Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.279 views sinds 30-01-2008

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

als je online wilt gamen moet je dan ook ergens een account aanmaken?
(gta bijvoorbeed)

Verwijderd

Bij sommige spellen moet je een account aanmaken om online te spelen ja.
Gta is niet online te spelen. Alleen via multiplayer binen 15 meter.

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Weet iemand wat er met psp-media.nl aan de hand is? De website is nu al een maand niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
Ze hebben in het verleden wel meerdere maal problemen gehad, meestal hosting probs dacht ik.
Je kan je het best concentreren op sites zoals http://pspupdates.qj.net/, die hebben iets minder downtime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En precies na m'n post zijn ze weer up. Is dat toeval of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
RvO_6 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:58:
Weet iemand wat er met psp-media.nl aan de hand is? De website is nu al een maand niet bereikbaar.
Ze zijn inderdaad vaak offline. Maar ik heb gehoord dat er een nieuwe site komt, overzichterlijker, sneller, geen downtime en goede informatie. Weet nog niet wanneer 'ie online komt en hoe 'ie gaat heten. Maar dat gaat psp-media.nl dus misschien helemaal dood maken..

[ Voor 9% gewijzigd door Hansvd op 24-08-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Hansvd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:56:
[...]

Ze zijn inderdaad vaak offline. Maar ik heb gehoord dat er een nieuwe site komt, overzichterlijker, sneller, geen downtime en goede informatie. Weet nog niet wanneer 'ie online komt en hoe 'ie gaat heten. Maar dat gaat psp-media.nl dus misschien helemaal dood maken..
of ze behouden gewoon de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
misschien een hele stomme vraag, waarvan ik het antwoord hier niet kan vinden, maar
als je tegen elkaar wilt spelen via wifi heb je dan bv een router nodig of
kan dit ook dmv 2 psp bij elkaar ... :?

Dit omdat ik overweeg een psp aan te schaffen om in het vliegtuig
tegen een maat van me te spelen, bv fifa`07

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Daar heb je geen router voor nodig. Dat werkt via een ad-hoc verbinding.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Creepy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:22:
Daar heb je geen router voor nodig. Dat werkt via een ad-hoc verbinding.
super, bedankt voor je snelle reaktie ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

nou, ik heb me spelletjes, 4 Gb kaartje, screenprotector al klaarliggen.....alleen nog de psp :P, ben aan het wachten op de slim en het duurt zo lang hehe

weet iemand trouwens een leuk winkeltje voor legale, goedkope games?(liefst ook import)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Iemand al Jeanne D'Arc en/of Monster Hunter 2 geprobeerd?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:59
Ik vraag me af hoe het zit met het dode pixel gedoe in die nieuwe PSP lite.
Toen ik mijn PSP kocht (kwam net uit) heb ik er wel 3 gehad met dode pixels.
De afgelopen tijd heb ik hier niet veel meer over gehoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Schermpje is naar mijn weten nog steeds hetzelfde, als in de PSP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Ik mag mezelf momenteel eigenaar noemen van: Jeanne D'Arc dammzz deze game is erg goed ben niet heel erg ervaren met rpg's alleen de FF reeks maar ik heb momenteel mijn batterij al twee maal achter elkaar leeggespeeld.
Beeld is er grappig, geluid is aardig en de spelkwaliteit is uitmuntend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee waar je een originele PSP batterij kan krijgen, heb nu al diverse winkels bezocht en op internet gezocht, maar tot op heden geen resultaat :?
Inmiddels via Neckerman 8) besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:07:
iemand enig idee waar je een originele PSP batterij kan krijgen, heb nu al diverse winkels bezocht en op internet gezocht, maar tot op heden geen resultaat :?
Inmiddels via Neckerman 8) besteld.
ze hadden er geloof ik er 1 in de gameshop in den haag liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

me_mrtn schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:03:
Schermpje is naar mijn weten nog steeds hetzelfde, als in de PSP. :)
ik dacht dat er een andere in zat,zuiniger oid(mischien ook dunner)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ongetwijfeld, maar qua resolutie en grootte is ie hetzelfde gebleven. Overigens is er altijd kans op dode pixels. Maar Sony heeft toch garantie? Dus schermpje niet goed > ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

me_mrtn schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:01:
Ongetwijfeld, maar qua resolutie en grootte is ie hetzelfde gebleven. Overigens is er altijd kans op dode pixels. Maar Sony heeft toch garantie? Dus schermpje niet goed > ruilen.
Ik heb vergelijkingsfoto's gezien en de nieuwe PSP slim heeft wel een iets beter scherm, contrast lijkt net ietsje beter te zijn. Misschien ghost dat scherm ook minder :) Het is swieso niet 100% hetzelfde scherm.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:13:
[...]

