[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:05:
Cindy de serial staat in het register opgeslagen, probeer die er anders eens uit te halen.
oke ja had al ccleaner gestart zodat je register kan opschonen maar dat zal dan zeker alleen werken als spel verwijdert is

weet je ook zo waar in register die code staat?
ik heb 2 dingen gevonden iets van gamespy een registratie en ander ding van IGA (kon ik me herrineren dat dat ook in de map save games voor kwam)

alvast bedankt :)

groetjes cindy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

kon je nou ook 2de hands auto's kopen, van andere mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:06:
ik zal er wel even heengaan infinchible
Kan je nog eens komen, ging niet helemaal goed denk ik. Welke knop moet ik indrukken als ik je vriend wil worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Infinchible schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:05:
Is er iemand die nu even naar de club zou kunnen komen... ik sta er nu en wil graag bij de GoT club :)

Ohjah, ik rij in een gifgroene Lambo Gallardo :*)
Ja, ik wil ook in de Club, rijd in een knaloranje Gallardo :P, maar als ik het goed begrijp moeten we dus eerst wachten op Thom99? Zodra die online is in het spel opzoeken, toevoegen als vriend, en dan pas kunnen we joinen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infinchible, je hebt nu als het goed is een invite, ga even naar je huis kijk onder het nieuws en dan doe je reply en kies je om te joinen.

Cindy: als het goed is staat het onder atari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik wil ook wel in die club, denk ik :P Wat kan je dan precies doen allemaal? Als het is om met een zooi gotters te ouwehoeren op de weg lijkt me dat wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja kan van alles zijn, cruisen, racen hangt er een beetje vanaf wat we gaan doen en wanneer. en wat iedereen wil kom anders nu naarde club als je pro bent kun je joinen dan kan ik je een invite geven.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Geef mij ook maar een invite (Reiisha ingame).

En waar is die godsamme CCR en Sixteen?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

hoe kan je pro zijn het spel is net uit... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:15:
infinchible, je hebt nu als het goed is een invite, ga even naar je huis kijk onder het nieuws en dan doe je reply en kies je om te joinen.

Cindy: als het goed is staat het onder atari.
hmm nee helaas daar staat alleen een map TDU en dan met waardes waar spel geinstalleerd staat
(en ja spel staat hier wel op dus moet toch ergens dan te vinden zijn)
heb register verder doorzocht maar niks gevonden wat ook maar iets lijkt op wat met dat spel te maken heeft

denk dat verder ophoudt dan, zou zo nie meer weten wat nog meer kan uitproberen helaas
(wel raar dat als je spel verwijdert dat dan nie de serial wordt weggehaald maarja)

groetjes cindy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrome is goed kom maar naar de club, shva gewoon missies doen en racen, voor je het weet ben je pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

mja ik moet eerst mijn spel nog aan de praat krijgen, hij vraagt niet om een serial, hij ziet gewoon mijn oude beta key en die is invalid buhuhu! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Wie komt er even IN de club, kan je dan races tegen elkaar organiseren?
Ik heb een Clubrace aangemaakt, kom allemaal even meedoen dan! :)
Gewoon in de club kan je het wel ergens vinden denk ik!
Ik heb wel Driving Aid aanstaan :X

[ Voor 55% gewijzigd door Infinchible op 03-03-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
1) Waar is de club?
2) Hoe kun je met mensen chatten ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ging best lekker was een leuke snelle race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar pagina's terug kun je een plaatje vinden waar die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:39:
dat ging best lekker was een leuke snelle race :)
Jah, jij duwde mij tegen een boom! Whaha, Ford GT is wel een snelle auto jah! Is dat een klasse A?
Leuke race inderdaad, vaker doen! :)
Voor de liefhebbers staat er nog een race klaar...

[ Voor 7% gewijzigd door Infinchible op 03-03-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is klasse B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Yellowneck schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:14:
[...]

Ja, ik wil ook in de Club, rijd in een knaloranje Gallardo :P, maar als ik het goed begrijp moeten we dus eerst wachten op Thom99? Zodra die online is in het spel opzoeken, toevoegen als vriend, en dan pas kunnen we joinen?
Ik zag je naam op de map, dus ik jouw naam klikken. Toen ik op jouw locatie was.... Geen yellowneck te zien hoor...noord, oost zuid west.. Misschien ben jij wel zo snel dat zelfs jouw naam verdwijnt.

Hebben jullie dat ook dat wanneer je eindelijk mensen ziet, en je rijd door zo'n check van een rent a car, een auto dealer of een makerlaar, dat die spelers dan ineens niet mee zichtbaar zijn? Dus dat je als het ware meten offline gaat zonder in de showroom van een dealer te kijken? (en heel soms andersom?)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die nog willen joinen ik sta nu voor de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke oke verslaafd, tot 2 uur snachts gespeeld. Niet veel ander online gezien maar goed. Kan alleen niet echt geld bij elkaar zamelen omdat ik een paar gepakt ben door de politie. Maar dit spel is echt te gek . Ik rij nog wel rond in een audi TT. Tja centen he. Na enige tijd problemen te hebben gehad loopt het spel nu als een beest. Zijn er al leuke clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Mja, ik weet ook niet hoe dat allemaal precies zit op die grote map. Daar is ook altijd een enorme lag.
Als je een race doet met andere personen gaat het wel goed.

