[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.700 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

Hmm, ik moet eerlijk zeggen, het spel valt me enigzins tegen, ik weet het het is al 1000 keer gezegd buggy etc... Maar om eerlijk te zijn kan ik niet eens aan de eerste opdracht toekomen vanwege crashes....

Gaat die patch er uberhaupt wel komen??

[ Voor 72% gewijzigd door Kortfragje op 24-06-2007 16:32 . Reden: servermelding was hier niet op zn plek.. ]

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vreemd

Ik heb hem al op 5 pc's zien draaien zonder problemen,

Ik heb 1 keer een crash gehad, dit wastijdens het gebruik van het zelf samenstellen van muziek bij de radio,
saved games zijn ook nog niet corrupt geraakt (allen met win XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog _nooit_ een crash gehad met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 12:09
Ik heb ook nog nooit een crash gehad, helaas wel een keer een corrupte savegame. (XP)

* Wacht eens : misschien bedoelt ie daadwerkelijk z'n auto crashen :+

[ Voor 30% gewijzigd door MEN-O op 24-06-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Bij mij is hij ook stabiel. Alleen als ik het spel opstart en vervolgens meteen met een motor ga rijden. Dan crasht het spel bij het animatiefilmpje waarbij je de garage verlaat.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Bij mij is het spel 100% stabiel. Nooit crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Heb hier ook nog nooit een crash gehad, behalve een keer of wat door mijn eigen toedoen :P Verder 1x een corrupte savegame, maar ik maakte allang daarvoor regelmatig een backup.

Enige bug waar ik last van heb is dat het spel zo af en toe ineens een seconde hapert en vervolgens weer doorgaat. Beetje vreemd als je net iemand inhaald die vervolgens ineens 100m verderop is.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje

Kortfragje

......

Check, zojuist naar mn huis gereden en model een lift gegeven... Alleen heb ik af en toe dat het beeld nogal flikkert, zeker als je de 'in-car' viewpoitn gebruikt. Herkent iemand dat wel? Grafisch vind ik het wel, wat ik al verwachtte, echt een heel mooi spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

B-Buster schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:48:
Heb hier ook nog nooit een crash gehad, behalve een keer of wat door mijn eigen toedoen :P Verder 1x een corrupte savegame, maar ik maakte allang daarvoor regelmatig een backup.

Enige bug waar ik last van heb is dat het spel zo af en toe ineens een seconde hapert en vervolgens weer doorgaat. Beetje vreemd als je net iemand inhaald die vervolgens ineens 100m verderop is.
Ik heb dat ook wel, dat ie hapert, en dat is dan in de stad. Op 't platteland nooit last, maar dan in de stad fps van 30-25 en dan af en toe een haperingetje, terwijl ik op het platteland 40-55 haal, en op t circuit bijna constant 70-80. En als je me PC-specs ziet, dat zou niet zo voor de hand liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nu begint het irritant te worden, Atari beloofd 1129837 dingen en komt het ook niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

FiXeR.nl schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:44:
Nu begint het irritant te worden, Atari beloofd 1129837 dingen en komt het ook niet na.
Op wie slaat die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch die " mid-june" zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:44:
De patch die " mid-june" zou komen.
eigenlijk in Mei al.... eigenlijk had deze game nooit zo op DVD mogen belanden, ik denk niet dat er iets aan de game verandert is sinds de open-beta ;)

Zelfs niet de installer-bug, die alle lose unprotected files uit je C: root verwijdert na een deinstall van tdu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
SyS_ErroR schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:48:
[...]
Zelfs niet de installer-bug, die alle lose unprotected files uit je C: root verwijdert na een deinstall van tdu..
Afbeeldingslocatie: http://gallery.ksilebo.com/d/5027-2/1143439398189.jpg

Serieus? Dus zelfs als ik het spel uiteindelijk zat zou zijn door bugs begint de ellende pas echt bij het verwijderen?! OMFG :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

^
Dat was bij de open-beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
SyS_ErroR schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:48:
[...]

eigenlijk in Mei al.... eigenlijk had deze game nooit zo op DVD mogen belanden, ik denk niet dat er iets aan de game verandert is sinds de open-beta ;)

Die bug is er allang uitgehaald.

Je hebt verder wel enigzins gelijk als je zegt dat er bijna niets is veranderd sinds de beta. Dat komt door die fijne mensen bij Atari, die Eden (ontwikkelaar van TDU) vrijwel geen feedback hebben teruggegeven voor de release. Men moest dus uiteindelijk de game uitbrengen en kon vervolgens pas met de feedback uit de beta's aan de gang. Uiteraard zijn er heus wel aanpassingen geweest, de uiteindelijke retail versie loopt wel een stukje beter dan de closed- en open-beta.

Aan de ene kant kun je wel zeggen dat ze dan beter hadden kunnen wachten met het uitbrengen, maar ten eerste is het Atari die dat bepaald, en ten tweede kon dat eigenlijk gewoon niet meer. De xdoos versie was al een half jaar uit, langer uitstel van de PC versie zou het denk ik geen goed gedaan hebben.

Al met al zit ik er persoonlijk niet zo mee dat het lang duurt, áls die patch maar de moeite waard is.

Verder maar hopen dat ze nog even gaan zitten voor die carpacks, ik ben ondertussen wel toe aan wat nieuwe auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah wacht al een hele poos op de patch en het carpack.. ik doe de game nogwel eens maar zoek nog een leuke snelle race waarmee ik snel geld kan verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
B-Buster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:21:
[...]

Die bug is er allang uitgehaald.

Je hebt verder wel enigzins gelijk als je zegt dat er bijna niets is veranderd sinds de beta. Dat komt door die fijne mensen bij Atari, die Eden (ontwikkelaar van TDU) vrijwel geen feedback hebben teruggegeven voor de release. Men moest dus uiteindelijk de game uitbrengen en kon vervolgens pas met de feedback uit de beta's aan de gang. Uiteraard zijn er heus wel aanpassingen geweest, de uiteindelijke retail versie loopt wel een stukje beter dan de closed- en open-beta.