hiermee kan je ook elke psp die het nog doet terugzetten. Alleen voro die informatie moet je maar op een psp-site kijken want hier mag het niet... Echt geniaal, een psp van iemand die ik kan is gebricked die kan het weer terugzetten, en een psp met normale 3.52 kan weer terug !!! :D :D En je moet hiervoor dus je batterij aanpassen, dan kan je hem niet meer als batterij gebruiken, maar ze hebben ontdenkt dat je dat ook weer kan terugzetten dus de batterij is dan ook weer bruikbaar!
Vanaf heden is er een speciale batterij te koop om de service mode van de PSP te activeren ;)
Batterij voor service mode
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/ServiceModel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
In het illigale circuit ook wel bekend als de JigKick - Pandora battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:55:
In het illigale circuit ook wel bekend als de JigKick - Pandora battery.
Is mij bekend, alleen dit is volledig legaal ;)
Ik denk dat het een behoorlijke inkomstenderving is voor de professionele consolemodders O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Weet iemand hier wanneer de PSP slim/lite precies uitkomt in NL? Ik vind wat verschillende info op verschillende site's, de kortste release-date die ik heb kunnen vinden is 5 september, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:59:
[...]

Is mij bekend, alleen dit is volledig legaal ;)
Ik denk dat het een behoorlijke inkomstenderving is voor de professionele consolemodders O-)
Beetje jammer dat je de batterij wss zelf binnen een half uurtje kan maken. Zeker hier op got verwacht ik toch wat meer tweakers dan mensen die em kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trix0r schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:14:
Weet iemand hier wanneer de PSP slim/lite precies uitkomt in NL? Ik vind wat verschillende info op verschillende site's, de kortste release-date die ik heb kunnen vinden is 5 september, klopt dit?
Sony zegt zelf 5 september (einde eerste alinea): http://nl.playstation.com...3/PSP-in-Hollywood-stijl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:29:
[...]

Beetje jammer dat je de batterij wss zelf binnen een half uurtje kan maken. Zeker hier op got verwacht ik toch wat meer tweakers dan mensen die em kopen.
Klopt wat je zegt alleen kan je die zelfgemaakte batterij niet meer voor normaal gebruik in je psp laten zitten. Dus zal je toch een reserve batterij moeten hebben. Tenzij je de batterij weer in de originele staat terugbrengt. Maar ik vind het gewoon handig om de zelfgemaakte batterij klaar te hebben liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat pics van de Simpsons yellow en de Spiderman red en ice silver box 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/yellow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/red.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/small-redandyellow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/redandyellow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/pspbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
Zelf heb ik geen PSP maar ben ik wel van plan er 1 te gaan kopen
Deze nieuwe PSP laadt sneller en heeft meer geheugen (64MB Slim&lite T.o.v 32MB Oud model).
Ik vind dan wel dat het oude PSP bezitters op een achterstand zet, en zij zullen niet kunnen profiteren van de volledige prestaties van nieuwe spellen, mits gamemakers niet de 64MB gaan benutten van de PSP.
Bij de DS bleef de structuur vrijwel onverandert op een nieuwe lay-out & beter scherm na dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Tjona100 op 01-09-2007 23:13 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hoezo? Slechts de laadtijden zijn verkort, waar mogelijk. Games zijn nog prima te spelen en zijn in principe geoptimaliseerd voor de PSP-1000. Laadtijden heb ik altijd al een opgeblazen punt gevonden, dat valt reuze mee. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51

Shabbaman

Got love?

