[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Helas krijg ik 'm hier niet aan de paart op de PC. Vista 64 en nVidia 7900GT. Al meerdere drivers geprobeerd, maar geregeld valt de framerate enorm omlaag en na een tijdje verschijnen er allemaal hallucinerende strepen en kleuren in beeld. Bij de beta nergens last van, dus ik betwijfel of het aan de installatie ligt. Hopen dat er snel een petsj komt, want ik moet er ook asap een review over schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de teller mischien ?

had ik ook bij de CLS55 amg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Schijnt een bugje te zijn. Overigens had ik ook een bug gevonden; Ik heb een Maserati GranSport, en het rechtervoorwiel draait de verkeerde kant op. Alleen het rechtervoorwiel 8)7 (dus die aan de passagierskant)

En de teller in de gerenderde cockpit van de A6, loopt op hetzelfde tempo door, waardoor de wijzer bij 180 km/h iets van 300 aanwijst of zo ;)

[ Voor 25% gewijzigd door davidsmit op 23-03-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij een ford gt is de km teller ook niet helemaal goed. Hij gaat maar tot 260 terwijl hij ver over de 300 gaat (330 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:51:
[...]

Bij een ford gt is de km teller ook niet helemaal goed. Hij gaat maar tot 260 terwijl hij ver over de 300 gaat (330 ofzo)
Of bij de Saleen S7, of bij de Ford Mustang, of bij of bij of bij noem maar op. Ook doen dingen als lampjes die weergeven dat je moet schakelen, of de rpmbalk bij de kawasaki ninja, of bij de mclarens noem maar op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:52:
Zit net ff die screenshots te checken op de officiele TDU site, onder de PC versie, maar ligt het nou aan mij of zijn die screenshots gefotosoept? Ik kreeg zelfs met mn 7900GT TOP met alles op max @1600x1200 geen graphics zoals je kan zien in die plaatjes...
hoeveel fps haal jij met die instellingen? ik doe namelijk met 1280x1024, 4x aa, high tussen de 25 en 40 fps. wel op vista.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Toch vind ik dat BMW de grote afwezige is in het spel.
Een M3, M5 of/en een M6 (cabrio of niet) zouden er ook niet in misstaan hebben.
En bij de klassiekers de BMW M1

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Edwin van Cleef schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:
echt wel!!!!

en zo zou het moeten klinken

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=43322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:
Er zit wel een auto met een bmw motor in. De mclaren f1.

Ik heb liever een bugatti veyron er in. bmw's kunnen me gestolen worden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Henkus schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:31:
Spelen jullie vaak online of meer de off-line challenges. Ik heb het spel nl. offline bijna helemaal uitgespeeld en vraag me af of het on-line gedeelte de moeite waard is om het spel aan te schaffen en weer helemaal opnieuw te beginnen.
Hoe bedoel je, online en dan opnieuw beginnen?
Bij dit spel lopen online en offline door elkaar, je hebt gewoon al je auto's en huizen als je online gaat.
Je kan wanneer je online bent, ook gewoon je single player dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
feep schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:55:
[...]

Dat vind ik weer iets te veel van het goede om 3 miljoen neer te leggen voor redelijk slechte auto maar wel met een super geluid. Koop ik liever een paar goedkopere.
Ik weet het, maar het is de enige auto die ik nog moet hebben, dan heb ik ze allemaal.
Heb ondertussen genoeg gespaard dus ik heb m gereserveerd.
Wel een gedoe overigens om die 4 Saleens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:51:
[...]

Nee hoor, ik ga s kijken of jullie deze echt niet kennen;
standaard 806 pk en topsnelheid 395km\pu
getuned 1047 pk en 434 km\pu en je moet m gewoon kopen
Het is dus de Saleen CCR en die stond niet in het exel-overzicht
( net als de Saleen D klasse S281 supercharged coupe en
de Saleen C klasse S281extreme coupe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Hoe bedoel je, online en dan opnieuw beginnen?
Bij dit spel lopen online en offline door elkaar, je hebt gewoon al je auto's en huizen als je online gaat.
Je kan wanneer je online bent, ook gewoon je single player dingen doen.
Wat hij zegt is dat ie het spel illegaal heeft en zich afvraagt of het _online_ gedeelte de moeite waard is om het spel voor te kopen.

Ik zou hem graag een schop onder z'n kont willen geven richting de winkel. Is na die 24" LCD en die G25 het geld op?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39
* Siluro schreeuwt een overwinningskreet
Ik weet dat dit topic er eigenlijk niet voor bedoeld is, maar ik heb al bij zoveel winkels "uitverkocht" te horen gekregen. Net eindelijk een winkel die er nog 2 heeft en er eentje apart heeft gelegd. Straks meteen halen.. Joy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou een echt fijne B-klasse auto? Ik krijg het gevoel dat een fully tuned Ferrari 575M Maranello (C-klasse) fijner is dan alle (tuned of niet) B-klasse auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk spel. Draait ook zeer soepel op 1280x1024 fsaax4 op mijn 6800gs

Ziet er ook mooi uit. Vanavond maar eens flink gaan racen, tot nu toe goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:26:
Wat is nou een echt fijne B-klasse auto? Ik krijg het gevoel dat een fully tuned Ferrari 575M Maranello (C-klasse) fijner is dan alle (tuned of niet) B-klasse auto's?
een ascari of een f430. Die maranello remt niet zo heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:35
De F430 vind ik wel lekker rijden. loopt met lvl3 tuned dacht ik 340km/h breekt niet snel uit, remt goed.

Klinkt goed en ziet er goed uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
fsfikke schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Wat hij zegt is dat ie het spel illegaal heeft en zich afvraagt of het _online_ gedeelte de moeite waard is om het spel voor te kopen.

