Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:51:
De meeste HDTV's ondersteunen 1080p alleen over HDMI, dus dan heb je er alsnog vrij weinig aan...
De meeste? Volgens mij valt dat wel mee.

Wat wel zo is: TV's kunnen alleen beveiligde inhoud via HDMI op 1080P accepteren. Die beveiliging zit wel op Blu-Ray, en niet op de 360 en HD-DVD. Probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er is geen verschil tussen beveiliging op BR en HD-DVD.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:07:
Er is geen verschil tussen beveiliging op BR en HD-DVD.
Je hebt gelijk. BR heeft alleen nog wel BR+.

Ik had het over de HDCP beveiliging. Bij mijn weten (correct me if i'm wrong) is deze nodig om 1080p materiaal te kijken van je PS3/Blu-Ray.

Bij HD-DVD is de mogelijkheid wel opgenomen, maar zit het er nog niet op.

Maar goed, dit is sowieso afdwalen, het ging om het volgende.

HDMI is gewoon niet nodig voor 1080p signalen. De 360 doet het gewoon via VGA, zowel games als films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:45:
HDMI is gewoon niet nodig voor 1080p signalen. De 360 doet het gewoon via VGA, zowel games als films.
VGA is toch analoog? Hier gaat ook geen geluid overheen en ook Dolby TruHD geluid kan je setje niet bereiken via je HDDVD-360 combo. Ik dacht te hebben gelezen dat je alleen 1080p HDDVD's via je HDDVD-360 combo kan kijken over VGA simpelweg omdat er geen HDMI uitgang op je 360 zit om beveiligde signalen te verzenden. Misschien is dit, én de tegenvallende verkoop van HDDVD, wel de reden waarom Blu-ray veel meer (lees=alle) filmstudio support heeft dan HDDVD. HDMI heeft in dit geval zeker de voorkeur boven VGA omdat je middels HDMI alle signalen in de hoogste kwaliteit kan weergeven over je HT reciever (mits deze HDMI ondersteund) en je Full HD televisie.

FF iets wat ECHT belangrijk is:
http://stage6.divx.com/us...Mans-edition-with-AUDI-R8

Blijkbaar zit Polyphony niet stil naast het ontwikkelen van GT5 want er komt een nieuwe demo in de store die qua graphics laat zien dat Fortza2 (framedrops anyone?) dus echt stof gaat bijten tegenover een gratis GTHD le mans demo. Kan niet wachten op GT5! gelukkig heeft Fortza2 de lat weer flink hoog gelegt waardoor Polyphony werk aan de winkel heeft!

Sorry even voor mijn opruiende taalgebruik en ik kan ongetwijfeld van een aantal tweakers weer flink tegengas verwachten. Voor de 360 fans die de link hierboven voor het gemak even niet hebben gezien:
>:)

Oja, ik ga trouwens as zaterdag een 360 halen want je krijgt een core gratizzz bij een nieuwe vodaphone telefoonabbo bij de MM. Je begrijpt dat ik de HALO 3 hype niet mis wil lopen als pure gamer. ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjemidas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04-2017
@PWM, je hebt gelijk, via VGA gaat 1080p uit, alleen het klopt ook dat de meeste televisies geen 1080p ondersteunen via VGA of component. Als je dus een full hd televisie hebt, zou ik mijn xbox 360 op marktplaats zetten en een elite halen, die wel HDMI krijgt. Ook is het idd zo dat de HDCP beveiliging alleen HD beeld via HDMI toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:39: die qua graphics laat zien dat Fortza2 (framedrops anyone?)
Ik vind alles best, maar een Framedrop heb ik in vele vele uren Forza nog geen seconde gezien. In het Forza topic, is welgeteld 1 speler die zegt er last van te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je gelezen dat er een nieuwe demo komt van Gran Turismo?
Ik heb er namelijk helemaal niks over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:43:
[...]

Waar heb je gelezen dat er een nieuwe demo komt van Gran Turismo?
Ik heb er namelijk helemaal niks over gehoord...
op PS3only.nl staat nu ook een nieuwsbericht. Scheuren op le Mans met een R8 :) . Je zal denk ik alleen nog wel even moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

m4yall schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:10:
[...]

op PS3only.nl staat nu ook een nieuwsbericht. Scheuren op le Mans met een R8 :) . Je zal denk ik alleen nog wel even moeten wachten...
Vreemde conclusie van ps3only dan, als ik kijk naar hun bron.

Daar staat het filmpje wel (mooi overigens), maar niks over een demo. Van GT4/Forza1,2/PGR/etc/etc zie je altijd wel interne demo's, of demo's op beurzen, dat zegt natuurlijk niks over de beschikbaarheid als demo voor iedereen.

Of is er nog ergens een andere bron?

