[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 30.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mjah, mijn spel liep van te voren perfect, geluid is nu qua bass wel wat minder gelukkig. Heb nooit een crash gehad en gisteravond heb ik in 3 a 4 uur tijd er 2 gehad. 1 Crash-to-desktop en 1 bsod. Daar ben ik toch wel wat minder blij mee moet ik zeggen :X

Uiteraard heb ik als eerste een skyline gekocht (+lvl3 ;)) en daarna met wat extra centen de RS4.

Enigst minpuntje wat ik nog wel vind is het op een neer schakelen, dat gaat me te traag. Als ik met het pookje van de DFP "schakel" wil ik ook dat ie schakelt en dan vrij direct. Hoe is dat met een H-Shifter (ala G25) zit ie dan ook in de versnelling op het moment dat jezelf de koppeling laat opkomen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En deel 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:26
Anoniem: 76345 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:20:
[...]

Speel jij met een stuurtje of met manueel schakelen? Of driving aids aan of zo? Want ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar met die Gransport, dan was ik, zelfs al reed ik voor zover ik kon zien redelijk perfect, toch altijd nog een flink aantal seconden te traag. Ik heb het dus ook met moeite met de MC12 gehaald.

Overigens, even een oproep. Wil iedereen die de patch geinstalleerd heeft even de volgende poll invullen:

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64031

Hoe meer stemmen hoe meer indruk de poll eventueel kan maken richting Atari / Eden. Als je (nieuwe) problemen ervaart met TDU, wil je dan ook een bugreport doen in dit topic:

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64138

Ook hier geldt, hoe meer mensen een serieuze bugreport doen, hoe meer indruk het maakt.
Heb de poll ingevuld. Balen van het geluid bij mij. Zeker bij auto's die een wat "hoog" geluid hebben (ferrari's bijvoorbeeld) is het niet om aan te horen.

-edit-
In je tweede link zie ik veel meer mensen die een "crackling sound" hebben. Nou, dat wordt vast in TDU4 opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 18-07-2007 09:42 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324

Mmm. Ik heb gisteren de patch binnen gehaald, maar ik twijfel over als ik hem wel of niet moet installeren. Ik heb op zich geen problemen met TDU zoals het is. Ik wil niet juist meer problemen introduceren (zoals sommige last hebben van het geluid), als hij het nu goed doet bij mij. Het enige zijn de nieuwe autos, maar als ik mijn installatie moet breken om twee nieuwe autos beschikbaar te maken, dan is het niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Anoniem: 76345 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:20:
[...]

Speel jij met een stuurtje of met manueel schakelen? Of driving aids aan of zo? Want ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar met die Gransport, dan was ik, zelfs al reed ik voor zover ik kon zien redelijk perfect, toch altijd nog een flink aantal seconden te traag. Ik heb het dus ook met moeite met de MC12 gehaald.

Overigens, even een oproep. Wil iedereen die de patch geinstalleerd heeft even de volgende poll invullen:

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64031

Hoe meer stemmen hoe meer indruk de poll eventueel kan maken richting Atari / Eden. Als je (nieuwe) problemen ervaart met TDU, wil je dan ook een bugreport doen in dit topic:

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64138

Ook hier geldt, hoe meer mensen een serieuze bugreport doen, hoe meer indruk het maakt.
Ik rijdt altijd met een controller, hypersports en uiteraard mannueel schakelen. Het heeft wle even gedruurd voor ik deze race uiteindelijk haalde, zat er steeds net een paar seconde boven. Die MC12 vind ik waardeloos, die rijdt veels te zenuwachtig.
Heb de poll ingevuld, hen niet echt te klagen, zijn zoals ik al eerder zei bij mij toch wel wat dingen veranderd in positieve zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 183324 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:14:
Mmm. Ik heb gisteren de patch binnen gehaald, maar ik twijfel over als ik hem wel of niet moet installeren. Ik heb op zich geen problemen met TDU zoals het is. Ik wil niet juist meer problemen introduceren (zoals sommige last hebben van het geluid), als hij het nu goed doet bij mij. Het enige zijn de nieuwe autos, maar als ik mijn installatie moet breken om twee nieuwe autos beschikbaar te maken, dan is het niet de moeite waard.
Als je onlin wilt, moet je wel upgraden, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 18:16
darkpluisje schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:24:
ik ben net begonnen met de game. Zodra ik mijn auto en mijn huis koop dan word ik door de gps naar de 1e race geleid...Dit gaat prima, en op het moment dat ik daar aan kom selecteer ik netjes singleplayer, kies ik mijn auto uit en druk ik op start...

vervolgens blijft hij daar hangen, ik zie op het beeld nog wel eens auto's voorbij rijden maar ik kan niks meer aanklikken (kan nog wel in het menu het spel afsluiten)...

rechts boven in beeld staat TDU server unavailiable

kan iemand mij hiermee helpen ?
een klein schopje van mijn probleem...

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Ik denk dat je met dit probleem beter op het Atari forum terecht kan - daar zijn vast mensen die hetzelfde probleem gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkpluisje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:38:
[...]

een klein schopje van mijn probleem...

iemand?
@darkpluisje: Even kijken, als je een race geselecteerd heb druk je op Enter om hem te starten. Dan krijg je een scherm met een blauwe boven en onder rand, terwijl de camera vliegt over de circuit die je straks gaat racen. Je kunt kiezen als je wilt een test rit maken of je drukt gelijk op Enter om hem te starten. Dan zou je voor de startlijn moeten verschijnen. Komt dit verhaal overheen met wat jij ziet?

Volgens mij had iemand ook zoiets maanden terug maar ik weet niet meer wat de oplossing was. Maar in jouw geval blijft ie dus niet hangen omdat je weer terug kunt. Anders lijkt mij het beste om de Atari forums te bekijken. Dit is niet echt een troubleshooting forum.

@J van E: Heb je gelijk in maar ik speel momenteel alleen offline met TDU (moet een andere profiel aanmaken en zo), dus dat is voor mij niet zo'n issue nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

yes!! het is me dan eindelijk gelukt :D

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/8565/jaib1.th.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:39:
[...]

@darkpluisje: Even kijken, als je een race geselecteerd heb druk je op Enter om hem te starten. Dan krijg je een scherm met een blauwe boven en onder rand, terwijl de camera vliegt over de circuit die je straks gaat racen. Je kunt kiezen als je wilt een test rit maken of je drukt gelijk op Enter om hem te starten. Dan zou je voor de startlijn moeten verschijnen. Komt dit verhaal overheen met wat jij ziet?