Ik zou hem graag een schop onder z'n kont willen geven richting de winkel. Is na die 24" LCD en die G25 het geld op?
aha, illegaal....kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Als jullie rijden, welke camerastand gebruiken jullie dan? ik rijd het liefst zoals in het echt, dus gewoon vanachter het stuur maar dan is het zicht zo beperkt. Anders rijd met de camera vlak achter de auto aan. Dat is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Giel schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:38:
Als jullie rijden, welke camerastand gebruiken jullie dan? ik rijd het liefst zoals in het echt, dus gewoon vanachter het stuur maar dan is het zicht zo beperkt. Anders rijd met de camera vlak achter de auto aan. Dat is ook wel leuk.
Ik rij helemaal vooraan zodat je die 2 tellers hebt. Vind ik het lekkerste rijden en heb je meer fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij meestal met de 2 tellers in beeld, dus voorop de bumper oid. Het grootste voordeel vind ik dat het ontwijken van verkeer me zo erg goed afgaat, maar misschien nog wel beter, het spel lijkt ook beter te draaien als het de eigen auto niet hoeft te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

achter de auto kan je het verkeer het beste zien maar bumper cam is wel de fijnste ja, meeste fps ook, en gevoel van snelheid ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:17
Nou ik heb een Logitech MOMO stuurtje. Ik vind de camera in de auto wel gaaf, maar omdat je met die camerastand je stuur op het scherm ziet vind ik het net niet 'echt', want je hebt namelijk zelf al een stuur in je handen. Ik rij altijd met 1 camera verder, die als het ware op de motorkap. Die vind ik voor met een stuur rijden het meest realistisch: je ziet immers je motorkap ook als je in een auto zit. De bumpercam vind ik wat flauw, ik weet niet waarom.

Overigens heb ik het idee dat de textures in de verte heel erg snel vaag worden, of dat de AF erg slecht is. Je kan iets verder in de verte vaak de lijnen op de weg al niet goed meer zien. Als je met 300 km/h over een weg rijd vind ik het extreem moeilijk om te zien waar de weg naar toe loop.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik wil tdu ook hebben voor op de xbox360, niemand die hem hier wil ruilen tegen saints row of een ander leuk spel

tdu lijkt me geweldig, maar om er 60 euro voor te dokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Woei, eindelijk zonder dvd spelen :)
Gelukkig, blijft me schijfje tenminste heel... Ele keer erin/uit word hij ook niet beter op :)

Gister ff die mini around the island gedaan, 150K gewonnen. Iets van 57 KM waar je 20 min voor had. Ik was met 17 min al klaar :) Lekker in me F430 lvl 3 :)

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 23-03-2007 17:14 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind de Maranello ook wel erg lekker rijden, al heeft deze wel als nadeel dat de remmen slecht zijn en dat de achterkant soms toch net iets te snel uitbreekt. Van de B auto's vind ik de Ford GT wel lekker rijden, die glijdt net als de Maranello lekker door bochten heen. De Ferrari F430 vind ik iets te zenuwachtig sturen en de meeste andere B auto's komen voor sommige races gewoon topsnelheid tekort. Voor races waar topsnelheid niet zo belangrijk is (bergweggetjes en haarspeldbochten) is de Caterham weer erg goed.
Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:48:
Het is dus de Saleen CCR en die stond niet in het exel-overzicht
( net als de Saleen D klasse S281 supercharged coupe en
de Saleen C klasse S281extreme coupe)
Saleen CCR? :? Is die dan nog sneller dan een Pagani Enzo en een McLaren Murciélago?
8)7

[ Voor 18% gewijzigd door evEndzhar op 23-03-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Luuk1983 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:07:
[...]

Nou ik heb een Logitech MOMO stuurtje. Ik vind de camera in de auto wel gaaf, maar omdat je met die camerastand je stuur op het scherm ziet vind ik het net niet 'echt', want je hebt namelijk zelf al een stuur in je handen. Ik rij altijd met 1 camera verder, die als het ware op de motorkap. Die vind ik voor met een stuur rijden het meest realistisch: je ziet immers je motorkap ook als je in een auto zit. De bumpercam vind ik wat flauw, ik weet niet waarom.

Overigens heb ik het idee dat de textures in de verte heel erg snel vaag worden, of dat de AF erg slecht is. Je kan iets verder in de verte vaak de lijnen op de weg al niet goed meer zien. Als je met 300 km/h over een weg rijd vind ik het extreem moeilijk om te zien waar de weg naar toe loop.
Is in het echt ook hoor...wordt alles een beetje "streperig" :P
R-B schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:12:
Woei, eindelijk zonder dvd spelen :)
Gelukkig, blijft me schijfje tenminste heel... Ele keer erin/uit word hij ook niet beter op :)

Gister ff die mini around the island gedaan, 150K gewonnen. Iets van 57 KM waar je 20 min voor had. Ik was met 17 min al klaar :) Lekker in me F430 lvl 3 :)
En waar bevind die mini isle run zich ?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
fsfikke schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Hier moet ik gewoon even op reageren:

-Allereerst: Degene die meestal zo hard van leer trekken over illegaal gebruik, hebben zelf meestal de grootse collectie illegale spellen.

-Ten tweede : Zo gaan we hier op GOT niet met elkaar om

-Ik koop zowat alle spellen als ze de moeite waard zijn. Ik vind dat TDU ook zo'n spel is, dat het gewoon verdient om gekocht te worden.

-Ja ik heb de illegale versie. Deze was eerder en direct te verkrijgen en ik ben zeker niet de enige tweaker die een illegale versie heeft. Als je echter goed tussen de regels doorleest, lees je ook dat ik van plan om deze game te kopen.

-Op dit moment is het spel bij alle winkels in ons dorp uitverkocht.

-Mijn concrete vraag was namelijk, zonder gezijk aan mijn kop te krijgen:

Ik heb nu een off-line profiel. Als ik dat wijzig in een on-line profiel, moet ik geheel opnieuw beginnen. Zijn de on-line races en het hele online club gebeuren echt de moeite waard of doen de meeste tweakers hier vooral de "off-line" challenges uit TDU.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evEndzhar schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:21:

Saleen CCR? :? Is die dan nog sneller dan een Pagani Enzo en een McLaren Murciélago?
8)7
Saleen CCR bestaat niet. Ik denk dat er wat verwarring ontstaat met de Koenigsegg CCR. Saleen's topmodel is dus de S7 (TT of Twin-Turbo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ETM schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:40:
[...]

Is in het echt ook hoor...wordt alles een beetje "streperig" :P

[...]

En waar bevind die mini isle run zich ?
Pffew, geen idee eigenlijk. Kwam hem gewoon tegen tijdens rondcrossen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Henkus schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:47:
[...]

