[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zou veel handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad niet eenvoudig om een specifiek iemand te vinden. Maar ja, ben nu vriend van Thomm99 en kom zo hopelijk ook in de GoT-club. Trouwens ook meteen $10k armer, stond direct stil tegen wat verkeer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ohjah, bijna vergeten te melden. Ik heb helemaal geen last van framedrops of een lage framerate bij het gebruik van mijn stuur. Force Feedback heb ik ingeschakeld en heb geen problemen.
Welk stuur is dat als ik vragen mag ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb er ook geen last van met mijn Driving Force Pro ik heb het overigens nu wel uit staan omdat ik dan helemaal slecht rijd :X

nu is er alleen het probleem opgetreden dat m'n auto's rijden alsof m'n driving aid helemaal is uitgeschakeld (stond op de 'beginnersstand' :X ) met m'n (getunde) enzo heb ik nu in z'n 3 nog wielspin als ik plank terwijl ik dit echt niet had, opeens pats boem was het er :'(
een vlugge reboot van heel m'n systeem verhielp het probleem :)
-edit- nu is het er weer... als ik een andere auto selecteer en dan weer m'n enzo is het weer goed... :'(

verder vraag ik me af waar ik een nieuw motorpak kan kopen.. alle kledingzaken die ik af ben geweest hebben het niet :'(

[ Voor 27% gewijzigd door GoldenSample op 03-03-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:42:
Het is inderdaad niet eenvoudig om een specifiek iemand te vinden. Maar ja, ben nu vriend van Thomm99 en kom zo hopelijk ook in de GoT-club. Trouwens ook meteen $10k armer, stond direct stil tegen wat verkeer....
ja ik knalde er ook vol op :P was leuk race-je
zal zo ff naar de club komen, ben ook druk in windows dus hoop dat ik je daar tref. invite ik je ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welke club gaat de GoT'ers nu...? Het lijkt me niet handig twee rivaliserende GoT-clubs te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Laatst online: 02-09 00:05
Ik zal ook maar even melden dat ik geen problemen heb met Force Feedback icm TDU. Ik heb een Logitech G25, en een X800XT PE @ 570/1200, draait 1284*1024 @ medium en AA2x toch best lekker. Rond de 28fps.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:57:
Naar welke club gaat de GoT'ers nu...? Het lijkt me niet handig twee rivaliserende GoT-clubs te hebben. ;)
Kom anders even naar #GoT-TDU op Quakenet IRC (tweakers IRC kan ik niet naar connecten om een of andere reden), dan valt het wat makkelijker om dingen te coordineren...

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Sipio schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:59:
[...]

FF is idd het probleem helaas m8, ik zit met hetzelfde, als je iets terug leest had ik gepost hoe je FF uit kon schakelen ( voor mijn stuur tenminste) ingame kun je volgens mij FF niet uitzetten.

Ik hoop ook op een patch want met FF en stuur rijden is toch wel het mooist :)
Thnx dude, hij werkt nou perfect!

Maar ik heb nog een vraagje, kun je dit spel ook over LAN spelen? En hoe dan? :9 Dat zou namelijk helemaal perfect zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
ChromeBallz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:02:
[...]

Kom anders even naar #GoT-TDU op Quakenet IRC (tweakers IRC kan ik niet naar connecten om een of andere reden), dan valt het wat makkelijker om dingen te coordineren...
Ik zie er niemand?

edit @ hierboven: waarom lan? wat is er mis met internet?

[ Voor 8% gewijzigd door CyPh op 03-03-2007 22:08 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
CyPh schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:07:
[...]

Ik zie er niemand?

Voor op een Lan Party? Dus gewoon 0 lag racen tegen elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is inderdaad handiger als we gewoon 1 club hebben, heb er een speciaal forum voor is toch ook handiger dan hier alles door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
hehe zou wel het makkelijkste zijn, ik weet ook niet wie ik moet aanspreken.
Wat is de url van het forum?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
CyPh schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:07:
[...]

Ik zie er niemand?

Ik ben er nu, was wat mis met mijn perform...

IIG, aangezien er in het spel een belabberde support is voor chatten, dan maar iets oog waar mensen met elkaar in contact kunnen komen? Forum kan ook, maar da's een beetje sloom als je even snel wilt chatten :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://vmacnl.galaxyproductions.net

vmacnl staat voor Virtuele Motor en Automobiel CLub Nederland.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Niemand hier die vage/niet werkende dashboards bij de McLaren GTR bijvoorbeeld of de Mustang ehh ook GTR achtig iets/race versie ??

Wat betreft dashboards echt super veel bugs gezien :X

Verder wel grappig : Iets van 10 van die auto wegbreng missies gedaan => Veel geld => Huis aan de andere kant van het eiland voor 1.250.000 gekocht en vervolgens in de cel na een opstootje met de politie :+

Test Drive bij de dealers FTW!!! verder : Super veel auto's gereden zo heb je toch nog lol als je geen geld hebt :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
nero355 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:12:
Niemand hier die vage/niet werkende dashboards bij de McLaren GTR bijvoorbeeld of de Mustang ehh ook GTR achtig iets/race versie ??

Wat betreft dashboards echt super veel bugs gezien :X
Heb nog niet gek veel dashboard bugs gezien, alleen in de TVR Sagaris een wegdrijvend TVR logo op het stuur :o

Deze game is geloof ik ook wel erg CPU afhankelijk. Heb net even getest met mn Athlon3000+ op stock (1.8 ghz) en overclocked op 2.5 ghz en het spel draait bij de overclock echt een heel stuk soepeler. Het gehakkel in de stad is voor het grootste deel dan verdwenen en de besturing is een stuk fijner. Het gekke is dat FRAPS een fps van 22 aan blijft geven terwijl dat op 1.8Ghz ook zo is. Volgens mij klopt dat programma gewoon niet, aangezien het op 640x480 dus ook 20a25 fps is :/

Verder een heerlijke game. Nu het het goed draait is het een stuk leuker. Ik baal wel erg dat mn G25 niet werkt. Raar dat het bij anderen wel goed werkt. Hopelijk wordt dit probleem in een zo snel mogelijke patch verholpen. Met gamepad sturen is lang niet zo leuk als met een goed stuurtje :P