Het hangt wel een beetje van het spel af. Sommige spellen hebben echt belachelijk lange laadtijden. Maar ja, wat wil je. Tenzij je graag spelletjes uit de jaren 90 in 16 kleuren wilt spelen op de DS ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Shabbaman schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:03:
Het hangt wel een beetje van het spel af. Sommige spellen hebben echt belachelijk lange laadtijden. Maar ja, wat wil je. Tenzij je graag spelletjes uit de jaren 90 in 16 kleuren wilt spelen op de DS ofzo.
hehe, overdrijven is ook een vak, ook de ds heeft wel wat leuke spellen, al heb ik inderdaad de psp gekozen omdat hij iets meer kan dan alleen spellen spelen.

offtopic: beter dat die slim even snel komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:21:
misschien een hele stomme vraag, waarvan ik het antwoord hier niet kan vinden, maar
als je tegen elkaar wilt spelen via wifi heb je dan bv een router nodig of
kan dit ook dmv 2 psp bij elkaar ... :?

Dit omdat ik overweeg een psp aan te schaffen om in het vliegtuig
tegen een maat van me te spelen, bv fifa`07
Speel geen spelletjes in vliegtuigen --> http://en.wikipedia.org/wiki/Swissair_Flight_111

Is wifi niet een beetje gevaarlijk op 30,000 feet? :)
Tjona100 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:10:
Zelf heb ik geen PSP maar ben ik wel van plan er 1 te gaan kopen
Deze nieuwe PSP laadt sneller en heeft meer geheugen (64MB Slim&lite T.o.v 32MB Oud model).
Zal de nieuwe PSP ook snel te hacken zijn om "homebrew" ;) ;) te spelen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:18:
[...]

Speel geen spelletjes in vliegtuigen --> http://en.wikipedia.org/wiki/Swissair_Flight_111

Altijd dat achterlijke gedoe. Ik heb een keer vergeten om mijn mobiel uit te zetten en ja, ik ben geen bot :P Ook van het zomer, werd mij verteld dat ik mijn PSP uit moest zetten, maar over mijn DS werd niets gezegd. Crap dus.
Zal de nieuwe PSP ook snel te hacken zijn om "homebrew" ;) ;) te spelen?
Kwestie van tijd. De PSP-2000 maakt wel gebruik van firmware 3.60 en enkele nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:18:
[...]
[...]
Afgelopen twee weken nog twee keer gevlogen en gespeeld op de psp in het vliegtuig, geen probleem 8) Maar wat heeft dat te maken met deze SwissAir crash :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb mijn PSP gekocht om in het vliegtuig te kunnen gamen, ik reis veel voor mijn werk en alleen bij het opstijgen/landen vragen ze wel eens of ik em wil uitdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Worms Open Warfare is mag gewoon gespeelt worden ad-hoc! Alleen tijdens het opstijgen en landen gaan ze moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

CDAAbeltje

Cool Down !

Het broertje van mijn vriendin heeft een PSP van de 1e generatie.

Een dode pixel zit er dus wel in en sinds gister is ook de UMD Lezer overleden !

Heb eerst ff de nieuwste Firmware 3.52 erop gezet, maar dit mocht niet helpen.
Toen de lens schoongemaakt met een watten staafje en pure alchohol maar ook dit mocht niet baten !

Als de PSP uit staat en je drukt er een UMD schijfje in dan is er nog niets aan de hand, maar zo gouw je hem aanzet dan begint de UMD wel te spinnen maar de PSP leest hem niet ! Ook start de PSP wel op, maar komt hij niet verder in zijn menu (loopt min of meer vast), als je dan het UMD laadje open doet dan komt opeens het menu ervoor. De UMD drive is dus denk ik echt overleden !

Me schoonmoeder gaan er vandaag mee terug naar de Gameshop, kijken wat die gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Als die psp nog in garantie is, zullen ze hem wel opsturen en dan krijg je waarschijnlijk een andere (refurbished) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Die van mij is vorige week ook overleden. Ook de UMD-drive doet niks meer. Zodra het klepje dicht gaat komt de melding 'Disc could not be read'. Allerlei verschillende firmwares gebruikt (officiele en OE), maar niks. Heb 'm zojuist aangemeld en gaat morgen de deur uit. Hopelijk krijg ik gewoon een nieuwe, die van mij was nog helemaal perfect... nauwelijks gebruikt.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
trix0r schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:14:
ik zit inderdaad met dezelfde vraag. Ik heb een aantal winkels gebeld, maar zij konden me niet vertellen wanneer hij binnen kwam. Alleen een indicatie van rond 14 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
art-core schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:14:
[...]