Net drie races gehad met Yellowneck en CyberOps, was wel heel leuk, al is CyberOps nog wel een beetje te sterk voor ons :P Maar daar gaat wel een keer verandering in komen als ik mijn Enzo ofzo kan kopen :D

Nu naar bed, morgen weer om 7 uur werken. Altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:59:
voor mensen die nog willen joinen ik sta nu voor de club.
Yooow... niet weggaan... :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:58:
[...]

Ik zag je naam op de map, dus ik jouw naam klikken. Toen ik op jouw locatie was.... Geen yellowneck te zien hoor...noord, oost zuid west.. Misschien ben jij wel zo snel dat zelfs jouw naam verdwijnt.

Hebben jullie dat ook dat wanneer je eindelijk mensen ziet, en je rijd door zo'n check van een rent a car, een auto dealer of een makerlaar, dat die spelers dan ineens niet mee zichtbaar zijn? Dus dat je als het ware meten offline gaat zonder in de showroom van een dealer te kijken? (en heel soms andersom?)
Als je een naam ziet moet je er gewoon recht op af rijden weg of geen weg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infinchible, was erg top die races, jij kan er ook wel wat van hoor. De ene keer is iemand beter dan de andere keer, zo winnen we misschien allemaal een keer lol, maar of je nou wint of niet het gaat om de lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:58:
[...]

Ik denk dat ik dan IN een gebouw zat, in de club misschien? Mijn naam verschijnt dan gewoon op de map, maar als je eenmaal daar bent zie je me niet
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:02:
infinchible, was erg top die races, jij kan er ook wel wat van hoor. De ene keer is iemand beter dan de andere keer, zo winnen we misschien allemaal een keer lol, maar of je nou wint of niet het gaat om de lol :)
Ik werd zwaar overpowered door jullie O-), allemaal Class B bakken, maar jullie hadden Level 3 upgrades :'(, reden jullie met toetsenbord? stuur? joypad?

[ Voor 22% gewijzigd door Yellowneck op 03-03-2007 02:05 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond toch dat je het goed deed hoor yellowneck, je hield ons goed bij, het begin van de club races is gemaakt het zal best nog wel leuk worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:05:
Vond toch dat je het goed deed hoor yellowneck, je hield ons goed bij, het begin van de club races is gemaakt het zal best nog wel leuk worden zo.
Laatste race die we deden was echt ziek :? Man wat een bochten, ging ook nog eens bergafwaarts. Ben volgens mij tegen elke vangrail aangeknald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:02:
Hmm, ik zie je wel op de map, maar niet op de weg...

Mijn nick is Younes.nl

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja volgens mij zijn we alle 3 op een bepaald punt naar beneden gegaan infinchable eerst en ik erachter aan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:05:
Inderdaad ja! Dit wordt heel leuk!

Ik rijdt trouwens met een Logitech Rumblepad 2, een gamepad dus. Waarvan ik de linker analoge stick gebruik om te sturen en de rechter analoge stick voor het gassen en remmen. Naar voren is gassen, en naar rechts is remmen. Zo kan ik dus alles goed doseren, dit werkt wel perfect moet ik zeggen, veel beter dan met de gewone knoppen.
Ik wou eigenlijk met mijn stuurtje rijden, maar als ik die aankoppel dan krijg ik die fps-bug, dat het super gaat hakkelen. Stuur is Logitech Racing Force EX ofzo.

En natuurlijk is het voor de lol het racen, ik heb ervan genoten! :9
Maakt mij ook niet uit als ik niet win, dan weet ik dat ik nog wat te oefenen heb :)

En die race, mja, ik houd niet zo van bergachtige wegen laat maar zeggen, je hebt zo weinig grip als je vliegt. Daar vlogen we inderdaad alle 3 de baan af, in die bocht met het heuveltje!

[ Voor 9% gewijzigd door Infinchible op 03-03-2007 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga even voor het clubhuis staan dan kan ik je toevoegen aan mijn lijst en dan een invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die zelfde gamepad en dezelfde setup als jij lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Wat is er trouwens met de tijd aan de hand van de Posts, als ik F5 druk gaat ie van 02:12 naar 01:12 en andersom, heel apart!

Ik ben nu echt pitten.. trusten!