Ik volg GT overigens met interesse, want het blijft een zeer interessante game.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 18-06-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ik ben ook wel benieuwd naar GT... het wordt wel eens tijd dat ze weer iets nieuws releasen... misschien gewoon een track add-on voor de huidige gt-hd demo?

Alhoewel ik wel moet zeggen dat Forza2 (voor zover ik het heb kunnen spelen) beter aanvoelde qua gameplay. Bij GT-HD heb ik altijd het gevoel dat ik met 10-tonners rijdt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik denk ook dat er te snel conclusies zijn getrokken dat dit als demo beschikbaar komt. Voor Toyota hebben ze ook een speciale auto toegevoegd. Sony is groot sponsor van Le Mans, dus ik denk dat ze gewoon voor daar een speciale versie gemaakt hebben. Circuit is waarschijnlijk uit GT4 gehaald, met high-res textures, want ik geloof niet dat de omgeving echt aangepast is. En dan 2 extra auto's gemaakt voor Audi (mede-sponsor?).

Of hier ooit een demo van in de store komt is maar zeer de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:00:
Ik vind alles best, maar een Framedrop heb ik in vele vele uren Forza nog geen seconde gezien. In het Forza topic, is welgeteld 1 speler die zegt er last van te hebben :?
Ik heb het laatst bij een vriend in split screen gespeeld en toen hij door de berm reed en wat stof deed opwaaien kakte de framerate enorm in.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Ja, ik ben het Shiver eens. Waarschijnlijk is dit het circuit uit GT4, een beetje opgeleukt ( of is het ogeleukd? ), speciaal voor het weekend. Tuurlijk zou het leuk zijn als de demo als download beschikbaar komt, maar reken er maar niet op..

Zeg, even wat anders: wie heeft er ook zo'n Cordless Mediaboard van Logitech voor z'n PS3?
Sommige letters/tekens zitten ergens anders "verstopt", het vraagteken bijv. zit ergens onder het = teken geloof ik. Bij toetsenbord instellingen in het PS3-menu staat gewoon nederlands. Zou ik dat moeten veranderen? Het is best lastig zo.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

US-International zou ik kiezen. Nederlands toetsenbord is een rare indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladeRacer schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:28:
Ja, ik ben het Shiver eens. Waarschijnlijk is dit het circuit uit GT4, een beetje opgeleukt ( of is het ogeleukd? ), speciaal voor het weekend. Tuurlijk zou het leuk zijn als de demo als download beschikbaar komt, maar reken er maar niet op..

Zeg, even wat anders: wie heeft er ook zo'n Cordless Mediaboard van Logitech voor z'n PS3?
Sommige letters/tekens zitten ergens anders "verstopt", het vraagteken bijv. zit ergens onder het = teken geloof ik. Bij toetsenbord instellingen in het PS3-menu staat gewoon nederlands. Zou ik dat moeten veranderen? Het is best lastig zo.
Deze wilde ik ook halen voor me PS3. Puur ook dat me vriendin niet steeds aan me kop zeurt dat ze het internet op wilt wanneer ik eens lekker aan het wow'n ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:49:
Ik denk ook dat er te snel conclusies zijn getrokken dat dit als demo beschikbaar komt. Voor Toyota hebben ze ook een speciale auto toegevoegd. Sony is groot sponsor van Le Mans, dus ik denk dat ze gewoon voor daar een speciale versie gemaakt hebben. Circuit is waarschijnlijk uit GT4 gehaald, met high-res textures, want ik geloof niet dat de omgeving echt aangepast is. En dan 2 extra auto's gemaakt voor Audi (mede-sponsor?).
Denk ik ook. Sony sponsorde iig 1 van de audi's, Microsoft en Forza2 sponsorden de Peugeot die 2e werd (tja, wat wil je ;)) en sony sponsort al jaren met veel geld Le Mans. Ik vind de demo op die video wel leuk, maar niet zo heel bizonder, er rijdt immers maar 1 auto. Als ze dat niet op 60fps krijgen dan is er echt iets mis lijkt me.
Of hier ooit een demo van in de store komt is maar zeer de vraag.
Lijkt me ook. Men vergeet vaak dat het niet 1 2 3 klaar is dit soort dingen, je kunt niet even een filetje van iemands hdd af plukken en dat uploaden naar de server en het is beschikbaar, en de tijd die het kost om dit allemaal klaar te krijgen gaat dan wel af van je ontwikkeltijd. Al moet wel gezegd dat als je hem toch hebt op een event als Le Mans, waarom dan niet beschikbaar stellen aan iedereen...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
tsja zoals je zelf al zegt. Als hij een vastloper heeft op le mans is dat niet zo erg maar als dat in de huiskamer gebeurt is dat wel een probleem. Gaat natuurlijk een grote periode aan testen etc aan vooraf voordat het gereleased kan worden.

