https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
let op mijn woordkeuze he, ik zeg niet dat ze goed zijn, ik zeg alleen dat ze niet per definitie slecht zijn.
verder no offence op persoon, maar dat mag duidelijk zijn
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Oke, als ik het opnieuw lees is het inderdaad wel heel zwart/wit van mijn kant. Ik zal daarop proberen te letten voortaan, want dit is al vaker voorgekomenJazzper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:41:
McGryphon... in principe ga ik mee met je ideeen maar mijn god je presenteert het hier wel heel stellig. Tenzij je 5 jaar praktijkervaring hebt met dit specifieke budget frame vind ik het nu nogal vooringenomen voorkomen. Zelfde gebash als met Suntour vorken.
let op mijn woordkeuze he, ik zeg niet dat ze goed zijn, ik zeg alleen dat ze niet per definitie slecht zijn.
verder no offence op persoon, maar dat mag duidelijk zijn
Maar ik heb al met verschillende Suntour vorken gereden, en de enige die ook maar een beetje fatsoenlijk aanvoelde is de Axon Air,die nu al lang niet meer wordt gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 13-06-2007 08:14 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Het blijft de vraag of je voor 550 euro wat beters kan krijgen. Misschien een cube ofzo, maar dan lever je in op de afmontering en komt de Suntour vork weer om de hoek kijken.
Hetzelfde argument heb ik hierboven ook al gepresenteerd bij de Suntour vork, het is kut in vergelijking met vorken die 3 maal zo duur zijn, maar voor z'n prijsklasse is het normale kwaliteit. Dus volgende keer als men hier een fiets afzeikt, is het zaak om een volwaardig alternatief aan te dragen.
edit: Het lijkt alsof ik alleen mcgryphon bedoel, maar met je, bedoel ik eigenlijk mezelf, ik typ als een voetballer praat
[ Voor 7% gewijzigd door MrAngry op 13-06-2007 10:16 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
De zoektocht is een beetje begonnen. Best lastig. Zeker als je nog niet op de hoogte bent vanmaartend schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:44:
Kijken voor een kwaliteitsfiets , maar dan 2de hands. Cannondale, Trek, Specialized, Cube, enz.
Voor dat geld kun je veel vinden.
Deze 2 trails, sorry maar nee, en de redenen zijn hierboven al genoeg beschreven
de diverse merken/type's. Belangrijk is natuurlijk ook de historie van een gebruikte fiets. Maar
die maat en mij neigen ook nog erg naar de Xtrail.
Vraagje trouwens over de frame maat. Mijn lengte is 178 cm . Lengte van voet naar kruis is ongeveer 85 cm. Nu kwam ik een berekening tegen op internet. 85 cm x 0.66 = 56 cm = 22 inch. Gaat dit
een beetje op zo? Een 20 inch zou bvb ook geschikt zijn door het afstellen van het zadel?
Bij jou denk ik eerder aan 19 of 20 ofzo.
Als je nieuw witl kijk ook eens naar Cube en Bull en de mtb's van Rose Versand.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Vandaag even een bleedkit besteld voor de schijfremmen. Ook belachelijk dat zoiets ff 35 euro moet kosten.
Maar ja, zo kost elke hobby wel wat.
[ Voor 28% gewijzigd door pjlgt op 13-06-2007 10:57 ]
Ik wil binnenkort ook beginnen met MTB-en, nou kan ik een leuk fietsje kopen. Een Gary Fisher Tassajara Disc 2006 16". Die kost me dan 587 euro.
Is er voor die prijs nog iets beters te krijgen?
Verwijderd
Kun je een link geven met volledige specs?Gimbooze schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:02:
Ff een vraagje van een totale noob:
Ik wil binnenkort ook beginnen met MTB-en, nou kan ik een leuk fietsje kopen. Een Gary Fisher Tassajara Disc 2006 16". Die kost me dan 587 euro.
Is er voor die prijs nog iets beters te krijgen?