Volgens mij had iemand ook zoiets maanden terug maar ik weet niet meer wat de oplossing was. Maar in jouw geval blijft ie dus niet hangen omdat je weer terug kunt. Anders lijkt mij het beste om de Atari forums te bekijken. Dit is niet echt een troubleshooting forum.
nee, zodra ik op enter druk, krijg ik te zien wat ik moet rijden om een bepaalde hoeveelheid geld te krijgen. De camera blijft nogsteeds op het punt waar ik op enter drukte (dus ik zie nog het stukje weg, ik zie geen circuit) Links boven staat mijn auto, ik kan ook op andere auto selecteren klikken, maar gezien ik er maar 1 heb. Er staat dan rechts boven al: TDU server unavailable. Ik klik vervolgens op start en het deel waar de tijden stonden verdwijnt. Vervolgens kan ik nergens meer op drukken, ook niet op stop. Ik kan het spel dan alleen uit door op esc te drukken en vervolgens te klikken dat ik wil stoppen met het spel.

Het rare is, dat hij zegt niet bij de server te kunnen terwijl ik gewoon offline speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, bizar. Hoe heb je dat geflikt? En uhm... Die screenshot he, dat zou ik niet in gif doen, maar in jpeg, want dat ziet er vast een stuk beter uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226795

heey guys,
ik zit met mn handn in t haar :P
ik hep test drive geinstaleerd en als k m nu opstart gaat ie opstarten, krijg ik zwart schermpje en dan krijg ik weer t bureaublad 8)7, dus start ie niet op ;(
k hep dus exper nodig die weet wat k hier aan moet doen:)
ik had ditzelfde probleem met carbon (nfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Anoniem: 226795 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:52:
heey guys,
ik zit met mn handn in t haar :P
ik hep test drive geinstaleerd en als k m nu opstart gaat ie opstarten, krijg ik zwart schermpje en dan krijg ik weer t bureaublad 8)7, dus start ie niet op ;(
k hep dus exper nodig die weet wat k hier aan moet doen:)
ik had ditzelfde probleem met carbon (nfs)
Blijft het programma in de achtergrond draaien? Zet eens AA op application controlled in je control center van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@darkpluisje: Ben je net begonnen met het spel? Weet je zeker dat je een offline _profiel_ hebt aangemaakt? Die keuze krijg je in het begin namelijk. Als je net begonnen ben, heb je niks te verliezen, dus maak een nieuwe aan waar je zeker een _offline_ profiel maakt. Ik krijg de indruk dat hij probeert online te gaan namelijk.

@turbomartijn: How on earth did you get up there?!?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 183324 op 18-07-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hij werkt iig niet meer met YASU... (na die *^&^% patch)
EDIT: weet iemand hoe je dit spel handmatig kan verwijderen? Die *(8&* installer loopt elke keer vast met verwijderen.. :( :(]
EDIT2: Vraag is al beantwoord, bedankt rCk!

[ Voor 88% gewijzigd door S_Chief op 18-07-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226795

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:02:
[...]

Blijft het programma in de achtergrond draaien? Zet eens AA op application controlled in je control center van je videokaart.
kan het wat. uhm.. mrr uitgelegd O-) , ben niet zo'n über computerfreak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 12:01

rCk

SChief schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:58:
Hij werkt iig niet meer met YASU... (na die *^&^% patch)
EDIT: weet iemand hoe je dit spel handmatig kan verwijderen? Die *(8&* installer loopt elke keer vast met verwijderen.. :( :(
Probeer misschien Your Uninstaller 2006, ik denk dat je hem daarmee wel wegkrijgt ;) Of je verwijdert dan je TDU map, of atari als er geen andere spellen instaan en dan doe je clear bij your uninstaller en dan heb je em ook verwijderd. Als het goed is klopt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
weet zeker dat ik een offline account heb, maar heb een nieuw offline account gemaakt...

en ja hoor, hij zegt nogsteeds die melding en gaat daarna niet verder. (die melding staat ook al boven in beeld bij het kiezen van de auto's, maar daar heb je er nog geen last van...Ik kan ook gewoon het hele eiland over cruisen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 226795 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:02:
[...]

kan het wat. uhm.. mrr uitgelegd O-) , ben niet zo'n über computerfreak :P
Hé, je zit wel op Tweakers hoor... ;)

De instellingen voor AA en dergelijke vind je terug in de software van je videokaart, meestal control center o.i.d. geheten. Gewoon dubbelklikken op het Ati of nVidia icoontje in je taakbalk.

Ik ben trouwens de zoveelste die teleurgesteld is in de patch, de Murciélago klonk heerlijk "dik" en natuurgetrouw, nu stotteren en een blikkig naaimachine geluid...
Ik zal de poll en comment op de TDU site invullen en lekker weer het spel opnieuw installeren, maar dan zonder patch. En dan vervolgens maar verder offline rijden, want online zal zonder patch wel niet meer willen.

Erg jammer dit, voornamelijk omdat je ook helemaal niets aan de sound instellingen kunt doen, behalve de kanalen harder of zachter zetten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

Anoniem: 76345 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:35:
[...]

Haha, bizar. Hoe heb je dat geflikt? En uhm... Die screenshot he, dat zou ik niet in gif doen, maar in jpeg, want dat ziet er vast een stuk beter uit. ;)
met een physics trainer (offline dus) kun je sprongetjes maken met de auto... :)

vereist wel grote precisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 16:07
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/6118/20070716180822ss7.th.jpg

Over Bizar gesproken :P (gemaakt met een ninja)

[ Voor 24% gewijzigd door ALPACINO op 19-07-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Even vraagje, ik ben nu redelijk gevorderd in het spel, maar ik als ik op de map kijk en filter op bars en clubs, dan zie ik niets. Komen die nog? En wat kan je ermee?

Ook is kreeg ik een melding dat 1 of ander circuit unlocked toen ik expert niveau bereikte. Is dat dat ding onder het vliegveld? Waarom is de hoofdingang dan nog afgesloten met betonblokken :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 12:01

rCk

Nee captain dat is ford island.
Die gaat met een hele smalle over het water gaande weg naast het stadion. Je ziet hem vast wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Captain Pervert schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:13:
Ook is kreeg ik een melding dat 1 of ander circuit unlocked toen ik expert niveau bereikte. Is dat dat ding onder het vliegveld? Waarom is de hoofdingang dan nog afgesloten met betonblokken :?
Omdat die voor champions is :P
Het circuit waar jij op mag (Ford Island), ligt bij Pearl Harbor: als je op de kaart in die regio zoekt, valt het wel op, is nl. een eilandje (doh!) met 1 lange toegangsweg.