Aan de ene kant kun je wel zeggen dat ze dan beter hadden kunnen wachten met het uitbrengen, maar ten eerste is het Atari die dat bepaald, en ten tweede kon dat eigenlijk gewoon niet meer. De xdoos versie was al een half jaar uit, langer uitstel van de PC versie zou het denk ik geen goed gedaan hebben.

Al met al zit ik er persoonlijk niet zo mee dat het lang duurt, áls die patch maar de moeite waard is.

Verder maar hopen dat ze nog even gaan zitten voor die carpacks, ik ben ondertussen wel toe aan wat nieuwe auto's.
Die bug is er niet uitgehaald.. Heb het zelf meegemaakt dat idd mijn C: root verdwenen was nadat ik TDU had gedeinstalleerd (corrupte savegame :().. Die bug zit er dus nog gewoon in!

Verder kan het me eigenlijk geen reet interesseren waarom deze game zoveel fouten bevat (geen feedback naar elkaar, atari bla bla bla) als ze het maar oplossen! Ik (als consument) verwacht gewoon een goedwerkende game, geen excuus-praatje! :(

Hopelijk is de patch idd de moeite waard.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@mc vice: Als je Champion bent heb je een speedrace in het midden van het eiland ergens.. moet even 300 rijden in je A-klasse auto en je tikt weer 70.000,- erbij.

@sys_error: Nou ik heb de game ondertussen minstens 3x geuninstalled en ik kan je melden dat er toen geen enkele file is gedelete die niet geacht was te verdwijnen. Ik heb er ook nog niemand andes over gehoord bij deze versie...

[ Voor 44% gewijzigd door B-Buster op 25-06-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
B-Buster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:54:@sys_error: Nou ik heb de game ondertussen minstens 3x geuninstalled en ik kan je melden dat er toen geen enkele file is gedelete die niet geacht was te verdwijnen. Ik heb er ook nog niemand andes over gehoord bij deze versie...
typisch.. want ik had er dus wel last van! Mijn boot.ini was, na een uninstall van TDU (legale DVD :)) opeens pleite.. dat was zo weer gefixt, maar toch, het hoort niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op maandag 25 juni 2007 @ 03:04:
[...]

typisch.. want ik had er dus wel last van! Mijn boot.ini was, na een uninstall van TDU (legale DVD :)) opeens pleite.. dat was zo weer gefixt, maar toch, het hoort niet!
Dit is wel grof ja, maar ik heb wel een vraag: hebben degene die hier last van hebben ook eerst de beta gespeeld of zijn er anderen bij die alleen met de DVD geinstalleerd hebben? Zou kunnen dat de beta misschien rotzooi achterlaten heeft wat dit veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:53:
[...]
Die bug is er niet uitgehaald.. Heb het zelf meegemaakt dat idd mijn C: root verdwenen was nadat ik TDU had gedeinstalleerd (corrupte savegame :().. Die bug zit er dus nog gewoon in!
Confirmative! Ik heb laatst mijn versie verwijderd en later kwam ik erachter dat mijn root leeg was doordat ik daar Putty normaal heb staan. Ik wist niet dat dit een bug van TDU was, maar het verbaast me weer niks. Ik ben blij dat ik het spel voor een leuke prijs heb kunnen verkopen. Wat een afknapper op Atari, dit. :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:37:
[...]

Dit is wel grof ja, maar ik heb wel een vraag: hebben degene die hier last van hebben ook eerst de beta gespeeld of zijn er anderen bij die alleen met de DVD geinstalleerd hebben? Zou kunnen dat de beta misschien rotzooi achterlaten heeft wat dit veroorzaakt
Ik heb idd met dat systeem ook de Beta gespeeld.. Dat was ook nog het probleem, de beta-cd-key zat nog ergens verstopt op mijn systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:47:
[...]

Ik heb idd met dat systeem ook de Beta gespeeld.. Dat was ook nog het probleem, de beta-cd-key zat nog ergens verstopt op mijn systeem..
Had ik met de warez (Oei oei oei) versie. Ik wilde even testen of het speelbaar zou zijn met mijn stuurtje (microsoft sidewinder force feedback wheel), had er slechte verhalen over gehoord. En die waren waar, gigantische fps drops: moest in het register ffb uitzetten en toen werkte het pas. Maar met alleen auto centering was het ook goed te spelen. Dus heb ik hem maar aangeschaft, want het online gedeelte maakt deze game pas leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik had TDU al een tijd weer in de kast liggen omdat het internet gebeuren niet volwaardig werkte imho.
Toch maar weer eens geinstalleerd en "it feels good to be back" Ik heb nu mijn f430 lvl3 en mv f4 als racemonster op 4 en respectievelijk 2 wielen. :D
Nu ben ik op zoek naar een lekkere cruiser(open dak). Ik heb met vanalles al een proefrit gemaakt. de gallaro is me te onstuimig, maar de db9 is me weer te loom. any ideas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MuSeLive schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:54:
Ik had TDU al een tijd weer in de kast liggen omdat het internet gebeuren niet volwaardig werkte imho.
Toch maar weer eens geinstalleerd en "it feels good to be back" Ik heb nu mijn f430 lvl3 en mv f4 als racemonster op 4 en respectievelijk 2 wielen. :D
Nu ben ik op zoek naar een lekkere cruiser(open dak). Ik heb met vanalles al een proefrit gemaakt. de gallaro is me te onstuimig, maar de db9 is me weer te loom. any ideas? :P
De XK convertible :Y)
Wel een beetje langzaam though

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 25-06-2007 16:36 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:54:
Nu ben ik op zoek naar een lekkere cruiser(open dak). Ik heb met van alles al een proefrit gemaakt. de gallaro is me te onstuimig, maar de db9 is me weer te loom. any ideas? :P
De open-top Mustang heeft vergelijkbare specs met de gewone Mustang. Met dat laatste heb ik de meeste lifts de eerste keer in de stad kunnen voltooien, dus het bleek voor mij een aangename verassing te zijn. Wel lvl 4 getuned. Weet niet trouwens als dat Saleen tuning werkt met de cabrio uitvoering...anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Als cabrio vind ik de F430 spider ook wel oké. De Cadillac XLR-V is ook relaxt ( D klasse), uhhm VW W12 Roadster (tis wel of je haat em of je vind em mooi, bij mij t eerste).

