[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ga morgen de game kopen want ik had hem nu "geleend" van usenet, maar hij is zooo vet dus ik vind het het kopen 3 dubbel waard.
Kan ik mijn savegames trouwens overzetten?

Maargoed, wat mij ontzettend super vet lijkt is een soort van "Gumball 3000" organiseren, dus met zijn alle in een grote stoet naar het andere kant van het eiland scheuren, toeren, wat je ook maar wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Je offline savegame kun je volgens mij zo weer gebruiken. Online moet je helaas wel een nieuw profiel aanmaken met gamespy login gegevens :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 10:50
Echt, die servers zijn zo onwijs slecht. En het hele multiplayer gedeelte van de game ook. Heb gister met een vriend het spel legaal gekocht omdat ik graag online wou spelen. Eerst de hele middag niet in kunnen loggen.

Rond half 9 mijn mate proberen op te zoeken. We hadden afgesproken bij de mercedes dealer. In 1e instantie zag ik zijn auto niet eens :S. Toen met de M naar de vergrote map gegaan om hem te zoeken bij players. Heb ik hem gevonden KLIK ik op zijn naam, gaat ie terug naar het spel en dan zie ik hem helemaal niet. Ook kan ik dan niet chatten. Als ik op de T klik krijg ik zon deny geluidje. Ik moet een paar keer terug naar de map en zijn naam aanklikken wil ik hem zien.

Dan zie ik hem eindelijk maar dan laggt hij onwijs. Hij zei tegen mij dat hij mij heel erg ziet laggen. Ook kan hij mijn chats niet lezen terwijl ik die van hem wel zie. Met mijn internetverbinding is niets mis, netzoals die van hem.

Ben ik naar de stad gereden omdat daar veel volk is, zit ik opeens in de zee. Ik denk wat gaan we nou krijgen 8)7. Sta ik opeens op de weg in een andere auto :S. Zodra ik iets zei via de chat dan ging dat via mij en een andere speler die precies hetzelfde zei (waarschijnlijk degene in wie ik vast zat). Druk op de B, zit ik weer in de zee in een Audi TT terwijl ik een Mercedes heb.

En dan eigenlijk mijn vraag waarvoor ik kwam: hoe kan ik iemand aan mijn friendlist toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Ik wilde nog een tip geven als deze nog niet genoemd is :

Als je dat zelf starten beu bent moet je in controls even back to default gaan en alle knoppen naar wens instellen behalve de startbutton. Als deze niet is ingesteld start hij automatisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het spel lagt wel als de ziekten ja. Wel zeeer wazig is dat je geen spelers zomaar kunt locken, de ander moet daar toestemming voor geven :S
Anyway, door 1 bepaalde race wordt je van pro ineens expert heb ik gemerkt. :o

Naja ik heb weer veel te weinig geld, nu wel 2 huizen en 5 voertuigen _/-\o_

Valt me wel een beetje tegen dat ik nu al op de Expert races zit, had dat pas na 12+ uur spelen verwacht ofzo.

Wat is dat trouwens dat ik niet aan online wedstrijden mee kan doen, the player could not be reached, en dan wordt je uit de room gekicked :S
Ik kan mezelf niet op ready zetten, iemand een idee ?

[ Voor 19% gewijzigd door W00fer op 06-03-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:41:

Als je dat zelf starten beu bent moet je in controls even back to default gaan en alle knoppen naar wens instellen behalve de startbutton. Als deze niet is ingesteld start hij automatisch. :)
Het lijkt mij dan makkelijker om gewoon de de start knop te verwijderen :) (backspace volgens mij)

Ben ik trouwens de enige die de intro zo onwijs vet vind, met je char uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21

_Eend_

🌻🇺🇦

Waar is die japanse tuner te vinden? Ik had zo'n mooi kaartje uitgeprint, maar die is in paint gemaakt zo te zien. En niet echt duidelijk, maar ik kan dat ding nergens vinden. Ik wil m'n Niksan 350Z NISMO gaan tunen, maar dat ging niet door. Toen maar een leuke ducati gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

_Eend_ schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:57:
Waar is die japanse tuner te vinden? Ik had zo'n mooi kaartje uitgeprint, maar die is in paint gemaakt zo te zien. En niet echt duidelijk, maar ik kan dat ding nergens vinden. Ik wil m'n Niksan 350Z NISMO gaan tunen, maar dat ging niet door. Toen maar een leuke ducati gekocht :P
Gebruik M, en filter de tuner's. Scroll over een tuner en daar kan je zien welk merk je dr kan tunen.
Niet echt moeilijk lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

JBplap schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:57:
[...]

Het lijkt mij dan makkelijker om gewoon de de start knop te verwijderen :) (backspace volgens mij)
Ja die optie zocht ik maar had ik nog niet gevonden. Backspace wordt in jouw geval de startknop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211348

Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:01:
[...]

Ja die optie zocht ik maar had ik nog niet gevonden. Backspace wordt in jouw geval de startknop ;).
Onderin staat hoe je dit kunt doen, met de rechtermuisknop dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Sipio schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:23:
[...]

Als ik op het gaspedaal trap start hij automatisch..
??? Bij mij niet! ???
Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:41:

Bedankt voor de tip! :) Maar je kan ook simpelweg de assignment deleten: hoef je niet alles opnieuw in te stellen. ;)

Mijn tip van de dag (voor alle nieuwelingen): je kan in de filterlijsten (op de ingame kaart) ook klikken met de rechtermuisknop: dan worden alle andere zaken uitgeschakeld (in plaats van dat je alle andere dingen handmatig uitklikt...!). Ik gebruik haast niets anders meer want de map wordt al snel onoverzichtelijk met alle icons aan. Dus zoek je een dealer, klik ff met rechts op dealers en je ziet alleen maar de dealers. Heel verzichtelijk.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 06-03-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needforspeed
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 19:48
ik heb net een onlineprofiel aangemaakt, ik kon een heeeel klein stukje rijden in de lotus van het verhuurbedrijf alvorens ik weer gekickt werd naar de lobby, nu kan ik de hele dag niet meer joinen, het spel zegt dat IK mijn netwerkconnectie moet checken maar alle andere spellen doen het ook.

wat moet ik doen? Want ik heb dus nu helemaal nix aan het spel ik kan helemaal niets ermee!! want je offfline account kun je naderhand niet online gebruiken dus dat is zinloos voor iets mee te doen.

HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ligt vast aan de servers.
Ik wilde net ook even gaan spelen. Ruim m'n stuurtje elke keer netjes op, niet bepaald handig, telkens opnieuw neerzetten en aansluiten, net gedaan, kom ik niet op die servers na tig keer proberen :{
Begin me nu wel aan die kleine dingen te irriteren, hopelijk lossen ze dat snel op, gekut met die servers is irritant evenals die bugjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needforspeed
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 19:48
Tom schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:25:
Ligt vast aan de servers.
Ik wilde net ook even gaan spelen. Ruim m'n stuurtje elke keer netjes op, niet bepaald handig, telkens opnieuw neerzetten en aansluiten, net gedaan, kom ik niet op die servers na tig keer proberen :{
Begin me nu wel aan die kleine dingen te irriteren, hopelijk lossen ze dat snel op, gekut met die servers is irritant evenals die bugjes.
ik hoop dat je gelijk hebt!!

een paar post boven ons was iemand die had iets soortgelijks en bij hem hadden ze de account gehackt... daar zit ik niet op te wachten!

ik erger me hier mateloos aan, ik heb dit spel gekocht voor de onspanning, maar hier wordt ik niet echt vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197939

needforspeed schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:28:
[...]

ik hoop dat je gelijk hebt!!

een paar post boven ons was iemand die had iets soortgelijks en bij hem hadden ze de account gehackt... daar zit ik niet op te wachten!

ik erger me hier mateloos aan, ik heb dit spel gekocht voor de onspanning, maar hier wordt ik niet echt vrolijk van!
Mja ik heb er al iets over gepost op de fora van atari. Ben benieuwd of ze me een zinnig antwoord kunnen geven. Hopelijk kunnen ze het ook oplossen, ik heb ECHT geen zin om weer opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Als ik nu zonder gamespy account speel, kan ik dat later in het spel veranderen?
Het spel is namelijk op een pc geinstalleert die momenteel nog zonder internet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144007

Test Drive Unlimited Goes Gold
Atari.com offers the PC version for digital download.
posted by IGN Staff

March 6, 2007 - Atari, Inc. (NASDAQ:ATAR), one of the world's most recognized brands and a third-party videogame publisher, today announced that development is complete on Test Drive Unlimited for Windows and PlayStation 2 computer entertainment system with the PSP system game due for completion later this month. Test Drive Unlimited for Windows and PlayStation 2 system will ship to retail outlets nationwide starting on March 20. In an unprecedented sales move, Atari will offer consumers Test Drive Unlimited for Windows two weeks early via digital download on Atari.com beginning March 6.

Following the release of Test Drive Unlimited for Xbox 360 videogame and entertainment system from Microsoft in September 2006, the title has won a host of awards and attracted a loyal fan-base to become the new benchmark for next-generation driving titles. "The three versions scheduled for release this Spring are equally as impressive in terms of presentation, technical achievement and gameplay," said Stephen Baer, Senior Product Manager, Atari, Inc., "Each gives players the chance to race some of the world's most desirable cars on the wide open tropical roads of Hawaii."

"This year Atari is placing a major emphasis on leveraging new online capabilities to connect directly with the community," said Chris Bergstresser, Senior Vice President, Atari Online Entertainment. "Offering Test Drive Unlimited for the PC to fans for digital download two weeks prior to retail launch, is part of a new online initiative for Atari to nurture our core consumers, open a dialogue and encourage our gamers to join our online community."

Developed by Eden Studios, the team behind the Xbox 360 version, Test Drive Unlimited for PC features 90 incredible cars and bikes from some of the world's most desirable brands including Ferrari, Maserati, Ducati, and many more. Requiring no monthly subscription to play, the game takes advantage of cutting-edge PC hardware, allowing it to be played in extremely high resolution that take Test Drive Unlimited's visuals to a new level. Enhancements include TrackIR support, improved effects, steering wheel support and simplified matchmaking.

Continuing to drive racing games to new boundaries, the open online multiplayer gameplay of Test Drive Unlimited for PS2 system and PSP system is an industry first. With over one thousand miles of diverse open roads, Test Drive Unlimited also delivers a seamless racing experience and a line up of 65 ultra-realistic cars from 30+ exclusive manufacturers including Lamborghini, Aston Martin, and Jaguar. Exclusive to the PlayStation 2 system and PSP system versions are the "Quick Race" instant-play mode and "Master Points", which can be earned through successful drifting and air time.

For more information on Test Drive Unlimited, visit www.testdriveunlimited.com.
Bron.

Spel is dus nog niet uit? :? Want in de OP staat er juist van wel en heb er best veel klachten over gelezen op internet. Dus zij hebben wss de GOLD versie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:33
Hmm.. het liep niet lekker vanavond. De performance leek minder en de connectie met de server was een drama.. Dit moet echt rap opgelost worden..

@hierboven: waarschijnlijk hebben ze het over de amerikaanse versie?

[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 06-03-2007 23:24 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144007

cheiron schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:23:
Hmm.. het liep niet lekker vanavond. De performance leek minder en de connectie met de server was een drama.. Dit moet echt rap opgelost worden..

@hierboven: waarschijnlijk hebben ze het over de amerikaanse versie?
Wat zou het verschil kunnen/moetene zijn van de Windows versie? Sinds wanneer heeft Amerika een andere PC-Game dan ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211035

jongens amerika en engeland uk dus mogen het spel gewoon pas later releasen ivm. de contracten met atari. Is allebei dezelfde versie totaal niets anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Vraagje he.. stel je wilt dit spel dus spelen met de Logitech G25 zoals veel mensen hier, heeft de koppeling dan ook echt een aangrijpingspunt? En moet je dit een beetje doseren, tegelijkertijd met je gaspedaal net als in een echte auto?

Dat lijkt me wel heel dik :D, maar volgens mij is het gewoon koppeling in.. schakelen, en dan gewoon wegrijden zonder dat je de koppeling meer nodig hebt..? Ben benieuwd

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Equalized schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:32:
Ik heb de TS geupdate, meer auto's zijn aan de carlist toegevoegd. Ik heb nog geen bijbehorende screenshots gevonden, maar ik zal asap zoeken als ik tijd heb. Thnx MadMarky!

Verder heeft ctc een handig overzicht gemaakt met alle auto's plus bijbehorende gegevens gemaakt. Dit bestandje kan je hier downloaden. Bedankt ctc!

