Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 28.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Iemand firmware 1.82 al getest? Ik ben benieuwd naar de mogelijkheid om H.264 af te spelen. Wellicht voor mij de reden om tot aanschaf van een PS3 over te gaan!
Heeft iemand wellicht een overzicht van alle bestandsformaten die de PS3 ondersteunt??

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
swopdark schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:58:
[...]

Dammit je was me net voor ;)

Idd een leuke release lijst die volgens mij nog een aantal titels mist die waarchijnlijk over twee wkeen zal worden aangekondigd op de E3? wat dacht je van MGS4 en Killzone 2? Ik geloof dat MGS4 zeker nog dit jaar zal uitkomen. Killzone 2 komt uit "when it's done" Goed plan van mij mogen ze het spel helemaal finetunen voordat ze em uitbrengen.

Ik heb zelf trouwens besloten een 360 te halen voor de (ubisoft) multiplatform games die er allemaal beter uitzien op de 360. slechte zaak als je het mij vraagt want een getweakte 7800GTX GPU (RSX) kan toch zeker wel de Bloom effecten leveren als de 1900XT GPU (Xenox) doet bij diverse spellen. Het is blijkbaar erg lastig om 360 games zonder kwaliteitsverlies te porten naar PS3.
het is niet lastig het heet luiheid.
en ubisoft begint gewoon de kantjes er weer vanaf te lopen.
maarja het blijven fransen he >:)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dutchzilla schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:33:
[...]

het is niet lastig het heet luiheid.
en ubisoft begint gewoon de kantjes er weer vanaf te lopen.
maarja het blijven fransen he >:)
Extreem investeren in een engine die toch nog maar 2 tot 3 games meegaat is misschien niet zo verstandig, vanuit bedrijfseconomisch oogpunt. Ik snap het wel, maar vind het zwaar vervelend.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
FaceDown schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:20:
[...]

Iemand firmware 1.82 al getest? Ik ben benieuwd naar de mogelijkheid om H.264 af te spelen. Wellicht voor mij de reden om tot aanschaf van een PS3 over te gaan!
Heeft iemand wellicht een overzicht van alle bestandsformaten die de PS3 ondersteunt??
MKV ondersteund ie iig niet, net ff getest. Helaaaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-05 08:53
tex5 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:42:
[...]

Kan iemand bevestigen of ingame mp3 spelen via de mediabar bij de nieuwe firmware nu werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
[...]

en AVI ? (standaard H264 dan)

[ Voor 5% gewijzigd door Sentry23 op 28-06-2007 14:03 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik ben helemaal niet zo op de hoogte van veel verkrijgbare formaten, maar wat is gangbaar op usenet bijv? En ondersteunt de PS3 dit? Ik ga liever geen films van 30GB downloaden, dat duurt me iets te lang en bovendien begint m'n isp dan te klagen denk ik :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Julius schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:51:
[...]

Kan iemand bevestigen of ingame mp3 spelen via de mediabar bij de nieuwe firmware nu werkt?
Waarom zou dat werken? Is nergens aangegeven dat dit een verandering zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
FaceDown schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Ik ben helemaal niet zo op de hoogte van veel verkrijgbare formaten, maar wat is gangbaar op usenet bijv? En ondersteunt de PS3 dit? Ik ga liever geen films van 30GB downloaden, dat duurt me iets te lang en bovendien begint m'n isp dan te klagen denk ik :P
Ik zie voornamelijk MKV's op usenet. Ze zijn tussen de 5GB en 10GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Shiver23 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:12:
[...]

Waarom zou dat werken? Is nergens aangegeven dat dit een verandering zou zijn.
Nee dat is ook nergens aangegeven, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze hem dan niet hebben toegevoegd, vandaar mijn vraag. Als je het niet weet zeg dan niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 26-04 17:23
Nou nee is niet toegevoegd want anders stond het heel groot op de playstation blog. Enige verschil is dat high profile van AVC of zoiets nu wordt ondersteund. Ook wel leuk natuurlijk

Ik verwacht ingame xmb standaard bij firmware 2.0 en dan gekoppelt aan PS home ofzo. Het lijkt erop dat Home nogal belangrijk gaat worden voor de online strategy dus ik denk dat ze dit wel gaan kopellen aan een grote firmware update om alles goed met elkaar te laten samenwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En extra backwards compatibility met PS2 games. Dus nog wel wat meer. Maar aan het versienummer kun je wel zien dat het geen grote wijzigingen zijn geweest.

Geruchten voor de volgende grote update (2.0):
* Het is mogelijk om je account te beveiligen met een wachtwoord.
* De mogelijk om meerdere chatsessies tegelijk te houden.
* Tijdens het gamen is het mogelijk om naar het XMB toe te gaan.
* Een equalizer zal toegevoegd worden voor muziek.
* Meerdere nieuwe visualisations worden toegevoegd met de update.
* Als laatste zal ook het beheer van Flow RSS toegevoegd worden.

[ Voor 59% gewijzigd door Shiver23 op 28-06-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenphiR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04-2020

ZenphiR

Felix tha Cat

Voor wie niet wil wachten op de Pre-paid kaarten van Sony, Creditcard online:
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803
Schijnt goed te werken. Spread the word...

Xbox Live / PSN: ZenphiR0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
tex5 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:14:
[...]
Ik zie voornamelijk MKV's op usenet. Ze zijn tussen de 5GB en 10GB.
En ik zie ze juist meestal in AVI verschijnen.. :)
't zal wel van de groepen afhangen waar je uithangt, maar in a.b.movies a.b.m.divx en a.b.m.xvid is 99% in AVI.

Ik zal alleen vanavond eens kijken in a.b.hdtv.x264, en kijken wat daar staat.. :) (zo te zien inderdaad veel MKV)
(edit: eens kijken maar zo te zien zijn ze zonder re-encode toch redelijk makkelijk om te zetten naar AVI, dus eens kijken wat ze dan doen)

[ Voor 16% gewijzigd door Sentry23 op 28-06-2007 16:39 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Shiver23 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:50:
En extra backwards compatibility met PS2 games. Dus nog wel wat meer. Maar aan het versienummer kun je wel zien dat het geen grote wijzigingen zijn geweest.

