Lol

, Hopelijk gaan meer van zulke freeroaming sim/arcade games op de markt komen

, TDU graphics en psychics vind ik ruim voldoende maar `t zou nog net f wat realistischer kunnen

.
Hoop dat ze bij de nextgengame (als die er ook echt gaat komen dan) de nadruk gaan leggen op betere psychics, online gameplay en grootte van de wereld en de ai van het normale verkeer.
Vooral in de online gameplay mis ik nog veel dingen zoals:
- Mail versturen met tekst naar vrienden (like wow stile, postzegels kopen in een store en naar de brievenbus rijden om de boel te posten
)
- Behering vriendenlijst
- Lockfuntie die irritant is bij het wisselen van bv een klasse car wanneer je gezamelijk aan het touren bent. Menig echt leuke tours zijn bij mij daardoor al ten einde gekomen omdat mijn groepje helemaal niet meer in beeld kwam
, beetje
voor een game die zich een MORRPG (Massively Online Racing Role Playing Game) wilt noemen
- Veel te weinig andere spelers die je te zien krijgt, dat is echt een must voor deel 2. (Bij BF2 lukt 64players toch ook
)
- Optie om je GPS instellingen tijdens het touren te sharen met je groepje, en dan wel dat dit gemakkelijk met 1 toets te doen is. Zoiets als de manier waarop je ook bv de radio ingame bediend
Zo weet iedereen tenminste ook welke kant die op moet gaan, wat weer een hoop van die situaties voorkomt als allemaal maar blijven keren:P
- Optie om zelf dmv punten een route uit te zetten (geen race) voor je GPS.
- De optie om een eerder uitgezette route te selecteren wanneer je je GPS destination wilt sharen. Het op deze manier snel sharen van GPS destinations maakt, naar mijn idee, het online samen cruisen veel leuker en biedt de mogelijkheid om elkaar je favo routes te showen en sharen
.
Maar toch heb `t vermoeden dat wanneer ze TDU2 echt in 2008 gaan lanceren deze gaat draaien op de engine van TDU. Misschien enkele aanpassingen, maar ik denk niet dat daar de focus op zal liggen.
Ook de game industrie is een organisatie waarin het draait om de omzetcijfers helaas. Marketing technisch is het natuurlijk een hele slimme zet om punten zoals ik eerder heb vermeld in het eerste niet te implenteren en deze te gebruiken voor het volgende deel.
Want ik heb niet het idee dat (sommige) van deze moeilijk te implenteren zijn, en daarnaast noem ik enkele punten op die me zo even te binnen schieten want ik weet cker dat ik ingame meer dingen ben tegengekomen die makkelijk anders hadden gekunt.
Misschien hebben ze de online functie zo brak gelaten om snel een tweede deel te kunnen uitbrengen die in dat opzicht dan al een hele verbetering brengt. En verbetering = positieve indruk = positieve revieuws = $
Mja TDU is een vernieuwende racegame en liefhebbers hebben dan weinig keus hè, kopen doen ze het toch wel. De manier waarop de game werd voorgesteld gaf mij in ieder geval een gevoel van: HEBBE HEBBE HEBBE
Ach ja just some toughts...........
de tijd zal het allemaal wel uitwijzen, voorlopig kan ik me met deel 1 nog cker wel vermanken!!
Maybe is het een idee om allemaal mee te denken en om de opties die je graag ingame zou willen zien te beschrijven en te posten hier in het topic. Ik wil deze dan best verzamelen zodat we gezamelijk een GoT mening kunnen overbrengen naar Atari

, het officiele TDU forum is daar uitermate geschikt voor, en gezien de matige topicstarts daar kunnen wij GoT-ters ze nog wel eens even wat leren
Uiteraard zal ik het overzicht dan regelmatig met jullie delen zodat we met een echt goede feedback kunnen komen die vervolgens hopelijk in een patch, addon of tweede deel kan worden gebruikt

.
Zaken zijn zaken en de klant blijft koning hè, een commerciele wet

.
De juiste ideeen zijn toch de dingen die een gameplay bepalen, en laten wij als communitie daar eens een positief initiatief in ondernemen. Genoeg negatieve dingen worden altijd al genoemd, maar laten we eens een keer meedenken en onze visie over de ideale
HAALBARE verbeteringen die wij graag in TDU zouden willen zien.
De mening die wij als community hebben over de optimalisatie van TDU, is voor een vervolg van deze game, iets wat we Atari moeten laten weten!
En Logitech is ook al eens overstag gegaan door de power van de community van GoT
Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 5 **OPGELOST**
Eerlijk is eerlijk de game is nog cker niet optimaal maar ik vindt dat TDU echt wel RESPECT verdiend, laat daar geen misverstanden over bestaan.
PS. Dit feedback voorstel schoot mij pas te binnen na het typen van punten waarvan ik denk dat ze makkelijk te verbeteren zijn. Als jullie mee willen werken aan mijn idee dan zal ik mijn mening ook nog wel wat diepgaander op `t scherm toveren

en d`r dus wat meer aandacht aan schenken
Over een real-life mode heb ik ook nog wel een leuk idee maar dat gaat wel wat letters kosten
Lijk `t je wat probeer dan je idee zo duidelijk mogelijk over te brengen want miscommunicatie is een veelvoorkomend euvel.
@hieronder:

ff niet meer op gelet, was al laat, dus bericht niet meer bekeken na `t typen. Thx voor de tip