Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:11:
Ik kamp met hetzelfde probleem met hetzelfde auto, en ik dacht dat hij de beste was in deze klasse! Zou kunnen dat het een andere auto moet zijn. Heb trouwens hetzelfde probleem met een paar andere races hoor. Er is een zo'n berg race (kom even niet op de naam), klasse D dacht ik, waar ik zowat een minuut langer over doe dan de referentie tijd. Zo ga ik nooit al mijn gold cups halen!

Veel oefenen.

Toevallig was die Angel's Jump de eerste race die ik deed (en won, want ik hield niet op voor ik hem gehaald had), maar die is best aardig klote ja. Redelijk veel verkeer wat je niet ziet aankomen vanwege de heuvels, verraderlijke bochten tussen de heuvels waardoor je auto op hoge snelheid alle kanten op schiet (grip na zo'n heuvel? wat is dat?), dat kleine klotebochtje na de tunnel, en dan ook nog eens die lange bocht tot aan de finish... Alle irritaties zitten wel in die race zo'n beetje.

Maar, ik probeerde hem even, en toen ik de 5e keer niet meteen na 500 meter crashte haalde ik hem in 24-100e seconden langzamer dan de target tijd, met de Nissan. Ik weet wel dat ik hem met de Ford Mustang gehaald heb in den beginne, maar die auto is nou niet echt briljant te noemen moet ik zeggen. Die race is klote, maar toen ik hem net deed botste ik denk ik in totaal wel 4x, dus het devies is: matig dan je snelheid wat, zolang je maar niet botst!
Kleine edit: ik kan daar dus niet tegen, dat het dan niet gewoon lukt, dus na nog eens een aantal pogingen (veel botsen, bah wat een kutrace

) heb ik nu 2:40:05 op de klok gezet. Toch nog een paar rare momentjes gehad, nog over een auto heengesprongen, dus het kan nog beter denk ik.
Ik had trouwens net wel een MEGA-irritatie en vroeg me af of anderen dit ook hadden gehad. Ik moest nog een vehicle transport doen - die Mercedes Gullwing - en in dat traject zit zo op 9 km voor het einde of zo een dubbele haarspeldbocht. Was ik daar netjes doorheen, bleek ineens dat mijn Driving meter op net ietsje minder dan 90k stond - maar ik had niets geraakt of was ook zeker niet van de weg af gegaan. Tweede keer geprobeerd, weer, derde keer, weer! Soms in de eerste bocht, soms in de tweede, maar ik kon echt niet ontdekken wat het precies was. Normaliter zie je ook rode cijfertjes tevoorschijn komen als er wat af gaat, en je hoort een geluidje, maar dat was in dit geval niet. Ik kan maar 1 optie verzinnen naast het feit dat het gewoon een nasty bug kan zijn: misschien passeerde ik mijn voorganger niet snel genoeg? Kan het me niet voorstellen, want ik heb nergens gezien dat dit van belang is bij vehicle transports, maar in dat bochtige deel, met die auto, is passeren gewoon bijna niet mogelijk zonder jezelf in ongelofelijk veel moeilijkheden te werken. Ik rij de vehicle transports liefst gewoon perfect, omdat het geinig staat, en vanwege de cash, maar na 4x proberen was ik dit toch echt wel spuugzat, en dus heb ik hem maar non-perfect afgemaakt.
Herkenbaar?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 04-05-2007 01:09
]