Verder staat er een stukje in de TS over de GoT Club, of beter gezegd de club door GoTters opgericht.
beetje late reactie, anyway ff directe link gemaakt naar het bestand:
TDUCarsDetail.xls

edit:

alle plaatjes in de topic start ook maar ff gemirrored;
map 1
map 2car dealers
tune shops

[ Voor 20% gewijzigd door Tortelli op 07-03-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Weet er iemand een trainer of cheats voor het spel. Op zich is het wel grappig, maar ik wordt er helemaal ziek van dat als je een eindje moet rijden en je tegen een andere auto aanrijdt omdat die rare dingen doen (zoals ineens stilstaan midden op de weg of heen en weer slingeren) dat je dan politie achter je aan krijgt.

Heb je een beetje pech dan zit je zo aan 2 poltie dingen, rij je dan tegen een politie auto aan (die er echt bizar veel zijn, ongeveer 10 per mile ofzo) dan krijg je 3 tekens waarna je nooit meer er vanaf komt. Je mag dan ook geen missies starten ofzo waardoor het spel veel te lang duurt. Je kunt ook de boete betalen maar dan wordt je nooit rijk en kan je nooit goede auto's kopen.

Het beste is om gewoon langzamer naar je bestemming toe te rijden, maar dat is natuurlijk compleet saai.

Gewoon een trainer met een knopje om in 1x van de politie af te komen zou het beste zijn, dan is het een redelijk leuk spel (als je door alle bugs en problemen heen kunt kijken, zoals het niet makkelijk kunnen switchen van handmatig naar automatische gearbox en dat oa niet kunt doen tijdens een missie, het gekraak in het geluid, de regelmatige crashes, het af en toe niet goed saven van je savegame, het blijven hangen in de eerste versnelling omdat de weg een beetje hobbelig is waar je wegrijdt, de routeplanner die je soms 10 mile de verkeerde kant uit stuurt om daar om te keren en terug te rijden, de snelweg standaard gewoon niet op gaan en regelmatig naar links aangeeft waar je naar rechts moet en andersom... en zo gaat het lijstje nog wel even door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

Ligt aan smaak i guess, ik rij vrij voorzichtig maar bijtijds loeihard. Heb ook maar 1 x 3 badges gehad (online) sinds de release.
Geen trainer nodig hier.
Weet ook niet of deze hier wel aangeboden mogen worden, dus google even.

-het gekraak in het geluid, de regelmatige crashes, het af en toe niet goed saven van je savegame-
Heb ik vooralsnog niet gehad moet ik zeggen.

Verder doe ik simpele races ook niet tig keer voor easy cash. Als ik easy cash wil doe ik wel een paar vehicle transports. Snap daarom ook niet dat mensen 20x een bepaalde race doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 124958 op 07-03-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142356

NLuna schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:51:
Vraagje he.. stel je wilt dit spel dus spelen met de Logitech G25 zoals veel mensen hier, heeft de koppeling dan ook echt een aangrijpingspunt? En moet je dit een beetje doseren, tegelijkertijd met je gaspedaal net als in een echte auto?

Dat lijkt me wel heel dik :D, maar volgens mij is het gewoon koppeling in.. schakelen, en dan gewoon wegrijden zonder dat je de koppeling meer nodig hebt..? Ben benieuwd
om te kunnen schakelen moet je de koppeling echt indrukken maar dosseren helaas niet het is echt schakele en je kan gelijk gas indrukken, als je de koppeling langzamerhand los laat gebeurt er niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Zou wel vet zijn idd :)

Ander vraagje, moet ik elke keer weer de autodealers uit mijn hoofd weten? Ik zie ze namelijk niet op mijn radar staan helaas. Soms kom je er toevallig eentje tegen maar ook niet altijd

Morgen mijn ATI X1950 Pro binnen, kan ik het eindelijk op max. gaan draaien >:)

[ Voor 85% gewijzigd door NLuna op 07-03-2007 01:53 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Anoniem: 124958 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 01:12:
Ligt aan smaak i guess, ik rij vrij voorzichtig maar bijtijds loeihard. Heb ook maar 1 x 3 badges gehad (online) sinds de release.
Geen trainer nodig hier.
Weet ook niet of deze hier wel aangeboden mogen worden, dus google even.

-het gekraak in het geluid, de regelmatige crashes, het af en toe niet goed saven van je savegame-
Heb ik vooralsnog niet gehad moet ik zeggen.

Verder doe ik simpele races ook niet tig keer voor easy cash. Als ik easy cash wil doe ik wel een paar vehicle transports. Snap daarom ook niet dat mensen 20x een bepaalde race doen.
Ik weet dat er op GoT soms hele rare regels zijn, maar om nou trainers en cheats te bannen? :?
Er is toch niets raars aan? Het is ook niet illegaal ofzo, als je wil cheaten dan doe je dat en wil je het niet dan doe je het niet.

En dat het bij jou goed draait is leuk, maar als je al even snel op internet in dit topic had gekeken dan had je gezien dat er echt heel veel mensen zijn die wel heel veel problemen hebben.

Natuurlijk heb ik ook al even gegoogled maar kon zelf niets vinden (voornamelijk omdat ongeveer iedere website over TDU gaat over de XBox 360 versie).

Vehicle transports kun je maar 1x doen, dus daar ben je vrij snel mee klaar.
Ook kun je wel zeggen dat je nooit politie tegenkomt, maar dat gaat vanzelf en dan is het gewoon irritant dat je heel erg lang niet verder kan in het spel. Je komt er vanzelf wel weer vanaf, maar als je pech hebt heb je in 1 sec 3 badges en moet je 15 min wachten voordat je weer verder kunt. Dit is gewoon compleet nutteloos en irritant.

Overigens nog een klein irritant puntje die toch wel in m'n top 10 irritante punten moet staan: Hij wil heel vaak niet in de achteruit. Je moet dan remmen, de auto helemaal stoppen en dan opnieuw op de achteruit knop drukken (eventueel erbij met alt helpen met schakelen want soms wil ie nog niet). Best wel irritant soms, daarom is het meestal handiger om op B te drukken (hoe ze erbij komen dat B return to road is... 8)7 ). Ook is het gewoon raar dat als je in de achteruit staat je op achteruit moet drukken om achteruit te rijden, beetje tegengesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 07-03-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLuna schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 01:51:
Zou wel vet zijn idd :)

Ander vraagje, moet ik elke keer weer de autodealers uit mijn hoofd weten? Ik zie ze namelijk niet op mijn radar staan helaas. Soms kom je er toevallig eentje tegen maar ook niet altijd

Morgen mijn ATI X1950 Pro binnen, kan ik het eindelijk op max. gaan draaien >:)
Als je eenmaal een dealer explored hebt, kan je hem via "M" (de map) gewoon rechtstreeks bereiken door er op te klikken :9 .

