[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 30.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-08 11:16
Hier heb ik hetzelfde probleem. Na een hele leuke tijd veel spelen, even een weekje de pc niet aangeraakt, hierna begon de ellende. Ik kan dus ook niet meer uit m'n huis. Mijn geweldig mooie witte enzo zie ik gewoon nog staan. (al gaat het niet van harte, haper na haper) Daarna saving game, pleas wait. Ik kan wachten tot ik een ons weeg, er gebeurd niets meer. Dit heb ik ook gehad toen ik een gedownloade had. Overigens heb ik nu een officiele ;).

Maar het wordt tijd voor een patch want ik wordt er nu helemaal gek van... :X

Ik wil weer TDU-en!!

oohja reinstal mocht toen niets uitmaken, maar zal het morgen toch maar eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
keesheid schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:10:
Hier heb ik hetzelfde probleem. Na een hele leuke tijd veel spelen, even een weekje de pc niet aangeraakt, hierna begon de ellende. Ik kan dus ook niet meer uit m'n huis. Mijn geweldig mooie witte enzo zie ik gewoon nog staan. (al gaat het niet van harte, haper na haper) Daarna saving game, pleas wait. Ik kan wachten tot ik een ons weeg, er gebeurd niets meer. Dit heb ik ook gehad toen ik een gedownloade had. Overigens heb ik nu een officiele ;).

Maar het wordt tijd voor een patch want ik wordt er nu helemaal gek van... :X

Ik wil weer TDU-en!!

oohja reinstal mocht toen niets uitmaken, maar zal het morgen toch maar eens proberen ;)
Had ik ook na de beta. Deïnstalleer TDU en verwijder ook de map waar je savegames in staan. De locatie daarvan is ook in dit topic te vinden. Daarna weer installeren en het zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Had ik ook na de beta. Deïnstalleer TDU en verwijder ook de map waar je savegames in staan. De locatie daarvan is ook in dit topic te vinden. Daarna weer installeren en het zou weer moeten werken.
ik heb inderdaad ook de map van de savegames verwijderd.. in tdu kan je een nieuw profiel aanmaken en hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Héy jongens,

Ik en theedoek van de VMACNL-Club hebben een Driftfilmpje gemaakt. Het is een beetje aan de korte kant maar goed voorproefje van wat er later zal komen!!
Download link is hier : http://tdu.wassi.nl/VMACNL%20Drifting%202.avi
Have FUN!

EDiT: Ben ik even vergeten te zeggen, ik ben ThroNiX.RvS ;) Ik rijd met die witte mustang GTR. Dus ik ben kinda the drifter :p

[ Voor 19% gewijzigd door rCk op 05-06-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

edit:
Sorry, nevermind :+

[ Voor 91% gewijzigd door JohnnyBravo op 06-06-2007 19:39 ]

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere ik volg dit topic en alle andere info rond dit spel nou al een geruime tijd zonder het spel ook maar zelf te hebben. Zo gaaf vind ik het :+

Heb het wel bij een kameraad van me gespeeld maar die heeft net zo`n brakke pc als mij, het loopt dus gewoon kut.
Nou ga ik gelukkig na de zomervakantie een nieuwe pc kopen, samen met TDU natuurlijk! :D

Maargoed dat terzijde O-)

Ik heb namelijk een vraag over de g25 van logitech samen met dit spel. Want dit stuurtje heeft namelijk een koppelingspedaal en nou wou ik weten of deze ook echt een realistische functie heeft in TDU. Dat de wagen bijvoorbeeld afslaat bij het te snel op laten komen van de koppeling e.d. Lijkt me namelijk erg gave functie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Afslaan zal wel niet gebeuren, dat gebeurt in geen enkel spel dat ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:12:
Kolere ik volg dit topic en alle andere info rond dit spel nou al een geruime tijd zonder het spel ook maar zelf te hebben. Zo gaaf vind ik het :+

Heb het wel bij een kameraad van me gespeeld maar die heeft net zo`n brakke pc als mij, het loopt dus gewoon kut.
Nou ga ik gelukkig na de zomervakantie een nieuwe pc kopen, samen met TDU natuurlijk! :D

Maargoed dat terzijde O-)

Ik heb namelijk een vraag over de g25 van logitech samen met dit spel. Want dit stuurtje heeft namelijk een koppelingspedaal en nou wou ik weten of deze ook echt een realistische functie heeft in TDU. Dat de wagen bijvoorbeeld afslaat bij het te snel op laten komen van de koppeling e.d. Lijkt me namelijk erg gave functie 8)
Dat is met het afslaan, ik had het zelf ook toen ik clutch gebruikte op een knop. hahaha, hij slaat dus af wanneer je de koppeling niet goed gebruikt.

