Niet meer als 'ie getuned is (F>E), en idd heel lekker wagentje.
[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 23-05-2007 16:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 23-05-2007 16:34 ]
Ja, een lekker wagentje, maar ik geeft toch eerder voorkeur aan n getunede mercedes CLS. Die rijdt ook lekker, alleen het tempo van beid auto's ligt wat laag.Iva_Bigone schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:33:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
De non restricted challenges staan dan niet uitgefilterd aangezien je daarmee ook met een E-wagen kan meedoenD. Ninjai schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:34:
Lol! Ik dacht ik rijd even naar een E-klasse race met mijn Nissan maar toen we gingen starten zag ik een oude Ferrari, Aston Martin... dit klopt niet.Toch de race gewonnen omdat ze voor elke bocht lopen remmen en het was een vrij bochtige track. Ik dacht dat ik toch alles had gefilterd op E-klasse races.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
SystemSpecs - D2 LOD *Razernl
Verwijderd
Ace worden zal niet zo snel gaan aangezien je de inter club races niet kan doen, khoop dat dit gefixed wordt in de patch
motabeatz.com
als die patch ooit nog een keer komtNickySantoro schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:47:
[...]
Ace worden zal niet zo snel gaan aangezien je de inter club races niet kan doen, khoop dat dit gefixed wordt in de patch
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
In order to give players the high quality of experience they expect, the Test Drive Unlimited PC patch will be released in mid-June following further testing to ensure the complete stability of the code.
As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Geweldige auto, echt 1 van m'n droomauto'sAs a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
Hier idem... Eerst de openbeta gespeeld, met een gigantische lading bugsspl3ndr schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 23:50:
ach ja, wat is een maandje meer of min ,het ligt hier al 2 maand op de plank.![]()
Ik hoop echt dat de patch veel dingen fixt, want als ik die dingen allemaal lees kriebelt het om zelf te rijden
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Ik dacht dat die RS4 al in de PC beta zat? Of was dat de cabrio en die andere de RS6 ofzo?Tjona100 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:39:
http://www.autogaleria.pl...rs4_cabriolet_2006_03.jpg
Dit is in het echt een interieur van een RS4 dus hoogwaarschijnlijk zal het gewoon een schakelpookje krijgen
De RS6 rijd in het echt nog niet eens rond. (De nieuwe dan, het vorige model maken ze sinds begin 2005 niet meer)AMD1800 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:
[...]
Ik dacht dat die RS4 al in de PC beta zat? Of was dat de cabrio en die andere de RS6 ofzo?
Rijdt iemand trouwens met een logitech DFP, en maakt dat dan geen enorme herrie? (valt dat te voorkomen?)
[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 27-05-2007 16:25 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Die cabrio die in tdu zit is het nieuwere model van de audi S4.AMD1800 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:
[...]
Ik dacht dat die RS4 al in de PC beta zat? Of was dat de cabrio en die andere de RS6 ofzo?
Rijdt iemand trouwens met een logitech DFP, en maakt dat dan geen enorme herrie? (valt dat te voorkomen?)
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 19:30 ]
Dat zou echt vette shit zijn. En dan stukje de grens over naar nederlandVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:28:
Nee dat klopt niet.
het is de oude s4, oftewel de S4 cabriolet B6
de rs4 die in de xbox versie zit heet rs4 B7
wat ik wel heb is een a6 met s6 velgen...![]()
tjah, wachten op tdu 2 als die komt, heb ergens zitten lezen dat het een groot gebied is met 2400km2, en ook autobahn. Of het om Duitsland gaat, ik heb eerlijk gezegd geen idee, hoop stiekum van wel.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Duesenberg J op 27-05-2007 20:27 ]
en dan hopelijk ook met een boel merken zoals BMW en Porsche erbij..Duesenberg J schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:25:
Je moet je ook persé op een weg bevinden om van die sterren af te komen. Anders blijven ze gewoon staan. De beste tactiek is gewoon voorkomen dat je sterren krijgt, en áls je dan een auto hebt aangetikt rustig rijden zodat je niet nóg een auto aantikt en een sterk hebt. Als je toch een ster hebt (door bijvoorbeeld een botsing met een politiewagen) moet je de afstand tussen jou en de politie zo groot mogelijk houden, maar als het autotje op de indicator op zijn verst is (helemaal links) moet je rustiger rijden. Dan raak je je sterren makkelijker kwijt en minimaliseer je de kans dat je er alleen maar meer sterren bij krijgt.