Ik heb hier ook een x1950 pro, van saphire, 512mb de AGP versie, en inderdaad ik kan alles vol open zetten. Echter met 4x AA, heb ik niet de lekkerste framerate.

@ TRRoads:
Inderdaad soms heb ik ook problemen om hem snel even in zijn achteruit te zetten,
zo ben ik al wat poen kwijt geraakt omdat ik niet snel ff kon keren 8)7
Maar ik moet gewoon gasgeven als ik achteruit wil (heb stuurtje en schakel handmatig).

Leuk trouwens , kon voor de Around the Crater challenge gewoon ff een rental gebruiken om custom paint shop te unlocken. Leuke feature!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 124958 op 07-03-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg een invite om Friends te worden met iemand. Hoe accept ik dat? 8)7
Stonden 2 dingen in beeld iets met links en rechts... Maar welke keys gebruik ik daar voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Anoniem: 178962 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 01:59:
[...]
Overigens nog een klein irritant puntje die toch wel in m'n top 10 irritante punten moet staan: Hij wil heel vaak niet in de achteruit. Je moet dan remmen, de auto helemaal stoppen en dan opnieuw op de achteruit knop drukken (eventueel erbij met alt helpen met schakelen want soms wil ie nog niet). Best wel irritant soms, daarom is het meestal handiger om op B te drukken (hoe ze erbij komen dat B return to road is... 8)7 ). Ook is het gewoon raar dat als je in de achteruit staat je op achteruit moet drukken om achteruit te rijden, beetje tegengesteld.
Dan moet je ook zelf gaan schakelen, haal je sowieso ook net iets meer performance uit je auto/motor als je daar goed in bent ;)

Heb trouwens van geen van alle bugs last, behalve dat motion blur niet werkt als ik test drive 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Hehe, ik wilde eigenlijk een Lotus Esprit V8 kopen voor 50.000. Uiteindelijk is het toch de TVR Sagaris geworden, wat een bak. :D

Verder draait het spel heel goed (zonder HDR aan), met alles op de hoogste settings.
Wel is het wat "buggy". Inderdaad dat achteruit rijden. Verder heb ik vaak als ik het spel start corrupte textures. Deze zet ik dan weer goed om de graphics even met HDR aan te zetten en daarna weer uit.

Verder werkt alles behoorlijk goed. Het echte auto feeling is meer aanwezig dan andere racespellen. Je hebt ook veel ruimte om je heen dus je kunt ook echt inhalen ipv iedereen aan de kant te beuken.

[ Voor 65% gewijzigd door eX0duS op 07-03-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Anoniem: 124958 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 02:40:
Ik kreeg een invite om Friends te worden met iemand. Hoe accept ik dat? 8)7
Stonden 2 dingen in beeld iets met links en rechts... Maar welke keys gebruik ik daar voor?
druk je op numpad 4 of numpad 6 om te weigeren (kan ook enter of backspace zijn)

hierboven @ati radeon 1950 kan je um niet om max mee draaien kan alleen de 8800 of hoger nu nog ivm de HDR en AA tegelijkertijd functie.

@hierboven nog ergens iets met een minpuntje van achteruit rijd dat je eerst stil moet staan en dan dat je pas achteruit kan gaan. ik weet niet of je wel is auto hebt gereden want in het echt moet je ook eerst stil staan anders ga je je tanden van de auto poetsen. en omdat je het zo irri vind dan bots je volgens mij te vaak zodat je weer naar achteren moet anders vind je het zowieso niet irri.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

fingerhead schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:32:
[...]
hierboven @ati radeon 1950 kan je um niet om max mee draaien kan alleen de 8800 of hoger nu nog ivm de HDR en AA tegelijkertijd functie.
[...]
Mijn Radeon X1950XTX trekt het anders ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Entity schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:46:
[...]

ah ke sorry dat wist ik niet hehe ;) zijn we allebei gelukkig ^^

..

gisteren alle transport races gedaan had er geen zin meer in dus sommige zelfs geeindigd met 15k op de teller nog over (A) sommige autos rijden gewoon te kut.

vanmiddag ff veel single races en package en hithickers doen dan weer ff in de avond wegen gaan scouten.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:49
[...]
En mijn X1900XT trekt het ook uitstekend, 1280*1024, 4AA en HDR aan zonder enig probleem.

Dus wat je daar zegt is een beetje onzin ;)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

toch wel lachen die auto's weg brengen. Gisteren een ponitac firebird weggebracht voor 99.000,-- Werkelijk geen vaart in te krijgen en stuurt als een natte krant. Maar dat geluid van die bak... werkelijk om te kwijlen (dikke V8). Dus radio aan en rustig cruisen en cashen.

Ondertussen mijn tweede Lambo in de garage staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 07-03-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 20:16

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb gister die zelfde missie gedaan, hele stuk gewoon topspeed gereden (200-205km/h) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 199761 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:38:
toch wel lachen die auto's weg brengen. Gisteren een ponitac firebird weggebracht voor 99.000,-- Werkelijk geen vaart in te krijgen en stuurt als een natte krant. Maar dat geluid van die bak... werkelijk om te kwijlen (dikke V8). Dus radio aan en rustig cruisen en cashen.

Ondertussen mijn tweede Lambo in de garage staan.
je hebt ook z'n oude aston martin. Volgens mij de db4 en die klinkt ook super. Ze rijden van geen meter maar dat geluid maakt alles goed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kan iemand met een C2D E6600 bevestigen dat de game maar max 50% cpu pakt? Als ik swith naar taakbeheer zie ik hem nooit over de 50% heen komen. Ik vraag dit omdat anderen hier het hebben over 100% belasting..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208767

cheiron schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:57:
Kan iemand met een C2D E6600 bevestigen dat de game maar max 50% cpu pakt? Als ik swith naar taakbeheer zie ik hem nooit over de 50% heen komen. Ik vraag dit omdat anderen hier het hebben over 100% belasting..
volgens mij is minder beter,100% is niet echt je van het!
die van mij zit ook maar op 52%,met een d820.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 208767 op 07-03-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
feep schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:52:
[...]

je hebt ook z'n oude aston martin. Volgens mij de db4 en die klinkt ook super. Ze rijden van geen meter maar dat geluid maakt alles goed. 8)
Vanavond maar eens op zoek naar zo'n oudje dan! Ik hou wel van dat oude geluid! Dan ook maar eens even de laptop aansluiten op de home cinema set >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand de tuner van Lamborginie te zitten op het eiland. Ik kan hem met geen mogelijkheid vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
mijne word die gebruikt met 70% en heb alles @ max staan met de 8800 en maar 50% geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208767

Anoniem: 199761 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:47:
Weet iemand de tuner van Lamborginie te zitten op het eiland. Ik kan hem met geen mogelijkheid vinden.
http://sjaap.org/~rudy/TDU/tune_shops.jpg deze was al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke bedankt en sorry voor het onnodig vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
In de begin post staat: Car upgrades + verschillende maten velgen

Weet iemand waar je andere velgen kan vinden. Je kan volgens mij alleen maar velgen kiezen als je een auto koopt. En daar kan je volgens mij de maat niet veranderen.

