Moet je eerst even instellen bij Controls. Onder Ignition als ik het goed heb.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:16:
En welke knop mag dat dan wel niet wezen?
doe eens zoeken al vaak zat een mapje voor gegevenVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:06:
Nu ik het overige verkeer en de politie heb weggetoverd vind ik het een stuk leuker om wat rond te rijden. Offline natuurlijk.
Ik kan de auto starten maar is er ook een stopknop?
Trouwens .. tuners voor alles maar voorlopig niet voor een ami. Da's wel brak.
zoek eens rechts onder de ford dealer en onder de lotus dealer
http://tdu.rw-racing.nl/tune_shops.jpg
klik, ik kon er overal gelijk al 'in' (met de juiste auto ofcourse) geloof ik
(staat gewoon inde SP
)
klik, ik kon er overal gelijk al 'in' (met de juiste auto ofcourse) geloof ik
(staat gewoon inde SP
[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 29-03-2007 18:46 ]
Dit spel speelt bagger bij mij. Met mijn x1950pro en core 2duo moet ik alles op low zetten voordat ik zonder schokken kan rijden
. Is dit normaal?
Verwijderd
Hoeveel RAM?tigos schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:47:
Dit spel speelt bagger bij mij. Met mijn x1950pro en core 2duo moet ik alles op low zetten voordat ik zonder schokken kan rijden. Is dit normaal?
Verwijderd
Hier ook. 1950 Pro 512MB, C2D E6600, 2GB CAS3 .. maar vloeiend is het niet. Zelfs op een magere 1280 x 800. Zal wel zo horen.
Met een x2 4600+, 1gb DDR400 en 7950GT loopt het op ~30 á 40 FPS
Dan heb ik muziek en een download programma aanstaan.
Maaruh bedankt voor die plattegronden! Daar zocht ik net naar
Oja resolutie @ 1600x1200 op win XP
Dan heb ik muziek en een download programma aanstaan.
Maaruh bedankt voor die plattegronden! Daar zocht ik net naar
Oja resolutie @ 1600x1200 op win XP
[ Voor 9% gewijzigd door Pinjataaa op 29-03-2007 19:16 ]
Maken jullie die fotos gewoon in photo mode?
Want DAMN, het ziet er heel vet uit.....bij mij worden ze niet echt zo mooi terwijl ik er wel een dikke videokaart (zie specs) in heb zitten en alles op full heb staan
Moet ik nog ergens anders instellingen aanpassen? in het spel of van nvidia?
[ Voor 13% gewijzigd door Motabeatz op 29-03-2007 19:49 ]
motabeatz.com
Verwijderd
Nee ik heb geen kaart gekregen bij mijn TDU, heb hem op de xbox. Maar ik kan de pagani zonda dealer echt niet vinden? Hij zit vlak bij de Saleen dealer toch? Misschien is de zonda dealer nog niet beschikbaar voor mij, zou dat kunnen?
Verwijderd
Ja, gewoon in photomode zonder vervolgens te Photoshoppen.NickySantoro schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:34:
[...]
Maken jullie die fotos gewoon in photo mode?
Want DAMN, het ziet er heel vet uit.....bij mij worden ze niet echt zo mooi terwijl ik er wel een dikke videokaart (zie specs) in heb zittenHoe kan dat?
Het is wel jammer dat je zo een effect krijgt wat je ingame toch niet haalt... Ik bedoel, sommige van die Photmode foto's zijn net echt en het spel is schitterend en prachtig maar op een of andere manier vaak toch niet zo 'net echt'.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit met C2D's te maken zou kunnen hebben... alleen heb ik geen C2D en moet ik TDU nog halen. Ik heb iig van meer mensen met een C2D gehoord dat het spel niet helemaal lekker wilde draaien.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:07:
Hier ook. 1950 Pro 512MB, C2D E6600, 2GB CAS3 .. maar vloeiend is het niet. Zelfs op een magere 1280 x 800. Zal wel zo horen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Bedoel je de FSAA in het spel aanzetten? want in het spel staat de AA op 4x, waar kan ik de FSAA veranderen?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:48:
[...]
Ja, gewoon in photomode zonder vervolgens te Photoshoppen.Maar eh... heb je in de Photomode linksonder de knop Opties wel gezien...?
Zorg wel dat je in ieder geval even FSAA aanzet (ook al is het alleen maar voor de Photomode) want dat maakt het helemaal af. Met jaggies wordt het nooit wat. In ieder geval, in het Optiesmenu van de Photomode kan je diverse dingen instellen: het meeste effect is toch wel de blur van de omgeving. Dat maakt de meeste foto's net ff meer 'net echt', als je het niet overdrijft. Alle functies zijn redelijk duidelijk: gebruik ze en je foto's worden meteen STUKKEN mooier! Mischien wel zo mooi als de mijne!