En lange rechte stukken weg zijn doorgaans fijner om de politie af te schudden dan kronkelweggetjes. Niet omdat je daar kunt planken maar gewoon omdat je daar minder kans hebt op nog meer ongelukken.
En een TDU 2 in Duitsland lijkt me echt vet. Maar dan wel heel duitsland. Wedstrijdje doen wie het snelst van denemarken naar oostenrijk kan racen
edit: en natuurlijk veel meer variatie in de auto's op de weg. Liefst ook gewoon gelicenseerde modellen van merken die helemaal geen snelle auto's maken. Gewoon omdat die auto's ook op de weg rijden daar.
Zal wel een hels karwei worden om élk merk en élk model wat er in Duitsland rondrijdt na te maken. Ach ja, a man can dream...
welja het zou imho vetter zijn als ze deze erin hadden gegooid, waarschijnlijk toekomstige skylineBioHazard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
Skyline trouwens, werd tijd. Stom dat die er zowieso niet in zat.
[ Voor 5% gewijzigd door Tjona100 op 27-05-2007 20:47 ]
Komt met de update mee, samen met RS4. Wat boeit het dan, bij XB360 was het hetzelfde.BioHazard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
Skyline trouwens, werd tijd. Stom dat die er zowieso niet in zat.
Inderdaad, vind ik ook. R34 is gewoon de besteBioHazard schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:17:
Ik heb liever de R34 dan dat nieuwe type, vind hem niet meer het Skyline uiterlijk hebben.
Vind ik ook. De R34 lijkt in ieder geval nog lekker op een straatraceauto, die andere lijkt meer op een sportauto (zoiets als Lamborgini) en dan is ie dus minder mooi om in te rijden.
Doe mij maar een Clio V6Tjona100 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
Ieder zijn eigen smaak, mijn favoriete straatraceauto blijft toch altijd 1999' mitsubishi 3000GT
Verwijderd
Doe mij dan maar de Lancer Evolution IX.Tjona100 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
Ieder zijn eigen smaak, mijn favoriete straatraceauto blijft toch altijd 1999' mitsubishi 3000GT
| system specs |
Verwijderd
Verwijderd
Dan zijn we met zijn 3en... Ik heb namelijk hetzelfde. Was te verwachten dat die patch lang op zich laat wachten, evenals het spel...SyS_ErroR schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:45:
[...]
Hier idem... Eerst de openbeta gespeeld, met een gigantische lading bugs
Daarna de full, in de hoop dat de bugs eruit waren gehaald.. Niet dus, maar toch lekker gespeeld.
Corrupte savegame... %^$!* ik wacht wel op de patch.... en nu is ie dus uitgesteld..
idd erg jammer, want t spel is (op papier) zoo ontzettend gaaf!
Dan rijd je zeker wel met een stuurtje he, anders zijn sommige auto's echt niet onder controle te houden.Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:02:
Ik ben nu ook een tijdje champion, en ik rijd altijd al zonder driving aid. Rijdt veel fijner. Overigens vond ik het verschil van de hardcore mode met de normale mode helemaal niet zo groot. Je hebt iets meer wielspin en een iets langere remweg, maar volgens mij is het niet zo realistisch als ze je doen geloven.