@ Turbo, de cabrio mustang kan je ook gewoon met saleen laten tunen. Overigens is er geen motorisch verschil tussen stage 2 en 3 bij die, alleen optisch iets anders. Bij stage 2 heb je wél een achterbank, bij 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
I cruise graag rond met de Maserati convertible. Dat ding rijdt heerlijk en heeft mooie dashview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:51:

@ Turbo, de cabrio mustang kan je ook gewoon met saleen laten tunen. Overigens is er geen motorisch verschil tussen stage 2 en 3 bij die, alleen optisch iets anders. Bij stage 2 heb je wél een achterbank, bij 3 niet.
W00t! Dan ga ik er eentje bij kopen, tunen en naar de custom paint brengen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Nou ik ben een behoorlijk aantal auto's afgegaan waaronder jullie suggesties. Ook nog een MC12 geprobeerd, maar dat vliegtuig is met net iets té :D. Uiteindelijk bleven de Maserati en Lambo over. de Lambo ziet er prachtig uit, reageert heel fel en heeft veel power. De Maserati is wat minder krachtig en heeft slechte remmen. Maar zijn uiterlijk, rijgedrag en vooral die diepe brom hebben me overstag gekregen. de Maserati Spyder is mijn cruise-bak geworden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:59:
[...]

W00t! Dan ga ik er eentje bij kopen, tunen en naar de custom paint brengen :9~
Wel een ding, je moet ALTIJD die blauwe nemen, die beetje lichtblauwig. Want anders krijg je kleine velgen/banden als je hem bij saleen tuned. (Bijv. als je zwarte neemt)

En ik heb vandaag met een skyline gts 4 meegereden, ge-wel-dig gevoel is dat, kan niet wachten tot ik in de virtuele versie kan gaan racen :D. Je zit binnen no-time op de 180 echt zieke shit.

Én morgen ga ik een G25 kopen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door rCk op 25-06-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net weer 2 auto's gekocht, een mooie gallardo(felgroen :9 ) en nog een mercedes mclaren slr(silver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Het is al een keer eerder gemeld maar die IRTrakcer is echt helemaal te gek O+ .
Ik heb in combitantie met de G25 echt meerdere sportwagens en classiekers in me stal staan :9 . Van de week eens kijken of ik een vid geupload krijg naar youtube.
In twee dagen btw alweer 2200KM verder, gaat lkkr rap zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Onno, doe je dan wel met een camera ofzo, zodat we jou ook met die TrackIR bezig zien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Onno b schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 03:54:
Het is al een keer eerder gemeld maar die IRTrakcer is echt helemaal te gek O+ .
Ik heb in combitantie met de G25 echt meerdere sportwagens en classiekers in me stal staan :9 . Van de week eens kijken of ik een vid geupload krijg naar youtube.
In twee dagen btw alweer 2200KM verder, gaat lkkr rap zo 8)
Dat zou wel cool zijn ja, upload maar ff wat :).

Ik heb gister de Saleen S7 Twin Turbo gekocht, poeh dat rijdt wel even anders dan een Ford GT of AM DB9. Hij brak mij iedere keer uit bij het uitkomen van hoge snelheidsbochten bij de Saleen race (tegen 7 andere S7's), maar heb het nu redelijk onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Er komt tegenwoordig nooit meer politie achter me aan. ook in de stad 3 sterren, niks... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:38:
Er komt tegenwoordig nooit meer politie achter me aan. ook in de stad 3 sterren, niks... :(
Dat Maserati doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
whoops, foutje. deze kan weg

[ Voor 89% gewijzigd door TheBrain op 26-06-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
Tot nu toe speelde ik altijd met een offline account maar speel nu een tijdje met een online account en het bevalt mij prima maar jammer dat er niet zoveel online zijn. Grappig is dat iedereen je loopt uit te dagen (niet met koplampen maar beetje macho rijstijl en zo) en volgen. Ik reed rond met mijn Aston Martin DB9 Lv. 3 en een Ferrari F430 Lv. 3 daagde mij uit dus ik dacht van laat ik maar eens proberen. Hij zette een parcours uit en die was vrij bochtig dus ik heb een kans om te winnen. Bij het optrekken was ik creemd genoeg sneller en bij het eerste bocht knalde hij al tegen iets aan en op een lange rechte stuk leek het mij dat 'ie met gemak mij kon inhalen maar dat lukte hem niet want hij had moeite met het ontwijken van tegenliggers. Mja, Aston Martin's kleven ook wat beter aan de weg dan een Ferrari in dit spel naar mijn mening.

Heb ook wat potjes verloren (tegen een Ford GT) en meestal verknal ik het door niet tijdig te remmen voor heuvels waarna je direct een bocht kunt verwachten maar de volgende twee potjes toch in diezelfde "revenge" match gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hehe, sinds vandaag dus de G25.
Hulde aan dit stuurtje hoor.
Ik moet vooral nog wennen aan de stuuruitslag (900 graden). En de koppeling links ipv de rem zoals bij me oude stuur (2 pedalen) ook nog al wennen.
Dat heb ik al vrij aardig onder de knie, remmen en koppeling niet dat ik ineens op koppeling zit te trappen om te remmen.. Maar bij het inparkeren met t sturen is het best lastig :p Hehe, maar goed 6 jaar op 200 graden, nu ineens 4,5x zo groot O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Jaja, hele andere beleving met zo'n G25.