[ Voor 48% gewijzigd door Neofloppy op 03-03-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Grr.. om die CC8 zonder een kras terug te krijgen bij de "dealer" vergt een hoop van mijn zelfbeheersing. Ik wil ZO graag het gas intrappen dat ik al 4 keer opnieuw heb moeten beginnen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

echt lol,

net ff 80.000 verspilt, werd 2 keer aangehouden. Weg poen
Daarna 2x moeten zitten, omdat me geld opwas

Was ff met me Lambo rondje eiland aan het doen. Tja, dan kom je op stukken dat je gewoon paar minuten volgas rijd

Rij het nu trouwens met toetsenbord. Stuur is niet te doen. Ook zonder FF heb ik probs. Met tobo gaat het aardig, behalve de 100% CPU load whaha :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Poeh, heb ik even mazzel dat mijn G25 het wel doet..

Anyways, wat ik nog steeds érg dom vind, met auto-transport missies of the modellen wegbrengen etc, is dat als je ook maar even de berm aantikt, dat er dan gelijk punten/geld vanaf gaat. Je mag gerust met 400 tegen een muur aanknallen, als je maar niet het gras raakt. Want oweee, als er een grassprietje op komt, is het nie best! :9

VOlgens mij heefti emand het ook al eens eerder gezegd, de wegen hebben imo te weinig polygonen. Als je over een bergje gaat, kun je de platte vlakken echt zo tellen; vandaar ook dat het zo verschrikkelijk hobbelig altijd is. Misschien dat er ooit nog eens een high-poly patch uitkomt... :)

En trouwens, wie heeft nog meer dat het geluid grotendeels uit de linkerkant komt? Ik moet die balans echt zowat 90% op rechts zetten om het wat gelijk te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-ZeuZ schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:14:

En trouwens, wie heeft nog meer dat het geluid grotendeels uit de linkerkant komt? Ik moet die balans echt zowat 90% op rechts zetten om het wat gelijk te krijgen 8)7
Eindelijk, iemand met hetzelfde probleem. Heel frustererend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:30:
[...]

Eindelijk, iemand met hetzelfde probleem. Heel frustererend :(
Ik ga zo ook ff racen.. :) Trouwens... Neem eens ff een kijkje naar de maan (de echte). Die ziet er nu erg bijzonder uit... :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 09-09 18:46
The_Alchemist schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:45:
[...]

Ik ga zo ook ff racen.. :) Trouwens... Neem eens ff een kijkje naar de maan (de echte). Die ziet er nu erg bijzonder uit... :)
Vind het wel meevallen :P Net of er een normale wolk voor hangt (en blijft hangen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Wat mij opvalt he, ik heb een G25 en heb Dualcore. Iemand anders hier heeft een G25 en een Core 2 Duo. Nog iemand anders heeft een G25 en een singlecore. Bij de 1e 2 personen werkt alles perfect. Bij de singlecore echter niet :o Zo ook bij FiXeR: die heeft singlecore! Het probleem zit hem dus erin dat de Force Feedback processorkracht neemt.

Nu heb ik dit bij DTM ook gehad op mijn singlecore-pc destijds. Het scheen (bij mij) dat het probleem pas plaatsvondt toen Windows Service Pack 2 op mijn pc stond. De oplossing was als volgt: spel starten, alt-tab en dan ctrl-alt-del. Dan het proces opzoeken en de priority op "high" zetten. Als het goed is is dan het probleem verholpen.

Uiteraard kun je ook een batch bestandje schrijven waarmee het spel automatisch met prioriteit "high" gestart wordt. Daarvoor moet je een "new shortcut" aanmaken en in het veld waar "type the location of the item" staat, de volgende regel neerzetten:

code:
1
%windir%\system32\cmd.exe /c start "" /high "x:\...\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe"

Uiteraard is de "x:" en de "..." voor eigen invulling op je eigen pc.

Ik hoor snel genoeg wel of het werkt denk ik :D

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

wie add mij aan de club? ik ben Jostheboss ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen met een stuurtje misschien wel interessant:

V. Peripherals, Gamepads, and Steering Wheels

These devices are not officially supported by Test Drive Unlimited. However, DirectInput-compatible devices can have their functions mapped to functions inside of the game by going into the Options panel. The following DirectInput-compatible devices have been tested:

Thrustmaster RGT PRO Clutch Edition (3 pedals)

Thrustmaster Rally GT PRO Force Feedback
Thrustmaster F1 Force Feedback
Thrustmaster NASCAR Pro Force Feedback 2
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback
Thrustmaster ENZO Force Feedback
Thrustmaster ENZO 2-in-1 Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster ENZO Wireless Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)

Thrustmaster Dual Trigger Wireless PC
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Wireless Rechargeable
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Version 1, 2, 3, 3.2 and 4 (Note: No Force Feedback on these gamepads)
Thrustmaster Firestorm Dual Power Version 1, 2, 3, 3.2 and 4
Thrustmaster 360 Modena Force UPAD
Thrustmaster T-Mini 2-in-1
Thrustmaster T-Mini 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1 Rumble Force

Logitech Rumblepad 2

Logitech MOMO Force

Logitech MOMO Racing

Logitech G25

Microsoft Xbox 360 Controller for Windows

Saitek P880

Saitek P990

Saitek P2600

Saitek P2900

Saitek R220 Digital

Please note that rumble may not be present on some of these devices, such as the Saitek P2600 or Microsoft Xbox 360 Controller for Windows, due to these devices not supporting Immersion’s I-FORCE SDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Ik heb toch niet echt een super processor (P4 2.6Ghz Prescott) maar wel een G25 en TDU draait gewoon soepel op 1680x1050 medium detail (Nvidia 7600GS). Ik heb nergens problemen mee.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:52
Ik heb hem ook vanmiddag gekocht, en heb destijds ook de beta gedraaid... Maar wat ik nog steeds zwaar irritant vind is dat ik nie kan alt-tabben :(
Als ik daarna terug komt staat alles te knipperen en te atifacten... Is mijn karakter opeens kaal enz enz... En dat gebeurd ook vaker als ik bijvoorbeeld tijdens het spelen instellingen verander.
Ook vind ik de auto's (die ik tot nu toe heb gereden) behoorlijk dweilen op de weg... Ben live for speed gewend en dan gaat de auto gewoon heen waar ik wil :+ Krijg stuurtje ook nie lekker ingesteld, een klein tikje en ik schuif 5 banen op :/ Remmen is ook direct halve noodstop. Maar grafisch is het echt WOW.. Hoop dat er snel een patch uit komt die de hele game een wat stabieler gevoel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Neoflip schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:59:
[...]

