[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21
duncanvdlinden schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:01:
Hebben mensen hier ook problemen met testdrive in vista?
ik heb met mijn Ati kaart steeds hangers. gebruik de nieuwste catalyst drivers 7.4.
Nope, draait prima hier.
Ventrigo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:30:
[...]

Bij mij stottert die nog wel. Ik heb een club3d 9700 pro 128mb.
Dat het spel er uberhaupt op draait vind ik wel knap. Maar dat stotteren is natuurlijk niet raar met zo'n kaartje :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjahh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-07 12:15
Heey,

Test drive bevalt mij wel :) ik heb hem voor de PC.
Ik vroeg me alleen af of er ook RUF autos zijn, ik kan er op internet niks over vinden. En ik zie ook nergens een dealer.

Wat vreemd is dat als je bij de Tuner kijkt zie je tussen het rijtje wel RUF staan

Is er nou wel of geen RUF in de pc versie??

Gr Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb het nu wel stabiel aan de gang, aantal dingen heb ik gedaan weet alleen niet wat nu de doorslaggevende is ik weet alleen dat het nu wel draait :p

-driver die ik heb is nu 7.3
-ik heb in de eigenschappen van de snelkoppeling gezet dat visuele styles uitgeschakeld worden
-ook had ik net de ati external event utility service even uitstaan, maar die staat nu ineens wel weer aan, dus die heeft niet zoveel nut uit te zetten denk ik

het enige wat nu niet werkt is control center.

naja misschien dat iemand er wat aan heeft als diegene ook tegen problemen aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wat nieuws over die patch? het is al half mei.. en nog steeds hij erniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb hem vanmiddag gekocht. begonnen met een audi TT gaat wel goed.
Echter je kan het niet wijzigen naar KM zeker inplaats van Miles ?

Bovenaan stond dat ik de server niet beschikbaar waren, maar toch kwam ik in een race waar andere waren bij, hoe kom je bij het multiplayer gedeelte, dat er gewoon echte mensen rondscheuren over het eiland. en je ze kan uitdagen.

dit alles voor de 360

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Je kan bij opties gewoon kiezen voor KM/H. Echter als een dashboard van een bepaalde auto in MPH is dan heb je pech.

De 'online' auto's die je hebt gezien zijn gewoon AI racers.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik hoorde ze gewoon frans praten in de lobby ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:50:
Ik heb hem vanmiddag gekocht. begonnen met een audi TT gaat wel goed.
Echter je kan het niet wijzigen naar KM zeker inplaats van Miles ?

Bovenaan stond dat ik de server niet beschikbaar waren, maar toch kwam ik in een race waar andere waren bij, hoe kom je bij het multiplayer gedeelte, dat er gewoon echte mensen rondscheuren over het eiland. en je ze kan uitdagen.

dit alles voor de 360
Je moet als je een profiel aanmaakt gamespy gegevens invullen dan kun je online spelen. Je bent nu waarschijnlijk een offline game begonnen en die kun je neit over zetten.

Verder kan je in de opties instellen om km te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Owja, en ik kan geen fotos maken dat is gelockt, wanneer zal dat beschikbaar worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nadat je zelf de moeite hebt genomen om even te zoeken naar een antwoord op je vragen, ipv hier alles neerpleuren :(
Jezus, we zijn jouw persoonlijke helpdesk niet...

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 14-05-2007 17:02 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:55
Hey mensen

Ligt t aan mij of kan PC helemaal niet rijden ?? Ja ik speel offline maar dan nog

(PC) Maserati MC12 vs Alfa Romeo GT 3.2 (moi)

630 PK vs 230 PK

En dan nog als ik deze monster uitdaag, win ik 8 van 10 keer ??:S

T lijkt of PC niet alles uithaalt die rijdt rond 200km/h
Ik hoop dat een patch dit scandal goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dat is vermoedelijk een soort dynamische AI die daarin meespeelt. Zowiezo vind ik de AI in het spel op sommige punten veel beter dan bij bv. Need For Speed, waar de AI op een bepaald moment zwaar gaat cheaten (sneller dan mogelijk rijden bv.) om je bij te houden. Bij dit spel knalt de AI ook niet elke vijf voet tegen een paal of wagen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hetzelfde als ik: op het circuit worden de textures van muren en bandenstapels heel erg vreemd opgebouwd, vlak voor mijn neus namelijk. Krijg dit met geen enkele driver/instelling verholpen... Als meer mensen dit hebben weet ik dat het toch echt aan het spel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
fsfikke schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:02:
Nadat je zelf de moeite hebt genomen om even te zoeken naar een antwoord op je vragen, ipv hier alles neerpleuren :(
Jezus, we zijn jouw persoonlijke helpdesk niet...
bla bla bla...

moest amateur zijn, kan nu fotos maken

maar die servers zijn maar down bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53
Mars18 lees even de waarschuwing hieronder. De reactie van fsfikke is misschien wat overdreven maar hij heeft wel gelijk, je kan ook eerst even wat moeite doen alvorens dit soort dingen te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

The__Virus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:17:
Mars18 lees even de waarschuwing hieronder. De reactie van fsfikke is misschien wat overdreven maar hij heeft wel gelijk, je kan ook eerst even wat moeite doen alvorens dit soort dingen te posten.
Nou ja, overdreven.
Hij komt misschien wat grof over, maar dat komen zijn posts ook. Waarschijnlijk zonder dat ie het zelf echt door heeft, daarom wijs ik hem er even op.
Maar laten we geen discussie gaan beginnen over asociale jongeren die schijt hebben aan de policy ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 14-05-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Oeps...

