[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:35:
heb bijna het geld voor GoT ;) zal ik hem dan maar aanmaken ?
Ja! Super! Maar eh... hoe vind je die club? En zoals ik gisteren al vroeg: hoe zit dat als een server vol zit of zo: kan je dan alsnog allemaal in die club komen? Je kan niet echt een server zoeken of zo, dus hoe werkt dat dan precies? Je kan toch niet met 1.000.000 mensen op Hawaii rondrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:26:
[...]

Ja! Super! Maar eh... hoe vind je die club? En zoals ik gisteren al vroeg: hoe zit dat als een server vol zit of zo: kan je dan alsnog allemaal in die club komen? Je kan niet echt een server zoeken of zo, dus hoe werkt dat dan precies? Je kan toch niet met 1.000.000 mensen op Hawaii rondrijden?
je ziet tot (geloof ik ) 8 mensen die bij je in de buurt rijden. weet verder ook niet hoe het precies werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
ik heb test drive ff gedownload O-) Maar ze hebben er volgens mij niet echt veel aan veranderd. Ik krijg nog steeds artifacts en m'n savegame word nog steeds niet aangemaakt. Ik vind het echt slecht dat er in de final release nog zo veel fouten zitten.

Als ik op 1680x1050 speel dan is het beeld niet meer in de goede verhouding. De snelheids meter is niet rond en de auto's zijn volgens mij ook niet helemaal zo als ze in het echt zijn.

Maar ik weet nu wel dat ik m niet ga kopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:49:
ik heb test drive ff gedownload O-) Maar ze hebben er volgens mij niet echt veel aan veranderd. Ik krijg nog steeds artifacts en m'n savegame word nog steeds niet aangemaakt.
Je moet 'm ook niet downloaden maar kopen. Ik heb geen artifacts en gewoon savegames. No problemo. Ik vind het een béétje apart als mensen een uniek probleem hebben met een warezversie en dan gaan zitten zeiken dat het spel knudde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
feep schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:49:
ik heb test drive ff gedownload O-) Maar ze hebben er volgens mij niet echt veel aan veranderd. Ik krijg nog steeds artifacts en m'n savegame word nog steeds niet aangemaakt. Ik vind het echt slecht dat er in de final release nog zo veel fouten zitten.

Als ik op 1680x1050 speel dan is het beeld niet meer in de goede verhouding. De snelheids meter is niet rond en de auto's zijn volgens mij ook niet helemaal zo als ze in het echt zijn.

Maar ik weet nu wel dat ik m niet ga kopen. :Y
-Artifacts is geen bug in het spel, dat is omdat je videokaart brak is.
-En dat je savegame niet aangemaakt wordt, is omdat je hem niet origineel hebt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

wat ik vooral irritant vond aan de beta was dat wegen met heuvels erin totaal niet vloeiend waren, alsof ze uit weinig polygonen bestanden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Inderdaad ga een spel niet lopen afvlammen omdat je geripte/gecrackte game niet fatsoenlijk werkt... Ik heb de beta gespeeld (zonder problemen) en heb toen ik hoorde dat ie beschikbaar was bij de BS het direct zonder nadenken gekocht.

Enigste wat ik jammer vind is dat je savegame niet op de server staat, dan zou je game namelijk pas een echte MMO hebben (kun je tenminste ook vanaf een andere pc inloggen zonder opnieuw te moeten beginnen)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

kunnen we niet een soort wiki map maken waarop we alle locaties pinpointen?
Ik heb hem ook gedownload, maar bij mij werkt hij uitstekend hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door Vuurvoske op 02-03-2007 10:09 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wie spelen dit spel MET stuur en MET force feedback en zo ja wat voor een stuur is dat dan?

Kan ik er rekening mee houden wel stuur ik wellicht moet gaan aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

in topic start staat een poll, misschien dat je daar iets aan hebt ;)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel sinds gisteren binnen, maar heb problemen in multiplayer, het geluid stottert als een gek. Af en toe is het een minuut of 2 goed, maar het grootste deel van de tijd hapert het. In een singleplayer-profiel heb ik nergens last van, maar ja, ik wil het spel wel volledig uit kunnen spelen, dus dat is een beetje jammer.
Iemand hier met vegelijkbare problemen, ik heb een USB-soundblaster 24bit. Overigens, met de beta heb ik nergens last van gehad en grafisch draait het prima, geen hangers of vertragingen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Sipio schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:09:
Wie spelen dit spel MET stuur en MET force feedback en zo ja wat voor een stuur is dat dan?

Kan ik er rekening mee houden wel stuur ik wellicht moet gaan aanschaffen :)
Ik rij rond met de momo racing force (de zwarte) en heb totaal geen problemen oid.

Mijn TVR (c klasse, stage 3 getuned) blies zonet trouwens een f430 compleet van de baan af ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Henkus schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:45:
Ik krijg em vandaag binnen. Ik ben echt benieuwd hoe het spel speelt. Vooral omdat ik 2 weken geleden een G25 gekocht heb en dus snack naar een nieuwe race game.

Ik vraag me vooral af hoe de performance zal zijn. Ik ben nl. door mijn monitor (dell 24") min of meer gedwongen om het spel in 1920x1200 te spelen wil het er een beetje mooi uit zien.
Henkus laat nog even weten of hij bij jou wel of niet goed werkt met de G25! Bij sommigen geeft dit stuur (net als andere FF stuurtjes) veel problemen met de framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Tommzz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:16:
[...]

Ik rij rond met de momo racing force (de zwarte) en heb totaal geen problemen oid.

Mijn TVR (c klasse, stage 3 getuned) blies zonet trouwens een f430 compleet van de baan af ^^
dan is die f430 niet getuned ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Shva schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:20:
[...]

dan is die f430 niet getuned ^^
kan wle idd, heb ik zo niet op gelet.

weet wel dat ik in de beta bijna alleen met de F430 heb gereden en vindt de TVR er absoluut niet voor onder doen. alleen qua geluid dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sipio schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:09:
Ik heb TDU gister gekocht en heb een Logitech G25.

Alleen hoe kan je framerate zien?

Wel jammer dat die servers nog brak zijn, soms ben je ineens disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van dit spel. Alleen is het spel bij mij niet te spellen. Zijn er meer mensen die het spel niet goed werkt krijgen. En hier mee bedoel ik dat het spel onwijs hakkeld en niet vloeind loopt. En dit is op elke resolutie. van 800x600 tot 1650x 1050. En het maakt niet uit op ik alles op z'n hoogst zet, of op zijn laagste instellingen.

Ik draai op windows Vista. en dit zijn de specs van m'n pc

asus p4c800 e de luxe
p4 3.0ghz 1mb cashe
2 gb RAM
Raid 0 200gb
Asus v9999 Geforce 6800GT 256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MarcoM schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:46:
[...]

