[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.703 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
feep schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:
[...]

De alfa is volgens mij een F classe.
Niet meer als 'ie getuned is (F>E), en idd heel lekker wagentje.

[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 23-05-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
Iva_Bigone schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Niet meer als 'ie getuned is (F>E), en idd heel lekker wagentje.
Ja, een lekker wagentje, maar ik geeft toch eerder voorkeur aan n getunede mercedes CLS. Die rijdt ook lekker, alleen het tempo van beid auto's ligt wat laag.

Weet iemand trouwens wat getuneded de snelste sedan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AMD 1800: Ik meende dat de Maserati Grand Sport het snelste D klasse sedan was, maar dat weet ik niet zeker. Vind ik wel jammer want ik vond die Aston Martins op zich lekkere wagens, alleen ze zijn nooit de beste in hun klassen naar mijn gevoel. Ik kijk ook na dingen als wegligging en zo hoor, het totaal pakket is wel belangrijk! Net als met de E klasse, ik vind de Nissan heel goed in de bochten maar overal komt de Mustang voor mij wel iets beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:26
Lol! Ik dacht ik rijd even naar een E-klasse race met mijn Nissan maar toen we gingen starten zag ik een oude Ferrari, Aston Martin... dit klopt niet. :+ Toch de race gewonnen omdat ze voor elke bocht lopen remmen en het was een vrij bochtige track. Ik dacht dat ik toch alles had gefilterd op E-klasse races. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:34:
Lol! Ik dacht ik rijd even naar een E-klasse race met mijn Nissan maar toen we gingen starten zag ik een oude Ferrari, Aston Martin... dit klopt niet. :+ Toch de race gewonnen omdat ze voor elke bocht lopen remmen en het was een vrij bochtige track. Ik dacht dat ik toch alles had gefilterd op E-klasse races. :/
De non restricted challenges staan dan niet uitgefilterd aangezien je daarmee ook met een E-wagen kan meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 00:48
Ik heb een vraagje. Ik heb een Logitech Momo (die zwarte niet de rode), maar ik krijg mijn stuur maar niet fijn ingesteld. Als ik een auto moet ontwijken verlies 1 op de 2 keer de controle of als ik over een bergje spring en ik stuur een beetje, dan gebeurt hetzelfde (slinger slinger nog meer slinger en eraf). Ik speelde eerst hypersport, ben teruggestapt naar sport. Nu is/lijkt het iets minder maar het is nog redelijk aanwezig. (misschien dat mijn stuur gaar is, daar zit ik ook nog aan te twijfelen, maar dat moet ik in het weekend even testen met LFS of zo (vind hem namelijk vreemd reageren). Maar mijn vraag is dus hoe jullie je sliders voor het stuurtje in TDU hebben ingesteld. (en in de logitech settings) (Daarvan heb ik de laatste software gedownload) Ik heb de centreerveer daar al in ingeschakeld.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 08:50

Razer86

Hmm....

Eindelijk! Ik heb alle races, lifters, modelletjes, pakketjes en alle auto's delivery missies gehaald, daarbij ook nog 's alle wegen ontdekt.
Wat een spel is dit zeg, ik kon er gewoon niet vanaf blijven en bleef gewoon doorgaan tot het einde.
Nu alle multiplayer missies nog en ik ben ace. _/-\o_
Heb btw ook nog een club gemaakt, voor wie wilt joinen, mijn ingame nickname is RazerNL.

Tijd om te slapen.. :z

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Razer86: Oops - een lange nacht zo te zien ;) Gefeliciteerd trouwens! Ik ben hard op weg om Champion status te bereiken nog, maar ik speel hem niet iedere avond dus dat duurt nog even.
Inderdaad, ik vind dit spel een goede mix van race elementen en ontdekkings vrijheid. Zeker het geld waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Razer86 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 05:58:
Nu alle multiplayer missies nog en ik ben ace. _/-\o_
Ace worden zal niet zo snel gaan aangezien je de inter club races niet kan doen, khoop dat dit gefixed wordt in de patch |:(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
NickySantoro schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:47:
[...]

Ace worden zal niet zo snel gaan aangezien je de inter club races niet kan doen, khoop dat dit gefixed wordt in de patch |:(
als die patch ooit nog een keer komt }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
feep schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:57:
[...]

Die komt voorlopig nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
feep schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:57:
[...]

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
In order to give players the high quality of experience they expect, the Test Drive Unlimited PC patch will be released in mid-June following further testing to ensure the complete stability of the code.

As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
pff dan leg ik hem nog even opzij en speel ik eerst even wat anders

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ze blijven het maar uit stellen. |:(

Na de open beta gingen ze ook nog dingen veranderen en werd het uitgesteld. Maar toen het spel er eindelijk was, was er niks veranderd. Het zal me niet veel verbazen als het na de patch nog steeds niet goed werkt.

Het had z'n goed spel kunnen zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
ach ja, wat is een maandje meer of min ,het ligt hier al 2 maand op de plank. |:(

Ik hoop echt dat de patch veel dingen fixt, want als ik die dingen allemaal lees kriebelt het om zelf te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn had ik ook gehoopt dat de patch binnekort kwam, tja dan nog maar een paar weekjes geduld hebben...

Waar ik echter blijer mee ben :
As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
Geweldige auto, echt 1 van m'n droomauto's O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
spl3ndr schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 23:50:
ach ja, wat is een maandje meer of min ,het ligt hier al 2 maand op de plank. |:(

Ik hoop echt dat de patch veel dingen fixt, want als ik die dingen allemaal lees kriebelt het om zelf te rijden
Hier idem... Eerst de openbeta gespeeld, met een gigantische lading bugs
Daarna de full, in de hoop dat de bugs eruit waren gehaald.. Niet dus, maar toch lekker gespeeld.

