[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Test Drive Unlimited

Index

Topicregels
Algemeen
Gameplay
Releasedates
Systeemeisen
Links
Cars
FAQ
Screenshots
Trailers
GoT TDU Club?
Polls
Vorige delen

Topicregels
  • Hou het leuk en nuttig voor iedereen. Posts zoals, 'ik heb hem binnen en ga hem nu installeren!' zijn voor niemand interessant, post liever je ervaringen met het spel als je hem gespeeld hebt.
  • Niet dit hele topic te vervuilen met technische vragen. Af en toen een klein vraagje is prima, maar voor grote problemen: open een topic met een goede startpost in SPV.
Algemeen

Test Drive was ooit één van de meest toonaangevende racegamereeksen op de PC, maar we hebben het dan over begin jaren negentig. Ontwikkelaar Accolade, later overgenomen door Atari, wist na hun eerste succes niet veel anders te produceren dan tweederangs 'Need for Speed' klonen, waardoor de reeks enigszins in het slop is geraakt.

Daar komt hopelijk nu verandering in met de komst van Test Drive Unlimited, waar je achter het stuur kruipt van diverse dure wagens. De online ervaring staat voorop, waarin je strijdt om het beste wagenpark en het meeste aanzien.
Gameplay

Singleplayer
In de Singleplayer-mode begin je net als in Need for Speed, onderaan de ladder met de ‘langzame’ auto’s. Door het winnen van races en uitvoeren van opdrachten verdien je geld, waarmee je je wagenpark kan uitbreiden en diverse performance upgrades voor je auto kan kopen.

Multiplayer
On-line neem je het tegen elkaar op waarbij je zelf het parcour kan uitzetten. Natuurlijk kun je ook samen het eiland verkennen en een beetje rondcruisen. Tijdens een multiplayer sessie zie je de 8 dichtstbijzijnde spelers in jouw buurt, meer is helaas niet mogelijk.

Het geheel speelt zich af op Oahu (Hawai) waar je meer dan 1600 km aan wegdek tot je beschikking hebt, een navigatiesysteem mag daarom ook niet ontbreken. Er is voor dit eiland gekozen vanwege de grote diversiteit aan wegen en natuur. Ook is het eiland tot op de milimeter (lees meter) exact nagemaakt door middel van satellietopnamen.
Daarnaast:
• Keuze uit meer dan 125 auto's. De autodealers staan verspreid over het eiland.
• Car upgrades + verschillende maten velgen
• Koop huizen en garages om je ‘paardjes’ te stallen
• Je mannetje/vrouwtje aankleden (zie screenshots)

Release Dates

ConsoleRelease Date
Xbox360Out now! (5 september)
PCOut now! (2 maart)
PS2Out now!
PSPRelease op 30 maart

Systeemeisen PC

Windows 2000 / Windows XP / Windows XP 64-bit / Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI X800 series
ATI X700 series
ATI X600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 8800 series
NVIDIA GeForce 7900 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series

Links

De officiële website
Test Drive Unlimited

Reviews van Test Drive Unlimited
XBox360 - DriverHeaven
XBox360 - Gamespot

Overige sites met leuke informatie
Car Specs etc.
Forum.fok.nl
Gamer.nl
Gaming.Hexus.net
IGN
Ownage.nl

Map van Test Drive Unlimited - 1.47mB
Kaart van alle tuneshops
Kaart van alle autodealers

Cars

De zo compleet mogelijke lijst :)
Sommige modellen staan twee keer vermeld, meestal gaat het hier dan om de convertible versie, dak er af dus >:)

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! Tortelli, bedankt voor het hosten :) polo1987 heeft bij het originele bestandje ook de gegevens van getunede auto's gezet, wat je hier kan downloaden.

AC Cobra 427
AC Cobra 289
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V
Alfa Romeo 8C Competizione
Ascari KZ1
Aston Martin DB4 GT Zagato
• Aston Martin DB7 Zagato
Aston Martin DB9 Coupé
Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Vanquish S
Audi A3 3.2 Quattro
Audi A6 4.2 Quattro
Audi RS4 Cabriolet
Audi TT Coupe
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Camaro Z28
Chevrolet Corvette C6 Coupe
Chevrolet Corvette Stingray '69
Chevrolet SSR
Chrysler 300C SRT-8
Chrysler ME Four-Twelve
Dodge Viper SRT-10
Farboud Supercharged GTS Prototype
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo
Ferrari 250 GTO
Ferrari 288 GTO
• Ferrari F430 Coupé (gezien in nieuwe trailer, screen volgt)
Ferrari F430 Spyder
Ford GT
Ford Mustang Convertible
Ford Mustang GT
Ford Mustang GT-R Concept
Jaguar E-Type
Jaguar XJ220
Jaguar XK
Koenigsegg CC8S
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countach 25th Anniversario
Lamborghini Diablo GT
Lamborghini Gallardo Coupé
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Gallardo SE
Lamborghini Miura P400SV
Lamborghini Murcielago Coupé
Lamborghini Murcielago Roadster
Lotus Elise
Lotus Esprit
Lotus Exige
Caterham CSR 260 (rechtsboven)
Maserati 3500 GT
Maserati Gransport Spyder
Maserati MC12 Stradale
McLaren F1
McLaren F1 GTR
Mercedes-Benz AMG CLK DTM
Mercedes-Benz AMG CLK55
Mercedes-Benz AMG SLK55
Mercedes-Benz 300SL
Mercedes-Benz SLR Mclaren
Nissan 350Z
• Nissan Skyline
M12 GTO-3R
Noble M14
Pagani Zonda C12 S
• Pagani Zonda Roadster
Pontiac Firebird
Pontiac GTO
Saleen S7
Saturn Sky
Shelby Cobra Concept
Shelby Cobra Daytona Coupé
• Shelby GR-1 Concept
Shelby GT500 ‘67
Spyker C8 Laviolette
Spyker C8 Spyder
Spyker C8 Spyder T (Meer vermogen dan de C8 Spyder)
TVR Sagaris (de rode)
TVR Tuscan (linksboven)
Volkswagen Golf R32
Volkswagen W12 Roadster
Volkswagen W12 Coupé
Weismann Roadster MF3
FAQ

Hieronder vind je een kleine FAQ (Frequently Asked Question) over veel voorkomende problemen met TDU. Kijk deze dus eerst door voordat je klakkeloos in het topic post (gebruik sowieso de search).

:? Hoe zet ik mijn eigen playlists in de TDU radio?

1) Maak in Winamp je eigen playlist en save deze als m3u file. Zet eventueel shuffle aan als je wilt dat je nummers willekeurig afgespeeld worden.

2) Maak in de map Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\<profielnaam> de map Radio aan.

3) Maak in deze map een directory naam aan die begint met Radio (Bijv Radio Frans Bauer)

4) Kopieer de m3u file naar de Radio map.

Bijvoorbeeld:

Mijn documenten\Test drive unlimited\<profielnaam>\Radio\Radio Frans Bauer\Frans Bauer.m3u

Let op!! Gebruik geen m3u files die in Windows Media Player gemaakt zijn, hierdoor kan TDU vast lopen! De oplossing is om de m3u bestanden uit je profiel te verwijderen, en deze opnieuw met bijvoorbeeld Winamp te maken.

:? Ik heb de originele versie van TDU geinstalleerd, maar hij vraagt helemaal niet om de cd-key/serial. Ik kan ook geen online profiel aanmaken, help!

Als je hiervoor de beta hebt gebruikt zit die cd-key waarschijnlijk nog in de weg. Om deze te verwijderen ga je naar Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited en verwijder je het bestandje CDKey.txt.

:? Ik speel TDU met een racestuurtje, maar ik heb soms FPS drops tot onder de 10! Hoe komt dit?

Er zijn bugs waardoor sommige stuurtjes in combinatie met force feedback voor framedrops zorgen. Dit is op te lossen door force feedback in options helemaal uit te zetten. De stuurtjes waarvan bekend is er geen problemen zijn:

Thrustmaster RGT PRO Clutch Edition (3 pedals)
Thrustmaster Rally GT PRO Force Feedback
Thrustmaster F1 Force Feedback
Thrustmaster NASCAR Pro Force Feedback 2
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback
Thrustmaster ENZO Force Feedback
Thrustmaster ENZO 2-in-1 Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster ENZO Wireless Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster Dual Trigger Wireless PC
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Wireless Rechargeable
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Version 1, 2, 3, 3.2 and 4 (Note: No Force Feedback on these gamepads)
Thrustmaster Firestorm Dual Power Version 1, 2, 3, 3.2 and 4
Thrustmaster 360 Modena Force UPAD
Thrustmaster T-Mini 2-in-1
Thrustmaster T-Mini 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1 Rumble Force

Logitech Rumblepad 2
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G25

Microsoft Xbox 360 Controller for Windows

Saitek P880
Saitek P990
Saitek P2600
Saitek P2900
Saitek R220 Digital

Logitech Rumblepad 2
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G25

Er zijn natuurlijk nog meer stuurtjes, maar het is niet van elk stuurtje bekend. Het hoeft ook niet perse voor framedrops te zorgen, bij sommige mensen werkt het wel gewoon goed.

:? Ik kan niet naar de accountservers connecten, hoe komt dit?

1) Af en toe liggen de accountservers plat, dit is dan tijdelijk. De oplossing is dus even wachten en het later nog eens proberen.

2) Check of je achter een firewall/router zit die de boel blokkeert.

3) Het kan dat je inloggegevens niet kloppen. Als je hier problemen mee hebt kan je het best gewoon een nieuw profiel in TDU aanmaken (niks met gamespy doen), als het goed is lukt het nu wel.

:? Kan ik mijn savegame vanuit de beta of de 'extended demo' naar de full version overzetten?

Ja, offline savegames kan je gewoon overzetten. Als je online wilt gaan spelen moet je echter een nieuw account aanmaken.

:? Mijn savegame is corrupt of ik heb in eens een heel ander character

Soms zijn je savegames ineens corrupt. Dit kan het gevolg hebben dat je helemaal overnieuw moet beginnen of dat je bijvoorbeeld allemaal andere auto's en een ander character hebt. Dit kan verschillende (onduidelijke) redenen hebben. Ik adviseer je in ieder geval vaak je savegame te back-uppen, zodat je niet overnieuw hoeft te beginnen als je savegame corrupt is.

Je savegame vind je hier: Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\<profielnaam>

Er is een handig programmaatje dat om elke minuut een back-up van je savegame maakt. Het programmaatje kan je hier downloaden, met dank aan fsfikke :) Plaats het bestandje in Mijn documenten\Test Drive Unlimited en run copy.cmd.

Screenshots

Meer screenshots hier:
IGN Screenshots
Gamespot PC screenshots
Gamespot XBox360 screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/pc_screens02/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_001.jpg
Trailers

Playlist met een aantal trailers

De Open Bèta

Het duurde lang, en vele tweakers hebben inmiddels vele emmertjes zweet leeg kunnen laten lopen in de gootsteen, maar uiteindelijk was het dan zover, op zaterdagochtend 27 januari 2007 (GMT) lanceerde FilePlanet haar volledige Open Bèta.

LET OP: Hiervoor zijn 25.000 keys beschikbaar, OP=OP! :)

! WAARSCHUWING !
Zodra je de Open Bèta (die afloopt op zondag 4 februari 2007) van je computer wilt verwijderen, doe dit dan handmatig! De auto-uninstaller schijnt een aantal fundamentele opstartbestanden uit je Windows-map te verwijderen, hierdoor kunnen ernstige problemen ontstaan! ;(

**De Open Beta is inmiddels geeindigd, het officiele spel is in de winkels verkrijgbaar :)**

GoT TDU club

GoT zou GoT niet zijn als er geen door GoTters opgerichte club zou zijn. In Test Drive heb je namelijk de mogelijkheid een club te openen. De leader van die club kan dan mensen uitnodigen om ook lid van deze club te worden. Het doel van zo'n club is om elkaar makkelijker te vinden en samen te kunnen racen of cruisen.

Als jij het leuk vind om samen met andere mensen een tochtje te maken, kijk dan even op het forum van deze club, die overigens Virtuele Motor en Automobiel Club Nederland (afgekort VMACNL) heet. Iedereen is welkom, dus neem gerust een kijkje.

Echter: gameafspraakjes, het regelen van clubzaken en andere offtopic dingen horen _niet_ in dit topic thuis! Ga daarvoor naar het forum van de club of zoek elkaar op via een instant messenger. GoT is ook op geen enkele manier betrokken bij de club, en staat dus volledig los van GoT.
Polls

Poll: Wat vind je van Test Drive: Unlimited? (Schaal 0-10)
[0-1] Slechtste game ooit gemaakt!
[1-2] Dit is shreddervoer.
[2-3] TD:U, dat kan toch wel beter?
[3-4] Uitslapen > TD:U .
[4-5] Matig spel.
[5-6] Kent Atari het woord 'originaliteit'?
[6-7] TD:U kan er wel mee door.
[7-8] Deze game is zwaar ok!
[8-9] Supergoed racespelletje!
[9-10] Deze MMOR is da bomb!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=166553&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Vind je dat de gevonden bugs goed aangepakt zijn?
Ja, ik vind amper bugs!
Nee, er zijn nog veel slordigheden.
Matig, beter dan de beta, maar nog teveel bugs.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=172377&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Vorige delen

[X360/PC] Test Drive Unlimited
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5

Wil je meehelpen?

Toevoegingen en hulp zijn altijd welkom. Voor aanpassingen/foutjes in de TS, stuur een DM naar Equalized. Originele startpost gemaakt door eXe en door Jejking en mij geupdate tot wat het nu is! :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:34
Misschien even bijwerken, ik neem aan dat de Open beta niet emer zo open is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Tjonge deel 6 alweer. Oke heb dus een Enzo gekocht en lvl 3 getuned. Dit is geen auto meer maar een straaljager.Je moet er in leren rijden. Verder de hele avond rond geracet met een stel motorrijders en een auto. Alleen nog steeds geen clubmember en das wel jammer. Ik weet overigens nog steeds niet goed hoe je nu een friend invite voor een race of een stuk toeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

Na lang tweaken heb ik TDU toch redelijk netjes draaien op mijn ouwe systeem! :*)
AMD64 3400+ met een X800Pro en toch haal ik gemiddeld 45 fps zonder echte stotteringen en minimaal ligt het altijd boven de 30. Heb het draaien op 1024x768 met 2xAA en 4xAF en detail op Medium.
Wat ik gedaan heb :
- De map Video in de ../Euro folder hernoemd zodat het spel de intro filmpjes overslaat (zal ongetwijfeld geen snelheidswinst verder opleveren in het spel zelf, maar het start wel sneller op)
- De map Details in de ../Euro/Bnk folder hernoemd zodat je niet meer die rondvliegende rommel hebt in de stad
- In de ../Euro/Bnk/FX folder in de FX.ini de eerste 3 regels onder [GRASS] op 0 gezet, waarmee je het gras in het spel uitschakeld wat ook een kleine snelheidswinst op zou moeten leveren.

Verder rij ik alleen met Bumper Cam omdat ik daarmee bijna 10fps meer haal dan met de andere views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Toch bovenstaande tweaks eens gaan proberen, FPS is hier om te huilen (net als mijn specs overigens atm, wordt weer tijd voor een nieuwe laptop)...

Processor: Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz
Memory: 1024MB
Video Card: ATI MOBILITY RADEON X600

Even sparen voor een Zepto, en ik ga het spel nog een probeersel geven :)

offtopic:
MrPino: is T2 nog een beetje levendig? Al tijden niet gespeeld, zit nog steeds te wachten op de nieuwe Tribes..

[ Voor 14% gewijzigd door PeterSelie op 21-03-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Nieuw deel alweer, gaat echt snel :)
Ik was iig een paar dagen geleden lekker Test Drive Unlimited aan het spelen en ik was wat aan het kloten mijn Garage. Besloot toch maar voor een ritje te gaan met mijn Gallardo Spyder, maar vervolgens sloot het spel en ging het beeld na een paar minuten op zwart.
Dacht dat de videokaart overleden was, maar aangekomen bij de pc-zaak in de buurt wou hij helemaal niet meer opstarten. Voeding kapot..
Geen idee of dit te wijten is aan TD:U denk het haast niet, maar baal wel behoorlijk, want ik ben de pc dus een paar dagen kwijt. Maar ik kan nu wel weer wat aan school doen >:)

Is er trouwens al meer nieuws rond een update voor de pc? Want daar worden denk ik heel wat problemen al mee verholpen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door eXe op 21-03-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:43
Ik heb vanavond maar eens de Tour of the Island gereden, en gehaald in 44 minuten. Dat was met mijn standaard Saleen.

Daarna de Millionaires maar eens geprobeerd, maar dat wilde ik niet doen zonder investering: Eerst de Saleen lvl 3 getuned. Jemig. DIe heeft geen motor maar een hyperdrive, ongelofelijk. Van 0 naar 400 in 30 seconden of zo :o

In de Millionaires challenge ben ik zo'n 10000 keer gecrashed en aangehouden, maar heb 'm toch gehaald in 54 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54

Tortelli

mixing gas and haulin ass

*reply komt uit het vorige topic*
Joopieboy schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:23:
Wat een mooi spel _/-\o_
Lijkt me echt super leuk om te doen. Al die auto`s en zo`n mooie omgeving om te rijden. Alleen ik vraag me toch echt af of ie goed gaat lopen op mijn pc. Vriend met een soort gelijk pctje, alleen een amd 4800+ ipv een intel, en die heeft problemen met draaien van TDU, gaat erg sloom, en weinig fps, en stotteren, niet normaal...
*knip*
Ik moet steeds de game op 1 core vastzetten, anders spoort het spel niet. Misschien heeft hij hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

SoaDmaggot schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:15:
Toch bovenstaande tweaks eens gaan proberen, FPS is hier om te huilen (net als mijn specs overigens atm, wordt weer tijd voor een nieuwe laptop)...

Processor: Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz
Memory: 1024MB
Video Card: ATI MOBILITY RADEON X600

Even sparen voor een Zepto, en ik ga het spel nog een probeersel geven :)

offtopic:
MrPino: is T2 nog een beetje levendig? Al tijden niet gespeeld, zit nog steeds te wachten op de nieuwe Tribes..
Zal wel moeilijk worden om er nog iets uit te halen, want ik heb gemerkt dat TDU erg veel van de CPU eist dus dat kan wel eens een grote bottleneck voor je zijn. Zo raakt mijn X800 kaartje niet eens zijn limiet (hij haalt bij lange na de temperaturen niet die ik bij andere spellen haal)

offtopic:
Heb eerlijk gezegd de laatste tijd geen T2 meer gespeeld, maar pak weg een half jaartje terug was er in ieder geval nog wel wat activiteit, er werd zelfs nog een ladder gespeeld. De online community is echter wel zowat 'underground' geworden waar bijna alles via IRC gaat, dus zo maar even een potje spelen is nogal moeilijk als je niet zo in het T2 wereldje zit. Overigens denk ik niet dat er ooit nog een officiele opvolger voor Tribes komt, zeker niet na het fiasco van Tribes : Vengeance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Joopieboy schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:30:
[...]

Mja, back ontopic:
Moest ik voor dit spel ook de laatste drivers downloaden en alles updaten? Ook directx?
Wat had je anders gedacht: dat je oude drivers moet installeren en alles moet downgraden...? :+ Volgens mij staat er in de readme.txt van ELK spel dat je de nieuwste drivers moet downloaden en alles moet updaten. Alhoewel dat niet altijd even goede resultaten geeft... ;)
Anoniem: 199761 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:40:
Tjonge deel 6 alweer. Oke heb dus een Enzo gekocht en lvl 3 getuned. Dit is geen auto meer maar een straaljager.Je moet er in leren rijden. Verder de hele avond rond geracet met een stel motorrijders en een auto. Alleen nog steeds geen clubmember en das wel jammer. Ik weet overigens nog steeds niet goed hoe je nu een friend invite voor een race of een stuk toeren.
De Enzo is mijn favoriet. Al heb ik wel een Saleen gekocht om bepaalde challenges ECHT snel door te kunnen komen. Maar wat de rest betreft (wegligging t.o.v. snelheid en zo) is de Enzo helemaal hét!.
eXe schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:42:
Voeding kapot..
Geen idee of dit te wijten is aan TD:U denk het haast niet
Ha, dat zou leuk zijn: een spel dat je voeding opblaast als je TE hard gaat rijden! :+ En als je TE hard tegen een boom knalt, spat je monitor uit elkaar! ;)
davidsmit schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:39:
Ik heb vanavond maar eens de Tour of the Island gereden, en gehaald in 44 minuten. Dat was met mijn standaard Saleen.

Daarna de Millionaires maar eens geprobeerd, maar dat wilde ik niet doen zonder investering: Eerst de Saleen lvl 3 getuned. Jemig. DIe heeft geen motor maar een hyperdrive, ongelofelijk. Van 0 naar 400 in 30 seconden of zo :o

In de Millionaires challenge ben ik zo'n 10000 keer gecrashed en aangehouden, maar heb 'm toch gehaald in 54 minuten :)
Die Saleen kan inderdaad HARD maar hij vliegt bij mij alle kanten op! Ik heb die Millionaire's Challenge dus met de Enzo gedaan (level 3) en gehaald in dik 52 minuten. Ik keek gisteren na een challenge voor het EERST eens bij de global rankings: naast het feit dat iedereen rottig sneller was dan mij zag ik dat in die challenge ALLE toptijden gereden waren met de Saleen... Hij is dus echt snel maar ik vind 'm zo moeilijk in de hand te houden...! Tja, misschien even wennen...? Als ik 'm stuur helemaal stilhoud zwiebert 'ie al heen en weer (alhoewel eigenlijk alle auto's in TDU daar wel last van hebben: het lijkt net alsof je wel een deadzone hebt waarin het stuur niet reageert op wat je doet, maar tegelijkertijd heb je weer GEEN deadzone omdat je auto alsnog heen en weer zwabbert. Als jullie snappen wat ik bedoel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Vind ik ook lastig met tdu ja dat "slingeren" maar kan ook zijn dat ik motoren gewoon prettiger vind rijden :P ...
Zijn er trouwens ook (snelle) auto's met voorwiel aandrijving te vinden in het spel?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tortelli schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:46:
Ik moet steeds de game op 1 core vastzetten, anders spoort het spel niet. Misschien heeft hij hetzelfde probleem?
Vreemd, heb een AMD X2 3800+ en hoef de game niet op 1 core vast te zetten. Ik heb daarentegen WEL de AMD Dual Core Optimizer utility geïnstalleerd. Misschien mist die bij jou nog?

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 21-03-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 14:11
Iemand raadde een andere tweaker in het vorige topic aan om 1gb geheugen bij te kopen bij de al aanwezige 1gb, in totaal 2 gb dus. Ik weet niet of dit op wat tragere systemen nut heeft, maar ik merk echt GEEN verschil tussen 2 of 1 gb geheugen. Het laadt er echt niet sneller van met een extra gb en de laadlag is ook niet verholpen. Omdat mijn moederbord moeilijk gaat doen op 400 mhz met 4 geheugenbankjes heb ik 4 bankjes verkocht (Kingston valueram) en 2 nieuwe bankjes aangeschafd (Crucial Ballistix). Van 2 gb naar 1 gb, de Crucial's zijn 2x 512mb. Wél met een stuk snellere timings dan de Kingstons en dat is wél merkbaar in testdrive. Door de snellere timings gaat het laden naar mijn gevoel tijdens het racen juist iets sneller waardoor het soepeler speelt.

Ik heb ook even die no-traffic patch geprobeerd, ik vraag me af hoe andere online weggebruikers je dan zien rijden, aangezien hun wel verkeer zien waar jij dan denk ik dwars doorheen rijdt als een spook of zoiets? Ik heb een race geprobeerd waar normaal erg veel verkeer in zit. Dat was nu dus bijna constant op topsnelheid rijden waar je normaal gigantisch veel moet afremmen voor het verkeer (vooral bij tegenliggers). Zelfs dan kom je nog niet in de top10 van de beste tijden. Dat zegt genoeg over de mensen die in de top10 staan denk ik dan... Anyway het spel wordt een stuk kaler zonder verkeer, het zal er cheaterig uitzien voor medeweg verkeer en je kan zo wel erg makkelijk in de top10 komen met tijden, waar andere mensen erg veel moeite voor moeten doen/hebben gedaan/of juist ook de patch hebben gebruikt :D Ik vind het gewoon een cheat eigenlijk, je kan er online profijt uit halen, ook in de multiplayer races waar de anderen het verkeer moeten omzeilen waardoor jij een hogere ranking krijgt. Stiekem vind ik het jammer dat ze hier geen cheatdetectie voor hebben. De patch maakt het spel er online niet leuker op, offline kan het wel makkelijk zijn voor bepaalde missies zoals het modellen transport oid waar geen online tijden voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik merkte een erg groot verschil tussen mijn OCZ geheugen dat draaide op 2-2-2-5 t.o.m. nieuwe Corsair TwinX dat maximaal kan draaien op 2-3-3-8, in framerate weliswaar.

2Gb tegen 1Gb merk ik ook eigenlijk niet trouwens. Niet met laadtijden en niet qua performance in het spel zelf.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Ik heb eindelijk contact kunnen maken met de helpdesk v atari.
Meneer Wouter van de Vugt zit daar blijkbaar. Deze gaf op mijn probleem met het starten van de game eigenlijk alleen de oplossing de drivers te vernieuwen van de videokaart.Op mijn reactie dat dit al gebeurd was heb ik eigenlijk geen reactie meer mogen krijgen.
Wel gaf aan dat de patch voor dit spel onderweg is, zonder hier verder een datum aan te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:51
Arme Wouter komt terug van vakantie en is al 3 dagen fulltime bezig met het beantwoorden van alle klachten/vragenmail die bij de launch is gesteld :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

Mijn nieuwe 7600GT geplaatst, Forceware 97.73 erop en niets dan problemen in TDU, constant blauwe schermen. toen gedowngrade naar 93.71 en nu loopt TDU als een zonnetje. blijkt maar weer eens dat de nieuwste drivers geen garantie voor succes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 21:05
ik heb 29 van de 30 top model missions gedaan maar ik ken de laatste niet vinden.
weet iemand of dit heeft te maken met het feit dat ik alles op perfect moet hebben gehaald om de laatste mission te unlocken, of staat hij op een weg die nog bereden moet worden?

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
Tjona100 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:03:
ik heb 29 van de 30 top model missions gedaan maar ik ken de laatste niet vinden.
weet iemand of dit heeft te maken met het feit dat ik alles op perfect moet hebben gehaald om de laatste mission te unlocken, of staat hij op een weg die nog bereden moet worden?
Het heeft absoluut niets met de perfect-status te maken van de andere races. Hij staat waarschijnlijk op een weg waar je nog niet geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
NLuna schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:26:
Ik merkte een erg groot verschil tussen mijn OCZ geheugen dat draaide op 2-2-2-5 t.o.m. nieuwe Corsair TwinX dat maximaal kan draaien op 2-3-3-8, in framerate weliswaar.

2Gb tegen 1Gb merk ik ook eigenlijk niet trouwens. Niet met laadtijden en niet qua performance in het spel zelf.
/offtopic: waarom heb je dat geheugen weg gedaan dan? beter dan die 2-2-2-5 timings kan niet dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TranceSetter schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Het heeft absoluut niets met de perfect-status te maken van de andere races. Hij staat waarschijnlijk op een weg waar je nog niet geweest bent.
Hm, is dat zo...? Ik kan me herinneren dat er diverse modelmissies licht op de kaart stonden, hetgeen betekent dat je ze wel kan zien maar dat je nog niet in de buurt geweest bent. Maar je kan ze wel degelijk zien! Dacht ik...

@Tjona100: heb je de map ook gefilterd zodat je echt ALLEEN maar ziet welke missies nog niet gedaan zijn (unsuccesfull)? Ideale optie! ;)
Neoflip schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:16:
De patch maakt het spel er online niet leuker op, offline kan het wel makkelijk zijn voor bepaalde missies zoals het modellen transport oid waar geen online tijden voor zijn.
Ik vind het ook cheaten, hoor. En bovendien, ook al zit ik me regelmatig op te winden over de domme AI, vind ik races zonder AI altijd een beetje saai...
Maar eh... zijn er dan AI-auto's op de weg tijdens online races...? Ik dacht dat die er alleen tijdens freeride en sommige offline races waren...!

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-03-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:34:
[...]
[...]

Ik vind het ook cheaten, hoor. En bovendien, ook al zit ik me regelmatig op te winden over de domme AI, vind ik races zonder AI altijd een beetje saai...
Maar eh... zijn er dan AI-auto's op de weg tijdens online races...? Ik dacht dat die er alleen tijdens freeride en sommige offline races waren...!
Ik verbaas me soms over de tijden die sommige mensen rijden in de verschillende races, volgens mij kloppen hier dingen niet. Als je het verkeer uit kan zetten dat krijg ik die tijden ook wel voor elkaar. Kloppen doet het niet. Bovendien vind ik het verkeer wel een uitdaging hoor als je er met 350 km/uur op een motor tussen door vliegt >:) Als je iemand rechtstreeks uitdaagt is er idd ook verkeer.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 21-03-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:53

ThunderNet

Flits!

ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:02:
Vind ik ook lastig met tdu ja dat "slingeren" maar kan ook zijn dat ik motoren gewoon prettiger vind rijden :P ...
Zijn er trouwens ook (snelle) auto's met voorwiel aandrijving te vinden in het spel?
Moet je stukje gas terug nemen (naar 50% gas bijvoorbeeld) en dan rustig weer meer gas geven. Vaak trek je hem dan weer recht :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:03:
[...]

Ik verbaas me soms over de tijden die sommige mensen rijden in de verschillende races, volgens mij kloppen hier dingen niet. Als je het verkeer uit kan zetten dat krijg ik die tijden ook wel voor elkaar. Kloppen doet het niet. Bovendien vind ik het verkeer wel een uitdaging hoor als je er met 350 km/uur op een motor tussen door vliegt >:) Als je iemand rechtstreeks uitdaagt is er idd ook verkeer.
Ik interesseer me totaal niet in online rankings: nooit gedaan ook. Ik vind het leuk om mijn eigen records te verbeteren (daar ga ik aan werken als ik alles zo'n beetje gedaan heb in TDU). Maar online rankings zijn voor mij nog nooit haalbaar geweest. Bovendien wordt er inderdaad te vaak gecheat. Ik weet nog wel (jammergenoeg niet meer bij welk spel dat was) dat iedereen op een bepaalde track een tijd neerzette van iets rond de 6 minuten en dat er toen vrolijk iemand eerste werd (en als ik me niet vergis ook nog een prijs kreeg) met een tijd van 2 minuten of zo. Exact weet ik het niet meer maar het was duidelijk ONMOGELIJK.
Trouwens, zelfs MOGELIJKE tijden zijn voor mij vaak onhaalbaar. Ik zit niet elke dag uren en uren te racen dus tsja... dat haal je dan nooit. Dus... interesseer ik me totaal niet in online rankings. ;)
ThunderNet schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:04:
[...]

Moet je stukje gas terug nemen (naar 50% gas bijvoorbeeld) en dan rustig weer meer gas geven. Vaak trek je hem dan weer recht :)
Hm, da's een ander soort slingeren, wat je bijvoorbeeld krijgt als je te hard een bocht bent ingegaan en weer uitkomt. Ik had het meer over het heen en weer gaan wat je hebt als je gewoon (ook rustig) rijdt: net alsof je totaal geen deadzone hebt, of zelfs een negatieve deadzone. Sommige auto's wijken van het juiste spoor af, zelfs als je totaal niet stuurt. En ALS je dan gaat bijsturen reageren ze weer nauwelijks. Dat bedoelde ik met wel en geen deadzone tegelijkertijd in m'n eerdere post.

Pfffff, lastig als mensen gaat posten terwijl jij nog aan het typen bent... Kan je weer allemaal quotes erin editen en andere vragen beantwoorden. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-03-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Laatst online: 15-05 18:34

ride277

Cooled by Noctua

Nog aan aardige tip voor mensen die TDU willen kopen, ICM een stuurtje, maar niet zo een high end pc hebben (=minder dan Nvidia7600)..... Koop eerst een fatsoenlijke videokaart! Ik heb nu m'n tijdelijke 7300 GS 256 MB, maar het spel loopt voor geen drol. Met toetsenbord (voordat ik een g25 had, met het spelen van de beta) ging het eerst allemaal perfect. Haalde alle races bijna in 1x. Nou, met dat sturen is dat een stuk moeilijker, en dat komt volgens mij vooral door mn framerate van 15 :(, waardoor je amper kan anticiperen!

Ohja en wat die gast hierboven zei over stukke voeding, zoiets had mn broertje ook bij het opstarten van TDU, de beta dan weliswaar. PC startte niet meer op! Videokaart naar de tering! :(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:41:
[...]
[...]

Die Saleen kan inderdaad HARD maar hij vliegt bij mij alle kanten op! Ik heb die Millionaire's Challenge dus met de Enzo gedaan (level 3) en gehaald in dik 52 minuten. Ik keek gisteren na een challenge voor het EERST eens bij de global rankings: naast het feit dat iedereen rottig sneller was dan mij zag ik dat in die challenge ALLE toptijden gereden waren met de Saleen... Hij is dus echt snel maar ik vind 'm zo moeilijk in de hand te houden...! Tja, misschien even wennen...? Als ik 'm stuur helemaal stilhoud zwiebert 'ie al heen en weer (alhoewel eigenlijk alle auto's in TDU daar wel last van hebben: het lijkt net alsof je wel een deadzone hebt waarin het stuur niet reageert op wat je doet, maar tegelijkertijd heb je weer GEEN deadzone omdat je auto alsnog heen en weer zwabbert. Als jullie snappen wat ik bedoel ;) )
Ik speel met TB, maar inderdaad wat een zwabberbak is het. Al kun je het vermogen doseren, dus dat je niet daardoor constant overstuur hebt, is het nog een Amerikaan. Dat verraad hij wel heel erg; Oer-Amerikaanse autos kunnen geen bochten maken ;) Fast in a straight line, maar 1 bochtje en 't is gebeurd met 'm. Ik vind het ook de meest vermoeiende en lastige auto, ik vind het net balanceren op een touw, 1 klein foutje en je kunt de auto oprapen uit het gras. Maar gelukkig zit je dan binnen no-time weer op superieure snelheden, waardoor 't weer een beetje gecompenseerd wordt... Maar voor het stads/bochtenwerk denk ik dat mijn F430 (heb (nog?) geen Enzo gekocht ;) ) veel geschikter is. Dat cruised ook relaxter 8)

De Saleen is een Amerikaanse zwabberbak met veeeeel vermogen.

Ik heb intussen 3 huizen en veel auto's, de Alfa die ik cadeau kreeg paste niet meer in mijn garages, dus moest ik er een nieuw huis voor kopen. Zo wordt een cadeautje toch nog duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
[...]

Hm, is dat zo...? Ik kan me herinneren dat er diverse modelmissies licht op de kaart stonden, hetgeen betekent dat je ze wel kan zien maar dat je nog niet in de buurt geweest bent. Maar je kan ze wel degelijk zien! Dacht ik...

@Tjona100: heb je de map ook gefilterd zodat je echt ALLEEN maar ziet welke missies nog niet gedaan zijn (unsuccesfull)? Ideale optie! ;)

[...]

ja ik heb gefiltert maar ik ken hem echt niet vinden :S ik heb ook nog niet alle wegen ontdekt.
maar zoals je zegt staat het meestal licht aangegeven als je nog nooit op die plaats bent geweest.
wel heb ik champion status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
ThunderNet schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:04:
[...]

Als je een Logitech G25 hebt kun je de clutch (koppelings pedaal) ff indrukken en gas loslaten, 1 versnelling terugschakelen en weer gaan met die banaan :)

Zo hou ik hem altijd recht als er een slippert aankomt.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ik zag vanmorgen iemand een donut maken met z'n motor. Iemand enig idee hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?...Heb remmen al op een andere knop op me momo stuurtje gezet zodat gaspedaal geen last heeft van het rempedaal. Het is toch niet apart in te stellen dat je met je voorrem alleen kunt remmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:
Ik zag vanmorgen iemand een donut maken met z'n motor. Iemand enig idee hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?...Heb remmen al op een andere knop op me momo stuurtje gezet zodat gaspedaal geen last heeft van het rempedaal. Het is toch niet apart in te stellen dat je met je voorrem alleen kunt remmen?
stil staan, helemaal achterover leunen, 1 kant uit sturen, en plank gas geven. Je kunt als je draait gewoon op schakelen zover je wilt.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Wat betekent het als er zo'n autoklasse bij een race staat als E-->F of D-->E?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Locutus-of-Borg schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:43:
Wat betekent het als er zo'n autoklasse bij een race staat als E-->F of D-->E?
welke klasses mee mogen doen.

E --> F betekend dat E en F klasse mee mogen doen

A --> C betekend dat A, B en C klasse mee mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Lol, ik wou mijn auto verkopen aan een vriend van me voor 25k een Aston Martin DB9 Coupe, alleen nu heeft iemand anders hem al van mij gekocht 8)7 Dus dat ideetje werk niet echt goed :P

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ah okee, die pijl betekent dus t/m, niet echt duidelijk als je 't mij vraagt. Ik dacht dat het iets te maken had met het tunen van auto's, maar dan zou van een hogere klasse naar een lagere ook niet echt logisch zijn :)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davidsmit schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:55:
Maar voor het stads/bochtenwerk denk ik dat mijn F430 (heb (nog?) geen Enzo gekocht ;) ) veel geschikter is. Dat cruised ook relaxter 8)

Ik heb intussen 3 huizen en veel auto's, de Alfa die ik cadeau kreeg paste niet meer in mijn garages, dus moest ik er een nieuw huis voor kopen. Zo wordt een cadeautje toch nog duur.
Meteen een Enzo kopen, joh! Nog lekkerder als de F430, die ik ook heb. Imho dan natuurlijk. De Enzo heeft ook nog wel een lekker autogeluid. Die andere snelle supercars klinken als raketten in het luchtledige. Of als een muis die z'n laatste lange adem uitblaast in een muizenval. (Als iemand begrijpt wat ik bedoel).

Die Alfa moet ik trouwens ook nog ophalen... Staat die gewoon voor 0,00 bij de dealer?

Ik vind die A > C of D > E races trouwens een beetje apart... Wie gaat er nou een A > C race in een C auto rijden...? 8)7 Je pakt toch altijd de snelste bak en wint met twee vingers in de neus...!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-03-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:02:
[...]

Meteen een Enzo kopen, joh! Nog lekkerder als de F430, die ik ook heb. Imho dan natuurlijk. De Enzo heeft ook nog wel een lekker autogeluid. Die andere snelle supercars klinken als raketten in het luchtledige. Of als een muis die z'n laatste lange adem uitblaast in een muizenval. (Als iemand begrijpt wat ik bedoel).

Die Alfa moet ik trouwens ook nog ophalen... Staat die gewoon voor 0,00 bij de dealer?

Ik vind die A > C of D > E races trouwens een beetje apart... Wie gaat er nou een A > C race in een C auto rijden...? 8)7 Je pakt toch altijd de snelste bak en wint met twee vingers in de neus...!
Als je een A, B of C auto hebt ja. Als je gewoon skills hebt en een langzamere auto en dan zo'n race wint, heb je snel geld verdiend om zo'n snelle bak te kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

ThunderNet schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:
[...]

stil staan, helemaal achterover leunen, 1 kant uit sturen, en plank gas geven. Je kunt als je draait gewoon op schakelen zover je wilt.
dan draai ik wel mooie rondjes maar geen donuts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:55:
[...]

dan draai ik wel mooie rondjes maar geen donuts :)
(wat bedoel je met 'gaspedaal dat last heeft van de rem?)
lukt het ook niet als je gewoon vol gas geeft met de rem d'r ook vol op en dan langzaam de rem los laat?
ga het wel eventjes proberen nu :)

-edit-
het is dus als volgt, geef in z'n neutraal vol gas, draai je stuur op full-lock (zorg even dat je de schuif op max hebt dat je dus de maximum stuur uitslag halen kunt), schakel op (houd gewoon vol gas) en je motor begint raar gevormde donuts te draaien, houd dit zo aan en als je bike weer in de toerenbegrenser hikt trap je de rem vol in en voilá une donut!

[ Voor 33% gewijzigd door GoldenSample op 21-03-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
[...]
Oops nu je het zegt, volgens mij zit er inderdaad geen verkeer in de MP races 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

gas en rem staat in de lijst als combined pedal. Als ik dus vol de rem erop houdt kan ik geen vol gas geven....heb de rem ook al op 't schakelpookje (en button op 't stuur) geconfigged maar daar duwt ie 'm dus doorheen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:37:
gas en rem staat in de lijst als combined pedal. Als ik dus vol de rem erop houdt kan ik geen vol gas geven....heb de rem ook al op 't schakelpookje (en button op 't stuur) geconfigged maar daar duwt ie 'm dus doorheen :?
kun je combined pedal niet uitschakelen dan? en heb je het wel precies in die volgorde gedaan (en heb je wel de max stuuruitslag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Ik heb het nu net zo geconfigged dat je met 2 buttons op het stuur gas geeft en remt...en ook dan lukt het niet....dus zolang niemand mij "uit de burn" :P kan helpen houdt ik het maar bij wheelies en stoppies en drifts en overal tussendoor en snel en ....ik draaf door :+

Wil trouwens niet zeggen dat ik bij deze het onderwerp donuts af wil sluiten...wil nog weten hoe ik 'm moet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

GoldenSample schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:03:
[...]

(wat bedoel je met 'gaspedaal dat last heeft van de rem?)
lukt het ook niet als je gewoon vol gas geeft met de rem d'r ook vol op en dan langzaam de rem los laat?
ga het wel eventjes proberen nu :)

-edit-
het is dus als volgt, geef in z'n neutraal vol gas, draai je stuur op full-lock (zorg even dat je de schuif op max hebt dat je dus de maximum stuur uitslag halen kunt), schakel op (houd gewoon vol gas) en je motor begint raar gevormde donuts te draaien, houd dit zo aan en als je bike weer in de toerenbegrenser hikt trap je de rem vol in en voilá une donut!
Werkt bij mij wel op deze manier, best lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Kun je op de PC ook van auto wisselen zonder een race te moeten selecteren met een categorie van de auto die je wil gaan rijden? Dit is vooral voor lift-ritjes erg handig, omdat je daar niet de optie krijgt voor de start van auto te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, kan niet. Jammergenoeg. De snelste manier om van auto te wisselen is via de map naar een race te gaan die geen restriction heeft: dan kan je kiezen uit al je auto's en vervolgens weer exiten. Als je ff onthoudt waar die race zit, kost het wisselen van een auto voortaan maar een paar seconden. Alhoewel je dan ook weer via de map terug moet naar de plek waar je daarvoor was...

Ik vind het trouwens vervelend dat je bij models/lifers en zo niet van auto kan wisselen: bij races kan dat wel! Wat ik ook vervelend vind is dat als je op een race klikt, op de kaart, dat je dan meteen in het racescherm komt. Maar als je op een ander soort missie klikt kom je er vijf meter vandaan te staan. Dus dan moet je de auto starten, 5 meter rijden en DAN pas kan je de missie beginnen (waarbij je ook weer de auto moet starten). Beetje dubbelop en vreemd. Ik heb trouwens het handmatig starten van de auto uitgezet want ik werd het zat. Nu hoef ik alleen maar gas te geven en HOPLA daar ga ik. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-03-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

ride277 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:47:
Nog aan aardige tip voor mensen die TDU willen kopen, ICM een stuurtje, maar niet zo een high end pc hebben (=minder dan Nvidia7600)..... Koop eerst een fatsoenlijke videokaart! Ik heb nu m'n tijdelijke 7300 GS 256 MB, maar het spel loopt voor geen drol. Met toetsenbord (voordat ik een g25 had, met het spelen van de beta) ging het eerst allemaal perfect. Haalde alle races bijna in 1x. Nou, met dat sturen is dat een stuk moeilijker, en dat komt volgens mij vooral door mn framerate van 15 :(, waardoor je amper kan anticiperen!

Ohja en wat die gast hierboven zei over stukke voeding, zoiets had mn broertje ook bij het opstarten van TDU, de beta dan weliswaar. PC startte niet meer op! Videokaart naar de tering! :(
Oftewel, tijd voor een patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:58
Nou.. da's leuk :(

22" Samsung monitor binnen, dat vraaagt gewoon om een potje TDU.. is mn savegame corrupt..
Ik had heel braaf na t gamen iedere keer een .rar gemaakt, maar die is dus OOK corrupt.. (logisch eigenlijk :P)..

Maargoed, mag dus nu opnieuw beginnen.. niet echt zin in..

* SyS_ErroR was zo trots op zn knalgele lvl 3 Ferrari F430
(niet dat dat de snelste bak was/is.. maar hij was gewoon stoer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
TranceSetter schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Heb hem al gevonden hoor :D
je ziet die model/delivery/hiker missions pas als je ook bij de
desbetreffende weg bent geweest.ik ben nu ook in ene veel meer
koerier missies tegengekome, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik heb een probleem met het geluid. Dat is namelijk mono.. Er komt gewoon geen geluid uit me rechter box :? Ik hoor wel verkeer aan de rechter box, maar dus geen geluid van de motor of van de muziek of van iets anders. Puur alleen het verkeer.

Asus M2V
Realtek High Definition Audio (driver van ht cdtje)
Logitech R20 (neem aan dat dat weinig uitmaakt)

Iemand een idee?

[ Voor 22% gewijzigd door MoietyMe op 21-03-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Man, wat een lekker spel dit! Na een aantal races te hebben gedaan heb ik net een Pontic Firebird afgeleverd. 32 km lekker sloom touren langs de kust, in het zonnetje... HEERLIJK! :)

Heb trouwens vanavond een verplichte Alfa Romeo race gedaan met de gratis Alfa Romeo 8c Competizione, maar dat beviel me goed! Je kan die auto heel makkelijk in een bocht gooien zonder daarna te blijven slingeren. Hij drift lekker overal doorheen. Heerlijke handling, dus! Daar ga ik morgen zeker nog eens wat meer in rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tjona100 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:27:
[...]

Heb hem al gevonden hoor :D
je ziet die model/delivery/hiker missions pas als je ook bij de
desbetreffende weg bent geweest.ik ben nu ook in ene veel meer
koerier missies tegengekome, thnx!
idd, ben nu de rest van de wegen aan 't verkennen (alles woonwijken, en stukjes op/afrit met nog wat extra weg soms) voor de laatste hitchkicker de laatste courier en de laatste 4 delivery missies (en de unlock die bij alle wegen discovered hoord :P), vaak wel zoeken naar die kleine stukjes, moet bijna alleen nog maar van die mini rot eindjes en dat is nog 10% van 't totaal ofzo :X

verder rijd die 8C afla inderdaad konings :)

ik zag trouwens in de Info het kopje 'bike's' painted!, ik heb nu wel een paar paintshops maar die zijn alleen voor auto's, zo maar eens een kaartje zoeken voor die bike paintshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:22

RBH

Ik ben pas sinds kort op de hoogte van dit spel en vind het nu al erg gaaf. (Door screenshots etc.) Ik heb het nog niet echt gespeeld, maar ik heb 3 keuze's om het te spelen, maar ook een aantal beperkingen..

Namelijk:
1: PC --> Zal waarschijnlijk niet goed draaien op dit ding, zal ik dus eerst een nieuwe PC moeten aanschaffen.
2: PS2 --> Ik heb gehoord dat hierin niet de Ferrari's en de motoren zitten? :( :?
3: PSP --> Zitten hierin wel alles, want dan zou dit de beste optie voor mij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Is het iemand al gelukt om een custom challenge te winnen bij de Drive-Ins?

Mij dus niet, want het is veels te moeilijk en bij sommige challenges lijkt het wel of er gecheat wordt :X

En wilde net ook Inter-Club races doen maar dat moet met nog een member en dat loopt ook niet lekker.

Kzit nu op de 900 punten maar ik denk dat ik de 1000 niet ga redden aangezien sommige dingen niet kloppen :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:12:
Man, wat een lekker spel dit! Na een aantal races te hebben gedaan heb ik net een Pontic Firebird afgeleverd. 32 km lekker sloom touren langs de kust, in het zonnetje... HEERLIJK! :)

Heb trouwens vanavond een verplichte Alfa Romeo race gedaan met de gratis Alfa Romeo 8c Competizione, maar dat beviel me goed! Je kan die auto heel makkelijk in een bocht gooien zonder daarna te blijven slingeren. Hij drift lekker overal doorheen. Heerlijke handling, dus! Daar ga ik morgen zeker nog eens wat meer in rijden!
Ik heb 't vandaag niet meer gespeeld, maar inderdaad. Alleen begreep ik niet echt waarom je daar nu 99,999 voor kreeg; de auto nodigde niet eens uit hard te rijden en topte toch maar 200. Dus echt gevaarlijk was dat niet. Misschien vanwege de lengte? Natuurlijk had ik op dat traject de bonus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat bedrag vond ik ook apart! En ik haalde de bonus ook met gemak. Ik rij ook altijd netjes rechts en haal alleen maar auto's in als het echt kan. :) Ik heb trouwens niet alle auto-afleverklusjes perfect, ook al rij ik rustig. Je hoeft maar EVEN het gras aan te raken in een bocht en je bent verloren. En het gebeurt ook regelmatig dat de AI OPEENS afslaat of zo. Maar ach, het is niet erg. De modelritten doe ik wel allemaal perfect: die zijn lekker kort. Maar het afleveren en de lifters niet: vooral bij de lifters is het echt mazzel als je een perfecte rit hebt, alhoewel het me vanavond 1 keer gelukt is. Ik dacht toen te weten hoe het moest (gewoon niet TE hard gaan want je heb toch tijd zat) en ging er meteen nog eentje doen. Maar ja, toen zat ik bij die hobbelwegen opeens achterop een voorligger omdat die vol op de remmen ging, vlak voor de finish... Ach... misschien ga ik al die lifters nog eens doen met de AI-cheat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Neoflip schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:33:
[...]

/offtopic: waarom heb je dat geheugen weg gedaan dan? beter dan die 2-2-2-5 timings kan niet dus :p
offtopic:
Omdat ik ( helaas ) 2x1024Mb in mijn systeem wilde, die OCZ reepjes waren 2x512.. dus ja geen keus denk ik.

En 2x1024 met zulke timings vind je eigenlijk niet tot nooit.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Good Fella schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:02:
Ik heb een probleem met het geluid. Dat is namelijk mono.. Er komt gewoon geen geluid uit me rechter box :? Ik hoor wel verkeer aan de rechter box, maar dus geen geluid van de motor of van de muziek of van iets anders. Puur alleen het verkeer.

Asus M2V
Realtek High Definition Audio (driver van ht cdtje)
Logitech R20 (neem aan dat dat weinig uitmaakt)

Iemand een idee?
Dit is een bekend probleem. Ga naar start -> uitvoeren -> tik 'dxdiag' (zonder de '' dus) -> ga naar geluidsinstellingen (een van de tabs) - > zet hardwareversnelling op 2e niveau, ziet er ongeveer zo uit:

1-----2-----3-----4 (waar elk cijfer een stand voorstelt, die je met een schuifje kan wijzingen.

Zet em dus in stand 2, hier heet dat 'basic acceleration'

Succes!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat heeft geholpen. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 23:15

Nyana

Who?!

Jabba schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:34:
Mijn nieuwe 7600GT geplaatst, Forceware 97.73 erop en niets dan problemen in TDU, constant blauwe schermen. toen gedowngrade naar 93.71 en nu loopt TDU als een zonnetje. blijkt maar weer eens dat de nieuwste drivers geen garantie voor succes zijn
Thnx man. Ik had het spel al opgegeven tot de patch er zou zijn. Maar dit heeft me geholpen. Geen bsods meer!!

Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160408

onder Vista heb ik ook BSOD problemen met driver versie 101.41 beta. misschien toch maar weer de 100.4 er op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-05 16:17
Anoniem: 36714 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:08:
Na lang tweaken heb ik TDU toch redelijk netjes draaien op mijn ouwe systeem! :*)
AMD64 3400+ met een X800Pro en toch haal ik gemiddeld 45 fps zonder echte stotteringen en minimaal ligt het altijd boven de 30. Heb het draaien op 1024x768 met 2xAA en 4xAF en detail op Medium.
Wat ik gedaan heb :
- De map Video in de ../Euro folder hernoemd zodat het spel de intro filmpjes overslaat (zal ongetwijfeld geen snelheidswinst verder opleveren in het spel zelf, maar het start wel sneller op)
- De map Details in de ../Euro/Bnk folder hernoemd zodat je niet meer die rondvliegende rommel hebt in de stad
- In de ../Euro/Bnk/FX folder in de FX.ini de eerste 3 regels onder [GRASS] op 0 gezet, waarmee je het gras in het spel uitschakeld wat ook een kleine snelheidswinst op zou moeten leveren.

Verder rij ik alleen met Bumper Cam omdat ik daarmee bijna 10fps meer haal dan met de andere views.
Relaxt! het draait nu een stukje beter op mijn laptop, maar weet je misschien hoe je bijvoorbeeld de bomen niet meer weergegeven worden? Ik heb een pc voor de graphics, maar het moet speelbaar zijn op mijn laptop ongeacht de graphics :D

(lappie: centrino 1,73ghz, 1024 en x600)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 19:00
NickySantoro schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:50:
Is het iemand al gelukt om een custom challenge te winnen bij de Drive-Ins?

Mij dus niet, want het is veels te moeilijk en bij sommige challenges lijkt het wel of er gecheat wordt :X

En wilde net ook Inter-Club races doen maar dat moet met nog een member en dat loopt ook niet lekker.

Kzit nu op de 900 punten maar ik denk dat ik de 1000 niet ga redden aangezien sommige dingen niet kloppen :(
Inderdaad, die zijn lastig te halen. Ik zit zelf op 910/1000 en mij lukt het ook maar niet om de custom challenges te winnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Nyana schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Thnx man. Ik had het spel al opgegeven tot de patch er zou zijn. Maar dit heeft me geholpen. Geen bsods meer!!

Dank u _/-\o_
cool dude, werkt voor meer mensen blijkbaar dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Het geld verdienen vind ik maar langzaam gaan.
Er staan diverse challenges online maar tot een goed einde komen ze niet ondanks dat ik aardig kan rijden.

Is er trouwens ook een club die ik kan joinen van bijvoorbeeld tweakers?

Mijn ingame naam is KeesKrukas :P
Rij momenteel veel met een Mercedes CLK AMG DTM

En wat dat forcefeedbackprobleem betreft even het volgende.
Wat daar de oorzaak van is weet ik niet maar meerdere racegames hebben hier last van.
Heb het zelfde probleem in alle 3 de versies van bijvoorbeeld DTM racedriver mbt framedrops.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:08:
Het geld verdienen vind ik maar langzaam gaan.
Er staan diverse challenges online maar tot een goed einde komen ze niet ondanks dat ik aardig kan rijden.
Geld verdienen gaat snel zat hoor 37 auto's en 10 huizen en ze zijn bijna allemaal getuned.
Edwin van Cleef schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:08:

Rij momenteel veel met een Mercedes CLK AMG DTM
Bij die mercedes vind ik t jammer dat je hem niet kan tunen. Nu is het namelijk niet de beste klasse b auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Nog een tip voor mensen die 't spel op de PC met een toetsenbord spelen, zet de steering sensitivity wat lager, dan slip je echt een stuk minder snel de bochten uit doordat je minder grote stuurcorrecties maakt.

Wanneer krijg je de tuneshop voor Italiaanse bakken? Ik wil me Masarati en Ferrari tunen! :)

Nog iets, is er niet ergens op internet een overzicht met alle auto's, klasse, vergelijkingen tussen de auto's? Ik vind het altijd best lastig te achterhalen welke auto in een bepaalde klasse me het meest aanspreekt, zonder ze allemaal te kopen. Een testritje van 2 min zegt ook niet veel.

[ Voor 32% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 22-03-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

Locutus-of-Borg schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:24:
Wanneer krijg je de tuneshop voor Italiaanse bakken? Ik wil me Masarati en Ferrari tunen! :)
Gewoon even langsrijden. Als je wat beter had gezocht had je deze map in DIT topic gevonden: http://tdu.rw-racing.nl/tune_shops.jpg
Dus eerst ff zoeken en dan pas vragen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 159520 op 22-03-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 159520 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Gewoon even langsrijden. Als je wat beter had gezocht had je deze map in DIT topic gevonden: http://tdu.rw-racing.nl/tune_shops.jpg
Dus eerst ff zoeken en dan pas vragen ;)
Ik zit al heel lang op GoT en ben niet achterlijk, dus dat had ik allang gedaan. Ik kan hem alleen niet vinden in die bocht waar hij eigenlijk zou moeten zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:54:
[...]

Ik zit al heel lang op GoT en ben niet achterlijk, dus dat had ik allang gedaan. Ik kan hem alleen niet vinden in die bocht waar hij eigenlijk zou moeten zitten :?
Toch zit ie er.

Ik had 'm eerst ook gemist, hij bleek in de verbindingsbocht er tussen te zitten. Het is de vorm van een 8, en dan moet je zeg maar het middelste stukje hebben. Als je 't onderste stuk van de 8 rijdt vlam je er vol voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:54:
[...]

heb je geen map bij je spel gekregen dan?
daar had ik al mijn 'shizzle' gevonden die ik nog moest vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
feep schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:16:
Bij die mercedes vind ik t jammer dat je hem niet kan tunen. Nu is het namelijk niet de beste klasse b auto.
Is idd jammer. Vind hem algemeen lekkerder rijden dan een Ferrari F430. Heerlijke wegligging en wat een agressie in die wagen zeg. Hij blijft vragen om harder te mogen gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Tjona100 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:59:
[...]
heb je geen map bij je spel gekregen dan?
daar had ik al mijn 'shizzle' gevonden die ik nog moest vinden
De in-game map is duidelijk zat.
Ik weet alleen niet of hij die shops al weergeeft in het begin als je er nog niet langs bent gereden, maar zover weg liggen die shops ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05

Entity

9000rpm

Pff, vandaag m'n laatste 3 tijdritten gereden: 1tje met Triumph, 1tje met 2 rondes op een bochtig parcours met B-klasse auto en als laatste Tantalus. Die laatste 2 heb ik allebei gereden met een Noble M12 GTO-3R (B-klasse), uiteraard lvl3. Best een lekkere wagen moet ik zeggen! Tantalus heb ik tig keer geprobeerd met een Enzo, maar met de Noble lukte het na 2 keer al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:14:
Ik heb het nu net zo geconfigged dat je met 2 buttons op het stuur gas geeft en remt...en ook dan lukt het niet....dus zolang niemand mij "uit de burn" :P kan helpen houdt ik het maar bij wheelies en stoppies en drifts en overal tussendoor en snel en ....ik draaf door :+

Wil trouwens niet zeggen dat ik bij deze het onderwerp donuts af wil sluiten...wil nog weten hoe ik 'm moet maken
Of je zet drive aid uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:34
Entity schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:48:
Pff, vandaag m'n laatste 3 tijdritten gereden: 1tje met Triumph, 1tje met 2 rondes op een bochtig parcours met B-klasse auto en als laatste Tantalus. Die laatste 2 heb ik allebei gereden met een Noble M12 GTO-3R (B-klasse), uiteraard lvl3. Best een lekkere wagen moet ik zeggen! Tantalus heb ik tig keer geprobeerd met een Enzo, maar met de Noble lukte het na 2 keer al...
Tantalus heb ik met de Enzo in een keer gehaald. Het is mogelijk, alleen al die !#!#$^%@ bochten maken het behoorlijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 10:05
het bestand met getunede auto's weer eens flink geupdate,
alle A klasse auto's staan en nu getuned in.

TDUCarsDetail+Tuned

verder druk bezig geweest met "Tour Of The Island"
het lukt me nog niet om onder de 40 minuten te komen, is dat iemand al wel gelukt, en met welke auto?

mijn beste tijd is 40:17:77 met een Saleen S7 Twin-Turbo (getuned :) )

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 21:58
ETM schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:02:
Volgens mij is er maar 1 auto met voorwielaandrijving, de alfa GT 3.2 V6 24V.
Er zijn wel een paar snelle vierwielaangedreven auto's, zoals de Lamborghini Murciélago Coupe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
polo1987 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 01:27:

TDUCarsDetail+Tuned

verder druk bezig geweest met "Tour Of The Island"
het lukt me nog niet om onder de 40 minuten te komen, is dat iemand al wel gelukt, en met welke auto?

mijn beste tijd is 40:17:77 met een Saleen S7 Twin-Turbo (getuned :) )
Ik mis een A klasse auto in dit rijtje hoor! En wel een heeel snelle! (de allersnelste namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Neoflip schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:25:
[...]

Oops nu je het zegt, volgens mij zit er inderdaad geen verkeer in de MP races 8)
Jawel hoor, bij sommige races online is er wel verkeer. I learned the hard way, schrok me kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04

_Eend_

🌻🇺🇦

Ik krijg binnenkort wa geld terug van de verzekering, en van dat geld kan ik mooi een G25 of een nieuwe videokaart kopen.. Maar ik kan maar niet beslissen wat ik zal kopen..

Mijn specs:
AMD 64 X2 3800+
1024 MB DDR2
GF 7600GT 256 MB
XPPro

Draai nu op 1280x1024 zonder AA e.d. op 25/30 fps. Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
_Eend_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 06:58:
Ik krijg binnenkort wa geld terug van de verzekering, en van dat geld kan ik mooi een G25 of een nieuwe videokaart kopen.. Maar ik kan maar niet beslissen wat ik zal kopen..

Mijn specs:
AMD 64 X2 3800+
1024 MB DDR2
GF 7600GT 256 MB
XPPro

Absoluut een G25. Die gaat namelijk veel langer mee als een videokaart. Als je de snelste kaart nu koopt is ie over een jaar weer verouderd. De G25 blijft over een jaar nog steeds een top stuur.
De G25 icm TDU is gewoon echt kicken en voegt gameplay toe aan het spel. Een snellere videokaart voegt alleen iets meet FSAA en detail toe.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 15:08
Blijft leuk om met een motor te winnen en dan alle mensen die dan je huid vol schelden omdat ze met hun snelste auto vaak de Sarleen of de Enzo niet kunnen winnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:43:
[...]

Tantalus heb ik met de Enzo in een keer gehaald. Het is mogelijk, alleen al die !#!#$^%@ bochten maken het behoorlijk moeilijk.
Ik heb 'm ook met de Enzo gedaan. 'k Had er wel drie pogingen voor nodig. De eerste twee reed ik gewoon te 'grof' waardoor de Driving balk teveel leeg liep. De derde keer ben ik HEEL geconcentreerd gaan rijden en toen ik haalde ik 'm wel, maar met nog maar 7 seconden of zo over.

Je wilt ook vaak TE hard gaan. Da's ook zo met die lifters: ik heb gisteren twee lifters gereden en allebei de keren ben ik niet constant voluit gegaan, maar lette ik gewoon goed op tegemoet komend verkeer en remde ik altijd als er hobbels aankwamen (rekening houdend met de AI die dan opeens stil kan gaan staan). De eerste rit was perfect, de tweede ZOWAT: op het laatst wilde ik een auto rechts inhalen in een bocht en toen raakte ik 1 grassprietje aan... Beide keren had ik nog gewoon tijd over ook, terwijl ik reed in een Alfa Romeo 8c, dus nog geeneens een Enzo of zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 10:05
Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:28:
[...]

Ik mis een A klasse auto in dit rijtje hoor! En wel een heeel snelle! (de allersnelste namelijk)
als je de Chrysler ME FOUR-TWELVE bedoelt?

die is niet te tunen zoals alle bonus auto's

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Hebben jullie ook steeds dat je al een tijd een oogje hebt op een auto, hem eindelijk hebt er blij mee bent en dan na een half uur denkt... damn ik had toch die ander willen hebben :D erg irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Jabba schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:09:
Hebben jullie ook steeds dat je al een tijd een oogje hebt op een auto, hem eindelijk hebt er blij mee bent en dan na een half uur denkt... damn ik had toch die ander willen hebben :D erg irri
Dat heb ik ook wel eens. Best wel klote.
Je moet gewoon een beetje door sparen en ze allemaal kopen 8)

Ik had gister z'n classic chevrolet z28 (of zoiets) gekocht maar wat een k*t auto is dat. Dat zou best wel eens de slechtste auto uit het spel kunnen zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

_Eend_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 06:58:

Mijn specs:
AMD 64 X2 3800+
1024 MB DDR2
GF 7600GT 256 MB
XPPro

Ik zou voor een G25 gaan en later een CPU-GPU upgrade doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

feep schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:00:
[...]

Dat heb ik ook wel eens. Best wel klote.
Je moet gewoon een beetje door sparen en ze allemaal kopen 8)

Ik had gister z'n classic chevrolet z28 (of zoiets) gekocht maar wat een k*t auto is dat. Dat zou best wel eens de slechtste auto uit het spel kunnen zijn. |:(
volgens mij is de Shelby Cobra Daytona de beste classic maja 1 miljoen... Kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jabba schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:12:
[...]
Meh, zodra je op champion niveau zit maakt dat toch ook niet meer uit. Gewoon kopen die auto. Hij rijdt heerlijk, haalt makkelijk 300+. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Spelen jullie vaak online of meer de off-line challenges. Ik heb het spel nl. offline bijna helemaal uitgespeeld en vraag me af of het on-line gedeelte de moeite waard is om het spel aan te schaffen en weer helemaal opnieuw te beginnen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Jabba schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:12:
[...]

Dat dacht ik ook. Ik heb hem besteld. Dus ff wachten en dan tunen *O*

Maar met die classic lambo kom je ook best wel ver. Is een goed bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
polo1987 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:57:
[...]

als je de Chrysler ME FOUR-TWELVE bedoelt?

die is niet te tunen zoals alle bonus auto's
Nee hoor, ik ga s kijken of jullie deze echt niet kennen;
standaard 806 pk en topsnelheid 395km\pu
getuned 1047 pk en 434 km\pu en je moet m gewoon kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
feep schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:31:
[...]

Dat dacht ik ook. Ik heb hem besteld. Dus ff wachten en dan tunen *O*

Maar met die classic lambo kom je ook best wel ver. Is een goed bakkie
ben nu aan het sparen voor de Aston Martin DB4 GT Zagato...3 miljoen kuch kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

I dont get it, had eerder een 1900XTX 512mb, deze liet me niet de game voluit spelen, moest bv 2x aa inschakelen en maar 4x af ( in ati driver) om met 'redelijke' fps rate te kunnen gamen op 1600x1200 native.

Na verpatsen van me vorige heb ik een 8800GTX op de kop weten te tikken en heb hiervoor me win XP opn geinstalleerd, 3dM2006 loopt goed (9275 3dmarks) maar TD U blijft telkens hangen om de 5-6sec ?! Had even hoop omdat ik niet de dualcore optimizer had geinstalleerd maar na deze installeren en zelfs TD U opn installeren geen oplossing. Had eerst last van de ffb bug met een Thrustmaster Enzo FFB Wheel vervangen met een Logitech Momo Racing en werkte perfect met de ATi maar nu dus de hickups ( ook zonder wheel aangesloten), pagefile uitschakelen geen oplossing, prioriteit verhogen en affiniteit van de cpu op 1 core zetten ook niet... (0x AA zonder HDR ook niet) pfff erg frustrerend... ;(

iemand met soortgelijke issues, maar nog beter, een oplossing ervoor!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

er zijn meer probs met de 8800 serie in tdu toch? allemaal driver issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

had typisch de driver die een vriend van me perfect gebruikte genomen, dit wel met een 6600 conroe ipv X2... zou dat er wat mee te maken kunnen hebben!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

polo1987 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 01:27:

TDUCarsDetail+Tuned
R E S P E C T, ik had eerder al gevraagd of er niet ergens zo'n overzicht was en voila, jij fixed 't ff. Super bedankt! _/-\o_

ps. tis een hoop werk, maar ik zou zelf liever de het 4 punten-systeem dat ze in het spel aanhouden toegevoegd zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 23-03-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Zit net ff die screenshots te checken op de officiele TDU site, onder de PC versie, maar ligt het nou aan mij of zijn die screenshots gefotosoept? Ik kreeg zelfs met mn 7900GT TOP met alles op max @1600x1200 geen graphics zoals je kan zien in die plaatjes...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:54:
[...]

ben nu aan het sparen voor de Aston Martin DB4 GT Zagato...3 miljoen kuch kuch
Dat vind ik weer iets te veel van het goede om 3 miljoen neer te leggen voor redelijk slechte auto maar wel met een super geluid. Koop ik liever een paar goedkopere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
ride277 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:52:
Zit net ff die screenshots te checken op de officiele TDU site, onder de PC versie, maar ligt het nou aan mij of zijn die screenshots gefotosoept? Ik kreeg zelfs met mn 7900GT TOP met alles op max @1600x1200 geen graphics zoals je kan zien in die plaatjes...
Vergeet niet dat jij op 1600x1200 speelt en die plaatjes ongeveer 320x200 ofzo zijn? :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.