Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:58:
[...]

Waar eerst de WLAN knop zat, zit nu niks. De WLAN knop zit nu aan bovenkant.
Ik zou het slimmer hebben gevonden als ze de power knop verplaatst hadden, ik heb namelijk vaak het probleem dat ik hem per ongeluk uitzet tijdens het gamen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:25:
Wat zijn op dit moment echt de topgames voor de psp? Ik heb er sinds kort 1 dus ben wel op zoek naar games :). Heb gister nog Vice City Stories gekocht :)
het is in het Engels maar hier staan wat topgames op een rijtje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk GRATIS programma kan ik MP4 naar PSP formaat overzetten?

Of AVI of WMV naar PSP formaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:39:

PSP formaat is eigenlijk MP4 :)

PSPvideo 9 gebruikte ik altijd...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:39:

Ik weet niet zeker of het gratis is maar met NERO Recode kan het of anders met SUPER
(Simplified Universal Player Encoder & Renderer) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:21

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben heel tevreden met PSP Video 9 versie 1.74.
Ik heb een nieuwere versie daarvan geprobeerd, maar die werkte op de één of andere manier niet helemaal lekker op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag maar eens tekken gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:15:
Ik heb vandaag maar eens tekken gekocht :9
Goede keuze _/-\o_ , houd je wel een paar uurtjes van de straat 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.tekken-official.jp/downloads/img/terkken_dr_thumb_12.gifAfbeeldingslocatie: http://www.tekken-official.jp/downloads/img/terkken_dr_thumb_01.gifAfbeeldingslocatie: http://www.tekken-official.jp/downloads/img/terkken_dr_thumb_17.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tekken-official.jp/downloads/img/terkken_dr_thumb_34.jpg

klik hier voor wallpapers van Tekken DR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind hem wel vet tot nu toe, lekker raggen :P. Ook erg vet dat je veel characters hebt, maar is het verhaal niet hetzelfde als tekken 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Dat stimmt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Waar zijn leuke theme's te downloaden, is er ook eentje van VCS?

Elect a clown, expect a circus.

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:37:
Ja ik vind hem wel vet tot nu toe, lekker raggen :P. Ook erg vet dat je veel characters hebt, maar is het verhaal niet hetzelfde als tekken 5?
het is tekken 5 met 2 extra characters, extra stages en stages met andere tijden van de dag, en de characters hebben een paar moves extra, of combo's die nu veel meer 'afgemaakt' voelen. Het is dat de psp minder fijn speelt dan de ps2, anders had ik er nog veel meer uren ingestoken :D

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:23:
[...]

Ik zou het slimmer hebben gevonden als ze de power knop verplaatst hadden, ik heb namelijk vaak het probleem dat ik hem per ongeluk uitzet tijdens het gamen. Meer mensen hier last van?
Bij de power knop heb ik dat nog nooit gehad, ik heb wel al vaker gehad dat ik de wlan knop per ongeluk aanraakte en daardoor uit een multiplayer game werd geknikkerd

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• me_mrtn
Ja, je hoeft de WLAN-knop nog niet echt omlaag te schuiven, maar een klein tikje is soms al genoeg om de verbinding te verbreken.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat ik gisteren las in een IRC kanaal...

Final Fantasy: Crisis Core (JPN) zou alleen op de PSP Slim te spelen zijn? :?

Ik dacht dat, qua hardware, het enige verschil het extra geheugen was? En dat dit gebruikt zou worden om de laadtijd te bevorderen.

Hebben we dan uiteindelijk toch de PSP Slim nodig om spellen te kunnen blijven spelen? Kan iemand hier iets meer over zeggen?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok, ik zit nu een tijdje naar deze PSP te kijken en omdat de PSP-Lite net uit is, zit ik erover te denken een te halen voor in de Bus van en naar school.m Helemaal omdat hij nu 170 euro is. Denk dat ik en Value pak ga halen, daar zit toch ook zon opberghoes/doosje in?

Ik graag racesims erop spellen, zoals GT 4(is er nog niet, moet nog steeds kommen), Test Drive Unlimited en Burtnout Dominator, en andere goede race-sims. En ik denk dat ik Worms ga kopen zodat ik met een paar vrienden zou kunnen spelen. Zijn er genoeg van deze om de aankoop van de PSP te rechtvaardigen? En wat is verder handig om erbij te kopen/hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 19-09-2007 10:21 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:21:
[...]

Ook vandaag nog nergens gezien, ik snap ook niet dat ze die kabels niet direct leverbaar maken als groots aangekondigd wordt dat er een tv-out optie aanwezig is. Als iemand ze ergens tegen komt laat het aub even weten _/-\o_
Let op met de tv-out functie

De Composite kabel werkt alleen voor foto's muziek en video's ( 3 aansluitingen geel, rood en wit )
De Component Kabel werk voor foto's, muziek, video's en games (5 aansluitingen)

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
l0c4lh0st schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:14:

Ik dacht dat, qua hardware, het enige verschil het extra geheugen was? En dat dit gebruikt zou worden om de laadtijd te bevorderen.

