[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.154 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:36:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem, heb jij of heeft iemand anders al een oplossing voor dit probleem?
Zoals ik verder al poste ging het ineens werken en online werkt nu ook na een nieuw profiel te hebben gemaakt! gelukkig was ik nog niet zo ver dus dat scheelt :)

gewoon ff geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:46:
[...]

Dat het moeilijk is om van je gaspedaal af te blijven wordt alleen maar erger als je op 0.5km van het eindpunt af bent en dan door een zondagsrijder (ja ook de cpu kan kloten :) ) die je gewoon uit het niets ramt, je de perfect score kwijt bent. |:( Dan hup restart en vol gas 8)7
Klopt. :P

Het is nog jammer dat er geen BMW's erin zitten. Tot nu toe is er wel iets wat er op lijkt. :+

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3320/pomtkh9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Sipio schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:09:
Wie spelen dit spel MET stuur en MET force feedback en zo ja wat voor een stuur is dat dan?

Kan ik er rekening mee houden wel stuur ik wellicht moet gaan aanschaffen :)
Ja, ik heb dit spel MET stuur en MET FF aan dit is een Logitech Momo nog iets... :) en bij mij werkt het perfect. Het feit dat ik van de weg af vlieg, heeft met mezelf te maken en niets met mijn computer of een of andere bug in de game... :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Nu ik dit ineens lees.. Mijne schokt ook met Logitech Momo....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

R-B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:27:
[...]

Iemand? Als ik via ultramon me 2e scherm als primear instel, komt het spel wel op dat scherm. Alleen nog steeds die melding van Not Optimed mode en verder een zwart scherm. Kan helemaal niks doen. Net opnieuw het spel geinstallerd om zo met default instellingen te proberen. Maar helemaal niks. Iemand help? :)

Bedoeling is dus om op me 2e scherm (Secundair of Primear, maakt niet uit!) Maar die melding blijft komen met zwart scherm :(
Eindelijk hij werkt, wat een gezeik..

Uiteindelijk had ik op me normale scherm (de Primaire) opgeschreven welke toesen en enters ik moet doen om andere reso te zetten.
Ik alles op anbdere scherm gezet, daar zie je natuurlijk niks. Ik alle stappen gedaan die ik opgeschreven had en TADA! Scherm kwam tot leven! Eindelijk :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Ik zit toch wel een eindje boven de minimum eisen (behalve mijn cpu, een 2800+ 32bit), maar het spel draait voor geen meter (op minimum settings op 640x480 zelfs, geen stuur aan de pc!), zeker als ik in de stad zit. Als ik lekker snel ga begint het ook te hakkelen (het spel streamt de omgeving niet snel genoeg) zodat ik redelijk vaak in muren of andere auto's knal.

Aan de plus kant zit wel dat een Sagaris erg leuk is om te rijden... Als je boven de 200 komt hoor je hoe de auto uit elkaar aan het vallen is, echt wel grappig :P

Nu alleen een paar duizend vehicle transport missions doen. Geld! Ondanks dat het redelijk slecht draait blijf ik het toch spelen :X

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
Iemand zin om vanavond te cruisen? 19.30 bij het clubhuis @ I-9 ?

screen:

http://xs513.xs.to/xs513/07095/club.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Tommzz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:43:
Iemand zin om vanavond te cruisen? 19.30 bij het clubhuis @ I-9 ?

screen:

http://xs513.xs.to/xs513/07095/club.JPG
Ik heb wel zin om even te cruisen. Ik rij momenteel een audi tt.
Mijn ingame naam is p.w.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje klierig dat het clubhuis is voorbehouden aan minimaal pro's, dus beta-gasten...

Ik vind het hele gedoe met groepen online en zo nogal ingewikkeld klinken: mensen die je wel en niet kan toevoegen of zo, ik begrijp niets van de manual op dat vlak...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:52:
Beetje klierig dat het clubhuis is voorbehouden aan minimaal pro's, dus beta-gasten...

Ik vind het hele gedoe met groepen online en zo nogal ingewikkeld klinken: mensen die je wel en niet kan toevoegen of zo, ik begrijp niets van de manual op dat vlak...
Pro was ik de eerste avond al (voordat ik opnieuw moest beginnen :P)

Is daar ook de GoT club? Of is die er nog niet?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

man,

eindelijk doet spel hier. Heb ik ook die Bug met Logitech G25 stuur. Alle tering. Wat is dit erg. Elke stuur beweging fps naar 5 ofzo.. :( Te jammer

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
CyPh schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:58:

Moet je wel DM aan hebben staan 8)7
Ik zou zweren dat ik het aangezet had, staat iig nu wel aan.