![]()
![]()
![]()
Het is wel jammer dat je zo een effect krijgt wat je ingame toch niet haalt... Ik bedoel, sommige van die Photmode foto's zijn net echt en het spel is schitterend en prachtig maar op een of andere manier vaak toch niet zo 'net echt'.
Mijn fotos zien er zo uit:

motabeatz.com
Ik heb het spel nu ook, alleen als ik de 1e mission wil gaan doen (mission honolulu) en ik druk op start doet hij verder niks dan alleen de weg laten zien en waarvan het beeld ronddraait.
Doe ik iets verkeerd of zit er een soort van bug in het spel?

Komop, beetje moeite doen, als je de knop van een functie zoekt spit je toch even de controls doorVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:16:
En welke knop mag dat dan wel niet wezen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wat ik wel jammer vind aan dit spel is dat mijn geluid telkens weg valt tijdens een race 
Dit is zo'n fijne auto

En deze ook:
Dit is zo'n fijne auto

En deze ook:

[ Voor 112% gewijzigd door Pinjataaa op 29-03-2007 21:03 ]
Dat is hetzelfde, mooi op 4x laten staan dusNickySantoro schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:59:
[...]
Bedoel je de FSAA in het spel aanzetten? want in het spel staat de AA op 4x, waar kan ik de FSAA veranderen?
Mijn fotos zien er zo uit:
[afbeelding]
Verwijderd
ik ben van plan om binnekort TDu voor de ps2 te kopen, maar ik heb nog een aantal vraagjes:
- Word het ook nacht
- kan je het interieur van de wagens veranderen
-rijden er ook andere snelle auto's over het eiland
-is het eiland het zelfde als op de xbox360(niet qwa graphics maat qua wegen e.d.)
-is het mogelijk een caracter te kiezen en van kleding te verwisselen)
Alvast bedankt.
- Word het ook nacht
- kan je het interieur van de wagens veranderen
-rijden er ook andere snelle auto's over het eiland
-is het eiland het zelfde als op de xbox360(niet qwa graphics maat qua wegen e.d.)
-is het mogelijk een caracter te kiezen en van kleding te verwisselen)
Alvast bedankt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 21:47 ]
Nee, het wordt geen nacht. Ja, je kan de kleur van het interieur bij aankoop aanpassen, en later nog veranderen. Ja, er rijden ook andere snelle auto's over het eiland, zowel on-line als off-line. En ja, het eiland is hetzelfde als op de xbox (Waaorm ook niet?).
Beetje inzet zou niet verkeerd zijn
Beetje inzet zou niet verkeerd zijn
Verwijderd
Nou, eh... hij heeft het wel over de PS2 versie... Is die echt wel hetzelfde als de PC/XBox versie...?
Edit:
Ja, dus.
Had ik niet verwacht eigenlijk...! Zal er wel minder uitzien natuurlijk...
Edit:
Ja, dus.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 21:53 ]
De PSP en PS2 versies zijn ongeveer hetzelfde voor zover ik weet.
De PSP versie is trouwens erg leuk spel en ziet er mooi uit voor de PSP.
Het is uiteraard niet zo uitgebreid als de PC / Xbox360 versie maar wel het hele eiland + free roaming. De physics zijn iets minder realistisch en er zitten geen missies in. De online functie heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen wireless heb hier thuis helaas...
De PSP versie is trouwens erg leuk spel en ziet er mooi uit voor de PSP.
Het is uiteraard niet zo uitgebreid als de PC / Xbox360 versie maar wel het hele eiland + free roaming. De physics zijn iets minder realistisch en er zitten geen missies in. De online functie heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen wireless heb hier thuis helaas...
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik check juist in het doosje van mijn PC versie: had ook geen kaartje erbij. Misschien bij de eerste zoveel exemplaren alleen ?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:34:
[...]
Geen kaart bij gekregen...? Heel vreemd...
Anyway, heb het spel dinsdag gekocht en ik vind het prachtig. Auto's lijken veel realistischer te reageren dan vele andere arcade games. De missies zijn super veel fun en het MMO gebeuren doet je toch niet zo alleen voelen. Ook het car trading gedoe vind ik best handig, om te verkopen maar ook om te kopen. Erg compleet spel moet ik zeggen !!
Tevens gebruik ik een Logitech Driving Force Pro met Force Feedback op een Core 2 Duo E6400 @ 3.0GHz, 2GB DDR2-800 RAM, X1900XT @700/800 en het spel loopt best goed in 1680x1050, high detail en HDR.