Ik gebruik die controller onder XP. Ik krijg nergens FF back. Ook niet in het config scherm. Waarschijnlijk heeft de Xbox360 contoller for Windows helemaal geen rumble of FFB.
Jawel, ik heb dat wel eens met een game onder Windows gehad. Dan wordt ook het cirkeltje helemaal geel ipv alleen links bovenin.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens erg lollig vond is dat je als je bijv. een model ergens heen moet brengen, dat die dan ook daadwerkelijk naast je zit als je opzij kijkt! Het is maar een detail, maar wel leuk. Dat mis je bijvoorbeeld in Flight Simulator: van buitenaf zie je mannetjes zitten maar in de VC zit er helemaal niemand... Je character is ook goed zichtbaar in de auto: het is niet opeens een standaard poppetje als je van buitenaf naar binnen kijkt.

Heeft iemand hier nou een Track IR? Ik ben ben benieuwd of dat bevalt! Rondkijken met de muis is leuk (maakt het allemaal wat minder claustrofobisch) maar niet echt heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Vuurvoske schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:07:
kunnen we niet een soort wiki map maken waarop we alle locaties pinpointen?
Ik heb hem ook gedownload, maar bij mij werkt hij uitstekend hoor.
Ehm... als je even kijkt in het vorige topic daar staat links en rechts een link naar een "scan" van de map die erbij zit als je het spel KOOPT

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wdrawing schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:26:
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van dit spel. Alleen is het spel bij mij niet te spellen. Zijn er meer mensen die het spel niet goed werkt krijgen. En hier mee bedoel ik dat het spel onwijs hakkeld en niet vloeind loopt. En dit is op elke resolutie. van 800x600 tot 1650x 1050. En het maakt niet uit op ik alles op z'n hoogst zet, of op zijn laagste instellingen.

Ik draai op windows Vista. en dit zijn de specs van m'n pc

asus p4c800 e de luxe
p4 3.0ghz 1mb cashe
2 gb RAM
Raid 0 200gb
Asus v9999 Geforce 6800GT 256mb
Gebruik je toevallig een stuurwiel voor de game? zo ja koppel die eens los en probeer het nog eens.
Zijn meerderen met slechte fps door bepaalde stuurwielen namelijk..zo niet dan zou ik helaas ook geen antwoord hebben voor je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:35:
[...]

je ziet tot (geloof ik ) 8 mensen die bij je in de buurt rijden. weet verder ook niet hoe het precies werkt
Hm, ik denk toch dat we een club moeten maken: in diverse (XBox) reviews lees ik dat het haast onmogelijk is iemand te vinden, ook al rij je online rond op dezelfde plek: heeft toch met diverse servers te maken. Alleen via een club kan je elkaar makkelijk vonden. Lijkt me toch wel ERRUG leuk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Tom schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:23:
Alleen hoe kan je framerate zien?
Fraps?

Ik heb zelf een X800XT PE, P4 3,2GHz HT en 2GB geheugen. Heb de instellingen staan op high, aa op 4x en mijn resolutie staat op 1280*1024. Framerate wisselt tussen de 15fps en 40fps. Prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:43:
[...]

Hm, ik denk toch dat we een club moeten maken: in diverse (XBox) reviews lees ik dat het haast onmogelijk is iemand te vinden, ook al rij je online rond op dezelfde plek: heeft toch met diverse servers te maken. Alleen via een club kan je elkaar makkelijk vonden. Lijkt me toch wel ERRUG leuk ook!
Er wordt alst goed is al een club gemaakt.
wil desnoods zelf ook nog wel 1 maken om het makkelijker te maken.

heb het geld zowiezo wel, zit al op 950k ofzo :P

zelfde plek weer als in de beta? (I-9 rechterkant van het hokje)

edit: kon het niet laten, was met FoutTM[GoT] aan het racen en club aangemaakt in I-9

was maar 250k . joinen kan vanaf Pro.

mijn ingame = Thomm99. moet volgens mij eerst toevoegen voor ik kan inviten.
weet iemand hoe de ander de invite kan accpeteren want heb daar problemen mee met FoutTM[GoT]

[ Voor 19% gewijzigd door Tommzz op 02-03-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Wat ik me wel afvraag, zijn jullie al mensen tegengekomen met andere platforms ? Ik speel het op een pc en/of laptop maar ik ben nog geen XBox mensen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:43:
[...]

ok, maar hoe doe dan club tegen club... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Shva schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:10:
[...]

je kan INTRA club racen en INTER club

hoe het exact gaat zullen we zelf maar uit moeten zoeken denk ik :p
weet iemand al hoe je je nieuws kan checken en invites kan accepteren van de club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:31:Heeft iemand hier nou een Track IR? Ik ben ben benieuwd of dat bevalt! Rondkijken met de muis is leuk (maakt het allemaal wat minder claustrofobisch) maar niet echt heel handig.
Ik heb de TrackIR gebruikt in de beta en dat beviel heel goed.
Ik kan niet meer zonder bij racespelletjes, je kan zo lekker in de bochten kijken.
En bij het toeren is het ook wel relexed.

De beta draaide alleen goed als ik geen usb joysticks gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds gisteren ook een gelukkige bezitter van deze game, en ik vermaak me prima, moet nog wel een beetje mijn weg vinden, aangezien ik te laat was voor de Beta.

Ben er nog in geslaagd een multiplayer race te doen, elke MP race lokatie is tot nu toe leeg geweest. Moet er ook bij zeggen dat ik nog niet echt de moeite heb genomen om er achter te komen hoe het allemaal precies werkt hoor, vermaak me prima met racen en dealers afrijden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn zeg :?
Dit is nu al de tweede keer dat mijn game crashed. Lijkt wel of de Savegame corrupt is. Want als ik die verwijder doet het spel het weer perfect. Maarja, zodra ik weer het spel save en afsluit en vervolgens weer opstart crashed ie weer :(

Oh, hmm..lag aan mijn Radio playlist :D: maar dat betekend dat ik de eerste keer mijn savegame voor nix heb weggegooid :(

[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 02-03-2007 11:42 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Henkus schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:45:
Ik krijg em vandaag binnen. Ik ben echt benieuwd hoe het spel speelt. Vooral omdat ik 2 weken geleden een G25 gekocht heb en dus snack naar een nieuwe race game.

Ik vraag me vooral af hoe de performance zal zijn. Ik ben nl. door mijn monitor (dell 24") min of meer gedwongen om het spel in 1920x1200 te spelen wil het er een beetje mooi uit zien.
Ik denk dat dat wel goed moet komen :)

Ik speel hem hier ook op een 24" Dell op 1920x1200 zonder AA maar met 16xAF en hij draait best soepel. Ik heb een x1900xtx en jij 2 dikke SLI kaarten.. dusss :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:54:
[...]