EDIT : Ik ga ook een G25 kopen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Ik gebruik de koppeling weleens (met G25 dus). Als je hem in de 1e versnelling in 1x laat opkomen zonder gas te geven slaat hij idd af. Geef je wat gas dan gaat de auto wat schokkend vooruit maar zal niet zo gauw afslaan.

Laat je hem uitrollen in een versnelling dan zal ie ook afslaan als ie onder de 800 - 1000rpm komt.

Je kan ook in beperkte mate de koppeling laten slippen. Zit uiteraard geen gevoel bij dus het benaderd niet het gevoel van een 'echte' koppeling, maar het werkt wel.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
rCk schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:19:
Héy jongens,

Ik en theedoek van de VMACNL-Club hebben een Driftfilmpje gemaakt. Het is een beetje aan de korte kant maar goed voorproefje van wat er later zal komen!!
Download link is hier : http://tdu.wassi.nl/VMACNL%20Drifting%202.avi
Have FUN!

EDiT: Ben ik even vergeten te zeggen, ik ben ThroNiX.RvS ;) Ik rijd met die witte mustang GTR. Dus ik ben kinda the drifter :p
Gaaf filmpje man! _/-\o_

Leuke camera hoeken en dat team driften ging wel :P

Als je weer een filmpje gaat maken, lijkt het me wel leuk als ik ook mee kan doen (ik kan wel relaxt driften op het circuit, TIP voor nieuw filmpje? ;) )

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

NickySantoro schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:04:
[...]

Gaaf filmpje man! _/-\o_

Leuke camera hoeken en dat team driften ging wel :P

Als je weer een filmpje gaat maken, lijkt het me wel leuk als ik ook mee kan doen (ik kan wel relaxt driften op het circuit, TIP voor nieuw filmpje? ;) )
Ty, nja voeg me toe op xfire : thronixx. Of op msn als je geen xfire gebruikt : strienie[at]hotmail[dot]com

En dat komt dan wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:46:
Ik vind het een beetje een slechte actie van mij.. maar ik doe het toch maar.. Ik zit namelijk met een supergroot probleem, want TDU doet het niet meer! :( :(

Toen ik vrijdagnacht om 2 uur aan het spelen was en mijn moeder boven kwam, heb ik snel op het standby-knopje op mijn pc gedrukt. Hierdoor was TDU niet goed afgesloten, toen ik de pc weer aan deed moest ik TDU control alt deleten, toen ik hem daarna weer wou doen deed hij het ineens niet meer? *-)

weet iemand hoe dit komt? Het probleem is dat er 'Saving.. Please wait' staat als ik echt wil gaan rijden(tijdens het laden dus). Het menu en de garage enzo doen het allemaal nog wel. Voordat ik deze fout had, had ik erg last van artifacts, dit was dan weer te verhelpen door de antialiasing te veranderen (maakte niet uit waarin).

het gaat om de beta 1.45!
@mclander: had jij ook een 7900GT? Meen naam ik van wel. Iig, ik heb dus nu ook sinds kort last van artifacts, maar ook in een ander spel heb ik ze een keer gehad. En sinds vandaag loopt mijn spel nog maar op 10 fps, terwijl ik niks aan de instellingen veranderd heb...
Ben dus erg aan t twijfelen of mijn kaart niet gewoon heen is.
Is wel jammer, want het spel zag er eindelijk weer uit zoals het moet, heb ik nu dit weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb net dit spel geïnstaleerd en het lijkt me een geweldig spel. Alleen iets stuit me tegen de borst: Het remmen. Is het alleen mogelijk om gelijk volle bak te remmen?

Ik speel gewoon met het toetsenbord.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Wokkel1982 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:04:
Ik heb net dit spel geïnstaleerd en het lijkt me een geweldig spel. Alleen iets stuit me tegen de borst: Het remmen. Is het alleen mogelijk om gelijk volle bak te remmen?

