Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Spam schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:22:
Een ander nadeel waar ik net achter kom ; heb net een accessory pack gekocht en de remote control die erbij zit pas niet in de jack ! :( Zal waarschijnlijk een nieuwe voor moeten komen maar ik zit er ondertussen mee....
Dat was al bekend.
Spam schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:58:
lekker handig want dan kun je geeneens zien OF ie wel aan het opladen is of op hoeveel procent die staat.
Logisch, het is in USB-mode. Maar als je 'm aan je PS3 of PC slingert, dan ben je er ook niet mee bezig. Voor andere zaken is de normale adapter toch nog de uitkomst? Ik zie het als een leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Maxmannl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:24:
Ik heb vandaag de witte binnengekregen
Hoe kom je aan de witte :? Waar had je die besteld?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:43
Apoca schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:04:
[...]

Hoe kom je aan de witte :? Waar had je die besteld?
Import ;)

kan aan meer komen dus als je interesse hebt moet je maar even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

komt die niet in nederland in de verkoop dan die witte? Import lijkt me niet handig bij dode pixels of garantie gevallen??

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Paar dagen terug MGS portable ops gehaald. :*)
Wat een strakke game, lijkt in opzet sterk op Ac!d die ik allebei al geweldig vond _/-\o_

Alleen, telkens als ik op de PSP game krijg ik vanaf m'n pink naar beneden en tintelend gevoel en lijkt te verdoven... -O-
Hebben meer mensen dat? Ik vind het een schitterend apparaat maar ergonomisch niet zo best dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:43
yah schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:49:
komt die niet in nederland in de verkoop dan die witte? Import lijkt me niet handig bij dode pixels of garantie gevallen??
Nee hij komt nu nog niet in Nederland uit.

Dode pixels probleem is vrijwel uitgesloten bij deze nieuwe generatie. Maar ja er zit 1 jaar fabrieksgarantie op. in principe dus gewoon garantie weet alleen niet hoe sony europa hier mee om gaat

[ Voor 5% gewijzigd door Maxmannl op 08-09-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Ik had een vraag over PSP Video 9.
Ik gebruik versie 2.25, en als ik een film wil converteren geeft hij aan 100% te zijn maar ondertussen zie ik links op het scherm dat hij nog steeds aan het bewerken is. Ik heb bij profile de instellingen uit de TS genomen. Hoort dat zo? Als ik namelijk op abort klikt heeft dat een beschadigd bestand tot gevolg die niet af te spelen is.

Maakt het ook uit welke firmware je instelt? Ik heb hem namelijk gister gekocht en hier zit de nieuwste firmware (3.60) op, maar in Video 9 kan ik maar tot 3.50 instellen. Heeft dit gevolgen voor de geconverteerde video's?

Edit: Laat maar, na een tijdje stopt ie gewoon en is hij klaar, de procent- en tijdsindicator is niet echt goed.

[ Voor 31% gewijzigd door Thierry88 op 08-09-2007 13:42 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Thierry88 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:54:
Ik had een vraag over PSP Video 9.
Ik gebruik versie 2.25, en als ik een film wil converteren geeft hij aan 100% te zijn maar ondertussen zie ik links op het scherm dat hij nog steeds aan het bewerken is. Ik heb bij profile de instellingen uit de TS genomen. Hoort dat zo? Als ik namelijk op abort klikt heeft dat een beschadigd bestand tot gevolg die niet af te spelen is.

Maakt het ook uit welke firmware je instelt? Ik heb hem namelijk gister gekocht en hier zit de nieuwste firmware (3.60) op, maar in Video 9 kan ik maar tot 3.50 instellen. Heeft dit gevolgen voor de geconverteerde video's?

Edit: Laat maar, na een tijdje stopt ie gewoon en is hij klaar, de procent- en tijdsindicator is niet echt goed.
het enige probleem dat ik heb met psp video 9 is dat (naast wat jij hebt besproken) dat hij helaas geen 2 cores ondersteunt zo te zien. En dat is zeer jammer als je tijdelijk geforceerd bent al je tijd achter een c2d 1.6 ghz te werken :P
weet iemand of hier al een update voor in de maak is? (of doe ik iets fout)
maarja, over een maandje weer een desktop gelukkig

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
MarcoM schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:09:
[...]

Is een originele Sony. Dus is supported. Het werkt nu allemaal wel. Maar ik zal toch van het weekend eens de boel backuppen en formatten daarna in de psp. Backup gedeeltelijk terugzetten en dan testen of Outrun wel snapt dat er een 4 Gb stick in zit.
Nou mijn bevindingen zijn niet al te best. Het lijkt erop alsof mijn 4 Gb Sony stick stuk is. Outrun kan geen save aanmaken erop. Ik kan bepaalde downloads vanaf de psp store niet installeren. Ik kan bepaalde files van de pc (mp3) niet kopieren. Dit alles kan wel op mijn 512 Mb Sandisk. Dus ik ga er maar eens mee terug naar Dixons met die 4 Gb stick that is.

helemaal K is dat mijn savegame van Wipeout naar de knoppe is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MarcoM schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:33:
[...]

