Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:04:
[...]

[mierenneukmodus]De vraag was of de PS3 rechtstreeks kan aangesloten worden op een versterker. Jij gaat de TV aansluiten op de versterken en waarbij de PS3 dan zeker het geluid naar de TV moet versturen om hem bij de versterker te krijgen. Dat werkt natuurlijk perfect, maar dat was de vraag niet. :P [/mierenneukmodus]
Nee. Je sluit de PS3 aan op de versterker via de AV-port met de AV-kabel. Je kiest hiervoor in het menu dat het geluid via deze uitgang komt. De TV wordt aangesloten op de PS3 via een HDMI-kabel voor het beeld. Werkt prima. Heb het zelf ook een keer zo aangesloten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Taygeta schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:07:
[...]

Volgens mij kan je nu wel gamen maar dat alleen op 780i en als ik de reacties zo lees van dit forum is kan je amper het verschil zien tussen 1080 en 780? kan iemand dit bevestigen?
DIt is wel belangrijk! Ik wil perse een volwaardige Full HD tv hebben!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 11:11 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ik denk dat je 720p bedoelt

maar het verschil tussen een 720p en 1080p scherm is eigenlijk pas merkbaar vanaf 50", tenzij je heel dicht op je scherm zit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:58:
Ik lees op een ander forum dit:

Deze Tv accepteerd geen 1080p als input. Voor Philips TV's met 1080p input zit je vast aan 2007 modellen waarbij dit is gespecificeerd.

Ik heb dus zojuist de 37PF9641D besteld (zie vorige post). Ik lees nu dus dat deze tv geen 1080p als input accepteert... Ik ben het even kwijt nu... :?

Wat zijn nu de concequenties? Kan ik nu wel of niet gamen (en Blu-Ray films kijken) op 1080P?? (Mits de game het ondersteunt natuurlijk)

edit: Oftwel, bestelling cancellen?
Volgens de site:
Invoer videoindelingen: 480p, 720p, 1080i, 480i, 576i, 576p
Vreemd verhaal, aangezien ze er wel bij zetten FULL HD 1080P.

Heeft Philips niet een consumentenlijn waar je het kan verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Phusebox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:10:
[...]

maar het verschil tussen een 720p en 1080p scherm is eigenlijk pas merkbaar vanaf 50", tenzij je heel dicht op je scherm zit
De vraag is meer: Kan ik met dit scherm gamen op 1080p?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Phusebox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:10:
[...]

aah okee dit bedoelde ik, maar nu is zijn vraag of het waard is om die tv dan te halen? of is het beter om een 1080p te kopen (waarschijnlijk duurdere prijsklasse) of om deze gewoon te halen

edit:Jemig nu ik het terug lees,Wat is mijn nederlands toch slecht!

[ Voor 9% gewijzigd door Taygeta op 26-06-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:04:
[...]

[mierenneukmodus]De vraag was of de PS3 rechtstreeks kan aangesloten worden op een versterker. Jij gaat de TV aansluiten op de versterken en waarbij de PS3 dan zeker het geluid naar de TV moet versturen om hem bij de versterker te krijgen. Dat werkt natuurlijk perfect, maar dat was de vraag niet. :P [/mierenneukmodus]
Nope. Hij zegt dat je twee kabels moet gebruiken. De HDMI kabel van PS3 naar TV en de standaard AV kabel van PS3 naar stereotoren. Dus wel de juiste vraag en het antwoord is: ja, dat kan :P.

Edit: wat Shiver23 dus ook zegt..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers.. De PlayStation 3 is deze week in de aanbieding bij zowel de MediaMarkt in Groningen als in Alphen aan den Rijn voor slechts 499 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:12:
[...]

De vraag is meer: Kan ik met dit scherm gamen op 1080p?
Nee, dat kan niet, omdat hij geen 1080p input accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zou een tv kopen die HD Ready is, maar wel 1080p inkomend signaal accepteert

Waarom geen FullHD? omdat fullhd alleen nuttig is als je bijna alleen hd materiaal gebruikt. Gezien het feit er nog maar weinig HD zenders zijn en je dus ook gewoon SD uitzending wil bekijken kun je beter een middenweg kiezen.

De stap naar FullHD of UltraHD tegen die tijd maak ik wel over 5-6 jaar. Dan is BluRay ook ingeburgerd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:16:

Waarom geen FullHD? omdat fullhd alleen nuttig is als je bijna alleen hd materiaal gebruikt. Gezien het feit er nog maar weinig HD zenders zijn en je dus ook gewoon SD uitzending wil bekijken kun je beter een middenweg kiezen.

De stap naar FullHD of UltraHD tegen die tijd maak ik wel over 5-6 jaar. Dan is BluRay ook ingeburgerd etc.
De HD Zenders die er wel zijn, of eind dit jaar komen (b.v. Casema HD Films on Demand) zijn eigenlijk ook allemaal 720p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Taygeta schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:07:
[...]

