Eindelijk alle extra missies voltooid. Nog 3 tijdraces en nog 90 KM voor de 8000 KM. Die VW W12 Roadster heeft wel een leuk geluidje trouwens.
koop een mustang en tune hem maximaal bij ford, met de Nismo lukte het mij ook niet, is wel erg snel maar te nerveus, was bij mij met een andere race precies 't zelfde, was me 1x met de grootste moeite gelukt, pakte de mustang en reed 'm zo... De Mustang gaat wel minder snel maar gaat wel makkelijker snel.Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:58:
[...]
Geen back-up gemaakt?
Hebben mensen hier meer moeite met die race Angel's Jump? Ik heb hem met een 350Z S-Tune lvl3 na 30x geprobeerd nog niet gehaald. Met Driving Aid of zonder het lukt gewoon niet. Heeft iemand tips?
[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 05-05-2007 16:25 ]
Kun je ook de ruiterwisser gebruiken? en hoe kun je dak open dicht doen ?
Nee, en kan niet.ALPACINO schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:33:
Heel kort...nee.ALPACINO schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:33:
Verwijderd
Heb net na de kleine tip om een alfa te kopen, even geprobeerd daarmee. En ik heb in 1 keer een tijd van 2,26,xx. Daarvoor had ik een tijd van 2,36,xx staan met een mustang (was ook in 1 x maar al van ver daarvoor). Snap het probleem dus niet helemaalGoldenSample schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:25:
[...]
koop een mustang en tune hem maximaal bij ford, met de Nismo lukte het mij ook niet, is wel erg snel maar te nerveus, was bij mij met een andere race precies 't zelfde, was me 1x met de grootste moeite gelukt, pakte de mustang en reed 'm zo... De Mustang gaat wel minder snel maar gaat wel makkelijker snel.
EDIT: Nu weer 2 x met Ford mustang geprobeerd. Eerste keer werd het niks, en 2e x 2,20,11
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 21:57 ]
Hallo,
Hoe draait dit spel bij mensen met een x800? Het lijkt me een leuk spel maar een maat van me had ook een x800 maar daar draaide et poep. Is dat bij meer mensen zo?
Hoe draait dit spel bij mensen met een x800? Het lijkt me een leuk spel maar een maat van me had ook een x800 maar daar draaide et poep. Is dat bij meer mensen zo?
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Heb je dan van die 'bugged' graphics of hoe zit dat dan?Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:01:
[...]
Hmm, klinkt herkenbaar, alleen had ik zoiets niet in TDU, maar Hitman. Mijn XFX 7900GT deed het overclockt in alle spellen goed (beter dan stock uiteraard), maar in Hitman kreeg ik soms rare dingen door mijn beeld. Was alleen overclockt. Zal dus (denk ik) aan het overclock-gedeelte van jouw verhaal liggen
Moet overigens zeggen dat het spel me nog steeds niet verveeld, grootste irritaties tot nu toe:
- 2 Kinderachtige figuren die het champion-circuit met hun auto's probeerde te blokkeren (ligt uiteraard niet aan spel).
- 9/10 keer moeten alt + tabben bij starten
- heel soms geen geluid, gebeurd meestal midden in een race, zeer vervelend (ff pauze en terug helpt uiteraard)
Voor de rest ammuseer ik me nog steeds, en met steeds meer Nederlanders in het spel wordt het online alleen maar leuker...
Maar goed qua temperaturen valt het mee. Dus aan dat kan het niet liggen, kijken wat de patch zal brengen.
Mijn gametag is btw ThroNiX.RvS en heel vaak ben ik op het circuit te vinden, maar vaak ook andere plekken hoor. Cruise veel de laatste tijd
Verwijderd
Zo, weer een stap verder. Alle lifters nu ook gehad, dus dat betekent alle missions gehad. Ik heb nog vier races te gaan: Millionaire's Challenge (zie ik een beetje tegenop vanwege afstand, mijn aandachtsspanne is niet echt groot genoeg voor een uur lang scherp rijden, dus ik heb hem nog geen een keer serieus proberen uit te rijden), Maserati Trophy (wat is die MC12 een klote bak zeg), de Triumph Time Attack (ik heb het niet op motoren, maar ben al lang blij dat dit de enige motorrace is waar ik echt moeite mee heb) en natuurlijk Tantalus... daar bak ik gewoon helemaal niets van. 
Maar alle andere doelen zijn eigenlijk bereikt, behalve 15 huizen, daar moet ik nog even voor sparen. En ja, alle online activiteiten ook, maar daar begin ik nog niet aan.
Overigens, klein ander vraagje: wat is jullie hoogste topsnelheid ooit geklokt, op welke plek, en met welke auto? Ik heb de teller op 409 gezien, maar met nette speedcamera-meting ben ik op 407.76 gekomen. Oh, en dit:
Maar alle andere doelen zijn eigenlijk bereikt, behalve 15 huizen, daar moet ik nog even voor sparen. En ja, alle online activiteiten ook, maar daar begin ik nog niet aan.
Overigens, klein ander vraagje: wat is jullie hoogste topsnelheid ooit geklokt, op welke plek, en met welke auto? Ik heb de teller op 409 gezien, maar met nette speedcamera-meting ben ik op 407.76 gekomen. Oh, en dit:
Ik doe, als het me om geld gaat, meestal toch echt wel 300 -> enter, maar voor de gein heb ik de teller nu iets over de 390 gekregen in die race.bvk schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:28:
De beste "geldhack" is inderdaad bijvoorbeeld de 180 Mph in heavy traffic race. Gisteren gewoon tig keer gedaan om de maximale topsnelheid voordat ik crash te verbeteren. Bij 300 Km/u op enter drukken is niet leuk, te makkelijk![]()
Toen ik hem eindelijk op 386 Km/u had staan 30 minuten later was ik ruim 2.5 miljoen rijker...
Iemand wel eens een hogere snelheid gehaald bij die race of drukt iedereen bij de 300 op enter?
Ik kick m'n post even,Sir_G-nius schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 07:34:
Heb eergisteren dit spel gekocht bij de MediaMarkt.![]()
Het spelt draait lekker soepel en werkt ook lekker met m'n stuurtje.
Echter slaat hij mijn profielen niet op.. Als ik een profiel aanmaak (maakt niet uit online of offline) en sluit het spel af en start het weer op, komt hij met het scherm dat ik een nieuw profiel aan moet maken.![]()
Ik log in op een domein en mijn 'My Documents' zijn redirected naar m'n server.