Nou mijn bevindingen zijn niet al te best. Het lijkt erop alsof mijn 4 Gb Sony stick stuk is. Outrun kan geen save aanmaken erop. Ik kan bepaalde downloads vanaf de psp store niet installeren. Ik kan bepaalde files van de pc (mp3) niet kopieren. Dit alles kan wel op mijn 512 Mb Sandisk. Dus ik ga er maar eens mee terug naar Dixons met die 4 Gb stick that is.

helemaal K is dat mijn savegame van Wipeout naar de knoppe is :X
Toevallig in Nijmegen opgepikt, die 4GB stick?

Ik kocht enkele weken ook een niet werkende 4GB memory stick bij dixons. Ze ruilden `m zo om :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:07:
[...]

het enige probleem dat ik heb met psp video 9 is dat (naast wat jij hebt besproken) dat hij helaas geen 2 cores ondersteunt zo te zien. En dat is zeer jammer als je tijdelijk geforceerd bent al je tijd achter een c2d 1.6 ghz te werken :P
weet iemand of hier al een update voor in de maak is? (of doe ik iets fout)
maarja, over een maandje weer een desktop gelukkig
Hij kan weldegelijk overweg met meerdere cores. Dit moet je alleen wel even handmatig instellen. Ga hiervoor naar de "Settings"-afdeling van PSP Video 9. Bij "Edit Profile" is er in de afdeling "Video" een tabblad "Advanced 1". Daar kan je het aantal gebruikte threads instellen voor de video encoding... Als ik die op twee of hoger zet zie ik inderdaad de CPU-belasting van rond de 50% naar 100% gaan als hij bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:36:
[...]

Hij kan weldegelijk overweg met meerdere cores. Dit moet je alleen wel even handmatig instellen. Ga hiervoor naar de "Settings"-afdeling van PSP Video 9. Bij "Edit Profile" is er in de afdeling "Video" een tabblad "Advanced 1". Daar kan je het aantal gebruikte threads instellen voor de video encoding... Als ik die op twee of hoger zet zie ik inderdaad de CPU-belasting van rond de 50% naar 100% gaan als hij bezig is.
_/-\o_

kijk dit moest ik nou weten, (van eerst 20 minuten per filmpje naar 6 per filmpje woot woot )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Michael Knight schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:45:
[...]

Toevallig in Nijmegen opgepikt, die 4GB stick?

Ik kocht enkele weken ook een niet werkende 4GB memory stick bij dixons. Ze ruilden `m zo om :)
Nee in Weert. Ik heb hem 2 maanden geleden ofzo gekocht. Gelukkig heb ik het bonnetje nog gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Maxmannl schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:46:
[...]

Nee hij komt nu nog niet in Nederland uit.

Dode pixels probleem is vrijwel uitgesloten bij deze nieuwe generatie. Maar ja er zit 1 jaar fabrieksgarantie op. in principe dus gewoon garantie weet alleen niet hoe sony europa hier mee om gaat
Ik zie dat je hem ook aanbied op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe PSP nu helemaal in de lak gezet? Ik vind dat matte op de achterkant van de oude juist zo mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:01:
Is de nieuwe PSP nu helemaal in de lak gezet? Ik vind dat matte op de achterkant van de oude juist zo mooi O+
helemaal in de lak. Ik vind het ook wel jammer ja.

Wat mij wel opvalt is dat de hoek waaronder je nog iets goed kunt zien op het beeldscherm groter is geworden tov de oude psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Ik heb er afgelopen vrijdag een aangeschaft en ik ben er erg over te spreken. Tot nu toe was ik echt een "DS-man" maar de PSP heeft toch ook zeker zijn sterke punten. Het is een mooi apparaat me goeie sticks en buttons en een erg fijn scherm. Met het 1000-model kan ik de "Slim & Lite" niet vergelijken maar als "PSP-newbie" ben ik zeker wel tevreden. Ook qua games btw. Op de DS miste ik na Mario Kart echt lekkere racegames maar die heb je op de PSP in overvloed. Inmiddels heb ik er al 4: Burnout Legends, Burnout Dominator, Ridge Racer en Wipeout Pure. Het fijne aan de PSP is ook dat ze daar een goed ontwikkelde budget-lijn hebben want voor geen van die games betaalde ik meer dan 20 euro.

Dus: deze nieuwe PSP-er is erg blij met z'n nieuwe aanwinst. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor degene met een nieuwe PSP: Werken bij jullie alle spellen ook op de nieuwe PSP? Ik heb als orgineel spel alleen King Kong, maar deze werkt niet... dus kan ik ook niet spelen op de nieuwe PSP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:46:
Een vraagje voor degene met een nieuwe PSP: Werken bij jullie alle spellen ook op de nieuwe PSP? Ik heb als orgineel spel alleen King Kong, maar deze werkt niet... dus kan ik ook niet spelen op de nieuwe PSP :(
jup: tekker DR, locoroco en tokobots werken bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:48:
[...]

jup: tekker DR, locoroco en tokobots werken bij mij
Mhh ik ben nog niet zo bekend met de PSP. Ik heb hier een oude van een vriend van mij liggen (daar werkt het spel wel op) en heb net een nieuwe gehad waarop het spel dus niet werkt.
Denk je dat het aan de nieuwe firmware ligt ? Of misschien dat juist dit spel niet goed gaat? Of misschien is de PSP niet helemaal goed...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Natuurlijk werken alle spellen ook op de nieuwe PSP, zou wat zijn anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:18:
[...]