Volgens mij kan je nu wel gamen maar dat alleen op 780p en als ik de reacties zo lees van dit forum is kan je amper het verschil zien tussen 1080 en 780? kan iemand dit bevestigen.
Ik zie het verschil wel duidelijk op mijn 52 inch LCD, of ik er nu met de neus bovenop zit of 3,5 meter er vanaf, verschil blijft duidelijk.
Maar de meningen verschillen hier nogal over. Het blijft een persoonlijke keus. Als je van plan bent 5 jaar met je tv te gaan doen en je budget laat het toe zou ik voor 1080p gaan i.p.v. 720p.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Wat is het het toch weer mooi deze maand, vakantie geld.... belasting geld terug.... met andere woorden, ik kan weer wat besteden!
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ps3 te halen, ik heb ze allemaal nog gehad en nu met die actie van media markt word het toch wel aantrekkelijk om er één te halen.
Maar ik heb geen HD Tv (mijn vader wel waar ik wel s'middags op kan spelen) en ik heb het gevoel dat als ik op een normale tv ga spelen dat het beeld dan heel blurry(net of anti-alliasing veelste hoog staat) is en dit zou zonde zijn voor de kwaliteit van de ps3.
ik heb op dit moment deze tv:

Afbeeldingslocatie: http://www.audio-totaal.nl/images/101734_av-28t4sk.jpg

opzich niet zo'n oud ding, en ik ben niet van plan om een HD tv te kopen omdat ik daar te weinig tv voor kijk.
Hoe zit het met de kwaliteit op een gewoon tv? (ik weet dat deze vraag gesteld is maar de meningen zijn er erg over verdeeld)
en welk spel is echt een aanrader?
kan ik beter eerst de ps3 kopen om de demo's te kijken en daarna een spel kopen?
of is er echt een
must have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat zijn er ook niet zoveel. Panasonic Plasma, LG heeft een aantal series, Sony D3000 is nog een beetje onduidelijk. Meeste tv's die 1080p-signaal accepteren zijn ook 1080p qua resolutie. Daarbij is 1080p/24 nog wel interessant als je van plan bent veel met BR te doen. Hoewel je als je een pc aansluit op zo'n toestel ook wel je divx e.a. op originele 24fps framerate kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
SiErRa schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Nee, dat kan niet, omdat hij geen 1080p input accepteert.
Klopt! Ik heb net gebeld met consumenten-lijn van Philips en gevraagd hoe het nu zit: Het signaal komt binnen als 1080i en wordt geüpscaled naar 1080p!

Oftewel, het is geen volwaardig Full HD scherm!!! Ik vind het pure oplichterij en heb dat ook tegen ze verteld!!! Bestelling is inmiddels gecanceld! Ik zit nu stevig te twijfelen over deze:

Sony KDL40W2000E

Eerst even informeren of deze tv het wel doet zoals ze beloven!!! Iemand ervaring met deze? Werkt het goed met de PS3?? Ook qua 8 ms (ghosting).???

edit: Stelletje ratten zijn het als je het mij vraagt... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Waarom wel Full HD?
*Omdat er steeds meer games uitkomen die 1080p gaan ondersteunen.
*Voor Blu-ray films! Deze films zijn nu al redelijk goed beschikbaar en dit worden er op korte termijn alleen maar meer en meer.
*Voor "gewoon" tv kijken. Er zijn nu al twee HD zenders beschikbaar via UPC HDTV en dit worden er op korte termijn meer.
*Over 5-6 jaar koop je weer wat nieuws en heb je ondertussen mogen genieten van Full HD.
*Zoals microsoft zo mooi verwoord, "Next generation is now" en niet over 5-6 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54
Is er al iets bekend over een regiohack voor DVDs voor de PS3? Dit is de enige reden dat ik er nog geen gekocht heb.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Shiver23 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:07:
[...]

Nee. Je sluit de PS3 aan op de versterker via de AV-port met de AV-kabel. Je kiest hiervoor in het menu dat het geluid via deze uitgang komt. De TV wordt aangesloten op de PS3 via een HDMI-kabel voor het beeld. Werkt prima. Heb het zelf ook een keer zo aangesloten.
Ok, dat had ik dus niet begrepen uit je post. Weer iets bijgeleerd vandaag. :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:43:
[...]

Klopt! Ik heb net gebeld met consumenten-lijn van Philips en gevraagd hoe het nu zit: Het signaal komt binnen als 1080i en wordt geüpscaled naar 1080p!

Oftewel, het is geen volwaardig Full HD scherm!!! Ik vind het pure oplichterij en heb dat ook tegen ze verteld!!! Bestelling is inmiddels gecanceld! Ik zit nu stevig te twijfelen over deze:

Sony KDL40W2000E

Eerst even informeren of deze tv het wel doet zoals ze beloven!!! Iemand ervaring met deze? Werkt het goed met de PS3?? Ook qua 8 ms (ghosting).???

edit: Stelletje ratten zijn het als je het mij vraagt... :(
40W2000 is mooi, maar de W3000 komt ook al snel uit. Hoewel die wel wat duurder zal zijn. Ga je voor 'budget' dan is de LG LF65 een mooie optie. Panasonic Full-HD plasma 42PY700 is ook een hele mooie. In Duitsland (PZ700) voor een redelijk bedrag te krijgen. D3000 van Sony is niet Full-HD maar wel 100/120hz. Misschien dat dit ook nog wat voor je is.

De techniek gaat naar mijn idee te hard om te investeren in een 'oud type'. Ik zou dan ook zeker niet voor de Philips gaan. Vind je stroomverbruik niet zo heel belangrijk en kun je leven met het uiterlijjk dan zou mijn keuze de Panasonic PZ700 zijn. (In Duitsland te krijgen voor ongeveer 1700-1800, geen dode pixels, geen ghosting, wel een sobere verschijning.)

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 26-06-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Shiver23 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:03:
[...]

40W2000 is mooi, maar de W3000 komt ook al snel uit. Hoewel die wel wat duurder zal zijn. Ga je voor 'budget' dan is de LG LF65 een mooie optie. Panasonic Full-HD plasma 42PY700 is ook een hele mooie. In Duitsland (PZ700) voor een redelijk bedrag te krijgen. D3000 van Sony is niet Full-HD maar wel 100/120hz. Misschien dat dit ook nog wat voor je is.