Behoorlijk irritant, want zo kom ik niet verder dan een tweede auto.![]()
Ik draai het spel op het volgende systeem:
Windows Vista x64 Ultimate engels
AMD X2 3800+
2x 1GB Kingston HyperX
Raid0 2x Maxtor 80GB
XFX 7800GT Extreme Edition
X-Fi XtremeMusic
Edit:
Ik heb een oplossing gevonden.
Het probleem zit em in het feit dat ik mijn 'My Documents' op een andere plaats heb staan. Voor TDU moet dat blijkbaar de orginele locatie zijn.. Bron
Ik weet niet of iemand hier een soort van oplossing voor heeft om je save-game toch op een andere locatie op te slaan.. (aanpassen .ini-files ofzo?).
'My Documents' staan natuurlijk niet voor niets geredirect.
Ik heb al heel het register doorgespit, maar nergens een verwijzing naar de opslag plek van de saved-games.
Ik weet niet of hier een tip en/of oplossing voor heeft, want ik vind er geen zak meer aan zo, heb al 10x het eerste filmpje bij het vliegveld gezien..
Slaat toch nergens op dat een spel niet kan opslaan omdat je je 'My Documents' hebt geredirect..

Verwijderd
Ik heb dat probleem wat blijkbaar vrij normaal is, dat je bij het starten allerlei rare graphic-fouten ziet, ff alt+tab verhelpt dit.rCk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 02:05:
[...]
Heb je dan van die 'bugged' graphics of hoe zit dat dan?
Maar goed qua temperaturen valt het mee. Dus aan dat kan het niet liggen, kijken wat de patch zal brengen.
Mijn gametag is btw ThroNiX.RvS en heel vaak ben ik op het circuit te vinden, maar vaak ook andere plekken hoor. Cruise veel de laatste tijd
Ik ben jou trouwens vrij vaak tegen gekomen in TDU, mijn naam is stinkende_gnoe
Ik heb de teller op 435 gehad met mijn koeniggsegg. Was wel offline en zonder verkeer. (Dat was alleen om ff mijn snelheid te testen.) Dit deed ik op de snelweg boven de aston martin dealer noord west van het centrum. Daar kan je een heel end rechtdoor rijden en door een lange tunnel.Overigens, klein ander vraagje: wat is jullie hoogste topsnelheid ooit geklokt, op welke plek, en met welke auto? Ik heb de teller op 409 gezien, maar met nette speedcamera-meting ben ik op 407.76 gekomen. Oh, en dit:
Ik heb vroeger ook een domein gedraaid (Windows 2000 en later 2003) en heb veel last gehad met spellen, meestal rechten problemen. Microsoft heeft een domein niet geschikt gemaakt voor spellen en de gamemakers houden geen rekening met een domein...Sir_G-nius schreef op zondag 06 mei 2007 @ 10:03:
[...]
Ik kick m'n post even,
Ik heb al heel het register doorgespit, maar nergens een verwijzing naar de opslag plek van de saved-games.
Ik weet niet of hier een tip en/of oplossing voor heeft, want ik vind er geen zak meer aan zo, heb al 10x het eerste filmpje bij het vliegveld gezien..![]()
Slaat toch nergens op dat een spel niet kan opslaan omdat je je 'My Documents' hebt geredirect..
Maar het probleem wat jij nu hebt had ik niet omdat ik mijn documenten gewoon op de c:\ schijf had staan. Bij het in/uitloggen wordt mijn documenten toch naar de server weggeschreven en weer opgehaald, dus waarom redirecten?
Maak anders een fake mijn documenten op je C:, misschien trapt TDU erin en maakt het profiel aan?
btw:
Mijn hoogste snelheid is 406 geweest in een McLaren F1. Maar 435 in een Koenigsegg, dat ding gaat toch niet harder dan 401 ofzo lvl3 tuned?
Edit: 424 gaat ie, de Saleen loopt 401. Maar je kunt dus harder dan de top lvl3 aangeeft blijkbaar. Eens kijken hoe ver ik in de McLaren kom...
[ Voor 5% gewijzigd door bvk op 06-05-2007 11:31 ]
Er staat dat de koniegsegg 424 moet halen en de Mclaren F1 425. Alleen beiden autos kunnen er overheen. Net zoals de Saleen S7, heb ik 411 mee gereden, die schijnt maar 401 te kunnen.
Spel speelde altijd redelijk soepel om mijn 7800GTX op 1600x900
Ben nu overgeschakeld op een 8800GTX en kan de game spelen op 1920x1200 met HDR en 4x FSAA
, ziet er echt geweldig uit, MAAR.
Ik blijf telkens hickups, kleine schokjes krijgen. Om de zoveel tijd heb je gewoon een schokje en dat was bij mijn 7800GTX niet het geval.
Maakt niet uit in welke resolutie, want ook in 1600x900 doet ie het ook. Iemand een idee??
Ben nu overgeschakeld op een 8800GTX en kan de game spelen op 1920x1200 met HDR en 4x FSAA

Ik blijf telkens hickups, kleine schokjes krijgen. Om de zoveel tijd heb je gewoon een schokje en dat was bij mijn 7800GTX niet het geval.
Maakt niet uit in welke resolutie, want ook in 1600x900 doet ie het ook. Iemand een idee??
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Slipstreampje pakken en je gaat zo 30km/h harderMartijn1990 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:30:
Er staat dat de koniegsegg 424 moet halen en de Mclaren F1 425. Alleen beiden autos kunnen er overheen. Net zoals de Saleen S7, heb ik 411 mee gereden, die schijnt maar 401 te kunnen.
De snelheiden die ik net noem zijn zonder slipstream
Dan moet er wel iemand voor je rijden met vergelijkbare snelheid en dat gebeurt niet zo gauw...
@Henkus: ik denk toch dat je processor nu de limiet vormt, ook op die hoge resoluties. Je kaart moet nu gewoon op processor data wachten terwijl je vorige kaart het zelf al druk zat had.
Mijn vooruit wordt wel een beetje vies door 200 km/h te rijden
Nu heb ik een eigen radio station gemaakt met eigen mp3 maar ze klinken niet zoals ze moeten klinken. Bijv de lage tonen zijn veel te hoog. (met media player zijn het normaal klinkende songs)
Weet iemand hier raad mee ?
PS: kun je ooit van de politie ontkomen zonder gepakt te worden ?
Een "nep" 'My Documents' aan maken trapt tie niet in, heb ik al geprobeerd.. Bedankt voor de tip iedergeval.bvk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:23:
[...]
Ik heb vroeger ook een domein gedraaid (Windows 2000 en later 2003) en heb veel last gehad met spellen, meestal rechten problemen. Microsoft heeft een domein niet geschikt gemaakt voor spellen en de gamemakers houden geen rekening met een domein...
