Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Thanks voor de reacties. :)
me_mrtn schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:56:
De GTA-games hebben veel last van ghosting inderdaad. Maar wat is veel? Als het je niet bevalt zou je toch in een winkel kunnen kijken bij een andere PSP?
Dat was ik ook al van plan. ;) Wilde eerst ff in deze draad informeren. :)
Cubic X schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:02:
[...]

Bij GTA: LCS hoort het zo denk ik, ik heb dat bij iedereen nog gezien en ik heb het zelf ook.
Andere spellen is mij nog niet opgevallen, volgens mij zijn alle schermen van de PSP's gewoon hetzelfde. Er zit alleen verschil in schermen tussen JAP en EU/US versie, maar volgens mij niet kwa ghosting betreft. Je kan Sony natuurlijk even bellen en vragen :)
Ook dat was ik eigenlijk al van plan. ;) Moet toch nog Sony bellen omdat ik na bijna vier maanden nog steeds geen "welkomstpakket" (UMD-case ofzo) en geen PIN-code voor Yourgamingname heb ontvangen. Die PIN-code heb ik inmiddels voor de tweede keer aangevraagd via Yourgamingname. In welke spellen heb je eigenlijk een Yourgamingname-account nodig?

Eigenlijk mag ik ook niet klagen over die ghosting, heb de PSP op internet gewonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

me_mrtn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:04:
[...]

Ah, ik dacht dat ie het over de speciale PSP had. :$
hehe, nee, het spel zelf, is daar al iets bekend over, zoals of hij al vertalld is.

zover ik weet zijn de spellen regiovrij toch?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik las ergens (kan het niet meer terugvinden) een gerucht dat de nieuwe slimline versie ook mogelijkheden heeft om via WiFi mp3's te kunnen af te spelen van een PC of PS3. Weet iemand hier daar meer van ? Ik wil namelijk een PSP aanschaffen om dit te doen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Dit kan met de huidige al vanaf de PS3. Dus dat zal ook wel met de slimline kunnen. Direct (met de legale firmware) vanaf de PC..... voor zover ik weet, kan dit niet.

Over RR2. Ik vind RR2 en Wipeout nog steeds de beste psp games. Korte laadtijden. Super graphics en uitdagende gameplay. Ik verwacht ook veel van de aankomende Wipeout Pulse. Nog meer Wipeout fans hier? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MarcoM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:42:
Dit kan met de huidige al vanaf de PS3. Dus dat zal ook wel met de slimline kunnen. Direct (met de legale firmware) vanaf de PC..... voor zover ik weet, kan dit niet.

Over RR2. Ik vind RR2 en Wipeout nog steeds de beste psp games. Korte laadtijden. Super graphics en uitdagende gameplay. Ik verwacht ook veel van de aankomende Wipeout Pulse. Nog meer Wipeout fans hier? >:)
Alhier een wipeout fan :*) ...maarreh? Korte laadtijden, niet met de expansion packs :/ :/ die krengen duren een eeuwigheid om te laden :(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Valt toch wel mee, eenmaal als je in de game zit. OK eerste keer opstarten is een ander verhaal.

Alles is relatief. Bij The Fast and the Furious Tokyo Drift, duurt het telkens 45 secondes. En je moet door het gebrekkige gamedesign nogal vaak van game naar menu. Echt tergend. Nou dan valt Wipeout Pure wel mee hoor. Zeker gezien de uitstekende gameplay die geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16

Apoca

Array Technology Industry

Ik zit in sept 3 weken in de VS en wilde ik me daar de nieuwe PSP halen als ik hem tegen kom. Nu las ik dat je een Jap PSP gewoon kan halen omdat de adapter 110/220 was en deze was ook regiovrij is. Hoe zit dat met de VS versie, qua adapter zal wel het zelfde zijn en de games waren ook voor deze regio vrij he?

Ik haal hem vooral voor de film ( divx e.d. onderweg ) en tv-out functie ( kan de oude xbox met mediacenter de zolder op ), gaat dat hier in NL ook een beetje werken of zit ik dan met resoluties waar niemand wat van kan maken?

[ Voor 32% gewijzigd door Apoca op 30-07-2007 17:20 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:12
Apoca schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:59:
Ik haal hem vooral voor de film ( divx e.d. onderweg ) en tv-out functie ( kan de oude xbox met mediacenter de zolder op ), gaat dat hier in NL ook een beetje werken of zit ik dan met resoluties waar niemand wat van kan maken?
Niks tegen de PSP ofzo, maar als je hem vooral voor de media functies haalt, is het dan niet slimmer om een ''echte'' PMP te nemen? Een Archos bijvoorbeeld, daar heb je veel meer mogelijkheden mee als mediacenter zijnde. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten, het kan ook dat je de game-functie v/d PSP niet kunt missen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Nou de PSP heeft wel de voorkeur, in mijn ogen is de prijs beter en dat je der op kunt gamen is zeker een pre. Ook de nieuwe specs zien er beter uit. Heb der altijd al over gedacht 1tje te halen maar nu met die leuke extra tweaks ben ik gewoon om.

De vraag is gewoon hier halen of in de VS als ik toch daar ben ( Garantie heb je alleen in land van aankoop neem ik aan.. :? ).

[ Voor 25% gewijzigd door Apoca op 30-07-2007 20:04 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Moejo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:25:
[...]

