Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.846 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:42:
[...]

Was gisteravond in Den Haag MediaMarkt zouden vanwege de shopping night (open to 00:00 uur) met grote (kortings)acties komen naarmate de tijd vorderde. Dus ik om 23:15 uur naar binnen en wat was de grote actie: alle $ONY artikelen zonder 19% BTW 8)7, witte PSP was 166 euries, zonder btw 138, was echter uitverkocht :? PS3 599 zonder btw 501,25, toch nog even over nagedacht, maar helaas ik vond het nog steeds teveel voor deze console, met in mijn achterhoofd de gedachte dat de prijs misschien verlaagd wordt. Marketingstrategie van $ONY snap ik ook niet, ik denk dat momenteel niet veel mensen meer een PS3 kopen, maar wachten op de prijsverlaging :9
Dom van je, want zelfs al komt er een prijsverlaging dan zal het niet onder de 500 komen. Nu had je voor 1 euro extra een ps3 een half jaar eerder kunnen krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:31:
[...]

Dom van je, want zelfs al komt er een prijsverlaging dan zal het niet onder de 500 komen. Nu had je voor 1 euro extra een ps3 een half jaar eerder kunnen krijgen 8)7
Wie zegt dat hij hem koopt als hij 500 euro is? 500 euro is nog steeds een boel geld voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bon, ik wacht gewoon lekker nog wat af..

Wel leuk om te weten dat ik gewoon een HDMI-kabeltje van 10 euro kan kopen ipv dat dure Sony ding (zeker doen om wat op de kosten te besparen).

Ik geloof ook het verhaaltje van betere versies naar de toekomst niet. Ik heb m'n PS2 op launchday gekocht en dat ding draait nog altijd, hoewel het opstarten van een game enorm lang begint te duren (soms staat ie ettelijke seconden op het beginscherm te laden). Een DVD bekijken zou ik ook niet meer doen, want de lezer is verdomd keiskeurig geworden op DVD's. En horizontaal werkt ie niet meer (doet ie lang niet meer), maar verticaal wel nog. Ok, hij is niet meer in topform, maar dat ding is dan ook al 7 jaar oud, is heel veel verhuisd naar vrienden voor game-avonden. Ik ben eigenlijk al blij dat ie na 7 jaar uberhaupt nog werkt.

Al bij al is de PS3 nu niet veel duurder als een PS2 bij de launch, maar ik merk toch bij mezelf dat ik het er niet wil voor opbrengen deze keer. Waarom dit komt weet ik niet onmiddellijk. Misschien omdat de PS2 er al eerste was en er op de next-gen markt geen concurrentie was op dat moment (de Xbox kwam pas 6 maanden later). Nu is de Xbox360 er wel al een gans tijdje, tovert over het algemeen betere graphics op het scherm (laten we eerlijk zijn op dit moment is het zo) en is een stuk goedkoper dan de PS3. Maar een Xbox360 is geen optie voor mij omdat ik zeker een next-gen DVD speler wil en een Xbox360 met aparte HD-DVD speler is al zo duur als een PS3 en aangezien HD-DVD het pleit lijkt te gaan verliezen, lijkt me dat een niet al te slimme aankoop.

Misschien komt het ook door het slechte spelletjes aanbod, want er is niets echt iets dat me aanspreekt van games om nu de aankoop van de PS3 te rechtvaardigen. Oblivion heb ik een jaar geleden op m'n PC gespeeld.

Het is dus wachten op topgames en dan zal de drang om een PS3 wel groter worden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
SeamusXanthus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:47:
[...]

Wie zegt dat hij hem koopt als hij 500 euro is? 500 euro is nog steeds een boel geld voor veel mensen.
Top man, dan praat je dus over een spelcomputer die je gaat kopen..........OVER EEN JAAR!! of wellicht nog later.

Dat soort vrienden heb ik ook, en dan gaat het van "euh, de ps2 kost nu ook maar 150 eu. Ik wacht wel ff"

[ Voor 13% gewijzigd door huibert_d op 22-06-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BladeRacer schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:05:
Eigenlijk zouden we allemaal moeten toegeven dat:

De Playstation3 een dure spelconsole is.
Duur is subjectief. Ik vind de console niet duur, een HDTV weer wel :)
We er een jaar te lang op hebben gewacht.
Mee eens.
Het ding veel te heet wordt.
Nou, als ik zo eens achter mn Dell Precision 670 Xeon bak voel wat voor hete lucht daaruitkomt dan is die PS3 zo heet nog niet. ;)
De graphics niet eens zoveel mooier zijn als de X-Box 360.
Geen idee, boeit me ook niet zo eerlijk gezegd. Op mn SDTV ziet motorstorm er iig zo intens goed uit dat het me echt niet boeit dat het bij de buren het gras groener is ;)
Als media centre nog niet optimaal voldoet.
Is dit wel zo? Ze ondersteunen een standaard en dat is IMHO beter dan wat MS doet waarbij je hun software moet gebruiken. Bij sony zou linux ook kunnen. (of mac)
De controller qua ontwerp niet next gen is.
Mja hier word ik zo moe van. Al die rib-broeken die roepen dat iets wel/niet next gen is en daar een kwaliteitskenmerk aanvast koppelen. So f.... what! Die controller is perfect. dat was hij al en dat is hij nog steeds. Wel eens een racegame gespeeld op de xbox360 waarbij je gas geeft met de rechtertrigger bv? Whoa, ik had echt na een half uur kramp/pijn in mn rechterwijsvinger. Op de PS3 en op de PS2 nergens last van.
Er nog onvoldoende goede games zijn.
Ik dacht dat eerst ook, maar ik heb nu RFOM, motorstorm, en gow2 en ik heb tijd te kort! En dan moet ik die store-frutsels ook nog spelen. En wel voor september, want dan komt de nieuwe lichting.

Maar, toegegeven, ik ben pas sinds vorig weekend begonnen met de PS3, dus mensen die er sinds launchday een hebben zitten nu wellicht duimen te draaien.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
is RFOM echt zo geweldig? Ik had de demo gedownload maar die maakte niet zo'n enorme indruk op me. Meer gewoon een standaard shooter.