Geruchten voor de volgende grote update (2.0):
* Het is mogelijk om je account te beveiligen met een wachtwoord.
* De mogelijk om meerdere chatsessies tegelijk te houden.
* Tijdens het gamen is het mogelijk om naar het XMB toe te gaan.
* Een equalizer zal toegevoegd worden voor muziek.
* Meerdere nieuwe visualisations worden toegevoegd met de update.
* Als laatste zal ook het beheer van Flow RSS toegevoegd worden.
was dat niet het lijstje met geruchten dat een paar maanden geleden op internet kwam maar wat al snel ontkracht werd omdat de betreffende forum poster zn acc gehacked was?

ieg als het waar is dat is het geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
gaat die update downloaden bij jullie ook zo sloom? Ik zit nu op 37% en ben al meer dan een half uur aan het downloaden... En mijn internetverbinding is niet traag te noemen..

EDIT: update is binnen, ging ineens heel snel, lijkt aan de server te liggen. Maar het werkt!

[ Voor 38% gewijzigd door Julius op 28-06-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 01:40
Kan iemand mij helpen, bij elk spel wat ik speel heb ik nu zwarte balken boven en onder. Terwijl dit eerst niet zo was. Mijn output is de normale pal resolutie, en 4:3. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 18:13
Breedbeeld TV kopen?

Seriously...bedoel je met "nu" na de 1.82 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 20:21
Ik heb een .mp4 (hd) filmpje op mijn externe hdd gezet (in de map X:\Movies\) en hij vind hem, en hij speeld hem af (vrij goede kwaliteit!), maar naar 2 minuten dan stopt de film en verdwijnt de externe hdd uit de lijst 8)7

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

[ Voor 28% gewijzigd door MarkieNL op 29-06-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Update voor de US store:
  • Super Stardust HD (Game)
  • Dynasty Warriors: GUNDAM (Demo)
  • GTA IV: Looking for that special someone (Trailer)
  • Superbad (Trailer)
  • I know who killed me (Trailer)
  • The Invasion (Trailer)
  • Licence to Wed (Trailer)
Super stardust HD krijgt de EU store morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 01:40
WaterFire schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:40:
Breedbeeld TV kopen?

Seriously...bedoel je met "nu" na de 1.82 update?
Nee, dit gebeurde nadat ik de ps3 een keer gereset had na de 1.80. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar het beeld krijg ik niet vullend. Bij spellen kan ik de tekst nu ook moeilijker lezen, aangezien het eruit ziet alsof het in elkaar gedrukt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 02-05 13:04
Anoniem: 153710 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:34:
Super stardust HD krijgt de EU store morgen als het goed is.
Ik heb hem net al gekocht en gedownload. Geen probleem met een NL creditcard ook al heb je zogenaamd een Amerikaans adres. Gaaf spel trouwens. In potentie net zo verslavend als Geometry Wars, alleen spatten de graphics hier nog meer van het scherm af. Het spel ziet er fantastisch uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 13:35
ymmv schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:39:
[...]

Ik heb hem net al gekocht en gedownload. Geen probleem met een NL creditcard ook al heb je zogenaamd een Amerikaans adres. Gaaf spel trouwens. In potentie net zo verslavend als Geometry Wars, alleen spatten de graphics hier nog meer van het scherm af. Het spel ziet er fantastisch uit. :9~
ik kan nog wel een dagje wachten.
heb wel erg veel zin om die game te spelen.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gaaf, ik wacht nog een nachtje maar ik lees echt alleen maar positieven reacties over deze game :P Word het niet saai na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 02-05 13:04
Anoniem: 153710 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:37:
[...]

Gaaf, ik wacht nog een nachtje maar ik lees echt alleen maar positieven reacties over deze game :P Word het niet saai na een tijdje?
Het is voorlopig alleen verslavend. ;) Als het later saai wordt (of de moeilijkheidsgraad te hoog)... ach, wat maakt het uit voor die 8 dollar. Het is z'n geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

Super dat de PS3 nu high profile h264 ondersteund, heb het even geprobeerd met een aflevering van Heroes, remuxed van mkv naar mp4(via PS3 Video 9). Daarna via TVersity gestreamed naar de PS3, werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Waarschijnlijk weten een hoop het al, maar morgen 29-6-2007 gaan de game servers van resistance FOM global. Kan ik eindelijk tegen europeanen spelen met mijn japanse PS3 :)

Hier het volledige bericht: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zou t ooit gaan gebeuren dat de ps3 ook bestanden als .mkv ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
-RazieL- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 02:50:
zou t ooit gaan gebeuren dat de ps3 ook bestanden als .mkv ondersteund?
Waarom is het nou nooit goed :P Eerst roep iedereen moord en brand omdat de PS3 geen h264 ondersteund. Ondersteund ie het wel vindt men weer een ander formaat. Neem aan dat ze niet elk formaat wat te downloaden is gaan ondersteunen. :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Anoniem: 1074 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:59:
Super dat de PS3 nu high profile h264 ondersteund, heb het even geprobeerd met een aflevering van Heroes, remuxed van mkv naar mp4(via PS3 Video 9). Daarna via TVersity gestreamed naar de PS3, werkte perfect!
Dat klinkt goed.
Ik heb het gister geprobeerd via YAMB (Fear n Loathing in Las Vegas in HD), maar toen ging het niet goed. Eens kijken of die met redKawa remux wel werkt.
edit: Welke setting gebruik je ? Of hij doet bij mij een full re-encode, of hij doet helemaal niets.. (hij staat gewoon op MKV remux/160 kbps, aangezien er een DTS audiostream bij zit)

[ Voor 15% gewijzigd door Sentry23 op 29-06-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Ik heb via de nieuwsgroepen Kill Bill h264 gedownload (stond ps3 compatible bij) en die werkt perfect vanaf dvd. Veel andere films (ook h264) doet ie helemaal niet. Ik werk nog met firmware 1.81 kan dat daaraan liggen? er staat nu ook de optie bij om te zoeken naar mediacenters, wat moet ik me hierbij voorstellen? (en wat is eventueel een geschikt programma voor op de pc dan?)