[ Voor 12% gewijzigd door Infinchible op 03-03-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik dus ook, erg vreemd, en ook mijn 1 post is in 2e gesplitst vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:12:
Ik heb die zelfde gamepad en dezelfde setup als jij lol
Hmm. hebben jullie wel Rumble Force Feedback? Ik race namelijk met de Xbox 360 Controller en heb geen Force Feedback, nu weet ik dat de Xbox 360 Controller gebruikt maakt van een nieuwe API (namelijk Xinput), maar had bij zo'n modern spel (dat tevens ook op de Xbox 360 beschikbaar is) toch wel verwacht dat ie 'XInput-compatible' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb wel force feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
zonet nog even de tour of the island gereden wat 200.000 opleverd. (en de alfa competizione ofzo :P wel leuk dingetje)

lijk wel gek :s morgen weer werken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ben ik ook voorzien van een motor. De tering wat maakt die kawa een dik geluid zeg! vinden de buren niet leuk :)

Heb een ducati 999 gekocht, die rijdt lekkerder imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Koenigsegg CC8S, level 3 tuning, 428.87 kmh :/

Blijkbaar zit er ergens een CCR waarmee je 277 mph kunt gaan...

Morgen nog maar eens zien of er iemand bij het clubhuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien niet interesant als we gezellig een Nederlandse Club op gaan zetten, dus een PC Test Drive Unlimited Clan zoals we het ook wel noemen ?

Ik ben bereid er de webspace voor beschikbaar te stellen een forum op te zetten en al dat nodig is ervoor heb namelijk mijn eigen domein dus ruimte zat, als er tenminste genoeg interesse voor is, er zijn nog diverse andere mensen die hier best wel op zitten te wachten, je kan dan ook verschillende events organiseren, zoals cruisen (dus gewoon lekker samen touren) en uiteraard races. Dus mensen roep maar als er interesse is dan kunnen we misschien samen iets leuks beginnen en duidelijke afspraken maken zodat we elkaar ook niet steeds meer mis kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shva schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:20:
hoe kan je pro zijn het spel is net uit... :s
Paar uurtjes stevig doorrijden?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Yellowneck schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:08:
[...]

Laatste race die we deden was echt ziek :? Man wat een bochten, ging ook nog eens bergafwaarts. Ben volgens mij tegen elke vangrail aangeknald :P
Je hebt toch een handrem?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Coldcat schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 07:01:
[...]

Je hebt toch een handrem?
Wie remt nou met een handrem, de normale rem gaat veel sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

FnF schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:05:
[...]

Wie remt nou met een handrem, de normale rem gaat veel sneller :P
Als je met de handrem remt in plaats van de normale rem gooi je je auto in een slip. Daardoor kun je de bocht in een drift nemen en dat is uiteindelijk sneller dan een "strakke bocht". Voornamelijk omdat je met meer snelheid uit een bocht komt dan in vergelijking met je normale rem.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Hoe heb je dit gefixt op een Xbox 360 controler ? Bij mij werkt de force feedback namelijk niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
_MaLa_ schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Hoe heb je dit gefixt op een Xbox 360 controler ? Bij mij werkt de force feedback namelijk niet... :/
Bij mij ook geen force feedback op mijn wireless xbox 360 controler. Ik ben trouwens nog geen enkel spel tegen gekomen dat wel force feedback geen op de xbox 360 controler.

Maar gelukkig ben ik de eigenaar van een perfect stuurend G25 setje en neem van me aan die heeft wel goede force feedback _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

_MaLa_ schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Henkus schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:45:
[...]

Bij mij ook geen force feedback op mijn wireless xbox 360 controler. Ik ben trouwens nog geen enkel spel tegen gekomen dat wel force feedback geen op de xbox 360 controler.

Maar gelukkig ben ik de eigenaar van een perfect stuurend G25 setje en neem van me aan die heeft wel goede force feedback _/-\o_
Ik heb wel eens Force Feedback gehad op mijn X360 controller, R6 Vegas heeft FF bijvoorbeeld.

Als iemand er achter komt om FF op de X360 controller te krijgen onder Vista _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Zoals verschillende mensen hier problemen hebben, heb ik er nu ook een. Ik dacht altijd dat er niets met mijn setup aan de hand was. Bugs in de game, daar had ik ook geen last van (moet het spel nog leren kennen) en mijn momo deed het perfect, maar nu..... ( :'( ) 75% van de tijd rij ik alleen. Dus eigenlijk offline en dan ineens... Zie ik er een weer een paar rijden. De meeste die ik in mijn lijstje had waren 7 mensen. Waar ligt dat aan? Hebben jullie constant mensen om je heen? Ik zie op de map als ik naar players kijk wel genoeg mensen, maar op de weg???

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

WARNING: onderstaande afbeelding kan spoilers bevatten!

Zo, even een update: de missions map is nu compleet met alle Vehicle Transport missions (30 stuks).

Klik voor full (500kB):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/tdu/tdu-hotspots_t.gif

Deze map is nog niet compleet wat huizen en Package Transport missies betreft! Dit zal gaandeweg worden aangevuld, zodat SideSwipe of ik hier een update zal plaatsen.

