[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Test Drive Unlimited

Index

Topicregels
Algemeen
Gameplay
Releasedates
Systeemeisen
Links
Cars
FAQ
Screenshots
Trailers
GoT TDU Club?
Polls
Vorige delen

Topicregels
  • Hou het leuk en nuttig voor iedereen. Posts zoals, 'ik heb hem binnen en ga hem nu installeren!' zijn voor niemand interessant, post liever je ervaringen met het spel als je hem gespeeld hebt.
  • Niet dit hele topic te vervuilen met technische vragen. Af en toen een klein vraagje is prima, maar voor grote problemen: open een topic met een goede startpost in SPV.
Algemeen

Test Drive was ooit één van de meest toonaangevende racegamereeksen op de PC, maar we hebben het dan over begin jaren negentig. Ontwikkelaar Accolade, later overgenomen door Atari, wist na hun eerste succes niet veel anders te produceren dan tweederangs 'Need for Speed' klonen, waardoor de reeks enigszins in het slop is geraakt.

Daar komt hopelijk nu verandering in met de komst van Test Drive Unlimited, waar je achter het stuur kruipt van diverse dure wagens. De online ervaring staat voorop, waarin je strijdt om het beste wagenpark en het meeste aanzien.
Gameplay

Singleplayer
In de Singleplayer-mode begin je net als in Need for Speed, onderaan de ladder met de ‘langzame’ auto’s. Door het winnen van races en uitvoeren van opdrachten verdien je geld, waarmee je je wagenpark kan uitbreiden en diverse performance upgrades voor je auto kan kopen.

Multiplayer
On-line neem je het tegen elkaar op waarbij je zelf het parcour kan uitzetten. Natuurlijk kun je ook samen het eiland verkennen en een beetje rondcruisen. Tijdens een multiplayer sessie zie je de 8 dichtstbijzijnde spelers in jouw buurt, meer is helaas niet mogelijk.

Het geheel speelt zich af op Oahu (Hawai) waar je meer dan 1600 km aan wegdek tot je beschikking hebt, een navigatiesysteem mag daarom ook niet ontbreken. Er is voor dit eiland gekozen vanwege de grote diversiteit aan wegen en natuur. Ook is het eiland tot op de milimeter (lees meter) exact nagemaakt door middel van satellietopnamen.
Daarnaast:
• Keuze uit meer dan 125 auto's. De autodealers staan verspreid over het eiland.
• Car upgrades + verschillende maten velgen
• Koop huizen en garages om je ‘paardjes’ te stallen
• Je mannetje/vrouwtje aankleden (zie screenshots)

Release Dates

ConsoleRelease Date
Xbox360Out now! (5 september)
PCOut now! (2 maart)
PS2Out now!
PSPOut now! (30 maart)

Systeemeisen PC

Windows 2000 / Windows XP / Windows XP 64-bit / Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI X800 series
ATI X700 series
ATI X600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 8800 series
NVIDIA GeForce 7900 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series

Links

De officiële website
Test Drive Unlimited

Reviews van Test Drive Unlimited
XBox360 - DriverHeaven
XBox360 - Gamespot

Overige sites met leuke informatie
Car Specs etc.
Forum.fok.nl
Gamer.nl
Gaming.Hexus.net
IGN
Ownage.nl

Map van Test Drive Unlimited - 1.47mB
Kaart van alle tuneshops
Kaart van alle autodealers

Cars

De zo compleet mogelijke lijst :)
Sommige modellen staan twee keer vermeld, meestal gaat het hier dan om de convertible versie, dak er af dus >:)

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! Tortelli, bedankt voor het hosten :) polo1987 heeft bij het originele bestandje ook de gegevens van getunede auto's gezet, wat je hier kan downloaden.

AC Cobra 427
AC Cobra 289
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V
Alfa Romeo 8C Competizione
Ascari KZ1
Aston Martin DB4 GT Zagato
• Aston Martin DB7 Zagato
Aston Martin DB9 Coupé
Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Vanquish S
Audi A3 3.2 Quattro
Audi A6 4.2 Quattro
Audi RS4 Cabriolet
Audi TT Coupe
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Camaro Z28
Chevrolet Corvette C6 Coupe
Chevrolet Corvette Stingray '69
Chevrolet SSR
Chrysler 300C SRT-8
Chrysler ME Four-Twelve
Dodge Viper SRT-10
Farboud Supercharged GTS Prototype
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo
Ferrari 250 GTO
Ferrari 288 GTO
• Ferrari F430 Coupé (gezien in nieuwe trailer, screen volgt)
Ferrari F430 Spyder
Ford GT
Ford Mustang Convertible
Ford Mustang GT
Ford Mustang GT-R Concept
Jaguar E-Type
Jaguar XJ220
Jaguar XK
Koenigsegg CC8S
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countach 25th Anniversario
Lamborghini Diablo GT
Lamborghini Gallardo Coupé
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Gallardo SE
Lamborghini Miura P400SV
Lamborghini Murcielago Coupé
Lamborghini Murcielago Roadster
Lotus Elise
Lotus Esprit
Lotus Exige
Caterham CSR 260 (rechtsboven)
Maserati 3500 GT
Maserati Gransport Spyder
Maserati MC12 Stradale
McLaren F1
McLaren F1 GTR
Mercedes-Benz AMG CLK DTM
Mercedes-Benz AMG CLK55
Mercedes-Benz AMG SLK55
Mercedes-Benz 300SL
Mercedes-Benz SLR Mclaren
Nissan 350Z
• Nissan Skyline
M12 GTO-3R
Noble M14
Pagani Zonda C12 S
• Pagani Zonda Roadster
Pontiac Firebird
Pontiac GTO
Saleen S7
Saturn Sky
Shelby Cobra Concept
Shelby Cobra Daytona Coupé
• Shelby GR-1 Concept
Shelby GT500 ‘67
Spyker C8 Laviolette
Spyker C8 Spyder
Spyker C8 Spyder T (Meer vermogen dan de C8 Spyder)
TVR Sagaris (de rode)
TVR Tuscan (linksboven)
Volkswagen Golf R32
Volkswagen W12 Roadster
Volkswagen W12 Coupé
Weismann Roadster MF3
FAQ

Hieronder vind je een kleine FAQ (Frequently Asked Question) over veel voorkomende problemen met TDU. Kijk deze dus eerst door voordat je klakkeloos in het topic post (gebruik sowieso de search).

:? Hoe zet ik mijn eigen playlists in de TDU radio?

1) Maak in Winamp je eigen playlist en save deze als m3u file. Zet eventueel shuffle aan als je wilt dat je nummers willekeurig afgespeeld worden.

2) Maak in de map Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\<profielnaam> de map Radio aan.

3) Maak in deze map een directory naam aan die begint met Radio (Bijv Radio Frans Bauer)

4) Kopieer de m3u file naar de Radio map.