Hier moet ik gewoon even op reageren:

-Allereerst: Degene die meestal zo hard van leer trekken over illegaal gebruik, hebben zelf meestal de grootse collectie illegale spellen.
Je mag mij niet verwijten dat ik illegaal bezig ben omdat mensen die dat zeggen zelf illegaal zijn :?
En behalve dat wil ik je graag uitnodigen om mijn collectie orginele games te bekijken. (ookal is die niet zo actueel aangezien ik behalve TDU alleen PokerStarts speel ;) )
-Ten tweede : Zo gaan we hier op GOT niet met elkaar om
Zo gaan we niet met elkaar om? Ik leg Ferry33 in wat minder bedekte termen uit wat jij je afvraagt. Die opmerking daar achteraan was misschien niet nodig maar kan je met een knipoog lezen. Dat ik die smiley niet geplaatst heb is omdat het niet voor de volle 100% alleen een grapje is.
Als mijn opmerking helemaal uit de lucht gegrepen is, totaal onterecht is en uitermate aanstootgevend is kan je me dat altijd zeggen dmv een mailtje of DM. (anders kan je ook een TR aanmaken zodat iemand met het goede kleurtje mij indien nodig aan kan spreken)
-Ik koop zowat alle spellen als ze de moeite waard zijn. Ik vind dat TDU ook zo'n spel is, dat het gewoon verdient om gekocht te worden.
-Ja ik heb de illegale versie. Deze was eerder en direct te verkrijgen en ik ben zeker niet de enige tweaker die een illegale versie heeft.
'Maar meester, Jantje keek ook af! Dan mag ik het toch ook wel?'
Nederland was het eerste land waar dit spel te krijgen was en dezelfde dag lagen in elke Bart Smit een stuk of tien exemplaren. Met pre-orderen had je hem ook zonder problemen kunnen krijgen.
Als je echter goed tussen de regels doorleest, lees je ook dat ik van plan om deze game te kopen.
Als ik je post lees zie ik alleen dat je de illegale versie hebt, dat je die leuk vind en dat je je nu afvraagt of je nog wel de echte versie moet gaan kopen.
-Op dit moment is het spel bij alle winkels in ons dorp uitverkocht.
Daar zijn genoeg andere manieren voor.
-Mijn concrete vraag was namelijk, zonder gezijk aan mijn kop te krijgen:

Ik heb nu een off-line profiel. Als ik dat wijzig in een on-line profiel, moet ik geheel opnieuw beginnen. Zijn de on-line races en het hele online club gebeuren echt de moeite waard of doen de meeste tweakers hier vooral de "off-line" challenges uit TDU.
Dus mensen voor zeikerds uitmaken is wel hoe we met elkaar omgaan?
Behalve dat heb ik nog steeds alleen jouw post gesimplificeerd voor Ferry33. Volgens mij was deze zin uit m'n post dan ook een goede samenvatting van jouw post:
'Wat hij zegt is dat ie het spel illegaal heeft en zich afvraagt of het _online_ gedeelte de moeite waard' is om het spel voor te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 23-03-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me nomineert fsfikke voor de langste off-topic flame-reactie post in de TDU topics :)

On-topic: Hoe hou je zo'n race 20-40 minuten vol zeg. Ik moet nu al soms hand wisselen. Ik heb dan wel geen stuur, maar mijn bureau+stoel zijn erg RSI betendig. Ik krijg alleen bij dit spel met die lange races last van me vingers, jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Dit topic is niet bedoeld voor tech support ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 23-03-2007 19:31 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^ :)

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 23-03-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Zie Crash in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..." :)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 23-03-2007 19:32 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
psst, volgens mij wordt dat hier niet gewaardeerd ;) heb er geen ervaring mee overigens (een van de weinige games :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
nick_haak schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:57:
psst, volgens mij wordt dat hier niet gewaardeerd ;) heb er geen ervaring mee overigens (een van de weinige games :P)
Waarom? Ik heb er gewoon voor betaald maar zie niet in waarom ik geen gekraakte versie mag gebruiken om de DVD zo heel mogelijk te houden (en de herrie van de dvd speler niet aan te hoeven horen). Ik vraag ook geen support van Atari hiervoor, ik drop hier gewoon een simpele question of iemand het probleem heeft gezien :)

Het heeft mijn inziens nog steeds 100% met de game zelf te maken. Ik request helemaal niks dus "illegaal" is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Wanneer rijd de GoT (x360) Club nu eens races, ik wil ace worden, ik hoef zo'n beetje alleen nog de club races te doen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Sluuut schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:05:
[...]

Waarom? Ik heb er gewoon voor betaald maar zie niet in waarom ik geen gekraakte versie mag gebruiken om de DVD zo heel mogelijk te houden (en de herrie van de dvd speler niet aan te hoeven horen). Ik vraag ook geen support van Atari hiervoor, ik drop hier gewoon een simpele question of iemand het probleem heeft gezien :)

Het heeft mijn inziens nog steeds 100% met de game zelf te maken. Ik request helemaal niks dus "illegaal" is het ook niet.
Dat kan wel zo zijn, maar hier op GoT supporten we geen warez en willen we ook geen posts zien n.a.v. warezreleases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52

_Eend_

🌻🇺🇦

Henkus schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:09:
[...]

Absoluut een G25. Die gaat namelijk veel langer mee als een videokaart. Als je de snelste kaart nu koopt is ie over een jaar weer verouderd. De G25 blijft over een jaar nog steeds een top stuur.
De G25 icm TDU is gewoon echt kicken en voegt gameplay toe aan het spel. Een snellere videokaart voegt alleen iets meet FSAA en detail toe.
Tsja, ik ben een arme student he. Maar ik ga toch voor de G25. Je kunt er ook een hoop geld mee besparen. Het kan namelijk een paar rijlessen schelen ;)

edit: btw. weet iemand toevallig of de MediaMarkt de G25 op voorraad heeft, en wat ie kost?

[ Voor 7% gewijzigd door _Eend_ op 23-03-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
evEndzhar schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:21:
[...]

Ik vind de Maranello ook wel erg lekker rijden, al heeft deze wel als nadeel dat de remmen slecht zijn en dat de achterkant soms toch net iets te snel uitbreekt. Van de B auto's vind ik de Ford GT wel lekker rijden, die glijdt net als de Maranello lekker door bochten heen. De Ferrari F430 vind ik iets te zenuwachtig sturen en de meeste andere B auto's komen voor sommige races gewoon topsnelheid tekort. Voor races waar topsnelheid niet zo belangrijk is (bergweggetjes en haarspeldbochten) is de Caterham weer erg goed.