Wat ik ook stom vind trouwens is dat je in geen enkele auto kan rijden zonder onder de 2000 toeren te komen. Als je er dan een zware audi instopt, zorg dan ook dat je daar ook rustig mee kan rijden. Als ik wil scheuren trap ik het pedaal wel door de bodem heen. Doe ik dat niet wil ik niet dat mijn motor ineens naar 6000 rpm schiet.
12.000km hier sinds maartVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:40:
Yes! Eindelijk Champion geworden. Ik had de 5000km bereikt wat mij de nodige punten had gegeven.
5000km zeg! Wat gaat dat snel in twee maanden. Nu probeer alles af te maken en dan eens de "hardcore" mode proberen...
...hebben en anderen ervaringen met die hardcore mode?
De hardcore mode heeft volgens mij alleen een verminderde zwaartekracht. Hij is zeker niet realistischer. Het rijden wordt wat minder simpel inderdaad, maar de remafstand is ineens belachelijk lang (als ik bij 50km/h rem heb ik een veel te lange remafstand..) en je bent meer aan het vliegen dan aan het rijden als je een heuvelachtig weggetje neemt.Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:02:
Ik ben nu ook een tijdje champion, en ik rijd altijd al zonder driving aid. Rijdt veel fijner. Overigens vond ik het verschil van de hardcore mode met de normale mode helemaal niet zo groot. Je hebt iets meer wielspin en een iets langere remweg, maar volgens mij is het niet zo realistisch als ze je doen geloven.
Ik begrijp dit niet helemaal.Wat ik ook stom vind trouwens is dat je in geen enkele auto kan rijden zonder onder de 2000 toeren te komen. Als je er dan een zware audi instopt, zorg dan ook dat je daar ook rustig mee kan rijden. Als ik wil scheuren trap ik het pedaal wel door de bodem heen. Doe ik dat niet wil ik niet dat mijn motor ineens naar 6000 rpm schiet.
Verwijderd
Ik hoop van harte dat het lukt, zelf heb ik geforce 2Ti:S dus ik moet eerst hele nieuwe PC kopenmark de man schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:20:
Ik kon het niet laten en ik heb TDU op mijn computer geinstalleerd.
Met een AMD Duron 1800Mhz, 512MB 333Mhz ram en een Geforce FX5200 300/480Mhz haal ik 3 tot 6 fps en zelfs voor mij is dat te langzaam![]()
Ik hoop dat het op een AMD Athlon 64 3200+ met 512MB 400Mhz ram en een Ati Radeon 9600XT beter werkt![]()
Het lijkt mij namelijk erg leuk om eindelijk weer met een motor door een stad te kunnen racen tegen andere auto's of motoren.
9600XT staat gegeven als minimum.. verwacht er dus maar niet teveel van.mark de man schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:20:
Ik kon het niet laten en ik heb TDU op mijn computer geinstalleerd.
Met een AMD Duron 1800Mhz, 512MB 333Mhz ram en een Geforce FX5200 300/480Mhz haal ik 3 tot 6 fps en zelfs voor mij is dat te langzaam![]()
Ik hoop dat het op een AMD Athlon 64 3200+ met 512MB 400Mhz ram en een Ati Radeon 9600XT beter werkt![]()
Het lijkt mij namelijk erg leuk om eindelijk weer met een motor door een stad te kunnen racen tegen andere auto's of motoren.
Laatst zat ik op het circuit, maat van me van de VMAC Club bij me, en we gingen samen op DRIVING AID OFF, en dan met een saleen s281. En hij snapte niet dat ik die wagen nog zo onder controle houd, maar tis gewoon oefenen. Want ik rijd bijna altijd, met de aid off. (Wel een stuur though) Maar bij de wagens zoals saleen, caterham zet ik m wel op Hypersport ^^Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:27:
![]()
Zie ik dat mensen denken dat ik met een stuurtje rijd omdat ik driving aid uit heb?