Als je op de A drukt, komt er een A.
Als je niet op de A drukt komt er geen A.
Halve A's gaan er niet uit je tobo komen hoor.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Wokkel1982 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:04:

Alvast bedankt.
Je speelt met een toetsenbord en vind het vreemd dat ze dan meteen vol remmen of volgas geven? Lijkt me normaal, als ze er een vertraging in zouden stoppen zou dat ook weer niet goed zijn... Je moet dit gewoon spelen met een analoge controller. Kan een gamepad zijn, joystick, stuurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rCk: Leuke filmpje! _/-\o_ Ik ga eens met die Jaguar E-type proberen ;)

@Wokkel1982: Knoppen betekent gelijk vol gas/vol rem. Is wel te doen hoor, het enige wat vervelend is is als je wilt optrekken in een klasse A bak, want je kunt niet echt geleidelijk gas geven met als gevolg dat je toeren vliegen gelijk in het rood. Dus het zou kunnen dat je driving aid aan moet zetten om je te helpen, anders lig je gelijk achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Thanks, Turbo.

Ik ben nu bezig met Ronny-V van de VMACNL club om een nieuw filmpje te maken, tot nu toe zitten erin : GT500, Shelby Daytona Coupe, Lambo Miura, Viper, GTR en ik dacht nog iets. Maar er zal meer komen, bijvoorbeeld nog wat italiaans erin... Misschien ook wat nederlands erin ;) Maar dat zie ik nog wel. Aangezien ik wel moet weten of de wagens lekker driften :p.

Maar zodra tie klaar is, dan krijgen jullie weer een berichtje hier met de dl-link. Hij word minimaal 5 minuten, dus iets langer jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Is er al bekend wanneer de eerste patch uitkomt?

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14
Wacky schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:15:
half juni.. ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wacky schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:15:
Kun jij tdu wel spelen met die pc. (P4 2.26 | 1024 MB | WD 80 GB | Maxtor 200 GB | GeForce 6200 512MB)

[ Voor 17% gewijzigd door feep op 11-06-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 15-09 13:00
kan wel maar ik denk dat ie op alles low nog moeite heeft

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk toch maar eens de moeite genomen om de millionair's race te doen, en hoewel het ontzettend bagger ging, toch nog binnen het uur gehaald. Ik kan me gewoon niet zolang op 1 ding concentreren, dat werkt niet. Daarna moest ik nog 1 race: de triumph challenge. Wat een klote ding was dat zeg. Ik had hem al tig keer geprobeerd, maar het ging voor geen meter. Uiteindelijk ging ik daarnet nog 1x proberen om even de naam te achterhalen van die race zodat ik hier om wat tips kon vragen, en wat denk je? Ineens rijd ik hem uit, met bijna 12 seconden over. Bizar.

Naja, ik doe geen online racing, dus ik heb nu de maximale 89% gehaald in het spel. Ben ik best tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
Ik ben ook bijna klaar met alles wat je offline kunt doen. Ik moet alleen nog iets van 17 vehicle transports doen en 600 km rijden om op een totaal van 5000 uit te komen.
Het spel begint me offline nu een beetje te vervelen, dus ik ga binnenkort eens kijken wat ik online allemaal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag het spel gehaald.
Jammer genoeg als ik bij de allereerste race aankom wil de race maar niet starten en blijft hij op het start scherm staan
Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:23:
Vandaag het spel gehaald.
Jammer genoeg als ik bij de allereerste race aankom wil de race maar niet starten en blijft hij op het start scherm staan
Iemand die hier een oplossing voor weet?
op "start" drukken?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe gedaan ;)
dan gebeurt er jammer genoeg nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

feep schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:22:
[...]

Kun jij tdu wel spelen met die pc. (P4 2.26 | 1024 MB | WD 80 GB | Maxtor 200 GB | GeForce 6200 512MB)
Ohw, dat is al weer een tijdje een Intel Core2Duo E600 met 2 gb ram en een GeForce 8600GT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:32:
[...]

hehe gedaan ;)
dan gebeurt er jammer genoeg nog niks
Spel even opnieuw installeren. Of had je dat al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:14:
[...]

Spel even opnieuw installeren. Of had je dat al geprobeerd? :)
ben ik op dit moment aan het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Laatst online: 03-09 16:20
dat probleem heb ik ook: je komt op de locatie van de eerste race en daar staat niemand...
alles houdt ook gelijk op. Spel hangt en alleen via de task manager kan je de zooi nog killen.

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit valt onder werving/spam

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

FiXeR, jij bent eigenlijk best wel zielig.

Eerst al proberen VMAC members te jatten, en nu hier ook. Please stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
rCk schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:42:
FiXeR, jij bent eigenlijk best wel zielig.

Eerst al proberen VMAC members te jatten, en nu hier ook. Please stop.
Inderdaad, het is al ****** up dat CyberOps het hierdoor compleet heeft gehad met TDU/Forum en daardoor zijn gewaardeerde werk niet meer kan/wil doen gezien zijn situatie.
Goed gedaan modje!