Maar bestaan er nog ergens velgen shops of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

feep schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:12:
In de begin post staat: Car upgrades + verschillende maten velgen

Weet iemand waar je andere velgen kan vinden. Je kan volgens mij alleen maar velgen kiezen als je een auto koopt. En daar kan je volgens mij de maat niet veranderen.

Maar bestaan er nog ergens velgen shops of zoiets?
dacht ik ook al aan
overigens heb ik de motor kleding eindelijk gevonden (naja eigenlijk eergisteren al), die is oa. te koop bij Red Rabit vlakbij Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Same problem here.
Het multiplayer is 1 grote mislukking.
Na een dag of wat zie je eindelijk de auto's in je direkt buurt op de kaart. Maar wanneer je ze op de weg dan moet tegen komen is de kans zeer klein dat je die persoon ook ziet.
Jouw probleem heb ik hier ook. Eindelijk een race gevonden en gestart dus wordt je met je wagentje op de startlijn gezet, je ziet wat ander volk en hoppa............the player could not be reached.
Heb het dus opgegeven om nog races te rijden tegen online spelers, knalde nu gewoon de single races er doorheen en tour wat rond.......
Erg slecht gedaan door atari,
W00fer schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:55:
Het spel lagt wel als de ziekten ja. Wel zeeer wazig is dat je geen spelers zomaar kunt locken, de ander moet daar toestemming voor geven :S
Anyway, door 1 bepaalde race wordt je van pro ineens expert heb ik gemerkt. :o

Naja ik heb weer veel te weinig geld, nu wel 2 huizen en 5 voertuigen _/-\o_

Valt me wel een beetje tegen dat ik nu al op de Expert races zit, had dat pas na 12+ uur spelen verwacht ofzo.

Wat is dat trouwens dat ik niet aan online wedstrijden mee kan doen, the player could not be reached, en dan wordt je uit de room gekicked :S
Ik kan mezelf niet op ready zetten, iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Even voor de mensen met een TVR Sagaris, rijd in je 3e versnelling weg, dat is sneller, dan van zijn 1, 2,3 schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Wat een artikel zeg............over releasedatum spreken maar de praktijk heeft wel anders uitgewezen. En dan nog babbelen over "ondersteuning voor force feedback wheels" ...............ugm de grootste nachtmerrie momenteel :-)

Gebabbeld over releasedatum, klopt geen moer van
Anoniem: 144007 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:21:
[...]

Bron.

Spel is dus nog niet uit? :? Want in de OP staat er juist van wel en heb er best veel klachten over gelezen op internet. Dus zij hebben wss de GOLD versie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Weet iemand wat die ene race is van als je champion bent dat je super veel geld kan verdienen door telkens de race te kunnen herhalen?

Zou iemand dat kunnen zeggen bij Pro is het die heavy traffic maar iemand zei dat er nog een betere was als je champion ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 08:37
Weet nie of t al gepost is, maar niets is leuker dan een online race starten. Starten met je lvl 3 getunede MV Agusta motor.... plat liggen op je buik en elke auto er zwaar uit trekken..... vervolgens met 350 km/u over de snelweg scheuren en met 40 secs tijdverschil de race winnen :+

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
fingerhead schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:11:
Weet iemand wat die ene race is van als je champion bent dat je super veel geld kan verdienen door telkens de race te kunnen herhalen?

Zou iemand dat kunnen zeggen bij Pro is het die heavy traffic maar iemand zei dat er nog een betere was als je champion ben.
Natuurlijk niet, want jij wou jouw "geheim" niet vertellen :X

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Martinspire

Awesomeness

@ tekn0z
Daarom mijd ik die motorraces ook altijd.
Tenminste, als je alleen een rechte lijn moet rijden.
Als je bochten moet doen dan is een auto vaak nog wel sneller hoor.

Maar vind die motoren gewoon te lame om leuk mee te rijden. Ook omdat ze gewoon klote sturen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:36:
[...]

ik moest glimlachen....
en ondertussen wacht ik nog "vrolijk" op cd-wow die de releasedatum nog op 16 maart hebben staan (plus 5 dagen verzendtijd) zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:36:
[...]

dan moet je het morgen maar vertellen want ik heb gisteren eigenlijk al gezegt en net weer dus heb het verteld dus nu ben jij aan de beurt en ik had niet gezien dat het al ''zovaak'' gezegt was je kan op zen minst zeggen wat voor race het is en of het een single race is en hoeveel het verdient ;) dan kom ik er zelf wel achter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
NLuna schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:51:

Ja, dat is zo als je auto-clutch uitzet :)
Vind ik wel tof gedaan, als je gewoon de koppeling in 1x los laat en gas geeft dan rijd bijna geen enkele auto weg maar slaat hij af.. Hetzelfde geld voor versnellingen met de H-shifter, als je bijvoorbeeld van z'n 2 naar de 3 gaat moet je de koeppling ff indrukken en niet te snel omhoog laten komen, anders blijft hij in z'n vrij steken :)

Als je dit irriteerd kun je dus gewoon auto-clutch aanzetten.
Anoniem: 178962 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:57:
Weet er iemand een trainer of cheats voor het spel.
Nee, er zal zeer waarschijnlijk ook geen trainer komen voordat het spel gekraakt is en op internet verschijnt, want dan pas beginnen de trainer mensen met trainers maken :)

Volgens mij is hier ook nog wel een goede reden voor, iets dat je in die original executable niet kan hooken ofzo..?
Entity schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:46:
[...]

