[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.694 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk heb ik het idee dat je soms maar gewoon geluk moet hebben of het spel wel of niet draait.
Zoals ik kan het niet spelen met me x800 en amd3200+ en 2gb geheugen.
Ik haal af en toe wel 20-30fps, maar in 95% van de tijd mag ik geluk hebben als ik 5fps haal :/ En heb al in alle resoluties geprobeerd en details.
Baal er wel van, als iemand een oplossing weet, ik hoor het graag. Vind het gewoon vreemd (ook met of zonder stuur) dat ik af en toe perfect speel, maar 10sec later is het weer 1-5fps. Geweldig spel, ben er na 2 weken met me 1-5fps zelfs nog niet op uitgekeken, maar hoop wel dat dit verbeterd, het verpest het wel een beetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt vaak gezegd, maar ik verkijk me er ook nog wel eens op. Check toch nog eens of er niet sh*t op de achtergrond draait. Soms gaat een svchost.exe bij mij ineens 100% cpu vragen en draait alles kut, alleen in TDU merk je dat alleen als je terug naar windows gaat om task manager te raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
De race : Tantalus : achterlijk kloten

wat een bagger race , welke auto kan ik het beste gebruiken hiervoor??

met mn enzo stuiter ik alle heuveltjes over en heb telkens veel puntenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
geitema schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:10:
De race : Tantalus : achterlijk kloten

wat een bagger race , welke auto kan ik het beste gebruiken hiervoor??

met mn enzo stuiter ik alle heuveltjes over en heb telkens veel puntenverlies
Tantalus met de F430 (lvl 3) gedaan, heb goeie remmen voor al die bochten. Met de mclaren en lambo's haalde ik het steeds net niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
Ik heb de Tantalus in 1 keer gehaalt met mijn Ford GT Lvl 3 getuned. Ging best goed, had nog 10 seconden tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb em gedaan met de caterham, erg lekkere wagen, snel, redelijke handling, en een krankzinnige acceleratie.

helaas ben ik op dit moment wat minder blij met tdu zelf... gaat me de laatste tijd iets teveel mis.

eerst dat savegame gelul (launched the game with an invalid savegame, zie post op de 1e pagina hier), en nu krijg ik bijna iedere keer een bsod als ik tdu start.

op mails naar atari wordt niet gereageerd, en voor zover ik weet kan je ze niet bellen.

atari maakt vrienden de laatste tijd _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:53:
Ik haal af en toe wel 20-30fps, maar in 95% van de tijd mag ik geluk hebben als ik 5fps haal :/ En heb al in alle resoluties geprobeerd en details.
Baal er wel van, als iemand een oplossing weet, ik hoor het graag.
Een echte oplossing is het niet, maar je zou eens de aangepaste ini's van deze link kunnen proberen. Het spel wordt er niet mooier van maar bij mij scheelde het ruim 10fps en bijna geen framedrops meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk heb ik het idee dat je soms maar gewoon geluk moet hebben of het spel wel of niet draait.
Baal er wel van, als iemand een oplossing weet, ik hoor het graag. Vind het gewoon vreemd (ook met of zonder stuur) dat ik af en toe perfect speel, maar 10sec later is het weer 1-5fps. Geweldig spel, ben er na 2 weken met me 1-5fps zelfs nog niet op uitgekeken, maar hoop wel dat dit verbeterd, het verpest het wel een beetje :(
Hmn, die 3200+ is geen dual core.

Dat heb ik namelijk, als ik op 'dual core' speel. Dan flipt het hele spel. Gewoon even CTRL + ALT + DEL, affiniteit instellen op 1 core en hij doet het perfect.

Dat is dus een tip voor dual core gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de bartsmit site staat bij informatie dat je voor auto's kan racen!?

Dat is toch gewoon een fout? of kan dat echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

gebruik je een stuur met force feedback? TDU geeft i.c.m. mijn MS ForceFeedback wheel vergelijkbare performance, tenzij ik de FFB geforceerd uitzet (via register, zie een vorig topic). Je CPU en videokaart zouden wel in staat moeten zijn enigszins acceptabele performance te halen in TDU, denk ik.

Ik heb zelf geen problemen met dualcore trouwens, zo even tussendoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:00:
[...]

Hmn, die 3200+ is geen dual core.

Dat heb ik namelijk, als ik op 'dual core' speel. Dan flipt het hele spel. Gewoon even CTRL + ALT + DEL, affiniteit instellen op 1 core en hij doet het perfect.

Dat is dus een tip voor dual core gebruikers.
Leuk, maar op mijn dual core werkt ie dus perfect.

Beide cores staan op zo'n 80% load als ik aan het gamen ben..

Dat is dus met alleen TDU en de noodzakelijke windows benodigdheden draaiende.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Buster op 21-04-2007 00:04 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die ini files geprobeerd, maar geen veschil, alleen maar dat ik nu standaard laat ik zeggen 3fps haal imv schommelen tussen 1-5. ffb heb ik niet. Houd dan denk ik een beetje op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

zijn er nog andere auto's te douwnloaden voor dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

B-Buster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:21:
Hij heeft AGP, een 6800GT is er niet op pci-e platform.

