Thanks voor de reacties. 
Wilde eerst ff in deze draad informeren. 
Moet toch nog Sony bellen omdat ik na bijna vier maanden nog steeds geen "welkomstpakket" (UMD-case ofzo) en geen PIN-code voor Yourgamingname heb ontvangen. Die PIN-code heb ik inmiddels voor de tweede keer aangevraagd via Yourgamingname. In welke spellen heb je eigenlijk een Yourgamingname-account nodig?
Eigenlijk mag ik ook niet klagen over die ghosting, heb de PSP op internet gewonnen.
Dat was ik ook al van plan.me_mrtn schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:56:
De GTA-games hebben veel last van ghosting inderdaad. Maar wat is veel? Als het je niet bevalt zou je toch in een winkel kunnen kijken bij een andere PSP?
Ook dat was ik eigenlijk al van plan.Cubic X schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:02:
[...]
Bij GTA: LCS hoort het zo denk ik, ik heb dat bij iedereen nog gezien en ik heb het zelf ook.
Andere spellen is mij nog niet opgevallen, volgens mij zijn alle schermen van de PSP's gewoon hetzelfde. Er zit alleen verschil in schermen tussen JAP en EU/US versie, maar volgens mij niet kwa ghosting betreft. Je kan Sony natuurlijk even bellen en vragen
Eigenlijk mag ik ook niet klagen over die ghosting, heb de PSP op internet gewonnen.