[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:58:
[...]

Wanneer je nog niet alle wegen hebt bezocht, zijn ook nog niet alle dealers te zien. Je zal nog wel wat moeten verkennen denk ik zo.
ze staan allemaal aangegeven hoor, zoom maar eens uit op de map en dan zie je ze allemaal, al die zwarte stipjes... ik heb ze allemaal gehad, ( hoef toch niet de diners enzo binnen? ) alleen de autoshowrooms toch? ik heb ze echt allemaal gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmzz.....wat is de prijs van de Saleen S7 bij de dealer ?

Hij staat bij mij op 5.500.000 :? dit was toch veel minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:51:
Hmmmzz.....wat is de prijs van de Saleen S7 bij de dealer ?

Hij staat bij mij op 5.500.000 :? dit was toch veel minder ?
hij hoort 550.000 te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:11:
[...]

hij hoort 550.000 te kosten.
d8 ik al, maar er staat echt 5.500.500...

vage shit....en mijn prijzen bin trade zijn ook al ineens zo raar hoog:

http://www.uploadimage.info/images/962101.jpg

http://www.uploadimage.info/images/708982.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 01:27 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verkeerde crack te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:57:
[...]

:D

Net 670 gehaald in de millonaires challenge 8)7 Je kunt zo hard als je wilt op deze manier, als de weg maar recht is _/-\o_

Werk online ook, net even een paar koeningeggs vernederd op rechte stukken :+
670!?! WTF Met welke motor? Toch niet de Agusta? Ik heb maximaal 520km/h gehaald.
Echt zo maf die bug :P Gaaf geluid ook, klinkt een beetje als een straalmotor :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:17:
Ik loop nu al een hele tijd te zoeken (ook in de oude topics), maar kan het niet vinden. Welke races zijn aan te raden om snel geld te verdienen? Ik vind alleen de 180Mph top race nu de moeite waard. 20K binnen minder dan een minuut. Nog alternatieven?

Ah, even nog een paar keer gedaan, maar met de Maranello ben je onder de 19s over de 290km/u (180mph), dus dat betekent 20K per minuut ongeveer, best aardig, maar wel erg saai :)

Nog een vraagje, vinden jullie die celebrity/lift-races ook zo irritant? Je moet wel snel rijden en zowat niets raken/niet van de weg raken en intussen krijg je er geen geld voor :X
Als je champion bent is er een speedrace waar je 70k binnen 30 sec kan verdienen (Saleen S7 lvl3).

En verder verdien je met die lift missies wel kledingbonnen, kun je weer kleertjes kopen ;) Verder krijg je daar natuurlijk ook weer punten voor zodat je weer klimt op de Rank ladder :)

NOg wel even een vraagje, wat betekend het als er (N/A) achter iemands naam staat (ja not avalible)? Maar wat wil dat zeggen?

[ Voor 5% gewijzigd door MoietyMe op 25-03-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Good Fella schreef op zondag 25 maart 2007 @ 09:01:
[...]

Als je champion bent is er een speedrace waar je 70k binnen 30 sec kan verdienen (Saleen S7 lvl3).

En verder verdien je met die lift missies wel kledingbonnen, kun je weer kleertjes kopen ;) Verder krijg je daar natuurlijk ook weer punten voor zodat je weer klimt op de Rank ladder :)

NOg wel even een vraagje, wat betekend het als er (N/A) achter iemands naam staat (ja not avalible)? Maar wat wil dat zeggen?
Dan is die persoon bezig met een off-line race. Ik zat daar eerst ook naar te kijken en snapte al niet waarom ik die andere persoon niet zag.
Hij bleef wel de hele tijd bewegen en toen ik bij missies keek, zag ik dat hij dezelfde route reed als in die missie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Net even de Aston Martin van $ 3.000.000 gekocht en level 3 getuned.

Hij rijd niet zo bijzonder, maar ja de duurste auto in het spel moet je gewoon hebben.

Edit: Goodfella : met de salleen lv3 getuned zit je binnen 13 seconden aan de 290. Ik heb zo dus binnen 10 minuten mijn Aston martin bij elkaar gereden _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Henkus op 25-03-2007 17:07 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:03:
Net even de ASTON Martin van $ 3.000.000 gekocht en level 3 getuned.

Hij rijd niet zo bijzonder, maar ja de duurste auto in het spel moet je gewoon hebben.

Edit: Goodfella : met de salleen lv3 getuned zit je binnen 13 seconden aan de 290. Ik heb zo dus binnen 10 minuten mijn ASTON martin bij elkaar gereden _/-\o_
offtopic:
Zie de tekst hier boven.
Austin is heel wat anders, want dat is de maker van de Mini. En die maken zeker geen DB's(Dan Brown's)
Om dat even recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start net de game, krijg een melding dat er een update is en dat ik hem moet installeren om online te spelen, ik klik op ok en kom terecht op de volgende pagina: http://none/

vreemd...

EDIT: lijkt dus aan de no dvd crack te liggen, ik mount hem wel, want ik wil niet mijn originele dvd gebruiken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:35
Henkus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:03:
Net even de austin Martin van $ 3.000.000 gekocht en level 3 getuned.

Edit: Goodfella : met de salleen lv3 getuned zit je binnen 13 seconden aan de 290. Ik heb zo dus binnen 10 minuten mijn austin martin bij elkaar gereden _/-\o_
Ja duurste als je hem nieuw koopt
ik heb hem van een vriend gekocht voor maar 8 ton omdat
hij opnieuw gaat beginne ;) en zo'n must have vind ik hem
persoonlijk niet.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je multiplayer mode(online dus) uitzet? Als ik me internet verbinding uitzet kank niet eens spelen omdat ie dan niet online kan komen, hoe zet ik dat online uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:26:
Weet iemand hoe je multiplayer mode(online dus) uitzet? Als ik me internet verbinding uitzet kank niet eens spelen omdat ie dan niet online kan komen, hoe zet ik dat online uit?
offline profiel kiezen tijdens het spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:32:
[...]

offline profiel kiezen tijdens het spelen ?
Ja maar hoe doe je dat? Want als ik een ander profiel kies zijn mijn save's anders he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@exe, bedankt :)

@Henkus, ik heb hem net ook gekocht, had hem al een paar dagen gereserveerd :O Gelijk Britisch Racing Green gespoten :p zo nog even tunen.

/me Rekeningssaldo is wel gelijk gezakt naar 60k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:14:
[...]

offtopic:
Zie de tekst hier boven.
Austin is heel wat anders, want dat is de maker van de Mini. En die maken zeker geen DB's(Dan Brown's)
Om dat even recht te zetten.
David Brown, niet degene die de Da Vinci code geschreven heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

_Eend_

🌻🇺🇦

Dus met die hitchhiker missies kom je ook verder? Mooi, dan ga ik er even een paar doen. Maar dan wel met een Ford GT. Altijd leuk hoe die modellen naar je glimlachen terwijl ze opgevouwen zitten in zo'n apparaat. En ze blijven lachen, ookal worden ze helemaal doof van de motor :P

Maar het liefst zou ik een gigantische hoerensloep met tijgerprint interieur willen hebben voor die missies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren mijn alfa romeo gt 3.2 te koop gezet, maar ik wil hem niet meer te koop hebben.. hoe kan ik hem weghalen? want het lukt maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het nog terugdraaien, dat ik weer normale prijzen heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Het spel in de winkel kopen :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hmmm, spel blijft hangen bij het opstarten, na de intro krijg ik een zwart scherm en dan nada...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Het spel in de winkel kopen :?
Ja zou het verholpen zijn als ik er nog 1 bij koop:?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat een kl*te spel :(

Loopt ie opeens vast en als ik m dan weer opnieuw opstart dan is m'n savegame corrupt. Ik hoefde nog maar 3 races te doen. Nu heb ik er geen 1 gedaan. |:( Dit slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Gewoon de originele .exe terugzetten.

Ik heb ook een no-dvd exe geprobeerd (op mijn overigens volledig legale TDU) en idd de prijzen werden bij een aantal auto's met factor 10 verhoogd.

Alles teruggezet, dvd'tje terug in de pc en het werkt weer als vanouds. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Je moet de no-dvd van een andere groep hebben. Deze werkt wel correct.

Weet iemand nog een (online) winkel die deze game en op voorraad heeft en tegen een redelijke prijs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
@ Henkus: Bij deze, let wel: bezorgkosten zijn ~7 dagen daar het uit engeland geimporteerd moet worden (geen verzendkosten tho!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
SoaDmaggot schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:57:
@ Henkus: Bij deze, let wel: bezorgkosten zijn ~7 dagen daar het uit engeland geimporteerd moet worden (geen verzendkosten tho!)
Is dat een vertouwde winkel? CD-WOW?? Ik vindt die prijs nl. verdacht laag.

7 dagen wachten is geen probleem : Ik heb de game nl al, maar ik wil 'm orgineel aanschaffen

Het correspondentie adres is in Cyprus :? en ze hebben nogal wat verschillende websites

Iemand ervaringen met deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Weet je hoe groot die shop is?
Vast en zeker genoeg van te vinden op inet

http://en.wikipedia.org/wiki/Cdwow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Heb hem ook bij cd-wow besteld, ze krijgen hem op 27 maart weer binnen en dan verzenden ze hem , dus als je hem dus nu besteld heb je hem over 10-11 dagen wel!

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, wel raar, een versie voor windows €32 en een versie voor pc €59 :? Foutje lijkt me :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
is geen fout, cd-wow importeerd de spullen van verschillende plekken, vanuit de ene plek is het goedkoper dan de andere, dus zodra de goedkope versie uitverkocht is zal deze dus ook van de site verdwijnen.

Cd-wow importeert onderandere van plekken waar deze spellen goedkoop te krijgen zijn, maar ook van winkels die failliet gegaan zijn.

/me wijst steve onderaan SoaDmaggot's replies :p

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 25-03-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, weet iemand hoe je een bestaand profile 'online' kunt maken ? Ik heb sinds kort het spel gekocht, dus ik wil gewoon met m'n bestaand profiel online (wat eerst door invalid key niet kon) maar kan je nu op de een of andere manier je bestaand profile zo aanpassen dat je ermee online kan, of zou je volledig opnieuw moeten beginnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb em besteld bij cd wow. Dat wordt dus nog een kleine 2 weken off-line spelen, maar ja 18 euro verschil met in de winkel is wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:10:
Hmmm, weet iemand hoe je een bestaand profile 'online' kunt maken ? Ik heb sinds kort het spel gekocht, dus ik wil gewoon met m'n bestaand profiel online (wat eerst door invalid key niet kon) maar kan je nu op de een of andere manier je bestaand profile zo aanpassen dat je ermee online kan, of zou je volledig opnieuw moeten beginnen 8)7
Ik zou het graag weten, want zoals je kunt zien in mijn post hierboven heb ik de game net besteld.

Ik heb in de Off-line mode, bijna alles uitgespeeld. Ik heb alle A-classes lvl3 getuned ect ect. en zelfs vandaag een Aston Martin van $3.000.000 gekocht.

Officieel schijnt het niet te kunnen, maar als het je lukt hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:31:
[...]

Ik zou het graag weten, want zoals je kunt zien in mijn post hierboven heb ik de game net besteld.

Ik heb in de Off-line mode, bijna alles uitgespeeld. Ik heb alle A-classes lvl3 getuned ect ect. en zelfs vandaag een Aston Martin van $3.000.000 gekocht.

Officieel schijnt het niet te kunnen, maar als het je lukt hoor ik het graag.
Lijkt me idd wel handig dat ze dat gaan maken, of iemand moet zo handig zijn om het te maken.
Daardoor kan Atari er denk ik wel meer verkopen aan mensen die nu een gedownloade versie hebben. Want die willen nu natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen om alleen maar online te gaan.

offtopic:
Henkus, als je als laatste reageert, kan je op 'edit' drukken. oftewel je post veranderen. Zodat niet iedereen 2 keer achter elkaar post, of nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Is er al is iemand bezig geweest de config files aan te passen?
Zodat het eea misschien wat soepeler loopt op de pc?

Zou zelf nl niet weten wat er aan te passen is in de ini files.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:17
The DenMan schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:17:

Ik heb er een tijdje terug een paar geprobeerd, maar het ging er nou niet enorm soepeler van lopen. Kon me resolutie er niet van omhoog gooien, zag er alleen minder mooi uit. Heb niet gezien wat het verschil in fps is, maar voor me gevoel maakte het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
The DenMan schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:17:

Indien je dat bedoeld in de vorm van dingen eruit halen:

Je kan wel wat aanpassen, zoals verkeer eruit laten. Echter dan verziek je het online gebeuren als je online gaat.

Wat jij weghaalt in jou game zien anderen wel. Gevolg: dikke lag bij andere online spelers.

Hele sociale mensen dus die in die files gaan rommelen :X

[ Voor 7% gewijzigd door B-Buster op 25-03-2007 22:10 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:58:
[...]

Lijkt me idd wel handig dat ze dat gaan maken, of iemand moet zo handig zijn om het te maken.
Daardoor kan Atari er denk ik wel meer verkopen aan mensen die nu een gedownloade versie hebben. Want die willen nu natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen om alleen maar online te gaan.
Dus jij vraagt aan Atari of ze zo vriendelijk willen zijn deze optie mogelijk te maken, zodat alle mensen die momenteel een illegale versie spelen niet helemaal opnieuw hoeven te beginnen...? 8)7 (Los daarvan vind ik het ook wel apart dat het niet kan, hoor, maar da's een ander verhaal. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwste hype op onze Clan-TeamSpeak: "waar zit tuner x?"

Anders koop je hem even! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

B-Buster schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:09:
[...]

Indien je dat bedoeld in de vorm van dingen eruit halen:

Je kan wel wat aanpassen, zoals verkeer eruit laten. Echter dan verziek je het online gebeuren als je online gaat.

Wat jij weghaalt in jou game zien anderen wel. Gevolg: dikke lag bij andere online spelers.

Hele sociale mensen dus die in die files gaan rommelen :X
Dat is misschien wat veel van het goede. Alleen de textures van de gebouwen zouden bv wel wat minder mogen en de ook de rest van het verkeer zou er wat minder uit mogen zien. Verkeer weg laten zou imho gewoon cheaten zijn.

Ik haal nl met AMD 64 4000 + @ 2.6 Ghz met X1950 pro met HDR en 2x AA maar framerate van 28/30. Met 1.5 Gb geheugen. En dan ook nog is op Low. Dat is me dus eihenlijk net iets te weinig. Want verschil tussen 1280&1024 en 1024 * 748 is best wel groot te noemen. niet kwa frames maar kwaliteit van de textures.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Ik ben nu al een heel eind op weg..

Heb naar mijn mening alles gehaalt wat er te halen viel.
Alle missies, alle races e.d.
Alle huizen gekocht en op 1 auto na (in bestelling) de auto's compleet.

Toch zit mij offline game progress nog maar op een procentje op 83..
Iemand enig idee hoe dit kan ?

[ Voor 45% gewijzigd door Hoyden op 26-03-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
SandeR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:44:
De progress bestaat volgens mij gewoon uit offline en online. Dus als je offline speelt mis je de online punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:45:
Nieuwste hype op onze Clan-TeamSpeak: "waar zit tuner x?"

Anders koop je hem even! :(
Eerlijk : Ik had TD:U al geinstalleerd voordat ik hem kocht en het enige wat ik heb gedaan toen ik eenmaal thuis was is de Key invoeren in een nieuw profiel en mijn TD:U zo flink mogelijk veilig wegstoppen in mijn "Games Kastje" :P Dus zo gek is dat niet IMHO :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:09
SandeR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:44:
Ik ben nu al een heel eind op weg..

Heb naar mijn mening alles gehaalt wat er te halen viel.
Alle missies, alle races e.d.
Alle huizen gekocht en op 1 auto na (in bestelling) de auto's compleet.

Alle huizen gekocht kan zowiezo niet, dat lukt je echt niet in zo'n korte tijd.
Bedenk wel dat wanneer je status verhoogt wordt naar bijv expert of champion, er gewoon weer races bijkomen. Heb je alle wegen al verkend dan? Kan je ook checken bij je achievements, daar kunnen ook nog races tussen zitten. Je kan zowiezo in je home checken bij je achievements wat je nog moet doen.
Ik ben alleen al met het verkennen van alle laatste tussenstukjes wel een paar uur zoet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:41
Ferry34 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Bedenk wel dat wanneer je status verhoogt wordt naar bijv expert of champion, er gewoon weer races bijkomen. Heb je alle wegen al verkend dan? Kan je ook checken bij je achievements, daar kunnen ook nog races tussen zitten. Je kan zowiezo in je home checken bij je achievements wat je nog moet doen.
Ik ben alleen al met het verkennen van alle laatste tussenstukjes wel een paar uur zoet geweest.
Ik meen dat alle huizen samen iets van 44 miljoen zijn. Dan heb je nog geen auto of motor in je garage staan. Dan moet je inderdaad wel erg veel rijden wil je dat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:30:
[...]

Ik meen dat alle huizen samen iets van 44 miljoen zijn. Dan heb je nog geen auto of motor in je garage staan. Dan moet je inderdaad wel erg veel rijden wil je dat halen...
Als je iedere dag de miljonairs race rijdt schiet het wel op denk ik. bovendien wordt je er dan ook steeds beter in, dus haal je hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:45:Als je iedere dag de miljonairs race rijdt schiet het wel op denk ik. bovendien wordt je er dan ook steeds beter in, dus haal je hem altijd.
Alsof die race moeilijk is :? Gewoon motor pakken iets van een ZX10R of de M4 Augusta Tamburini beide met Level 3 Tuning Pack erop en gaan met die banaan een minuut of 51/54 lang (Weet effe niet hoelang ik erover deed ...) :)
* nero355 vond het zelfs saai worden na een minuut of 30 ongeveer ... :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ferry34 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Ik heb zeker alles weg gehad.
Ook de huizen.

Hoe ik het gehaald heb maakt toch ff niet uit ? :+
Btw, ik heb geen savegame oid gebruikt, wel de no-traffic gebeuren en een geld-hack.
Alle races heb ik (soms met wat moeite) voltooid.

Ik wilde gewoon ff weten welke leuke wagen je kon unlocken, en wat er gebeurde bij een compleeet wegennet en alle huizen.

Voor de rest is dit spel zowiezo geen pretje op 640x480 at low met soms maar een paar fps..

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 26-03-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Alsof die race moeilijk is :? Gewoon motor pakken iets van een ZX10R of de M4 Augusta Tamburini beide met Level 3 Tuning Pack erop en gaan met die banaan een minuut of 51/54 lang (Weet effe niet hoelang ik erover deed ...) :)
* nero355 vond het zelfs saai worden na een minuut of 30 ongeveer ... :X
Zeg ook niet dat hij moeilijk is, het brengt gewoon veel op. En je kunt natuurlijk altijd proberen je snelste tijd te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die miljonairsrace saai vindt worden, moet je eens 50x die 180Mph race voor 20K doen :) Dat duurt sowieso minder lang dan 50+ min, maar ik denk dat het wel een stuk saaier is, ook na 30min :)

Nog ff, helpen lift- en celebrityraces ook voor het behalen van champion status? Ik zit nu al heel lang op expert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:31:
Als je die miljonairsrace saai vindt worden, moet je eens 50x die 180Mph race voor 20K doen :) Dat duurt sowieso minder lang dan 50+ min, maar ik denk dat het wel een stuk saaier is, ook na 30min :)

Nog ff, helpen lift- en celebrityraces ook voor het behalen van champion status? Ik zit nu al heel lang op expert :(
Dat kun je toch zien ?

Je hebt nu een bepaalde score (zeg maar ff 545 ofzo)
Als je na een aantal missies nog steeds diezelfde score hebt, zal het wel niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

In je huis kan je alles zien wat je moet doen, en hoeveel punten het oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:33:
[...]

Dat kun je toch zien ?

Je hebt nu een bepaalde score (zeg maar ff 545 ofzo)
Als je na een aantal missies nog steeds diezelfde score hebt, zal het wel niet he :+
Oh, dat had ik niet gezien. Eens ff checken als ik thuis ben dan.

Ik ging gisteren ook ff kijken welke car dealer ik nog niet had (kon nog geen motors kopen). Bleek het de Lexus te zijn, dus ik daarheen rijden. Rijd ik ongeveer met m'n Enzo die garage binnen en 2x die straat door, komt ie nog niet op de kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar vervolgens kun je toch de motorshops binnen.

Overigens staan alle autodealers gewoon op de kaart toch? Je moet er alleen een keertje langsrijden. (Zo was het bij mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:14:
Maar vervolgens kun je toch de motorshops binnen.

Overigens staan alle autodealers gewoon op de kaart toch? Je moet er alleen een keertje langsrijden. (Zo was het bij mij.)
Ja dat geldt dus voor alles. Alle objecten op het eiland komen pas op de kaart te staan als je er langs bent gereden, maar die Lexus was ik dus nog niet langsgereden. Ik zal het nu nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Nee, dan moet je 50x die 180Mph race voor 70k doen ;) Dat schiet nog meer op. Als je bij dfe start gewoon omdraait ben je misschien 30 seconden bezig (race, menutje, restart). Dan gaat het aardig snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:34:
[...]
Oh, dat had ik niet gezien. Eens ff checken als ik thuis ben dan.

Ik ging gisteren ook ff kijken welke car dealer ik nog niet had (kon nog geen motors kopen). Bleek het de Lexus te zijn, dus ik daarheen rijden. Rijd ik ongeveer met m'n Enzo die garage binnen en 2x die straat door, komt ie nog niet op de kaart :P
De lexus is downloadable content. Je moet deze dus eerst (gratis) downloaden van xboxlive, anders kan je ook niet de shop ingaan. Maar volgens mij telt deze niet mee. Ik bedoel, ik dacht niet dat je de lexus nodig hebt om de motordealers te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:30:
[...]

De lexus is downloadable content. Je moet deze dus eerst (gratis) downloaden van xboxlive, anders kan je ook niet de shop ingaan. Maar volgens mij telt deze niet mee. Ik bedoel, ik dacht niet dat je de lexus nodig hebt om de motordealers te unlocken.
Ahja, daar ben ik nu ook achter gekomen. Moest nog 2 classic car showrooms. Nu rijden er ook motoren mee in de races, zeker makkelijk op banen met rechte stukken.

Voor de rest is het erg wennen zeg, rijden met die motoren.

Die 180Mph voor 70K moet ik nog krijgen. Ben (nog) geen champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een aantal dagen gespeeld, en het pakt me niet echt. Carbon had ik aan 1 ruk uitgespeeld ondanks dat ik het kut vond dat alles in het donker was maar die game pakte me wel.
Dit heb ik niet echt bij dit spel. De gfx zijn wel aardig en ik kan hem voluit draaien maar ik "mis" iets in het spel, ik kan niet goed aangeven wat dat is, ik ben er op uitgekeken.

/me klikt uninstall :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:11:
[...]

Dus jij vraagt aan Atari of ze zo vriendelijk willen zijn deze optie mogelijk te maken, zodat alle mensen die momenteel een illegale versie spelen niet helemaal opnieuw hoeven te beginnen...? 8)7 (Los daarvan vind ik het ook wel apart dat het niet kan, hoor, maar da's een ander verhaal. ;) )
Het zou wel voordeel op leveren voor hun verkoop, dus alleen maar positief.

En ik behoor niet tot die mensen met een illegale versie. Ik heb hem netjes in de winkel gekocht. Niet gedownload of de beta gespeelt(was te laat). Dus ik heb er geen last van, maar ik kan begrijpen dat mensen het irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:13:
Ik heb hem nu een aantal dagen gespeeld, en het pakt me niet echt. Carbon had ik aan 1 ruk uitgespeeld ondanks dat ik het kut vond dat alles in het donker was maar die game pakte me wel.
Dit heb ik niet echt bij dit spel. De gfx zijn wel aardig en ik kan hem voluit draaien maar ik "mis" iets in het spel, ik kan niet goed aangeven wat dat is, ik ben er op uitgekeken.

/me klikt uninstall :'(
Misschien vond je het spel te eenzijdig/makkelijk? Ik heb vanaf het begin alle driving assistance uitgezet en daardoor is het spel vanaf het begin een uitdaging geworden. De auto's rijden (relatief) realistisch en breken snel uit bij gas geven/remmen en sturen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:58:
[...]

Misschien vond je het spel te eenzijdig/makkelijk? Ik heb vanaf het begin alle driving assistance uitgezet en daardoor is het spel vanaf het begin een uitdaging geworden. De auto's rijden (relatief) realistisch en breken snel uit bij gas geven/remmen en sturen tegelijk.
Te eenzijdig ja. Te makkelijk nee. Ik had ook de drive assistance uit en dit bleek een ramp op mijn toestenbord. Ik had een stuurtje van microsoft geleend en daar mee gespeelt en dat was wel een wat grotere uitdaging. Ik mis gewoon spanning in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

GVD enig :/ ben ik top gear aan het kijken.. ben ik test drive aan het installeren, krijg ik deze klote herrie te horen.. ik wil lekker top gear kijken en geen andere muziek horen :(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ReseTTim schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:17:
GVD enig :/ ben ik top gear aan het kijken.. ben ik test drive aan het installeren, krijg ik deze klote herrie te horen.. ik wil lekker top gear kijken en geen andere muziek horen :(
Zeur niet zo :P Alsof wij daar wat aan kunnen doen :?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In Vista kan je per applicatie het volume regelen :Y)

Maar voor XP: suck it up marine!

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

andere vraag. ik heb dus mijn gegevens in gevuld van die online game site. nu loopt ie daar op vast en elke keer wil hij weer die online game starten.. mijn vraag is kan ik ook een soort van save mode of ander profiel laden zodat hij niet direct naar de online server toe gaat??

ow iets in ts stond over account in mijn documenten.. gedelete en klaar :P

[edit]

klpt het dat je zonder TDU server niet racen??

[ Voor 20% gewijzigd door ReseTTim op 26-03-2007 20:45 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al auto's te downloade voor de pc versie?
via het autovisieforum werd er gezegd dat er al verschillende autos te downloaden zijn maar dit was volgens mij voor de xbox (o.a. ferrari f40).

autos die downloadbaar zijn volgens t forum:
Ferrari 250GTO
Mc Laren F1 GT
Noble M400
Dodge Viper Coupe
Corvette C6 Convertible
Ruf RT12
Ruf RGT
Edonis
Alfa Romeo Brera
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countage

en deze lijst staat dr ook nog:

Coming Soon Vehicle List:(geen idee wat ze hiermee bedoelen, misschien kun je deze auto's later downloaden ofzo )
AC:
-AC Cobra 427 '66

Alfa Romeo:
-Alfa Romeo Brera '06
-Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V Sporting Technical Kit

Chrysler:
-Chrysler Crossfire® SRT-6 Coupe '05
-Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster '05

Dodge:
-Dodge Challenger R/T '71
-Dodge Charger Super Bee Hemi '71
-Dodge Viper SRT-10 Coupe '06

B. Engineering:
-B. Engineering Edonis V12

Ferrari:
-Ferrari 250 GTO '62
-Ferrari 308 GTS '82
-Ferrari 360 Modena
-Ferrari 612 Scaglietti '04
-Ferrari F40 '87
-Ferrari F599 GTB

General Motors:
-General Motors Cadillac® Cien Concept '02
-General Motors Cadillac® CTS-V '05
-General Motors Chevrolet® Cobalt SS Supercharged Coupe Concept '04
-General Motors Chevrolet® Corvette® '63
-General Motors Chevrolet® Corvette® C1 '57
-General Motors Chevrolet® Corvette® C6™ Convertible '05
-General Motors Chevrolet® Corvette® Stingray™ Convertible '71
-General Motors Pontiac® Solstice '06
-General Motors Saturn™ Curve Concept '04

Kawasaki:
-Kawasaki Ninja ZX-12R '05

Koenigsegg:
-Koenigsegg CCR

Lamborghini:
-Lamborghini Countach 25th Anniversary '89
-Lamborghini Diablo GT '99
-Lamborghini Gallardo Coupe '04
-Lamborghini Murciélago Roadster '04

Lexus:
-Lexus IS 350

Mazda:
-Mazda MX-5 Miata '06
-Mazda RX-8

McLaren:
-McLaren F1 GT '97
-McLaren F1 LM '95

Noble:
-Noble M400 '04

Pagani:
-Pagani Zonda C12S Roadster

Ruf:
-Ruf RGT '03
-Ruf Rt 12 '05
-Ruf Rturbo

Saleen:
-Saleen S281 3 Valve
-Saleen S281 Extreme Coupe
-Saleen S281 Supercharged
-Saleen S281 Speedster

Spyker:
-Spyker C8 Spyder
-Spyker C8 Spyder T

TVR:
-TVR T440 R '04

Wiesmann:
-Wiesmann GT MF4

Yes:
-Yes Roadster

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:15:
Ik start net de game, krijg een melding dat er een update is en dat ik hem moet installeren om online te spelen, ik klik op ok en kom terecht op de volgende pagina: http://none/

vreemd...

EDIT: lijkt dus aan de no dvd crack te liggen, ik mount hem wel, want ik wil niet mijn originele dvd gebruiken
ik heb net dezelfde error, weet iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar hoe kom ik van de politie af. Ik kan een uur in de bosjes gaan staan maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Ik hoef alleen maar 1 keer een andere afslag te pakken en ik ben ze kwijt.

Wordt volgens mij ook wel steeds lastiger naarmate je hoger komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:18:
[...]

ik heb net dezelfde error, weet iemand een oplossing ?
Antwoord was al gegeven, je hebt de verkeerde no dvd patch gebruikt.....ff een andere proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:02:
Misschien een domme vraag maar hoe kom ik van de politie af. Ik kan een uur in de bosjes gaan staan maar dat helpt niet.
Klopt. Je moet weer de weg op, goed gas erop, verkeer ontwijken en dan ook nog afwachten dat ze één voor één uitgaan. Al is dat wel vrij vervelend om te doen wanneer je bijvoorbeeld de drie badges heb gehaald. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar een simpele Mustang. En ik kan wel 100 keer een afslag nemen .. ik blijf 1 schildje hebben. En zodra ik de weg op rij zit ie meteen weer aan m'n kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Voor degene die toch een paar extra fps willen.

probeer dit is:

Verander:
...\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details
in bv:
...\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details1

Dit haalt het rondvliegende papier en vogels weg. Scheelt toch weer een paar fps bij mij iig.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:05:
[...]

Antwoord was al gegeven, je hebt de verkeerde no dvd patch gebruikt.....ff een andere proberen dus.
heb verschillende anderen geprobeerd, mochten niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:58:
via het autovisieforum werd er gezegd dat er al verschillende autos te downloaden zijn maar dit was volgens mij voor de xbox (o.a. ferrari f40).

autos die downloadbaar zijn volgens t forum:

[...]

Saleen:
-Saleen S281 3 Valve
-Saleen S281 Speedster

[...]
Ik heb het al eerder genoemd en zal het nog wel een keer zeggen: ga voor de grap eens met een Mustang naar de tuner en klik op Saleen. De Speedster kun je krijgen door er mer een Mustang cabrio heen te gaan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:09:
Ik heb maar een simpele Mustang. En ik kan wel 100 keer een afslag nemen .. ik blijf 1 schildje hebben. En zodra ik de weg op rij zit ie meteen weer aan m'n kont.
Je moet ergens een tweebaans weg vinden met een stukje gras ertussen. Dan kan je ze heel makkelijk kwijtraken door snel ff over te steken. Voor de rest moet je goed opletten op dat pijltje zodat je ze niet tegemoet rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:58:

Saleen:
-Saleen S281 3 Valve
-Saleen S281 Speedster

Spyker:
-Spyker C8 Spyder
-Spyker C8 Spyder T

TVR:
-TVR T440 R '04

Wiesmann:
-Wiesmann GT MF4

Yes:
-Yes Roadster
Die Saleen 281 kan ik in de xbox360 krijgen door de mustang te kopen en daarmee naar de tuner te gaan.
Normaal zou je alleen t merk van de auto kunnen kiezen die je bij je hebt, maar nu kan je ook kiezen voor Saleen.
upgrade 1 maakt de S281 3 valve convertible
upgrade 2 maakt de S281 supercharged coupe
upgrade 3 maakt de S281 extreme coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het nog steeds een topgame maar ik wordt er wel een beetje ziek van dat ik het soms 4 tot 5 keer opnieuw op moet starten voordat het een beetje lekker draait. Het begint behoorlijk te irriteren en waarschijnlijk flikker ik het spel nu van mijn pc af. Zet ik al mijn auto's voor heel weinig geld te koop, dus opletten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wacht je toch o een patch? onder welke besturingssysteem draai je het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai het op XP. In eerste instantie liep het goed maar het wordt steeds slechter. Ik raak een beetje gefrustreerd vandaar. :(

Ga overigens vanmiddag de PS3 halen dus ga in afwachting van de patch motorstorm spelen. Als de patch er is ga ik wel weer verder met TDU. Irritant is het wel zeker nu ik zo lekker op weg ben met TDU.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je dan alles verkopen :? gewoon afwachten tot de patch er is dan kun je gewoon weer je spel hervatten waar je was gebleven... wat zijn trouwens je specs?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:25:
Ik draai het op XP. In eerste instantie liep het goed maar het wordt steeds slechter. Ik raak een beetje gefrustreerd vandaar. :(

Ga overigens vanmiddag de PS3 halen dus ga in afwachting van de patch motorstorm spelen. Als de patch er is ga ik wel weer verder met TDU. Irritant is het wel zeker nu ik zo lekker op weg ben met TDU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Henkus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:45:
Je moet de no-dvd van een andere groep hebben. Deze werkt wel correct.

Weet iemand nog een (online) winkel die deze game en op voorraad heeft en tegen een redelijke prijs??
Welke groep is dat dan? (misschien een PM-tje)
Officieel mag dit niet gevraagd worden op het forum, maar aangezien ik het spel origineel heb, heb ik mijn bijdrage aan de makers van test drive al geleverd :)

En ik wil mijn dvd niet te vaak gebruiken, zodat ie niet beschadigd.

Verder vertelde er iemand dat je de originele .exe over een verkeerde crack heen moest kopieren, maar waar haal je die vandaan? Staat die op de dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel gisteren gekocht, vond het in het begin wat tegenvallen, maar vind het steeds vetter. De besturing vind ik een beetje onrealistisch/vreemd aanvoelen. Maar het ziet er zo goed uit, en zoveel auto's, dat het toch zeker wel de 40 euro waard is.
Vroeg me alleen af: kan t ook regenen? Soms worden de wolken extreem donker, maar daarna worden ze weer langzaam licht.Al gelezen in vorig topic...
Verder heb ik nog niet echt veel online gedaan, iedereen die ik zie is meer dan 500 yards weg. En de meeste races zijn met motoren of snelle wagens, terwijl ik momenteel een Wiesman (miste toch BMW, vandaar :p).
En nog een vraag, ik heb een UK-versie, maar betekend dat echt dat ik die domme eenheden (mph, yrd, mile, enz.) moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je kunt onder opties->controls->display dacht ik mph veranderen in Kmh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het spel me tegenvalt. Framerate is laag. Maar erger nog: de physics zijn niet goed. Je kunt niet lekker spelen zoals in NFS. Da's jammer. En het motorgeluid .. zo'n grote wereld .. al die moeite voor detail .. maar dan niet ook nog even de voertuigen samplen zoals het hoort. In plaats daarvan een zoemtoon die in 1980 mss nog zou voldoen, maar nu niet.

En klopt het dat er geen BMW's in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, er zitten geen BMW's in. Tenminste, nergens gevonden. Alleen een Wiesmann...
Heb die optie gevonden voor mph->km/h, zeker overheen gelezen:? Maar toen ik erna weer ging racen, had hij mijn vooruitgang niet opgeslagen van de vorige keer, kan ik weer alles opnieuw doen ;( Lees wel meer zo over opslaan, en crashes, enz. Dat vind ik wel een slechte zaak voor zo'n groot spel... Nu maar weer opnieuw beginnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:12:
Ik moet zeggen dat het spel me tegenvalt. Framerate is laag. Maar erger nog: de physics zijn niet goed. Je kunt niet lekker spelen zoals in NFS. Da's jammer. En het motorgeluid .. zo'n grote wereld .. al die moeite voor detail .. maar dan niet ook nog even de voertuigen samplen zoals het hoort. In plaats daarvan een zoemtoon die in 1980 mss nog zou voldoen, maar nu niet.

Ik zou het van de physics juist omdraaien, die kloppen bij NFS niet, en ik erger me bij het spelen vooral aan NFS en niet aan TDU :)
Het motorgeluid vindt ik niet bijster slecht ofzo, pak voor de gein eens een Kawasaki Ninja, na een half uur wordt je gek van het geluid, zoals het hoort >:)
Jammmer genoeg zitten er geen BMW's in, dat is voor mij één van de nadelen, maar je kunt een wiesmann roadster kopen, ligt een BMW 6-in-lijn onder de kap, dan heb je toch wat BMW feeling

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen sim. Dan moet je dat, imo, ook niet pretenderen. NFS is zeker geen sim maar wel een arcade waar je lekker kunt scheuren. Dat mis ik hier. Goed kunnen hoeken is er niet echt bij. Ik speel met het keyboard. Ik erger me er bv. gruwelijk aan hoe lang het duurt voordat ik reverse kan pakken. Dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik een beetje onzin wat je praat :) Dat jou framerate laag is licht aan jou. Niet aan het spel. Hier loopt het spel wel lekker, vind het eerlijk gezegt nog lekkerder spelen dan NFS MS, en het loopt allemaal op +60 fps. Het motergeluid vind ik zelf heerlijk, maar dat is natuurlijk een mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:28:
Het is geen sim. Dan moet je dat, imo, ook niet pretenderen. NFS is zeker geen sim maar wel een arcade waar je lekker kunt scheuren. Dat mis ik hier. Goed kunnen hoeken is er niet echt bij. Ik speel met het keyboard. Ik erger me er bv. gruwelijk aan hoe lang het duurt voordat ik reverse kan pakken. Dat soort dingen.
Mja ... Simulator is het niet, maar Arcade ook niet IMHO ... zat best lang TD:U te spelen en daarna effe GTR2 toevallig en heel veel verschil was er niet behalve het aanremmen bij GTR2 dat linker is en bij TD:U juist het teveel insturen in een bocht gek genoeg ( :? ) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:23:
[...]

Ik heb het al eerder genoemd en zal het nog wel een keer zeggen: ga voor de grap eens met een Mustang naar de tuner en klik op Saleen. De Speedster kun je krijgen door er mer een Mustang cabrio heen te gaan.
klopt, maar alle andere auto's kun zaten nog niet in de game toen hij uitkwam (niet allemaal maar wel veel).
Deze zitten er volgens mij zeker niet in:
Ruf RT12
Ruf RGT
B. Engineering Edonis V12
-Ferrari 360 Modena
-Ferrari F40 '87
-Ferrari F599 GTB
Mazda MX-5 Miata '06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind TDU juist perfect tussen arcade en sim inzitten. Het is niet zo overdreven lastig als een sim en niet zo overdreven simpel als een arcade racer. Ik vind 'm perfect, eigenlijk. ;) En de geluiden zijn ook super. Ja, niet van ELKE auto, maar da's in het echt ook zo! En elke auto heeft ook eigen eigenschappen. Dat kan je van NFS niet echt zeggen. Daar kon je ook alles winnen in een Fiat Punto, als je die maar genoeg tunede... 8)7 En laten we het over de dashboards van NFS maar niet hebben...

Ik vond deze trouwens wel erg leuk:
Maar erger nog: de physics zijn niet goed. Je kunt niet lekker spelen zoals in NFS.
Wat is er dan niet GOED...? Dat het niet arcade genoeg is? Als je het over physics gaat hebben verwacht ik verhalen over GTR en zo, maar zeer zeker niet over NFS...!!! ;)

Nou ben ik trouwens wel van mening dat je een racespel niet met een toetsenbord moet spelen... Zolang je dat doet moet je niet zeuren over foute physics...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Deze zitten er volgens mij zeker niet in:
Ruf RT12
Ruf RGT
B. Engineering Edonis V12
-Ferrari 360 Modena
-Ferrari F40 '87
-Ferrari F599 GTB
Mazda MX-5 Miata '06
Zitten voor de xbox360 allemaal in een plus pack, zo ver ik weet (nog) niet beschikbaar voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, tja, heb zelf ook een stuurtje, maar die ligt in de kast. Jammeer dat die dingen zoveel plaats innemen. Ga me waarschijnlijk eerstdaags zo'n xbox360 controller voor de pc kopen, dan kun je toch een beetje gas doseren, maar heb je niet je halve bureauruimte kwijt.
Net wat 'gespeeld' met twee motorrijders, was wel kiks, kon ze brij aardig bij houden met de (getunede) dodge viper, alleen jammer dat het ding zo snel uitbreekt, maar je went er wel aan, waardoor je gaat corrigeren.
En de physics vond ik eerst niet zo geweldig, maar vind het na een dag toch wel fijn. Is ff wennen dnek ik. GTR2 is denk ik realistischer, maar zoals hierboven al gezegd, dit spel neigt meer richting GTR2 dan NFS (al vond ik die altijd wle lekker rijden, maja, stelde neit echt veel voor ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:10:
hier een quote van FnF
quote:
FlipFluitketel schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Zou misschien handig zijn als je dan ook vertelt hoe je dat kan doen. (Mits je het zelf weet of iig een link geeft naar waar het staat hoe het zou moeten.)

There you go :)

Make a backup of your offline savegame. Then delete the folder. Make a new account with the exact name and online play. Just let it save and quit the game. So go to your savgame folder as shown in the other tip. Just rename the new savegame(playersave to playersave_bak) and copy the old offline savegame(playersave) in the folder.
Now open BOTH files with a hexeditor. Now overwrite the the first six lines (0x00000-0x00050) of the offline(playersave) file with the first six lines from the new online(playersave_bak) file.
SAVE and start the game with the old offline savegame thats now a new onlien savegame with all your cars. Have Fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Totdat je op "Hardcore mode" draait })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:35:
Dat jou framerate laag is licht aan jou.
ligt ;)

En het is geen onzin. Het spel vraagt imo teveel rekenkracht voor te weinig show. Of ik nou op 1280 x 800 draai met 4x aa, of ik draai 2560 x 1600. Er is geen detaillevel in te stellen. Alleen HDR of geen HDR. Vsync optie is er ook niet. Resultaat: tearing. Waar zijn de opties waar _ik_ kan kiezen wat ik wel en niet wil hebben qua effects? Ergerlijk. Een heel menu alleen al voor het finetunen van joysticks e.d., maar basic functionaliteit voor graphics ontbreekt gewoon.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:52:
En de geluiden zijn ook super. Ja, niet van ELKE auto, maar da's in het echt ook zo!
Ik vind het geluid totale bagger. Geen een wagen heeft een realistisch geluid. En dat is jammer aangezien ze zoveel moeite hebben gestoken in het juist krijgen van de looks. Dan stap je in, je start, en het is net alsof je terug bent in 1991. De hele ervaring is gewoon om zeep. Hadden ze daar maar wat meer mee gedaan.
Wat is er dan niet GOED...? Dat het niet arcade genoeg is? Als je het over physics gaat hebben verwacht ik verhalen over GTR en zo, maar zeer zeker niet over NFS...!!! ;)

Nou ben ik trouwens wel van mening dat je een racespel niet met een toetsenbord moet spelen... Zolang je dat doet moet je niet zeuren over foute physics...
Onzin. Het is een spelletje. Meer niet. En dat moet geschikt zijn voor de casual gamer en die heeft geen duur stuurtje en pedalenset. Een spel hoor je goed met het keyboard te kunnen bedienen. Die input dient goed te worden afgehandeld en dat is hier ook niet het geval. Dat is in NFS ook niet perfect maar al een stuk beter dan hier.

En wbt physics: onderstuur, overstuur, allerhande stuur behalve wat de wagen echt zou doen. En met 200 een heg in raggen en gewoon meteen stil staan. Lantaarnpalen die sterker zijn dan een 2 ton automobiel @ 300+ kmpu. Dat soort onzin. Waarom een gedetailleerde wereld maken als de meest logische regels van cause and effect al niet kloppen. Dat is net als het geluid: het nekt de onderdompeling die het probeert te creeëren.

En wat het gelijk heeft met NFS: wagens die precies jouw kant op uitwijken als je er aankomt. Wat een zwaktebod van de programmeurs om je te vertragen.

En het zijn ook kleine dingen die me irriteren. Bv. de ramen open en dicht doen. Kan wel als je een auto koopt, maar niet als je 'm proefrijdt. En de 1e keer, als je ramen dicht zijn, druk je op W, en ze gaan wéér dicht. Dat waren ze al! En je wilt ze dus juist open doen. En dan moet je weer helemaal wachten, want een raam dat zgn dicht aan het gaan is, moet natuurlijk eerst helemaal dicht. En dat duurt en duurt maar. Zo werkt het in het echt ook niet.

Ik vind trouwens de interface ook matig. Hoe je bij het configgen van een auto een vaste volgorde moet hebben. Hoe je keys moet herdefiniëren .. dat deden ze 10 jaar geleden al beter in spellen.

Bv. dat je met ESC iets kunt onderbreken, maar vervolgens alleen met de muis weer op een knopje kunt klikken om verder te gaan. En Y/N werkt niet .. nee je MOET klikken met de muis. Dat soort dingen. De interface is totaal niet doordacht of vloeiend in elkaar gezet.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is duidelijk geen sim. Dan moet je arcade zijn. Halfbakken er tussenin gaan zitten maakt niemand gelukkig. Ik wilde dit spel voor de eyecandy. Maar die valt tegen. Nou dan kan het zichzelf nog redden als de gameplay goed is. Maar ook dat is ondermaats. Dan blijven alleen de namen en lokaties over .. maar die boeien me niet als ik niet het idee heb dat ik echt in een virtuele wereld verblijft. Die illusie wordt namelijk steeds weer verstoord door slecht programmeerwerk.

En dat is jammer. Zeker als je 50 euro hebt gelapt.

Eigenlijk is het enige positieve aan het spel dat de wagens er van buiten goed uit zien.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.