@Louachi: Ik zou kijken naar de 7600GT ipv de GS. De GT is er ook in AGP variant.
6800GT is er zeker wel in PCI-E

Tantalus heb ik met veel pijn en moeite met een Enzo gehaald (alle driving aids aangezet :X )
maar het kan idd zijn dat het met een andere auto veel beter gaat, had ook een paar races, met een Nissan 350Z nismo level 3 niet te rijden maar met een Mustang Ford tuned level 3 deed ik het met 2 vingers in de neus, terwijl die qua specs slechter is (maar voor die race misschien een minder tricky weg gedrag kan schelen)

[ Voor 42% gewijzigd door GoldenSample op 21-04-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

NRR schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:37:
zijn er nog andere auto's te douwnloaden voor dit spel
Nope, nog steeds geen nieuws over. Zolang ze geen manier vinden om ons geld ervoor aan te rekenen zal dat waarschijnlijk ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ach, er zitten al zoveel auto's in het spel dat ik voorlopig nog wel even zoet ben. Heb er pas 26...

Tegen de tijd dat ik alles heb verzameld zijn de door mij nog gewenste Lamborghini's Diablo en Countach hopelijk wel beschikbaar, misschien ook nog de Honda NSX. Zo heeft iedereen denk ik nog wel wensen voor zijn favo bak en moeten we gewoon afwachten wat ze nog gaan uitbrengen ;)

Wat is dat motorrijden gaaf zeg! Lastig, maar wel stoer hoor om zo hard door het verkeer te jagen _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die mogen er van mij idd ook in, evenals de RUF bakken die op de XBOX360 ook te downloaden zijn. Tel daarbij nog wat nieuwere wagens: Ferrari 599 Scag., Ferrari FXX, Lamborghini Murc. LP640, Lamborghini Murc. LP640 Roadster, BMW Z4, BMW Z1, BMW M6, BMW M3, Audi R8, Audi S3, Audi S5, Ford Focus ST, Ford GTX1, Alfa Romeo Brera, Aston Martin DBS, Dodge Charger, nieuwe Jaguar XKR, Lexus IS-F, Nissan 350Z GTR, Saturn Sky Redline, Volkswagen Golf R-GTI, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:24:
Die mogen er van mij idd ook in, evenals de RUF bakken die op de XBOX360 ook te downloaden zijn. Tel daarbij nog wat nieuwere wagens: Ferrari 599 Scag., Ferrari FXX, Lamborghini Murc. LP640, Lamborghini Murc. LP640 Roadster, BMW Z4, BMW Z1, BMW M6, BMW M3, Audi R8, Audi S3, Audi S5, Ford Focus ST, Ford GTX1, Alfa Romeo Brera, Aston Martin DBS, Dodge Charger, nieuwe Jaguar XKR, Lexus IS-F, Nissan 350Z GTR, Saturn Sky Redline, Volkswagen Golf R-GTI, etc. etc.
Je vergeet de Diablo, Countach, Ferrari 612, Lamborghini Gallardo Superleggera, Aston Martin V8 Roadster, Ferrari 512 BB, Pagani Zonda F, Maserati Quatroporte en de Maserati Gran Turismo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamborghini Murc. LP640 O+

Aston Martin DBS O+

Audi R8 O+

Toch maar eens tijd om te denken over een 360.
Zeker nu Forza Motorsports 2 in de maak is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het blijkt dus: keuze genoeg om toe te voegen ! Ze mogen voor mijn part een uitbreiding uitbrengen met 30 nieuwe auto's (liefst veel uit de bovengenoemde), met nog een eilandje erbij (1/3de groot ofzo), ik zou ervoor betalen ! Nu begint het spel redelijk op zijn einde te lopen, want aan de MP heb je voorlopig niet veel.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 22-04-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:58:
Het blijkt dus: keuze genoeg om toe te voegen ! Ze mogen voor mijn part een uitbreiding uitbrengen met 30 nieuwe auto's (liefst veel uit de bovengenoemde), met nog een eilandje erbij (1/3de groot ofzo), ik zou ervoor betalen ! Nu begint het spel redelijk op zijn einde te lopen, want aan de MP heb je voorlopig niet veel.
Je bedoelt een expansion pack voor bijv een eiland vlakbij Honolulu. Bijv Molokai of Maui. Zou wel leuk zijjn eigenlijk.
En dat ze dan ook gewoon meer features erin hebben. Cabrio open/dicht, Regen, bijna realtime dag/nacht cyclus(2 keer zo snel?) zodat je lampen een keer nuttig zijn. Als je de lampen aan doet, dan zie je totaal geen effect. Echt jammer

Naja, wie weet zijn ze daar ook wel mee bezig bij Atari.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Phuncz schreef op zondag 22 april 2007 @ 01:53:
[...]

Nope, nog steeds geen nieuws over. Zolang ze geen manier vinden om ons geld ervoor aan te rekenen zal dat waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Haha, denk ik ook. Hier een aantal pics van de Lexus IS:

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/747/747226/test-drive-unlimited-20061121045347916-000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/747/747226/test-drive-unlimited-20061121045347416-000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/747/747226/test-drive-unlimited-20061121045345494-000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/747/747226/test-drive-unlimited-20061121045344869-000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 15:34
Astennu schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:31:
Okeey ik doe denk ik iets fout.

Ik heb een Microsoft Xbox 360 Race Wheel. En die USB dongel. Stuur werkt goed en games als Flatout II werken goed. Alleen Test drive wil mijn stuur niet zien. Ik kan gewoon me stuur niet instellen. Ik denk dat ik iets over het hooft zie.

Iemand een Tip ??
Get gaat over test drive op de PC.

En hebben jullie ook wat speling op het stuur zitten ? Ik kan het stuur wat bewegen. Hij staat wel helemaal op vast dus het is echt de as waar het wiel aan vast zit zeg maar.
Die speling, dat hoort zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Phuncz schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:58:
Het blijkt dus: keuze genoeg om toe te voegen ! Ze mogen voor mijn part een uitbreiding uitbrengen met 30 nieuwe auto's (liefst veel uit de bovengenoemde), met nog een eilandje erbij (1/3de groot ofzo), ik zou ervoor betalen !
Een dergelijke grote addonpack zou erg leuk zijn inderdaad. Zal niet gebeuren helaas.

De eerste paar auto's zullen gratis te downloaden zijn zover ik weet. Daarna mogen we ongetwijfeld gaan betalen.

Die afgebeelde lexus mis ik niet echt. Heb hem op de xdoox gehoord en vind het ding klinken als een wasmachine. Beetje jammer. Die grotere Lexussen kijk ik wel naar uit, hopelijk komen ze snel met iets als een LS460 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het bizarre aan het hele spel is dan ook dat je duidelijk vermeldingen ziet van Lexus, RUF en nog andere merken die niet in het spel zitten. Namelijk bij de Tuners op de landkaart. Vrij frustrerend want je denkt dan: jah te gek ze zitten in het spel. Helaas pindakaas !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Ik denk dat de meeste mensen het opstarten met artifacts of corrupted textures (of wat het ook is) wel kennen. Het levert soms hilarische taferelen op. :)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/noel/files/pictures/tdu_baldie.jpg

Mijn langharige babe is ff naar de kapper van Britney geweest. Wat het helemaal freaky maakt, is dat de rest van de screenshot er eigenlijk helemaal netjes opstaat. 8)7

@ Bobnofski:
"meestal". Bij mij niet dus. Nog nooit corrupt savegame gehad. In het begin maakte ik al eens een backupje. Maar nu doe ik de moeite niet meer. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Noel op 23-04-2007 14:13 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Noel schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:58:
Mijn langharige babe is ff naar de kapper van Britney geweest. Wat het helemaal freaky maakt, is dat de rest van de screenshot er eigenlijk helemaal netjes opstaat. 8)7
Als je character ineens kaal is betekent dat meestal dat je savegame corrupt is. Althans, bij mij was dat 2x het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij start hij ook 1 van de 2 keer met artefacts op. Kwestie van resolutie terugschroeven, toepassen en daarna weer lekker op 1600x1200 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Nog 1 te gaan :P Nooit een geld hack gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/742/lambosoc5.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan? Heb je een garage vol van vergelijkbare lambo's waarvan een deel met afzichtelijke kleuren? :D

En waar doel je op met geld hack? Het enige wat ik ken is een aantal speedraces waar je heel makkelijk kan winnen, maar dat vind ik niet echt hacken / cheaten, dat is een mogelijkheid die de spelmakers volgens mij vrij opzettelijk in het spel gelaten hebben. Andere hacks ken ik niet (en zou ik ook niet willen gebruiken).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:23:
En dan? Heb je een garage vol van vergelijkbare lambo's waarvan een deel met afzichtelijke kleuren? :D
er zit een verdwaald schaap paard bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Er schijnt een hack te zijn om geld te krijgen, een vriend van me had een savegame met 1.9 miljard. En aangezien lamborghinis de mooiste autos zijn (mijn mening) wilde ik er een garage vol van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Martijn1990 schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:30:
Er schijnt een hack te zijn om geld te krijgen, een vriend van me had een savegame met 1.9 miljard. En aangezien lamborghinis de mooiste autos zijn (mijn mening) wilde ik er een garage vol van :P
Wat doet die F430 daar dan :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Die 'hack' is er ja. Alleen jammer dat Gamespy al een paar accounts heeft gesloten van mensen die daarmee aan de gang gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Wilde net nog een lambo kopen maar heb atm ff geen ruimte. Dus moet of een nieuw huis kopen of een auto verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: Probeerde gisteren op dat eilandje te komen via de "Eden" portaal. Ik had teveel moeite om met een auto daar te komen (slipt door al die grind) dus maar de motor gepakt. Ik heb wel de portaal gevonden maar hij reageerde niet! Heen en weer, links naar rechts, op enter gedrukt maar niet hoor. Heb toen besloten toch maar met een auto te proberen en nu kan ik die portaal niet meer vinden. Lijkt alsof hij verdwenen is. Hoeveel mensen hebben het wel voor elkaar gekregen, en zo ja hoe? Draai trouwens met de PC versie, ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik kon hem eerst ook niet vinden en gleed ook steeds weg, maar is uit eindelijk toch gelukt. was toen expert of champion, weet niet zeker meer. Was met de auto en reed er met +/- 40 km/h overheen en het werkte gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Martijn1990 schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:16:
Nog 1 te gaan :P Nooit een geld hack gebruikt.

[afbeelding]
Ik mis de Miura, gauw die F430 wegdoen dus ;)

De beste "geldhack" is inderdaad bijvoorbeeld de 180 Mph in heavy traffic race. Gisteren gewoon tig keer gedaan om de maximale topsnelheid voordat ik crash te verbeteren. Bij 300 Km/u op enter drukken is niet leuk, te makkelijk ;)

Toen ik hem eindelijk op 386 Km/u had staan 30 minuten later was ik ruim 2.5 miljoen rijker...

Iemand wel eens een hogere snelheid gehaald bij die race of drukt iedereen bij de 300 op enter?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ben tot de 384 gekomen tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
De beste geld hack is een F klasse wagen voor 9.999.999 dollar te koop zetten op de marketplace. Na een week koopt zogezegd de ontwikkelaar van het spel je auto voor het bedrag wat je er voor vroeg.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:56:
Bij mij start hij ook 1 van de 2 keer met artefacts op. Kwestie van resolutie terugschroeven, toepassen en daarna weer lekker op 1600x1200 zetten.
Gewoon even een paar keer ALT-Tab'ben is genoeg ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
fsfikke schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:25:
[...]

Gewoon even een paar keer ALT-Tab'ben is genoeg ;)
Idd, of een ram op de Windows knop en vervolgens TDU weer maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker dan ... Hard gewerkt voor 1.8 miljoen om vervolgens een nieuwe auto te kopen, gaat er iets mis en koop ik de verkeerde 8)7

Naja denk ik dan ik zet hem wel weer te koop en heb toen ik weer 1.4 miljoen alsnog dezelfde auto gekocht.

Krijg de melding "Service tijdelijk niet beschikbaar" en nu ben ik 1.3 miljoen kwijt en de auto die te koop stond !?!?!?!

WTF !?!? 3 miljoen down the drain :( .... Hoe kan dat ?!

Als ik kijk bij mijn transacties staan er 3 dezelfde auto's in met verschillende bedragen !?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Doppert schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:18:
De beste geld hack is een F klasse wagen voor 9.999.999 dollar te koop zetten op de marketplace. Na een week koopt zogezegd de ontwikkelaar van het spel je auto voor het bedrag wat je er voor vroeg.
Van die truc had ik eerder gehoord en aangezien ik door datzelfde systeem voor 166.000 het schip ben ingegaan, had ik mijn A3 te koop gezet voor 300.000. Dus Audi aanschaf en verlies weer goed.

Toch wel een week laten staan, maar niets hoor...?
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:39:
Nou lekker dan ... Hard gewerkt voor 1.8 miljoen om vervolgens een nieuwe auto te kopen, gaat er iets mis en koop ik de verkeerde 8)7

Naja denk ik dan ik zet hem wel weer te koop en heb toen ik weer 1.4 miljoen alsnog dezelfde auto gekocht.

Krijg de melding "Service tijdelijk niet beschikbaar" en nu ben ik 1.3 miljoen kwijt en de auto die te koop stond !?!?!?!

WTF !?!? 3 miljoen down the drain :( .... Hoe kan dat ?!

Als ik kijk bij mijn transacties staan er 3 dezelfde auto's in met verschillende bedragen !?!?
Edit: Zie mijn opmerking hierboven, alleen was het bij mij maar 166.000 voor een Gallardo 8)7

Edit 2: Ik koop mijn auto's voortaan lekker bij de dealer en wat ik koop hou ik gewoon. Je moet er uiteindelijk toch 50 hebben om het spel uit te spelen...
Zou dit probleem in de patch meegenomen worden? Ik hoop van wel, want het is een leuke optie als die goed werkt.

[ Voor 48% gewijzigd door bvk op 23-04-2007 19:49 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft hier vast al gestaan maar weet iemand hoe je onderdelen voor bijvoorbeeld ferraries koopt? Deze staan niet bij de aanwezige shops terwijl je wel ziet dat ze online staan met 3 performance onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Forca-tuner langsgaan ;)

Heb vandaag eindelijk champion-niveau bereikt, super ruig dat circuit, maar wat valt die hardcore-mode tegen. Tis idd een uitdaging om zo te rijden, maar het is absoluut niet realistisch, als je nog niet meer fatsoendelijk een bocht kan maken, kan vliegen met je auto alsof het niets is, enz. Beste hardcore-mode is nog altijd de driving-aid op 'off' of op 'hyper-sport' zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zowiezo is volledig realisme in een game nog VER weg, misschien onmogelijk. In de werkelijkheid voel je G-krachten, wat je dus niet hebt bij een auto game of simulatie. Je voelt ook veel preciezer wat een auto doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 24-04-2007 21:28 . Reden: Hmm, het was laat I guess ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Phuncz schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:48:
Zowiezo is volledig realisme in een game nog VER weg. In de werkelijkheid voel je G-krachten, wat je dus niet hebt bij een auto. Je voelt ook veel preciezer wat een auto doet.
Tja maar ik denk dat dat nog heeeeeeeeeeel lang gaat duren voordat ze dat hebben. Ik denk niet eens dat G-Force sim betaalbaar zullen zijn of worden.

Kortom wil je het echte werk moet je maar naar de Nürburgring met je eigen auto :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowiezo is volledig realisme in een game nog VER weg. In de werkelijkheid voel je G-krachten, wat je dus niet hebt bij een auto. Je voelt ook veel preciezer wat een auto doet.
Dat klopt, maar ze kunnen het weggedrag wel realistisch maken. En dat is denk ik bij de hardcore-mode veel minder het geval dan bij de normale mode. In die hardcore mode lijkt het alleen maar alsof je auto een Sonja Bakker-dieet heeft genomen, en vederlicht is geworden, waardoor hij onbestuur is, en op een heuveltje veranderd in een zweefvliegtuig.

Maargoed, mij maakt het niks uit, rijd ik maar niet in Hardcore-mode, de gewone mode rijdt stukken fijner (en naar mijn mening realistischer). Het enige wat wel sjiek is aan die hardcore-mode, is die g-meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Toch maakt een Force feedback stuur al heel wat uit, ten opzichte van helemaal niets aan FF. Je voelt nu nog aardig goed aan wanneer je voorwielen wegglijden of je achterkant uitbreekt. Ook de klap die je voelt als je auto na een jump de grond weer raakt draagt enigzins bij aan realisme.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:44:
Bij de Forca-tuner langsgaan ;)

Heb vandaag eindelijk champion-niveau bereikt, super ruig dat circuit, maar wat valt die hardcore-mode tegen. Tis idd een uitdaging om zo te rijden, maar het is absoluut niet realistisch, als je nog niet meer fatsoendelijk een bocht kan maken, kan vliegen met je auto alsof het niets is, enz. Beste hardcore-mode is nog altijd de driving-aid op 'off' of op 'hyper-sport' zetten ;)
Heeft iemand een plaatje met aangegeven waar beide circuits liggen? Ik heb er al eentje gevonden, diegene met de lange brug erheen zeg maar. Ik ben Champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de resolutie veranderen zonder in het spel te zitten?
Ik heb namelijk een nieuwe monitor, en die ondersteunt de oude resolutie niet. En zo kan hem niet meer spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:25:
Ik heb namelijk een nieuwe monitor, en die ondersteunt de oude resolutie niet. En zo kan hem niet meer spelen :(
Via je snelkoppeling > rechtermuisknop > eigenschappen > compatibiliteit > in 640x480 modus draaien?

Misschien dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Even oude monitor aansluiten, resolutie terugzetten, nieuwe weer aansluiten en gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BioHazard: Die andere circuit ligt onder het vliegveld aan de zuidkust van het eiland. Je rijdt om de vliegveld heen via de west kant zeg maar en dan heb je een weg die naartoe leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

kevin schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:48:
[...]

Even oude monitor aansluiten, resolutie terugzetten, nieuwe weer aansluiten en gaan 8)
Misschien is die wel kapot :P?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-ZeuZ schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:45:
[...]

Via je snelkoppeling > rechtermuisknop > eigenschappen > compatibiliteit > in 640x480 modus draaien?

Misschien dat dat werkt.
Nee helaas, als het spel gaat laden loopt hij vast.

En mijn oude monitor gebruiken kan helaas niet, dat was een widescreen en die is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is er iemand die de officiele forums van ATARI leest, want zijn ze uberhaupt bezig met een patch? Het spel is nu al bijna 2 maanden uit. (Nog 1 week) :/ Het enigste wat ik lees zijn extra auto's voor de xbox360... Lijkt in sommige opzichten EA wel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door niels88 op 24-04-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:01

Erw

bvk schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:28:
[...]

Ik mis de Miura, gauw die F430 wegdoen dus ;)

De beste "geldhack" is inderdaad bijvoorbeeld de 180 Mph in heavy traffic race. Gisteren gewoon tig keer gedaan om de maximale topsnelheid voordat ik crash te verbeteren. Bij 300 Km/u op enter drukken is niet leuk, te makkelijk ;)

Toen ik hem eindelijk op 386 Km/u had staan 30 minuten later was ik ruim 2.5 miljoen rijker...

Iemand wel eens een hogere snelheid gehaald bij die race of drukt iedereen bij de 300 op enter?
Waar zit die race dan?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
niels88 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:06:
Is er iemand die de officiele forums van ATARI leest, want zijn ze uberhaupt bezig met een patch? Het spel is nu al bijna 2 maanden uit. (Nog 1 week) :/ Het enigste wat ik lees zijn extra auto's voor de xbox360... Lijkt in sommige opzichten EA wel ;)
Zoals je in het vorige topic had kunnen lezen, ja ze zijn met een patch bezig en die zou ergens in mei moeten uitkomen.
Zie http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-04-2007 18:37 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
MensionXL schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:02:
[...]

Misschien is die wel kapot :P?
Kan ook ja :P
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:05:
[...]

Nee helaas, als het spel gaat laden loopt hij vast.

En mijn oude monitor gebruiken kan helaas niet, dat was een widescreen en die is verkocht.
Balen :/ Geen id hoe het te fixen dan ...
Erw schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:11:
[...]

Waar zit die race dan?
Ergens in het midden van het eiland, je moet wel Champion zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door kevin op 24-04-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 13:43
Heb ik ook gehad.
Ik heb het gedaan door de nieuwste (Ati) drivers te installeren.

Ik hoop dat het voor jouw ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pc opstarten in VGA modus, spel starten resolutie terugzetten ?

geen idee of het werkt, schoot me zo te binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

D. Ninjai schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:34:
[...]

Haha, denk ik ook. Hier een aantal pics van de Lexus IS:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
waarneer kan je een lexus halen want bij mij is de garage nog niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je een XBox360 hebt met de downloadable content. Search eens misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Martijn1990, je kan dan wel een rare Lambo-fetish hebben, maar die Murcielago rijdt wel als een tierelier zeg. Infinite loop net bijna in 1x met dat ding, niet-geupgrade, gewonnen. Ging mis omdat ik ergens net een poortje miste, en ja, dan moet je terug, dan is het wel gezien. Daarvoor nog een andere route in 1x gewonnen, dat ding rijdt echt fantastisch, ook tegen theoretisch snellere auto's (al blijft het AI die schijterig is en veel te hard remt voor bochten). Net ging het overigens wel weer even mis. Had ik net vehicle transport gedaan voor de XJ220 (dat ding rijdt ook fantastisch overigens, en omdat ik daar alleen maar mee wilde scheuren ging de race niet "perfect", dus deed ik hem steeds opnieuw... heb denk ik 150 km gereden voor een missie van 16 km ;)), netjes 135k verdiend, en prompt daarop een flinke kettingreactie aan botsingen en vervolgens een prent van... jawel, 135k. :|

Spoiler-link voor nuttige tips:

http://www.cheatscodesgui...ats/test-drive-unlimited/

Het heet "cheats" maar eigenlijk blijft alles wat ze daar zeggen netjes binnen de regels van het spel, zijn meer hints. Hier staat ook de eerder genoemde speedrace in waar je 70k kan verdienen in 15 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:10
bvk schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:10:
[...]

Toch maakt een Force feedback stuur al heel wat uit, ten opzichte van helemaal niets aan FF. Je voelt nu nog aardig goed aan wanneer je voorwielen wegglijden of je achterkant uitbreekt. Ook de klap die je voelt als je auto na een jump de grond weer raakt draagt enigzins bij aan realisme.
Voelen/weten wanneer je over/onderstuur heb kan ook perfect als je met bumper cam rijdt (en met toetsenbord zoals in mijn geval).

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@harmageddon: klopt, het enige wat ik dan persoonlijk mis is gedoseerd ga/tegensturen.. Maar de bumper-cam vind ik nog altijd de fijnste camera, het enige zeer grote nadeel aan deze camera is dat je niet veel ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
Toen ik de nieuwe NVIDIA drivers geinstalleerd had (158.18 ofzo) stond TDU weer op 1024x768. Mogelijk is dat een oplossing voor jou!

Precies wat hierboven ook voor de ATI drivers gemeld is.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Nou over die auto's in de sale zetten, ik had eerst een TT verkocht voor 9.999 miljoen, na 1 week verkocht, ik zet een viper for sale na 1 avond ;d nu staan er nog een alfa GT en saturn sky for sale.
Die gaan over paar daagjes weg en heb ik even kijken.. 7kk + +-20kk = 27kk :p aardig wat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet warom somige mensen zulke dure auto's kopen terwel je ze in de winkel veel goedkoper kan krijgen, ikzelf heb nooit genoeg geduld om een week te wachten voordat ik een auto verkocht heb darom doe ik ze nooit zo duur, maar is wel een slim plan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

rCk schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:26:
Nou over die auto's in de sale zetten, ik had eerst een TT verkocht voor 9.999 miljoen, na 1 week verkocht, ik zet een viper for sale na 1 avond ;d nu staan er nog een alfa GT en saturn sky for sale.
Die gaan over paar daagjes weg en heb ik even kijken.. 7kk + +-20kk = 27kk :p aardig wat geld
Je hebt je TT op 1 miljoen na voor bijna 10 miljard verkocht :? Wat is "kk", kilo koper?

Of bedoel je respectievelijk 9,99 en 27 miljoen ;)

@ mc_vice: Het systeem koopt ze na een week, niet een medegamer. Tenminste, zo gaat het verhaal, bij werkt het niet...

[ Voor 10% gewijzigd door bvk op 25-04-2007 17:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb testdrive op de ps2 kan het kloppen dat ik dan geen ferrari's heb niet mn eigen mannetje kan kiezen geen motors kan hebben geen auto's verkopen geen delevery missions heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:46:
ik heb testdrive op de ps2 kan het kloppen dat ik dan geen ferrari's heb niet mn eigen mannetje kan kiezen geen motors kan hebben geen auto's verkopen geen delevery missions heb?
Dat klopt, de PS2 versie is nogal uitgekleed t.o.v. de pc / xdoos versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:04:
[...]

Dat klopt, de PS2 versie is nogal uitgekleed t.o.v. de pc / xdoos versie.
dan zijn die makers wel ERG LUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:38:
[...]

:?
Ze hebben genoeg te doen, het is nogal niet interessant voor een bedrijf om veel geld te gaan investeren in in een zwaar verouderd platform, zeker nu de opvolger er al lang is.

Behalve dat is al lang bekend dat die versie vrij mager zou zijn. Als je hem toch gekocht hebt met hoge verwachtingen heb je je niet goed geïnformeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 25-04-2007 20:42 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen die uitkwam was de ps3 nog nieteens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:55:
toen die uitkwam was de ps3 nog nieteens uit
Developers beginnen niet pas met een game produceren als hij in de Bart Smit ligt hoor. Ik vind het begrijpelijk dat ze niet veel tijd in de PS2 stoppen, je bent toch toekomstgericht als bedrijf.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Plus de beperkingen die je hebt bij een PS2..

Is inderdaad totaal niet vreemd. Dat krijg je als je op een verouderde console blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:38:
[...]

Nope zijn ze niet; ik denk dat de PS2 versie gewoon een bonus is geweest. Ze waren van plan TDU uit te brengen op de PSP en ik denk dat ze toen gedacht hebben laten we de PSP versie ook maar poorten naar de PS2 dat we nog net ff wat meer spellies verkopen. Ik moet zeggen dat ik de PSP versie best leuk vind hoor, verwacht niet dat de PS2 / PSP de PC / Xbox360 versie kan trekken....

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Equalized, je overzicht van goed werkende Logitech stuurtjes staat er 2 keer in, je mag tevens de Logitech Wingman Formula Force GP toevoegen. (Gebruik 'm hiero, geen drops at all. (E6600 @ 3.3Ghz, 8800GTS 320MB, 2GB ram, mss dat mindere pc's alsnog drops krijgen, dat kan ik niet testen.)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Logitech Driving Force Pro doet het hier ook vlekkeloos op een E6400 @ 3.0 GHz, 2GB RAM, X1900XT met Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
Nu ben ik eigenlijk wel gedoomd om een stuur met pendalen te gaan kopen. Ik had tot nu toe eigenlijk alleen een G, F, E, D, C en B auto. Ik dacht, tis tijd voor een A klasse auto dus heb ik een Saleen S7 gekocht. Maar dat ding is echt niet te besturen met het toetsenbord. Het optrekken alleen al is een drama. Bij de Jaguar XJ220 kun je nog even snel het gas loslaten waardoor hij perfect optrekt maar de S7 heeft nog meer wielspin tijdens het optrekken dan Hlpdsk's avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:34:
Nu ben ik eigenlijk wel gedoomd om een stuur met pendalen te gaan kopen. Ik had tot nu toe eigenlijk alleen een G, F, E, D, C en B auto. Ik dacht, tis tijd voor een A klasse auto dus heb ik een Saleen S7 gekocht. Maar dat ding is echt niet te besturen met het toetsenbord. Het optrekken alleen al is een drama. Bij de Jaguar XJ220 kun je nog even snel het gas loslaten waardoor hij perfect optrekt maar de S7 heeft nog meer wielspin tijdens het optrekken dan Hlpdsk's avatar.
Probeer maar eens de Enzo of McLaren F1 (GTR), dan gaat 't prima. Die Saleen heeft gewoon te veel BHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:34:
Als je nou gewoon een goede auto uitzoekt, dan ben je al een stuk verder. En het gaat niet om het aantal HP zoals bovenstaande poster schrijft, maar vooral om wegligging.
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:02:
Ik zat te zoeken naar een bestandje dat een lijst van alle auto's weer zou geven, maar dan met de exacte prestatie-cijfers erbij zoals die in het spel weergegeven worden (voor acceleration, speed, handling & braking). Die vond ik niet in de startpost, maar ik heb hem wel online gevonden, dus misschien ook nuttig voor anderen: http://buddydiggers.com/tdu/TDU.xls
Hier vind je dus de nuttige stats van auto's, de vier genoemde eigenschappen. Zoek daar per klasse de beste combinatie uit, en je kan los. De beste auto's per klasse, vanuit die optiek geredeneerd (waarbij wegligging als belangrijkste uitgangspunt genomen wordt):