Hebben we dan uiteindelijk toch de PSP Slim nodig om spellen te kunnen blijven spelen? Kan iemand hier iets meer over zeggen?
is nog niet zo.

Toch verwacht ik zelf persoonlijk wel dat het binnenkort gaat gebeuren. Dat bijvoorbeeld andere developers de 32Mb extra aan ram gaan gebruiken voor grotere textures ipv laadtijd vermindering, dan heb je dus op de 'oude' PSP een probleem. Maar nogmaals, dit verwacht ik op den duur wel.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Cubic X schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:19:
[...]

is nog niet zo.

Toch verwacht ik zelf persoonlijk wel dat het binnenkort gaat gebeuren. Dat bijvoorbeeld andere developers de 32Mb extra aan ram gaan gebruiken voor grotere textures ipv laadtijd vermindering, dan heb je dus op de 'oude' PSP een probleem. Maar nogmaals, dit verwacht ik op den duur wel.
Dat kunnen ze toch echt niet maken, lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk. Performance voordelen ok, maar incompatibele spellen, zodat iedereen wordt gedwongen een heel nieuwe apparaat te kopen, kan echt niet. Daarnaast voldoet de oude psp grafisch prima, zeker t.o.v. de concurrentie, dus noodzakelijk is het ook niet .
Maxmannl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:18:
[...]

De Composite kabel werkt alleen voor foto's muziek en video's ( 3 aansluitingen geel, rood en wit )
Dit betekent dus dat je een HDTV nodig hebt om de psp op een tv kunnen spelen? Aangezien er bijna geen gewone tv's zijn met componentaansluitingen..

[ Voor 43% gewijzigd door jap85 op 19-09-2007 10:39 ]

Verwijderd

Onzin. Er is een filmpje op youtube : loading time normal psp vs psp slim lite met FFCC

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:09
jap85 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:34:

[...]

Dit betekent dus dat je een HDTV nodig hebt om de psp op een tv kunnen spelen? Aangezien er bijna geen gewone tv's zijn met componentaansluitingen..
Inderdaad, volgens mij zitten er op de HD Ready ook al component aansluitingen toch?

Ik heb binnenkort een paar component kabels beschikbaar.

• me_mrtn
Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:15:
Ok, ik zit nu een tijdje naar deze PSP te kijken en omdat de PSP-Lite net uit is, zit ik erover te denken een te halen voor in de Bus van en naar school.m Helemaal omdat hij nu 170 euro is. Denk dat ik en Value pak ga halen, daar zit toch ook zon opberghoes/doosje in?

Ik graag racesims erop spellen, zoals GT 4(is er nog niet, moet nog steeds kommen), Test Drive Unlimited en Burtnout Dominator, en andere goede race-sims. En ik denk dat ik Worms ga kopen zodat ik met een paar vrienden zou kunnen spelen. Zijn er genoeg van deze om de aankoop van de PSP te rechtvaardigen? En wat is verder handig om erbij te kopen/hebben?
Nee, er is momenteel geen Value Pack dus een hoesje ontbreekt. Het ontbreekt aan racegames niet op de PSP, maar het is maar net hoelang jij je er mee kunt vermaken. Worms 2 heb ik geen prettige ervaringen mee (de demo dan).
[...]

Da's nieuw voor me. :)

Bullcrap, allang ontkracht. Overigens lijkt het me sterk dat ontwikkelaars enkel op de PSP-2000 gaan focussen. De userbase is veel kleiner, dus véél moeilijker winst / quitte op te draaien.

• jap85
Maxmannl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, volgens mij zitten er op de HD Ready ook al component aansluitingen toch?

Ik heb binnenkort een paar component kabels beschikbaar.
Ja, klopt, een HD Ready noem ik ook HDTV hoor, die paar extra pixeltjes :P. Tzou dus gewoon kunnen op mijn 720p bravia schermpje, maar ik ga hem niet kopen, te weinig meerwaarde t.o.v. normale psp die ik al vrijwel niet gebruik. Als ik thuis wil gamen zet ik mn ps3 wel aan :) .

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:15:

Er bestond voor de "oude" PSP een setje van Sony met een opberghoesje ("pouch"), geheugenkaart van 32 Mb en een hoofdtelefoontje. Als je alleen games speelt dan is deze set wel een aanrader. Let wel: de afstandbediening op het hoofdtelefoontje is niet compatible met de PSP S&L dus die kun je niet gebruiken.