Mits de maat correct is een goede fiets voor de 600 euro die hij moet kosten. Om te starten zeker voldoende een aardige mix van onderdelen en zeker boswaardig voor Nederland. Denk je wel aan alle dingetjes die je nog extra nodig hebt (helm , kleding, fiets computer, bidon etc).
Schoentjes voor in de clipless pedels. Die zijn nog het duurstRefro schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:25:
[...]
Mits de maat correct is een goede fiets voor de 600 euro die hij moet kosten. Om te starten zeker voldoende een aardige mix van onderdelen en zeker boswaardig voor Nederland. Denk je wel aan alle dingetjes die je nog extra nodig hebt (helm , kleding, fiets computer, bidon etc).
Edit: http://xs313.xs.to/xs313/07113/DSC00507.jpg Zo kreeg ik ze binnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Impry op 13-06-2007 11:31 ]
Dat ligt ook weer aan het merk bij Adidas fietsschoenen is dit weer totaal niet zo. Maar net zoals met alle kleding (en ook helmen) kun je het beste effe passen voor je koopt.Impry schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:29:
...Let er wel op dat je 1 of 2 maten groter moet kopen dan je normale schoenmaat omdat ze klein uitvallen.
bull= rose (versand) toch? Overigens hebben ze daar geen mtb's van 500,- volgens mijJazzper schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:26:
22 inch lijkt (!!) mij veel en veel te groot voor jou. Ik ben 1.88 en binnenbeen van ik meen 95 ofzo (weet het niet precies maar iig in de 90). Ik moet iets hebben van 21"
Bij jou denk ik eerder aan 19 of 20 ofzo.
Als je nieuw witl kijk ook eens naar Cube en Bull en de mtb's van Rose Versand.
I'm not as think as you stoned I am
Ik moet je er toch een klein beetje ongelijk in geven. Ik heb diverse malen malen op Schoorl gereden, maar full-suspension heb je eigenlijk alleen maar nodig bij de lange afdaling na de "duin" na het korte vrij stijl schelpenpad omhoog. Voor de rest vind ik het prima te doen. En dan heb ik gereden op dezelfde Terrago Black die even terug staat. Maar dan nog met alle originele componenten erop, inclusief de Suntour voorvork. Ik zou best Lage Vuursche op een Fully willen rijden, met alle boomstronken daar is het geen overbodige luxe. Maar ja, je kan niet alles hebben.MrAngry schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:38:
Nou zuigt suntour natuurlijk niet per definitie, maar ze maken gewoon goedkope vorken. Vorken van andere merken die even duur zijn zijn net zo slecht.
edit: en aangezien je zegt te gaan willen fietsen op Schoorl is een goede vork wel aan te raden. Misschien dat Schoorl wel het enige parkours in Nederland is waar een fully goed tot z'n recht komt.
Ik moet je dan wel gelijk geven over de Suntour voorvork, goedkoop is duurkoop, maar om nou als beginner 3-4 honderd aan een vork uit te geven is ook zonde. Een vriend van mij rijd ook al maanden mee op een "Bart Smit" fiets met een "Kinzo" voorvork en hem gaat het prima af. Het frame tordeert wel gigantisch maar hij heeft er plezier in en dat is het voornaamste natuurlijk. Moet ik er wel bijzeggen dat hij elke keer goed zijn spullen schoonmaakt.
Ik heb inmiddels wel bovenstaande Terrago ingeruild voor een nieuwe Cube. Ik zal even kijken voor een plaatje.
Ik had deze:

En nu deze:

[ Voor 5% gewijzigd door pep_82 op 13-06-2007 11:54 ]
nice, wat zijn de specs? Ik zie hs33's, zitten die er ook op?pep_82 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Ik heb inmiddels wel bovenstaande Terrago ingeruild voor een nieuwe Cube. Ik zal even kijken voor een plaatje.
Ik had deze:
[afbeelding]
En nu deze:
[afbeelding]
Oke bedanktRefro schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:25:
[...]