[...]

8)7
Het was overigens een Koenigsegg CCR
Is op topsnelheid wel beter, maar rijdt niet geweldig.
Wanneer er bochten in de race zitten ;) , is de enzo beter. De lambo rijdt fijner vind ik, maar de enzo is toch sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
_Eend_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:10:
[...]

Tsja, ik ben een arme student he. Maar ik ga toch voor de G25. Je kunt er ook een hoop geld mee besparen. Het kan namelijk een paar rijlessen schelen ;)

edit: btw. weet iemand toevallig of de MediaMarkt de G25 op voorraad heeft, en wat ie kost?
Als je een arme student bent , koop hem dan 2e hands op markplaats voor 175 ofzo?

Anders www.azerty.nl / www.salland.be 210,- :)

Mediamarkt etc kost zoiets meestal rond de 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

of als de H-shifter, de koppeling je niet boeit (en je geen hekel hebt om af en toe potmetertjes in te smeren) voor 50 euro de Driving Force Pro

overigens de 'caterham' ontdekt, moest hem voor een klusje weg brengen maar god wat heeft dat ding van stationair tot 4k toeren een mooie brom :9~ , geluid vol open en heeerlijk genieten :)

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 23-03-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sluuut schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:34:
[...]

Als je een arme student bent , koop hem dan 2e hands op markplaats voor 175 ofzo?

Ik heb bij de Mediamarkt in Den Haag eens eentje uitgeprobeert. Was geen succes :P
Het ding was helemaal vergalt, maar de prijs was 299€ toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Sluuut schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:34:
[...]

Ik ben niet alleen arm, maar ook ongeduldig. Heb de komende week geen tijd voor TDU, dus als ik 'm bij een webshop/marktplaats koop moet ik nog 2 dagen wachten.. Het liefst heb ik 'm morgen al :P

Trouwens, op marktplaats staat er maar 1, en die is denk ik al verkocht.. En dat terwijl het eerst stikte van die dingen.. Maar dat was wel heel toevallig zo rond de release van TDU.

[ Voor 15% gewijzigd door _Eend_ op 23-03-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mierenneuken over de beginpost van dit topic (of hoe je het ook noemt), er staat bij de lijst met auto's ook: Audi RS4 Cabriolet. De auto op het plaatje, is echter een Audi S4 Cabriolet Moet dus even een R weg worden gehaald ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg heel vaak flikkerende en corrupte gfx, ik heb de drivers al geupdate maar het komt toch nog vaak voor. Verder wel tof spel maar wel buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! Ik heb vandaag m'n TrackIR 4 Pro (met de Clip) binnen gekregen! Het was even een half uurtje rommelen (dacht eerst dat het de miskoop van het jaar zou worden) maar uiteindelijk doet 'ie wat ik wil en het is GAAF! Super! Het is nu ECHT net alsof ik op Hawaii heb rondgereden nu! Schitterend! Ik heb gecruised door de bergen met al die haarspeldbochten en ik kon heel natuurlijk ver de apex in kijken: ik kon zelfs makkelijk naar beneden kijken naar de andere kant van de haastpeldbocht of er wat aankwam en TOCH raakte ik niet van de weg af! Op het laatst keek ik helemaal vanzelf heen en weer tijdens het rijden, bij inhalen, bij kruispunten, echt SCHITTEREND dit! Ik rij nu alleen nog maar met de incar view: vooral cabrio's zijn nu super! :) Lekker planes kijken als die over komen vliegen. ;) En ook alles om je heen: prachtig! Ja, als ik op volle snelheid helemaal naar links of rechts ga kijken, dan ga ik wel van de weg af, hoor, maar bij normaal gebruik werkt het super. Nooit gedacht eigenlijk: ik heb wel eens eerder, ook in andere games, geprobeerd te rijden terwijl ik rondkeek met de pijltjes of zo, maar dat is ECHT niet te vergelijken: dat gaat zo traag en nep: met de TrackIR gaat het zo ontzettend natuurlijk en simpel!

Al met al een echte aanrader (ik had 'm vooral gekocht voor FS X in de hoop dat het wat zou zijn voor TDU... en nou, dat is het!).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat buggy is echt erg Windows/PC afhankelijk. Ik heb hier echt totaal nergens last van. Nog geen bug tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:29:
Ik krijg heel vaak flikkerende en corrupte gfx, ik heb de drivers al geupdate maar het komt toch nog vaak voor. Verder wel tof spel maar wel buggy
Heb je je gpu overgeclockt?
Maakt niet uit of je temps goed zijn of niet.
Dit spel vind bij mij (op mn 2e comp) een overgeclockte kaart niet ok...
Heb het op mn mainPC nog niet getest.
Vreemd, vroeger had guildwars daar bijv ook last van, na een update was het weg....
:? Hoop hier ook, ik reed allemaal in gaten in de weg, de vogels gaven strepen en stukken land verdwenen zomaar :o :>
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:41:
WOW! Ik heb vandaag m'n TrackIR 4 Pro (met de Clip) binnen gekregen! Het was even een half uurtje rommelen (dacht eerst dat het de miskoop van het jaar zou worden) maar uiteindelijk doet 'ie wat ik wil en het is GAAF! Super! Het is nu ECHT net alsof ik op Hawaii heb rondgereden nu! Schitterend! Ik heb gecruised door de bergen met al die haarspeldbochten en ik kon heel natuurlijk ver de apex in kijken: ik kon zelfs makkelijk naar beneden kijken naar de andere kant van de haastpeldbocht of er wat aankwam en TOCH raakte ik niet van de weg af! Op het laatst keek ik helemaal vanzelf heen en weer tijdens het rijden, bij inhalen, bij kruispunten, echt SCHITTEREND dit! Ik rij nu alleen nog maar met de incar view: vooral cabrio's zijn nu super! :) Lekker planes kijken als die over komen vliegen. ;) En ook alles om je heen: prachtig! Ja, als ik op volle snelheid helemaal naar links of rechts ga kijken, dan ga ik wel van de weg af, hoor, maar bij normaal gebruik werkt het super. Nooit gedacht eigenlijk: ik heb wel eens eerder, ook in andere games, geprobeerd te rijden terwijl ik rondkeek met de pijltjes of zo, maar dat is ECHT niet te vergelijken: dat gaat zo traag en nep: met de TrackIR gaat het zo ontzettend natuurlijk en simpel!