Werkt dit allemaal niet "makkelijker" onder een linux distributie als Yellow Dog op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 21:32
Ermo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:33:
Ik heb via de nieuwsgroepen Kill Bill h264 gedownload (stond ps3 compatible bij) en die werkt perfect vanaf dvd. Veel andere films (ook h264) doet ie helemaal niet. Ik werk nog met firmware 1.81 kan dat daaraan liggen? er staat nu ook de optie bij om te zoeken naar mediacenters, wat moet ik me hierbij voorstellen? (en wat is eventueel een geschikt programma voor op de pc dan?)

Werkt dit allemaal niet "makkelijker" onder een linux distributie als Yellow Dog op de ps3?
Fimware 1.82 zou h264 beter moeten ondersteunen. Alleen de MKV filter wordt niet ondersteund. Die filter wordt ook vaak toegepast op h264 films / beelden. Die doen het niet. MKV wordt echter wel veel gebruikt, dus wie weet dat Sony dit nog toe gaat voegen, maar de h264 ondersteuning is al een grote stap in de goede richting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Ermo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:33:

1.82 heeft juist betere h264 ondersteuning.Dus dat kan kloppen ;)
Verder zijn mediaservers erg makkelijk zelf op te zetten (Tversity of Nero Mediahome zijn wel aan te raden, de eerste is opensource) en werken voor de meeste mensen een stuk makkelijker dan een Linux install te doen, met alles wat daar bij komt kijken. (en je kan in de mediabar alles met de controller doen, terwijl je met Linux dus met een kb en muis op de bank moet zitten om een filmpje te kijken.)

Om tversity te installeren moet je de volgende bestanden downloaden (voor windows):
http://download.tversity.com/Setup_0_9_10_5.exe
en deze verie van FFDshow:
http://www.afterdawn.com/...ow.cfm/rev__802__20070120

Verder valt er genoeg info op de forums hier over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Jooo!!!

Ik heb eindelijk weer een nieuw spelletje!

Na weken Motorstorm gespeeld te hebben werd het weer eens tijd voor een nieuwe, maarja... Al die ouwe meuk!!! Loop ik net in de Dixons in de Megastores Den Haag, zie ik Rainbow Six: Las Vegas staan!! Ik weet, het is een klein gokje want volgens mij is deze game nog niet gereviewd.... Maar goed... Gisteren heb ik een FullHD LCD de Sharp LC37XD10E gekocht en deze game ondersteunt 1080i en 720p. Gelijk effe testen natuurlijk!!!! ;)

Gezien ik erg groen ben op het gebied van PS3 en HD zaken twee vragen:

1) Wat zou mooier moeten zijn?

2) Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar hoe kan ik evt downscalen naar 720p? Gaat dat vanzelf als je scherm geen 1080i heeft?

Of moet je dit in het menu van de PS3 doen? Als het laatste het geval is, dan moet je dat dus bij elke game opnieuw instellen, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Baseline op 29-06-2007 13:34 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Sentry23 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:49:
[...]

1.82 heeft juist betere h264 ondersteuning.Dus dat kan kloppen ;)
Verder zijn mediaservers erg makkelijk zelf op te zetten (Tversity of Nero Mediahome zijn wel aan te raden, de eerste is opensource) en werken voor de meeste mensen een stuk makkelijker dan een Linux install te doen, met alles wat daar bij komt kijken. (en je kan in de mediabar alles met de controller doen, terwijl je met Linux dus met een kb en muis op de bank moet zitten om een filmpje te kijken.)

Om tversity te installeren moet je de volgende bestanden downloaden (voor windows):
http://download.tversity.com/Setup_0_9_10_5.exe
en deze verie van FFDshow:
http://www.afterdawn.com/...ow.cfm/rev__802__20070120

Verder valt er genoeg info op de forums hier over te vinden.
Goed info, thanks! Maar films op de hdd zetten is niet mogelijk? Op DVD branden wel? En biedt de Tversity-oplossing ook wireless genoeg bandbreedte om probleemloos HD-files te kunnen streamen?

Zijn er nog leuke aanbiedingen momenteel omtrent de PS3? Misschien ga ik wel voor 2e hands...

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 29-06-2007 13:41 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Je scherm is FullHD oftewel een 1920x1080 resolutie, dus 1080p.

Ik zou hem gewoon daarop zetten, je scherm ondersteund het dus there you go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 16:33
heb ook nu Resistance:FOM, en ik moet zeggen dat de full game echt wel beter is dan de demo

Vindt em alleen vrij pittig, ben Gears of War en Rainbow6 gewend waar je lekker om een hoekje kunt lenen enzo

ach ja

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 18:35
Uncharted : Drake's Fortune

http://www.jeuxvideo.tv/v...aventure-video-39263.html

Dit is echt wel nice (zelf met de crappy video kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
nudie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:41:
Je scherm is FullHD oftewel een 1920x1080 resolutie, dus 1080p.

Ik zou hem gewoon daarop zetten, je scherm ondersteund het dus there you go :)
Ja dat is ook zo, maar ik las zojuist op IGN.com het volgende:

Also, as we've mentioned in one of our last previews of the game, there's a weird issue when running the title in 1080i as everything, including the menus, look very blurry. It's pretty sharp when played at 720p, which leads us to believe that at 1080i the game is still rendering at 720p and then upscaling the output image to 1080i, but poorly. So by all means, choose custom resolution support and turn off 1080i when playing the game - you'll be very happy you did.

Ik wil hem dus downscalen, maar ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Doe je dat in XMB?

edit: 1080P pakt hij dus niet....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Ja dat is ook zo, maar ik las zojuist op IGN.com het volgende:

Also, as we've mentioned in one of our last previews of the game, there's a weird issue when running the title in 1080i as everything, including the menus, look very blurry. It's pretty sharp when played at 720p, which leads us to believe that at 1080i the game is still rendering at 720p and then upscaling the output image to 1080i, but poorly. So by all means, choose custom resolution support and turn off 1080i when playing the game - you'll be very happy you did.