Heb ook nog ff verder gezocht, maar bijvoorbeeld vergeleken met een Specialized Hardrock Comp Disc is die Gary Fisher ook beter toch?
Hier de specs van een Hardrock Comp:
FRAME A1 Premium Aluminum, disc only, double butted TT, ORE DT, externally relieved head tube, reinforced disc mount, forged dropouts w/ replaceable 98954020 hanger
ACHTERDEMPER N/A
ACHTERVERING N/A
VORK RST Gilla Plus RA Disc, 100mm, Cro-Mo steerer, 30mm stanchions, coil spring, rebound and preload adjust
BALHOOFDSTEL 1 1/8" threadless
STUURNOK Specialized 3D forged alloy, two bolt, 25.4mm, 10 degree rise
STUUR Alloy 25.4mm, 38mm rise, 620mm wide, 8 degree back, 6 degree up sweep, 3.2mm thick
STUURLINT/HANDVATTEN Specialized Enduro, dual density Kraton
VOORREM Avid BB5, mechanical disc, 6" G2 Clean Sweep rotor
ACHTERREM Avid BB5, mechanical disc, 6" G2 Clean Sweep rotor
REMHENDELS Avid FR-5, alloy "V"
VOORDERAILLEUR Shimano Acera M-330
ACHTERDERAILLEUR Shimano Alivio M-410
SCHAKELHENDELS Shimano Alivio M-410 SL Rapid Fire
CASSETTE / FREEWHEEL Shimano MFHG-40, 8-speed, 11-32t
KETTING Shimano HG-50, 1/2" x 3/32"
CRANKSTEL Shimano FCM-341-8, Octalink Spline, replaceable rings
TANDWIELEN 42S/32S/22S
TRAP-AS Shimano ES-25, Octalink Spline, cartridge bearing, 68 x 126mm for 50mm chainline
PEDALEN Specialized alloy platform, 9/16"
VELGEN Specialized/Alex HRD 26, double wall disc w/ eyelets
VOORNAAF Specialized Hi Lo disc, 36h, CNC flange and disc mount, QR
ACHTERNAAF Shimano M-475 Disc, cassette, 36h
SPAKEN 2.0mm (14g) stainless
VOORBAND Specialized Resolution, 26x2.1", 60TPI, wire bead
ACHTERBAND Specialized Resolution, 26x2.1", 60TPI, wire bead
BINNENBANDEN Specialized schraeder valve
ZADEL Specialized Body Geometry, ATB
ZADELPEN Alloy micro adjust, 30.9mm
ZADELPENKLEM Alloy collar w/ QR
OPMERKINGEN Chain stay protector, reflectors, clear coat, owners manual
Daar heb je op zich gelijk in maar de fiets komt waarschijnlijk hier vandaan dus de prijs die hij opgeeft klop wel.McGryphon schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:28:
die gerrit visser is in Amerika niet duur, maar in de US is alles wat met mountainbikes te maken heeft een pak goedkoper dan hier.
Hoe groot ben jij?maten
16 inch
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Is dat te klein dan? (die fiets)
[ Voor 14% gewijzigd door bcd87 op 13-06-2007 14:03 ]
Ecodan warmtepomp
Maar het lijkt me dat als het maar 2" scheelt ik toch ook het zadel wat hoger kan zetten ofzo. Of zeg ik nou iets heel doms?
Verwijderd
Was dat maar zoGimbooze schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:
Ik zal vanavond eens binnenkant been opmeten.
Maar het lijkt me dat als het maar 2" scheelt ik toch ook het zadel wat hoger kan zetten ofzo. Of zeg ik nou iets heel doms?
Mjah ik zie het alweer. Dan betaal je ook al gauw 50-60 euro voor een setback zadelpenVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:38:
[...]