Is de demo een beetje representatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

EfBe schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:26:

En dan moet ik die store-frutsels ook nog spelen. En wel voor september, want dan komt de nieuwe lichting.
Die store frutsels zijn best leuk, Flow, die game gaat nergens over, maar de muziek is zoo mooi gemaakt, dat je gewoon naar dat scherm blijft kijken en blijft rondzwemmen, echt verslavend dat spel. Tekken DR is gewoon een vette tekken game voor maar 10 euro :>

September/oktober/en rest van het jaar :9~ Al die goeie games die uit komen, heb niet genoeg geld voor allemaal, hoe kan ik nou kiezen :'(
Maar, toegegeven, ik ben pas sinds vorig weekend begonnen met de PS3, dus mensen die er sinds launchday een hebben zitten nu wellicht duimen te draaien.
Nee hoor, heb de ps3 sinds de launch, toen druk bezig geweest met motorstorm en GT:HD (nog steeds :P) Heb nu net een toetsweek achter de rug, ik hou me wel bezig tot ik terug kom van vakantie met Flow, Tekken en Warhawk _/-\o_ en GT:HD daar moét ik over die 14.000 punten heen :+

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Maar ik ben wel heel blij dat ik er één heb!
Allemaal waar. Wie nu een PS3 in huis heeft gehaald, deed dat volgens mij vooral vanwege de hoge hebbeding-factor en het potentieel. Ik heb er een premiumprijs voor betaald, je kunt nog niet zoveel ermee (heb al in geen 2 maanden een nieuwe game gekocht) maar het zal geen miskoop zijn. Ik heb hem eigenlijk nog het meest gebruikt als PS2-emulator voor Ico (opnieuw! _/-\o_ ) en God of War 2, plus DVD/Blu-Ray-speler. Ik heb ondertussen al 8 Blu-Ray-disks en ben meer dan overtuigd van de kwaliteit. Verder heb ik goede hoop dat de PS3 een betere Media-Center wordt dan de Xbox 360 (mits Sony in het huidige tempo de firmware blijft updaten).

Ik hoop dat tegen september/october de echt interessante exclusieve games zullen gaan uitkomen. Voorlopig ben ik blij dat ik een Xbox 360 ernaast heb. Hoewel blij... ik heb een lijstje met 20 Xbox 360 en PS3-games die de 2e helft van het jaar gaan uitkomen en ik eigenlijk allemaal wil hebben... Gaat me nog wat centjes kosten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Bijna al het werk wordt door een transcoderende PC gedaan die je ook nog moet hebben... Niet echt serieus een media center te noemen dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
Dat heeft dus vrijwel niets met de PS3 te maken, er zijn zoveel apparaten die simpelweg wat kunnen doorgeven. Sony en MS vertikken het allebei om hun consoles te voorzien van degelijke software met codecs. MS is zelfs zo hypocriet om je xbox wel als mediaextender van mediacenter te gebruiken, terwijl je nog niet eens een internet stream erin kan openen.

Tversity iets laten encoderen is brak. Je kan niet doorspoelen en je moet bufferen en een heel behoorlijke pc hebben. Je ps3 met al zijn cell power doet geen ene f*ck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Heb je ooit gehoord van linux? Ja dat ene waar je gewoon VLC player kan draaien en vervolgens al je videos kan afspelen? Laat de 360 dat maar is doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arm1n schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:48:
[...]
Die store frutsels zijn best leuk, Flow, die game gaat nergens over, maar de muziek is zoo mooi gemaakt, dat je gewoon naar dat scherm blijft kijken en blijft rondzwemmen, echt verslavend dat spel. Tekken DR is gewoon een vette tekken game voor maar 10 euro :>
Flow vond ik op de PC toch weer minder, beetje saai. Mijn vrouw is een sims-verslaafde dus en die vindt zelden een andere game leuk, maar die go puzzle handel weer wel ;).

Die tekken is idd gaaf.
zerokill schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:25:
is RFOM echt zo geweldig? Ik had de demo gedownload maar die maakte niet zo'n enorme indruk op me. Meer gewoon een standaard shooter.

Is de demo een beetje representatief?
Het is ook een standaard shooter, maar het verhaal e.d. is wel goed, en de AI van die gasten waartegen je vecht is echt bijzonder goed. Wat me opvalt is dat je veel situaties wat tactisch moet aanpakken, anders delf je gewoon het onderspit (ik althans, maar goed, ik zit nog in de trainee fase mbt schieten met een controller, na jarenlang keyboard+muis te hebben gebruikt;))
DarkShadow schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 01:09:
[...]

Dat heeft dus vrijwel niets met de PS3 te maken, er zijn zoveel apparaten die simpelweg wat kunnen doorgeven. Sony en MS vertikken het allebei om hun consoles te voorzien van degelijke software met codecs. MS is zelfs zo hypocriet om je xbox wel als mediaextender van mediacenter te gebruiken, terwijl je nog niet eens een internet stream erin kan openen.
Ja duh, MS heeft iets liggen dat heeft windows media center (zit nu in vista), en daar willen ze natuurlijk licenses van verkopen. Dan ga je dat als MS zijnde niet gratis weggeven.

[ Voor 57% gewijzigd door EfBe op 23-06-2007 09:57 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation duur? nee hoor 600 klinkt wel duur maar als je effe in ps3 kijkt wat voor onderdelen je allemaal krijgt vergeleken met X360 of Elite versie.. is het wel goedkoper.

Het ding word mischien wel heet maar er zijn geen klachen als x360 ring of death.. of vastlopen..
Media center.. tja dat komt nog wel..
De controller ? er was een next gen controller ervoor maar die was weer te next gen.. welke controller ziet er wel next uit dan ?
Games.. ? gun ze effe tijd..

Zo blij ben je ook weer niet denk ik
zerokill schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 09:17:
Heb je ooit gehoord van linux? Ja dat ene waar je gewoon VLC player kan draaien en vervolgens al je videos kan afspelen? Laat de 360 dat maar is doen :)
YEA BABY.. x360 als mediacenter gebruiken haha lol.. dan moet je echt wel tv zeer hard zetten zodat je de herrie van x360 niet wil horen.. terwijl ps3 muisstil is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:37:
[...]

Zo blij ben je ook weer niet denk ik
Hij kan er toch gewoon blij mee zijn ondanks de argumenten die hij gaf ? Heb zelf ook een aantal véél te dure gadgets, maar ik ben er wel megablij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar zoveel argumenten die van mijn kan niet kloppen en toch blij.. dat het te duur is etc.. waarom koop je dan ? blijkbaari is het niet waard voor hem..

nu dat ik hem wel heb kijk ik echt niet naar de prijs.. omdat het gewoon waard is. dus heb je hem gekocht en toch ga je erover zeiken.. vind ik dat het niet kan. want je kan er niks aan veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Jah, maar dan doet je PS3 wat elk redelijk Linux systeempje kan. En de PS3 is voor niet-geoptimaliseerde toepassingen ook niet bijster snel. Hij moet het hebben van z'n extra units die je kunt programmeren. De G5 core is niet heel bijzonder.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:31:
[...]