[ Voor 0% gewijzigd door 3dfx op 19-07-2007 15:46 . Reden: mental note: voortaan sneller typen en niet iets anders ertussendoor doen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hmm, klopt. :)

Maar dat circuit onder het vliegveld dan? En hoe zit het met bars/ clubs en andere dingen die ik wel kan zoeken op de map, maar die er niet zijn?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain Pervert schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:45:
Maar dat circuit onder het vliegveld dan?
En hoe zit het met bars/ clubs en andere dingen die ik wel kan zoeken op de map, maar die er niet zijn?
Speel je online? Zo nee: is alleen voor online. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
;(

* Captain Pervert schudt met zijn spaarvarken... De stilte is te snijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain Pervert schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:03:
;(

* Captain Pervert schudt met zijn spaarvarken... De stilte is te snijden
Er wordt al in de manual gezegd dat je nooit het spel 100% af krijgt als je niet online kunt. Maar ik zit ook niet online hoor dus je bent niet alleen. Een van de redenen is omdat ik eerst een beetje mijn rijvaardigheden moet tunen (geld voor iedere spel zo) ;). Maar er is veel te doen in single player hoor. Ben zelfs ook relatief laat Champion geworden, maar ik speel hem ook niet elke avond.

@darkpluisje: Raar dat hij niet begint. Je hebt wel de legale versie he, en geen gedownloaded zooi? Anders zou ik echt op de Atari forums gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:35
Argh ! na het installeren van de patch krijg ik m'n stuurtje (Rode Logitech WFF) niet meer aan de praat, terwijl ie wel degelijk werkt, in andere spellen. Herinstallatie heb ik al gedaan, ga nu eens proberen of het zonder de patch wel weer werkt. Verder nog iemand hier hetzelfde stuur ?
Dit alles met XP prof, btw

- O, en imho is het ATARI forum butt, alleen een paar schreeuwende tieners, en zeg maar geen support van atari medewerkers.

[ Voor 16% gewijzigd door MEN-O op 19-07-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 22:17

ride277

Cooled by Noctua

Na die patch kom ik niet verder dan de intro's. Daarna zwart scherm. Het enige wat veranderd is aan mijn setup is de patch en de monitor, die nu digitaal zn werk doet. Iemand tips om deze crap weer aan het werkt te krijgen?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Upgrade geinstalleerd, kan weer niet connecten na tig keer geprobeerd te hebben. Kut spul, laatste keer dat ik troep van Atari koop :(
Ik snap dit soort acties echt niet, ze maken een mooi spel, uren werk om modellen in 3D te krijgen, engine die toch netjes in elkaar zit, rijden zelf is opzich prima.. maar het is net alsof het spel 90% is, dat ze dat laatste stuk dan ook fixen zodat je een echt goed spel hebt (lees: bugs eruit, echt massive open online racing, en nog een paar kleine kritiekpuntjes die in dit topic te lezen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:14
ride277 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:37:
Na die patch kom ik niet verder dan de intro's. Daarna zwart scherm. Het enige wat veranderd is aan mijn setup is de patch en de monitor, die nu digitaal zn werk doet. Iemand tips om deze crap weer aan het werkt te krijgen?
Ik kon ook TDU herinstalleren en opnieuw beginnen nadat ik een andere monitor had aangesloten. Van een 19" TFT naar een 22" TFT... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
SyS_ErroR schreef op zondag 22 juli 2007 @ 00:16:
[...]

Ik kon ook TDU herinstalleren en opnieuw beginnen nadat ik een andere monitor had aangesloten. Van een 19" TFT naar een 22" TFT... :(
Wel backups gemaakt van je savegame hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
XlinKk schreef op zondag 22 juli 2007 @ 00:30:
[...]

Wel backups gemaakt van je savegame hoop ik.
Daar heb je niet veel aan, aangezien in die savefile ook je schermresolutie/refreshrate opgeslagen is...

Beste methode is om oude scherm er weer aan te hangen (als je nog geen re-install hebt gedaan tenmisnte :P), game starten>options, en een beetje 'universele' resolutie/refreshrate te kiezen (zoals 1024x768 @ 60Hz).

Daarna een backup maken van die savegame (zodat je iets hebt om op terug te vallen mocht), je nwe. scherm aansluiten, game starten en de gewenste resoluite/refreshrate instellen.

[ Voor 6% gewijzigd door 3dfx op 22-07-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 16:45

Krizzie

Progressive Music \o/

Eventjes geneusd door het topic over die gullwing missie, ik krijg hem maar niet perfect. Zodra ik bij de berg in de buurt komt gaat het fout. :X Ben der al een keer helemaal omheen gereden maar ook dan is het raak. Met 200 over de snelweg schansen is geen problem en met 30 over een heuveltje wel. :/

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-09-2024

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Ja hoor :S , denk f een keer een reinstal xp, omdat ik toch thuis zit uit te zieken terwijl ik op campzone zou zijn :/ . Ik vol vreugde TDU opnieuw geinstalleerd en vervolgens de patch.........

Ingame zegt ie dus dat er een nieuwere versie is, maar wanneer ik de patch probeer te installeren zegt ie dat ie al gepatcht is :?

Ondanks dat ik het echt een topgame vindt, en blijf vinden, zijn dit fouten die niet kunnen wanneer je een beta game koopt en je vervolgens na maaaaaanden wachten een patch krijgt die net zoveel elend toevoegd als wegneemt |:(

Nja moest ik ff kwijt, al 3 dgn op me kamer beetje MP3 taggen (al ruim 350GB gedaan 8)7 ) en TDU spelen wetende dat Campzone al draait, dan moet je gewoon even kunnen klagen :D

Edit:
Reinstall gedaan opnieuw gepatcht en nu werkten de knoppen van me G25 niet, ik dus kijken bij de instellingen maar daar stonden ze gewoon juist geconfigureerd. Om er zeker van te zijn dat het niet aan de instellingen lag, ik dezelfde instellingen over dezelfde instellingen instellen en waarempel het hielp :? 8)7 :*)

lol beetje onduidelijk maybe, maar bv steering right = wheel stond er al maar werkte niet, opnieuw hetzelfde instellen dus wel

[ Voor 23% gewijzigd door Onno b op 22-07-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onno b schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:46:
lol beetje onduidelijk maybe, maar bv steering right = wheel stond er al maar werkte niet, opnieuw hetzelfde instellen dus wel
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, o.a. na het installeren van andere drivers voor m'n stuur, maar ook wel eens nadat ik 'm gewoon had losgekoppeld: de instellingen kloppen dan wel, maar TDU weigert ze uit te voeren. Ik moest toen ook alles heel dom gewoon overnieuw instellen met de ZELFDE instellingen en toen werkte het weer. Heel vreemd. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-07-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
Onno b schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:46:
Edit:
Reinstall gedaan opnieuw gepatcht en nu werkten de knoppen van me G25 niet, ik dus kijken bij de instellingen maar daar stonden ze gewoon juist geconfigureerd. Om er zeker van te zijn dat het niet aan de instellingen lag, ik dezelfde instellingen over dezelfde instellingen instellen en waarempel het hielp :? 8)7 :*)

Heb exact hetzelfde gehad toen ik TDU opnieuw geinstalleerd had. Niets reageerde meer, dus ik al pissig m'n G25 opnieuw installen enzo :P

Maarja opnieuw alles instellen was dus inderdaad de oplossing. Beetje vaag.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Buster op 22-07-2007 23:05 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Maybe dus iets voor in de TS bij de FAQ ?

