[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.698 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Peter F schreef op zondag 01 juli 2007 @ 07:44:
Lekker is dat, :

Ik wilde graag deFord Shelby GR-1 gaan kopen, dus ik alle speed challenges gedaan,
ik had heel veel moeite met de laatste 160 mph halen gemiddeld met 5 radars (iedere keer 158, 159) nu heb ik hem eindelijk gehaald en wat blijkt, volgens de rankings heb ik maar 25 van de 26 wedstrijden gehaald, GRRR,
ik kan geen speed challenges meer kiezen en kan ook die auto nog niet kopen,

daar wordt je echt niet goed van !!
.
Ik had hetzelfde probleem, maar die 26e bestaat wel.
Kijk ff op dit kaartje om te zien welke je mist en rijd er vervolgens heen:

http://img300.imageshack.us/img300/8484/maphj6.jpg

Als je 'm gehaald hebt, staat 'ie trouwens wel op je kaart 8)7
Nah ja, blijft TDU zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
Als aanvulling op bovenstaande handigheidjes nog het volgende:

Gebruik trade! Hoewel hier vaak veel te dure auto's op staan heb je soms ook echte koopjes.
Gisteren heb ik een Ferrari F430 voor $8000 gekocht en een McLaren F1 LVL3 getuned voor $13000.
Meestal is het niet zoveel maar maar $5000 tot $15000 kun je vaak wel besparen. Zorge wel dat je voldoende garage ruimte hebt. De huizen met 6 a 8 plaatsen zijn het voordeligst kwa aanschaf.

Nog een tip om vroeg in het spel veel geld te verdienen. De bekende 140 MPH in heavy trafic race is goed te doen met de Chevrolet Corvete C6 die je vlak bij de race kunt huren. Als je voor tien minueten huurt en continu via retry de race opnieuw doet verloopt de huurperiode, maar je hebt nog steeds de auto. Natuurlijk geld voor die race de welbekende over de startlijn en een U-turn truuk.
Tegen $10000 per ronde kun je daar snel een Enzo bij elkaar verdienen, waarmee je snel in diverse races geld kan verdienen.

Als laatste tip kijk in je huis met welke dingen je punten verdient om zo snle mogelijk hogerop te komen, en dus betere races te unlocken b.v. Luck day met $40000 per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb gevonden om wekle het gaat

hij zit tussen lucky day en de wild outdoors in,
heb daar al een paar keer rond gereden maar nog niets gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:44:
Lotus Espirit is mijn cruise auto <3
Same. Wanneer je de auto start hoor je hem mooi ronken, wanneer je het gaspedaal intrapt dan komt zijn neus even omhoog en hij trekt heerlijk vlot op.

Net Tantalus voltooid. Heb die meteen gedaan toen ik Champion werd na al die verhalen hier. :+

Ik vond het best meevallen. 1e poging was ik te onvoorzichtig met tegenliggers en dacht ik wel dat ik driftend en in de tussentijd ontwijkend door de bochten kon met mijn Lv. 3 Enzo maar dat viel hard tegen. 2e poging was ik te onvoorzichtig met een heuvel oprijden, op de hoop dat er geen tegenligger aankwam maar jawel... :(

3e poging heb ik mijn radio aangezet met Ilse deLange en nam geen risico's dus bleef achter het verkeer hangen als ik het niet vertrouwde en het is mij gelukt zonder te botsen of van de weg af te gaan met een tijd van 7:08:nogwat. Ben ik van die af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Het kwam hier net ten sprake van de settings van je forcefeedback enzo van de G25, dit zijn mijn huidige settings. Ik vind het wel een fijne config..
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/5663/tdusettingsvv6.th.jpg

Test het maar en zeg maar wat je ervan vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Peter F schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:37:
Ik heb gevonden om wekle het gaat

hij zit tussen lucky day en de wild outdoors in,
heb daar al een paar keer rond gereden maar nog niets gevonden :)
Het is ondertussen gelukt
ik had deze al ene keer gereden. maar hij had de score verminkt,,

best score -35234234234 MPH of zoiets.

maargoed kan nu weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Peter F schreef op zondag 01 juli 2007 @ 07:44:
Lekker is dat, :

Ik wilde graag deFord Shelby GR-1 gaan kopen, dus ik alle speed challenges gedaan,
ik had heel veel moeite met de laatste 160 mph halen gemiddeld met 5 radars (iedere keer 158, 159) nu heb ik hem eindelijk gehaald en wat blijkt, volgens de rankings heb ik maar 25 van de 26 wedstrijden gehaald, GRRR,
ik kan geen speed challenges meer kiezen en kan ook die auto nog niet kopen,

daar wordt je echt niet goed van !!
.
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met time challenges. 43 van de 44 voltooid maar ik zie de 44e niet op mijn lijst. Heb met de filter instellingen gespeeld maar ik krijg hem niet te voorschijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, zucht en nog eens zucht.

Mn TDU doet het ineens niet meer. Als ik hem gewoon opstart dan doet die het, tot aan ik op "Continue Game" game druk, en dan word mn scherm zwart, hoor ik het geluid van TDU en de muis. Lijkt net of mn videokaart gewoon bevriest. Echt vreemd

Dus ik heb een nieuw profiel aangemaakt, maar dat mocht ook niet werken.
Nu ga ik dus echt wachten op de patch en daarna pas weer overnieuw beginnen.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Zou iemand kunnen laten zien waar de time challenge "Kart Race" zit? Ik ben Champion maar hij staat niet op mijn map. Ik zou toch zweren dat ik die eens een keer heb gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door D. Ninjai op 01-07-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

D. Ninjai schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:11:
Zou iemand kunnen laten zien waar de time challenge "Kart Race" zit? Ik ben Champion maar hij staat niet op mijn map. Ik zou toch zweren dat ik die eens een keer heb gezien.
http://www.dionysus.nl/jasper/kartrace1.jpg
http://www.dionysus.nl/jasper/kartrace2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:00:
Zucht, zucht en nog eens zucht.

Mn TDU doet het ineens niet meer. Als ik hem gewoon opstart dan doet die het, tot aan ik op "Continue Game" game druk, en dan word mn scherm zwart, hoor ik het geluid van TDU en de muis. Lijkt net of mn videokaart gewoon bevriest. Echt vreemd

Dus ik heb een nieuw profiel aangemaakt, maar dat mocht ook niet werken.
Nu ga ik dus echt wachten op de patch en daarna pas weer overnieuw beginnen.