Vind het wel meevallen :P Net of er een normale wolk voor hangt (en blijft hangen) ;)
Ik zag duidelijk een rode gloed. Die is inmiddels verdwenen. Nu maar wachten op de volgende 'penumbra', want het ziet er wel bijzonder uit.... Kunnen ze niet zoiets in TDU regelen dan (om het maar ontopic te houden voor zover.. :9 )

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
@Boxman:

Ik zat alles ook eens te lezen en kwam op hetzelfde idee, dualcore zou best logisch zijn.

Ik heb zelf ook dualcore amd x2 2.4ghz met een logitech G25 en merk geen vertraging tijdens het gamen.

Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een online profile bij gamespy te maken, hij blijft zeuren dat de nickname in use is ofzo :S

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van het volgende 'probleem'?

Mijn AMD Athlon x2 3800+ geeft zich maar voor 70%.... Terwijl er een x1950pro in zit, die zou de CPU wel op 100% moeten laten werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Om ook nog ff op dat dual core terug te komen, ik had dus met mijn microsoft sidewinder ook de fps problemen, echter heb ik wel een dual core cpu (E6600)

Maar dat ding van mij is al wat outdated dus dat zou het ook kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
R-B schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:29:
echt lol,

net ff 80.000 verspilt, werd 2 keer aangehouden. Weg poen
Daarna 2x moeten zitten, omdat me geld opwas

Was ff met me Lambo rondje eiland aan het doen. Tja, dan kom je op stukken dat je gewoon paar minuten volgas rijd
Als ik gepakt wordt door de politie dan doe ik snel ctrl+alt+del en zijn proces killen, wordt me veel te duur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Laatst online: 21:15

SilencerNL

No remorse

D. Ninjai schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:59:
[...]

Als ik gepakt wordt door de politie dan doe ik snel ctrl+alt+del en zijn proces killen, wordt me veel te duur. :P
Inderdaad... Had gisteren 3 schilden, probeerde weg te komen van de politie, maar dat lukte niet echt. Had inmiddels 15 auto's gecrashed, en moest uiteindelijk een boete betalen van 75.000 dollar!!!

Daar ging me geld, dus maar gauw even die proces killen... werkt best goed >:)

Trouwens, kan iemand mij uitnodigen voor de GoT club? Mijn nickname = NLSilencer thanks

[ Voor 8% gewijzigd door SilencerNL op 04-03-2007 10:13 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik heb dit spel nu geprobeerd op mijn pc, maar wat gaat dat sloom zeg. M'n pc moet toch wel iets meer kunnen dan 640x480 op de laagste opties? Ik heb een Pentium D930 @ 3,5 GHz, 2 gig, 6800GT. Trouwens is dat nog zonder m'n stuur. Vanaf 800x600 krijg ik al te veel lag in m'n muis.

Kan me niet voorstellen dat die op een geforce 6200 of ati x1300 kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Boxman schreef op zondag 04 maart 2007 @ 01:08:
Wat mij opvalt he, ik heb een G25 en heb Dualcore. Iemand anders hier heeft een G25 en een Core 2 Duo. Nog iemand anders heeft een G25 en een singlecore. Bij de 1e 2 personen werkt alles perfect. Bij de singlecore echter niet :o Zo ook bij FiXeR: die heeft singlecore! Het probleem zit hem dus erin dat de Force Feedback processorkracht neemt.

Nu heb ik dit bij DTM ook gehad op mijn singlecore-pc destijds. Het scheen (bij mij) dat het probleem pas plaatsvondt toen Windows Service Pack 2 op mijn pc stond. De oplossing was als volgt: spel starten, alt-tab en dan ctrl-alt-del. Dan het proces opzoeken en de priority op "high" zetten. Als het goed is is dan het probleem verholpen.

Ik hoor snel genoeg wel of het werkt denk ik :D
Diut werkt niet hier, men CPU heeft al 100% cpu load. Zonder als ik dit doe. Het feit komt er op neer. De nieuwe pc moet heel gauw komen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op zondag 04 maart 2007 @ 01:53:
Ik heb toch niet echt een super processor (P4 2.6Ghz Prescott) maar wel een G25 en TDU draait gewoon soepel op 1680x1050 medium detail (Nvidia 7600GS). Ik heb nergens problemen mee.
Ik heb dezelfde grafische kaart als jij en een p4 2.9 ghz pentium een een momo force feedback stuur. Ik kan het spel alleen in de laagste resolutie spelen met details op laag. Als ik op een hogere resolutie speel dan knippert mijn beeld heel erg en loop het spel gewoon vast. Heb jij iets bijzonders gedaan? Of zou je de laatste drivers eerst moeten halen (als die er zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een gemodificeerde ini file van de fx en weather,heb hem zelf ook gedownload en het werkt wel.maar begrijp het niet,heb een core 2 duo met 2 gig en een 7900 gtx,en nog loopt het niet 100% plus een g25,maar deze heeft geen invloed op de fps.

ps: wie belang bij de ini files heeft moet maar het maar ff zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Voor mensen met fps problemen, of vage artefacts als wegvallende textures etc. Probeer eens in je nvidia/ ati panel je anti-aliasing uit te zetten en dit alleen ingame aan te doen. Op de een of andere manier lijkt dit te conflicteren. Andere ingame fps vretende optie is de motion blur.

Een andere optie voor nvidia users om ff coolbits te downen en max frames to render ahead op 0 te zetten.