Ik ga vanavond voor het eerst spelen, ben erg benieuwd hoe het op mijn systeem draait en of het zonder stuurtje wel de moeite waard is.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hoe kan het dat de een geen problemen heeft en de ander wel met z'n G25? Gebruiken jullie dezelfde driver versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:52:

:? Als je even stevig doorrijdt en aardig wat challenges doet ben je in een paar uur gemakkelijk Pro.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon de eerste drivers die op de cdrom zaten en bij mij werkt het gewoon goed onder windows xp, misschien vista probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:02:
Hoe kan het dat de een geen problemen heeft en de ander wel met z'n G25? Gebruiken jullie dezelfde driver versie?
Goede vraag, en zit er misschien ook een verschil tussen ATI en Nvidia gebruikers?

Of het waar is weet ik niet maar heb van de Atari forums van iemand begrepen dat er ook in de beta al diverse problemen waren met stuurtjes en Nvidia gebruikers.

(ben nu zelf maar met toetsenbord af en toe bezig, maar ik hou het maar op het kopen van een nieuwe zonnebril of zo in plaats van echt racen duh!

van Atari zelf hoeven we volgens mij ook niet veel hulp te verwachten..

Zit nu te twijfelen om een ander stuur te kopen ( logitech formula force EX ) maar ben beetje bang dat ik dalijk nog steeds met hetzelfde probleem zit :X

[ Voor 28% gewijzigd door Sipio op 02-03-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien een idee om een lijstje te maken van de mensen en bijbehorende specs zodat je overzicht kan krijgen van het probleem (of het nvidia of ati is, of iets anders).

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:53:
[...]

Pro was ik de eerste avond al (voordat ik opnieuw moest beginnen :P)

Is daar ook de GoT club? Of is die er nog niet?
ja club is daar al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:45
Heej Tommz ;)

Ik sta al bij de GoT club in afwachting tot andere mensen :) Je ziet mij in een Pontiac Firebird!
Ik heb tot nog toe geen spijt gehad van deze game \o/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

SteAlthmAn schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:11:
Misschien een idee om een lijstje te maken van de mensen en bijbehorende specs zodat je overzicht kan krijgen van het probleem (of het nvidia of ati is, of iets anders).
ATI
G25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik AA niet aan. Mijn videokaart, ati radeon x1950pro ondersteunt HDR + AA, maar zelfs als ik HDR uitzet geeft hij geen AA. Ook als ik het via de drivers instel niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Nvidia 7950GT512 met een G15 loopt ook bagger?

Kon eerst met 4x AA vlotjes soepel spelen, met de G25 niet? :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Bij mij loopt ie de ene keer redelijk tot zeer goed. Maar heel vaak krijg ik na het laden van mijn savegame artifacts. Niet altijd en nee mijn videokaart is niet brak en ja ik heb een G25

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
Net zag ik FoutTM in zijn auto, wel grappig, maar wanneer ik de map bekijk, en weer terug ga in het spel, ben ik voor een poosje "alleen". Ik zie dan geen andere spelers.

Ook wanneer ik op de t druk om te chatten heb ik te maken met vertraging :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
p.w.vandijk schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:51:
Net zag ik FoutTM in zijn auto, wel grappig, maar wanneer ik de map bekijk, en weer terug ga in het spel, ben ik voor een poosje "alleen". Ik zie dan geen andere spelers.

Ik heb hetzelfde probleem. steeds als ik ff in de club ben gewees oid dan benk weer alleen en zie ik niemand meer.
even wachten helpt vaak wel (30 seconden oid) maar is wel hinderlijk.
zie jullie dan nog wel als ik op de map druk en kan wel teleporten maar ingame is niemand te bekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:45
p.w.vandijk schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:51:

Ik sta weer bij de GoT club, in mijn corvette Z06 ditmaal ;) probeer nog eens te komen :) TyroneNL is er ook

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer ik het spel speel hoe meer ik bewondering krijg voor de graphics. Ik weet niet wat me bezielde om in het begin de graphics niet super te noemen... :o Het is echt prachtig!!! Ik blijf me verbazen over het detail! Ik voel me al helemaal thuis op Hawaii! ;)

Kan je ook ergens zien wat je nog moet doen om pro te worden? Ik ben nu amateur maar heb eerlijk gezegd geen idee of ik nog veel moet doen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nvidia
Microsoft sidewinder

unplayable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:20
Ati
AVB FF Wheel (MS Sidewinder achtige)

zodra ik het stuur aansluit geeft hij problemen, anders alles op high met hdr

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

echt vreemd dit. Het is echt gewoon niet leuk zo om te rijden.. Behoorlijk deprimerend die fps-drops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:07:
Hoe meer ik het spel speel hoe meer ik bewondering krijg voor de graphics. Ik weet niet wat me bezielde om in het begin de graphics niet super te noemen... :o Het is echt prachtig!!! Ik blijf me verbazen over het detail! Ik voel me al helemaal thuis op Hawaii! ;)