Corrupte savegame... %^$!* ik wacht wel op de patch.... en nu is ie dus uitgesteld..

idd erg jammer, want t spel is (op papier ;)) zoo ontzettend gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Is de RS4 handgeschakeld of moet dat via pedals achterop het stuur? Ik haat het namelijk dat je perse met pedals moet schakelen in TDU bij sommige auto's. H-Shifter schakelen is veel lolliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
http://www.autogaleria.pl...rs4_cabriolet_2006_03.jpg

Dit is in het echt een interieur van een RS4 dus hoogwaarschijnlijk zal het gewoon een schakelpookje krijgen :)

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Tjona100 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:39:
http://www.autogaleria.pl...rs4_cabriolet_2006_03.jpg

Dit is in het echt een interieur van een RS4 dus hoogwaarschijnlijk zal het gewoon een schakelpookje krijgen :)
Ik dacht dat die RS4 al in de PC beta zat? Of was dat de cabrio en die andere de RS6 ofzo?

Rijdt iemand trouwens met een logitech DFP, en maakt dat dan geen enorme herrie? (valt dat te voorkomen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

AMD1800 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Ik dacht dat die RS4 al in de PC beta zat? Of was dat de cabrio en die andere de RS6 ofzo?

Rijdt iemand trouwens met een logitech DFP, en maakt dat dan geen enorme herrie? (valt dat te voorkomen?)
De RS6 rijd in het echt nog niet eens rond. (De nieuwe dan, het vorige model maken ze sinds begin 2005 niet meer)
In de beta en in de final zitten alleen een Audi A3, S4, A6 en een TT.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 27-05-2007 16:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
AMD1800 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Die cabrio die in tdu zit is het nieuwere model van de audi S4.
de audi rs4 is zeg maar de getunede versie daarvan door audi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 12:58

rCk

Ach ja ik wacht wel tot juni, of wat is het??
En dan ga ik echt gelijk echt 3000 km ofzo met de skyline rijden <3 die wagen gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat klopt niet.

het is de oude s4, oftewel de S4 cabriolet B6
de rs4 die in de xbox versie zit heet rs4 B7

wat ik wel heb is een a6 met s6 velgen... :) 8)

tjah, wachten op tdu 2 als die komt, heb ergens zitten lezen dat het een groot gebied is met 2400km2, en ook autobahn. Of het om Duitsland gaat, ik heb eerlijk gezegd geen idee, hoop stiekum van wel. 8)

Tot mijn spijt zit er geen audi rs4 avant in welke mijn favouriete auto is.
een S8 had ook wel gemogen, echt bruut. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:28:
Nee dat klopt niet.

het is de oude s4, oftewel de S4 cabriolet B6
de rs4 die in de xbox versie zit heet rs4 B7

wat ik wel heb is een a6 met s6 velgen... :) 8)

tjah, wachten op tdu 2 als die komt, heb ergens zitten lezen dat het een groot gebied is met 2400km2, en ook autobahn. Of het om Duitsland gaat, ik heb eerlijk gezegd geen idee, hoop stiekum van wel. 8)
Dat zou echt vette shit zijn. En dan stukje de grens over naar nederland :D En dan hopelijk iets moeilijkere politie, want deze rijd je zelfs stront met je Jaguar XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeilijker, man als je 3 sterren juuten achter je aan hebt, ik krijg ze echt niet van me af, ook al zit ik +- 30 min in het oerwoud..

maarja dat bevalt me wel, stukje van europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:19
Je moet je ook persé op een weg bevinden om van die sterren af te komen. Anders blijven ze gewoon staan. De beste tactiek is gewoon voorkomen dat je sterren krijgt, en áls je dan een auto hebt aangetikt rustig rijden zodat je niet nóg een auto aantikt en een sterk hebt. Als je toch een ster hebt (door bijvoorbeeld een botsing met een politiewagen) moet je de afstand tussen jou en de politie zo groot mogelijk houden, maar als het autotje op de indicator op zijn verst is (helemaal links) moet je rustiger rijden. Dan raak je je sterren makkelijker kwijt en minimaliseer je de kans dat je er alleen maar meer sterren bij krijgt.
En lange rechte stukken weg zijn doorgaans fijner om de politie af te schudden dan kronkelweggetjes. Niet omdat je daar kunt planken maar gewoon omdat je daar minder kans hebt op nog meer ongelukken.

En een TDU 2 in Duitsland lijkt me echt vet. Maar dan wel heel duitsland. Wedstrijdje doen wie het snelst van denemarken naar oostenrijk kan racen 8)

edit: en natuurlijk veel meer variatie in de auto's op de weg. Liefst ook gewoon gelicenseerde modellen van merken die helemaal geen snelle auto's maken. Gewoon omdat die auto's ook op de weg rijden daar.
Zal wel een hels karwei worden om élk merk en élk model wat er in Duitsland rondrijdt na te maken. Ach ja, a man can dream... :)

[ Voor 14% gewijzigd door Duesenberg J op 27-05-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Duesenberg J schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:25:
Je moet je ook persé op een weg bevinden om van die sterren af te komen. Anders blijven ze gewoon staan. De beste tactiek is gewoon voorkomen dat je sterren krijgt, en áls je dan een auto hebt aangetikt rustig rijden zodat je niet nóg een auto aantikt en een sterk hebt. Als je toch een ster hebt (door bijvoorbeeld een botsing met een politiewagen) moet je de afstand tussen jou en de politie zo groot mogelijk houden, maar als het autotje op de indicator op zijn verst is (helemaal links) moet je rustiger rijden. Dan raak je je sterren makkelijker kwijt en minimaliseer je de kans dat je er alleen maar meer sterren bij krijgt.
En lange rechte stukken weg zijn doorgaans fijner om de politie af te schudden dan kronkelweggetjes. Niet omdat je daar kunt planken maar gewoon omdat je daar minder kans hebt op nog meer ongelukken.