Ik rijd gewoon die-hard met de pijltjestoetsen hoor.
Misschien verklaart dat ook waarom ik niet onder de 2000 toeren kan komen zonder 30 te rijden in zijn 6. Bij sommige auto's moet ik inderdaad heel voorzichtig zijn met gas geven als ik uit een bocht kom. Met name de saleen s7, maar ook de Caterham kan er wat van. Kom je snel aan, rem je prachtig, mooi gestuurd, bijna bij het einde van de bocht, geeft je nét iets te vroeg gas (of je rijdt over een hobbeltje, kan ook) en je staat ineens achterstevoren.
Ik ben wel van mening dat de wegen een stuk minder hobbelig hadden gekund. De meeste racegames gebruiken splines omdat een mesh te hoekig (en dus te hobbelig) is. Maar hier rijd je gewoon over een vrij hobbelig landschap, waardoor je auto nogal eens wil gaan stuiteren.
Verwijderd
Als ze dat wel hadden gedaan hadden ze een hoop mensen over zich heen gekregen over de lage FPS, het is ook nooit goed : PALPACINO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:30:
Wat ik wel jammer vind dat de de spiegels beetje nep zijn.
VB: je schuurt zonder driving aid aan met Enzo ---> burn out ---> smoke maar als je in de spiegels kijkt zie je helemaal niets terwijl achter je gewoon mist is.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Misschien toch maar en stuurtje kopen dan? De DFP van logitech (PS2 versie) is er al voor E60 en dan hb je gewoon een shifter en ook 900 graden draaien kan je daarmee. Wel moet je de drivers downloaden van www.wingmanteam.com of zoek via google naar en andere oplossing.Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:27:
![]()
Zie ik dat mensen denken dat ik met een stuurtje rijd omdat ik driving aid uit heb?
Ik rijd gewoon die-hard met de pijltjestoetsen hoor.
Misschien verklaart dat ook waarom ik niet onder de 2000 toeren kan komen zonder 30 te rijden in zijn 6. Bij sommige auto's moet ik inderdaad heel voorzichtig zijn met gas geven als ik uit een bocht kom. Met name de saleen s7, maar ook de Caterham kan er wat van. Kom je snel aan, rem je prachtig, mooi gestuurd, bijna bij het einde van de bocht, geeft je nét iets te vroeg gas (of je rijdt over een hobbeltje, kan ook) en je staat ineens achterstevoren.
Ik ben wel van mening dat de wegen een stuk minder hobbelig hadden gekund. De meeste racegames gebruiken splines omdat een mesh te hoekig (en dus te hobbelig) is. Maar hier rijd je gewoon over een vrij hobbelig landschap, waardoor je auto nogal eens wil gaan stuiteren.
Laat mij nou eens met precies ht zelfde probleem zitten, alleen heb ik weer het probleem dat ik die bediening met die controllers ongelooflijk irritant vind. Kun je eigenlijk toetsenbord op de PS3 aansluiten? (voor de shooters)KillerB schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:44:
Ik heb dit spel eens geprobeerd op me pc maar die is dusdanig hopeloos verouderd dat het voor geen meter draaide.
Het concept lijkt me wel erg leuk.
Heeft iemand ervaring met het draaien van TDU op een PS3? Ik weet dat hij voor de PS2 is uitgebracht, maar het lijkt me gewoon zo'n geweldig leuk spel.
[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 30-05-2007 21:06 ]
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Kan je ook auto's downloaden voor de PC? Welke dan, en waar?AMD1800 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:
Op de PC versie mist de skyline en de audi RS4. Die komen met de komende patch voor de PC mee. Verder kun je ook nog allemaal auto''s downloaden voor de xbox en de pC
Nee, nog niet.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:19:
[...]
Kan je ook auto's downloaden voor de PC? Welke dan, en waar?
Anders had ik het idee om stiekem
LuxeprobleemAMD1800 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:54:
[...]