Kan je ook ergens zien wat je nog moet doen om pro te worden? Ik ben nu amateur maar heb eerlijk gezegd geen idee of ik nog veel moet doen of niet...
gewoon wat blauwe (offline) races halen. stijg je vanzelf in rank. ik was in een avondje expert dus gaat goed hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Wie beheert de GoT club? Bij wie kan ik "aanbellen" om te joinen? Ik ga nu racen, zal zo hier ff checken, mijn tag is DaCyPh

G25 en 7600GS, geen problemen hier

[ Voor 13% gewijzigd door CyPh op 02-03-2007 20:17 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 22:16
het heeft waarschijnlijk te maken, met de drivers van de g25 en het besturingssysteem, voor vista zijn namenlijk nog geen goede drivers uit. met mijn momo had ik daar ook last van en deed hij het gewoon niet, nu weer op xp doet hij het perfect, geen framedrops enz. terwijl mijn systeem wel redelijk goed is maar niet top of the hill, e6300, 1gb mem en een 7600GS.ik speel op 1024 - 768, en alles op high geen af en aa aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jorne16 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:16:
het heeft waarschijnlijk te maken, met de drivers van de g25 en het besturingssysteem, voor vista zijn namenlijk nog geen goede drivers uit. met mijn momo had ik daar ook last van en deed hij het gewoon niet, nu weer op xp doet hij het perfect, geen framedrops enz. terwijl mijn systeem wel redelijk goed is maar niet top of the hill, e6300, 1gb mem en een 7600GS.ik speel op 1024 - 768, en alles op high geen af en aa aan.
WElke drivers heb jij? Ik zit iig nog op XP dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:04
oke, hier komt de Noobvraag!!!

Hoe kom ik ingodnaam online(A) er staat TDU servers availble, wat moet ik verder doen

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooooooooooooo, ik ben al Pro. ;) Maar eh... nu sta ik op de stoep van die club en TDU zegt, als ik een club wil joinen, dat ik geen vrienden heb. Zielige ik. Ik dacht een lijst te zien te krijgen van clubs, maar zo werkt dat schijnbaar niet... Hoe kom ik nou in de GoT-club..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

FoutTM schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:54:
[...]

Ik sta weer bij de GoT club, in mijn corvette Z06 ditmaal ;) probeer nog eens te komen :) TyroneNL is er ook
Which is me voor de duidelijkheid.. bezitter van een Ferrari F430 op 't moment.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
Je kan vrienden maken door gebruik te maken van numpad 4.
Eerst keer dat je daar op drukt krijg je radio te zien, dan iets over je auto afstelling, en daarna de "freeriders". Dan zoek je diegene op van de club, en maak je hem een vriend :9

(met numpad 8 en 2 ga je naar boven en beneden, met numpad 6 naar rechts)

Best wel frusterend, op me map zie ik iedereen rijden, maar in het echie zie ik niemand, ook niet maar 5 minuten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Gozers ik wacht het nog even af *kuchkuch ik test de versie eerst via n-groepen kuchkuch* en dan koop ik em, eigenlijk bijna zeker dus.

Dan wil ik me graag rond die tijd gaan toevoegen aan de club : ThroNiX of iets dergelijks zal het gaan worden... Ik wacht nog even tot ik weer wat geld op men rekening heb staan.
maar ik wacht nog wel, test hem eerst en kijke of het bij mij ook zit met die frame drops etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Ik kom er net achter dat mijn Windows/Cache HDD op 5400 RPM loopt - Is het het waard om een 7200 RPM HDD te kopen? Of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
voor mensen die willen joinen in de club, sta tot 21.00 hier buiten te wachten, ingame = thomm99
heb een witte enzo opt moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik sta voor de club, druk op 4 een paar keer, maar de enige naam die ik zie is m'n eigen naam... Daaronder staat alleen Session... Snap er niet veel van: niet bepaald gebruikersvriendelijk... Waarom kan je niet gewoon een lijst krijgen met alle clubs en dan simpelweg joinen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
het werkt alleen wanneer je de andere spelers ook daadwerkelijk ziet rijden. En dus dat je hun namen in beeld ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 15:52

ThunderNet

Flits!

Ik heb het spel net via Bartsmit.com besteld.
Heeft iemand een idee of het op mijn systeem een beetje zou draaien?
  • P4 2.8 Ghz (800FSB) (Prescott)
  • 2048MB Ram
  • 9800XT
  • Windows Vista
Het zal nog wel even duren voordat ik hem in huis heb. Erg jammer dat er geen demo te downloaden is :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ik heb Thomm99 gezien, als friend toegevoegd en een verzoek ingediend om de GoT-club te joinen. :) Moet je nu wachten in dat scherm of komt dat later vanzelf wel? Ik moet nu namelijk van de computer af... Hopelijk krijg ik morgen vanzelf een bericht dat ik in de club zit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 15-09 13:00
ThunderNet schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:49:
Ik heb het spel net via Bartsmit.com besteld.
Heeft iemand een idee of het op mijn systeem een beetje zou draaien?
  • P4 2.8 Ghz (800FSB) (Prescott)
  • 2048MB Ram
  • 9800XT
  • Windows Vista
Het zal nog wel even duren voordat ik hem in huis heb. Erg jammer dat er geen demo te downloaden is :)
Het zal wel te spelen zijn maar ik denk niet dat je eye-candy ken verwachten.
Voornamelijk ook omdat je vista draait en AGP hebt

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg soms een melding rechtsonder in beeld, iets met TDU News ofzo. Hoe open ik dat bericht?