[ Voor 101% gewijzigd door fsfikke op 14-05-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand meer over car packs om te downloaden voor de pc, want er is nog steeds niets en voor de 360 is er alweer een nieuw pack verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:58:
Weet er iemand meer over car packs om te downloaden voor de pc, want er is nog steeds niets en voor de 360 is er alweer een nieuw pack verschenen.
Gebruik de search functie eens ;)

Dan had je geweten dat er eerst een patch komt, daarna 1 gratis carpack en daarna betaalpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Waar horen die meldingen over de servers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mars18 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:30:
Waar horen die meldingen over de servers dan ?
Nergens?
Wat voegt het toe om hier telkens te melden of de servers het doen of niet?
Of wordt jij blij als je tien berichten leest van 'Oh, hier doet ie het ook niet nee'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja, want de servers werken bij andere mensen wel. dat was gister ook toen ik speelde met een vriend bij hem werkte het de hele tijd, alleen ik krijg geen verbinding er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21
Mars18 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:39:
Ja, want de servers werken bij andere mensen wel. dat was gister ook toen ik speelde met een vriend bij hem werkte het de hele tijd, alleen ik krijg geen verbinding er mee..
Zie topic waarschuwing. Geen meldingen over servers of ze up of down zijn. Laten we nu weer verder ontopic gaan. Dank u

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
B-Buster schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:14:
[...]
Gebruik de search functie eens ;)

Dan had je geweten dat er eerst een patch komt, daarna 1 gratis carpack en daarna betaalpacks.
Ik volg de TDU-topics al een tijdje, maar dit was ik niet tegengekomen (over die betaalde DLC). Betaal je dan met ingame geld of snoeiharde cash? Als ik het market-scherm een beetje bekijk gok ik op ingame geld. Is hierover al iets bekend?

zodra het woord creditcard valt word ik pissig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Martinator schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:42:
[...]

Ik volg de TDU-topics al een tijdje, maar dit was ik niet tegengekomen (over die betaalde DLC). Betaal je dan met ingame geld of snoeiharde cash? Als ik het market-scherm een beetje bekijk gok ik op ingame geld. Is hierover al iets bekend?

zodra het woord creditcard valt word ik pissig :(
Net zoals op de Xdoos, echt geld.
Misschien kan je ook met Click&Buy betalen oid, hoef je geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
fsfikke schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:43:
[...]

Net zoals op de Xdoos, echt geld.
Misschien kan je ook met Click&Buy betalen oid, hoef je geen CC.
Lame.
Dan alleen maar de gratis DLC voor mij, ga echt geen echt geld betalen voor virtuele auto's, niet eens voor een Veyron. Wat kost die meuk op de xbox dan ongeveer? Moet ik denken aan een eurootje of 2 per 5 auto's of hebben we het over meerdere tientjes?
Kan me niet herinneren dat dit ooit is langs geweest in dit topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Meestal is content 1-2 euro per item, auto in dit geval. Dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Martinator schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Lame.
Dan alleen maar de gratis DLC voor mij, ga echt geen echt geld betalen voor virtuele auto's, niet eens voor een Veyron. Wat kost die meuk op de xbox dan ongeveer? Moet ik denken aan een eurootje of 2 per 5 auto's of hebben we het over meerdere tientjes?
Kan me niet herinneren dat dit ooit is langs geweest in dit topic :?
Dus het spel heb je ook niet gekocht? (Waarom betalen voor een virtueel iets) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
fsfikke schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:05:
[...]

Dus het spel heb je ook niet gekocht? (Waarom betalen voor een virtueel iets) 8)7
Ik ga niet betalen voor virtuele auto's nee, dat vind ik heel wat anders dan betalen voor een compleet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Martinator schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:20:
[...]

Ik ga niet betalen voor virtuele auto's nee, dat vind ik heel wat anders dan betalen voor een compleet spel.
Je kan het zien als een klein en goedkoop expansion pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Phuncz schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:02:
Meestal is content 1-2 euro per item, auto in dit geval. Dus ja...
Thanks, best duur voor een enkele auto vind ik. Ik was er eigenlijk van uit gegaan dat een DLC-pack misschien 2 euro kostte voor 5 auto's :X
fsfikke schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:21:
[...]