En een TDU 2 in Duitsland lijkt me echt vet. Maar dan wel heel duitsland. Wedstrijdje doen wie het snelst van denemarken naar oostenrijk kan racen 8)

edit: en natuurlijk veel meer variatie in de auto's op de weg. Liefst ook gewoon gelicenseerde modellen van merken die helemaal geen snelle auto's maken. Gewoon omdat die auto's ook op de weg rijden daar.
Zal wel een hels karwei worden om élk merk en élk model wat er in Duitsland rondrijdt na te maken. Ach ja, a man can dream... :)
en dan hopelijk ook met een boel merken zoals BMW en Porsche erbij..
Of, een eend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Skyline trouwens, werd tijd. Stom dat die er zowieso niet in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
BioHazard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
welja het zou imho vetter zijn als ze deze erin hadden gegooid, waarschijnlijk toekomstige skyline

http://news.caradisiac.com/IMG/jpg/skyline-gtr-10.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Tjona100 op 27-05-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

BioHazard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
Komt met de update mee, samen met RS4. Wat boeit het dan, bij XB360 was het hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb liever de R34 dan dat nieuwe type, vind hem niet meer het Skyline uiterlijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

BioHazard schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:17:
Ik heb liever de R34 dan dat nieuwe type, vind hem niet meer het Skyline uiterlijk hebben.
Inderdaad, vind ik ook. R34 is gewoon de beste _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
rCk schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:15:
[...]

Inderdaad, vind ik ook. R34 is gewoon de beste _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Vind ik ook. De R34 lijkt in ieder geval nog lekker op een straatraceauto, die andere lijkt meer op een sportauto (zoiets als Lamborgini) en dan is ie dus minder mooi om in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ieder zijn eigen smaak, mijn favoriete straatraceauto blijft toch altijd 1999' mitsubishi 3000GT O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Tjona100 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
Ieder zijn eigen smaak, mijn favoriete straatraceauto blijft toch altijd 1999' mitsubishi 3000GT O-)
Doe mij maar een Clio V6 O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjona100 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
Doe mij dan maar de Lancer Evolution IX. :P

Eigenlijk heb ik aan Eleanor, 1 mooie Aston Martin Dan Brown Negen en een Lamborghini Murcielago al genoeg. Maarja voor sommige dingen heb je meer nodig in het spel. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Wat ruiken al die gewenste auto's enorm naar Need for Speed? :|

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, doe mij maar een exotische Italiaan (geen Alfa!!!), dikke duitser, snelle Zweed, Statige Engelsman, enz. Vind het leuk dat er een aantal minder snelle auto's inzit, maar ik vind persoonlijk niet dat er alleen maar van dat soort wagens in moet.
Verder ben ik blij dat het 'tunen' in dit spel bij motorisch tunen blijft, en wat styling betreft, andere kleur lak, en de originele fabriekskeuzes (interieur en velgen) blijft.
Kortom, het blijft voor mij een topspel, sinds gisteren loopt het tenminste weer top (had wat problemen met de graphics, met name op het circuit, maar dit ligt geloof ik toch aan het spel zelf...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Eindelijk Champion geworden. Ik had de 5000km bereikt wat mij de nodige punten had gegeven.
5000km zeg! Wat gaat dat snel in twee maanden. Nu probeer alles af te maken en dan eens de "hardcore" mode proberen...
...hebben en anderen ervaringen met die hardcore mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Je kan iig niet meer met 80/100 door sommige bochten, en accelereren in sommige bochten hoef je ook niet te proberen :P
Zet driving aid in Hardcore Mode volledig uit voor de meest realistische ervaring :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
SyS_ErroR schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:45:
[...]

Hier idem... Eerst de openbeta gespeeld, met een gigantische lading bugs
Daarna de full, in de hoop dat de bugs eruit waren gehaald.. Niet dus, maar toch lekker gespeeld.

Corrupte savegame... %^$!* ik wacht wel op de patch.... en nu is ie dus uitgesteld..

idd erg jammer, want t spel is (op papier ;)) zoo ontzettend gaaf!
Dan zijn we met zijn 3en... Ik heb namelijk hetzelfde. Was te verwachten dat die patch lang op zich laat wachten, evenals het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Ik ben nu ook een tijdje champion, en ik rijd altijd al zonder driving aid. Rijdt veel fijner. Overigens vond ik het verschil van de hardcore mode met de normale mode helemaal niet zo groot. Je hebt iets meer wielspin en een iets langere remweg, maar volgens mij is het niet zo realistisch als ze je doen geloven.

Wat ik ook stom vind trouwens is dat je in geen enkele auto kan rijden zonder onder de 2000 toeren te komen. Als je er dan een zware audi instopt, zorg dan ook dat je daar ook rustig mee kan rijden. Als ik wil scheuren trap ik het pedaal wel door de bodem heen. Doe ik dat niet wil ik niet dat mijn motor ineens naar 6000 rpm schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:02:
Ik ben nu ook een tijdje champion, en ik rijd altijd al zonder driving aid. Rijdt veel fijner. Overigens vond ik het verschil van de hardcore mode met de normale mode helemaal niet zo groot. Je hebt iets meer wielspin en een iets langere remweg, maar volgens mij is het niet zo realistisch als ze je doen geloven.