Mijn X1900XTX trekt 1920x1200 niet met AA of HDR, het draait dan net niet soepel genoeg imo.
De game ondersteund single core, geen dualcore. Er is dus 1 core voor 100% bezig, maar omdat je 2 cores hebt met dualcore geeft Windows 50% aan. Die 2 3 % die erbij komt zijn gewoon van andere apps.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
fingerhead schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:11:

Dat was ik ja. Zoek naar een B-klasse race waar je iets van 180mph moet halen ofzo, daar krijg je dacht ik 75.000 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160408

Is de FordGT een goede B klasse auto? want ik weet echt niet welke auto ik moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:09:
Is de FordGT een goede B klasse auto? want ik weet echt niet welke auto ik moet kopen
de ford gt is een klasse B auto.

Caterham CSR 260
Chevrolet Corvette Z06 Coupe
Dodge Viper SRT 10
Noble M12 GTO-3R
Noble M14
Ascari KZ1
Farbound Supercharged GTS
Ferrari F430
Jaguar XJ220
Ferrari F430 Spider
Lamborghini Gallardo SE
Ford GT
Mercedes-Benz CLK DTM AMG
Ford Shelby Cobra Concept
Ford Shelby GR-1 Concept
Volkswagen W12 Coupe

Dit zijn alle klasse B auto's

Ik zou persoonlijk een ferrari F430 of een ascari KZ1 kopen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch maar voor de ford gegaan, die was sneller als de ferrari bovendien vind ik m wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 15:07
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:09:
Probeer de Ascari eens, ik heb met mijne en de lvl3 upgrades de island tour zonder problemen gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:21:
toch maar voor de ford gegaan, die was sneller als de ferrari bovendien vind ik m wel mooi
Ach het meeste is toch kwestie van smaak. Ja de ene is misschien sneller als de andere, maar het ligt voornamelijk aan de persoon die rijdt en het overige verkeer. Ikzelf heb de Ascari en ben hier erg tevreden over. De farboud is net iets sneller maar vond ik niet zo fijn rijden als de ascari (Ik heb eerst bij alle dealers testrit gemaakt)

edit: De Ford GT is (niet getuned) de snelste (accelererende) B klasse die te koop is.

edit2: voor ik commentaar krijg 8)7 De Caterham is sneller met optrekke namelijk 3.1s, maar heeft een top van 155mph (tegen 3.6s en 190mph). De VW W12 (hoogste top B klasse à 217mph en acceleratie van 3.5s) zit er nog tussen maar is (zo ver als ik weet) niet zo te koop

[ Voor 24% gewijzigd door CyPh op 07-03-2007 13:33 . Reden: verduidelijking ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 22:23

Chop2000

Vroem

ford gt is goeie b klasse wagen, voor die 75k race gebruik ik dat farboud GTS hok.. met mods is dat de gene die het snelst aan de benodigde snelheid zit :P

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:25:
[...]
knip* De VW W12 (hoogste top B klasse à 217mph en acceleratie van 3.5s) zit er nog tussen maar is (zo ver als ik weet) niet zo te koop
Volkswagen W12 Roadster Complete all Hitch-Hiker driving missions.
Volkswagen W12 Coupe Complete all Time challenges with Golds.

http://www.gamespot.com/x...driveunlimited/hints.html hier staan alle unlockables aan gegeven. Excuses als dit al eens vemeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 124958 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Volkswagen W12 Roadster Complete all Hitch-Hiker driving missions.
Volkswagen W12 Coupe Complete all Time challenges with Golds.

http://www.gamespot.com/x...driveunlimited/hints.html hier staan alle unlockables aan gegeven. Excuses als dit al eens vemeld is.
Ah kijk :) Maar klopt dus wel dat hij niet zo te koop is. Moet je eerst e.e.a. voor doen. Dank u voor de info _/-\o_

edit: ik bedoelde dus de Coupe

edit2: @cheiron hieronder
Is dit dan geen reflectie van de werkelijkheid?
Maar dat is de wereld van TDU ook hoor! :+

[ Voor 13% gewijzigd door CyPh op 07-03-2007 13:53 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
De game ondersteund single core, geen dualcore. Er is dus 1 core voor 100% bezig, maar omdat je 2 cores hebt met dualcore geeft Windows 50% aan. Die 2 3 % die erbij komt zijn gewoon van andere apps.
Dat is vreemd, en wel om het volgende: in een tabje van taakbeheer kun je 2 grafiekjes zijn van wat de 2 cores aan het doen zijn. Nu is het zo dat beide cores op 50% lopen, en niet 1 core op 100% en de ander op 0%. Is dit dan geen reflectie van de werkelijkheid?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Ik heb een vreemd probleem. Ik heb alle Singleplayer RACE challenges gedaan, ben Champion en er staat geen een missie meer op de kaart als ik filter op unsuccessful. Zonder dat filter zijn ze allemaal Goud. Maar in het Game Progress menu staat dat ik er 49/50 heb gedaan. Hoe vind ik de laatste als die niet op de kaart staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Anoniem: 68393 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:55:
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb alle Singleplayer RACE challenges gedaan, ben Champion en er staat geen een missie meer op de kaart als ik filter op unsuccessful. Zonder dat filter zijn ze allemaal Goud. Maar in het Game Progress menu staat dat ik er 49/50 heb gedaan. Hoe vind ik de laatste als die niet op de kaart staat?
heb je wel alle roads unlocked waar bv nog een race is die dan nog niet geraced is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wat is eigenlijk de snelste moter, de MV Agusta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:01

Infinchible

Woef!

Ik geloof dat de ninja sneller is op top, maar augusta snellere acceleratie.. maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

fingerhead schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:10:
[...]

heb je wel alle roads unlocked waar bv nog een race is die dan nog niet geraced is?
Komen races niet altijd op de map, ook al heb je de weg nog niet. Ik heb namelijk veel races gehad waar ik eerst nog naar toe moest rijden, die stonden wel op de map, maar op een gelockte weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:47
Heb de game vandaag ook maar opgepikt. Wel raar dat er zoveel onduidelijkheid is over de release :S Meeste gameswebsites geven aan dat hij pas over 1 week in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Robkazoe schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:30:
Heb de game vandaag ook maar opgepikt. Wel raar dat er zoveel onduidelijkheid is over de release :S Meeste gameswebsites geven aan dat hij pas over 1 week in de winkel ligt.
Ligt eraan, er zijn verschillende datums voor verschillende landen
Infinchible schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:21:
Ik geloof dat de ninja sneller is op top, maar augusta snellere acceleratie.. maar pin me er niet op vast.
het is net andersom (iig niet getuned).
Ducatti 99 R - 174mph - 2.9s
Ninja ZX-10R - 183mph - 3.0s
Agusta F4 Tamburini - 190mph - 3.1s