Want er kan dus een hoop ergenis bespaard blijven wanneer je weet wat het probleem is, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:35
Helaas heb ik hetzelfde probleem, maar ' de oplossing' werkt bij mij dus niet helaas. hij reageert helemaal niet in het instellingen menu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krizzie schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:44:
Eventjes geneusd door het topic over die gullwing missie, ik krijg hem maar niet perfect. Zodra ik bij de berg in de buurt komt gaat het fout. :X Ben der al een keer helemaal omheen gereden maar ook dan is het raak. Met 200 over de snelweg schansen is geen problem en met 30 over een heuveltje wel. :/
@Krizze: 200 over de snelweg... Je kunt natuurlijk wat zachter rijden. Het is tenslotte het afleveren van iemand anders z'n pride en joy! ;)

Maar serieus, ik keek ook niet uit na deze missie toen ik het hier las, maar toch heb ik hem in een keer perfect uitgereden. Ik gebruik een gamepad, dus ik weet niet als dat scheelt tov een wiel of toetsen. Aan de andere kant als je hem niet perfect rijdt, maakt niet uit. Je krijgt je bonus auto als je alle deliveries hebt gedaan, en je hoefd ze niet allemaal perfect te rijden.

Het enige waar je voor uit moet kijken bij een beetje "normaal" rijden vind ik, maar dat geld trouwens voor alle deliveries, is het gedrag van andere weggebruikers, die weleens links afslaan terwijl ze rechts aangeven en zo. Als je mazzel hebt krijg je zelfs een politie agente in je kont bij de stoplicht - en ik moest toen een boete betalen ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat met die Mercedes had ik inderdaad eerder als probleem aangegeven: in die haarspeldbochten in de bergen kreeg ik het niet voor elkaar om schadevrij te rijden, terwijl ik niets raakte. Midden in die bochten was er "ineens" wat schade, ook al reed ik met 15 km/u over het midden van de weg zonder auto's in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Anoniem: 76345 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:31:
Dat met die Mercedes had ik inderdaad eerder als probleem aangegeven: in die haarspeldbochten in de bergen kreeg ik het niet voor elkaar om schadevrij te rijden, terwijl ik niets raakte. Midden in die bochten was er "ineens" wat schade, ook al reed ik met 15 km/u over het midden van de weg zonder auto's in de buurt.
Had ik ook 2 maal, en heb het toen maar toegeschreven aan een bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die met die Gullwing is inderdaad heel irritant, vooral omdat ik zin heb om lekker te blazen (m'n auto waar ik echt overal mee heen ga is een Lamborghini Murciélago...) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Anoniem: 76345 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:31:
Juist dat heb ik dus ook. Zodra er veel heuvels komen gaat het fout. :X

Dacht ik een keer via de kust te rijden (50KM om ofzo :P ) stopt er zo'n truck ineens voor me neus. "Botsing" /me Gooide net niet zijn tobo het raam uit

Aangezien het wel een vet gaaf spel is ga ik er denk ik wel een stuurtje voor kopen. (en het spel ook. :X :$ ) Aangezien me oude thrustmaster (uit het Need for Speed 3 tijdperk. :P ) aanvervanging toe is (ding valt niet meer te calibreren. :P )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Krizzie schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:44:
Je kunt hem zonder problemen uitrijden door ver om te rijden.
De route van de gps is haast niet te doen. Je moest geloof ik eerst links en dan gelijk rechts. als je in plaats van gelijk rechts de derde rechts neemt dan uitrijden en daarna de gps volgen lukt het zonder problemen. Je krijgt trouwens de bonus auto ook als je deliveries niet perfect doet.Heb uiteindelijk alleen de ford concept niet perfect gereden. Daar had ik na 20 keer geen zin meer in. Zit dezelfde ongein in als de gullwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:49
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb een 19" tft scherm van samsung. Alleen is me pc niet sterk genoeg om tdu op hoge resolutie te draaien dus draai hem op 800x600. Maar als mensen praten is de tekst heel moeilijk te lezen (beetje blur achtig). Als ik me resolutie nou op 1280x1024 zet is het perfect te lezen, maar dan draait het spel niet. Kan ik hier wat aan doen, en zoja, wat dan? :)

Alvast bedankt,
Groeten, Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 20:23

B-lennium

Volvo 164 1975!

Waarschuwing:

Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

1024x768 ? en detail op erg laag

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Oh sorry, zal hem inderdaad daar even posten. En de tekst word pas duidelijk bij 1280x1024, 1024x768 en details op laag wil ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

wortelsoft schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:08:
[...]

Je kunt hem zonder problemen uitrijden door ver om te rijden.
De route van de gps is haast niet te doen. Je moest geloof ik eerst links en dan gelijk rechts. als je in plaats van gelijk rechts de derde rechts neemt dan uitrijden en daarna de gps volgen lukt het zonder problemen. Je krijgt trouwens de bonus auto ook als je deliveries niet perfect doet.Heb uiteindelijk alleen de ford concept niet perfect gereden. Daar had ik na 20 keer geen zin meer in. Zit dezelfde ongein in als de gullwing.
Heb em maar uitgereden met 175 credits verlies. :/

Vaak zat omgereden en meestal gebeurde het dan alsnog op een willekeurig moment.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Martijn1990 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:15:
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb een 19" tft scherm van samsung. Alleen is me pc niet sterk genoeg om tdu op hoge resolutie te draaien dus draai hem op 800x600. Maar als mensen praten is de tekst heel moeilijk te lezen (beetje blur achtig). Als ik me resolutie nou op 1280x1024 zet is het perfect te lezen, maar dan draait het spel niet. Kan ik hier wat aan doen, en zoja, wat dan? :)

Alvast bedankt,
Groeten, Martijn
Zet je AA & AF gedwongen uit in je driver van je videokaart en probeer dan een hogere resolutie te spelen.