Wat ik ook stom vind trouwens is dat je in geen enkele auto kan rijden zonder onder de 2000 toeren te komen. Als je er dan een zware audi instopt, zorg dan ook dat je daar ook rustig mee kan rijden. Als ik wil scheuren trap ik het pedaal wel door de bodem heen. Doe ik dat niet wil ik niet dat mijn motor ineens naar 6000 rpm schiet.
Dan rijd je zeker wel met een stuurtje he, anders zijn sommige auto's echt niet onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:40:
Yes! Eindelijk Champion geworden. Ik had de 5000km bereikt wat mij de nodige punten had gegeven.
5000km zeg! Wat gaat dat snel in twee maanden. Nu probeer alles af te maken en dan eens de "hardcore" mode proberen...
...hebben en anderen ervaringen met die hardcore mode?
12.000km hier sinds maart :+
Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:02:
De hardcore mode heeft volgens mij alleen een verminderde zwaartekracht. Hij is zeker niet realistischer. Het rijden wordt wat minder simpel inderdaad, maar de remafstand is ineens belachelijk lang (als ik bij 50km/h rem heb ik een veel te lange remafstand..) en je bent meer aan het vliegen dan aan het rijden als je een heuvelachtig weggetje neemt.
Ik begrijp dit niet helemaal.

Zelf heb ik ondertussen behoorlijk veel rondgetoert in m'n ongetunede Audi A6. Die rij ik dan handgeschakeld, inclusief koppeling, en het is geen punt om hem vanaf +- 1250rpm op te laten pakken. Je moet niet volgas geven, dan gaat ie stotteren wat normaal is. Geef je normaal gas, dan rijdt ie makkelijk weg zonder 1 hapering.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@B-Buster: 12.000km 8) Ik geef toe ik speel hem niet iedere avond dus in principe had ik meer af kunnen leggen in die tijd, da's waar. Maar het feit dat ik er nog bezig bent geeft hoe leuk het spel is!

Dat over gecontrolleerd gas geven ben ik met je eens. Ik heb laatst een gamepad in gebruik wat ligt wel makkelijk in de hand, alleen de tweede analoog controller ziet hij niet zo goed, dus ik gebruikte een knop voor gas en da's minder leuk, zeker met de zwaar klasse A bakken. Veel te veel toeren bij het wegrijden en moeilijk te doseren.

Weet niet als dat hardcore mode wat is dan. Ik vind sommige autos ontzettend wild al met driving aid uit staan - soms te veel naar mijn mening, vandaar dat ik hem op hyperspoort heb staan. Maar ik zal het eens proberen. Benieuwd hoe dan die beruchte Angels Jump eruit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mijn mening, gebruik hardcore mode als je gaat driften. Kan je beter het gewicht op je voorwielen laten rusten, gas geven en there ya go . Je opent de drift. Voor de rest is het lachen als je wat wil gaan stunten en massive air maakt bij een heuvel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ik kon het niet laten en ik heb TDU op mijn computer geinstalleerd.
Met een AMD Duron 1800Mhz, 512MB 333Mhz ram en een Geforce FX5200 300/480Mhz haal ik 3 tot 6 fps en zelfs voor mij is dat te langzaam :+
Ik hoop dat het op een AMD Athlon 64 3200+ met 512MB 400Mhz ram en een Ati Radeon 9600XT beter werkt :)
Het lijkt mij namelijk erg leuk om eindelijk weer met een motor door een stad te kunnen racen tegen andere auto's of motoren.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
mark de man schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:20:
Met een AMD Duron 1800Mhz, 512MB 333Mhz ram en een Geforce FX5200 300/480Mhz haal ik 3 tot 6 fps en zelfs voor mij is dat te langzaam :+
Ik hoop dat het op een AMD Athlon 64 3200+ met 512MB 400Mhz ram en een Ati Radeon 9600XT beter werkt :)
Het lijkt mij namelijk erg leuk om eindelijk weer met een motor door een stad te kunnen racen tegen andere auto's of motoren.
Ik hoop van harte dat het lukt, zelf heb ik geforce 2Ti:S dus ik moet eerst hele nieuwe PC kopen :S en ik krijg als het goed is over een jaar een laptop (universiteit) dus of pc kopen veel zin heeft is de vraag.

kijk anders eerst ff in de startpost voor de ondersteunde VGA's

Oja, stuurtje is leuk, neem een logitech DFP (E60) voor de PS2 en google ff naar welke drivers je kunt gebruiken voor je PC. ik dacht op www.wingmanteam.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
mark de man schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:20:
9600XT staat gegeven als minimum.. verwacht er dus maar niet teveel van.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
:o
Zie ik dat mensen denken dat ik met een stuurtje rijd omdat ik driving aid uit heb?
Ik rijd gewoon die-hard met de pijltjestoetsen hoor.

Misschien verklaart dat ook waarom ik niet onder de 2000 toeren kan komen zonder 30 te rijden in zijn 6. Bij sommige auto's moet ik inderdaad heel voorzichtig zijn met gas geven als ik uit een bocht kom. Met name de saleen s7, maar ook de Caterham kan er wat van. Kom je snel aan, rem je prachtig, mooi gestuurd, bijna bij het einde van de bocht, geeft je nét iets te vroeg gas (of je rijdt over een hobbeltje, kan ook) en je staat ineens achterstevoren.
Ik ben wel van mening dat de wegen een stuk minder hobbelig hadden gekund. De meeste racegames gebruiken splines omdat een mesh te hoekig (en dus te hobbelig) is. Maar hier rijd je gewoon over een vrij hobbelig landschap, waardoor je auto nogal eens wil gaan stuiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:27:
Zie ik dat mensen denken dat ik met een stuurtje rijd omdat ik driving aid uit heb?