Btw Thronix, ik wist niet dat jij hier ook zit :), in het begin van dit topic hier ook wel actief geweest. Maar met de komst van VMAC niet meer.

Bullit_NL = Theedoek_NL :D

Binnekort weer wat drift filmpjes maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ik kreeg ingame een bericht van Atari, dat ze de komende dagen cdkeys gaan bannen van mensen die online hebben gecheat. Als ze hiermee klaar zijn gaan ze de patch releasen *O*

Zal tijd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Wahaha ! idd bannen die gasten, dat cheaten is 1 van de redenen dat ik het spel al minstens een maand niet meer heb aangeraakt.
Maar het zal je maar gebeuren dat je onterecht gebanned wordt :X
- En het is dus aanemelijk dat er deze maand nog een patch wordt gereleased..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
MEN-O schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:35:
Wahaha ! idd bannen die gasten, dat cheaten is 1 van de redenen dat ik het spel al minstens een maand niet meer heb aangeraakt.
Maar het zal je maar gebeuren dat je onterecht gebanned wordt :X
- En het is dus aanemelijk dat er deze maand nog een patch wordt gereleased..
Ik ben online nog nooit een cheater tegengekomen (in TDU dan :P). Wat deden ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan meot je eens kijken bij de 'Global rankings' als je een race gereden hebt. Daar worden snelheden/tijden gehaald die met een vliegtuig nog niet haalbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:45:
Hmm, dan meot je eens kijken bij de 'Global rankings' als je een race gereden hebt. Daar worden snelheden/tijden gehaald die met een vliegtuig nog niet haalbaar zijn ;)
Daar kijk ik idd nooit ;)

Ah, vandaar dat er stond dat al die tijden gereset zouden worden.. dat verklaart! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Precies, maar volgens mij zijn er ook money hacks etc in omloop. vind ik ook minder, omdat ik wel hard voor m'n dollars heb moeten werken ! inclusief de nodige savegame terror, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

bullitnl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Inderdaad, het is al ****** up dat CyberOps het hierdoor compleet heeft gehad met TDU/Forum en daardoor zijn gewaardeerde werk niet meer kan/wil doen gezien zijn situatie.

[...]

Goed gedaan modje!

Btw Thronix, ik wist niet dat jij hier ook zit :), in het begin van dit topic hier ook wel actief geweest. Maar met de komst van VMAC niet meer.

Bullit_NL = Theedoek_NL :D

Binnekort weer wat drift filmpjes maken :D
Hierdoor ben ik @ VMACNL gekomen TheeDoekie ;)
En ik heb vandaag een superbocht gevonden, ik ben dit weekend weg maar volgende week gaan we daar zeker recorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
rCk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:31:
[...]

Hierdoor ben ik @ VMACNL gekomen TheeDoekie ;)
En ik heb vandaag een superbocht gevonden, ik ben dit weekend weg maar volgende week gaan we daar zeker recorden ;)
Goed idee! Ik heb ook een aantal vette bochten gebookmarked en ook een paar vette routes. Komende week hoef ik niet te werken overdag, dus dan heb ik wel een aantal dagen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik wil deze graag gaan halen, maar ik heb 2 verschillende frontjes van hoesjes gezien. De ene is met de Lamborghini en GT40, de andere met een gele auto die ik niet zo kan herkennen, in de linker buitenspiegel zie ik een Lamborghini Gallardo en een motor. Weet iemand misschien of in deze spellen verschillen zitten? Alvast heel erg bedankt. (Heb hier trouwens lang naar gezocht, maar kan geen antwoord krijgen op de vraag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Nee geen verschillen. Er is maar een versie van het daadwerkelijke spel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Hoe zit het eigenlijk met die GoT race club? Ik speel deze game nu op mijn 360 en het lijkt me leuk om te joinen, alleen op VMACNL is de registratie uitgeschakeld? Wie moet ik toevoegen op Live om te joinen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Pfff, wat ik pas waardeloos vind is het racen op het circuit in Hardcore-mode... Allemaal van die gasten die tegen je willen racen terwijl ze in normal game modus zitten. Zo kan ik het ook :P En maar roepen dat ze zó geweldig zijn :P

Ben echt benieuwd naar de patch, wat er in zit :) En natuurlijk ook benieuwd naar de 2 nieuwe wagens!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Dat is net zoiets dat als je in een klasse G auto lekker aan het touren bent, komt er opeens iemand met een Ferrari Enzo en die gaat je dan uitdagen voor een instant challenge.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jeroen O schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:45:
Dat is net zoiets dat als je in een klasse G auto lekker aan het touren bent, komt er opeens iemand met een Ferrari Enzo en die gaat je dan uitdagen voor een instant challenge.
En het liefst nog voor een flink bedrag ook idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

SyS_ErroR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:30:
Ik kreeg ingame een bericht van Atari, dat ze de komende dagen cdkeys gaan bannen van mensen die online hebben gecheat. Als ze hiermee klaar zijn gaan ze de patch releasen *O*

Zal tijd worden...
Hebben gecheat?