Ik heb btw echt 2 mensen voorbij zien rijden in 4 uur tijd ofzo. word ook steeds verveeld met de melding dat ie de servers niet kan vinden? wellicht helpt portforwarden ofzo of ligt het daar niet aan? if so, welke port moet er open?

ben nu al pro trouwens, heb al een maserati onder m'n reet ;)

edit:

wat ik trouwens wel super krom vind is dat de huizenprijzen dalen na aankoop. sinds wanneer is dat uberhaupt mogelijk? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:58:
ik krijg soms een melding rechtsonder in beeld, iets met TDU News ofzo. Hoe open ik dat bericht?
In ieder geval als je in je huis bent. Onder 1 van de tabbladen staat dat je het nieuws kunt lezen, dat zijn deze berichten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
fsfikke schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:02:
Ik heb gewoon de laatste versie gedownload van internet.. werkt perfect in Vista (vista driver dus).
G25
Ati X1900XTX
Windows Vista Ultimate

Totaal geen fps drops met het stuurtje aangesloten.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwsberichten kan je lezen in je huis, meest linker tabblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:58:
Volgens mij kan je dat lezen als je in je huis zit: dan heb je ook een News tab: ik heb 't zelf nog niet gelezen want ik vergeet het steeds.

EDIT:
cheiron schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:05:
[...]

In ieder geval als je in je huis bent. Onder 1 van de tabbladen staat dat je het nieuws kunt lezen, dat zijn deze berichten.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:06:
Nieuwsberichten kan je lezen in je huis, meest linker tabblad.
Ik had het dus goed. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eindelijk in huis maar het loopt voor geen meter. ik kan hem alleen in de laagste resolutie spelen en dat ziet er niet uit. En dat terwijl ik volgens mij geen slechte kaart heb. Ik heb een 2.9 ghz pc met 1 GB intern geheugen. Mijn grafische kaart is een geforce 7600 GS met 512 MB, DDR 2. OS is xp. Ik kan GTR2 en halflife 2 in de hoogste resolutie spelen zonder enig probleem maar dit spel loopt voor geen meter in een hoge resolutie. weet iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal ik heb de club gevonden en heb de uitnodiging ontvangen. Ik was hier eigenlijk niet geregistreerd maar vind het erg fijn hoe iedereen hier met elkaar omgaat en leuk dus dat er een club is opgericht, had al mijn eigen club maar die heb ik van de hand gedaan jammer van de centjes maar wou graag bij jullie club horen. Ik hoop dat het een leuk gaat worden.

Als er eventuele interesse zou zijn wil ik zelfs wel hosting ruimte bieden voor een club website met forum of weet ik veel wat de mensen willen.

Vind het trouwens een top spel, had de beta zowel closed als open getest vind het echter wel jammer dat er zo weinig van de bugs opgelost zijn maar zoals ik heb vernomen van inside bronnen is de patch bijna klaar en daar kijken we dan maar naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

hij vraagt niet om een cd-key tijdens installatie, ik denk dat ie de beta key nog ziet.... help :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:34

N0 0B

cxb1=N#

als je het spel opstart vraagt hij om de serial. en dus niet tijdens of voor de installatie

[ Voor 30% gewijzigd door N0 0B op 02-03-2007 21:54 ]

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:12:
Heb hem eindelijk in huis maar het loopt voor geen meter. ik kan hem alleen in de laagste resolutie spelen en dat ziet er niet uit. En dat terwijl ik volgens mij geen slechte kaart heb. Ik heb een 2.9 ghz pc met 1 GB intern geheugen. Mijn grafische kaart is een geforce 7600 GS met 512 MB, DDR 2. OS is xp. Ik kan GTR2 en halflife 2 in de hoogste resolutie spelen zonder enig probleem maar dit spel loopt voor geen meter in een hoge resolutie. weet iemand een oplossing ?
Ik heb zelf ook een probleem met mijn XFX 7800 GS, heb constant last van hardeschijf activiteit als ik in een nieuw gebied kom! Het lijkt wel een soort lag 1 a 2 sec, ben er echt niet blij mee. Heb de beta helemaal plat gespeeld en die draaide helemaal top, alles op full 1280x1024. Voel me ellendig ;) , heb ik eindelijk de final kan ik het spel niet fatsoenlijk spelen!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Ik heb zelf ook een probleem met mijn XFX 7800 GS, heb constant last van hardeschijf activiteit als ik in een nieuw gebied kom! Het lijkt wel een soort lag 1 a 2 sec, ben er echt niet blij mee. Heb de beta helemaal plat gespeeld en die draaide helemaal top, alles op full 1280x1024. Voel me ellendig ;) , heb ik eindelijk de final kan ik het spel niet fatsoenlijk spelen!
Volgens mij hebben heel veel mensen dit wel. Bij mij freezed het beeld ook wel eens waardoor je snel een event om zeep hebt. Raar dat dit in de beta dan niet zo was (heb ik zelf niet gespeeld).