Je kan het zien als een klein en goedkoop expansion pack.
Mjah, daar zit wat in. Toch, voor 5 auto's 10 euro moeten neertellen (ongeveer), waarvan je het grootste deel een keertje mee gaat cruisen waarna deze verdwijnt in een garage :X

Ach, zal het wel even aanzien allemaal. Als ik mezelf een beetje ken ga ik toch wel 2 euro uitgeven aan een Veyron, 2 euro aan een F40, 2 euro aan een Skyline, 2 euro aan een leuke RUF, 2 euro aan een stoere motor...

Even voor de duidelijkheid: ik vind TDU een FANTASTISCH spel, daar kunnen geen extra kosten of cheaters iets aan veranderen! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Martin op 15-05-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Martinator schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:29:
[...]

Thanks, best duur voor een enkele auto vind ik. Ik was er eigenlijk van uit gegaan dat een DLC-pack misschien 2 euro kostte voor 5 auto's :X

[...]

Mjah, daar zit wat in. Toch, voor 5 auto's 10 euro moeten neertellen (ongeveer), waarvan je het grootste deel een keertje mee gaat cruisen waarna deze verdwijnt in een garage :X

Ach, zal het wel even aanzien allemaal. Als ik mezelf een beetje ken ga ik toch wel 2 euro uitgeven aan een Veyron, 2 euro aan een F40, 2 euro aan een Skyline, 2 euro aan een leuke RUF, 2 euro aan een stoere motor...
Die 2€ was volgens mij nogal uit de lucht gegrepen. Tot nu toe zijn er alleen car-packs gereleased, dus geen losse auto's.
Misschien dat een XBox'er wat meer info heeft hierover?

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 15-05-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat was idd. uit de lucht gegrepen. Maar dat waren wel de prijzen bij NFS:Carbon. Zowiezo zouden ze een van de eersten zijn op PC gebied die dergelijke kleine content te koop aanbied, dus ik betwijfel of we er op moeten hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05
Heb nu al een paar keer gelezen dat mensen de car delivery missies opnieuw doen, maar die kan je toch maar 1 keer doen? Wat is de truc om hem meerdere keren te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Laatst online: 06:53
Na de finish retry? Of gewoon lang in de berm staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evinyatar
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:01
chrisborst schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:26:
Heb nu al een paar keer gelezen dat mensen de car delivery missies opnieuw doen, maar die kan je toch maar 1 keer doen? Wat is de truc om hem meerdere keren te doen?
Pause, en dan restart? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

bug in het spel!!
ik heb gewoon de laaste keer het spel gewoon afgesloten.
de volgende dag wilde ik het weer gaan spellen was ik op eens een ander persoon met een kale kop en ik kan weer alle missie op nieuw gaan doen maar heb heb nog wel al me geld en al me huizen en al me auto's hebben meer mensen hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

NRR schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:41:
bug in het spel!!
ik heb gewoon de laaste keer het spel gewoon afgesloten.
de volgende dag wilde ik het weer gaan spellen was ik op eens een ander persoon met een kale kop en ik kan weer alle missie op nieuw gaan doen maar heb heb nog wel al me geld en al me huizen en al me auto's hebben meer mensen hier last van
nee ik denk het niet maar zou het misschien een goede oplossing zijn als jij ja jij eens met punten hoofdletters en normale zinnen aan ons je verhaaltje zou vertellen? :?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR

NRR

MensionXL schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:43:
[...]

nee ik denk het niet maar zou het misschien een goede oplossing zijn als jij ja jij eens met punten hoofdletters en normale zinnen aan ons je verhaaltje zou vertellen? :?
bug in het spel!!
ik heb laaste keer het spel gewoon afgesloten.
De volgende dag wilde ik het weer gaan spellen. Ben ik op eens een ander persoon geworden met een kale kop. Nu ik kan weer alle missie op nieuw gaan doen. Maar heb heb nog wel al me geld en al me huizen en al me auto's. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even de moeite had genomen om meer te lezen dan alleen de laatste replies, dan had je geweten dat dit inderdaad een bug is. Deze wordt in de aankomende patch verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:32:
[...]

Die 2€ was volgens mij nogal uit de lucht gegrepen. Tot nu toe zijn er alleen car-packs gereleased, dus geen losse auto's.
Misschien dat een XBox'er wat meer info heeft hierover?
Op dit moment op de Marketplace: vier verschillende uitbreidingen met in iedere uitbreiding zeven verschillende wagens. Iedere uitbreiding kost 350 Microsoft Points. 1000 Microsoft Points koop je voor 12 euro.
Daarbij moet ik wel vermelden dat van iedere uitbreiding een van de zeven wagens gratis als afzonderlijke wagen te downloaden is en er daarnaast ook al een paar andere gratis downloads geweest zijn, zoals enkele lelijke Lexus' en de Launch pack met de Audi RS4 en de Nissan Skyline.

Nog even de rekensom: 12 euro x 0,35 = 4,20 euro per zeven wagens. Aangezien een van de zeven toch al gratis is: 4,20 euro / 6 = 0,70 euro per auto.