Ik wil hem dus downscalen, maar ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Doe je dat in XMB?

edit: 1080P pakt hij dus niet....
Ja je kunt instellen welk formaat je tv ondersteund (in de XMB bar), dan kun je meerder vakjes aanvinken. Als je dan het vakje van 1080 niet aanvinkt, speelt hij het spel op 720, wat ik er ook beter uitziet, naar mijn idee.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Sandyman538 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Ja je kunt instellen welk formaat je tv ondersteund (in de XMB bar), dan kun je meerder vakjes aanvinken. Als je dan het vakje van 1080 niet aanvinkt, speelt hij het spel op 720, wat ik er ook beter uitziet, naar mijn idee.
aaah... ok. Dat moet je dus elke keer even checken voordat je het spel gaat spelen? Nu zet ik hem dus op 720p, als ik dan daarna een spel ga spelen die wel 1080p ondersteunt, dan weer 1080 aanvinken dus.... Is ook niet echt handig eigenlijk. Je zou eigenlijk per spel moeten kunnen instellen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:25:
aaah... ok. Dat moet je dus elke keer even checken voordat je het spel gaat spelen? Nu zet ik hem dus op 720p, als ik dan daarna een spel ga spelen die wel 1080p ondersteunt, dan weer 1080 aanvinken dus.... Is ook niet echt handig eigenlijk. Je zou eigenlijk per spel moeten kunnen instellen o.i.d.
Bij bv Gran Turismo, kan je de resolutie ingame kiezen, ben bij verdere spellen nog niet tegen gekomen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:41:
heb ook nu Resistance:FOM, en ik moet zeggen dat de full game echt wel beter is dan de demo

Vindt em alleen vrij pittig, ben Gears of War en Rainbow6 gewend waar je lekker om een hoekje kunt lenen enzo

ach ja
in Resistance: FOM moet je wel een beetje rushen om de health en armor op te pakken. Misschien minder "strategisch" als GoW en Rainbow6 maar het is een leuke shooter!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Sinds de 1.82 update doen nu ook mijn MGS3: snake eater game het en ook Black werkt nu op de PS3! Nu is mijn complete PS2 gamecollectie speelbaar op de PS3... SWEET! Al dat gezever over het ontbreken van BC op de PS3 of dat Sony de PS2 gamer laat zitten is dikke BS!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ZenphiR schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:55:
Voor wie niet wil wachten op de Pre-paid kaarten van Sony, Creditcard online:
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803
Schijnt goed te werken. Spread the word...
mmm een debitcard vanuit duitsland. Well weet je dat is meer te vertrouwen want duitsland heeft strenge regel geving en dit lost op het grote probleem dat ik heb met creditcards...ze zijn credit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
FaceDown schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:41:
[...]

Goed info, thanks! Maar films op de hdd zetten is niet mogelijk? Op DVD branden wel? En biedt de Tversity-oplossing ook wireless genoeg bandbreedte om probleemloos HD-files te kunnen streamen?

Zijn er nog leuke aanbiedingen momenteel omtrent de PS3? Misschien ga ik wel voor 2e hands...
Films kan je gewoon op hdd kopieren vanaf diverse media, en zelfs vanuit een mediacenter stream (op de naam staan, driehoekje, en copy) (kan je on the fly media conversion doen zelfs als dat nodig is).
Verder heeft Tversity diverse tweak mogelijkheden om de transcoding parameters aan te passen, en voor h264 HD streams heb je in 20 Mbps (wat redelijk over de meeste wireless links moet kunnen) best wel een 'zeer redelijke' kwaliteit, al weet ik niet wat de standaard encoding parameters voor HD rips op het ogenblik zijn.
Verder leest ie natuurlijk ook gewoon originele Blu-Ray schijfjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:49

Bjk

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:25:
Jooo!!!

Ik heb eindelijk weer een nieuw spelletje!

Na weken Motorstorm gespeeld te hebben werd het weer eens tijd voor een nieuwe, maarja... Al die ouwe meuk!!! Loop ik net in de Dixons in de Megastores Den Haag, zie ik Rainbow Six: Las Vegas staan!! Ik weet, het is een klein gokje want volgens mij is deze game nog niet gereviewd....
Kan jij een indruk geven, ben zelf ook wel benieuwd naar deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ff tussendoor: Waarom heeft Sony GVD geen demo van Rainbow Six: Vegas op het netwerk staan? Ik snap niet dat zo'n groot bedrijf als Sony met het voorbeeld van MS nieteens fatsoenlijk een demo van een uitgekomen spel op het netwerk kan zetten! Dit zou de verkoop van een spel zeer beinvloeden (mits het spel ownage is)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:25:
[...]

Of je zet alleen 1080i uit in de XMB, op die manier pakt hij altijd een goede resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
swopdark schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:16:
Sinds de 1.82 update doen nu ook mijn MGS3: snake eater game het en ook Black werkt nu op de PS3! Nu is mijn complete PS2 gamecollectie speelbaar op de PS3... SWEET! Al dat gezever over het ontbreken van BC op de PS3 of dat Sony de PS2 gamer laat zitten is dikke BS!
Heb jij bij snake eater ook last van slechte framerate? Bij mij is het spel nogal lastig te spelen aangezien de framterate elke keer dropped als je vanuit first person rondkijkt. Niet echt handig.

Ik heb versie: SLES-82013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Bjk schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:21:
[...]

Ja man, zal ik doen! Wordt wel maandag pas, of zondag... Morgen lekker feesten op Awakenings Festival! Vanavond vroeg naar bed, morgen vroeg weg en zondag ochtend pas weer thuis.... ;) Zondag moet wel lukken, anders maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
DCFreak schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:54:
[...]