Niks tegen de PSP ofzo, maar als je hem vooral voor de media functies haalt, is het dan niet slimmer om een ''echte'' PMP te nemen? Een Archos bijvoorbeeld, daar heb je veel meer mogelijkheden mee als mediacenter zijnde. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten, het kan ook dat je de game-functie v/d PSP niet kunt missen ofzo. :)
Nou, voor mij is het beide en het feit dat je via WiFi iets binnen kan halen. Tenminste als ze de koppeling met de PC voor elkaar krijgen zou dat wel fantastisch zijn. Ik heb ook een XBMC en het nadeel daarvan is dat voor het streamen van mp3's ik elke keer de PC moet aanzetten. De vraag is of archos ook kan streamen via WiFi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 14-09 13:41
Apoca schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:59:
Is dat nou wel een goed idee?
Ik ben ook te vinden voor de video out van de psp en de waarschijnlijk minder goede output neem ik er wel bij.
Maar je xbox+mediacenter vervangen door de psp? Dat is hetzelfde als een Lada motor in een Ferrari steken.

Je hebt immers geen remote control, de psp is voornamelijk geschikt voor h264 filmpjes, een full reso divx heb ik er zelf nog niet op afgespeeld, maar ik betwijfel of dat hij genoeg power heeft om deze weer te geven.
Terwijl dat de xbox praktisch alle formaten kan afspelen, rechtstreeks ergens van je netwerk zonder extra software. Alle soorten subtitles kan gebruiken, DVD's afspelen, ...

In het kort: ik snap echt niet waarom je je xbox wilt vervangen door de psp als mediacenter :)
Spam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 04:28:
[...]

Nou, voor mij is het beide en het feit dat je via WiFi iets binnen kan halen. Tenminste als ze de koppeling met de PC voor elkaar krijgen zou dat wel fantastisch zijn. Ik heb ook een XBMC en het nadeel daarvan is dat voor het streamen van mp3's ik elke keer de PC moet aanzetten. De vraag is of archos ook kan streamen via WiFi ?
Dus het nadeel met je xbox is dat je je pc moet aanzetten om er mp3's mee te streamen. En dit wil je oplossen door een psp te kopen die de mp3s dan van je pc gaat streamen zonder je pc aan te zetten :?

Als je via je xbox media wilt afspelen zonder je pc op te starten, dan zie ik voor mezelf de volgende 2 oplossingen:
1. je steekt een grotere hd in je xbox en zet daar alles op
2. je koopt een simpel nas systeem en steekt er een lekker grote HD in. Zodoende kan je met je pc en je xbox via je netwerk aan de data zonder dat ze alle 2 opstaan.

[ Voor 31% gewijzigd door DaRKie op 31-07-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik heb al een 160GB schijf in de xbox, maar ik wil wel eens zien wat de prestaties zijn van de TV-out op de PSP. Maar voor "on the road" en dan wat films te bekijken dat moet toch best te doen zijn. K maar dan moeten we maar ff afwachten wat de full-screen beelden zijn van b.v. divx films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Naar mijn mening is het scherm van de PSP zelf aardig goed voor films. Het is praktisch breedbeeld met een redelijke resolutie voor zijn grootte (480x270 is een exacte aspect ratio van 16:9, je offert boven en onder een rand aan pixels op) en het contrast is op stand 4 aardig helder. Voor de rest is het handig dat je losse geheugenkaarten erin kan proppen. Het enige dat de PSP eigenlijk mist is intern geheugen voor films/muziek, maar met een 2GB of 4GB 'stick kom je ook een eind.

Ow ja. Het ding heeft een UMD drive. Nog nooit gebruikt, overigens. Ik converteer mijn bestaande filmcollectie wel al wil ik die zo graag op het apparaat kijken. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Apoca schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:58:
Ik heb al een 160GB schijf in de xbox, maar ik wil wel eens zien wat de prestaties zijn van de TV-out op de PSP. Maar voor "on the road" en dan wat films te bekijken dat moet toch best te doen zijn. K maar dan moeten we maar ff afwachten wat de full-screen beelden zijn van b.v. divx films.
Ik denk persoonlijk ook dat het nog zal meevallen de beeldkwaliteit. Maar ik snapte gewoon niet waarom je je xbox zou vervangen door de psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Spam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 04:28:
[...]
De vraag is of archos ook kan streamen via WiFi ?
Jup, het nieuwste model wel (van de 604 weet ik het niet zeker). Ander pluspunt v/d Archos is dat de browser ook Flash ondersteunt. _/-\o_ Ik zou zelf eerlijk gezegd veel eerder voor een Archos gaan als ik echt op zoek ben naar een soort mini-mediacenter dan voor een PSP. Die laatste gebruik ik eigenlijk alleen maar voor de spelletjes, de rest v/d functies voegen (voor mij) weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Dus het nadeel met je xbox is dat je je pc moet aanzetten om er mp3's mee te streamen. En dit wil je oplossen door een psp te kopen die de mp3s dan van je pc gaat streamen zonder je pc aan te zetten :?

