[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:36:
Weet iemand hoe ik Anti Aliasing aan kan zetten op een x1950pro? Heb al vanalles geprobeerd, AA via drivers aan, in het spel, HDR uit of aan, maakt allemaal niets uit.. Best klote, want ik vind al die kartels geen gezicht.
Volgens mij kan je dat in windows zelf aangeven. Eigenschappen van je videokaart. Kijk daar eens...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
vosss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:14:
[...]
ps: ben jij dezelfde Cheiron als op Fok? :)
Yup :)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:40:
Misschien Adaptive Antialiasing op quality zetten.
Staat al op quality...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Equalized schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:15:
Ik vraag me nou ontzettend af hè, is dit spel leuk als je op een toetsenbord speelt? Ik kan me zo voorstellen dat het 10x leuker is met een stuurtje, en 5x met een gamepad omdat je met je tobo amper je gas/rem kan controleren. Het is of vol gas, of helemaal niks.

Ik ga vanmiddag het spel maar eens bekijken, ben ook erg benieuwd hoe het op mijn systeem draait. Misschien koop ik ooit nog wel eens een tweedehans racestuurtje..
Precies de reden waarom ik het spel niet meer speel, ik had al zolang een stuur in het stof liggen en deze game was de eerste waardoor ik zoiets had van ok nu hiervoor haal ik hem uit het stof.
Kwam nog eens bij dat ik tegelijk met de komst van TDU eindelijk mijn 22" widescreen monitor terug kreeg na bijna 2 maanden.
Des te groter de teleurstelling dat ik die fps probs heb met mijn stuur, nou is het ook al een oudje waar geen xp drivers meer voor te krijgen zijn dus ben dan zelfs nog bereid om een nieuw stuur te kopen, maar meer dan 80 euro wil ik er ook niet voor uitgeven om een spel te kunnen spelen.

Nou had ik mijn ook laten vallen op de logitech formula force EX maar nou poste iemand een poosje terug dat hij daar dezelfde problemen mee had |:(

En ruim 100 euro voor zo'n momo stuur, nou ja mischien ander keertje dan maar..

Ik rijd af en toe wel met toetsenbord maar dan breng ik die domme wijven wel weg of ik haal me een nieuwe zonnebril, echt races rijden vindt ik niks met tobo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sipio schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:56:

Ik rijd af en toe wel met toetsenbord maar dan breng ik die domme wijven wel weg of ik haal me een nieuwe zonnebril, echt races rijden vindt ik niks met tobo :)
Die lange missies waar je voorzichtig moet rijden bewaar ik juist voor als ik een stuurtje heb, bij die races geef je toch altijd vol gas.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

fsfikke schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Die lange missies waar je voorzichtig moet rijden bewaar ik juist voor als ik een stuurtje heb, bij die races geef je toch altijd vol gas.
Die 'wijven' zijn irritant! Vooral als je per ongeluk een foutje maakt. En als ze jou helemaal zat zijn, krijg je nog een stomme opmerking ook. Dat terwijl je ze vervoert in een supercar. (Heerlijk man, zo'n droomwereld :+ )

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Thanks! _/-\o_

Weet iemand toevallig waar de savegames staan??
Ik ga vanavond terug naar XP en kan ze nergens vinden 8)7

Bedankt alvast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
vosss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:18:
Weet iemand toevallig waar de savegames staan??
Ik ga vanavond terug naar XP en kan ze nergens vinden 8)7

Bedankt alvast :>
Mijn documenten > Test Drive Unlimited :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:25:
ik zie bij mijn huis wel 25 nieuwsberichten 8)7 maar weet niet waar ik die zou kunnen openen ofzo
Via het tabblad News misschien...?
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:48:
Ik heb nog maar een auto, een audi TT. Wel een leuke kar maar stuurt een beetje.... sponzig, zwabberd onwijs. Het spel is fantastisch trouwens.
Niet alle auto's zijn zo, hoor. Alhoewel je wel een beetje moet wennen aan TDU's rijgedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=50392

Voor mensen met langzamere computers.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik trouwens NIETS van snap (dit wordt een positieve post, hoor ;) ) is hoe het spel zo snel geladen kan zijn! De introfilmpjes zijn zo weggeklikt, het inloggen duurt zo'n 3 seconden en als je dan op Continue klikt ben je in 1 sec bij je huis waarna je binnen 1 sec in je huis ben waarna je binnen 2 sec op straat staat. Het is zo RAZEND SNEL! Ik snap er geen moer van, vooral niet omdat andere games zo lang doen over het laden van een level, wat nog stukken kleiner is ook! Werkt TDU met een of andere cache ergens of zo...? Waren alle games maar zo snel! HL2 doet er al TIG sec over om het menu tevoorschijn te toveren. Nou ja, eigenlijk ALLE games doen er lang over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Kan iemand mij vertellen of er grafisch iets is verranderd vergeleken met de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:15:
[...]

Die 'wijven' zijn irritant! Vooral als je per ongeluk een foutje maakt. En als ze jou helemaal zat zijn, krijg je nog een stomme opmerking ook. Dat terwijl je ze vervoert in een supercar. (Heerlijk man, zo'n droomwereld :+ )
Ze kunnen een nekschot krijgen van me. Met 330 door de bocht vliegen vinden ze prima, maar zodra je een stoepje mee pikt krijg je punten in mindering. Nekschot zeg ik je. :+

Ook leuk, ik remde iets te laat met zo'n modellenmissie, waardoor ik bij het verstrijken van de tijd 3 meter voorbij de gele cirkel stil stond. Stapt dat kreng kwaad uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Miles Teg schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:44:
[...]
Ook leuk, ik remde iets te laat met zo'n modellenmissie, waardoor ik bij het verstrijken van de tijd 3 meter voorbij de gele cirkel stil stond. Stapt dat kreng kwaad uit. :+
Ow die gele cirkel. Daar je 'brake skills' voor nodig. Sterker nog. Elke auto remt weer anders... :?