Een Value pack bestaat er dus inderdaad nog niet, maar er komen wel sets aan dacht ik. En ik heb het al eerder gepost maar qua racegames zit je wel goed met de PSP.

• Darkasantion
  • Nu online

Darkasantion

Just keep swimming!

Mooi, maar als ik nu gewoon deze bestel:
http://dixons.nl/De_onlin...wart.7090980/default.aspx Wat heb ik dan al, behalve de PSP Slim zelf dan? Ik wil er nog een hoesje van een tientje bijdoen, maar als er al geheugenkaart en oortjes er al bijzitten, dan ben ik er verder mooi klaar mee.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:56:
Mooi, maar als ik nu gewoon deze bestel:
http://dixons.nl/De_onlin...wart.7090980/default.aspx Wat heb ik dan al, behalve de PSP Slim zelf dan? Ik wil er nog een hoesje van een tientje bijdoen, maar als er al geheugenkaart en oortjes er al bijzitten, dan ben ik er verder mooi klaar mee.
Het enige wat in de doos zit:
- PSP
- Accu
- Netvoeding/lader
- Gebruiksaanwijzing
Wat je in ieder geval nodig hebt is een memorystick kijk hier voor de goedkoopste, in de winkel ben je meestal duurder uit

• Tanuki
  • Niet online
Weet iemand al wanneer we de value / giga pack kunnen verwachten?
En ook hoeveel deze gaat kosten? :)

EDIT: Ik bedoel van de PSP Slim natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Tanuki op 19-09-2007 19:24 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• me_mrtn
Geen aankondigingen over gedaan door Sony.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Snap nooit waarom ze zo'n introductie van een nieuw apparaat nooit wat grootser aanpakken.
Gelijk verschillende versies en keuze's er tegenaan. Dan kunnen ze lijkt mij toch veel meer verdienen ipv nu de basic, en over paar maanden nog een nieuwe met wat extra's...en dan kijken ze wel weer of ze zin hebben om nog een special edition te maken...beetje rare marketing als je het mij vraagt, iig niet logisch voor de consument.

Heb btw mail gestuurd naar Postbank omdat ik de PSP Slim & Lite graag met rentepunten wil kopen. Mevrouw van de klantenservice ging het doorgeven aan de juiste afdeling. Misschien als er meer mensen e-mailen deze dan gegarandeerd in het assortiment komt _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door NeoMe op 19-09-2007 19:57 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 04:29
l0c4lh0st schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:04:
Weet iemand al wanneer we de value / giga pack kunnen verwachten?
En ook hoeveel deze gaat kosten? :)

EDIT: Ik bedoel van de PSP Slim natuurlijk.
Ergens in oktober komt er een pack met 2gb stick. Wanneer ik morgen thuis ben zal ik ff zien op de press site voor de exacte datum ;)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:29

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je zelf ook Theme's maken?
Enne verder leuke update 3.71. Eindelijk muziek afspelen tijdens foto's kijken \o/..
Jammer dat er na een half jaar nog steeds die RSS vertaal-bug in zit in de NL taal.

Netwerkmenu - RSSkanaal - Sta op een RSS feed en druk op driekhoekje. "Dan staat er Define cronometro" wat iets van: Timerinstellingen moet zijn.

Hebben jullie die ook? :?
Ik zal het eens doorgeven aan Sony.. :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• me_mrtn
Interessant. Sony heeft tijdens de Tokyo Game Show presentatie een komende feature voorgesteld tussen de PSP en PS3. Zo zou je middels de PSP de PS3 kunnen laten opstarten (via WiFi dat is) en laten hibernaten.

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
NeoMe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:56:
Snap nooit waarom ze zo'n introductie van een nieuw apparaat nooit wat grootser aanpakken.
Gelijk verschillende versies en keuze's er tegenaan. Dan kunnen ze lijkt mij toch veel meer verdienen ipv nu de basic, en over paar maanden nog een nieuwe met wat extra's...en dan kijken ze wel weer of ze zin hebben om nog een special edition te maken...beetje rare marketing als je het mij vraagt, iig niet logisch voor de consument.
Volgens mij was de S&L puur bedoeld als een kleine upgrade van de "oude" PSP en hadden ze bij Sony niet door dat het een goed moment was om weer eens flink wat aandacht te krijgen voor de PSP. Heel jammer.
Nog niet, maar het lijkt me een kwestie van tijd voordat het fileformaat van themes gehackt wordt. As usual. :)

Verwijderd

me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:09:
Interessant. Sony heeft tijdens de Tokyo Game Show presentatie een komende feature voorgesteld tussen de PSP en PS3. Zo zou je middels de PSP de PS3 kunnen laten opstarten (via WiFi dat is) en laten hibernaten.
ZOZO DAAR HEBBEN WE WAT AAN!!!!!!