Maar het probleem wat jij nu hebt had ik niet omdat ik mijn documenten gewoon op de c:\ schijf had staan. Bij het in/uitloggen wordt mijn documenten toch naar de server weggeschreven en weer opgehaald, dus waarom redirecten?
Maak anders een fake mijn documenten op je C:, misschien trapt TDU erin en maakt het profiel aan?
Ik denk dat ik ook richting een script ga om zo mijn 'My Documents' te synchroniseren met het inloggen en uitloggen.
Bedankt voor je hulp!
Ja, ik had precies hetzelfde probleem met mijn 8800GTX. Na het installeren van nieuwe drivers was dat probleem opgelost, (158.19 drivers, heb de latere versies nog niet getest)Henkus schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:32:
Spel speelde altijd redelijk soepel om mijn 7800GTX op 1600x900
Ben nu overgeschakeld op een 8800GTX en kan de game spelen op 1920x1200 met HDR en 4x FSAA![]()
, ziet er echt geweldig uit, MAAR.
meuktracker: nVidia ForceWare 158.19 beta
Graag gedaanSir_G-nius schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:50:
[...]
Een "nep" 'My Documents' aan maken trapt tie niet in, heb ik al geprobeerd.. Bedankt voor de tip iedergeval.
Ik denk dat ik ook richting een script ga om zo mijn 'My Documents' te synchroniseren met het inloggen en uitloggen.
Bedankt voor je hulp!
Maar we gaan wel erg off topic zo...
On topic: waar zit nou eigenlijk dat Champions circuit, want dat kan ik ook maar niet vinden. Is al een paar keer gevraagd, maar ik heb nog nooit een antwoord gezien?
haha ja dan ken ik je jaVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 10:33:
[...]
Ik heb dat probleem wat blijkbaar vrij normaal is, dat je bij het starten allerlei rare graphic-fouten ziet, ff alt+tab verhelpt dit.
Ik ben jou trouwens vrij vaak tegen gekomen in TDU, mijn naam is stinkende_gnoe
Zal het vanmiddag is proberen als ik klaar met met werken.bvk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:07:
[...]
Graag gedaanIk ben trouwens ook benieuwd wat er gebeurd als je het spel "uit zou rollen", als je tenminste AD gebruikt.
Maar we gaan wel erg off topic zo...
Ik draai AD, ook wel benieuwd wat er dan idd gebeurt, niet dat ik het ga proberen
Behoorlijk off topic dus stop er ook weer mee..
Precies op het moment dat ik me TDU inclusief pc uit het raam wilde gooien, reed ik The Narducci loop uit met 4.11 
Edit: Nu alle time challanges gedaan, heb nu alle VW's
Leuke auto die W12 Coupé. Ook nog de 5000 mijl gehaald in de laatste time challange.
Edit 2: Savegame corrupted
Laatste backup was van 4 dagen terug ofzo
Ben al me gewone lift missies kwijt, nog 3 time challanges, 190 kleding coupons, 3 autos, en 500 mijl.
Edit: Nu alle time challanges gedaan, heb nu alle VW's
Edit 2: Savegame corrupted

[ Voor 64% gewijzigd door Martijn1990 op 06-05-2007 14:24 ]
Hoe kut is dat ! Eerste week van mei is al voorbij en nog steeds geen fix voor een kritieke bug die er al maaaaaanden in zit. Ik ben er zeker van dat ik de volgende spellen van Atari niet meer koop !
Verwijderd
Bwoh, talk about your bad luck. Mijn machine heeft nogal eens BSOD's, en die had ik dus ook vlak nadat ik de lift missies had afgerond. Ik was al erg bang voor corrupted savegame, maar gelukkig niet, en heb meteen maar weer een backup gemaakt. Bij iedere race die ik nu ga halen ga ik direct de savegame updaten, want ik zou behoorlijk gefrustreerd raken...
Ik ga nu geloof ik ook maar na elke race back-uppen... Rij net drie moeilijke race's á 75.000-100.000, de laatste haal ik ook en wil doorklikken naar het punt dat je die ton erbij krijgt. Blijft het spel hangen, moest er uiteindelijk uit via ESC... Heeft nog wel "savegame" gedaan, maar als ik het spel nu weer opstart wil ik bijna wedden dat ie corrupt is en ik die 3 goldcups kwijt ben...Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:59:
Bwoh, talk about your bad luck. Mijn machine heeft nogal eens BSOD's, en die had ik dus ook vlak nadat ik de lift missies had afgerond. Ik was al erg bang voor corrupted savegame, maar gelukkig niet, en heb meteen maar weer een backup gemaakt. Bij iedere race die ik nu ga halen ga ik direct de savegame updaten, want ik zou behoorlijk gefrustreerd raken...

Ik ben net weer begonnen met het spel (de beta vond ik echt verschrikkelijk slecht, maar nu ik de instellingen van de 'final' beter heb staan (betere reactie etc. van toetsenbord) is het echt een bruut spel!) en heb 1 groot minpunt te noemen:
Het geluid. Het overstuurt echt de hele tijd, ongeacht de instellingen. Ik heb redelijk wat sound in mijn kamer staan (2x120 watt) en echt alles begint te trillen in mijn kamer (door de overstuurde bassen). Is hier niets aan te doen? Zelfs de navigatiestem klinkt regelmatig als een 'crackhoer' vanwege de overstuur
.
Het geluid. Het overstuurt echt de hele tijd, ongeacht de instellingen. Ik heb redelijk wat sound in mijn kamer staan (2x120 watt) en echt alles begint te trillen in mijn kamer (door de overstuurde bassen). Is hier niets aan te doen? Zelfs de navigatiestem klinkt regelmatig als een 'crackhoer' vanwege de overstuur
Heb geen last van de bass. Heb hier 500+ watt (RMS) staan met een 180+ watt sub, maar ik tril niet weg ofzo
Tja het staat gewoon abnormaal hard en bij bijna alle muziek gaat het clippen, echt niet koel
.
Verwijderd
Ik heb gewoon de mastersetting van het geluid naar 1/5 van de normale setting gezet, dat helpt mij al een hele boel.
Dus van je windows of in het spel al die balkjes naar beneden?
Verwijderd
Geen van beide. In het spel de mastersetting naar beneden. Goed kijken naar wat al die schuifjes zijn.
Hoeft niet altijd, heb het zelf ook al een paar keer gehad en na het opstarten was er niks aan de hand. Terwijl bij de 2x dat m'n savegame corrupt bleek te zijn het spel bij de laatste sessie normaal was afgeslotenbvk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:08:
[...]