Misschien verklaart dat ook waarom ik niet onder de 2000 toeren kan komen zonder 30 te rijden in zijn 6. Bij sommige auto's moet ik inderdaad heel voorzichtig zijn met gas geven als ik uit een bocht kom. Met name de saleen s7, maar ook de Caterham kan er wat van. Kom je snel aan, rem je prachtig, mooi gestuurd, bijna bij het einde van de bocht, geeft je nét iets te vroeg gas (of je rijdt over een hobbeltje, kan ook) en je staat ineens achterstevoren.
Ik ben wel van mening dat de wegen een stuk minder hobbelig hadden gekund. De meeste racegames gebruiken splines omdat een mesh te hoekig (en dus te hobbelig) is. Maar hier rijd je gewoon over een vrij hobbelig landschap, waardoor je auto nogal eens wil gaan stuiteren.
Laatst zat ik op het circuit, maat van me van de VMAC Club bij me, en we gingen samen op DRIVING AID OFF, en dan met een saleen s281. En hij snapte niet dat ik die wagen nog zo onder controle houd, maar tis gewoon oefenen. Want ik rijd bijna altijd, met de aid off. (Wel een stuur though) Maar bij de wagens zoals saleen, caterham zet ik m wel op Hypersport ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hier ook maar eens een profieletje aangemaakt, maar speel nu sinds kort ook zo nu en dan TDU, dus mocht je de naam zoeptorre nog eens tegenkomen, dan scheur ik vrolijk rond in die wereld 8)

inmiddels met amateur ranking, en maar liefst 70 gereden km's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:55
Wat ik wel jammer vind dat de de spiegels beetje nep zijn.
VB: je schuurt zonder driving aid aan met Enzo ---> burn out ---> smoke maar als je in de spiegels kijkt zie je helemaal niets terwijl achter je gewoon mist is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ALPACINO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:30:
Wat ik wel jammer vind dat de de spiegels beetje nep zijn.
VB: je schuurt zonder driving aid aan met Enzo ---> burn out ---> smoke maar als je in de spiegels kijkt zie je helemaal niets terwijl achter je gewoon mist is. O-)
Als ze dat wel hadden gedaan hadden ze een hoop mensen over zich heen gekregen over de lage FPS, het is ook nooit goed : P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Duesenberg J schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:27:

Misschien toch maar en stuurtje kopen dan? De DFP van logitech (PS2 versie) is er al voor E60 en dan hb je gewoon een shifter en ook 900 graden draaien kan je daarmee. Wel moet je de drivers downloaden van www.wingmanteam.com of zoek via google naar en andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb op dit moment een logitech formula force ex, vind het een goed stuurtje, maar ben binnekort jarig en ga dan een G25 kopen. Verkoop dit stuur, en mede met mn verjaardagsgeld koop ik die G25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Goede keus, ga je geen spijt van krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ach ja hopelijk krijg k een euro of 100 of meer met mn verjaardag, verkoop ik mijn formula force ex voor een euro of 30. Vind 20 euro toch wat weinig, maar kan niet zo heel veel anders aangezien de pricewatch 30 euro goedkoopst al is. Dat is wel jammer.
Maar goed, met m'n baan verdien ik het wel erbij wat ik nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik heb dit spel eens geprobeerd op me pc maar die is dusdanig hopeloos verouderd dat het voor geen meter draaide.
Het concept lijkt me wel erg leuk.

Heeft iemand ervaring met het draaien van TDU op een PS3? Ik weet dat hij voor de PS2 is uitgebracht, maar het lijkt me gewoon zo'n geweldig leuk spel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
KillerB schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:44:
Ik heb dit spel eens geprobeerd op me pc maar die is dusdanig hopeloos verouderd dat het voor geen meter draaide.
Het concept lijkt me wel erg leuk.

Heeft iemand ervaring met het draaien van TDU op een PS3? Ik weet dat hij voor de PS2 is uitgebracht, maar het lijkt me gewoon zo'n geweldig leuk spel :P.
Laat mij nou eens met precies ht zelfde probleem zitten, alleen heb ik weer het probleem dat ik die bediening met die controllers ongelooflijk irritant vind. Kun je eigenlijk toetsenbord op de PS3 aansluiten? (voor de shooters)

Over je vraag. Ik draai het spel niet, maar Ik denk dat het spel net zo draait op de PS2 dan de PS3 door de hoeveelheid data die op de DVD staat. Ik hoop eigenlijk op een TDU voor PS3 maar die zal er wel niet komen. Als ik jou was zou ik dus als je het alleen voor TDU doet voor een XBOX360 gaan. Wel stuurtje erbij he!