Zie www.tweakguides.com en dan de systemguides voor veel handige tweaks en truucjes hoe je je performance van je pc kan verbeteren. (nadeel, dat je bij het lezen van alle systemguides, ongeveer 400paginas verder bent) Heb ik btw wel gedaan, en nooit spijt van gehad, en veeeeel voordeel uit gehaald!

Printen en markeren is wel aan te raden, mocht je zp gek zijn als mij om, ik ben geen icter maar werk in de geestelijke gezondheidszorg, een windows xp + driver-zelf-studie te gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Onno b schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:57:
[...]

Zet je AA & AF gedwongen uit in je driver van je videokaart en probeer dan een hogere resolutie te spelen.

Zie www.tweakguides.com en dan de systemguides voor veel handige tweaks en truucjes hoe je je performance van je pc kan verbeteren. (nadeel, dat je bij het lezen van alle systemguides, ongeveer 400paginas verder bent) Heb ik btw wel gedaan, en nooit spijt van gehad, en veeeeel voordeel uit gehaald!

Printen en markeren is wel aan te raden, mocht je zp gek zijn als mij om, ik ben geen icter maar werk in de geestelijke gezondheidszorg, een windows xp + driver-zelf-studie te gaan doen :P
Heb die AA en AF geprobeerd, en resolutie hoger gezet, maar dat wil niet werken. Ik ga wel gewoon oefenen met het lezen van de tekst ;)

Bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon een echte Samsung kopen : Een CRT !!! En dan bij voorkeur de 19 inch 959NF :P Kan je zonder gezeik alle resoluties gebruiken 8)

Trouwens die Gullwing missie heb ik geprobeerd om een andere weg te nemen, maar op een gegeven moment stond er iets van 150 Km. te gaan dus toen heb ik hem maar gewoon met schade gereden voor de verandering :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
idem hier met die Gullwing missie,

zelfs als je 30 reeds en de auto's voor je netjes bleef volgen ging er schade af,
ik heb toen maar besloten om een stuk om te rijden (rit werd 30 Mijl of zo iets, )
wel perfect gereden hierna, allemaals trouwens.

Helaas kan ik nu even niets want mijn videokaart is in rook opgegaan :(

Alternate wil niet helpen omdat hij 2de hands is dus ben ik bij XFX zelf bezig ( al 13 dagen ,zucht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peter F schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:16:
idem hier met die Gullwing missie,

zelfs als je 30 reeds en de auto's voor je netjes bleef volgen ging er schade af,
ik heb toen maar besloten om een stuk om te rijden (rit werd 30 Mijl of zo iets, )
wel perfect gereden hierna, allemaals trouwens.
Kom zeg, ik kan niet de enige zijn die dit gedaan hebt? Of het zou toch niet zo zijn dat ik per ongeluk een verkeerde weg ben in geslagen en onbewust een alternatieve route heb genomen :?

Soms vind ik het wel jammer dat de deliveries "one-off" missies zijn, dan had ik het alsnog kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Je ziet ook geen -*bedrag* ofzo wat je normaal wel in het rood ziet staan boven je "driving meter" gewoon ineens *poof* 25 eraf.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krizzie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:37:
Je ziet ook geen -*bedrag* ofzo wat je normaal wel in het rood ziet staan boven je "driving meter" gewoon ineens *poof* 25 eraf.
Correct, en normaal gesproken hoor je ook een apart geluidje, maar dat is in dit geval ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Iemand anders mag van mij het nieuwe topic openen met de huidige topicstart, als diegene bereidt is af en toe eens wat te updaten.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Martijn1990 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:47:
[...]

Heb die AA en AF geprobeerd, en resolutie hoger gezet, maar dat wil niet werken. Ik ga wel gewoon oefenen met het lezen van de tekst ;)

Bedankt in ieder geval :)
Herinstal van windows, en/of defragmentatie van hdd doet vaak ook al wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Equalized schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:
Iemand anders mag van mij het nieuwe topic openen met de huidige topicstart, als diegene bereidt is af en toe eens wat te updaten.
Best hoor maar mijn kennis qua forum lay-out gaat niet verder dan [b] en [quote] ;) , dus als die kennis niet echt nodig is dan wil ik wel de links kloppen maken en dat soort dingen :)

Ben niet te beroerd wat te leren, maar hele codereeksen zoals bij websites enzo daar wordt ik nerveus van :P

En alvast een polletje voor een update dan ;)

Poll: Wie wil er een club voor vaste deelnemers van dit forum?
Jaaaaaaaaaa!
Nee heb al een club, en deze is prima!
Twijfel nog, nog geen echte mening
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=219375&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 34% gewijzigd door Onno b op 25-07-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Anoniem: 183324 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:40:
Soms vind ik het wel jammer dat de deliveries "one-off" missies zijn, dan had ik het alsnog kunnen proberen...
Je kan toch de missie afbreken (desnoods 10 meter voor het afleverpunt) als je niet tevreden bent met hoe het ging en het nog eens proberen?
Zolang je niet de missie voltooid hebt. kun je 'm nog eens proberen.

Zelf boeit het me geen ene moer hoe ik zo'n auto/fotomodel/lifter aflever/afzet, en hoeveel geld/waardebonnen ik verlies met door het grasrijden/botsingen: het is een racsepel, geen davilex cursus "leer voorzichtig autorijden met de pc" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iva_Bigone schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:47:
[...]

Zelf boeit het me geen ene moer hoe ik zo'n auto/fotomodel/lifter aflever/afzet, en hoeveel geld/waardebonnen ik verlies met door het grasrijden/botsingen: het is een racsepel, geen davilex cursus "leer voorzichtig autorijden met de pc" :P
LOL ja, inderdaad heb je gelijk aan! Maar als je een auto perfect hebt afgelevered krijg je een bonus van 40K of zo (hangt af van de afstand), dus het is wel een incentive. Vwb modellen enzo ben ik met je eens, want ik heb nu genoeg bonnen en de variatie in kleding is ook beperkt - misschien een punt van aandacht voor de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 13:52

tazzman

a real boardmonkey

Anoniem: 183324 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:59:
[...]

LOL ja, inderdaad heb je gelijk aan! Maar als je een auto perfect hebt afgelevered krijg je een bonus van 40K of zo (hangt af van de afstand), dus het is wel een incentive.
Nee, je krijgt volgens mij 150% uitbetaald als je een 'perfect delivery' doet. Daar mik ik dus altijd voor want dat is weer extra cash in het handje.