Ik ga nu geloof ik ook maar na elke race back-uppen... Rij net drie moeilijke race's á 75.000-100.000, de laatste haal ik ook en wil doorklikken naar het punt dat je die ton erbij krijgt. Blijft het spel hangen, moest er uiteindelijk uit via ESC... Heeft nog wel "savegame" gedaan, maar als ik het spel nu weer opstart wil ik bijna wedden dat ie corrupt is en ik die 3 goldcups kwijt ben...

Pfoe..., ik ben blij dat je gelijk hebt gekregenBobnofski schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:03:
[...]
Hoeft niet altijd, heb het zelf ook al een paar keer gehad en na het opstarten was er niks aan de hand. Terwijl bij de 2x dat m'n savegame corrupt bleek te zijn het spel bij de laatste sessie normaal was afgesloten
Offtopic: Logitech Z-5500d zeker?B-Buster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:27:
Heb geen last van de bass. Heb hier 500+ watt (RMS) staan met een 180+ watt sub, maar ik tril niet weg ofzo
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Hmm, misschien een hele domme vraag, maar hoe maak ik (op de pc-versie) eigenlijk een bookmark, kan het nergens vinden (google, dit topic en handleiding niet). Of ben ik nu heel erg scheel aan het kijken?
Verwijderd
Nee, ik vond het ook pas uit toen ik al op 60% in het spel zat. Druk in FreeRide mode eens op P. You'll see.
Verwijderd
Ter info en voor de topicstart: de TDU Map die genoemd wordt is (no offense) een nogal crappy scan. Hij staat ook bij Atari zelf als origineel: http://www.atari.com.au/custom/Video/TDU/TDUMAP.zip (bron)
Nu zelf voor het eerst te maken gehad met een corrupte savegame. Ineens terug van 93% naar 35% met ineens een kale kerel op de bank in m'n huisje.
Een backup teruggezet waarna alles weer netjes werkte. Beetje jammer dat ik nu m'n 8000km achievement nog een keer moet halen en ik tig auto's minder heb, maarja had ik maar vaker een backup moeten maken.
Een backup teruggezet waarna alles weer netjes werkte. Beetje jammer dat ik nu m'n 8000km achievement nog een keer moet halen en ik tig auto's minder heb, maarja had ik maar vaker een backup moeten maken.
Niet moeilijk te raden als je even door m'n signature leest
Wat ik begrijp is dat regelmatig backuppen van je savegame geen overbodige luxe is? Oow en dan nog iets, is er een manier om van de politie af te komen met 2 of 3 'badges'? Tis wel erg lomp, die politie wil je tot stoppen dwingen en ramt je daardoor, zodat je nog meer politie achter je aan krijgt
. En ook is het enorm vervelend dat je bij veel missies niet eens iets de berm mag raken
.
Proberen weg te rijden van de politie, dan gaan die 2 of 3 badges weg, is wel vrij lastig.
Je kunt dacht ik ook het gras of de bosjes induiken en wachten. Ze rijden je dan gewoon voorbij. Is alleen iets minder handig tijdens een race, dan laat ik me (afhankelijk van de situatie) maar gewoon pakken.Martijn1990 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:40:
Proberen weg te rijden van de politie, dan gaan die 2 of 3 badges weg, is wel vrij lastig.
Is sneller dan ze maar proberen te ontijken en af te schudden, want uiteindelijk krijgen ze je toch wel.
Tja ik kan wachten in de bosjes tot ik een ons weg geloof ik, want ze blijven dan in elk geval wel een hele tijd aan. Kan iemand het bevestigen dat de 'bosjesmethode' werkt?
Schuilen in de bosjes werkt helemaal niet. Ik had mijn F430 eens een hele maaltijd in de bosjes geparkeerd en toen ik terug kwam stonden de badges nog altijd hetzelfde.
Gewoon wegrijden en niets verkeerd doen (dus geen verkeer raken, roadblocks omzeilen ipv doorknallen) en met een beetje geluk gaan ze gewoon weg.
Gewoon wegrijden en niets verkeerd doen (dus geen verkeer raken, roadblocks omzeilen ipv doorknallen) en met een beetje geluk gaan ze gewoon weg.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Verwijderd
Even hoe ik denk dat het verhaal met de politie en badges werkt:
- Je hebt 3 badges, eigenlijk 6 "halve" badges (een knipperende badge is een halve)
- Iedere botsing met een persoonsvoertuig levert een halve badge (extra) op
- Iedere botsing met een politiewagen levert een hele badge (extra) op
- Iedere botsing met een mede-racer (NPC of online player) heeft geen invloed op je badges
Dan, hoe raak je ze kwijt:
- Buiten de geasfalteerde wegen rijden zal je aantal badges niet verminderen
- Zolang je politie dicht genoeg in de buurt hebt raak je ook geen badges kwijt
- Als je de politie kwijtgeraakt bent (dus degene achter je, maar er ook geen voor je zit) dan komt er vaak (niet altijd, als de tijd tussen aankondiging van overtreding en kwijtraken van agent kort is) een opmerking "we've lost the suspect", en na een aantal seconden, als ze je niet direct weer vinden, gaat er een halve badge af
Een paar losse opmerkingen:
- Met een halve badge komt de politie niet achter je aan, en is er dus nog niets aan de hand
- Met 2 badges wordt de politiewagen-dichtheid ineens een stuk hoger
- Met 3 badges zit er volgens mij altijd een agent "in de buurt", wat tot gevolg heeft dat je ze niet meer kwijt kan spelen, als je kijkt naar het derde punt van hoe je badges kwijt kan raken; dit weet ik niet zeker, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om 3 badges weer kwijt te raken (ook al was het maar van 3 naar 2 1/2 gaan)
- Met drie badges krijg je ook roadblocks (edit; goed punt Muse
)
Als je nog maar op 1 badge zit of zo is het belangrijk om goed op te letten waar de politieagenten zitten; vaak heb je ze achter je, en zie je de afstand toenemen, en dan ineens is er eentje dichtbij, voor je (zie je aan de pijltjes). Dan haal je er dus 1 in. Let daar heel goed op, want dan weet je dat die wel eens om kan gaan draaien, en als je daar op voorbereid bent, kan je hem vaak redelijk simpel ontwijken, zodat je niet meer badges erbij krijgt.
Mijn boeteniveau zit volgens mij al wel rond de 400k of zo, dus neem niet al teveel van me aan.