Jah, maar dan doet je PS3 wat elk redelijk Linux systeempje kan. En de PS3 is voor niet-geoptimaliseerde toepassingen ook niet bijster snel. Hij moet het hebben van z'n extra units die je kunt programmeren. De G5 core is niet heel bijzonder.
yellow dog is puur voor ps3 geprogrammeerd. dus er zal heus wel wat verschil zijn.. kwa mediacenter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:38:
yellow dog is puur voor ps3 geprogrammeerd.
Yellow dog is gewoon een normale Linux distributie die een hele normale Linux kernel gebruikt met de normale GCC en libraries. Zonder optimalisaties in de programma's die erop draaien wordt alleen de G5 gebruikt en die is niet heel snel. Zodoende is de PS3 als Linux machine aardig, maar niet wat je van een machine zoals deze zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
eerlijk gezegd is fedora 6 sneller dan ydl op de ps3 maar ieg de meeste filmpjes speelt hij goed af mits je hem goed hebt geconfigd.

Maar je kan sowieso lang gaan wachten voordat je divx en xvid vind op een console. Aangezien deze codecs in 90% van de gevallen worden gebruikt voor gekopieerde films, en sony en ms weten dit wel, en aangezien je per systeem dat divx moet kunnen afspelen licentie kosten moet betalen zal je divx etc niet snel aantreffen op consoles.

Ik ben al heel blij dat h364, mpeg2 en mpeg1 worden ondersteund. En het feit dat je met tversity al je videos ook nog kan transcoden is heel mooi meegenomen. Er zijn maar weinig apparaten die je aan je tv aan kan sluiten en vervolgens draadloos je films laten overstreamen van je pc.
Exirion schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Yellow dog is gewoon een normale Linux distributie die een hele normale Linux kernel gebruikt met de normale GCC en libraries. Zonder optimalisaties in de programma's die erop draaien wordt alleen de G5 gebruikt en die is niet heel snel. Zodoende is de PS3 als Linux machine aardig, maar niet wat je van een machine zoals deze zou verwachten.
ik weet niet of je het geprobeert hebt maar het valt enorm mee wat je allemaal zegt. Het enige waar de ps3 echt last van heeft is de 256mb aan ram. Voor de rest is het idd zo dat programmas natuurlijk sneller zullen gaan lopen als ze geoptimaliseerd worden maar hier wordt ook druk aan gewerkt.

Op dit moment kan je gewoon internetten, videos kijken, mp3 afspelen, SNES en NES spellen spelen en natuurlijk word bestanden etc editen op je ps3.

Dat vind ik al knap netjes speciaal als je bedenkt dat dit de enige console is waar je legaal linux op mag zetten en waar je ook echt wat aan hebt want de programmas draaien goed.

[ Voor 42% gewijzigd door zerokill op 23-06-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:31:
[...]

ik kon er een kopen voor 480 maandje geleden toen ik op vakantie was (op terugreis, in vliegveld van Syrie). dan nog is het gewoon een boel geld. is voor mij echt niet waard, haal liever een upgrade voor mijn computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Wil er even iemand meedenken met mij. Ik heb dus sinds een maand of 2 een PS3. Staat nu aangesloten op een Philips breedbeeld. Voor het optimale resultaat, ben ik me aan het orienteren op HDTV gebied. Eisen: 94 cm, Full HD.

Twee kandidaten:

De Samsung LE37M86B
http://kieskeurig.nl/prod...FAFC2C12572A500464D7D.htm
Belangrijke kenmerken:

- Helderheid 550 cd/m²
- Contrast ratio 8000 :1
- Horizontale kijkhoek 178 °
- Verticale kijkhoek 178 °
- Reactiesnelheid 8 ms
- 3 x HDMI aansluiting

De Philips 37PF9641D 10
http://www.kieskeurig.nl/...F8686C12572970057D8D3.htm
- Helderheid 550 cd/m²
- Contrast ratio 6000 :1
- Horizontale kijkhoek 176 °
- Verticale kijkhoek 176 °
- Reactiesnelheid 6 ms
- 2 x HDMI aansluiting

Qua geld scheelt het nogal wat. Gemiddeld zo'n € 300,- De Philips is wel sneller, maar weer minder contrast. Als je ervan uit gaat dat ik in de (zeer) nabije toekomst ook BR-disc ga kijken en de TV heel wat uren aan staat ivm het vele gamen, dan moet ik natuurlijk wel een goeie hebben!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen ga naar een winkel ofzo.. en neem je ps3 mee en bekijk de verschillen :)

want zoiets ga ik zeker doen als ik een nieuwe scherm ga aanschaffen. maar dan word het hopelijk een panasonic.. of sony

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:27:
ik zou zeggen ga naar een winkel ofzo.. en neem je ps3 mee en bekijk de verschillen :)
Eeuh,... bedoel je dit serieus?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:29:
[...]

Eeuh,... bedoel je dit serieus?
ja sirieus kerel je gaat een scherm van 1500 of meer kopen ze hebben het heus wel over.. straks koop je een scherm die je later toch niet bevalt. ik zou echt voor de zekerheid gewoon naar winkel bellen en vragen of het kan... ze hebben genoeg tvs op assortiment :) maak gebruik van :P

maar als je wel van plan bent om daar te aanschaffen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:27:

want zoiets ga ik zeker doen als ik een nieuwe scherm ga aanschaffen. maar dan word het hopelijk een panasonic.. of sony
Ik heb het met mijn 360 ook gedaan :)

Gewoon aan 4 schermen gehangen. Als je serieus bent, vinden ze het zelf nog leuk ook.

Moet je het alleen niet op zaterdag middag doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Ik heb het met mijn 360 ook gedaan :)

Gewoon aan 4 schermen gehangen. Als je serieus bent, vinden ze het zelf nog leuk ook.

Moet je het alleen niet op zaterdag middag doen :+
is wel leuk voor die mensen iets anders op werk :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
weet iemand wanneer Super stardust te downloaden is?
dacht dat ie gsiteren al zou komen

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 01:09:
[...]

Tversity iets laten encoderen is brak. Je kan niet doorspoelen en je moet bufferen en een heel behoorlijke pc hebben. Je ps3 met al zijn cell power doet geen ene f*ck.
Werkt anders prima op mijn amd1800+. Zit ten minste nog een schijf in van 320 gig tegenover de 60 gig van de ps3. Vooruitspoelen doe ik zelden, dus ik vind het prima.. probeer maar eens tv of dvd speler te vinden die spul kan streamen van mijn PC (oh ja als ie dan ook nog games en bd's kan afspelen)..