Maar toch een vraagje. Om de zoveel tijd komt er "TDU News" rechtsonder in het scherm te staan. Hoe kan je dat oproepen ?
Verwijderd
in je huis, bij infoPhuncz schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:49:
[...]
Ik check juist in het doosje van mijn PC versie: had ook geen kaartje erbij. Misschien bij de eerste zoveel exemplaren alleen ?
Anyway, heb het spel dinsdag gekocht en ik vind het prachtig. Auto's lijken veel realistischer te reageren dan vele andere arcade games. De missies zijn super veel fun en het MMO gebeuren doet je toch niet zo alleen voelen. Ook het car trading gedoe vind ik best handig, om te verkopen maar ook om te kopen. Erg compleet spel moet ik zeggen !!
Tevens gebruik ik een Logitech Driving Force Pro met Force Feedback op een Core 2 Duo E6400 @ 3.0GHz, 2GB DDR2-800 RAM, X1900XT @700/800 en het spel loopt best goed in 1680x1050, high detail en HDR.
Maar toch een vraagje. Om de zoveel tijd komt er "TDU News" rechtsonder in het scherm te staan. Hoe kan je dat oproepen ?
Thx, weten we dat ook alweer
Verwijderd
een maat van me draait op een Intel Core2duo 6300 met 1gb ram en een Nvidia 7950GT draait rond de 45 fps
tazzman schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:56:
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit met C2D's te maken zou kunnen hebben... alleen heb ik geen C2D en moet ik TDU nog halen. Ik heb iig van meer mensen met een C2D gehoord dat het spel niet helemaal lekker wilde draaien.
als die L3 getuned is zou dat wel moeten kunnen jaVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:51:
is hyet mogelijk om met een ferrari 575 maranello de tour of the island uit te rijden?
Verwijderd
ik heb net ff getuned en een stukje gereden, de rest doe ik wel als ik tijd heb. en iik kan ze inderdaad voorblijven!!!
Ik heb een probleem en hopelijk kan iemand me helpen!
Ik speel TDU op mn xbox360 met de controller. Nou heb ik gisteren een downloadable content geïnstalleerd waarop de hardcore-mode opstaat, speciaal voor het wireless wheel van Microsoft. Dit was overigens kicken, je moet heel anders rijden!
Toen ik echter weer verder wilde spelen met mn gewone controller, ik heb t spel afgesloten en opnieuw in normal mode verder gegaan, hield ik de auto bijna niet op de baan. Hij wil gewoon heel moeilijk rechtdoor blijven rijden. Zodra er n kleine glooiing in de weg zit, of de auto schakelt, dan trekt die meteen naar links of rechts en dat had ik daarvoor echt niet!
Heb al geprobeerd bij opties-sensitivity drastisch te verminderen, maar dat hielp niet.
Iemand een idee??
Ik speel TDU op mn xbox360 met de controller. Nou heb ik gisteren een downloadable content geïnstalleerd waarop de hardcore-mode opstaat, speciaal voor het wireless wheel van Microsoft. Dit was overigens kicken, je moet heel anders rijden!
Toen ik echter weer verder wilde spelen met mn gewone controller, ik heb t spel afgesloten en opnieuw in normal mode verder gegaan, hield ik de auto bijna niet op de baan. Hij wil gewoon heel moeilijk rechtdoor blijven rijden. Zodra er n kleine glooiing in de weg zit, of de auto schakelt, dan trekt die meteen naar links of rechts en dat had ik daarvoor echt niet!
Heb al geprobeerd bij opties-sensitivity drastisch te verminderen, maar dat hielp niet.
Iemand een idee??
Bij mij crasht hij na het starten onmiddelijk naar de desktop. Ergens las ik dat dit komt doordat je van dit spel een 256mb videokaart MOET hebben, klopt dit? Heb een 6600GT/128mb.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik zou de OC van je cpu of anders je vga es wat terugzetten ..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Is niet overgekloktsain onez schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:02:
ik zou de OC van je cpu of anders je vga es wat terugzetten ..
Maar heb het antwoord gevonden, moest niet-gebruikte gamecontrollers verwijderen (oude gameport gamepad) en presto
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Damn wat is die vanquish L3 tuned toch een vette bak
Verwijderd
Weet iemand het volgende: het ballans van sommige geluiden (vooral motorgeluiden) ligt helemaal links, wat vrij irritant is. Ik heb een Realtek HD (onboard), met de laatste drivers...