(reken en typfouten voorbehouden ;))

Edit: linkje naar Wikipedia met inhoud uitbreidingen (voor uw gemak :))

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:52:
Als je even de moeite had genomen om meer te lezen dan alleen de laatste replies, dan had je geweten dat dit inderdaad een bug is. Deze wordt in de aankomende patch verholpen.
let wel, de bug (dat je savegame corrupt wordt) wordt opgelost, maar een savegame die nu al verneukt is, zal niet te redden zijn... regelmatig backuppen is de enige mogelijkheid om zeker te zijn dat je geen half spel overnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
nick_haak schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 07:46:
[...]

let wel, de bug (dat je savegame corrupt wordt) wordt opgelost, maar een savegame die nu al verneukt is, zal niet te redden zijn... regelmatig backuppen is de enige mogelijkheid om zeker te zijn dat je geen half spel overnieuw moet doen.
Dat had ik dus ong een maand geleden. Echt klote. Dus ik wacht tot de patch uit komt en dan begin ik wel weer opnieuw. Voor de 4e keer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

feep schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:38:
[...]

Dat had ik dus ong een maand geleden. Echt klote. Dus ik wacht tot de patch uit komt en dan begin ik wel weer opnieuw. Voor de 4e keer |:(
Ff afkloppen, maar ik heb nog nooit een corrupte savegame gehad, gelukkig maak ik wel back-ups voor het geval dat...

Hoop wel dat die patch nou gauw komt zodat het back-uppen niet meer hoeft en er een betere performance is. Kan ik eindelijk de Tour of the Island eens doen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Heb net een corrupte savegame gehad, niet gebackupt dus kan alles weer overnieuw doen :(

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
vraag:

Ik heb het spel 2e hands gekocht. maar de DVD is grijs van kleur (het plaatje/ sticker op de dvd)
Hoort dat zo? want ik krijg steeds de melding dat ik Deamon Tools aan heb staan volgens securom .. maar die heb ik dus uitgezet.. ik denk dat ik nu een kopie in me handen heb gekregen :|

iemand die kan bevestigen hoe de dvd er uitziet?

/edit

klote zooi.. deamon tools voor de test ff geuninstalled.. nu doet ie het wel :(

.. iemand meer problemen hier mee? of moet ik topic verder doorzoeken omdat het al eens is voorgekomen dat deamon tools botst met TDU (ook al heb je hem uit staan)

[ Voor 27% gewijzigd door Loona35 op 19-05-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Loona35 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:37:
vraag:

Ik heb het spel 2e hands gekocht. maar de DVD is grijs van kleur (het plaatje/ sticker op de dvd)
Hoort dat zo? want ik krijg steeds de melding dat ik Deamon Tools aan heb staan volgens securom .. maar die heb ik dus uitgezet.. ik denk dat ik nu een kopie in me handen heb gekregen :|

iemand die kan bevestigen hoe de dvd er uitziet?
De opdruk op de DVD is in grijstinten (o.a. een stukje landschap met wat palmbomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Iva_Bigone schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:39:
[...]

De opdruk op de DVD is in grijstinten (o.a. een stukje landschap met wat palmbomen).
k thnx.. hij is dus wel echt. maar hij botst met deamon tools :( ook al staat ie uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Loona35 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:41:
[...]

k thnx.. hij is dus wel echt. maar hij botst met deamon tools :( ook al staat ie uit..
Misschien in plaats van alleen uitschakelen, eerst alles unmounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:07:
[...]

Misschien in plaats van alleen uitschakelen, eerst alles unmounten?
Dat zou hem wel eens kunnen wezen ja :) nog niet aan gedacht.. ga het vanavond ff proberen.

[offtopic]
..je bent ook overal hé Joss? ;)
[\offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Inderdaad, alle virtuele dingen uit zetten, emulaties e.d.
Dan moet het werken, probeer anders even de nieuwste versie van Daemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Dat zou hem wel eens kunnen wezen ja :) nog niet aan gedacht.. ga het vanavond ff proberen.

[offtopic]
..je bent ook overal hé Joss? ;)
[\offtopic]
offtopic:
Moet wat hé. Ookal heb ik TDU al sinds de beta niet meer aangeraakt, vind verhaaltjes lezen en screens kijken nog wel leuk:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook YASU downloaden. Die verbergt je mount programma's zodat je met je legale versie gewoon kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, met Alcohol geeft ie geen enkel probleem hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
spelen mensen van de Xbox 360 trouwens op dezelfde servers als die van de PC spelers? Lijkt me een erg makkelijke vraag maar kan hem toch nérgens terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Zijn die servers nou al 2 dagen down of heb ik een connectie probleem?

Echt typisch Atari... er echt geen kloot te vinden omtrent server problemen.

/edit
ze zouden iig een serverstatus moeten geven op het web..

[ Voor 54% gewijzigd door Loona35 op 20-05-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:10:
Zijn die servers nou al 2 dagen down of heb ik een connectie probleem?

Echt typisch Atari... er echt geen kloot te vinden omtrent server problemen.

