[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Test Drive Unlimited

Index

Topicregels
Algemeen
Gameplay
Releasedates
Systeemeisen
Links
Cars
Screenshots
Trailers
GoT TDU Club?
Polls
Vorige delen

Topicregels
  • Hou het leuk en nuttig voor iedereen. Posts zoals, 'ik heb hem binnen en ga hem nu installeren!' zijn voor niemand interessant, post liever je ervaringen met het spel als je hem gespeeld hebt.
  • Niet dit hele topic te vervuilen met technische vragen. Af en toen een klein vraagje is prima, maar voor grote problemen: open een topic met een goede startpost in SPV.
Algemeen

Test Drive was ooit één van de meest toonaangevende racegamereeksen op de PC, maar we hebben het dan over begin jaren negentig. Ontwikkelaar Accolade, later overgenomen door Atari, wist na hun eerste succes niet veel anders te produceren dan tweederangs 'Need for Speed' klonen, waardoor de reeks enigszins in het slop is geraakt.

Daar komt hopelijk nu verandering in met de komst van Test Drive Unlimited, waar je achter het stuur kruipt van diverse dure wagens. De online ervaring staat voorop, waarin je strijdt om het beste wagenpark en het meeste aanzien.
Gameplay

Singleplayer
In de Singleplayer-mode begin je net als in Need for Speed, onderaan de ladder met de ‘langzame’ auto’s. Door het winnen van races en uitvoeren van opdrachten verdien je geld, waarmee je je wagenpark kan uitbreiden en diverse performance upgrades voor je auto kan kopen.

Multiplayer
On-line neem je het tegen elkaar op waarbij je zelf het parcour kan uitzetten. Natuurlijk kun je ook samen het eiland verkennen en een beetje rondcruisen. Tijdens een multiplayer sessie zie je de 8 dichtstbijzijnde spelers in jouw buurt, meer is helaas niet mogelijk.

Het geheel speelt zich af op Oahu (Hawai) waar je meer dan 1600 km aan wegdek tot je beschikking hebt, een navigatiesysteem mag daarom ook niet ontbreken. Er is voor dit eiland gekozen vanwege de grote diversiteit aan wegen en natuur. Ook is het eiland tot op de milimeter (lees meter) exact nagemaakt door middel van satellietopnamen.
Daarnaast:
• Keuze uit meer dan 125 auto's. De autodealers staan verspreid over het eiland.
• Car upgrades + verschillende maten velgen
• Koop huizen en garages om je ‘paardjes’ te stallen
• Je mannetje/vrouwtje aankleden (zie screenshots)

Release Dates

ConsoleRelease Date
Xbox360Out now! (5 september)
PCOut now! (2 maart)
PS2Out now!
PSPOut now!

Systeemeisen PC

Windows 2000 / Windows XP / Windows XP 64-bit / Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI X800 series
ATI X700 series
ATI X600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 8800 series
NVIDIA GeForce 7900 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series

Links

De officiële website
Test Drive Unlimited

Reviews van Test Drive Unlimited
XBox360 - DriverHeaven
XBox360 - Gamespot

Overige sites met leuke informatie
Car Specs etc.
Forum.fok.nl
Gamer.nl
Gaming.Hexus.net
IGN
Ownage.nl

Alle Tuneshops op één kaart - ~200kB
Map van Hawaii - Copypaste de link in die van je browser :)
Map van Test Drive Unlimited - 1.47mB
Nog een map van Test Drive Unlimited - ~1mB
Cars

De zo compleet mogelijke lijst :)
Sommige modellen staan twee keer vermeld, meestal gaat het hier dan om de convertible versie, dak er af dus >:)

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! :)

AC Cobra 427
AC Cobra 289
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V
Alfa Romeo 8C Competizione
• Ascari KZ1
Aston Martin DB4 GT Zagato
• Aston Martin DB7 Zagato
Aston Martin DB9 Coupé
Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Vanquish S
Audi A3 3.2 Quattro
• Audi A6 4.2 Quattro
Audi RS4 Cabriolet
Audi TT Coupe
Chevrolet Corvette Z06
• Chevrolet Camaro Z28
• Chevrolet Corvette C6 Coupe
• Chevrolet Corvette Stingray '69
• Chevrolet SSR
• Chrysler 300C SRT-8
• Chrysler ME Four-Twelve
Dodge Viper SRT-10
Farboud Supercharged GTS Prototype
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo
Ferrari 250 GTO
Ferrari 288 GTO
• Ferrari F430 Coupé (gezien in nieuwe trailer, screen volgt)
Ferrari F430 Spyder
Ford GT
Ford Mustang Convertible
Ford Mustang GT
Ford Mustang GT-R Concept
Jaguar E-Type
Jaguar XJ220
Jaguar XK
Koenigsegg CC8S
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countach 25th Anniversario
Lamborghini Diablo GT
Lamborghini Gallardo Coupé
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Gallardo SE
Lamborghini Miura P400SV
Lamborghini Murcielago Coupé
Lamborghini Murcielago Roadster
Lotus Elise
Lotus Esprit
Lotus Exige
Caterham CSR 260 (rechtsboven)
Maserati 3500 GT
Maserati Gransport Spyder
Maserati MC12 Stradale
• McLaren F1
• McLaren F1 GTR
• Mercedes-Benz AMG CLK DTM
Mercedes-Benz AMG CLK55
Mercedes-Benz AMG SLK55
Mercedes-Benz 300SL
Mercedes-Benz SLR Mclaren
Nissan 350Z
• Nissan Skyline
M12 GTO-3R
Noble M14
Pagani Zonda C12 S
• Pagani Zonda Roadster
• Pontiac Firebird
• Pontiac GTO
Saleen S7
• Saturn Sky
Shelby Cobra Concept
Shelby Cobra Daytona Coupé
• Shelby GR-1 Concept
Shelby GT500 ‘67
Spyker C8 Laviolette
Spyker C8 Spyder
Spyker C8 Spyder T (Meer vermogen dan de C8 Spyder)
TVR Sagaris (de rode)
TVR Tuscan (linksboven)
• Volkswagen Golf R32
• Volkswagen W12 Roadster
• Volkswagen W12 Coupé
Screenshots

Meer screenshots hier:
IGN Screenshots
Gamespot PC screenshots
Gamespot XBox360 screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/pc_screens02/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_001.jpg
Trailers

Playlist met een aantal trailers

De Open Bèta

Het duurde lang, en vele tweakers hebben inmiddels vele emmertjes zweet leeg kunnen laten lopen in de gootsteen, maar uiteindelijk was het dan zover, op zaterdagochtend 27 januari 2007 (GMT) lanceerde FilePlanet haar volledige Open Bèta.