Je moet 'm ook niet downloaden maar kopen. Ik heb geen artifacts en gewoon savegames. No problemo. Ik vind het een béétje apart als mensen een uniek probleem hebben met een warezversie en dan gaan zitten zeiken dat het spel knudde is.
Hehe. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor versie het is.. maar als hij gewoon in de scene is uitgekomen moet het opzich geen problemen geven (anders word ie toch genuked). Anyway ik had hem gisteren ook gedownload en weer ff gespeeld, maar ik ga hem zometeen kopen :) Hij is die 40 euro echt wel waard!
-En dat je savegame niet aangemaakt wordt, is omdat je hem niet origineel hebt.
|:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7
Wat bestaan er toch simpele en domme mensen op deze wereld.

Ik hoor graag nog bevindingen van mensen die een Logitech G25 hebben, of daar echt merkbaar framedrops door komen, want daar zit ik niet op te wachten (wil het zometeen allebei aanschaffen) :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:47:
[...]
was maar 250k . joinen kan vanaf Pro.
Hm, waarom niet een GoT-club zonder voorwaarden...? Nou moet ik alsnog dik aan de bak voordat ik erin kan. Niet iedereen hier heeft de beta gehad... :O :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sommige mensen hebben wel problemen met o.a. de G25, ikzelf niet.

Trouwens een vraag voor de mensen die ook de beta hebben gespeeld met een stuur, vinden jullie dat de forcefeedback minder is in de volledige? Misschien zit het tussen me oren.. maar ik meende dat het in de beta er allemaal ruiger aan toe ging.

[ Voor 65% gewijzigd door SteAlthmAn op 02-03-2007 12:10 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shva schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:10:
[...]

Volgens mij (dat hoop ik tenminste) werkt het zo dat iedereen in een club elkaar ALTIJD daar kan vinden. Als je gewoon inlogt en iemand anders doet dat ook dan kan je naast elkaar rijden zonder dat je elkaar ziet i.v.m. verschillende servers. Maar via een club zit je dus 'echt' bij elkaar en hoef je niet te zoeken naar buddies. Ja kan dan makkelijk met anderen uit de club gaan racen en zo: je hebt in principe niets met andere clubs te maken (alhoewel dat wel kan, natuurlijk, net als met clans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Hmm het spel is zwaarder dan verwacht hij hakkelt best wel op mijn core duo 1.83 met x1600, daarnaast vind ik het nog wel erg rustig :S

Maar dat zijn dan ook gelijk de enige 2 nadelen :) Wat een superspel is het verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Hier nog een G25 bezitter zonder noemenswaardige framedrops. WinXP op X2 4200+ met 6600GT.

Mijn 6600GT is echter net iets te zwak om 1280x1024 @ high detail te draaien, dus soepel loopt het hier niet.

Andere problemen:
- H-shifter niet te configureren in de opties. Blijft altijd wachten op 'neutral position'.
- Character details veranderen => return to desktop.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Noel schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:25:
Hier nog een G25 bezitter zonder noemenswaardige framedrops. WinXP op X2 4200+ met 6600GT.

Mijn 6600GT is echter net iets te zwak om 1280x1024 @ high detail te draaien, dus soepel loopt het hier niet.

Andere problemen:
- H-shifter niet te configureren in de opties. Blijft altijd wachten op 'neutral position'.
- Character details veranderen => return to desktop.
Dat laatste (character details), heb ik ook last van. Nou ja, toch niet het belangrijkste in het spel. :P
Het draait hier trouwens ook best redelijk (A64-3500, 1GB RAM, ATi X800pro), niet echt last van hick-ups (af en toe hapert ie iets, is overheen te komen voor mij). Ik speel overigens met een MOMO Racing force feedback stuurtje.

Ik heb ook al een paar van jullie online gezien (m'n nick is Captain_Slower), mag ik in de GoT-club? Ah toe? Ik ben een hartstikke brave weggebruiker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Oke thanks SteAlthmAn :)

Dan hoop ik dat ze er bij MyCom nog eentje hebben liggen ;)

Ik krijg trouwens niet die mp3 radio aan de praat. Ik heb de playlist van www.dnbradio.com gedownload en die gezet in Username\Documents\Test Drive Unlimited\savegame\username\radio
(ofja eigelijk eerst geopent in winamp en dan gesaved als .m3u)

Maar het werkt niet? Als ik ingame met 9 (numpad) door de radiostations blader kom ik hem niet tegen..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Ik heb hem inmiddels ook gekocht, nadat ik de open beta heb gespeeld, die het vrijwel perfect deed.
Gisteren ook even de 'speciale' versie van TDU even gedownload om te kijken hoe die het deed.
Veel vastlopers tijdens saven daarom maar de gewone uit de winkel gehaald, maar die heeft het zelfde probleem :'(
Iedere keer na het auto-saven loopt hij vast, moet dan proces beindigen en als ik hem dan opnieuw start gaat hij verder waar hij aan het saven was. Meer mensen die dit hebben?
Ik kan ook niet op de servers komen, nog veel storingen neem ik aan?

Hoop dat hij helemaal mooi gaat werken, want met 4x AA op 1600x1200 ziet hij er erg strak uit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Atari heeft echt geen reet veranderd aan dit spel. Ik heb ook nog altijd bugs in me graphics (6600GT) en me force feedback stuurtje werkt ook nog altijd niet. Echt als je een race game maakt dan zorg je er iig toch wel voor dat elk stuurtje werkt. TDU start niet eens op als ik me stuurtje heb aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 20:53
iemand ook deze foutmelding?

SecuROM™ heeft vastgesteld dat de applicatie wordt gestart met een 'Daemon Tools 4' emulatie van de originele CD/DVD. Merk op dat SecuROM™ beveiligde applicaties niet functioneren met een image van de originele CD/DVD

Ik heb het originele spel, deamon tools is niet opgestart (staat wel op mijn PC) Gewoon normaal geinstalleerd en direct bij het opstarten verschijnt deze melding

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Start Daemon tools op, disable alle drives en emulatie opties en probeer het nog een keer.

Dat radio verhaal staat toch echt perfect uitgelegd in de manual en werkt ook. Lees even alle punten door die daar genoemd worden. Pagina 8.

edit:
You're welcome

[ Voor 48% gewijzigd door fsfikke op 02-03-2007 12:53 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 20:53
Hee, dat was hem. Ik had het emulatie gedeelte al uitgezet, had alleen alle drives dismounten nog niet gedaan. Dank je wel

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daemontools niet installeren met de default drivernames wil ook nog weleens helpen. Ik weet iig wel dat ik deze game nu niet ga kopen, voor mij geen troep die gaat bepalen wat voor software ik mag hebben staan op mijn PC. Geen demo meer nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:07:
Daemontools niet installeren met de default drivernames wil ook nog weleens helpen. Ik weet iig wel dat ik deze game nu niet ga kopen, voor mij geen troep die gaat bepalen wat voor software ik mag hebben staan op mijn PC. Geen demo meer nodig dus.
Je hebt games waarbij je inderdaad bepaalde progs niet op je computer mag hebben staan, zelfs als in het register iets over het prog gevonden wordt doet ie het niet.

