Politiek overgevoelig: complexiteit en gevoeligheid van politieke onderwerpen, waarbij het de kunst is een constructieve dialoog te voeren. Censuur door overgevoeligheid: gedrag waarbij bepaalde content wordt geredigeerd uit angst voor offensief te zijn.
Nee ok, dat van het vooruit stralen wist ik wel
Ik dacht dat je erop doelde dat het slechte lampen waren, maar dat is gelukkig niet zo. Dat het geen bollampvervangers zijn was ik me ook van bewust, daarom wilde ik ook met deze twee armaturen beginnen. De rest in huis is allemaal rondom-stralers en daar wil ik later naar kijken. In de keuken hangt nu 1 gloeilamp, van 60W denk ik, en die kan dan vervangen worden door 3 of 4 spotjes. Er moet daar namelijk ook beter licht komen dan nu.
Casemod: Cubeleon
Probeer eens voorzichtig zou ik zeggen ... deze lampen zijn ook niet de duurste en zou je altijd wel kunnen gebruiken.
Er is een deel 2, maar Topic Report schijnt niet te werken:
--> LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen deel II
Ik ga er van uit dat er een slotje komt?
Er is een deel 2, maar Topic Report schijnt niet te werken:
--> LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen deel II
Ik ga er van uit dat er een slotje komt?
Politiek overgevoelig: complexiteit en gevoeligheid van politieke onderwerpen, waarbij het de kunst is een constructieve dialoog te voeren. Censuur door overgevoeligheid: gedrag waarbij bepaalde content wordt geredigeerd uit angst voor offensief te zijn.
Dit topic is gesloten.