LET OP: Hiervoor zijn 25.000 keys beschikbaar, OP=OP! :)

! WAARSCHUWING !
Zodra je de Open Bèta (die afloopt op zondag 4 februari 2007) van je computer wilt verwijderen, doe dit dan handmatig! De auto-uninstaller schijnt een aantal fundamentele opstartbestanden uit je Windows-map te verwijderen, hierdoor kunnen ernstige problemen ontstaan! ;(

**De Open Beta is inmiddels geeindigd, het officiele spel is in de winkels verkrijgbaar :)**

GoT TDU club

GoT zou GoT niet zijn als er geen door GoTters opgerichte club zou zijn. In Test Drive heb je namelijk de mogelijkheid een club te openen. De leader van die club kan dan mensen uitnodigen om ook lid van deze club te worden. Het doel van zo'n club is om elkaar makkelijker te vinden en samen te kunnen racen of cruisen.

Als jij het leuk vind om samen met andere mensen een tochtje te maken, kijk dan even op het forum van deze club, die overigens Virtuele Motor en Automobiel Club Nederland (afgekort VMACNL) heet. Iedereen is welkom, dus neem gerust een kijkje.

Echter: gameafspraakjes, het regelen van clubzaken en andere offtopic dingen horen _niet_ in dit topic thuis! Ga daarvoor naar het forum van de club of zoek elkaar op via een instant messenger. GoT is ook op geen enkele manier betrokken bij de club, en staat dus volledig los van GoT.
Polls

Poll: Wat vind je van Test Drive: Unlimited? (Schaal 0-10)
[0-1] Slechtste game ooit gemaakt!
[1-2] Dit is shreddervoer.
[2-3] TD:U, dat kan toch wel beter?
[3-4] Uitslapen > TD:U .
[4-5] Matig spel.
[5-6] Kent Atari het woord 'originaliteit'?
[6-7] TD:U kan er wel mee door.
[7-8] Deze game is zwaar ok!
[8-9] Supergoed racespelletje!
[9-10] Deze MMOR is da bomb!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=166553&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Vind je dat de gevonden bugs goed aangepakt zijn?
Ja, ik vind amper bugs!
Nee, er zijn nog veel slordigheden.
Matig, beter dan de beta, maar nog teveel bugs.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=172377&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Vorige delen

[X360/PC] Test Drive Unlimited
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3

Wil je meehelpen?

Toevoegingen en hulp zijn altijd welkom. Voor aanpassingen/foutjes in de TS, stuur een DM naar Equalized. Originele startpost gemaakt door eXe en door Jejking en mij geupdate tot wat het nu is! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Equalized op 06-03-2007 15:24 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:19
quote: fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:37:
Is er iemand die op dit moment online speelt dan?
Ik ben met een mod van het Atari forum aan het PM'en om m'n account weer online te krijgen maar het wil nog niet echt vlotten.

Als je een oplossing weet graag even posten hiero, er zijn meer mensen die met deze problematiek te maken hebben of zullen krijgen.

Heb ook last van dit probleem, hopenlijk is er snel een oplossing! _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:50
@ aantal post terug ik heb zelf een momo racing een daar draait ie geweldig als je m opstart hakelt ie moe je een paar x alt-taben en het is weg daarna geen probleme ermee

amd athlon 3000+
nvidia 7600 gs 2x :*)
2 gig ram
gigabyte k8n-pro-sli

[ Voor 6% gewijzigd door naaitsab op 01-03-2007 16:56 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:52:
Ik ben met een mod van het Atari forum aan het PM'en om m'n account weer online te krijgen maar het wil nog niet echt vlotten.

Als je een oplossing weet graag even posten hiero, er zijn meer mensen die met deze problematiek te maken hebben of zullen krijgen.

Voortgang :)

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=574020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:50
_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:52:

ik had het 1st ook je moet dan ff een andere nick probere dan doet ie t gewoon
hij zegt waarschijnlijk bij jou tdu server niet beschikbaar, dat had ik ook ff andere nick en weg probleem.
denk dat meer mensen probleme hebben het is akelig rustig in hawai 8)7

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zijn alle Gamespy usernames apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:37
Bij mij onthoud ie niks, dus ik rij een rondje. Sluit het spel af, en start dan weer op. Staat er niks meer van de vorige keer, ook niet als ik me nama in tik.

En de auto's zien er niet zo mooi uit als op de plaatjes hierboven, maar dat zal wel komen omdat ik een X800 heb en dus SM2.0 ipv SM3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:09:
Zijn alle Gamespy usernames apart?
Aangezien TDU zegt dat mijn account "already in use" is met een ander wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
In de startpost staat dat de PSP versie al uit is, dit klopt niet hoor. 5 of 30 maart komt de PSP versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kunnen mensen die dit spel spelen met een stuurwiel bevestigen of het nou werkelijk ook bij hun in framerates scheelt of het stuurwiel is aangesloten ja/nee?

Als dit het geval blijkt te zijn dan hoop ik toch dat het een fout in het spel zelf is en dat ze spoedig met een patch komen om dit probleem op te lossen.

Valt niet mee om alles eindeljik geinstalleerd en ready to go hebben staan en dan niet kunnen spelen alleen omdat de FPS de grond in gaan zodra ik mijn stuurwiel aansluit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 17:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

wtf Equalized, jij deze TS?? :D Anyways ben hem nu aan het "verkrijgen", vanavond even snel kijken of het wat is en dan zaterdag echt uitproberen ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvoske op 01-03-2007 17:22 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:34
naaitsab schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:56:
@ aantal post terug ik heb zelf een momo racing een daar draait ie geweldig als je m opstart hakelt ie moe je een paar x alt-taben en het is weg daarna geen probleme ermee

amd athlon 3000+
nvidia 7600 gs 2x :*)
2 gig ram
gigabyte k8n-pro-sli
Iemand met een G25 die dat ook kan bevestigen? Zou mooi zijn als je er zo vanaf komt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:52

justifire

Shut up and squat !!