De techniek gaat naar mijn idee te hard om te investeren in een 'oud type'. Ik zou dan ook zeker niet voor de Philips gaan. Vind je stroomverbruik niet zo heel belangrijk en kun je leven met het uiterlijjk dan zou mijn keuze de Panasonic PZ700 zijn. (In Duitsland te krijgen voor ongeveer 1700-1800, geen dode pixels, geen ghosting, wel een sobere verschijning.)
Hmz... is die 40W2000 wel 1080p (input???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Interessant plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.hdforindies.com/uploaded_images/resolution_chart-790251.jpg

Had die W2000 trouwens niet erg last van clouding?

[ Voor 20% gewijzigd door Rafe op 26-06-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taygeta schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:31:

[afbeelding]

opzich niet zo'n oud ding, en ik ben niet van plan om een HD tv te kopen omdat ik daar te weinig tv voor kijk.
Een PS3 zonder minimaal een HD-ready tv is naar mijn inziens niet echt een meerwaarde t.o.v.
een PS2. Op een SDTV worden de PS3 games, films terug gescaled naar gewoon SD formaat.
Hierbij gaan bijna alle details verloren. Die games worden niet voor niets in High definition gemaakt en het is dan ook logisch dat je daar dan een geschikte tv voor hebt lijkt mij.
Om het puur en alleen om het games aanbod te doen is nu ook nog niet echt noodzakelijk, of je moet echt een game willen spelen die alleen maar speelbaar is op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:15:
Voor de liefhebbers.. De PlayStation 3 is deze week in de aanbieding bij zowel de MediaMarkt in Groningen als in Alphen aan den Rijn voor slechts 499 euro!!
Ja ,maar dat is toch nog steeds geen koopje?
* Armada duikt

Anyhoe, zou dit een testtuin zijn, samen met Sony? Om te kijken hoe de verkopen reageren?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

zwembroek schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:52:
[...]

Waarom wel Full HD?
*Omdat er steeds meer games uitkomen die 1080p gaan ondersteunen.
*Voor Blu-ray films! Deze films zijn nu al redelijk goed beschikbaar en dit worden er op korte termijn alleen maar meer en meer.
*Voor "gewoon" tv kijken. Er zijn nu al twee HD zenders beschikbaar via UPC HDTV en dit worden er op korte termijn meer.
*Over 5-6 jaar koop je weer wat nieuws en heb je ondertussen mogen genieten van Full HD.
*Zoals microsoft zo mooi verwoord, "Next generation is now" en niet over 5-6 jaar.
ik heb een full hd en een niewe panasonic plasma 42pv70 die wel 1080p aankan, maar niet zoveel pixels heeft. Ik kan je zeggen dat ik met de panasonic tevredener ben dan de full hd samsung. Alleen als je een computer aansluit zie je duidelijk verschil, maar op een grotere afstand is groot weer handiger dan kleine letters. Panasonic plasma's zijn echt enorm goed. Tenzij je de tv's echt naast elkaar zet zul je het verschil niet zo gauw zien. is gewoon mierenneukerij.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:58:

Ik heb dus zojuist de 37PF9641D besteld (zie vorige post). Ik lees nu dus dat deze tv geen 1080p als input accepteert... Ik ben het even kwijt nu... :?
Heel simpel lijkt me: je hebt geen FULL HD tv gekocht en dus accepteerd die tv geen 1080p signaal.
Wil je perse een FULL HD tv dan moet je dus cancellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

zwembroek schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:13:
[...]
Een PS3 zonder minimaal een HD-ready tv is naar mijn inziens niet echt een meerwaarde t.o.v.
een PS2.
Wat een apekool. Je ziet het verschil heel duidelijk, ook op een SD TV.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:27:
[...]

Klopt ik vond er zelf verrekte weinig verschil in zitten tussen mn 360 (ok dit is het playstation topic maarja...) op een LCD monitor met VGA kabel of op de CRT SDTV in de woonkamer. Ik had hem dus ook gewoon op de CRT staan. Alleen de kleine lettertjes waren wat moeilijker leerbaar maar voor de rest BOEIE :)

Hoe is dat met Blu-ray op sdtv eigenlijk, enig verschil te zien met dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Daarom zei ik ook, "naar MIJN inziens". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Maar het is wel zo dat het verschil PS2 en PS3 op SD TV kleiner is dan het verschil tussen PS3 op HDTV en PS3 op SDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
swopdark schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:25:
[...]

Heel simpel lijkt me: je hebt geen FULL HD tv gekocht en dus accepteerd die tv geen 1080p signaal.
Wil je perse een FULL HD tv dan moet je dus cancellen.
Done... Ze deden gelukkig niet moeilijk bij de webwinkel! Heb de dame van de consumentenlijn van Philips wel even de waarheid verteld!!! Baal er wel van hoor! Wilde vooral ook deze Philips vanwege ambilight. Bovendien ben ik teletekst verslaafd (i know...) en de Philips tv's hebben altijd hele goede teletekst features (split screen bijv.)... Nu ben ik stevig aan het denken over die40W2000 van SOny... Maarja, ik zit maar twee 1/2 meter van de tv af... (Heb je wel een hele vette spel beleving denk ik :)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Wel opletten hoor. Ik heb ook een 40inch Full HD LCD TV (Samsung LE40F71B) en ik ga toch altijd op een meter of 4 gaan zitten... Ook om te gamen, want dichterbij is het scherm gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:08:
Wel opletten hoor. Ik heb ook een 40inch Full HD LCD TV (Samsung LE40F71B) en ik ga toch altijd op een meter of 4 gaan zitten... Ook om te gamen, want dichterbij is het scherm gewoon te groot.
En hoe bevalt ie in combo met de PS3??? Heb je al kunnen gamen op 1080p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
4 meter?