Bijvoorbeeld:

Mijn documenten\Test drive unlimited\<profielnaam>\Radio\Radio Frans Bauer\Frans Bauer.m3u

Let op!! Gebruik geen m3u files die in Windows Media Player gemaakt zijn, hierdoor kan TDU vast lopen! De oplossing is om de m3u bestanden uit je profiel te verwijderen, en deze opnieuw met bijvoorbeeld Winamp te maken.

:? Ik heb de originele versie van TDU geinstalleerd, maar hij vraagt helemaal niet om de cd-key/serial. Ik kan ook geen online profiel aanmaken, help!

Als je hiervoor de beta hebt gebruikt zit die cd-key waarschijnlijk nog in de weg. Om deze te verwijderen ga je naar Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited en verwijder je het bestandje CDKey.txt.

:? Ik speel TDU met een racestuurtje, maar ik heb soms FPS drops tot onder de 10! Hoe komt dit?

Er zijn bugs waardoor sommige stuurtjes in combinatie met force feedback voor framedrops zorgen. Dit is op te lossen door force feedback in options helemaal uit te zetten. De stuurtjes waarvan bekend is er geen problemen zijn:

Thrustmaster RGT PRO Clutch Edition (3 pedals)
Thrustmaster Rally GT PRO Force Feedback
Thrustmaster F1 Force Feedback
Thrustmaster NASCAR Pro Force Feedback 2
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback
Thrustmaster ENZO Force Feedback
Thrustmaster ENZO 2-in-1 Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster ENZO Wireless Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster Dual Trigger Wireless PC
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Wireless Rechargeable
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Version 1, 2, 3, 3.2 and 4 (Note: No Force Feedback on these gamepads)
Thrustmaster Firestorm Dual Power Version 1, 2, 3, 3.2 and 4
Thrustmaster 360 Modena Force UPAD
Thrustmaster T-Mini 2-in-1
Thrustmaster T-Mini 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1 Rumble Force

Logitech Rumblepad 2
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G25
Logitech Wingman Formula Force GP

Microsoft Xbox 360 Controller for Windows

Saitek P880
Saitek P990
Saitek P2600
Saitek P2900
Saitek R220 Digital

Er zijn natuurlijk nog meer stuurtjes, maar het is niet van elk stuurtje bekend. Het hoeft ook niet perse voor framedrops te zorgen, bij sommige mensen werkt het wel gewoon goed.

:? Ik kan niet naar de accountservers connecten, hoe komt dit?

1) Af en toe liggen de accountservers plat, dit is dan tijdelijk. De oplossing is dus even wachten en het later nog eens proberen.

2) Check of je achter een firewall/router zit die de boel blokkeert.

3) Het kan dat je inloggegevens niet kloppen. Als je hier problemen mee hebt kan je het best gewoon een nieuw profiel in TDU aanmaken (niks met gamespy doen), als het goed is lukt het nu wel.

4) Het blijkt dat als de nick die je bij TD:U invoegt gelijk is aan een van de nicknames van de gamespy account (daar kan/kon je namelijk nicknames aan toekennen), dan zegt hij ook dat hij niet kan connecten. Hierbij is een underscore gelijk aan niets en aan een spatie. Dus bijvoorbeeld: Equalized_1 = Equalized 1 = Equalized1

:? Kan ik mijn savegame vanuit de beta of de 'extended demo' naar de full version overzetten?

Ja, offline savegames kan je gewoon overzetten. Als je online wilt gaan spelen moet je echter een nieuw account aanmaken.

:? Mijn savegame is corrupt of ik heb in eens een heel ander character

Soms zijn je savegames ineens corrupt. Dit kan het gevolg hebben dat je helemaal overnieuw moet beginnen of dat je bijvoorbeeld allemaal andere auto's en een ander character hebt. Dit kan verschillende (onduidelijke) redenen hebben. Ik adviseer je in ieder geval vaak je savegame te back-uppen, zodat je niet overnieuw hoeft te beginnen als je savegame corrupt is.

Je savegame vind je hier: Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\<profielnaam>

Er is een handig programmaatje dat om elke 5 minuten een back-up van je savegame maakt. Het programmaatje kan je hier downloaden, met dank aan fsfikke en Liquid_T_NL :)

Handleiding

• Hij maakt bij dit script een nieuwe back-up nadat de game 4 minuten is gestart en hij maakt daarna om de 5 minuten een backup en verwijdert automatisch de oude. Dit kan je aanpassen in de file copy.cmd (rechtermuisknop -> bewerken)

• Uitpakken in mijn documenten\Test Drive Unlimited, vervolgens sleep.exe verplaatsen (mag niet in de map voorkomen) naar X:\windows\system32

• Eventueel TDU.bat bewerken (rechtermuisknop -> bewerken) en de path veranderen naar de goede directory van je TDU installatiemap.

• Vervolgens een snelkoppeling maken naar TDU.bat

Als je die dan start gaat het hele proces in gang: Na 4 minuten maakt hij de eerste backup, en daarna om de 5 minuten enz.

Screenshots

Meer screenshots hier:
IGN Screenshots
Gamespot PC screenshots
Gamespot XBox360 screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/pc_screens02/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/testdriveunlimited/x360_screens05/_large_001.jpg
Trailers

Playlist met een aantal trailers

De Open Bèta

Het duurde lang, en vele tweakers hebben inmiddels vele emmertjes zweet leeg kunnen laten lopen in de gootsteen, maar uiteindelijk was het dan zover, op zaterdagochtend 27 januari 2007 (GMT) lanceerde FilePlanet haar volledige Open Bèta.

LET OP: Hiervoor zijn 25.000 keys beschikbaar, OP=OP! :)

! WAARSCHUWING !
Zodra je de Open Bèta (die afloopt op zondag 4 februari 2007) van je computer wilt verwijderen, doe dit dan handmatig! De auto-uninstaller schijnt een aantal fundamentele opstartbestanden uit je Windows-map te verwijderen, hierdoor kunnen ernstige problemen ontstaan! ;(

**De Open Beta is inmiddels geeindigd, het officiele spel is in de winkels verkrijgbaar :)**

GoT TDU club

GoT zou GoT niet zijn als er geen door GoTters opgerichte club zou zijn. In Test Drive heb je namelijk de mogelijkheid een club te openen. De leader van die club kan dan mensen uitnodigen om ook lid van deze club te worden. Het doel van zo'n club is om elkaar makkelijker te vinden en samen te kunnen racen of cruisen.

Als jij het leuk vind om samen met andere mensen een tochtje te maken, kijk dan even op het forum van deze club, die overigens Virtuele Motor en Automobiel Club Nederland (afgekort VMACNL) heet. Iedereen is welkom, dus neem gerust een kijkje.