Heb de mijne niet op die 900graden staan maar ergens tussen de 450 en 900. Anders zit je je een slag in de rondte te draaien als je op de snelweg van baan wilt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Owww... het is pas eind Juni!
Doe maar rustig aan Atari, jullie hebben nog tijd zat! :r

Ik vind TDU een gave game, maar word langzamerhand echt gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

rCk schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:09:
Onno, doe je dan wel met een camera ofzo, zodat we jou ook met die TrackIR bezig zien ? :)
Dat komt helemaal voor mekaar hoor ;) , heb hier een samsung vp110 minicam liggen dus dat is niet zo`n probleem. Videocamera, webcam en USBdisc in één :)

http://hear.nl/news/2493-Mini-Samsung-camcorder-VP-M110.html

En hier vast een linkje van een filmpje dat al op youtube staat, maar dan enkel de ingame beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=1FoZDqKRJJA
Hehe, sinds vandaag dus de G25.
Hulde aan dit stuurtje hoor.
Ik moet vooral nog wennen aan de stuuruitslag (900 graden). En de koppeling links ipv de rem zoals bij me oude stuur (2 pedalen) ook nog al wennen.
Dat heb ik al vrij aardig onder de knie, remmen en koppeling niet dat ik ineens op koppeling zit te trappen om te remmen.. Maar bij het inparkeren met t sturen is het best lastig Hehe, maar goed 6 jaar op 200 graden, nu ineens 4,5x zo groot O_o
Zelf speel ik ook met de G25 die ik speciaal voor dit spel heb aangeschaft, en hulde zecht eigenlijk te weinig over de d:)b prestaties die dit stuurtje neerzet O+ .
Heb in het begin een aardig tijdje met brakke instellingen van het stuurtje gespeeld maar kwam laatst op een tdu forum mijn huidige instellingen tegen.
900 graden draaicircel begon ik ook mee met spelen, maar zoals net ook al aangegeven heb ik dat teruggedraait naar iets van 550. Anders draai je helemaal door :P
De FF werkt nu lekker (heb `m wel ietswat laag ingesteld) en ik draai geen kwart slag meer aan `t stuur om van aan te wisselen op de snelweg.
Ik zal morgen wel f wat screens van mijn settings online gooien voor geintresseerden ;) en wellicht heeft iemand nog wel betere settings, want bij GTR2 vindt ik de FF toch nog altijd stukken realistischer :'( , jammer want TDU is zoveel toffer om te spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Onno b schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 02:49:
[...]
Ik zal morgen wel f wat screens van mijn settings online gooien voor geintresseerden ;) en wellicht heeft iemand nog wel betere settings, want bij GTR2 vindt ik de FF toch nog altijd stukken realistischer :'( , jammer want TDU is zoveel toffer om te spelen :Y
Ik heb zeker interesse in je instellingen. Wie weet voel ik me ook beter thuis in jouw instellingen. Al moet ik zeggen dat ik maar weinig heb veranderd aan de mijne, dus waarschijnlijk scheelt het een hoop.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik ben ook wel geïnteresseerd Onno, ff kijken hoe dat gaat, nu vind ik 900 graden nog wel oke, soms beetje veel.. Maar vaak gaat het gewoon nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, is er iets waarmee ik TDU kan spelen? Zodra ik de resolutie verstel naar 1680x1050 krijg ik een error met these settings are not compactible with your system :( ik heb een 128 mb 6800gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:29:
Damn, is er iets waarmee ik TDU kan spelen? Zodra ik de resolutie verstel naar 1680x1050 krijg ik een error met these settings are not compactible with your system :( ik heb een 128 mb 6800gt
Heb je wel een breedbeeld? ;) Maar ik denk niet dat je 6800gt dat trekt. Op mijn X1950Pro heeft hij er al soms een beetje moeite mee

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Maar om nog even terug te komen op mijn vorige post. Heeft iemand hier ook last van dat hij geen politie meer aan zich krijgt maar gewoon een instant boete bij 3 schildjes? En werkt het online systeem goed bij jullie? Ik zie soms wel eens wat mensen maar het meerendeel van de tijd rijd ik alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
CyPh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:31:
[...]

Heb je wel een breedbeeld? ;) Maar ik denk niet dat je 6800gt dat trekt. Op mijn X1950Pro heeft hij er al soms een beetje moeite mee
Ik heb tdu op 1680x1050 met een 6600gt kunnen spelen. Het ging niet heel erg super maar kon wel. BTW het was wel een 256mb versie. Dus misschien ligt het aan de 128mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:29:
Niet genoeg video geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
MuSeLive schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:37:
Maar om nog even terug te komen op mijn vorige post. Heeft iemand hier ook last van dat hij geen politie meer aan zich krijgt maar gewoon een instant boete bij 3 schildjes? En werkt het online systeem goed bij jullie? Ik zie soms wel eens wat mensen maar het meerendeel van de tijd rijd ik alleen.
In free roam krijg je geen cops achter je aan.. zal wel zo zijn omdat ie dat niet kan synchroniseren met andere online spelers.

Wel is het zo dat als je 3 badges hebt en dan nog eens ergens in crashed je een (dikke) boete mag aftikken, ook al is er geen politieauto in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
B-Buster schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:59:
[...]

In free roam krijg je geen cops achter je aan.. zal wel zo zijn omdat ie dat niet kan synchroniseren met andere online spelers.
Wel is het zo dat als je 3 badges hebt en dan nog eens ergens in crashed je een (dikke) boete mag aftikken, ook al is er geen politieauto in de buurt :P
Ik zou toch zweren dat ik dat in het begin van TDU wel kreeg... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Kijk bij deze mijn G25 settings voor op `t moment. Alle credits naar de onbekende persoon die deze elders op het TDU forum had gepost :*)
Wel paar settings een beetje aangepast op persoonlijke smaak :)

[img=http://img297.imageshack.us/img297/3831/tdug25gotko0.th.jpg]

Edit:
MuSeLive schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:02:
[...]

Ik zou toch zweren dat ik dat in het begin van TDU wel kreeg... :?
Klopt ik had van de week ook ineens cops achter me aan nadat ik crashte toen ik me broertje even had laten spelen. Ik had de driving aid voor hem aangezet en na het opnieuw uitschakelen hiervan had ik geen last meer van cops :) .
Misschien is dat het probleem?

@ Hieronder

Ik had dus laatst online (heb geen offline profiel meer) in free roam echt politie achter me aan. Ze reden ook duidelijk zichtbaar op me map en helaas stond ik met me neus tegen de lantarenpaal. Na even testen kwam bij botsing weer politie achter me aan. Bij het vluchten bleek dus die driving aid nog aan te staan. Maar snel weer uitgezet en sindsdien heb ik er geen last meer van :?

[ Voor 67% gewijzigd door Onno b op 27-06-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik rij vrijwel altijd zonder Driving Aid (behalve bij een Saleen of iets anders dat erg snel uitbreekt) maar dat heeft geen invloed op wel of geen cops.