Natuurlijk werken alle spellen ook op de nieuwe PSP, zou wat zijn anders 8)7
Zoals je kon lezen werkt King Kong niet bij mij. Dus als dit niet het werkt wat is dan het probleem?

De vraag was ook of ze bij jullie werken en niet of ze uberhaupt werken... Ik snap dat ze zouden moeten werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Welk merk pro duo stickje hebben jullie? Zit nogal een hoop verschil in prijs, sommige zullen dan ook wel sneller zijn dan de andere, maar heeft dit invloed op het spel (dat de laadtijden wat langer zijn boeit me niet zo, als hij maar niet gaat haperen tijdens het spelen) ?

Schrijfsnelheid is me ook niet zo'n zorg, zolang het het spel niet beïnvloed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

trix0r schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:50:
Welk merk pro duo stickje hebben jullie? Zit nogal een hoop verschil in prijs, sommige zullen dan ook wel sneller zijn dan de andere, maar heeft dit invloed op het spel (dat de laadtijden wat langer zijn boeit me niet zo, als hij maar niet gaat haperen tijdens het spelen) ?

Schrijfsnelheid is me ook niet zo'n zorg, zolang het het spel niet beïnvloed ;)
Ik heb een sandisk gaming 4gb, geen problemen mee

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Formateer je geheugenkaart ;) Zoals te lezen gebruikt de PSP-2000 een ander systeem. Wel eerst je savedata backuppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 17:29
en de nieuwe PSP is inmiddels ook al te kraken :P

Maar hij zit er wel stoer uit iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar de Icy Silver aangeschaft (V&D Den Haag), vette vingers vallen dan niet zo op ;) Het eerste wat opvalt als je hem beetpakt is dat íe zo nep, licht en plastic achtig aanvoelt. Hij past nu echter wel beter in mijn jaszak en voelt ook niet vervelend aan doordat hij zo licht is 8)
Overigens heeft Sony al een firmware update (3.70) voor de lite beschikbaar gesteld.
Nu nog wachten op de tv out kabels, die kon ik nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:13:
[...]

Formateer je geheugenkaart ;) Zoals te lezen gebruikt de PSP-2000 een ander systeem. Wel eerst je savedata backuppen!
Het heeft helaas niet geholpen. Ik heb het kaartje geformateerd (zowel via mijn pc als via de psp zelf). Maar nog steeds krijg ik een zwart scherm bij het opstarten. Ben ik iets vergeten te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
en direct al weer een update; 3.70 haha :) voor beide psp, dus de nieuwe en de oude. Mooie functies, je kan nu net zoals bij homebrew custom theme's gebruiken en de muziek blijft doorspelen bij het kijken naar foto's e.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
3.70 Hea? Heb hem net gedownload en ga hem zo instaleren :) alleen met batterij is bijna leeg :P

Ik ben trouwens nu iets van 3 dagen een psp bezitter ( de "oude" versie) en ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
(....) :X

[ Voor 107% gewijzigd door Tjona100 op 11-09-2007 21:16 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
Ik weet niet helemaal zeker of ik dat hier mag vragen.. Maar:
Kun je 3.70 al down/up grade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Vragen mag, het antwoord is ja. Maar verder mag er hier niet over worden gepraat, kijk ook naar de Topic Warning.
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is er eigenlijk al een nieuwe playgearpocket uit voor de psp S&L ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, volgens mij zijn er nog geen aparte accessoires uitgebracht. Ik zal eens navraag doen binnenkort. :)

• MarcoM
hermedico schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:47:
Is er eigenlijk al een nieuwe playgearpocket uit voor de psp S&L ?
Ik heb de mijne gemod. Ik heb het 1 helft van het zachte originele hoesje iets bijgeknipt en dat in de bovenkant van de playgear geplakt. Zo rammelt hij niet meer. Oh ja, ook nog een hoekje weggezaagd om de minijack voor de foon weer toegankelijk te maken.

Waar ik wel van baal en ook heel erg verbaasd over ben, is dat zelfs met een gloednieuwe Sony 4Gb memstick ik geen savegame kan aanmaken met Sega outrun. Ik heb allerlei soorten formattering geprobeerd: psp, pc, een Sony utility, niets helpt. :'( :?

Ook de Wipeout Omega Pack geeft weer dezelfde foutmelding tijdens zowel downloaden van de pspstore of via het handmatig kopieren van de 512 Sandisk stick via een backup op mijn PC.

Dit alles (savegame Outrun en Wipeout Omega Pack) gaat zowel fout op de oude als nieuwe psp. Op de Sandisk 512 stick gaat het wel goed. Andere downloads van de psp store gaan wel weer goed.