Echter: gameafspraakjes, het regelen van clubzaken en andere offtopic dingen horen _niet_ in dit topic thuis! Ga daarvoor naar het forum van de club of zoek elkaar op via een instant messenger. GoT is ook op geen enkele manier betrokken bij de club, en staat dus volledig los van GoT.
Polls

Poll: Wat vind je van Test Drive: Unlimited? (Schaal 0-10)
[0-1] Slechtste game ooit gemaakt!
[1-2] Dit is shreddervoer.
[2-3] TD:U, dat kan toch wel beter?
[3-4] Uitslapen > TD:U .
[4-5] Matig spel.
[5-6] Kent Atari het woord 'originaliteit'?
[6-7] TD:U kan er wel mee door.
[7-8] Deze game is zwaar ok!
[8-9] Supergoed racespelletje!
[9-10] Deze MMOR is da bomb!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=166553&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Vind je dat de gevonden bugs goed aangepakt zijn?
Ja, ik vind amper bugs!
Nee, er zijn nog veel slordigheden.
Matig, beter dan de beta, maar nog teveel bugs.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=172377&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Vorige delen

[X360/PC] Test Drive Unlimited
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6

Wil je meehelpen?

Toevoegingen en hulp zijn altijd welkom. Voor aanpassingen/foutjes in de TS, stuur een DM naar Equalized. Originele startpost gemaakt door eXe en door Jejking en mij geupdate tot wat het nu is! :)

[ Voor 103% gewijzigd door Equalized op 21-06-2007 18:53 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Volgens mij ligt gamespy er weer uit, gebeurt me eigenlijk iets te vaak de laatste tijd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik hou dit Topic al een tijdje in de gaten in de hoop voor patch-nieuws. Tot zolang blijft het netjes in de kast liggen. Nog altijd aangekondigd voor mei ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-04 17:33
Balen ;(
Was net met een mede-hollander aan het praten over het oprichten van een club voor nederlanders, verdwijnen net op dat moment alle medespelers. Gebeurt hier te vaak trouwens, geen idee waardoor, maar dit was wel hele slechte timing.
Oh, en zijn er meer mensen die zich storen aan gozers die een headset ophebben, hem constant aan hebben, en hun muziek en motorgeluiden door laten knallen? Erger me er dood aan, push2talk mensen? Nooit van gehoord? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mute all, mute player ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:08
Ik heb gewoon ALLE spraak uitgezet. Scheelt een hoop gezever aan mijn kop tijdens het races. Vaak zat meegemaakt dat ik eindelijk iemand online had gevonden, isie een heel verhaal in het Duits aan het lullen. Dan maar zo hard mogelijk werrijden:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:53

_Eend_

🌻🇺🇦

lolgast schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:59:
Ik heb gewoon ALLE spraak uitgezet. Scheelt een hoop gezever aan mijn kop tijdens het races. Vaak zat meegemaakt dat ik eindelijk iemand online had gevonden, isie een heel verhaal in het Duits aan het lullen. Dan maar zo hard mogelijk werrijden:).
Helpt soms ook niet, heb gehad dat iemand 1 km. verderop zat, en dan hoorde ik 'm nog. Leuk als mensen muziek aanzetten, maar daar hoeft heel hawaii niet van mee te genieten.

Maar gelukkig bestaat er zo'n knopje dat naar de naam Mute luistert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Hmm, vanmiddag maar even dat mute-knopje opzoeken dan, kan me niet voorstellen dat spraak echt nuttig is in dit spel, er is nog altijd de T-toets :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 12:53
Ik heb ook gewoon alle spraak uitgezet. Al dat gezwets ertussendoor is alleen maar storend, ook al is het in het nederlands.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 03-05 21:41

Bio

spl3ndr schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:01:
Ik hou dit Topic al een tijdje in de gaten in de hoop voor patch-nieuws. Tot zolang blijft het netjes in de kast liggen. Nog altijd aangekondigd voor mei ? :P
Zelfde hier, ik vind het spel nu nog niet speelbaar genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Oh trouwens, over die multi-player problemen, wat is bij jullie precies het probleem? Ik heb namelijk het probleem dat er soms meerdere spelers online komen, welke allemaal na een tijdje het icoontje krijgen van slechte verbinding, waarna ze massaal verdwijnen :? Dan komt er na een behoorlijke tijd weer wat multiplayer activiteit, waarna dit proces zich weer herhaald. Is dit hét multiplayer probleem of is er bij mij iets anders aan de hand?

Ik vraag dit omdat ik er aan zit te denken een topic te openen in SPV, maar als dit het algemeen bekende probleem is heeft dat geen zin natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 23:15
Martinator schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:14:
Ik vraag dit omdat ik er aan zit te denken een topic te openen in SPV, maar als dit het algemeen bekende probleem is heeft dat geen zin natuurlijk :)
Algemeen bekend probleem :? wat dacht je van "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je in SP een gereserveerde Shelby Cobra krijgt? Ik wacht nu al dagen terwijl andere reserveringen binnen 30 minuten geregeld waren. Heb ik daar nu de helft van m'n huizen en auto's voor verkocht?!? (hij kost een miljoen, vandaar)

Dit is 'm dus, geen superauto maar ik moet 'm gewoon hebben! :)

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/2d7emvt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05 22:08
_Eend_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:24:
[...]
Maar gelukkig bestaat er zo'n knopje dat naar de naam Mute luistert :)
En welke is dat dan? ik doe altijd via F (freerideplayers) en dan diegene op ignore zetten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Bobnofski schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:38:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je in SP een gereserveerde Shelby Cobra krijgt? Ik wacht nu al dagen terwijl andere reserveringen binnen 30 minuten geregeld waren. Heb ik daar nu de helft van m'n huizen en auto's voor verkocht?!? (hij kost een miljoen, vandaar)

[afbeelding]
Kan erg lang duren.

Ik zat al een week ofzo op die Aston Martin DB4 Zagato te wachten.. heb hem uiteindelijk maar voor 200.000 extra van de trade gerukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
cardinal808 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:36:
Algemeen bekend probleem :? wat dacht je van "normaal".
Dus dat is inderdaad het probleem waar iedereen last van heeft? Wil het even zeker weten namelijk, voordat ik nog verder ga lopen wijzigen in mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 06-05 05:01
Was ik eergisteren nog super enthousiast over TDU omdat op zondag morgen zonder veel problemen veel multiplayer races gereden heb, zo baalde ik gisteren dat het weer niet lukte.

Wat ik echter niet begrijp is dat er de TDU server de hele tijd available blijft en er toch nagenoeg geen online races zijn.