Btw, met een Gforce 2 ti heb ik maar niet geprobeert om te installen:(

Ik heb wel de beta op een laptop gespeeld, was wel leuk voor zo lang het duurde

[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 30-05-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Goeiemogguh, Ik heb hier een Xbox 360 TDU versie liggen en eentje van de PC. Ik geloof dat er verschillende auto's in zaten.
Dus ik bedoel dat er in de 360 versie andere auto's zaten als in de PC versie? Maar weet een van jullie welken auto's dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

In beide versies zitten bij mijn weten dezelfde auto's in de basis. Alleen is voor de Xbox versie ondertussen al een (paar) keer een autopack beschikbaar gesteld. Alleen kan ik me herinneren dat die niet gratis is.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Op de PC versie mist de skyline en de audi RS4. Die komen met de komende patch voor de PC mee. Verder kun je ook nog allemaal auto''s downloaden voor de xbox en de pC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:
Op de PC versie mist de skyline en de audi RS4. Die komen met de komende patch voor de PC mee. Verder kun je ook nog allemaal auto''s downloaden voor de xbox en de pC
Kan je ook auto's downloaden voor de PC? Welke dan, en waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:19:
[...]

Kan je ook auto's downloaden voor de PC? Welke dan, en waar? :)
Nee, nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Anders had ik het idee om stiekem >:) een X360 iso te openen en de auto's eruit te halen ;) op een of andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

AMD1800 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:54:
[...]

Laat mij nou eens met precies ht zelfde probleem zitten, alleen heb ik weer het probleem dat ik die bediening met die controllers ongelooflijk irritant vind. Kun je eigenlijk toetsenbord op de PS3 aansluiten? (voor de shooters)

Over je vraag. Ik draai het spel niet, maar Ik denk dat het spel net zo draait op de PS2 dan de PS3 door de hoeveelheid data die op de DVD staat. Ik hoop eigenlijk op een TDU voor PS3 maar die zal er wel niet komen. Als ik jou was zou ik dus als je het alleen voor TDU doet voor een XBOX360 gaan. Wel stuurtje erbij he!

Btw, met een Gforce 2 ti heb ik maar niet geprobeert om te installen:(

Ik heb wel de beta op een laptop gespeeld, was wel leuk voor zo lang het duurde
Luxeprobleem ;)
Ik heb al een PS3 en ben daar heel tevreden mee, ik draai ook wel eens Grand Tourismo van de PS2 en dat ziet er best aardig uit met de laatste firmware (upscaling). Uiteraard geen Motorstorm graphics, maar prima te spelen.
Probleem is natuurlijk ook dat niet alle PS2 spellen vlekkeloos draaien op de PS3. Daarom ben ik erg benieuwd naar ervaringen.

Ik heb trouwens een PC stuurtje (logitech wingman formula force gp) welke gewoon werkt op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Killer B: Doe je de PS2 TDU op je PS3? Dat is toch niet zo mooi als een op een xbox360, af denk ik dat verkeerd? Draai je het spel op een tft scherm? Ik hoor namelijk dat dan de letters veel groter zijn en dat het er minder uit ziet dan op HD-TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Sinds ik vakantie heb speel ik weer volop TDU. Heb m`n Wireless racing wheel besteld maar de bestelling is vertraagd daardoor nog ff wachten :( . Maar weet iemand of er een optie is om de vering iets minder stug te maken? Als ik een steile haaspeldbocht inga gaat m`n M12 letterlijk van links naar rechts de berm in 8)7 .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

AMD1800 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:58:
@Killer B: Doe je de PS2 TDU op je PS3? Dat is toch niet zo mooi als een op een xbox360, af denk ik dat verkeerd? Draai je het spel op een tft scherm? Ik hoor namelijk dat dan de letters veel groter zijn en dat het er minder uit ziet dan op HD-TV
Dan zal dan op de ps3 worden ja. Ik ga geen 360 kopen voor 1 spelletje. Verder heb ik een 32" samsung HDready tv (720p/1080i).
Niemand die TDU geprobeerd heeft op een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@patrickkoning: Ietsjes van het gas af misschien :)
Dat stuiteren kan je proberen te verminderen met de driving aid, omdat het een soort van traction control is. Ik vond de driving aid helemaal uit staan iets te wild bij sommige high-performance wagens en dus zet ik hem op hypersport. Dan slipt hij nog als je een foutje maakt maar hij is niet zo gevoelig dat je gelijk achterste voren ligt bij iedere hobbel.

Maar sommige autos zijn natuurlijk niet echt bedoeld in de bergen mee te rijden, hebben strak of juist slappe veringen, dus dat hangt natuurlijk wel van je auto af. Dat ene race waar je de berg op moet linksboven op de plattegrond bewijst dat heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ TurboTortoise bedoel je Tantalus ofzo iets? Die was best wel **** met die bergen naar benede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tantalus zit rechtsonder op de kaart, niet linksboven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rCk: Tantalus staat nog op mijn lijstje ;) Nee ik bedoelde die voor klasse C autos, heet zoiets als "Climbing the nogwat", weet niet meer wat de naam van de berg is. Deze gaat omhoog en je moet hem binnen 1:15 af hebben ofzo. Omdat in de C klasse heb je best een uitgebreide assortiment aan autos, is dit een interressante om de handling van je auto mee te testen en de juiste te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die ritjes waar je tegen de tijd racet én zo'n balkje voor die strafpunten bijzonder vervelend trouwens, ik hou niet zo van die beperkingen :p