Al met al een echte aanrader (ik had 'm vooral gekocht voor FS X in de hoop dat het wat zou zijn voor TDU... en nou, dat is het!).
De Track 4 wattes?
:?
Google:
http://www.simflight.nl/m...ews&file=article&sid=1860

* ixl85 is impressed...
werkt dit ook op FPS en RTS'en?
Dat is wel heeeeel vet... geef ons meer info (drivers, hoe werkt het? moet het spel er mee overweg kunnen?) en pics!
Misschien een vid als het mogelijk is...
Ow niet algeheel onbelangrijk, prijs en shop ;)

edit:
ow :/
http://shop.rightthing.nl...fo&cPath=1&products_id=84
Duur en geen fps'en... jammer

[ Voor 60% gewijzigd door ixl85 op 23-03-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je link is al oud. ;) Ik dacht dat de TrackIR wel algemeen bekend was...

Hier is de link naar de makers:

en hier kan je 'm kopen in Nederland kopen. Schrik niet van de prijs. Het IS erg duur, vind ik nog steeds, maar toch de moeite waard. Als je het geld hebt, natuurlijk... (Nogmaals, ik heb dus de optionele TrackClip erbij gekocht!)

TrackIR is perfect voor flightsims als FS X, maar ook andere meer combat flightsims. Ik zelf dacht dat het voor racen minder geschikt was (omdat ik wel eens rond heb gekeken met pijltjes, wat nooit lekker werkte), maar dat is me dus 100% meegevallen! Dus voor racers is het ook een mooi ding.
Voor fps begint het te komen. Er zijn nu enkele games waar je dankzij de TrackIR bijvoorbeeld je geweer op de tegenstander gericht kan houden (je mikt nog steeds met de muis en toetsen) maar tegelijkertijd opzij kan kijken of er nog ergens anders gevaar dreigt. Er komen vast nog meer interessante mogelijkheden. Op de eerstgenoemde site vind je links naar diverse demofilmpjes en natuurlijk alle andere info.

Het is trouwens wel jammer dat TDU niet alles 'axes' ondersteunt: je kan dus niet naar voren of naar achteren.

De game moet de TrackIR wel ondersteunen, alhoewel ik heb begrepen dat je op een of andere manier ook zelf de funcionaliteit kan toevoegen door de mouse-modus of zo over te nemen (of zo ;) ). Het werkt in ieder geval niet met alle games. Maar ja, ik vlieg en race voornamelijk, dus da's makkelijk.

Ik gebruik 'm onder Vista: simpelweg software installeren, ding aansluiten (USB) en gaan met die banaan. Het programma moet je opstarten voordat het spel gestart wordt: het blijft dus draaien op de achtergrond, maar ik heb daar geen negatieve effecten van gemerkt. Ik ben alleen maar positief! ;)

EDIT:
Niet al te hip maar wel interessant filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_AO0F5sLdVM

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
Ferry34 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:51:
[...]

Nee hoor, ik ga s kijken of jullie deze echt niet kennen;
standaard 806 pk en topsnelheid 395km\pu
getuned 1047 pk en 434 km\pu en je moet m gewoon kopen
OW, dat moet dan de Koenigsegg CCR zijn.
Ik weet alleen niet hoe ik daaraan kan komen, iemand een idee?

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:53:
[...]

Heb je je gpu overgeclockt?
Nee alles draait op stock snelheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:20:
[...]

Nee alles draait op stock snelheden
Ja maar je draait de <4-letterige> driverhack omdat je de illegale versie van het spel hebt :Z

@JvE: Hoe werkt dat precies dan? Als je omhoog kijkt kun je toch je scherm (en dus dat vliegtuig) niet meer zien? :> Vrij hoge sensitivity op die dingen dus :)

[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 23-03-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:22:
[...]

Ja maar je draait de <4-letterige> driverhack omdat je de illegale versie van het spel hebt :Z

@JvE: Hoe werkt dat precies dan? Als je omhoog kijkt kun je toch je scherm (en dus dat vliegtuig) niet meer zien? :>
en jij ruikt dat zeker met je neus????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:26:
[...]

en jij ruikt dat zeker met je neus????
Nee, ik heb de ervaring met deze, en andere games die dat nodig hadden. En ik ben niet de enige die door die driverhack problemen had (zie deel 5 iemand). Ook NFS: Carbon gaf deze kuren.

Ik ruik het dus niet, ik weet het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:28:
[...]

Nee, ik heb de ervaring met deze, en andere games die dat nodig hadden. En ik ben niet de enige die door die driverhack problemen had (zie deel 5 iemand). Ook NFS: Carbon gaf deze kuren.

Ik ruik het dus niet, ik weet het :+
ah ok :P morgen even naar de gameboer dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:22:
Vrij hoge sensitivity op die dingen dus :)
Inderdaad. Het is zelfs niet zo dat je helemaal vanuit je ooghoeken moet kijken of zo. Je kan zelf instellen in hoeverre je bewegingen versterkt worden. En ook hoe 'smooth' dat gebeurt. Ik dacht van tevoren dat het wel wat onnatuurlijk zou zijn (je gaat met je hoofd opzij om opzij te kijken maar blijft alsnog kijken naar het scherm), maar dat valt erg mee en je bent het zo gewend. Ik heb er vandaag hoogstens een uur of twee mee gespeeld en het gaat nu al vanzelf. Ook inzoomen, wat dus wel kan in FS X, gaat zonder dat je heel gespannen je nek moet draaien om maar de juiste view te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:37:
[...]

R E S P E C T, ik had eerder al gevraagd of er niet ergens zo'n overzicht was en voila, jij fixed 't ff. Super bedankt! _/-\o_

ps. tis een hoop werk, maar ik zou zelf liever de het 4 punten-systeem dat ze in het spel aanhouden toegevoegd zien.
kijk maar eens op deze zite, daar heb je het punten systeem, maar er staan geen getunede bij,
http://unlimitedtestdrive.tripod.com/id9.html

misschien als ik heel veel tijd over heb dat ik het toevoeg.