Maar bij TDU hoef je het alleen uit te zetten :? Kan je net zo goed zeggen dat je geen spel koopt met CD-keys, omdat die er van uitgaan dat je illegaal bezig bent oid 8)7

Bij mij werkt ie BTW ook als ik Daemon aan heb staan.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 02-03-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, mijn daemon tools draaide gewoon, helemaal geen problemen gehad.
Zal thuis even checken of ik ook een drive gemount heb staan, misschien is dat het.

overigens ook geen probs met crashes of iets dergelijks.
Zou het komen omdat ik Vista draai? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Hier baal ik echt enorm van. De fout uit de beta dat hij geen contact kan maken via je bestaande gamespy-id zit er nog steeds in! Wat belachelijk! Nu moet ik weer een nieuwe gamespyid aanmaken...

(username already in use with different password)

Gek genoeg staat mn betaprofile nog in de game. Alleen die kan niet connecten naar de TDU server.. Balen zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yellowneck schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:27:
Damn zeg :?
Dit is nu al de tweede keer dat mijn game crashed. Lijkt wel of de Savegame corrupt is. Want als ik die verwijder doet het spel het weer perfect. Maarja, zodra ik weer het spel save en afsluit en vervolgens weer opstart crashed ie weer :(

Oh, hmm..lag aan mijn Radio playlist :D: maar dat betekend dat ik de eerste keer mijn savegame voor nix heb weggegooid :(
Ik krijg de radio ook niet voor elkaar. Als ik een m3u er in zet, dan crashed de game bij het opstarten.
Gewoon files van HD in m3u gezet. Het liefste zou ik gewoon een online radio station in een m3u gooien en dat invoeren, maar ik krijg het hier niet voor elkaar die radio ;(

Is er niet iemand met een (online) radio station aangemaakt met m3u file als voorbeeld? Zodat we dat iig even kunnen proberen :>

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:15:
Hier baal ik echt enorm van. De fout uit de beta dat hij geen contact kan maken via je bestaande gamespy-id zit er nog steeds in! Wat belachelijk! Nu moet ik weer een nieuwe gamespyid aanmaken...

(username already in use with different password)

Gek genoeg staat mn betaprofile nog in de game. Alleen die kan niet connecten naar de TDU server.. Balen zeg.
Same here, daarom heet ik van ellende nu Peekesonwheels... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteAlthmAn schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:09:
Sommige mensen hebben wel problemen met o.a. de G25, ikzelf niet.

Trouwens een vraag voor de mensen die ook de beta hebben gespeeld met een stuur, vinden jullie dat de forcefeedback minder is in de volledige? Misschien zit het tussen me oren.. maar ik meende dat het in de beta er allemaal ruiger aan toe ging.
Heb ook geen problemen met de G25, maar ik heb ook de indruk dat de FF minder zwaar staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:22:
[...]

Same here, daarom heet ik van ellende nu Peekesonwheels... :|
Hij kan nu de hele TDU server niet meer vinden, ook niet voor een nieuwe. Verdorie zeg! Sorry, maar na zo een uitgebreide Beta vind ik dit een schande!

-edit-

Zijn de servers uberhaupt al online?

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 02-03-2007 14:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:09:
[...]

Je hebt games waarbij je inderdaad bepaalde progs niet op je computer mag hebben staan, zelfs als in het register iets over het prog gevonden wordt doet ie het niet.

Maar bij TDU hoef je het alleen uit te zetten :? Kan je net zo goed zeggen dat je geen spel koopt met CD-keys, omdat die er van uitgaan dat je illegaal bezig bent oid 8)7

Bij mij werkt ie BTW ook als ik Daemon aan heb staan.
Serials bepalen niet wat voor software je op je PC mag hebben staan. Een serial voor een online game is overigens ook een methode om een uniek ID mee te geven zodat je bij een online game iemand makkelijker kunt bannen bijvoorbeeld. Niet alleen voor controle of je het gekocht hebt. En verder slaat de vergelijking met een serial nergens op of had ik dat al gezegt?

En software moeten uitschakelen zie ik gelijk aan als het niet op je PC mag hebben staan. Wat als je alleen andere internetsites mag bezoeken als je alles van t.net/GoT/je favoriete site afgesloten moet hebben staan inclusief het verwijderen van inlogsessies/cookies?

Ongelooflijk eigenlijk dat men een dergelijke controle inbouwt dat een consument zo aan het pesten is in een spel als deze die voornamelijk leunt op online mogelijkheden. Het is doodeenvoudig een database aan te maken met uitgegeven serials en zo te controleren of een speler daadwerkelijk het spel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bij mij staat D-tools trouwens gewoon aan en de game start normaal op..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Serials bepalen niet wat voor software je op je PC mag hebben staan. Een serial voor een online game is overigens ook een methode om een uniek ID mee te geven zodat je bij een online game iemand makkelijker kunt bannen bijvoorbeeld. Niet alleen voor controle of je het gekocht hebt. En verder slaat de vergelijking met een serial nergens op of had ik dat al gezegt?

En software moeten uitschakelen zie ik gelijk aan als het niet op je PC mag hebben staan. Wat als je alleen andere internetsites mag bezoeken als je alles van t.net/GoT/je favoriete site afgesloten moet hebben staan inclusief het verwijderen van inlogsessies/cookies?

Ongelooflijk eigenlijk dat men een dergelijke controle inbouwt dat een consument zo aan het pesten is in een spel als deze die voornamelijk leunt op online mogelijkheden. Het is doodeenvoudig een database aan te maken met uitgegeven serials en zo te controleren of een speler daadwerkelijk het spel gekocht hebt.
Dat je Daemon tools niet aan mag hebben staan komt door de beveiliging van Securom die gebruikt wordt. Beveiliging is helaas nodig omdat anders geen enkele game meer gemaakt kan worden omdat toch iedereen het download. (of het effectief is is een tweede).
Het beveiligen van spellen wordt al jaren gedaan en begon met een CD-key. Dat is tegenwoordig niet genoeg en daarom krijg je dit soort maatregelen.

Dus, vroeger moest je als je een spel kocht als vorm van beveiliging een key opgeven, nu is het uitschakelen van Daemon tools ook nodig. Ik vind het spel die drie extra muisklikjes wel waard, maar je kan er natuurlijk heel principieel in gaan doen. Je hebt er alleen jezelf mee aangezien je dit leuke spel mist. (of staat het torrentje al aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

gisteravond geinstalleerd :) wel ff tijdelijk met een gamepad omdat ik op een oud toetsenbord moet spelen (vriendin had tijdens het ramenlappen per ongelukt water over mijn toetsenbord laten vallen waardoor deze nu aan het zwemmen is...).

vind het een mooie game, leuk om te spelen, online nog niet geprobeert, maar dat vind ik bij racegames op de pc ook niet zo leuk....

zal deze ook eens even halen voor op de xbox, kan ik op een iets groter scherm spelen in HD modus :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Had geluk, had hier in regio Eindhoven gisteren 12 winkels gebeld en nummer 11 had hem net in zijn handen. Dus vriendin gestuurd ( O+ ) en toen ik terug was van mijn werk meteen geïnstalleerd _/-\o_

Ook hier G25 en geen slechte framerate. Nergens last van

Ik draai op 1680x1050 op mijn Pentium 4 2.6Ghz Prescott, 2x512MB DDR 400 en GeForce 7600GS 256MB (AGP). Medium detail omdat bij bij high bij een botsing af en toe even een haper had, verder loopt hij op high gewoon goed (viel me echt mee, beta draaide ik op 1024x768, was op 1680 niet te doen)

Moest inderdaad wel een nieuwe naam kiezen, kon geen bestaande gebruiken, en vanacht rond 23:00u of zo waren de servers online.