Die model/hitchhiker missies doe ik eigenlijk niet.. misschien straks om het spel uit te spelen maar die kledingbonnen.. wat moet ik daar mee? Andere kleding - is dat alleen voor het optisch effect of heb je daar meer aan?

Ik bedoel ... bij een perfect delivery krjig je gewoon 50% meer harde knaken waar je dus weer betere auto's of upgrades (of meer huizen = meer parkeerplaats) voor kan kopen.. je kan dus je delivery reward direct opzetten in snellere/betere/meer auto's. Maar wat moet ik in godsnaam met kledingbonnen?

Al zou mijn character naakt in de auto zitten - dat is mij toch een worst? Tis een race game, geen Second Life ofzo :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:05

Tiny

Wat eten we?

Dat van die kleding bonnen snap ik ook niet, al moet ik zeggen dat mijn character er wel stoer uit ziet nu, met z'n rode laarsjes, bermuda en t-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
BigBadT schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:46:
Dat van die kleding bonnen snap ik ook niet
Na 5 chicks kun je volgens mij ook alle kleding van heel het spel kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Je krijgt wel punten voor het bezitten van bepaalde kleding. Daarmee kom je weer een stapje hoger op de ladder. expert champion etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:43

Entity

9000rpm

wortelsoft schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:57:
Je krijgt wel punten voor het bezitten van bepaalde kleding. Daarmee kom je weer een stapje hoger op de ladder. expert champion etc.
Mja, wat ik deed was kijken welke combinaties ik moest hebben voor de punten en dan vervolgens alleen deze kopen (zomaar willekeurig wat), want het boeit me echt niet hoe m'n karakter eruit ziet. Als ik maar leuke auto's kan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Ligt het aan mijn internet verbinding of eh... ik kan altijd maar maximaal acht spelers online zien. Hoezo massive online multiplayer. 8)7 Het zou alleen maar files worden als we letterlijk iedereen die het spel heeft gekocht kunnen zien maar die limiet mag wel omhoog worden gekrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Entity schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:05:
[...]

Mja, wat ik deed was kijken welke combinaties ik moest hebben voor de punten en dan vervolgens alleen deze kopen (zomaar willekeurig wat), want het boeit me echt niet hoe m'n karakter eruit ziet. Als ik maar leuke auto's kan rijden ;)
Ha, ja, zo heb ik het ook gedaan! Het gaat als ik het me goed herinner om twee merken waar je wat van moet hebben.

Trouwens, dat extra geld van die delivery missies kan me gestolen worden: dan zijn er wel makkelijkere manieren om geld te verdien (er is er eentje waar je binnen een halve minuut 75.000 kan verdienen of zo: het is alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Als je dat een paar keer doet (waardoor het per keer een minuut kost omdat je moet herstarten en zo) ben je binnen no time binnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:38:
[...]

Ha, ja, zo heb ik het ook gedaan! Het gaat als ik het me goed herinner om twee merken waar je wat van moet hebben.

Trouwens, dat extra geld van die delivery missies kan me gestolen worden: dan zijn er wel makkelijkere manieren om geld te verdien (er is er eentje waar je binnen een halve minuut 75.000 kan verdienen of zo: het is alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Als je dat een paar keer doet (waardoor het per keer een minuut kost omdat je moet herstarten en zo) ben je binnen no time binnen!)
Er is idd een race waarbij je in 20 seconden 70000 krijgt. Dan ben je zo binnen.

Dat extra geld kan me ook gestolen worden. Gewoon lekker scheuren en kijken hoeveel geld je overhoud. 8)

Ik heb nu al 23 huizen en 69 auto's (bijna allemaal getunend). Ik heb geen idee meer wat ik moet kopen met al het geld wat ik heb. Ben maar enzo's gaan sparen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Pimp, sinds de patch doet mn trust stuur wieletje het :D
Hier ben ik echt blij mee.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb dit spel gister voor het eerst gespeeld, aangezine er geen (pc) demo is was ik genootzaakt een ISO te downloaden (try before you buy...) ik wist datje dan niet online kunst spelen maargoed het ging ook ff puur om het proberen van de game.

dus spel geïnstalleerd en opgestart, settings goed gezet, grafics op 1680x1050 met alls op het hoogst en een nieuwe game starten. so far so good. maar toen kwam de eerste teleurstelling... de intro ziet er best wel beroerd uit... :/ beetje grafics van 5 jaar geleden :| Maargoed nog niets verloren misschien is er gewoon niet veel tijd/geld aan de intro besteed en ziet het er ingame veel beter uit!.... nou niet dus 8)7 ook ingame doen de grafics mij denken aan een game van 5 jaar oud!

Nahja eerst een auto huren... de auto's zien er gelukkig wel redelijk goed uit (nog niet extreem goed ofzo) huis kopen en eerste auto kopen, Het rijden gaat verder ook wel ok, maar de omgeving blijft vrij lelijk... en dan van die achterlijk hoge stoepranden aan de zijkant van de weg... waar gaat dat over.

Maar ben ik nu de enige die dit zo ervaart? ik snap ook wel dat de essentie zit in de online gameplay, maar als het er grafisch ZO uitziet vraag ik me af of dat voldoende is... ben iig blij dat ik hem niet direct gekocht heb.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zwaartepunt op de online gameplay.. hmm... voor mij niet eigenlijk. Of niet meer. Een keer touren met een paar ( 8 ) mensen is leuk voor een keer, maar meer ook niet.

Dat je af en toe iemand online tegenkomt, ook dat is grappig.. voor een keer.

Verder vind ik het online deel slecht afgewerkt met niet werkende lobbies, clubs die veel te klein zijn, clubraces die niet lekker werken en maar 8 mensen tegelijk.

Aan de andere kant vind ik de graphics dan weer wel ok. Het is zo een groot gebied wat er bestreken wordt dat ik mij afvraag of je met de huidige specs meer kan verwachten. En de auto's zien er imo gewoon goed uit.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

een groot gebied heeft opzich niets de maken met de grafische kwaliteit.

neem oblivion of stalker gigantisch grote buiten gebieden maar grafisch erg top. het is alelen meer werk om mooiere modellen en meer hoge res textures te maken. idd de wagens zijn mooi maar stkeen daardoor wel erg af bij hun omgeving. Ik vind het er aardig gedateerd uit zien iig.

maar misschine komt het ook allemaal wel omdat ik ook bezig ben met Dirt dan si het verschil heeel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Chaoss schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:16:
een groot gebied heeft opzich niets de maken met de grafische kwaliteit.

neem oblivion of stalker gigantisch grote buiten gebieden maar grafisch erg top. het is alelen meer werk om mooiere modellen en meer hoge res textures te maken. idd de wagens zijn mooi maar stkeen daardoor wel erg af bij hun omgeving. Ik vind het er aardig gedateerd uit zien iig.

maar misschine komt het ook allemaal wel omdat ik ook bezig ben met Dirt dan si het verschil heeel erg groot.
Laadtijden is denk ik een groot verschil. Ik kan alleen over Stalker praten, maar daar heb je tussen de gebieden een redelijke laadtijd. In TDU niet. Daarnaast vind ik de graphics van Stalker ivm de performance maar matig.

