Is de meter dan niet gewoon kapot
Zo uit me hoofd staat er toch ook een mooie snelheidsmeter rechtsonderin beeld??
Je hebt het eerst er over dat ze te veel tijd in de details hebben gestoken, en dan zijn ze het bij 1 auto vergeten en dan is het meteen weer niet goed
Ik blijf het een geweldige game vinden. Echt jaren gewacht op zoiets! Vrij rond rijden, en dan niet op een beperkt speelveld zoals in NFS maar een plek waar je echt honderden kilometers af kunt leggen. En waar geen laadtijden zijn tijdens het rijden van lange afstanden! (Dit in vergelijking Met Tony Hawk Pro Skater, die elk level moet laden)
De balans van de game vind ik ook super, hij ligt precies tussen NFS en GTR in. De auto begint tenminste niet automatisch te driften net als in NFS en is ook niet compleet onbestuurbaar met toetsenbord net als bij GTR. (Moet toch maar weer eens me stuurtje opzoeken)
En gelukkig geen tupperware voor al die prachtige wagens
NFS is er aardig goed in geslaagd om gebruikers de kans te geven al die exotische auto's te kunnen 'vernielen'. Lelijke spoilers, velgen etc. etc.
Ik moet ondertussen nog steeds wachten op me nieuwe videokaart en voeding (oude overleden na een potje TDU) om weer te kunnen spelen
EDIT: @ hierboven: Dat niet alles te 'vernietigen' is is denk ik ook wel redelijk logisch. Crysis is volgens mij pas het 1e/2e spel waarin dit kan. Het spel wordt dan veel te zwaar voor de mid-range pc's en zal niet vloeiend spelen. Die hardware is er nog niet.
En ja de afwerking, elk spel heeft zo zijn mankementen. Bugs komen altijd wel voor.
Vastlopers, framedrops, foutjes ingame. Ik zit er niet zo mee, zo lang ik er niet al te veel last van heb.
[
Voor 15% gewijzigd door
eXe op 27-03-2007 20:31
]