Degenen met een stuurtje zouden eens hun cpu gebruik moeten bekijken terwijl de game draait.
Waarschijnlijk belast het stuur de cpu nogal.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 01-03-2007 17:22 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 12:00
Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:19:
Kunnen mensen die dit spel spelen met een stuurwiel bevestigen of het nou werkelijk ook bij hun in framerates scheelt of het stuurwiel is aangesloten ja/nee?

Als dit het geval blijkt te zijn dan hoop ik toch dat het een fout in het spel zelf is en dat ze spoedig met een patch komen om dit probleem op te lossen.

Valt niet mee om alles eindeljik geinstalleerd en ready to go hebben staan en dan niet kunnen spelen alleen omdat de FPS de grond in gaan zodra ik mijn stuurwiel aansluit 8)7
bij mij werkt het niet, heb alles losgekoppeld ( momo force stuur en microsoft forcefeedback 2 joystick )
duidelijk een bug !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 14:11
Inderdaad, deze game heeft een hekel aan stuurtjes met FF lijkt het. Heb net een ouder Thrustmaster stuurtje zonder FF aangesloten en dan werkt het spel probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vuurvoske schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:20:
wtf Equalized, jij deze TS?? :D Anyways ben hem nu aan het "verkrijgen", vanavond even snel kijken of het wat is en dan zaterdag echt uitproberen ^^
Hij heeft hem gejat van mij, duh :+

Equalized, je kan beter die stukjes die doorgestreept zijn deleten of veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Whaaa!

Ik heb hem net gehaalt bij de Dynabyte! Had hem gepre-orderd en werd netjes gebelt vandaag.
Eerst even met game-pad rijden, want met een gebroken teen aan mn rechtervoet ga ik niet sturen, links gassen is verrot :9

Het hoesje ziet er al goed uit.
De map ziet er echt geweldig uit! Op naar Aston Martin, Audi en Lamborghini! :*)

Nu al 43,90 waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

@ Topicstarter

De OP is niet gemaakt door Jejking, maar door Exe

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Valt wel mee :P
Hij heeft gevraagd of ik het standaard offline naar online converten verhaal wil proberen maar daarvoor moet je een nieuw profiel aanmaken met exact de zelfde nickame. En dat wil ie niet :/
Maar hij gaat verder op zoek naar een oplossing dus daar wacht ik nog op.

Kunnen mensen btw bevestigen dat er inderdaad nog geen neiuwe auto's in zitten tov de beta?

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 18:24 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

verrek ik heb ook korting, eerst even de niet zo legale uitproberen. Als ik em dan ga kopen ga ik em denk ik ook bij de dynabyte halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 14:12
fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Valt wel mee :P
Hij heeft gevraagd of ik het standaard offline naar online converten verhaal wil proberen maar daarvoor moet je een nieuw profiel aanmaken met exact de zelfde nickame. En dat wil ie niet :/
Maar hij gaat verder op zoek naar een oplossing dus daar wacht ik nog op.

Kunnen mensen btw bevestigen dat er inderdaad nog geen neiuwe auto's in zitten tov de beta?
ben bijna alle autodealers bij langs geweest vanmiddag maar heb nog weinig nieuws gevonden wat niet in de beta zat.
nja, genoeg autos so far anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:38:
[...]

ben bijna alle autodealers bij langs geweest vanmiddag maar heb nog weinig nieuws gevonden wat niet in de beta zat.
nja, genoeg autos so far anyway ;)
Ja, maar ik had graag een Lexus dealer gehad, een Bugatti Veyron etc. Heel erg jammer dat deze niet in de final zitten :'( :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:26

Pimmuz

Roar

Hallo mensen,

Ik heb vanmiddag TDU gehaald en nu ff geinstalleerd het probleem dat ik heb is als ik new game doe en dan staat er in die balk onderin je scherm saving data en daarna loading data en dat is nu toch al z'n 15minuten zo...

kan ook niet zien of me pc hangt aangezien ctrl+esc alt+tab alt+f4 windows toets of ctr+alt+del niet werken...

Het led van hdd activity brand ook niet... hoort dit zolang te duren als je hem de eerste keer opstart of hangt het gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:58
juaNto schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:44:
Hallo mensen,

Ik heb vanmiddag TDU gehaald en nu ff geinstalleerd het probleem dat ik heb is als ik new game doe en dan staat er in die balk onderin je scherm saving data en daarna loading data en dat is nu toch al z'n 15minuten zo...

kan ook niet zien of me pc hangt aangezien ctrl+esc alt+tab alt+f4 windows toets of ctr+alt+del niet werken...

Het led van hdd activity brand ook niet... hoort dit zolang te duren als je hem de eerste keer opstart of hangt het gewoon?
Ik denkt dat die hangt, ik heb die melding nog nooit langer als 2 seconden gezien op mijn antieke systeem.. (2800+, 1GB, 7800GS..)

Maar als ik het dus goed begrijp is het nu nog niet mogelijk om online te gaan? Ik krijg iig iedere keer de melding dat ik mijn network-settings moet controleren, omdat ie niet kan verbinden met de Test Drive Server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Kheb een Intel e6600, 2GB OCZ Memory, een nvidia 7900GTO, 2 hdd's in RAID0, een p5w dh deluxe

en

een momo waarop FF AAN staat...

Resolutie in TDU heb ik staan op 1900x1200. Geen hdr en geen motion blur (omdat ik geen motion blur wil :r )

OS is trouwens Vista Ultimate.

Als ik jullie reactie's zo zie, vind ik het enerzijds een beetje vreemd dat het bij jullie wel schokt en bij mij niet...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
FnF schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:41:
[...]

Ja, maar ik had graag een Lexus dealer gehad, een Bugatti Veyron etc. Heel erg jammer dat deze niet in de final zitten :'( :'(
Ik ben op dit moment bij de lexus dealer, maar daar kan ik niet in oid.
en verderop zit nog een mercedus dealer met exact hetzelfde probleem.

ff verder touren en hopen dat ik dan wel motoren kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:55:
[...]

Kun je ongeveer aanwijzen waar de Lexus dealer zich bevindt op de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
D4

en richting het westen zit dan de mercedes dealer waar je nix mee kan.

ingezoomed op de GPS zijn de gebouwen waar ze zitten ook bruin. alsof er helemaal niets staat.
wie weet wordt dit later nog toegevoegd ofzo..