Als je via je xbox media wilt afspelen zonder je pc op te starten, dan zie ik voor mezelf de volgende 2 oplossingen:
1. je steekt een grotere hd in je xbox en zet daar alles op
2. je koopt een simpel nas systeem en steekt er een lekker grote HD in. Zodoende kan je met je pc en je xbox via je netwerk aan de data zonder dat ze alle 2 opstaan.
Sorry, typo :o . Ik bedoelde constant de TV aanzetten voor XBMC. De PSP kan ik bij de stereo zetten, klein schermpje voor MP3's af te spelen. Andere opties zijn een soundbridge van pinnacle http://www.pinnaclesys.nl...ia+Player/SoundBridge.htm of een squeezebox. Nuja, die eerste is ongeveer hetzelfde prijsklasse als een PSP en bij de PSP heb je een groter scherm en je kan ermee gamen en ook nog films kijken als ik op reis ga.

UPDATE hehe, ik heb eindelijk de website kunnen vinden waar het allemaal stond : http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=921078 :
Sony heeft op de E3 meer bekend gemaakt over de nieuwe 'lite' versie van de PSP. De lite versie zal 20% dunner zijn en 33% lichter als de originele psp die wij allemaal kennen. Ook zal de batterij langer meegaan alleen hoelang werdt er niet verteld. Ook zal de nieuwe psp beter met video's om kunnen gaan, mogelijk divx en wmv support naast mpeg4 en ook zal de lite psp aangesloten kunnen worden op externe schermen, bijvoorbeeld je tv. Je kunt je games dan op een groot scherm spelen maar ook films van je memory stick of foto's weergeven in HD resoluties! Het is dan dus net een media center.

De nieuwe psp zal ook beter met de PS3 kunnen communiceren en ook met de pc! Dit zou kunnen betekenen dat je overal je video's en muziek kunt bekijken die op je pc staan als er wifi is.
Het gekke is dat ik dus nergens anders terug kan vinden, dus is het wel waar :?

[ Voor 31% gewijzigd door Spam op 02-08-2007 05:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Moejo schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:49:
[...]

Jup, het nieuwste model wel (van de 604 weet ik het niet zeker). Ander pluspunt v/d Archos is dat de browser ook Flash ondersteunt. _/-\o_ Ik zou zelf eerlijk gezegd veel eerder voor een Archos gaan als ik echt op zoek ben naar een soort mini-mediacenter dan voor een PSP. Die laatste gebruik ik eigenlijk alleen maar voor de spelletjes, de rest v/d functies voegen (voor mij) weinig toe.
De browser van PSP ondersteunt geen flash dan ? Dat zou wel lastig zijn :? Zoals ik hierboven al heb gemeld zoek ik dus de MP3 functionaliteit maar in een soortgelijke prijsklasse als een soundbrigde. Een WiFi archos zit denk ik in een hele andere prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 05:17:
[...]

De browser van PSP ondersteunt geen flash dan ?
PSP browser ondersteunt Flash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Hij ondersteund flash...maar zeer gebrekkig. Er word namenlijk gebruik gemaakt van een enorm oude versie waardoor veel flash sites het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Cubic X schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:10:
Hij ondersteundt flash...maar zeer gebrekkig. Er wordt namenlijk gebruik gemaakt van een enorm oude versie waardoor veel flash sites het niet doen.
Dat bedoel ik dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Spam schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 05:14:
UPDATE hehe, ik heb eindelijk de website kunnen vinden waar het allemaal stond : http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=921078 :

[...]

Het gekke is dat ik dus nergens anders terug kan vinden, dus is het wel waar :?
Dat klopt niet. Het is slechts een redesign, maar biedt geen ondersteuning aan nieuwe videoopties. Sony ondersteunt simpelweg geen DivX en MPEG4. Mastaline is trouwens een site voor MSN / WLM. :)

offtopic:
wat mis ik mijn PC´tje hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ikzelf ben ook voor de psp gegaan voor multimediatoepassingen, en niet zozeer voor het gamen.
De archos(sen) die mij interesant leken waren rond de 400 euro. Dit had wel als voordeel dat ze meer opslag hadden.
Persoonlijk vond ik dat een beetje veel, maar ik durf ook niet met zo'n duur apparaat onderweg te zijn. (Durf het natuurlijk wel, maar ik kan er voor mezelf dan niet relaxt mee omgaan.)

Ik heb toen een base pack gehaald, 2e hands wat spulletjes voor gehaald, en een 4 gig kaartje gekocht. En ik vind het nog steeds een geniaal apparaat en heb daar geen moment spijt van gehad.

Ik stream thuis via wifi me hele hdd naar me psp met pimpstreamer. En stop em vol met films en serie's als ik op reis ga. Ik heb ook een extra batterij waardoor hij makkelijk 10 uur meegaat.
Heb verder maar paar spelletjes (via niet nader beschreven wegen verkregen) er op staan, want er zijn toch niet heel veel boeiende titels voor de psp. De umd's zijn wel interresant en liggen vaak in de budget bakken voor een euro of 5 tot 10. Ik vind het beeld zeer goed en net groot genoeg om acceptabel film op te kijken, maar klein genoeg voor in je zak. (archos frot je niet lekker in je zak weg, en apple video is te klein.)

Ikzelf zie het dus ook als een budget archos, waar je een paar hele vermakkelijke spelletjes op kan spelen, waar een grote community achter zit, die veel homebrew uitbrengt, waardoor hij nog vermakkelijker word. En dan is 200 euro echt geen geld.