[ Voor 99% gewijzigd door Copyman op 03-03-2007 10:11 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit toch, kan niet in de lexus dealer, en kan ook niet in de audi dealer in het noorden, hoe krijg ik in vredesnaam een rs4!!!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Copyman schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:11:
WARNING: onderstaande afbeelding kan spoilers bevatten!
knip
Hmmm, de ford shelby cobra concept kon ik niet vinden. De spyker weer wel...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wou eigenlijk met mijn stuurtje rijden, maar als ik die aankoppel dan krijg ik die fps-bug, dat het super gaat hakkelen. Stuur is Logitech Racing Force EX ofzo.
Goed dat ik dit lees, ik had dit stuur namelijk op het oog omdat ik met mijn microsoft sidewinder ook die fps bug heb..had ik hem dalijk voor jan ... gekocht :X
Is het deze die je bedoeld ?

http://www.consoleshop.nl...ech-formula-force-ex.html

Vooralsnog lijkt het alsof alleen de mensen met een Logitech momo die fps bug niet hebben, vindt het een erg slechte zaak dat deze problemen voorkomen.
Wat ik van de Atari forums begreep waren er ook al zulke probs tijdens de beta en er is dus duidelijk niks aan gedaan.
Iemand van het Atari forum had contact gezocht met Atari en daar vertelden ze hem dat hij terug nar de winkel moest gaan met zijn stuur duh! 8)7

Zelf heb ik de nederlandse helpdesk van Atari gemaild en dan krijg je gewoon een automatisch "out of office" bericht terug.

Toen ik dit spel ontdekte was ik blij dat ik weer eens een spel van Atari kon spelen (jeugdsentiment) maar shit zeg wat een gedoe :O

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 03-03-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Sipio schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:24:
[...]

Goed dat ik dit lees, ik had dit stuur namelijk op het oog omdat ik met mijn microsoft sidewinder ook die fps bug heb..had ik hem dalijk voor jan ... gekocht :X

Vooralsnog lijkt het alsof alleen de mensen met een Logitech momo die fps bug niet hebben, vindt het een erg slechte zaak dat deze problemen voorkomen.
Wat ik van de Atari forums begreep waren er ook al zulke probs tijdens de beta en er is dus duidelijk niks aan gedaan.
Iemand van het Atari forum had contact gezocht met Atari en daar vertelden ze hem dat hij terug nar de winkel moest gaan met zijn stuur duh! 8)7

Zelf heb ik de nederlandse helpdesk van Atari gemaild en dan krijg je gewoon een automatisch "out of office" bericht terug.

Toen ik dit spel ontdekte was ik blij dat ik weer eens een spel van Atari kon spelen (jeugdsentiment) maar shit zeg wat een gedoe :O
Hmmm. Had gister eens stuurtje gekocht en het spel begon idd te hakkelen. Dit is de 'fps'bug dus. Nog nooit van gehoord. Stuurtje maar terug gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hmmm. Had gister eens stuurtje gekocht en het spel begon idd te hakkelen. Dit is de 'fps'bug dus. Nog nooit van gehoord. Stuurtje maar terug gebracht.
Mag ik vragen welk stuur je gekocht had? weet ik namelijk welke ik ook niet moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Voor degenen die problemen hebben met TDU. Vul deze ff in: http://www.nl.atari.com/index.php?pg=form

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, niet alleen de momo werkt goed hoor, ik heb een g25, werkt ook perfect, geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 15:22
Is de verwachting dat dit spel een beetje zal draaien op mijn systeem ?

AMD Athlon 2100+
1,5 gb ram
Geforce 6200 128mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
nick_haak schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:39:
hmm, niet alleen de momo werkt goed hoor, ik heb een g25, werkt ook perfect, geen enkel probleem :)
Klopt ook idd was ik vergeten, maar naar mijn idee waren er ook mensen die probs hadden met de G25..dat maakt deze hele kwestie alleen nog maar ingewikkelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb een vraagje over Test Drive waar wellicht iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.

Ik lees hier her en der berichten over dat HDR en Anti-Aliasing niet gelijktijdig ingeschakelt kunnen worden.

Ik gebruik Vista Ultimate en heb een ATi X1900XTX met de laatste Vista drivers van ATi en bij mij werkt het wel beide. Ik kan me herrinneren toen Oblivion net uit was er de zogenaamde Chuck patch uitkwam die het wel mogelijk maakte om met een ATi kaart zowel HDR als AA tegelijkertijd te gebruiken.

Nu is mijn vraag eigenlijk het volgende:
Ik wil eigenlijk terug naar XP, kun je met de laatste XP drivers van ATi bij dit spel ook AA en HDR tegelijk inschakelen? Is er iemand in the house die ook een X1900XT(X) heeft en XP draait die hier antwoord op kan geven?