Laat mij nou eens met precies ht zelfde probleem zitten, alleen heb ik weer het probleem dat ik die bediening met die controllers ongelooflijk irritant vind. Kun je eigenlijk toetsenbord op de PS3 aansluiten? (voor de shooters)
Over je vraag. Ik draai het spel niet, maar Ik denk dat het spel net zo draait op de PS2 dan de PS3 door de hoeveelheid data die op de DVD staat. Ik hoop eigenlijk op een TDU voor PS3 maar die zal er wel niet komen. Als ik jou was zou ik dus als je het alleen voor TDU doet voor een XBOX360 gaan. Wel stuurtje erbij he!
Btw, met een Gforce 2 ti heb ik maar niet geprobeert om te installen:(
Ik heb wel de beta op een laptop gespeeld, was wel leuk voor zo lang het duurde
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Dan zal dan op de ps3 worden ja. Ik ga geen 360 kopen voor 1 spelletje. Verder heb ik een 32" samsung HDready tv (720p/1080i).AMD1800 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:58:
@Killer B: Doe je de PS2 TDU op je PS3? Dat is toch niet zo mooi als een op een xbox360, af denk ik dat verkeerd? Draai je het spel op een tft scherm? Ik hoor namelijk dat dan de letters veel groter zijn en dat het er minder uit ziet dan op HD-TV
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik ook niet, maar je leert beter hoe je moet rijden! Vaak is het een kwestie om de juiste auto te vinden voor dat soort races omdat je zo nauwkeurig moet rijden. Maar in het begin vond ik de top models en lifters het ergst en hebben ze helemaal alleen gelaten. Toen heb ik een Mustang gekocht en kon de meeste in de buurt van de stad wel doen met die auto. Er zijn ook een paar instinkers waar je de GPS niet moet vertrouwen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:08:
ik vind die ritjes waar je tegen de tijd racet én zo'n balkje voor die strafpunten bijzonder vervelend trouwens, ik hou niet zo van die beperkingen
Ach da's vervelend[b]
Ook bijzonder fijn: zo'n rit redelijk in het begin van het spel, ongeveer 59 km lang, van de oostkant van het eiland naar de westkant..
ongeveer 1 km voor de finish, als je in dat plaatsje bent, daar moet je rechtsaf op een gegeven moment, ik kan nog een meter of 50 rijden en dan klapt TDU terug naar Windows..
grrr!
Dat het spel eruit klapt heb ik nou nog echt nooit meegemaaktVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:34:
Ik heb bewust de meeste lange races (Tour of the Island, Millionaires Challenge) links laten liggen tot ik echt een paar vrije uren heb, maar als er naar een uurtje racen de boel uitklapt 10 meter voor de finish is dat flink balen natuurlijk.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
HandigMartijn1990 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:30:
Gewelig spel dit. Had net alleen een behoorlijk probleem. Start me pc op, krijg een error in een zwart scherm: File: /windows.O/system32/config/system is corrupt. Hele pc moeten formateren, ahd wel backups gemaakt. Had die backups alleen op de C schijf laten staan emt me stomme kop. Ben me 75% savegame kwijt, met 75 autos, 14 huizen, champion.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door M@cer op 02-06-2007 08:03 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Dat wordt dan héél goed zoeken en lang rond rijden ben ik bang.M@cer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:01:
Heerlijk spel TDU. Had hem eind vorig jaar gekocht voor de 360 maar belandde na een tijdje in de kast. Dankzij een topic op XBW heb ik hem een paar weken geleden weer hervonden en ben ik eigenlijk licht verslaafd.
@Danny-007, je hebt waarschijnlijk toch nog een shop niet bezocht... De enige voorwaarde is dat je alle shops moet bezoeken. Ik kon mijn laatste shop in eerste instantie ook niet vinden, maar toen bleek er nog 1 te zitten in de grote stad.