Ik krijg echt de kriebels van die gele cirkel! :+

Edit: Bij mij word de snelheid in miles aangegeven. Zo ook de nog af te leggen afstand. Hoe kan ik dat veranderen naar kilometers?

[ Voor 12% gewijzigd door Younes op 03-03-2007 14:51 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even Tour of the Island gedaan _/-\o_ Eerst geprobeerd in een Noble M14, maar die kwam wat power te kort, dus toen maar even langs Mercedes gegaan en een SLR McLaren gehaald :) Ook even voor 220000 laten tunen, en toen de track uitgereden in 44 minuten nog wat :9 Gelukkig weer 200000 gekregen voor die race, kon wel wat geld gebruiken nadat ik alles aan de SLR had uitgegeven :*) Wat een auto _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:24:
Ben net ook even bezig geweest. Maar ik heb een erg raar probleem, ik heb alleen links geluid. Rechts en door mijn center hoor ik niks :\. Balans staat goed, en als ik hem naar rechts zet hoor ik nog steeds niks. Iemand enig idee?
Had ik ook in het begin (van character kiezen tot auto's kopen) en nu ik een huis en een auto heb, heb ik nergens last meer van.

Ik vind het er erg goed uitzien, heb matige fps op dit moment (20-30), en soms artifacts (ik heb de uitgebreide demo). Mijn systeem is Athlon 64 3000+, 2x 1GB DDR1, 7600GT dus dat is redelijk. Heb een beetje met de instellingen lopen prutsen maar low quality - high quality maakt niet zoveel verschil bij mij :? De resolutie staat ook maar op 1024x786 en HDR staat uit. AA op 2x.

Kijken of ik dit wat beter kan krijgen, want dit vind ik echt te weinig om een racegame lekker te spelen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:50:
[...]

Edit: Bij mij word de snelheid in miles aangegeven. Zo ook de nog af te leggen afstand. Hoe kan ik dat veranderen naar kilometers?
Options > Display > Unit system > Metric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Options > Display > Unit system > Metric
Ik zit al vanaf 10 uur op het werk en omdat ik heel de dag toch achter de pc moet zitten, ben ik hier constant aanwezig :+

Straks thuis maar eens ff blazen weer! Nog 2 uurtjes...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
FnF schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:54:
Net even Tour of the Island gedaan _/-\o_ Eerst geprobeerd in een Noble M14, maar die kwam wat power te kort, dus toen maar even langs Mercedes gegaan en een SLR McLaren gehaald :) Ook even voor 220000 laten tunen, en toen de track uitgereden in 44 minuten nog wat :9 Gelukkig weer 200000 gekregen voor die race, kon wel wat geld gebruiken nadat ik alles aan de SLR had uitgegeven :*) Wat een auto _/-\o_
Ik heb die race op me sloffen gewonnen met een Ferrai 575 (volledig getuned) op volle snelheid konden die Mc Laren's me niet bij houden. 375 KMH mee gereden :) Deed het in 48 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Loev schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ik heb die race op me sloffen gewonnen met een Ferrai 575 (volledig getuned) op volle snelheid konden die Mc Laren's me niet bij houden. 375 KMH mee gereden :) Deed het in 48 minuten :)
Over tunen gesproken... Waar kan ik mijn Lamborghini tunen? Ik heb ook een Ford GT Ik heb 2 draai sleutels gevonden, maar bij geen van beide kan ik mijn auto tunen.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Lambo kan je tunen bij Forza Tuner. Zelfde tuner voor Ferrai

[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 03-03-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Loev schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:21:
Lambo kan je tunen bij Forza Tuner. Zelfde tuner voor Ferrai
Oke, maar welke locatie? Waar zit die tuner? Als je mij een coordinatie kunt geven. Dan kijk ik wel ff op de de bijgeleverde map. Een screenshot zou helemaal geweldig zijn _/-\o_

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

.
Dan is de McLaren toch sneller, 44 minuten :> En dan ben ik ook nog even wat te drinken gaan halen, ik lag toch dikke 30 kilometer voor op de rest :)
Met de McLaren volledig getuned heb ik 389 KMH gereden, toen kwam er een bocht. Geen idee wat de max daar precies van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Bij gamer.nl hebben ze een toertocht georganiseerd. Waarom doen we dat hier ook niet een keer? ff cruisen langs de kust en later bij de diner een hapje eten en daarna weer lekker verder cruisen??? :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Een klein overzicht van mijn auto's, allemaal volledig getuned.

Groep B: Ferrari F430 Heerlijk geluidje en rijd ook erg goed. Was wel aan het twijfelen want een Noble M14 is ook erg tof.

Groep C: Ferrari 575 M Maranello Absoluut de snelste classe C die er is. Wil soms nog wel gek doen maar rijd ook heerlijk.

Groep D: Aston Martin DB9 Coupe WTF doet deze auto in groep D?! Geweldige auto.
Natuurlijk in het britisch racing green :)

Groep E: Nisson 350Z Nismo Tune Power Haat liefde relatie met deze auto, zodra een paar bochten komen is het een kut auto maar op een recht stuk heerlijk. Wordt later vervangen door een Jaguar.

Groep F: Audi TT Quattro Sport De beste groep F auto. nuff said.