Wat mij ook opvalt is dat op mijn systeem ik altijd dezelfde framerate heb. Of ik hem nu op 640x480 zet met alles op low en AA en HDR uit, of op 1680x1050 met opties high en AA en HDR aan, ik haal altijd rond de 25 fps :S. Het speelt dus ultra hoog hetzelfde als ultra laag, dit snap ik echt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb ook weer eens een vraagje, denk dat het niet kan, maar zou toch wel fijn zijn...

ik heb sinds een paar dagen nu een g25, super stuur, werkt perfect, ook in tdu, koppeling, versnellingsbak, alles werkt prima.

in sommige auto's gebruik je die pook niet, maar je flippers, omdat de wagen geen H-bak heeft, dan wordt de shifter automatisch uitgezet.

nu zou je denken, dat de motoren ook met de gear up & gear down knoppen zouden werken (flippers in dit geval), ik heb ze ingesteld zowel bij car als bij bike, maar ik kan alleen de h-shifter gebruiken, wat op motoren nogal rottig is :(

iemand een idee of het mogelijk is met flippers (behalve door steeds als ik een motor pak, de optie H-shifter uit te zetten)?

thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Infinchible

Woef!

Ik heb een 7800 GS ook, van Club3d, maar bij mij draait het spel echt goed. Ik heb geen last van haperingen in ieder geval. Wel is het zo dat het beeld om de paar seconden even flitst, een soort van glitch ofzo, maar dat vind ik verder helemaal niet storend vooral niet als ik druk aan het racen ben.

Wat een übergaaf spel is dit trouwens! Ik heb net een Lamborghini Gallardo Spyder gekocht en getuned, maar man wat rijdt deze bak fijn :D Rij je daar lekker met 300 km/h slalommend door het overige verkeer heen met de 5e Symphony van Beethoven op de achtergrond 8)7 , ik werd spontaan happy.
Maar ook dit gevoel van snelheid, dit ben ik nog in geen andere game tegengekomen. In iedergeval niet met dat het zoveel adrenaline teweeg brengt _/-\o_ .

Ik wil trouwens ook wel in de GoT-Club! Lijkt me wel gezellig!

En J van E, ik heb jouw volgens mij gisteravond nog zien rondtouren in TDU! Ik riep je nog, maar geen antwoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Wij zijn zielig ;( , zullen we een eigen club oprichten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N0 0B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:54:
als je het spel opstart vraagt hij om de serial. en dus niet tijdens of voor de installatie
Dit had ik ook, maar zodra je een online accountje aanmaakt binnen het spel, zegt ie dat je key niet geldig is en kan je alsnog de goede keyi nvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip het freeze probleem zat in de beta ook zowel closed als open beta, veel mensen hadden dit ook gemeld maar er is niks meegedaan, hopelijk zullen ze het in de patch fixen, zag je net trouwens langs rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinchible schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:08:
Ik heb een 7800 GS ook, van Club3d, maar bij mij draait het spel echt goed. Ik heb geen last van haperingen in ieder geval. Wel is het zo dat het beeld om de paar seconden even flitst, een soort van glitch ofzo, maar dat vind ik verder helemaal niet storend vooral niet als ik druk aan het racen ben.

Wat een übergaaf spel is dit trouwens! Ik heb net een Lamborghini Gallardo Spyder gekocht en getuned, maar man wat rijdt deze bak fijn :D Rij je daar lekker met 300 km/h slalommend door het overige verkeer heen met de 5e Symphony van Beethoven op de achtergrond 8)7 , ik werd spontaan happy.
Maar ook dit gevoel van snelheid, dit ben ik nog in geen andere game tegengekomen. In iedergeval niet met dat het zoveel adrenaline teweeg brengt _/-\o_ .

Ik wil trouwens ook wel in de GoT-Club! Lijkt me wel gezellig!

En J van E, ik heb jouw volgens mij gisteravond nog zien rondtouren in TDU! Ik riep je nog, maar geen antwoord :'(
Heb je nog iets bijzonders met de instellingen gedaan ofzo ? Ik begrijp er echt helemaal niets van. Alle ander games gaan echt als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argumenten geven of niet posten. Aan jou de keus.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

nou wat ik nu krijg.. ik zit gewoon te spelen en ineens BAM heel men pc valt uit, geen bsod of wattan ook hij start opeens opnieuw op, eerst ff paar tienden van een seconde blijft geluid hangen en baff daar is tie dan weg...