Als dit namelijk kan wil ik graag terug naar XP voor een tijdje, omdat ik toch wat verveledne haken en ogen aan Vista vind zitten. Als dit niet kan dan blijf ik voorlopig nog even bij Vista tot ik Test Drive uitgespeeld heb.

Ik vind het sowieso vaag dat het bij sommige spellen wel kan (bv Oblivion), en bij andere spellen krijg ik AA met geen mogelijkheid aan (bv Rainbow Six Vegas).

Sorry voor het lange verhaal, maar als iemand hier iets over kan zeggen: bedankt alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:03
Rainbow Six Vegas heeft toch vanuit het spel geen ondersteuning voor AA?

Als je trouwens naar mijn posts refereerde: ik heb een 7950GT van Nvidia, en blijkbaar is het met die serie (79...) niet mogelijk om AA en HDR tegelijk te draaien. Of het ook zo is met Ati kaarten, daar weet ik niets vanaf.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

daanNL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:49:

AMD Athlon 2100+
1,5 gb ram
Geforce 6200 128mb
Ik weet niet in hoeverre de 6200 zich verhoudt tegen de radeon 9800 pro (128 mb) versie die ik heb, maar ik kan je vertellen dat ik niet verder kom dan 800x600, medium details, goed voor 15-35 fps. Vooral in de stad, met die vele hoge gebouwen is het soms tenenkrommend. Verder heb ik een AMD 64 2800+ en 1 gb RAM. Het zal dus wel behelpen voor je worden..

Iemand een betere ruilen voor deze met bijbetaling? :+

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:22:
[...]

hmm nee helaas daar staat alleen een map TDU en dan met waardes waar spel geinstalleerd staat
(en ja spel staat hier wel op dus moet toch ergens dan te vinden zijn)
heb register verder doorzocht maar niks gevonden wat ook maar iets lijkt op wat met dat spel te maken heeft

denk dat verder ophoudt dan, zou zo nie meer weten wat nog meer kan uitproberen helaas
(wel raar dat als je spel verwijdert dat dan nie de serial wordt weggehaald maarja)

groetjes cindy
ik heb hetzelfde probleem gehad, TDU gebruikte nog de beta-key.
De key kan je hier verwijderen, als je dan TDU weer opstart vraagt ie opnieuw om een serial!

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
cheiron schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:57:
Rainbow Six Vegas heeft toch vanuit het spel geen ondersteuning voor AA?
Ja, dat was geloof ik vanwege het feit dat ze die rambam snel geport hadden vanaf de console als ik me niet vergis ;(
Als je trouwens naar mijn posts refereerde: ik heb een 7950GT van Nvidia, en blijkbaar is het met die serie (79...) niet mogelijk om AA en HDR tegelijk te draaien. Of het ook zo is met Ati kaarten, daar weet ik niets vanaf.
Vandaar vroeg ik ook of iemand met een redelijk recente ATi kaart er iets zinnigs over kon zeggen ;)

ps: ben jij dezelfde Cheiron als op Fok? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

vosss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:53:
Ik heb een vraagje over Test Drive waar wellicht iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.

Ik lees hier her en der berichten over dat HDR en Anti-Aliasing niet gelijktijdig ingeschakelt kunnen worden.

Ik gebruik Vista Ultimate en heb een ATi X1900XTX met de laatste Vista drivers van ATi en bij mij werkt het wel beide. Ik kan me herrinneren toen Oblivion net uit was er de zogenaamde Chuck patch uitkwam die het wel mogelijk maakte om met een ATi kaart zowel HDR als AA tegelijkertijd te gebruiken.

Nu is mijn vraag eigenlijk het volgende:
Ik wil eigenlijk terug naar XP, kun je met de laatste XP drivers van ATi bij dit spel ook AA en HDR tegelijk inschakelen? Is er iemand in the house die ook een X1900XT(X) heeft en XP draait die hier antwoord op kan geven?

Als dit namelijk kan wil ik graag terug naar XP voor een tijdje, omdat ik toch wat verveledne haken en ogen aan Vista vind zitten. Als dit niet kan dan blijf ik voorlopig nog even bij Vista tot ik Test Drive uitgespeeld heb.

Ik vind het sowieso vaag dat het bij sommige spellen wel kan (bv Oblivion), en bij andere spellen krijg ik AA met geen mogelijkheid aan (bv Rainbow Six Vegas).

Sorry voor het lange verhaal, maar als iemand hier iets over kan zeggen: bedankt alvast! :)
Zoals hier staat, fsfikke in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..." , is dat een nVidia probleem.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net bezig met de 'tour of the island' raak ik halverwege de verbinding kwijt met de server, en hoppa, terug naar het hoofdmenu. Kan lekker weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

daanNL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:49:

AMD Athlon 2100+
1,5 gb ram
Geforce 6200 128mb
Hier een lijst aan hardware wat de developers van tdu hebben gebruikt om het spel te testen:

Link

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAARSCHUWING!!!