Toen ik dit uit had geen fps hits meer en kan nu alles full draaien op een a64 3200+ met een 7900GTO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-S
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-02-2024

J-S

ff een vraagje of iemand anders de zelfde problemen heeft als dat ik heb. Soms als ik het spel start gaat het beeld echt heel raar doen dan moet ik ff het spel opnieuw opstarten en dan gaat het wel weer goed. En wat ik ook veel heb en wat ook best irritant is is dat auto's spontaan in de lucht vliegen en dan op jouw landen of net voor jouw. En als ik mijn gas los laat gaat mijn hele beeld schokkerig doen. Heeft iemand hier een oplossing voor of is het wachten op de eerste patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dat eerste probleem heb ik soms ook, eben met alt tab terug naar windows en hij doet het weer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf me overigens afvragen of de servers van TDU nu wel of niet beschikbaar zijn. Ik kan namelijk niet goed zien of ik online ben of niet. Ook al zie ik allerlei namen langs flitsen. Dit alleen zijn dat zulke duffe namen dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat dat online gamers zijn. TDU blijft namelijk aangeven dat de servers niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
T-Blizzard schreef op zondag 04 maart 2007 @ 02:07:
Ik heb hem ook vanmiddag gekocht, en heb destijds ook de beta gedraaid... Maar wat ik nog steeds zwaar irritant vind is dat ik nie kan alt-tabben :(
Als ik daarna terug komt staat alles te knipperen en te atifacten... Is mijn karakter opeens kaal enz enz... En dat gebeurd ook vaker als ik bijvoorbeeld tijdens het spelen instellingen verander.
Ook vind ik de auto's (die ik tot nu toe heb gereden) behoorlijk dweilen op de weg...
Probeer eens met windows toets + D naar desktop terug te gaan en ook weer zo terug te schakelen naar TDU. Bij mij werkt alt+tab bijna altijd goed, maar soms idd even niet (eigenlijk alleen op m'n laptop met Nvidia 7600Go) en dan kan ik dat oplossen door met windows toets + D even heen en terug te schakelen.

Verder heerlijke game. Na de 2 beta's is dit opnieuw erg leuk om te spelen. Ook ik heb een G25 en geen enkel probleem met FF, nul framedrops.. loopt gewoon heerlijk op m'n X2 4600+, 2gig en 1900xt pc'tje.

[ Voor 10% gewijzigd door B-Buster op 04-03-2007 12:03 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:00:
Ik blijf me overigens afvragen of de servers van TDU nu wel of niet beschikbaar zijn. Ik kan namelijk niet goed zien of ik online ben of niet. Ook al zie ik allerlei namen langs flitsen. Dit alleen zijn dat zulke duffe namen dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat dat online gamers zijn. TDU blijft namelijk aangeven dat de servers niet beschikbaar zijn.
Als het goed is kun je die AI namen uitschakelen in het optie menu, heb ik ook gedaan en de enige namen die ik af en toe zie zijn zeker andere online gamers.

Vindt het zowiezo wel leuk dat je af en toe gewoon iemand tegenkomt, was gisteravond relax met mijn tour langs alle car dealers bezig toen ik ineens 2 stipjes achter mij op dat GPS ding zag, bleken 2 (aan de namen te zien duitse) motorrijders te zijn die wat aan het rondscheuren waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok AI is uit alleen kan ik in mijn profiel gamespy niet aanvinken ben ik nu on of offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb de demo van dit spel op de Xbox en nu ook het spel op de PC. PC is wel een stuk mooier alleen een X1900 XTX draait lang niet soepel. Verder heb ik 2 GB ram en een Dual core 2800 MHz AMD.

Ik draai nu 1680-1050 High zonder AA. Als ik 1920-1200 wil wat de max van me 24" is en 4x AA moet je wel een snellere kaart hebben of Crossfire/SLI.

Verder vind ik het wel een mooi spel. Alleen je kunt niet echt dingen aan je auto veranderen ( Zo ver ik nu weet ) Heb nog geen winkel gevonden waar ik rim's en spoilers kan kopen. Maar misschien kom ik die nog wel tegen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
Astennu schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:41:

Ik draai nu 1680-1050 High zonder AA. Als ik 1920-1200 wil wat de max van me 24" is en 4x AA moet je wel een snellere kaart hebben of Crossfire/SLI.
dit is het zwaarste spel wat ik tot nu toe tegen ben gekomen..

zelfs een g80 gaat peentjes zweten in deze game..

heb m zelf op 4xaa/16xaf staat...en ingame alles volopen + hdr aan @ 1600x1200...40-50fps ongeveer......

met 8xaa/8xQ is er al niet meer te spelen, zo schokkerig

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 04-03-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Na eerst de game te hebben ontdekt via dit forum, heb ik wat filmpjes bekeken, o.a. van een franse journalist die even bij atari ging kijken. Daar zag je hem in de weer met een Nissan Skyline achter een pc met een G25. Cool dacht ik..

Na een tijdje kwam er een closed beta, helaas niet aan mee kunnen doen omdat je daarvoor lid moest worden van fileplanet, en daar had ik rond die tijd nog niet zoveel zin in.

Nog iets later kwam de open beta dan eindelijk. Met medetweakers tot ver in de nacht gewacht om erachter te komen dat de 1e twee dagen downloaden van de beta alleen mogelijk was voor, je raad het al, fileplanet subscribers. Toen maar een knoop doorgehakt om niet deze beta opnieuw te missen en lid geworden á 15 euro. Nog geen twee weken de game gespeeld met bijna tevredenheid (alleen dat irritante artifacts en kutgraphics net zoals veel andere users beschrijven)

Ik was verkocht. Dus denk, nou op het toetsenbord dit spel spelen doet het geen eer aan, en mijn oude Microsoft Sidewinder via de gameport op de geluidskaart weigert dienst i.c.m. TDU. Ik maar een G25 bestellen en TDU pre-orderen.

Gister ligt eindelijk TDU op de mat, ik installeren. Even graphics naar max zetten, wat wel mag met een X2 3800 2GIG ram en 7900 GT TOP (stock overgeclockte 7900GT), en ik denk lekker spelen maar!