Verwijderd
Blijkbaar heb je toch nog niet alle autoshops gevonden. Als je ze allemaal hebt gevonden krijg je namelijk een melding dat je motoren kunt kopen. Nog even goed kijken dus! (ik had er zelf ook last van, dacht dat ik ze allemaal al had gevonden terwijl er nog iets van 3 over waren)Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 07:52:
Ik heb TDU op de X-Box 360, en wil heel graag is een motor kopen.
Heb de 'map' uitgeprint die in Deel '6' te vinden was én alle shops nagegaan...
1 ontdekt die ik nog niet had, uit mijn hoofd die Jaguar (groteweg - zijweg).
Ik ben nu een Expert, en heb 2 huizen.
maar kan nog steeds geen motor-shop bezoeken.
Moet je ook een aantal racen doen vóórdat je een motor kan kopen of ...?
Snap er namelijk niks van, heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Iemand een idee ?
Verwijderd
Ben jij in staat om van jouw 'map' een paar foto`s te kunnen nemen en plaatsen (desnoods mailen) waar jij alle wagenshops hebt staan. Denk dat het dan iets makkelijker voor mij wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:46:
[...]
Blijkbaar heb je toch nog niet alle autoshops gevonden. Als je ze allemaal hebt gevonden krijg je namelijk een melding dat je motoren kunt kopen. Nog even goed kijken dus! (ik had er zelf ook last van, dacht dat ik ze allemaal al had gevonden terwijl er nog iets van 3 over waren)
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 21:03 ]
Je moet m ff in zn zes zetten. Dan gaat ie soms 360 km/u dacht ik.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:40:
Hebbes....moest er nog 3 hebben (gebied van luchthaven, zijn ook van die heerlijke icoontjes die je goed ziet hé...)
maargoed, kan nu lekker op de motor rijden :-)
Thnx voor het reageren.
Heb nu een:
MV Agusta F4 Tamburini
Topspeed: 210 Mph :-)
Je bedoelt in z'n 6 en op shift drukken (liggen op de tank)AMD1800 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:27:
Je moet m ff in zn zes zetten. Dan gaat ie soms 360 km/u dacht ik.
| system specs |
Yep, lean forward. Dan ga je als je de tijd krijg 368 zoiets. 370 net niet tenzij je heel eventjes slipstreamed.ride277 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:04:
[...]
Je bedoelt in z'n 6 en op shift drukken (liggen op de tank)
Dat waren niet de minste shopsVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:40:
Hebbes....moest er nog 3 hebben (gebied van luchthaven, zijn ook van die heerlijke icoontjes die je goed ziet hé...)
[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 03-06-2007 10:36 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Volgens mij hoef je niet op die boot. Ga maar ff youtuben naar tdu, dan vind je het wel. Er staan er heel veel van op.ALPACINO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:02:
Weet iemand hoe je op die eiland kan komen.
Ik zie alleen een boot daar varen maar ik weet niet hoe ik op die boot kan komen
[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 03-06-2007 17:02 ]
Met slipstreamen heb ik er 377 mee gereden in de tour of the island race.rCk schreef op zondag 03 juni 2007 @ 09:19:
[...]
Yep, lean forward. Dan ga je als je de tijd krijg 368 zoiets. 370 net niet tenzij je heel eventjes slipstreamed.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerdVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:56:
Ik zou even mijn savegame backuppen en de boel opnieuw installeren, als dat kan. Kans bestaat echter dat je savegame corrupt is, en dan kan je opnieuw beginnen (als je niet regelmatig gebackupped hebt).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:18 ]
Kameraad van mij heeft dit ook gehad, was opgelost met een reboot. Al geprobeerd? omdat je het hebt over standby ga ik er van uit dat je niet vaak rebootVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:17:
[...]
ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd
ik heb ook al bepaalde savegames van internet gedownt maar zonder succes !
ik ga ff kijken of ik hem op een andere partitie kan gooien!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq