[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.696 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 01:26:
met wat voor CPU? ik draai zelf op een Athlon 2600xp met 1 gig ram en met m`n 6600 gt liep ie ook best soepel rond de 20 fps.. zelf komt m`n tft niet hoger dan 1024x768 en met high ben ik al tevreden :)
[...]
Ik draaide hem op

P4 3.2GHZ
1 Gb

Maar ik denk dat het ligt aan de drivers van Nvidia omdat ik denk ik wel hoger kan halen dan 30.
Weet iemand miss wat de beste drivers zijn van Nvidia? Omdat ik met de nieuwste framedrops krijg.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het missen van Porsche: dat viel me ook op. BMW boeit me minder, al had de Z4 wel geinig geweest, en eigenlijk hoort er natuurlijk wel iets "M"-achtigs in zo'n spel. Maar dat zal vast met contracten te maken hebben, want je mag niet zomaar auto's includen. Als je het zo bekijkt vind ik niet dat het gek is dat Porsche & BMW (en natuurlijk de Bugatti Veyron, wat toch de super-special-mega-car had moeten zijn) missen, het is meer absurd dat ze zoveel merken wel meegekregen hebben! Naast de genoemde auto's mist er eigenlijk niets van wat ik denk dat erin hoort. Best knap. Ik heb het gevoel dat ze gewoon naar Top Gear hebben zitten kijken en daar de top-auto's uit genomen hebben. Zijn ze alleen de Ariel Atom nog vergeten denk ik. Maar, Noble, Koenigsegg, Caterham, alle included concept cars, dat zijn toch merken die misschien minder obvious zijn om mee te nemen in zo'n spel, maar ze hebben het toch maar mooi geflikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
Zoals al een aantal keer eerder aangegeven: EA heeft een exclusieve licentie op het gebruik van Porsches. Vandaar.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:42:
Ik weet niet of dit al gepost is maar op deze site kan je zien of TDU servers online zijn.

http://tdu.gameprophets.com/ext/tdu-onlinestatus.php
Dan zou ik de bron code van die site maar eens bekijken, is gewoon nep want het is gewoon geschreven tekst dat de server online is meer niet. Dus je hebt er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:56:
[...]

Dan zou ik de bron code van die site maar eens bekijken, is gewoon nep want het is gewoon geschreven tekst dat de server online is meer niet. Dus je hebt er niets aan.
Ik zou me verdiepen in PHP voordat ik domme uitspraken zou maken :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Hehe wel knap dan zit er zeker de heletijd iemand te tikken om de nummertjes te veranderen als je op refresh drukt ;)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
Heb ik net een stuk of 40 upper garmets gekocht. Ben ik 40 van die bonnen kwijt, maar het hangt niet in me kast in me huis. Iemand enig idee hoe dit komt? Had trouwens ook nog wat broeken en schoenen gekocht, die staan er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
[...]

:z

Het hele idee van dynamische pagina's is dat ze gegenereerd worden op het moment dat je ze opvraagt. De gegenereerde pagina is echter gewoon in HTML.

Zo zal er in het php bestand op de server staan (ff heel grofweg):
'Server #1: <responsietijd>'

Op het moment dat jij 'm opvraagt zal de responsietijd ingevuld worden. Het resultaat is een gewone HTML pagina die naar jouw browser gestuurd wordt. Jij ziet dus alleen HTML. Maar het is wel degelijk gegenereerd aan de hand van de waardes van het moment dat je de pagina opvroeg.

Zo genoeg geleerd, nu back ontopic.

[ Voor 49% gewijzigd door Luuk1983 op 27-04-2007 16:01 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

prutser001 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 01:54:
Ik vindt het een leuk spel, maar toch een paar minpuntjes.
De races zelf, de AI rammelt alle kanten op bij het starten van een race wat tot grote frustratie lijdt als deze je gewoon 'inboxed' en de weg af drukt. Of gewoon allemaal op een hoopje knallen en geen tegenstand meer bieden.
Ja idd, enorm grappig bij de start om ze allemaal uit elkaar te zien schieten als het openingsschot bij biljart :)

Ook HEEL vervelend: als je bij de start tegen eentje opknalt, remt hij af zolang je hem blijft raken ! En hij remt af tot nul !! Hoe dom is dat ? Dan moet je stilstaan, even achteruit en dan vertrekt de AI speler pas. Dat is gewoon wreed irritant.
Motoren zijn zwaar $#%#$ te besturen met keyboard het is bocht of rechtdoor en niets ertussenin.
Ook met een stuur. Een motor heeft nu eenmaal niet zo'n kleine draaicirkel (maar 2 wielen, beperkte hoek), remmen is de boodschap ! Het voordeel is dan weer dat je tegen hoge snelheden nog steeds tonnen aan grip hebt en je letterlijk als een mes door boter je weg snijdt. Ideaal voor de Millionaires Race en gewoon cruisen :)
En... geen Porsche.. wel heel jammer (weet niet wat de reden hiervoor is?)
Zover ik weet heeft EA nog steeds de rechten. Of misschien wil Porsche ze niet meer uitgeven.
En wat ik ook jammer vindt is dat je eigenlijk niets ziet van het tunen, een beetje bumperkit ala 'nfsu2' zou leuk zijn.
Bij sommige wagens wel, de Nissan 350Z wordt een S-Tune versie en de Ford Mustang GT kan je als een Saleen S281 laten pimpen die best wel netjes uitziet maar zwabbert als een tamme dwijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ik ken kan niet connecten. Als hij profiel intypt bij TDU dan staat er

Failed to connect to the Test Drive server enz.
Maar op dat zelfde moment kan ik wel gewoon connecten. Ik liet hem ook op
mijn profiel inloggen maar werkte ook niet. Ligt het aan TDU of aan hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Router/Firewall ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft een router en zijn firewall is uit. Maar ik zelf heb ook een router maar ik kan gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
mcafee virusscanner toevallig? vooral de enterprise versie blokt tdu standaard...

moet je even kijken in de instellingen, daar kan je ergens IRC connecties blokkeren, uit zetten, dan doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit niks op de pc behalve tdu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Phuncz schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:09:
Bij sommige wagens wel, de Nissan 350Z wordt een S-Tune versie en de Ford Mustang GT kan je als een Saleen S281 laten pimpen die best wel netjes uitziet maar zwabbert als een tamme dwijl.
Ford verhaal was ik al snel achter, maar de 350Z kan toch alleen Nizmo getuned worden :? Of is S-Tune een of ander synoniem voor Nizmo ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Hey mensen,

Daarstraks ben ik weer eens verder gegaan met TDU op de 360.
Nu heb ik alleen last van iets wat lijkt op een vage bug. Als ik op de map kijkt, gaat de cursor automatisch naar links, slechts als ik met beide sticks naar rechts duw, gaat ie (een beetje) naar rechts. In het meest uitgezoomde niveau werkt alles wel normaal, maar kan ik amper wat zien.

Wilde graag alle wegen ontdekken, maar op deze manier is het erg lastig om te vinden welke wegen nog open staan.

Iemand anders deze 'bug' ook gehad, of is het iets wat ik alleen heb?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

nero355 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:02:
[...]

Ford verhaal was ik al snel achter, maar de 350Z kan toch alleen Nizmo getuned worden :? Of is S-Tune een of ander synoniem voor Nizmo ??
Ja hij noemt eigenlijk 350Z Nismo S-Tune blabla nogwat :) Is wat ik dus bedoel. Spijtige zaak vind ik het want ik had wel wat AMG kits willen droppen op de Mercs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Luuk1983 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:45:
Zoals al een aantal keer eerder aangegeven: EA heeft een exclusieve licentie op het gebruik van Porsches. Vandaar.
Lijkt me stug, gezien de aankomende Forza Motorsport 2 voor de Xbox 360 gewoon Porsches bevat en ook BMW.

-> http://forzamotorsport.net/news/announcements/carlist.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten toch 2 circuits op hawaii of niet??
er is er 1 bij het vliegveld maar daar kan je niet op:S
of kun je daar pas op als je 5 sterren qua niveau hebt??

weet iemand waar het andere circuit is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Phuncz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:01:
[...]

Ja hij noemt eigenlijk 350Z Nismo S-Tune blabla nogwat :) Is wat ik dus bedoel. Spijtige zaak vind ik het want ik had wel wat AMG kits willen droppen op de Mercs :)
Ben ik het nou, of zijn zowat alle Merc modellen al AMG? Ingame dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BioHazard schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:26:
[...]

Ze hebben allemaal een AMG toevoeging in de naam ja, maar ik denk dat er ook wat uiterlijke verbeteringen zoals skirts en spoilers gewenst worden na het tunen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

bvk schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:04:
[...]

Ze hebben allemaal een AMG toevoeging in de naam ja, maar ik denk dat er ook wat uiterlijke verbeteringen zoals skirts en spoilers gewenst worden na het tunen ;)
Zeker niet gewenst door mij, laat ze maar lekker zoals ze normaal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BioHazard schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:26:
[...]

Alle MB's in de game (behalve de SLR) zijn de versies die door AMG getuned zijn. Die hebben inderdaad (net zoals bijvoorbeeld de M-modellen van BMW) andere velgen, en wat andere optische veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:01:
[...]

Ik zou me verdiepen in PHP voordat ik domme uitspraken zou maken :/
Vind je het niet een beetje vreemd dat toen ik er met de eigenaar over begon hij zijn site direct offline haalde dan ? Want nu is ie er dus af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:42:
[...]

Alle MB's in de game (behalve de SLR) zijn de versies die door AMG getuned zijn. Die hebben inderdaad (net zoals bijvoorbeeld de M-modellen van BMW) andere velgen, en wat andere optische veranderingen.
Volgens mij zat in de SLR ook een AMG motor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:37:
Vind je het niet een beetje vreemd dat toen ik er met de eigenaar over begon hij zijn site direct offline haalde dan ? Want nu is ie er dus af. :)
Dude, twee dingen:

1) Ten eerste is het nu toch wel een flink aantal malen duidelijk gemeld dat je eens moet kijken hoe PHP werkt. Als je "view source" doet op een resultaatpagina van een PHP script lijkt het een statische pagina ja, maar dat is slechts het resultaat van het uitvoeren van dat script. Snap je het al?
2) Waarom heb je dan contact gezocht met de schrijver ervan? En waarom denk je in hemelsnaam dat dit iets te maken heeft met je eerdere stelling dat het een fake script was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Smokalot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-03-2016

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Ik heb 't spel net geïnstalleerd, de intro's werken prima, maar bij de filmpjes had ik veel flikkerend beeld. De kleuren zijn volledig fout en de characters lijken meer op the invisible man dan op aangeklede mensen. Driverprobleem wellicht, dus maar ge-update naar de nieuwste drivers (93.71_forceware_winxp2k_international_whql, ik draai WinXP SP2 met een stock 6600 GT). Hier werd 't alleen nog maar erger van. Daarom teruggegaan naar een vorige driver (91.47_forceware_winxp2k_international_whql), maar ook dit hielp niet. Kennelijk ligt 't niet aan de drivers, aan mijn systeem ligt 't ook niet (AthlonXP 3000, 1Gig intern DDR400). Heeft er iemand suggesties?

Samson gets me lifted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Goh, hij heeft dan zeker meteen z'n hele server uit het rek getrokken :? :
http://tdu.gameprophets.com/
Durch einen Serverausfall sind einige unserer Projekte im Moment nicht Erreichbar.
Unsere Techniker arbeiten an diesem Problem.
Wir danken für Euer Verständnis.

Euer GameProphets.com Team
Ik zou vooral even de reacties op je vorige post nog eens doornemen, je hebt nog steeds niet echt begrepen wat PHP is. Ik vind het vreemd dat iemand zonder de meest basic kennissen van websites contact gaat zoeken met webmasters om ze te vertellen dat het oplichters zijn :?
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:40:
[...]

Volgens mij zat in de SLR ook een AMG motor ;)
In de SLR zit inderdaad de standaard 5.5 V8 van AMG, maar hij is er niet in een AMG getunede versie. Het is gewoon SLR, niet SLR of SLR AMG :)

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 29-04-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb zojuist een stuurtje gekocht van de koninginnenmarkt maar ik kan nergens bij Options (van Test Drive Unlimited) nergens een optie om met een racing wheel te racen.

Weet iemand hoe je dit installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Die optie zit er wel. Op dezelfde pagina waar je de gevoeligheid instelt van het sturen zit een optie om je racing wheel te enabelen.

Heb je wel het stuur goed geïnstalleerd? Stuurprogramma's geïnstalleerd of geïnstalleerd door middel van spelbesturingen in je configuratiescherm?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Jeroen O schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:36:
Die optie zit er wel. Op dezelfde pagina waar je de gevoeligheid instelt van het sturen zit een optie om je racing wheel te enabelen.

Heb je wel het stuur goed geïnstalleerd? Stuurprogramma's geïnstalleerd of geïnstalleerd door middel van spelbesturingen in je configuratiescherm?
Ik heb een Thrustmaster Force Feedback Racing Wheel gekocht op de koninginnenmarkt.
Ik las net op internet dat er een CD word bijgeleverd maar die heb ik er niet bij gekregen, weet iemand waar ik de drivers kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Deze heb ik zojuist geïnstalleerd maar wat moet ik nu doen?

Er staat erbij dat me computer hem meteen moet herken na het overnieuw opstarten maar er gebeurd niks. Ook geen geluidje als ik hem uit de USB poort haal.

Voor dit soort vragen is dit topic _niet_ bedoeld. Graag dus zelf eerst eens het een en ander uitzoeken en indien je er dan nog niet uit komt kan je een topic openen op de juiste plek i.p.v. dit topic te vervuilen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 30-04-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt alsof het ding gewoon stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ga eens naar je configuratiescherm. En vanuit daar naar spelbesturingen. Daar moet ie in de lijst zijn en moet je hem kunnen testen / calibreren.

Als je stuur bij spelbesturingen er niet bij staat, kan het zijn dat je stuurprogramma's niet goed zijn geïnstalleerd. Of het apparaat is inderdaad stuk.

Kijk anders eens bij apparaatbeheer (via configuratiescherm / systeem / hardware). Daar zou je stuur ook tussen moeten staan als ie herkend wordt. Tevens staat er dan ook bij of het goed is geïnstalleerd, of dat je nog een stuurprogramma moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Jeroen O schreef op maandag 30 april 2007 @ 15:59:
Ga eens naar je configuratiescherm. En vanuit daar naar spelbesturingen. Daar moet ie in de lijst zijn en moet je hem kunnen testen / calibreren.

Als je stuur bij spelbesturingen er niet bij staat, kan het zijn dat je stuurprogramma's niet goed zijn geïnstalleerd. Of het apparaat is inderdaad stuk.

Kijk anders eens bij apparaatbeheer (via configuratiescherm / systeem / hardware). Daar zou je stuur ook tussen moeten staan als ie herkend wordt. Tevens staat er dan ook bij of het goed is geïnstalleerd, of dat je nog een stuurprogramma moet installeren.
Het probleem is dat ik dat stuur aan een power supply moet aansluiten (die ik er dus niet bij kreeg).

Ik ga er morgen 1tje kopen ;) Sorry voor de off-topic berichten admin ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

[...]

Hij heeft je gewoon je ip gebanned zodat hij dit soort domme geblaat niet krijgt :P Je zal heus niet de enige zijn. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 30-04-2007 21:23 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
[...]
Dude, ga leugens verklaren op je eigen forum ipv hier ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ach ja, hij is in ieder geval grappig :P zijn forum... is natuurlijk ook helemaal html, want ik zie gewoon html op iedere pagina als je de bron bekijkt.

moet wel een aardig klerewerk zijn om iedere keer dat iemand wil posten, de source aan te passen, bleh...

ik gebruik liever php :P

nog steeds geen reactie van atari btw, over m'n "invalid savegame" probleem, 2 weken geleden gemailt met de internationale support afdeling, geen antwoord.

vorige week donderdag een mail naar de NL support afdeling, ook nog nix...

dat komt niet meer ook denk ik, net als iedereen die mailt naar atari, geen succes :@

sux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
nick_haak schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:00:
ach ja, hij is in ieder geval grappig :P zijn forum... is natuurlijk ook helemaal html, want ik zie gewoon html op iedere pagina als je de bron bekijkt.

moet wel een aardig klerewerk zijn om iedere keer dat iemand wil posten, de source aan te passen, bleh...

ik gebruik liever php :P

nog steeds geen reactie van atari btw, over m'n "invalid savegame" probleem, 2 weken geleden gemailt met de internationale support afdeling, geen antwoord.

vorige week donderdag een mail naar de NL support afdeling, ook nog nix...

dat komt niet meer ook denk ik, net als iedereen die mailt naar atari, geen succes :@

sux.
php/asp/asp.net/whatever renderd uiteindelijk allemaal gewoon in HTML hoor. Dus tenzij de extentie van de pagina's HTML is valt er weinig over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Luuk1983 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:59:
[...]

php/asp/asp.net/whatever renderd uiteindelijk allemaal gewoon in HTML hoor. Dus tenzij de extentie van de pagina's HTML is valt er weinig over te zeggen.
Dude :o
Lees even de afgelopen 10 posts, hij meent het niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:34:
[...]

Ik draaide hem op

P4 3.2GHZ
1 Gb

Maar ik denk dat het ligt aan de drivers van Nvidia omdat ik denk ik wel hoger kan halen dan 30.
Weet iemand miss wat de beste drivers zijn van Nvidia? Omdat ik met de nieuwste framedrops krijg.
93.71 gaat hier prima op (high) met een setup van 3.4Ghz P4 1GB ram en een 6800GT
@ 1280X1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Luuk1983 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:59:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ het ging erom, dat die cyberops nogwat gast, zei dat het scriptje wat op een website stond, om de tdu server status te bekijken, nep zou zijn (want hij zag gewoon de waarden in de source staan...) en daar reageerde ik op, omdat dat nogal lachwekkend is.

wel zeggen dat de eigenaar van die site de kluit belazerd, maar zelf een forum hebben wat op een serverside taal draait (lijkt me php...)

erg grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
nick_haak schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:20:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ het ging erom, dat die cyberops nogwat gast, zei dat het scriptje wat op een website stond, om de tdu server status te bekijken, nep zou zijn (want hij zag gewoon de waarden in de source staan...) en daar reageerde ik op, omdat dat nogal lachwekkend is.

wel zeggen dat de eigenaar van die site de kluit belazerd, maar zelf een forum hebben wat op een serverside taal draait (lijkt me php...)

Ah damn, ik trap er nog gewoon in ook! Terwijl ik dit topic al lang genoeg volg om de grap te snappen... Nog niet helemaal wakker blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
nick_haak schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:20:
[...]

offtopic:
Nog grappiger als je bedenkt dat hij op zijn forum loopt te verkondigen dat HUN bezig zijn met nieuwe auto's (in een mod) en dan screens laat zien van de auto's "als ze klaar zijn" die gewoon van deviantART af zijn gejat 8)7
Maar zo zijn er meer dingen waar hij zijn eigen ruiten mee ingooit, die vent belazerd zelf alles bij elkaar. Geweldig om te lezen hoeveel erin trappen

edit @ hieronder: Daar hebben we het ook over. VMACNL is van CyberOps. Het forum waar we het over hebben is het forum van VMACNL

[ Voor 8% gewijzigd door CyPh op 02-05-2007 13:10 . Reden: reply op nieuwe post ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site zijn ze wel bezig met een mod

http://vmacnl.galaxyproductions.net/site/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

CyPh schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:26:
[...]

offtopic:
Nog grappiger als je bedenkt dat hij op zijn forum loopt te verkondigen dat HUN bezig zijn met nieuwe auto's (in een mod) en dan screens laat zien van de auto's "als ze klaar zijn" die gewoon van deviantART af zijn gejat 8)7
Maar zo zijn er meer dingen waar hij zijn eigen ruiten mee ingooit, die vent belazerd zelf alles bij elkaar. Geweldig om te lezen hoeveel erin trappen
Stuur die posts es van deviant. Maar we zien het wel wanneer dat de mod uitkomt met de auto's zien we of jij als laatste lacht, of Cyber ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
rofl, die site zelf is ook al in php...

ben echt zo benieuwd hoe ie erbij komt dat dat script voor de serverstatus bullshit was, als ie (blijkbaar) een php site heeft...

ik moet nou eindelijk nog maar 17 procent ofzo van alle wegen in tdu, heb het een tijd nauwelijks gespeeld (door het gezeik met m'n savegame)... begint erop te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we het weer over het spel zelf hebben? De hele PHP-discussie heeft niet direct iets te maken met Test Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
jep sorry, je hebt gelijk :)
daarom heb ik in die vorige post van me, ook weer wat over tdu zelf gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Tour of the island completed :D
En nog 400 mijl voor de 5000 mijl challange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Martijn1990 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:27:
Tour of the island completed :D
En nog 400 mijl voor de 5000 mijl challange.
Voor de Tour of the Island moet ik denk ik nog even wachten op de patch, ik heb enorme framedrops in die race, niet speelbaar.....

Nog 72 mile voor die achievement, vanavond een lekker stuk weg uitzetten en completen. Dit met de Lambo Gallardo Spyder, wat is dat een heerlijke wagen om mee 200 gemiddeld te rijden op de Highways!
Eén handje aan het stuur en zeer gemakkelijk tussen het verkeer door te manouvreren, waarom is deze bak nou weer zoveel lekkerder dan de standaard Gallardo SE :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Die Gallardo Spyder is idd 1 van mijn lievelings autos, heerlijke wagen. Had op mijn eerste spyder nu precies 1000 KM staan. Heb nu een nieuwe gekocht, vond 1000 KM wel leuk staan :P
Heeft iemand anders trouwens ook last van "springend" verkeer? Ik heb het soms al 10 minuten nadat ik het spel opgestart heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Martijn1990 op 02-05-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Lekker trouwens dat alle leaderboards nu overspoelt worden met mensen die een speedtrainer gebruiken. Leuk is dat zeg, waarom brengen zie die dingen sowieso uit? Vmac had er ook 1 gemaakt. Alleen gebruiken voor sp, right... Net of iedereen zich eraan gaat houden...

Beetje jammer :|

[ Voor 15% gewijzigd door SideSwipe op 02-05-2007 19:53 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Een algemeen hekelpunt aan het spel vind ik de enorm slechte vering die elke auto heeft. Elke (onzichtbare) imperfectie in het wegdek resulteert in een kleine airtime waardoor je eventjes geen mogelijkheid hebt om je baan te corrigeren. Toevallig is dan ook dat bij VEEL bochten dit fenomeen ook is, waardoor je vaak ongewenst rechtdoor stuitert. Ik zou het begrijpen als een stugge Japanner dat doet maar niet exoten als een Murcielago en McLaren SLR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:33:
Een algemeen hekelpunt aan het spel vind ik de enorm slechte vering die elke auto heeft. Elke (onzichtbare) imperfectie in het wegdek resulteert in een kleine airtime waardoor je eventjes geen mogelijkheid hebt om je baan te corrigeren. Toevallig is dan ook dat bij VEEL bochten dit fenomeen ook is, waardoor je vaak ongewenst rechtdoor stuitert. Ik zou het begrijpen als een stugge Japanner dat doet maar niet exoten als een Murcielago en McLaren SLR.
Behoorlijk irritant ja. In sommige gevallen is de oplossing de Jaguar XJ220. Dat ding rijdt echt fantastisch, misschien nog beter dan de Lamborghini Murcielago (hoewel de laatste natuurlijk A-klasse is en de Jaguar een B-klasse); je kan als je een bocht ingaat die omhoog loopt gewoon hard insturen, zodat je als het ware al ingestuurd van de grond komt. Kom je dan neer, dan is het een kwestie van bijsturen met gas en rem, en al driftend de bocht doorknallen. Heeeerlijk, heb zo net de Narducci loop gewonnen, terwijl ik daar de hele tijd al mee zat te kloten. En ineens was mijn tijd 4:08:05 (target tijd is 4:15:00) terwijl de vorige tijden iedere keer > 4:25:00 waren. En ik had nog iets meer dan 3 seconden straftijd ook... Bizar hoe je ineens zoveel sneller kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm dan moet ik die Jaguar eens gaan kopen, had hem een tijd geleden verkocht omdat ie nogal graag schuin gaat bij hoge snelheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:52:
Hmm dan moet ik die Jaguar eens gaan kopen, had hem een tijd geleden verkocht omdat ie nogal graag schuin gaat bij hoge snelheden :)
Mja, het is misschien eventjes wennen, maar push hem maar ietsje verder dan je normaal gesproken zou doen, dan merk je dat je kan driften, en daar ook gecontroleerd weer uit kan komen (wat mij met geen van de Ferrari's lukt bijvoorbeeld, die gaan meteen met de kont naar de verkeerde kant staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Afbeeldingslocatie: http://misc.racegamer.net/screen/tdu/sign.jpg
Hmm, zwevende, doorzichtige borden boven het water, wat zou daar het nut van zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 15-09 13:00
Entity schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:11:
[afbeelding]
Hmm, zwevende, doorzichtige borden boven het water, wat zou daar het nut van zijn :P
vet! op welke locatie (ong) ben je dat tegengekomen?

[ Voor 8% gewijzigd door Tjona100 op 02-05-2007 22:13 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Op het eilandje rechtsboven waar ne naartoe kunt 'warpen' en dan aan de kant waar de weg vlak langs het water loopt, schuin boven het water is het zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een optie om die stuur bij in-car view meer graden te laten draaien?

Heeft hier iemand ook toevallig een Medion stuur en heeft de drivers ervan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:54:
[...]

Mja, het is misschien eventjes wennen, maar push hem maar ietsje verder dan je normaal gesproken zou doen, dan merk je dat je kan driften, en daar ook gecontroleerd weer uit kan komen (wat mij met geen van de Ferrari's lukt bijvoorbeeld, die gaan meteen met de kont naar de verkeerde kant staan).
Uiteindelijk heb ik hem met Gallardo SE gedaan, met de XJ220 ging ik alle kanten op. Het gaat erom om het zonder grove fouten te doen. Evenals bij de Maserati race, 1 grove fout en je haalt het niet. Maar is me ook gelukt vandaag :) Moet er nog 14 en dan heb ik alle 120 gold. Dan nog een hele hap Extra missions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:56
Ik heb die Narducci loop vandaag gedaan met de murciëlago en heel veel tijd. Heb em echt 5 keer achter elkaar gereden. En altijd kwam ik met mijn eigen tijd nét onder de streeftijd, maar kwam ik door de strafseconden soms niet eens in de prijzen. Echt belachelijk dat je voor 2 strafpuntjes al 1.2 strafseconden krijgt. Maar om een of andere duistere reden was ik bij de laatste keer proberen zoveel sneller dat ik ruim onder de streeftijd zat. Zelfs met die strafseconden.