Wie gaat de GoT club oprichten? Dan weet ik wie ik ingame moet aanspreken }:O

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

voor alle xbox360 gebruikers, ik heb een club gemaakt waar je bij kan joinen voor die achievement (race er niet echt mee o.i.d.) misschien dat ik daar later wil in ga verdiepen

gametag: DenkoYugo1986

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis ik soms ergens een setting? Met een x1950pro en alles op high, 1680x1050 ziet er goed uit, alleen sommige dingen worden niet ge-anti-aliased, ook met HDR uitgeschakeld... In atitool staat 6xAA en 16xAF geactiveerd, maar toch zie ik vooral in de cockpit van de wagen een hoop jagging... De game draait trouwens met lekker hoge fps met deze kaart, 2gb geheugen en een A64 3000+ @ 2,7ghz. Het komt de gfx trouwens zeker ten goede als je drivermatig de level of detail op -10.0 instelt. Dan ziet het er heel goed uit.

Kleine bugjes die ik heb gevonden... Als je een wagen testrijdt, dan zie je geen motionblur meer :+

Verder een erg leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Dat je Daemon tools niet aan mag hebben staan komt door de beveiliging van Securom die gebruikt wordt. Beveiliging is helaas nodig omdat anders geen enkele game meer gemaakt kan worden omdat toch iedereen het download. (of het effectief is is een tweede).
Het beveiligen van spellen wordt al jaren gedaan en begon met een CD-key. Dat is tegenwoordig niet genoeg en daarom krijg je dit soort maatregelen.

Dus, vroeger moest je als je een spel kocht als vorm van beveiliging een key opgeven, nu is het uitschakelen van Daemon tools ook nodig. Ik vind het spel die drie extra muisklikjes wel waard, maar je kan er natuurlijk heel principieel in gaan doen. Je hebt er alleen jezelf mee aangezien je dit leuke spel mist. (of staat het torrentje al aan?)
Er zijn tools die je virtual-dvd spelers verbergen, maar ik ga geen verdere links geven voor noobs die graag deze game willen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb problemen het spelt blijft hangen het scherm kleurt heel raar(hele gescherm is vaage articaft zooi) endaarna reboot me pc. en dan heb ik geen beeld ook niet bij de reboot en start van xp. hij doet het pas weer normaal na pc echt uit te hebben gezet. ik het alleen bij rainbowsix lasvegas en deze tdu. waar kan dit aan liggen anderen games draaien perfect ! gtr2 rfactor hl2 uren aan een stuk. hier knalt ie er al naar paar min mee uit.

ik draai winxp pc spec zie signature

lijkt echt een driver probleem onder vista draait hij goed net ff aan het testen nu en speel al langer dan op xp 5x achter elkaar neit ging :)

nvidea mag echt wel wat nieuwe xp driver geven

zijn er al vista drivers voor mijn g25 :/

fuck nu crached hij ook al in vista me pc draait weer op normal speeds

HELP pc draait op stock speeds alleen cpu was beetje oced

[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 02-03-2007 15:07 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:11:
Had geluk, had hier in regio Eindhoven gisteren 12 winkels gebeld en nummer 11 had hem net in zijn handen. Dus vriendin gestuurd ( O+ ) en toen ik terug was van mijn werk meteen geïnstalleerd _/-\o_

Ook hier G25 en geen slechte framerate. Nergens last van

Ik draai op 1680x1050 op mijn Pentium 4 2.6Ghz Prescott, 2x512MB DDR 400 en GeForce 7600GS 256MB (AGP). Medium detail omdat bij bij high bij een botsing af en toe even een haper had, verder loopt hij op high gewoon goed (viel me echt mee, beta draaide ik op 1024x768, was op 1680 niet te doen)

Moest inderdaad wel een nieuwe naam kiezen, kon geen bestaande gebruiken, en vanacht rond 23:00u of zo waren de servers online.

Wie gaat de GoT club oprichten? Dan weet ik wie ik ingame moet aanspreken }:O
En welke bestuuringssysteem draai jij, want ik heb een pc die bijna gelijk is als die van jou. En hij draaid voor geen meter bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Wdrawing schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:28:
[...]
En welke bestuuringssysteem draai jij, want ik heb een pc die bijna gelijk is als die van jou. En hij draaid voor geen meter bij mij.
WinXP UK SP2

edit: @ hieronder, daar had ik hem dus ook vandaan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CyPh op 02-03-2007 14:34 . Reden: reply op nieuwe post ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:11:
Hmm ik las gisterochtend dat ie uit was en ben toen tussen de middag even naar het centrum van Veldhoven gereden. Daar zit zo'n E-plaza en die hadden em al in de rekken staan voor 40 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Denko schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:15:
voor alle xbox360 gebruikers, ik heb een club gemaakt waar je bij kan joinen voor die achievement (race er niet echt mee o.i.d.) misschien dat ik daar later wil in ga verdiepen

gametag: DenkoYugo1986
Mooi zo dan zal ik vanavond direct kijken of ik je club kan joinen

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:07:
Mijn broertje had er last van met 4.0, daarna 4.08 geïnstalleerd en geen enkel probleem. Ik heb hier met 4.06 ook geen problemen. Niet zeuren dus, gewoon nieuwste versie installeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie, wat is dit mooi, zeg... Wat een groot eiland en wat een detail! Ik ben nu net naar Pearl Harbour gereden: je kan echt overal komen! Op legale en minder legale wijze. ;) Stel je toch voor dat je alleen maar op de wegen zou mogen rijden. ;) Ik heb voorlopig nog geen genoeg van het rondkijken alleen al!

Ik probeer trouwens wat online te racen maar dat gaat nog niet zo makkelijk. Of er is niemand in de buurt of, als ik via de map naar een plek ga waar wel mensen online zijn, dan zijn ze alweer weg... Uitdagen wil dus niet lukken. En de online evenementen zijn allemaal leeg. Toch wel jammer... Ik denk dat een club echt de enige oplossing is om een beetje regelmatig aan racen toe te komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Maar zou iemand kunnen bevestigen dat het online deel van de game al operationeel is? Ik kom er met geen mogelijkheid op

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er wel op: er zijn 140 mensen online. Maar racen op zich wil nog niet echt lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De online races zijn nog niet echt druk inderdaad, maar ik heb wel een aantal personen uitgedaagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Er staat wel dat er een stuk of 90 mensen online zijn hier, maar ik zie bijna nooit iemand, en als ik ze zie laggen ze erg en verdwijnen ze vaak.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:06:
Ik kom er wel op: er zijn 140 mensen online. Maar racen op zich wil nog niet echt lukken...
Nou, dan snap ik er echt niks meer van. Ik heb WEER een nieuwe gamespyid aangemaakt. Deze heb ik WEER verified, maar ingame verteld hij mij dat het een foute nickname is.