Iemand nog meer zulke klachten? ik heb het met en zonder stuur gedaan en bij beide had hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:23:
Neoflip het freeze probleem zat in de beta ook zowel closed als open beta, veel mensen hadden dit ook gemeld maar er is niks meegedaan, hopelijk zullen ze het in de patch fixen, zag je net trouwens langs rijden.
Haha da's toevallig, ben nog maar een half uurtje online geweest ofzo. Maargoed het spel hapert ineens weer enorm. Vanmiddag liep het perfect, net dus totaal niet meer. Heb verder niks veranderd voor zover ik weet. Vind het ook vreemd dat het spel rond de 20-25 fps blijft met de hoogste EN de laagste settings.

Het wordt idd tijd voor een patch gezien de vele problemen met performance en stuurtjes...

Zo snel de ergste dingen gefixt zal de game een stuk leuker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Copyman schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:53:
WARNING: onderstaande afbeelding kan spoilers bevatten!

SideSwipe en ik zijn vandaag bij mij thuis even bezig geweest om de diverse missies in kaart te brengen. Tot nu toe hebben we alleen de Vehicle Transport (rood) missies compleet (mist nog 1), maar de Package Transport (blauw) missies komen hier ook nog bij. Ook zijn we bezig om alle huizen (groen) in kaart te brengen. Voor degenen die hier verder niets van af willen weten, moeten dus niet op onderstaande thumbnail klikken. :)

*plaatje

Deze map is nog niet compleet wat huizen en Package Transport missies betreft! Dit zal gaandeweg worden aangevuld, zodat SideSwipe of ik hier een update zal plaatsen.
Die map is inderdaad handig! Netjes gedaan, mijn complimenten _/-\o_

Ik ben nu ook ff wat geld aan het verzamelen :P

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/3687/moneypq1.jpg

edit: ik tel btw 27 rode, klopt het dat er 3 nog missen?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Het wordt idd tijd voor een patch gezien de vele problemen met performance en stuurtjes...

Zo snel de ergste dingen gefixt zal de game een stuk leuker worden :)
LOL, de game is nog niet eens officieel uit.

Maar gaat iemand van jullie zo dadelijk nog online?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Ach ondanks af een toe fps drop,ben ik heel blij met het spel,echt gaaf! Was binnen een dag pro trouwens. Rij nu met een kanarie gele F430 588pk. :)

Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a258/Boogieman82/F430-1.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Boogieman82 op 02-03-2007 22:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Hebben er nog meer mensen het probleem dat TDU niet opstart met melding "plaats de orignele DVD in plaats van de backup" als de originele DVD in de drive zit?

Ik heb hier wel DAEMON Tools geinstalleerd en heb twee DVD drives, ik zal voor de grap de andere drive even proberen. De drive die nu gebruikt wordt is de secondary master.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
The_Alchemist schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:33:
[...]

Jup, ga zo nog even een rondje rijden.

Een patch.. dat zou wel snel zijn.
Stoney3K schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:36:
Hebben er nog meer mensen het probleem dat TDU niet opstart met melding "plaats de orignele DVD in plaats van de backup" als de originele DVD in de drive zit?

Ik heb hier wel DAEMON Tools geinstalleerd en heb twee DVD drives, ik zal voor de grap de andere drive even proberen. De drive die nu gebruikt wordt is de secondary master.
2 keer gehad. Ik heb D-tools uitgezet en toen was de melding weg. Maar nu staat d-tools alweer een tijdje aan en hij geeft geen melding meer. Ik weet het ook niet

[ Voor 50% gewijzigd door cheiron op 02-03-2007 22:39 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

De release in Nederland was geen foutje ofzo hoor :P
In de US is ie alleen nog niet verkrijgbaar in de winkels (binnenkort wel als officiële download)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:24:
TDU is gewoon een kut game..... ik heb m teruggebracht naar de winkel......................
Zolang je dat niet kan onderbouwen ben ik alleen blij dat ik online geen last van je zal hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Weet iemand trouwens ook of je een soort van bonus krijgt als je alle wegen hebt bereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ja, kijk maar bij de Rewards die je kunt halen in het spel (toegankelijk vanuit het menu in je huis). Je krijgt een lading carrièrepunten als je alle wegen hebt gehad.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
[...]

Naja, dat "het wordt tijd" moet je niet al te letterlijk nemen ;) Maar ik vind wel dat er zsm een patch moet komen voor alle problems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Waar hebben jullie TDU gehaalt

* Xcist wil weten waar hij het goedkoopst is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Bartsmit, 39 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Neoflip schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:05:
[...]