ik zit inderdaad met dezelfde vraag. Ik heb een aantal winkels gebeld, maar zij konden me niet vertellen wanneer hij binnen kwam. Alleen een indicatie van rond 14 september.
5 september is wat ik overal lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Laatst online: 09-09 13:44
gisterenavond zag ik op consoleshop.nl dat hij al op voorraad was en dus meteen besteld! Als je het dan hebt over snelle service: vanmorgen stond TNT al op de stoep met een psp slim :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo stom geweest om per ongeluk op het koptelefoon draad te gaan staan,
nu heb ik het volgende probleem. Als ik mn koptelefoon inprik krijg ik niets te horen op mijn koptelefoon ,maar werken de interne speakers wel Als ik vervolgens mn koptelefoon verwijder heb ik helemaal geen geluid (werken de speakers niet) .Wie weet er een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

CDAAbeltje

Cool Down !

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:23:
Ik ben zo stom geweest om per ongeluk op het koptelefoon draad te gaan staan,
nu heb ik het volgende probleem. Als ik mn koptelefoon inprik krijg ik niets te horen op mijn koptelefoon ,maar werken de interne speakers wel Als ik vervolgens mn koptelefoon verwijder heb ik helemaal geen geluid (werken de speakers niet) .Wie weet er een oplossing
Een stekkertje van een oude koptelefoon afknippen, in je PSP drukken, en je hebt geluid zonder dat je een lang snoer en een koptelefoon er aan hebt hangen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

5 september is wat ik overal lees...
De nieuwe PSP Slim&Lite tussen middag bij de MediaMarkt in A'dam gehaald! :) Er lagen er een stuk of 20 (uitvoering in zwarte pianolak).

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Kan iemand al wat vertellen over de TV out functionaliteit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toetsenrammer schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:29:
[...]

De nieuwe PSP Slim&Lite tussen middag bij de MediaMarkt in A'dam gehaald! :) Er lagen er een stuk of 20 (uitvoering in zwarte pianolak).
Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 16:01
[...]

Heb je foto's?

En wat zat er allemaal in de doos?
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:26:
[...]

Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag ?
169 Euro denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Pass the info please.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

fock net nu ik morge de hele dag op school zit van 9.35 tot 17.15 :( en ervoor en erna nog 2u moet reizen...DO maar meteen eens de winkels afspeuren!

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:53
Hallo mede-(psp)tweakers,

Ik heb een probleem:

Voor mijn vakantie (2 maanden geleden) is mijn psp dermate overleden. Als ik hem aanzet, krijgt ie wel het on/off lampje, scherm gaat aan, mem.stick lampje knippert even, maar dan valt ie dood. Geen menu of Recovery Menu, helemaal niks. Nu heb ik op internet gezocht, het blijkt te liggen aan flash0. Nu is de oplossing: een modchip. Maar ik kan niet solderen, en weet niemand die het zou kunnen doen. Dus ik heb de psp opgestuurd naar ombouwnederland.nl. Hier kon je voor 40 euro een modchip laten solderen. Nu kreeg ik vandaag een mailtje:UW PSP IS AANGEKOMEN MAAR HET GAAT NIET AAN...STROOMLICHTJE BRAND WEL MAAR
GEEN BEELD..
WE GAAN HET WAARSCHIJNLIJK TERUGSTUREN.
(heerlijke caps-lock gebruikers:p)
Ik dacht toch echt dat ik de psp hiervoor opgestuurd had!
Weet iemand dan toevallig nog een ander adresje hiervoor?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 06:14
check je mail :)

[ Voor 82% gewijzigd door maarud op 04-09-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
[...]