Snap wel wat je bedoelt maar ja, resultaat is voor mij hetzelfde dus ik ben blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
hmm nu heb ik geinvesteerd in een hd platform en nu wil ik ook weer ff klagen...

vandaag the departed op bluray gekeken (gekocht, niet gehuurd overigens)

en damn, ik betaal 35 euro voor een film, er zit niets een boekje bij, en geen fatsoenlijk hoofdmenu. De film begint gewoon meteen.

Ok je kunt wel naar een menu als je wil, maar het is zo cheap uitgewerkt. En dan de ondertiteling; het leek wel een goedkope internetrip die vertaald was door een 14 jarige puistenkop

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op zondag 24 juni 2007 @ 00:01:
hmm nu heb ik geinvesteerd in een hd platform en nu wil ik ook weer ff klagen...

en damn, ik betaal 35 euro voor een film, er zit niets een boekje bij, en geen fatsoenlijk hoofdmenu. De film begint gewoon meteen.

Ok je kunt wel naar een menu als je wil, maar het is zo cheap uitgewerkt. En dan de ondertiteling; het leek wel een goedkope internetrip die vertaald was door een 14 jarige puistenkop
Helaas is het niet goud dat blinkt, sommige titels zullen nou eenmaal in slechtere kwaliteit ( kwa extra's/menu ) komen dan andere. Om maar niet te spreken van de VHS naar Blu-ray "digital mastering!"..

Buyers Beware!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dit de grote topic van Ps3 was en niet van Warner bros.. |:( |:(

haha hoezo boekje dan ??? wil je nou lezen of kijken ??? |:( |:(

ik snap meeste mensen van tweakers niet... het lijkt alsof ze alleen goed zijn in zeiken.. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill

tja das goed kut. Ik heb het soms ook met dvds maar weet wel dat dit niet voor alle blu rays geld.
check deze site:
http://www.highdefdigest.com/

Daar staan de meeste blu rays gewoon gereviewd met hoe goed de transfer is, of de extra's goed zijn en dat soort dingen. Ik weet niet of je je BD bij de Free record shop hebt gekocht maar ik zou hem gewoon proberen te ruilen. Bij free record shop doen ze er sowieso niet moeilijk over als je hem de volgende dag ruilt.

Ik heb nu ervaring met 3 BD films:
Behind enemy lines: Geen boekje maar wel geinige film en goeie kwali.
Tears of the sun: Paar extras maar niks bijzonders en weer goeie kwaliteit film.
Casino Royale: die heb je waarschijnlijk zelf ook maar het blijft een goede BD release. Veel extras en goeie kwaliteit film.

Maar over dat boekje: Ik heb ondertussen rond de 60 dvds en ik heb maar bij 1 film een boekje zitten (special Schindlers List). Kortom ik denk dat je daar wel een beetje aan het mieren neuken bent. Ik weet dan ieg niet wat voor films jij normaal koopt waar wel boekjes bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dutch_Baseline schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:11:
Qua geld scheelt het nogal wat. Gemiddeld zo'n € 300,- De Philips is wel sneller, maar weer minder contrast.
Specs moet je negeren. Die worden bijna verzonnen door fabrikanten, of met heel verschillende meetcriteria gemeten. Uit ervaring kan ik je vertellen dat Philips TV's in het algemeen heel goeie image processing aan boord hebben en prima panels hebben. Vandaar dat ik 2.5 jaar geleden zelf ook voor Philips heb gekozen, en ik zou het nu weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:04:
[...]

Ik dacht dat dit de grote topic van Ps3 was en niet van Warner bros.. |:( |:(
nee jouw posts zijn altijd goed ontopic ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:12:
[...]

transformers word mijn eerste eigen zakgeld bluray movie denk ik :)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:48:
en over LCD/plasma gesproken..

Beste 2007 Plasma TV is naar panasonic gegaan
Beste 2007 LCD TV is naar Sony gegaan
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:02:
wanneer ik thuis ben zal meer info geven en meer bronnen..

en als men een lcd/plasma wil kopen kijk eerst of het full hd is en 1080P ondersteund.. heb je ze beide dan hoef je geen zorgen te maken gewoon kopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 24-06-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link hieronder beschrijft hoe je PSN games kunt kopen zonder de beschikking te hebben over een creditcard.

http://www.ps3-media.nl/p...-psn-games.html#post18527

Er wordt hier gebruik gemaakt van een on-line creditcard, genaamd Wirecard.
Iemand hier ervaringen mee?

Heb namelijk geen creditcard, en wil graag een aantal PSN games kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:40:
[...]

nee jouw posts zijn altijd goed ontopic ;)

[...]

[...]

[...]
lol :) ik zit niet tenminste kritisch te doen over een dvd menutje :) maar wil je nou lezen of kijken ? een boekje heb je alleen voor games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:38:
[...]
lol :) ik zit niet tenminste kritisch te doen over een dvd menutje :) maar wil je nou lezen of kijken ? een boekje heb je alleen voor games :)
Weet je wat erger is dan zeiken in een post? Zeiken over het zeiken... :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
zerokill schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:07:
[...]

Daar staan de meeste blu rays gewoon gereviewd met hoe goed de transfer is, of de extra's goed zijn en dat soort dingen. Ik weet niet of je je BD bij de Free record shop hebt gekocht maar ik zou hem gewoon proberen te ruilen. Bij free record shop doen ze er sowieso niet moeilijk over als je hem de volgende dag ruilt.
Waarom zou je hem adviseren de film proberen te ruilen omdat er geen boekje bijzit? Of omdat de film direct opstart in plaats van vanuit een menu? De kwaliteit van de film zelf was neem ik aan toch prima?

Ik kan de klager trouwens aanraden om te kijken of je de films ook regio-vrij kunt importeren (als je NL ondertitels kunt missen). Op http://bluray.lindsite.dk/ vind je een hele lijst. Al die titels zijn goedkoper bij amazon.com te bestellen dan ze in NL te koop zijn.