Groep G:Lamborghini Muira, tja ik moet een groep G auto hebben en deze is het snelste daar is ook alles mee gezegd.

Koop lijstje:
Ferrari Enzo
Ferrai 288 GTO
Spyker
Lotus Espirit

Weet iemand waar ik de PUG posches, Lamborghini Countach 25th Anniversario
Lamborghini Diablo GT en de Ferrari 250 GTO kan vinden? Alle zaken bijlangs gegaan en ik zie nergens staan.

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2017 20:56 . Reden: op verzoek van user zelf de dode verwijzing naar figuur verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een toertocht gan organiseren, maar ik ben eerst een club pagina aan het opzetten dat maakt het wat makkelijker want ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat we hier op dit forum steeeds gaan afspreken met clubs en zo, zodra ik het draaiende heb zal ik de club link posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een G-auto, zoals de Lamborghini Muira, maar kan 'm nergens kopen... Komen die soms pas later beschikbaar? Ik heb trouwens net pas doorgekregen dat je in een showroom een auto van alle kanten kan bekijken, ook van binnen, ramen en deuren op en dicht en je kan 'm zelfs ff starten om het geluid te horen. Lollig allemaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hebben jullie ook van die hevige fps drops met AA?
Ik speel op 1280x1024 met een 7600GS, quality op high en dan met 4X AA heb ik rond de 10fps en zonder AA rond de 25 :?. Bug? Of flessenhalst m'n 7600 me?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:41
Spel wil bij mij niet eens starten, na installatie dubbelklik ik op het icoon, even later me scherm zwart en gooit die hem terug naar windows met een foutmelding erbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

MensionXL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:59:
Hebben jullie ook van die hevige fps drops met AA?
Ik speel op 1280x1024 met een 7600GS, quality op high en dan met 4X AA heb ik rond de 10fps en zonder AA rond de 25 :?. Bug? Of flessenhalst m'n 7600 me?
is toch logisch? AA is namelijk best zwaar, helemaal in TDU. 7600GS is al geen snelle kaart.
silencedead schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:02:
Spel wil bij mij niet eens starten, na installatie dubbelklik ik op het icoon, even later me scherm zwart en gooit die hem terug naar windows met een foutmelding erbij :(
Gooi de volgende map eens leeg: My Documents\Test Drive Unlimited.

/me Yellowneck is sinds kort Expert 8), maar heeft nog maar één huis en 3 auto's en 400K op zak ? :X

[ Voor 35% gewijzigd door Yellowneck op 03-03-2007 16:07 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Yellowneck schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:02:

Nope werkt niet, zelfde probleem en maakt gezellig hetzelfde bestand nog eens aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

silencedead schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Nope werkt niet, zelfde probleem en maakt gezellig hetzelfde bestand nog eens aan
Welke drivers gebruik je? En wat is de exacte foutmelding?

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 03-03-2007 16:08 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

hij crasht als ik naar character menu ga, omg de beta was minder buggy! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
foutmelding
FF rechtermuisknop opslaan.

Drivers zijn ati 8.32
win xp sp2

[ Voor 31% gewijzigd door silencedead op 03-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik had ergens op een forum gevonden hoe ik de FF van mijn stuur uit kon schakelen via regedit, heb dit maar gedaan dus kan nu eindelijk met stuur rijden, uiteraard zonder FF wat toch een groot gemis is maar altijd nog beter dan met toetsenbord.

Blijf hopen op een patch voor dit probleem maar kan zolang in ieder geval ff uit de voeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
pffff, die tour around the island in 44 minuten? WTF? Ik deed die race (drive the beach of iets dergelijks), van 70km die in 22 minuten moest in 20 minuten.
as die race die ergens linksboven zit en helemaal naar de punt rijd en dan nog 20km ofzo naar links gaat.

70km in 20 minuten, met al dat bochtenwerk 2,5 keer zover?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
Loev schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:46:
Groep B: Ferrari 340 Heerlijk geluidje
Yup. Lamborghini's kunnen er ook wat van, die brult meer. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door D. Ninjai op 03-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Corvette krasloos afgeleverd vor 90.000. Heerlijk getoerd door het binnenland (wat zijn die bomen MOOI!!!!), 25 km in 13 minuten, ontspannen muziekje op de radio: puur genieten dit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:24:
Heb net een Corvette krasloos afgeleverd vor 90.000. Heerlijk getoerd door het binnenland (wat zijn die bomen MOOI!!!!), 25 km in 13 minuten, ontspannen muziekje op de radio: puur genieten dit! ;)
Met vivaldi op de achtergrond? Ik tenminste wel... :+

Ik zou daar een keer in het echt willen rijden en ook met een dikke bak.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Yellowneck schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:02:
[...]

is toch logisch? AA is namelijk best zwaar, helemaal in TDU. 7600GS is al geen snelle kaart.

[...]

/me Yellowneck is sinds kort Expert 8), maar heeft nog maar één huis en 3 auto's en 400K op zak ? :X
Nee niet logisch, bij BF2, NFS Carbon, Most Wanted kan ik makkelijk 4X AA draaien zonder echt performance verlies te hebben.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Is het normaal dat TDU met HDR aan zoveel slechter presteerd als zonder met mijn 7900GT? Het ziet er wel mooier uit, maar scheelt 20 frames ofzo.
Op die screenshots ziet alles er wel veel mooier uit trouwens, maar dat is zeker die photo mode? Heb nog niet gevonden hoe ik die kan bedienen. :p

[ Voor 33% gewijzigd door eX0duS op 03-03-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Sipio schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:13:
Ik had ergens op een forum gevonden hoe ik de FF van mijn stuur uit kon schakelen via regedit, heb dit maar gedaan dus kan nu eindelijk met stuur rijden, uiteraard zonder FF wat toch een groot gemis is maar altijd nog beter dan met toetsenbord.