Dat is mooi, zilver was zeker al uitverkocht of niet aangeleverd? :P heb zondag een normale psp weten te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Computer&Videogames bericht dat er op dit moment enkel Piano Black PSP's 2000 worden verkocht.

offtopic:
Damn, die naam doet me denken aan een of andere Terminator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:02:
Computer&Videogames bericht dat er op dit moment enkel Piano Black PSP's 2000 worden verkocht.

offtopic:
Damn, die naam doet me denken aan een of andere Terminator :P
Hm.. en ik wil juist een zilveren aanschaffen, iemand bekend of de zilveren al ergens gezien zijn, misschien Bart Smit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Kom maar op met de ervaringen heren.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

m-tuning schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:26:
[...]

Heb je foto's?

En wat zat er allemaal in de doos?

[...]

169 Euro denk ik.
169 euro inderdaad. Thuis bleek wel dat dit de nogal kale 'basic' uitvoering is, dus zonder hoesje, kabels, promo UMD, etc. Je krijgt dus alleen de PSP, de lader en boekjes. Maar ja ik heb hem wel :) Nou alleen nog wachten op een CFW voor versie 3.60...

Als ervaring kan ik opschrijven dat hij inderdaad een stuk lichter aanvoelt en het scherm een stuk lichter lijkt. De kleinere grootte valt niet echt op met het blote oog.

Linkje met foto's met de verschillen.

[ Voor 33% gewijzigd door Zomborro op 05-09-2007 13:25 ]

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Is de knop met de vierkantje erop nu wel goed door te drukken. Bij de 1e editie wordt die aan de reachterkant tegengehouden al het ware.???

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

misschien helpt dit:

ik heb een 2000 model nu idd, en:

- blokje drukt zover ik kan voelen gewoon goed door
- alleen de zwarte is zover verkrijgbaar, zilver komt (zover mij is verteld) de 14e
- hij voelt idd echt lekkerder in de hand. (verschil is wel voelbaar)
- ik heb het gevoel dat hij "kleveriger" is (ja, klinkt vreemd, maar alsof het een ander soort plastic is)
- er zit alleen een lader en boekjes bij.
- de UMD lader overlapt een beetje de batterijklep, dat voelt niet helemaal geweldig aan, maarja, we zullen zien met de tijd

hopelijk heb ik iemand hiermee geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net, bij MediaMarkt in Breda een zilvere PSP SLIM gekocht...

MediaMarkt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:59:
Ik heb net, bij MediaMarkt in Breda een zilvere PSP SLIM gekocht...

MediaMarkt dus...
Als iedereen hier gaat melden dat die m heeft gekocht hebben we er niks aan. Vertel liever je ervaringen over!

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Van welke firmware is de PSP lite standaard voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
trix0r schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:23:
Van welke firmware is de PSP lite standaard voorzien?
3.60 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik heb ook net een zwarte besteld op consoleshop.nl

Heb hem morgen.

Ze hebben ook de zilveren op voorraad.

Verwijderd

In Rijswijk gekeken MM had hem (nog) niet Dixons idem, alleen Free RS had een silver liggen maar geen tv-out kabel. En dit is nou juiste de leukste optie die ik wil uitproberen. Weet iemand of dit kabeltje al te koop is?

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb dit hele topic doorgelezen (deel 19 en 20) en ben overtuigd dat het de moeite is om een psp aan te schaffen. Voor de mensen die hem niet kunnen vinden in hun buurt, in Enschede heb ik de nieuwe PSP piano black nog niet kunnen vinden bij de mediamarkt, gameshop, freerecord allemaal nog niet. Heb m wel direct besteld op wehkamp.nl voor 163,95 euro incl verzenden, er staat dat ze m morgen al thuisbezorgen omdat ie op voorraad is. Misch een tip voor anderen mensen, als je een dom onderzoekje doorvult, krijg je 10 euro korting code voor je bestelling.
(zie hxxp://www.wehkamp.nl/welkom/p_welkomenquete.asp)

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:53
link werkt niet??

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:09:
In Rijswijk gekeken MM had hem (nog) niet Dixons idem, alleen Free RS had een silver liggen maar geen tv-out kabel. En dit is nou juiste de leukste optie die ik wil uitproberen. Weet iemand of dit kabeltje al te koop is?
Kabeltje(s) zijn eind september te koop.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
heb je copy /paste gedaan dan de xx vervangen met tt

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• me_mrtn
Voor de mensen met een sterke maag (:P), kunnen hier terecht voor wat inside foto's.