Als iemand vergelijkbare ervaringen heeft en misschien een oplossing, laat je horen >:)

• me_mrtn
Dan stick ik nog even bij de PSP-1000, als ik geen WipEout meer kan spelen. ;) Zoals bekend is maakt de PSP-2000 gebruik van een andere folder structuur, misschien dat je even op NeoGaf kunt zoeken, ik moet namelijk weg.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Ben nog steeds aant twijfelen, maar ik denk toch dat ik de nieuwe psp ga kopen binnenkort :)
M'n oude psp heeft een heel klein barstje bij de homeknop maar volgens mij is deze groter geworden, hopelijk gaat deze niet verder

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• MarcoM
me_mrtn schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:38:
Dan stick ik nog even bij de PSP-1000, als ik geen WipEout meer kan spelen. ;) Zoals bekend is maakt de PSP-2000 gebruik van een andere folder structuur, misschien dat je even op NeoGaf kunt zoeken, ik moet namelijk weg.
Misschien is mijn verhaal niet helemaal duidelijk. Ik heb zowel de oude als de nieuwe psp. Met de Sony 4 GB stick gaat het bij beide fout. Met allerlei mogelijke manieren van formateren. Ik heb zelfs een nieuwe 4 GB sony stick van Dixons Weert gekregen. Ook dat hielp niet.

De 512 Sandisk stick doet het wel goed in beide apparaten.

• me_mrtn
Welke firmware gebruik je eigenlijk. Vanaf een bepaalde firmware kun je pas 4GB > gebruiken in de PSP-1000 en hoe het zit met de PSP-2000 is nog niet bekend. Probeer eens te updaten naar 3.70.

• MarcoM
3.7 en 3.6 en de oude 3.52 op de dikke psp.... maakt allemaal niet uit. Het werkt niet. Echt te vaag voor woorden. Koop ik notabene Sony memstick, werkt het niet. Volgende wordt toch een 2 Gb Sandisk.

Bedankt voor het meedenken.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hmm verschillende firmwares en verschillende psp's, dan kan het bijna niet anders dan dat het aan de stick ligt....
Ik heb zelf altijd sandisk (een 512 en een 1gig, die gaming editions) nooit problemen mee gehad :)

• t1mmy
me_mrtn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:31:
Vragen mag, het antwoord is ja. Maar verder mag er hier niet over worden gepraat, kijk ook naar de Topic Warning.

[...]
Oke dankjewel voor je antwoord. :)

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

me_mrtn schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:09:
Welke firmware gebruik je eigenlijk. Vanaf een bepaalde firmware kun je pas 4GB > gebruiken in de PSP-1000 en hoe het zit met de PSP-2000 is nog niet bekend. Probeer eens te updaten naar 3.70.
4GB werkt gewoon op een 1.50 hoor ;)

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Michael Knight schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:28:
[...]

4GB werkt gewoon op een 1.50 hoor ;)
Maar was dat niet meteen het maximum van wat f/w 1.50 aankon :?

Dance Dance Revolution

• MarcoM
Volgens de psp support site is 4 Gb pas vanaf 2.81 FW ondersteund.

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Zit hier nu in de VS en de PSP Slim is hier gewoon in elke winkel op voorraad te krijgen. Nu dacht ik eraan een base pack te halen die is hier $169, al hebben sommige winkels der een paar dollar vanaf gedaan.

Het is toch zo dat de UMD films alleen op regio 1 werken maar dat games regio vrij zijn he. Zit in een US PSP ook NL menu of alleen engels? Niet dat het een reden zou zijn om hem niet te halen maar goed. De adapter is gewoon 110/220 volt he, alleen thuis een ander voorloop stekkertje op duwen dan toch?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Verwijderd

Jep, qua games is de PSP regiovrij maar enkel qua UMD films niet.

Een US PSP heeft ook gewoon een NL-menu; ik had in het begin een Japanse en die had dat sinds firmware 1.50 ook.

De PSP is gewoon exact hetzelfde als hier, behalve dan de regio.

• beantherio
MarcoM schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:05:
Volgens de psp support site is 4 Gb pas vanaf 2.81 FW ondersteund.
Waarschijnlijk bedoel je kaartjes groter dan 4 Gb. Da's namelijk tot een bepaalde update (waarschijnlijk dus 2.81) steeds de limiet geweest.

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Wat is voor mij een must have game voor de psp. Ik begrijp al dat locoroco een van de betere games is?
Ik hou het meeste van adventure achtige dingen en goede graphics vind ik best wel belangrijk.

ola

• maarud
wahahhahah, nadat 3.60 en 3.70 gekraakt zijn, is nu alweer 3.71 gearriveerd :D
Niet veel nieuwe functies trouwens :(

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

maarud schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:06:
wahahhahah, nadat 3.60 en 3.70 gekraakt zijn, is nu alweer 3.71 gearriveerd :D
Niet veel nieuwe functies trouwens :(
Dat is meestal alleen de tegenactie van sony :P

Elect a clown, expect a circus.

• maarud
Slasher schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:07:
[...]

Dat is meestal alleen de tegenactie van sony :P
als het goed is komt morgen 3.72, en over een week 3.80 >:) >:)
ach, ik ben blij met mijn dikke PSP, zolang ie het nog doet, koop ik geen nieuwe :)

Verwijderd

3.70 custom firmware is ook inmiddels al uit voor de kenners ;) enjoy,

ps ik heb sinds vandaag de camera en de gprs ontvanger het werkt prima naar behooren.
zeker dem oeite waard en in de auto is het een best grappig ding alleen een beetje zachtjes met namen als je op de snelweg zit met slecht wegdek.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik snap dit niet echt.

