Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:08:
[...]
Ik had het spel voor zo'n 3 maanden aan de kant gelegt, omdat ik het gewoon saai vond worden. Nu rij ik weer sinds een weekje 3 keer in de week ofzo. En ik moet zeggen dat ik veel auto's weer opnieuw "uitvind". De 288 GTO is echt een master auto, netzo als de TVR's. Ik heb veel meer plezier dan eerst, eerst was het alleen met de Enzo of Koenigsegg zo hard mogelijk overal planken.
Dat heb ik dus van het begin af aan dus al. Zo nu en dan een auto pakken die lekker rijdt en dan een 200KM ofzo gaan touren. Ik probeer dan géén enkele crash te maken of door `t gras te rijden. Mijn snelheid is dan ook realistischer net als mijn weggedrag. Vaak kom ik dan echt niet boven de 250KM/h uit in die 200KM. Deze manier van rijden vindt ik veel leuker dan dat 350+KM/h, al heeft dat ook altijd wel wat

AA ook maar aangezet, op 2x wel is waar, maar toch vind ik het echt een stuk verbeterd. Mn 6600 GT trekt het net. Weet uit mn hoofd even niet op welke resolutie ik speel.
Natuurlijk verbeterd AA de beeldkwaliteit aanzienlijk, al die karteltjes komen heel onnatuurlijk over, en met alle rechte lijnen die worden grbruikt in gebouwen, maar vooral ook de strepen op de weg is 2xAA een enorme vooruitgang in beeldkwaliteit.
Ik zit nu iig op 50% van het spel, en heb dus nog wel wat te doen. De car deliveries zijn jammer genoeg wel al allemaal gedaan, misschien begin ik wel gewoon opnieuw, lijkt me namelijk wel weer stoer. Na de patch helemaal opnieuw beginnen. En dan in de zomer lekker rustig aandoen en meer cruisen ipv keihard planken.
Vooral de RS4 vind ik vet, die Skyline boeit me vrijweinig. Heb daar namelijk nooit veel mee gehad.
Car deliveries lieten mij inzien dat ik bovenstaande manier van touren eigenlijk leuker vond dan ala need for speed vol gas. Alhoewel volgas bij tdu toch vaak synoniem staat voor bermhappen
Tja en ieder heeft zo zijn eigen favoriet, ik rijdt echt heel graag in m`n catterham stage 3, snel als de $#@&* en een heerlijke wegligging. Alleen boven de 230 zijn hobbels in de weg verschrikkelijk en verlies je snel de macht over het stuur.
En de jaguar XJ220 waarvan "vroeger" (10jaar geleden) twee van in arnhem stonden in de showroom

, mijn vader nam mij en me broertje dan mee om naar deze auto`s te gaan kijken. Dus de eerste auto ingame die ik kocht na mijn audi TT...... Natuurlijk mijn stukje jeugdsentiment
Edit:
Over carlist gesproken, deze kwam ik tegen op inet, gaat wat te doen voor verschillende unlocks ik vindt die mustang GT-R concept wel cool dus ben ik ff wezen googlen en kwam ik dit lijstje tegen:
bron:
http://www.xgn.nl/360/che...t-drive-unlimited-cheats/
Alfa Romeo 8c Competizione Win de "Tour of the Island" race.
All Challenges ope Haal de "Champion" rang.
Bike dealerships Ontdek alle auto dealerships.
Chrysler Firepower Concept auto Doe alle Couries missies.
Chrysler ME Four-Twelve Haal in elke Race challenge Gold.
Ford Island Haal de "Expert" rang.
Ford Mustang GT-R Concept Doe alle Vehicle Transport missies.
Ford Shelby Cobra Concept Doe alle Top Model missies.
Ford Shelby GR-1 Concept Haal goud in alle Speed Challenges.
Oahu Raceway Haal de "Pro" rang.
Paint shops Haal goud in de "Around the Crater" Race.
Tuner shops Haal de "Amateur" rang.
Volkswagen W12 Coupe Haal goud in alle Time Challenges.
Volkswagen W12 Roadster Doe alle Hitch-Hiker missies.
Walmaealamae Haven of Peace Ontdek alle wegen op het eiland om dit huis vrij te spelen.
[
Voor 20% gewijzigd door
Onno b op 30-06-2007 22:14
]