierover horen klagen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Twixie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:58:
[...]

Beetje absurde redenering, want guess what, er is geen enkele standaard 1366x768, dus al die inkomende TV-signalen, van PAL tot 1080i moeten allemaal naar 1366x768 gescaled worden. Nog niemand hierover horen klagen hoor...
Wat ik bedoel;

Veel mensen zijn enthousiast over het feit dat de video output geïmplementeerd is. Ik niet. Waarom? De resolutie van de PSP is 480x272 pixels. Veel lager dan een normale PAL-resolutie. Feit is gewoon dat LCD TV's (plasma weet ik niet zeker), lang niet zo scherp zijn als bij de native resolutie. Als de resolutie van de PSP output niet hoger kan zijn dan 480p (dat is zo), waarbij de normale PAL-resolutie 720x576 pixels is. Ook bij 720p moet er op HD-Ready TV's nog wat gebeuren om het op de TV te krijgen.

Wat ik dus bedoel, de (output)resolutie is te laag om op een ander scherm te gaan gamen, iets wat mensen nog al willen. Althans, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 08:21
me_mrtn schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:14:
[...]

Wat ik bedoel;

Veel mensen zijn enthousiast over het feit dat de video output geïmplementeerd is. Ik niet. Waarom? De resolutie van de PSP is 480x272 pixels. Veel lager dan een normale PAL-resolutie. Feit is gewoon dat LCD TV's (plasma weet ik niet zeker), lang niet zo scherp zijn als bij de native resolutie. Als de resolutie van de PSP output niet hoger kan zijn dan 480p (dat is zo), waarbij de normale PAL-resolutie 720x576 pixels is. Ook bij 720p moet er op HD-Ready TV's nog wat gebeuren om het op de TV te krijgen.

Wat ik dus bedoel, de (output)resolutie is te laag om op een ander scherm te gaan gamen, iets wat mensen nog al willen. Althans, dat is mijn mening.
Ik vind het ook weinig zinvol, als je op een groot scherm wil gamen zet je toch je ps2/3 aan.. Het hele voordeel van de psp wordt zo onderuit gehaald terwijl de nadelen t.o.v. de homeconsoles blijven (grafisch minder, minder lekkere besturing dan Dualshock2/Sixaxis). Ik zou het nooit gebruiken, al zou ik het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
En aan films bekijken op tv hebben jullie nog niet gedacht? Niet voor thuis, maar bv op reis.

[ Voor 8% gewijzigd door DaRKie op 26-07-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 08:21
DaRKie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:40:
En aan films bekijken op tv hebben jullie nog niet gedacht? Niet voor thuis, maar bv op reis.
Als ik op vakantie ben heb ik wel andere dingen te doen dan film kijken hoor :P Behalve in het vliegtuig maar dan gebruik je toch je psp scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als ik op vakantie ben, heb ik wel wat anders aan me hoofd als TV-films kijken. Wederom, de resolutie is lager dan een standaard PAL/NTSC resolutie. En als je dan nagaat dat je met een Sony-firmware een lagere resolutie hebt dan 480x272 pixels, blijft er niet veel kijkgenot over. Misschien foto's kijken maar meer ook niet.

Vergeet niet dat je de kabel(s) er nog bij moet kopen.

offtopic:
Great minds think alike jap85 :P

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 26-07-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

me_mrtn schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:23:
Als ie hier al komt. Waarschijnlijk een Japan exclusive, zoals zo vaak.
lijkt me sterk dat ze een deel van FF als een japan exclusive willen houden, lopen ze een zak geld mis van jewelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Denko schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:45:
[...]

lijkt me sterk dat ze een deel van FF als een japan exclusive willen houden, lopen ze een zak geld mis van jewelste
Ah, ik dacht dat ie het over de speciale PSP had. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
me_mrtn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:44:
Als ik op vakantie ben, heb ik wel wat anders aan me hoofd als TV-films kijken. Wederom, de resolutie is lager dan een standaard PAL/NTSC resolutie. En als je dan nagaat dat je met een Sony-firmware een lagere resolutie hebt dan 480x272 pixels, blijft er niet veel kijkgenot over. Misschien foto's kijken maar meer ook niet.

Vergeet niet dat je de kabel(s) er nog bij moet kopen.

offtopic:
Great minds think alike jap85 :P
Ik ga soms naar centerparcs of het vakantiehuisje van mijn vriendin haar ouders en dan sleur ik mijn heel xbox mee om savonds eens een film te kunnen zien. Is geen 14-daagse reis (daar heb ik het ook niet nodig) maar toch.