Blijf hopen op een patch voor dit probleem maar kan zolang in ieder geval ff uit de voeten :)
Als je ons ook even mededeelt hoe het moet? Dan kunnen wij ook met stuur weer verder..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door mijn fantastisch betrouwbare draadloze netwerk kan ik blijkbaar in dit spel geen lange singleplayer race's rijden. Ben nu al voor de derde keer halverwege de tour of the island de verbinding kwijtgeraakt, en dan is de race ook gelijk over bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar ben je automatisch online als je dit spel opstart of moet je je eerst aanmelden. Ik zie namelijk constant staan dat de TDU servers niet beschikbaar zijn. Ik zie wel van alles rondscheuren met namen boven de auto en een enkele motorrijder maar dit kan natuurlijk ook de AI zijn. Ik werkelijk geen idee hoe dat zit. Heb trouwens net een corvette gekocht met een geluid als een oude koffie molen , maar scheurt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:52:
Door mijn fantastisch betrouwbare draadloze netwerk kan ik blijkbaar in dit spel geen lange singleplayer race's rijden. Ben nu al voor de derde keer halverwege de tour of the island de verbinding kwijtgeraakt, en dan is de race ook gelijk over bij mij.
Om het maar netjes te houden: Wireless is er alleen voor om relaxt op de bank met je laptopje te msn' en of te internetten. Niet voor dit soort dingen (mijn mening trouwens...)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

eX0duS schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:43:
Is het normaal dat TDU met HDR aan zoveel slechter presteerd als zonder met mijn 7900GT? Het ziet er wel mooier uit, maar scheelt 20 frames ofzo.
Op die screenshots ziet alles er wel veel mooier uit trouwens, maar dat is zeker die photo mode? Heb nog niet gevonden hoe ik die kan bedienen. :p
Idd, valt nog een hoop te verbeteren.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:57:
[...]

Om het maar netjes te houden: Wireless is er alleen voor om relaxt op de bank met je laptopje te msn' en of te internetten. Niet voor dit soort dingen (mijn mening trouwens...)
Kan wel kloppen, maar als je een singleplayer race doet zou je eigenlijk niet online hoeven zijn. Ik zou liever gewoonweg offline het offline gedeelte doen, kan ook, weet ik, maar dan kan je het niet helemaal uitspelen. En helaas kan je je off- en online profiel niet uitwisselen.

edit: daarnaast zijn er nogal wat praktische bezwaren tegen een draadje naar mijn pc.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik AA goed aan met een x1950pro... Via de drivers lukt het niet, ingame niet, atitool lukt het niet, hdr uit/aan = geen verschil... In andere games werkt het wel. Ook met atitool al die instellingen bij driver tweaks veranderd, niks lukt :( :( Ziet er erg goed uit, alleen die kartels zijn geen gezicht :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:52:
Het blijft raar dat je eruit gegooit wordt, normaal zou je alleen een melding moeten krijgen dat de servers er niet meer zijn, misschien als je ook echt je internet verbinding verliest dat ie dan wel stopt?
Is je wireless echt zo brak?
Hier doet ie het perfect met m'n wifi verbinding (ook vol berijk e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:00:
[...]

Het blijft raar dat je eruit gegooit wordt, normaal zou je alleen een melding moeten krijgen dat de servers er niet meer zijn, misschien als je ook echt je internet verbinding verliest dat ie dan wel stopt?
Is je wireless echt zo brak?
Hier doet ie het perfect met m'n wifi verbinding (ook vol berijk e.d.)
Nou ja, op zich is de verbinding prima (linksys routertje en zo), maar af en toe komt er een stoorzender doorheen die het signaal wegdrukt, het is dus niet zo dat de router of mijn kaartje hapert.
De stoorzender in dit geval zijn de draadloze achterspeakers van een Phillips Cineos set.

edit: maar dit is niet echt de plek om alle andere problemen die ik met m'n netwerk heb te bespreken, gaat me alleen om dat ik niet gewoon m'n singleplayer race kan uitrijden zonder internet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:03:
[...]

Nou ja, op zich is de verbinding prima (linksys routertje en zo), maar af en toe komt er een stoorzender doorheen die het signaal wegdrukt, het is dus niet zo dat de router of mijn kaartje hapert.
De stoorzender in dit geval zijn de draadloze achterspeakers van een Phillips Cineos set.
Probeer anders eens op een ander kanaal te gaan zitten, met een frequentie die zo ver mogelijk uit de buurt zit van die Phillips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Ok en nu word ik chagerijnig... Heb ik het spel origineel gekocht,krijg ik steeds de foutmelding van netwerkstatus...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:59:
[...]
edit: daarnaast zijn er nogal wat praktische bezwaren tegen een draadje naar mijn pc.
Ja, dat hoor ik op de helpdesk constant... :+

(ben trouwens eindelijk thuis...)

edit: verkeerde gequote.. 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Younes op 03-03-2007 17:28 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb een E wagen nodig, maar nergens kan ik E kopen 8)7 Weet iemand hoe ik eraan kan komen? Ik rij nu in een Audi TT (F-klasse)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langs de dealers gaan (Nissan, Jaguar e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MensionXL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:32:
Ik heb een E wagen nodig, maar nergens kan ik E kopen 8)7 Weet iemand hoe ik eraan kan komen? Ik rij nu in een Audi TT (F-klasse)
Nissan, Jaguar, Mercedes, die hebben sowieso allemaal een E in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Idd 8)7 Dan heb ik er stomweg overheen gekeken. Bedankt iig! :)

(edit) Het is een Nissan geworden. :)

[ Voor 223% gewijzigd door MensionXL op 03-03-2007 17:43 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:03
Loev schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:46:
Een klein overzicht van mijn auto's, allemaal volledig getuned.