/edit
ze zouden iig een serverstatus moeten geven op het web..
Als je even alleen al dit deel doorgelezen had, wist je dat er zo een site wel degelijk bestaat. Niet van Atari though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
fsfikke schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Als je even alleen al dit deel doorgelezen had, wist je dat er zo een site wel degelijk bestaat. Niet van Atari though.
Ja en als jij dat had gelezen dan had je gezien dat:

1) die link niet werkt
2) het fake is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:26:
[...]

Ja en als jij dat had gelezen dan had je gezien dat:

1) die link niet werkt
2) het fake is
Ik zeg dat je het topic door had moeten lezen niet alleen die ene post.
Die jongen die beweert dat het fake is heeft namelijk geen idee waar ie het over heeft, zoals in de posts daaronder ook staat.
Dus lees het topic nog eens door, voordat je weer met leuke opmerkingen komt.

(verder was ie inderdaad een tijdje down wegens serverproblemen, maar ik verwacht dat dat wel weer eens opgelost zal zijn. Anders is er via Google vast wel een alternatief te vinden.
Of anders heeft CyberOps31 wel een kopietje van de broncode als bewijsmateriaal, meer dan een ping naar adressen van de server was het niet.)

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 20-05-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
fsfikke schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:28:
[...]

Ik zeg dat je het topic door had moeten lezen niet alleen die ene post.
Die jongen die beweert dat het fake is heeft namelijk geen idee waar ie het over heeft, zoals in de posts daaronder ook staat.
Dus lees het topic nog eens door, voordat je weer met leuke opmerkingen komt.

(verder was ie inderdaad een tijdje down wegens serverproblemen, maar ik verwacht dat dat wel weer eens opgelost zal zijn. Anders is er via Google vast wel een alternatief te vinden.
Of anders heeft CyberOps31 wel een kopietje van de broncode als bewijsmateriaal, meer dan een ping naar adressen van de server was het niet.)
pas op je hardslag hé ;) ...

..en zo eenvoudig is er nog geen alternatief gevonden via google. Als dat er uberhaupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik ben rustig hoor ;)
Ik heb zelf ook even zitten zoeken, maar niemand schijnt hetzelfde idee gehad te hebben. Ik zal zo TDU even opstarten en kijken met welke IP's ie verbinding maakt.
Dat script was niet veel meer dan checken of verbinding gemaakt kon worden met die IP's

Nu begint m'n bloeddruk wel te stijgen, ik heb TDU opgestart en kon gewoon verbinden, hij zat een hoop verbindingen te maken met 72.32.5.13 op poort 9961. Verder kwam ik niet omdat de nVidia driver de geest gaf gevolgd door een BSOD. En gelukkig werkt de crash session recovery van Firefox ook niet altijd want anders zou ik die 250 tabs met sites die ik open had staan niet kwijt zijn :(

Maarja, de servers doen het hier dus wel...

[ Voor 44% gewijzigd door fsfikke op 20-05-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
fsfikke schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:40:
Ik ben rustig hoor ;)
Ik heb zelf ook even zitten zoeken, maar niemand schijnt hetzelfde idee gehad te hebben. Ik zal zo TDU even opstarten en kijken met welke IP's ie verbinding maakt.
Dat script was niet veel meer dan checken of verbinding gemaakt kon worden met die IP's

Nu begint m'n bloeddruk wel te stijgen, ik heb TDU opgestart en kon gewoon verbinden, hij zat een hoop verbindingen te maken met 72.32.5.13 op poort 9961. Verder kwam ik niet omdat de nVidia driver de geest gaf gevolgd door een BSOD. En gelukkig werkt de crash session recovery van Firefox ook niet altijd want anders zou ik die 250 tabs met sites die ik open had staan niet kwijt zijn :(

Maarja, de servers doen het hier dus wel...
tjah dan weet ik het ook niet meer.. ik heb alle poorten open gezet die Atari op hun forum noemt.. ook nog de poort uit je post. Windows firewall helemaal uitgezet en dan nog connect ie niet.

weg gegooit geld dus.. kan de game weer terug op marktplaats. K*t Atari ook altijd met hun half-af games. *denkt aan boiling point etc*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Jij hebt die link wel gevonden, en de reactie dat hij fake was, maar niet gezien hoe die gast pagina's lang is afgezeken over de enorme domheid van zijn reactie? :D Dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:03:
[...]

tjah dan weet ik het ook niet meer.. ik heb alle poorten open gezet die Atari op hun forum noemt.. ook nog de poort uit je post. Windows firewall helemaal uitgezet en dan nog connect ie niet.

weg gegooit geld dus.. kan de game weer terug op marktplaats. K*t Atari ook altijd met hun half-af games. *denkt aan boiling point etc*
Kan het niet zijn dat je per ongeluk een off-line profiel hebt aangemaakt? Zo ja dan kan je lang blijven wachten totdat de servers online komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen O op 20-05-2007 12:53 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:36:
[...]