G: Shelby Cobra Daytona Coupe
F: Audi TT quattro sport
E: Nissan 350Z NISIMO S-Tune
D: Maserati GranSport
C: Ferrari 575M Maranello
B: Ferrari F430
A: Ferrari Enzo

Dan zijn er ook nog wat alternatieven:

G: Lamborghini Miura P400SV (als je de Shelby niet kan betalen)
C: Lotus Sport Exige 240R (als wegligging nog beter moet)
C: Lamborghini Gallardo Spyder (als remmen heel belangrijk is)
B: Caterham CSR 260 (als acceleratie heel belangrijk is)
A: McLaren F1 / Chrysler ME Four-Twelve (als topsnelheid heel belangrijk is)

Tenminste, zo zie ik het nu. Al valt het me wel op dat bijvoorbeeld de Lamborghini Murcielago Coupe hier helemaal niet zo goed uit de bus komt, maar dat ding rijdt wel behoorlijk goed. De kans is dat dit komt door een goede verhouding van de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de beste drivers van nvidia om TDU goed mee te spelen. Met de nieuwste drivers krijg ik framedrops. Videokaart = XFX 7600GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:17:
[...]

Als je nou gewoon een goede auto uitzoekt, dan ben je al een stuk verder. En het gaat niet om het aantal HP zoals bovenstaande poster schrijft, maar vooral om wegligging.

[...]

Hier vind je dus de nuttige stats van auto's, de vier genoemde eigenschappen. Zoek daar per klasse de beste combinatie uit, en je kan los. De beste auto's per klasse, vanuit die optiek geregeneerd (waarbij wegligging als belangrijkste uitgangspunt genomen wordt):

G: Shelby Cobra Daytona Coupe
F: Audi TT quattro sport
E: Nissan 350Z NISIMO S-Tune
D: Maserati GranSport
C: Ferrari 575M Maranello
B: Ferrari F430
A: Ferrari Enzo

Dan zijn er ook nog wat alternatieven:

G: Lamborghini Miura P400SV (als je de Shelby niet kan betalen)
C: Lotus Sport Exige 240R (als wegligging nog beter moet)
C: Lamborghini Gallardo Spyder (als remmen heel belangrijk is)
B: Caterham CSR 260 (als acceleratie heel belangrijk is)
A: McLaren F1 / Chrysler ME Four-Twelve (als topsnelheid heel belangrijk is)

Tenminste, zo zie ik het nu. Al valt het me wel op dat bijvoorbeeld de Lamborghini Murcielago Coupe hier helemaal niet zo goed uit de bus komt, maar dat ding rijdt wel behoorlijk goed. De kans is dat dit komt door een goede verhouding van de specificaties.
De Murciélago is ook mijn absolute favoriet. Het is denk ik de wagen die voor heel veel races de beste keuze is, behalve als topsnelheid het meeste telt.

Hij heeft lvl 3 getuned voldoende power die goed beheersbaar blijft, waardoor je de meeste race's makkelijk kunt winnen. Ik denk dankzij die 4 wiel aandrijving ;)

Wel knap dat de eigenschappen van een auto die in het echt ook zo goed scored (heel lang de snelste geweest in Top Gear bijvoorbeeld) zo mooi nagemaakt zijn. Dénk ik, want ik heb er helaas nog nooit zelf in mogen rijden...
;(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

bvk schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:39:
[...]

Je hebt je TT op 1 miljoen na voor bijna 10 miljard verkocht :? Wat is "kk", kilo koper?

Of bedoel je respectievelijk 9,99 en 27 miljoen ;)

@ mc_vice: Het systeem koopt ze na een week, niet een medegamer. Tenminste, zo gaat het verhaal, bij werkt het niet...
9,9999 dan, wat jij wil :D
1k = 1000 zo wordt dat vaak benaderd door de engelsen dus kk = k x k = 1000x1000 = 1.000.000

Snap je het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
rCk schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:04:
[...]

1k = 1000 zo wordt dat vaak benaderd door de engelsen dus kk = k x k = 1000x1000 = 1.000.000

Snap je het dan.
Of je zegt gewoon 1M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

rCk schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:04:
[...]

Snap je het dan.
Dan snap ik het wel ja, maar 1M gebruiken is dan inderdaad logischer. Maar op deze manier 27 miljoen verdienen is toch iets minder. Zo koop je gewoon alle punten die niet met races te winnen zijn, dus auto's en huizen wel heel gemakkelijk.