[ Voor 49% gewijzigd door Tommzz op 01-03-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

juaNto schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:44:
Hallo mensen,

Goed spel doet het uit eindelijk alleen het hapert als de pest en heb artifacts van hier tot tokie ik koos de eeerste character en die heeft de hele tijd geen lichaam wel hoofd en armpjes :(

Ga ik een auto huren duurt het 1minuut voordat de volgende te voor schijn komt en dat is scherm is vol met artifacts... heb nu net 93.71 forceware erop gezet had daarvoor eentje ouder en die deed het ook... andere spellen geen problemen

wat te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmn, mijn game zegt dat mijn computer geen 1680 x 1050 kan draaien.
Terwijl die dat op elke andere game doet...

Mn videokaart: 6600GT
Misschien te slecht voor dit spel, maar 1680 x 1050 moet toch wel kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Hm, ik heb ook van alles geprobeerd om een radiostation in TDU te maken, maar het werkt gewoon niet... Toch wel jammer: leek me wel leuk om je favoriete muziek te bedienen vanuit de auto... Als iemand het voor elkaar krijgt, laat het even weten!!!

Ik ben trouwens toch gaan rijden met de bonnetview: heb ff de incarview geprobeerd, maar je ziet zo weinig van de omgeving... en het geluid is gewoon mooier, of je de ramen nou openzet of niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:31:
Hm, ik heb ook van alles geprobeerd om een radiostation in TDU te maken, maar het werkt gewoon niet... Toch wel jammer: leek me wel leuk om je favoriete muziek te bedienen vanuit de auto... Als iemand het voor elkaar krijgt, laat het even weten!!!

Ik ben trouwens toch gaan rijden met de bonnetview: heb ff de incarview geprobeerd, maar je ziet zo weinig van de omgeving... en het geluid is gewoon mooier, of je de ramen nou openzet of niet. ;)
Hoe zet je je ramen open terwijl je aan het rijden bent? T lukt me wel in de showroom/garage, maar verder niet.

Ben ik nu de enige die niet online komt? Of speelt iedereen nog in de offline mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:52:
[...]

Hoe zet je je ramen open terwijl je aan het rijden bent? T lukt me wel in de showroom/garage, maar verder niet.

Ben ik nu de enige die niet online komt? Of speelt iedereen nog in de offline mode..
Ramen met W en dan de pijltjes op het numlockpad (hier iig).

Nee ik kan ook niet spelen (heb al aardig wat staan vloeken :P), meerdere op GoT hier ook niet, en ik las op andere fora dat veel mensen daar ook niet online kwamen.. dus misschien dat de servers pas op 2maart up komen?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Ik heb al mensen online samen mee gereden, servers schijnen t nu wel te doen dus :)

wel heb ik inmiddels alle car showrooms otndekt en overal binnen geweest en kan nog steeds de motordealer niet in :(

ben overal geweest en heb t gedubbelchecked ;) iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 14:11
Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:59:
Ik heb al mensen online samen mee gereden, servers schijnen t nu wel te doen dus :)

wel heb ik inmiddels alle car showrooms otndekt en overal binnen geweest en kan nog steeds de motordealer niet in :(

ben overal geweest en heb t gedubbelchecked ;) iemand een tip?
Volgens mij kan dit pas als je Level 3 hebt, zoiets kan ik me vaag herinneren van de 360 versie. Ik zat me toen hetzelfde af te vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
hmmm ik ben al pro.. (level 3 toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:09:
hmmm ik ben al pro.. (level 3 toch?)
Hmm, ik moest vandaag van 2 tot 10 werken. Op die manier schiet het bij mij niet op... :(

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Ik zag in het trade scherm een porsche voorbij komen op de achtergrond. Hoe kom ik hieraan? Ben alle dealers bij langs gegaan en nergens op internet staat een porsche in lijstje van beschikbare auto's. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

wie weet hoe het nummer heet wat tijdens de install gespeeld wordt? Ik heb volgende week feest van een maat van mij en dit nummer is zoooo fout, we moeten gewoon weten hoe het heet!! :D

//edit:

[20:35] Equalized: soulwax - another excuse

Van de ts moet je het hebben _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Vuurvoske op 01-03-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:55:
[...]

Zou je misschien even een screenshot kunnen maken van de map met locatie gemarkeerd? Ik heb mij namelijk verrot gezocht in D4 en heb helaas niks kunnen vinden.

Over motoren:
Als je naar een motorshop gaat zegt ie dat je eerst alle auto showrooms moet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Naaaa zeg dit is wel heel erg vaag.
Onder de naam "Loev" kan ik niet online maar wel onder de naam "Loevje" or what ever.
Met Loev heb ik de beta online gespeeld, en om het nog mooier te maken ze gebruiken allemaal dezelfde Gamespyid login :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Na lange tijd weer een spel origineel gekocht, raar is dat :P
Wel leuk spel al ben ik nog niet helemaal overtuigt en had ik liever die 47,99 euro ergens anders aan besteed. Dit spel wordt namelijk pas echt leuk als je een stuurtje hebt. Maargoed, heb het spel nog maar 3 uurtjes :P. Draait hier perfect (E6300, 2GB, X1900GT @ 1680x1050) met HDR uit.
Online gebeuren werkt hier ook goed, alleen nog te rustig, misschien dat het spel mij over een paar weken alsnog weet te overtuigen zodra het wat gezelliger is online :)

Maar wie speelt hier dit spel nog meer met de Xbox 360 Controller for Windows? Want hier doet de forcefeedback het niet :?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
http://xs413.xs.to/xs413/07094/D4.JPG

Doe voortaan eens netjes resizen :>

voor de lexus dealer ;) mercedesdealer stukje naar links

Het nummer heet "another excuse" van soulwax

weet dat ik alle cardealers ontdekt moet hebben voor ik motorshowroom in kan, en ben ook overal geweest bij alle autodealers alleen kan er nog steeds niet in :(
nja dan eerst maar gewoon wat rondracen en genieten van de omgeving en de autos :D

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 01-03-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Slasher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:20:
@ Topicstarter

De OP is niet gemaakt door Jejking, maar door Exe
[postcountboost :+ ]

Dat weet ik, maar ik heb hem de laatste gróte update gegeven, dat ding was zwaar verouderd ;)

[/postcountboost :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Vuurvoske schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:21:
wie weet hoe het nummer heet wat tijdens de install gespeeld wordt? Ik heb volgende week feest van een maat van mij en dit nummer is zoooo fout, we moeten gewoon weten hoe het heet!! :D
soulwax - another excuse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Jejking schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:32:
[...]