Of je zet alleen 1080i uit in de XMB, op die manier pakt hij altijd een goede resolutie.
goeie tip! Effe doen meteen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4937

check uit de ingame video van Heavenly Sword. een must have voor de God Of War liefhebbers als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
http://www.ps3fanboy.com/...4th-demo-july-we-promise/

Lair demo wss in Juli. woaw volgensmij gaat deze titel echt geweldig worden en een van de eerste titels die echt gaat laten zien wat de ps3 kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Hier wat nieuwe filmpjes van voorgenoemde spellen;

Heavenly Sword
Lair

En nog wat extra..

Uncharted
GTHD (Le Mans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

De nieuwste versie van de PS3 firmware zou nu meer MP4/h264 videobestanden moeten ondersteunen, maar zelf heb ik daar niet veel van gemerkt. Probleem is dat er zoveel "containerformaten" zijn waar het vaak fout gaat. Ook is de PS3 nogal "gevoelig" voor bestands-extensies.

Omdat ik nogal wat HD-demo's op mijn PC had staan met de MKV en TS extensies die de PS3 helemaal niet leest, ben ik deze bestanden eens gaan hernoemen naar *.MP4.
Tot mijn verbazing kan de PS3 nu veel van deze video's wel afspelen. Ze worden in eerste instantie weergegeven als "incompatible", maar toch speelt hij hier zo'n 75% van de HD-video's toch af waarvan ik bij een enkeling alleen geen geluid heb. :)

Ik zou zeggen: probeer het eens uit met de vele HD-demo's of films die jullie hebben.
Helaas worden AVI, WMV en MOV bestanden niet ondersteund, maar wie weet in de toekomst.

natuurlijk heb ik dit bericht vanaf mijn PS3 gepost. :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
MOV bestanden kan je vaak ook probleemloos hernoemen naar mp4.

Maar mkv support zullen we niet snel zien vanwege licentie perikelen. MKV zit weer bij zo'n vage licentie groepering (BSD dacht ik ofzo). Ik verwacht ieg niet snel dat sony een dealtje zal sluiten voor divx en mkv support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Ik ben ook van plan om een PS3 aan te schaffen, maar iemand mij vertellen hoe het zit met de Playstation Network Store? Kun je op dit moment als een Nederlander daar iets kopen? Tekken 5 DR bijvoorbeeld, want zonder die game is je PS helemaal niets waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:33
Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:25:
Ik ben ook van plan om een PS3 aan te schaffen, maar iemand mij vertellen hoe het zit met de Playstation Network Store? Kun je op dit moment als een Nederlander daar iets kopen? Tekken 5 DR bijvoorbeeld, want zonder die game is je PS helemaal niets waard ;)
En jij denkt dat alle tweakers op dit forum niet in Nederland wonen, maar wel perfect NL kunnen?? 8)7

Natuurlijk kun je als NL'er iets in de PStore kopen, mits je de beschikking hebt over en Credit Card...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurkaN schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:59:
[...]

En jij denkt dat alle tweakers op dit forum niet in Nederland wonen, maar wel perfect NL kunnen?? 8)7

Natuurlijk kun je als NL'er iets in de PStore kopen, mits je de beschikking hebt over en Credit Card...
:) ik bedoel, is Tekken 5 al beschikbaar via the PStore? of komt ie pas eind deze zomer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:33
Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:12:
[...]

:) ik bedoel, is Tekken 5 al beschikbaar via the PStore? of komt ie pas eind deze zomer uit?
Deze is al beschikbaar en te downloaden via de (NL/VS/JAP etc.) PStore... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BurkaN op 29-06-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 08:00

Exirion

Gadgetfetisjist

BurkaN schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:15:
En erg de moeite waard, hoewel ik normaal gesproken niet zo'n liefhebber van dit soort games ben. Ik vermaak me trouwens ook prima met de GT4 :P Is een PS2 game, maar hij draait super op de PS3.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurkaN schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:15:
[...]

netjes.... ;) en kun je voorlopig alleen maar met een creditcard betalen? ik hoor dat er een andere manier bestaat om via een of andere website te betalen, maar het komt erop neer dat je met een soort van een creditcard betaalt....
Jammer dat je niet gewoon met iDeal of andere services kunt betalen... jammer is dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exirion schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:19:
[...]

En erg de moeite waard, hoewel ik normaal gesproken niet zo'n liefhebber van dit soort games ben. Ik vermaak me trouwens ook prima met de GT4 :P Is een PS2 game, maar hij draait super op de PS3.
en hoe zit het eigenlijk met de resolutie in PS2 games als je ze op je PS3 draait? Worden ze wel keurig geupscaled tot een HD resolutie? of krijg je zo'n shitty beeld....?

edit: ik ben namelijk van plan om een of twee PS3 games te kopen en een paar PS2 titels als deze wel mooi zijn op je PS3...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 29-06-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

[...]

Wat is je PSN ID? Dan kan ik een beetje scores gaan vergelijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 08:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:26:
en hoe zit het eigenlijk met de resolutie in PS2 games als je ze op je PS3 draait? Worden ze wel keurig geupscaled tot een HD resolutie? of krijg je zo'n shitty beeld....?

edit: ik ben namelijk van plan om een of twee PS3 games te kopen en een paar PS2 titels als deze wel mooi zijn op je PS3...
Je kunt kiezen. Ik heb het zelf op native resolutie draaien bij 576p via HDMI. Je hebt dan iets zwarte balken, maar het ziet er IMO beter uit dan wanneer je het laat upscalen naar 720p of 1080i. Ben dik tevreden zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 20:21
MarkieNL schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:00:
Ik heb een .mp4 (hd) filmpje op mijn externe hdd gezet (in de map X:\Movies\) en hij vind hem, en hij speeld hem af (vrij goede kwaliteit!), maar naar 2 minuten dan stopt de film en verdwijnt de externe hdd uit de lijst 8)7

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Heeft iemand dit al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bjk schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:21:
[...]

Tsja ik vind het gewoon een superspel. Weer totaal anders dan R:FoM. Veel meer hide and seek. Het bestormen van een arena is er niet meer bij. Offline mode is gewoon erg leuk om te spelen en ik vind het grafisch er ook goed uitzien.