Zou niet meer weten of ik ze in het begin weleens achter me aan heb gehad. Volgens mij gebeurd dat alleen bij een offline profiel in free roam, en niet bij een online profiel. Heb ook nog nooit een andere gamer met politie achter zich aan gezien, wat je dan wel zou verwachten. Behalve die badges krijg ik in die mode iig geen cops aan m'n achterbumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb deze config (zoals Onno maar dan ietsjes anders)...
http://img398.imageshack.us/my.php?image=mycontrols3yj2.jpg
Kreeg ik van n maat die ik kon van TDU, heeft ook een G25 dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

rCk schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:23:
Ik heb deze config (zoals Onno maar dan ietsjes anders)...
http://img398.imageshack.us/my.php?image=mycontrols3yj2.jpg
Kreeg ik van n maat die ik kon van TDU, heeft ook een G25 dus vandaar.
Hmm ik zie dat je de centering spring helemaal uit hebt staan in de driver, hoe gedraagt zich dat ingame wanneer je in een bocht het stuur loslaat?
Zelf heb ik de FF in het midden omdat je anders teveel kracht krijgt wanneer je auto grip verliest of juist krijgt waardoor je niet meer correct kunt sturen. Zelf heb ik ook wel eens flink in de bocht gehangen met de auto (real life) en dan heb je ook geen enorme krachten die over je stuur komen. Mja ik rij dan ook geen ferrari helaas :P
Wat mij zo enorm irriteerde bij de standaard instellingen was dat je, wanneer je 200+ rijd, je alsnog je stuur een kwart slag moet draaien voordat je van baan kon wisselen. Dat heb ik met mijn settings niet gelukkig niet meer, hoe zit dat bij jou? Van de week deze anders ook maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Over de politie:

In een online profiel krijg je politie achter je aan, indien je bij de instellingen instelt, dat er geen online interacties toegestaan zijn. Naast de politie krijg je dan ook met bots te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Jeroen O schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:30:
Over de politie:

In een online profiel krijg je politie achter je aan, indien je bij de instellingen instelt, dat er geen online interacties toegestaan zijn. Naast de politie krijg je dan ook met bots te maken.
Dat is dus praktisch hetzelfde als een Offline profiel. Toen TDU net uit was, waren er veel problemen met de servers. Dus kan best dat ik dacht dat ik online was terwijl ik dat dus niet was. :)

Net weer de millionaires challenge gedaan. Ik vind het heerlijk om overal testritjes te maken en dan de perfecte auto uit te kiezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Onno, nee dit is die config die ik van die maat kreeg , maar ik heb liever centering spring aan..
Ik hoef maar 1/8 slag te draaien wil ik een baan verwisselen... 45 graden ongeveer, dat is tevens ook ongeveer het stukkie waar de ff nog niet zo inslaat... best rustig dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of is de site van Virtuele Motor en Automobiel Club Nederland offline?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:22:
ligt het aan mij of is de site van Virtuele Motor en Automobiel Club Nederland offline?:S
Er staat iets over vermeld in dit topic...er is iets loos ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:27:
[...]

Er staat iets over vermeld in dit topic...er is iets loos ofzo.
andere link ofzo want ik heb sinds vandaag tdu legaal :P ik wou eerst kijken of hij op me pc deed dus maar wou me aan melden dus ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk wel als die setings handig zijn als ik daarlijk mijn g25 binnen heb :) .

kan je ook op 1 of andere manier een auto sturen naar een vriend die online zit? zo ja hoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:22:
VMACNL is inderdaad off-line en dat blijft ie ook. Er stond inderdaad iets over in dit topic maar dat is inmiddels verwijderd omdat het off-topic is en er iedere keer hele discussies over ontstonden.

Voor zover ik weet is er (nog) geen vervangende club.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen O op 27-06-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen O schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:00:
[...]

VMACNL is inderdaad off-line en dat blijft ie ook. Er stond inderdaad iets over in dit topic maar dat is inmiddels verwijderd omdat het off-topic is en er iedere keer hele discussies over ontstonden.

Voor zover ik weet is er (nog) geen vervangende club.
dat is mooi balen

tis net zown mooi spel en het werkt goed met vista :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Hoop echt dat die patch morgen uitkomt zodat het online-systeem gefixed word _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

MuSeLive schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:47:
Hoop echt dat die patch morgen uitkomt zodat het online-systeem gefixed word _/-\o_
En ik met mn skyline ga racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
MuSeLive schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:47:
Waarom vermoed je dat ie morgen uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:32:
[...]

Waarom vermoed je dat ie morgen uitkomt?
Ik dacht 28/29 juni toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Sys en Muse,
Hij zei 'Hoop echt'. Dat is niet vermoeden, er is wel een vermoeden dat hij de 29ste uitkwam, omdat dat door imand gezegt werd eerder. Maar hij hoopte het op de eerste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Jeeeh in één keer met me nieuwe enzo de million dollar race gewonnen :*) was wel op `t nippertje met 59,38,56 maar toch. Stage 3 tuned btw, maar handgeschakeld (flippers) en driving aid of oc :)

Naah morgen weer een dag, hopelijk met patch idd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Onno b op 28-06-2007 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje

Kortfragje

......

Hmm, ik weet het neit heb de benelux afdeling van Atari gemailed en die vent verzekerde me dat de patch deze maand uitkwam.... nog 2 dagen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Kortfragje schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:41:
Hmm, ik weet het neit heb de benelux afdeling van Atari gemailed en die vent verzekerde me dat de patch deze maand uitkwam.... nog 2 dagen dus ;)
Nou.. ben benieuwd! :P

Zaterdag ga ik een week op kamp (scouting! :)), daarna check ik wel weer of die patch er is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Hoe kan je de inzet bepalen bij een instant challenge (mp)? Ik reed rond in mijn Alfa Romeo 8c en een MV Agusta Tamburini Lv. 3 daagde mij uit. Prima en ik zet een parcours uit met veel bochten want anders maak ik geen kans. Ik heb de rit gewonnen ook al ging die l*l dwars door het bos om een stuk af te snijden en ik kreeg $10.000 erbij? Toen maakte hij een parcours en dat was alleen rechtdoor en op het laast een bocht en dat vond ik oneerlijk en heb gezegd dat ik er niet mee eens was maar hij reageerde niet dus ik kapte ermee maar toch $10.000 kwijt. Ik kan het nergens terug vinden dus het kon zo $100.000 zijn of zo. :(