- Je hebt 3 badges, eigenlijk 6 "halve" badges (een knipperende badge is een halve)
- Iedere botsing met een persoonsvoertuig levert een halve badge (extra) op
- Iedere botsing met een politiewagen levert een hele badge (extra) op
- Iedere botsing met een mede-racer (NPC of online player) heeft geen invloed op je badges
Dan, hoe raak je ze kwijt:
- Buiten de geasfalteerde wegen rijden zal je aantal badges niet verminderen
- Zolang je politie dicht genoeg in de buurt hebt raak je ook geen badges kwijt
- Als je de politie kwijtgeraakt bent (dus degene achter je, maar er ook geen voor je zit) dan komt er vaak (niet altijd, als de tijd tussen aankondiging van overtreding en kwijtraken van agent kort is) een opmerking "we've lost the suspect", en na een aantal seconden, als ze je niet direct weer vinden, gaat er een halve badge af
Een paar losse opmerkingen:
- Met een halve badge komt de politie niet achter je aan, en is er dus nog niets aan de hand
- Met 2 badges wordt de politiewagen-dichtheid ineens een stuk hoger
- Met 3 badges zit er volgens mij altijd een agent "in de buurt", wat tot gevolg heeft dat je ze niet meer kwijt kan spelen, als je kijkt naar het derde punt van hoe je badges kwijt kan raken; dit weet ik niet zeker, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om 3 badges weer kwijt te raken (ook al was het maar van 3 naar 2 1/2 gaan)
- Met drie badges krijg je ook roadblocks (edit; goed punt Muse
Als je nog maar op 1 badge zit of zo is het belangrijk om goed op te letten waar de politieagenten zitten; vaak heb je ze achter je, en zie je de afstand toenemen, en dan ineens is er eentje dichtbij, voor je (zie je aan de pijltjes). Dan haal je er dus 1 in. Let daar heel goed op, want dan weet je dat die wel eens om kan gaan draaien, en als je daar op voorbereid bent, kan je hem vaak redelijk simpel ontwijken, zodat je niet meer badges erbij krijgt.
Mijn boeteniveau zit volgens mij al wel rond de 400k of zo, dus neem niet al teveel van me aan.
En bij 3 badges krijg je irritante roadblocks. In een race laat ik me dan maar gewoon aanhouden, want kwijtraken doe je ze dan toch al niet meer is ook mijn ervaring.
Verwijderd
ik heb toen bij m`n Nforce audio kon ik toen de bass settings lager of zelfs uitzette en toen was het geluid wel goed er blijft bass inzitten.. heb zelf een Logitech Z-2300
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:36:
Geen van beide. In het spel de mastersetting naar beneden. Goed kijken naar wat al die schuifjes zijn.
Mij is het gelukt om de drie hele badges kwijt te raken. Je moet geduld hebben, weinig fouten maken en zorgen dat je snel onvindbaar wordt. In de grote stad of de bergen in helpt, maar een combinatie is beter.
Met de oude Shelby Mustang de bergen met de politie achter je aan is best leuk en dan ook driving assistance uit is helemaal dikke pret. Hiermee heb ik bijna de politie op 1 badge na kwijt kunnen rijden.
Met een volledig getuned Murcielago is het me uiteindelijk wel gelukt.
Met de oude Shelby Mustang de bergen met de politie achter je aan is best leuk en dan ook driving assistance uit is helemaal dikke pret. Hiermee heb ik bijna de politie op 1 badge na kwijt kunnen rijden.
Met een volledig getuned Murcielago is het me uiteindelijk wel gelukt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ja, dat doe ik ook regelmatig maar, je bent dan vaak de minste tijd kwijt. Als het vlak voor de finish is, ram ik echter wél door, dan maakt het toch niet meer uitMuse schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:58:
En bij 3 badges krijg je irritante roadblocks. In een race laat ik me dan maar gewoon aanhouden, want kwijtraken doe je ze dan toch al niet meer is ook mijn ervaring.
En je hoeft gek genoeg niet altijd last van ze te hebben. Gisteren deed ik een race van 70 KM waarbij ik ze tig keer achter me aan gehad heb, waarbij ze het elke keer opgaven met één schildje.
Aanhoudingsbevel-->opgave-->aanhoudingsbevel-->opgave etc etc en dat de hele race door...
@Kryz: mooie evaluatie, klopt wel aardig denk ik
Ohhh... slechts 400k, waar hebben we het overVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:34:

Daar zat wel een boete bij van 320k omdat er een raar soort berekening wordt gedaan, afhankelijk van je status. Champions betalen veeeel meer dan rookies. Als je wordt gepakt betaal je $1000 voor elke geraakte auto, als je dus champion level hebt dan kan dat aardig oplopen. Een boete van 10k wordt dan zomaar 150k:

Als ik eenmaal 3 badges heb en in een race zit gaan alle remmen los omdat alles vervalt zodra je de finishlijn voorbij bent. No way dat ik dan braaf de boete betaal, die is met mijn level vaak hoger dan de race winst
In races staat er bij "Total" altijd "0"Bobnofski schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:13:
[...]
Ohhh... slechts 400k, waar hebben we het over![]()
[afbeelding]
Daar zat wel een boete bij van 320k omdat er een raar soort berekening wordt gedaan, afhankelijk van je status. Champions betalen veeeel meer dan rookies. Als je wordt gepakt betaal je $1000 voor elke geraakte auto, als je dus champion level hebt dan kan dat aardig oplopen. Een boete van 10k wordt dan zomaar 150k:
[afbeelding]
Als ik eenmaal 3 badges heb en in een race zit gaan alle remmen los omdat alles vervalt zodra je de finishlijn voorbij bent. No way dat ik dan braaf de boete betaal, die is met mijn level vaak hoger dan de race winst
Ooookee... nu weet iedereen dus dat ik als een gek op enter zit te rammen bij een boete in een race
Echt nooit op gelet, altijd gedacht dat je moest betalen

Heb ik ook last van. Ook al heb ik motor uitstaan de baas is net zo hoog als de hooge tonen.The__Virus schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:28:
Tja het staat gewoon abnormaal hard en bij bijna alle muziek gaat het clippen, echt niet koel.
Mijn truk om geen politie achter je aan te krijgen na een 250 km/h fataal botsing, gewoon niet wegrijden na een botsing. Na 10 sec verdwijnd de politie
[ Voor 21% gewijzigd door ALPACINO op 07-05-2007 19:59 ]
Verwijderd
Heh, okay, het blijkt dat ik tegen de 800k aanzit, ik dacht uit mijn hoofd te weten dat het 400k was; kleine vergissing in uw nadeel.
Ik heb wat problemen met sommige tijdritten op amateur niveau:
Op een gegeven moment heb je een aantal races op de linker onderkant op het eiland, allemaal tegen tijd of haal een zo'n hoog mogelijke eindsnelheid door 4/5 speedtraps.
Vooral 2 zijn practisch onhaalbaar: A case of Extrordinairy Handling en een klein rondje waarbij je 200pt krijgt en binnen 2:25 2 rondjes gemaakt moet hebben.
Ik heb een stage 3 getunde Nissan Z350 S-Tune Power waarbij ik gewoon niet sneller kan dan 2:40 op die track.
Die andere race is over een 2baansweg met irritant veel verkeer waarbij het ook simpelweg niet te doen is een hoge snelheid in bochten te hanteren want er zit veeeeeeeeeeeel te veel verkeer in die bochten.
Wie heeft deze races gehaald en met welke auto?
Op een gegeven moment heb je een aantal races op de linker onderkant op het eiland, allemaal tegen tijd of haal een zo'n hoog mogelijke eindsnelheid door 4/5 speedtraps.
Vooral 2 zijn practisch onhaalbaar: A case of Extrordinairy Handling en een klein rondje waarbij je 200pt krijgt en binnen 2:25 2 rondjes gemaakt moet hebben.
Ik heb een stage 3 getunde Nissan Z350 S-Tune Power waarbij ik gewoon niet sneller kan dan 2:40 op die track.
Die andere race is over een 2baansweg met irritant veel verkeer waarbij het ook simpelweg niet te doen is een hoge snelheid in bochten te hanteren want er zit veeeeeeeeeeeel te veel verkeer in die bochten.
Wie heeft deze races gehaald en met welke auto?
Old school gamer
Andere wheels nemen. Jaguar XK Coupé rijdt veel beter dan die Nissan. Of een Audi S4.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Koel, vanaaf effe langs de Jag. dealert.Noel schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:07:
Andere wheels nemen. Jaguar XK Coupé rijdt veel beter dan die Nissan. Of een Audi S4.
De audi S4 zal ik ook effe in een testrit proberen, maar ik heb een graftakkehekel aan onderstuurde auto's. De Audi TT was ook niet super, zelfs niet getuned, wel snel, maar irritant door bochten.
Old school gamer
Neem gewoon een class A auto daarvoor, er is namelijk geen restrictie voor die 2 rondes in 2:25 minuten. Ikzelf heb um met een Ferrari F430 gereden (tja je moet ook een beetje snel het eiland rond kunnen
) en het makkelijk gered.
Verwijderd
Hehe, wel sjiek om te zien dat iedereen hier met andere races problemen heeft. Las een tijd terug de tarantula-race, dat die onhaalbaar was. Dus toen ik me eraan waagde brak ik iedere keer bij een foutje de race af, maar dit schoot niet op, dus ik dacht ik zet eens een referentie-tijd neer, en hop, gewoon gehaald, stelde niks voor eigenlijk
Weet niet of het al eerder is genoemt.
Alleen bij een Saleen S7 getuned stage 3. Kan je nog veel sneller van 0-100 als je meteen in 2 zet.
Wel ff met veel toeren wegrijden anders gaat ie schokken. Hierdoor zit je al in 2.2 seconde op de 100
. Onder de specs.
Alleen bij een Saleen S7 getuned stage 3. Kan je nog veel sneller van 0-100 als je meteen in 2 zet.
Wel ff met veel toeren wegrijden anders gaat ie schokken. Hierdoor zit je al in 2.2 seconde op de 100
Ik had er hier ook heel veel over gelezen inderdaad, maar ook gewoon in 2x gehaald eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:32:
Hehe, wel sjiek om te zien dat iedereen hier met andere races problemen heeft. Las een tijd terug de tarantula-race, dat die onhaalbaar was. Dus toen ik me eraan waagde brak ik iedere keer bij een foutje de race af, maar dit schoot niet op, dus ik dacht ik zet eens een referentie-tijd neer, en hop, gewoon gehaald, stelde niks voor eigenlijk
Dat klopt iddFlasherrr schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:40:
Weet niet of het al eerder is genoemt.
Alleen bij een Saleen S7 getuned stage 3. Kan je nog veel sneller van 0-100 als je meteen in 2 zet.![]()
Wel ff met veel toeren wegrijden anders gaat ie schokken. Hierdoor zit je al in 2.2 seconde op de 100. Onder de specs.
Verwijderd
Mijn broertje die wilt ook test drive alleen we kunnen niet samen op zelfde key. Kan je ergens een legale ongebruikte key kopen?
Er zijn winkels op het net waar je alleen de CD-key van een spel kan kopen. Maar ik kan me geen namen herinneren. Moet je even kijken of Google dat doet. Anders was er bij TDU volgens mij de mogelijkheid om hem bij Atari te downloaden, misschien dat dat een goedkopere optie is dan een compleet nieuw spel kopen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Dan wil ik heel graag weten welke auto je gebruikte. Oh, en instellingen (driving aid, stuurtje?).Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:32:
De Tantalus race heb ik het moeilijk mee gehad, ben niet echt een goede bestuurder in racegames en vlieg regelmatig recht op een auto af. Toch na wat pogingen met auto's als de F430, Enzo, Murcielago, Gallardo, Corvette Z06 en Ford GT, is het me uiteindelijk gelukt met de Mercedes CLK DTM, in 7:05 (gold: 7:30). Deze auto is goed te besturen, accelereert niet alles op in rook en gaat heel erg vlak omhoog in snelheid.
Dat was tevens ook mijn laatste te behalen race, dus de 120 Gold Races award heb ik nu. Alleen nog een hoop Extra Missions waar ik zo erg tegenop kijk dat ik voorlopig weinig zin heb die te doen.
Dat was tevens ook mijn laatste te behalen race, dus de 120 Gold Races award heb ik nu. Alleen nog een hoop Extra Missions waar ik zo erg tegenop kijk dat ik voorlopig weinig zin heb die te doen.
Waarom zie je daar tegenop?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Die Tarantula race was zeer simpel. Met de Saleen de eerste keer gehaald. Gewoon flink remmenPhuncz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:44:
De Tantalus race heb ik het moeilijk mee gehad, ben niet echt een goede bestuurder in racegames en vlieg regelmatig recht op een auto af. Toch na wat pogingen met auto's als de F430, Enzo, Murcielago, Gallardo, Corvette Z06 en Ford GT, is het me uiteindelijk gelukt met de Mercedes CLK DTM, in 7:05 (gold: 7:30). Deze auto is goed te besturen, accelereert niet alles op in rook en gaat heel erg vlak omhoog in snelheid.
voor de scherpe bochten en verder gedoseerd gas geven. Ik speel op de PC met stuurtje
En over die laatste mission, die zijn juist leuk om te doen
Heb het spel nu volledig uitgespeeld, alles heb ik onder progress gehaald
Verwijderd
Driving aid op hypersport (vind off nog net iets te heftig, hypersport is een mooie stand, vrij realistisch ook denk ik), en als controller gebruik ik een xbox 360 controller (heb ook een stuur, maar neemt te veel plaats in beslag). Deze is erg fijn, omdat je uiteraard gedoseerd gas kunt geven en kunt sturen. Owja, en uiteraard zelf schakelen, maar dit lijkt me wel vrij voor de hand liggen (anders is er ook geen lol aan)...Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:25:
[...]