Maar ik snap je punt in principe wel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:16:
Dat heb ik nou ook. TDU ziet er naast DiRT erg cartoonish uit: kleurboekgroene bomen en dat soort werk, terwijl in DiRT de bomen ECHT BOOMgroen zijn. Daarnaast mis ik next-gen dingetjes als bloom in TDU. Het is allemaal nogal HARD, grafisch gezien. In DiRT denk ik regelmatig een film te bekijken, het is soms NET echt: in TDU zit ik constant in een stripboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:54:
Dat heb ik nou ook. TDU ziet er naast DiRT erg cartoonish uit: kleurboekgroene bomen en dat soort werk, terwijl in DiRT de bomen ECHT BOOMgroen zijn. Daarnaast mis ik next-gen dingetjes als bloom in TDU. Het is allemaal nogal HARD, grafisch gezien. In DiRT denk ik regelmatig een film te bekijken, het is soms NET echt: in TDU zit ik constant in een stripboek.
Bloom ?!?! Je bedoelt HDR hoop ik en dat zit er dus gewoon in ;)

Zelf vind ik de Graphics wel tof als ik alles voluit zet op 1600x1200 maar op de een of andere manier voel ik me steeds minder geneigd om het spel te spelen :/

Misschien moet ik er nog een keer flink zin in krijgen ofzoiets ik weet het niet ... Al met al blijf ik er wel bij dat we blij mogen zijn dat er überhaupt zo'n game is uitgekomen denk ik maar elke keer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

als je dat al tof vind moet je idd Dirt eens aanzetten van j van e ook zegt dat ziet er af en teo bijna fotorealistisch uit. TDU mag dan wel HDR ondersteunen maar ik zie er weinig van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:54:
[...]

Als je de HDR aanzet krijg je wel van dat hoog constrast die je ook in Dirt ziet (tenminste van wat ik gezien hebt), alleen als je een nVidia kaart hebt gaat dat niet samen met AA (de een of de andere). In mijn geval heb ik een tijdje met HDR gereden modat het wat realistische uitziet, maar uiteindelijk weer de AA aangezet, want dan zien de autos wat gelikte uit :P
En het is ook wat je mooi vind. Ik had gevoel bij NFS:MW bijvoorbeeld waar ook dat hoog constrast inzit, alsof je de hele tijd in een droom zat ofzo. Iets teveel voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Anoniem: 183324 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:56:
[...]

Als je de HDR aanzet krijg je wel van dat hoog constrast die je ook in Dirt ziet (tenminste van wat ik gezien hebt), alleen als je een nVidia kaart hebt gaat dat niet samen met AA (de een of de andere).
AA+HDR kan in principe wel met een Nvidia kaart, alleen moet het er 1tje uit de Geforce 8 reeks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk behoorlijk jammer dat er geen enkele GoT Club meer is... :( Spel heb ik eigenlijk geen problemen mee, 1024*768 (17" tja..) met alles op high loopt helemaal perfect. (40 fps) Het spel loopt hier niet vast en heb er gewoon lol mee.

Iemand ging me net uitdagen voor een 20km trackrace. Ik ben pas net begonnen aan online, dus ik doe het met een RS4 Stage 3 Tuning, hij had een Aston Martin DB9. En ja hoor, wie wint er.. Me! Die gast kan m'n geweldige Quattro gewoon niet bijbenen in de bochten, en als het rechte stuk daarna komt, dan is zijn V12 gewoon te lomp (heb em zelf in offline profiel, vind em alleen heel erg mooi!), mijn V8+lvl.3 gaat dan gewoon vrolijk ervandoor! Maar jammer genoeg geen geld voor de race, was voor de lol. Ach ja, dan maar gewoon die doodsaaie autobezorgingen perfect rijden...

Valt het jullie zelf ook op dat er een hoop mensen zijn die gewoon niet kunnen rijden? Saleen S7 rijd naast me (geen race), hij toetert, dus ik ga van 6 naar 3 en trap het gas vol in, en ik ben gewoon weg, hij?, kennis gemaakt met een autobumper van iemand anders... Even later, een Vanquish S, hij schreeuwt door zijn mic. drag drag drag! Dus ik zeg: Rolling start? Hij: Yes yes yes!!! Nou ja, kost toch niks, nog steeds met RS4 S 3, hij telt af, 3,2,1, en ik ben weg, hij? heeft een boom gekust.. Sjeesh, ga leren rijden!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
SChief schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:49:Even later, een Vanquish S, hij schreeuwt door zijn mic. drag drag drag! Dus ik zeg: Rolling start? Hij: Yes yes yes!!! Nou ja, kost toch niks, nog steeds met RS4 S 3, hij telt af, 3,2,1, en ik ben weg, hij? heeft een boom gekust.. Sjeesh, ga leren rijden!! :P
Misschien was jou connectie wel zo dramatisch dat je hem van de weg gelagd hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Las net op de BBC Crackdown wins Developer Award, dat Eden hebben een prijs gewonnen voor het best benutten van online mogelijkheden met TDU...Commentaar...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 183324 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:56:
Las net op de BBC Crackdown wins Developer Award, dat Eden hebben een prijs gewonnen voor het best benutten van online mogelijkheden met TDU...Commentaar...? ;)
"French development firm Eden Games won the award for best use of online for test Drive Unlimited"
Wtf... ik kan hier eerlijk best pissig om worden. Leer eerst eens een lobby werkend maken stelletje rotfransozen!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Misschien zijn ze daar een patch of 5 verder? :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:39
Onno b schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 01:32:
[...]