Groep B: Ferrari F430 Heerlijk geluidje en rijd ook erg goed. Was wel aan het twijfelen want een Noble M14 is ook erg tof.
[afbeelding]

Groep C: Ferrari 575 M Maranello Absoluut de snelste classe C die er is. Wil soms nog wel gek doen maar rijd ook heerlijk.
[afbeelding]

Groep D: Aston Martin DB9 Coupe WTF doet deze auto in groep D?! Geweldige auto.
Natuurlijk in het britisch racing green :)
[afbeelding]

Groep E: Nisson 350Z Nismo Tune Power Haat liefde relatie met deze auto, zodra een paar bochten komen is het een kut auto maar op een recht stuk heerlijk. Wordt later vervangen door een Jaguar.
[afbeelding]

Groep F: Audi TT Quattro Sport De beste groep F auto. nuff said.
[afbeelding]

Groep G:Lamborghini Muira, tja ik moet een groep G auto hebben en deze is het snelste daar is ook alles mee gezegd.
[afbeelding]

Koop lijstje:
Ferrari Enzo
Ferrai 288 GTO
Spyker
Lotus Espirit

Weet iemand waar ik de PUG posches, Lamborghini Countach 25th Anniversario
Lamborghini Diablo GT en de Ferrari 250 GTO kan vinden? Alle zaken bijlangs gegaan en ik zie nergens staan.
Leuke auto's. Ik moet zeggen dat ik in de D-klasse de Masarati Grand Sport ook top vind. Even oppassen met de 1e versnelling maar verder een superauto.
Ik heb nu:
Audi TT quatro
Nissan 350z nizmo
Masarati Grand Sport
Lambo Muira
en een Ferrari f430. Die rijdt echt heerlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

de straks voor de eerste keer op een Max tuned kawasaki de milionairsrace gedaan, 52 minuten :*)
maar mijn vraag, hebben jullie ook z'n last van het punt dat auto's erg met hun kont gaan slingeren in een snel genomen bocht? iets waar ik veel moeite mee heb ondanks m'n driving aid... met tegensturen dan overcorrigeer ik steeds, iemand nog tips?

(ik rijd overigens met een stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

GoldenSample schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:01:
de straks voor de eerste keer op een Max tuned kawasaki de milionairsrace gedaan, 52 minuten :*)
maar mijn vraag, hebben jullie ook z'n last van het punt dat auto's erg met hun kont gaan slingeren in een snel genomen bocht? iets waar ik veel moeite mee heb ondanks m'n driving aid... met tegensturen dan overcorrigeer ik steeds, iemand nog tips?

(ik rijd overigens met een stuur)
Minder gas geven als je in RWD auto's zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
FnF schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:25:
[...]

Dan is de McLaren toch sneller, 44 minuten :> En dan ben ik ook nog even wat te drinken gaan halen, ik lag toch dikke 30 kilometer voor op de rest :)
Met de McLaren volledig getuned heb ik 389 KMH gereden, toen kwam er een bocht. Geen idee wat de max daar precies van is.
Met de Koenigsegg heb ik 429 kmh gehaald op een landweggetje in het westen van het eiland. De McLaren zou ook ongeveer zo snel moeten kunnen gaan.

Als de CCR/CCX ooit op de PC komt kun je daar nog sneller mee... 446 heeft iemand ermee gehaald op de 360, dacht ik.

In ieder geval zijn de Koenigsegg en de McLaren veruit de snelste auto's in het spel. Die ene concept die 400 haalt kun je niet tunen, dus die valt buiten de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Kunnen we niet een lijst samenstellen met zijn allen, waar je in zet:
welke auto's tot welke klasse behoren? Wel makkelijk eigenlijk :)

En hier word het echt steeds meer tijd voor nieuwe pc

Net ff gespeeld, hele tijd 100% load cpu. Me oude XP 3200tje gaat het niet meer houden :(
Haha :D

[ Voor 38% gewijzigd door R-B op 03-03-2007 18:17 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vraag me af:

Kan je eerst een offline profiel aanmaken en deze later online gebruiken? Ik heb nml. geen internet (yet) op mijn kamer, maar ga uiteraard wel TDU installen :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

R-B schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:15:
Kunnen we niet een lijst samenstellen met zijn allen, waar je in zet:
welke auto's tot welke klasse behoren? Wel makkelijk eigenlijk :)
Waarom dubbel werk verrichten?
http://negg.net/TDU/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 19:10
Vet spel zeg! Geen woorden voor :P

Kan niet kiezen tussen de A3 en de TT....
Help :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
R-B schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Als je ons ook even mededeelt hoe het moet? Dan kunnen wij ook met stuur weer verder..
Komt ie, ik heb het ergens via een forum gevonden dus het is gewoon een stuk tekst wat iemand eens ergens heeft gepost dus pin me er niet op vast dat er dingen fout gaan ;) ( bij mij werkt het super hoor)
ok i have at least found a way to deactivate force feedback. so other sidewinder users might find this interesting:

open regedit and go to the key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\MediaProperties\PrivatePro
perties\Joystick\OEM\]

there you will see a list of game controller devices - each named "VID_..."