Als ik problemen heb met de multi player zijn het vooral de volgende:

-bij het zoeken naar een race blijft TDU hangen op "connecting"
-als een eindelijk een race gevonden en gereden hebt wordt na afloop er gewoon uitgeknikkerd
-op de kaart zie je rode schaduw om de races en als je die dan aanklikt zijn er geen races available
-Soms bijna of geen online races te vinden

Ligt dit nu aan de TDU servers / de Gamespy servers of mijn eigen netwerkje??

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens mij is dat onderdeel van de brakheid van TDU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jo-hannes schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:09:
[...]

Same here.

Veder @ TS:

ConsoleRelease Date
Xbox360Out now! (5 september)
PCOut now! (2 maart)
PS2Out now!
PSPRelease op 30 maart

Voor de PSP is die ook uit. ;)
bullitnl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:39:
[...]

En welke is dat dan? ik doe altijd via F (freerideplayers) en dan diegene op ignore zetten. :?
Options en dan multiplayer/online options oid, en dan de bovenste van dat rijtje, :P Die moet je af zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door MensionXL op 17-04-2007 16:32 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:41

rCk

Bobnofski schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:38:

[afbeelding]
lol omg ik kocht hem gister gewoon :D Haha echt een relaxte bak!
Had em net met vehicle transport gedaan, dacht hmm leuke wagen voor mijn collectie... Daarnet nog even de gullwing + 288gto gekocht, die waren er eerst ook niet, vandaag weer wel. Daarna wat rond leuteren en wat sparen voor de DB4 GT Zagato.

Gister heel leuk rondgecruised met men GT500 (in Eleanor kleuren) met een andere gozer die ook zen GT500 had gepakt.

Edit: Veel problemen heb ik nog inet gehad met MP, soms eens ff dat ik niet kan connecten, heel soms even dat iedereen wegvalt... maar nooit als ik met anderen wat aan het cruisen ben.

[ Voor 9% gewijzigd door rCk op 17-04-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
#&%^(*@#&^%*#&^*%&#$ wat een spel dat tdu zeg, aargh

een paar dagen geleden (zondag), kreeg ik al een nieuwsbericht: you have launched the game with an invalid saved game, please do not do this again, or the built in safety system will restrict your online functionality.

leuk... NOT, heb het spel origineel, originele saved game (niet gedownload van het internet, vind ik nogal lame ook btw), geen nocd cracks of iets dergelijks.

nu was ik net weer aan het TDUen, werkte nog steeds, had zoiets, nou, het zal wel, het werkt iig nog.

nieuwsbericht:
You have launched the game with an invalid saved game again.
this constitutes an unauthorized safety breach.
you will not be allowed to enter the trading area again.

DIT IS TOCH (#*&%Y^*#&%^*# te gek voor woorden, koop je een spel, krijg je dit gelul... :(

ik denk dat ik zo een heel "vriendelijke" mail naar die gasten ga sturen, dit slaat nergens op ffs.

Thanks to atari _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: screenie:
http://img19.imageshack.us/img19/9459/tdunews2iq4.jpg
geen popups, directe link naar het plaatje

[ Voor 6% gewijzigd door nick_haak op 17-04-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

nick_haak schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:36:
#&%^(*@#&^%*#&^*%&#$ wat een kutspel dat tdu zeg, aargh

een paar dagen geleden (zondag), kreeg ik al een nieuwsbericht: you have launched the game with an invalid saved game, please do not do this again, or the built in safety system will restrict your online functionality.

leuk... NOT, heb het spel origineel, originele saved game (niet gedownload van het internet, vind ik nogal lame ook btw), geen nocd cracks of iets dergelijks.

nu was ik net weer aan het TDUen, werkte nog steeds, had zoiets, nou, het zal wel, het werkt iig nog.

nieuwsbericht:
You have launched the game with an invalid saved game again.
this constitutes an unauthorized safety breach.
you will not be allowed to enter the trading area again.

DIT IS TOCH (#*&%Y^*#&%^*# te gek voor woorden, koop je een spel, krijg je dit gelul... :(

ik denk dat ik zo een heel "vriendelijke" mail naar die gasten ga sturen, dit slaat nergens op ffs.

Thanks to atari _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: screenie:
http://img19.imageshack.us/img19/9459/tdunews2iq4.jpg
geen popups, directe link naar het plaatje
Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn. ;) (maw; als je het op de 'vriendelijke' manier doet, kan je het helemaal wel vergeten :P)

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 17-04-2007 19:55 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Laatst online: 06-05 10:26
Bij mij komt het geluid alleen van rechts, heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hehe :p

ik geloof dat ik me redelijk heb ingehouden, het is zelfs netjes gebleven :p

maar ik denk dat ze aan de brief wel kunnen aflezen dat ik niet heel blij ben... hoewel ik niets verkeerds heb gezegd.

beetje vervelend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

Heb de game net uitgespeeld (alle races, bezorgingen etc + verkenning van wegen op 100%)

wat nu....weer gewoon verder gaan met ehhh naar school gaan?
-O-

Heb 50 auto's en motors heb weinig zin om de rest te kopen damn....het was leuk
wachten op de patch mss heeft die wat vernieuwing! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Siebolt schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:30:
Bij mij komt het geluid alleen van rechts, heeft iemand anders hier ook last van?
Stop de stekker van de linkerspeaker erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 157420 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:27:
[...]

Stop de stekker van de linkerspeaker erin?
Dat zal niet helpen denk ik. Dit probleem is al vrij vaak langs gekomen. (Wat Siebolt had kunnen zien als ie meer had gedaan dan alleen z'n eigen probleem hier neergooien.)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Is het momenteel nog interessant om de Xbox 360 versie aan te schaffen? Ik lees regelmatig over het totale gebrek aan online-wedstrijden.... Dat terwijl ik juist het online gedeelte regelmatig zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
B-Buster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:45:
Ik zat al een week ofzo op die Aston Martin DB4 Zagato te wachten.. heb hem uiteindelijk maar voor 200.000 extra van de trade gerukt :P
Da's lekker zeg... :X De 2x dat ik online heb gespeeld was zwaar frustrerend. De hele tijd wachten en toen ik eenmaal in een race zat ging m'n tegenstander er met 500km/u vandoor. Dus mij zie je daar voorlopig niet meer. Ik laat de pc wel een paar nachtjes aan met TDU open, eens kijken of het zo lukt met de reservering.
rCk schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:53:
lol omg ik kocht hem gister gewoon :D Haha echt een relaxte bak!
Had em net met vehicle transport gedaan, dacht hmm leuke wagen voor mijn collectie...
Jaaa, zo ging het bij mij ook. Vond het eerst maar een rare auto en dat verhicle transport verliep nogal moeizaam (wel perfect gehaald, na 2 restarts). Zelfs voor G klasse begrippen is het een maf ding met ditto handling. Dan rij ik liever met een Jag E-type of een AC. Maar ik moet die Shelby toch hebben want het staat zo cool in m'n garage met alle oldtimers naast elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 11:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

jammer dat er nog geen PC demo van deze game is, wil het spel wel eens proberen omdat het me wel leuk lijkt, maar om nou direct naar de winkel te rennen en 60 euro te betalen voor een game die ik niet ken :?