Misschien dat het alleen bij mij zo is, maar ik had het toenet ff niet meer! Ik startte TDU op en hij wilde niet laden! Hij liep constant vast na de twee intro's! Het laadscherm met de auto en zo kwam niet tevoorschijn waarna het spel crashte! Zelfs na een herstart werkte het niet!

Na enkele pogingen besloot ik mijn profile weg te gooien: TDU laadt dat namelijk automatisch. En tot mijn grote verrassing startte TDU toen wel op!!! Maar ja, dat was natuurlijk niet leuk want ik was al aardig op weg... :(

Maar nu komt de tip en waarschuwing: ik had voordat ik TDU opstartte een paar .m3u-lijsten bewerkt en bewaard via Windows Media Player. Toen ik de map van mijn profiel terugzetten ZONDER die bepaalde playlists... werkte TDU weer MET mijn profiel! :)

Gebruik dus NIET WMP om .m3u's mee te maken want schijnbaar loopt TDU daarop vast!!!

Ik dacht: ik zeg het maar even want straks heeft iemand anders dit ook en gooit hij zijn complete profile weg terwijl dat dus niet nodig is!!! Misschien dat iemand anders dit kan verifieren door het ook even uit te proberen?

Ik heb nu dus alsnog een programma nodig om m'n m3u lijsten te bewerken want de iTunes exporter zet alle nummers op alfabetische volgorde en dat wil ik niet...

Ik ging trouwens toenet naar de club maar zag dat ik nog steeds niet toegelaten ben... Ik had me via Thomm99 aangemeld, maar die moet schijnbaar nog reageren...? In de club, op het joinscherm, staat er een envelopje achter zijn naam en ik kan me niet nog een keer aanmelden...

EDIT:
Het is trouwens druk in dit topic. ;) Ik ben nu online (JvanE) dus als iemand me ziet of uit wil nodigen in de club, voel je vrij!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Er is al iemand geweest met het zelfde probleem :+
Je kon met WinAmp een eigen .m3u playlist maken en daar zou het dan wel mee moeten werken.
Niet geprobeerd overigens...

:)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.. :D

Ik blijf het trouwens heel vreemd vinden dat je op de map mensen online ziet staan en als je daar dan heen gaat is er niemand! Dat klopt toch niet...? Ik ben nu al een paar keer naar de club geweest waar steeds iemand staat volgens de map, maar eenmaal ter plekke is er niemand... Ik heb het idee dat er zonder club weinig online lol valt te beleven... (alhoewel ik nog geen idee heb hoe het dan werkt met een club...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:17:
Was net bezig met de 'tour of the island' raak ik halverwege de verbinding kwijt met de server, en hoppa, terug naar het hoofdmenu. Kan lekker weer opnieuw beginnen.
Naar mijn ervaring krijg je dan alleen de melding dat je nu ff offline bent maar ik heb tot nu toe altijd door kunnen gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik blijf het trouwens heel vreemd vinden dat je op de map mensen online ziet staan en als je daar dan heen gaat is er niemand!........
KNIP
Daar heb ik ook last van. Niemand schijnt daar een antwoord op te hebben. Maar wachten op Atari dat ze een of andere verbetering doorvoeren. Of op hun servers of dmv een patch. Maakt me niet uit, maar wat ik zeker weet is dat als Atari een beetje zijn best doet (itt EA met BF2) en zorgt dat die bugs er alsnog uitgehaald worden, dat dit dan een supergame word...

[ Voor 18% gewijzigd door Younes op 03-03-2007 11:40 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor een challenge een G-auto nodig. Maar ik heb geen idee waar ik die moet kopen: sowieso vind ik het erg lastig dat je niet kan zien wat voor auto's een zaak verkoopt: ik moet er elke keer heen om alle auto's na te lopen op klasse. Niet zo handig. Zoals wel meer dingen niet zo handig zijn. Iemand een idee of je dat makkelijker kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:39:
Ik heb voor een challenge een G-auto nodig. Maar ik heb geen idee waar ik die moet kopen: sowieso vind ik het erg lastig dat je niet kan zien wat voor auto's een zaak verkoopt: ik moet er elke keer heen om alle auto's na te lopen op klasse. Niet zo handig. Zoals wel meer dingen niet zo handig zijn. Iemand een idee of je dat makkelijker kan zien?
Je kan in de map naar player kijken wat voor auto ze hebben. Daar staat ook bij welke klasse dat is. Dat gaat wat sneller.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
wat nog sneller is om in je huis bij trade te zoeken op klasse, krijg je vanzelf een aantal G klasse autos die je goedkoop kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:32:
[...]