Sowieso is het beter als ze even al hun aandacht focusen op GT5. Hopelijk is er tijdens de E3 wat echte gameplay footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:43:
Namco heeft haar lijstje met aankomende PS3 games online gezet. het gaat om:

- Beautiful Katamari Damacy (Action)

Hiermee is het nieuwsbericht http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4678 gelijk de prullenbak in
Het is nu wel duidelijk. De Wii/PS3/360 krijgen allemaal hetzelfde spel, echter:

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360/beautiful-katamari/katamarixbla.jpg

De 360 wordt verkrijgbaar via XBLA, dat betekend een prijs van maximaal 15,-, tegen 29,- voor de Wii en 39,- voor de PS3.

Het bericht was dus iets met een klok en een klepel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 18-06-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
waar staat de prijs dan als ik vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zerokill schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:58:
waar staat de prijs dan als ik vragen?
Pre-order zijn Wii 29,- en Ps3 39,- euro. (www.amazon.com)

De maximale prijs van een XBLA game is 1200 punten, ongeveer 15,-.

Al was hij overigens 1,-, dan zou ik hem nog niet van XBLA halen, zonde van de bandbreedte :) Love it or Hate it spelletje.

Dit is overigens het nieuws van vandaag. Kan morgen weer anders zijn ;)

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 18-06-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het downloaden de concept dan en kijken of het footage is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Je kan 'm gerust aanschaffen hoor, dat toetsenbord, prima ding.
En dat touchpadje werkt heel geraffineerd.

Maarrr, zoals ik al eerder aangaf, als ik bv. op "shift"+ "/ " druk, zou ik een vraagteken moeten krijgen maar dan geeft ie een haakje ofzo. Dát vind ik zo raar. Het vraagteken zelf bevindt zich weer onder de " + " -toets ofzo. Ik zal 's proberen of het beter werkt met de PS3-instelling op USA, zoals jij voorstelt Shiver, misschien is dat de oplossing.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Op mn pc staat de indeling ook op VS (Internationaal), dat is de standaard indeling en die zal je bij de ps3 ook moeten selecteren. Niets vreemds aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Toch prijsverlaging onderzoek:

bron: Nu.nl

[ Voor 4% gewijzigd door stp_4 op 18-06-2007 16:06 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Ja, nee, ik kom er nu ook achter hoe dat zit.
Beetje 8)7 van me, ik had dit moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ik ga morgen eens shoppen voor een PS3.
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 40 inch full HD van sony heb gewonnen die ze woensdag komen brengen en ik zie dat synabyte een pack hefet met PS3+motorstorm voor 630 euro.
zijn er al games die 1080p ondersteunen? wil wel eens zien wat die tv allemaal kan

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Laryx schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:13:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 40 inch full HD van sony heb gewonnen die ze woensdag komen brengen en ik zie dat synabyte een pack hefet met PS3+motorstorm voor 630 euro.
zijn er al games die 1080p ondersteunen? wil wel eens zien wat die tv allemaal kan
zo, hoe heb je die gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
actie van RTL nederland. heb je misschien wel voorbij zien komen.
SMS breedbeeld naar 3040.
Ik had nog 400 euro beltegoed dus heb er de laatste weken voor 150 euro heen ge SMS-ed.
En dus tot mijn grote verbazing met resultaat.
Volgens het meisje van RTL die ik vanochtend sprak ging het om de W2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Laryx schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:17:
actie van RTL nederland. heb je misschien wel voorbij zien komen.
SMS breedbeeld naar 3040.
Ik had nog 400 euro beltegoed dus heb er de laatste weken voor 150 euro heen ge SMS-ed.
En dus tot mijn grote verbazing met resultaat.
Volgens het meisje van RTL die ik vanochtend sprak ging het om de W2000.
offtopic : ehm sinds wanneer geld je beltegoed voor een dergelijke actie :S of heb je een prepaid telefoon met 400 euro beltegoed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Phusebox schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:47:
[...]

offtopic : ehm sinds wanneer geld je beltegoed voor een dergelijke actie :S of heb je een prepaid telefoon met 400 euro beltegoed 8)7
da`s het grote voordeel van mobiel bellen via Orange.
Alles gaat altijd uit je bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb er ook een paar keer aan meegedaan, maar helaas had ik minder geluk.
Maarja, ik heb vorige week toch een 42" Full HD tv van Sharp gekocht :)

De PS3 op een Full HD tv is echt genieten _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 18-06-2007 19:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:54:

De 360 wordt verkrijgbaar via XBLA, dat betekend een prijs van maximaal 15,-, tegen 29,- voor de Wii en 39,- voor de PS3.
Is dit Katamari Demacy spel niet dat spel dat een jaar geleden al op de PS2 was uitgekomen? Hoe dan ook dit was een leuk spel en een aanwinst voor XBL. Maar welke nieuwe Katamari spel wordt er dan nog uitgegeven voor de Wii, 360 en PS3? Lijkt me niet dat mensen nog een keer geld gaan neertellen als dit PS2 spel ook op hun PS3 kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57
Is een super TV, ik heb em helaas wel zelf moeten kopen ;)

Motorstorm is overigens een 720p spel, maar er zijn voldoende demos en trailers uit de shop te downloaden om te laten zien wat je TV allemaal kan.