:{ :') :{ ????

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Wake on LAN? Lijkt me best handig anders, als je bepaalde content van je PS3 wil streamen naar je PSP terwijl je ergens anders bent.

Ik neem aan dat ze dat bedoelen

• jap85
EgoPro schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:13:
Wake on LAN? Lijkt me best handig anders, als je bepaalde content van je PS3 wil streamen naar je PSP terwijl je ergens anders bent.

Ik neem aan dat ze dat bedoelen
Dat zou wel leuk zijn, dan wordt de functie misschien echt nog eens interessant. Beetje belachelijk om nu de hele dag je ps3 aan te moeten laten staan als je misschien even wat wilt streamen. Zo zuinig met stroom is ie nou ook weer niet :P . Hierdoor vind ik de hele remote play functie momenteel zinloos. Als je hem waar je dan ook bent met je psp kan aan en uitschakelen zou het een stuk beter zijn.

• AW_Bos

AW_Bos

Maar hebben jullie deze bug ook :)?
Wel apart dat zo'n vertaal-bug maanden on-opgemerkt blijft... :?

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 20-09-2007 11:26 ]

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ariën Clay schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:26:
Maar hebben jullie deze bug ook :)?
Wel apart dat zo'n vertaal-bug maanden on-opgemerkt blijft... :?
Is mij nog nooit opgevallen eigenlijk, ik zal straks als ik thuis ben eens kijken

• Tanuki
  • Niet online
Even om het 100% zeker te weten: Een PSP met 2 defecte pixels (die niet door mijn toedoen erop zijn gekomen) kan ik terugsturen naar Sony, want het valt onder de garantie. Toch?

• me_mrtn
Nee, daarmee ga je naar de winkel toe. De winkel is er voor verantwoordelijk, even testen in de winkel met een nieuw exemplaar ;)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:26
Twee games waarop ik al een lange tijd wacht:

Gran Tourismo psp & Oblivion.

Die laatste zou eind september komen? Zou een game zijn die het goed kan gaan doen. je praat alleen dan niet meer over een echte portable game. :)

Gran tourismo zal wel een verloren zoon gaan worden. Jammer want deze game kan een killer app worden voor de psp

• me_mrtn
Nee, Oblivion is verplaatst naar 2008 en heeft geen overworld zoals de Oblivion heeft die wij kennen. En ook ik wacht nog steeds op't moment dat Gran Turismo Mobile komt.

Verwijderd

me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:18:
Nee, Oblivion is verplaatst naar 2008 en heeft geen overworld zoals de Oblivion heeft die wij kennen. En ook ik wacht nog steeds op't moment dat Gran Turismo Mobile komt.
Gran Turismo 4 Mobile staat voorlopig gepland voor een US release 1e kwartaal 2008 _/-\o_
GT4 Mobile Trailer

• Tanuki
  • Niet online
me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:29:
Nee, daarmee ga je naar de winkel toe. De winkel is er voor verantwoordelijk, even testen in de winkel met een nieuw exemplaar ;)
Sony handelt de garantie af, webshops / winkels niet.

Eerst zoeken voordat je antwoord geeft. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Tanuki op 20-09-2007 17:32 ]

• me_mrtn
l0c4lh0st schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:32:
[...]

Sony handelt de garantie af, webshops / winkels niet.

Eerst zoeken voordat je antwoord geeft. ;)
Nee hoor, praktijk ervaring. Sony handelt inderdaad garantie af, maar het is werkelijk onzinnig om je PSP op te sturen daarna een maand te wachten op vervanging en dan nog hopen dat de vervanger géén dode pixel(s) bevat. Daarom kun je gewoon terug gaan naar de winkel voor vervanging, wat ook staat aangegeven in de verklaring in het programma Kassa.
Na aandringen van Kassa stelt Sony niet langer niet langer een limiet van een minimaal aantal "dode pixels" voor het omruilen van de PlayStation Portable (PSP). Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onderstaande officiële verklaring van Sony Computer Entertainment Europe (SCEE). Mocht u toch nog problemen ondervinden met het terugbrengen van uw PSP, neem dan contact op met Sony of neem de betreffende brief mee naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:19:
Kan je zelf ook Theme's maken?
Enne verder leuke update 3.71. Eindelijk muziek afspelen tijdens foto's kijken \o/..
Jammer dat er na een half jaar nog steeds die RSS vertaal-bug in zit in de NL taal.

Netwerkmenu - RSSkanaal - Sta op een RSS feed en druk op driekhoekje. "Dan staat er Define cronometro" wat iets van: Timerinstellingen moet zijn.