Zucht.
Ik heb dit gehad, iedere keer als ik ook maar iets aan de beeld instellingen wijzigde. Ik heb mijn Guru3d drivers vervangen door de ori van Nvidia. Ales werkt weer. Echter hangt hij nu het spel af en toe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Heb een paar patchnotes gevonden:
* AntiCheat measures implemented throughout the game
* Fully reworked save system. Profiles can not be corrupted anymore (note: players will not be able to load a corrupted savegame.)
* Fixed crashs and improved stability everywhere in the game
* Fixed bug when a 'New game' is created with an online profile (remanent information)
* Improved online code (better management of lobbies, optimization of freeride sessions, “isolate” feature of the freeride improved)
* Fixed various bugs in drive in (linked with scores and cars)
* Fixed traffic cars flying around
* Fixed bug on multi-threading code
* Fixed some crackering/stuttering sound issues
* Fixed bugs in photo mode
* Fixed some corruption on car graphics
* Improved volume balance and bass power
Erbij is vermeld dat dit niet de volledige lijst van fixes is.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ging een gerucht op het duitse forum, geschreven in het roemeens (?!), dat de patch morgen beschikbaar gesteld wordt. Magoed, meer dan een onbevestigd gerucht is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu nog niet fatsoenlijk multithreaded dan? Straks meer fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Er zitten wel wat performance issues in, en ik heb wel het idee dat de framerates lager liggen dan feitelijk zou kunnen. Maargoed, het blijft een veeleisende game dus ik verwacht geen grootse vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, ik verwacht wel meer dan 20-25 (als ik een burnout maak) tot aan 40-50fps (in de stad) op een 8800GTX @ 1680x1050 met 4aa/4af en HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 10:28
B-Buster schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:22:
Heb een paar patchnotes gevonden:

[...]

Erbij is vermeld dat dit niet de volledige lijst van fixes is.
Gellukig doen ze iets aan de volume/bass power want t is niet normaal als ik bv enzo van 0-100 km/h rijd dan trillen alle ramen mee :P boven 150 km/h wordt alles een beetje normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:19:

Is het nu nog niet fatsoenlijk multithreaded dan? Straks meer fps?
Sterker nog TDU is geheel niet multi-threaded, ik ging namelijk van een E6600 @ 3,2GHz naar een Q6600 @ 2,8 GHz en m`n performance is noemenswaardig gedaald!
Mwah, ik verwacht wel meer dan 20-25 (als ik een burnout maak) tot aan 40-50fps (in de stad) op een 8800GTX @ 1680x1050 met 4aa/4af en HDR.
Ik draai in cockpitview ongeveer 26 tot 30 frames ongeacht waar ik rijdt in de spelwereld. Bij burnouts daalt dat bij veel rook tot 16 fps.

1680x1059 (ben al van 1920x1200 afgestapt) geen HDR, 2xAA in Nvidia driver en 16xAF.
Binnenkort maar eens een nieuwe WIN instal doen, namelijk in het begin draaide ik TDU met dezefde frames maar dan wel op 1920x1200 met 8xAA en 16xAF geen HDR. Toen was de beeldkwaliteit super.

Maar ik denk dat met HDR aan je frames best wel eens kunnen kloppen hoor. Al zouden er gezien kwaliteit performance verhouding gevoelsmatig best wat frames bijmogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
HDR aan of uit heeft bij mij geen echt groot verschil in de prestaties. Scheelt paar fps, meer niet. Draai zelf nu op 1440*900 met 4AA + HDR en heb overal tussen de 30 en 35fps. 1680*1050 kan ook wel maar dan vind ik de snelheidsmeter net wat te klein worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:47:
Ik weet niet precies wat je met "verwacht" bedoelt, maar reken er maar niet op dat de patch je zoveel winst gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Kryz jij verwacht toch ook wel dat je meer fps met zon ding halen.
Ik heb ook af en toe lage fps met mijn 8800gts. En dat is vooral in de stad en dan vaak haperingen. Hopelijk komt die patch vandaag of morgen een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:37:
Kryz jij verwacht toch ook wel dat je meer fps met zon ding halen.
Daarom zeg ik: ik weet niet wat hij met "verwacht" bedoelt. Als je met verwacht bedoelt: het zou toch eigenlijk wel een beetje beter moeten performen, dan: ja, dat zou het zeker. Als je met verwacht bedoelt: als de patch komt dan zal hij toch wel flink wat meer fps moeten halen, dan zeg ik: don't get your hopes up.
Ik heb ook af en toe lage fps met mijn 8800gts. En dat is vooral in de stad en dan vaak haperingen. Hopelijk komt die patch vandaag of morgen een keertje.
En dus: verwacht er niet teveel van. Het probleem zit hem simpelweg in het feit dat dit spel een port is van een Xbox 360 spel naar de PC, en het is gewoon totaal niet optimaal voor PC hardware. Dat gaan ze met een patch niet 1 2 3 oplossen vermoed ik zo. Al zou het theoretisch moeten kunnen, maar dan hebben ze echt enorme fouten gemaakt in het initiele produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Misschien een stomme vraag (ik heb dit topic al doorgelezen), maar als ik een PC-Versie heb, en iemand anders het speelt op de X360, kunnen wij dan gewoon op dezelfde server tegen elkaar racen, en weet ik veel wat allemaal doen?
Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:48:
[...]

Gellukig doen ze iets aan de volume/bass power want t is niet normaal als ik bv enzo van 0-100 km/h rijd dan trillen alle ramen mee :P boven 150 km/h wordt alles een beetje normaal
Meer de afstelling van jou speakers dan wat anders. Mijn Boston Acoustics 10" Sub maakt totaal geen herrie in TDU
Onno b schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:45:

Maar ik denk dat met HDR aan je frames best wel eens kunnen kloppen hoor. Al zouden er gezien kwaliteit performance verhouding gevoelsmatig best wat frames bijmogen ;)
Mja, op zich is het wel goed. Maar ik heb wel last van micro freezes, te irritant.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:17:
[...]