Wie hou je nou voor de gek als je je eigen PSP gaat downgraden? Jezelf of SONY.

Ik vind het een beetje low van iedereen om zijn PSP te downgraden. Als ik Sony zou zijn, en dit alles zou beseffen (wat ze sowieso doen) zou ik een andere houding aannemen.

Sony moet alle goede PSP-hackers (Devhook/Fanjita/Dark_Alex/M33) kopen, en een SOny team maken, die het beste wil met de PSP. Ook zou Sony kunnen zeggen, dat de eerstvolgende gehackte firmwareversie ervoor zal zorgen dat S00ny de PSP als een flop zou bestempelen, en er geen nieuwe firmwares, games etc zou voor uitgeven. }:O

Tja, wat hebben 'wij' er dan aan? Sony moet geld verdienen, en niet alleen met de 170 Euro voor een PSP. Mijn PSP beschouw ik bijna als een laptop; overal gebruikbaar. Games, Radio, TV, MSN, WWW, Muziek, afstandsbediening. Ik wil Sony wel geld geven. Als ik het had dan. Sony zou een website moeten openen, waar PSP-gebruikers hun ideeén kunnen laten horen. Waarna ze nieuwe Firmware uitbrengen met LEGALE HOMEBREW.

Ook zou Sony hackers via de wet moeten vervolgen. :o

Dan zouden wij echt leuke dingen krijgen, voor 10 EUro een legale firmwareversie, met Youtube mogelijkheid, DivX. W00t! >:)

Gulfstream G650

• me_mrtn
salimrmaf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:58:
Ik snap dit niet echt.

Sony in ieder geval niet. :+
Ik vind het een beetje low van iedereen om zijn PSP te downgraden. Als ik Sony zou zijn, en dit alles zou beseffen (wat ze sowieso doen) zou ik een andere houding aannemen.

Sony moet alle goede PSP-hackers (Devhook/Fanjita/Dark_Alex/M33) kopen, en een SOny team maken, die het beste wil met de PSP. Ook zou Sony kunnen zeggen, dat de eerstvolgende gehackte firmwareversie ervoor zal zorgen dat S00ny de PSP als een flop zou bestempelen, en er geen nieuwe firmwares, games etc zou voor uitgeven. }:O
Dat zullen ze dus nooit doen; praten met de vijand. Overigens is mijn PSP nog legaal op 3.11. Als Sony de PSP zou verlaten, dan zouden ze een gigantisch probleem hebben. Ten eerste de klanten die in de steek worden gelaten, ten tweede hun eigen financieën qua ontwikkeling, constructie en verkoop van de PSP en de licentierechten. Overigens is het Sony en niet S00ny.
Tja, wat hebben 'wij' er dan aan? Sony moet geld verdienen, en niet alleen met de 170 Euro voor een PSP. Mijn PSP beschouw ik bijna als een laptop; overal gebruikbaar. Games, Radio, TV, MSN, WWW, Muziek, afstandsbediening. Ik wil Sony wel geld geven. Als ik het had dan. Sony zou een website moeten openen, waar PSP-gebruikers hun ideeén kunnen laten horen. Waarna ze nieuwe Firmware uitbrengen met LEGALE HOMEBREW.

Dan zouden wij echt leuke dingen krijgen, voor 10 EUro een legale firmwareversie, met Youtube mogelijkheid, DivX. W00t! >:)
Dus je hebt je PSP gedowngrade? Radio is namelijk geen functie evenals MSN/WLM. En toch heb je iets tegen downgraders/hackers. Overigens kun je je woord gewoon laten horen bij de officiële blog van Sony (dat is http://blog.us.playstation.com). Iets waar ook de huidige firmware (3.70) baat bij had, custom themes namelijk.

Je moet het eigenlijk zo zien. Ik ben tegen het gebruik van illegale software, per definitie. Maar downgraden hoeft niet per sé het gebruik van illegale software te wezen. Al mijn consoles / handhelds zijn ongemod en ik heb geen bedoelingen om ze te (laten) modden. Sony heeft ten tijde van de PS1 en de PS2 ook gigantisch veel voordeel gehad van de beveiliging (of juist, de afwezigheid van beveiliging) en daar heeft Sony een gigantische userbase mee gecreërd.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Hallo jongens, is er hier iemand die op de TU Delft zit en weet of je met de PSP contact kunt maken met het draadloos internet op de Campus. Ik las iets over een speciale authenticatie waarvoor je speciale programma´s zou moeten installeren en dat zal lastig worden met een PSP. Ik studeer namelijk sinds 2 weken aan InHolland Delft Luchtvaarttechnologie(op mijn 16e O-) ) en wij zitten 99% van de tijd in de TU gebouwen. Aangezien ik ook nog websites heb en regelmatig belangrijke emails krijg wilde in graag een PSP kopen om zo incombinatie met Remote Play met mijn PS3 alles enigzins up to date te kunnen houden, maarja dan moet ik wel zeker weten dat de PSP om kan gaan met het netwerk van de TU. Een laptop en een PDA heb ik ook wel, maar laptop vind ik te groot maar vooral te duur om voor een beetje emailen in je tussenuren/de les, PDA´s zijn maar achterhaalde dingen en de browser vind ik ook maar niks als daar die authenticatie al op zou werken :(

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Weet iemand zo hoeveel jaar garantie er op een PSP zit?