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 10:46
Iemand nog een tip om het geluid in winxp werkend te krijgen bij TDU ? Ik hoor namelijk niks behalve in vista maar ja dat loopt niet lekker..
Sound Acceleration heb ik al uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
* ixl85 is speechless :o

wauw...
Waarom kennen veel mensen dit niet? Waarom zijn er niet meer producten (goedkopere, buiten de wii om (zelfde soort systeem))
Dit moet echt groeien! Uber handig en fijn lijkt me het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35
haha bug ontdekt in het spel waardoor je 530km/h kan halen op de MV Agusta :D
Hier zijn de stappen:
1: Start de motor
2: Geef vol gas in neutraal
3: Druk opschakelen en motor uitzetten tegelijk in en bewonder het spektakel.

Je motor staat eigenlijk uit, maar gaat vol in de toeren en je haal 530km/h in zn 1 :P
495km/h

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
feep schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:51:
[...]

Enige Google navraag leert dat dit historisch correct is :) Evenals bij de Saleen, Mustang enzovoorts.

A6 is wel een foutje evenals die Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidsmit schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:29:
[...]

Enige Google navraag leert dat dit historisch correct is :) Evenals bij de Saleen, Mustang enzovoorts.

A6 is wel een foutje evenals die Mercedes.
Dat komt door dat tunen. De meeste van de auto's zijn allang getuned en zijn niet zo makkelijk nog sneller/beter te maken zoals dat in het spel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:43:
Dat buggy is echt erg Windows/PC afhankelijk. Ik heb hier echt totaal nergens last van. Nog geen bug tegengekomen.
Me neither, maar ik zit dan ook pas rond de 10 procent ofzo. (Wel SP btw, nog geen MP gespeeld).

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 24-03-2007 02:31 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 02:14:
[...]
Dat komt door dat tunen. De meeste van de auto's zijn allang getuned en zijn niet zo makkelijk nog sneller/beter te maken zoals dat in het spel gaat.
True, goed voorbeeld vind ik zelf altijd de M serie van BMW.
M3 is een en al power uit het blok, zonder turbo, intercooler of wat voor een rommel dan ook.
Afgesteld tot de max...
Al lijkt me dat je met chiptunen er nog wel wat uit zou moeten krijgen (aangezien auto's staan afgesteld voor de hele wereld (dus ook het zonnige afrika en het koude ijsland). Maar denk niet dat je dat verschil bij zo'n vermogen nog zou merken.

Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als je op zo'n blok (een andere auto die zijn kracht op de zelfde manier vervaardigd mag ook) toch een turbo+intercooler zou zetten...
Maargoed, het is natuurlijk wel leuker in een spel als je het nog even iets leuker kan maken.
Anders is de fun er zo snel af (kopen, klaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Inderdaad, maar die eenvoudige 3-stage tuning vind ik erg leuk op zich. Je hebt geen 100 verschillende dingen zoals bij NFS:U of zo. Wat ik op zich wel jammer vind is dat er alleen maar auto's zitten met veel pk's en die allemaal sneller dan 8 seconden op de 100 zitten (op de klassiekers na). Ik had ook graag wat meer voorwielaandrijvers gehad... Gewoon een eenvoudige 1.6 of zo. Oftewel, ik zou het gaaf vinden als mijn eigen auto er in zat ;) Dus iets normalere auto's had ik er bij ook wel leuk gevonden. Aan de andere kant van het spectrum mis ik wel een beetje de 1001 pk Veyron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

davidsmit schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:59:
Inderdaad, maar die eenvoudige 3-stage tuning vind ik erg leuk op zich. Je hebt geen 100 verschillende dingen zoals bij NFS:U of zo. Wat ik op zich wel jammer vind is dat er alleen maar auto's zitten met veel pk's en die allemaal sneller dan 8 seconden op de 100 zitten (op de klassiekers na). Ik had ook graag wat meer voorwielaandrijvers gehad... Gewoon een eenvoudige 1.6 of zo. Oftewel, ik zou het gaaf vinden als mijn eigen auto er in zat ;) Dus iets normalere auto's had ik er bij ook wel leuk gevonden. Aan de andere kant van het spectrum mis ik wel een beetje de 1001 pk Veyron...
Dat tunen vindt ik wel een beetje saai. Laat ze dan op z'n minst keuze maken uit verschillende merken van onderdelen. En omdat deze game toch niet realistisch is, waarom zit er geen level 4 tune in? Compleet met vleugels :P En ik zou de Bugatti EB110 en Veyron toch ook wel erg graag zien in TDU. Net als de Lamborghini Murcielago LP640 en LM2. Maar gelukkig zit er zo'n 'Download Content' knopje in. Dus wie weet ;)

Hoewel, wil je de Veyron eigenlijk wel hebben? Hoe hard zal ie gaan als je 'm naar level 3 tuned? :D

[ Voor 4% gewijzigd door _Eend_ op 24-03-2007 10:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Klinkt top! Beetje veel geld om hem voor 1 game te halen (wat het in mijn geval zou zijn), maar het klinkt wel alsof het TDU een nog betere ervaring maakt

-edit-
Gaat dus over de trackir.. even vergeten dat we al een volgende pagina hebben :D

[ Voor 23% gewijzigd door cheiron op 24-03-2007 10:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Waar kan ik tune ??
want die plekken kom ik niet tegen .. en als ik er al 1 tegen komt is het niet goed voor mijn auto :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:08:
[...]

* ixl85 is speechless :o

wauw...
Waarom kennen veel mensen dit niet? Waarom zijn er niet meer producten (goedkopere, buiten de wii om (zelfde soort systeem))
Dit moet echt groeien! Uber handig en fijn lijkt me het!
Ja, het is gaaf, he? :) Ik heb ook geen idee waarom het apparaatje niet veel populairder is! Alhoewel... het ding is wel erg duur: dat lees je ook in alle reviews. En ik vind het ook erg duur. Maar als je 'm eenmaal hebt en het werkt allemaal dan ben je de prijs meteen vergeten. Het is echt een superding. Maar dan moet je wel van de games houden die het ding ondersteunt, natuurlijk. Ik loop al zo'n twee jaar erover te denken het ding te kopen maar omdat je 'm nergens kan uitproberen en omdat 'ie zo duur is heb ik het steeds uitgesteld. Maar omdat er voor FS X maar geen goede camera utility kwam EN omdat TDU 'm ondersteunt, heb ik de gok maar gewaagd!