Verwijderd

als ik het goed begrijp is de nieuwe psp nog niet te downgraden om mijn ehm 'homebrew' te spelen?

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:24
Heeft iemand al getest of de browser op de PSP Slim is verbeterd? D.w.z. geen "Not enough memory" waarschuwingen en sneller laden van pagina's.

• m-tuning
Ik heb hem nu ook,

@ soganta, ik heb het even getest met een site waarvan ik wist dat ik het altijd kreeg en heb het nog niet gezien.

Het is dus wel degelijk verbeterd.

Het lijkt ook sneller te laden.

Ik vindt de glanzende achterkant wel een nadeel, meer poetsen en oppassen waar je hem neerlegt om geen krassen te krijgen.

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:28
Komen er eigenlijk nog leuke games uit op de PSP ? Ik heb als enig echt boeiend spel Loco Roco de rest is allemaal niks. Ben blij dat ik ze niet heb gekocht.

Ohja lumines is ook af en toe nog leuk. Hopelijk komt er binnenkort weer is wat waardevols uit.

• me_mrtn
Ja, makkelijk gezegd, komt er nog wat leuks uit. Wat interesseert je, dat is een heel ander verhaal.

Edit - Het blijkt dat de hacker Mathieulh toegang heeft gekregen dat het NAND-geheugen van 66MB (!), een verdubbeling van het PSP-1000 geheugen.

[ Voor 43% gewijzigd door me_mrtn op 06-09-2007 20:29 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

me_mrtn schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:08:
Ja, makkelijk gezegd, komt er nog wat leuks uit. Wat interesseert je, dat is een heel ander verhaal.

Edit - Het blijkt dat de hacker Mathieulh toegang heeft gekregen dat het NAND-geheugen van 66MB (!), een verdubbeling van het PSP-1000 geheugen.
Heb je een bronnetje? Klinkt heel interessant.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
hxxp://www.wehkamp.nl/welkom/p_welkomenquete.asp
Bedoel je deze link?

hier zijn de http vervangen door hxxp ivm refferal / spam beschuldigingen ;)

• me_mrtn
Michael Knight schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:09:
[...]

Heb je een bronnetje? Klinkt heel interessant.. :)
Zowel frontpage als fora van Maxconsole. KLIK

• DaWaN
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

m-tuning schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:19:
Ik heb hem nu ook,

@ soganta, ik heb het even getest met een site waarvan ik wist dat ik het altijd kreeg en heb het nog niet gezien.

Het is dus wel degelijk verbeterd.

Het lijkt ook sneller te laden.

Ik vindt de glanzende achterkant wel een nadeel, meer poetsen en oppassen waar je hem neerlegt om geen krassen te krijgen.
Is het scherm ook beter ? Op de vergelijkingspics zag je dat het nieuwe scherm iets beter contrast had, mijn vraag is of het scherm nu ook minder ghost ? :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het is nog maar de vraag of die 1200 mah accu dezelfde tijd power geeft als de 1800 mah accu uit de dikke psp.

Kan iemand met de dikke psp eens kijken hoe dat nu gaat met de dikke accu in de SLIM psp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:42:
Het is nog maar de vraag of die 1200 mah accu dezelfde tijd power geeft als de 1800 mah accu uit de dikke psp.

Kan iemand met de dikke psp eens kijken hoe dat nu gaat met de dikke accu in de SLIM psp ?
De oude accu past gewoon in de nieuwe psp alleen steekt hij er dan wel uit, het afdekplaatje past dan niet meer, misschien dat er een speciaal afdekplaatje komt voor de oude accu´s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Laatst online: 23:38
DaWaN schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:15:
[...]

Is het scherm ook beter ? Op de vergelijkingspics zag je dat het nieuwe scherm iets beter contrast had, mijn vraag is of het scherm nu ook minder ghost ? :)
Ik heb beide psp's

Hij ghost nog duidelijk (in ridge racer goed te zien) ik heb voor 6 euro ook mask of zorro umd meegenomen, als sportschermer kon ik dat niet laten, daar was tijdens de scherm scene's de ghosting duidelijk waarneembaar. [dus niet duidelijk minder]

Ik vermoed dat de umd's wat sneller draaien (ook iets luidruchtiger).
De folder structuur van een vers geformateerde memorystick is iets anders.
in de firmware 3.6 is er een menu item voor de tvout settings o.a. i.v.m. screensaver.
Je kunt de umd cache optie uitzetten in system settings (waarom? is die ram dan voor iets anders te gebruiken? en helpt dat?), de UMD laad tijden lijken verbeterd.