En wat er gebeurt als ik de PSP terugstuur terwijl er geen garantie meer op zit?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:23:
Weet iemand zo hoeveel jaar garantie er op een PSP zit?

En wat er gebeurt als ik de PSP terugstuur terwijl er geen garantie meer op zit?
Standaard 1 jaar garantie, maar je kan dit uitbreiden. Als voorbeeld: bij de V&D voor 49,95 euro extra heb je drie jaar garantie o.a. diefstal en val schade wordt dan volledig vergoed ;)
Zit er geen garantie meer op dan zijn de kosten van de reparatie voor jezelf :'(

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een psp lite gekocht.
En ik heb een vraagje over het scherm...

Is het scherm evengroot als de "oude" psp?

Want ik heb hier nog een hori screenprotector liggen

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Zojuist heb ik mijn PSP weer terug gemod naar de orginele firmware. Ik had een custom firmware er op staan voor homebrew, maar gebruikte het nooit meer. Gelukkig ben ik eerst wat wezen googlen, want Sony heeft het erg lastig gemaakt weer terug te komen als je eenmaal had gemod.

Maargoed, alles is nu gelukt en 3.71 staat er weer netjes op. Daar heb ik wat vragen over:
- Kan je daarmee je UMD's "preloaden" op de Memory Stick om snellere laadtijden te halen?
- Waar haal ik die nieuwe thema's vandaan?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de tv out functie van de psp lite; het schijnt zo te zijn dat spellen alleen in hun eigen resolutie (480x272) te zien zijn. Dus op je tv scherm krijg je dan het kleine venstertje van de psp te zien :'( . Heb het zelf nog niet kunnen testen omdat ik de benodigde kabels (nog) niet heb. Iemand anders hier ervaring mee en/of die kabels al ergens gezien :?
Edit:
Er schijnen dus twee soorten kabels te zijn om content via de tv-out naar je tv te sturen:
- met 5 stekkers: spellen, video´s, foto´s, muziek en internet mogelijk.
- met 3 stekkers: idem als boven maar geen spellen mogelijk.
en dan schijnt er nog iets met de resolutie te zijn die je tv moet kunnen ondersteunen 8)7 In ieder geval is het een NTSC signaal dus dat moet je tv ook aankunnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
Dat zou indd zo zijn dat je in een kader speelt. Films zouden wel fullscreen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

DaRKie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:07:
Dat zou indd zo zijn dat je in een kader speelt. Films zouden wel fullscreen zijn.
Dat zou wel minder zijn, maarja van de andere kant: als je van 480 x 272 naar fullscreen tv gaat wordt het er natuurlijk niet mooier op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:32:
Ik heb vandaag ook een psp lite gekocht.
En ik heb een vraagje over het scherm...

Is het scherm evengroot als de "oude" psp?

Want ik heb hier nog een hori screenprotector liggen
had je op zich makkelijk zelf kunnen vinden, maar: ja, het is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Over de TV-out van de PSP Slim & Lite. Ik heb vandaag de eerste kabel mogen aanschouwen in Nederland in combinatie met een zwarte PSP-2000, op een 52" Sony Bravia Full HD scherm. De overgang van een PS3 XMB naar de TV-out is best wel even wennen, alles is véél groter. Ook is de PSP XMB wat blokkerig. Verder werd mij een UMD film getoond wat er meer dan prima uitzag, haast DVD-kwaliteit. Games kon helaas nog op dat moment. Wel heb ik gehoord dat er vanaf nu kabels in de winkels liggen. De kabel die werd gebruikt was de VGA-kabel en er werd gezegd dat de component kabel beter beeld zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik snap dit niet echt.

Als je hem niet kon downgraden of custom firmware kan draaien had ik hem nooit gekocht.

Verwijderd

me_mrtn schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:57:
Over de TV-out van de PSP Slim & Lite. Ik heb vandaag de eerste kabel mogen aanschouwen in Nederland in combinatie met een zwarte PSP-2000, op een 52" Sony Bravia Full HD scherm. De overgang van een PS3 XMB naar de TV-out is best wel even wennen, alles is véél groter. Ook is de PSP XMB wat blokkerig. Verder werd mij een UMD film getoond wat er meer dan prima uitzag, haast DVD-kwaliteit. Games kon helaas nog op dat moment. Wel heb ik gehoord dat er vanaf nu kabels in de winkels liggen. De kabel die werd gebruikt was de VGA-kabel en er werd gezegd dat de component kabel beter beeld zou hebben.
Foto's ?

Welke winkel ? Graag meer informatie :o

Ik zag vandaag voor het eerst een PSP Slim & Lite in doos |:(
MM in Almere

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik snap dit niet echt.