En wat maakt het uit dat die reso lager is? Als je een divx ofzo op tv kijkt, is die reso ook meestal lager. Op een crt tv zal het echt wel meevallen (tenzij je er met je neus op gaat hangen)

Ik zeg niet dat ik sta te springen om zoiets, maar als ze het erop zetten en de prijs blijft gelijk, dan is dat toch een leuke feature?
Dat mensen schreeuwen om een camera of gps module, dat is pas onzinnig.

Dat je de kabels ermoet bijkopen is natuurlijk een afknapper, probably gaan die 80 euro ofzo gaan kosten dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DaRKie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:32:
[...]

Ik ga soms naar centerparcs of het vakantiehuisje van mijn vriendin haar ouders en dan sleur ik mijn heel xbox mee om savonds eens een film te kunnen zien. Is geen 14-daagse reis (daar heb ik het ook niet nodig) maar toch.

En wat maakt het uit dat die reso lager is? Als je een divx ofzo op tv kijkt, is die reso ook meestal lager. Op een crt tv zal het echt wel meevallen (tenzij je er met je neus op gaat hangen)

Ik zeg niet dat ik sta te springen om zoiets, maar als ze het erop zetten en de prijs blijft gelijk, dan is dat toch een leuke feature?

Dat je de kabels ermoet bijkopen is natuurlijk een afknapper, probably gaan die 80 euro ofzo gaan kosten dan :)
Voor die tv-out kabels zal waarschijnlijk binnen 24 uur een tutorial staan om ze zelf te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 27-07-2007 17:25 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DaRKie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:32:
[...]

Jij hebt duidelijk een andere interpretatie van vakantie houden. Ik ga maandagochtend naar Madeira toe, mijn PSP en DS gaan (uiteraard) mee. Maar ik zal die 15 dagen echt niet het gevoel hebben van 'Goh, laat ik eens een filmpje opzetten!'. ;)

Nogmaals, de resolutie van een DivX zal zelfs veel hoger liggen. Maar goed, ieder z'n plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Ridge Racer 2 op de PSP zo bijzonder? Staat in de top 100 beste games aller tijden in EDGE magazine. Staan niet meer dan 3 PSP games in (Gitarro Man en Lumines zijn de andere 2)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
me_mrtn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:19:
[...]

Jij hebt duidelijk een andere interpretatie van vakantie houden. Ik ga maandagochtend naar Madeira toe, mijn PSP en DS gaan (uiteraard) mee. Maar ik zal die 15 dagen echt niet het gevoel hebben van 'Goh, laat ik eens een filmpje opzetten!'. ;)

Nogmaals, de resolutie van een DivX zal zelfs veel hoger liggen. Maar goed, ieder z'n plezier.
Je hebt blijkbaar toch niet al te goed gelezen wat ik gezegd heb maar ok, maakt niet uit :)
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:43:
Is Ridge Racer 2 op de PSP zo bijzonder? Staat in de top 100 beste games aller tijden in EDGE magazine. Staan niet meer dan 3 PSP games in (Gitarro Man en Lumines zijn de andere 2)
RR is leuk maar om te zeggen dat het top-100 materiaal is? Net als gitarro man?
Moet een saai lijstje zijn zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:58:
RR is leuk maar om te zeggen dat het top-100 materiaal is? Net als gitarro man?
Moet een saai lijstje zijn zo te zien :)
Het gaat om RR2. Hier is het lijstje

http://www.next-gen.biz/i...ask=view&id=6231&Itemid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DaRKie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:58:
[...]

Je hebt blijkbaar toch niet al te goed gelezen wat ik gezegd heb maar ok, maakt niet uit :)
Jawel, jij vind het een leuke (gratis) feature. Da's prima toch, ik vind het een nietszeggende feature wat naar mijn inziens hoogstens een paar keer gebruikt zal worden, mits de aanwezige kabels er zijn, om daarna te feature te vergeten. Sony had wat mij betreft ook de prijs €10,- omlaag kunnen doen bij wijze van spreken. Natuurlijk is dat waardeloze marketing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
me_mrtn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:00:
[...]

