[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 30.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

MensionXL schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:21:
Ten eerste, dit is absoluut geen poging tot het draaien van niet-legale software.

Ik heb het spel een tijd geleden gekocht en heb ook een tijd online gespeeld. Dit alles ging goed met de originele DVD, later ging ik met een fixed-image werken omdat ik gek werd ervan om de dvd er steeds in te doen etc. Maar nu met de laatste patch krijg ik het niet meer aan de praat, de DVD heb ik hier ook niet meer, ligt nog bij een vriend die een behoorlijk end verderop woont en ik niet 1-2-3 heen kan gaan. Spelen met een no-cd crack lukt wel, maar dan kan ik niet online (TDU zegt dat ik niet de juiste versie heb om online te gaan en ik patch 1.66 moet downloaden, ik heb een crack voor 1.66 geprobeerd) en dat wil ik juist wel want ik heb het spel immers gewoon gekocht. (En heb ook alleen een online profile en heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen)

Heeft/weet iemand een oplossing? Ik heb de laatste YASU geprobeerd icm Daemon Tools en dit werkt niet.

OS is Windows XP SP2.

Mijn dank is groot. :)
DVD ophalen... :) Uitleg over het laten draaien van software met images, cracks of wat dan ook kunnen we maar beter niet gaan uitleggen. Zoals ook beschreven staat in de FAQ.

Online spelen, originele dvd nodig. Punt :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Acid_Burn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:17:
Grom:

[...]

:( :( Nog niet gefixed dus. Al die maanden op een fix gewacht... voor nop.
Neem aan dat je bekend met de fix in het register? Heb je geen FF meer, in geen enkel spel, alleen maar auto center. Maar TDU draait wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

:? nee..
geen FF is wel kut, maar beter dan niks

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Acid_Burn schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 01:28:
:? nee..
geen FF is wel kut, maar beter dan niks
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=53044

Daar staat het. Wel eerst backup maken van je reg. Zodat je makkelijk kan switchen tussen wel en geen ffb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SideSwipe schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:31:
[...]

DVD ophalen... :) Uitleg over het laten draaien van software met images, cracks of wat dan ook kunnen we maar beter niet gaan uitleggen. Zoals ook beschreven staat in de FAQ.

Online spelen, originele dvd nodig. Punt :)
Rofl onzin, stel je DVD gaat om 1 of andere reden kapot, moet je dan voor 50 euro een nieuwe kopen? 8)7 Dat hoeft toch ook niet met Windows? Ik heb gewoon een geldig serie nummer én de originele DVD alleen niet binnen handbereik. En om nou dik 100km te gaan rijden voor simpelweg een DVD'tje vind ik ook weer van de gekke.

Anywayz, we kappen ermee. Ik wil niet de regels overtreden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 28-07-2007 10:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:49:
[...]

Rofl onzin, stel je DVD gaat om 1 of andere reden kapot, moet je dan voor 50 euro een nieuwe kopen? 8)7 Dat hoeft toch ook niet met Windows? Ik heb gewoon een geldig serie nummer én de originele DVD alleen niet binnen handbereik. En om nou dik 100km te gaan rijden voor simpelweg een DVD'tje vind ik ook weer van de gekke.

Anywayz, we kappen ermee. Ik wil niet de regels overtreden. :)
Als je favoriete vaas/stoel/boek/whatever om 1 of andere reden stuk gaat, moet je ook een nwe. kopen, omdat je daar zelf ook geen kopie van kunt (of mag) maken.
Snap nooit zo goed waarom het dan met cd's/dvd's anders zou moeten zijn :?
(behalve dan als je een X360 hebt die je games bekrast, dan regelt MS nwe. dvd's voor je :P)

En er bestaat ook iets als TNT, die doen iets met post bezorgen ofzo.
Voor een paar euro heb je je TDU dvd aangetekend/verzekerd weer thuis binnen een dag of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Iva_Bigone schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:08:
[...]

Als je favoriete vaas/stoel/boek/whatever om 1 of andere reden stuk gaat, moet je ook een nwe. kopen, omdat je daar zelf ook geen kopie van kunt (of mag) maken.
(behalve dan als je een X360 hebt die je games bekrast, dan regelt MS nwe. dvd's voor je :P)
Een stoel mag je vast wel kopieren, denk alleen dat het niet zo makkelijk zal gaan 8)7
En er bestaat ook iets als TNT, die doen iets met post bezorgen ofzo.
Voor een paar euro heb je je TDU dvd aangetekend/verzekerd weer thuis binnen een dag of wat.
Mja ok, daar had ik niet aan gedacht en lijkt me idd de beste oplossing. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Een bekraste dvd kun je volgens mij ook wel terug sturen aan Atari en dan krijg je vast ook wel een nieuwe toe gestuurd. Heb het zelf ook wel eens gedaan met een ge-explodeerde disk. Verschil is wel dan, origineel heb je nog in eigen handen en die stuur je dan op :)

Maar volgens mij heb je hem wel door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 21:23
Iva_Bigone schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:08:
[...]

je betaalt voor de software, niet voor het schijfje. dat schijfje is slechts het medium waar het op staat en kost 1 euro.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ach, over een maand of 2 ligt TDU in de budgetbak, kun je voor een paar euro een reserve key, schijfje, boekje, doosje en kaart scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 04:24:
[...]

Daar staat het. Wel eerst backup maken van je reg. Zodat je makkelijk kan switchen tussen wel en geen ffb.
Dat zal ik vanavond eens gaan proberen, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmm... Valt mij nu pas op in de game... Wat doet het inhouden van de camera knop? Ik krijg dan een icoontje te zien... Maar wat het nu precies doet :? Kan het ook niet vinden in het boekje. Iemand die het wel weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Het viel mij eergisteren ook op, vroeg het mij ook al af. Na wat google-en ondekte ik dat je daarmee kunt instellen hoe snel de camera beweegt (als je bijvoorbeeld naar links en rechts kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 04:24:
[...]

Dit werkt inderdaad. Geen FF, wel naar center. Naja, iig beter dan geen stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Anoniem: 97321 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:48:
Het viel mij eergisteren ook op, vroeg het mij ook al af. Na wat google-en ondekte ik dat je daarmee kunt instellen hoe snel de camera beweegt (als je bijvoorbeeld naar links en rechts kijkt).
Ah... Ik zat al te bewegen met de muis... Want ik dacht eerst dat het mouselook was of zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

We zitten al over de 1100, dus we gaan lekker verder in

[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8

Niemand doet het, dus dan doe ik het maar :)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.