pas op je hardslag;) ...
offtopic:
dit is een geintje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

fsfikke schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:40:
En gelukkig werkt de crash session recovery van Firefox ook niet altijd want anders zou ik die 250 tabs met sites die ik open had staan niet kwijt zijn :(
Wow , 250 tab bladen. Dat is echt ziek veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rCk schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Wow , 250 tab bladen. Dat is echt ziek veel
offtopic:
Ik ga binnenkort wat aankopen doen dus ben ik me nogal aan het oriënteren dus ik had vrij veel pagina's van winkels en reviews e.d. open staan. Die lijst wordt alleen maar groter omdat ik m'n PC niet gewoon afsluit maar op hibernate zet, dus 's ochtends opent ie gewoon weer met alle tabbladen van de vorige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hmm, misschien moet je eens de functie favourieten proberen :P

@Loona 35: probeer eens de optie dmz van je router (wel erna weer uit zetten), als ie dan nog niet werkt weet je iig zeker dat t niet aan je router(-instellingen) ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer/waar kan je eigenlijk de lamborghini diablo/countach krijgen? (pc versie) Of zitten die er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

misschien een idee om in 't topic te lezen, 't is al honderd keer gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:04:
offtopic:
Hmm, misschien moet je eens de functie favourieten proberen :P

@Loona 35: probeer eens de optie dmz van je router (wel erna weer uit zetten), als ie dan nog niet werkt weet je iig zeker dat t niet aan je router(-instellingen) ligt.
Geprobeert en dan doet ie het nog niet. Dus dan zou het aan mijn pc moeten liggen? Ik heb mijn firewall uitstaan dus dan begrijp ik er nog niets van. Ik geef het op iig. want 1) het hoort niet in de topic thuis eigenlijk ;) .. en 2) ieder andere online game doet het wel dus en ik heb niet genoeg kennis om nog verder te knutselen dan poorten openzetten e.d.
Jeroen O schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:51:
[...]

Kan het niet zijn dat je per ongeluk een off-line profiel hebt aangemaakt? Zo ja dan kan je lang blijven wachten totdat de servers online komen.
Dat is uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:50:
[...]
Geprobeert en dan doet ie het nog niet. Dus dan zou het aan mijn pc moeten liggen? Ik heb mijn firewall uitstaan dus dan begrijp ik er nog niets van. Ik geef het op iig. want 1) het hoort niet in de topic thuis eigenlijk ;) .. en 2) ieder andere online game doet het wel dus en ik heb niet genoeg kennis om nog verder te knutselen dan poorten openzetten e.d.
Heb je toevallig McAfee virusscanner? Zoja, even uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
kan je je offline profiel ook naar je online profiel overzetten?
ik heb al weet ik hoeveel speeluren achter de rug met me offline profiel en heb niet zoveel zin meer om opnieuw te beginnen.

nog even iets anders.
als ik een race gewonnen heb, waarom blijft deze dan op de kaart staan?
is het niet beter om die race van de kaart te halen want het wordt zo onoverzichtelijk met alle races die je al gedaan hebt.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

joostve schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:06:
kan je je offline profiel ook naar je online profiel overzetten?
ik heb al weet ik hoeveel speeluren achter de rug met me offline profiel en heb niet zoveel zin meer om opnieuw te beginnen.

nog even iets anders.
als ik een race gewonnen heb, waarom blijft deze dan op de kaart staan?
is het niet beter om die race van de kaart te halen want het wordt zo onoverzichtelijk met alle races die je al gedaan hebt.
Je kan bij die kaart filters instellen voor bijvoorbeeld alleen races die je nog niet gedaan hebt.
Dat andere kan ook, staat in de afgelopen delen van dit topic meerdere keren dus moet goed te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:20:
[...]

Heb je toevallig McAfee virusscanner? Zoja, even uitzetten ;)
Nope.. heb er helemaal niets van dat soort proggy's op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gistere ineens iets vreemds, na aardig wat tijd in TDU gestoken te hebben, lekker casual een paar races doen zat ik op 31% game progress.
Ik start mijn career mode ga naar mijn huis (standaard) krijg ineens een hoop meldingen over 'achievements' en mijn character is ineens kaal en heeft andere kleren aan, het gekke is dat mijn auto's er nog wel zijn maar mijn 'game progress' is van 31% naar 48% (nu op 53% ofzo) gegaan maar het lijkt net of er bepaalde missies 'auto's afleveren' weer helemaal naar 0/30 gereset zijn, zit nu weer op 18/30 maar ok. Sommige races waar ik 100% zeker van ben dat ik die gedaan heb waren ook weer gereset (Around the crater - Unlock paintshop).

Ik had al eerder zoiets gelezen maar ik snap niet waarom het gebeurd is, enige wat ik gistere gedaan heb is NFS:Carbon geinstalleerd nadat deze binnenkwam met de post.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Zo vreemd is dat niet hoor. Als je het topic doorleest dan zul je zien dat meer mensen dat hebben gehad. En wat je moet doen om het te voorkomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen O op 21-05-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@newcomers: Ik weet dat het vaak gezegd is maar nadat ik TDU heb gespeeld ga ik altijd een kopie maken van mijn "Documents and Settings\TDU" folder. Helaas hebben Atari nog geen patch beschikbaar, dus tot die tijd speel ik gewoon safe.