Nou vergeet het maar! Game wilde eerst niet starten, gezeik over servers die niet available waren. Na m'n open beta profielen verwijdert te hebben werkte het wel, dan wel OFFLINE :(

Ik auto kopen, huisje kopen, op naar 1e race. Lekker achter mn G25. Ik denk, juistem, dit is vet. 1e race afgelopen, tik op next na het ontvangen van de cash, CRASH. Game doet nix meer en alt tabben e.d. werkt ook niet. Sindsdien m'n G25 weer afgekoppeld, samen met mn rumblepad, om het toetsenbord maar weer te proberen, maar je raad het al, game crasht na elke race of soms ook gewoon midden in het rijden naar een event.

Kortom, heb ik hier nu zoveel geld voor uitgegeven? De retail van deze game is nog gaarder dan de beta :(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
ride277 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:05:
, maar je raad het al, game crasht na elke race of soms ook gewoon midden in het rijden naar een event.
heb je iets overgeklokt toevallig, behalve de videokaart ?

ook aal eens op stock-settings geprobeert ?

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Detonator op 04-03-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 15-09 15:07
Damn als ik dat allemaal zo lees hier dan ga ik dit ook niet redden met mijn PC. Heb een P4 2,4 ghz met 768MB ram en een ATI Radeon 9000 kaartje :+. Mja, ga het toch proberen, wie weet op 640x480 of zo. Spel zelf lijkt me echt geweldig, heb hem voor de PSP ook al een tijdje, echt super _/-\o_.

Wel irritant dat de installatie maar 2 liedjes heeft op de achtergrond en ik ruim een half uur voor de install nodig heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ride277 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:05:
Na eerst de game te hebben ontdekt via dit forum, heb ik wat filmpjes bekeken, o.a. van een franse journalist die even bij atari ging kijken. Daar zag je hem in de weer met een Nissan Skyline achter een pc met een G25. Cool dacht ik..

Na een tijdje kwam er een closed beta, helaas niet aan mee kunnen doen omdat je daarvoor lid moest worden van fileplanet, en daar had ik rond die tijd nog niet zoveel zin in.

Nog iets later kwam de open beta dan eindelijk. Met medetweakers tot ver in de nacht gewacht om erachter te komen dat de 1e twee dagen downloaden van de beta alleen mogelijk was voor, je raad het al, fileplanet subscribers. Toen maar een knoop doorgehakt om niet deze beta opnieuw te missen en lid geworden á 15 euro. Nog geen twee weken de game gespeeld met bijna tevredenheid (alleen dat irritante artifacts en kutgraphics net zoals veel andere users beschrijven)

Ik was verkocht. Dus denk, nou op het toetsenbord dit spel spelen doet het geen eer aan, en mijn oude Microsoft Sidewinder via de gameport op de geluidskaart weigert dienst i.c.m. TDU. Ik maar een G25 bestellen en TDU pre-orderen.

Gister ligt eindelijk TDU op de mat, ik installeren. Even graphics naar max zetten, wat wel mag met een X2 3800 2GIG ram en 7900 GT TOP (stock overgeclockte 7900GT), en ik denk lekker spelen maar!

Nou vergeet het maar! Game wilde eerst niet starten, gezeik over servers die niet available waren. Na m'n open beta profielen verwijdert te hebben werkte het wel, dan wel OFFLINE :(

Ik auto kopen, huisje kopen, op naar 1e race. Lekker achter mn G25. Ik denk, juistem, dit is vet. 1e race afgelopen, tik op next na het ontvangen van de cash, CRASH. Game doet nix meer en alt tabben e.d. werkt ook niet. Sindsdien m'n G25 weer afgekoppeld, samen met mn rumblepad, om het toetsenbord maar weer te proberen, maar je raad het al, game crasht na elke race of soms ook gewoon midden in het rijden naar een event.

Kortom, heb ik hier nu zoveel geld voor uitgegeven? De retail van deze game is nog gaarder dan de beta :(
Al die problemen staan hier uitgebreid beschreven, zoekdie eens op en probeer de dingen die daar bij staan (dat online profiel aanmaken is uitgebreid aan bod gekomen bijvoorbeeld, net zoals bepaalde drivers die crashes veroorzaken)

@hieronder: Ken je Aphrodite? Misschien moet je haar een keer ontmoeten.
Ze is de search server van T.net.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Een maat van me zit met een probleem, tijdens het instaleren van de game (Legaal) hoeft hij geen serial in te vullen. Hij vermoed dat dit met zijn Beta serial heeft temaken.. Hoe veranderd hij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 21:59

Rayzman

+31 Rayzman

Je hoeft je key pas in te vullen bij de eerste keer opstarten van de game, niet bij installatie..

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Dat weet ik, hij kan gewoon een account aanmaken en gamen. Zonder zijn Fullversion serial in te vullen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Het was al een paar keer voorbij gekomen maar ik kom er nog steeds niet helemaal uit hoe je nou je eigen muziek kunt luisteren ingame.

heb een folder 'radio' aangemaakt in documents->TDU->savegame->profielnaam met daarin wat mp3 bestanden.
Met zo'n M3u lijst zal het mischien beter gaan maar ik heb totaal geen idee wat een m3u lijst of een m3u bestand is? :X

Maar volgens de handleiding worden ook gewone mp3 bestanden ondersteund dus dat probeerde ik maar kan ze ingame dus niet beluisteren, waarschijnlijk doe ik dus iets fout maar heb echt geen idee wat nou precies? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 15-09 15:07
Heb hem er nu opstaan. Hij opent, leest de cd, gaat netjes een window openen, fullscreen... En dan kom ik terug op het bureaublad -O-. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

fsfikke schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Al die problemen staan hier uitgebreid beschreven, zoekdie eens op en probeer de dingen die daar bij staan (dat online profiel aanmaken is uitgebreid aan bod gekomen bijvoorbeeld, net zoals bepaalde drivers die crashes veroorzaken)