Weet er trouwens toevallig iemand hoe ik aan de saleen tuner kan komen? (moet ik em speciaal zelf ontdekken of moet ie bij champion standaard op de map staan?) En of ik daar dan de S7 kan tunen? Dat ding rijdt nu in ieder geval voor geen meter. Burnout en overstuur tot in de 5e versnelling. Maar helemaal erg is de Chrysler ME four-twelve. Amerikanen en auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het wordt alleen maar erger met het tunen hoor :) Tevens staat er een kaartje met de tuners en dergelijke in de startpost AFAIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:45:
Heeft hier iemand ook toevallig een Medion stuur en heeft de drivers ervan.
Gewoon ff op de Medion site zoeken naar "Racestuur" drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XJ220 was de tweede auto die ik kocht na mijn Audi A3, en ik vind hem echt geweldig! Heb hem laatst lvl 3 getuned en zoals Kryz zei is hij wel met de Murcielago te vergeklijken qua handling en snelheid. Tenzij je een classe B auto met veel acceleratie nodig hebt (dan zou ik de Caterham nemen), is de XJ220 wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:07:
De XJ220 was de tweede auto die ik kocht na mijn Audi A3, en ik vind hem echt geweldig! Heb hem laatst lvl 3 getuned en zoals Kryz zei is hij wel met de Murcielago te vergeklijken qua handling en snelheid. Tenzij je een classe B auto met veel acceleratie nodig hebt (dan zou ik de Caterham nemen), is de XJ220 wel aan te raden.
F430 vind ik ook niet te onderschatten hoor, het hangt er idd wel ergvan de race af, voor sommige zijn gewoon heel andere (onverwachte) auto's heel geschikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:07:
Persoonlijk vind ik dat de Murcielago op vrij eenzaam niveau staat qua grip (vierwielaandrijving he), zijn remmen zijn echter zwaar ondermaats, maar zijn bochtsnelheden zijn toch hoger. De XJ220 kan wel tegen hogere snelheden bochten nemen, maar hij herstelt er niet zo goed van als de Murcielago. Ook remmen was bij de XJ220 beter. De Caterham is best leuk, vond hem zelfs een tijd mijn favoriet maar hij stuitert elke kant op en is enorm geplaagd door overstuur. Een getrainde voet is nodig om hem goed door een bochtig circuit te loodsen. Vooral bij de "steil heuveltje gevolgd door haarspeldbocht"-type van bochten zijn enorm moeilijk te doen omdat hij vaak de lucht in schiet en dan ook nog massaal onderstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Wat is dit nou weer. Krijg ik net zin in een potje TDU. Start de game op, en ineens zie ik alle achievment's opnieuw komen. Terwijl dat ie daar mee bezig is duw ik op car list. En mijn spel crashed terug naar de desktop. Nu als ik de game opstart ben ik nog maar een extpert terwijl ik champion was. Alle wegen zijn onbereden. Ik heb nog maar 38% vd game gedaan 2 huizen van mij zijn weg. En wanneer ik op carlist druk crashed het spel weer terug naar de desktop.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Doppert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:40:
Alle wegen zijn onbereden. Ik heb nog maar 38% vd game gedaan 2 huizen van mij zijn weg. En wanneer ik op carlist druk crashed het spel weer terug naar de desktop.
"Been there, done that, got the T-shirt" :+

Je savegame is corrupt, 1 van de meest irritante bugs van TDU. Als je niet regelmatig een back-up hebt gemaakt (zoals de meesten hier die de vorige topics hebben gelezen) ga je hard huilen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doppert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:40:
Wat is dit nou weer. Krijg ik net zin in een potje TDU. Start de game op, en ineens zie ik alle achievment's opnieuw komen. Terwijl dat ie daar mee bezig is duw ik op car list. En mijn spel crashed terug naar de desktop. Nu als ik de game opstart ben ik nog maar een extpert terwijl ik champion was. Alle wegen zijn onbereden. Ik heb nog maar 38% vd game gedaan 2 huizen van mij zijn weg. En wanneer ik op carlist druk crashed het spel weer terug naar de desktop.
Geen back-up gemaakt?

Hebben mensen hier meer moeite met die race Angel's Jump? Ik heb hem met een 350Z S-Tune lvl3 na 30x geprobeerd nog niet gehaald. Met Driving Aid of zonder het lukt gewoon niet. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
Nee idd geen back-up gemaakt. Ik heb totaal geen zin meer in deze game nu. Het liefst keilde ik zo mijn kopie met pc en al zo bij hun door de ruiten heen. Kun je die lui van atari niet aanklagen voor 100 uur inkomstenderving. Ik was namelijk nog liever die tijd gaan werken dan mijn tijd te vergooien aan dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dude :?
Atari aanklagen omdat er een fout in hun software zit? (zal door de EULA waarschijnlijk niet kunnen)
Of omdat jij tijd aan het verprutsen bent terwijl jij de keuze maakt om te spelen?
Dat save-games niet veilig waren is al maanden bekend, er zijn een hoop verschillende update scriptjes voorbij gekomen. Dan is het gewoon hetzelfde verhaal als met een HD die kapot gaat: Geen backup gemaakt: Eigen stomme schuld.
(Tuurlijk had het gewoon van begin af aan goed moeten werken, maar tegenwoordig zijn maar heel weinig spellen ook echt af als ze in de winkels liggen.)

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 03-05-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
fsfikke schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:11:

(Tuurlijk had het gewoon van begin af aan goed moeten werken, maar tegenwoordig zijn maar heel weinig spellen ook echt af als ze in de winkels liggen.)
Je bedoelt 90 % van alles wat gemaakt wordt bevat bugs. Ik kan me bijna geen enkel product voor de geest halen waar geen bugs of andere fouten in zitten bedenken. Er is altijd wel iets wat niet werkt na behoren of wat niet blijf werken na behoren. Eigenlijk best ziek dat we dat allemaal maar pikken.
En dat het niet reeel is om hun aan te klagen kon ik mezelf ook bedenken. Maar zou wat graag willen dat het kon.

[ Voor 9% gewijzigd door Doppert op 03-05-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms moet je je gewoon even afreageren. ;) Maar ik heb toch direct maar even een kopietje van de savegame gemaakt. Thanks Doppert! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Hebben mensen hier meer moeite met die race Angel's Jump? Ik heb hem met een 350Z S-Tune lvl3 na 30x geprobeerd nog niet gehaald. Met Driving Aid of zonder het lukt gewoon niet. Heeft iemand tips?
Ik kamp met hetzelfde probleem met hetzelfde auto, en ik dacht dat hij de beste was in deze klasse! Zou kunnen dat het een andere auto moet zijn. Heb trouwens hetzelfde probleem met een paar andere races hoor. Er is een zo'n berg race (kom even niet op de naam), klasse D dacht ik, waar ik zowat een minuut langer over doe dan de referentie tijd. Zo ga ik nooit al mijn gold cups halen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:11:
Ik kamp met hetzelfde probleem met hetzelfde auto, en ik dacht dat hij de beste was in deze klasse! Zou kunnen dat het een andere auto moet zijn. Heb trouwens hetzelfde probleem met een paar andere races hoor. Er is een zo'n berg race (kom even niet op de naam), klasse D dacht ik, waar ik zowat een minuut langer over doe dan de referentie tijd. Zo ga ik nooit al mijn gold cups halen! ;(
Veel oefenen. ;) Toevallig was die Angel's Jump de eerste race die ik deed (en won, want ik hield niet op voor ik hem gehaald had), maar die is best aardig klote ja. Redelijk veel verkeer wat je niet ziet aankomen vanwege de heuvels, verraderlijke bochten tussen de heuvels waardoor je auto op hoge snelheid alle kanten op schiet (grip na zo'n heuvel? wat is dat?), dat kleine klotebochtje na de tunnel, en dan ook nog eens die lange bocht tot aan de finish... Alle irritaties zitten wel in die race zo'n beetje. ;) Maar, ik probeerde hem even, en toen ik de 5e keer niet meteen na 500 meter crashte haalde ik hem in 24-100e seconden langzamer dan de target tijd, met de Nissan. Ik weet wel dat ik hem met de Ford Mustang gehaald heb in den beginne, maar die auto is nou niet echt briljant te noemen moet ik zeggen. Die race is klote, maar toen ik hem net deed botste ik denk ik in totaal wel 4x, dus het devies is: matig dan je snelheid wat, zolang je maar niet botst!

Kleine edit: ik kan daar dus niet tegen, dat het dan niet gewoon lukt, dus na nog eens een aantal pogingen (veel botsen, bah wat een kutrace ;)) heb ik nu 2:40:05 op de klok gezet. Toch nog een paar rare momentjes gehad, nog over een auto heengesprongen, dus het kan nog beter denk ik.

Ik had trouwens net wel een MEGA-irritatie en vroeg me af of anderen dit ook hadden gehad. Ik moest nog een vehicle transport doen - die Mercedes Gullwing - en in dat traject zit zo op 9 km voor het einde of zo een dubbele haarspeldbocht. Was ik daar netjes doorheen, bleek ineens dat mijn Driving meter op net ietsje minder dan 90k stond - maar ik had niets geraakt of was ook zeker niet van de weg af gegaan. Tweede keer geprobeerd, weer, derde keer, weer! Soms in de eerste bocht, soms in de tweede, maar ik kon echt niet ontdekken wat het precies was. Normaliter zie je ook rode cijfertjes tevoorschijn komen als er wat af gaat, en je hoort een geluidje, maar dat was in dit geval niet. Ik kan maar 1 optie verzinnen naast het feit dat het gewoon een nasty bug kan zijn: misschien passeerde ik mijn voorganger niet snel genoeg? Kan het me niet voorstellen, want ik heb nergens gezien dat dit van belang is bij vehicle transports, maar in dat bochtige deel, met die auto, is passeren gewoon bijna niet mogelijk zonder jezelf in ongelofelijk veel moeilijkheden te werken. Ik rij de vehicle transports liefst gewoon perfect, omdat het geinig staat, en vanwege de cash, maar na 4x proberen was ik dit toch echt wel spuugzat, en dus heb ik hem maar non-perfect afgemaakt.

Herkenbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:56:
[...]
Ik had trouwens net wel een MEGA-irritatie en vroeg me af of anderen dit ook hadden gehad. Ik moest nog een vehicle transport doen - die Mercedes Gullwing - en in dat traject zit zo op 9 km voor het einde of zo een dubbele haarspeldbocht. Was ik daar netjes doorheen, bleek ineens dat mijn Driving meter op net ietsje minder dan 90k stond - maar ik had niets geraakt of was ook zeker niet van de weg af gegaan. Tweede keer geprobeerd, weer, derde keer, weer! Soms in de eerste bocht, soms in de tweede, maar ik kon echt niet ontdekken wat het precies was. Normaliter zie je ook rode cijfertjes tevoorschijn komen als er wat af gaat, en je hoort een geluidje, maar dat was in dit geval niet. Ik kan maar 1 optie verzinnen naast het feit dat het gewoon een nasty bug kan zijn: misschien passeerde ik mijn voorganger niet snel genoeg? Kan het me niet voorstellen, want ik heb nergens gezien dat dit van belang is bij vehicle transports, maar in dat bochtige deel, met die auto, is passeren gewoon bijna niet mogelijk zonder jezelf in ongelofelijk veel moeilijkheden te werken. Ik rij de vehicle transports liefst gewoon perfect, omdat het geinig staat, en vanwege de cash, maar na 4x proberen was ik dit toch echt wel spuugzat, en dus heb ik hem maar non-perfect afgemaakt.

Herkenbaar?
Nou voor mij niet echt, want tegen de tijd dat ik de laatste 15 transports moest, had i kgeen zin meer om het perfect te doen dus ragde maar wat, heb 5 autos maar net binnen gehaald met 3000-nogwat over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990

Herkenbaar?
[/quote]

Ik heb wel iets soortgelijks meegemaakt met een lift missie. Ik had nog 40 van de 40 punten over, en toch was het geen perfect. Kreeg dus ook geen bonus coupon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Martijn1990 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:20:
[...]

Ik heb wel iets soortgelijks meegemaakt met een lift missie. Ik had nog 40 van de 40 punten over, en toch was het geen perfect. Kreeg dus ook geen bonus coupon :S
Dat komt meestal voor als je HEEEEL even het gras aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kryz: Ik heb eerder op de forum gelezen dat andere veel last hadden van die bochten, dus ik kijk niet echt naar uit (heb de Gullwing delivery nog niet gevonden). Maar volgens mij krijg je geen extra bonus als je alle deliveries perfect afrijden, je krijgt die Mustang gewoon als je alle deliveries gedaan hebt. Dus als het niet lukt zou ik hem gewoon laten voor wat het is ;) Ik zie die deliveries eigenlijk ook als test ritten, dan kun je zien als de ding het waard is om te kopen.

Mijn eerste delivery was de Enzo wat ik iets onzorgvuldig hebt afgeleverd, voor dat ik wist dat je een bonus greeg als je hem perfect deed. Had beetje een schuldgevoel toen ik klaar was, deed mij denken aan dit verhaal:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/devon/4484212.stm

Laatst de Pontiac Firebird gedaan, krijg je 149K voor als je het goed doet ook - waarom hij op 99K staat ten opzichte van 89K voor de super cars snap ik niet trouwens. Maar wat en lekker cruise wagen is dat, en die geluid daarbij, alsof die aan het ademen is! Vind ik nog beter klinken dan de Ford GT...dus ik ging meteen eentje kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:33:

Laatst de Pontiac Firebird gedaan, krijg je 149K voor als je het goed doet ook - waarom hij op 99K staat ten opzichte van 89K voor de super cars snap ik niet trouwens. Maar wat en lekker cruise wagen is dat, en die geluid daarbij, alsof die aan het ademen is! Vind ik nog beter klinken dan de Ford GT...dus ik ging meteen eentje kopen 8)
Correct me if i am wrong, volgens mij was die Firebird ongeveer 30 km, dus hoe langer = hoe meer.
Dacht ik dan hé.

Oh en ja, ford gt is zon heerlijke wagen. Het geluid is super

[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 04-05-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn1990 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:20:
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat was anders: ik zat toevallig op te letten en hoorde heel kort een geluidje, het was alleen zo kort dat er geen punten afgingen. Maar dan snap ik het nog, in dit geval snap ik er geen reet van (behalve als het een bug is).
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:33:
@Kryz: Ik heb eerder op de forum gelezen dat andere veel last hadden van die bochten, dus ik kijk niet echt naar uit (heb de Gullwing delivery nog niet gevonden). Maar volgens mij krijg je geen extra bonus als je alle deliveries perfect afrijden, je krijgt die Mustang gewoon als je alle deliveries gedaan hebt. Dus als het niet lukt zou ik hem gewoon laten voor wat het is ;)
Heb ik ook gedaan, ik heb hem "niet netjes" afgeleverd, net als de motor overigens, want dat motorrijden vind ik echt behoorlijk stom, en daar wil ik zsm vanaf zijn. De meeste races die ik nog over heb zijn motorraces en die verdomde lift missies. Dingen waar ik niet noodzakelijkerwijs naar uit kijk.
Mijn eerste delivery was de Enzo wat ik iets onzorgvuldig hebt afgeleverd, voor dat ik wist dat je een bonus greeg als je hem perfect deed.
Ik had wel een vermoeden dat dat mogelijkerwijs het geval zou zijn, met die bonus, maar ik wist het pas echt toen ik er hier een screenshot van zag. Vanaf dat moment ben ik ook maar perfect gaan proberen te rijden, en dat heb ik vanaf dat moment voor bijna alle vehicle deliveries (behalve dus die Gullwing en die motor) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat was anders: ik zat toevallig op te letten en hoorde heel kort een geluidje, het was alleen zo kort dat er geen punten afgingen. Maar dan snap ik het nog, in dit geval snap ik er geen reet van (behalve als het een bug is).

[...]

Heb ik ook gedaan, ik heb hem "niet netjes" afgeleverd, net als de motor overigens, want dat motorrijden vind ik echt behoorlijk stom, en daar wil ik zsm vanaf zijn. De meeste races die ik nog over heb zijn motorraces en die verdomde lift missies. Dingen waar ik niet noodzakelijkerwijs naar uit kijk.

[...]

Ik had wel een vermoeden dat dat mogelijkerwijs het geval zou zijn, met die bonus, maar ik wist het pas echt toen ik er hier een screenshot van zag. Vanaf dat moment ben ik ook maar perfect gaan proberen te rijden, en dat heb ik vanaf dat moment voor bijna alle vehicle deliveries (behalve dus die Gullwing en die motor) gedaan.
Probeer eens bij options ENABLE WHEEL aan te zetten. Dan stuurt de motor veel beter, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Geen back-up gemaakt?

Met de 350Z lukte het mij ook steeds niet. Daarna met de Mustang lvl3 is hij vrij simpel. De Mustang is niet zo zeer sneller, maar ligt wel stabieler waardoor je meer controle hebt bij het neerkomen na de jumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Muse schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Met de 350Z lukte het mij ook steeds niet. Daarna met de Mustang lvl3 is hij vrij simpel. De Mustang is niet zo zeer sneller, maar ligt wel stabieler waardoor je meer controle hebt bij het neerkomen na de jumps.
Ik heb hem gedaan met de Alfa romeo (die goedkope van 38k geloof ik) lvl 3 getuned, heb er 2 keer over gedaan, best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Martijn1990 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:44: Ik heb hem gedaan met de Alfa romeo (die goedkope van 38k geloof ik) lvl 3 getuned, heb er 2 keer over gedaan, best te doen.
Dat is ook een leuke grap trouwens : Alfa GT Level 3 (Wordt dan E klasse) rijdt beter dan Klasse E wagens op Level 3 8)7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muse en Martijn1990: Bedankt voor de tips! Ik zal het straks proberen met een Mustang en kijk hoe ver ik kom.

@Kryz: Ik heb ook de lift missies uitgesteld. Ben bang als het zo ver is dat het spel de kast in gaat wegens frustratie! Maar ik heb nog de lange races zoals de Island Tour en Millionaires Race te gaan dus voorlopig heb ik genoeg te doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Doppert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:23:
[...]

Je bedoelt 90 % van alles wat gemaakt wordt bevat bugs. Ik kan me bijna geen enkel product voor de geest halen waar geen bugs of andere fouten in zitten bedenken. Er is altijd wel iets wat niet werkt na behoren of wat niet blijf werken na behoren. Eigenlijk best ziek dat we dat allemaal maar pikken.
En dat het niet reeel is om hun aan te klagen kon ik mezelf ook bedenken. Maar zou wat graag willen dat het kon.
Zal ik eens heel eerlijk zijn:

100% van de gemaakte software heeft Bugs en om nog eerlijker te zijn 0% van alle software is ooit bug vrij.

Dit is namelijk gewoon niet te doen, als alle bugs eruit zouden moeten (wat eigenlijk niet mogelijk is in grotere programma's) betalen we met elkaar het 5 tot 10 voudige voor het spel en dat willen we ook niet. Daarom werken ze met updates (wees er blij mee omdat je daar niet voor hoeft te betalen)

Dus loop ff rond koel even af en ga weer lekker proberen, want als je bij elk probleem zo zou denken heb je veel PC's nodig om door ramen te gooien. Microsoft met Windows en Office. Dan hebben we ook nog alle andere tool zoals misschien Firefox. Dus laten we eerlijk zijn, de bugs mogen we eens opgelost worden maar 100% bugvrij word het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
joostingh schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:53:
[...]

Zal ik eens heel eerlijk zijn:

100% van de gemaakte software heeft Bugs en om nog eerlijker te zijn 0% van alle software is ooit bug vrij.

Dit is namelijk gewoon niet te doen, als alle bugs eruit zouden moeten (wat eigenlijk niet mogelijk is in grotere programma's) betalen we met elkaar het 5 tot 10 voudige voor het spel en dat willen we ook niet. Daarom werken ze met updates (wees er blij mee omdat je daar niet voor hoeft te betalen)

Dus loop ff rond koel even af en ga weer lekker proberen, want als je bij elk probleem zo zou denken heb je veel PC's nodig om door ramen te gooien. Microsoft met Windows en Office. Dan hebben we ook nog alle andere tool zoals misschien Firefox. Dus laten we eerlijk zijn, de bugs mogen we eens opgelost worden maar 100% bugvrij word het nooit.
Als programmeur kan ik me daar helemaal in vinden. ECHTER bugs die ervoor zorgen dat er situaties voordoen die vrij ernstig zijn en waar veel mensen last van hebben is niet acceptabel. Het corrupt raken van een savegame is in mijn ogen een fout die er gewoon niet in mag zitten. Ik vraag me in zo'n geval serieus af of er wel goed genoeg getest is. Ik heb er gelukkig geen last van gehad en maak dan ook regelmatig een backup van mijn savegame. En verder blijf ik TDU een geweldig spel vinden.

Ook een kilometerteller die niet beweeg: kom op, dat soort dingen vallen toch op met testen. Nou vind ik dat soort bugs niet zo erg omdat het verder niks afdoet aan het plezier van spelen, maar het is gewoon niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
[...]

Ik had trouwens net wel een MEGA-irritatie en vroeg me af of anderen dit ook hadden gehad. Ik moest nog een vehicle transport doen - die Mercedes Gullwing - en in dat traject zit zo op 9 km voor het einde of zo een dubbele haarspeldbocht. Was ik daar netjes doorheen, bleek ineens dat mijn Driving meter op net ietsje minder dan 90k stond - maar ik had niets geraakt of was ook zeker niet van de weg af gegaan. wel spuugzat, en dus heb ik hem maar non-perfect afgemaakt.

Herkenbaar?
Ja daar heb ik ook last van gehad. Maar na twee of drie keer proberen ging het wel goed. Het is dus mogelijk om deze vehicle transport perfect af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:21:
Ook een kilometerteller die niet beweeg: kom op, dat soort dingen vallen toch op met testen. Nou vind ik dat soort bugs niet zo erg omdat het verder niks afdoet aan het plezier van spelen, maar het is gewoon niet netjes.
Ik vind vooral de artefacts bug (op de PC, weet niet of hij op andere platforms ook bestaat) dramatisch. Bij mij gebeurt het vaker wel dan niet, hoe kan je dat missen met testen? Het heet dan wel Test Drive, maar echt, van testen hebben ze geen kaas gegeten, het is echt zeer triest dat ze een product zo gereleased hebben, wat mij betreft vallen Atari / Eden hiermee ontzettend door de mand. Het klinkt misschien wat emotioneel, maar ik bedoel het erg rationeel: geen zelfrespecterende software toko released een produkt met zulke overduidelijke bugs. Het grappige is dat het enige wat ik erover kan vinden het volgende is:
Official information on Patch #1

--------------------------------------------------------------------------------

Atari confirm that Eden are currently working on a patch for the PC version of Test Drive Unlimited which will be available in May. With the patch Eden are working to address the following issues:

* Corrupted saved games (previously corrupted save games will not be restored)

* Game freezing / crashes

* Performance optimization

* In-game exploits

The patch will undergo thorough testing at Eden and Atari prior to release to ensure the quality. Further information will be available in due course. Thank you for playing Test Drive Unlimited.
Bron: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507

Ik mis de resolutie/artefacts/overslaand geluid bug, en sommige overduidelijke speelfoutjes. Karig.
Jeroen O schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:02:
Ja daar heb ik ook last van gehad. Maar na twee of drie keer proberen ging het wel goed. Het is dus mogelijk om deze vehicle transport perfect af te ronden.
Mkay, op de grote hoop bugs dus, jammer, magoed, boeiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik zal binnenkort wat artifacts bugs laten zien, moeten jullie( de mensen die er ook last van hebben) ff zeggen of jullie ook zulke soort bugs hebben.

Ben nu ff tv kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb nu alle alle challenges, speedraces, vehicle transports en models gehad. Nu nog een aantal timeraces en lifters, waarbij ik vooral in de eerste van die twee nog wel wat onoverkoombare barrieres zie so far. Dan moet ik ook nog een paar autootjes (4 of zo) en een huisje of 8 kopen, en nog een kilometertje of 600/700 rijden, en dan heb ik toch wel een groot deel van het spel gehad (behalve online, daar ben ik nog niet aan begonnen, en ik weet ook niet of ik dat wel ga doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

[...]

Ik had trouwens net wel een MEGA-irritatie en vroeg me af of anderen dit ook hadden gehad. Ik moest nog een vehicle transport doen - die Mercedes Gullwing - en in dat traject zit zo op 9 km voor het einde of zo een dubbele haarspeldbocht. Was ik daar netjes doorheen, bleek ineens dat mijn Driving meter op net ietsje minder dan 90k stond - maar ik had niets geraakt of was ook zeker niet van de weg af gegaan. wel spuugzat, en dus heb ik hem maar non-perfect afgemaakt.

Herkenbaar?
Je kan ook gewoon een andere route nemen en die bochten vermijden, de GPS herberekent zich dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

rCk schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:53:
Ik zal binnenkort wat artifacts bugs laten zien, moeten jullie( de mensen die er ook last van hebben) ff zeggen of jullie ook zulke soort bugs hebben.
Overigens heb ik een ASUS 7900GT, lichtjes overgeclocked en komt met stock cooler onder heftig TDU @high details niet boven 70 graden c uit.
Dus als je een ATi hebt ofzo niet gaan zeggen van, haha die heb ik niet.

Hier de soort van "staven" , deze zijn er vaak..
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/5723/deel1tb6.th.jpg

Wow ineens men halve scherm...
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/4394/deel2jp5.th.jpg

Ik post later nog wel nieuwe, met andere rare dingen. Ook een beetje in die trend

[ Voor 9% gewijzigd door rCk op 05-05-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:44:
Je kan ook gewoon een andere route nemen en die bochten vermijden, de GPS herberekent zich dan gewoon.
Ja, maar ik weet niet of dat heel effectief is bij deze specifieke delivery, want er waren niet zo veel routes naar de startplek hier, dus dan moet je 80 km omrijden of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:14:
[...]

Overigens heb ik een ASUS 7900GT, lichtjes overgeclocked en komt met stock cooler onder heftig TDU @high details niet boven 70 graden c uit.
Dus als je een ATi hebt ofzo niet gaan zeggen van, haha die heb ik niet.

Hier de soort van "staven" , deze zijn er vaak..
[afbeelding]

Wow ineens men halve scherm...
[afbeelding]

Ik post later nog wel nieuwe, met andere rare dingen. Ook een beetje in die trend
Hmm, klinkt herkenbaar, alleen had ik zoiets niet in TDU, maar Hitman. Mijn XFX 7900GT deed het overclockt in alle spellen goed (beter dan stock uiteraard), maar in Hitman kreeg ik soms rare dingen door mijn beeld. Was alleen overclockt. Zal dus (denk ik) aan het overclock-gedeelte van jouw verhaal liggen :P

Moet overigens zeggen dat het spel me nog steeds niet verveeld, grootste irritaties tot nu toe:
- 2 Kinderachtige figuren die het champion-circuit met hun auto's probeerde te blokkeren (ligt uiteraard niet aan spel).
- 9/10 keer moeten alt + tabben bij starten
- heel soms geen geluid, gebeurd meestal midden in een race, zeer vervelend (ff pauze en terug helpt uiteraard)

Voor de rest ammuseer ik me nog steeds, en met steeds meer Nederlanders in het spel wordt het online alleen maar leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Heb eergisteren dit spel gekocht bij de MediaMarkt. :)
Het spelt draait lekker soepel en werkt ook lekker met m'n stuurtje.

Echter slaat hij mijn profielen niet op.. Als ik een profiel aanmaak (maakt niet uit online of offline) en sluit het spel af en start het weer op, komt hij met het scherm dat ik een nieuw profiel aan moet maken. :?
Ik log in op een domein en mijn 'My Documents' zijn redirected naar m'n server.
Behoorlijk irritant, want zo kom ik niet verder dan een tweede auto. ;)

Ik draai het spel op het volgende systeem:
Windows Vista x64 Ultimate engels
AMD X2 3800+
2x 1GB Kingston HyperX
Raid0 2x Maxtor 80GB
XFX 7800GT Extreme Edition
X-Fi XtremeMusic

Edit:
Ik heb een oplossing gevonden.
Het probleem zit em in het feit dat ik mijn 'My Documents' op een andere plaats heb staan. Voor TDU moet dat blijkbaar de orginele locatie zijn.. Bron

Ik weet niet of iemand hier een soort van oplossing voor heeft om je save-game toch op een andere locatie op te slaan.. (aanpassen .ini-files ofzo?).
'My Documents' staan natuurlijk niet voor niets geredirect. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sir_G-nius op 05-05-2007 08:09 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.