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 28-06-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximum inzet kan je bij game options instellen afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Jep. Even naar 'stake' oid zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

B-Buster schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:55:
Jep. Even naar 'stake' oid zoeken ;)
Ja idd -> esc -> options -> gameoptions -> stake ;)

Maar volgens mij werd hij uitgedaagd en kon hij de race accepteren en had die ander de stake ingesteld op 10K :)

EDIT:
Hoe kan je de inzet bepalen bij een instant challenge (mp)? Ik reed rond in mijn Alfa Romeo 8c en een MV Agusta Tamburini Lv. 3 daagde mij uit. Prima en ik zet een parcours uit met veel bochten want anders maak ik geen kans. Ik heb de rit gewonnen ook al ging die l*l dwars door het bos om een stuk af te snijden en ik kreeg $10.000 erbij? Toen maakte hij een parcours en dat was alleen rechtdoor en op het laast een bocht en dat vond ik oneerlijk en heb gezegd dat ik er niet mee eens was maar hij reageerde niet dus ik kapte ermee maar toch $10.000 kwijt. Ik kan het nergens terug vinden dus het kon zo $100.000 zijn of zo.
Ja toch gelijk, begon aan mezelf te twijfelen :D :P . Als je een race hebt aangenomen en je cancelt daarna ben je je inleg kwijt ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Onno b op 29-06-2007 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Thanks, heb het ook gevonden. Maximum is dus $10.000. :)
Onno b schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 03:00:
Ja toch gelijk, begon aan mezelf te twijfelen :D :P . Als je een race hebt aangenomen en je cancelt daarna ben je je inleg kwijt ;)
Is ook logisch maar ik vond het vervelend dat ik niet zijn parcours kon accepteren. Nadat hij eentje had gemaakt begin je direct. Het was een C klasse tegen een mA Lv.3 en dat is geen probleem als er veel bochten zijn maar een rechte weg en op het laast een bocht voor de finish vond ik niet eerlijk. Ik heb dat gezegd maar hij reageerde niet, misschien dat er ook geen optie is of zo om iets anders te doen zonder geld te verliezen. Mja, $10.000 is niet zoveel maar vond het wel vervelend. :P

Verdorie, ik kan alles in mijn huis doen maar wil ik de weg op dan blijft ie hangen bij het saven. :(
Laat die bloody patch ook echt vandaag komen.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 29-06-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Is dat niet gewoon de bedoeling van revenge?

De kerel die verloren heeft wil wraak nemen op een parcour dat hij beter vindt.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Noel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:
Is dat niet gewoon de bedoeling van revenge?

De kerel die verloren heeft wil wraak nemen op een parcour dat hij beter vindt.
Automatisch ga ik ermee akkoord met zijn parcours, ik kan nergens zeggen van hier ben ik het niet mee eens totdat de race is gestart. Er zijn niet zoveel online dus ik accepteer elke challenge die ik krijg maar ik had van hem wel verwacht dat hij rekening zou houden dat ik in een C klasse rijd. Mja, zelfs met een Enzo Lv. 3 kon je die match niet winnen. Volgens mij wou 'ie zeker zijn om zijn $10.000 terug te winnen. :P

Edit: Ben nog eens keer uitgedaagd en kon ik zien in het venster dat hij er geld voor in zit. Bij de eerste keer heb ik dat over het hoofd gezien.

Edit 2: Heb ook maar eens zo'n race gedaan met zeven anderen maar die gebruiken allemaal trainers. :(

[ Voor 29% gewijzigd door D. Ninjai op 29-06-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
Well, I've finally received an update about the patch.

Unfortunately, we were not given an exact release date, but the patch is now at its final testing stages. The patch will be a zip file that contains the following:

-build notes
-the patch itself (approx. 20-30 MB)
-two new cars (Audi RS4 and Nissan Skyline R34)

When it is released, it will be available for download on the TDU community website.

Players will also be notified in-game when the patch becomes available.

This is all the information I have at this time. I know our community is becoming weary (and you folks have every right to be), but try to remain patient. It's almost done.

[ Voor 4% gewijzigd door SyS_ErroR op 30-06-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
als ze nu pas bezig zijn met het testen en wat grote bugs vinden duurt het nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

geitema schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:56:
als ze nu pas bezig zijn met het testen en wat grote bugs vinden duurt het nog wel even
Ze waren al bezig met testen, laatset fase van testen of die bugfixes NU weggewerkt zijn, en overal goed op werken.

En dat er niet snel een bugje in sluipt.

Hopelijk morgen (deze zaterdag dus, tis alweer 2 uur, laten we maar es gaan slapen) dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Eigenlijk belachelijk dat je de Beta als final in de verkoop zet waarna je maanden over een patch doet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Ach ja, met of zonder patch ik vermaak me prima met deze game en ondervindt gelukkig, tot op heden, enkel wat hinder bij de brakke verbinding met de server.
Voor de mensen die tdu niet of slecht kunnen spelen is dit natuurlijk geen mooi nieuws :/ , hopelijk worden mooie beloftes wel waargemaakt want het zou zonde zijn wanneer deze topgame door het grote publiek vergeten zou worden.
Want ik vindt dat deze game een erg orginele manier is om een racegame te presenteren. Een goed succes zou daarom wel eens een verandering kunnen brengen in de toekomst van de racegames. Grote sim werelden met realistische mede weggebruikers ownt toch wel imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

_Eend_

🌻🇺🇦

Wel een beetje weinig nieuwe auto's . Die RS4 is wel leuk natuurlijk :9~, ik heb nu bijna alle auto's en motoren wel gehad, dus een hele rits nieuwe zouden welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Eend_ schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:36:
Wel een beetje weinig nieuwe auto's . Die RS4 is wel leuk natuurlijk :9~, ik heb nu bijna alle auto's en motoren wel gehad, dus een hele rits nieuwe zouden welkom zijn.
Ik had het spel voor zo'n 3 maanden aan de kant gelegt, omdat ik het gewoon saai vond worden. Nu rij ik weer sinds een weekje 3 keer in de week ofzo. En ik moet zeggen dat ik veel auto's weer opnieuw "uitvind". De 288 GTO is echt een master auto, netzo als de TVR's. Ik heb veel meer plezier dan eerst, eerst was het alleen met de Enzo of Koenigsegg zo hard mogelijk overal planken.