@hieronder: Ken je Aphrodite? Misschien moet je haar een keer ontmoeten.
Ze is de search server van T.net.
Gezocht op driver + crash, krijg ik alleen jouw post. Gezocht op alleen driver, levert ook niks op! En even voor het idee, ik heb dit allemaal al geprobeerd:

- Reinstall
- Registry repair tool gedraaid
- Oude geluidskaart eruit gehaald
- Stuur afgekoppeld
- Gamepad afgekoppeld
- Nieuwe drivers stuur geprobeerd
- Drivers van videokaart gecontroleerd op nvidea site
- Volgorde installen logitech software veranderd (ergens op een forum gelezen)

Ik weet nu ff nix meer om te proberen...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:14

mokumouse

LOLstoel User

Sipio schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:26:
Het was al een paar keer voorbij gekomen maar ik kom er nog steeds niet helemaal uit hoe je nou je eigen muziek kunt luisteren ingame.

heb een folder 'radio' aangemaakt in documents->TDU->savegame->profielnaam met daarin wat mp3 bestanden.
Met zo'n M3u lijst zal het mischien beter gaan maar ik heb totaal geen idee wat een m3u lijst of een m3u bestand is? :X

Maar volgens de handleiding worden ook gewone mp3 bestanden ondersteund dus dat probeerde ik maar kan ze ingame dus niet beluisteren, waarschijnlijk doe ik dus iets fout maar heb echt geen idee wat nou precies? 8)7
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=m3u+list&meta= 8)7

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:26:

Je moet IN die radio folder weer andere folders maken (max. 4) om de mp3's in te zetten. Dus niet in de radio folder zelf. m3u is een playlist die je met bijv. winamp kan maken. Gebruik NIET de playlist van WMP want dan crasht TDU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik word gek van die freezes van een halve seconde midden in een race waardoor ik weer tegen een boom aan knal, ik heb het niet vaak (1x in half uur ofzo) maar het irriteert me wel. Verder leuk spelletje, stuk mooier en uitgebreider dan bijvoorbeeld NFS:C en sommige races zijn ook nog best moeilijk wat je van Carbon niet echt kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ride277 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Gezocht op driver + crash, krijg ik alleen jouw post. Gezocht op alleen driver, levert ook niks op! En even voor het idee, ik heb dit allemaal al geprobeerd:

- Reinstall
- Registry repair tool gedraaid
- Oude geluidskaart eruit gehaald
- Stuur afgekoppeld
- Gamepad afgekoppeld
- Nieuwe drivers stuur geprobeerd
- Drivers van videokaart gecontroleerd op nvidea site
- Volgorde installen logitech software veranderd (ergens op een forum gelezen)

Ik weet nu ff nix meer om te proberen...
Hmm dat is inderdaad wel het lijstje met opties ja...
Ik weet zeker dat het probleem met online accounts aanmaken opgelost kan worden, maar al die andere problemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Je zou ook een clean install kunnen proberen, maar dat zou ik wel als aller laatste optie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb nog een poging gedaan met TD, het idee is echt super, het ziet er super uit, kortom een recept voor een supergame.

Maar dat rij je voor het eerst met een auto weg, de besturing is om te :'( Ik rij met een G25, maar ik heb nog nooit een spel gespeelt dat slechter stuurder.... :'(

Helaas, voor mij geen TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Danielson schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:41:
Ik heb nog een poging gedaan met TD, het idee is echt super, het ziet er super uit, kortom een recept voor een supergame.

Maar dat rij je voor het eerst met een auto weg, de besturing is om te :'( Ik rij met een G25, maar ik heb nog nooit een spel gespeelt dat slechter stuurder.... :'(

Dat valt ook nog wel mee, gewoon even de eerste patch afwachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even instellen in je control menu. Ik had in het begin ook wat last met sturen maar nu gaat het prima. Het mooie van dit spel is dat er geen grenzen zijn. Ik bedoel je kunt met je car of bike gewoon de bossen in rijden of op het strand rondjes draaien echt grenzeloos. Alleen jammer dat ik de vooruit van mijn TT niet schoon kan maken. Zit na een tijdje vol met vliegen. Haha nee echt een supergame

En oh ja de politie in dit spel is echt irritant.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik vind het remmen ook een beetje extreem? Die banden blokkeren meteen, wat iemand hiervoor al zei, het is haast meteen een noodstop. Vooral met een tobo is dit amper te doen.En als ik voor de bocht rem en netjes zonder gas de bocht in rij slippen mijn banden nog :?

Verder heb ik ook last van artifacts als ik ge alt+tabd hebt. Verder ga ik nog een beetje kloten met die settings, want ik wil meer frames dan 20-30. Sturen is trouwens ook niet het makkelijkste met een tobo :x

Verder ziet het er erg gelikt uit, supersfeertje en mooi graphics. Het idee is leuk. mooi eiland, huisje kopen, autootje kopen, beetje cruisen, racen. Inderdaad nog een goede stabiliteitspatch zou deze game goed doen!

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Danielson schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:41:

Beargumenteer dan ook even wat jij zo slecht vind aan de besturing. Ik heb namelijk ook een G25 en ik vind de besturing gewoon fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net sprak iemand mij aan over een easteregg waarmee je op een apart eiland kan komen. Bekend hier?
http://youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Equalized schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:46:
Ik vind het remmen ook een beetje extreem? Die banden blokkeren meteen, wat iemand hiervoor al zei, het is haast meteen een noodstop. Vooral met een tobo is dit amper te doen.En als ik voor de bocht rem en netjes zonder gas de bocht in rij slippen mijn banden nog :?