[postcountboost :+ ]

Dat weet ik, maar ik heb hem de laatste gróte update gegeven, dat ding was zwaar verouderd ;)

[/postcountboost :+ ]
Als het goed is is iedereen blij nu ;) Aanpassingen in de TS + vorige delen toegevoegd.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Hoeveel verschilt de game nou met de open beta versie? De beta vond ik niet erg overtuigen kwa geluid en de handling v/d wagens, is dit verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 16:58
kutkip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:41:
Hoeveel verschilt de game nou met de open beta versie? De beta vond ik niet erg overtuigen kwa geluid en de handling v/d wagens, is dit verbeterd?
IK heb nog niet zoveel gespeeld maar tot nu toe heb ik nog geen verschil gezien. IK heb nog steeds een geluid bug. ALs ik langs een auto rij met een zwaar motor geluid dan gaat mijn geluid kraken. Had dit ook al in de beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb de open beta niet echt kunnen spelen omdat het spel steeds vast liep, de volledige versie heeft daar ook zo af en toe eens last van (vooral als ik even terug naar windows ben geweest met alt tab).

Geen idee of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, zal windows van het weekend er anders eens opnieuw opgooien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:31:

Werkt hier perfect :)
Gewoon in de map \My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\username\ een mapje radio maken met daarin weer een mapje met daarin een snelkoppeling naar een m3u playlist. Exact zoals het in de manual staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 16:58
Tortelli schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:49:
Ik heb de open beta niet echt kunnen spelen omdat het spel steeds vast liep, de volledige versie heeft daar ook zo af en toe eens last van (vooral als ik even terug naar windows ben geweest met alt tab).

Geen idee of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, zal windows van het weekend er anders eens opnieuw opgooien :) .
IK had in de beta ook last van vastlopers. Dit kwam toen door de nvidia driver. Ik ben toen over gestapt naar 91.47 en heb daarna geen vastlopers meer gehad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Ik heb em weer aan de praat, nieuw profiel + nieuwe nick aangemaakt en dan werkt het weer. Ik heb alleen geen zin om weer (:r) overnieuw te beginnen.

fsfikke, jij nog wat gehoord?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb hem ook sinds een half uurtje. Het ziet er goed uit. Alleen jammer dat ik geen G25 ofzo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145939

Oooh nee, ik heb de game bij CD-WOW besteld, bij hun staat de release datum nog op 16 maart.

Als iemand sli heeft..ondersteund de game het?? De beta deed het toen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:52:
[...]

Gewoon in de map \My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\username\ een mapje radio maken met daarin weer een mapje met daarin een snelkoppeling naar een m3u playlist. Exact zoals het in de manual staat ;)
Hm, bij mij gebeurt er niets als ik dat doe. Ik blijf alleen maar de 4 standaard channels zien! :(

Ik heb trouwens eerder gezegd dat de graphics wel okay waren maar niet superdesuper maar zo lanzamerhand kom ik daar toch op terug. Ik heb vanavond alleen maar rondgerede, een beetje het binnenland in, en het is toch wel erg mooi allemaal...! Al die bomen en al dat gras, goeiendag, wat een boel gras! Alles zit echt zo VOL! En wat me ook opvalt is dat je echt binnen NO TIME aan het rijden bent! Geen ellenlange laadtijden, je logt in en je komt hopla in je huis en als je wilt gaan rijden FLOEP dan rij je! Ook de map is ontzettend gaaf met dat uit- en inzoomen. Als je weer gaat rijden vlieg je prachtig je auto in en weet je ook precies hoe je staat op de weg. En ook dat gaat zo snel: alsje ergens anders heengaat dan gebeurt dat zo snel...! Je gaat je echt afvragen waarom andere games zoveel laadtijd nodig hebben voor hun simpele leveltjes... ;)

Ik heb trouwens eigenlijk alleen nog maar rondgereden! Ik heb haast het gevoel alsof ik echt op Hawaii ben geweest. ;) De mouselook is ook erg leuk: dat maakt het allemaal minderclaustrofobsch als de gemiddelde racegame. Maar een Track IR is misschien wel helemaal top...

Toen ik stopte met rijden zag ik dat ik echt nog maar een klein stukje van het eiland heb bezocht! Super!

O ja, wat ik ook gaaf vind is dat je overal kan rijden! Geen geleuter over 'terug naar de weg' of automatische transport naar het dichstbijzijnde asfalt, nee, gewoon karren waar je maar wilt. Op een bepaald moment was er een laag muurtje langs een heel lang stuk weg. Er was geen ingang of uitgang om er achter te komen. Op de gps zag je wel dat daar zandwegen liepen. Aan het eind van het muurtje ben ik met volle vaart de struiken in gereden, de heuvel op en weer af en hopla, ik zat achter het muurtje! Stukken afsnijden is doodsimpel zo! En al dat gras waar je doorheen rijdt, tjonge, wat een detail...!

Ik ben dus erg blij met m'n aankoop. ;)

EDIT:
Ik zag trouwens in de Readme dat je bij problemen (schokken enzo) de affinity van een dual core moest instellen op core 0. Dus... dit spel ondersteunt geen dual core...? Ik dacht dat dat onderhand wel standaard zou zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Gameafspraken kan je buiten GoT om regelen, dat is hier op het forum niet de bedoeling.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-03-2007 00:14 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Mmm ok het werkt even op andere schijf geinstalleerd nu werkt het wel >:)

alleen online nog niet zegt links bovenin het scherm tdu servers unavailable ;(

ik snap dat niet kan dat door het account komen? kan ik dat ergens controleren?

owja nog een domme vraag rijd er ook politie? O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Pimmuz op 01-03-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wilde al een GoT-club starten maar zag dat je daar nogal wat geld voor nodig hebt... En aangezien ik nog wel even zoet ben met simpelweg cruisen zit dat er voorlopig niet in. Maar op zich ljjkt het me leuk een vast punt online te hebben!

Hoe gaat dat trouwens als het spel online vol zit....? Ik bedoel, het houdt toch een keer op...? Of kan je elkaar ALTIJD ontmoeten online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

thnx :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

juaNto schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:37:
Mmm ok het werkt even op andere schijf geinstalleerd nu werkt het wel >:)

alleen online nog niet zegt links bovenin het scherm tdu servers unavailable ;(

ik snap dat niet kan dat door het account komen? kan ik dat ergens controleren?

owja nog een domme vraag rijd er ook politie? O-)
Politie? Jep...

Heb je misschien een firewall op je pc staan?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het viel me trouwens op dat op een 1680x1050 resolutie de dials niet rond zijn. Ik gebruik de bonnetview en die dial rechtsonder is echt compleet ovaal (staand). Beetje apart. Is 'ie bij jullie ook ovaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

The_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:44:
[...]

Politie? Jep...

Heb je misschien een firewall op je pc staan?
uhm neen alleen windows firewall en daar heb ik hem niet geblokeerd ja en dan me speedtouchmodem maar ik hoef er toch geen port voor te forwarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:50:
Het viel me trouwens op dat op een 1680x1050 resolutie de dials niet rond zijn. Ik gebruik de bonnetview en die dial rechtsonder is echt compleet ovaal (staand). Beetje apart. Is 'ie bij jullie ook ovaal?
Ik draai op 1900x1200 en de tellerz zijn bij mij licht ovaal. Het is niet een duidelijk ronde vorm.
Je kunt deze breedband reso's wel kiezen, maar word het uberhaupt wel ondersteund?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:52:
[...]

Ik draai op 1900x1200 en de tellerz zijn bij mij licht ovaal. Het is niet een duidelijk ronde vorm.
Je kunt deze breedband reso's wel kiezen, maar word het uberhaupt wel ondersteund?
Dat vraag ik me dus ook af... maar op zich is alles ERG scherp en strak, dus het is echt wel 1680x1050... Mar eh, ik bedenk me nu dat als het scherm uitgerekt zou zijn dat de dials dan LIGGEND ovaal zouden moeten zijn! En bij mij zijn ze STAAND ovaal, dus...

Nog wat anders: als ik de TDU screenshots bekijk denk ik 'Wow, net echt' Maar als ik zelf rondrij heb ik dat minder... Hebben ze toch hier en daar wat gesjopt of zo? Of komt het door de camerastandpunten? Het kan ook aan de kleuren liggen: bij mij lijkt alles wat cartoonisher. In ieder geval heb ik minder een 'wow-net-echt' gevoel ingame dan bij de screenies. Of ligt dat aan mij...? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af... maar op zich is alles ERG scherp en strak, dus het is echt wel 1680x1050... Mar eh, ik bedenk me nu dat als het scherm uitgerekt zou zijn dat de dials dan LIGGEND ovaal zouden moeten zijn! En bij mij zijn ze STAAND ovaal, dus...

Nog wat anders: als ik de TDU screenshots bekijk denk ik 'Wow, net echt' Maar als ik zelf rondrij heb ik dat minder... Hebben ze toch hier en daar wat gesjopt of zo? Of komt het door de camerastandpunten? Het kan ook aan de kleuren liggen: bij mij lijkt alles wat cartoonisher. In ieder geval heb ik minder een 'wow-net-echt' gevoel ingame dan bij de screenies. Of ligt dat aan mij...? ;)
Ik heb het juist als ik een screenshot ervan maak, dan vind ik het niet echt super.
Maar als je gewoon rond rijd en je auto ziet rijden dan vind ik het er net echt uit zien :)

Ik reed btw net terug van werk, kwam er een rode Lotus Exige voorbij rijden, ik dacht gelijk van "O, die kan ik ook in mijn garage zetten met TDU" :P

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:50:
Bij mij doet die hele resolutie het niet. Bij elke andere game doet die het wel, Call of Duty 2, NFS Carbon, noem maar op.

Het is echt een geweldig spel, ik speel het maar op 1280 x 800. Dat doet het ook op mn scherm.
Heerlijk gewoon. Heb nu de goedkoopste alfa gekocht, had beter een Audi kunnen nemen maargoed dat is mijn eigen schuld :9
Die CCR, die je van A naar B moet brengen, rijd echt geweldig! Ik had mezelf belooft om het 20 km rustig aan te doen, maar dat gaat echt niet met een auto waarbij je 5 sec het gas vol indrukt en dan al rond de 250 km/h rijd. Mijn gemiddelde snelheid was op 'rustig' zo'n 200 km/h. En ik botste nergens tegen ofzo :*) Dus dat ging heerlijk!

Maar,

Ik had 2 hangers. 1 voor dat ik in die CCR ging rijden. En 1'tje erna. En bij die erna kon ik echt niks meer. Ik was in de map aan het zoeken naar de Aston Martin-Dealer, want ik had geld zat. Dus ik ben bang dat ik dat dus ook weer helemaal opnieuw moet doen, en dus ben ik gewoon nog helemala nergens. Maargoed, mijn online-shit werkte ook nog niet om 1 of andere reden.

Ondanks de maar is het spel echt wel dik 43,90 waard geweest!
Hulde voor de makers. Nu die hangers even fixen en die resolutie is niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
- Laatmaar - Had de startpost ff moeten lezen :/

Morgen ga ik hem kopen samen met en G25 stuurtje :)
Word een leuk weekend! :D

[ Voor 65% gewijzigd door Sluuut op 01-03-2007 22:33 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Toevoegingen en hulp zijn altijd welkom. Voor aanpassingen/foutjes in de TS, stuur een DM naar Equalized. Originele startpost gemaakt door eXe en door Jejking en mij geupdate tot wat het nu is!
En wat denk je, heeft ie de DM optie uitstaan in z'n profiel 8)7

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 28-08-2024
Bij bart smit is de datum van website verwacht verdwenen ! dus ik ga morgen effe langs of ze hem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 09:23

DaWaN

'r you wicked ??

Ik kan sinds kort geen auto's meer online koper (Xbox360 versie) :(
Hebben meer hier last van, motoren gaat perfect though

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192559

Ik heb hem vandaag gekocht bij gameshop in Hengelo :D zeer blij mee .. mensen als jullie me zien cruisen mijn naam is bixbom heb bijna het geld voor GoT ;) zal ik hem dan maar aanmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142356

Ik heb het spel net geinstalleerd alleen als ik hem opstart dan krijg ik een melding van me monitor (27" lcd tv) "No Signal" terwijl wel geluid hoor iemand anders dit ook meegemaakt mij resolutie is 1360x768 de hoogste resolutie van de tv, drivers zijn nvidia ForceWare 84.21 (7600 GT).
Iemand enige idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 16:28

R-B

Blokkert

Help?

Ik heb als Primear scherm me Samsung Syncmaster 913V
Als secundair me Samsung 225 BW

Hij moet op mijn samsung 225 BW, maar lukt me niet? Spel blijft komen op me primaire, ik ken nergens in spel ook instellen welk beeld het moet. 1 Of 2? Iemand Help? Ga niet 1 scherm uitschakelen, om dan om de andere te spelen. Doet hij ook niet.. Zegt elke keer dat reso niet goed staat. Logisch, want ik ken hem niet eens instellen op de goede reso.. :(

Help? :(

Bij GTR 2 en Rfactor kan je in windows nog, instellen welk beeld je wilt. 1 of 2 :)

[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 01-03-2007 22:44 ]

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb ook twee schermen, maar speel hem op m'n primaire dus daar heb je weinig aan.
Maar... Je hebt twee schermen dus heb je Ultramon geïnstalleerd (zonder Ultramon geen twee schermen ;) )
Als je daar een hotkey instelt om een applicatie naar het andere scherm te gooien. Of bij de eigenschappen van de snelkoppeling instelt dat ie naar het andere scherm moet zou het moeten werken lijkt mij :Y)

Ultramon is echt ideaal als je twee monitoren hebt, maar dat zal je morgen dan wel merken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:46:
Ik heb ook twee schermen, maar speel hem op m'n primaire dus daar heb je weinig aan.
Maar... Je hebt twee schermen dus heb je Ultramon geïnstalleerd (zonder Ultramon geen twee schermen ;) )
Als je daar een hotkey instelt om een applicatie naar het andere scherm te gooien. Of bij de eigenschappen van de snelkoppeling instelt dat ie naar het andere scherm moet zou het moeten werken lijkt mij :Y)
Ik zonder ultramon, werkt prima. Tot nu :P Morgen eens proberen. Thnx. Als iemand anders oplossing zonder dit prog heb, geef een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192559

Gameafspraken kan je buiten GoT om maken, op GoT is het niet de bedoeling.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-03-2007 00:20 . Reden: op de pc dan ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 14:50
Anoniem: 145939 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:26:
Oooh nee, ik heb de game bij CD-WOW besteld, bij hun staat de release datum nog op 16 maart.

Als iemand sli heeft..ondersteund de game het?? De beta deed het toen niet :(
Ggrr, ik heb ook op wow besteld! Dat doe ik ook niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Yellowneck schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:14:
[...]

offtopic:
Ja ik ga nu in de game :) Yellowneck is m'n nick..ik rijd in een Class D Aston Martin DB9 Coupé :D, ff geen geld :P. Maargoed, kunnen we geen IRC channel hiervoor aanmaken ofzo? Want ik denk dat de modjes dit niet fijn gaan vinden, heb nu namelijk al paar berichten gezien over dergelijke Meetings

Aaaah.. what the hell krijgen we nu weer :X :( . TDU deed et vanmiddag perfect, nu komt krijg voor het hoofdmenu een crash naar de desktop ..bah ... (Windows Vista Home Pr.)
Hoe moet ik jou daar ooit vinden?
Als ik een yellowneck zie, dan zie je wel een berichtje van mij. Mijn nick is Younes.nl

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

The_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Hoe moet ik jou daar ooit vinden?
Als ik een yellowneck zie, dan zie je wel een berichtje van mij. Mijn nick is Younes.nl
Je kan in de map view alle spelers (player view) zien en als je dan met je muis over een speler gaat zie je zijn nick.. :P

Edit: Hmm.. na een reboot doet de game et nog niet. Dan maar Reinstallen :( (daarom kocht ik geen games :P )
Edit2: Huh na de reinstall crashed ie nog steeds naar de desktop na al die introfilmpjes :'(
Edit3: Damn, als ik mijn savegame mapje leegmaak dan doet ie het wel...maar dan moet ik dus helemaal opnieuw beginnen : :X

[ Voor 32% gewijzigd door Yellowneck op 01-03-2007 23:53 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:34
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Kan zijn dat de ontwikkelaars hebben zitten pitten en ervanuit zijn gegaan dat 1680x1050 16:9 is (breedebeeld bij TV's), terwijl het in werkelijkheid natuurlijk 16:10 is (zoals alle breedbeeld bij computerschermen). 16:10 is iets minder breed dan 16:9, dus vandaar misschien dat het weer een beetje >naar binnen< wordt gedrukt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Zijn er mensen die ook nog steeds niet online komen?
Ik heb 7 verschillene profielen op gamespy, de ene helft geeft hij aan dat de naam al in gebruik is met een ander wachtwoord? en bij de rest ligt de server plat van tdu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MuSeLive schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:26:
Zijn er mensen die ook nog steeds niet online komen?
Ik heb 7 verschillene profielen op gamespy, de ene helft geeft hij aan dat de naam al in gebruik is met een ander wachtwoord? en bij de rest ligt de server plat van tdu?
Voor de game zelf moet je een nieuwe nickname verzinnen die binnen Test Drive nog niet gebruikt is. Bij email en wachtwoord moet je je gamespy gegevens invullen.
En inderdaad, de servers liggen erg vaak plat. Denk dat ze de aantal verkopen verkeerd hebben ingeschat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 02-03-2007 00:32 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
Het lijkt wel alsof de final slechter dan de beta draait?

Iemand anders ook die ervaring?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08

Martinspire

Awesomeness

Chester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:30:
[...]

Voor de game zelf moet je een nieuwe nickname verzinnen die binnen Test Drive nog niet gebruikt is. Bij email en wachtwoord moet je je gamespy gegevens invullen.
En inderdaad, de servers liggen erg vaak plat. Denk dat ze de aantal verkopen verkeerd hebben ingeschat :P
Denk eerder dat het is omdat de game eigenlijk nog niet officieel uit is en ze dus zoiezo niet verplicht zijn om genoeg servers aan te hebben (een paar servers uit scheelt je al snel een hoop kudo's)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Bart1983 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:52:
[...]

IK had in de beta ook last van vastlopers. Dit kwam toen door de nvidia driver. Ik ben toen over gestapt naar 91.47 en heb daarna geen vastlopers meer gehad >:)
Ik heb 91.47 er opstaan :+ , en er zijn nog steeds geen nieuwere drivers voor xp :X

edit:
ik ben scheel, ze zijn al bij 93,** soon die maar eens gebruiken :+

[ Voor 9% gewijzigd door Tortelli op 02-03-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 28-05 16:38

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb de open beta gespeeld op 2 aansluitende monitoren, DAT is pas smullen! Vooral als je dan in de motorkap view even om je heen kijkt en je G25 op de goeie plek hebt staan :)

Ander idee, zou TDU de motion sensor in de Wii Remote ondersteunen voor mouselook? Ik weet dat ze dat in Half-Life 2 al aan de praat hebben gekregen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zitten jullie ook steeds vast op van die lullige heuveltjes? Voor mij al de derde keer binnen het eerste half uur.

Afbeeldingslocatie: http://spookpaard.nl/host/files/weervast.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 19:00
Blaise schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 06:31:
Zitten jullie ook steeds vast op van die lullige heuveltjes? Voor mij al de derde keer binnen het eerste half uur.

[afbeelding]
Leer rijden ;). Anyway, met "B" kan je jezelf resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145939

mr_density schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:58:
[...]

Ggrr, ik heb ook op wow besteld! Dat doe ik ook niet meer!
Heb de game geannuleerd op CD-WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:46:

Ultramon is echt ideaal als je twee monitoren hebt, maar dat zal je morgen dan wel merken ;)
Nou, hij start nu op op Secundaire. Alleen nu dit:
Krijg elke keer dit als melding op me monitor (Samsung 225BW):
Not Optimed Mode
Recommed Mode:
1650x1080 60 hz
En het hele scherm is verder zwart.. :( Kan dus ook geen reso instellen. Ik had van de te voren al de reso tijdelijk op 1200x900, 60 hz gezet van spel, zodat hij vast breedbeeld staat.. Maar niks :(
Help? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:19:

Sipio,

Ook bij mij zijn er problermen met mijn Mircosoft Force Feedback Wheel.
Om de 2 a 3 meter rijden stopt het beeld om vervolgens weer verder te gaan.
Wanneer ik het stuurtje verwijderd door de usb stekker eruit te trekken is er niks meer aan de hand en loopt het spel als een zonnetje.................maar goed ook ik wil niet houterig sturen dis Atari fix this !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:28:
Whaaa!

Ik heb hem net gehaalt bij de Dynabyte! Had hem gepre-orderd en werd netjes gebelt vandaag.
Eerst even met game-pad rijden, want met een gebroken teen aan mn rechtervoet ga ik niet sturen, links gassen is verrot :9

Het hoesje ziet er al goed uit.
De map ziet er echt geweldig uit! Op naar Aston Martin, Audi en Lamborghini! :*)

Nu al 43,90 waard!
Ik heb he,m zelf gisteren bij de Bart Smit gehaald.
Voor de mensen die op de euro';s letten " daar is hij 39,95euro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SyS_ErroR schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:48:
[...]

Ik denkt dat die hangt, ik heb die melding nog nooit langer als 2 seconden gezien op mijn antieke systeem.. (2800+, 1GB, 7800GS..)

Maar als ik het dus goed begrijp is het nu nog niet mogelijk om online te gaan? Ik krijg iig iedere keer de melding dat ik mijn network-settings moet controleren, omdat ie niet kan verbinden met de Test Drive Server...
Bij mij geedft hij tijdens het rijden rechts bovenin aan dat de TDU servers avalible zijn, maar tijdens het rijden krijg je de melding dat de server nog niet online is. Dit lees ik meer op overige forums zoals die v Atari zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:52:
[...]

Het zou leuk zijn als je ook gewoon online radio stations er in kon hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dat is toch simpel lijkt mij... gezien mensen met de handleiding m3u playlists erin kunnen zetten... m3u playlist maken van het online radiostation.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Ik krijg em vandaag binnen. Ik ben echt benieuwd hoe het spel speelt. Vooral omdat ik 2 weken geleden een G25 gekocht heb en dus snack naar een nieuwe race game.

Ik vraag me vooral af hoe de performance zal zijn. Ik ben nl. door mijn monitor (dell 24") min of meer gedwongen om het spel in 1920x1200 te spelen wil het er een beetje mooi uit zien.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Yellowneck schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:32:
Maar wie speelt hier dit spel nog meer met de Xbox 360 Controller for Windows? Want hier doet de forcefeedback het niet :?
Ik gebruik die controller onder XP. Ik krijg nergens FF back. Ook niet in het config scherm. Waarschijnlijk heeft de Xbox360 contoller for Windows helemaal geen rumble of FFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghostface schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:32:
Bij bart smit is de datum van website verwacht verdwenen ! dus ik ga morgen effe langs of ze hem hebben :)
Ze hebben 01-03-07 al in de verkoop gedaan, heb hem er zelf gisteren afgehaald dus je kan er langs gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Echt prachtig spel als je een stuurtje hebt die goed werkt, heb zelf nog steeds die onspeelbare framedrops met mijn stuur maar had net ff mijn joystick ingesteld en heb dan toch ff stukje kunnen rijden (sucks met joystick)

Kwam iemand uit zweden tegen die wat donuts aan het draaien was op de weg..beetje zitten chatten ove hoe vet het spel eigenlijk was :)

Zit er hard aan te denken om een niet zo heel duur ander stuurtje te kopen maar ben eigenlijk ook bang dat ik dan nog steeds met hetzelfde probleem zit.

Ik heb het fps probleem ook op het Atari forum gepost in de hoop dat het wat bekender wordt zodat er naar het probleem gekeken kan worden.

Kreeg van de week na bijna 2 maanden eindelijk mijn 22"scherm terug uit reparatie en tegelijk kwam eindelijk TDU uit..en nu heb ik er nog niks aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:19
Sluuut schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:37:
Het lijkt wel alsof de final slechter dan de beta draait?

Iemand anders ook die ervaring?
Ja dit is mij ook opgevallen! De final loopt bij mij ook niet echt lekkr, ik heb veel hardeschijf activiteit! En daarom hapert het spel bij mij wel eens. Heb dit hele probleem niet gehad bij de beta ;(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.