Naja, dat "het wordt tijd" moet je niet al te letterlijk nemen ;) Maar ik vind wel dat er zsm een patch moet komen voor alle problems :)
echt wel, heb van alles geprobeerd. Maar die Haperingen blijf ik houden met de G25 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinchible schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:08:
Hehehe, tja, die chat valt ook totaal niet op zo linksboven in een hoekje! Dat was in bijv. TMN wel opvallender. Je moet er nu echt op letten anders lees je het gewoon niet... De volgende keer zal ik proberen te antwoorden. ;) Wel superlollig dat je elkaar zo gewoon op Hawaii kunt tegenkomen terwijl je als het ware offline aan het cruisen bent: ik bedoel, het is erg leuk dat het off en online gedeelte in elkaar verweven is: leuk! :) Je hoeft niet om te schakelen of speciaal in te loggen om mp te spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ook bij bart smit ga hem ook nog voor de PS2 halen maar die hadden ze nog niet. Iemand al op het eden eiland geweest zoals ze het noemen ? ben er zojuist weer eens wezen rond rijden is wel grappig om daar een keer een race te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
R-B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:22:
[...]

echt wel, heb van alles geprobeerd. Maar die Haperingen blijf ik houden met de G25 :(
Ik ook, ook na het uitzetten van FF in de logitech drivers. Raar dat mn oude niet-ff stuurtje wel goed werkt, alleen dat ding kraakt aan alle kanten dat rijdt ook niet echt prettig :)

Zojuist de Atari support gemaild over de verschillende issue's. Ben benieuwd wat ze terug sturen, hopelijk niet zo'n standaard klaargestoomd antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inkopen met de clan werkt ook wel: je loopt naar beneden bij (van mijn part de Free Record Shop) en je vraagt hoeveel korting je krijgt als je er drie koopt. Krijg je zeker al 10% ;)

Op die manier heb ik BF2:SF ingekocht voor m'n 'squad' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
Dit is nou precies waarom ik een xbox360 heb gekocht! Al dat gedoe met die games die om onverklaarbare redenen het niet doen of haperen.
Nu doe ik de disc erin en klaar! Prachtige graphics, fantastisch verslavend spel.

Enige jammere met de xbox360 is dat er nog geen ondersteuning is voor het stuurtje en dit spel schreeuwt om gespeeld te worden met een stuurtje.
Die logitech g25 lijkt me fantastisch om mee te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Neoflip schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:40:
[...]

Ik ook, ook na het uitzetten van FF in de logitech drivers. Raar dat mn oude niet-ff stuurtje wel goed werkt, alleen dat ding kraakt aan alle kanten dat rijdt ook niet echt prettig :)

Zojuist de Atari support gemaild over de verschillende issue's. Ben benieuwd wat ze terug sturen, hopelijk niet zo'n standaard klaargestoomd antwoord!
Ik lees het wel als je een reactie ontvangen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

R-B schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:22:
[...]

Hier heb ik er weinig last van. Alleen wel het bekende probleem dat als een AI of een online speler je voorbij rijdt je geluid helemaal vernaggeld wordt. Ik kon dus totaal niks meer horen van TDU, dus ook niet wanneer ik moest schakelen ;)

Offroaden werkt op zich trouwens ook wel leuk. Plus de politie-achtervolgingen, briljante toevoeging sinds de beta :)... Lijkt me leuk om met een aantal mensen een keer online de wouten op de nek te hangen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

NickySantoro schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:32:
Die map is inderdaad handig! Netjes gedaan, mijn complimenten _/-\o_

Ik ben nu ook ff wat geld aan het verzamelen :P

edit: ik tel btw 27 rode, klopt het dat er 3 nog missen?
Er mist sowieso 1 die we nog niet hebben kunnen vinden en 2 had ik zelf al gereden, dus konden we niet de exacte locatie bepalen. Je hebt gelijk dat er idd nog 3 missen, zullen we zo snel mogelijk toevoegen. :)

Edit:

Zelf al gereden:
Lamborghini Gallardo Spyder (op de kaart gezet)
Ford Shelby GR-1 Concept (exacte locatie nog achterhalen)

Nog niet kunnen vinden:
Shelby Cobra Daytona Coupe (op de kaart gezet)

Ik zal morgen een nieuwe versie van de map online zetten.

[ Voor 36% gewijzigd door Copyman op 03-03-2007 00:55 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een motor! ik heb voor zover ik weet elke autoshop bezocht, behalve die van lexus (die zit links van ducucati, D4 voor de mensen met een kaart).
Het rare is dat ik daar ook helemaal niet naar binnen kan. Bij elke autodealer krijg je de melding dat je op enter kan drukken wanneer je naar binnen wil, maar bij deze niet. Ik kan pas een motor aanschaffen als je alle cardealers hebt bezocht :( Hoort dit of is dit een bug ofzo? Ik heb overigens ook nog niemand op een motor gezien.