Verder heb ik ook last van artifacts als ik ge alt+tabd hebt. Verder ga ik nog een beetje kloten met die settings, want ik wil meer frames dan 20-30. Sturen is trouwens ook niet het makkelijkste met een tobo :x

Verder ziet het er erg gelikt uit, supersfeertje en mooi graphics. Het idee is leuk. mooi eiland, huisje kopen, autootje kopen, beetje cruisen, racen. Inderdaad nog een goede stabiliteitspatch zou deze game goed doen!
Het blijft natuurlijk een race spel, en die zijn over het algemeen genomen het beste speelbaar met een stuurwiel/joypad. Ikzelf gebruik ook mijn toetsenbord vanvond zal ik mijn joypad eens aankoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
ApOE schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:19:
Een maat van me zit met een probleem, tijdens het instaleren van de game (Legaal) hoeft hij geen serial in te vullen. Hij vermoed dat dit met zijn Beta serial heeft temaken.. Hoe veranderd hij dit?
Goh.. ik heb de oplossing 250 Posts gegeven hoor, luid&duidelijk.. Maar speciaal voor jou nog een keer..

c:\Documents and Settings\All users\Application Data\Test Drive Unlimited
Daar staat een file genaamd cd-key, open die eens ;) daar staat waarschijnlijk zijn beta-key

edit: Ride277, had de verkeerde dude gequote... excuus!

[ Voor 42% gewijzigd door SyS_ErroR op 04-03-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

SyS_ErroR schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:02:
[...]

Goh.. ik heb de oplossing 250 Posts gegeven hoor, luid&duidelijk.. Maar speciaal voor jou nog een keer..

c:\Documents and Settings\All users\Application Data\Test Drive Unlimited
Daar staat een file genaamd cd-key, open die eens ;) daar staat waarschijnlijk zijn beta-key
Staat m'n huidige key, dus van de retail. En dat is ook niet het grootste probleem. Dat is dat de game na elke actie behalve rijden (huis kopen, auto kopen, race uitrijden (een menu actie dus) crasht (zwart scherm!)

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
No shit, aan google had ik nou nooit gedacht..m3u files interesseren me niet omdat de handleiding aangaf ook gewone mp3 af te kunnen spelen ;)
Je moet IN die radio folder weer andere folders maken (max. 4) om de mp3's in te zetten. Dus niet in de radio folder zelf. m3u is een playlist die je met bijv. winamp kan maken. Gebruik NIET de playlist van WMP want dan crasht TDU!
Kijk hier had ik wel wat aan, tnx m8 works like a charm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Modbreak:Het tech gehalte in deze draad begint iets te hoog te worden. Voor problemen met TDU kan men terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en _niet_ in dit topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Crash schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:38:
[modbreak]Het tech gehalte in deze draad begint iets te hoog te worden. Voor problemen met TDU kan men terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en _niet_ in dit topic! :)[/]
Ook al heb je gelijk, niemand leest die draadjes in problemen en vragen zowat, terwijl hier iedereen levendig reageert. Kep al een paar keer gekeken naar die draadjes daar, maar daar schiet je nix mee op.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ride277 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Ook al heb je gelijk, niemand leest die draadjes in problemen en vragen zowat, terwijl hier iedereen levendig reageert. Kep al een paar keer gekeken naar die draadjes daar, maar daar schiet je nix mee op.
Ik zou daar toch lekker heen gaan, en deze discussie eventueel voort zetten in Lieve Adjes :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hou het nuttig. Hier kan niemand wat mee.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 16:45 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Help! Ik wil ook in de GoT club.. Wie kan mij daarbij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo-hannes ga gewoon naar de forum van de club, zie mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:36:
jo-hannes ga gewoon naar de forum van de club, zie mijn handtekening.
Is dat de got club? of is dit een andere club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt de got club maar je hebt ook een echte club met een eigen forum, ook daar zitten allemaal got loden. Dat is dus de club die ik bedoel. Ik heb deze club gemaakt omdat het vind ik gewoon een eigen plekje nodig heeft en niet alles hier door elkaar in dit topic is niet handig als je races of tours wilt organiseren, dus ja en nee. Het is niet de got club maar wel een club met allemaal got leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Kun je even wat meer over die club uitleggen, hoe mensen lid kunnen worden etc? Dan zet ik er even wat over in de startpost.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor je gaat naar het forum http://vmacnl.galaxyproductions.net

daar word je lid, stel je daar even voor en vertel wat je game naam is.
Kijk dan even op het forum daar naar het plaatje zodat je ziet waar het clubhuis is in het spel, dan ga je naar het clubhuis en dan sta ik daar te wachten, dan voeg ik je aan mijn vrienden lijst toe moet je wel accepteren uiteraard en dan stuur ik een invite, dan krijg je in je huis een nieuws bericht en daar kun je dan op reageren en dan ben je volledig lid :)

Het is de bedoeling dat we samen gaan racen, touren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
cyber je had ook gweoon ff kunnen zeggen dat je zelf de GoT club wou runnen. had m zo overgedragen.
maargoed have fun met je eigen club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het niet tomm het gaat erom dat het een rommeltje word op het forum hier en dat de club gewoon een echte naam moet hebben, ik had je ook gevraagt om het samen te doen een aantal pagina's terug maar kreeg geen enkele reactie helaas, dat aanbod staat nog steeds als je het samen wilt doen, join dan gewoon en dan maak ik je vice-president dan doen we het samen. Maak ik je ook supermod op het forum van de club.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
wat heeft het voor nut.

De GoT club stond al toen jij zelf club startte ;) heck je zat er zelf nog in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik probeer te zeggen is dit forum ondersteund niet een club hier in dit topic, nu staat hier alles door elkaar het is haast niet te doen om hier in dit topic duidelijke afspraken te maken om een race te organiseren of een tour. Een echte club met eigen site is toch veel leuker en veel overzichtelijker, denk aan de mogelijkheden en het groeiende aantal spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Ik heb een aantal tech gerelateerde posts verwijdert. De topicwarning en mijn post hierboven (Crash in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ...") staan hier niet voor niets! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:27:
wat ik probeer te zeggen is dit forum ondersteund niet een club hier in dit topic, nu staat hier alles door elkaar het is haast niet te doen om hier in dit topic duidelijke afspraken te maken om een race te organiseren of een tour. Een echte club met eigen site is toch veel leuker en veel overzichtelijker, denk aan de mogelijkheden en het groeiende aantal spelers.
had dan voor de club een forum gemaakt ipv 2 clubs als je duidelijkheid wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zullen we het niveau even niet al te laag laten worden met 'Het was _mijn_ club' discussietjes?
Cyber heeft, zoals ie al een tijdje geleden had aangegeven te gaan doen, een forum opgezet voor een club met vooral GoT leden. Omdat in dit topic daar niet over gepraat mag worden.
Hij had misschien wat meer moeite kunnen doen om het met jou af te stemmen maar komop man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
bedoel het ook niet zo. mja als je duidelijkheid wil maak dan niet een extra club.
maakt mij geen ruk uit wie m beheert, gaat mij om de fun van het spel.
had je ook wel uit me posts op kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomm join dan de club man, dan doen we het samen zoals ik je al zei. Is toch veel leuker om een echte club te hebben.

