CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:34:
[...]
Ligt eraan, er zijn verschillende datums voor verschillende landen
[...]
het is net andersom (iig niet getuned).
Ducatti 99 R - 174mph - 2.9s
Ninja ZX-10R - 183mph - 3.0s
Agusta F4 Tamburini - 190mph - 3.1s
gebukt plat op de tank en getuned gaan ze nog een stuk harder (bij de specificaties dan kun je nog 40km/h optellen minimaal), de Ninja loopt dan iets van 347 en de F4 360, de Duc haalt geloof ik 340
verder qua C klasse vind ik de 575M het lekkerst (de Exige R is ook wel lekker maar heeft soms wat tractie problemen door z'n gewicht of zo denk op hobbels en heeft volledig getuned een stuk lagere top en meer moeite om die te halen)
In de D klasse is de Masarati GranSpot een aanrader en in de A klasse qua rijden duidelijk de Enzo voor mij.
bij de B klasse is de F430 een topper, de Ford GT rijd ook behoorlijk oké en die Ascari moet ik nog eens goed op z'n donder geven
ik zit nu op 39% en heb net die Saleen Day gereden, even een Saleen gehuurd en gassen maar...
alleen god o god wat rijd dat ding beroerd, je geeft met je kleine teen gas in z'n 4 bij 120!!! en nog wil hij best wel banden gaan roken hoor... wat een totaal gebrek aan grip en wegligging dat ding...
Het lijkt wel een 350Z Nismo die is af en toe ook zo nerveus in 'langzame' bochten.
Voor Angel Peaks (of hoe heet dat ding waar je een E klasse auto tegen de tijd over al die bulten moet rijden) die met de nissan niet lukte heb ik op aanraden een mustang gekocht, dacht even leuk te tunen, tune ik 'm bij Saleen maar kijk niet uit m'n doppen en toen was het dus een C klasse auto geworden (ziet er overigens van voren wel erg vet uit!). Daarna er dus nog maar eentje gekocht (

) en bij Ford laten tunen (veel minder snel maar wel betere wegligging en nog in de E klasse).
Puntje om op te letten dus.
Verder wilde ik toen ik rond de 25% zat de oude Shelby Daytona kopen voor 1 miljoen alleen was deze steeds niet op voorraad, 12% verder was hij eindelijk beschikbaar

alleen toen had ik voor de G klasse races al een muria gekocht
ik heb ook al een witte (naast een Rode en Gele en eentje had ik die zwart was

)
wit het nieuwe zwart hè

ik speel alleen niet op internet in de multiplayer

) vind die Crème kleurige paint voor op een Alfa GT ook erg mooi

Entity schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:36:
De Maranello is echt een hele fijne wagen. Ik had eerst de Sport Exige, stuurt erg goed, maar heeft niet zo'n hoge top inderdaad, bovendien schakelt de Maranello inderdaad sneller. Qua acceleratie is de Maranello ook erg bruut.
Ik heb een witte genomen in ieder geval

true, de Exige heeft erg lang nodig om in de toeren terug te vallen, hebben wel meer autos in hoge klasses (Ford GT ook best wel geloof ik) die trekken echt snoeihard alleen zijn wel erg lang bezig met schakelen
[
Voor 19% gewijzigd door
GoldenSample op 07-03-2007 15:47
]