Dan wil ik heel graag weten welke auto je gebruikte. Oh, en instellingen (driving aid, stuurtje?).
Ik speel ook met een (degelijk) stuurtje, maar zoals ik al zei ben ik geen goede bestuurder en knal ik vroeg of laat wel tegen 3 auto's. Wat zorgt voor straftijd en vertraging.daandegoeiste schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:00:
Die TarantulaTantalus race was zeer simpel. Met de Saleen de eerste keer gehaald. Gewoon flink remmen
voor de scherpe bochten en verder gedoseerd gas geven. Ik speel op de PC met stuurtje
Omdat het nutteloze en frustrerende missies zijn. Hitchhiker en Model missies zijn waardeloos en vind ze vrij moeilijk met die onnozele "kuisheids"-meter. Package missies zijn niet echt nodig, heb genoeg poen in het spel. Meeste Transport missies zijn ook niet meer tof aangezien ik de meeste auto's al heb. Dus het is veel lange ritten zonder enige doel, op de enkele leuke auto's unlocken.En over die laatste mission, die zijn juist leuk om te doen
Heb het spel nu volledig uitgespeeld, alles heb ik onder progress gehaald
Wat ik het stomme vind aan die model- en hitchhikermissies is dat je er alleen maar van die kledingcoupons voor krijgt. Ik heb nu iets van 183 coupons, en elk kledingstuk in het spel wat ik tot nu toe ben tegengekomen kost welgeteld 1 coupon. En ik heb nog niet eens alle missies gehaald. Zijn er werkelijk meer dan 200 verschillende kledingstukken in het spel? Anders begrijp ik niet dat je zo belachelijk veel coupons in het spel gooit, alleen maar omdat je anders bij elke missie zo weinig coupons krijgt.
Of je maakt sommige kledingstukken duurder. In het begin van het spel was ik erg voorzichtig met het uitgeven van coupons. Ik zag bij een aantal kledingstukken "1" staan en was in de veronderstelling dat ik nieuwe kleding zou unlocken als ik een niveau hoger kwam (dus bijv. pro of champion) die dan meer dan één coupon kost. Maar eenmaal Pro was ik wel van die illusie af. Ben nu Champion en zie nog steeds overal "1" staan.
edit:
Wat ik ook erg jammer vind is dat je die vehicle transport missies maar één keer kunt voltooien, en daarna nooit meer spelen. Waarom doen ze niet dat je ze wel gewoon voor de lol nog eens kunt spelen, maar dat je dan geen geld meer krijgt ofzo?
Mijn punt is dus duidelijk. Sommige beslissingen van de developer snap ik niet.
Of je maakt sommige kledingstukken duurder. In het begin van het spel was ik erg voorzichtig met het uitgeven van coupons. Ik zag bij een aantal kledingstukken "1" staan en was in de veronderstelling dat ik nieuwe kleding zou unlocken als ik een niveau hoger kwam (dus bijv. pro of champion) die dan meer dan één coupon kost. Maar eenmaal Pro was ik wel van die illusie af. Ben nu Champion en zie nog steeds overal "1" staan.
edit:
Wat ik ook erg jammer vind is dat je die vehicle transport missies maar één keer kunt voltooien, en daarna nooit meer spelen. Waarom doen ze niet dat je ze wel gewoon voor de lol nog eens kunt spelen, maar dat je dan geen geld meer krijgt ofzo?
Mijn punt is dus duidelijk. Sommige beslissingen van de developer snap ik niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Duesenberg J op 09-05-2007 00:13 ]
Och ja, Tantulus Tantalus is het inderdaadPhuncz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:39:
[...]
Ik speel ook met een (degelijk) stuurtje, maar zoals ik al zei ben ik geen goede bestuurder en knal ik vroeg of laat wel tegen 3 auto's. Wat zorgt voor straftijd en vertraging.
[...]
Omdat het nutteloze en frustrerende missies zijn. Hitchhiker en Model missies zijn waardeloos en vind ze vrij moeilijk met die onnozele "kuisheids"-meter. Package missies zijn niet echt nodig, heb genoeg poen in het spel. Meeste Transport missies zijn ook niet meer tof aangezien ik de meeste auto's al heb. Dus het is veel lange ritten zonder enige doel, op de enkele leuke auto's unlocken.
Die Hitchhiker missies en Model missies zijn helemaal niet nutteloos. Je unlockt wat Ford concept cars en Chryslers geloof ik.
Frustrerend kunnen ze soms wel zijn, maar ik ga ze niet perfect rijden hoor. Soms ga ik een stukje over het gras om af te snijden of omdat ik de bocht te scherp neem. Die meter vliegt dan wel omlaag, maar dat maakt niet zoveel uit. Als ik de missie maar haal
En verder knal ik ook wel eens tegen een auto aan als ik met volle snelheid over de smalle weggetjes rijd met de Saleen
[ Voor 0% gewijzigd door daandegoeiste op 09-05-2007 00:22 . Reden: spel ik tantalus weer verkeerd ]
Verwijderd
Iemand een flauw idee waarom ik geen savegames kan vinden. Ik heb de map test drive niet eens in mijn documenten staan.
Verwijderd
start ---> zoeken ---> Test Drive Unlimited ???Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:05:
Iemand een flauw idee waarom ik geen savegames kan vinden. Ik heb de map test drive niet eens in mijn documenten staan.
c:\documents and settings\ACCOUNT NAAM\application data...Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:05:
is een verborgen map dus moet je ff weergeven als je dat al niet hebt
[ Voor 19% gewijzigd door NoFearWizz op 09-05-2007 16:57 ]
Verwijderd
Joh?Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:51:
[...]
start ---> zoeken ---> Test Drive Unlimited ???
Ja de map zie ik daar, maar het enige dat daar in staat is het bestandje cdkey.txt verder is ie leeg.NoFearWizz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:53:
[...]
c:\documents and settings\ACCOUNT NAAM\application data...
is een verborgen map dus moet je ff weergeven als je dat al niet hebt
Kun je tijdens rijden de hele map zien ? (de map wanneer je de track voor een race wilt zetten)
waarschijnlijk word er dan geen eens een save game aangemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:03:
[...]