now you have to go through all of the devices that have subkeys (indicated by the little triangle left of the key)

example: http://img244.imageshack.us/img244/4596/81734800ml8.jpg

search the device where the string "OEMName" has the value "Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel (USB)"

like this: http://img201.imageshack.us/img201/7178/70502673ot4.jpg

(it could be that there is more than one "Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel (USB)" installed. in that case only one of them is really active and it would be best if you do the following steps for each of them)

mind you, before you delete something make a backup by right-clicking on the key you wish to remove and "export" it to a .reg-file.

go to the first subkey of \OEMForceFeedback\Effects\.
the "(standard)"-value should be "GUID_ConstantForce".

http://img201.imageshack.us/img201/1379/75165223op4.jpg

this is the only effect that that actually does something in TDU. if you delete this subkey (mine was labelled {13541C20-8E33-11D0-9AD0-00A0C9A06E35}) there will be no more force feedback in any game. but the positive side effect is that the stuttering and fps-drop in TDU will be gone as well.

now you have to also delete all the other subkeys of \OEMForceFeedback\Effects\ or else the wheels motors will be off at all times. which means that it will not spin back to its center position.

[ Voor 26% gewijzigd door Sipio op 03-03-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Zal de vraag nog maar eens stellen,heb nu alles geprobeerd )denk ik'

Hoe kom ik in godsnaam op de TDU server?

Als ik in probeer te loggen krijg ik de melding dat ik mijn netwerk status moet controleren. Heb al een DMZ aan staan,firewalls uit gehad. Alles zonder resultaat.

Who can help me...? ;( ;( ;(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens wel erg dom vind (maar ook wel leuk) zijn de challenges waar je binnen een bepaalde tijd een bepaalde snelheid moet halen. Een keer moest ik dat op een kronkelige weg doen en een keer tegen het verkeer in. Dus wat doe ik...? Beide keren draai ik om: bij die kronkelige weg was vlak achter met een kaarsrechte snelweg en bij die andere opdracht reed ik dus gewoon met het verkeer mee. Binnen no time had ik de snelheid gehaald en kon ik de challenge positief afsluiten. Het maakt dus geen ene moer uit waarheen je rijdt! Ha! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Vanmiddag een Ferrari Enzo gekocht, echt heerlijke auto!
Daarna een ducati 999 uitgedaagd en gewonnen terwijl Bach - Toccata In D Min opstond, echt prachtig! :9

Maar daarnaast heb ik nog wel steeds te maken met lag wanneer ik iets wil typen :| Ik druk op T, spel freezed even, dan kan ik typen, druk ik enter, spel freezed weer, en dan kan ik weer verder.. Ik had dit ookal met serial invoeren en character maken.. :? Terwijl ik speel op 1280x1024 met AA 4X zonder enige hapering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

doet 't niet :'(

of een soort best buy guide (hoewel ik koop altijd gewoon de best handelende auto :P )

vind het overigens erg jammer dat veel auto's nog niet op de PC zijn, neem bijv. die paar spykers, die RUF Porsche's, Lexus...

ook heerlijk 347 met een Kawa. zal eens kijken of die MV F4 sneller gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Jongens, waar kan ik mijn lamborghini en mijn ford gt tunen?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:36:
Zal de vraag nog maar eens stellen,heb nu alles geprobeerd )denk ik'

Hoe kom ik in godsnaam op de TDU server?

Als ik in probeer te loggen krijg ik de melding dat ik mijn netwerk status moet controleren. Heb al een DMZ aan staan,firewalls uit gehad. Alles zonder resultaat.

Who can help me...? ;( ;( ;(
Ik weet alleen dat deze foutmelding ook kan komen doordat je de zelfde nick gebruikt die je ook tijdens de beta gebruikt hebt. Check anders de Atari forums :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok beste mensen een club forum is beschikbaar, is wat handiger ivm het organiseren van races etc. waar dit forum volgense mij niet voor is bedoeld, dus wilt afspreken of racen met een club voornamelijk GOT mensen van hier kom dan binnen.

http://vmacnl.galaxyproductions.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:03:
[...]

edit: maar dit is niet echt de plek om alle andere problemen die ik met m'n netwerk heb te bespreken, gaat me alleen om dat ik niet gewoon m'n singleplayer race kan uitrijden zonder internet.
Ligt aan TDU denk ik hoor. Heb er zelf ook last van en heb de WRT54GS. Na enkele minuten valt mijn netwerkverbinding ook weg. Netwerk is overigens altijd online geweest en heb zelfs het zendvermogen verhoogt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
_MaLa_ schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:08:
[...]

Ik weet alleen dat deze foutmelding ook kan komen doordat je de zelfde nick gebruikt die je ook tijdens de beta gebruikt hebt. Check anders de Atari forums :o
Dat heb ik nu opgelost,alleen krijg ik nu ongeldige key... Is van mijn vorige install. Heb nu de originele gekocht maar na installeren vraagt hij niet meer om de key.. Weet iemand een manier het te veranderen??? Uninstall helpt niet .