AA ook maar aangezet, op 2x wel is waar, maar toch vind ik het echt een stuk verbeterd. Mn 6600 GT trekt het net. Weet uit mn hoofd even niet op welke resolutie ik speel.

Ik zit nu iig op 50% van het spel, en heb dus nog wel wat te doen. De car deliveries zijn jammer genoeg wel al allemaal gedaan, misschien begin ik wel gewoon opnieuw, lijkt me namelijk wel weer stoer. Na de patch helemaal opnieuw beginnen. En dan in de zomer lekker rustig aandoen en meer cruisen ipv keihard planken.

Vooral de RS4 vind ik vet, die Skyline boeit me vrijweinig. Heb daar namelijk nooit veel mee gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Kan iemand mij vertellen waar ik de Lamborgini Diablo GT kan kopen? :9~
Deze kan ik nergens vinden :X

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Die kan je niet kopen want die zit niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:33:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Lamborgini Diablo GT kan kopen? :9~
Deze kan ik nergens vinden :X
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=tv4mwcipnlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Bedankt, heb er 6 besteld :)
Ik lees in elke car list dattie er in zit, daarom vroeg ik et ook ff.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De carlist die in de topicstart staat, die klopt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:08:
[...]

Ik had het spel voor zo'n 3 maanden aan de kant gelegt, omdat ik het gewoon saai vond worden. Nu rij ik weer sinds een weekje 3 keer in de week ofzo. En ik moet zeggen dat ik veel auto's weer opnieuw "uitvind". De 288 GTO is echt een master auto, netzo als de TVR's. Ik heb veel meer plezier dan eerst, eerst was het alleen met de Enzo of Koenigsegg zo hard mogelijk overal planken.
Dat heb ik dus van het begin af aan dus al. Zo nu en dan een auto pakken die lekker rijdt en dan een 200KM ofzo gaan touren. Ik probeer dan géén enkele crash te maken of door `t gras te rijden. Mijn snelheid is dan ook realistischer net als mijn weggedrag. Vaak kom ik dan echt niet boven de 250KM/h uit in die 200KM. Deze manier van rijden vindt ik veel leuker dan dat 350+KM/h, al heeft dat ook altijd wel wat :)
AA ook maar aangezet, op 2x wel is waar, maar toch vind ik het echt een stuk verbeterd. Mn 6600 GT trekt het net. Weet uit mn hoofd even niet op welke resolutie ik speel.
Natuurlijk verbeterd AA de beeldkwaliteit aanzienlijk, al die karteltjes komen heel onnatuurlijk over, en met alle rechte lijnen die worden grbruikt in gebouwen, maar vooral ook de strepen op de weg is 2xAA een enorme vooruitgang in beeldkwaliteit.
Ik zit nu iig op 50% van het spel, en heb dus nog wel wat te doen. De car deliveries zijn jammer genoeg wel al allemaal gedaan, misschien begin ik wel gewoon opnieuw, lijkt me namelijk wel weer stoer. Na de patch helemaal opnieuw beginnen. En dan in de zomer lekker rustig aandoen en meer cruisen ipv keihard planken.
Vooral de RS4 vind ik vet, die Skyline boeit me vrijweinig. Heb daar namelijk nooit veel mee gehad.
Car deliveries lieten mij inzien dat ik bovenstaande manier van touren eigenlijk leuker vond dan ala need for speed vol gas. Alhoewel volgas bij tdu toch vaak synoniem staat voor bermhappen :9
Tja en ieder heeft zo zijn eigen favoriet, ik rijdt echt heel graag in m`n catterham stage 3, snel als de $#@&* en een heerlijke wegligging. Alleen boven de 230 zijn hobbels in de weg verschrikkelijk en verlies je snel de macht over het stuur.

En de jaguar XJ220 waarvan "vroeger" (10jaar geleden) twee van in arnhem stonden in de showroom _/-\o_ , mijn vader nam mij en me broertje dan mee om naar deze auto`s te gaan kijken. Dus de eerste auto ingame die ik kocht na mijn audi TT...... Natuurlijk mijn stukje jeugdsentiment :*)

Edit:
Jeroen O schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:40:
De carlist die in de topicstart staat, die klopt niet helemaal.
Over carlist gesproken, deze kwam ik tegen op inet, gaat wat te doen voor verschillende unlocks ik vindt die mustang GT-R concept wel cool dus ben ik ff wezen googlen en kwam ik dit lijstje tegen:
bron: http://www.xgn.nl/360/che...t-drive-unlimited-cheats/

Alfa Romeo 8c Competizione Win de "Tour of the Island" race.
All Challenges ope Haal de "Champion" rang.
Bike dealerships Ontdek alle auto dealerships.
Chrysler Firepower Concept auto Doe alle Couries missies.
Chrysler ME Four-Twelve Haal in elke Race challenge Gold.
Ford Island Haal de "Expert" rang.
Ford Mustang GT-R Concept Doe alle Vehicle Transport missies.
Ford Shelby Cobra Concept Doe alle Top Model missies.
Ford Shelby GR-1 Concept Haal goud in alle Speed Challenges.
Oahu Raceway Haal de "Pro" rang.
Paint shops Haal goud in de "Around the Crater" Race.
Tuner shops Haal de "Amateur" rang.
Volkswagen W12 Coupe Haal goud in alle Time Challenges.
Volkswagen W12 Roadster Doe alle Hitch-Hiker missies.
Walmaealamae Haven of Peace Ontdek alle wegen op het eiland om dit huis vrij te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Onno b op 30-06-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ben net Champion geworden en kon eindelijk op het circuit van Oahu racen. Er schijnt ook een manier te zijn om als niet-Champion te komen maar dat wist ik niet. Afijn, ik ging daar met mijn Lotus Exige Lv. 3 heen en wat een genot. Er waren een aantal Enzo's en Corvette's aan het rijden die mij met gemak inhalen op het rechte stuk maar die moeten wel even de rem aantikken voor bochten i.t.t. de Lotus die met dezelfde snelheid fluitend door de bochten kan en dan even toeteren van haha ik ben jullie voorbij... voor eventjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Onno b schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:10:
Dat heb ik dus van het begin af aan dus al. Zo nu en dan een auto pakken die lekker rijdt en dan een 200KM ofzo gaan touren. Ik probeer dan géén enkele crash te maken of door `t gras te rijden. Mijn snelheid is dan ook realistischer net als mijn weggedrag. Vaak kom ik dan echt niet boven de 250KM/h uit in die 200KM. Deze manier van rijden vindt ik veel leuker dan dat 350+KM/h, al heeft dat ook altijd wel wat :)
Same here. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker auto's als de Audi A6 pak om eens lekker rustig mee rond te gaan touren. Hard doorblazen kan af en toe best even op de snelweg, maar verder gewoon rustig tourend het eiland over.