Was dat maar zoDe verhouding zijn anders, zo is de bovenbuis veel korter waardoor je rug boller moet staan. 2" is misschien te compenseren met een setback zadelpen, zadel naar achteren en langere stuurpen maar ik zou het niet doen. Al vinden sommige mensen kleinere frames wel lekkerder fietsen.
Ach ik ga wel gewoon ff meten vanavond. Heb ook wel korte beentjes dus met een beetje geluk is die 16" nog genoeg ook
ik ben er zelf nog niet uit wat ik fijner vind.
[ Voor 14% gewijzigd door Jazzper op 13-06-2007 14:47 ]
edit: wellicht is 17" ideaal en is 16 aan de kleine en 18 aan de grote kant van het spectrum, maar het hangt uiteindelijk toch een beetje af van de lengte van je been.
[ Voor 47% gewijzigd door MrAngry op 13-06-2007 15:21 ]
IS het niet zo dat een groter frame stabieler is dan een kleiner frame?Jazzper schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:47:
kleiner frame is wendbaarder, groter frame is sneller (even kort door de bocht (figuurlijk, slaat terug op vorige zin)).
ik ben er zelf nog niet uit wat ik fijner vind.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
HS33 zitten erop remt super. Wel een beetje wennen want echt rek heb je niet meer wat je wel op kabels hebt. Maar met een beetje afstellen gaat het prima.WooK schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:30:
[...]
nice, wat zijn de specs? Ik zie hs33's, zitten die er ook op?
Schaamteloze screendump van de cube site:

Wellicht dat dit iets voor je is van dezelfde toko iets duurder maar zeker net zo goed en in meer maten verkrijgbaar want 16 inch is denk ik toch wat klein.Gimbooze schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:46:
[...]
Mjah ik zie het alweer. Dan betaal je ook al gauw 50-60 euro voor een setback zadelpen
Ach ik ga wel gewoon ff meten vanavond. Heb ook wel korte beentjes dus met een beetje geluk is die 16" nog genoeg ook
[ Voor 80% gewijzigd door bcd87 op 14-06-2007 12:05 ]
Ecodan warmtepomp
Ja idd. Met die Recon vork heb je een goede vork maar die is wel weer gelijk 169e duurderGimbooze schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:50:
Ja daar las ik ook al het een en ander over inderdaad. Ga eens informeren bij die zaak wat de opties zijn wbt de voorvork. Maar voor de rest? Als er een ander voorvorkje opgezet wordt is het wel een leuk dingetje toch?
[ Voor 50% gewijzigd door JT op 14-06-2007 12:57 ]
Ecodan warmtepomp
Ga gewoon is kijken wat de meerprijs is met een Dart 3 of Tora voorvork idd, thanks
Ecodan warmtepomp
Ik heb nu v-brakes en wil eind van het jaar naar discen toe (formula oro) dus dan leek me dat wel een geschikte keuze. Andere opties zijn ook welkom natuurlijk
Is opzich niets mis mee maar voor dat geld zou ik eerder een hand gespaaktsetje bij bike2build of actionsports in duitsland bestellen. Met die laatste heb ik erg goede ervaringen je zult wel even contact met ze op moeten nemen omdat je disc naven met non-disc velgen wilt mixen maar dit was geen enkel probleem toen ik het liet doen.WooK schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:29:
Zijn er hier ook mensen met ervaring met de Mavic Crossride wielset en dan de v-brake én disc versie? Ik zit er over na te denken om deze aan te schaffen omdat mijn zac2000 velgen (achter) een beetje gaar zijn.
Ik heb nu v-brakes en wil eind van het jaar naar discen toe (formula oro) dus dan leek me dat wel een geschikte keuze. Andere opties zijn ook welkom natuurlijk
Denk dat het gewoon die Trek wordt dan, dan kan ik mettertijd nog al die deore spulletjes verwisselen voor LX. Dat is slimmer denk ik dan voor die Intersens XC 580 gaan, wat denken jullie?
... Ik begin zelfs moe van mezelf te worden ondertussen
Yeah, sure.