Als ik een oude (voor beta) nickname gebruik krijg ik de melding dat de user een ander wachtwoord heeft (dat is niet zo..)

En als ik mn Beta online user gebruik krijg ik de melding dat hij geen contact kan maken met de TDU server.

:(
Als ik hem morgen nog niet aan de praat krijg gaat hij terug naar de winkel en ga ik aan de Warez versie!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:10:
[...]
:(
Als ik hem morgen nog niet aan de praat krijg gaat hij terug naar de winkel en ga ik aan de Warez versie!
Ja want met de Warez versie kan je zeker online :O |:(
Ik kreeg mijn beta nick ook niet aan de praat, heb gewoon nieuwe nick gekozen en mijn bestaande e-mail adres/wachtwoord gepakt, werkt gewoon meteen. En kan gewoon online. Nix verified, nix e-mail adres veranderen

[ Voor 4% gewijzigd door CyPh op 02-03-2007 15:17 . Reden: uitgebreid ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Alsof die op dit punt anders is.
Vul bij het maken van een profiel gewoon wat in, je hoeft niet van te voren een ID aan te maken.
Of gebruik een bestaande ID met een andere nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ja want met de Warez versie kan je zeker online :O |:(
Nee, maar dan betaal ik in ieder geval geen 40 euro voor een game waar ik niet mee online kom. Ik vind het gewoon belachelijk dat dit na de Beta nog steeds niet soepel werkt.
\
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ik kreeg mijn beta nick ook niet aan de praat, heb gewoon nieuwe nick gekozen en mijn bestaande e-mail adres/wachtwoord gepakt, werkt gewoon meteen. En kan gewoon online. Nix verified, nix e-mail adres veranderen
Nou, dat werkt hier dus gewoon niet, dat zeg ik hierboven al.

[ Voor 35% gewijzigd door cheiron op 02-03-2007 15:28 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier werkt die nu ook prima, alleen de servers zijn om de haverklap offline.
ik heb hier ook een g25 btw en geen schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:19:
[...]

Nee, maar dan betaal ik in ieder geval geen 40 euro voor een game waar ik niet mee online kom. Ik vind het gewoon belachelijk dat dit na de Beta nog steeds niet soepel werkt.
Er zijn wel een hoop mensen de laatste tijd die van alles belachelijk vinden :')

Probeer gewoon eens wat ik postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Vandaag een X1950Pro aangeschafd als vervanger voor mn X800Pro (AGP), wat een verschil met games! TDU draaide eerst redelijk soepel op 1440x900 met de X800. Nu draai ik 1680x1050 met 4x AA en HDR aan en het loopt heerlijk soepel :) Met HDR ziet het er echt een stuk beter uit vind ik, je ziet alles mooi afgerond worden (bladeren, daken van huizen enz met schaduw). Ik was dit ook al gewend van de 360 versie :+ Ben erg blij met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:28:
[...]

Er zijn wel een hoop mensen de laatste tijd die van alles belachelijk vinden :')

Probeer gewoon eens wat ik postte.
Nou, het is een issue wat tijdens de Beta ruim aan bod is geweest, dan mag je verwachten dat ze er iets aan doen.
Verder heb ik echt talloze combinaties geprobeerd, inclusief wat jij zegt: Huidige ID, nieuwe nickname: in TDU aanloggen, nieuw profiel: de info: Invalid nicknam

Aanloggen met bestaande nickname: is in use with different password
Aanloggen met Beta nickname: Cant connect to TestDrive server.

------

Ik heb onder 1 email adres 3 profiles (zo gekomen door de beta):
cheiron
CheironNL (cheiron-2)
smgboog

Daarvan heb ik CheironNL net gemaakt door de nickname te veranderen van cheiron-2 (beta-key) naar CheironNL

Op een ander emailadres heb ik nu ook CheironNL gemaakt (eerst CheironFok).
Nu is het als volgt:
CheironFok, CheironNL, smgboog: Unknown user
cheiron-2: kan niet connecten met de server
Cheiron: bekend met een ander wachtwoord

[ Voor 26% gewijzigd door cheiron op 02-03-2007 15:40 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Waar kun je uberhaupt zien wat je hebt ingevuld voor gamespy account of multiplayer settings? In het options menu heb je bar weinig...

Ik heb het gister geinstalleerd op E dat liep niet soepel toen maar op D gezet had ik wat meer vrije ruimte na de install over toen liep het wel soepel en ik hoefde bij de 2de keer installeren niet nog een keer id aan te maken en de key in te voeren...

Kan dit er ook maar iets mee te maken hebben dat ik gisteravond de hele tijd links boven in scherm had

TDU SERVERS UNAVAILABLE.

heb nu hele dag gewerkt dus hopelijk werkt het strax gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:34:
[...]

Nou, het is een issue wat tijdens de Beta ruim aan bod is geweest, dan mag je verwachten dat ze er iets aan doen.
Verder heb ik echt talloze combinaties geprobeerd, inclusief wat jij zegt: Huidige ID, nieuwe nickname: in TDU aanloggen, nieuw profiel: de info: Invalid nicknam

Aanloggen met bestaande nickname: is in use with different password
Aanloggen met Beta nickname: Cant connect to TestDrive server.

------

Ik heb onder 1 email adres 3 profiles (zo gekomen door de beta):
cheiron
CheironNL (cheiron-2)
smgboog

Daarvan heb ik CheironNL net gemaakt door de nickname te veranderen van cheiron-2 (beta-key) naar CheironNL

Op een ander emailadres heb ik nu ook CheironNL gemaakt (eerst CheironFok).
Nu is het als volgt:
CheironFok, CheironNL, smgboog: Unknown user
cheiron-2: kan niet connecten met de server
Cheiron: bekend met een ander wachtwoord
Weet je zeker dat niets in de weg staat tussen TDU en de servers (firewalls e.d.)
Ik heb net even wat geprobeerd: Een nieuw profiel aanmaken met als
nickname: aefaouh3i4ou5yh89h
email: asdkjha@asflj.fr
password: askldhasdmk
"TDU is going to connect, up to 90secs..."
En even later zit ik in het spel. Ik denk dus dat er iets is wat die verbinding in de weg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens met een online-profiel doorspelen als je geen internetverbinding hebt? Of moet je dan weer wachten tot je verbinding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je wachten tot je online kan...