Puntjes van kritiek heb ik op dit moment op de online mode. Veel disconnects gehad al, en ik ben niet de enige. Verder kun je een room waar vrienden/clanleden in zitten, alleen joinen door een invite van de host. Als die host overigens een disconnect krijgt, is de hele room weg, en moet iedereen weer opnieuw uitgenodigd worden. Ook kun je niet later joinen. Dus als een rondje schieten 15 minuten staat ingesteld, en je krijgt na 1 minuut een disco, dan moet je dus 14 minuten wachten voordat je weer verder kunt met schieten, zeker niet ideaal. Als je in de lobby zit is trouwens het geluid brak, maar als je aan het spelen bent, is dit in 9 van de 10 gevallen wel goed.

Hoop dat ze die dingetjes toch nog even met een update ofzo verhelpen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:14:
[...]

Ja man, zal ik doen! Wordt wel maandag pas, of zondag... Morgen lekker feesten op Awakenings Festival! Vanavond vroeg naar bed, morgen vroeg weg en zondag ochtend pas weer thuis.... ;) Zondag moet wel lukken, anders maandag!
Ik kon het niet laten... Na maanden enorme honger naar nieuwe games, ga ik toch wat later naar bed ondanks de lang dag die ik morgen zal hebben... Kon het niet laten toch alvast even te kijken!

Even korte impressie (30 min gespeeld). Het spel is zo op het eerste oog echt heel tof! Het ziet er redelijk uit, hoewel ik denk/weet dat ze nog lang niet het maximale uit de PS3 (kunnen) halen op dit moment. Ik ben van origine (ja ja, letten jullie even op mijn vocabulair (schrijf je dat zo??? ;) )een hardcore pc gamer! Ik had altijd zoiets van: "Spelcomputer halen bij lange na niet het grafisch geweld zoals een dikke pc op het scherm kan toveren". Nu heb ik sinds gisteren een 37"Full HD LCD gekocht van Sharp en speel het spel op 720p (spel ondersteund ook 1080i, maar review op het net raden aan de 720p te kiezen omdat dit gewoon een mooier en vooral helderder resultaat geeft. Ik moet toegeven, het ziet er behoorlijk gelikt uit! Ik ben echter wel van mening dat het op de pc gewoon veel mooier kan zijn, mits je in het bezit bent van een dikke pc en ditto videokaart! Maarja, dat is direct ook het nadeel van pc's. Voordat je een game van tegenwoordig goed kan spelen met fatsoenlijke framerate, kan het nogal eens voorkomen dat je eerst heel lang aan het tweaken bent voordat je de juiste instellingen hebt gevonden. Nu is het disc erin en spelen maar. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er behoorlijk goed uit. Voorwaarde is denk ik wel dat je hem op 720p speelt. Ik zal voor de niet LCD bezitters onders ons een gaan kijken hoe het spel er uit ziet op de normale resolutie (weet effe niet hoe dat heet). Ik zal mijn "testresultaten" zeer binnekort wel even posten.

Wat ook heel tof is, is dat als je dekking neemt achter een muurtje o.i.d. De first-person view veranderd dan in een thirt person. Je ziet dan je eigen karakter dus tegen het muurtje staan. Dat geeft een heel vet effect! Wat vervolgens tof is, is dat je blind om bijv. een hoekje kan schieten, je houdt het wapen dus van je af het hoekje om (hoop dat jullie me begrijpen, beetje krom uitgelegd misschien. Ziet er gewoon heel stoer uit!

Wat verder ook heel mooi is bedacht is het gebruik van de snake-cam. Dat is zo'n cameraatje waarmee je onder deuren e.d. kunt kijken. Als je voor een deur staat en je activeert de snake-cam, dan bestuur je die cam met je bewegingssensor (ook deze naam ben ik even kwijt). Is gewoon leuk gedaan. Voegt niet echt heel veel toe aan de gameplay (tot nu toe dan), maar is wel leuk bedacht dus.

Wat ik al zei: Ik heb het spel misschien een half uurtje gespeeld, maar de bevindingen zijn tot op heden positief tot zeer positief! Voor zover ik nu kan beoordelen: Halen die hap!!! Sowieso is het weleens leuk weer eens een nieuw spel te spelen, dit zou best een goede keuze zijn dus...

Ik wil trouwens ook even van de gelegenheid gebruik maken het volgende te mededelen/vragen.Ik heb vanavond remote-play heb uitgeprobeerd. Via een directe verbinding met mijn PS3 werkt het perfect, via internet is het me nog niet gelukt. Na het invullen van mij un en ww geeft ie een foutmelding... Iemand tips??? Wat ik al zei, de directe verbinding werkt wel en dat is echt heel tof! Ik kan nu al mijn trailers op mijn psp kijken!!! Ik zie daar echt mogelijkheden in!!!

Goed, voor nu genoeg geluld... Ik ga nu eindelijk (zij het veel te laat) mijn bedje opzoeken... Het wordt morgen een lange vermoeiende dag!!! Nog meer mensen naar Awakenings???

Laterrrr... 8)

edit: Echt heel kort is deze impressie nou ook weer niet!!! :+ ;)

edit 2: Voor degene die pas later inschakelen en geen idee hebben over welk spel ik het heb: Het gaat over Tom Clancy's Rainbow Six: Las Vegas. (Het spel begint trouwens gek genoeg in Mexico, heb het verhaal niet helemaal gevolgd en heb daarom ook geen idee waarom ze daar zijn :? ). Ik ga hem effe rustig opnieuw spelen vanaf het begin...

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 01-07-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Nog even dit: Ik probeerde zojuist foto's te kijken vanaf een usb-stick. De ps3 ziet het stickie wel, maar als ik er op klik zegt ie: "Geen afbeeldingen gevonden"...

De PS3 kan toch gewoon jpg-jes tonen???