Overigens moet ik toegeven dat ik die boekjes in de DVDs nooit bekijk. Het staat idd netter als ze er wel bij zitten, maar als 95% van de mensen ze onbelangrijk vinden, kan ik begrijpen dat filmmaatschappijen daarop zijn gaan bezuinigen. Verder vind ik het zelf wel prettig als een film direct opstart, da's een heel stuk prettiger dan minuten moeten wachten vanwege een hele serie non-skippable trailers gevolgd door een piraterijwaarschuwing en tenslotte uitgebreid maar traag menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Laryx schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:35:
weet iemand wanneer Super stardust te downloaden is?
dacht dat ie gsiteren al zou komen
28 of 29 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ymmv schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Waarom zou je hem adviseren de film proberen te ruilen omdat er geen boekje bijzit? Of omdat de film direct opstart in plaats van vanuit een menu? De kwaliteit van de film zelf was neem ik aan toch prima?

Ik kan de klager trouwens aanraden om te kijken of je de films ook regio-vrij kunt importeren (als je NL ondertitels kunt missen). Op http://bluray.lindsite.dk/ vind je een hele lijst. Al die titels zijn goedkoper bij amazon.com te bestellen dan ze in NL te koop zijn.

Overigens moet ik toegeven dat ik die boekjes in de DVDs nooit bekijk. Het staat idd netter als ze er wel bij zitten, maar als 95% van de mensen ze onbelangrijk vinden, kan ik begrijpen dat filmmaatschappijen daarop zijn gaan bezuinigen. Verder vind ik het zelf wel prettig als een film direct opstart, da's een heel stuk prettiger dan minuten moeten wachten vanwege een hele serie non-skippable trailers gevolgd door een piraterijwaarschuwing en tenslotte uitgebreid maar traag menu.
Nou als meneer zo ontevreden is met zn film van 35 euro (iets wat ik me overigens kan voorstellen) dan zou ik hem gewoon ruilen. Om het boekje moet je het inderdaad niet doen maar ik kan me wel voorstellen dat als je 35 euro uitgeeft een een film en er niet eens een degelijk menu in zit dat je je dan redelijk genaaid voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
zerokill schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:29:
[...]

Nou als meneer zo ontevreden is met zn film van 35 euro (iets wat ik me overigens kan voorstellen) dan zou ik hem gewoon ruilen. Om het boekje moet je het inderdaad niet doen maar ik kan me wel voorstellen dat als je 35 euro uitgeeft een een film en er niet eens een degelijk menu in zit dat je je dan redelijk genaaid voelt.
Eh? Dat menu is er wel, alleen start de film er niet mee op. En om je genaaid te voelen als een menu ontbreekt... Je koopt de film toch voor de film. en niet voor de poespas erom heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
tuurlijk heb je gelijk dat je een film voor de film koopt maar als je 35 euro betaalt dan wil je misschien wat meer. Het stond ook al op die website die ik boven genoemd had, dat de film een beetje overkwam als een haastklus.

Maargoed beetje pointless discussie begint het te worden. Phusebox kwam nogal teleurgesteld over en ik zou een film gewoon ruilen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
[/okay ff flamen tussendoor...]

Der zijn dus filmpjes op youtube die de PS3 aan het trashen zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=R98qC0fd_1w

Vandaag zag ik een (welliswaar amateuristisch) filmpje dat weer de 360 aan het trashen was, dit filmpje wil ik de ps3 topic bezoekers niet onthouden.
http://www.youtube.com/watch?v=uZQA2zGihCs

[okay ff flamen tussendoor...]

Sommige mensen hebben echt teveel tijd...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
haha het einde van pro ps3 filmpje is te cool :P

wat nou geen exclusives :P

Ik vind het toch zo grappig dat zoveel mensen zich genaaid voelen omdat de ps3 geen 4D graphics produceert, of dat de grijze markt binnen 2 weken dood was. Hoe kan je dat sony nou aanrekenen dat ze de winkels een keer WEL op tijd hebben bevoorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er geen kras kaartjes zijn... en alleen credit card..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:07:
[...]

jammer dat er geen kras kaartjes zijn... en alleen credit card..
Je kunt natuurlijk ook even verder kijken dan je neus lang is. Zo'n 10 posts voor die van jou staat namelijk dit link misschien heb je daar wat aan. Jou post voegt op deze manier vrij weinig toe aan het topic...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Gemakshalve quote ik mezelf even:

Grappig, ik merkte dit zomaar even op en was er niet op bedacht dat het stof deed opwaaien...
( maarja, waar is anders een forum voor? 8)7 )

Leuk dat er mensen zijn die de moeite nemen het bericht te nuanceren. En met de meeste van deze opmerkingen kan ik het eigenlijk wel eens zijn.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:25:
[...]

Je kunt natuurlijk ook even verder kijken dan je neus lang is. Zo'n 10 posts voor die van jou staat namelijk dit link misschien heb je daar wat aan. Jou post voegt op deze manier vrij weinig toe aan het topic...
had ik wel gezien maar op me werk hebben alleen tot tweakers toegang.. en vanmorgen was ik op me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik heb een vraagje,

Wat gebeurd er als ik Online een spel koop via het PSN?
Krijg je dan hetzelfde als een demo, een installatiebestand op je hdd?

Wat gebeurd er als je hdd kapot gaat, of als je je hdd wilt gaan formatteren en opnieuw paritioneren voor Linux?

Kan je je gekochte game/installatie backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Al je gedownloade dingen kan je opnieuw downloaden op dezelfde PS3. Zelfs als de hdd kapot is gegaan dan is dat geen probleem.

Als de ps3 zelf kapot is gegaan is dat ook niet bepaald een groot probleem aangezien het spel op 5 verschillende ps3's gedownload kan worden.

Erg nette policy van sony moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je kunt ook een backup maken. Is een optie voor in het menu.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zodra ze een soort xbmc op linux based systeem porten naar de ps3 ga ik hem aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 09:53:
[...]

Ja duh, MS heeft iets liggen dat heeft windows media center (zit nu in vista), en daar willen ze natuurlijk licenses van verkopen. Dan ga je dat als MS zijnde niet gratis weggeven.
Ik snap niet wat je bedoeld. Natuurlijk weet ik wel dat je een windows pc ervoor nodig hebt met vista (dat heb ik immers), het lullige is dat ik het dan via mn xbox nog nauwelijks kan gebruiken vanwege het niet afspelen van divx/xvid/h.264 of asx. Ik heb daar al voor betaald, lijkt me wel zo aardig als ik het dan ook ten volle via mn xbox kan benutten (kan mn pc niet bij de tv neerzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
weet niet precies wat xbmc allemaal deed maar je hebt al mythtv voor de ps3 :P

het zal ieg niet lang duren voor dit soort dingen verschijnen aangezien de ps3 hier helemaal geschikt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:38:
[...]

jemig, waarom mag je er niet kritisch over zijn. Ik had allerlei features gezien over interactieve menu's zelfs tijdens het kijken en magaveel extra content want het is blue ray. Nu weet ik wel dat dat een hoop bull is, maar daarom mag je er nog wel een opmerking over plaatsen.