Naar mijn ervaring krijg je dan alleen de melding dat je nu ff offline bent maar ik heb tot nu toe altijd door kunnen gaan :?
Dat heb ik op meer plaatsen gelezen, ben benieuwd of meerdere mensen dit probleem hebben, of dat het misschien een instelling is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit weer allemaal zo lees, vraag ik me af wat Atari in die xtra maanden tijd heeft gedaan om de PC versie te optimaliseren :? Toch wel een hoop vervelende bugjes. Begrijp me goed, de game draait hier prima hoor, maar i wilde enkel ff checken hoe die liep op mijn config. Ik heb de game inmiddels al zo goed als uitgespeeld op de X360, en dan is zo'n console toch wel erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

code:
1
2
3
4
5
6
Hoi, Ik ben niet aanwezig.
Ik ben vanaf 8 Maart weer op kantoor.
Ik heb beperkte toegang tot mail.
Voor vragen over belangrijke PR zaken kunt u me bellen/smssen
op het bekendenummer! 
Bedankt, Wouter

Oftwel, ik moet wachten tot 10 maart ofzo voor een antwoord? :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

Zou iemand mij een invite kunnen sturen van de got club

Mijn ingame nick is gelebanaan en ben pro.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

R-B schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:46:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
Hoi, Ik ben niet aanwezig.
Ik ben vanaf 8 Maart weer op kantoor.
Ik heb beperkte toegang tot mail.
Voor vragen over belangrijke PR zaken kunt u me bellen/smssen
op het bekendenummer! 
Bedankt, Wouter

Oftwel, ik moet wachten tot 10 maart ofzo voor een antwoord? :(
Jah die had ik ook. Maar ik verwacht van Atari zowiezo al geen patch of iets op korte termijn. Bovendien zijn wij me z'n allen echt niet afhankelijk van die beste wouter :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
wtf?!?! ik probeer net een eigen radiostation aan te maken,is nu ineens heel m'n savegame verkloot... Helft van de wegen die ik gereden heb zijn verdwenen,niet meer langs alle dealers geweest,huis weg (weer het huis waar ik mee gestart ben). Ben nog wel expert gelukkig.... 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:50:
wtf?!?! ik probeer net een eigen radiostation aan te maken,is nu ineens heel m'n savegame verkloot... Helft van de wegen die ik gereden heb zijn verdwenen,niet meer langs alle dealers geweest,huis weg (weer het huis waar ik mee gestart ben). Ben nog wel expert gelukkig.... 8)7
Zie een paar posts terug voor een mogelijke oplossing...

(ik begrijp nu waarom sommigen geirriteerd reageren op reacties van anderen) :P

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Ja zijn spel startte niet, mijne wel... Nu is dus mijn savegame verknalt,omdat je er niet uit kan zonder saven ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:03:
Ja zijn spel startte niet, mijne wel... Nu is dus mijn savegame verknalt,omdat je er niet uit kan zonder saven ;)
Tip (alhoewel je daar nu niets aan hebt): als je bijtijds alt-tab doet en dan TDU afsluit wordt er niets gesaved. ;) Mooie manier om hele hoge boetes te ontlopen. Alhoewel je dan wel de progress sinds de laatste save kwijt bent. Je kan ook altijd een regelmatige backup van je savegame maken: altijd handig om een eventuele corrupte savegame te 'herstellen' of terug te gaan in de tijd indien nodig!

Zo, ik ga nu ff eten en wat winkelen: het was heerlijk op Hawaii! Wat een supergame: je zit er echt helemaal in! Alleen jammer dat het MOOR-gedeelte niet bepaald werkt... Ik heb sinds woensdag 1 keer online gereden tegen iemand.

Trouwens, zo nu en dan heb ik dat alles een beetje rose kleurt: de gebouwen en zo. Hebben jullie dat ook? Is dat een of ander weer-iets? Het lijkt dan net of er te weinig geel in het scherm is. Nogal lelijk eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:19:
tsja kan van alles zijn, cruisen, racen hangt er een beetje vanaf wat we gaan doen en wanneer. en wat iedereen wil kom anders nu naarde club als je pro bent kun je joinen dan kan ik je een invite geven.
Ben nog geen pro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee uurtjes racen (en winnen) en je bent pro (zo ongeveer). Gaat aardig snel. Ik hoop binnenkort ook eens geinvite te worden want verzoeken om te joinen lijkt niet te werken. Of Thomm99 leest z'n TDU-post niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:23:
WAARSCHUWING!!!

Ik ging trouwens toenet naar de club maar zag dat ik nog steeds niet toegelaten ben... Ik had me via Thomm99 aangemeld, maar die moet schijnbaar nog reageren...? In de club, op het joinscherm, staat er een envelopje achter zijn naam en ik kan me niet nog een keer aanmelden...