Vergeet niet een losse HDMI kabel te kopen, want die krijg je er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Het is sowieso beetje leip want katamari is toch echt meer een mini game dacht ik zo en het is echt ongeloofelijk chill om mini games gewoon van je hdd te kunnen starten.

Ik sta er dus beetje van te kijken dat er een versie van moet komen op BD die ook nog is meer dan 2X zo duur is als de xbla versie en die dan wss nog niet eens het gemak heeft om van de hdd te kunnen starten.

Dat zou sowieso wel mooi zijn voor console games: complete spel kopieeren naar je HDD. Zou natuurlijk wel kopieerbeveiliging gezeik gaan geven maar toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

zal niet echt werken. 1 groot spel en je hd is al bijna vol. Maar de hd kan wel worden gebruikt voor streaming ed tiujdens gamen > minder laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Weet iemand of Final Fantasy XII fully backwards compatible is voor PS3?
zou deze morgen graag ervij kopen (heb al ruim een jaar geen ps2 meer).
Heeft iemand guer ervaring mee. Die lijst op de playstation site helpt niet veel aangezien je productcodes of zo moet invullen en onfer de f alleen footbaal manager staat :S
Als iemand vanavond zou kunnen reageren zou ik dat op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Laryx schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:54:
Weet iemand of Final Fantasy XII fully backwards compatible is voor PS3?
zou deze morgen graag ervij kopen (heb al ruim een jaar geen ps2 meer).
Heeft iemand guer ervaring mee. Die lijst op de playstation site helpt niet veel aangezien je productcodes of zo moet invullen en onfer de f alleen footbaal manager staat :S
Als iemand vanavond zou kunnen reageren zou ik dat op prijs stellen.
Wat ik heb gehoord van een collega doen zo'n beetje alle FF's het behalve VII.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
m4yall schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:07:
[...]

Wat ik heb gehoord van een collega doen zo'n beetje alle FF's het behalve VII.... :z
thnx
hehehe uigerekend VII niet
heiligschennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF 12 wekt als een trein op mijn ps3 (heb firmware 1.81). Dus wees gerust om dit spel te halen. Trouwwns tis een top game en veel plezier:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
m4yall schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:07:
[...]

ik heb FF7 (platinum) geprobeert en die deed het ieg gewoon voor het eerste half uurtje... inc upscalling en smoothing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
psst moet hier onderhand geen vervolg deel voor komen? al ruim over 1000 posts.
En 50 paginas zie je vrij zelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:31

dollyking

duck tape

Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:35:
psst moet hier onderhand geen vervolg deel voor komen? al ruim over 1000 posts.
En 50 paginas zie je vrij zelden :)
kan nog wel even, deel vier bestond uit 74 pagina's met 1840 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Motorstorm gaat "maar" tot 720p maar dat is al behoorlijk beter als PAL! En de PS3 kan ook nog upscalen voor je ( je televisie kan het waarschijnlijk ook ) maar reviews zo verre zeggen dat niet upscalen het beste blijft!

Als je 1080p wilt proberen, koop dan ook Virtua Fighter 5 die gaat tot zover!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:30:
[...]

ik heb FF7 (platinum) geprobeert en die deed het ieg gewoon voor het eerste half uurtje... inc upscalling en smoothing
Zelfde hier..men moeilijk game maar best wel leuk om het te spelen op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Als je NBA leuk vindt is deze bij play.com E28 delivered. Deze is ook 1080p. Ridge Racer 7 is ook 1080 echter moet je er wel van houden :-)
Verder zullen ook 720p spellen er goed uit zien (maw koop iets in je genre) :+ Indien mogelijk zou ik er nog een blu-ray bij halen kun je helemaal kwijlen...

[ Voor 12% gewijzigd door HoefMeistert op 19-06-2007 07:59 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
swampy schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 01:29:
[...]

Zelfde hier..men moeilijk game maar best wel leuk om het te spelen op je PS3.
Ik vind het iritant dat je de X knop ingedrukt moet houden om te rennen :S

Ik kan me niet voorstellen dat dit in de originele ook was. Ook het gebrek aan de analoge stick is erg iritant. Dat zijn de enige problemen die ik er tot nu toe mee heb ieg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:15:
[...]