In het begin is dat gewicht erg vreemd, voelt bijna breekbaar aan, dit went echter snel en de oude voelt nu al enigszins lomp aan.

Ik mis mijn eject knopje een beetje ik moet nu de UMD eruit uhmm pulliken..
Verder lijkt dat toch wel een goede oplossing, je legt je UMD er nu meer in.

Ik moet wel een kleine mod aan mij logitech speaker set en stand gaan doen vanwege de andere positie audio uit dit wordt maar een kleine aanpassing.
De andere vaste standaarden kunnen een groter probleem hebben dus ook oppassen als je zoiets aanschaft en je hebt een slim model psp.

Hmm leuk als ik mijn video uit kabel heb kan ik mijn psp camera view op tv krijgen, bijv. als dure deurbel :P, of directe raportage fotos of films van onderweg of mijn video blog :r _/-\o_

Oh ja 100% wordt weergegeven als 5:50u in firmware dit is volgens mij gelijk maar ja dat is maar een getal.

[ Voor 3% gewijzigd door EnderQ op 07-09-2007 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
W00fer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:42:

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:10:
[...]

De oude accu past gewoon in de nieuwe psp alleen steekt hij er dan wel uit, het afdekplaatje past dan niet meer, misschien dat er een speciaal afdekplaatje komt voor de oude accu´s ?
Sony geeft aan dat de 1200mAh batterij dezelfde batterijduur heeft als een PSP-1000 met een 1800mAh batterij. Dit zegt Sony te hebben bereikt door energiebesparingen (logisch :P). Maar de oude batterij is prima bruikbaar, maar steekt er wel uit. Later komt Sony met een kitje op de markt met een 'oude' batterij met een nieuw klepje die op de PSP-2000 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb een raar probleem gehad met de Psp2000. Bij het spel Sega Outrun zegt ie dat ie geen save game kan aanmaken op mijn 4 GB Sony memstick. Op de 512 Mb ging het wel. Dus die heb ik via de pc overgezet. Na overzetten kan ik Outrun wel gebruiken enzo. Raar :?

Zou ik eerst de 4 GB memstick moeten formatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

1 + 1 = 2
@MarcoM: Zoals EnderQ al schreef is de folder structuur op de nieuwe PSP iets ander, dus ik denk dat je deze moet nabouwen of gewoon even formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
1 + 1 is zeker 2. Maar zo simpel is het door mij geschetste verschijnsel niet.

Ik vind het dan raar dat het op een 512 stick wel werkt. Die kwam ook net zoals de 4 GB stick uit mijn oude dikke psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik heb een probleem met mijn psp (niet de lite versie)

Tot voorkort deed hij alles prima, er staat gewoon de nieuwste firmware op (legaal). Maar nu heb ik het probleem dat hij de batterij niet meer oplaad als ik de adapter op de psp aansluit.

De psp werkt want ik kan met volle accu (opgeladen in andere psp) gewoon spelen.
De adapter werkt want een andere psp laad wel op
De batterij werkt want als ik hem in de andere psp oplaad en in mijn psp stop kan ik gewoon spelen.

Het is raar want het lampje blijft ook gewoon groen als ik aan het spelen ben en ik stop de adapter er in. Het lampje blijft uit als de psp uit staat en ik steek hem er in.

Ik denk dat er iets fout is met dat gele dingetje waar je je accu in steekt.

Mijn vraag is of iemand een oplossing weet, of iemand dit kan oplossen (tegen vergoeding).

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:59:
1 + 1 is zeker 2. Maar zo simpel is het door mij geschetste verschijnsel niet.