Je merkt het verschil echt wel tussen bagger wielen en goede wielen.
Stijfheid, torsie, lagers
[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 16-06-2007 13:24 ]
-ik heb nog nooit met crossmaxxen/XTR/noem eens iets gereden dus daarmee kan ik het niet vergelijken
-mijn vorige wielen waren zo slap dat versnellen gepaard ging met gillende spaken en bochtjes met aanlopende remmen
-deze wielen zijn lichter en stukken stijver, en het freewheel maakt een mooier geluid
in de zin van "die klinkt beter bij het freewheelen, dus die neem ik
[ Voor 51% gewijzigd door McGryphon op 16-06-2007 14:43 ]
Als ik mijn stuur naar links draai, dan gaat hij zwaarder dan naar rechts. Je hoort hem ook dan enigszins aanlopen. Naar rechts gaat juist hardstikke soepel. Als ik hem bij het stuur van de grond til dan blijft het effect hetzelfde...
Tora 302 vork
Ritchey stuur, stuurpen
[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 16-06-2007 17:21 ]
Dat zou lekker zijnJazzper schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:22:
klinkt als gare balhoofdlager balletjes.
Hoe stel je normaal dit af dan? kan het niet zijn dat er een afstelling fout is?
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 16-06-2007 17:57 ]
Hij kan even te strak zitten ja, anders haal je een klein beetje de spanning eraf. En dan weer iets minder vast vast zetten.n00bs schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:28:
[...]
Dat zou lekker zijnde fiets is namelijk net nieuw.
Hoe stel je normaal dit af dan? kan het niet zijn dat er een afstelling fout is?
Hoe doe ik dat?charrel schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:44:
[...]
Hij kan even te strak zitten ja, anders haal je een klein beetje de spanning eraf. En dan weer iets minder vast vast zetten.
Er is 1 bout bij de stuurpen en dan 2 bouten bij het stuur. 1 links en 1 rechts.
Zijn er trouwens nog meer tweakertjes die volgende week rondjes om/op de Amerongseberg gaan rijden?
De bovenste iets los maken, dan de 2 aan je stuur. Dan komt er meer ruimte in, dan de 2 aan je stuur weer vastmaken zodat er niet iets druk op zit en dan de bovenste weer aandraaien.n00bs schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:55:
[...]
Hoe doe ik dat?![]()
Er is 1 bout bij de stuurpen en dan 2 bouten bij het stuur. 1 links en 1 rechts.
Had hem wel op de planning staan, maar heb me door mijn blessure niet ingeschreven. En nu zou het best weer kunnen, maar is de inschrijving gesloten doordat het max. aantal deelnemers is bereikt.Gideon schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:10:
[...]
Zijn er trouwens nog meer tweakertjes die volgende week rondjes om/op de Amerongseberg gaan rijden?

was het wel van plan maar was te laat met inschrijven... kennis van me doet er wel aan mee. Hij woont bijna naast die heuvel...Gideon schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:10:
Ik heb het geprobeerd, echter als ik de 2 bouten losdraai en dan de stuurpen losser draai en vervolgens die 2 bouten weer aandraai, dan is er een speling op het balhoofd... als ik hem zo strak draai dat die er niet is, dan loopt hij gewoon weer aan als ik het stuur naar links wil draaien. Naar rechts blijft gewoon soepel gaan.charrel schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:23:
[...]
De bovenste iets los maken, dan de 2 aan je stuur. Dan komt er meer ruimte in, dan de 2 aan je stuur weer vastmaken zodat er niet iets druk op zit en dan de bovenste weer aandraaien.
Lijkt me vreemd dat bij een nieuwe fiets onderdelen versleten zijn?
Brakke lager kan natuurlijk altijd, anders gewoon even teruggaan dinsdag.n00bs schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:06:
[...]