zo dwingen ze je ook wel om eerst een iso te downloaden :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:15:
jammer dat er nog geen PC demo van deze game is, wil het spel wel eens proberen omdat het me wel leuk lijkt, maar om nou direct naar de winkel te rennen en 60 euro te betalen voor een game die ik niet ken :?

zo dwingen ze je ook wel om eerst een iso te downloaden :P
60 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 08:16
Chaoss schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:15:
............60 euro te betalen.
Ik had hem voor 45 euro volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 11:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

sorry kzat met mijn hoofd bij de console games :+

49,95 dan :P maargoed mijn punt blijft hetzelfde, ik mag graaf ff try before you buy toepassen in geval van games

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324

Online kun je hem halen voor rond de 32 Euro, plus verzend kosten tussen de 7 of 10 euro kom je rond 42 Euro uit. Ik heb hem bij Amazon.co.uk gehaald (had 25% korting) maar bij CDWOW schijnt hij nog goedkoper te zijn. Je moet wel even een week wachten...maar ik vond het in ieder geval de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:38:
Online kun je hem halen voor rond de 32 Euro, plus verzend kosten tussen de 7 of 10 euro kom je rond 42 Euro uit. Ik heb hem bij Amazon.co.uk gehaald (had 25% korting) maar bij CDWOW schijnt hij nog goedkoper te zijn. Je moet wel even een week wachten...maar ik vond het in ieder geval de moeite waard ;)
bart smit...39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:27:
sorry kzat met mijn hoofd bij de console games :+

49,95 dan :P maargoed mijn punt blijft hetzelfde, ik mag graaf ff try before you buy toepassen in geval van games
Heb ik ook gedaan, heb nog totaal geen spijt gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 13:12

tazzman

a real boardmonkey

Gisteravond toch wel wat vreemds.... Ik race met mijn stock F430 tegen een Level 2 Tuned Corvette Z06. Daar heb ik er ook wel 1tje van in de garage staan en dacht.. die moet ik met wat goed bochtenwerk toch zeker wel kunnen hebben - zeker omdat ik de Z06 zelf een enorme dweil vind.

Dus klaar voor de start... 3...2..goed revven.... 1... GO....... een ik sprint vol gas weg met mijn knalgele bolide. En voordat ik met mijn ogen kan knipperen is die Corvette gewoon WEG. Ik zie hem met enorme stappen uit beeld verdwijnen.

Nu heb ik zelf ook een Level 2 Tuned Corvette gehad (en weer verkocht).. en ZO SNEL is die auto ECHT niet.

Ben ik nu gepiepeld door een lame cheater en daardoor $10,000 armer ... of rij ik al 2 weken lang met de handrem aangetrokken ofzo? :X

[ Voor 3% gewijzigd door tazzman op 18-04-2007 13:46 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Je bent iemand tegengekomen die misbruik maakt van een trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Echt jammer dat zoiets weer kan. Dat haalt de hele lol van het online gebeuren weg. Ook als je na een race naar de ranglijsten kijkt, de top10 staat bijna constant vol met cheaters. Heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Muse schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:09:
Echt jammer dat zoiets weer kan. Dat haalt de hele lol van het online gebeuren weg. Ook als je na een race naar de ranglijsten kijkt, de top10 staat bijna constant vol met cheaters. Heel erg jammer...
Die gozer was volgens mij #6 op een ranglijst ofzo.. of dat stond bij zijn naam vermeld. Dit geintje heeft mij wel weer $10.000 gekost.

Ik wou dat we een eigen GoT TDU server konden draaien, zodat er tenminste fair geraced kan worden. Hopelijk gaat de patch helpen tegen dit soort gekleuter.

Erg jammer want daarvoor heb ik samen met een Duitse "Tom84" oid heerlijk rond het ieland gecruised met z'n 288 GTO.

Wat ik ook wel jammer vind is dat je kennelijk niet alle auto's kan tunen... of ik heb nog geen tuner gevonden waar ik mijn F430 kan oppeppen en ook mijn Lotus Exige kan laten kietelen. Mocht iemand een adresje weet.. dan graag ... want de Exige is echt mijn favoriete scheurijzer. Door de bergen heen is hij onverslaanbaar.. maar zodra er een lang recht stuk komt, dan ben ik het haasje .. :/

Om de Around the Crater te kunnen rijden, heb ik maar een G-klasse Firebird gekocht maar dat ding is ook echt niet vooruit te trappen. Heb die race wel gewonnen maar heb ik er verder nog iets aan? Ben zelf niet echt een verzamelaar in TDU.. heb ook geen zin om 8 huizen te kopen om alles te stallen. Daarom verkoop ik de auto's maar als ik geen plek heb :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is altijd zo met online games, niet alleen TD:U. Jammer dat je niet in staat bent je eigen servers op te zetten en beheren zoals bij andere online games. Dan kan je op z'n minst regels opstellen en heb in ieder geval enigzins grip op de zaak en indien mogelijk cheaters eraf gooien.

Ik denk het beste wat je kunt doen is je online profiel dusdanig identificeren as een GoT gebruiker of zo. Ik ben niet zo'n voorstander van clans en de bijbehorende verplichtingen, maar dan weet je in ieder geval dat je te maken hebt met een tweaker. Ik neem aan dat de meeste lezers hier hou van een eerlijke strijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Anoniem: 183324 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:46:
Ik denk het beste wat je kunt doen is je online profiel dusdanig identificeren as een GoT gebruiker of zo.
tazzman@GoT lijkt mij toch wel erg helder of niet?