Ik vind het dan raar dat het op een 512 stick wel werkt. Die kwam ook net zoals de 4 GB stick uit mijn oude dikke psp.
Misschien is het geen originele memorystick? Ga op het memorystick menu staan, druk op driehoektoets, daarna op Information, bij de originele staat achter MagicGate: Supported, bij een nepstick staat er niks. En anders zal je hem inderdaad opnieuw moeten formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:09:
Ik heb een probleem met mijn psp (niet de lite versie)

Tot voorkort deed hij alles prima, er staat gewoon de nieuwste firmware op (legaal). Maar nu heb ik het probleem dat hij de batterij niet meer oplaad als ik de adapter op de psp aansluit.

De psp werkt want ik kan met volle accu (opgeladen in andere psp) gewoon spelen.
De adapter werkt want een andere psp laad wel op
De batterij werkt want als ik hem in de andere psp oplaad en in mijn psp stop kan ik gewoon spelen.

Het is raar want het lampje blijft ook gewoon groen als ik aan het spelen ben en ik stop de adapter er in. Het lampje blijft uit als de psp uit staat en ik steek hem er in.

Ik denk dat er iets fout is met dat gele dingetje waar je je accu in steekt.

Mijn vraag is of iemand een oplossing weet, of iemand dit kan oplossen (tegen vergoeding).

Bij voorbaat dank.
Heb je al een andere adapter geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb 'm gisteren bij mediamarkt gehaald.

Indrukken
  • licht
  • mooi licht scherm
  • glanzende laag over the place. Ziet vinger afdrukken heel goed
  • geen kabel voor TV out, geen hoesje, geen promo UMD & geen stickie.
  • heb het menu eens vergeleken met een oude PSP en alleen de TVout functie is nieuw. En volgens mij ook de USB charge functie
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is om 'm via USB op te laden. Heb het wel aanstaan, en een 5+ USB aansluiting gebruikt maar hij geeft in battery information niet aan dat ie "charging" is :?

Iemand een idee ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:18:
[...]

Misschien is het geen originele memorystick? Ga op het memorystick menu staan, druk op driehoektoets, daarna op Information, bij de originele staat achter MagicGate: Supported, bij een nepstick staat er niks. En anders zal je hem inderdaad opnieuw moeten formatteren.
Ik heb daar toevallig een vraag over : moet nog een memorystickie kopen. Waar moet ik op letten ? ik zie duo, pro en nu ook dat magicgate staan ? Welke moet ik hebben en maakt het wat uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:18:
[...]

Is een originele Sony. Dus is supported. Het werkt nu allemaal wel. Maar ik zal toch van het weekend eens de boel backuppen en formatten daarna in de psp. Backup gedeeltelijk terugzetten en dan testen of Outrun wel snapt dat er een 4 Gb stick in zit.

@Spam, je moet een stickje hebben van het type Memory Stick Duo Pro. Ga niet voor rare goedkope aanbiedingen. Die zijn vaak niet goed. Sandisk en Sony wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Hier ook nog een bezitter van de nieuwe PSP, enigste nadeel wat ik nu zie is geen hoesje en vingerafdrukken goed zichtbaar.....

while ( !$succeed ) { $try++ }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Een ander nadeel waar ik net achter kom ; heb net een accessory pack gekocht en de remote control die erbij zit pas niet in de jack ! :( Zal waarschijnlijk een nieuwe voor moeten komen maar ik zit er ondertussen mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:27:
[...]
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is om 'm via USB op te laden. Heb het wel aanstaan, en een 5+ USB aansluiting gebruikt maar hij geeft in battery information niet aan dat ie "charging" is :?

Iemand een idee ?
Hij laadt alleen maar op als de PSP in USB Connection mode staat, daarbuiten laadt hij inderdaad gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:21:
[...]

Heb je al een andere adapter geprobeerd?
ja, nog steeds geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43
Ik heb vandaag de witte binnengekregen
:9

hijs vet

Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07160.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07161.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07162.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07164.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07165.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/pspslim/DSC07166.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxmannl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:24:
Ik heb vandaag de witte binnengekregen
:9

hijs vet
Mooi hoor, contrast van het blauwe thema met de witte case is ook heel mooi. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:09:
[...]

Hij laadt alleen maar op als de PSP in USB Connection mode staat, daarbuiten laadt hij inderdaad gewoon niet.
lekker handig want dan kun je geeneens zien OF ie wel aan het opladen is of op hoeveel procent die staat.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.