Het is me gelukt om op de "secret island" te komen (gelijk een bookmark op gezet)! Ik kreeg het niet voor elkaar met de motor (ligt dat aan mij) maar wel met mijn XJ220 door de poort heen te rijden. Ik vond dat zwevende verkeersboord wat hier gepost werd wel grappig, maar heb ik hem zelf niet meegemaakt.

Bijna champion. Hopelijk als ik genoeg mijlen heb gemaakt of alle wegen hebt ondekt of alle auto leveringen gedaan heb, is het zover! Vind sommige modellen en pakketje missions nog steeds zeer irritant, vooral degene die beginnen over haar nagels te zuren als het mislukt is, zoals Bridget die een A klasse auto wil.

Trouwens die Mercedes Gullwing mission had ik perfect de eerste keer. Ik keek eerlijk gezegd niet echt naar uit nadat Kryz en andere zoveel problemen hadden gehad in de bergen. Misschien had ik mazzel of was ik overvoorzichtig in de bochten denk ik, maar waarschijnlijk omdat ik hem op Hypersport heb staan. Ik vind die "alles uit" optie iets te wild voor een arcade racer. Als ik dat wil speel ik GT Legends - hoezo traction control ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Of je overvoorzichtig doet maakt niet zo heel veel uit bij die Gullwing missie, is mijn ervaring.

De eerste keer reed ik normaal. Toen ging het fout (geld eraf).
De tweede keer supervoorzichtig door de bochten. Toen ging het weer fout.
De derde keer was ik het zat en toen heb ik maar wat extra gas gegeven. En toen was ie wel perfect.

Volgens mij moet je gewoon geluk hebben. Of omrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb de Saleen S7 Twin-Turbo gekocht gister. gaat lekker snel maar de ferarri f430 vind ik nog het beste rijden, ruim 750 km mee gereden

Net de miljoen challenge gewonnen op slechts 4 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Mars18 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:45:
Ik heb de Saleen S7 Twin-Turbo gekocht gister. gaat lekker snel maar de ferarri f430 vind ik nog het beste rijden, ruim 750 km mee gereden

Net de miljoen challenge gewonnen op slechts 4 seconden
ik vind de Gallardo erg lekker rijden, laatst de saleen gekocht, nog niet geupgrade maar die rijdt ook super goed, had ik niet verwacht

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat valt op aan dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.rapidio.nl/Audi.jpg

!! De velgen !! (RS4 velgen onder de A6) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Die wielen zien er niet uit onder die auto. Maar nu willen we natuurlijk wél weten hoe die daaronder komen.

[ Voor 10% gewijzigd door B-Buster op 22-05-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst S6 Velgen eronder, beetje afwisselen :)

Je kunt de bestanden (in het mapje RIMS) gewoon met elkaar verwisselen. Het leuke is dat de velgen van bijv de Lexus, de Audi RS4 er ook al bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
joostve schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:45:
[...]

ik vind de Gallardo erg lekker rijden, laatst de saleen gekocht, nog niet geupgrade maar die rijdt ook super goed, had ik niet verwacht
ik was blij :P

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/6cctab7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:29:
Had eerst S6 Velgen eronder, beetje afwisselen :)

Je kunt de bestanden (in het mapje RIMS) gewoon met elkaar verwisselen. Het leuke is dat de velgen van bijv de Lexus, de Audi RS4 er ook al bij zitten.
Goede tip. Had er al eens wat over gehoord, nooit zelf geprobeerd. Dat gaan we nu eens even wel doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
Potverdorie, het is echt zweten om E-klasse races te winnen met een Nissan 350Z S-Tune. :/

Bij mijn vorige profiel had ik een Jaguar XK geloof ik maar deze is echt zo sloom, moet het hebben van de AI die altijd remt voor de bochten. Gewoon plankgas geven, POWAH! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Voor E-klasse races gebruik ik het liefste een Mustang. Die kan je rustig in 3 laten staan als je door een bocht knalt, ding heeft genoeg koppel om snel weer weg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
B-Buster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:02:
Voor E-klasse races gebruik ik het liefste een Mustang. Die kan je rustig in 3 laten staan als je door een bocht knalt, ding heeft genoeg koppel om snel weer weg te trekken.
Jij schakelt handmatig dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Al sinds de eerste keer dat ik beta1 speelde. Heb hem op de PC nog nooit op automaat gehad.