Ik weet niet precies wat je met "verwacht" bedoelt, maar reken er maar niet op dat de patch je zoveel winst gaat opleveren.
30 tijdens een burnout, dus +5fps overall? Maar vooral het bovenstaande punt (micro freezes) wil ik gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
SChief schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:52:
Misschien een stomme vraag (ik heb dit topic al doorgelezen), maar als ik een PC-Versie heb, en iemand anders het speelt op de X360, kunnen wij dan gewoon op dezelfde server tegen elkaar racen, en weet ik veel wat allemaal doen?
Alvast bedankt! _/-\o_
Dat had je wel terug kunnen vinden hoor ;)

Maargoed, het kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens het spelen heel veel last van crashes, nee geen botsingen maar het spel hangt. lijkt wel iedere keer op het zelfde moment te gebeuren.

Ik draai op de laatste drivers van Nvidia.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want zo gaat de lol in het spel erg snel over.

Polleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:57:
Ik heb tijdens het spelen heel veel last van crashes, nee geen botsingen maar het spel hangt. lijkt wel iedere keer op het zelfde moment te gebeuren.

Ik draai op de laatste drivers van Nvidia.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want zo gaat de lol in het spel erg snel over.

Polleke
Tja, overclocked -> Temps omdat je denkt dat het iedere keer op het zelfde moment gebeurd. Beetje weinig info imo om hier iets zinnigs over te zeggen. Geen enkele info over je hardware dus hier kunnen we weinig mee.

Er zijn meer mensen die problemen met de stabiliteit constateren, kijk eens of zei hardware gebruiken die jij ook in je pc hebt zitten.
Ik hoop dat de patch wonderen voor je gaat doen, want je mist idd wel wat met deze game :D
(niet lullig bedoeld)

@hieronder:
Probeer eens een andere race, gebeurd het na een bepaalde tijd of is het echt specifiek die car delivery? Wanneer hert specifiek die race is zou ik het eens proberen met andere instellingen. Maar tijdens je eerste post zei je dat niet dus ik verwacht een ander probleem.
# E6600 @3,5
Doe die eens iets lager, want 3,5 is wel een grote overclock en prime stabiel betekend niet altijd dat de CPU in alle applicaties stabiel blijft.

[ Voor 20% gewijzigd door Onno b op 04-07-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de hardware dan

# E6600 @3,5
# 8800 GTX
# P5n32-e SLI
# Corsair XMS2 2 x 1024

Met de temps is niets mis.........

Owja ik draai op VISTA

Met het zelfde moment bedoel ik dat het in de zelfde race in dit geval een Car delivery precies bij 7,1 km te gaan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Een roddel van NL bodem, athans ik hoop een roddel 8)7

http://forums.eu.atari.co....php?t=62830&page=1&pp=30
On the Dutch forum someone heard that Atari is bankrupt!
So no patch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
Het zou me zeer verbazen als dat zo zou zijn. Een paar dagen geleden is er nog een Efteling Tycoon aangekondigd die door Atari uitgegeven gaat worden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
nee, eerst helemaal een patch in elkaar draaien, om nét voor de release aan te kondigen dat je 'even' failliet gegaan bent. Dan was dat echt wel eerder te horen geweest.

Gewoon een kiddo die zich verveeld tijdens het wachten op de patch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

^
Net zoals in dat topic vermeld werd.
Ik geloof het ook niet als je ziet hoe lang ATARI al bestaat, lijkt me heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:52:
^
Ik geloof het ook niet als je ziet hoe lang ATARI al bestaat, lijkt me heel sterk.
Ik geloof het ook niet, maar de huidige Atari is niet de Atari van ouds hoor. Die Franse bedrijf heeft gewoon de rechten gekregen om die naam van dat oude bedrijf te mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49

_Eend_

🌻🇺🇦

rCk schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:52:
^
Atari is een handelsnaam van Infogrames, heeft niks met de oude Atari bakjes te maken. Met Commodore is ook zoiets gebeurt: het "echte" Commodore ging failliet, naam lag op straat en wordt gekocht door een ander bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ah zo, spijt me van mijn onwetendheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Even een vraagje tussen door

ik zag dat iemand aangaf dat je je auto ook lvl 4 kon tunen ??
heb ik niet kunnen vinden.

trouwens als je alle single races hebt krijg een een chrystel, met een top van 248 en goede remmen,
wegligging is iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter F schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 07:00:
Even een vraagje tussen door

ik zag dat iemand aangaf dat je je auto ook lvl 4 kon tunen ??
heb ik niet kunnen vinden.
Zou een tik foutje kunnen zijn hoor. Ik geloof dat ik dat ook een keer per abuis had gezegd, terwijl ik eigenlijk gewoon maximum tuning bedoelde. Hoop niet dat mensen zijn op zoek gegaan naar een of andere niet bestaande hidden optie als gevolg van mijn opmerking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je geen range rover sc kunt rijden...

zijn er geen mods te verkrijgen om dit soort auto's toch te kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:06:
jammer dat je geen range rover sc kunt rijden...

zijn er geen mods te verkrijgen om dit soort auto's toch te kunnen rijden?
Voor zover nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah jammer...

trouwens, vinden jullie het geluid ook zo tegenvallen?

zat me er echt op te verheugen om eens lekker gas te geven in een ferrari, maar hij klinkt eerder als een opgevoerd scheerapparaat

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:37:
ah jammer...

trouwens, vinden jullie het geluid ook zo tegenvallen?

zat me er echt op te verheugen om eens lekker gas te geven in een ferrari, maar hij klinkt eerder als een opgevoerd scheerapparaat

:(
Was een van de kritieken op het spel. Is wel per auto verschillend. Ik vind de Pontiac Firebird en Ford GT bijvoorbeeld wel lekker klinken, maar sommige andere autos klinken alsof ze uit een jaren 90 race spel gejat zijn. Af en toe valt ook het geluid weg en zo, wat zou volgens mij opgelost moeten worden in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geluid is soms wel jammer inderdaad. Op dat punt kunnen ze nog wat van EA leren. Maarja het geluid in de laatste NFS delen is dan ook helaas ongeveer het enige dat ik goed vond. :P

Wegvallen van geluid komt af en toe voor hier, even naar pauze menu en weer teruggaan en het is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Redelijk leuk spel, veel bugs nog altijd.., rij maar bijvoorbeeld in een Audi A6 4.2 Quattro. Op de digitale teller klopt de snelheid gewoon, maar op de dash gaat het na 100 km/h helemaal verkeerd (veel ste snel). :+
Online kan ik niet eens, als ik een account maak, gegevens invoer voor Gamespy, dan vraagt ie om die registratiecode, voer ik in, zegt ie dat het verkeerd is... Terwijl ik offline gewoon wel kan spelen. Het moet niet gekker worden.. :|
Misschien nog een leuke vraag voor jullie, wat was je eerste auto? (Mijne eerst die Audi TT Sport Quattro, daarna als 2e auto de Audi A6 4.2 Quattro+Stage 3 Tuning pakket 8) )
P.S.: Er is wel een Lexus dealer, maar geen auto's van lexus? (Kan ook niet naar binnen lopen bij Lexus). En, in de OP staat Weismann, dit moet natuurlijk Wiesmann zijn :+

[ Voor 12% gewijzigd door S_Chief op 05-07-2007 22:21 . Reden: Een dingetje vergeten + een foutje gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik ben begonnen met een Alfa Romeo GT 3.2 V6 24v. En dit is nog steeds mijn favoriete klasse F auto. Waarom? Ik vind hem heel goed op de weg liggen, ook bij hoge snelheden. (Zal ook wel wat met de voorvielaandrijving te maken hebben).

