WAARSCHUWING!!!
Misschien dat het alleen bij mij zo is, maar ik had het toenet ff niet meer! Ik startte TDU op en hij wilde niet laden! Hij liep constant vast na de twee intro's! Het laadscherm met de auto en zo kwam niet tevoorschijn waarna het spel crashte! Zelfs na een herstart werkte het niet!
Na enkele pogingen besloot ik mijn profile weg te gooien: TDU laadt dat namelijk automatisch. En tot mijn grote verrassing startte TDU toen wel op!!! Maar ja, dat was natuurlijk niet leuk want ik was al aardig op weg...
Maar nu komt de tip en waarschuwing: ik had voordat ik TDU opstartte een paar .m3u-lijsten bewerkt en bewaard via Windows Media Player. Toen ik de map van mijn profiel terugzetten ZONDER die bepaalde playlists... werkte TDU weer MET mijn profiel!
Gebruik dus NIET WMP om .m3u's mee te maken want schijnbaar loopt TDU daarop vast!!!
Ik dacht: ik zeg het maar even want straks heeft iemand anders dit ook en gooit hij zijn complete profile weg terwijl dat dus niet nodig is!!! Misschien dat iemand anders dit kan verifieren door het ook even uit te proberen?
Ik heb nu dus alsnog een programma nodig om m'n m3u lijsten te bewerken want de iTunes exporter zet alle nummers op alfabetische volgorde en dat wil ik niet...
Ik ging trouwens toenet naar de club maar zag dat ik nog steeds niet toegelaten ben... Ik had me via Thomm99 aangemeld, maar die moet schijnbaar nog reageren...? In de club, op het joinscherm, staat er een envelopje achter zijn naam en ik kan me niet nog een keer aanmelden...
EDIT:
Het is trouwens druk in dit topic.

Ik ben nu online (JvanE) dus als iemand me ziet of uit wil nodigen in de club, voel je vrij!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 03-03-2007 11:24
]