Ook bijzonder fijn: zo'n rit redelijk in het begin van het spel, ongeveer 59 km lang, van de oostkant van het eiland naar de westkant..
ongeveer 1 km voor de finish, als je in dat plaatsje bent, daar moet je rechtsaf op een gegeven moment, ik kan nog een meter of 50 rijden en dan klapt TDU terug naar Windows..
grrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:08:
ik vind die ritjes waar je tegen de tijd racet én zo'n balkje voor die strafpunten bijzonder vervelend trouwens, ik hou niet zo van die beperkingen :p
Ja ik ook niet, maar je leert beter hoe je moet rijden! Vaak is het een kwestie om de juiste auto te vinden voor dat soort races omdat je zo nauwkeurig moet rijden. Maar in het begin vond ik de top models en lifters het ergst en hebben ze helemaal alleen gelaten. Toen heb ik een Mustang gekocht en kon de meeste in de buurt van de stad wel doen met die auto. Er zijn ook een paar instinkers waar je de GPS niet moet vertrouwen.
[b]
Ook bijzonder fijn: zo'n rit redelijk in het begin van het spel, ongeveer 59 km lang, van de oostkant van het eiland naar de westkant..
ongeveer 1 km voor de finish, als je in dat plaatsje bent, daar moet je rechtsaf op een gegeven moment, ik kan nog een meter of 50 rijden en dan klapt TDU terug naar Windows..
grrr!
Ach da's vervelend |:( . En nog steeds geen patch eh. Gelukkig heb ik hem maar twee keer of zo zien uitvallen bij mij, een keer tijdens een race en ook tijdens het "free roaming". Ik heb bewust de meeste lange races (Tour of the Island, Millionaires Challenge) links laten liggen tot ik echt een paar vrije uren heb, maar als er naar een uurtje racen de boel uitklapt 10 meter voor de finish is dat flink balen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:34:
Ik heb bewust de meeste lange races (Tour of the Island, Millionaires Challenge) links laten liggen tot ik echt een paar vrije uren heb, maar als er naar een uurtje racen de boel uitklapt 10 meter voor de finish is dat flink balen natuurlijk.
Dat het spel eruit klapt heb ik nou nog echt nooit meegemaakt :o Dat hoop ik ook niet mee te maken! Nee tot nu toe is TDU zo stabiel als het maar zijn kan bij mij. Maak regelmatig backups van me savegame, maar ook die is nooit corrupt geraakt. Geen crashes ed gezien, ook geen graphics glitches. Draai het op Vista Ultimate 32bit hiero.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:28
Gewelig spel dit. Had net alleen een behoorlijk probleem. Start me pc op, krijg een error in een zwart scherm: File: /windows.O/system32/config/system is corrupt. Hele pc moeten formateren, ahd wel backups gemaakt. Had die backups alleen op de C schijf laten staan emt me stomme kop. Ben me 75% savegame kwijt, met 75 autos, 14 huizen, champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Martijn1990 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:30:
Gewelig spel dit. Had net alleen een behoorlijk probleem. Start me pc op, krijg een error in een zwart scherm: File: /windows.O/system32/config/system is corrupt. Hele pc moeten formateren, ahd wel backups gemaakt. Had die backups alleen op de C schijf laten staan emt me stomme kop. Ben me 75% savegame kwijt, met 75 autos, 14 huizen, champion.
Handig :P Hoezo back-up'te je dan niet meteen naar een andere schijf/partitie? :? Nu moest je het alsnog gaan knippen/kopieren wat extra tijd zou kosten.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik zipte of rarde gewoon de tdu map, op die manier bewaarde ik me savegame. Ik heb niet zoveel verstand van pcs, dus deed ik het op die manier. En niet aan gedacht om hem op een andere schijf te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd ik maak gewoon een copie van mijn saved game folder omdat TDU een corrupte savegame bug heeft en niet omdat mijn hele PC overlijdt. Als dat gebeurd heb ik gewoon dikke pech, maar jammer dan. Ik heb in het verleden dat ook alleen een echte backup gedaan voor spellen waar ik een lange tijd mee bezig was met level-based games (Freelancer, Carmageddon, SimCopter b.v.)

TurboTortoise gaat straks de boel verplaatsen naar zijn media partitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TDU op de X-Box 360, en wil heel graag is een motor kopen.
Heb de 'map' uitgeprint die in Deel '6' te vinden was én alle shops nagegaan...
1 ontdekt die ik nog niet had, uit mijn hoofd die Jaguar (groteweg - zijweg).
Ik ben nu een Expert, en heb 2 huizen.
maar kan nog steeds geen motor-shop bezoeken.

Moet je ook een aantal racen doen vóórdat je een motor kan kopen of ...?

Snap er namelijk niks van, heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Heerlijk spel TDU. Had hem eind vorig jaar gekocht voor de 360 maar belandde na een tijdje in de kast. Dankzij een topic op XBW heb ik hem een paar weken geleden weer hervonden en ben ik eigenlijk licht verslaafd.

@Danny-007, je hebt waarschijnlijk toch nog een shop niet bezocht... De enige voorwaarde is dat je alle shops moet bezoeken. Ik kon mijn laatste shop in eerste instantie ook niet vinden, maar toen bleek er nog 1 te zitten in de grote stad.

[ Voor 36% gewijzigd door M@cer op 02-06-2007 08:03 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:01:
Heerlijk spel TDU. Had hem eind vorig jaar gekocht voor de 360 maar belandde na een tijdje in de kast. Dankzij een topic op XBW heb ik hem een paar weken geleden weer hervonden en ben ik eigenlijk licht verslaafd.

@Danny-007, je hebt waarschijnlijk toch nog een shop niet bezocht... De enige voorwaarde is dat je alle shops moet bezoeken. Ik kon mijn laatste shop in eerste instantie ook niet vinden, maar toen bleek er nog 1 te zitten in de grote stad.
Dat wordt dan héél goed zoeken en lang rond rijden ben ik bang.
In de grote stad (Volgende de kaart van Deel 6) moet ik ze allemaal hebben.

Zie afbeelding hieronder welke ik heb bezocht (Grote Stad).