Verder kan ik geloof ik niemand aan mijn vriendenlijst toevoegen
Iedere keer als ik iemand toevoeg, ziet die andere niks, en als ik van iemand anders een uitnodiging krijg, dan accepteer ik hem en gebeurd er vervolgens niets...
Kwam namelijk vandaag de eerste Nederlander tegen, wilde hij vriendje worden, maja dat ging dus weer niet
Verder kan ik geloof ik niemand aan mijn vriendenlijst toevoegen
Kwam namelijk vandaag de eerste Nederlander tegen, wilde hij vriendje worden, maja dat ging dus weer niet
Ik heb hier ook een 6600gt 128 (agp Aopen) en daar doet hij het prima meeCaptain Pervert schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:55:
Bij mij crasht hij na het starten onmiddelijk naar de desktop. Ergens las ik dat dit komt doordat je van dit spel een 256mb videokaart MOET hebben, klopt dit? Heb een 6600GT/128mb.
Ga naar www.jellerbert.nl
Ik heb hetzelfde probleem. Snap niet wat ik fout doe.koekhapperr schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:00:
Ik heb het spel nu ook, alleen als ik de 1e mission wil gaan doen (mission honolulu) en ik druk op start doet hij verder niks dan alleen de weg laten zien en waarvan het beeld ronddraait.
Verwijderd
is het een online of een offline race ? oftewel een oranje icoontje of een blauwePaul Hewson schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:29:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Snap niet wat ik fout doe.
Verwijderd
Hier even een TIP direct van Eden Games de makers van het spel.
Om ingame FPS te zien zonder gebruik van fraps of wat dan ook.
doe het volgende
de snelkoppeling op je bureaublad even met rechter muistoets openen dan eigenschappen en dan onder doel zorgen dat er het volgende staat
"C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe" -fps
Om ingame FPS te zien zonder gebruik van fraps of wat dan ook.
doe het volgende
de snelkoppeling op je bureaublad even met rechter muistoets openen dan eigenschappen en dan onder doel zorgen dat er het volgende staat
"C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe" -fps
Verwijderd
Ik erger me ook veel aan dat ik een race niet kan herstarten voordat de tijd voorbij is e.d.
Er moet toch een knop zijn om gewoon opnieuw te kunnen beginnen?
Druk op P en vervolgens Restart..Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:11:
Ik erger me ook veel aan dat ik een race niet kan herstarten voordat de tijd voorbij is e.d.
Welke poorten gebruikt TDU?? Ik heb namelijk wat problemen tijdens online races. Kijken of dat is opgelost als ik die poorten open zet op mijn router
PSN: DirkvT
Klinkt vreemd, maar zet de gamepoort eens uit. (ergens bij configuratiescherm apparaatbeheer) Ik had hetzelfde probleem, werkte bij mij perfect.Captain Pervert schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:55:
Paul Hewson schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:29:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Snap niet wat ik fout doe.
[ Voor 5% gewijzigd door silencedead op 30-03-2007 17:34 . Reden: verkeerd antwoord ]
Niemand die de volgende melding tijdens het opstarten krijgt?
Als ik dan op YES klik, gebeurt er even niets. Na een ogenblik, sluit ie zichzelf af en opent het een IE venster met de url http://none/A new version of TEST DRIVE UNLIMITED is available for download. You must carry out this update before you can play online. Do you want to download the update now?
Dus ik kan niet spelen...
...en waarom?
Ik krijg hier niet die melding, start ie wel op als je eerst je netwerkverbinding disabled?
Gebruik je een dvd-crack? Heb eerder in dit topic iets gelezen dat een crack dit probleem kan veroorzaken...
Ja, die gebruik ik... Hmm, hoe krijg ik die er weer af? (Voorheen deed ie het wel gewoon)Entity schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:15:
Gebruik je een dvd-crack? Heb eerder in dit topic iets gelezen dat een crack dit probleem kan veroorzaken...
...en waarom?
Ik heb een offline account. Daarmee ging ik net een beetje touren, maar ik kwam op een gegeven moment volgens mij een AI race auto tegen (Al genaamd) Tenminste.. Zo gedroeg de auto zich...fsfikke schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:09:
Ik krijg hier niet die melding, start ie wel op als je eerst je netwerkverbinding disabled?
...en waarom?
Dus zonder netwerkverbinding doet ie het welThe_Alchemist schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:21:
[...]
Ik heb een offline account. Daarmee ging ik net een beetje touren, maar ik kwam op een gegeven moment volgens mij een AI race auto tegen (Al genaamd) Tenminste.. Zo gedroeg de auto zich...

Verwijderd
Gewoon de originele .exe van je dvd kopieren over de geinstalleerde heenThe_Alchemist schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:20:
[...]