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dutch_Baseline schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:05:
[...]
Wat verder ook heel mooi is bedacht is het gebruik van de snake-cam. Dat is zo'n cameraatje waarmee je onder deuren e.d. kunt kijken. Als je voor een deur staat en je activeert de snake-cam, dan bestuur je die cam met je bewegingssensor (ook deze naam ben ik even kwijt). Is gewoon leuk gedaan. Voegt niet echt heel veel toe aan de gameplay (tot nu toe dan), maar is wel leuk bedacht dus.
Dit is op zich leuk bedacht maar het werkt voor geen meter. Het duurt allemaal te lang om goed en gecoordineerd rond te kunnen kijken. Als je gewoon aan het rondkijken bent, maakt het niks uit, maar als je aan de andere kant hostages + terrors hebt, moet je snel van de ene terror naar de andere kunnen gaan om priorty kills in te stellen. Ik was dit dus aan het doen tijdens het spelen, duurde natuurlijk veel te lang, terrors worden ongeduldig, en zeg maar dat met het handje tegen de hostages... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dutch_Baseline schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:09:
Nog even dit: Ik probeerde zojuist foto's te kijken vanaf een usb-stick. De ps3 ziet het stickie wel, maar als ik er op klik zegt ie: "Geen afbeeldingen gevonden"...

Iemand?
Volgens mij moeten de foto's wel in de root van je usb stick staan, en dus niet in verschillende mapjes, maar dit weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Sandyman538 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:42:
[...]

Volgens mij moeten de foto's wel in de root van je usb stick staan, en dus niet in verschillende mapjes, maar dit weet ik niet helemaal zeker.
Dat staan ze... Niet in een mapje o.i.d.

Hmz... vaag.. maarja, komen we ook wel weer uit hopelijk.... Valt nog genoeg te ontdekken zie ik al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

jpg kan ie aan en ze kunnen ook gewoon in mapjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Darkness - PS3 vs. Xbox 360 Comparison HD

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 30-06-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 16:33
heeft iemand al de nieuwe maps van R:FOM gedownload van de US store? prijs $7,99

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 08:43:
heeft iemand al de nieuwe maps van R:FOM gedownload van de US store? prijs $7,99
Ik heb ze gewoon uit de EUstore gekocht via Resistance zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 19:48

Dhrax

Prog Lord

De textures op de 360 zien er wel stukken gelikter uit dan op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Phusebox schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 08:43:
'k Ga eerst de normale maps maar eens proberen. Heb de game vandaag pas opgepikt om het wachten op mijn gister overleden 360 wat te verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ik ben verbaasd want ik vind eerlijk gezegd de ps3 versie er mooier uitzien :S sterker het lijkt alsof er gewoon een groene blur over de 360 zit :S

Ook de motion blurring in de ps3 versie lijkt wat mooier. Nou beter ieg want ik verwachte dat dit spel weer zo'n ubisoft geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
er zit idd een groene blur over de 360 versie. vind de ps3 versie er ook beter uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Foto's in de root vindt de PS3 niet volgens mij. Foto's moeten in een map staat van max. 1 niveau diep.
Dus /map1/map2/foto.jpg vindt ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Iemand?
Als je driehoekje drukt, kun je alle bestanden bekijken en browsen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Arx schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:08:
[...]

Als je driehoekje drukt, kun je alle bestanden bekijken en browsen.
Mischien iets voor in de TS (deeltje 6?), want het komt heel vaak voor dat mensen hun muziek/foto's niet kunnen vinden.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221113

Hallo mensen!

Kwilde ff weten welke programma's er zijn om te downloaden en gebruiken als mediaserver voor de ps3? makkelijke programma's graag want tversity doet dom bij mij :(

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 221113 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:33:
Hallo mensen!

Kwilde ff weten welke programma's er zijn om te downloaden en gebruiken als mediaserver voor de ps3? makkelijke programma's graag want tversity doet dom bij mij :(

thnx alvast
Als je je ook maar een klein beetje inleest, weet je dat hier al antwoorden op zijn gegeven (misschien dus ook iets voor de OP :+ ). Naast mensen die tversity gebruiken zijn er ook mensen die 'Nero home' gebruiken (waaronder ik).

Hier staat nog een handige guide voor gebruikers van Nero home waarbij het nog niet helemaal wil lukken linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Upscalen vervaagt het beeld nogal, maar kan wel helpen als je last hebt van HD kriebels! je moet wat dat betreft zelf proberen of upscalen het waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Iemand?
Ik heb hetzelfde met MP3's.(256bitrate) In de root gecopieerd, hielp niks. Ga zo even zoeken welke formats het kreng herkent. :)

(edit) driehoekje drukken dus. Kennelijk zijn dezelfde boneheads die de software voor de Sony MP3 player maken ook hier mee bezig geweest...

[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 01-07-2007 11:40 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
belfrink schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:15:
De textures op de 360 zien er wel stukken gelikter uit dan op de PS3.
Ik ben de laatste tijd erg teleurgesteld over de uitslagen van 360 vs PS3 comparizons omdat de 360 bijna altijd graphisch de winst pakt. Ditkeer echter bij de Darkness kan ik eerlijk zeggen dat ik de PS3 versie marginaal betere kleuren heeft en textures. Verder lijkt het me identiek. Daarnaast maakt het verschil niet uit als je thuis op de bank maar 1 versie hebt om te spelen.

De PS3 versie krijgt op gamerankings een 8.7 itt de 8 voor de 360. Waar zou dit verscil liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:20:
[...]

Ik ben de laatste tijd erg teleurgesteld over de uitslagen van 360 vs PS3 comparizons omdat de 360 bijna altijd graphisch de winst pakt. Ditkeer echter bij de Darkness kan ik eerlijk zeggen dat ik de PS3 versie marginaal betere kleuren heeft en textures. Verder lijkt het me identiek. Daarnaast maakt het verschil niet uit als je thuis op de bank maar 1 versie hebt om te spelen.