En even als extra, heb contact gehad met atari en iemand van eden om wat extra support te kunnen geven en de club aan de fan site lijst toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het hele clubgebeuren zorgt ervoor dat dit topic teveel afdwaalt. Voor gameafspraken en dergelijke kun je buiten GoT terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ok, ik deel ook ff mijn ervaringen, ik speel TDU sinds vrijdag op mijn MacBook Pro:

- MBP 2.16GHz
- 2GB (Std. 1GB Apple 667 + Dane Elec 1GB 667)
- 128MB X1600 (default clocks 423/450 MHz)
- Ati Omega Drivers based on Cat. 7.1 (Ati Cat 7.2 causes crashes to desktop)
- All settings in Ati Control Center on Performance
- Logitech MOMO Racing with FF on (black one) Er verandert qua performance niks wanneer ik moet toetsenbord speel of de FF registry entries uit het register sloop.

Mensen op het TDU forum beweerden dat ze de game op native res 1440x900 konden draaien, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Op 1440x900, alles laag, geen hdr, geen AA heb ik ongeveer 15fps.

Ik speel nu op 848x480, all low, no hdr, 4xAA met 25-30fps. Sinds ik 2 dagen aan de gang ben heb ik geen vervelende haperingen of framedrops gemerkt. De 4xAA (wat ik niet snap dat het uberhaupt loopt) maakt de lage resolutie wel weer goed.. Als ik naar 1280x800 ga en AA uitknikker loopt het spel eigenlijk net zo slecht als native op 1440x900.

Ik hoop dat er snel een patch uitkomt die de performance problemen/bugs oplost, alhoewel ik nu allang blij ben dat ik het vrij redelijk kan spelen.

Net "The Millionaire´s Challenge" (kreeg $1.000.000 hiervoor) en "Tour of the Island". ($200.000 + a car unlock) in mijn McLaren F1 gereden. :D

Maar het is niet alleen maar rozengeur en manenschijn want elke 90min of 2 uur hangt het spel en reboot mijn pc. Ik kan er bijna mijn klok op gelijk zetten.. Ik vermoed eigenlijk niet dat dit een hitteprobleem is.. Zijn er anderen die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de beta t doet ( hij doet het bij mij, maar niet heel soepel) doet t complete spel het dan ook?
of is t spel zwaarder dan de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Is toch wel moeilijk een profiel aan te maken met Gamespy-account zeg... Krijg steeds de melding dat mijn nick niet klopt :/

[ Voor 8% gewijzigd door Boogieman82 op 04-03-2007 17:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
weet iemand of tdu goed met dit stuurtje werkt ?

THRUSTMASTER FERRARI GT 2IN1 RUMBLE RW

http://www1.nl2.conrad.co...ay=fromoutside&~cookies=1

Bijv. zouden de schakelflippers werken ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
6pack15 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:45:
weet iemand of tdu goed met dit stuurtje werkt ?

THRUSTMASTER FERRARI GT 2IN1 RUMBLE RW

http://www1.nl2.conrad.co...ay=fromoutside&~cookies=1

Bijv. zouden de schakelflippers werken ?

Alvast bedankt
paar paginas terug ;)
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 01:48:
Voor degenen met een stuurtje misschien wel interessant:

V. Peripherals, Gamepads, and Steering Wheels

These devices are not officially supported by Test Drive Unlimited. However, DirectInput-compatible devices can have their functions mapped to functions inside of the game by going into the Options panel. The following DirectInput-compatible devices have been tested:

Thrustmaster RGT PRO Clutch Edition (3 pedals)

Thrustmaster Rally GT PRO Force Feedback
Thrustmaster F1 Force Feedback
Thrustmaster NASCAR Pro Force Feedback 2
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback
Thrustmaster ENZO Force Feedback
Thrustmaster ENZO 2-in-1 Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster ENZO Wireless Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)

Thrustmaster Dual Trigger Wireless PC
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Wireless Rechargeable
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Version 1, 2, 3, 3.2 and 4 (Note: No Force Feedback on these gamepads)
Thrustmaster Firestorm Dual Power Version 1, 2, 3, 3.2 and 4
Thrustmaster 360 Modena Force UPAD
Thrustmaster T-Mini 2-in-1
Thrustmaster T-Mini 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1 Rumble Force

Logitech Rumblepad 2

Logitech MOMO Force

Logitech MOMO Racing

Logitech G25

Microsoft Xbox 360 Controller for Windows

Saitek P880

Saitek P990

Saitek P2600

Saitek P2900

Saitek R220 Digital

Please note that rumble may not be present on some of these devices, such as the Saitek P2600 or Microsoft Xbox 360 Controller for Windows, due to these devices not supporting Immersion’s I-FORCE SDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
ah, kijk

ohke, bedankt, Ik heb er nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel loopt nu als een trein bij mij. Welliswaar in lage resolutie maar dat hindert me niet. Het ziet er zo wie zo prachtig uit dat eiland. Ik denk dat ik er over een tijdje maar eens op vakantie ga. Over een paar maanden weet ik er uitstekend de weg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:09:
Het spel loopt nu als een trein bij mij. Welliswaar in lage resolutie maar dat hindert me niet. Het ziet er zo wie zo prachtig uit dat eiland. Ik denk dat ik er over een tijdje maar eens op vakantie ga. Over een paar maanden weet ik er uitstekend de weg te vinden.
Dan sta je tenminste een keertje niet voor verassingen ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.