Auto's van Lexus zijn er nog niet voor de PC. (Wel voor de XBOX). Misschien dat in de toekomst nog een Lexus wordt gereleased. (Overigens zijn er wel meer lege auto- en motordealers door het spel heen).

Wat betreft de tellerafwijking, daar zijn er meer auto's van die daar last van hebben, onder andere de hiernet genoemde Alfa Romeo. Er schijnt ook een auto te zijn waarbij de toerenteller en snelheidsmeter zijn omgedraaid. (Eén van de Mercesdessen).

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

SChief schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:14:
Online kan ik niet eens, als ik een account maak, gegevens invoer voor Gamespy, dan vraagt ie om die registratiecode, voer ik in, zegt ie dat het verkeerd is... Terwijl ik offline gewoon wel kan spelen. Het moet niet gekker worden.. :|
Kijk `s in dit topic op het officiele forum van TDU ;)

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=50674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Toen ik een tijdje met de TVR Sagaris Lv. 3 speelde om C-class missies te voltooien vond ik hem bloedsnel, maar pittig om te besturen in bochten. Maar beheers je hem dan hebben anderen hun handen er mee vol. Uiteindelijk toch maar een Corvette gekocht.

Dan lees ik de review op Top Gear over de Sagaris en zeggen zij hetzelfde. Leuk. Kun je ook op een autobeurs een beetje meepraten over exclusieve auto's na je ervaringen in TDU. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Haha, nou dan wil ik het wel eens horen over en Saleen S7TT. Of tie ook zo zwabbert:P.
Toch TDU is niet precies als een sim gemaakt, maar uiteindelijk is het een toch aardig realistisch spel qua handling om eerlijk te zijn. Net zoals jij zei Ninjai.. En ook dat 1000 pk (saleen) aardig lastig te besturen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag TDU weer helemaal her-uitgevonden. Had het een tijdje neit meer gespeeld, maar was benieuwd naar de prestaties onder Vista 64bit. En dat viel me alles behalve tegen: het geluid was in een keer goed (zonder instelling in directX te veranderen), ook hoor je nu verschil tussen het geluid van voor de wagen en van achter. Kortom, het geluid is stukken beter.
En dan het beeld. Volgens TDU zelf zou ik maar iets van 15-35 fps hebben, maar het pel loopt gewoon geheel vloeiend. Volgens mij klopt deze aanduiding niet onder Vista (meer mensen die dit ervaren?). Iig loopt het even goed, of misschien zelfs beter dan onder XP 32bit.

Ook viel me vandaag pas een erg vet detail op: het gras beweegt in het spel ook echt :*) . Ook nog een TVR Sagaris gekocht (voor het geluid en het driften), en ik kan weer met een voldaan hart slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog een leuke vraag voor jullie, wat was je eerste auto? (Mijne eerst die Audi TT Sport Quattro, daarna als 2e auto de Audi A6 4.2 Quattro+Stage 3 Tuning pakket 8) )
P.S.: Er is wel een Lexus dealer, maar geen auto's van lexus? (Kan ook niet naar binnen lopen bij Lexus). En, in de OP staat Weismann, dit moet natuurlijk Wiesmann zijn :+
Ik heb de Audi A3 als eerste gekocht en nooit spijt van gehad. Blauwe met beige interieur. Zit goed op de weg en een mooie om te leren omgaan met de spel besturing. Later heb ik die getuned tot lvl 3 natuurlijk. Heb eigenlijk heel lang niet mee gereden.
Mijn tweede auto was een zwarte Jaguar XJ220 - altijd een mooie auto gevonden - die ik ook weleens gebruik voor het cruisen (maar daarvoor gebruik ik meestal mijn Pontiac Firebird 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heel erg bedankt, maar paul.dll komt niet voor bij mij... Misschien naar een illegale code zoeken... (Nee ik vraag niemand hier om dat te doen, dus ik ben niet opzoek naar warez (ofzo) hier!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

SChief schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:18:
[...]

Heel erg bedankt, maar paul.dll komt niet voor bij mij... Misschien naar een illegale code zoeken... (Nee ik vraag niemand hier om dat te doen, dus ik ben niet opzoek naar warez (ofzo) hier!) :)
Je had het spel legaal gekocht, dan ga je toch geen serial van inet halen 8)7 , je kunt dan immers niet meer online spelen :/ .
Je moet gewoon contact opnemen met Atari en dan zullen zij je wel moeten helpen, je hebt namelijk een product gekocht dat niet naar behoren functioneert.
Maar heb je voor de orginele installatie een andere versie van TDU geinstalleerd gehad? (illigaal, of de beta).
Anders zijn de problemen wel te verklaren en kan je met google een heel eind komen ;). Spel verwijderen, enkele overgebleven bestanden en/of mappen handmatig verwijderen en daarna enkele registerscans draaien. Daarna het spel opnieuw installeren. Dat heeft bij mij meerdere malen geholpen wanneer ik een spel "minder legaal" probeerde om het vervolgens orgineel te kopen.

Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt, want Atari gaat cheaters bannen op het moment dat de patch verschijnt en illigale versies die toch online kunnen zullen hun bestaan ook niet zeker zijn. (ik weet btw niet eens of het mogelijk is om games illigaal online te spelen nooit mee bezig gehouden so correct me if I`m wrong ;) )

Over de auto`s die ik gekozen heb:
Begonnen in een audi TT die vrij snel stage 3 tuned was. Daarna flink doorgespaard om mijn Jaguar XJ220 te kunnen kopen, zoals enkele post terug vermeld een echt stukje jeugdnostalgie voor mij _/-\o_

@ Kryz
Nee heb er eigenlijk nooit onder kunnen kijken omdat ie achter een vrij dikke ruit stond en wiju altijd van buiten in de showroom keken. Maaruh had ie dat dan echt :9 ?