Toeter maar als je mij voorbij ziet tuffen. (Ben vanaf dit weekend wel 2 weken in Zuid Amerika dus dan hoef je me niet te zoeken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:33
Ik leg dit spel voorlopig aan de kant tot die patch komt want mijn account is helemaal in de war. Ik ben al mijn kleren kwijt, wegen en dealers staan allemaal als "niet bezocht". Gelukkig nog wel al mijn wagens maar ben er nu flauw van. :/
tazzman schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:45:
Wat ik ook wel jammer vind is dat je kennelijk niet alle auto's kan tunen... of ik heb nog geen tuner gevonden waar ik mijn F430 kan oppeppen
Gewoon bij de Italiaanse tuner. Link verwijst naar een kaart die alle tuners laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

D. Ninjai schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:20:
Gewoon bij de Italiaanse tuner. Link verwijst naar een kaart die alle tuners laat zien.
Ah muchos gracias! _/-\o_ Ik was al bij die andere Italiaanse en Britse Tuners geweest maar die konden mij niet helpen met mijn Exige en F430 - enkel andere merken. Ik had er nooit aangedacht dat er wellicht MEER Tuners voor Italiaanse en Britse merken zouden zijn. :)

Snel vanavond ff in mijn satnav programmeren en een leuk tripje maken.Ben heel erg benieuwd wat een level 3 Exige op de klok kan brengen! :o

[ Voor 5% gewijzigd door tazzman op 18-04-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha Ha! Ik ook! Ik heb de Exige even links laten liggen om dat de top snelheid wel een stuk minder is dan autos in dezelfde klasse. Maar misschien getuned is het een andere verhaal...laat ons even weten hoe het gaat met dat tripje vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:46
Ik kwam niet verder dan 263 km/h ;)
Niet om over naar huis te schrijven dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Martijn1990 op 18-04-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 18:02
ff een plaatje posten tussendoor zorgt er wel weer voor hoe mooi dit spel is 8)

Afbeeldingslocatie: http://img166.imagevenue.com/loc563/th_09405_20070415213106_122_563lo.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Mooie foto :) Volgende keer aan de goede kant van de weg? ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Martijn1990 op 18-04-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

NickySantoro schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:16:

[afbeelding]
Prachtig :P Vooral die alliasing is erg mooi om te zien. :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:19
NickySantoro schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:16:

[afbeelding]
Haha wat is er mooi dan? :P Die man met die pruik in die auto met die heerlijke Alliasing erover? :P Of doelde je op die mooie strookjes steen-gras bovenaan? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 18-04-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb sinds vandaag een club aangemaakt, aangezien er maar 16 in kunnen zal die van de GoT'ers wel vol zitten, als je wilt joinen, tja ik ben best veel online nick is ThroNiX.RvS in-game.

Andere vraag...Is er ergens een kaart in de omloop met alle models/transport/hitchhikers/package missies want ik mis die, je moet bij sommigen erlangs gereden hebben wil je hem zien maar om nu eerst alles bereden te hebben O_o is nogal wat, zit op 75% ervan maar geen zin om nog paar dagen ofzo nog door te rijden O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Ik zat te zoeken naar een bestandje dat een lijst van alle auto's weer zou geven, maar dan met de exacte prestatie-cijfers erbij zoals die in het spel weergegeven worden (voor accelartion, speed, handling & braking). Die vond ik niet in de startpost, maar ik heb hem wel online gevonden, dus misschien ook nuttig voor anderen: http://buddydiggers.com/tdu/TDU.xls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 21:22
Okeey ik doe denk ik iets fout.

Ik heb een Microsoft Xbox 360 Race Wheel. En die USB dongel. Stuur werkt goed en games als Flatout II werken goed. Alleen Test drive wil mijn stuur niet zien. Ik kan gewoon me stuur niet instellen. Ik denk dat ik iets over het hooft zie.

Iemand een Tip ??
Get gaat over test drive op de PC.

En hebben jullie ook wat speling op het stuur zitten ? Ik kan het stuur wat bewegen. Hij staat wel helemaal op vast dus het is echt de as waar het wiel aan vast zit zeg maar.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Kan iemand mij aub vertellen met welke auto je The Narducci Loop hebt gereden? Dit is de laatste "time"race die ik nog moet, maar word er helemaal gek van. Reed hem net in 3,15.33 seconden. 0.33 seconden te lang :( Gebruik een Lamborghini Gallardo SE Lvl 3 getuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Liggen de TDU servers de hele avond er al uit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Mooie lijst, denk vrij handig, al heb ik soms het idee dat het niet helemaal klopt met mijn ervaring in het spel... Nu gaat dit uiteraard wel over ongetunede wagens, maar mijn ervaring is iig dat een lvl F1 GTR langzamer is dan een lvl 3 Enzo, vooral de acceleratie... Qua handling wint de Ferrari idd ruim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:20
tazzman schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:11:
Liggen de TDU servers de hele avond er al uit? :(
Yep :(

Trouwens net m'n G25 stuurtje er eens aangehangen.. Jezes.. echt lekker rijden doet't nog steeds niet.. Auto gaat echt alle kanten op en je krijgt echt geen gevoel door je stuurtje :'(

Met Logitech Profiler instellen dat force feedback het stuur terug naar neautraal stand moet wringen (zoals in een echte auto ook gebeurt) helpt al enorm :D

[ Voor 53% gewijzigd door witchdoc op 19-04-2007 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 21:22
poohbeer schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:40:
[...]

Yep :(

Trouwens net m'n G25 stuurtje er eens aangehangen.. Jezes.. echt lekker rijden doet't nog steeds niet.. Auto gaat echt alle kanten op en je krijgt echt geen gevoel door je stuurtje :'(

Met Logitech Profiler instellen dat force feedback het stuur terug naar neautraal stand moet wringen (zoals in een echte auto ook gebeurt) helpt al enorm :D
Is die Force feedback van de G25 erg krachtig ? die van mijn MS Wireless Racing wheel in ieder geval niet :) Die draai je er zo door heen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik gebruik Logitech formula force RX ofzoiets, weet naam niet precies. In ieder geval dat stuurtje met rode randen aan de zijkant van het wiel. En het gaat fijn, de force feedbak werkt ook goed dus tja...

Maar heeft iemand eens een kaart gezien waar alle EXTRA races op staan, want ik heb sommigen nog niet gevonden (langs wegen rijden) en om nu eerst 100% van het spel te gan rijden O_O

[ Voor 8% gewijzigd door rCk op 19-04-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Ligt het nou aan mij of zijn de servers down? Uurtje geleden..

[ Voor 15% gewijzigd door MoietyMe op 19-04-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Good Fella schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:54:
Ligt het nou aan mij of zijn de servers down? Uurtje geleden..
Check de topicwarning eens voor je post :X

Dat continue geneuzel over die servers ook altijd...

[ Voor 11% gewijzigd door B-Buster op 19-04-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 11:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik lees er ongetwijfeld overheen, maar kan iemand mij vertellen hoe je een "foto" maakt? Is in ieder geval niet in de summiere handleiding of onder de contol opties in het spel terug te vinden.

Ik won gisteren een race in een tijd van 1.11.11 en wou dat wel even vastleggen, best een unieke tijd om te rijden ;)

Ik hen maar op de printscreen knop gedrukt omdat dat meestal wel werkt, maar geen foto... En waar zouden ze opgeslagen moeten worden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:43:
Ik lees er ongetwijfeld overheen, maar kan iemand mij vertellen hoe je een "foto" maakt? Is in ieder geval niet in de summiere handleiding of onder de contol opties in het spel terug te vinden.

Ik won gisteren een race in een tijd van 1.11.11 en wou dat wel even vastleggen, best een unieke tijd om te rijden ;)

Ik hen maar op de printscreen knop gedrukt omdat dat meestal wel werkt, maar geen foto... En waar zouden ze opgeslagen moeten worden?
Druk eens op P tijdens de game, ze worden opgeslagen in je savegame folder

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135919 op 19-04-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Anoniem: 135919 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:51:
[...]

Druk eens op P tijdens de game, ze worden opgeslagen in je savegame folder
:?

Door op P te drukken ga je toch naar het Pauze menu? Iets wat je tijdens een (online) race helemaal niet wilt... En tijdens freeride heb ik vaak genoeg de game even gepauzeerd, maar is er nooit een foto van dat moment gemaakt..?

Of is het zo dat je alleen tijdens races een foto kunt maken door dán op P te drukken, zonder in het pauzemenu te komen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je komt dan in het pauze menu, waarna je op het tabblad Photo kunt klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik begrijp er nog steeds niets van. Ik wil gewoon met één druk op een knop een screenshot maken die ergens automatisch wordt opgeslagen. Op welk moment dan ook, zoals met veel games kan.

Anyway, ik ga het vanavond wel eens proberen, logisch klinkt het in ieder geval niet... En anders is er nog altijd "alt-printscreen" en dan na afloop van het spel plakken in Word, Paint of fotobewerkingstool ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

De optie om zoals jij beschrijft bestaat niet in TDU, dan zul je fraps of iets dergelijks moeten instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Jo-hannes schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:09:
[...]

Ik wacht ook met smart op een patch, tot die tijd ligt hij ook hier in de kast want dit is geen gamen.
Ik las iets over Mei ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Mei is inderdaad genoemd, het zou ook nog juni kunnen worden.

Zou fijn zijn als ie er is, maarja ik heb liever dat het nog wat weken langer duurt en dat ie écht goed is, dan dat we een halve pleister krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Servers zijn al bijna 24u down, ook de Europese Atari site was/is onbereikbaar. Het idiote aan het hele fenomeen is dat je gewoon niet verder kan spelen zolang die servers niet werken. Dus de vrije avond die ik gisteren wou investeren met wat uurtjes TDU, zijn opgevuld geweest door verveling. Vandaag hetzelfde: vrije dag, TDU niet speelbaar. Hoe moeilijk kan het zijn de Auth server up te houden voor een gerenomeerd bedrijf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@bvk: Ik weet niet hoe ver je bent, maar de photo functie moet je eerst unlokken (dacht dat het na je Pro bent geworden, maar ik kan mij vergissen). Vervolgens kun je via de in-game menu (P toets), kun de Photo tab selecteren. Dan kun je de camera positie bepalen en vervolgens een foto maken. Die photos zijn dan te zien via je fotoboek als je thuis bent. Er is dus geen "snapshot" actig iets, tenzij je Print Screen gebruikt. Tot nu toe heb ik die functie alleen gebruikt voor fotos van mijn wagen op mooi locaties te maken, maar niet tijdens een race, dus ik heb geen idee als dat gaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hebben jullie ook last dat de auto niet gemakkelijk in de achteruit gaat? Ik moet steeds een paar keer op het pijltje "Down" klikken om de auto in z'n achteruit te krijgen.
Of moet je een bepaalde toets indrukken om 'm gelijk in z'n achteruit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
radem205 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:18:
Hebben jullie ook last dat de auto niet gemakkelijk in de achteruit gaat? Ik moet steeds een paar keer op het pijltje "Down" klikken om de auto in z'n achteruit te krijgen.
Of moet je een bepaalde toets indrukken om 'm gelijk in z'n achteruit te zetten?
Er zit een kleine vertraging in. Als je 2x niet te snel achter elkaar drukt (1 > N > R) gaat het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11
B-Buster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:22:
[...]

Er zit een kleine vertraging in. Als je 2x niet te snel achter elkaar drukt (1 > N > R) gaat het zonder problemen.
Ook met een stuur gaat dat takke traag, vraag me af waarom ze dat gedaan hebben :(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

daar heb ik nooit alst van maar wel van dat het in de achteruit zetten tijd kost maar bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

radem205 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:18:
Dat klopt - je moet inderdaad "ff de tijd nemen". Maar ja, dat klopt wel een beetje met de realiteit .. althans met mijn auto wel. :)

(off topic: ik wilde nog ff TDU spelen voor ik op vakantie ging.. nou dat ging dus niet :( ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja als je een automaat hebt misschien... Ik moet toch niet perfect stilstaan en dan nog 2 seconden wachten om hem in zijn R te zetten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Anoniem: 183324 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:17:
@bvk: Ik weet niet hoe ver je bent, maar de photo functie moet je eerst unlokken (dacht dat het na je Pro bent geworden, maar ik kan mij vergissen). Vervolgens kun je via de in-game menu (P toets), kun de Photo tab selecteren. Dan kun je de camera positie bepalen en vervolgens een foto maken. Die photos zijn dan te zien via je fotoboek als je thuis bent. Er is dus geen "snapshot" actig iets, tenzij je Print Screen gebruikt. Tot nu toe heb ik die functie alleen gebruikt voor fotos van mijn wagen op mooi locaties te maken, maar niet tijdens een race, dus ik heb geen idee als dat gaat,
Ok, thanks ;) Het is me nu duidelijk hoe het werkt, maar ik vind het wel jammer hoor. Je maakt immers denk ik genoeg momenten mee waarop je even snel een screenshot wilt nemen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205348

Met welke videokaart kan je TDU het best spelen?

Ati Radeon 9600XT 265MB
of
Ati X1300 265MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216517

Hallo,

ik heb een probleem met dit spel ivm systeemvereisten, ik heb zelf een intel d 920, 2 gig ram, geforce 6600 le en dit spel draaid pas soepel op de laagste resolutie. Is dit wel normaal? :s

mvg kaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

Anoniem: 205348 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:50:
Met welke videokaart kan je TDU het best spelen?

Ati Radeon 9600XT 265MB
of
Ati X1300 265MB
Toevallig heeft een van onze pc's een 9600 XT (alleen dan de 128 mb versie) maar ik denk niet dat je daarmee goed TDU kan spelen ;)

Over die X1300 weet ik niet. Moet je even op benchmarks zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:54:
[...]

Toevallig heeft een van onze pc's een 9600 XT (alleen dan de 128 mb versie) maar ik denk niet dat je daarmee goed TDU kan spelen ;)

Over die X1300 weet ik niet. Moet je even op benchmarks zoeken...
Ik heb TDU nog niet maar over paar dagen maar met de beta heb ik hem op 1024x768 gespeeld met op medium en ik kreeg FPS van rond 15-20. Dit kreeg ik met de 9600XT 265MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Met een ATI Radeon x1600 / GeForce 7600 GO is het spel goed te spelen op een resolutie van 1280x800px en alles op high en AAx2.