De PS3 versie krijgt op gamerankings een 8.7 itt de 8 voor de 360. Waar zou dit verscil liggen?
Tegenwoordig gebruik je vooral shaders in games en die zijn moeilik in screenshots te krijgen ;), en helaas zijn meeste filmpjes online super gecompresseerd door flash zodat je weinig kan opmaken uit de filmpjes zelf. Dat is probleem dat vele onderschatten...de compressie door flash en andere movie formaten!

Hoe dan ook porten is vaak negatief en zeker omdat de PS3 veel kan...als je het goed programmeert! Op dit moment zijn alleen de 1st en 2nd party games optimaal voor de playstation 3 en helaas zijn de ports ... ports!

Zodra de game studios meer tijd investeren in optimaliseren voor gebruik op de PS3 dan wordt het zeer mooi. Kan zelf niet wachten tot The Darkness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Ja, hoewel je van de developers hoort, vooral nu met de 360 en de PS3, dat 'even' porten zeker geen fluitje van een cent is en dat het erg veel tijd kost. Waarom dan niet gelijk wat extra werk steken in het optimaliseren als je toch bezig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

of die tijd steken in het maken van exclusieve games ipv games porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
-RazieL- schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:19:
Er gaan geruchten dat zowel Epic als Bioware bezig zijn met een exclusieve game voor de PS3. Sony is met Epic bezig om de Unreal 3 engine optimaal gebruik te laten maken van de CELL + RSX combo (dit is nodig gezien de slechte ports die op deze enige draaien, de 360 lijkt er toch makkelijker mee om te gaan) Tegelijkertijd zouden ze bezig zijn met een PS3 exclusive game. Meer op de E3 me thinks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]
De sixaxis controller :>
-RazieL- schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:19:
En 2/3 van de markt mislopen...

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 01-07-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Alle Ps2 game worden geupscaled naar de HD resolutie die jij wilt. Op sommige spellen heeft het een goed effect en bij andere worden de lage resoltutie van de standaard PS2 games pijnlijk duidelijk. Voor als je nooit PS2 games hebt gespeeld of gehaad hier een klein lijstje met absolute toppers die je eigenlijk gespeeld moet hebben:
  • Metal Gear Solid 3 (en 2) en eigenlijk ook gewoon de originele PS Classic
  • God of War 1 en 2
  • Resident Evil 4
  • GT4
  • Okami
  • Dragon Quest 9
  • Bully
  • ICO
  • Schadow of the Colossus
  • Zone of The Enders 2
  • Killzone
  • een Ratchet and Clank game
  • Een Jak and Daxter game
  • Een FF game
+ nog zat andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
De 360 peeps hebben moeten wachten tot Gears Of War met hun machine en voor ons begint de fstroom qualitiy games nu:

Juni:
Rainbow Six: VEGAS
heeft op: http://www.gamespot.com/p...clk=tabs&tag=tabs;reviews
een 9 gekregen

Juli:
Ninja Gaiden: Sigma
heeft op:
http://ps3.ign.com/articles/800/800565p1.html
een 9.3 gekregen

Darkness
heeft op:
http://www.gamespot.com/p...ml?tag=similargames;img;2
een 8.5 gekregen

Augustus:
Singstar Next Gen
Warhawk

September:
Heavenly Sword
Lair

Oktober:
Folklore
Eye of Judgment

November:
Ratchet & Clank
Time Crisis 4 & GunCon 3
Gran Turismo 5 Prologue
Uncharted: Drake's Fortune

December:
GT5: Prologue
?
Ik hoop op MGS4, deze zou nog dit jaar komen en Killzone 2?
Misschien ook wel een prijsverlaging?

Ook komen er nog een aantal multiplatformers aan die hopelijk het voorbeeld van Darkness en RS:Vegas volgen in de zin van goede ports. Assasins Creed, GRAW2, Colin MCRea Rally

oeieoioei er komen een paar dure maanden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

[...]

The Darkness PS3 heeft geen Anti Aliasing en geen motion blur verder zijn ze aardig identiek. En het verschil in score. tja er zijn nou eenmaal minder AAA games op de PS3.
Ik wilde deze eerst voor mn PS3 halen, zodat ik er wat ga spelen, maar nadat ik op veel USA fora deze vershillen heb gelezen (sommige hebben zelfs de PS3 versie geruild voor de X360 versie) heb ik de game toch maar op de 360 gehaald, plus dat de 360 rumble heeft.

En dat er natuurlijk meer reviews zijn van de X360 versie, brengt het totaal omlaag.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 01-07-2007 17:17 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
grappig op heel veel forums wordt gezegd dat motion blur een truukje is om een illusie te geven van hogere framerate en dat de motion blur in de 360 versie vaak niet echt goed is geimplementeerd (irritant om naar te kijken dus).

Maarja iedereen zn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
swopdark schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:09:
De 360 peeps hebben moeten wachten tot Gears Of War met hun machine en voor ons begint de fstroom qualitiy games nu:

Juni:
Rainbow Six: VEGAS
heeft op: http://www.gamespot.com/p...clk=tabs&tag=tabs;reviews
een 9 gekregen

Juli:
Ninja Gaiden: Sigma
heeft op:
http://ps3.ign.com/articles/800/800565p1.html
een 9.3 gekregen

Darkness
heeft op:
http://www.gamespot.com/p...ml?tag=similargames;img;2
een 8.5 gekregen

Augustus:
Singstar Next Gen
Warhawk

September:
Heavenly Sword
Lair

Oktober:
Folklore
Eye of Judgment

November:
Ratchet & Clank
Time Crisis 4 & GunCon 3
Gran Turismo 5 Prologue
Uncharted: Drake's Fortune

December:
GT5: Prologue
?
Ik hoop op MGS4, deze zou nog dit jaar komen en Killzone 2?
Misschien ook wel een prijsverlaging?

Ook komen er nog een aantal multiplatformers aan die hopelijk het voorbeeld van Darkness en RS:Vegas volgen in de zin van goede ports. Assasins Creed, GRAW2, Colin MCRea Rally

oeieoioei er komen een paar dure maanden aan.
toon volledige bericht
Ahh die kopieer ik even mee in de nieuwe SP.

Nieuw topic is hier:

[*] Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 6

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:46
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.