Ik denk dat Sony het allemaal wel best vind, dit hele downgrade gedoe is alleen maar goed voor de verkoopcijfers van de PSP zelf

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Ik heb sinds kort ook de nieuwe psp. Ik loop echter tegen een probleempje aan.. Als ik in een game zit, en druk de psp in standby, om vervolgens de psp weer aan te zetten, dan gaat ie heel even aan, probeert ie op te starten, en *poef*, weer uit. Dan weer aan, en dan doet ie het weer gewoon :?

Meer mensen met dit probleem? Zal vanmiddag eens kijken of een firmware-update helpt :)

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:43:
Foto's ?

Welke winkel ? Graag meer informatie :o
Persconferentie van Sony. De Product Manager kwam net met de kabels binnen gerend voor de presentatie. Helaas geen foto's.

Verwijderd

AlterMann schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:09:
Ik heb sinds kort ook de nieuwe psp. Ik loop echter tegen een probleempje aan.. Als ik in een game zit, en druk de psp in standby, om vervolgens de psp weer aan te zetten, dan gaat ie heel even aan, probeert ie op te starten, en *poef*, weer uit. Dan weer aan, en dan doet ie het weer gewoon :?

Meer mensen met dit probleem? Zal vanmiddag eens kijken of een firmware-update helpt :)
Ik adviseer je om hem om te ruilen voor een nieuwe voordat je zelf iets gaat proberen :)

• t1mmy
Als ik ooit mijn psp zou downgraden of costum firmware draaien dan zou ik dat ALLEEN doe voor de extras zoals emulators en bvb de afstands bediening! En niet voor iligale games enzo want die makers hebben daarvoor gewerkt en dan download jij ze voor niks dat vind ik nogal zwak...

Verwijderd

t1mmy daarom heb ik ook een custom 3.71. de afstandsbediening is echt chill.

ik zag laatst echt vetten custom xmb weeten jullie hoe en waar?

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ja, ik heb mijn PSP gedowngrad, maar niet zodat ik gratis games kan spelen, maar omdat de laadtijden ZO ONTZETTEND SNEL ZIJN!.

Ik heb mijn PSP een keer getest met de PSP van mijn vriend. Hij had een gedowngradte PSP, een zwarte met een 2GB Sony Memorystick. Ik heb een witte met 4GB Sandisk Gaming MMS. We starten GTA:VCS op hetzelfde moment...

Na het 2e intro filmpje bij mij, was hij nog maar bij het begin van de 1e filmpje. :/ Raar, maar waar.

Gulfstream G650

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
salimrmaf schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:38:
Ja, ik heb mijn PSP gedowngrad, maar niet zodat ik gratis games kan spelen, maar omdat de laadtijden ZO ONTZETTEND SNEL ZIJN!.

Ik heb mijn PSP een keer getest met de PSP van mijn vriend. Hij had een gedowngradte PSP, een zwarte met een 2GB Sony Memorystick. Ik heb een witte met 4GB Sandisk Gaming MMS. We starten GTA:VCS op hetzelfde moment...

Na het 2e intro filmpje bij mij, was hij nog maar bij het begin van de 1e filmpje. :/ Raar, maar waar.
Het is al langer bekend dat die pro duo sticks van sandisk veel sneller zijn dan die van sony,
Vooral die gaming versies van sandisk zijn speciaal voor de PSP ontwikkeld, en over de ultra serie van sandisk zal ik maar niet beginnen. het voordeel van sony is dat ze een 8GB uitvoering hebben die ik bij sandisk nog niet heb gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjona100 op 15-09-2007 16:06 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:32:
3.70 custom firmware is ook inmiddels al uit voor de kenners ;) enjoy,

ps ik heb sinds vandaag de camera en de gprs ontvanger het werkt prima naar behooren.
zeker dem oeite waard en in de auto is het een best grappig ding alleen een beetje zachtjes met namen als je op de snelweg zit met slecht wegdek.
Zou je wat foto`s een filmpje kunnen posten van het apparaat in werking?

Welke firmware is btw vereist voor de GPS module?

• me_mrtn
Ah, iets wat ik glad vergeten ben. :$ Tijdens de persconferentie van gisteren werd mij meerdere dingen verteld over het Go!-label. Je kent het wel, de GPS, de camera, de messenger. De Messenger wordt voor iedereen beschikbaar met een firmware upgrade in januari. Voor het VOIP-bellen en videoconferencen zul je wel de desbetreffende accessoires moeten kopen.

Verwijderd

me_mrtn schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:57:
Over de TV-out van de PSP Slim & Lite. Ik heb vandaag de eerste kabel mogen aanschouwen in Nederland in combinatie met een zwarte PSP-2000...
Vandaag nog overal gezocht in Den Haag naar die tv-out kabels, maar nergens kunnen vinden :? standaard antwoord van de verkopers: is nog niet uit.. 8)7

Verwijderd

me_mrtn schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:24:
Ah, iets wat ik glad vergeten ben. :$ Tijdens de persconferentie van gisteren werd mij meerdere dingen verteld over het Go!-label. Je kent het wel, de GPS, de camera, de messenger. De Messenger wordt voor iedereen beschikbaar met een firmware upgrade in januari. Voor het VOIP-bellen en videoconferencen zul je wel de desbetreffende accessoires moeten kopen.
_/-\o_ maar zijn die mogelijkheden dan alleen voor de lite of ook voor de fat ?