Er zijn wel eens goedkopere oplossing geweest, met behulp van een webcam en zo, maar dat werkte gewoon nooit echt goed. Dit apparaat werkt gewoon perfect, vooral met die Clip, moet ik zeggen: die is nogal nieuw maar is echt stukken beter dan het oude systeem met stickertjes en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
ravw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:45:
Waar kan ik tune ??
want die plekken kom ik niet tegen .. en als ik er al 1 tegen komt is het niet goed voor mijn auto :(
Bekijk de map in je dvd hoesje daar staan alles tuning plekken (de gereedschapsleutels). Je moet ze eerst allemaal vinden voor je ze kunt gebruiken. Zijn er een stuk of 7/8 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:45:
Waar kan ik tune ??
Uit de startpost: http://tdu.rw-racing.nl/tune_shops.jpg

Het geldt voor alle races/shops/cardealers/tuners/etc dat je ze alleen op de kaart ziet als je er een keer langsgereden bent.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
harmageddon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:16:
Hier zijn de stappen:

Je motor staat eigenlijk uit, maar gaat vol in de toeren en je haal 530km/h in zn 1 :P
495km/h
Hoe zet je je moter uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol, dat probleem had ik donderdag. Zocht de hele tijd de ferrari dealer. Uiteindelijk gevonden. Meteen weer paar wegen verkent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Dan moet je een knop instellen voor Ignite (motor starten), dan kan je hem ook uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
Ik heb dit spel nu op xbox 360 en ik vroeg me één ding af.

Als ik speel zit ik dan gelijk geconnect met alle andere spelers? Heb nergens multiplayer ofzo gekozen, maar ik meen mensen te zien free riden :?

Dus rijden er tevens echte mensen op die map of is alles Ai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:08:
Je link is al oud. ;) Ik dacht dat de TrackIR wel algemeen bekend was...

Hier is de link naar de makers:

en hier kan je 'm kopen in Nederland kopen. Schrik niet van de prijs. Het IS erg duur, vind ik nog steeds, maar toch de moeite waard. Als je het geld hebt, natuurlijk... (Nogmaals, ik heb dus de optionele TrackClip erbij gekocht!)

TrackIR is perfect voor flightsims als FS X, maar ook andere meer combat flightsims. Ik zelf dacht dat het voor racen minder geschikt was (omdat ik wel eens rond heb gekeken met pijltjes, wat nooit lekker werkte), maar dat is me dus 100% meegevallen! Dus voor racers is het ook een mooi ding.
Voor fps begint het te komen. Er zijn nu enkele games waar je dankzij de TrackIR bijvoorbeeld je geweer op de tegenstander gericht kan houden (je mikt nog steeds met de muis en toetsen) maar tegelijkertijd opzij kan kijken of er nog ergens anders gevaar dreigt. Er komen vast nog meer interessante mogelijkheden. Op de eerstgenoemde site vind je links naar diverse demofilmpjes en natuurlijk alle andere info.

Het is trouwens wel jammer dat TDU niet alles 'axes' ondersteunt: je kan dus niet naar voren of naar achteren.

De game moet de TrackIR wel ondersteunen, alhoewel ik heb begrepen dat je op een of andere manier ook zelf de funcionaliteit kan toevoegen door de mouse-modus of zo over te nemen (of zo ;) ). Het werkt in ieder geval niet met alle games. Maar ja, ik vlieg en race voornamelijk, dus da's makkelijk.

Ik gebruik 'm onder Vista: simpelweg software installeren, ding aansluiten (USB) en gaan met die banaan. Het programma moet je opstarten voordat het spel gestart wordt: het blijft dus draaien op de achtergrond, maar ik heb daar geen negatieve effecten van gemerkt. Ik ben alleen maar positief! ;)

EDIT:
Niet al te hip maar wel interessant filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_AO0F5sLdVM
Fantastisch apparaatje zeg! Ga ik zeker kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
PacinoAllstars schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:55:
Ik heb dit spel nu op xbox 360 en ik vroeg me één ding af.

Als ik speel zit ik dan gelijk geconnect met alle andere spelers? Heb nergens multiplayer ofzo gekozen, maar ik meen mensen te zien free riden :?

Dus rijden er tevens echte mensen op die map of is alles Ai?
Dat ligt eraan. Wanneer je wel op xbox live zit, dan zie je wel mensen rijden. Online en single-player lopen dan door elkaar. Als je helemaal niet online bent, dan is het ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijkt het tegenliggende verkeer altijd naar links (voor jou) uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er verschil tussen xp en vista in combinatie met test drive?
draait tdu op vista beter of slechter of maakt het niks uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:07:
Wijkt het tegenliggende verkeer altijd naar links (voor jou) uit?
Bij mij meestal wel, maar volgens ligt het er vooral aan hoe jij ten opzichte van hun op hun af komt rijden. Ze zijn bij mij ook dacht ik wel een naar rechts uitgewijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:16:
Hier zijn de stappen:

495km/h
:D

Net 670 gehaald in de millonaires challenge 8)7 Je kunt zo hard als je wilt op deze manier, als de weg maar recht is _/-\o_

Werk online ook, net even een paar koeningeggs vernederd op rechte stukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:41:

Op hun site staat ook een Games Supported List als ik me niet vergis :)

Ik ken het apparaatje al zolang het bestaat maar hij moet echt goedkoper worden : Keek dacht afgelopen maandag ofzo voor de lol op hun site en voor dat clipje betaal je gewoon geheel asociaal 29,95 € :X

Armed Assault en GTR2 zouden voor mij een reden zijn naast TD:U namelijk, maar sinds Armed Assault nog niet echt van de grond is wat betreft het aantal spelers ga ik hem voorlopig niet kopen, omdat ik het dus gewoon TE duur vind.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:41:
zit er verschil tussen xp en vista in combinatie met test drive?
draait tdu op vista beter of slechter of maakt het niks uit??
Hoe moeilijk is het om bovenaan je scherm onder "quicksearch" het woord vista in te typen en even alleen in deze topic te zoeken |:(

Vista geeft een flink vergrote kans op problemen i.c.m. TDU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:05:
Even mierenneuken over de beginpost van dit topic (of hoe je het ook noemt), er staat bij de lijst met auto's ook: Audi RS4 Cabriolet. De auto op het plaatje, is echter een Audi S4 Cabriolet Moet dus even een R weg worden gehaald ;)
Nog maar een keertje :X Sorry voor het gespam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:50:
[...]