Afkraken van iemand is echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zerokill schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:09:
weet niet precies wat xbmc allemaal deed maar je hebt al mythtv voor de ps3 :P

het zal ieg niet lang duren voor dit soort dingen verschijnen aangezien de ps3 hier helemaal geschikt voor is.
www.xboxmediacenter.de

Ben benieuwt, heb nog niets gehoord over mythtv. Ik wil dus gewoon een systeem dat ik simpel kan booten en waarbij ik dan mn network shares kan benaderen voor muziek en films en het liefst nog scripts kan draaien aka uitzending gemist/comedy central en dat soort onzin. Daarbij ook ondersteuning voor dvd's/blu ray/internet streams. Dat allemaal verpakt in een krachtige engine, met het liefst een UI die je kan aanpassen naar wens. Gewoon xbmc dus, maar dan krachtiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
myth tv is een linux pakketje wat bedoelt is voor pc's die als PVR moeten dienen.

http://en.wikipedia.org/wiki/MythTV

volgensmij doet mythtv ongeveer wat xbmc doet. Op sommige punten uitgebreider. Hij kan alleen geen BD lezen.

Ik zal myth tv is installeren om te kijken hoe het allemaal werkt. Sowieso is er een nadeel aan alle linux pakketten voor de ps3: Je kan geen spel booten vanuit linux. Ook wel logisch dat sony dit niet zou toelaten maar het was toch wel leuk geweest als ze daar een commando voor hadden ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
weet iemand of de PS3 ook BT muizen en tobo's slikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
hermedico schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:33:
weet iemand of de PS3 ook BT muizen en tobo's slikt ?
Heb mijn Apple Wireless Keyboard geprobeerd, maar deze wil maar niet koppelen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Flatwhite schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:35:
[...]

Heb mijn Apple Wireless Keyboard geprobeerd, maar deze wil maar niet koppelen.... :(
ik hoop dat andere muizen of tobo's wel lukken.
want ik zou graag mijn V270 gebruiken voor in de browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
hermedico schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:38:
[...]

ik hoop dat andere muizen of tobo's wel lukken.
want ik zou graag mijn V270 gebruiken voor in de browser :)
Als je em al hebt liggen kun je toch pairen ? 8)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand dit btw al gezien??? http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm

Ruil je oude ps2 of xbox in voor 100E korting op je 360

Zielige actie van microsoft om de ps2 hierbij te betrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 27-08 18:17
Weet iemand toevallig waar en of hoe ik webradio kan luisteren op m'n ps3? Ik luister vaak naar livesets.com maar deze biedt alleen windows media player en winamp stream aan.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wordt es tijd dat de spellen worden afgeprijsd... ik wil R:FOM wel een kans geven maar dan niet voor meer dan 45 euro.

Zelfde geldt voor motorstorm... maar ja, hopelijk over een maandje of 2 dat de prijzen wat omlaag gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:51:
heeft iemand dit btw al gezien??? http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm

Ruil je oude ps2 of xbox in voor 100E korting op je 360

Zielige actie van microsoft om de ps2 hierbij te betrekken...
Das toch niet zielig, ik noem het slim. Lekker hard concurreren, daar houd ik wel van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:06
Zo wordt het toch wel aantrekkelijk voor mij er eentje te halen. Ik denk niet dat een eventuele verlaging voor de kerstperiode, veel onder dit bedrag uit zal komen.
Moet er nog maar eens goed over nadenken, het enige nadeel is dat er, mijn inziens, nog geen games uit zijn die mij over de streep kunnen halen.

Hadden ze dat trouwens niet twee dagen eerder kunnen doen, mijn vriendin had beloofd als hij op dat moment 500 euro zou zijn, hem cadeau te doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Even gebeld met MM Middelburg en bij hun geld deze actie helaas niet..........even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Tim45 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:58:
Even gebeld met MM Middelburg en bij hun geld deze actie helaas niet..........even wachten dus.
Mediamarkt is toch mediamarkt??....Altijd van die plaatselijke belachelijke actie. :(
Zodra de actie in Eindhoven is haal ik ook zo'n doos...Had al 600 klaar liggen maar zo kan ik er nog 1spel en 1film bij kopen..jipie :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:00

Bjk

Sinds dat ik mijn PS3 heb geupgrade naar 1.80 worden dvd en blue-rays zwartwit afgespeeld. Ik heb een gewone tv (geen lcd / hd ready) aangesloten via scart. Games zijn wel in kleur. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

silitek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:25:
[...]

Mediamarkt is toch mediamarkt??....Altijd van die plaatselijke belachelijke actie. :(
Dat is altijd zo bij mediamarkt. Die hebben aanbiedingen per filiaal, niet per keten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
HoefMeistert schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:29:
[...]

Als je em al hebt liggen kun je toch pairen ? 8)
als ik een ps3 had kon ik het proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phusebox schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:14:
wordt es tijd dat de spellen worden afgeprijsd... ik wil R:FOM wel een kans geven maar dan niet voor meer dan 45 euro.

Zelfde geldt voor motorstorm... maar ja, hopelijk over een maandje of 2 dat de prijzen wat omlaag gaan
Ik zeg ff Marktplaats checken, heb daar Ridge Racer 7 + R:FOM voor 25E gescore'd (??). Beide in goede conditie (1 opgehaald, andere laten verzenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

HoefMeistert schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Ik zeg ff Marktplaats checken, heb daar Ridge Racer 7 + R:FOM voor 25E gescore'd (??). Beide in goede conditie (1 opgehaald, andere laten verzenden).
Marktplaats is een goede plaats voor Playstation 3 games. Omdat er zo weinig uitzijn nog kopen mensen toch maar bepaalde games die ze niet leuk vinden. En dan een maandje of twee later zijn ze 30 euro op marktplaats.nl.

Ik heb zelf al wat PS3 spelen verkocht op die manier, iemand die 30 a 35 biedt wint gelijk bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Tja dat blijft het grote nadeel van de PS3.
Niet veel toffe games. Ik zou graag een nieuwe game willen kopen maar er is niks.
Komt echter vanzelf verbetering in al denk ik niet dat het dit jaat (voor mij persoonlijk dan) al veel beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Jongens, dit gaat hem denk ik worden:

http://www.televisiestore...LCD_Televisie_37PF9641D10

Deze LCD heeft 2 HDMI aansluitingen. Da's toch zat? De PS3 heeft toch maar eentje nodig (beetje noob vraag, I know, maar ben nog niet zo thuis in HDTV's). Kortom, dit is toch een prima keuze als je bedenkt dat ik de PS3 er op wil aansluiten voor het gamen en natuurlijk voor de Blue Ray films?
Alphen city rulez! (Kom ik vandaan, maar dat terzijde...)