Ik vind het iritant dat je de X knop ingedrukt moet houden om te rennen :S

Ik kan me niet voorstellen dat dit in de originele ook was. Ook het gebrek aan de analoge stick is erg iritant. Dat zijn de enige problemen die ik er tot nu toe mee heb ieg
PS1 controllers blijkbaar hadden geen analoge stick, tenminste blijkbaar want inderdaad hij doet niets met de pookjes! Dus ook al had de PS1 controller het dan zou het er niet op reageren!

Wat dat betreft moet je echt wennen aan de besturing van FF VII, maar er is niets mis met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Stukje geschiedenisles.
De originele PS controller (zonder rumble en analoge sticks)
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/url?q=http://www.axess.com/twilight/console/detail/psx.jpg&usg=AFQjCNEFsxDq5X3NEy3MtbrK6_A7kjpyRQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat de geschiedenis zich weer gaat herhalen...
De huidige PS3 controller heeft dan wel analoge sticks, maar geen rumble. En aangezien alle geruchten erop wijzen dat rumble weer toegevoegd gaat worden...

Wordt weer een nieuwe controller aanschaffen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De PS1 heeft zelfs 3 verschillende controllers gehad:
- zonder rumble en zonder analoge sticks.
- zonder rumble en met analoge sticks.
- met rumble en met analoge sticks (de eerste dualshock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat wordt dat wachten op het 'Dual Motion' pack (ala Dual Shock in 1997)..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze voor de platinum versie misschien de moeite hadden genomen om even support toe te voegen voor de analoge stick. Of ieg dat je niet continu X ingedrukt moet houden om te kunnen rennen.

maarja...

Op gametrailers staat nu een filmpje over nieuwe DLC voor motorstorm. Ze zijn van plan om gewoon door het jaar heen nieuwe tracks, autos en mode's toe te voegen en voor sommige dingen zal betaald moeten worden :/

http://www.gametrailers.c...id=20671&type=wmv&pl=game

De nieuwe tracks in dit filmpje zien er ieg aardig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te wachten op GTA 4...duuuuuuurt zooooooo langgggg.

Gaan jullie trouwens meteen online gamen als die uit is? Of gaan jullie nog even eerst single player mode doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:46:
Zit te wachten op GTA 4...duuuuuuurt zooooooo langgggg.

Gaan jullie trouwens meteen online gamen als die uit is? Of gaan jullie nog even eerst single player mode doen?
Is er al bekend dan wat de Online modus inhoudt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:46:
[...]

Is er al bekend dan wat de Online modus inhoudt :?
Nee dat niet, denk alleen dat het een soort MMORPG wordt. Denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

mmorpg is massive multiplayer online role playing game. En een rpg zal het zeker niet zijn. Maar ze kunnen van alles doen qua multiplayer. deathmatch, objectives, races etc.

Ik weet trouwens niet eens of 't al zeker is of er mp inkomt.

[ Voor 15% gewijzigd door Reemster op 19-06-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de multiplayer van GTA IV meer iets zal zijn in de richting van de multiplayer onderdelen van de PSP GTA's, misschien wat uitgebreider.
Ik verwacht er iig niet al te veel van, GTA is voor mij toch altijd al een singleplayer game geweest.
Multiplayer modes zoals die er nu zijn in de vorm van 3rd party mods, waarbij je kan doen wat je wilt in de stad zou ik overigens wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
weet iemand hoe het zit met savegames als je een ps2 game (in mijn geval ffxii) op de ps3 gaat spelen
heb je dan een ps2 memory crad nodig of slaat ie het gewoon op intern geheugen/hd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je maakt op de HD van je PS3 een PS2 memorycard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Shiver23 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:53:
Je maakt op de HD van je PS3 een PS2 memorycard aan.
ah ok
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de closed beta van Home? Werkt dat nu nog steeds op basis van inschrijving of kan men ook invites versturen?
Heeft iemand in dat geval er toevallig één voor me? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:11:
Hoe zit het eigenlijk met de closed beta van Home? Werkt dat nu nog steeds op basis van inschrijving of kan men ook invites versturen?
Heeft iemand in dat geval er toevallig één voor me? O-)
Is closed :P je kon je er voor aanmelden en kreeg vervolgens van Sony bericht. Zelfde gold voor WarHawk. Hellaas voor bijde niet door, dus maar wachten op een eventuele publieke beta (indien deze ooit komt) en anders op het "uiteindelijke" product...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
warhawk kan je binnen komen als je beetje inventief bent :P

google ps3proxy en ps3hax.net en je komt een stuk verder :P (niks modden ofzo)
voor mij werkte het jammer genoeg niet maar het is ieg mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