Hoe moeilijk is het om bovenaan je scherm onder "quicksearch" het woord vista in te typen en even alleen in deze topic te zoeken |:(

Vista geeft een flink vergrote kans op problemen i.c.m. TDU!
O? No problems here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:57:
[...]

:D

Net 670 gehaald in de millonaires challenge 8)7 Je kunt zo hard als je wilt op deze manier, als de weg maar recht is _/-\o_

Werk online ook, net even een paar koeningeggs vernederd op rechte stukken :+
Lol weer zo'n lamme bug :D Volgens mij hebben veel mensen dit al ontdekt, ik zag bij die speed-camera race "Lucky Day" al 2 M4 Augusta's bovenaan de lijst staan, de hoogste met een gemiddelde snelheid van 368km/u 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:35
Neoflip schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Lol weer zo'n lamme bug :D Volgens mij hebben veel mensen dit al ontdekt, ik zag bij die speed-camera race "Lucky Day" al 2 M4 Augusta's bovenaan de lijst staan, de hoogste met een gemiddelde snelheid van 368km/u 8)7
Volgens mij kan je met een MV Agusta de 370 halen, lvl3 tunen en wat slipstreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
silencedead schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:43:
[...]

Volgens mij kan je met een MV Agusta de 370 halen, lvl3 tunen en wat slipstreamen.
Gemiddeld lijkt me iets anders dan het maximum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Neoflip schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Dat is idd de top-speed van een Augusta, zoek een recht stuk weg op en je haalt dezelfde snelheden, niets raars aan.

@hierboven: Zou raar zijn als ze die bug hadden gebruikt en dat het gemiddelde net op de top speed uit is gekomen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon elke camera met top speed gepasseerd.

[ Voor 17% gewijzigd door fsfikke op 24-03-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
silencedead schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:43:
[...]

fsfikke schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:51:
[...]

Dat is idd de top-speed van een Augusta, zoek een recht stuk weg op en je haalt dezelfde snelheden, niets raars aan.

@hierboven: Zou raar zijn als ze die bug hadden gebruikt en dat het gemiddelde net op de top speed uit is gekomen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon elke camera met top speed gepasseerd.
Moet kunnen ja, maar het duurt heeeeel lang voor je die snelheid haalt en het is zeker niet mogelijk in die speedcamera-race aangezien je daar op 5 punten geflitst wordt in 2 minuten en je niet elk punt op topsnelheid kunt bereiken. Die 2 augusta's staan ook nog maar net bovenin de lijst, toen ik laatst keek waren het nog saleen's. Ik heb het net ook geprobeerd met die bug en ik haal de 368 op lange na niet door de tijdnood, lijkt me dus sterk dat het zonder bug mogelijk is. Een saleen met een top van 424km/u haalt het ook lang niet!!

Anyway, een patch heeft denk ik weinig nut meer tegen dit soort "cheaterige" bugs. Ik vind het erg dom dat Atari dit soort dingen mogelijk maakt en blaam de spelers die er gebruik van maken niet echt ervoor aangezien ze bij Atari blijkbaar geen zin hebben om op tijd een patch uit te brengen om hun fouten snel te fixen. Door die verkeers-patch en het mega snel optrekken met de M4 op deze manier is het online gedeelte al een heel stuk minder leuk vind ik. Een patch kan dus wel uitkomst bieden, maar dan moeten ze ook die hele online ranking wissen, wat weer erg lullig is voor de spelers die er écht hun best voor hebben gedaan om eerlijk snelle tijden neer te zetten. Voor sommigen is/was die online ranking een leuke competitie om te zien of je sneller bent dan anderen. Nu wordt de ranking overvloedt door de bug-"abusers" (als ik het zo mag noemen ;)). Maargoed het is gewoon te verwachten dat mensen die bugs even willen testen, doe ik zelf ook. Het zijn dus geen echte cheats, maar maken het spel er niet eerlijker op vind ik. Ben benieuwd wat atari eraan gaat doen (als ze al iets gaan doen).

[ Voor 14% gewijzigd door Neofloppy op 24-03-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds gister in het bezit van TDU op de xbox360... rij nu een dodge viper srt10 , lekker snel :)

maar even een paar vraagjes: ik las iets over de motor uitzetten, bij de xbox360 kan dit niet toch?
Kun je berichtjes alleen in je huis lezen? of ook gewoon als je rijdt? zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:17:
sinds gister in het bezit van TDU op de xbox360... rij nu een dodge viper srt10 , lekker snel :)

maar even een paar vraagjes: ik las iets over de motor uitzetten, bij de xbox360 kan dit niet toch?
Kun je berichtjes alleen in je huis lezen? of ook gewoon als je rijdt? zoja hoe?
Motor uitzetten kan inderdaad niet met de x360 versie. Berichtjes kun je alleen in het huis lezen ja voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle car showrooms gehad nu, en kan nog steeds geen motor kopen?

kun je btw ook auto's ruilen met andere spelers?
alleen verkopen en kopen toch?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:25:
ik heb alle car showrooms gehad nu, en kan nog steeds geen motor kopen?

kun je btw ook auto's ruilen met andere spelers?
alleen verkopen en kopen toch?
Wanneer je nog niet alle wegen hebt bezocht, zijn ook nog niet alle dealers te zien. Je zal nog wel wat moeten verkennen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ferry34 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:59:
[...]

Fantastisch apparaatje zeg! Ga ik zeker kopen! :P
Toch maar niet, TrackIR kan natuurlijk niet op de xbox. Stom van me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu al een hele tijd te zoeken (ook in de oude topics), maar kan het niet vinden. Welke races zijn aan te raden om snel geld te verdienen? Ik vind alleen de 180Mph top race nu de moeite waard. 20K binnen minder dan een minuut. Nog alternatieven?

Ah, even nog een paar keer gedaan, maar met de Maranello ben je onder de 19s over de 290km/u (180mph), dus dat betekent 20K per minuut ongeveer, best aardig, maar wel erg saai :)

Nog een vraagje, vinden jullie die celebrity/lift-races ook zo irritant? Je moet wel snel rijden en zowat niets raken/niet van de weg raken en intussen krijg je er geen geld voor :X

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:27 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.