EDIT:
Het is trouwens druk in dit topic. ;) Ik ben nu online (JvanE) dus als iemand me ziet of uit wil nodigen in de club, voel je vrij!
Ik ben regelmatig online geweest, heb je wel een aantal keer gezien op de map maar nog niet zien rijden. ben er vanavond wel weer. zal je ff adden en inviten in de club :D

vanavond even cruisen met een grote groep?
21.00 bij clubhuis? ik ben er dan iig wel :+

edit:

ik zie bij mijn huis wel 25 nieuwsberichten 8)7 maar weet niet waar ik die zou kunnen openen ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Tommzz op 03-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net bij Bart Smit meegenomen voor 39,95 :) Kon em niet laten liggen... Helaas moet ik tot morgenmiddag wachten :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Tip (alhoewel je daar nu niets aan hebt): als je bijtijds alt-tab doet en dan TDU afsluit wordt er niets gesaved. ;) Mooie manier om hele hoge boetes te ontlopen. Alhoewel je dan wel de progress sinds de laatste save kwijt bent. Je kan ook altijd een regelmatige backup van je savegame maken: altijd handig om een eventuele corrupte savegame te 'herstellen' of terug te gaan in de tijd indien nodig!

Zo, ik ga nu ff eten en wat winkelen: het was heerlijk op Hawaii! Wat een supergame: je zit er echt helemaal in! Alleen jammer dat het MOOR-gedeelte niet bepaald werkt... Ik heb sinds woensdag 1 keer online gereden tegen iemand.

Trouwens, zo nu en dan heb ik dat alles een beetje rose kleurt: de gebouwen en zo. Hebben jullie dat ook? Is dat een of ander weer-iets? Het lijkt dan net of er te weinig geel in het scherm is. Nogal lelijk eigenlijk.
Voor dat backuppen:
http://data.fsfikke.com/B...Unlimited_saved_games.rar
Die in je mydocs\TDU map zetetn en dan copy.cmd runnen.
Dan maakt ie om de twee minuten een kopie van je savegame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog maar een auto, een audi TT. Wel een leuke kar maar stuurt een beetje.... sponzig, zwabberd onwijs. Het spel is fantastisch trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 03:20:
Eindelijk ben ik ook voorzien van een motor. De tering wat maakt die kawa een dik geluid zeg! vinden de buren niet leuk :)

Heb een ducati 999 gekocht, die rijdt lekkerder imho.
Hoe bestuur jij motorfietsen ? Doe je dat met een gamepad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Mag straks ook weer overnieuw beginnen als ik vanmiddag het spel gekocht heb :) . Jammer dat ik nu net Expert ben mja,weet nu wel hoe ik alles moet aanpakken. 8)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Mijn TDU komt vandaag via de post binnen. Helaas zit ik nog op het werk, dus ik zal geduld moeten hebben.
En als ik dit topic zo lees haal ik jullie nooit meer bij 8) Allemaal al pro....

Ik denk dat ik maar een clubje voor mezelf begin. :P

Ok. Weinig inhoudelijke post, maar ik kijk er naar uit om te beginnen. Misschien is het spel zelfs een upgrade van m'n X800 naar een X1950pro waard. Eerst maar even zien.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Ho ho Expert he :o :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik vraag me nou ontzettend af hè, is dit spel leuk als je op een toetsenbord speelt? Ik kan me zo voorstellen dat het 10x leuker is met een stuurtje, en 5x met een gamepad omdat je met je tobo amper je gas/rem kan controleren. Het is of vol gas, of helemaal niks.

Ik ga vanmiddag het spel maar eens bekijken, ben ook erg benieuwd hoe het op mijn systeem draait. Misschien koop ik ooit nog wel eens een tweedehans racestuurtje..

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

MediJack schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:00:

En als ik dit topic zo lees haal ik jullie nooit meer bij 8) Allemaal al pro....
Als je een beetje doorkart... Ben jij ook vandaag Expert!!! :) Cewl he?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Equalized schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:15:
Ik vraag me nou ontzettend af hè, is dit spel leuk als je op een toetsenbord speelt? Ik kan me zo voorstellen dat het 10x leuker is met een stuurtje, en 5x met een gamepad omdat je met je tobo amper je gas/rem kan controleren. Het is of vol gas, of helemaal niks.

Ik ga vanmiddag het spel maar eens bekijken, ben ook erg benieuwd hoe het op mijn systeem draait. Misschien koop ik ooit nog wel eens een tweedehans racestuurtje..
Ik heb voormezelf een Logitech momo weten te bemachtigen voor maar 50 euro. Check marktplaats maar :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ook even bezig geweest. Maar ik heb een erg raar probleem, ik heb alleen links geluid. Rechts en door mijn center hoor ik niks :\. Balans staat goed, en als ik hem naar rechts zet hoor ik nog steeds niks. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik Anti Aliasing aan kan zetten op een x1950pro? Heb al vanalles geprobeerd, AA via drivers aan, in het spel, HDR uit of aan, maakt allemaal niets uit.. Best klote, want ik vind al die kartels geen gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Misschien Adaptive Antialiasing op quality zetten.

specs

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.