[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:
Ik vind het geluid totale bagger. Geen een wagen heeft een realistisch geluid. En dat is jammer aangezien ze zoveel moeite hebben gestoken in het juist krijgen van de looks. Dan stap je in, je start, en het is net alsof je terug bent in 1991. De hele ervaring is gewoon om zeep. Hadden ze daar maar wat meer mee gedaan.
Ben ik toch niet met je eens. Ik dacht t zelfde toen ik met de Alfa Romeo rondreed, wat een baggergeluid, maar als je later met een F430 of een GT40 over de weg knalt klinkt het een stuk beter. Ik vind de geluiden best goed gelukt als ik t vergelijk met NFS waarin de motorgeluiden zeer goed zijn uitgewerkt imho.
En wbt physics: onderstuur, overstuur, allerhande stuur behalve wat de wagen echt zou doen. En met 200 een heg in raggen en gewoon meteen stil staan. Lantaarnpalen die sterker zijn dan een 2 ton automobiel @ 300+ kmpu. Dat soort onzin. Waarom een gedetailleerde wereld maken als de meest logische regels van cause and effect al niet kloppen. Dat is net als het geluid: het nekt de onderdompeling die het probeert te creeëren.
Tja echte physics ondersteuning is nog niet in games, een paar uitzonderingen daar gelaten. Cause and effect is moeilijker voor je PC dan je denkt. :P
En wat het gelijk heeft met NFS: wagens die precies jouw kant op uitwijken als je er aankomt. Wat een zwaktebod van de programmeurs om je te vertragen.
Ik ben er juist blij mee. Anders heb je totaal geen uitdaging en is t veel te simpel om 350+ te rijden op rechte stukken. Klinkt trouwens een beetje zwak van jezelf. Misschien dat ze er een optie in hadden moet doen waar je minder verkeer kan instellen.
Ik vind trouwens de interface ook matig. Hoe je bij het configgen van een auto een vaste volgorde moet hebben. Hoe je keys moet herdefiniëren .. dat deden ze 10 jaar geleden al beter in spellen.

Bv. dat je met ESC iets kunt onderbreken, maar vervolgens alleen met de muis weer op een knopje kunt klikken om verder te gaan. En Y/N werkt niet .. nee je MOET klikken met de muis. Dat soort dingen. De interface is totaal niet doordacht of vloeiend in elkaar gezet.
Eens. Dat is een beetje het nadeel van geporte games.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is duidelijk geen sim. Dan moet je arcade zijn. Halfbakken er tussenin gaan zitten maakt niemand gelukkig.
Wat een onzin zeg. Dus het mag of alleen een simulatie zijn of alleen arcade?!? Er zijn genoeg mensen die graag wat moeilijker willen dan NFS maar weer niet zo moeilijk als GTR/LFS. Zoiets als DTM kan je ook nog wel redelijk met t keybord doen en is toch redelijk succesvol geworden, dus dat halfbakken niemand gelukkig maakt is gewoon dikke BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Bv. dat je met ESC iets kunt onderbreken, maar vervolgens alleen met de muis weer op een knopje kunt klikken om verder te gaan. En Y/N werkt niet .. nee je MOET klikken met de muis. Dat soort dingen. De interface is totaal niet doordacht of vloeiend in elkaar gezet.
Try 'Backspace' ;)

Doet wonderen 8) Is als het ware gewoon de 'terug' button, het werkt ook zo in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Er is een reden waarom ik vooral met de Ford GT aan het cruisen ben. Naast het goede weggedrag en de looks is het motorgeluid zo gaaf he. Die V8 klinkt erg lekker, laat het gas maar eens los als ie een beetje op toeren is :9

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de Ferrari's klinken als een synthesizer. Bagger en nog eens bagger. Net als de Corvettes en de Pontiacs. Ik _weet_ hoe die horen te klinken. En dit lijkt er in het geheel niet op. Ik heb geen idee hoe ze het in NFS hebben gedaan maar daar kloppen de geluiden veel beter. Er zit meer dynamiek in. Reclecties. Harmonische effecten. Lijkt wel gesampled. En hier is het echt nep. Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat het goed klinkt. Ook het verkeer wat rondrijdt .. net alsof het allemaal brommers zijn. Ook als er een truck voorbij komt.

En wbt het verkeer: ik heb er geen moeite mee om ze te ontwijken. Het gaat mij er om dat het zwak is om dat soort IA te gebruiken om de moeilijkheid te verhogen. Dat is bullshit. Dat is net als een eindbaas in een sidescroller die belachelijk veel damage kan weerstaan. Daar is geen skill voor nodig maar puur geluk. De uitdaging moet niet komen van zulke dingen.

En ik zal het nog eens zeggen: als je een wereld wilt simuleren. Prima. Maar zorg dan dat alles klopt. Gedrag van wegmeubilair, gedrag van auto's, geluid, enz. Of ben arcade. Daar moet je gewoon kiezen. Óf je wilt je speler onderdompelen in een wereld die zo goed overeenkomt met de werkelijkheid dat je vergeet dat je een spel aan het spelen bent, óf je kiest er doelbewust voor om duidelijk maar een spelletje te zijn waarbij het niet erg is als er dingen gebeuren die helemaal niet kunnen. Dit zit er weer keurig tussenin en ik vind er daarom geen reet aan. Mooie wagens .. redelijk nette belichting, ruime omgeving. Notebene een echt bestaand eiland en layout die redelijk overeenkomt. Echte merken, echte lokaties. Maar vervolgens zoveel zaken die je ruw uit de illusie schoppen dat er niks van de immersie overblijft. Het is heel simpel: dan wil je teveel, of je hebt als team te weinig gedaan om het te laten lukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Van mij hoeft echt niet alles kapot te kunnen :S wanneer ik in een fps met een rocket launcher rond loop in een stad wil ik alle gebouwen en dergelijke kapot kunnen schieten, maar van mij hoeft echt niet elke lantaarnpaal om te gaan wanneer ik er tegen aan rijdt.

Als dat zo zou zijn, dan zou de auto ook totaal kapot moeten zijn, maar dat is ook niet. Ik denk dat je als maker van het spel ergens een lijn moet trekken bij dat soort dingen.

Vanuit mijn kant... ik vind het goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja. Ik vind het de 50 euro iig niet waard en het zal me benieuwen of je het nog terug kan brengen? Vast niet .. want ze gaan er vanuit dat de de zaak hebt gekopieërd. Nou daar zit je dan .. een spel waar je echt geen plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:38:
Ook de Ferrari's klinken als een synthesizer. Bagger en nog eens bagger. Net als de Corvettes en de Pontiacs. Ik _weet_ hoe die horen te klinken. En dit lijkt er in het geheel niet op. Ik heb geen idee hoe ze het in NFS hebben gedaan maar daar kloppen de geluiden veel beter. Er zit meer dynamiek in. Reclecties. Harmonische effecten. Lijkt wel gesampled. En hier is het echt nep. Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat het goed klinkt. Ook het verkeer wat rondrijdt .. net alsof het allemaal brommers zijn. Ook als er een truck voorbij komt.
HIermee ben ik het wel eens, ik vind de geluiden voor de auto's ronduit zielig klinken. Het klnikt totaal niet zoals deze auto's in het echt klnken en er zit absoluut geen power in de gebruikte samples/opnames of enige vorm van een realistische geluidservaring. Dit hebben ze gewoon gingantisch verneukt. Ik heb sample cd's van akai waar standaar beter auto motors opstaan die ik voor 20 euro uit de budget bak heb geplukt
En wbt het verkeer: ik heb er geen moeite mee om ze te ontwijken. Het gaat mij er om dat het zwak is om dat soort IA te gebruiken om de moeilijkheid te verhogen. Dat is bullshit. Dat is net als een eindbaas in een sidescroller die belachelijk veel damage kan weerstaan. Daar is geen skill voor nodig maar puur geluk. De uitdaging moet niet komen van zulke dingen.

En ik zal het nog eens zeggen: als je een wereld wilt simuleren. Prima. Maar zorg dan dat alles klopt. Gedrag van wegmeubilair, gedrag van auto's, geluid, enz. Of ben arcade. Daar moet je gewoon kiezen. Óf je wilt je speler onderdompelen in een wereld die zo goed overeenkomt met de werkelijkheid dat je vergeet dat je een spel aan het spelen bent, óf je kiest er doelbewust voor om duidelijk maar een spelletje te zijn waarbij het niet erg is als er dingen gebeuren die helemaal niet kunnen. Dit zit er weer keurig tussenin en ik vind er daarom geen reet aan. Mooie wagens .. redelijk nette belichting, ruime omgeving. Notebene een echt bestaand eiland en layout die redelijk overeenkomt. Echte merken, echte lokaties. Maar vervolgens zoveel zaken die je ruw uit de illusie schoppen dat er niks van de immersie overblijft. Het is heel simpel: dan wil je teveel, of je hebt als team te weinig gedaan om het te laten lukken.
Dit vind ik een behoorlijke zwart/wit visie. Het ene uiterste of het andere. Tussen deze twee uitersten worden in sommige games doel bewust, wel eens een ander richting gekozen die meer er tussen in valt, en dit vind ik prima zolang ze het goed uitwerken. En games waar je niet maar weet of je een spel speelt of wat dan ook zijn technisch gewoon niet mogelijk met de huidige hardware dus dat argument slatp nergens op, want het is gewoon niet mogelijk.

[quote]
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:54:
Mja. Ik vind het de 50 euro iig niet waard en het zal me benieuwen of je het nog terug kan brengen? Vast niet .. want ze gaan er vanuit dat de de zaak hebt gekopieërd. Nou daar zit je dan .. een spel waar je echt geen plezier aan beleefd.
Lijkt me logisch dat je een game waar een unieke serial bij zit niet zal kunnen omruilen. Dat is nou eenmaal het risico van netjes het legale pad belopen. Ik persoonlijk probeer altijd eerst een demo uit, of wacht op het verschijnen van een demo of een goede review, alvorens ik iets koop. Verder is het voordeel aan usenet als eerder genoemde opties ontbreken :P dat je dit soort games kunt downloaden om ze te testen en dan te kopen als dat je bevalt. Goed dat laatste is niet de legale weg maar kan wel zo handig izjn

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meer van de arcades. Maar ik heb GTR ook gespeeld en vond het mooi om te zien hoeveel er klopte. En met TDU zit ik echt steeds zo van "ja je wilt dat de auto zich vrij realistisch gedraagt, je wilt dat de wereld en de karakters om je heen er zo echt mogelijk uit zien (als dat de techniek toelaat), maar ondertussen trek je dat niet door naar de wereld om je heen". Enkel de wagens. En zelfs dat, imo, niet goed.

Het gaat er mij niet om dat alles stuk hoeft. Alleen .. als ik overstuur omdat de kont lift, dan is dat omdat men wil dat dat het echte leven emuleert. Maar vervolgens knal ik tegen een dunne houten schutting, en die geeft geen krimp. Ja dat sloopt het realisme. Had er dan desnoods een bakstenen texture op geplakt. Snap je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:11:

Maar vervolgens knal ik tegen een dunne houten schutting, en die geeft geen krimp. Ja dat sloopt het realisme. Had er dan desnoods een bakstenen texture op geplakt. Snap je.
Kijk dat vind ik wel een goed argument, dit kan je indedaad flink laten afknappen. Bijv de onzichte bare muren die in sommige games zitten zijn hier ook een goed voorbeeld van. Het had dan ook zeker het realisme meer effect gegeven als je flink schade aan kunt brengen aan objecten en aan je auto. Vond het persoonlijk bij NFSC wel lekker da een hoop dingen kapot te rijden zijn. Dit is gewoon naast dat het realistischer is ook gewoon meer fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

btw HlpDsk, heb je al eens Grand Turismo op de PS2 gespeeld?
Mooie graphics, vrij realistisch weggedrag, maar het geluid...
Stap je in een Ferrari: bzzt, bzzzzzt, bzzzzzzzt
Stap je in een klassieke Mustang: bzzzzzzzt, bzzzzzzzzzt (exact hetzelfe)
Veel mensen zijn lyrisch over de Grand Turismo serie, maar het geluid is echt bagger. En wat betreft de realistische schade mbt de omgeving: kom daar over vijf jaar nog maar eens mee. Hardwarematig zijn dit soort effecten nog niet op grote schaal mogelijk.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Er zitten geen ferrari's in de ps2 versies van GT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geluid slecht? Dan vraag ik me toch af wat voor speakers je gebruikt :P

Ik vind het geluid juist een van de beste punten van de game. Een dikke amerikaanse V8 gromt goed, de V12's van de ferrari's janken lekker.. prima hoor.

Verder moeten mensen die pure sim zoeken maar iets als GTR of LFS gaan spelen. Dit is vind ik een hele mooie mix tussen het voor mij véél te arcade achtige NFS en een game als GTR.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

DinoPK schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:41:
Er zitten geen ferrari's in de ps2 versies van GT ;)
Goed, ik had dus beter de Volvo 240 als willekeurig voorbeeld kunnen gebruiken :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:41:
Geluid slecht? Dan vraag ik me toch af wat voor speakers je gebruikt :P
Ik heb het zelf beluisterd op een professionele nearfield set in een studio met uitstekende akoustiek Dus onder ideale omstandig heden om een goede indruk te krijgen van de auto's. En het resultaat was zeer bedroevend. Dit was in een niet zo produktief moment waar de enigste manier om de een uur te doden een potje TDU was. En dus verrast waren door de extreem totaal niet realistische overtuigende sound van de auto's. Ik heb zoals ik eerder in dit topic zei, een akai sample cd die ooit erg hot was voor 20 euro uit de budget bak geplukt om dat me het wel cool leek om te hebben en mischen kwam het ooit nog wel van pas De aauto's die op de cd's staan klinken gewoon in je face, krachtig en vol en vooral overtuigend, het lijkt echt alsof je dicht bij de auto zelf staat. Vooral het laag is zeer overtuigendm het laag in TDU is bedroevend slecht. Ik weet zeker dat deze sample cd met een veel lager budget is gemaakt dan wat is uitgegeven aan de kosten voor TDU om auto's te samplen (Waar ik mijn twijfels bij heb, want het komt over alsof ze een derde rangs synthersizer hebben gebruikt en hier een paar moter geluiden hebben geprobeerd na te bootsen) Dus wat ze in hemelsnaam uitgespookt hebben is mij een raadsel. Maar duidelijk mag zijn dat vvakmanschap meer uit maakt dan een budget voor de audio produktie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
Minputen:
- verre van bugvrij (op alle gebieden: online, single, opstarten van het spel, etc)
- realisme kan beter
- geluid niet perfect
- menuutjes kunnen beter
- AI kan op sommige gebieden beter
- onzichtbare muurtjes en betonnen haagjes etc.

Waarvan er volgens veel komen van het feit dat het geport is.

Pluspunten:
- grote map
- minieme laadtijden
- wagens netjes afgewerkt
- lange speelduur
- online (met clubs etc..)

Waardoor je mensen krijgt die zich meer in de pluspunten vinden en anderen meer in de minpunten. Ik neig persoonlijk meer naar de pluspunten, maar ik erger mij soms verschrikkelijk aan bepaalde kleine zaken. Zoals de haagjes bvb.

Anyway, ik beschouw dit spel als een mooi begin. In de toekomst komen er (hopelijk) nog van deze spellen. Grotere map, nog langere speelduur, beter geluid, schademodellen, meer realisme, etc... Ik zie de toekomst rooskleurig in.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HlpDsK, dat het spel bij jou niet soepel loopt OKE. Maar je kan helemaal beneden bij opties instellen of je het spel op minimun, medium, of high wil draaien. En als je met AA 4, HDR aan, en detail op HIGH speelt. Ga je mij tog echt neit wijs maken dat het spel er lelijk uit ziet ;)

Je kan zeuren, maar klagen bestaat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij eerst maar eens lezen dan wat ik getypt heb want dat is je schijnbaar ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail. Dit is absoluut tegen de policy in.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:28:
Ga jij eerst maar eens lezen dan wat ik getypt heb want dat is je schijnbaar ontgaan.
Zeker wel gelezen. Maar jij kraakt het complete spel af, alleen maar klagen! Dit is geen zeuren meer. We zitten op GOT, niet op een klaag forum. Oke, dat jij je mening wilt geven no problem, maar dat hoef je niet 40 x te herhalen en elke detail van het spel belachelijk te maken.

Ik vind dat je wel wat meer begrip voor de game mag hebben! En kom nu niet meer nog meer geklaag aan, want ik verwacht tog wel nog enig respect voor de makers, maar die zie ik totaal niet terug in jou posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerel, je liegt. Je zegt dat ik zeg dat het spel er niet uit ziet. Dat is iets heel anders dan wat ik zeg dus je leert begrijpend lezen of hou gewoon je mond aub. Ik zeg dat het niet realistisch is. Dat is wezenlijk wat anders dan of het er goed uit ziet. Ga mij niet vertellen wat ik zeg. Ik heb kritiek en maak die kenbaar. Als je dat niet zint dan heb je pech.

Nog zo'n typisch voorbeeld: je rijdt in de AMG DTM. Het dashboard heeft een werkende wijzerplaat. De belichting van de zon past zich aan aan je rijrichting. De paddleshifts zijn geanimeerd. Veel detail. En vervolgens blijft de digitale readout op het dashboard ín de wijzerplaat glashard op 0 kmpu staan. Veel duidelijker dan dat kun je het niet maken: de aandacht ligt op de verkeerde plek. Want waarom in godshemelsnaam al die moeite doen, en grafisch geweld gebruiken om realisme in het spel te brengen, als de basic functionaliteit niet aanwezig is?

Daarom zeg ik: zorg dat het werkt zoals het moet, of doe maar helemaal geen moeite. Een dash waarbij de wijzers en tellers werken maar die statisch is belicht, is nog altijd realistischer dan eentje die er bijna echt uitziet maar waar de teller niet werkt. Dat is gewoon dom. Dat bedoel ik met dat je te weinig terugkrijgt voor wat het vraagt van je PC. Met wat meer moeite had het wél kunnen kloppen. Maar zo is het te nep voor woorden en al zou je de hele cockpit realtime raytracen dan nog krijg je niet het idee dat je echt in die wagen zit. Want in een echte wagen blijft er geen 0 kmpu staan als je met 309 kmpu door het verkeer vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Blijkbaar ben je hierin vrijwel de enige. En tja je kan over alles wel gaan vallen.

Vooralsnog vind ik het een prima game. Bovenalles blijft het ook een game, dus ga het niet allemaal té serieus nemen. Daarbij wordt hij door Atari niet verkocht als zijnde dé simulatie van dit moment.

@Michael Hill: tja als je diep into audio zit kan vanalles slecht klinken. Voor mij als gamer klinkt het allemaal prima. Niet slechter of beter dan NFS of een andere populaire racegame. Allemaal prima mee te leven, daarom heb ik het inmiddels ook 50u (final) + 30u (beta 1) + 10u (beta2) gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het fatsoenlijk, of überhaupt, animeren van de digitale teller is een kleinigheid. Ik snap echt niet waarom dat niet functioneert. Het is niet dat het niet kan .. rechtsonder is namelijk, jawel, de digitale teller van het spel zelf. Dat is met een paar regels code 1 op 1 te koppelen. Het is al aanwezig, maar om een of andere bizarre reden is die link niet gelegd. En dat gaat echt om een animatie die de framerate totaal zou niet beïnvloeden. Itt tot de belichting van de cockpit. Dáár is dan wel de tijd voor genomen. Maar zoiets simpels als de speedo weer niet. De wijzers om de teller zijn notabene in tweevoud geanimeerd. En dat vergt veel meer reken-en-tekenwerk dan een nummertje tevoorschijn toveren. Ws. is het gewoon vergeten. Maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat je dat over het hoofd ziet. Het zit centraal in het dashboard waar je als speler uren naar staart.

En dat is net als bv. de muurtjes die niet meegeven. Ook daar is de code al voor aanwezig. Bloembakken bij dealers kun je gewoon van hun sokkel rijden en die schuiven vervolgens over de parkeerplaats. Er is veel mogelijk, maar het is zeer slordig afgewerkt. Het spel heeft potentieel maar maakt het naar mijn mening niet waar. Niet vanwege de insteek sim/arcade, maar vanwege de afwerking.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Is de meter dan niet gewoon kapot ;) :+
Zo uit me hoofd staat er toch ook een mooie snelheidsmeter rechtsonderin beeld??
Je hebt het eerst er over dat ze te veel tijd in de details hebben gestoken, en dan zijn ze het bij 1 auto vergeten en dan is het meteen weer niet goed 8)7

Ik blijf het een geweldige game vinden. Echt jaren gewacht op zoiets! Vrij rond rijden, en dan niet op een beperkt speelveld zoals in NFS maar een plek waar je echt honderden kilometers af kunt leggen. En waar geen laadtijden zijn tijdens het rijden van lange afstanden! (Dit in vergelijking Met Tony Hawk Pro Skater, die elk level moet laden)

De balans van de game vind ik ook super, hij ligt precies tussen NFS en GTR in. De auto begint tenminste niet automatisch te driften net als in NFS en is ook niet compleet onbestuurbaar met toetsenbord net als bij GTR. (Moet toch maar weer eens me stuurtje opzoeken)
En gelukkig geen tupperware voor al die prachtige wagens _/-\o_
NFS is er aardig goed in geslaagd om gebruikers de kans te geven al die exotische auto's te kunnen 'vernielen'. Lelijke spoilers, velgen etc. etc.

Ik moet ondertussen nog steeds wachten op me nieuwe videokaart en voeding (oude overleden na een potje TDU) om weer te kunnen spelen :9

EDIT: @ hierboven: Dat niet alles te 'vernietigen' is is denk ik ook wel redelijk logisch. Crysis is volgens mij pas het 1e/2e spel waarin dit kan. Het spel wordt dan veel te zwaar voor de mid-range pc's en zal niet vloeiend spelen. Die hardware is er nog niet.
En ja de afwerking, elk spel heeft zo zijn mankementen. Bugs komen altijd wel voor.
Vastlopers, framedrops, foutjes ingame. Ik zit er niet zo mee, zo lang ik er niet al te veel last van heb.

[ Voor 15% gewijzigd door eXe op 27-03-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het veel te serieus neemt. Het is een spelletje. Het is niett Flight Simulator. Het doel van dit spel is: racen. Atari heeft idd nooit gezegt dat dit een realistisch spel moest zijn. En ook niet omdat ze Hawaii hebben nagemaakt.

Maar goed, laten we ophouden met de meningsverschillen, en ons nu focusen op de wat leukere dingen aan het spel! Want daar zijn er genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn de verkeerde details. Je gebruikt bv. 5% van je rekenkracht om de belichting in de cockpit goed te doen, terwijl je nog niet 1/10e % nodig hebt om die teller te laten werken. Dan ben je imo niet slim bezig. Want de belichting is eyecandy .. verhoogt het realisme. Maar als die teller niet werkt blijft je heel de tijd ingepeperd worden dat het niet echt is. En zelfs als je een spel van 20 jaar oud pakt, daar werkt de digitale teller. Niets is zo makkelijk als dat. Eyecandy is mooi, maar de basis moet wel aanwezig zijn.

Alle wagens hebben een analoge wijzer. Die werkt. Er zijn ook wagens zoals de Aston Martin die ook een digitale weergave hebben. Maar daar staat dan in het spel niets op. Maar bij de AMG staat er 0 kmpu. Pontificaal midden in de dash. Laat het dan leeg of zorg dat de teller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Als je dan niet naar de meter kijkt, maar gewoon naar de belichting. Je hoeft je toch niet aan de snelheid te houden en inschatten hoe hard je gaat is ook een mogelijkheid.

Ik snap je punt wel een heeel klein beetje, maar om hier nou zo´n toestand van te maken..
Gewoon lekker cruisen, raampje open en naar het prachtige geluid van die motor luisteren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een van vele dingen die het voor mij verpesten. Ik vermaak me met de showrooms maar de rest is maar matig. En zoals gezegd: zodra je de startknop induwt is er weer een illusie aan duigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXe schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:41:
Als je dan niet naar de meter kijkt, maar gewoon naar de belichting. Je hoeft je toch niet aan de snelheid te houden en inschatten hoe hard je gaat is ook een mogelijkheid.

Ik snap je punt wel een heeel klein beetje, maar om hier nou zo´n toestand van te maken..
Gewoon lekker cruisen, raampje open en naar het prachtige geluid van die motor luisteren. >:)
Mee eens. Het geluid van die motor is echt lekker. Vooral als je in zoon motor optrekt, heerlijk! En of die snelheidsmeter het nou wel op een of andere manier wel of niet doet, i don't care, nog maals: het is niet flight simulator. Maar een vermakende race game, die niet perfect realistisch hoeft te zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:33:
Het zijn de verkeerde details. Je gebruikt bv. 5% van je rekenkracht om de belichting in de cockpit goed te doen, terwijl je nog niet 1/10e % nodig hebt om die teller te laten werken. Dan ben je imo niet slim bezig. Want de belichting is eyecandy .. verhoogt het realisme. Maar als die teller niet werkt blijft je heel de tijd ingepeperd worden dat het niet echt is. En zelfs als je een spel van 20 jaar oud pakt, daar werkt de digitale teller. Niets is zo makkelijk als dat. Eyecandy is mooi, maar de basis moet wel aanwezig zijn.

Alle wagens hebben een analoge wijzer. Die werkt. Er zijn ook wagens zoals de Aston Martin die ook een digitale weergave hebben. Maar daar staat dan in het spel niets op. Maar bij de AMG staat er 0 kmpu. Pontificaal midden in de dash. Laat het dan leeg of zorg dat de teller werkt.
Het is ons nu meer dan duidelijk dat de game je niet bevalt :+ Dat is verder jouw mening en dat is prima dat je een eigen mening er op na houd. Mioet je zelf weten.

Echte het conitnue doorgaan op alle negatieve punten van het spel vind ik de sfeer in dit topic verzieken. Je hebt nu echt wel duidelijk gemaakt wat je van de game vind, en accepteer het gewoon laat het topic over aan de mensen die er wel plezier mee hebben vanplaats er er eindeloos over door gaan. Zoek een spel die je wel bevalt en enjoy, dit lijk me een betere manier om je tijd te besteden aanegzien je dan wel lol hebt, Leg je er gewoon bij neer dat je het een bout game vind en speel een game die je wil chill vind and have a coke and a smile and stfu ;) :) Uiteraard laatste opmerkingen is een geintje die eddy murphy leuk toe weet te passen omdat er een een kern van waarheid inztit.

Op de man gaan spelen is _niet_ netjes :{

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 27-03-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:43:
Het is een van vele dingen die het voor mij verpesten. Ik vermaak me met de showrooms maar de rest is maar matig. En zoals gezegd: zodra je de startknop induwt is er weer een illusie aan duigen.
Inderdaad kloppen sommige geluiden niet, maar je overdrijft wel heel erg zwaar. Het motorgeluid van de McLaren SLR klopt ook niet, terwijl die van een Ford GT weer veel beter klinkt. Je moet niet aan mij vragen waarom die geluiden niet goed gesampled zijn, maar niet alle geluiden zijn slecht. Een betere geluidskaart doet trouwens wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:33:

Ik kan mij vinden in een aantal details die je oplicht. Ik verklaar die stom vergeten dingen gewoon aan haast, en tijd gebrek. De update zal vast nog wel een maand op zich laten wachten, zodat ze zeker zijn dat ze ALLES nu wel hebben. Dat verwacht ik eigenlijk niet anders.

Het geluid vind ik eerlijk gezegt matig. Niet goed, niet slecht, ook niet voldoende.
Met mijn boxen klinkt het prima. Alleen het kan beter.
Als je namelijk 2 min achter elkaar rond de topsnelheid van je motor(MV Agusta F4 Tamburini) dan word je echt GEK van dat zeik gejank! Hetzelfde geld eigenlijk voor de Murcielago. En de Spyker die maakt al helemaal flut geluid.
Op de lage toeren klinkt de F4 Tamburini wel weer lekker. Vooral met een grote subwoofer. De GT 500 klinkt dan ook wel weer goed, maarja dat is een muscle car, dus dat MOET wel.

Helpdesk heeft idd wel gelijk. Maar toch vind ik het een leuk spel. Ik vermaak me er wel mee.
Sommige dingen zijn idd wel erg goedkoop. Zoals geen schade model, het geluid is hier en daar goedkoop, en teller's die bijv niet werken. De GPS hadden ze ook wel wat beter kunnen maken. Dat je met 300 KM/H+ IETS sneller mag reageren, ipv 100 meter voor de afslag zeggen dat je eraf moet. Dat werkt niet als je bijna 100m/s rijd.

EDIT:
Waar is stoute wouter? :P

Verder ben ik het ECHT niet met jou eens.
Ik vind jou meer ontzettend te lopen zeuren.
Accepteer dat hij commentaar geeft op een spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 27-03-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:06
Onzin. Het is een spelletje. Meer niet. En dat moet geschikt zijn voor de casual gamer en die heeft geen duur stuurtje en pedalenset. Een spel hoor je goed met het keyboard te kunnen bedienen. Die input dient goed te worden afgehandeld en dat is hier ook niet het geval. Dat is in NFS ook niet perfect maar al een stuk beter dan hier.
Rofl.

TDU valt super te sturen met toetsenbord en muis en de balans tussen sim en arcade vind ik subliem vergeleken met NFS die niet weet wat 'ie wil zijn. Ze hadden meer naar Burnout moeten kijken hoe het wel moet. Het wegrijden in NFS MS is zo vaag, je schudt elke kant op als een Spaanse danseres en verder rijden ze als bakstenen en zit er totaal geen gevoel in. Hier kun je echt goed merken hoeveel je moet afremmen, wat de wagen doet etc. en dat gaat gelukkig niet zover als in GTR 2 of LFS maar dat is iig goed uitgewerkt.

Maar verder ben ik het wel met je eens maar minder dan NFS: MS of Carbon kan niet, dat was al dramatisch genoeg alhoewel de tussenfilmpjes leuk zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS? Die ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Most Wanted? :P

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij MW bedoelt.
Of hij heeft zelf een mix van Most Wanted en High Stakes(NFS 4) getweakt

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:07 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:54:
[...]

Verder ben ik het ECHT niet met jou eens.
Ik vind jou meer ontzettend te lopen zeuren.
Accepteer dat hij commentaar geeft op een spel.
Zo moet jij ook mijn comentaar accepteren over dez game en wat ik er van vindt, en niet dingen verwijten dat ik loop te zeuren, want ik geef ook gewoon mijn mening Dat ik het niet met iemand eens ben is mijn goed recht, zolang ik iemand maar in zijn waarde laat, want ik heb ook een iegen mening

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Kap toch eens met dat gezeik de hele tijd, het is nu wel duidelijk dat sommige het spel in bepaalde opzichten niks vinden. Fijn, dat is duidelijk. Nou laten we het over de game hebben verder? Kunt het nu net zo goed " [Multiplatform] Test Drive: Unlimited Klaagbaak - Deel 6 " noemen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg nu kindertjes :)? Laten we het weer hebben over de wat leukere dingen hé! Daar was dit topic volgens mij voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:10:
[...]

Zo moet jij ook mijn comentaar accepteren over dez game en wat ik er van vindt, en niet dingen verwijten dat ik loop te zeuren, want ik geef ook gewoon mijn mening Dat ik het niet met iemand eens ben is mijn goed recht, zolang ik iemand maar in zijn waarde laat, hij want ik heb ook een iegen mening
Leer lezen, jij zaagt Helpdesk af. En niet het spel, en dat slaat nergens op. Dus ik zeg daar wat van, en jij gaat mij afzagen.
Met je verkeerde been uit bed gestapt?

Maargoed, eigenlijk wel ontopic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Leer lezen, jij zaagt Helpdesk af. En niet het spel, en dat slaat nergens op. Dus ik zeg daar wat van, en jij gaat mij afzagen.
Met je verkeerde been uit bed gestapt?

Maargoed, eigenlijk wel ontopic blijven.
Ik kan prima lezen hoor. Die opmerking slaar nergens op .Ik gaf mijn meningmdat ik het eindeloos gezeur over wat er allemaal mankeert aan de game, niet bevorderend vond voor de sfeer in dit topic.En dat gaf ik aan Ik zaag jou helemaal niet af, zo vat jij het op, of zo wil je het opvatten.Jij maakte commentaar op mij, waarop ik een tegenwoord gaf en nu is dit meteen jou afzagen?
Verder ben ik heerlijk opgestaan vandaag met het goede been, en verlaat ik dit topic omdat ik de game dus niet interssant vindt Dan kunnen de mensen die het wel leuk vinden fijn door posten. en ik ga ik me niet meer in deze discussie mengen omdat het het erop lijkt dat het straks alleen nog maar dom gerant gaat worden tegen elkaar en daar heb ik geen zin in.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is als je goed kijkt een temperatuur meter ;) nu jij weer..
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:53:
[...]

Kerel, je liegt. Je zegt dat ik zeg dat het spel er niet uit ziet. Dat is iets heel anders dan wat ik zeg dus je leert begrijpend lezen of hou gewoon je mond aub. Ik zeg dat het niet realistisch is. Dat is wezenlijk wat anders dan of het er goed uit ziet. Ga mij niet vertellen wat ik zeg. Ik heb kritiek en maak die kenbaar. Als je dat niet zint dan heb je pech.

Nog zo'n typisch voorbeeld: je rijdt in de AMG DTM. Het dashboard heeft een werkende wijzerplaat. De belichting van de zon past zich aan aan je rijrichting. De paddleshifts zijn geanimeerd. Veel detail. En vervolgens blijft de digitale readout op het dashboard ín de wijzerplaat glashard op 0 kmpu staan. Veel duidelijker dan dat kun je het niet maken: de aandacht ligt op de verkeerde plek. Want waarom in godshemelsnaam al die moeite doen, en grafisch geweld gebruiken om realisme in het spel te brengen, als de basic functionaliteit niet aanwezig is?

Daarom zeg ik: zorg dat het werkt zoals het moet, of doe maar helemaal geen moeite. Een dash waarbij de wijzers en tellers werken maar die statisch is belicht, is nog altijd realistischer dan eentje die er bijna echt uitziet maar waar de teller niet werkt. Dat is gewoon dom. Dat bedoel ik met dat je te weinig terugkrijgt voor wat het vraagt van je PC. Met wat meer moeite had het wél kunnen kloppen. Maar zo is het te nep voor woorden en al zou je de hele cockpit realtime raytracen dan nog krijg je niet het idee dat je echt in die wagen zit. Want in een echte wagen blijft er geen 0 kmpu staan als je met 309 kmpu door het verkeer vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Net weer de 1000k challenge gedaan. Ik wilde hem eigenlijk halen binnen de 50 minuten, maar het werk 0:50:37 :(. Ik reed trouwens op een lvl 3 Kawasaki Ninja.

*zeurmodus*
Oh ja, een detail waar ik weer op let :P, aangezien ik motoren echt meesterlijk vind:
Op- of terugschakelen maakt schijnbaar voor de bestuurder/motor niks uit, hij klikt steeds met de voet naar beneden :9, terwijl het opschakelen omhoog zou moeten zijn en terugschakelen omlaag (of andersom). :P
*end*

Nu nog even champion worden, zodat ik bij de GOT club kan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:12:
Ik moet zeggen dat het spel me tegenvalt. Framerate is laag. Maar erger nog: de physics zijn niet goed. Je kunt niet lekker spelen zoals in NFS. Da's jammer. En het motorgeluid .. zo'n grote wereld .. al die moeite voor detail .. maar dan niet ook nog even de voertuigen samplen zoals het hoort. In plaats daarvan een zoemtoon die in 1980 mss nog zou voldoen, maar nu niet.

En klopt het dat er geen BMW's in zitten?
Ik ben het niet met je eens. Ik ben (eerder wàs) NFSU fan, ik heb alle versies, maar ik had Carbon in 1 dag uit (1dag!!).
En het rijgedrag van de NFSU is natuurlijk verschrikkelijk onrealistisch. Met 300 km pu gewoon een boom omver knallen en dan ook nog vrolijk doorrijden. Bovendien werd ik werkelijk dood en doodziek van al die cheaters daar, echt ongelooflijk.
Nee dan is Test Drive vele malen beter. Het geluid vind ik ook goed, maar inderdaad, het geluid in NFSU was mooier.
Eh framerates heb ik geen last van, xbox360 hè? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele hoop mensen geven hier kritiekpunten die vrij makkelijk verworpen kunnen worden als ze iets verder kijken dan hun neus lang is.

Een paar voorbeelden:

- Over het geluid van de auto's. Ik ben voornamelijk ontzettend blij dat er een duidelijk verschil tussen zit. Misschien weet hlpdsk hoe een bepaalde Ferrari klinkt, maar ik denk dat 90% van de gamers niet kan zeggen of het geluid van een bepaalde type auto klopt of niet.
Ik ben het wel eens met de storende factor van hetzelfde geluid van de motor op lange duur, maar ik vraag me eigenlijk af hoe dat in werkelijkheid zit. Ik kan me daar niet eens goed een voorstelling van maken.
- Over de toetsenbord als input. Ik heb al eerder aangegeven dat het een goeie toevoeging zou zijn voor de openingspost om aan te geven dat het zeker aan te raden is de keyboard input sensitivity bij options (flink) te verlagen. Dit verbetert de gameplay een hoop.
- Nog een pluspunt van het spel, wat een hoop frustraties en probleempjes uit de weg helpt, is het ruime aanbod van camerastandpunten. Ikzelf heb gemerkt dat ik zelfs per motor/auto/track verschillende camerastandpunten gebruik. Menig gamer (incl. mijzelf) heeft enorme respect voor het feit dat de makers uberhaupt hebben aangedurfd om een camerastandpunt in de auto toe te voegen.
- Over het realisme i.c.m. de eeuwige "onzichtbare muur". Ik vind dit helemaal passen in het straatje van de auto's die absoluut niet "kapot" mogen gaan. Plantenbakken waar je zonder schade doorheen rijdt? Net zo gek als je 't mij vraagt.
- Bugs? Waar? Ik ben er letterlijk nog geen 1 tegengekomen. Een bug als met de motoren die belachelijk hard kunnen. Tsja, dat is misschien online een vervelend uit te buiten bug, maar ik ben hem zelf dus nog niet tegengekomen.

Ik vind deze game net zo arcade als NFS en past daarom voor mij precies in het straatje van racegames die me bevallen. Ik vraag me ook af waar TDU pretentieert realistisch te zijn? Misschien in omschrijvingen van de game, maar wat boeit mij dat nou. Ik weet hoe de game is en ik weet dat het behoorlijk arcade is en daarom bevalt me de game prima. Je merkt na 5 races wel hoe een game speelt en als je de arcade/sim-wannabee stijl niet bevalt, moet je 'm natuurlijk meteen ruilen :z

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:43:
Ik begrijp trouwens niet dat je je zo ergert aan die details van digitale snelheidsmeters (ik zal s kijken of de xbox versie dit ook heeft), maar dat je zegt dat het rijgedrag in NFSU beter en realistischer is 8)7 (en dat voor iemand die racet met een keyboard. sorry maar dat kan echt niet hoor)
Ik heb zelf behoorlijke tijden gezet in NFSU, maar het is natuurlijk van de zotte dat je bij NFSU snellere rondetijden zet, wanneer je in de bocht werkelijk vol in de muur knalt zodat je terugstuitert op de weg en zo een hogere snelheid hebt wanneer je die bocht weer uitkomt zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:23:
dat is als je goed kijkt een temperatuur meter ;) nu jij weer..
Waarom roep jij van die domme dingen die niet kloppen?

Temperatuur wordt niet aangegeven in km/h ;)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/teller.jpg

Nu jij weer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Even iets heel anders......

Ik heb vandaag maar online account aangemaakt.
Nu heb ik alleen nog een alfa-tje.

Weet iemand hoe je tegen een beetje gelijkwaardige auto's kan scheuren?

Bedoel gelijk tegen de Ferrari's enz schiet niet op met een Alfa.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Hey ik heb een idee!!
Laten we hier gewoon mee ophouden... Dit gaat al bijna niet meer over het spel zelf, maar over het gelijk krijgen.
We weten ieders standpunten over de kwestie inmiddels, dus dat hoeven we ook niet 20 keer te herhalen.

Hier nog een plaatje van een echte kilometer-teller in een AMG. Zoek de verschillen ;)
Kilometerteller echte AMG

Genoeg over kilometertellers en metertjes. Iemand al nieuws over een update??
Denk dat ze met de eerste update niet alles zullen verhelpen, maar dat is ook bijna nooit het geval bij een spel. Volgen meestal nog een paar updates, zo ook als op de Xbox het geval was.
The DenMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:18:

Gewoon eff doorracen, binnen no-time heb je genoeg geld voor een ferrari 430 ;) En nog wat langer sparen en je hebt al een Ferrari Enzo vanaf 650,000 (zonder tuning)

[ Voor 27% gewijzigd door eXe op 27-03-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Jammer dat het spel voor jou de 50 euri niet waard is helpdesk. Ik vindt het echter een super coole game. Vooral in combinatie met mijn G25. Ik vindt nou juist dat NFS serie weer iets minder is.

Zo zie je dat de meninigen verschillen.

Ik vondt het spel zo leuk dat ik ,hoewel ik het spel off-line bijna heb uitgespeeld, nu de orginele in bestelling heb staan.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
eXe schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:21:
Genoeg over kilometertellers en metertjes. Iemand al nieuws over een update??
Denk dat ze met de eerste update niet alles zullen verhelpen, maar dat is ook bijna nooit het geval bij een spel. Volgen meestal nog een paar updates, zo ook als op de Xbox het geval was.

[...]

Gewoon eff doorracen, binnen no-time heb je genoeg geld voor een ferrari 430 ;) En nog wat langer sparen en je hebt al een Ferrari Enzo vanaf 650,000 (zonder tuning)
Nope, nog niks bekend... Maar ik heb zo'n gevoel dat het niet meer te lang gaan duren :*)

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze stap ik ook uit de topic. Had wat andere reacties van sommige verwacht, en niet van dat kinderlijke gedrag ;)

Adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
The DenMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:18:

Je gaat online en kies zelf een race uit, daarna doe je custom match en dan kan je allerlei opties aanvinken waaraan voldaan moeten worden om mee te kunnen doen aan jouw race zoals bijvoorbeeld merk, type, klasse. Zo kan je bijv. met allemaal precies dezelfde auto gaan racen.
Wanneer je gaat zoeken naar anderen, kan je ook in je filters aangeven naar welke klasse je wilt zoeken (dus A of E bijvoorbeeld).

Waar ikzelf wel weer last van heb is dat t soms lang duurt voordat ik n race kan vinden of dat men mij vindt. Ben soms wel 10-15 min aan het zoeken. Jammer dat er geen snelzoekmogelijkheid is. Moet nu per race inzoemen, misschien mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
[quote]eXe schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:21:
Hey ik heb een idee!!
Laten we hier gewoon mee ophouden... Dit gaat al bijna niet meer over het spel zelf, maar over het gelijk krijgen.
We weten ieders standpunten over de kwestie inmiddels, dus dat hoeven we ook niet 20 keer te herhalen.

Hier nog een plaatje van een echte kilometer-teller in een AMG. Zoek de verschillen ;)
Kilometerteller echte AMG

[...]

Hebben die mannen van TDU tòch gelijk, want als ik naar het plaatje kijk, dan staat in het echt de digitale snelheidsmeter òòk op 0 km\u :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 28-03-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39
Ach, ze zijn er gewoon van uit gegaan dat niemand een mercedes zou gaan rijden, dus hebben ze de snelheidsmeter ook maar niet afgemaakt.

Iets anders, heeft er iemand misschien nog een oplossing voor mijn vraag in dit topic? Of wordt het echt wachten op de patch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07-2019
ik heb een vraagje aan een xbox speler over de downloads... zijn de audi S6 en RS4 station of sedan? en is de Ruf RT12 naar lvl A te krijgen? :) alvast bedankt!

en nu maar hopen dat de downloadable content heel snel komt... en niet pas ver na een update over een maand ofzeau :P

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:45
Heb mn wireless wheel van x360 aangesloten. Stuur reageert prima wanneer ik het in het control panel wil calibreren maar in het spel wil het maar niet lukken. Als ik kijk bij Controls en ik vink aan use wheel, gebeurt er ook niets. In de startpost staat hij er wel bij dus ik vraag me af of ik iets verkeerds doe.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
nwnc schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:07:
Heb mn wireless wheel van x360 aangesloten. Stuur reageert prima wanneer ik het in het control panel wil calibreren maar in het spel wil het maar niet lukken. Als ik kijk bij Controls en ik vink aan use wheel, gebeurt er ook niets. In de startpost staat hij er wel bij dus ik vraag me af of ik iets verkeerds doe.
Ondersteunt TDU het wheel wel dan? Ik dacht van niet namelijk. Ik heb er zelf ook één en ik las op marketplace dat er een downloadable content is voor mensen met het wireless wheel, maar ik weet nog niet of dit gewoon 1 race is of de hele game. Je moet er trouwens voor betalen, ik doe t misschien vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 dagen moet ik zeggen dat het toch een geweldig spel is. Ben er nog wel even zoet mee denk ik (heb niet zoveel tijd ivm school e.d.).
In het begin wel veel problemen gehad (mijn savegame werd steeds niet opgeslagen, helemaal opnieuw kunnen beginnen met nieuwe savegame), geluidsbalans is naar links, en val af en toe uit (is nog steeds het geval, ff naar de map gaan helpt) en beeld is soms van slag (ff alt + tab helpt er tegen). Verder was de besturing erg wennen, maar de tip in dit topic om de gevoeligheid in te stellen heeft veel geholpen. Vind het alleen nog jammer dat ik niet heel veel mensen tegen kom (alleen een keer met een getuned XK tegen iemand met een SLR geracet, maar dat verloor ik uiteraard dik :P).

@Alwood: als het dezelfde zijn als in de PC-versie, dan zijn het de S6 sedan en de RS4 cabrio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:45
Ferry34 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:23:
[...]

Ondersteunt TDU het wheel wel dan? Ik dacht van niet namelijk. Ik heb er zelf ook één en ik las op marketplace dat er een downloadable content is voor mensen met het wireless wheel, maar ik weet nog niet of dit gewoon 1 race is of de hele game. Je moet er trouwens voor betalen, ik doe t misschien vanavond wel.
Ik heb het over de pc variant he. Het staat er bij in het lijstje in de startpost, dus ik zou denken van wel.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het gezeur over de kilometer teller? Ik heb er geen problemen mee :/
Ik heb ook geen tijd om er naar te kijken als ik met ongeveer 300km/u over de wegen jaag :+ 8)7
En persoonlijk vind ik het geluid ook goed. Niet van alle wagens maar wel van de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon. schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:05:
Even mierenneuken over de beginpost van dit topic (of hoe je het ook noemt), er staat bij de lijst met auto's ook: Audi RS4 Cabriolet. De auto op het plaatje, is echter een Audi S4 Cabriolet Moet dus even een R weg worden gehaald ;)

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Alwood schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:58:
ik heb een vraagje aan een xbox speler over de downloads... zijn de audi S6 en RS4 station of sedan? en is de Ruf RT12 naar lvl A te krijgen? :) alvast bedankt!

en nu maar hopen dat de downloadable content heel snel komt... en niet pas ver na een update over een maand ofzeau :P
De S6 heb ik nog niet gezien, maar der RS4 is de sedan, (B7 model).

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46
Ik vind het motorgeluid van de meeste auto's prima alleen erger ik me vaak aan 1 ding:
Bij sommige auto's hoor je helemaal niet dat je bijvoorbeeld 8000 toeren maakt, waardoor ik niet op tijd schakel en tegen de begrenzer aan loop.

Bij bijvoorbeeld een Lotus Esprit or Jaguar XJ220 heb ik echt het gevoel dat ik dikke toeren maak en schakel ik eigenlijk altijd op tijd, op het randje van de begrenzer. Bij bijvoorbeeld een Pontiac GTO verslik ik me de hele tijd in het schakelen. Ik schakel veel te laat (hang dan al lang in de begrenzer), of schakel terug terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan.

Dit geld overigens ook voor de meeste auto's in NFS.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Alwood schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:58:

Heb ze op de xbox versie gezien. Beiden zijn sedans.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Buster op 28-03-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, de prijzen van alle auto's kloppen niet meer.Alles kost nu in de miljoenen, was een auto voorheen 330.000, nu is het 3.300.000.

Het is een savegame dat ik gekopieerd heb na een format.

Iemand ook hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:50:
Vaag, de prijzen van alle auto's kloppen niet meer.Alles kost nu in de miljoenen, was een auto voorheen 330.000, nu is het 3.300.000.

Het is een savegame dat ik gekopieerd heb na een format.

Iemand ook hier last van?
Had ik last van toen ik een nocd crack gebruikte, die heb ik maar weer weggegooid en nu zijn de bedragen weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Laatst online: 11-09 16:07
Hallo allemaal,

Ik heb een 7900GTO 512MB en ik heb dit spel, als ik AA op 2x zet dan flikkert het scherm heel erg als ik AA uitzet draait het spel wel normaal?

Ik heb voor de rest 2GB geheugen en een Intel P4 3GHz @ 3.8GHz

Kan mijn videokaart geen AA aan? Met counter strike source kan mijn videokaart het namelijk wel aan?

Voor de rest heb ik er natuurlijk de laatste drivers opstaan..

iemand anders die dezelfde problemen ervaart of ideeen heeft die mijn probleem kunnen oplossen?

alvast bedankt,

bartosiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat flikkeren is al honderden keren voorbij gekomen.
Een paar keer alt-tab'ben en het gaat zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit spel zo graag spelen maar dat gaan mijn pc niet meer halen. Op zijn laagst haalt ie misschien net 20 fps als het niet nog minder is. Nu ben ik niet zo veeleisend van de graphics, maar ik zit er toch aan te denken om een pc upgrade te doen. Wel voor zo min mogelijk geld want over het algemeen speel ik toch nooit games. Ik wil het spel alleen kunnen draaien, het hoeft niet allemaal pracht en praal te zijn.

Nu heb ik:
AMD Sempron 2800+ S-A
1 GB DDR-1 266 MHz
Geforce FX 5900XT
Moederbord heeft alleen agp voor videokaart.

Ik vrees het ergste :P

Wat is de goedkoopste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere videokaart. Moet je zelf even kijken. Zal wel al snel prijzig worden. (vanwege bridge-chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Een videokaart zal wel helpen, maar het is wel stom om nu nog een AGP kaart te kopen.
Je moet gewoon eens upgraden naar de nieuwe standaarden, anders blijf je maar wat kloten en heb je uiteindelijk voor een paar honderd euro een upgrade met oude onderdelen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:52:
Ik wil dit spel zo graag spelen maar dat gaan mijn pc niet meer halen. Op zijn laagst haalt ie misschien net 20 fps als het niet nog minder is. Nu ben ik niet zo veeleisend van de graphics, maar ik zit er toch aan te denken om een pc upgrade te doen. Wel voor zo min mogelijk geld want over het algemeen speel ik toch nooit games. Ik wil het spel alleen kunnen draaien, het hoeft niet allemaal pracht en praal te zijn.

Nu heb ik:
AMD Sempron 2800+ S-A
1 GB DDR-1 266 MHz
Geforce FX 5900XT
Moederbord heeft alleen agp voor videokaart.

Ik vrees het ergste :P

Wat is de goedkoopste oplossing?
Mijn agp videokaart was kapot gegaan dus kocht ik een nieuwe. Aangezien ik TDU toch wel erg g**l vond, heb ik maar een de betere AGP vid kaarten gekocht: de club ATI Radeon 1950pro 256 mb.

Moet zeggen, voor mn oude agp systeempje trekt hij TDU wel. Ik speel op mid details, 1280x1024, 4x AA op een P4 2.8 mhz + 1024 mb ram. Met HDR scoor ik 20 fps, zonder tussen de 25 - 33. Echt playable, vooral als je buiten de stad rijdt. Ik heb daarnaast nog niets overgeklokt, dat komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er ook vanaf WAT voor 25 fps je haalt. Continue 25 fps, dus elke 40 ms een frame, rijd prima. Framedrops maken het irritant. Je kunt ook 25 fps halen als je in de eerste 500 ms 20 frames krijgt en in de laatste 500 ms de andere 5. Toch rijd dat laatste een stuk vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, mijn enorme framedrop problemen zijn verleden tijd. Ik heb serieus alles geprobeerd om het framedrop probleem te verhelpen. Nieuwe drivers, opnieuw installeren ed. Maar telkens begon hij om de vijf minuten enorm in te zakken naar 1 a 2 FPS. Toen ben ik mijn temps even gaan monitoren en ja hoor! De GPU werd veel te warm en ook de CPU kreeg het benauwd. Was even vergeten dat de temperatuur alweer flink omhoog in geschoten in NL en dat had zijn effect op m'n pc.
De stofzuiger er flink doorheen gehaald en alle koelers een standje omhoog gezet. Nu draait hij helemaal vlot (iets minder dan de beta) met 100.59 driver van nVidia. Deze is sowieso een aanrader want met alle andere drivers uit de 100.** serie krijg ik mijn LCD TV niet op 1920x1080p. En nu dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De een zijn game, is de ander zijn flame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Voor de liefhebbers:

Als je de map "Traffic" in "\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Traffic" hernoemt en je start dan de game, is je ingame traffic pleite }>

Leuk voor als je even je zwaar getunede bak wilt testen zonder dat irritante verkeer (of natuurlijk de missies waar je normaal gehinderd wordt door verkeer }>)

Het enige probleem is bij deze 'tweak' dat je moet afsluiten via de TaskManager, aangezien het spel niet meer helemaal lekker afsluit (Dus bij het afsluiten ding op Pause (save game), even wachten. Killen via TM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
GraveR schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:42:
Voor de liefhebbers:

Als je de map "Traffic" in "\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Traffic" hernoemt en je start dan de game, is je ingame traffic pleite }>

Leuk voor als je even je zwaar getunede bak wilt testen zonder dat irritante verkeer (of natuurlijk de missies waar je normaal gehinderd wordt door verkeer }>)

Het enige probleem is bij deze 'tweak' dat je moet afsluiten via de TaskManager, aangezien het spel niet meer helemaal lekker afsluit (Dus bij het afsluiten ding op Pause (save game), even wachten. Killen via TM).
Dit is niet volgens de regels van het online gedeelte en je kan hiermee dus van Gamespy gebanned worden. Alleen als je een offline account hebt, kan het leuk zijn dit af en toe te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Baserunner schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Dit is niet volgens de regels van het online gedeelte en je kan hiermee dus van Gamespy gebanned worden. Alleen als je een offline account hebt, kan het leuk zijn dit af en toe te doen.
Uiteraard is dit voor offline gebruik bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/TDU/20070326003813.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/TDU/20070326003649.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/TDU/20070326003741.jpg

Mijn Enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu weet ik het zeker dat ik um ook in die kleur wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
GraveR schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:42:
Voor de liefhebbers:

Mensen zullen me wel een zeikerd vinden, maar ik hou dus niet van dit soort grappen.
Ik heb nog nooit van mn leven een cheat gebruikt in een game.
Heb overigens alle missies gedaan, dus de cheat is onnodig. (ja, alle lift-en auto wegbreng missies op perfect :*) )

Ik werd ook altijd moedeloos van de cheaters die online need for speed aan het spelen waren. Gelukkig heb ik daar met xbox minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:41:
nu weet ik het zeker dat ik um ook in die kleur wil :9
[...]
Mooi dat ik je heb kunnen overtuigen.

Nu moet ik alleen nog de paintshop openen en kan ik mijn 430 ook zwart laten worden.

Is het trouwens ook mogelijk om de velgen die je bij de aankoop van de auto erop heb laten zetten te veranderen naar de andere. Dus in het spel zelf.

En ik weet dat ik een race moet doen om d paintshop te openen maar ik kan die race niet vinden. En daarnaast met welke auto kan ik en mag ik dat doen. Ik heb er maar 3 trouwens.

- Alfa GT (zwart)
- Ferrari 430 (rood (moet zwart worden))
- Ferrari Enzo (zwart)

Volgens mij ben ik een zwart fan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
joostingh schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Mooi dat ik je heb kunnen overtuigen.

Nu moet ik alleen nog de paintshop openen en kan ik mijn 430 ook zwart laten worden.

Is het trouwens ook mogelijk om de velgen die je bij de aankoop van de auto erop heb laten zetten te veranderen naar de andere. Dus in het spel zelf.

En ik weet dat ik een race moet doen om d paintshop te openen maar ik kan die race niet vinden. En daarnaast met welke auto kan ik en mag ik dat doen. Ik heb er maar 3 trouwens.

- Alfa GT (zwart)
- Ferrari 430 (rood (moet zwart worden))
- Ferrari Enzo (zwart)

Volgens mij ben ik een zwart fan..
Met een enzo mag je niet de paintshop in. (misschien met geen 1 ferrari dat weet ik niet zeker)

Ik vind dat ferrari's rood horen te zijn. maar ja ieder z'n smaak. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Over paintshops gesproken. Een custom painted VW W12 en Chrysler ME:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jhodes/naro.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jhodes/ME.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
feep schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:42:
[...]

Met een enzo mag je niet de paintshop in. (misschien met geen 1 ferrari dat weet ik niet zeker)

Ben het met je eens dat een Ferrari rood hoort te zijn. Maar aangezien ik de meeste met een rode zie rijden wou ik dat niet. En dan de mooiste kleur voor een Ferrari vind ik zwart. En nu heb ik zoiets dat ik gewoon al mijn auto's zwart wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Neoflip schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:29:
Over paintshops gesproken. Een custom painted VW W12 en Chrysler ME:

[afbeelding]

[afbeelding]
1 ding vind ik zo irritant: je kan dus radial blur enzo toevoegen op de foto's om het gevoel van snelheid te geven. MAAR als de wielen van een auto met een x aantal rpm ronddraaien bij 300 km/h en je zou een foto nemen, dan zijn de velgen van een auto echt niet scherp en staan ze echt niet stil. Dat vind ik jammer...

Hoe kan je overigens de foto's die je gemaakt hebt met de camera in het spel (PC versie) bekijken of bijvoorbeeld op de achtergrond van Windows zetten? (Dus niet met printscreen).

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff bij driving blalala bij de SLR op off zetten, niet te besturen man ;)
waar kan ik btw de pagani zonda dealer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.. Zie de kaart die bij je spel zit of kijk in de start post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:37:
[...]

Hoe kan je overigens de foto's die je gemaakt hebt met de camera in het spel (PC versie) bekijken of bijvoorbeeld op de achtergrond van Windows zetten? (Dus niet met printscreen).
Ze staan in het mapje van je savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets vriendelijker mag wel.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:42:
Yo!

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/2lux3f4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/2hn02t3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/3ygsmdd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/43qg590.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/4hku0ld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/2dv39xe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het Midden-oosten van het eiland (midden rechts dus), vakje F10 om precies te zijn. Heb je geen kaart erbij gekregen? :?

De dealer heet trouwens Italian Independents...

Misschien domme vraag, maar @screens hierboven, hoe kun je die camera-standpunten zo innemen, gewoon via photo-menu?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:26:
[...]

geen kaart bij gekregen en start post ook niet.. wijsneus |:(
Geen kaart bij gekregen...? Heel vreemd... En hij staat gewoon in de startpost: Kaart van alle autodealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar een in je Mijn Docs - TDU mapje, komen al je photos in terug.

Misschien maar eens wat vaker refreshen :o

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Luuk1983 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:37:
[...]

1 ding vind ik zo irritant: je kan dus radial blur enzo toevoegen op de foto's om het gevoel van snelheid te geven. MAAR als de wielen van een auto met een x aantal rpm ronddraaien bij 300 km/h en je zou een foto nemen, dan zijn de velgen van een auto echt niet scherp en staan ze echt niet stil. Dat vind ik jammer...

Ja dat vind ik ook lelijk dat de wielen dan zo strak blijven bij radial blur. Als je foto's maakt in het spel worden deze als jpg opgeslagen in je savegame mapje in Mijn documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik het overige verkeer en de politie heb weggetoverd vind ik het een stuk leuker om wat rond te rijden. Offline natuurlijk.

Ik kan de auto starten maar is er ook een stopknop?

Trouwens .. tuners voor alles maar voorlopig niet voor een ami. Da's wel brak.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Met de start knop :Y)

Er is voor alles een tuner, alleen zie je ze niet meteen allemaal.

[ Voor 62% gewijzigd door fsfikke op 29-03-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke knop mag dat dan wel niet wezen?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.