En mensen, nog bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag! News items kun je inderdaad openen als je in je huis zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexu is niet beschikbaar, komt later als een download beschikbaar heb ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Tommzz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:09:
hmmm ik ben al pro.. (level 3 toch?)
Ik weet niet meer precies wanneer je de bikes krijgt, ik had toen ook het probleem dat ik ze wou maar er iets in de weg zat om te unlocken. OF je bent een garage vergeten (je kan em over het hoofd zien op de kaart) OF je hebt toch level 4 nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 22:13
LOL

Ik had net iets leuks, ik stond stil, maar hoorde toch allerlei race-geluiden..
Wat bleek nou, 1 van de andere spelers had zijn VOIP vol open staan! :P Hoorde die kerel ook lachen enzo.. heb toen VOIP maar ff uitgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:10:
Ik wil een motor! ik heb voor zover ik weet elke autoshop bezocht, behalve die van lexus (die zit links van ducucati, D4 voor de mensen met een kaart).
Het rare is dat ik daar ook helemaal niet naar binnen kan. Bij elke autodealer krijg je de melding dat je op enter kan drukken wanneer je naar binnen wil, maar bij deze niet. Ik kan pas een motor aanschaffen als je alle cardealers hebt bezocht :( Hoort dit of is dit een bug ofzo? Ik heb overigens ook nog niemand op een motor gezien.

En mensen, nog bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag! News items kun je inderdaad openen als je in je huis zit :)
Ik heb gewoon alle autodealers kunnen bezoeken en heb net mijn eerste motor aangeschaft, meteen de duurste van 45.000. Het rijdt wel ff iets anders dan een auto, maar is opzich ook wel leuk.
Ik ben al wel expert geloof ik, ik weet niet hoever jij bent, maar misschien dat je daarom niet in de dealer kan? Maar dat denk ik niet, misschien een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heeft niets met je level te maken, alleen gewoon alle dealers ontdekken :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Puuh, net dikke racesessie gehouden :), ben eindelijk Pro, nu maar es dat GoT clubje vinden en joinen :D

Hoe kun je trouwens een andere speler kiezen? Ik zie namelijk soms 5 namen in beeld staan, hoe kan ik er specifiek één uitkiezen en vragen om Free-Ride Sessie?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Damn, het blijft wel een lache spel na veel de beta gespeeld te hebben :*) Alleen nog best weinig players online 500 ofzo max gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Echt lekker zeg die radio ingame, van het verschil tussen ramen open en dicht in de auto merk ik nog niet veel. Tenminste het motor geluid zou anders moeten klinken, tja ik merk het niet echt.

Verder heb ik gemerkt dat de races heel anders verdeeld zijn. In de beta had je echt 10000 races die je kon doen met een class F wagen, maar bij de Final nu wordt je echt gedwongen om een steeds hogere class wagen te kopen.

Ik ging van een class F naar een class C, maarja dan kun je die races niet doen, dus daarvoor heb ik maar even een auto gehuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb sinds woensdag het spel test drive gekocht en geinstalleerd op mn pc
werkt verder allemaal perfect enzo (cool spel trouwens :) )

alleen zit toch met klein probleempje
een vriend van mij had dat spel ook gekocht maar helaas zijn pc kon het nie helemaal lekker draaien
dus was hij vandaag mijn pc komen halen met het idee van gebruik ik mijn eigen cd en dan geen probleem met inloggen ofzo

maar helaas werkt nie

het spel is volledig van pc verwijdert via configuratiescherm en dan software menu
toen opnieuw geinstalleerd met de cd van hem
mijn profiel is ook al verwijdert uit de save game map
hij had zn eigenste profiel van andere pc afgehaald waar hij al op had gespeeld met het idee dan verder te kunnen spelen

alleen elke keer als hij nou test drive opstart vraagt ie naar de cd met mijn serial en nie die van hem

kan het zijn dat de serial code ergens online wordt geregistreerd of wordt vastgelegd in register ofzo?

want als dat zo is dan zou het er op neer komen dat je nooit andere cd mag gebruiken :?
stel nou dat je cd kapot gaat ofzo en dus nie meer werkt en je koopt andere orignele cd dan zou je toch nie meer kunnen spelen omdat ie zegt dat je verkeerde cd erin hebt :?

register enzo was opgeschoond met ccleaner, maarja dat werkte ook al nie
spel op andere hdd geinstalleerd werkte ook nie

dusss iemand een oplossing of verklaring voor dit probleem
alle 2 de cd's zijn orgineel dus daar kan het nie aan liggen lijkt me

groetjes cindy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Weet iemand waar ik de Cadillac Sixteen of de Koenigsegg CCR kan vinden? Ik ben alle showrooms afgegaan, maar niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Is er iemand die nu even naar de club zou kunnen komen... ik sta er nu en wil graag bij de GoT club :)

Ohjah, ik rij in een gifgroene Lambo Gallardo :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Infinchible op 03-03-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cindy de serial staat in het register opgeslagen, probeer die er anders eens uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal er wel even heengaan infinchible
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.