Jawel, jij vind het een leuke (gratis) feature. Da's prima toch, ik vind het een nietszeggende feature wat naar mijn inziens hoogstens een paar keer gebruikt zal worden, mits de aanwezige kabels er zijn, om daarna te feature te vergeten. Sony had wat mij betreft ook de prijs €10,- omlaag kunnen doen bij wijze van spreken. Natuurlijk is dat waardeloze marketing. ;)
Ach, wat jij waardeloos/nietszeggend vindt of ik leuk maakt uiteindelijk niets uit ;)

Dit hele geklets over de video feature bewijst wel dat de PSPLite niets anders te bieden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jawel, snellere laadtijden. >:) Hoewel ik daar nog geen last van heb gehad, met uitzondering van Formula One. Ontwikkelaars moeten een voorbeeld nemen aan Ready At Dawn met Daxter. Geen enkele laadtijd na het opstarten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik maak van al mijn games toch isos om vanaf mijn MS te kunnen draaien en voor zover ik begrepen heb, is het de bedoeling dat een game data naar de MS gaat kopieren zodat die niet altijd via de umd moet gaan.

Ik vraag me dan wel af wat het effect gaat zijn als ik een iso draai, want zulk een game gaat dan ook data naar de MS kopieren(die denk immers dat hij vanaf een UMD draait)
Dus dan gaat er 2x data van/naar de MS gelezen/geschreven worden. Moet ik terug met UMD's gaan sleuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Misschien vragen naar de bekende weg, maar ik zoek persoonlijke ervaringen:

Lumines 1 en 2, heel leuk en Mercury ook. Kan iemand anders mij een zeer verslavend puzzelachtig spelletje aanraden? Iets als Brain Games ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
Heb nu een tijdje een PSP en mij valt de ghosting toch wel enorm op. In GTA: LCS zie ik veel ghosting (maar dat hebben de meesten volgens mij), maar ook bij de filmpjes op de demo-UMD en bij bepaalde gamedemo's lijkt het alsof mijn ghosting erger is dan op andere PSP's. Is het bekend dat de ene PSP meer ghosting heeft dan de ander en is het bekend of iemand hiervoor al bij Sony heeft aangeklopt/zijn PSP omgeruild heeft zien worden?

Kan ik bij Sony aankloppen voor meer ghosting op mijn schermpje dan op andere PSP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
SkyStreaker schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:39:

Lumines 1 en 2, heel leuk en Mercury ook. Kan iemand anders mij een zeer verslavend puzzelachtig spelletje aanraden? Iets als Brain Games ofzo...
Every Extend Extra. Van de makers van Lumines, volgens mij staat er wel een demo op de Lumines II UMD, of het was juist andersom. Demo L2 op EEE UMD.
SiHiDa schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:52:
Heb nu een tijdje een PSP en mij valt de ghosting toch wel enorm op. In GTA: LCS zie ik veel ghosting (maar dat hebben de meesten volgens mij), maar ook bij de filmpjes op de demo-UMD en bij bepaalde gamedemo's lijkt het alsof mijn ghosting erger is dan op andere PSP's. Is het bekend dat de ene PSP meer ghosting heeft dan de ander en is het bekend of iemand hiervoor al bij Sony heeft aangeklopt/zijn PSP omgeruild heeft zien worden?

Kan ik bij Sony aankloppen voor meer ghosting op mijn schermpje dan op andere PSP's?
De GTA-games hebben veel last van ghosting inderdaad. Maar wat is veel? Als het je niet bevalt zou je toch in een winkel kunnen kijken bij een andere PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
SiHiDa schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:52:

Bij GTA: LCS hoort het zo denk ik, ik heb dat bij iedereen nog gezien en ik heb het zelf ook.
Andere spellen is mij nog niet opgevallen, volgens mij zijn alle schermen van de PSP's gewoon hetzelfde. Er zit alleen verschil in schermen tussen JAP en EU/US versie, maar volgens mij niet kwa ghosting betreft. Je kan Sony natuurlijk even bellen en vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunpey is leuk en/of Hot Pixel beetje Wario-achtige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot brain vind ik wel leuk en mocht je van Sudoku houden: Carol Vorderman's Sudoku. De laatste vind ik niet super moeilijk, ik heb hem nu bijna uitgespeeld, maar ik ben er toch even zoet mee geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Sudoku wist ik al van ver voor de rage en nog steeds vind ik er niks aan :) Maar hey, misschien leuk om te vragen, als dame, wat kan jou nou bekoren op die PSP? Mijn vriendin zoekt ook leuke spelletjes, wellicht heb je tips?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.