[ Voor 37% gewijzigd door Dutch_Baseline op 25-06-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Dutch_Baseline schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:27:
Jongens, dit gaat hem denk ik worden:

http://www.televisiestore...LCD_Televisie_37PF9641D10

Deze LCD heeft 2 HDMI aansluitingen. Da's toch zat? De PS3 heeft toch maar eentje nodig (beetje noob vraag, I know, maar ben nog niet zo thuis in HDTV's). Kortom, dit is toch een prima keuze als je bedenkt dat ik de PS3 er op wil aansluiten voor het gamen en natuurlijk voor de Blue Ray films?

[...]

Alphen city rulez! (Kom ik vandaan, maar dat terzijde...)
Ziet eruit als een prima scherm. Browse wat reviews online bij kieskeurig bij voor wat user opinions.
Voor hetzelfde geld koop je via pick2pay ook een Sony 40W2000 (ook full HD). DIe heb ik ook en kan ik je echt aanraden. Toch weer 3 inchies extra :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Laryx schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:10:
[...]

Ziet eruit als een prima scherm. Browse wat reviews online bij kieskeurig bij voor wat user opinions.
Voor hetzelfde geld koop je via pick2pay ook een Sony 40W2000 (ook full HD). DIe heb ik ook en kan ik je echt aanraden. Toch weer 3 inchies extra :D
Heb al een beetje rondgelezen! Wat houdt Pick2Pay in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
[...]

Heb vernomen (echter niet zelf gezien) dat de 40W2000 bij de MediaMarkt 1499 is. Gaat om MediaMarkt Utrecht.

Het zijn overigens bijde zeer lekkere schermen :P
Dutch_Baseline schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:13:
[...]

Heb al een beetje rondgelezen! Wat houdt Pick2Pay in dan?
Is een webwinkel..

[ Voor 21% gewijzigd door HoefMeistert op 25-06-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Wat voor zaken zal Sony moeten gaan aankondigen deze E3 om de media weer op haar hand te krijgen en om uit het negatieve dal (welke inmiddels gelukkig een stuk minder is) te klimmen?
  • Ik denk dat ze in ieder geval Killzone 2 moeten gaan laten zien dat qua sfeer en GFX in de buurt moet gaan komen van het 2005 E3 filmpje.
  • Ze moeten indrukwekkende footage laten zien uit de nieuwe PS3 WipeOut.
  • Een demo van Warhawk in de Stores tijdens de E3 lijkt me een goed plan
  • MGS4 footage en gameplay dat Splinter Cell te kakken moet zetten.
  • Aankondigingen en teasers van GOW3 en Zone of The Enders 3
  • Daarnaast speelbare versies van LAIR, Heavenly Sword en Ratchet
  • Aankondigingen van nieuwe games die we nog niet hebben gezien maar die aanzetten tot grtote nieuwsgierigheid van de pers.
  • SIXAXIS met rumble (om alle PS3 haters te stillen)
  • prijsverlaging van de PS3 met minimaal 50 euri met onmiddelijke ingang.
  • meer footage van Little Big Planet
  • kraskaarten voor europa om geld uit te geven in de Store
Weten jullie er nog meer? Wat moet er voor jullie worden aangekondigd om helemaal happy op de aankomende E3 terug te kijken?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

Hmz... Ik wil niet een 'de één is beter dan de andere' discussie uitlokken, maar hoe kan het zijn dat de Sony bijna even duur is als de Philips terwijl de Sony groter is... Heb jij je PS3 aangeloten op de sony? En zo ja, hoe bevalt het? Geen last van Ghosting o.i.d.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
swopdark schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:22:
Wat voor zaken zal Sony moeten gaan aankondigen deze E3 om de media weer op haar hand te krijgen en om uit het negatieve dal (welke inmiddels gelukkig een stuk minder is) te klimmen?
  • Ik denk dat ze in ieder geval Killzone 2 moeten gaan laten zien dat qua sfeer en GFX in de buurt moet gaan komen van het 2005 E3 filmpje.
  • Ze moeten indrukwekkende footage laten zien uit de nieuwe PS3 WipeOut.
  • Een demo van Warhawk in de Stores tijdens de E3 lijkt me een goed plan
  • MGS4 footage en gameplay dat Splinter Cell te kakken moet zetten.
  • Aankondigingen en teasers van GOW3 en Zone of The Enders 3
  • Daarnaast speelbare versies van LAIR, Heavenly Sword en Ratchet
  • Aankondigingen van nieuwe games die we nog niet hebben gezien maar die aanzetten tot grtote nieuwsgierigheid van de pers.
  • SIXAXIS met rumble (om alle PS3 haters te stillen)
  • prijsverlaging van de PS3 met minimaal 50 euri met onmiddelijke ingang.
  • meer footage van Little Big Planet
  • kraskaarten voor europa om geld uit te geven in de Store
Weten jullie er nog meer? Wat moet er voor jullie worden aangekondigd om helemaal happy op de aankomende E3 terug te kijken?
Opzich weinig aan toe te voegen....
Voor mij MEER demo's in de store :P. Mogen nu ook wel eens demo's in van 3th party developers.
Prijs kan me niet echt boeien daar ik toch al een PS3 heb:+ Vernieuwende games/hardware (zoals destijds Eyetoy/buzz/Singstar). aankondiging public beta Home/WarHawk. Wil eigenlijk ook wel speelbare demo's van Uncharted, R&C:TOD. Datum GT5 Prologue.
Aankondiging : TiVo/PVR _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Wat ik graag wil weten hoe het zit met dat kaart spel.
ben benieuwd of dat nog komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hermedico schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:37:
Wat ik graag wil weten hoe het zit met dat kaart spel.
ben benieuwd of dat nog komt....
Eye of judgement staat nu op oktober 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Ff een 2 tips mochten meer mensen dit soort netwerk probleem hebben:
M'n account werd steeds uitgelogd, en Motorstorm en Calling all Cars etc wilden niet niet inloggen op game servers.