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:34:
Vandaag nog overal gezocht in Den Haag naar die tv-out kabels, maar nergens kunnen vinden :? standaard antwoord van de verkopers: is nog niet uit.. 8)7
Nee, de Product Manager kwam er ook laat mee binnen strompelen. :P Hij meldde dat het de eerste lading was voor de Benelux en dat ze vanaf dat moment zouden worden gedistributeerd naar de eerste winkels. Ik schat dat je ze vanaf dinsdag wel in de (grotere) winkels kunt aantreffen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:37:
_/-\o_ maar zijn die mogelijkheden dan alleen voor de lite of ook voor de fat ?
Beide neem ik (vanzelfsprekend?) aan. Waarom zou de PSP-1000 het niet kunnen en de 2000 wel?

Verwijderd

kan je iets meer vertellen over die messenger functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
De video die tijdens de Games Convention/E3 werd getoond, werd ons nu ook weer getoond. Of je ook offline kunt chatten, is niet bekend. Veel informatie werd er niet over vrijgegeven in ieder geval. De release is pas volgend jaar en dan waarschijnlijk later in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Is er eigenlijk nog nieuws over grote aankomende games? ik heb niets meer gehoord over Kingdom Hearts Zero (er zou een prequel komen). Tevens, waarom is er nog geen Devil May Cry op de PSP >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levo schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:43:
Is er eigenlijk nog nieuws over grote aankomende games? ik heb niets meer gehoord over Kingdom Hearts Zero (er zou een prequel komen). Tevens, waarom is er nog geen Devil May Cry op de PSP >_<
Van Kingdom Hearts Zero en Devil May Cry zijn nog geen officiële releasedata bekend, worden hoogstwaarschijnlijk wel uitgebracht op de psp.

laatste geruchten over Kingdom Hearts
releasedatum voor Devil May Cry nog niet bekend
internationale releaselijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Oooh, heb nu net even themes gedownload. Wat is Cookies Theme ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:47:
Oooh, heb nu net even themes gedownload. Wat is Cookies Theme ... :9
Leuk, en als je geen roze psp hebt kun altijd nog theme Classy Pink installeren :+
Afbeeldingslocatie: http://uk.playstation.com/servlet/file/classy_pink.jpg?ITEM_ENT_ID=78397&COLLSPEC_ENT_ID=38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Voor diegenen die het gemist hebben: er zijn er naast cookies en pink nog een zootje nieuwe themes uitgekomen. Zie http://uk.playstation.com...rticles/detail/item78695/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook op die videokabels, alsmede op de nieuwe remote/oordopjes. Komt die ook deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn op dit moment echt de topgames voor de psp? Ik heb er sinds kort 1 dus ben wel op zoek naar games :). Heb gister nog Vice City Stories gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
De andere gta is ook een topper :)
En de laatste metal gear solid is ook wel goed.

Het hangt er natuurlijk vanaf welk type game je wilt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Oke, Sorry

[ Voor 98% gewijzigd door Sulo op 17-09-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downgraden is volgens mij wel legaal .... maar het is verboden om hier over te praten.
Daarvoor kan je beter naar psp-hacks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Sulo schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:19:
Ga dan niet het hele bericht quoten
Kijk van mensen als jou walgen heel veel andere mensen. Hierover wordt niet gepraat dus zoek het maar lekker zelf uit.

[ Voor 48% gewijzigd door Fuelke op 17-09-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sulo schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:19:
Ga dan niet het hele bericht quoten
Hopelijk is je PSP kadoek.

[ Voor 59% gewijzigd door Fuelke op 17-09-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar eerst de WLAN-knop zat, zit nu de Hold-knop.
Deze zit gewoon nog aan de kant waar hij vroeger ook zat :D. Heb er vorige week een gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:25:
Wat zijn op dit moment echt de topgames voor de psp? Ik heb er sinds kort 1 dus ben wel op zoek naar games :). Heb gister nog Vice City Stories gekocht :)
Ik vind dat de PSP aardig wat leuke racespellen heeft. De Burnout-spellen, Wipeout Pure en Ridge Racer (als je dat trekt) zijn aanraders.

Puzzelers zijn er ook de nodige. Lumines steekt daarbij een beetje boven de rest uit.

Zelf ga ik binnenkort nog Sid Meiers Pirates aanschaffen. Dat moet ook een topper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:50:
[...]

Deze zit gewoon nog aan de kant waar hij vroeger ook zat :D. Heb er vorige week een gekocht.
Waar eerst de WLAN knop zat, zit nu niks. De WLAN knop zit nu aan bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:34:
Ik wacht ook op die videokabels, alsmede op de nieuwe remote/oordopjes. Komt die ook deze week?
Ook vandaag nog nergens gezien, ik snap ook niet dat ze die kabels niet direct leverbaar maken als groots aangekondigd wordt dat er een tv-out optie aanwezig is. Als iemand ze ergens tegen komt laat het aub even weten _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.