Hebben jullie die ook? :?
Ik zal het eens doorgeven aan Sony.. :P
Ik gebruik nu 3.60 M33 op de PSP 2K. En ja dat heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Iemand die tv-out kabels al ergens gezien, het is vanavond koopavond dus .... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
edit : antwoord gevonden en besteld :)

[ Voor 200% gewijzigd door Morpheus_at_work op 21-09-2007 21:13 ]

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Lees nu eerst eens die topicwarning, die staat er niet voor Jan z'n buurvrouw.

Verwijderd

Misschien dat iemand dit weet?
Ik wil de tv-out functie gebruiken op mijn pc. Is dat mogelijk?
Heb ik dan "component in" nodig op mijn video-kaart of is een andere oplossing mogelijk? Ik heb nu nl. alleen een component out aansluiting. Maar wel DVI / HDMI / Composite en S-Video in 8)7

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

vandaag een av kabel besteld op eBay...
eens zien wat dat geeft.

Heb mijn PSP sinds een 2 weken. Samen gekocht met Loco Roco, Vice City Stories, Ridge Racer 2 en Sonic Rivals.

Straks eens proberen of ik de gehackte versie voor de nieuwe PSP aan de praat krijg.
Zijn er nog "must-have" games verder?

Blog (Linux-related)

• Thierry88
  • Laatst online: 14-09 19:23
Weet iemand of de accessoires voor de "oude" PSP zoals beschermdoosjes ook gewoon passen op de PSP Slim & Lite zonder dat deze er te los in blijft zitten vanwege zijn iets kleinere maten en als gevolg daarvan gaat rammelen als je hem meeneemt?

[ Voor 7% gewijzigd door Thierry88 op 22-09-2007 22:55 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond lezers,

Ik zit zelfs laatste tijd ook eens te kijken naar een handheld console en zit nog een beetje te twijfelen tussen een DS en een PSP (beide Lite offc.). Wat ik mij nu voor de PSP afvraag, hoe is het browsen met een PSP? Werkt dat nog een beetje en kan je bijv. goed T.net doorlezen of is het toch wel wat onhandig omdat je geen muis of pointer-achtig iets hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:07:
Goedenavond lezers,

Ik zit zelfs laatste tijd ook eens te kijken naar een handheld console en zit nog een beetje te twijfelen tussen een DS en een PSP (beide Lite offc.). Wat ik mij nu voor de PSP afvraag, hoe is het browsen met een PSP? Werkt dat nog een beetje en kan je bijv. goed T.net doorlezen of is het toch wel wat onhandig omdat je geen muis of pointer-achtig iets hebt.
Webbrowsen gaat inderdaad wat omslachtig met de psp. Als je zelf echt handig bent kun je ook naar de GP2X kijken, draait op Linux www.gp2x.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Goedenavond lezers,

de muis wordt vervangen door 'joystickje' links onderin de psp, tja wat is goed browsen op een klein scherm , op een ds is deze nog kleiner, gezien ik deze beide heb , geef ik de voorkeur aan de psp

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
DSK schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:38:
vandaag een av kabel besteld op eBay...
eens zien wat dat geeft.

Heb mijn PSP sinds een 2 weken. Samen gekocht met Loco Roco, Vice City Stories, Ridge Racer 2 en Sonic Rivals.

Straks eens proberen of ik de gehackte versie voor de nieuwe PSP aan de praat krijg.
Zijn er nog "must-have" games verder?
wat is je genre is denk ik dan een belangrijke tegen vraag, of ben je iemand ie alles leuk vind

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Goedenavond lezers,

Kun je niet beter kijken naar het type games waar je van houdt?

Ik heb ze zelf allebei. De DS voor de adventuregames als Phoenix Wright, Another Code, Hotel Dusk enz. (de PSP heeft als adventure volgens mij alleen maar Myst). De PSP heb ik meer voor de wat brutere games als Splinter Cell, Metal Gear, GTA enz. Beiden hebben ze kwaliteiten op een ander vlak. Zou niet de beslissing laten afhangen op een browser, maar wie weet is dat erg belangrijk voor je. Internetten op de PSP vind ik onhandig, met de DS geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Thierry88 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:53:
Weet iemand of de accessoires voor de "oude" PSP zoals beschermdoosjes ook gewoon passen op de PSP Slim & Lite zonder dat deze er te los in blijft zitten vanwege zijn iets kleinere maten en als gevolg daarvan gaat rammelen als je hem meeneemt?
Waarschijnlijk gaat de slim in zowat in iedere case rammelen... Gewoon eventjes wachten op een goede case, of in een case voor de "Phat" wat opvul materiaal doen? Washandje ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 12-09 17:34
Browsen op de psp gaat best.. Als je de instellingen goed zet (beeld hersorteren) kan je bijvoorbeeld fok! nieuws gewoon netjes lezen, en als je voor t.net frontpage de pda-versie gebruikt komt dat ook helemaal goed :)