Joh?daar had ik dus zelf al aan gedacht.
[...]
Ja de map zie ik daar, maar het enige dat daar in staat is het bestandje cdkey.txt verder is ie leeg.
Als je tdu opstart kun je dan gewoon verder spelen of kan hij geen save game vinden?
Verwijderd
Ik kan gewoon verder spelen, hij heeft ook echt wel een savegame. Mijn auto's en mannetje worden gewoon netjes opgeslagen iedere keer. Ik kan alleen niet vinden waar dat bij mij is dan (ivm die corrupte savegames)
Tijdens het rijden de map zien, eeh ja. Je bedoelt de map als in kaart of de map in windows?ALPACINO schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:06:
Kun je tijdens rijden de hele map zien ? (de map wanneer je de track voor een race wilt zetten)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 17:11 ]
Verwijderd
zoek eens op ProfileList.dat, dat bestand staat bij je savegame.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:10:
Ik kan gewoon verder spelen, hij heeft ook echt wel een savegame. Mijn auto's en mannetje worden gewoon netjes opgeslagen iedere keer. Ik kan alleen niet vinden waar dat bij mij is dan (ivm die corrupte savegames)
[...]
Tijdens het rijden de map zien, eeh ja. Je bedoelt de map als in kaart of de map in windows?
lees ik nou net application data? daar hoort je savegame niet te staan...
in mijn documenten, heb ik een map test drive unlimited, daarin staat een map savegame, en daarin een map met je profiel naam, en daarin (submappen alom
) staat playersave, playersave2 en nog wat... zover ik weet is playersave, je savegame.
in mijn documenten, heb ik een map test drive unlimited, daarin staat een map savegame, en daarin een map met je profiel naam, en daarin (submappen alom
WOW ik had net even mijn geld bijna allemaal opgemaakt. Ik kon al geen achtervolgingen meer 'escapen', omdat ik geen geld meer had. En toen werd ik gepakt
. Echt zwaar beter, je wordt een paar seconden de gevangenis ingegooid en je mag weer verder, kost geen cent
.
Verwijderd
Is er ook een manier om goed te kijken welke motoren en auto's je allemaal hebt, en dan bedoel ik niet die lijst in je garage waar alles door elkaar staat. Als je daar nou is zou kunnen selecteren op naam, dan stond alles mooi overzichtelijk in die lijst, maar nu ben ik aan t scrollen als een gek door mn wagenpark en overzichtelijk is het helemaal niet.
Als je naar een race gaat met "No restriction" krijg je ook je auto lijst maar daar staat hij helemaal op alfabetische volgorde. Misschien dat dit helpt? 
En anders al je autos in je huizen op naam sorteren. Alle ferraries in dat huis, alle lambos daar enz. Dan staat het wel in volgorde in die lijst.
En anders al je autos in je huizen op naam sorteren. Alle ferraries in dat huis, alle lambos daar enz. Dan staat het wel in volgorde in die lijst.
[ Voor 32% gewijzigd door Martijn1990 op 09-05-2007 21:01 ]
Ik bedoel het hele map over het scherm dus alleen map op 1248 x 1024Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:10:
[...]
Tijdens het rijden de map zien, eeh ja. Je bedoelt de map als in kaart of de map in windows?
nee niet zoals je m krijgt als je op M drukt.
wel kan je met Z de grootte van je map instellen, d.w.z. dat je uitzoomt in je navigatiesysteem
wel kan je met Z de grootte van je map instellen, d.w.z. dat je uitzoomt in je navigatiesysteem
Verwijderd
Ja dat is geen probleem. Spel draait perfect, alles werkt ook enzoALPACINO schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:04:
[...]
Ik bedoel het hele map over het scherm dus alleen map op 1248 x 1024
Ja preciesVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:17:
[...]
Heh, okay, het blijkt dat ik tegen de 800k aanzit, ik dacht uit mijn hoofd te weten dat het 400k was; kleine vergissing in uw nadeel.Maar er zijn gevallen waarin ik denk: mwoh, geen probleem dat iemand anders me hierin de baas is. Dit is er zo eentje.
Ik vind overigens dat als ik een boete krijg van 320k, het bloesje van de agente wel een knoopje of 2 verder open mag
Hebben mensen hier ook problemen met testdrive in vista?
ik heb met mijn Ati kaart steeds hangers. gebruik de nieuwste catalyst drivers 7.4.
ik heb met mijn Ati kaart steeds hangers. gebruik de nieuwste catalyst drivers 7.4.
Gewoon zorgen dat je geen cent te makken hebt, kost het ook nietsBobnofski schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:24:
[...]
Ja precies![]()
Ik vind overigens dat als ik een boete krijg van 320k, het bloesje van de agente wel een knoopje of 2 verder open mag
Bij mij stottert die nog wel. Ik heb een club3d 9700 pro 128mb.duncanvdlinden schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:01:
Hebben mensen hier ook problemen met testdrive in vista?
Self reflection is the school of wisdom
Bij milionaires challange is de boete altijd 0The__Virus schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:22:
[...]
Gewoon zorgen dat je geen cent te makken hebt, kost het ook niets. Je moet de gevangenis in, of, als je bezig bent met een race of iets, HELEMAAL NIETS TE BETALEN
. Ik had, zoals ik al eerder zei, al eens wat seconden in de bak doorgebracht. De volgende dag met hetzelfde budget de millionairs race gedaan en onderweg 2x een boete van heel veel met als total bedrag 0
.
Verwijderd
Zoals al eerder gemeld in dit topic is dat bij veel (of misschien zelfs alle) races zo. Ik heb het niet uitgeprobeerd, dus zla het mensen ook niet aanraden, maar volgens mij klopt het wel. Ik word alleen in echte races niet zo vaak aangehouden als in Free Ride (simpelweg omdat botsen ongeacht politie-achtervolging in een race altijd negatief is voor je resultaat), dus ik kan het daarom niet met 100% zeggen.Martijn1990 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:39:
Bij milionaires challange is de boete altijd 0Hoeveel geld je ook hebt
Bij mij zie ik achter elkaar een venster met zwart beeld en weer full screen, en zo flikkert ie door.
Terug in windows geeft ie aan dat de videokaartdriver wat mee is in een aantal tooltips van Vista.
Heb ook al aantal keer gehad dat ie compleet blijft hangen en ik de pc moet rebooten. (bevroren beeld, en stotternd geluid).
Terug in windows geeft ie aan dat de videokaartdriver wat mee is in een aantal tooltips van Vista.
Heb ook al aantal keer gehad dat ie compleet blijft hangen en ik de pc moet rebooten. (bevroren beeld, en stotternd geluid).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.