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb TDU nou ook, heb ik het geinstaleerd, ga ik vol verwachting spelen, draait het spel voor geen meter, terwijl mijn specs echt okee zijn. :( Het spel zou makkelijk moeten draaien op een;
Pentium M740 @ 2.6Ghz
Asus X850XT PE 590/600
2X512MB DDR500 GEiL

Maar nee, het draait niet eens op low 640x480 :( Of staat er iets fout, AA staat uit, ik zal eens de laatste drivers downloaden, maar ik betwijfel het. :(

Wat een miskoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

kan niet connecten met de servert... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Shva schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:33:
kan niet connecten met de servert... :(
Firewall / Virusscanner probleem.... Was bij mij ook (McAfee Enterprise)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
edit : nodeloze frustratie van mezelf

[ Voor 72% gewijzigd door spl3ndr op 04-03-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
FiXeR.nl schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:31:
Ik heb TDU nou ook, heb ik het geinstaleerd, ga ik vol verwachting spelen, draait het spel voor geen meter, terwijl mijn specs echt okee zijn. :( Het spel zou makkelijk moeten draaien op een;
Pentium M740 @ 2.6Ghz
Asus X850XT PE 590/600
2X512MB DDR500 GEiL

Maar nee, het draait niet eens op low 640x480 :( Of staat er iets fout, AA staat uit, ik zal eens de laatste drivers downloaden, maar ik betwijfel het. :(

Wat een miskoop
Pentium M 740 is een mobiele processor... Speel je op een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:19:
[...]

Dat heb ik nu opgelost,alleen krijg ik nu ongeldige key... Is van mijn vorige install. Heb nu de originele gekocht maar na installeren vraagt hij niet meer om de key.. Weet iemand een manier het te veranderen??? Uninstall helpt niet .
Locatie al gevonden :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 15-09 15:52

ThunderNet

Flits!

Wetterhahn schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:38:
[...]

Pentium M 740 is een mobiele processor... Speel je op een laptop?
Je kunt Pentium M's ook gewoon in PC zetten :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
ThunderNet schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:44:
[...]

Je kunt Pentium M's ook gewoon in PC zetten :)
Idd, zit in mijn desktop.

Ik heb het probleem. Het stuur. :(
Zonder stuur kan ik gewoon netjes spelen met een strakke framerate, zodra ik met stuur ga spelen kan ik niet eens fatsoenlijk wegrijden, dan is het 0.5FPS :(

Is hier een patch voor? Want met een tobo speelt het dus voor geen meter, ik heb niet voor niks een mooi stuurtje! ;)

Nu bedenk ik me ineens, DTM3 had hier ook last van, maar dat was opgelost door force feedback uit te zetten, ik zal dat straks eens proberen, maar eerst Shrek 2 kijken :P . Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
[...]

beter is de race "180 mph nogwat", kun je doen als je champion bent dacht ik,
70.000 verdienen in 15 seconden :P 180 graden draaien rijden, en 15 sec later heb je 70k erbij

heb nu btw zo'n 6 huizen en een leuke motor/auto collectie :9 (zit op ongeveer 45% completed)
ben even aan het sparen voor een Mclaren F1 GTR, ik had eerst een saleen s7 tuned maar vond zijn handling een beetje slecht

Lamborghini - Murciélago Coupe Tuned
Lamborghini - Gallardo SE
Lamborghini - Gallardo Spyder
Ferrari - 575M Maranello
Ferrari - F430
Ferrari - F430 Spider
Koenigsegg CC8S (tuned, 424 km/u)
Ford - GT
Ford - Mustang GT Coupe
Ford - Mustang GT Convertable
Maserati - MC12
Corvette - C6
Corvette - Z06
Corvette - Camaro Z-28
Nissan - 350Z NISMO S-TUNE
Mercedes-Benz - SL 65 AMG
Mercedes-Benz - CLK 55 AMG
Mercedes-Benz - SLK 55 AMG
Aston Martin - Vanquish S
Aston Martin - V8 Vantage
Aston Martin - DB9 Coupe
MV Agusta - F4 Tamburini (Tuned 0-100 2,5 s, max 336km/u)
Kawasaki - Z1000
Ducati - 999 R

[ Voor 8% gewijzigd door fusion.fake op 03-03-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:52:
[...]

Idd, zit in mijn desktop.

Ik heb het probleem. Het stuur. :(
Zonder stuur kan ik gewoon netjes spelen met een strakke framerate, zodra ik met stuur ga spelen kan ik niet eens fatsoenlijk wegrijden, dan is het 0.5FPS :(

Is hier een patch voor? Want met een tobo speelt het dus voor geen meter, ik heb niet voor niks een mooi stuurtje! ;)

Nu bedenk ik me ineens, DTM3 had hier ook last van, maar dat was opgelost door force feedback uit te zetten, ik zal dat straks eens proberen, maar eerst Shrek 2 kijken :P . Ik hou jullie op de hoogte!
FF is idd het probleem helaas m8, ik zit met hetzelfde, als je iets terug leest had ik gepost hoe je FF uit kon schakelen ( voor mijn stuur tenminste) ingame kun je volgens mij FF niet uitzetten.

Ik hoop ook op een patch want met FF en stuur rijden is toch wel het mooist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Is er ook een shop waar ik me Alfa kan Tunnen ? Ik kan ik heb nu 2 shops gevonden maar een is voor Japanse auto's en een voor Amerikaanse.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Komop jongens, de afgelopen paar posts bestaan voor 80% uit vragen die in de 25 posts daarvoor al beantwoord zijn. Zullen we het een beetje netjes houden en even voor het posten een paar steekwoorden in de search gooien? En het slowchat gehalte kan ook wel wat omlaag.

Ook zijn lijstjes met welke auto's je allemaal al hebt gekocht niet zeer interessant voor de rest van GoT.

offtopic:
En, ja ik weet dat ik een zwart kleurtje heb, maar het word wel heel erg nu.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 03-03-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Astennu schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:05:
Is er ook een shop waar ik me Alfa kan Tunnen ? Ik kan ik heb nu 2 shops gevonden maar een is voor Japanse auto's en een voor Amerikaanse.
Op de conceptcars na kunnen alle auto's en motoren uit het spel getuned worden, dus ja, er is ook een Forza Tuner voor oa Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini en Maserati. Waar? Lees de startpost.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:19:
[...]