Heb ondertussen schat ik zo'n 16.000km gereden in TDU (meerdere profielen, beta versies ook meegeteld) en uiteraard zitten daar heel wat minuten tussen waarbij de meter boven de 300 stond.. Nu alles qua races klaar is blijf ik dat rondtouren echter heel leuk vinden.
En de jaguar XJ220 waarvan "vroeger" (10jaar geleden) twee van in arnhem stonden in de showroom _/-\o_ , mijn vader nam mij en me broertje dan mee om naar deze auto`s te gaan kijken. Dus de eerste auto ingame die ik kocht na mijn audi TT...... Natuurlijk mijn stukje jeugdsentiment :*)
Een van de fijnst rijdende auto's in TDU vind ik. Ook een heerlijke auto om mee te cruisen.. ding trekt altijd dus schakelen is een weinig voorkomende bezigheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Een van de fijnst rijdende auto's in TDU vind ik. Ook een heerlijke auto om mee te cruisen.. ding trekt altijd dus schakelen is een weinig voorkomende bezigheid
Dat heb ik dus ook bij de Caterham, supersnel weg ook al rij je 50 in de 4 :)
Wanneer je echte trekpower nodig hebt schakel je terug natuurlijk, maar deze en de XJ220 staan bij mij ook in de top5. Al heb ik bij lange naog niet alle auto`s goed bereden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lotus Espirit is mijn cruise auto <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno b schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:10:
Bij mij is het altijd raggen geblazen. Heerlijk, met die XJ220 scheuren, driften, knallen maar!
Car deliveries lieten mij inzien dat ik bovenstaande manier van touren eigenlijk leuker vond dan ala need for speed vol gas. Alhoewel volgas bij tdu toch vaak synoniem staat voor bermhappen :9
Heh, daarom haat ik car deliveries: ik wil kunnen knallen, foutje af en toe moet kunnen, en ik sta soms versteld van hoe je dingen nog kan ontwijken waarvan je van te voren denkt: AHHH, ONMOGELIJK!!!!!!!! Dat geeft pas een echte kick, driftend door de bocht, heuveltje over, drie auto's recht voor je neus, geen mogelijkheid tot sturen, en er toch zonder een enkele botsing of berm-actie tussendoor knallen, met 300+ km/h. Geweldig!
Tja en ieder heeft zo zijn eigen favoriet, ik rijdt echt heel graag in m`n catterham stage 3, snel als de $#@&* en een heerlijke wegligging. Alleen boven de 230 zijn hobbels in de weg verschrikkelijk en verlies je snel de macht over het stuur.
Toen ik er even mee moest rijden vond ik het een onding. Ik zou het nu niet eens weten, want ik probeer het nooit, maar ik denk niet dat het veel beter zal zijn nu. Net als de Lotus Exige overigens, je kan met dat ding gewoon met geen mogelijkheid vol gas de bocht uit komen, dan sta je zo met je neus naar de verkeerde kant - mega-irritant.
Heh, hij stond bij mij in de buurt ook (Van Vliet), machtig. Ging je ook onder de auto kijken of er inderdaad een vlakke bodemplaat onder zat? :D
Over carlist gesproken, deze kwam ik tegen op inet, gaat wat te doen voor verschillende unlocks ik vindt die mustang GT-R concept wel cool dus ben ik ff wezen googlen en kwam ik dit lijstje tegen:
bron: http://www.xgn.nl/360/che...t-drive-unlimited-cheats/

Alfa Romeo 8c Competizione Win de "Tour of the Island" race.
All Challenges ope Haal de "Champion" rang.
Bike dealerships Ontdek alle auto dealerships.
Chrysler Firepower Concept auto Doe alle Couries missies.
Chrysler ME Four-Twelve Haal in elke Race challenge Gold.
Ford Island Haal de "Expert" rang.
Ford Mustang GT-R Concept Doe alle Vehicle Transport missies.
Ford Shelby Cobra Concept Doe alle Top Model missies.
Ford Shelby GR-1 Concept Haal goud in alle Speed Challenges.
Oahu Raceway Haal de "Pro" rang.
Paint shops Haal goud in de "Around the Crater" Race.
Tuner shops Haal de "Amateur" rang.
Volkswagen W12 Coupe Haal goud in alle Time Challenges.
Volkswagen W12 Roadster Doe alle Hitch-Hiker missies.
Walmaealamae Haven of Peace Ontdek alle wegen op het eiland om dit huis vrij te spelen.
Mja, zie hier:
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:22:
Spoiler-link voor nuttige tips:

http://www.cheatscodesgui...ats/test-drive-unlimited/

Het heet "cheats" maar eigenlijk blijft alles wat ze daar zeggen netjes binnen de regels van het spel, zijn meer hints. Hier staat ook de eerder genoemde speedrace in waar je 70k kan verdienen in 15 seconden.
Staat nog meer nuttige info tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Lekker is dat, :

Ik wilde graag deFord Shelby GR-1 gaan kopen, dus ik alle speed challenges gedaan,
ik had heel veel moeite met de laatste 160 mph halen gemiddeld met 5 radars (iedere keer 158, 159) nu heb ik hem eindelijk gehaald en wat blijkt, volgens de rankings heb ik maar 25 van de 26 wedstrijden gehaald, GRRR,
ik kan geen speed challenges meer kiezen en kan ook die auto nog niet kopen,

daar wordt je echt niet goed van !!
.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.