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/627vd05.jpg
Beetje slechte kwali foto. Is gemaakt met telefoon, en speel hem nu op een CRT-TV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 07:52:
Ik heb TDU op de X-Box 360, en wil heel graag is een motor kopen.
Heb de 'map' uitgeprint die in Deel '6' te vinden was én alle shops nagegaan...
1 ontdekt die ik nog niet had, uit mijn hoofd die Jaguar (groteweg - zijweg).
Ik ben nu een Expert, en heb 2 huizen.
maar kan nog steeds geen motor-shop bezoeken.

Moet je ook een aantal racen doen vóórdat je een motor kan kopen of ...?

Snap er namelijk niks van, heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.

Iemand een idee ?
Blijkbaar heb je toch nog niet alle autoshops gevonden. Als je ze allemaal hebt gevonden krijg je namelijk een melding dat je motoren kunt kopen. Nog even goed kijken dus! (ik had er zelf ook last van, dacht dat ik ze allemaal al had gevonden terwijl er nog iets van 3 over waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:46:
[...]

Blijkbaar heb je toch nog niet alle autoshops gevonden. Als je ze allemaal hebt gevonden krijg je namelijk een melding dat je motoren kunt kopen. Nog even goed kijken dus! (ik had er zelf ook last van, dacht dat ik ze allemaal al had gevonden terwijl er nog iets van 3 over waren)
Ben jij in staat om van jouw 'map' een paar foto`s te kunnen nemen en plaatsen (desnoods mailen) waar jij alle wagenshops hebt staan. Denk dat het dan iets makkelijker voor mij wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:33

Vos

AFCA

Anders tel je ze even allemaal? Verschilt het aantal dealers tussen 360 en pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes....moest er nog 3 hebben (gebied van luchthaven, zijn ook van die heerlijke icoontjes die je goed ziet hé...)

maargoed, kan nu lekker op de motor rijden :-)

Thnx voor het reageren.

Heb nu een:

MV Agusta F4 Tamburini
Topspeed: 210 Mph :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:40:
Hebbes....moest er nog 3 hebben (gebied van luchthaven, zijn ook van die heerlijke icoontjes die je goed ziet hé...)

maargoed, kan nu lekker op de motor rijden :-)

Thnx voor het reageren.

Heb nu een:

MV Agusta F4 Tamburini
Topspeed: 210 Mph :-)
Je moet m ff in zn zes zetten. Dan gaat ie soms 360 km/u dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

AMD1800 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:27:
Je moet m ff in zn zes zetten. Dan gaat ie soms 360 km/u dacht ik.
Je bedoelt in z'n 6 en op shift drukken (liggen op de tank)

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

ride277 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:04:
[...]

Je bedoelt in z'n 6 en op shift drukken (liggen op de tank)
Yep, lean forward. Dan ga je als je de tijd krijg 368 zoiets. 370 net niet tenzij je heel eventjes slipstreamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:40:
Dat waren niet de minste shops :)

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 03-06-2007 10:36 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:55
Weet iemand hoe je op die eiland kan komen.

Ik zie alleen een boot daar varen maar ik weet niet hoe ik op die boot kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
ALPACINO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:02:
Weet iemand hoe je op die eiland kan komen.

Ik zie alleen een boot daar varen maar ik weet niet hoe ik op die boot kan komen
Volgens mij hoef je niet op die boot. Ga maar ff youtuben naar tdu, dan vind je het wel. Er staan er heel veel van op.

Deze lijkt me duidelijk genoeg.

[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 03-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
rCk schreef op zondag 03 juni 2007 @ 09:19:
[...]

Yep, lean forward. Dan ga je als je de tijd krijg 368 zoiets. 370 net niet tenzij je heel eventjes slipstreamed.
Met slipstreamen heb ik er 377 mee gereden in de tour of the island race. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje een slechte actie van mij.. maar ik doe het toch maar.. Ik zit namelijk met een supergroot probleem, want TDU doet het niet meer! :( :(

Toen ik vrijdagnacht om 2 uur aan het spelen was en mijn moeder boven kwam, heb ik snel op het standby-knopje op mijn pc gedrukt. Hierdoor was TDU niet goed afgesloten, toen ik de pc weer aan deed moest ik TDU control alt deleten, toen ik hem daarna weer wou doen deed hij het ineens niet meer? *-)

weet iemand hoe dit komt? Het probleem is dat er 'Saving.. Please wait' staat als ik echt wil gaan rijden(tijdens het laden dus). Het menu en de garage enzo doen het allemaal nog wel. Voordat ik deze fout had, had ik erg last van artifacts, dit was dan weer te verhelpen door de antialiasing te veranderen (maakte niet uit waarin).

het gaat om de beta 1.45!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even mijn savegame backuppen en de boel opnieuw installeren, als dat kan. Kans bestaat echter dat je savegame corrupt is, en dan kan je opnieuw beginnen (als je niet regelmatig gebackupped hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:56:
Ik zou even mijn savegame backuppen en de boel opnieuw installeren, als dat kan. Kans bestaat echter dat je savegame corrupt is, en dan kan je opnieuw beginnen (als je niet regelmatig gebackupped hebt).
ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd :(
ik heb ook al bepaalde savegames van internet gedownt maar zonder succes !

ik ga ff kijken of ik hem op een andere partitie kan gooien!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:17:
[...]

ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd :(
ik heb ook al bepaalde savegames van internet gedownt maar zonder succes !

ik ga ff kijken of ik hem op een andere partitie kan gooien!
Kameraad van mij heeft dit ook gehad, was opgelost met een reboot. Al geprobeerd? omdat je het hebt over standby ga ik er van uit dat je niet vaak reboot
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.