Na vele duizende kilometers in mijn XJ220 was ik het koppelen een beetje zat dus ben ik overgegaan naar een mooie cabrio namelijk de Lamborghini Gallardo Spyder.
Wel iets langzamer dan de XJ220 maar een heerlijke wegligging en schakelen met de flippers aan `t stuur.

Vervolgens kocht ik een Catherham CSR 260 om toch maar weer een handgeschakelde bak te gaan rijden. In deze auto heb ik binnen 2 dagen bijna 3000KM rondgereden en nog met regelmaat pak ik deze auto om even lekker een stukje te blazen over bochtige éénbaanswegen O+

De Ford Shelby & de Ferrari Enzo blijven ook wagens die ik met regelmaat pak om lekker rond te rijden.

En tja de classiekers in het spel blijven voor mij toch de leukste wagens, al bewaar ik deze nog even voor wanneer ik `t spel heb uitgespeeld. 725 Punten van de 1000 atm.
Moet het online gedeelte nog voor veel achievement punten en wat single player races rijden.

En logisch als wat, de moeilijkste races blijven toch over voor het laatst :P , dus de laatste tijd rijd ik ook in freeridemode met snelle auto`s om me skills wat te trainen.
Wanneer me kroontje straks helemaal ingekleurd is dan ga ik lekker rustig cruisen met de American Mussle cars :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk leuk spel, veel bugs nog altijd.., rij maar bijvoorbeeld in een Audi A6 4.2 Quattro. Op de digitale teller klopt de snelheid gewoon, maar op de dash gaat het na 100 km/h helemaal verkeerd (veel ste snel). :+
Heb je een warez versie erop gehad? Misschien is daar wat meuk van achter gebleven. Was bij mij wel (moest even testen of het lekker draaide en lekker reed). De meuk eraf gegooit en toen kon ik spelen. Ik had echter al problemen met het voor het eerst opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hadden jullie al gelezen dat ze druk bezig zijn met TDU 2 alweer?
Hopelijk maken ze niet weer de zelfde grote fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
B1gk1ller schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:53:
Misschien eens eerst deel 1 goed patchen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Maart 2008 in de winkels, dat geeft al aan dat er van dat artikel weinig deugt ;) Ik denk eerder maart 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:53:
Ik geloof er inderdaad geen bal van.
Laat ze eerst die patch uitbrengen en dan nadenken over TDU 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13
Hij is er bijna, Hij is er bijna! Maar nog niet helemaaaaaaal.......... :X :? 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maart 2008 komt de patch zodat het TDU 2 wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:47:
maart 2008 komt de patch zodat het TDU 2 wordt :P
Lol :P, Hopelijk gaan meer van zulke freeroaming sim/arcade games op de markt komen :), TDU graphics en psychics vind ik ruim voldoende maar `t zou nog net f wat realistischer kunnen ;).

Hoop dat ze bij de nextgengame (als die er ook echt gaat komen dan) de nadruk gaan leggen op betere psychics, online gameplay en grootte van de wereld en de ai van het normale verkeer.

Vooral in de online gameplay mis ik nog veel dingen zoals:

- Mail versturen met tekst naar vrienden (like wow stile, postzegels kopen in een store en naar de brievenbus rijden om de boel te posten O+ )

- Behering vriendenlijst

- Lockfuntie die irritant is bij het wisselen van bv een klasse car wanneer je gezamelijk aan het touren bent. Menig echt leuke tours zijn bij mij daardoor al ten einde gekomen omdat mijn groepje helemaal niet meer in beeld kwam :/ , beetje 8)7 voor een game die zich een MORRPG (Massively Online Racing Role Playing Game) wilt noemen |:(

- Veel te weinig andere spelers die je te zien krijgt, dat is echt een must voor deel 2. (Bij BF2 lukt 64players toch ook :? )

- Optie om je GPS instellingen tijdens het touren te sharen met je groepje, en dan wel dat dit gemakkelijk met 1 toets te doen is. Zoiets als de manier waarop je ook bv de radio ingame bediend
Zo weet iedereen tenminste ook welke kant die op moet gaan, wat weer een hoop van die situaties voorkomt als allemaal maar blijven keren:P

- Optie om zelf dmv punten een route uit te zetten (geen race) voor je GPS.

- De optie om een eerder uitgezette route te selecteren wanneer je je GPS destination wilt sharen. Het op deze manier snel sharen van GPS destinations maakt, naar mijn idee, het online samen cruisen veel leuker en biedt de mogelijkheid om elkaar je favo routes te showen en sharen :9~ O+ .

Maar toch heb `t vermoeden dat wanneer ze TDU2 echt in 2008 gaan lanceren deze gaat draaien op de engine van TDU. Misschien enkele aanpassingen, maar ik denk niet dat daar de focus op zal liggen.
Ook de game industrie is een organisatie waarin het draait om de omzetcijfers helaas. Marketing technisch is het natuurlijk een hele slimme zet om punten zoals ik eerder heb vermeld in het eerste niet te implenteren en deze te gebruiken voor het volgende deel.
Want ik heb niet het idee dat (sommige) van deze moeilijk te implenteren zijn, en daarnaast noem ik enkele punten op die me zo even te binnen schieten want ik weet cker dat ik ingame meer dingen ben tegengekomen die makkelijk anders hadden gekunt.
Misschien hebben ze de online functie zo brak gelaten om snel een tweede deel te kunnen uitbrengen die in dat opzicht dan al een hele verbetering brengt. En verbetering = positieve indruk = positieve revieuws = $

Mja TDU is een vernieuwende racegame en liefhebbers hebben dan weinig keus hè, kopen doen ze het toch wel. De manier waarop de game werd voorgesteld gaf mij in ieder geval een gevoel van: HEBBE HEBBE HEBBE :9

Ach ja just some toughts...........

de tijd zal het allemaal wel uitwijzen, voorlopig kan ik me met deel 1 nog cker wel vermanken!! _/-\o_

Maybe is het een idee om allemaal mee te denken en om de opties die je graag ingame zou willen zien te beschrijven en te posten hier in het topic. Ik wil deze dan best verzamelen zodat we gezamelijk een GoT mening kunnen overbrengen naar Atari >:) , het officiele TDU forum is daar uitermate geschikt voor, en gezien de matige topicstarts daar kunnen wij GoT-ters ze nog wel eens even wat leren :P

Uiteraard zal ik het overzicht dan regelmatig met jullie delen zodat we met een echt goede feedback kunnen komen die vervolgens hopelijk in een patch, addon of tweede deel kan worden gebruikt :9~ .