ik heb dus sinds kort een 37" (HD ready, toshiba 100hz :)) maar na een maandje was ik al zo gewend aan het formaat dat ik het niet meer echt groot vind
ik zit op ca. 2,5 meter en zou niet verder willen zitten

zijn er trouwens nog mensen die F1:CE wel eens online spelen? Gisteren een paar erg spannende races gehad met een Duitser die ongeveer gelijk was aan mij. Maakte ik in de 3e race een foutje in de eerste bocht van de laatste ronde, maakte hij er weer een 2 bochten verder haha. Onder druk he.

Maar begin het online steeds meer te waarderen. Denk dat veel kiddo's nu wel verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:13:
[...]

een PS2. Op een SDTV worden de PS3 games, films terug gescaled naar gewoon SD formaat.
Hierbij gaan bijna alle details verloren. Die games worden niet voor niets in High definition gemaakt en het is dan ook logisch dat je daar dan een geschikte tv voor hebt lijkt mij.
Mwah, mn ps2 vreet die Motorstorm bluray disc alleen niet... ;)

Dat alle details verloren gaan is echt vette kolder. Tenzij je een brakje de beer buis zo bol als een soepkom hebt staan uit midden '70. Tja, dan wordt het wat lastig.

Het leuke is, als je nu een SDTV hebt en je speelt die games, dan ziet het er meesterlijk mooi uit, maar wanneer je bv over 2 jaar upgrade naar een LCD tv, dan speel je die games opnieuw en ziet de game eruit als een nieuwe game! :D

trouwens... ik zie hierboven iemand met een 52" tv... whoa! Dan moet je ook wel ver van je tv af gaan zitten om normaal TV beeld zonder artifacts te zien lijkt me, wat weer tot gevolg heeft dat de grootte weer wat teniet gedaan wordt (lijkt me)

[ Voor 11% gewijzigd door EfBe op 26-06-2007 13:34 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:14:
[...]

En hoe bevalt ie in combo met de PS3??? Heb je al kunnen gamen op 1080p ?
Ik heb (nog) geen PS3.

Ik wacht wel tot een Mediamarkt in m'n buurt ze ook aan 500 euro weggeeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik heb deze ook en speel op 1,5 meter afstand. 1e dag is het heel groot, maar nu mag die zelfs een tandje groter. >:)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
yah schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:59:
[...]

ik heb deze ook en speel op 1,5 meter afstand. 1e dag is het heel groot, maar nu mag die zelfs een tandje groter. >:)
Hoe is die qua performance? Werkt goed samen met de PS3?
Deze LCD accepteert toch ook 1080p als input en niet zoals al die Philips troep alleen 1080i ???

[ Voor 16% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.

Hoe heb je de PS3 op de LE40F71B aangesloten? Via HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

yah schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Ik zit op 2m van deze tv en dat is heerlijk gamen!! en voor de mensen die claimen geen verschil te zien tussen 720p en 1080p denk ik dat een bezoek aan de opticien geen luxe is, het verschil is duidelijk te zien :)

Aangesloten via hdmi natuurlijk, full rgb (black) optie op ps3 aan en dynamic dimming in service menu van tv uit gezet.. het resultaat is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
DCFreak schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:02:
[...]

Ik zit op 2m van deze tv en dat is heerlijk gamen!! en voor de mensen die claimen geen verschil te zien tussen 720p en 1080p denk ik dat een bezoek aan de opticien geen luxe is, het verschil is duidelijk te zien :)

Aangesloten via hdmi natuurlijk, full rgb (black) optie op ps3 aan en dynamic dimming in service menu van tv uit gezet.. het resultaat is :9~
en qua tv kijken? Gewoon de goede ouderwetse kabel van casema???

Is dit nou die tv met ronde voet, of is dit de vierkante???

edit: Ik maak hier dus uit op dat de tv 1080P input accepteert en jij dus in vol ornaat (ranzig woord), dus 1080p gamed!?

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-06-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:08:
[...]

en qua tv kijken? Gewoon de goede ouderwetse kabel van casema???

Is dit nou die tv met ronde voet, of is dit de vierkante???

edit: Ik maak hier dus uit op dat de tv 1080P input accepteert en jij dus in vol ornaat (ranzig woord), dus 1080p gamed!?
Hmm om het nog ranziger te maken.. ik kijk geen tv op deze tv, want ik heb hem speciaal gekocht voor de PS3 en hij hangt dan ook niet in de woonkamer maar in mijn game room. Volgens mij was de voet vierkant, maar ik heb hem sinds dag 1 met een beugel aan de muur hangen dus ik zou het niet meer precies weten welke vorm de voet had.

En ja, hij accepteert 1080p als input en aangezien het een full hd panel is, displayed hij ook 1080p en game ik in 1080p (zolang de software op de PS3 meewerkt). De tv had overigens wel een firmware update nodig om zonder overscan het 1080p signaal te kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
DCFreak schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:20:
[...]
En ja, hij accepteert 1080p als input en aangezien het een full hd panel is, displayed hij ook 1080p en game ik in 1080p (zolang de software op de PS3 meewerkt). De tv had overigens wel een firmware update nodig om zonder overscan het 1080p signaal te kunnen tonen.
Ranzig joch... ;)

Wat is overscan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

DCFreak schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Hmm om het nog ranziger te maken.. ik kijk geen tv op deze tv, want ik heb hem speciaal gekocht voor de PS3 en hij hangt dan ook niet in de woonkamer maar in mijn game room.
Gast... :/ _/-\o_

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:25:
[...]

Ranzig joch... ;)

Wat is overscan dan?
Overscan is dat de randen buiten het beeld vallen, de tv deed dit automatisch om verstoorde beeldinformatie (dat zou komen uit set-top boxen voor digitale tv, dvd spelers etc) onzichtbaar te maken voor de kijker.

Gelukkig heeft de PS3 geen last van dit soort storingen, dus is het leuker om het volledige beeld 1:1 gepixelmapped te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik kan bevestigen dat deze tv een vierkante voet heeft. Kabel TV is natuurlijk niet om aan te zien op die tv, maar dan is de beeldkwaliteit van kabel tv maar gelijk aan het niveau van de programma's erop. Ik heb hem ook maar gekocht als full hd tv voor film en gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Hoe is die qua performance? Werkt goed samen met de PS3?
Deze LCD accepteert toch ook 1080p als input en niet zoals al die Philips troep alleen 1080i ???
Ik heb m met hdmi kabel aangesloten en hij accepteerd 1080P. De samsung is een echte full hd tv. Maar zelfs mijn panasonic pakt 1080p. Ik ga ze nog wel naast mekaar zetten om eens naar het verschil te kijken.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
DCFreak schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:38:
[...]

Overscan is dat de randen buiten het beeld vallen, de tv deed dit automatisch om verstoorde beeldinformatie (dat zou komen uit set-top boxen voor digitale tv, dvd spelers etc) onzichtbaar te maken voor de kijker.

Gelukkig heeft de PS3 geen last van dit soort storingen, dus is het leuker om het volledige beeld 1:1 gepixelmapped te kunnen zien.
hmmm... maja, denk als je hem nu koopt dat dit al verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:46:
[...]

hmmm... maja, denk als je hem nu koopt dat dit al verholpen is?
De samsung LE40F71B is volgens mij niet meer te koop, ik dacht dat het model al uit productie was genomen. Ik neem aan dat de opvolgers van dit model het probleem niet meer hebben, maar om zeker te zijn zou je dat in "het grote samsung lcd topic" moeten vragen.

Mocht je dit model toch nog tegen komen, met de oude firmware waarin het nog niet verholpen is dan kan je de tv eenvoudig zelf flashen met de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

DCFreak schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:58:
[...]

De samsung LE40F71B is volgens mij niet meer te koop, ik dacht dat het model al uit productie was genomen. Ik neem aan dat de opvolgers van dit model het probleem niet meer hebben, maar om zeker te zijn zou je dat in "het grote samsung lcd topic" moeten vragen.

Mocht je dit model toch nog tegen komen, met de oude firmware waarin het nog niet verholpen is dan kan je de tv eenvoudig zelf flashen met de nieuwste firmware.
Volgens mij kan je dat toch niet zelf?

En je, de LE40F71B is niet meer te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:12:
[...]

Volgens mij kan je dat toch niet zelf?

En je, de LE40F71B is niet meer te koop.
We gaan wel off-topic hier :X

Check: http://www.egraphixstudios.com/samsung/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Jah, vandaar heb ik ook de vraag in het Samsung topic op dit forum ook gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
tijd voor deeltje 6??? Erg lang inmiddels dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes:

Ik wou graag een US account aanmaken voor de demo's etc. Nu heb ik gelezen dat je daarvoor alleen maar een nieuwe account op je PS3 hoeft aan te maken en dan wordt er gevraagd of je een nieuwe PSN account aan wilt maken. Maarrrrr.... deze vraag krijg ik helemaal niet? Ik wordt meteen terug gegooid naar de XMB, weliswaar met nieuwe account... maar geen optie tot een nieuwe PSN account.

en....

Nu ik een PS3 heb moet er eigenlijk ook een HDTV bij komen. Ik had de Samsung LE37M87BD (http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le37m87bd.asp) op het oog. Nu was ik vandaag in de mediamarkt waar ze de LE37M86BD hadden staan.Ik was een beetje teleurgesteld na het zien van het beeld. Van dichtbij zag het er allemaal niet zo heel erg mooi uit. Nu had ik dankzij de wat ongelukkige opstelling niet de mogelijkheid om er wat verder vanaf te gaan staan, mischien dat het daaraan ligt? En wat is het verschil tussen de LE37M86BD en de LE37M87BD?

En valt er ook wat naar te kijken met een analoog signaal? Heb namelijk geen digitale tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:40:
Jah, vandaar heb ik ook de vraag in het Samsung topic op dit forum ook gesteld
oh ja... dat had ik mischien ook beter kunnen doen.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Lolzz! Vandaag een PS3 voor 474 euro nieuw gekocht bij de BCC in Haarlem :D

Ik heb ze gewezen op de aanbieding van de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn voor 499 euro. En volgens hun eigen voorwaarden moeten ze dan meegaan + 25 % van het verschil... Dus als je slim bent, ga dan naar een winkel waar ze aan laagste prijsgarantie doen en haal een PS3 voor (nog) minder :P

Ik heb nog nooit 4 verkopers zo zuur zien kijken, alleen dat was het al waard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
haha woaw
gelden die acties niet voor binnen een straal van 30 km ofzo?

of ligt alphen a/d rijn zo dicht bij haarlem? (sorry slecht in topografie :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

S1W schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:26:

Ik heb ze gewezen op de aanbieding van de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn voor 499 euro. En volgens hun eigen voorwaarden moeten ze dan meegaan + 25 % van het verschil... Dus als je slim bent, ga dan naar een winkel waar ze aan laagste prijsgarantie doen en haal een PS3 voor (nog) minder :P

Ik heb nog nooit 4 verkopers zo zuur zien kijken, alleen dat was het al waard >:)
geniale actie _/-\o_
Alleen voelt mijn ps3 nu zo duur aan :+

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

zerokill schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:47:
haha woaw
gelden die acties niet voor binnen een straal van 30 km ofzo?

of ligt alphen a/d rijn zo dicht bij haarlem? (sorry slecht in topografie :$ )
Nou neuh... 36km zie ik. Maar er staat dat de aktie binnen het verzorgingsgebied van BCC moet vallen, en ik denk dat er in de buurt van Alphen vast ook een BCC is. Dus als je verzorginsgebied maar ruim interpreteert :P

Hoe zit het trouwens met die gratis Blueray film? Of was dat alleen voor mensen die 599 betaald hebben voor hun PS3? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

S1W schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Nou neuh... 36km zie ik. Maar er staat dat de aktie binnen het verzorgingsgebied van BCC moet vallen, en ik denk dat er in de buurt van Alphen vast ook een BCC is. Dus als je verzorginsgebied maar ruim interpreteert :P

Hoe zit het trouwens met die gratis Blueray film? Of was dat alleen voor mensen die 599 betaald hebben voor hun PS3? >:)
Eerste 500.000 mensen die zich online registreerden, zou ik dus maar snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Hmm, ik denk niet dat de BCC Breda hier in gaat trappen :P
S1W schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een vraag over Blu-Ray op de PS3. Die James Bond disc van Sony speelt alleen in zwart-wit af op mijn tv, omdat die geen goede NTSC ondersteuning heeft. Maar die James Bond disc is ook wel een aparte, regiovrij etc.

Als ik nu een Regio B Blu-Ray in de winkel koop (om alvast geen dvd's meer te hoeven kopen) staat er dan ook een PAL versie bij op? (Heb een keer iets gelezen over meerdere versies op 1 disc.) Of verschilt dit per disc?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
hermedico schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:33:
weet iemand of de PS3 ook BT muizen en tobo's slikt ?
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:25:
Ik heb een vraag over Blu-Ray op de PS3. Die James Bond disc van Sony speelt alleen in zwart-wit af op mijn tv, omdat die geen goede NTSC ondersteuning heeft. Maar die James Bond disc is ook wel een aparte, regiovrij etc.

Als ik nu een Regio B Blu-Ray in de winkel koop (om alvast geen dvd's meer te hoeven kopen) staat er dan ook een PAL versie bij op? (Heb een keer iets gelezen over meerdere versies op 1 disc.) Of verschilt dit per disc?
Alle blu-ray films zijn 60hz en zullen dus dan zowizo niet werken op je tv.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Sandyman538 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:21:
[...]

Eerste 500.000 mensen die zich online registreerden, zou ik dus maar snel doen.
Ik vanmiddag mijn ps3 gehaald!!!! _/-\o_
Wat een super ding, maar ik heb me ps3 geregistreerd. hoe kan ik zien of ik een Blue-ray disk krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Hij kan het wel maar ik heb geen idee welke wel en welke niet. Ik heb zelf een draadloos toetsenbord hangen aan mn ps3 maar die is niet via BT. Die gaat via een usb receiver die ik in de ps3 plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Taygeta schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:45:
Ik vanmiddag mijn ps3 gehaald!!!! _/-\o_
Welkom to the next PlayStation generation baby!... Welke spel(len) heb je erbij?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

swopdark schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:48:
[...]

Welkom to the next PlayStation generation baby!... Welke spel(len) heb je erbij?
Haha, thanks! op dit moment nog niets... ik wou even kijken welke spellen leuk waren bij de Demo's en daarna pas overgaan tot aankoop, ik wil geen spel waar ik na een paar uur ben uitgekeken. Maar damn! wat ziet GT HD er mooi uit!! Ik hoop dat de ps3 me blijft intereseren, ik trek na een tijdje altijd weer terug naar de PC omdat het online gebeuren zo gaaf is... ik hoop dat de PS3 me dit ook kan bieden! aan de grafics zal het niet liggen!!

Hoe kan ik trouwens Divx bestanden converteren naar een ps3 formaat? welk programma is daar voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n kleine maand terug had ik Playstation es gebeld met de vraag waar mijn BR van Casion Royal bleef.
Ze zouden het voor me in orde maken, maar na 2 weken had ik nog niets ontvangen, (let wel ik had mijn PS3 al gerregd bij de release) dus vandaar weer even gebeld.

Vandaag dan eindelijk in de brievenbus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens bellen dan, heb nog steeds Casino Royale niet ontvangen.

Ik kan niet meer wachten op E3 btw, heb voor mezelf maar een maandje een GameSpot account gekocht voor 6 dollar, dan kan ik lekker live van alle persconferenties genieten :P
Ook al heb ik geen Wii of 360 vind ik het wel reuze interessant om naar de persconferenties te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 dollar is ook te verwaarlozen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
Oke ik wou dus vanaf zaandam naar alphen a/d rhijn toe rijden om daar in de mediamarkt een ps3 te kopen, nu ik het bcc truukje hoor denk ik: dat kan veel sneller, ik ga dus berekenen welke bcc binnen een straal van 36 kilometer van de mediamarkt het dichst bij mijn woonplaats ligt, bespaart me tijd en geld!

oh ja, zit bij de ps3 gewoon een scart kabel voor naar mijn tv?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Aapiethaaap schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:21:
Nee.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
hoe kan ik hem dan wel aansluiten op een tv met alleen scart? heb je van die gekleurde kabeltjes?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk zit zo'n kabel er wel bij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Aapiethaaap schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:21:
Oke ik wou dus vanaf zaandam naar alphen a/d rhijn toe rijden om daar in de mediamarkt een ps3 te kopen, nu ik het bcc truukje hoor denk ik: dat kan veel sneller, ik ga dus berekenen welke bcc binnen een straal van 36 kilometer van de mediamarkt het dichst bij mijn woonplaats ligt, bespaart me tijd en geld!

Zou niks berekenen, gewoon naar je eigen BCC, beetje blaten en zeggen dat ze in Haarlem hem ook al voor 474 hebben verkocht. Suc7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Tullip naar Scart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
EfBe schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:32:
[...]
trouwens... ik zie hierboven iemand met een 52" tv... whoa! Dan moet je ook wel ver van je tv af gaan zitten om normaal TV beeld zonder artifacts te zien lijkt me, wat weer tot gevolg heeft dat de grootte weer wat teniet gedaan wordt (lijkt me)
De maximale kijk afstand bij mij is nooit meer dan 3,5 meter. (Tv kijken en Blu-ray films)
Met gamen zit ik er zelfs nog dichterbij. (Met gamen trek ik automatisch steeds dichter bij de LCD :p)

Normaal tv kijken gaat zonder artifacts en blokkerig beeld. Het beeld is zelfs scherp bij een afstand van twee meter. Dus ook hier geen problemen. Wat er wel bij gezegd moet worden is dat ik tv kijk via de nieuwe HDTV box van UPC met HDMI aansluiting. ;) Dit geeft ook bij normale tv uitzendingen waanzinnig beeld. En 52 inch klinkt groot, maar ook dit formaat went heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Een nieuw filmpje rond de game Eye of Judgement. Ik denk dat spel in Japan hoge ogen gaat gooien door de manier waarom je het spel speelt. Vetjes!
http://www.gamed.nl/view/28519

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 01:30:
Tuurlijk zit zo'n kabel er wel bij.. :)
Soort van, er zit een composite AV kabel en een verloop plug van composite naar scart.
Voor Full scart kan je altijd een PS2 scart kabel halen.
(dat kan soms wel eens problemen met zwart/wit oplossen: vroeger, met import consoles op oudere schermen was het ook altijd zo dat je via composite zwart/wit beeld had, en via scart kleur, omdat de scart kabel discrete RGB en sync signalen heeft, in plaats van een gemoduleerd signaal.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Hoe lang duurt die actie nog in Alphen a/d Rhijn?

Voor 499 euro wil ik misschien zaterdag wel tot daar rijden, maar ik moet van België komen, dus ik moet wel zeker zijn dat die actie nog loopt en dat ze er nog hebben (desnoods bel ik op voorhand dat ze eentje wegleggen voor miij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DarthDavy schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:11:

Voor 499 euro wil ik misschien zaterdag wel tot daar rijden, maar ik moet van België komen, dus ik moet wel zeker zijn dat die actie nog loopt en dat ze er nog hebben (desnoods bel ik op voorhand dat ze eentje wegleggen voor miij).
Volgens de online folder is de prijs geldig tot 01-07-2007. Check de website/folder van Mediamarkt maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Jeetje... helemaal uit Belgie, ken je niet iemand in Nederland die er een voor je kan halen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Wat is het adres van de Media Markt in alphen a/d rhijn? De Nederlandse website laat wel te wensen over. Ik heb de flyer perfect gevonden, maar contact gegevens van de winkel is wat moeilijker.

De Belgische website is bvb veel duidelijker daarin, vb http://www.mediamarkt.be/shops/vestiging_roeselare_nl

Tsjah, wat is het nut van iemand die ik ken uit alphen a/d rhijn hem te laten halen? Ik moet er dan nog altijd zelf heen om hem op te halen. Ik ben ooit al eens 1 keer in alphen a/d rhijn geweest wegens een world of warcraft meeting en dat viel best wel mee om dat af te rijden. 100 euro is niet niets, dat rij je niet op aan diesel hoor, plus dat hardware algemeen bij jullie goedkoper is dan in belgie, dus komt mijn randapparatuur die ik bij de PS3 wil ook een stuk goedkoper uit (HDMI-kabel, blu-ray remote,...). Bon, ik kan toch maar op zaterdag gaan, dus ik kan nog even nadenken (of hopen dat een Media Markt dichter bij de Belgische grens zoals Breda, Bergen-Op-Zoom of Eindhoven hen volgt :p)

Edit: http://www.mediamarkt.nl/...caties.php3?market_id=165
Gevonden!!! Djeeeezes, open tot 21u... Daar kunnen ze bij ons nog iets van leren. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door DarthDavy op 27-06-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

weet niet waar je in belgie woont, maar 250 km retour kost je ook 30 euro benzine... plus een paar uur van je tijd. (plus de waardevermindering aan je auto etc)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:40:
[...]

weet niet waar je in belgie woont, maar 250 km retour kost je ook 30 euro benzine... plus een paar uur van je tijd. (plus de waardevermindering aan je auto etc)

Het gaat enkel over mijn tijd die ik verlies. Leasingwagens FTW!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:40:
[...]

30 euro??? Haha zo'n auto moet ik ook hebben... :P Moet blij zijn dat ik het met 60 euro haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Btw, ik weet trouwens niet met wat voor wagens jullie rijden, maar ik rijd met een Golf V 1.9TDI en die verbruikt (zeker op constant autosnelweg) rond de 5.5l tot 6l. Het is dus 250km rijden naar alphen a/d rijn voor mij, dus het komt op een kleine 500km, wat dus op een kleine 30l diesel neerkomt, wat dus een dikke 25 euro zou zijn.

Maar bon, dat doet er niet toe, want ik betaal het toch zelf niet. Het enigste dat ik zou verliezen is m'n tijd en da's erger. En ook het feit dat m'n vriendin mij zot gaat verklaren als ik dat doe. Nog zeker eens een nachtje over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Firmware 1.82 is onderweg…
Hey everyone, you told us you wanted to hear about updates a few days in advance, so here’s a quick heads up that we have a PS3 firmware update in the works. Scheduled for release in the next few days, firmware 1.82 is an update that enables the playback of AVC High Profile (H.264/MPEG-4) files. As most of you know, these are high quality files that you’ll now be able to play on your PS3. Hopefully this update is moving us closer to the audio playback features many of you commented about in my post the other week. We’re continuing to evaluate and improve things across the board, including PS2 software compatibility. I’ll chime in here quickly with an update once the firmware is live and ready. Thanks for all of your support and feedback, keep it coming!
Zeer goed natuurlijk dat er nog betere ondersteuning komt voor (HD) video playback, en dat het verbeteren van BC nog steeds een prioriteit is bij sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je de tijd hebt gewoon doen. Kom je ook eens in het schone holland. Wel even bellen vantevoren of ze er nog eentje hebben. (Niet dat je voor niets komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
S1W schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Dat klopt! In Zoeterwoude (15 min rijden) zit een BCC!!! Aan de Heineken-boulevard! Tegenover de Heineken fabriek! Tenminste, neem aan dat die daar nog zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aapiethaaap schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:55:
[...]

hoe kan ik hem dan wel aansluiten op een tv met alleen scart? heb je van die gekleurde kabeltjes?
zit verloopje bij, dus die composite omzet naar scart. Die is niet echt super, gewoon zo'n PS2 kabel halen, die werken perfect :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de ps3 ook op je tft-scherm van je pc aansluiten (Syncmaster 940BF) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:47:
Kan je de ps3 ook op je tft-scherm van je pc aansluiten (Syncmaster 940BF) ??
Als je 940BF HDCP zou ondersteunen wel. Een snelle blik op Google leert echter dat dat waarschijnlijk niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:19:
Een nieuw filmpje rond de game Eye of Judgement. Ik denk dat spel in Japan hoge ogen gaat gooien door de manier waarom je het spel speelt. Vetjes!
http://www.gamed.nl/view/28519
Zou die muziek ook ingame zitten? Ziet er echt gaaf uit dit spel. Hasbro(o.a bekend van magic) doet de distributie van de kaarten, moet goed zitten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand die RB6:Vegas al in huis heeft? Ga aan het einde van de dag eens even kijken of die al in de winkels ligt. Kan alleen niet echt vergelijken met de 360-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Shiver23 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:
Iemand die RB6:Vegas al in huis heeft? Ga aan het einde van de dag eens even kijken of die al in de winkels ligt. Kan alleen niet echt vergelijken met de 360-versie.
Ja, hij ligt al in veel winkels. Hoor al van meerdere mensen dat ze aan het spelen zijn. Onder andere de FRS verkoopt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik las dat Sony reeds 5,5 miljoen PS3's heeft verkocht wereldwijd. Nu beweren boze tiongen dat dit zou gaan over verscheepte aantallen ipv verkochte. Hoe ze aan die info komen mag joost weten.

Nu bedenk ik me echter iets: MS geeft aan bijna 13 miljoen 360-en te hebben verkocht maar hoeveel daarvan zijn vervangende consoles? Ik bedoel ik hoor mensen alleen maar over het feit dat ze reeds aan hun 2e of 3e 360 toe zijn. Dit zou dan nog al eens een verkeerd beeld vormen.

Als ik dit: http://www.gamed.nl/view/28507 soort berihcten lees dan ga ik toch nog ff wachten met het aanschaffen van een 360. Ik hoor niks dan kommen en kwel op het gebied van hardware rond de 360. Bij de PS3 is het juist de software die problemen veroorzaakt. Gelukkig is dit een probleem dat onderkent weordt en opgelost in de nabije toekomst. De hardware problemen rond de 360 worden glashard ontkend en MS wil niks horen van een terugroepactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Bij de Media Markt in Alphen aan de Rijn is de PS3 nu 499,-.

Dit ter info :P

Edit: dus: stond er al lang in. Never mind :o

[ Voor 24% gewijzigd door zAo op 27-06-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb toch maar de gok genomen en ook Resistance:FOM besteld. Ben benieuwd. Doe het eigenlijk alleen voor de online play, en die schijnt wel vet te zijn.

toch wel handig zo'n ps3 als backup voor de weken dat je kapotte 360 weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:
weet niet of je ook een 360 hebt, denk het niet, maar op de 360 is ie toch echt beter... zonder fanboyism

ik ben wel benieuwd naar Ghost Recon:AW2, die zou wel es beter kunnen zijn dan de 360 versie.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.