[ Voor 33% gewijzigd door CyPh op 07-03-2007 14:44 . Reden: uitgebreid ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb eigenlijk nog niemand gehoord over de Lotus Exige 240R. Wat is dat een fijne bak zeg. Het is een C klasse auto maar het schijnt dat nietmand m heeft, wel jammer want het is een erg fijne auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:04:
ik heb eigenlijk nog niemand gehoord over de Lotus Exige 240R. Wat is dat een fijne bak zeg. Het is een C klasse auto maar het schijnt dat nietmand m heeft, wel jammer want het is een erg fijne auto.
de top is maar 155mph (niet getuned) terwijl de rest (op 2 uitzonderingen na) 180 tot 200 is. Vind ik een behoorlijk verschil om hem niet te kopen :)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Lotus zijn heerlijke kleine opgefokte auto's! Had even een Lotus gereden als huurauto. Wat scheuren zeg en dat met een 1.8l achter in! (natuurlijk wel turbocharged)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik heb m lvl3 getuned en hij doet nu 270 km\h, dus ik vind niet dat je dat langzaam kan noemen. en welke C klasse wagens vind je dan wel fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28
[...]

druk je op numpad 4 of numpad 6 om te weigeren (kan ook enter of backspace zijn)

@hierboven nog ergens iets met een minpuntje van achteruit rijd dat je eerst stil moet staan en dan dat je pas achteruit kan gaan. ik weet niet of je wel is auto hebt gereden want in het echt moet je ook eerst stil staan anders ga je je tanden van de auto poetsen. en omdat je het zo irri vind dan bots je volgens mij te vaak zodat je weer naar achteren moet anders vind je het zowieso niet irri.
8800 of hoger? nonsens. mijn broer heeft een X1900 XT en die draait de game soepel met alles high, 4x AA en HDR aan..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:13:
nou ik heb m lvl3 getuned en hij doet nu 270 km\h, dus ik vind niet dat je dat langzaam kan noemen. en welke C klasse wagens vind je dan wel fijn?
Dat is ongeveer 168mph dacht ik. Dus nog ver onder de grens van 180. Ikzelf ga voor de Ferrari 575, maar de 2 TVR's zijn het snelste

edit: ik ga uit van Kilometers per hour (km/h) ---> Miles per hour (mph): km/h / 1.609 = mph

[ Voor 10% gewijzigd door CyPh op 07-03-2007 15:22 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is maar niet wat je zelf wil, ik heb daarvoor gekozen, omdat hij ze scherp stuurt als een mes. Nu aan sparen voor een shelby GT 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Laatst online: 29-05 19:55
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:13:
De beste C-klasse auto is imo de Ferrari 575 Maranello. Lvl3 getuned heeft 'ie iets van 680pk, een top van rond de 360-365. En hij schakelt lekker snel met z'n flippers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

De Maranello is echt een hele fijne wagen. Ik had eerst de Sport Exige, stuurt erg goed, maar heeft niet zo'n hoge top inderdaad, bovendien schakelt de Maranello inderdaad sneller. Qua acceleratie is de Maranello ook erg bruut.

Ik heb een witte genomen in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja oke. maar kan ie kwa handeling op tegen de Lotus? plus iedereen rijd ferrari, ik wilde welleens wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 160408 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:37:
ja oke. maar kan ie kwa handeling op tegen de Lotus? plus iedereen rijd ferrari, ik wilde welleens wat anders
Je moet Ferrari rijden wanneer het kan! Er zijn niet zoveel vette spellen met de licentie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Natuurlijk is het zeker een kwestie van smaak en wat je zelf het fijnste vind. Daar zal niemand (denk ik) over twijfelen. Maar als je vraagt waarom er weinig over hebben, denk ik dat het mede door de snelheid komt.
Ik zelf heb ook niet de snelste van alle klasse. En ik heb zelf ook de Shelby GT500. Ik heb die omdat ik dat een geweldige auto vind en bij die heb ik ook niet gekeken naar de snelheden (zit halverwege kwa acceleratie en ergens onderaan kwa top)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

iedereen rijdt in witte ferrari's tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:34:
[...]

Ligt eraan, er zijn verschillende datums voor verschillende landen

[...]

het is net andersom (iig niet getuned).
Ducatti 99 R - 174mph - 2.9s
Ninja ZX-10R - 183mph - 3.0s
Agusta F4 Tamburini - 190mph - 3.1s
gebukt plat op de tank en getuned gaan ze nog een stuk harder (bij de specificaties dan kun je nog 40km/h optellen minimaal), de Ninja loopt dan iets van 347 en de F4 360, de Duc haalt geloof ik 340

verder qua C klasse vind ik de 575M het lekkerst (de Exige R is ook wel lekker maar heeft soms wat tractie problemen door z'n gewicht of zo denk op hobbels en heeft volledig getuned een stuk lagere top en meer moeite om die te halen)
In de D klasse is de Masarati GranSpot een aanrader en in de A klasse qua rijden duidelijk de Enzo voor mij.
bij de B klasse is de F430 een topper, de Ford GT rijd ook behoorlijk oké en die Ascari moet ik nog eens goed op z'n donder geven :P

ik zit nu op 39% en heb net die Saleen Day gereden, even een Saleen gehuurd en gassen maar...
alleen god o god wat rijd dat ding beroerd, je geeft met je kleine teen gas in z'n 4 bij 120!!! en nog wil hij best wel banden gaan roken hoor... wat een totaal gebrek aan grip en wegligging dat ding...
Het lijkt wel een 350Z Nismo die is af en toe ook zo nerveus in 'langzame' bochten.
Voor Angel Peaks (of hoe heet dat ding waar je een E klasse auto tegen de tijd over al die bulten moet rijden) die met de nissan niet lukte heb ik op aanraden een mustang gekocht, dacht even leuk te tunen, tune ik 'm bij Saleen maar kijk niet uit m'n doppen en toen was het dus een C klasse auto geworden (ziet er overigens van voren wel erg vet uit!). Daarna er dus nog maar eentje gekocht (:+) en bij Ford laten tunen (veel minder snel maar wel betere wegligging en nog in de E klasse).
Puntje om op te letten dus.