[ Voor 10% gewijzigd door Mielmania op 05-08-2007 23:11 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Is der al iets over de release datum zeker? Ik lees her en der 13-09 voor Europa, buiten de release datum 20-09 in Japan het erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik voor het weekend nog een zwarte PSP kan kopen? Kan er echt nergens meer 1 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je gewoon even netjes wacht, kun je dadelijk de nieuwe versie kopen :)

Of het moet zijn dat je niet zonder kunt...ik kan tegen die tijd me abbonement verlengen en dan neem ik die er wel bij. Maar geloof dat ze zo'n beetje overal zijn uitverkocht...mss speurders/marktplaats of iets dergelijks...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ombouw/firmware/etc-vragen zijn niet welkom

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een 2-tal pics van de FFVII slimline PSP, krijgt een uniek serienummer.
In totaal zullen er 77.777 exemplaren worden geproduceerd 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/FFVIIpspslimline.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/FFVIIpsp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
En is het ook bekend hoe je deze kan kopen ?
Want ik heb er zeker intressen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hermedico schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:29:
En is het ook bekend hoe je deze kan kopen ?
Want ik heb er zeker intressen in.
Hij is nog niet te koop, binnenkort kan je hem wel reserveren op import sites. Officieel vanaf 13 september 2007 verkrijgbaar. Prijs: nog niet bekend :? Firmware: nog niet bekend :?
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/FFVIIXTRA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Ik vind hem er toch wel heer erg vet uitzien.
Is het niet mogelijk om deze gewoon ergens te kopen in een shop ?
Of zit je echt aan een webshop vast ?
Ben benieuwd wat hij gaat kosten, ik heb er wel wat meer voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar die nieuwe psp. Is het mogelijk om daarmee homebrew software te draaien of is deze voorzien van nieuwere firmware die niet terug te draaien is naar 1.50? Kortom doe ik er beter aan nu een klassieke psp te kopen en die terug draaien naar 1.50 of kan ik wachten op de nieuwe psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De nieuwe psp heeft firmware 3.60 en een nieuw moederbord ( TA-085 ). Wat precies de tweaks zijn in deze firmware is nog niet duidelijk.

Maar enkele zijn wel al zeker:

* "UMD Cache" waarin je de extra cache in kan stellen ( PSP gebruikt om games sneller te laden).
* PSP is via een USB-poort op te laden.
* instellen aan welk soort TV je de PSP verbindt 4/3 + 16/9

Homebrew zal echt niet werken op de "nieuwe" psp. Waarschijnlijk na verloop van tijd wel weer, maar in het begin is het echt no go. Maar met de huidige prijzen op marktplaats voor games, en zo heel veel mega games zijn der niet dus is het toch geen ramp dat het niet gelijk werkt.

Maar ja je bent een tweaker en je wilt altijd alles der uit halen wat der in zit he >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Apoca op 07-08-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Is die UMD cache optie iets dat je aan en uit kunt zetten? Lijkt me toch dat dit altijd aan moet staan want wie wil er nu lange laadtijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

mischien kost het wel meer stroom ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

MarcoM schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:53:
Is die UMD cache optie iets dat je aan en uit kunt zetten? Lijkt me toch dat dit altijd aan moet staan want wie wil er nu lange laadtijden >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/07/img_0621.jpg

Yeps kun je dus aan en uit zetten :)
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:55:
mischien kost het wel meer stroom ?
Lijk me echt minimaal, de 32mb extra mem zal hier voor worden ingezet. Tuurlijk der zal stroom doorheen moeten voor het te voeden maar denk dat de batt tijd niet veel zal uitmaken aan het einde van de rit.

Nog enkele plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/07/img_0624.jpg

USB charge

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/07/img_0628.jpg

Keuze van de tv output

[ Voor 45% gewijzigd door Apoca op 07-08-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Bedankt voor de pica's. Maar weet je dan waarom je UMD Cache aan/uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
MarcoM schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:12:
Bedankt voor de pica's. Maar weet je dan waarom je UMD Cache aan/uit kunt zetten?
Misschien omdat niet iedereen genoeg ruimte heeft op hun MS? Stel dat je MS bijna volstaat, dan zou je een spel niet kunnen spelen omdat er te weinig ruimte is voor caching.

Dit is in ieder geval mijn idee :)

Ivm de video output, er zijn schijnbaar al sites die het hebben kunnen testen en UMDs zouden vrij goed zijn. Wat zou te maken hebben met het feit dat sinds fw 3.30, de psp videos van 720x480 kan afspelen. Games zouden minder leuk zijn, daar krijg je er een zwarte balk boven en onder gratis bij :)

[ Voor 27% gewijzigd door DaRKie op 08-08-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik verwar de UMD caching waarschijnlijk met de 32 Mb extra geheugen in het apparaat zelf. Klink plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De UMD cache zal de 32mb extra memory aanspreken naar alle waarschijnlijkheid. Dit zorgt dan ook voor kortere laad tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik wist niet dat de psp 32mb erbij zou krijgen, waar staat dat ergens? Vind het niet zo meteen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
http://www.tech2.com/indi...ls-trickle-through/9691/0

RAM has been doubled to 64MB, games should load faster
The new system will support charging over USB
The 1200mAh battery is rated at 3-6 hours, the same as the original PSP's 1800mAh battery (good news: more efficient, bad news: same overall runtime)
Original PSP remotes will not work with the new PSP
The fancy component AV cable will not be included (big surprise)
The PSP Lite features a TA-085 PCB ... so, uh, yeah ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
Wordt de firmwaresupport voor de oude PSP dan stopgezet? Want als de nieuwe start met 3.60 en deze features heeft waarmee de oude PSP niet mee overweg kan, lijkt mij toch de oplossing om de stoppen bij FW 3.5x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Waarom? Ze kunnen toch 1 FW maken die op 2 machines geinstalleerd kan worden. Welke firmwares naar welke psp gaan wordt door de FW bepaald.

If oude psp then.....
else nieuwe psp then....
end if

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik twijfel nu toch heel erg wat te halen, of een "oude" PSP met firmware 3.50 of de "nieuwe" PSP slim. Kan een oude PSP voor 120 euro krijgen ( 3 maandjes oud ), of ik kan in de VS voor 120 euro met de huidige wisselkoers de PSP slim halen als ik daar ben.

Man wat een problemen heb ik.. :P

De enige reden dat ik twijfel is puur omdat ik kan rotzooien met de oude PSP en de homebrew zooi, heb ondertussen al games op marktplaats gekocht ( so hallo zeg wat zijn die UMD game dingen cheap.. Tekken / Killzone en Worms bij elkaar 20 euro :D ). En ik zal de psp eigenlijk voornamelijk voor film / game doeleinden gebruiken on the road.

[ Voor 45% gewijzigd door Apoca op 08-08-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb vertrouwen in de mens, die nieuwe PSP Slim is haast nog gecracked voordat ie uberhaupt uitkomt ;) ( bij wijze van spreken )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Der is niks leukers dan dingen open draaien en kijken hoe het in elkaar zit he >:)

Nog flink wat forums door gelezen, en ik ga gewoon voor de nieuwe PSP slim.

En weer tijd voor wat screens :)

Afbeeldingslocatie: http://us.playstation.com/assetplace/daxterbundle.jpg
Daxter PSP Entertainment Pack

Afbeeldingslocatie: http://us.playstation.com/assetplace/starwarsbundle.jpg
Star Wars Battlefront PSP Entertainment Pack

Afbeeldingslocatie: http://us.playstation.com/assetplace/corebundle.jpg
PSP Core Pack

[ Voor 101% gewijzigd door Apoca op 08-08-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/features/new_psp/0004.jpg

Screenshotje van de xmb op een lcd/plasma, vind het beeld er toch echt wel goed uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

DaRKie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:18:
Screenshotje van de xmb op een lcd/plasma
Wat een strak beeldje :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Apoca op 08-08-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik zie dat je met je PSP op TV kan gamen etc, kun je ook je het scherm van je Laptop gebruiken ?
* Ja ben newbie, ga nieuwe PSP kopen als ie uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Beeld ziet er indd goed uit zo.
En de PSP zou resos van 640*480 en 720*480(weet niet exact meer) kunnen weergeven, dus als mini media center zal het wel goed zitten. Hopelijk wordt hij snel homebrew enabled dat we er betere video soft op kunnen draaien :)
NeoMe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:46:
Ik zie dat je met je PSP op TV kan gamen etc, kun je ook je het scherm van je Laptop gebruiken ?
* Ja ben newbie, ga nieuwe PSP kopen als ie uitkomt :)
Als je laptop video in heeft wel(s-video zou bv ondersteund worden), anders niet denk ik.

Vraag gaat alleen zijn wat het kabeltje gaat kosten.

[ Voor 44% gewijzigd door DaRKie op 08-08-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09
Dat dacht ik in het begin ook tot ik dit filmpje zag vorige week:
http://good-times.webshot...3055374730101888074btnsSu

Beeld ziet er al heel wat minder uit volgens mij, maar dat heeft ook een stuk te maken met de cam denk ik. Ikzelf blijf trouw aan mijn oude launch-psp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Het filmpje zelf is anders niet echt dat je zegt van hoogwaardige kwaliteit, had hem ook reeds gezien. Ben wel benieuwd wat we voor die HD / AV kabels moeten gaan ophoesten...

Bij C|Net klik waar de clip vandaan komt is het beeld toch echt beter. De resize die veel site's hebben toegepast doet de clip geen goed blijkt maar weer.

[ Voor 44% gewijzigd door Apoca op 08-08-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Met dat filmpje kan je echt geen beoordeling maken van de video output vind ik hoor.

Voor games moet je het echt wel niet doen vind ik, als je in zo een letterbox moet spelen, kan je beter op de psp blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Mielmania schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:08:
Ik stream thuis via wifi me hele hdd naar me psp met pimpstreamer.
Kijk, DAT is nu interessante informatie. Ik ga ervan uit dat de PSP gehackt moet zijn om deze software te kunnen draaien ? Let wel : ik vraag niet HOE te kraken maar gewoon of ik daar rekening mee moet houden. De nieuwe slimline zal waarschijnlijk moeilijker te hacken zijn denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Spam schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:10:
...
De nieuwe slimline zal waarschijnlijk moeilijker te hacken zijn denk ik :?
Ik veronderstel van wel. Er zijn al een paar belangrijke fw hackers verdwenen in de psp scene de laatste weken, maar schijnbaar zijn er andere bijgekomen (een russisch team bv)

Ik denk wel dat de psplite uiteindelijk gehacked zal worden, de vraag is natuurlijk hoe lang het gaat duren.

Ik ga me waarschijnlijk wel meteen 1tje kopen als hij uitkomt. Moest er een hack uitkomen, dan heb ik er 1tje die met de hack werkt en dat ik dan geen nieuwe moet kopen met nieuwere FW of moederbordje waarop de hack dan niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Spam schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:10:
[...]

Kijk, DAT is nu interessante informatie. Ik ga ervan uit dat de PSP gehackt moet zijn om deze software te kunnen draaien ? Let wel : ik vraag niet HOE te kraken maar gewoon of ik daar rekening mee moet houden. De nieuwe slimline zal waarschijnlijk moeilijker te hacken zijn denk ik :?
Dat kan met een gewone PSP ook wel hoor, het heet locationfree. Op zich geweldig, maar je hebt er wel een prijzig basisstation voor nodig. Als Sony eens z'n gezond verstand gaat gebruiken voegen ze gewoon streaming audio en video via wifi toe, of verlagen ze de prijs van 'zo'n locationfree nerdulator.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

En het is weer screen time :P

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20070809/psp02.jpg
De DVB-T in actie

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070717/scej114.jpg
De nieuwe remote

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20070809/psp01.jpg
De kleurtjes...

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20070809/psp11.jpg
De nieuwe UMD lade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Is er eigenlijk al meer info over de tv-receiver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is toch wel een stuk platter 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/nieuwpsp203.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een witte PSP Lite! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Moet je de Star Wars pack halen anders is het niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
:o

komt er btw ook een FM-ontvanger voor de normale PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via import (pre-order) het FFVII pack (psp slimline) voor 292 euro ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
@maarud: Nee, de fm-receiver is alleen voor de slim and lite.

[ Voor 78% gewijzigd door BlackRageNL op 12-08-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoca schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

Moet je de Star Wars pack halen anders is het niet te doen...
Ohja, er zijn 6 kleuren en die worden over de hele wereld verspreid. Is ook zo. 8)7 Echt goed zaken doen is dat van Sony.

Is er al een keer een release datum van dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Releasedatum in Europa is volgens mij nog niet bekend. In Japan kom de PSP Slimline 13 september op de markt. Volgens de berichten kost hij omgerekend ongeveer 120 Euro en de losse tuner zal ongeveer 45 euro gaan kosten. Dus bij ons zal hij wel weer wat duurder worden ;)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/psp6kleurena.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De prijs zo hier gewoon weer 169 euro zijn. Europa is gewoon de melk }:O van de game industrie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Apoca schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:44:
De prijs zo hier gewoon weer 169 euro zijn. Europa is gewoon de melk }:O van de game industrie..
Het zijn de heffingen. Dat krijg je als je een, in feite, rijk land bent. Of, in dit geval, West-Europa is gewoon wat kapitaalkrachtiger.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 12-08-2007 16:29 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Nou zal voor een klein deel wel zo zijn, maar als je eerlijk bent is Europa het land van achterstand op release gebied van games en alles wat er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wat voor extra uit en ingangen heeft die nieuwe psp dan?

een normale tvout voor de gewone psp zat er dus niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info via de officiële Crisis Core Site het special pack kost omgerekend:
25890 JPY = 160.52 EUR helaas is hij via import veel duurder :'(
1 JPY = 0.0062 EUR
1 EUR = 160.6547 JPY

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
koekoek2003nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:57:
wat voor extra uit en ingangen heeft die nieuwe psp dan?

een normale tvout voor de gewone psp zat er dus niet in?
Geen. De normale audio-jack heeft nu ook een extra functie voor video output. Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit is gedaan door middel van een extra ringetje in de hardware van de PSP toe te voegen. Je kent die ringetjes wel op je audio stekker. Maar ik herinner me dat vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Welk usb kabel is geschikt voor de PSP?

Gewoon elke usb mini of maakt 4/5 polig nog iets uit?

Heb er 1 nodig dus wil graag zeker weten dat ik er koop die werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Elke zover ik weet. Ik maak gebruik van de kabel die bij mijn Hama Card Reader zat. Mini > Full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

ljt schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:48:
Welk usb kabel is geschikt voor de PSP?

Gewoon elke usb mini of maakt 4/5 polig nog iets uit?

Heb er 1 nodig dus wil graag zeker weten dat ik er koop die werkt :)
Een kabel met een mini USB connector aan één kant en een male A-type aan de andere kant. Kijk op Wikipedia hoe ze eruit zien.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

The Zep Man schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Een kabel met een mini USB connector aan één kant en een male A-type aan de andere kant. Kijk op Wikipedia hoe ze eruit zien.
Wel matig dat ze er bij de value pack niet bij zitten

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Crazy Taxi is uit in de USA. Ik ga em ff bestellen bij Play Asia.

....

This item is not available for shipping to
European Union
Iceland
Liechtenstein
Norway

Nou, dan ga ik hem maar niet kopen, gemiste kans voor Sony.

En nee hoor, dan ga ik 'em niet als alternatief downloaden.... O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Play Asia was toch aangeklaagd door Sony ofzoiets..
Misschien dat ie daarom niet gexporteerd wordt naar de EU en omgeving.

Ik dacht overigens dat Crazy Taxi er allang was.

Die Slimline ziet er wel goed uit hoor!
Dinnetje vond het alleen geen strak plan om hem te kopen als ie er straks is, aangezien ik met mijn PSP nu al bijna niets meer doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Aangezien we het hier toch zoveel over de nieuwe psp hebben, is het misschien verstandiger om een nieuw topic te maken ? De startpost blijft zowat identiek, maar de discussie kan dan uit de main-psp topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag psptje laten vallen, umd speler ging open umd er uit. Verder niks aan gedaan, net ff spel proberen te spelen doet ie het niet ^^. Rare geluiden etc.

• MarcoM
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:19:
Hey, Crazy Taxi is uit in de USA. Ik ga em ff bestellen bij Play Asia.

....

This item is not available for shipping to
European Union
Iceland
Liechtenstein
Norway

Nou, dan ga ik hem maar niet kopen, gemiste kans voor Sony.

En nee hoor, dan ga ik 'em niet als alternatief downloaden.... O-)
Je kunt hem sinds dinsdag ook in NL krijgen. Is makkelijker.

• me_mrtn
NeoMe schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:25:
Aangezien we het hier toch zoveel over de nieuwe psp hebben, is het misschien verstandiger om een nieuw topic te maken ? De startpost blijft zowat identiek, maar de discussie kan dan uit de main-psp topic.
Waarom? Het is geen nieuwe PlayStation Portable, het is slechts een verbeterde versie die qua hardware exact hetzelfde is, met enkele verbeteringen. Er zullen dus geen games specifiek voor een platform uitkomen, wat ze dus uniform maakt. Een veranderde Topictitel is natuurlijk wel de bedoeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik had een vraagje...

Zou iemand me aub kunnen helpen. Ik wou met mijn psp online gaan gamen maar omdat ik geen wi-fi kaart in mijn pc heb, dacht ik dat het met mijn nieuwe Toshiba laptop makkelijk zou lukken... niet dus...
Deze laptop heeft een wi-fi ingebouwd, maar bij de eigenschappen van deze zie ik geen optie staan waarbij je kunt kiezen dat de wi-fi als access point moet functioneren...
Betekent dat dat ik via mijn notebook geen internetverbinding met de psp kan delen? Moet ik dan een wi-fi USB adaptertje kopen?

Kan iemand me aub uitleggen hoe je het toch kan doen? Ik zie dat er mensen zijn die met de oudere laptops het wel kunnen doen terwijl het bij mij helaas niet het geval is.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
Apoca schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:44:
Wij verdienen ook meer dan mensen in de VS/Japan -O-

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:42:
Hey, ik had een vraagje...

Zou iemand me aub kunnen helpen. Ik wou met mijn psp online gaan gamen maar omdat ik geen wi-fi kaart in mijn pc heb, dacht ik dat het met mijn nieuwe Toshiba laptop makkelijk zou lukken... niet dus...
Deze laptop heeft een wi-fi ingebouwd, maar bij de eigenschappen van deze zie ik geen optie staan waarbij je kunt kiezen dat de wi-fi als access point moet functioneren...
Betekent dat dat ik via mijn notebook geen internetverbinding met de psp kan delen? Moet ik dan een wi-fi USB adaptertje kopen?

Kan iemand me aub uitleggen hoe je het toch kan doen? Ik zie dat er mensen zijn die met de oudere laptops het wel kunnen doen terwijl het bij mij helaas niet het geval is.... :(
Ik neem aan dat een WiFi-kaart in je laptop geen internetverbinding kan 'uitzenden'. Wat eigenlijk de officiële manier is, zijn deze twee:

* Je koopt een wireless router en sluit die aan. Daarna kun je op je PSP scannen naar de router en de instellingen ingeven. Voor beveiligingen kun je nog WPA/WEP sleutels invoeren en je kunt online.

* Je koopt een USB Stick vergelijkbaar met die van Nintendo. Ik geloof dat een bedrijf met iets van Max... nog wat zo'n stick had die ook de PSP pakte. Die zend dan wel weer het internet uit en dan kun je ook scannen. Goh, ik ben de naam kwijt van dat bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:14:
[...]

Ik neem aan dat een WiFi-kaart in je laptop geen internetverbinding kan 'uitzenden'. Wat eigenlijk de officiële manier is, zijn deze twee:

* Je koopt een wireless router en sluit die aan. Daarna kun je op je PSP scannen naar de router en de instellingen ingeven. Voor beveiligingen kun je nog WPA/WEP sleutels invoeren en je kunt online.

* Je koopt een USB Stick vergelijkbaar met die van Nintendo. Ik geloof dat een bedrijf met iets van Max... nog wat zo'n stick had die ook de PSP pakte. Die zend dan wel weer het internet uit en dan kun je ook scannen. Goh, ik ben de naam kwijt van dat bedrijf..
:) Dank je wel voor de info...Je bedoel natuurlijk Datel Max Wi-fi adapter: http://www.consoleshop.nl...wifi-max-psp-%26-nds.html
Maar deze is best oud, heeft geen drivers voor Vista en schijnt bij sommigen veel problemen te geven...
Het liefst zou ik een adapter kopen die ik ook gewoon voor de pc doeleinden zal kunnen gebruiken en niet alleen als PSP access point...
Als iemand een goeie (maar niet te dure) weet die werkt, laat me dan weten plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way, weet iemand of deze D-Link Wireless USB-dongle ( http://www.dlink.nl/?go=j...To48EAdvnzKLlLksTt+zZZo8= ) ook als access point kan werken? Deze verkopen ze ook bij de consoleshop.nl, maar misschien is deze niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Ikzelf heb deze nog liggen;

http://www.consoleshop.nl...i-usb-key-fun-access.html

gebruik hem nietmeer aangezien ik nu een draadloze router heb, als je eventueel intresse hebt doe ik hem weg voor een prikje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:16:
Ikzelf heb deze nog liggen;

http://www.consoleshop.nl...i-usb-key-fun-access.html

gebruik hem nietmeer aangezien ik nu een draadloze router heb, als je eventueel intresse hebt doe ik hem weg voor een prikje ;)
:) het zou wel fijn zijn...
als je tijd hebt, stuur me even een e-mail (deze staat in mijn profiel)
dank je.

PS. hmmm... ik zie nu pas dat deze alleen onder Windows Xp werkt... Ik draai Vista.... jammer... :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:47:
[...]

:) het zou wel fijn zijn...
als je tijd hebt, stuur me even een e-mail (deze staat in mijn profiel)
dank je.

PS. hmmm... ik zie nu pas dat deze alleen onder Windows Xp werkt... Ik draai Vista.... jammer... :(
Klopt, dat was ook de reden waarom ik ineens een nieuwe router gekocht heb. Mocht je er toch iets mee kunnen, laat het mij maar weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:01:
[...]

Klopt, dat was ook de reden waarom ik ineens een nieuwe router gekocht heb. Mocht je er toch iets mee kunnen, laat het mij maar weten ;)
:) Is goed, jongen.... Dank je wel voor je hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
endless schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:25:
Play Asia was toch aangeklaagd door Sony ofzoiets..
Misschien dat ie daarom niet gexporteerd wordt naar de EU en omgeving.

Ik dacht overigens dat Crazy Taxi er allang was.

Die Slimline ziet er wel goed uit hoor!
Dinnetje vond het alleen geen strak plan om hem te kopen als ie er straks is, aangezien ik met mijn PSP nu al bijna niets meer doe..
USA: got released 11d 3h 39m 2s ago

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:28:
[...]

:) Dank je wel voor de info...Je bedoel natuurlijk Datel Max Wi-fi adapter: http://www.consoleshop.nl...wifi-max-psp-%26-nds.html
Maar deze is best oud, heeft geen drivers voor Vista en schijnt bij sommigen veel problemen te geven...
Het liefst zou ik een adapter kopen die ik ook gewoon voor de pc doeleinden zal kunnen gebruiken en niet alleen als PSP access point...
Als iemand een goeie (maar niet te dure) weet die werkt, laat me dan weten plz :)
Er staan wel Vista-drivers voor de WiFi Max op Codejunkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Prijs van de zwaardere batterij voor de psplite is bekend: 39$
Zal waarschijnlijk wel de batterij + ander plastic klepje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Is toch wel handig om erbij te kopen lijkt je. Ik heb in mijn huidige psp ook een 2200 mAh accu geplaatst. Dat is toch wel lekker om lang te gamen.

Nadeel is dat het niet in een standaard bescherm ding van Logitech zal passen. Maar ja dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
-- never mind -- al opgelost :)

[ Voor 93% gewijzigd door Vecodo op 22-08-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog een vraagje, ik ben al een tijdje bezig om video bestanden om te zetten maar niet echt met succes. Ik heb veel van dit topic doorgelezen, en veel tutorials gelezen maar helaas niet met succes.

Wat ik wil is gewoon redelijke kwaliteit, maar wel zo klein mogelijk(klinkt onlogisch maar denk als een afweging ervan :P). Mijn ervaringen :
- XVID4PSP, duurt heel lang, kwaliteit is goed maar toch nog aardig groot(400 mb film?).
- SUPER, slechte kwaliteit maar wel klein
- PSP VIDEO 9, ook grote bestanden.

Het programma maakt me niet echt uit maar heeft iemand misschien wat tips kwa instellinge? of een link? heb veel via google gevonden maar kwam niet echt op goede sites uit.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
Go!Explore For The PSP!!!

Navi voor de PSP, ben benieuwd naar de prijs :D
http://kotaku.com/gaming/...re-for-the-psp-292544.php

http://www.fragland.be/news.php?id=18377
– Multiple Languages 11 languages
– Find & Go Easy Search & Smart Keyboard
– Smart Zoom Automatic Zooming & Tilting
– Explore Map Search & Explore the map
– Points Of Interest 100 categories, with thousands of
locations
– My Data Favourites, Home, History
– Route Settings Fastest/Shortest; Day/Night Mode;
– Improved Graphics 3D city maps & 3D landmarks;
– Customizable settings Customizable Route Settings & Visuals
– Itinerary Mode Turn-by-turn overview

[ Voor 64% gewijzigd door DarkChylde op 23-08-2007 14:40 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mocht je je psp gebricked hebben, het is sinds kort mogelijk je baterij aan te passen zodat de servicemode geactiveerd is. Je kunt dan de firmware opnieuw erop zetten.

Nothing to see here

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
itsme schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:19:
Mocht je je psp gebricked hebben, het is sinds kort mogelijk je baterij aan te passen zodat de servicemode geactiveerd is. Je kunt dan de firmware opnieuw erop zetten.
hiermee kan je ook elke psp die het nog doet terugzetten. Alleen voro die informatie moet je maar op een psp-site kijken want hier mag het niet... Echt geniaal, een psp van iemand die ik kan is gebricked die kan het weer terugzetten, en een psp met normale 3.52 kan weer terug !!! :D :D En je moet hiervoor dus je batterij aanpassen, dan kan je hem niet meer als batterij gebruiken, maar ze hebben ontdenkt dat je dat ook weer kan terugzetten dus de batterij is dan ook weer bruikbaar!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.