Dat waren 2 problemen:
1) een WRT54G router.
oplossing: geef je systeem een fixed IP, zet hem in de DMZ op de router, en zet op de router uPnP uit. (uPnP media extensions werken wel, en ik kan netjes alles streamen van de PC, alleen worden er niet meer poorten automatisch via uPnP open gezet op je router)
2) M'n primaire DNS werkte niet.
Blijkbaar kijken games dus naar de primaire DNS entry, of is de timeout korter dan de DNS timeout om naar de secundaire DNS om te schakelen.

wie weet heeft iemand er iets aan..

[ Voor 3% gewijzigd door Sentry23 op 25-06-2007 16:33 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

er is nieuwe zooi in de ps-store. wat nieuwe trailers, wipeout, crash bandicoot, calling all cars, qbert, joust, rampage. dat was 't wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
-RazieL- schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:44:
er is nieuwe zooi in de ps-store. wat nieuwe trailers, wipeout, crash bandicoot, calling all cars, qbert, joust, rampage. dat was 't wel zo'n beetje.
woow! Thanx! gelijk ff sjekke! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

-RazieL- schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:44:
Yup waar blijven de demo's.. de movies die je op het USA kanaal wel kan downloaden. Jammer dat er zo weinig spul dertegen is waarbij ik echt denk van "ja dat wil ik" om maar nie te praten van een winkel waar je nog niets kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Zijn hier ook mensen die al =WarHawk= spelen? Zo ja welke servers gamen jullie op?
(Anders zelf ff een servertje opzetten)
Wil graag ff een potje knallen tegen de mede tweakers hier. ;P
Overigens een erg verslavende game kwa gameplay, ook al vind ik de graphics behoorlijk tegenvallen.
Wanneer deze game te koop wordt aangeboden is het zeker een must-have voor mij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Kan iemand mij vertellen hoe ik de PS3 op een Full HD LCD (1080p) moet aansluiten? Begrijp ik goed dat ik daar een HDMI tv voor nodig heb? Is dat een speciale voor de PS3? Via de HDMI kabel komt ook het geluid toch? Kan ik de PS3 ook direct aansluiten op een versterker?
edit: Versterker lees: Stereotoren (dus niet digtaal o.i.d.)

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het lijkt erop dat Sony een soort van prijsverlaging gaat doorvoeren voor de PS3. Deze prijsverlaging komt in de vorm van een bundel welke de PS3 en een game samen verkoopt. De game in questie is (uiteraard) Motorstorm.

De bundel gaat weg voor een prijs van 619 euro en moet vanaf woensdag 27 juni te koop zijn. Vooralsnog is de bundel echter enkel in België te bestellen, maar de rest van Europa zal waarschijnlijk dezelfde aanbieding krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/afa78cc6a6604c1a62d21021137ea5c4/full.jpg

Vreemd verhaal :?

Kwam hem namelijk vorige week al tegen in een speelgoed winkel in Amsterdam. Lag gewoon in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de PS3 op een Full HD LCD (1080p) moet aansluiten?
Met een HDMI-kabel (dit is te verkiezen)
Begrijp ik goed dat ik daar een HDMI tv voor nodig heb?
De meest LCD tv's van tegenwoordig hebben minimum 1 HDMI-ingang
Is dat een speciale voor de PS3?
Nee, er is maar 1 versie van de PS3 in Europa en die zijn allemaal hetzelfde. Ook qua ingangen en uitgangen (in tegenstelling tot de Xbox360).
Via de HDMI kabel komt ook het geluid toch?
Yup
Kan ik de PS3 ook direct aansluiten op een versterker?
edit: Versterker lees: Stereotoren (dus niet digtaal o.i.d.)
De enige audio-uitgang die ik gezien heb op de PS3 is een digital optical out. Als je versterker een optical in heeft, kan je dat wel anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:53:
De enige audio-uitgang die ik gezien heb op de PS3 is een digital optical out. Als je versterker een optical in heeft, kan je dat wel anders niet.
Het kan wel. Je TV sluit je aan via HDMI. Het geluid naar de versterk gaat via de 'gewone' av-uitgang. Dit kan via de bijgeleverde av-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Shiver23 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:57:
[...]

Het kan wel. Je TV sluit je aan via HDMI. Het geluid naar de versterk gaat via de 'gewone' av-uitgang. Dit kan via de bijgeleverde av-kabel.
Bijgeleverd bij de PS3 bedoel je? Dus dan geluid uit van TV en stereo aan... Hmz... sounds easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:46:
[...]

[afbeelding]

Vreemd verhaal :?

Kwam hem namelijk vorige week al tegen in een speelgoed winkel in Amsterdam. Lag gewoon in de schappen.
Nogal idioot om het een prijsverlaging te noemen. Je betaalt notabene meer dan 600 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik lees op een ander forum dit:

Deze Tv accepteerd geen 1080p als input. Voor Philips TV's met 1080p input zit je vast aan 2007 modellen waarbij dit is gespecificeerd.

Ik heb dus zojuist de 37PF9641D besteld (zie vorige post). Ik lees nu dus dat deze tv geen 1080p als input accepteert... Ik ben het even kwijt nu... :?

Wat zijn nu de concequenties? Kan ik nu wel of niet gamen (en Blu-Ray films kijken) op 1080P?? (Mits de game het ondersteunt natuurlijk)

edit: Oftwel, bestelling cancellen?

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 00:15
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:58:
Ik lees op een ander forum dit:

Deze Tv accepteerd geen 1080p als input. Voor Philips TV's met 1080p input zit je vast aan 2007 modellen waarbij dit is gespecificeerd.

Ik heb dus zojuist de 37PF9641D besteld (zie vorige post). Ik lees nu dus dat deze tv geen 1080p als input accepteert... Ik ben het even kwijt nu... :?

Wat zijn nu de concequenties? Kan ik nu wel of niet gamen (en Blu-Ray films kijken) op 1080P?? (Mits de game het ondersteunt natuurlijk)

edit: Oftwel, bestelling cancellen?
Als de TV geen 1080p accepteert.
Dan moet je de PS3 op 720p of 1080i zetten op 1080p krijg je geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Shiver23 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:57:
[...]

[mierenneukmodus]De vraag was of de PS3 rechtstreeks kan aangesloten worden op een versterker. Jij gaat de TV aansluiten op de versterken en waarbij de PS3 dan zeker het geluid naar de TV moet versturen om hem bij de versterker te krijgen. Dat werkt natuurlijk perfect, maar dat was de vraag niet. :P [/mierenneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:58:
Volgens mij kan je nu wel gamen maar dat alleen op 780p en als ik de reacties zo lees van dit forum is kan je amper het verschil zien tussen 1080 en 780? kan iemand dit bevestigen.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.