Verder wilde ik toen ik rond de 25% zat de oude Shelby Daytona kopen voor 1 miljoen alleen was deze steeds niet op voorraad, 12% verder was hij eindelijk beschikbaar :+ alleen toen had ik voor de G klasse races al een muria gekocht :P

Shva schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:40:
iedereen rijdt in witte ferrari's tegenwoordig :+
ik heb ook al een witte (naast een Rode en Gele en eentje had ik die zwart was :P)
wit het nieuwe zwart hè ;) ik speel alleen niet op internet in de multiplayer :P) vind die Crème kleurige paint voor op een Alfa GT ook erg mooi ;)
Entity schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:36:
De Maranello is echt een hele fijne wagen. Ik had eerst de Sport Exige, stuurt erg goed, maar heeft niet zo'n hoge top inderdaad, bovendien schakelt de Maranello inderdaad sneller. Qua acceleratie is de Maranello ook erg bruut.

Ik heb een witte genomen in ieder geval ;)
true, de Exige heeft erg lang nodig om in de toeren terug te vallen, hebben wel meer autos in hoge klasses (Ford GT ook best wel geloof ik) die trekken echt snoeihard alleen zijn wel erg lang bezig met schakelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door GoldenSample op 07-03-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161230

Anoniem: 178962 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:57:
Weet er iemand een trainer of cheats voor het spel. Op zich is het wel grappig, maar ik wordt er helemaal ziek van dat als je een eindje moet rijden en je tegen een andere auto aanrijdt omdat die rare dingen doen (zoals ineens stilstaan midden op de weg of heen en weer slingeren) dat je dan politie achter je aan krijgt.

Heb je een beetje pech dan zit je zo aan 2 poltie dingen, rij je dan tegen een politie auto aan (die er echt bizar veel zijn, ongeveer 10 per mile ofzo) dan krijg je 3 tekens waarna je nooit meer er vanaf komt. Je mag dan ook geen missies starten ofzo waardoor het spel veel te lang duurt. Je kunt ook de boete betalen maar dan wordt je nooit rijk en kan je nooit goede auto's kopen.

Het beste is om gewoon langzamer naar je bestemming toe te rijden, maar dat is natuurlijk compleet saai.

Gewoon een trainer met een knopje om in 1x van de politie af te komen zou het beste zijn, dan is het een redelijk leuk spel (als je door alle bugs en problemen heen kunt kijken, zoals het niet makkelijk kunnen switchen van handmatig naar automatische gearbox en dat oa niet kunt doen tijdens een missie, het gekraak in het geluid, de regelmatige crashes, het af en toe niet goed saven van je savegame, het blijven hangen in de eerste versnelling omdat de weg een beetje hobbelig is waar je wegrijdt, de routeplanner die je soms 10 mile de verkeerde kant uit stuurt om daar om te keren en terug te rijden, de snelweg standaard gewoon niet op gaan en regelmatig naar links aangeeft waar je naar rechts moet en andersom... en zo gaat het lijstje nog wel even door).
Om geld te veranderen:
http://boards.gamefaqs.co...ard=932277&topic=34011975

eerst even een backup maken van je bestaande savegames, just in case!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 15:16
Ik heb ff een vraagje namelijk

Als je een auto hebt en die hebt getuned kan je dan nog een enzo kopen? of kan je er maar 1 van iedere soort auto? alvast bedankt enne wat rade jullie me aan voor een nieuwe pc?

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Gamer1009 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:56:
Ik heb ff een vraagje namelijk

Als je een auto hebt en die hebt getuned kan je dan nog een enzo kopen? of kan je er maar 1 van iedere soort auto?
Je kan zoveel auto's als je garage(s) toelaat, welke klasse dan ook
wat rade jullie me aan voor een nieuwe pc?
Daar is dit topic niet voor

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quote van reply op die site
Anyway, I want to add something:
1. I am not responsible for ruining your game, get kicked from server etc.
2. I only tested it with offline saves (not sure it works online - maybe different address)
3. It was not intended to work online :| :( If it works online ... don't be a jerk using it :|
4. IMO as knut-am already said, you'll ruin the game
Ik spaar wel lekker voor mijn bolides :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211035

Anoniem: 161230 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Om geld te veranderen:
http://boards.gamefaqs.co...ard=932277&topic=34011975

eerst even een backup maken van je bestaande savegames, just in case!.
niet gebruiken als je online speelt want dan word je er af gegooit is al bij diverse mensen gedaan, en wat heb je aan cheaten, is de lol er toch ook af. Doe je het toch zul je zien krijg je een waarschuwing in je nieuws bericht, blijf je met het account toch doorspelen en ga je niet terug naar je originele saved game dan maak je kans dat je account verwijderd word en kun je dus opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

Rijdt er echt niemand in een SLR of een Snelle AMG?? vindt mercs stiekum wel geile bakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168795

Anoniem: 168795 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:12:
Heb nu ook TDU, maar loopt hier ook voor geen meter.
Wie kan mij vertellen waar ht aan ligt:

Specs:
AMD Athlon 2400+
1,25GB Geheugen
ATI Radeon 9600 PRO 256MB
Genoeg vrije ruimte op mijn hdd
Speelt met Logitech MOMO

Bij mijn vader speel ik op HIGH en hapert dan een beetje (maar toch wel irri):

Specs:
AMD Athlon 64 Processor 3000+ 2 GHZ
1023MB Geheugen
ATI Radeon 9600 PRO
Speelt met toestenbord

Nu denk ik dat ik mijn pc toch maar ga upgrade dan, maar met wat?? videokaart, processor??
Kan iemand mij zeggen wat ik het best kan upgrade zodat ik hij ook op high kan spelen zonder te haperen??

Alvast bedankt
Zit nu te denken om een aantal upgrade's te doen aan mijn computer, namelijk het volgende:
Een AM2 AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Box Proccesor
Een ander moederbord waar deze processor op past (heb nu een socket A moederbord)

Zou TDU nu wel goed lopen of nog steeds bagger?
Bij mijn pa (zie specs van zijn computer hierboven) loopt ie aardig met een AMD 3400+ processor.

Angelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:24
Anoniem: 168795 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Zit nu te denken om een aantal upgrade's te doen aan mijn computer, namelijk het volgende:
Een AM2 AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Box Proccesor
Een ander moederbord waar deze processor op past (heb nu een socket A moederbord)

Zou TDU nu wel goed lopen of nog steeds bagger?
Bij mijn pa (zie specs van zijn computer hierboven) loopt ie aardig met een AMD 3400+ processor.

Angelo
Lijkt me een upgrade aan je videokaart nuttiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Gewoon alles ja :)

E4300, simpel moederbordje, 7600GT/X9150Pro en 2GB DDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.