En alvast een polletje voor een update dan ;)

Poll: Wie wil er een club voor vaste deelnemers van dit forum?
Gaat er naar aanleiding van de uitslag van deze poll ook een GOT-club opgericht worden?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wat is eigenlijk de snelste wagen in de game? :)

Ik heb zojuist mijn Saleen naar level 3 getuned en 400Kmh is op een rechte weg makkelijk te doen. Is er nog een snellere wagen? De Mclaren F1? aangezien die standaard al 378 kan.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Denk inderdaad de F1 die gaat bij mij in ieder geval een stuk sneller dan de saleen. Allebei stage 3. En de F1 ligt ook nog eens 10x zo goed op de weg.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Krizzie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:09:
Wat is eigenlijk de snelste wagen in de game? :)

Ik heb zojuist mijn Saleen naar level 3 getuned en 400Kmh is op een rechte weg makkelijk te doen. Is er nog een snellere wagen? De Mclaren F1? aangezien die standaard al 378 kan.
De Mc Laren zou inderdaad nog harder moeten lopen: 424 Km/u op lvl3 tuned, ik ben zelf tot de 410 gekomen, toen was de weg "op" en zat ik in een boom... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
De Saleen is gewoon een wagen die echt stoer is, vol het gas in trappen, ik sta altijs weer versteld hoe snel ik op de 300+ km/h zit. Heb er 411 mee gereden. Met de Mclaren F1 heb ik 420 km/h gereden en met de koenigsegg heb ik 434 km/h gereden. (dit was trouwens alleen een snelheids test die ik offline heb gedaan en het verkeer uit heb gezet, verder rij ik altijd met het verkeer aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

heeft iemand voor mij een werkende link voor deze download : TDU PC Patch 1.66A
bij mij doet die het niet op de test drive site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

NRR schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:51:
heeft iemand voor mij een werkende link voor deze download : TDU PC Patch 1.66A
bij mij doet die het niet op de test drive site
Net precies gedownload en werkt prima. Gewoon de site aanhouden die testdrive vanzelf opent.

De patch heeft bij mij eindelijk wat grafische bugs verholpen, maar ik heb één probleem: ik krijg nu elke keer een crash to desktop als ik een bepaalde race wil starten, 120mph downtown in het noorden van het eiland.

Hebben nog meer mensen dit probleem? Ik kan nu het spel niet uitspelen omdat ik deze race mis :(

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Jeroen O schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:51:
[...]

Gaat er naar aanleiding van de uitslag van deze poll ook een GOT-club opgericht worden?
Was ik wel van plan ja :)

Edit:

Equalized vertelde een paar post terugdat ie de TS van de hand wilde doen. Op zich wil ik deze best overnemen met de bedoeling een gezellige communitie samen te brengen online in TDU, en de TS een snelle link zijn naar nieuwe patches etc.

Dat betekend waarschijnlijk wel dat ik een website op mijn server moet gaan runnen voor als we een serieuze club op touwen krijgen.
Daar zit wel wat studie voor mij aan vast, aangezien ik niet eerder een website heb gemaakt.

Ik wacht daarom nog even het antwoord van Equalized af, maar gzien de statistieken in de Poll moet zo`n club er idd ook gewoon komen, en moet daar niet al te lange tijd overheen gaan ;)

Keep ya all informed but I`m @ Capmzone @TM, dus niet al helder om de boel helemaal up to date te houden :? 8)7 |:( :P 8) _/-\o_ (waar ben ik toch helemaal mee bezig? -> zuipen zuipen en roken, helemaal waus genieten met onze clan genaamd saus! . -> stomkop -> hoeft geen uitleg -> 't is gewoon cool om zat te zijn met 100derden andere tweakers bij elkaar en dan het sociale asspect verkiezen boven 't virtuele en in elkaars tent genieten van beamer of juist geluidsapparatuur -> _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9

[ Voor 77% gewijzigd door Onno b op 27-07-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe je kan zien wie je vrienden zijn en waar je ze kan toevoegen/verwijderen zonder te zien? Ik word er helemaal ziek van, probeer een vriend toe te voegen (hij is er nu niet), iemand te wissen die ik perongeluk toegevoegd heb toen ik em zag, is het allemaal zo lastig of ben ik nou moeilijk aan het doen??

Vraag is beantwoord: Download GameSpy Comrade om mensen te verwijderen, toevoegen doe je alleen als je ze ziet. Bedankt iedereen! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 28-07-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ten eerste, dit is absoluut geen poging tot het draaien van niet-legale software.

Ik heb het spel een tijd geleden gekocht en heb ook een tijd online gespeeld. Dit alles ging goed met de originele DVD, later ging ik met een fixed-image werken omdat ik gek werd ervan om de dvd er steeds in te doen etc. Maar nu met de laatste patch krijg ik het niet meer aan de praat, de DVD heb ik hier ook niet meer, ligt nog bij een vriend die een behoorlijk end verderop woont en ik niet 1-2-3 heen kan gaan. Spelen met een no-cd crack lukt wel, maar dan kan ik niet online (TDU zegt dat ik niet de juiste versie heb om online te gaan en ik patch 1.66 moet downloaden, ik heb een crack voor 1.66 geprobeerd) en dat wil ik juist wel want ik heb het spel immers gewoon gekocht. (En heb ook alleen een online profile en heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen)

Heeft/weet iemand een oplossing? Ik heb de laatste YASU geprobeerd icm Daemon Tools en dit werkt niet.

OS is Windows XP SP2.

Mijn dank is groot. :)

[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 27-07-2007 19:26 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
SChief schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:05:
Kan iemand mij uitleggen hoe je kan zien wie je vrienden zijn en waar je ze kan toevoegen/verwijderen zonder te zien? Ik word er helemaal ziek van, probeer een vriend toe te voegen (hij is er nu niet), iemand te wissen die ik perongeluk toegevoegd heb toen ik em zag, is het allemaal zo lastig of ben ik nou moeilijk aan het doen??
Simpel: Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:21:
Ik heb de laatste YASU geprobeerd icm Daemon Tools en dit werkt niet.
Gewoon die image even fikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
SChief schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:05:
Toevoegen kan alleen als je ze in-game ziet, en verwijderen kan (voor zover ik weet*) alleen als je Gamespy Comrade installeert, en daarmee je friendslist aan gaat passen.

*Er staat ergens wel een lijstje met je TDU friends op je harddisk, maar dat wijzigen haalt niks uit weet ik uit ervaring: de verwijderde personen zie je in-game dan nog steeds als je op friends filtert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Grom:
Performance issue with MS Sidewinder Wheel: Atari is aware of low frame rate with MS Sidewinder. Please note that Microsoft no longer supports the use of such peripheral under Windows XP.
:( :( Nog niet gefixed dus. Al die maanden op een fix gewacht... voor nop.

[ Voor 13% gewijzigd door Acid_Burn op 27-07-2007 22:18 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.