gerucht gaat dat warhawk 20dollar gaat kosten. Dan koop ik 'm dus meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik vraag me dan af hoeveel de winkel versie kost. Ik ben altijd nog wel gecharmeerd voor een mooi schijfje met een paar extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:14:
Wordt weer een nieuwe controller aanschaffen ;(
Ik heb gisteren in een vlaag van agressie (is niks voor mij, serieus) met Sixaxis met geweld op de vloer kapot geslagen. Echt, wat voelde ik me een lul. De lampjes op de kop branden niet meer en de trigger button hebben de kunststof behuizing weggedrukt zodat ik het ding eerst uit elkaar moet halen om de behuiziong weer goed te drukken. Alle knoppen doen het trouwens nog steeds en de triggers hebben hun duurzaamheid meer dan bewezen voor mij. Dit is gelukkig wel een excuus om tegen het einde van het jaar een extra rumble Sixaxis te kunnen kopen. Ik mis de rumble trouwens helemaal niet tijdens het spelen, ik vind de fysieke input van de tilt functie wel een next-gen ding.

(Dit was trouwens tijdens een langdurig spelletje God Of War 2, ik kon het niet helpen, de skeletjes lachten me uit!! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verslagen door de skeletten? Dan snap ik dat je 'm kapot hebt gegooid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In die ruimte dat het plafond naar beneden komt en je de vloer naar beneden moet drukken? Wat een K-stuk was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
guyz.... The Darkness is vertraagd tot 20 juli (Bron: InsideGamer)

Damn... wil nou wel eens vette games spelen op dat ding!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

The darkness is idd vertraagd. Maar ik was toch niet van plan 'm te kopen (of ik moet me deze zomer erg vervelen). De levels ogen wat saai en klein, de animaties wat houterig en de shoot-outs niet echt spectaculair. Niet echt mijn game. Alleen het feit dat jij voor de verandering een monster bent ipv je tegenstanders vind ik wel gaaf.
Shiver23 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:34:
In die ruimte dat het plafond naar beneden komt en je de vloer naar beneden moet drukken? Wat een K-stuk was dat.
Owja, dat was wel een kut-stuk ja. Had ik al verbannen uit mn geheugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:19

S2S

Ik kijk juist uit naar de Darkness. De Game is gemaakt door Starbreeze (ja die gasten zijn goed, The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Enclave) en ook nog is gebaseerd op een ultra koele comic serie (kep de eerste delen).
Game heeft top grfx, vette physix, goed verhaal, wat wil je nog meer
Naar wat ik zo lees gaat de game alleen maar 9's scoren. Een echte must have voor de zomer, mss wel de must have en al helemaal voor PS3 bezitters (mits ze geen Wii of X360 hebben) want zoveel soeps komt er niet op de PS3 uit.

Ik haal de X360 versie want ik wil graag rumble in de horror.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week vrijdag een must have in de playstation store: Super Stardust HD (klik voor eurogamer review)

Eurogamer geeft deze game een 9.
This game is the best fun I've had on the PlayStation 3 since the machine launched. Sure, at its heart, it's still just Asteroids... but the fact of the matter is that just about everything Super Stardust HD sets out to achieve, it does with absolute style
In every other respect, Super Stardust HD is an absolute star, the jewel in the crown of the PlayStation Store and quite possibly the best purists' shooter to appear on console since the legendary Geometry Wars
Check de Store nu voor een trailer, of bekijk de oude trailer hier

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 20:57 . Reden: foute datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:39:
guyz.... The Darkness is vertraagd tot 20 juli (Bron: InsideGamer)

Damn... wil nou wel eens vette games spelen op dat ding!!!
Ik koop het niet voordat ik reviews gelezen heb, waarom? Well..het is niet de eerste keer dat een game super gehypt is en later toch niet blijkt te zijn wat het is. Film en Comic licensed games zijn niet altijd even goed.

20ste in europe dus uit ( goh tegelijkertijd op de xbox 360.). Mooi dan weet ik voor mijn verjaardag of de game de aanschaf waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat games uitgesteld worden kan ik nog wel hebben, maar dan wil ik wel dat er op z'n minst een demo verschijnt voordat ik beslis of ik er 60 euro aan ga uitgeven.
Van alle aankomende grote/vette titels is er geen één demo te krijgen, vind ik erg jammer van Sony en/of de game publishers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is laatst een survery email rond gegaan naar alle G.A.P members en daarin werd gehint naar een The Darkness demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die was erg ja :X
Daar heb ik ook behoorlijk op zitten vloeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn BD van Casino Royale binnen gekregen zonder wat te doen.
3 weken geleden een PS3 gekocht, online aangemeld en een bevestig mailtje gekregen en dat was het. Bij deze wil ik ook aangeven dat het ook gewoon goed kan gaan zonder te bellen en weet ik allemaal wel niet wat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat er na de E3 een flinke content update komt voor de store in de vorm van demo's.
Moet niet te moeilijk zijn om enkele demo's te uploaden, die zijn tenslotte al gemaakt voor de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:32:
Ik hoop maar dat er na de E3 een flinke content update komt voor de store in de vorm van demo's.
Moet niet te moeilijk zijn om enkele demo's te uploaden, die zijn tenslotte al gemaakt voor de E3.
Leuke gedachte.. Hopelijk doen ze het ook ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Met welke aankondigingen hopen jullie dat Sony zal komen deze E3? Sony heeft aangegeven een groot aantal titels in de maak te hebben die we nog niet hebben gezien. Zelf hoop ik op gameplay footage van:

Killzone 2 (Sony heeft de lat dankzij het beruchte filmpje voor haarzelf enorm hoog gelegd)
  • WipeOut PS3
  • White Knight Story
  • Gran Turismo 5
  • Resistance: deel 2
  • Metal Gear Solid 4
  • De nieuwe Ratchet and Clank: Tools of Destruction
  • Drake's Fortune
  • Devil May Cry 4
  • LAIR (filmpje op het netwerk ziet er bruut uit!)
  • Heavenly Sword
  • Haze
Zelf hoop ik nog op titels als:
  • Crash Bandicoot
  • Vagrant Story 2
  • Een nieuwe Abe!!
  • Zone Of The Enders 3
  • Tourist Trophy 2
  • Maximo
  • God Of War PS3
Welke titels kunnen volgens jullie nog toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
ik hop op een aankondiging van een Dead or Alive game voor de PS3. Wel een beat em up niet dat beachvolley).
Verder zou een nieuwe naruto game wel leuk zijn.
Wat meer beelden van Final Fantasy XIII en Versus XIII is ook fijn.
Verder hoop ik op veel Japan style RPGs,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:26:
Vrijdag een must have in de playstation store: Super Stardust HD (klik voor eurogamer review)

[...]

[...]

Woah super stardust dat heb ik doodgespeeld op m`n Amiga.
Toen vond ik de graphics al mooi. Ga ik vrijdag zeker downloaden als ik alles dan goed aan de praat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game waar ik het meeste naar uit kijk is Metal Gear Solid 4, ben groot fan van de Metal Gear reeks.
Daarna uiteraard GTA IV.

Verder
  • Gran Turismo 5
  • Ratchet & Clank
  • Killzone 2
  • Nieuwe game(s) van de makers van ICO
Daarnaast ook nog veel andere titels, maar dit zijn zo'n beetje de grootste waar ik in geinteresseerd ben.

Ik ben ook wel benieuwd naar LA Noire, weinig over bekend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

la noire alweer helemaal vergeten ja :P Damn, teveel games gewoon.

Must-haves: Heavenly Sword, Ninja Gaiden: Sigma, Uncharted: Drake's Fortune, Little Big Planet, Ratchet&Clank, MGS4, Rock Band, Guitar Hero 3, FF13, FF Versus 13, ZOE3, God of War 3, GTA IV, Killzone 2, White Knight Story, Calling All Cars

Om in de gaten te houden: Warhawk, Lair, 8 days, Africa, Haze, Folklore, Turok, Devil May Cry 4, Resident Evil 5, Heavy Rain, UT2007, Sly Cooper, Pain, Super Stardust HD, Wardevil, Fatal Inertia, Getaway, The Agency, New project van makers GoW, LA Noire, Call of Duty 4, Medal of honor: Airborne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:28:
warhawk kan je binnen komen als je beetje inventief bent :P

google ps3proxy en ps3hax.net en je komt een stuk verder :P (niks modden ofzo)
voor mij werkte het jammer genoeg niet maar het is ieg mogelijk.
Ik ben de beta op die manier nu aan het downloaden. Hij is nu op 296/776 dus die is straks klaar :) . Ik post straks nog wel even of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:26:
Vrijdag een must have in de playstation store: Super Stardust HD (klik voor eurogamer review)
Dit is volgens mij een hele goede game! Op de Amiga was Super Stardust echt geweldig, heel erg van genoten en wat ik hier tot nu toe van heb gezien ben ik zeker van onder de indruk. Had ik nu maar zo'n f***** creditcard of Sony van die betaalkaarten ingevoerd.....

Anyway, zodra ik deze 'sleeperhit' kan scoren doe ik dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een klein foutje alleen gemaakt, hij komt pas de 29ste volgende week vrijdag dus :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:46:
[...]

Ik ben de beta op die manier nu aan het downloaden. Hij is nu op 296/776 dus die is straks klaar :) . Ik post straks nog wel even of het werkt
Als het goed is moet dat gewoon werken, paar vrienden van mij hebben het ook op die manier gedaan :) Ik zit in de beta via de legale manier en het is best een leuk online spelletje, vooral de lage instapdrempel is geweldig.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:56:
Heb een klein foutje alleen gemaakt, hij komt pas de 29ste volgende week vrijdag dus :)

[...]