Voor die $ 70.000 race moet je tenminste nog moeite doen.. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik heb het voor elkaar... het hele eiland ontdekt! Wat een klotekarwei, maar ja, ik kan nu tenminste alle races vinden en heb er gratis voor niets een huisje bij. En natuurlijk heb ik de verkenningsactie met de Murcielago gedaan, dat was wel zo praktisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gepost is maar op deze site kan je zien of TDU servers online zijn.

http://tdu.gameprophets.com/ext/tdu-onlinestatus.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er aan te denken om mijn overlede 6600GT te vervangen door een XFX 7600GTagp XXX 580.. iemand ervaringen met soort gelijke kaart met TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:58:
ik zit er aan te denken om mijn overlede 6600GT te vervangen door een XFX 7600GTagp XXX 580.. iemand ervaringen met soort gelijke kaart met TDU?
Ik zelf heb een XFX 7600GT agp. Ik krijg met 1280x1024, 2xAA, Details High. Krijg ik rond 20-30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met wat voor CPU? ik draai zelf op een Athlon 2600xp met 1 gig ram en met m`n 6600 gt liep ie ook best soepel rond de 20 fps.. zelf komt m`n tft niet hoger dan 1024x768 en met high ben ik al tevreden :)
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 01:24:
[...]

Ik zelf heb een XFX 7600GT agp. Ik krijg met 1280x1024, 2xAA, Details High. Krijg ik rond 20-30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vindt het een leuk spel, maar toch een paar minpuntjes.

Geen Porsche..?
De 'driving skill races/lift' je kan overal je auto op knallen, maar als je 'ff' met je wiel/band naast de weg komt tikt het af...?
Die GPS, als je zelf een route uitzet neemt hij elke 'wettelijk toegelaten' weg die is er dus niet tegen het verkeer in etc, doe je b.v. die 'millionairse race' (1mil als reward-1uur race) stuurt de gps je als het even mogelijk is op elke weg de verkeerde kant op.
De races zelf, de AI rammelt alle kanten op bij het starten van een race wat tot grote frustratie lijdt als deze je gewoon 'inboxed' en de weg af drukt. Of gewoon allemaal op een hoopje knallen en geen tegenstand meer bieden.

GPS die soms 'traag' is met een aanduiding of onduidelijke aanduiding.
Motoren zijn zwaar $#%#$ te besturen met keyboard het is bocht of rechtdoor en niets ertussenin.
En... geen Porsche.. wel heel jammer (weet niet wat de reden hiervoor is?)

Voorderest is het goed tijdvermaak, maar kan afentoe echt frustrerend worden de ene race kost totaal geen moeite, de andere race moet je tot op het tandvlees gaan om het te halen of om ook maar in de buurt van de 'ref time' te komen.
En wat ik ook jammer vindt is dat je eigenlijk niets ziet van het tunen, een beetje bumperkit ala 'nfsu2' zou leuk zijn.
Graphics zijn erg vet, draait voluit op me bakkie,

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:58:
Met die kaart draaide ik hem ook, wel op een athlon 64 3700+ maar het was ruim speelbaar @ 1280x1024 met 4xAA, zowiezo wel erg fijne kaart voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag het me toch af, zou er een mogelijkheid zijn om alle huizen in het spel niet weer te laten geven? Dit omdat ik alleen zware framedrops heb in de steden.
Voor de rest, ik vermaak me prima met het spel, alleen soms frstrerent dat als ik hard rij soms de weg niet zichtbaar word en zo tijd verlies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Joane: Volgens mij de enige methode om minder achtergrond te zien is de detail op Low to zetten. Dan heb je nog steeds de gebouwen maar de fijne details en texturen zijn weg. Scheelt wel iets in performance zonder dat je de hele omgeving kwijt ben.

@prutser001: Zat gisteren ook te denken aan het gebrek aan Porsche in het spel. Anderen hebben hetzelfde gezegd over BMW. Heeft vast wel iets met sponsoring en zo te maken denk ik.
Vwb traag GPS, als je met 200MPH richting een kruispunt vliegt dan lijkt het wel langzaam ja! Maar dat lijkt me logisch.

@bvk: Ik vind ook de Murcielago heel stabiel in vergelijking met de andere classe A autos. Toch ben ik verbaasd over, want ik had een paar jaar geleden een recentie gelezen waarin een Murcielago en een Ford Focus vergeleken waren door Europa heen te trekken met die dingen. Ik had het idee dat het net als een Amerikaan goed was in een rechte lijn maar bochten lastig waren en onder natte omstandigheden was het helemaal geen pretje.

Eerlijk gezegd hoe meer ik dit soort spellen speel en de recensies op Top Gear zien heb ik zoeits van zo'n super car hoef ik helemaal niet. Laatst dat stukje van Top Gear over de Koenigsegg gezien op YouTube met zijn swabberende achterkantje. Lijkt mij helemaal niks om zo'n auto te hebben in het echt. Eigenlijk hebben Porsche denk ik het beste voor elkaar door snelle autos te maken met goede wegligging wat je gewoon op straat kunt rijden...of een Aston Martin, daar heb ik ook een zwakte voor ;)
Maar ik blijf dromen natuurlijk. Zulke geld bedragen zal ik nooit hebben, dan maar TD:U eh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx ga de kaart toch maar kopen.. alleen jammer dat ze er bij alternate sinds vandaag ff een 10tje bij hebben gegooid :(
AgoNitE schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 06:52:
[...]

Met die kaart draaide ik hem ook, wel op een athlon 64 3700+ maar het was ruim speelbaar @ 1280x1024 met 4xAA, zowiezo wel erg fijne kaart voor dat geld!
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.