Het is me trouwens gelukt de radio aan de praat te krijgen: het blijkt dat 'ie dus NIET overweg kan met snelkoppelingen naar mp3's... Bij mij in ieder geval niet. Maar als ik een mp3 in de map zet werkt het wel. Dat kost me echter teveel ruimte dus wil ik m3u lijsten maken: 'k heb alleen geen idee hoe dat moet: zowel iTunes (m'n default player i.v.m. m'n iPod) en WMP lijken geen m3u aan te kunnen maken... Moet maar ff zoeken hier op GoT hoe je dan lijsten moet aanmaken. ;) Ik ga er geen speciaal prog voor installeren...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:56:

Het is me trouwens gelukt de radio aan de praat te krijgen: het blijkt dat 'ie dus NIET overweg kan met snelkoppelingen naar mp3's... Bij mij in ieder geval niet. Maar als ik een mp3 in de map zet werkt het wel. Dat kost me echter teveel ruimte dus wil ik m3u lijsten maken: 'k heb alleen geen idee hoe dat moet: zowel iTunes (m'n default player i.v.m. m'n iPod) en WMP lijken geen m3u aan te kunnen maken... Moet maar ff zoeken hier op GoT hoe je dan lijsten moet aanmaken. ;) Ik ga er geen speciaal prog voor installeren...!
http://www.ericdaugherty.com/dev/itunesexport/ die heb ik gister gebruikt, werkt zeer makkelijk en snel, en je hoeft niets te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Weet je zeker dat niets in de weg staat tussen TDU en de servers (firewalls e.d.)
Ik heb net even wat geprobeerd: Een nieuw profiel aanmaken met als
nickname: aefaouh3i4ou5yh89h
email: asdkjha@asflj.fr
password: askldhasdmk
"TDU is going to connect, up to 90secs..."
En even later zit ik in het spel. Ik denk dus dat er iets is wat die verbinding in de weg staat.
Idd, dat is wat ik ook al eerder bedoelde, je hoeft niets bij gamespy te doen, je kan gewoon nieuwe profile (net verzonnen) informatie invullen in TDU.

edit @ hierboven: ik speelde gisteren eerst offline toen de servers offline waren, toen ze ineens online waren maakte tdu gewoon verbinding met servers. Kan met online account gewoon offline spelen, alleen krijg je om de zoveel tijd melding in midden van je scherm

edit2 :
Voor aanpassingen/foutjes in de TS, stuur een DM naar Equalized
Moet je wel DM aan hebben staan 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door CyPh op 02-03-2007 16:29 . Reden: extra toevoeging :P ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:56:

Winamp heerscht. Moet je alleen wel even installeren. :P

Zo, die transport missies zijn erg goed voor je banksaldo, en je kunt gelijk zien welke auto er als volgende in de garage van je nieuwe stulpje komt te staan. Die Caterham rijdt bijvoorbeeld wel erg lekker, en je kunt nog een beetje om je heen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:03:
[...]

Winamp heerscht. Moet je alleen wel even installeren. :P

Zo, die transport missies zijn erg goed voor je banksaldo, en je kunt gelijk zien welke auto er als volgende in de garage van je nieuwe stulpje komt te staan. Die Caterham rijdt bijvoorbeeld wel erg lekker, en je kunt nog een beetje om je heen kijken. :)
Ik heb net ook m'n eerste transport gedaan! Heel leuk! Oook dat er geen tijd aan verbonden is. En het is inderdaad makkelijk geld verdiene. ;) Alleen is het wel ERRUG moeilijk het gaspedaal niet te diep in te drukken...

Wat trouwens wel tegenvalt is het AI van de andere weggebruikers... Wat een stelletje idioten... Ze wisselen steeds van weghelft, ook al is er niemand in de buurt! En toenet crashte ik tijdens het transport zowat op een truck die compleet op de remmen ging midden op de snelweg! Ik kon 'm echt maar NET ontwijken.

Maar verder.... dikke pret!

Dat iTunes export geval werkt prima! Thanks! Alleen eh... worden alle nummers door elkaar afgespeeld... Ik wil een complete cd graag op volgorde afgespeeld hebben... Iemand enig idee hoe dat moet...? En TDU speelt ook diverse m3u's door elkaar af: als je dubbelklikt op Numpad 6 pakt 'ie schijnbaar willekeurig een nummer uit een van de playlists...

Nog een tip: veranderingen in de radiomappen worden pas van kracht na het HERSTARTEN van TDU! Daardoor lukte het eerder bij mij ook niet...

En dan nog een minpuntje... als je via de map naar een event gaat, zoals een transport, dan sta je 5 meter van dat event af met de motor uit... je moet dan de motor aanzetten, 5 meter vooruit rijden en DAN pas kan je op Enter drukken om de opdrach te starten, waarna je de auto WEER moet opstarten! Ik vraag me echt af waarom je niet meteen op Enter kan drukken... Lijkt me wel zo logisch...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Hier ook een tevreden TDU-speler, ondanks dat ik hem afgelopen September al pre-orderde zonder de exacte minspecs te weten.. daardoor nu gemiddeld slechts 20 fps op 800x600 op m'n radeon 9800 pro 128 mb :(

Desondanks kreeg ik hem netjes gisteren op de deurmat en heb ik mijn eerste kilometers op het asfalt gelegd. Het punt met die magere fps is wel dat ik moeilijker mensen ontwijken kan, dus ga aan de kant als je "tyroneNL" voorbij ziet komen :+

Ben benieuwd naar een GoT club trouwens..

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Weet iemand waar de Ford test track is? Kreeg een melding dat ik die heb geunlockt maar waar is die tracks? Heb al op de kaart gekeken maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Loev schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:49:
Weet iemand waar de Ford test track is? Kreeg een melding dat ik die heb geunlockt maar waar is die tracks? Heb al op de kaart gekeken maar kon niks vinden.
In de buurt van Pearl Harbor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kom ik vandaag bij de Media Markt Eindhoven, staat er ineens TDU PC voor 39 euro.

WTF :o Hij is dus TOCH uit dacht ik.

Ze hadden hem NET, Dimensionplus.nl heeft hem ook vandaag.

Bij Gcshop.nl is hij overigens 42 euro incl verzendkosten en dan heb je hem maandag/dinsdag binnen.

Naja de boxart is echt shitterend vinden jullie niet ?

Zometeen installeren _/-\o_ Ik heb ZIN om weer met de Enzo de knallen.

Hopelijk wordt het met de GoT club dan ook nog wat, want de enigste die ik online heb zien rijden was jejking.

Wat is er trouwens beter aan Test Drive Unlimited: Steelbox Edition ?

Afbeeldingslocatie: http://tdu.gameprophets.com/uploads/gallery/53/pic-1647.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door W00fer op 02-03-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Na dit topic gevolgd te hebben kan ik dus concluderen dat het niet mogelijk is om met je online beta account nu weer lekker verder te rijden? :?

Zou wel jammer zijn, had al 500 miles gereden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

R-B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:20:
[...]