Ik denk dat ze dan minimaal 50% van de mensen kunnen bannen dus dat gaan ze heus niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:46:
Ik denk dat ze dan minimaal 50% van de mensen kunnen bannen dus dat gaan ze heus niet doen?
Toch wel: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=61036

Probleem is dat dat dus gebeurt als de PC patch uit is. Dat is dus ergens tussen sint juttemis en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ook heel fijn dat je na 45 minuten in de Millionairs Challenge een "Connection Lost" te zien krijgt het spel reset naar het openingsscherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
zijn er al auto's beschikbaar voor de download ( pc )

??
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Anders lees je het topic even door :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
Valt het weghalen van bladeren, vogels etc. ook onder cheaten?
Dat is namelijk het engie wat ik doe, vindt die paar frames per seconden extra wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Lijkt me niet. Je veranderd daarbij iets op jou systeem. Zelfde als met het veranderen van wielen of motorgeluid... je verteld JOU game dat ie een andere texturefile of geluid moet gebruiken. Er is volgens mij niemand die dat kan tracen (en ook niemand die dat zou moeten wíllen tracen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
B-Buster schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:39:
Lijkt me niet. Je veranderd daarbij iets op jou systeem. Zelfde als met het veranderen van wielen of motorgeluid... je verteld JOU game dat ie een andere texturefile of geluid moet gebruiken. Er is volgens mij niemand die dat kan tracen (en ook niemand die dat zou moeten wíllen tracen).
Bij sommige online games wordt iets veranderen aan de clientside niet bepaald op prijs gesteld, hè ;)
PunkBuster enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
True, maar daar hebben we volgens mij geen last van bij TDU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Was met Quake al... pure server vereist dat alles aan beide kanten hetzelfde is, dus als dat soort extra's niet uitzetbaar zijn in de opties ben je al het haasje als je texturefiles bent wezen patchen. Sowieso is gamefiles patchen imho wat verdacht als je multiplayer gaat spelen.

Edit: ik begrijpvan de vorige pagina's dat de GoT race club nogal op zijn gat ligt ATM?

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 18-06-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja Rafe het gaat niet appeltje eitje bij VMACNL.

En sinds kort bij CS : Source ook met het command sv_pure 1... Maaaaaaaar daar komt bij iedereen met een aimbot die in de vorm van een .exe ofzo is kan alsnog cheaten (als hij nog vac proof is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met Freelancer was dat het heel gevoelig was als beide server en client niet hetzelfde waren. Er waren best veel mods voor gemaakt en als je op meerdere servers speelde dan moet je iedere keer je games folder verplaatsen.

Maar als Atari met een patch komen hebben ze zelf een probleem gecreerd, omdat spelers kunnen zowel met als zonder patch inloggen op de servers. En zo'n patch is meer dan alleen wat cosmetische aanpassingen. Tenzij het een voorwaarde wordt om alleen met de patch online te kunnen spelen natuurlijk wat ik me wel kan voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:31:
Mijn ervaring met Freelancer was dat het heel gevoelig was als beide server en client niet hetzelfde waren. Er waren best veel mods voor gemaakt en als je op meerdere servers speelde dan moet je iedere keer je games folder verplaatsen.
Helemaal niet : Je had/hebt gewoon een soort "Loader" voor Mods en dan kon je ze Loaden of Unloaden !! Best handig gemaakt :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:31:

Maar als Atari met een patch komen hebben ze zelf een probleem gecreerd, omdat spelers kunnen zowel met als zonder patch inloggen op de servers. En zo'n patch is meer dan alleen wat cosmetische aanpassingen. Tenzij het een voorwaarde wordt om alleen met de patch online te kunnen spelen natuurlijk wat ik me wel kan voorstellen.
Ga daar maar wel vanuit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:50:
[...]