Ik internet wel eens op mn psp op de bank als ik geen zin heb om achter mn pc te kruipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

AlterMann schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:04:
Browsen op de psp gaat best.. Als je de instellingen goed zet (beeld hersorteren) kan je bijvoorbeeld fok! nieuws gewoon netjes lezen, en als je voor t.net frontpage de pda-versie gebruikt komt dat ook helemaal goed :)

Ik internet wel eens op mn psp op de bank als ik geen zin heb om achter mn pc te kruipen :P
daar is nou een laptopje voor ;)...

momenteel ben ik weer hooked aan Burnout: Dominator :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
hallo, ik ben sinds een week in het bezit van een psp slim. valt mij op dat als ik buiten sta en wil ga gamen dat ik bijna niks zie op t scherm.... is dit normaal. zodra er ook maar wat daglicht opkomt is het bijna onmogelijk om er wat van te zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
heb trouwens wel het scherm met de 0 knop op het felst gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

struik978 schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:33:
heb trouwens wel het scherm met de 0 knop op het felst gezet.
Edit je post als je iets toe te voegen hebt.

En ja, dit is "normaal", idem met de DS. Maar als de zon zo lekker schijnt kun je ook beter wat anders gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:00:
[...]

Ik gebruik nu 3.60 M33 op de PSP 2K. En ja dat heb ik ook.
De bug is gemeld, nu wachten op reactie terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:41
zonet het nieuws gehoord, M33 == Dark-AleX!! hoe is het mogelijk....

maar goed.
Die nieuwe PSP is echt dun, en licht! Ik dacht dat ik een demo in mijn handen had zonder printplaten er in, maar niets is minder waar! Wat is dat ding licht zeg, niet normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:01:
[...]

Kun je niet beter kijken naar het type games waar je van houdt?

Ik heb ze zelf allebei. De DS voor de adventuregames als Phoenix Wright, Another Code, Hotel Dusk enz. (de PSP heeft als adventure volgens mij alleen maar Myst). De PSP heb ik meer voor de wat brutere games als Splinter Cell, Metal Gear, GTA enz. Beiden hebben ze kwaliteiten op een ander vlak. Zou niet de beslissing laten afhangen op een browser, maar wie weet is dat erg belangrijk voor je. Internetten op de PSP vind ik onhandig, met de DS geen ervaring.
Ik ga ook duidelijk naar de games kijken, daarom neig ik nu al sneller naar een PSP. Ik speel veel op de PC en de PSP komt qua spellen daar het dichtste in de beurt.
Kan je eigenlijk alle normale sites bekijken (geen flash e.d.) of moet je wel special voor PDA gemaakte sites gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wejoow wat praten jullie allemaal?
De PSP is dé console om mee te internetten. Ik kan erop blind typen, MSN-en. Oow ja: ik typ dit bericht nu vanaf mijn PSP. ;)

Heerlijk. :9

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:41
salimrmaf schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:29:
Wejoow wat praten jullie allemaal?
De PSP is dé console om mee te internetten. Ik kan erop blind typen, MSN-en. Oow ja: ik typ dit bericht nu vanaf mijn PSP. ;)

Heerlijk. :9
blind typen en msnen? Dat vind ik wel knap als je dat zo snel kunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

maarud schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:46:

maar goed.
Die nieuwe PSP is echt dun, en licht! Ik dacht dat ik een demo in mijn handen had zonder printplaten er in, maar niets is minder waar! Wat is dat ding licht zeg, niet normaal :)
hehe... die S&L is idd erg licht geworden vergeleken met de Phat. ;). Geen metaal frame, geen metale plaat waar het scherm op zit... etc... al met al een lekker lichte handheld :).

enne M33 firmware is idd relaxed... kan ik eindelijk me GBA games spelen met backlight (ben te bedonderd om een GBA SP of GB Micro te kopen speciaal voor die 5 games die ik sick vind)

Weer verder met Dominator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:32:
[...]

De bug is gemeld, nu wachten op reactie terug :)
Ondertussen is v3.71 uitgekomen. Ik kijk zo even of die er al uit is.

Je hoort het zo psp is even bezig met kopieren.

Bug zit er nog steeds in.
Sinds welke versie is dit al zo ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nou heb er inmiddels ook maar een aangeschaft. Pianoblack. Vond de zilveren editie minder mooi eerlijk gezegd. Meteen een 2G Scandisk kaartje erbij gehaald en Killzone.
Nu moet ik me door dit topic zien heen te worstelen. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je nog Tekken: Dark Resurrection kan halen die NIET Platinum of PSP's Best versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:30:
Weet iemand waar je nog Tekken 5 : Dark Resurrection kan halen die NIET Platinum of PSP's Best versie is.
hier wel 2e hands though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

maarud schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:46:
Iedereen doet zo verbaasd... terwijl de firmwares van M33 en Dark_Alex nagenoeg gelijk leken qua stijl en functionaliteit. Ook de flash tools lijken iets teveel op elkaar. :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Wat ik mij nu voor de PSP afvraag, hoe is het browsen met een PSP?
Browsen gaat prima, lekker scherp beeld. Voor de DS moet je apart een geheugenmodule kopen als je wilt surfen trouwens.

Beste game: sid meier's pirates 2.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 12-09 17:34
Pat-Skim schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:10:
[...]

daar is nou een laptopje voor ;)...
PSP met memkaart: 200 euro
Laptop: minimaal 600 euro

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

The Zep Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:13:
[...]
Iedereen doet zo verbaasd... terwijl de firmwares van M33 en Dark_Alex nagenoeg gelijk leken qua stijl en functionaliteit. Ook de flash tools lijken iets teveel op elkaar. :O
Ik vind het ook niet echt schokkend nieuws eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Denk eens na... M33... Lijkt erg veel op Mee! Dus DarkAlex... Mar ja, ik heb een vraagje.

Mijn PSP begint helaas snel vies te worden, en hij is beschadigd. Wat kan ik doen?

Oow ja: Ik heb nu FIrmware 3.03OE-C. Ik wil het liefst nu eens kijken hoe 3.71 MEE eruitziet.

Kan ik gewoon upgraden of...

Ik heb gelezen dat de nieuwste firmwares 333Mhz ondersteunen. Vandaar. :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
salimrmaf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:30:

Oow ja: Ik heb nu FIrmware 3.03OE-C. Ik wil het liefst nu eens kijken hoe 3.71 MEE eruitziet.

Kan ik gewoon upgraden of...

Ik heb gelezen dat de nieuwste firmwares 333Mhz ondersteunen. Vandaar. :>
3.71 is alleen te upgraden vanaf 3.52 M33-3 of 3.52Mee-4 of 3.60 M33

Dit omdat de 1.5 kernel in 3.71 niet mee gebruikt (kan) worden...

dus wordt upgraden in 2 stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
salimrmaf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:30:
Mijn PSP begint helaas snel vies te worden, en hij is beschadigd. Wat kan ik doen?
Gewoon het bijgeleverde doekje gebruiken en hij is zo weer schoon? En laat die firmware vragen nu eens achterwege, ze zijn hier niet voor niets verboden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

GS2K1 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:34:
[...]
Dit omdat de 1.5 kernel in 3.71 niet mee gebruikt (kan) worden...
Onwaar.

Er komt nog een patch addon uit waarmee 1.5 kernel functionaliteit weer wordt toegevoegd. Dit zal echter alleen werken op de fat (standaard, niet slim) PSP (bron).

Voor de homebrewers (emulators, andere programma's) is het misschien verstandig om nog even te wachten voordat ze upgraden naar 3.71. ;)

[edit]
Er komt later nog een upgrader om direct vanaf 1.5 -> 3.71 te upgraden.

[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 25-09-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Zow vanmiddag bij de FRS eventjes Naruto: Ultimate Ninja Heroes opgehaald. Nu ben ik geen fighting game kenner maar het is toch wel een heel tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mijn beste games voor de PSP zien er zo uit:

1.: GTA Liberty City Stories
2.: Burnout Takedown/Dominator
3.: Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles
4.: Ace Combat X: Skies Of Agression
5.: SnakeSP

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:03:
Zow vanmiddag bij de FRS eventjes Naruto: Ultimate Ninja Heroes opgehaald. Nu ben ik geen fighting game kenner maar het is toch wel een heel tof spel.
Het is idd een leuk spel, vooral als je de Anime volgt.
Ik had Naruto: Narutimate Portable al geimporteerd toen het uitkwam in Japan, kan je de voices veranderen in de PAL versie ??
salimrmaf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:09:
Mijn beste games voor de PSP zien er zo uit:

1.: GTA Liberty City Stories
2.: Burnout Takedown/Dominator
3.: Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles
4.: Ace Combat X: Skies Of Agression
5.: SnakeSP
Dat is zeker geen legale game ?? :P
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:30:
Weet iemand waar je nog Tekken: Dark Resurrection kan halen die NIET Platinum of PSP's Best versie is.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik denk dat je voor een niet-Platinum versie toch echt Marktplaats moet afstruinen of even een Media Markt'je moet afbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:23:
[...]