Zaken zijn zaken en de klant blijft koning hè, een commerciele wet :P.
De juiste ideeen zijn toch de dingen die een gameplay bepalen, en laten wij als communitie daar eens een positief initiatief in ondernemen. Genoeg negatieve dingen worden altijd al genoemd, maar laten we eens een keer meedenken en onze visie over de ideale HAALBARE verbeteringen die wij graag in TDU zouden willen zien.
De mening die wij als community hebben over de optimalisatie van TDU, is voor een vervolg van deze game, iets wat we Atari moeten laten weten!

En Logitech is ook al eens overstag gegaan door de power van de community van GoT _/-\o_ _/-\o_
Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 5 **OPGELOST**

Eerlijk is eerlijk de game is nog cker niet optimaal maar ik vindt dat TDU echt wel RESPECT verdiend, laat daar geen misverstanden over bestaan.

PS. Dit feedback voorstel schoot mij pas te binnen na het typen van punten waarvan ik denk dat ze makkelijk te verbeteren zijn. Als jullie mee willen werken aan mijn idee dan zal ik mijn mening ook nog wel wat diepgaander op `t scherm toveren ;) en d`r dus wat meer aandacht aan schenken :)
Over een real-life mode heb ik ook nog wel een leuk idee maar dat gaat wel wat letters kosten :P

Lijk `t je wat probeer dan je idee zo duidelijk mogelijk over te brengen want miscommunicatie is een veelvoorkomend euvel.

@hieronder:

:D ff niet meer op gelet, was al laat, dus bericht niet meer bekeken na `t typen. Thx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Je complete post in bold is ook niet nodig en alleen maar irritant. Zonder die bold tekst is het ook leesbaar. 't is handig om ergens de nadruk op te leggen, maar dat hoeft niet voor je volledige post.

Die patch mag van mij wel uitkomen. Toch jammer dat het zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:55:
Je complete post in bold is ook niet nodig en alleen maar irritant. Zonder die bold tekst is het ook leesbaar. 't is handig om ergens de nadruk op te leggen, maar dat hoeft niet voor je volledige post.

Die patch mag van mij wel uitkomen. Toch jammer dat het zo lang moet duren.
Psst: ftp://ftp.infogrames.net/...oytest_20070706_10_32.exe

De test-patch.

(Eigen risico, morgen komt de echte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

OMFG?
Is die er morgen ineens? Die test patch werkt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anamorph
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-03 14:03
Coool, dacht toevallig 20 minutjes terug, ga eens ff op tweakers kijken of er al iemand nieuws heeft. Kan ik misschien eindelijk Force feedback weer aanzetten...
Thanks for the tip m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

BioHazard schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:40:
OMFG?
Is die er morgen ineens? Die test patch werkt? :X
Het werd ergens gezegt ja, 11 juli.

EDIT : Iemand al getest?

[ Voor 6% gewijzigd door rCk op 10-07-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja getest hiero, mijn minder legale versie wil nu niet meer opstarten, ivm nieuwe beveiligingsversie denk ik :+ Ya'll be warned! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oké dan wacht ik mooi aangezien ik geen zin heb om met mn legale versie risico te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Met een legale versie loop je geen risico, al zou ik wel gewoon op de final patch wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geinstalleerd, maar game werkt niet meer, krijg na het opstarten te zien dat er een update is en of ik die wil douwnloaden.

Klik op ja en je komt op een lege web pagina.

Vage shit dit, ik heb hem overigens legaal en speel zonder no cd crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Infinchible

Woef!

Ik heb hem net ook even getest, met een legale versie welteverstaan.

Ik kan hem gewoon draaien, alleen ik moest wel even een nieuwe profile aanmaken aangezien je met de patch niet op internet kan, hij zegt dan dat je een nieuwe versie moet downloaden, als je dan op OK klikt loopt hij vast bij mij. Je kan dan wel gewoon op nee klikken en dan een nieuw offline profiel aanmaken.

Het spel zelf loopt naar mijn gevoel wat beter, FPS heb ik niet getest. Ook zijn de grafische bugs die ik had zo goed als verdwenen, heeel af en toe nog een kleine glitch maar niets om over te storen. Waar het normaal elke 5 seconden mijn hele beeld glitcht. Dat hebben ze dus verholpen.

Ook het geluid is erg aangepast. Ik moest nu bijna het geluid van mijn motor verhogen omdat je die anders bijna niet hoort, in tegenstelling tot de "over de top" bass die je eerst had waardoor je het geluid niet op een normaal volume kon afspelen.

Voor de rest nog niet zo veel getest en dus niet on-line. Daarvoor moeten we even tot morgen wachten. Ik ben er in ieder geval wel tevreden mee zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz, hij doet het wel, nadat ik het originele .exe bestand van mijn dvd heb gekopieerd naar de installatie map.

skyline is trouwens erg gaaf:

Waar zou die Lexus staan ????

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/output8/1184095286-22.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
PATCH HOW TO

1: Download de TDU Patch van: ftp://ftp.infogrames.net/...oytest_20070706_10_32.exe
2: Stop de Orginele DVD in je DVD Speler
3: Kopieer de exe (DVD:\program files\Atari\Test Drive Unlimited) van je DVD speler naar de map waar TDU staat geinstalleerd. (HARDDISK:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited)

Spelen maar, met de skyline en de Audi RS4! :)
FiXeR

(thnx Kwaas)

Mirror: http://files-upload.com/3...imitedPatch1.66A.exe.html

[ Voor 8% gewijzigd door FiXeR.nl op 10-07-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:22:
Hmmzz, hij doet het wel, nadat ik het originele .exe bestand van mijn dvd heb gekopieerd naar de installatie map.

skyline is trouwens erg gaaf:

Waar zou die Lexus staan ????