Toch wel: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=61036

Probleem is dat dat dus gebeurt als de PC patch uit is. Dat is dus ergens tussen sint juttemis en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen. ;)
Toch niet, met wat races je boost indrukken heeft geen effect, echter als je dus je geld en / of je kledingbonnen zou 'cheaten' dan weer wel, dus ook echte aanpassingen aant spel doen die niet mogen.. Dus meer bij de serieuze cheats wordt er ingegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nero355: De FL Mod Manager was inderdaad wel handig, maar sommige extensies hadden ook afhankelijkheden onderling. Ik had kennissen die last hadden dat sommige delen niet netjes opgeruimd werden tijdens het omschakelen, met als gevolg dat bijvoorbeeld een vanilla server hun uitgooide. Ik nam de risico niet en hield mijn "vanilla" en gemodificeerde folders uit elkaar, vandaar.

Even on-topic, heeft iemand iets meer nieuws over dat verhaal van een mogelijke opvolger van TDU? Ik las ergens dat er vacaturen waren in Frankrijk voor de TDU team in de motion capture afdeling, dus lijkt mij meer dan alleen een patch uitbrengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:41
Ik heb even een vraagje ik ben nu het hele forum aant doorlezen want ik heb het een poosje niet zo goed gevolgd;) op pagina 2 zie ik een hoop reacties staan over het starten van je eigen server. Maar ik wil weten of je in de game wel een lan conectie can aanleggen anders heb ik nog wel iets voor jullie (ik ben van plan de game ook te gaan kopen alleen moet eerst een nieuwe pc aanschaffen)

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:58:
Toch niet, met wat races je boost indrukken heeft geen effect, echter als je dus je geld en / of je kledingbonnen zou 'cheaten' dan weer wel, dus ook echte aanpassingen aant spel doen die niet mogen.. Dus meer bij de serieuze cheats wordt er ingegrepen.
Euh? Reageer je nu op de verkeerde? De vraag was: worden cheaters gebanned? Jij zegt: dat gaan ze heus niet doen, want dan moeten ze heel veel mensen bannen. In de link die ik postte staat gewoon duidelijk een Atari statement dat ze gaan bannen. Dus: toch wel. Ik heb het niet gehad over welke redenen ze zullen aangrijpen om te bannen, maar bannen gaan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Euh? Reageer je nu op de verkeerde? De vraag was: worden cheaters gebanned? Jij zegt: dat gaan ze heus niet doen, want dan moeten ze heel veel mensen bannen. In de link die ik postte staat gewoon duidelijk een Atari statement dat ze gaan bannen. Dus: toch wel. Ik heb het niet gehad over welke redenen ze zullen aangrijpen om te bannen, maar bannen gaan ze.
En terecht dat ze gaan bannen ook! Ik speel nu een goeie drie dagen (online) en kom steeds meer races tegen waar de topscore ver buiten de realiteit vallen. 2KM+ binnen 30 sec enzo |:(

Het racen met anderen online valt me een beetje tegen in de freeridemode maar misschien is het een kwestie van wennen ofzo. Er zitten wel ontzettend veel gafe functies in, maar met 6 of 7 personen max is dat gewoon een beetje jammer. Ook moet je wanneer je met iemand aan `t racen bent diegene gelijk locken want voor je het weet is ie weer van je scherm verdwenen om `m nooit meer terug te vinden.

In drie dagen alweer mijn 1000 miles achivement gehaald, dus ben alweer aardig uptempo :9

Cya on the highway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gamer1009: Bij het aanmaken van een profiel in TDU geef je op dat moment aan als je offline of online (LAN connectie) wilt spelen. Bij het online spelen kom je op de TDU servers van Gamespy terecht. Je moet ook een Gamespy account aanmaken om online te kunnen spelen. Zo ver ik weet is er geen mogelijkheid om je eigen TDU server te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Onno b schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:22:En terecht dat ze gaan bannen ook! Ik speel nu een goeie drie dagen (online) en kom steeds meer races tegen waar de topscore ver buiten de realiteit vallen. 2KM+ binnen 30 sec enzo |:(
Dat kan me niet zoveel schelen. Wat veel erger is mensen die al vertrekken voordat jij kan vertrekken of verkeer eruit hebben gesloopt zodat ze constant warpen :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

nero355 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:38:
[...]