Heb natuurlijk niet voor niets een G25 stuurtje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR

NRR

prutser001 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:16:
Nou gistere ineens iets vreemds, na aardig wat tijd in TDU gestoken te hebben, lekker casual een paar races doen zat ik op 31% game progress.
Ik start mijn career mode ga naar mijn huis (standaard) krijg ineens een hoop meldingen over 'achievements' en mijn character is ineens kaal en heeft andere kleren aan, het gekke is dat mijn auto's er nog wel zijn maar mijn 'game progress' is van 31% naar 48% (nu op 53% ofzo) gegaan maar het lijkt net of er bepaalde missies 'auto's afleveren' weer helemaal naar 0/30 gereset zijn, zit nu weer op 18/30 maar ok. Sommige races waar ik 100% zeker van ben dat ik die gedaan heb waren ook weer gereset (Around the crater - Unlock paintshop).

Ik had al eerder zoiets gelezen maar ik snap niet waarom het gebeurd is, enige wat ik gistere gedaan heb is NFS:Carbon geinstalleerd nadat deze binnenkwam met de post.
Je heb last van de bug.
Op pagina 18 van dit topic staat er meer over.
je kan alleen op dit moment. Een back-up maken om het tegaan

ik heb er al 2 keer last van gehad.
Nu maak ik telkens een back up om het tegen tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze houden het wel lekker spannend zeg, nog een goeie week te gaan en de maand is voorbij...
Gezien ik m'n savegames dus niet kan vinden (zie eerder dit topic) heb ik besloten niet te spelen tot de patch er is, maar het kriebelt wel als ik dit steeds lees :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is die patch er ook voor de 360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

D. Ninjai schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:59:
Potverdorie, het is echt zweten om E-klasse races te winnen met een Nissan 350Z S-Tune. :/

Bij mijn vorige profiel had ik een Jaguar XK geloof ik maar deze is echt zo sloom, moet het hebben van de AI die altijd remt voor de bochten. Gewoon plankgas geven, POWAH! 8)
Hoewel ik inmiddels leukere wagens in mijn wagen-parkje heb zitten, heb ik die Nissan 350Z Nismo (oid) aangeschaft voor de E-klasse races maar dat is echt hard aanpoten zeg!! Vooral die Mustangs zijn gewoon een flink end sneller - ik moet het echt van het bochtenwerk hebben om te winnen. Misschien toch maar een Mustang erbij kopen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
tazzman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:10:
[...]

Hoewel ik inmiddels leukere wagens in mijn wagen-parkje heb zitten, heb ik die Nissan 350Z Nismo (oid) aangeschaft voor de E-klasse races maar dat is echt hard aanpoten zeg!! Vooral die Mustangs zijn gewoon een flink end sneller - ik moet het echt van het bochtenwerk hebben om te winnen. Misschien toch maar een Mustang erbij kopen :)
Ik heb al die E-klasse races met gemak gewonnen met de Pontiac GTO (level 3 tuned) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tazzman: Ik heb de Mustang aangeschaft nadat ik advies via de forum had gevraagd wegens moeite met "Angel's Jump" in de Nissan. De Mustang trekt gewoon wat beter weg en ligt veel stabieler. Sterker nog ik heb hem gebruikt voor veel van de model missies in de stad, iets waar ik in het begin zoveel moeite mee had dat ik ze helemaal links had laten liggen. Ik raad hem wel aan! (wel level 3 getuned).

Ik heb een tweede Mustang gekocht en de Saleen tuning op losgelaten. Deze trekt veel minder snel in de lager versnellingen. Staat wel stoer in mijn garage maar volgens mij komt hij niet in de buurt van andere autos uit dezelfde klasse. Dus ik ik vraag mij af als anderen hebben iets nuttigs met deze auto kunnen doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:53:
Ik heb een tweede Mustang gekocht en de Saleen tuning op losgelaten. Deze trekt veel minder snel in de lager versnellingen. Staat wel stoer in mijn garage maar volgens mij komt hij niet in de buurt van andere autos uit dezelfde klasse. Dus ik ik vraag mij af als anderen hebben iets nuttigs met deze auto kunnen doen? :?
Nee ook alleen gepatst :p
Hij is volgens mij iets van 1 seconden slomer (de C-klasse saleen) van 0-100 dan een 575M Maranello.
Dus als ik C groep rijd is het altijd die.
Ik heb nog niet veel gehad aan de S281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nissan 350Z rijd erg goed, wel langzaam ff nog tunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mars18 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:39:
Nissan 350Z rijd erg goed, wel langzaam ff nog tunen :)
Enige E klasse die fijn is IMHO : Alfa Romeo GT met Level 3 pakket erop :)

Maar goed ... enige klasses die boeiend zijn is alles behalve mB, D, E, F :+

/EDIT :
feep schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:
De alfa is volgens mij een F classe.
Niet met Level 3 erop :P
En de masserati grandsport (D) is echt een super auto. (vind ik)
Weet ik, maar die klasse is zooooo saai :$ :X

[ Voor 32% gewijzigd door nero355 op 23-05-2007 16:33 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:
[...]

Enige E klasse die fijn is IMHO : Alfa Romeo GT met Level 3 pakket erop :)

Maar goed ... enige klasses die boeiend zijn is alles behalve mB, D, E, F :+
De alfa is volgens mij een F classe.

En de masserati grandsport (D) is echt een super auto. (vind ik)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.