[afbeelding]
Welke Lexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Volgens mij heb ik de final versie van de patch gevonden:
http://files-upload.com/3...imitedPatch1.66A.exe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, was in de war met de audi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Onder de download link staat wel: TestDrive Unlimited Unofficial Patch, ik wacht dus nog wel even totdat Atari hem zelf ter download aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze doet het iig wel goed, in tegenstelling tot de eerst link die is gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:33
Als het goed is bij de lexusdealer natuurlijk. Ik dacht dat ik die in de beta al gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 13:43
Kan je met deze patch dan wel online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
De patch werkt prima.

echter kan ik de lexus niet vinden, alleen een audi RS4 en een skyline

verder merk ik geen veranderingen in framerate of verschil in de multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:07:
[...]

Als het goed is bij de lexusdealer natuurlijk. Ik dacht dat ik die in de beta al gezien had.
Zou deze in de patch zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Helaas krijgen wij PC Gamers alleen die kever en sjonnie Nissan :P

* nero355 hoopt nog steeds op een uitbreiding of iets dergelijks met echte auto's erin :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, even de discussie van de Lexus de wereld uithelpen. Dit kwam als volgt:
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:24:
Sorry, was in de war met de audi..
Maw, hij vergiste zich gewoon. Er is geen Lexus! Er zou een Audi en een Nissan in die patch zitten, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:42:
Uhm, even de discussie van de Lexus de wereld uithelpen. Dit kwam als volgt:

[...]

[...]

Maw, hij vergiste zich gewoon. Er is geen Lexus! Er zou een Audi en een Nissan in die patch zitten, that's it.
Er is inderdaad geen lexus, maar er is wel degelijk een lexus dealer, alleen kan je hier niet in, dat wordt hier ook bevestigd.

Edit: Ik zie net dat je hier gratis lexussen kan downloaden, maar das voor de xbox. Vandaar die dealer denk ik.

Dus misschien komt er ooit nog wel een lexus in het spel of misschien is het gewoon een showroom voor de sier maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door AMD1800 op 10-07-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:52:
Edit: Ik zie net dat je hier gratis lexussen kan downloaden, maar das voor de xbox. Vandaar die dealer denk ik.

Dus misschien komt er ooit nog wel een lexus in het spel of misschien is het gewoon een showroom voor de sier maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk.
Yup, er zijn voor de Xbox al Lexussen uit, en nog meer auto's, maar die moet je betaald downloaden (alleen de eerste hoeveelheid klanten mochten dat gratis doen), en bij de Xbox hebben ze Xbox Live om betalingsverkeer te kunnen handelen, en bij de PC hebben ze daar (nog) geen oplossing voor, dus is de kans klein dat die auto's binnen afzienbare tijd beschikbaar zijn voor PC gebruikers.

Als je ziet wat voor auto's ze op de Xbox allemaal hebben:

Dino 246GT
Ferrari Challenge Stradale
Cadillac Cien
RUF RK Spyder
Lamborghini Murcielago Roadster
TVR T440R
Ferrari F40
Chrysler Crossfire SRT6 Roadster
RUF Rturbo
Audi S6
Chvreolet Corvette Stingray Convertible '71
Mercedes-Benz CLK GTR
Ferrari 612 Scaglietti
McLaren F1 GT
Dodge Viper SRT-10 Coupe
RUF Rt 12
Alfa Brera
Edonis
RUF RGT
Koenigsegg CCR
Noble M400
Corvette C6 Convertible
Ferrari 250 GTO 1962
Lamborghini Countach 25th Anniversary Edition
Audi RS4 Quattro Saloon
Nissan Skyline GTR R34
Chevrolet Corvette C1 1957 Hardtop
Lexus IS 350
1971 Dodge Challenger RT
Cadillac CTS-V
Lexus GTS 450h
Lexus LS 460
Saturn Curve

Dat zijn ze volgens mij allemaal. Spel- en typefouten voorbehouden. Twee ervan krijgen we dus op de PC. Niet heel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Laatst online: 15-09 17:15

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Ik heb nu die patch 1.66A geinstalleerd en kan gewoon online
zonder exe te wisselen

en bij trade kan ik nu ook de rs4 en de skyline zien
alleen het geluid van die 2 auto's is zacht
de andere auto's hebben nog ongeveer hetzelfde geluid

(ik heb ook nog geen melding van: update beschikbaar of andere meldingen gehad)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik ga hem toch maar testen, moet moet moet in die skyline rijden hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Voor de mensen die de patch willen gaan testen, dat is dus wel op eigen risico. Op het Atari forum staat het volgende:
Dear TDU players,

please do not download the TDU patch 1.64A and 1.66A as they are not validated by Atari and may cause unknown problems to your game. The official TDU PC patch will be released very soon. Keep checking the Atari websites for further information. Thank you for your understanding.
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507

Voor de zekerheid wacht ik wel even totdat ie echt uit is. Die paar dagen extra wachten die kunnen er nog wel bij.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
skyline is getuned nog best traag

kunnen we de diablo en de F40 nog verwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:31:
[...]

Yup, er zijn voor de Xbox al Lexussen uit, en nog meer auto's, maar die moet je betaald downloaden (alleen de eerste hoeveelheid klanten mochten dat gratis doen), en bij de Xbox hebben ze Xbox Live om betalingsverkeer te kunnen handelen, en bij de PC hebben ze daar (nog) geen oplossing voor, dus is de kans klein dat die auto's binnen afzienbare tijd beschikbaar zijn voor PC gebruikers.

Als je ziet wat voor auto's ze op de Xbox allemaal hebben:

Dino 246GT
Ferrari Challenge Stradale
Cadillac Cien
RUF RK Spyder
Lamborghini Murcielago Roadster
TVR T440R
Ferrari F40
Chrysler Crossfire SRT6 Roadster
RUF Rturbo
Audi S6
Chvreolet Corvette Stingray Convertible '71
Mercedes-Benz CLK GTR
Ferrari 612 Scaglietti
McLaren F1 GT
Dodge Viper SRT-10 Coupe
RUF Rt 12
Alfa Brera
Edonis
RUF RGT
Koenigsegg CCR
Noble M400
Corvette C6 Convertible
Ferrari 250 GTO 1962
Lamborghini Countach 25th Anniversary Edition
Audi RS4 Quattro Saloon
Nissan Skyline GTR R34
Chevrolet Corvette C1 1957 Hardtop
Lexus IS 350
1971 Dodge Challenger RT
Cadillac CTS-V
Lexus GTS 450h
Lexus LS 460
Saturn Curve

Dat zijn ze volgens mij allemaal. Spel- en typefouten voorbehouden. Twee ervan krijgen we dus op de PC. Niet heel indrukwekkend.
Geen Citroen 2CV? Meen dat ergens in zo'n mapje van de pc versie er wel een .bnk file voor stond.
Net zoals voor de F40 trouwens, en nog wel een paar* uit dat X360 lijstje; zeker soort van copy/paste actie geweest als ze toch niet voor de PC aan de man gebracht kunnen worden zonder dat ze er aan verdienen.