Dat kan me niet zoveel schelen. Wat veel erger is mensen die al vertrekken voordat jij kan vertrekken of verkeer eruit hebben gesloopt zodat ze constant warpen :/
Hmm dat klink als een serieuze bron van ergenis idd. Gelukkig ben ik het nog niet tegengekomen, maar één ding staat vast -> laat maar snel komen die patch en kick die cheaters maar lekker naar hun eigen offline gamepjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:27:
@Gamer1009: Bij het aanmaken van een profiel in TDU geef je op dat moment aan als je offline of online (LAN connectie) wilt spelen. Bij het online spelen kom je op de TDU servers van Gamespy terecht. Je moet ook een Gamespy account aanmaken om online te kunnen spelen. Zo ver ik weet is er geen mogelijkheid om je eigen TDU server te hosten.
Maar ik heb een programma laatst op internet gevonden;) hamachi, dan kan je een virtueele lanbrug aanlegen over het internet heen;) dan heb je geen server maar gewoon een lanconnectie en ik wist niet of je dat dan ook kon;) vandaar de vraag

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb een programma laatst op internet gevonden;) hamachi, dan kan je een virtueele lanbrug aanlegen over het internet heen;) dan heb je geen server maar gewoon een lanconnectie en ik wist niet of je dat dan ook kon;) vandaar de vraag
Dat programma klinkt als een soort VPN voor games met LAN support. Ik denk wat jij wilt is een-tegen-een spelen over een LAN? Volgens mij kan dat niet met TDU. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Heeft iemand misschien hier een oplossing voor

[PC]Testdrive Unlimited draait niet soepel

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:
[...]

Dat programma klinkt als een soort VPN voor games met LAN support. Ik denk wat jij wilt is een-tegen-een spelen over een LAN? Volgens mij kan dat niet met TDU. ;(
Nee, Hamachi is inderdaad een VPN, dus een LAN spel over Internet kunnen spelen. Volgens mij willen we het juist andersom: een eigen server op een LAN hebben ofzo. Maar dat kan niet. Of in ieder geval, aan Hamachi heb je niks.

Verder is Hamachi onderwijs vet, met patch 1.15 goede LAN support in StarCraft en via Hamachi met vrienden leuke LAN spellen spelen :D

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Modbreak:Dit hoort dus absoluut niet in dit topic thuis :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 21-06-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08:58
* Crash heeft even een paar reacties uit het zicht gehaald om andere reacties te voorkomen. Graag ontopic weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontopic : we zijn al de 21ste vandaag en nog altijd geen patch te bekennen ? -O-
In order to give players the high quality of experience they expect, the Test Drive Unlimited PC patch will be released in mid-June following further testing to ensure the complete stability of the code.

As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
Vind dat hij zo stilaan toch wel eens mag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Net ff veel te veel geld uitgegeven aan een irtracker pro 4 met clip, maar volgens mij gaat dat icm met mijn beamer een unieke spelervaring opleveren. Wanneer die er is laat ik uiteraard weten hoe dat bevalt enzo :)
Ga eens checken of die patch al ergens te bekennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ach ja van mij mag de pathc ook stilletjes aan komen.
En mijn salaris ook :D Ik ga namelijk zodra ik mn salaris heb een G25 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08:58
Modbreak:Blijkbaar snappen een aantal mensen niet wat ik hier zei. Posts / verwijten / discussie over een 'TDU GoT club' horen _niet_ in dit topic thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
reken er maar op dat de patch een maand ofzo later komt , altijd hetzelfde gedonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan er niet meer tegen wil weer online wil gewoon in die RS4 blazen man wat is dat voor een bak.
wanneer komt die !@#$%^&* patch uit we zijn bijna in julie !@#$%^&* :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:16:
ik kan er niet meer tegen wil weer online wil gewoon in die RS4 blazen man wat is dat voor een bak.
wanneer komt die !@#$%^&* patch uit we zijn bijna in julie !@#$%^&* :( :( :( :( :(
Vorige week kwam er een mailtje in je News dat het binnen een paar weken was, waar maak je je druk om. Of gaat je leven om TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
rCk schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 00:00:
[...]

Vorige week kwam er een mailtje in je News dat het binnen een paar weken was, waar maak je je druk om. Of gaat je leven om TDU?
Nee, dat niet..

Maar ik voel me toch behoorlijk genept door Atari.. je verwacht dat je niet voor niets netjes bugs hebt gereport bij de beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Ik heb een vraag en hier gezocht maar kon niks vinden...

Ik heb nu 3 auto's, 1 motor en 2 huizen. Nu kan in de garaga via List mijn auto's wel omwisselen in de garage, maar hoe krijg ik mijn auto's in dat andere huis? Ik kan er wel met een auto heenrijden, dan staat ie er...maar ik wil ze zeg maar verdeeld hebben. Kan dit?

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-06-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Vos schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:53:
Ik heb een vraag en hier gezocht maar kon niks vinden...