Ik kreeg in eerste instantie ook de melding invalid key, volgens mij klikte ik toen op new profile toen annuleerde ik dat en probeerde ik weer met mijn "oude" profiel in te loggen en toen kreeg ik de mogelijkheid om een nieuwe key in te voeren. Die werd toen geaccepteerd en daarna kreeg ik ook die melding dat ik mijn netwerkstatus moest checken. Hoe heb jij dat probleem opgelost of heb je gewoon een nieuw profiel gemaakt? (Ik heb al even zitten zoeken op de Atari forums, maar heb het zo snel nog niet gevonden.)

Verder ben ik het eens met fsfikke. Belachelijk veel posts zijn weer vragen die makkelijk zelf te vinden zijn door even te zoeken in dit of een van de vorige topics of zijn compleet overbodige posts (spel gekocht/spel binnengekregen/spel geld niet waard/enz).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Laatst online: 15-09 12:11
Heb gister het spel "gekocht" en ben ermee aan de slag gegaan. In eerste instantie met het keyboard, maar dat is toch niet alles.

Vandaag mijn oude racestuur maar eens onder het stof vandaag gehaald en proberen te installeren. Eerst een oude 5.1 soundcard in mijn pc voor de gamepoort. Stuur geconfigureerd en daar begon het gezeik. Bij het opstarten van TDU kreeg ik meteen een mooie GPF. Toen heb ik het spel opnieuw geinstalleerd wat geen verschil maakte. Vervolgens heb ik mijn Standard Game Port uitgeschakeld en toen wou die wel starten :?.

Wat een prachtige game, normaal was ik na een uurtje uitgeken op een racegame. Maar deze is echt geweldig. Wat een mogelijkheden! Ik ga maandag meteen een exemplaar in de winkel halen zodat ik ook online kan genieten van deze prachtgame. Heb nog even getwijfeld om de G25 te bestellen maar dat vind ik dan weer een beetje teveel van het goede.

Toch heb ik in deze game nog een aantal bugs gevonden, maar deze zijn niet storend.

Ohjah, bijna vergeten te melden. Ik heb helemaal geen last van framedrops of een lage framerate bij het gebruik van mijn stuur. Force Feedback heb ik ingeschakeld en heb geen problemen.

CPU: 4200+ x2
Mem: 2gb DDR
Graka: 1950XT

[ Voor 14% gewijzigd door T i M op 03-03-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Virtuele Motor en Automobiel Club is nu ook in het spel actief en gereed, als u wilt joinen dan sta ik nu bij de club lees het club forum for info waar het clubhuis zich bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

is er iemand die de cover al (ingescand) heeft? deze zou ik graag willen hebben. Ik heb de originele cd gebrand, zodat ik hem zowel bij me vader en moeder kan spelen en alles graag netjes in doosjes bewaar. :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:29
CyberOps31

begrijp dat je een nog een club hebt aangemaakt? zie je niet in de GoT club namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodian50 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:55:
is er iemand die de cover al (ingescand) heeft? deze zou ik graag willen hebben. Ik heb de originele cd gebrand, zodat ik hem zowel bij me vader en moeder kan spelen en alles graag netjes in doosjes bewaar. :)
Als je de backup van je originele dvd probeert te installeren, krijg je een melding dat je je originele dvd moet plaatsen. :P heb eht zelf ook geprobeerd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee klopt tomm je kunt namelijk maar bij 1 club lid zijn en aangezien het hier toch niet echt een club forum is dacht ik moet toch iets speciaals maken, als je nou mijn club joint dan maak ik jou toch gewoon vice-president beheren we hem samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Kan iemand vertellen hoe dit spel draait op een 7900gt/1950gt/1950 pro? Ik lees alleen ervaringen van mensen die een kaart hebben die vergelijkbaar is met een 7600gs (x800 bv), en daar gaat het allemaal redelijk bagger zo te zien (ik heb ook tijdelijk een 7600gs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Boogieman82 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:36:
[...]

Firewall / Virusscanner probleem.... Was bij mij ook (McAfee Enterprise)
op dit moment lukt het niet bedoel ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
leonpwner1 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:09:
Kan iemand vertellen hoe dit spel draait op een 7900gt/1950gt/1950 pro? Ik lees alleen ervaringen van mensen die een kaart hebben die vergelijkbaar is met een 7600gs (x800 bv), en daar gaat het allemaal redelijk bagger zo te zien (ik heb ook tijdelijk een 7600gs).
Op mijn 1950pro (agp) draait het goed, een stuk beter dan op mn vorige X800Pro.

Alleen (en hier heb ik nog geen antwoord op) heb ik raar genoeg bij elke instelling dezelfde framerate. Haal altijd 20-25 fps. Op 640x480 met alles laag, maar ook op 1680x1050 met alles high, AA en HDR. Vind dit vrij jammer, kan dus het spel niet wat soepeler krijgen door instellingen lager te zetten. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Heb al wat met de videokaartdrivers zitten klooien maar dit verhelpt het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Erg irritant... Sta je op de kaart, klik ik op je om naar je toe te komen, maar blijkbaar denkt het spel dat je niet in dezelfde instance hoeft te zijn als ik naar je toe wil :X

Toch een ERG groot nadeel hieraan. Waarom niet simpelweg een functie inbouwen zodat je namen kunt intypen? :/

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.