Ik denk dat je met een x1300 of 9600 niet echt ver komt in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Het is toch niet zo moeilijk even de systeemeisen te bekijken..?

Daarin staat duidelijk dat de 9800 (pro geloof ik?) als minimum geld. Lijkt me dus duidelijk dat als die kaart bij minimum eisen staat, je geen hoge verwachtingen moet hebben bij een 9600. Een x1300 zou dan beter zijn, maar nog steeds krap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik betwijfel eerlijk gezegd of de X1300 beter is. Het zijn ook serieus trage kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
De x1300 ondersteund wat nieuwere features dus daarom noemde ik hem beter. Qua performance zijn beiden inderdaad niet interessant voor dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
Ik ben geen race fanaat, maar dit spel is nice >:) . kheb nu een volledig opgeknapte ferrari enzo, sjonge jonge wat ziet dat er mooi uit met bijna 400 k/u over een tropisch eiland scheuren. helaas begint het net als bij alle racespellen na 2 challenges te vervelen omdat het toch allemaal het zelfde is :p

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162780

tazzman schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:57:
[...]

Dat klopt - je moet inderdaad "ff de tijd nemen". Maar ja, dat klopt wel een beetje met de realiteit .. althans met mijn auto wel. :)

(off topic: ik wilde nog ff TDU spelen voor ik op vakantie ging.. nou dat ging dus niet :( ...)
O, ik ervaar het altijd als volgt. Je rijd vooruit, drukt op pijltje naar beneden om te remmen en op het moment dat je stil staat druk je een 2e x om achteruit te gaan rijden. Want remmen en ingedrukt blijven houden om naar achter te rijden kan niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik speel met een joystick en je moet echt stilstaan voor dat je het voor elkaar krijgt. Zelfs dan heb ik vaak genoeg naar een rij bloemenbakken zitten staren, terwijl ik zat eindeloos te drukken voor dat hij echt in achteruit ging. Reageert toch iets minder snel dan ik verwacht. Een beetje als dat extra halve seconden tijdens het sturen trouwens ;) Maar je went eraan he. Ben benieuwd hoe goed ik ben als ik terug ga naar Flatout 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik draai het spel hier met een 7900GT, en alles loopt als een zonnetje + 4x AA.

Ach ja ik heb net ff 10 minuten rondgeraced.. lost connection mja dat helpt mij ervan om niet uren achter elkaar te gaan racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik krijg met m'n Driving Force Pro m'n force Feedback ook niet lekker, 't zwabbert allekanten op... ik heb 't auto centreren heel lichtjes staan alleen die force feedback vind ik niet echt realistisch...

zit me nu nog af te vragen, moet ik 'm nu op invert zetten of niet om 't zoals in 't 'echt' te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:28
Hahahaha geweldig deze game...

Ik wilde alles race-races halen, die heb ik namelijk nog niet allemaal.
Dus ik denk begin met de Millionairs challenge..
Na 20 minuten kom ik op een stuk waar mijn TDU gek genoeg altijd crasht en ja hoor
Weer prijs!

Dus, zoals al vaker gezegd hier; de game gaat de kast in totdat ze met een patch komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

met een 6600GT kun je ook nog op high draaien wel zonder AA dan maar toch.. zo`n 9800pro is niet veel slechter dan een 6600gt
B-Buster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:37:
Het is toch niet zo moeilijk even de systeemeisen te bekijken..?

Daarin staat duidelijk dat de 9800 (pro geloof ik?) als minimum geld. Lijkt me dus duidelijk dat als die kaart bij minimum eisen staat, je geen hoge verwachtingen moet hebben bij een 9600. Een x1300 zou dan beter zijn, maar nog steeds krap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 165266 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 02:52:
met een 6600GT kun je ook nog op high draaien wel zonder AA dan maar toch.. zo`n 9800pro is niet veel slechter dan een 6600gt
[...]
Met een 6600GT op high ? Ik dacht het niet, ik heb hier een 6600GT en op high liep het hooguit 25FPS en dat is IMO gewoon bagger... Ik snap niet dat mensen spellen goed te spelen vinden wanneer ze met minder dan 30 FPS lopen...
En een X1300 zit qua prestaties ongeveer tussen het niveau van een 9800PRO en 9600XT in, met het voordeel dat hij SM3.0 ondersteund

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

DaWaN schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:30:
[...]

Met een 6600GT op high ? Ik dacht het niet, ik heb hier een 6600GT en op high liep het hooguit 25FPS en dat is IMO gewoon bagger... Ik snap niet dat mensen spellen goed te spelen vinden wanneer ze met minder dan 30 FPS lopen...
Inderdaad ik voel het meteen als t eronder zit en dat is zo bagger..
En gelukkig is dat niet zo dus ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Anoniem: 165266 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 02:52:
[...]
Niet veel slechter? Denk het toch wel...

Daarbij draait het helemaal niet zo mooi op een 6600gt. Sommige mensen vinden het bij 20fps al goed, ik weet het, maar je hebt toch echt 30+ fps nodig om het iig soepel te laten draaien.

[ Voor 0% gewijzigd door B-Buster op 20-04-2007 10:48 . Reden: hmm vaker refreshen :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
ik reed een beetje rond in mn Ferrari F430 spider en ineens word mn beeld zwart
Oke 5 seconden later rijd ik met 300kmh in de stad daar en voor de helft zit een mercedes DTM auto in mn ferrari geplakt

als ik met mn ferrari naar rechts ga , gaat de mercedes mee ( zo ook in snelheid )

echt heel raar , ik heb de originele testdrive en ik speel online dus mischien was diegene met de mercedes mijn auto aan het jatten , ik ben mn ferrari dus kwijt en heb die kut mercedes nu :'(

En ik kreeg een melding bij News :Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/4763/mercedesferrariongevalhs0.jpg

wtf betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg nieuw videokaart en heb de keuze uit

6800GT of een 7600GS

Met welke is TDU best speelbaar op hoge resolatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

als je PCIexpress heb zou ik even een iets hogere 7600 gaan.. kies dan dan XFX 7600GT Fatality.. te koop bij alternate voor 129 euro.. deze kaart is sneller dan de 7900GT en veel goedkoper.. maar als je AGP heb raad ik je aan een 6800GT kaart te kopen die halen meer FPS en is ook op hogere resolutie goed..
Anoniem: 205348 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:06:
Ik krijg nieuw videokaart en heb de keuze uit

6800GT of een 7600GS

Met welke is TDU best speelbaar op hoge resolatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Hij heeft AGP, een 6800GT is er niet op pci-e platform.

@Louachi: Ik zou kijken naar de 7600GT ipv de GS. De GT is er ook in AGP variant.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.