Ik heb het geprobeerd, echter als ik de 2 bouten losdraai en dan de stuurpen losser draai en vervolgens die 2 bouten weer aandraai, dan is er een speling op het balhoofd... als ik hem zo strak draai dat die er niet is, dan loopt hij gewoon weer aan als ik het stuur naar links wil draaien. Naar rechts blijft gewoon soepel gaan.
Lijkt me vreemd dat bij een nieuwe fiets onderdelen versleten zijn?
Het ligt er niet aan dat er meer spanning komt op de aanwezige kabels als je het stuur naar links draait?
Ecodan warmtepomp
wat voor prijs?JT schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:31:
Zijn er hier mensen die interesse hebben in kleding met het Rock Shox logo voor een leuke prijs?
may be interested.... ook al rijd ik met marzocchi
[ Voor 22% gewijzigd door JT op 18-06-2007 20:22 ]
Ecodan warmtepomp
Plaatjes, maten, links.JT schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:16:
Hangt er vanaf wat voor kleding we bestellen. Denk dat een sweater met logo op voor- en achterkant zal uitvallen op 22,50-25 euro.
Veel meer info.
Ecodan warmtepomp
Bij mijn weten regelt AGU alle verkoop van Rockshox, SRAM, en Avid onderdelen. Ook hebben ze het een en ander aan merchandise.JT schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:29:
Ja eh, dat is juist een beetje het probleem...op de site van SRAM Nation zijn sommige dingen niet te vinden die wel te koop zijn in winkels en andersom en ik heb ook van iemand gehoord dat ze dus nog wel meer hebben dan op hun site staat. Sweaters e.d. dus voor ik info ga aanvragen wil ik even weten hoeveel mensen interesse hebben.
En ik zal is kijken hoe dat zit met AGU.
Ecodan warmtepomp
Zo zijn er Reda en Sid t-shirts en hebben ze een Freeride Shirt in het assortiment.
Zie hier de tshirtjes: http://www.agu.com/?pag=26&prod=634&img=854
En de Freeride shirt: http://www.agu.com/?pag=26&prod=632
Bkij dat ik was.
apieblaaat of apieblaat?JT schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:46:
Alle mensen die mogelijk interesse hebben, kunnen jullie me anders toevoegen: apieblaaat bij hotmail enzo.

/slowchat
Ecodan warmtepomp

Ecodan warmtepomp

[ Voor 31% gewijzigd door JT op 19-06-2007 19:42 ]
Ecodan warmtepomp
Nou, ik moet zeggen dat je fiets er nog netjes uitziet hoor. En op die schuurgeluiden moet je helemaal niet letten joh. Er mag best gewerkt worden met die fiets. Of ben je soms een mooi-weer fietsertJT schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:41:
Mijn fiets zag er al zo uit na 2km.
[ Voor 12% gewijzigd door JT op 19-06-2007 20:28 ]
Ecodan warmtepomp

Ecodan warmtepomp
en dan niet van die laffe dunne modder zoals bij jou, maar zware plakkerige klei
[ Voor 21% gewijzigd door McGryphon op 19-06-2007 21:36 ]
Ecodan warmtepomp
Binnen 45 km een XT-achtertandwiel/ketting en voortandwielset aan gort getrapt. 45 km/3 uur. Was echt oneglooflijk, in de zomer doe ik die tocht in de helft ong.
Koste me een leuk bedrag
toertocht Heeswijk of Schaijk?maartend schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:24:
Ook wel eens zoiets gehad. November toertocht in Brabant.
Binnen 45 km een XT-achtertandwiel/ketting en voortandwielset aan gort getrapt. 45 km/3 uur. Was echt oneglooflijk, in de zomer doe ik die tocht in de helft ong.
Koste me een leuk bedrag
die waren afaik ook in november en iig extreme modder
Of is het bereik van zo'n naaf niet echt, lekker?
/mountainbike noob
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dat liep voorheen altijd stuk op schakelen/techniek maar ze zijn al een stuk verder.
Dit topic is gesloten.