Ik heb nu 3 auto's, 1 motor en 2 huizen. Nu kan in de garaga via List mijn auto's wel omwisselen in de garage, maar hoe krijg ik mijn auto's in dat andere huis? Ik kan er wel met een auto heenrijden, dan staat ie er...maar ik wil ze zeg maar verdeeld hebben. Kan dit?
Nee, dat kan niet. Het hele sorteersysteem van TDU is eigenlijk crap -O-

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Je kan via die list functie ook auto's naar andere huizen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

ride277 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:29:
[...]
B-Buster schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:54:
Je kan via die list functie ook auto's naar andere huizen verplaatsen.
Wel of niet? :p Hoe doe je dit dan B-Buster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat wil ik ook wel weten, want mij is het nog nooit gelukt om auto's te verplaatsen.

Hoe zit het eigenlijk als je een huis vol met auto's verkoopt? Ben je die auto's dan kwijt, of verplaatst hij die naar een andere garage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Je kan het niet kiezen, je kunt ze hooguit switchen met een adnere auto, dus bijv. alle mercedessen in de ene verwisselen voor alle aston martins in de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Mja als je huis vol is zal je een auto moeten verwisselen, maar dat lijkt me logisch. Verder kan je gewoon alles heen en weer smijten in die list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nou dat is mij nog nooit gelukt.

Pasgeleden moest ik voor een evenement een heleboel auto's kopen. Tevens had ik een nieuw huis gekocht om al die auto's netjes naast elkaar te parkeren.

Maar het lukte me niet om al die nieuwe auto's in die nieuwe garage te krijgen, omdat ie eerst al je oude garages gaat vullen.
Je kan wel naar een huis toegaan via de garage en dan een auto naar de nieuwe garage rijden, maar dan blijkt ie een andere auto uit je nieuwe garage weer naar een oude garage verplaatst te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:29:
[...]

Het werkt inderdaad niet fijn. Maar denk dat het komt omdat het eigenlijk een console port is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben nu zelf ook een paar weekjes onderweg, en ben op 42 %,
millionai race gewonnen met en motor, dit gaat makkelijk, in een keerin 50 minuten.

2 huizen (8 + 4) met 11 auto's en 1 motor.
nu ben ik de boel volledig aan het verkennen om een extra huis te krijgen, (98 %)
dan kan ik weer verder zonder geld te verspelen door eerst een nieuw huis te kopen,

Ik vraag me alleen af of je het secret gedeelte niet nodig hebt om alles te discoveren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Topicstart beetje upgedate, het programmaatje om je savegame elke x minuten te backuppen is verbeterd door Liquid_T_NL en werkt nu beter.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je hebt een kleine marge bij het verkennen van alle wegen. Dus als je het circuit nog niet op kan, dan is dat geen probleem.

Toen ik zelf alle wegen aan het verkennen was, was ik ook nog geen champion. Op een gegeven moment kreeg ik in het scherm dat ik alle wegen had bereden, terwijl ik nog een paar wegen te gaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jeroen O schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:11:
Je hebt een kleine marge bij het verkennen van alle wegen. Dus als je het circuit nog niet op kan, dan is dat geen probleem.

Toen ik zelf alle wegen aan het verkennen was, was ik ook nog geen champion. Op een gegeven moment kreeg ik in het scherm dat ik alle wegen had bereden, terwijl ik nog een paar wegen te gaan had.
Zojuist behaalt :)

kan nu weer auto's kopen , dacht dat je er 10 kwijt kon in het nieuwe huis.

Even de auto's aanschaffen die nodig zijn om de vrouwtjes te vervoeren en we kunnen hem uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je kan er 10 auto's in kwijt inderdaad. Het enige nadeel van het huis is dat het zo vreselijk afgelegen ligt. Als je even een auto nodig hebt die daar geparkeerd staat, ben je een uur aan het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Jeroen O schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:25:
Je kan er 10 auto's in kwijt inderdaad. Het enige nadeel van het huis is dat het zo vreselijk afgelegen ligt. Als je even een auto nodig hebt die daar geparkeerd staat, ben je een uur aan het rijden.
Als je zo'n auto nodig hebt, dan ga je toch vanuit huis X naar Garage -> List en kies je de auto die je wilt? Of je teleporteert jezelf er naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja maar dat teleporten vindt ik niet realistisch. Ik wil alles gewoon rijden. Dat je dan soms een tijdje bezig bent met heen en weer rijden, dat neem ik dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen O schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:44:
Ja maar dat teleporten vindt ik niet realistisch. Ik wil alles gewoon rijden. Dat je dan soms een tijdje bezig bent met heen en weer rijden, dat neem ik dan maar voor lief.
Heh, er komt vast wel een moment dat je dat ontzettend zat bent. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.