Nou, hij start nu op op Secundaire. Alleen nu dit:
Krijg elke keer dit als melding op me monitor (Samsung 225BW):
Not Optimed Mode
Recommed Mode:
1650x1080 60 hz
En het hele scherm is verder zwart.. :( Kan dus ook geen reso instellen. Ik had van de te voren al de reso tijdelijk op 1200x900, 60 hz gezet van spel, zodat hij vast breedbeeld staat.. Maar niks :(
Help? :(
Iemand? Als ik via ultramon me 2e scherm als primear instel, komt het spel wel op dat scherm. Alleen nog steeds die melding van Not Optimed mode en verder een zwart scherm. Kan helemaal niks doen. Net opnieuw het spel geinstallerd om zo met default instellingen te proberen. Maar helemaal niks. Iemand help? :)

Bedoeling is dus om op me 2e scherm (Secundair of Primear, maakt niet uit!) Maar die melding blijft komen met zwart scherm :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juaNto schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:44: Ik heb vanmiddag TDU gehaald en nu ff geinstalleerd het probleem dat ik heb is als ik new game doe en dan staat er in die balk onderin je scherm saving data en daarna loading data en dat is nu toch al z'n 15minuten zo...
Ik heb exact hetzelfde probleem, heb jij of heeft iemand anders al een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Man... vreselijk zijn die missies waar je een auto moet wegbrengen. Op zich stelt het niks voor, er is geen tijdlimiet maar het_is_zo_moeilijk om van het gaspedaal af te blijven omdat het zo lang duurt! :+ De reden dat ik het zo net heb verknald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
D. Ninjai schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:39:
Man... vreselijk zijn die missies waar je een auto moet wegbrengen. Op zich stelt het niks voor, er is geen tijdlimiet maar het_is_zo_moeilijk om van het gaspedaal af te blijven omdat het zo lang duurt! :+ De reden dat ik het zo net heb verknald. :(
Dat het moeilijk is om van je gaspedaal af te blijven wordt alleen maar erger als je op 0.5km van het eindpunt af bent en dan door een zondagsrijder (ja ook de cpu kan kloten :) ) die je gewoon uit het niets ramt, je de perfect score kwijt bent. |:( Dan hup restart en vol gas 8)7

edit @ hieronder: Gelukkig dat het nu opgelost is iig. Dat is het belangrijkste, have fun en ik zie je wel op het eiland (heet DaCyPh)
en mja, ik heb gewoon zo'n tik dat ik alles perfect af moet hebben :P Maar toen het gisteren na 5x nog niet goed ging, ben ik maar alle garages afgegaan om de motors te unlocke. Ben weer eindelijk de trotste eigenaar van een lvl 3 getunede Ninja

[ Voor 24% gewijzigd door CyPh op 02-03-2007 17:54 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Idd, dat is wat ik ook al eerder bedoelde, je hoeft niets bij gamespy te doen, je kan gewoon nieuwe profile (net verzonnen) informatie invullen in TDU.
Sorry, ik had je niet begrepen. Ik heb nu een compleet nieuwe aangemaakt in TDU, niets gekoppeld met gamespyid, en dat werkt inderdaad! Bedankt voor het geduld ;)

Jammer dat de game ervan overtuigd is dat HDR en AA tegelijk geen goed idee is. 1 aanzetten = andere automatisch uit. Dacht dat het een glitch in de beta was, maar blijkbaar is het een automatische setting
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:46:
[...]

Dat het moeilijk is om van je gaspedaal af te blijven wordt alleen maar erger als je op 0.5km van het eindpunt af bent en dan door een zondagsrijder (ja ook de cpu kan kloten :) ) die je gewoon uit het niets ramt, je de perfect score kwijt bent. |:( Dan hup restart en vol gas 8)7
Ja, vreselijk. Meestal als ik onder de helft ben doe ik een restart, anders niet. Soms is een ritje 15-20 minuten, dan ga ik net voor de finish niet opnieuw beginnen :P

[ Voor 30% gewijzigd door cheiron op 02-03-2007 17:48 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:47:
[...]

Sorry, ik had je niet begrepen. Ik heb nu een compleet nieuwe aangemaakt in TDU, niets gekoppeld met gamespyid, en dat werkt inderdaad! Bedankt voor het geduld ;)

Jammer dat de game ervan overtuigd is dat HDR en AA tegelijk geen goed idee is. 1 aanzetten = andere automatisch uit. Dacht dat het een glitch in de beta was, maar blijkbaar is het een automatische setting
Volgens mij moet je minder snel oordelen over TDU :P
Dat AA + HDR verhaal ligt namelijk aan de nVidia 7xxx serie kaarten.

@hieronder: Leuk idee, thanx voor de moeite! (en misschien iets voor in de TS, wie DM't... oh nee :P )

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 02-03-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

WARNING: onderstaande afbeelding kan spoilers bevatten!

SideSwipe en ik zijn vandaag bij mij thuis even bezig geweest om de diverse missies in kaart te brengen. Tot nu toe hebben we alleen de Vehicle Transport (rood) missies compleet (mist nog 1), maar de Package Transport (blauw) missies komen hier ook nog bij. Ook zijn we bezig om alle huizen (groen) in kaart te brengen. Voor degenen die hier verder niets van af willen weten, moeten dus niet op onderstaande thumbnail klikken. :)

Klik voor full (500kB):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/tdu/tdu-hotspots_t.gif

Deze map is nog niet compleet wat huizen en Package Transport missies betreft! Dit zal gaandeweg worden aangevuld, zodat SideSwipe of ik hier een update zal plaatsen.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

R-B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:27:
[...]

Iemand? Als ik via ultramon me 2e scherm als primear instel, komt het spel wel op dat scherm. Alleen nog steeds die melding van Not Optimed mode en verder een zwart scherm. Kan helemaal niks doen. Net opnieuw het spel geinstallerd om zo met default instellingen te proberen. Maar helemaal niks. Iemand help? :)

Bedoeling is dus om op me 2e scherm (Secundair of Primear, maakt niet uit!) Maar die melding blijft komen met zwart scherm :(
Jongens, kom op, degene die wat weet over breedbeeldsettings, help hem eens, of gooi de oplossing in de TS, nog beter. Is het niet gewoon brakke support? Hij zit met een ATi Radeon X800Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Copyman schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:53:
WARNING: onderstaande afbeelding kan spoilers bevatten!

SideSwipe en ik zijn vandaag bij mij thuis even bezig geweest om de diverse missies in kaart te brengen. Tot nu toe hebben we alleen de Vehicle Transport (rood) missies compleet, maar de Package Transport (blauw) missies komen hier ook nog bij. Ook zijn we bezig om alle huizen (groen) in kaart te brengen. Voor degenen die hier verder niets van af willen weten, moeten dus niet op onderstaande thumbnail klikken. :)

Klik voor full (500kB):
[afbeelding]

Deze map is nog niet compleet wat huizen en Package Transport missies! Dit zal gaandeweg worden aangevuld, zodat SideSwipe of ik hier een update zal plaatsen.
Leuk idee, alleen ik vind de witte kleur van de text niet slim, is soms onduidelijk.

Uw advertentie hier?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.