Duur is subjectief. Ik vind de console niet duur, een HDTV weer wel

We er een jaar te lang op hebben gewacht.
Mee eens.
Het ding veel te heet wordt.
Nou, als ik zo eens achter mn Dell Precision 670 Xeon bak voel wat voor hete lucht daaruitkomt dan is die PS3 zo heet nog niet.

De graphics niet eens zoveel mooier zijn als de X-Box 360.
Geen idee, boeit me ook niet zo eerlijk gezegd. Op mn SDTV ziet motorstorm er iig zo intens goed uit dat het me echt niet boeit dat het bij de buren het gras groener is

Als media centre nog niet optimaal voldoet.
Is dit wel zo? Ze ondersteunen een standaard en dat is IMHO beter dan wat MS doet waarbij je hun software moet gebruiken. Bij sony zou linux ook kunnen. (of mac)
De controller qua ontwerp niet next gen is.
Mja hier word ik zo moe van. Al die rib-broeken die roepen dat iets wel/niet next gen is en daar een kwaliteitskenmerk aanvast koppelen. So f.... what! Die controller is perfect. dat was hij al en dat is hij nog steeds. Wel eens een racegame gespeeld op de xbox360 waarbij je gas geeft met de rechtertrigger bv? Whoa, ik had echt na een half uur kramp/pijn in mn rechterwijsvinger. Op de PS3 en op de PS2 nergens last van.
Er nog onvoldoende goede games zijn.
Ik dacht dat eerst ook, maar ik heb nu RFOM, motorstorm, en gow2 en ik heb tijd te kort! En dan moet ik die store-frutsels ook nog spelen. En wel voor september, want dan komt de nieuwe lichting.
Maar, toegegeven, ik ben pas sinds vorig weekend begonnen met de PS3, dus mensen die er sinds launchday een hebben zitten nu wellicht duimen te draaien.