Dat is zeker geen legale game ?? :P

[...]
Je komt erg snel tot conclusies. Misschien heeft hij zelf een backup gemaakt van de originele cartridge(s), welke hij ook in zijn bezit heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 25-09-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:28:
[...]
Je komt erg snel tot conclusies. Misschien heeft hij zelf een backup gemaakt van de originele cartridge(s), welke hij ook in zijn bezit heeft.
Met legaal bedoelde ik eigenlijk een originele PSP game van dat spel :)
Ik wilde heel graag die game geport zien naar de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Dat kan, je moet alleen een CustmFrmwr hebben. Ik heb die game echt zooo vaak gespeeld vroeger, op de SEGA. Helaas kan ik die nergens meer kopen (legaal). Jammer. Van mij part Dé Beste game ooit gemaakt.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was zeker een goed spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
EgoPro schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:03:
het is een beetje advanced streetfighter idee , maar best wel speelbaar inderdaad , soms even wennen dat je op meerdere niveaus aan het vechten bent (in de zin van boven in het scherm of onderin)

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tja het vechten op meerdere nivo's geeft wel een extra dimensie als je het mij vraagt. De moves zijn wel behoorlijk ingewikkeld en de snelheid ligt behoorlijk hoog.
Ook voor de button-bashers is het speel aardig speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Naar aanleiding van mijn gevonden vertaalbug op de PSP, heb ik nog een bug opgemerkt...
Bij het WLAN scannen, in een gebied waar geen netwerkenzijn krijg ik tegenwoordig een "interne fout (000001)" te zien.
I.p.v. een scherm met de tekst: "Geen netwerken gevonden"

Ook zo bij jullie? Of is mijn PSP nu gaar aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:34:
Naar aanleiding van mijn gevonden vertaalbug op de PSP, heb ik nog een bug opgemerkt...
Bij het WLAN scannen, in een gebied waar geen netwerkenzijn krijg ik tegenwoordig een "interne fout (000001)" te zien.
I.p.v. een scherm met de tekst: "Geen netwerken gevonden"

Ook zo bij jullie? Of is mijn PSP nu gaar aan het worden.
TIP: zet even al je instellingen terug met "Restore Default Settings" onder "System Settings". Ja ik weet het, je zal opnieuw je netwerk instellingen moeten invoeren, maar het voorkomt een hoop ellende. Vooral na een update O-)

• me_mrtn
Ach, er kwamen toch wel vaker enkel foutcodes naar boven? Er zijn er in ieder geval een hele rits, maar je zou het kunnen submitten bij Sony.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik moet nog steeds uitvinden hoe dat RSS op de psp nou precies werkt, maarja, vanavond even tijd :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Denko schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:08:
ik moet nog steeds uitvinden hoe dat RSS op de psp nou precies werkt, maarja, vanavond even tijd :(
Moest ik ook even puzzelen voordat ik dat snapte, maar het werkt dus niet met tekst RSS zoals ik eerst dacht, je kan dus niet tweakers nieuws lezen via die RSS optie. Het is alleen voor audio (streaming/download) en video (download) feeds. Maar ik gebruik het nu echt vaak, ik luister er bijvoorbeeld Diggnation and the Totally Rad Show mee, moet je even zoeken naar mp3 feeds. ;)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:13:
[...]

Moest ik ook even puzzelen voordat ik dat snapte, maar het werkt dus niet met tekst RSS zoals ik eerst dacht, je kan dus niet tweakers nieuws lezen via die RSS optie. Het is alleen voor audio (streaming/download) en video (download) feeds. Maar ik gebruik het nu echt vaak, ik luister er bijvoorbeeld Diggnation and the Totally Rad Show mee, moet je even zoeken naar mp3 feeds. ;)
ah, dan is het gelijk een stuk minder interesant

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Iemand al ergens een component kabel kunnen scoren ?
Me nieuwe HDTV is binnen speciaal HDTV gekocht om met me psp erop te kunnen spelen.

Anders was het een gewone monitor geworden. Wat ik nu heb kan tot 4x inzoomen. (dus de zwarte randen weg werken)

Ik ben wel bij Dynabyte - Lelystad een AV kabel tegen gekomen. Maar component nog nergens.
Iemand iets ?

Geen ebay of buitenlandse webshop graag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:31:
Iemand al ergens een component kabel kunnen scoren ?
Me nieuwe HDTV is binnen speciaal HDTV gekocht om met me psp erop te kunnen spelen.

Anders was het een gewone monitor geworden. Wat ik nu heb kan tot 4x inzoomen. (dus de zwarte randen weg werken)

Ik ben wel bij Dynabyte - Lelystad een AV kabel tegen gekomen. Maar component nog nergens.
Iemand iets ?

Geen ebay of buitenlandse webshop graag.
Ik ben ook al heel lang op zoek naar die kabels, maar tot nu toe nog nergens gezien :(

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
www.dimplus.nl
www.psxshop.nl

ze schijnen daar te zijn. Heb ze nog niet in het echt gezien omdat die winkels wat ver weg zijn.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.