Als het goed is moet dat gewoon werken, paar vrienden van mij hebben het ook op die manier gedaan :) Ik zit in de beta via de legale manier en het is best een leuk online spelletje, vooral de lage instapdrempel is geweldig.
wat mij vooral boeit is hoe de sixaxis werkt met warhawk :) . Eindelijk een echte uitdaging voor behendigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:58:
[...]

wat mij vooral boeit is hoe de sixaxis werkt met warhawk :) . Eindelijk een echte uitdaging voor behendigheid :)
Die staat standaard uit en eigenlijk kan je hem beter daar op laten :) Niet dat het niet werkt, het werkt super. Maar met de analoog is het toch iets fijner vliegen. Driehoekje is trouwens boosten R2 tappen is een hele harde boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Indeed... :X verdomme wel 30 keer dood gegaan en telkens net te laat om die skeletje echt dood te maken voordat het plafond met plette.. Of dat je net in een combo zat die je niet kunt cancelen om die vloer nog ff een zetje te geven... sjesus zo frustrerend.... Uiteindelijk kwam ik er achter dat de skeletjes door twee rake klappen met de barbarian hammer gelijk dood zijn dus toen schoot het ineens op. wat een spel, wat een geweldig spel!!! Echt ik ben er nog mee bezig maar ik vervloek de dag dat ik de eindcredits voorbij zal zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Je zal nog wel meer vloeken als je het mooie einde ziet. En het lijkt erop dat we met zn allen nog wel een paar jaar kunnen blijven vloeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens WarHawk proberen te bemachtigen, bedankt voor de tip! (zerokill volgensmij :))
Lijkt me wel een leuke game, heeft wel een beetje Battlefield invloeden als ik het zo zie uit filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

En ik ook ben warhawk beta aan het downloaden via proxy etc, heeft wel wat gedoe gekost om het werkend te krijgen maar momenteel is ie aan het downloaden. (moeten ze maar een open beta uitbrengen >:) )
En natuurlijk het spel kopen als het uitkomt ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:56:

[...]

ehm ik las iets over bans van mensen die dat warhawk 'illegaal' online gingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Keep me posten of het werkte. Bij mij namelijk niet. Toen ik het eindelijk gedownload had en probeerde te openen verdween hij. Ik kan echt niet wachten op de volledige game.

Het is geweldig dat sony gewoon via PSN "echte" spellen gaat verspreiden. SOCOM en Warhawk zijn toch wel andere koek dan Flow en super rub a dub.

edit: Voor mensen die warhawk proberen: lees ps3hax.net ff door om te kijken of ze al iets hebben gedaan met bannen van mensen. Maar dit lijkt me sterk. PS home was echt closed beta want daar moet je PSN account voor klaar zijn maar dit hebben ze niet gedaan bij warhawk.

[ Voor 29% gewijzigd door zerokill op 19-06-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als nog is er niemand gebannend die Warhawk via de proxy binnen heeft gehaald.

Op het beta forum is ook al meedere keren hier over gemeld maar er word maar geen aktie genomen door Incognito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:14:
3 weken geleden een PS3 gekocht, online aangemeld en een bevestig mailtje gekregen en dat was het. Bij deze wil ik ook aangeven dat het ook gewoon goed kan gaan zonder te bellen en weet ik allemaal wel niet wat. _/-\o_
:( :( :( :( :(
Ik heb mijn PS3 gekocht op launchdate en nog steeds niet mijn BD Casino Royale gekregen.
Mailtjes worden niet beantwoord, best frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
bel sony klantenservice op. Die hadden mij binnen 10 dagen een BD bezorgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:14:
3 weken geleden een PS3 gekocht, online aangemeld en een bevestig mailtje gekregen en dat was het.
Je bedoelt gewoon aangemeld via dat PLAYSTATION®Network gedoetje?

Ik vroeg me al af wat ik moest doen om die film te ontvangen, maar blijkbaar hoef ik dus niks te doen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WarHawk net even gespeeld, wel een leuk spel. Lastig vliegen alleen, ik word meteen neergeschoten :P Moet nog even oefenen dus.
Het heeft overigens meer overeenkomsten met Battlefield dan ik eerst dacht. Aan de ene kant wel jammer, maar Battlefield is wel één van mijn favoriete games op de PC, dus ja, beter goed gejat dan slecht verzonnen. :) Misschien dat er nog grote verschillen zijn hoor, maar die heb ik nog niet gezien na mijn korte speeltijd.

Maargoed, ik heb het via de proxymethode binnengehaald zoals die vermeld staat op ps3hax.net, het werkte in 1 keer goed.
Ik heb nog niks gelezen over bans, maar dat zou ik van Sony erg lullig vinden om voor een beta iemand te bannen...
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.