(*kan zelf niet meer checken welke, omdat ik het spel eraf gegooid heb nadat het steeds vastliep toen het joinen van een MP race een keer niet lukte en ik uiteindelijk maar de pc uitzette omdat ik niet meer uit het 'connecting' schermpje kon komen).

Zit nu dus op de 'final' van de patch te wachten voordat ik me aan een reinstall ga wagen
The official TDU PC patch will be released very soon.
'Very soon', afgaande op Atari's tijdbeleving zal dat hooguit een maand of 2 zijn :+
Gelukkig ben ik wel wat gewend wat wachten op patches betreft, heb ook BF2 van EA gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Rim\Ferrari dan kom ik op de velgen van een F40 uit verder geen spoor van hem te vinden.

en de 2 cv velgen bestaan ook @ C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Rim\Citroen

ok het zijn fransen 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door DECOY88 op 10-07-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
DECOY88 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:21:

en je heb altijd mensen die niet weten hoe ze vehicle schrijven |:( .
Of mensen die niet weten dat "vehicules" gewoon een correct frans woord is (meervoud van vehicule), en dat de ontwikkelaar Eden (ook) in Frankrijk zit: http://www.eden-studios.fr

[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 10-07-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:13:
geinstalleerd, maar game werkt niet meer, krijg na het opstarten te zien dat er een update is en of ik die wil douwnloaden.

Klik op ja en je komt op een lege web pagina.

Vage shit dit, ik heb hem overigens legaal en speel zonder no cd crack.
Ik heb het toevallig net ook weer even na lange tijd gespeeld en heb helemaal geen melding gekregen over een update.
Maar ik wacht ook wel tot de officiële release, de update voegt voorlopig toch niets toe voor mij.
Ik rijd nog steeds in m'n eerste auto en zit op 3%. Ik vind het vooral leuk om over de snelwegen te rijden, dus dan ontdek je niet zoveel :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit word lach wekkend, dat ze een patch uitbrengen die er voor zorgt dat je game het niet meer doet. 8)7

Lekkere patch, ik wacht nog wel even want bij mij doet die zonder patch al niet meer, dus wie weet als er een fatsoenlijke patch komt dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:32:
Dit word lach wekkend, dat ze een patch uitbrengen die er voor zorgt dat je game het niet meer doet. 8)7

Lekkere patch, ik wacht nog wel even want bij mij doet die zonder patch al niet meer, dus wie weet als er een fatsoenlijke patch komt dan wel.
Deze patch hebben ze helemaal niet 'uitgebracht'. Allebei de patches die op deze pagina's staan zijn unofficial of beta patches. Dat iemand ze heeft gevonden wil niet zeggen dat Atari deze heeft uitgebracht. :)

P.s. is patch 1.66A niet gewoon patch 1.64 met de originele exe erin gegooid, of staat in het beginscherm echt gewoon 1.66?

[ Voor 9% gewijzigd door Infinchible op 11-07-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:14
Speel al een tijdje tdu op de xb360, echt een zeer leuk spel.
Heb alle races allemaal gehaald, behalve die verdomde tantalus race....
Op het score board staat iemand die hem in 5.60 heeft gehaald,.... vraag me af hoe die dat heeft geflikt,... wellicht gewoon stijl naar beneden door de bermen en die schade op je meter voorlief nemen, maar dan wel 4 min tijdwinst ?
Als iemand tips heeft hoor ik die graag.
Zoek ook een leuke NL race club met fanatiekelingen, ben zelf champion dus als iemand nog een lid zoekt msg me.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Infinchible schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:37:
[...]

Deze patch hebben ze helemaal niet 'uitgebracht'. Allebei de patches die op deze pagina's staan zijn unofficial of beta patches. Dat iemand ze heeft gevonden wil niet zeggen dat Atari deze heeft uitgebracht. :)

P.s. is patch 1.66A niet gewoon patch 1.64 met de originele exe erin gegooid, of staat in het beginscherm echt gewoon 1.66?
Bij mij staat er 1.66 dus hij is 1.66 gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Hmm.. ik vind twee auto's in de patch eigenlijk wel een beetje een rip-off na zo lang wachten en de niet ingeloste verwachtingen (in ieder geval voor mij. Massive Online my ass als je maar 8 mensen kunt zien..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:21:
Hmm.. ik vind twee auto's in de patch eigenlijk wel een beetje een rip-off na zo lang wachten en de niet ingeloste verwachtingen (in ieder geval voor mij. Massive Online my ass als je maar 8 mensen kunt zien..)
Inderdaad, ze hadden makkelijk 20 man kunnen inladen etc.

Maar, er is ook goed nieuws! De ForceFeedback problemen zijn opgelost! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

cheiron schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:21:
Ja idd, ik mis ook veel dingen online zoals bv

- Mail versturen met tekst naar vrienden (like wow stile, postzegels kopen in een store en naar de brievenbus rijden om de boel te posten O+ )

- Behering vriendenlijst

- Lockfuntie die irritant is bij het wisselen van bv een klasse car wanneer je gezamelijk aan het touren bent. Menig echt leuke tours zijn bij mij daardoor al ten einde gekomen omdat mijn groepje helemaal niet meer in beeld kwam , beetje voor een game die zich een MORRPG (Massively Online Racing Role Playing Game) wilt noemen

- Veel te weinig andere spelers die je te zien krijgt. (Bij BF2 lukt 64players toch ook )

- Optie om je GPS instellingen tijdens het touren te sharen met je groepje, en dan wel dat dit gemakkelijk met 1 toets te doen is. Zoiets als de manier waarop je ook bv de radio ingame bediend
Zo weet iedereen tenminste ook welke kant die op moet gaan, wat weer een hoop van die situaties voorkomt als allemaal maar blijven keren:P

- Optie om zelf dmv punten een route uit te zetten (geen race) voor je GPS.

- De optie om een eerder uitgezette route te selecteren wanneer je je GPS destination wilt sharen. Het op deze manier snel sharen van GPS destinations maakt, naar mijn idee, het online samen cruisen veel leuker en biedt de mogelijkheid om elkaar je favo routes te showen en sharen .
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.