Ja, die gebruik ik... Hmm, hoe krijg ik die er weer af? (Voorheen deed ie het wel gewoon)
Waarschijnlijk heeft 'ie dan een illegale, en heeft 'ie hem in de firewall toegestaan. Dan gaat je spel met de server praten, en ziet 'ie dat de exe anders is >> Er zijn dus 'updates'.
Ook met een offline account wilde mijn versie enorm vaak een homecall maken. Gewoon niet toestaan en klaar is kees
@onder: Heb je hem wel legaal?
Verder zou je eens een defragmentatie kunnen proberen, en even kijken of iets anders niet je resources vreet.
En ohja, check de topicwarning
Ook met een offline account wilde mijn versie enorm vaak een homecall maken. Gewoon niet toestaan en klaar is kees
@onder: Heb je hem wel legaal?

Verder zou je eens een defragmentatie kunnen proberen, en even kijken of iets anders niet je resources vreet.
En ohja, check de topicwarning
[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 30-03-2007 19:42 ]
Verwijderd
Het blijft lachen...

Offline race.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:54:
[...]
is het een online of een offline race ? oftewel een oranje icoontje of een blauwe
Kun je met de PSP versie ook gewoon inloggen op je GameSpy account? Lijkt me wel leuk om met het (hopelijk) aankomende mooie weer in de tuin even door te racen ipv. naast die grote blauwe herriebak hier naast me te moeten zitten..
@Tigos: Nee. Is een gat in de markt, ga snel ergens een tentje kopen, dan ben je de eerste mazda dealer
@Tigos: Nee. Is een gat in de markt, ga snel ergens een tentje kopen, dan ben je de eerste mazda dealer
[ Voor 19% gewijzigd door _Eend_ op 30-03-2007 22:57 ]
Die Mazda's waren wel op de Xbox360 te downloaden/kopen dacht ik ?
Verwijderd
heb de kaart zelf ook en draait heeeeel soepel
Captain Pervert schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:55:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 10:19 ]
Ik had hetzelfde met mn xbox icm externe geluidskaart, de creative extigy, maar bij mij was het probleem er alleen wanneer ik mn koptelefoon gebruikte vreemd genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:01:
Weet iemand het volgende: het ballans van sommige geluiden (vooral motorgeluiden) ligt helemaal links, wat vrij irritant is. Ik heb een Realtek HD (onboard), met de laatste drivers...
Verder kan ik geloof ik niemand aan mijn vriendenlijst toevoegenIedere keer als ik iemand toevoeg, ziet die andere niks, en als ik van iemand anders een uitnodiging krijg, dan accepteer ik hem en gebeurd er vervolgens niets...
Maar toen ik de CMSS aanzette (dan worden stereogeluiden naar surround gemixt, dus 5.1 ipv 2 boxen) en toen was het probleem weg! Misschien kan jij ook zoiets doen?
Zou best kunnen, ik heb alleen de 'oude' Xbox. Maar ik heb alleen een Lexus dealer gezien in de PC versie, en geen Toyota/Lexus dealer.Phuncz schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:30:
Ik was gisteren een beetje aan het cruisen toen mijn laptop uitviel. Toen ik hem later weer aan had gezet, starte test drive weer meteen op, wat ik vergeten was. Ik kwam dit tegen:
http://upload.wassi.nl/Te...7-03-30%2013-17-40-53.avi
*Gemaakt met fraps ~120mb Let niet op de slechte details
Verwijderd
Hij speelt hier ook niet. Zelfs niet in VLC Player.bullitnl schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:06:
Ik was gisteren een beetje aan het cruisen toen mijn laptop uitviel. Toen ik hem later weer aan had gezet, starte test drive weer meteen op, wat ik vergeten was. Ik kwam dit tegen:
Dat zie je wel vaker dat die auto's zo aan t springen zijn. Moet je tdu ff afsluiten. Bij mij liep hij dan na een tijdje vast.bullitnl schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:06:
Speel je op low detail?
Verwijderd
Ah, koning. Ik was even bang dat je de millionairs-race niet met motors kon doen, maar zeker wel. 51min, geen probleem. Zeker aan het eind gaat het lang 320km/u op de snelweg tussen de auto's door (Ghost Rider stijl
)
Ik heb dus ook een 128 MB, (Club3D Ati Radeon 9600XT) Hij draait verder wel goed, maar na een kwartier kapt ie ermee, blijft 10 sec. op 1 beeld hangen, en dan beeld zwart, "no signal". Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:20:
heb de kaart zelf ook en draait heeeeel soepel
[...]
Verwijderd
Fraps gebruikt een speciale codec voor het opnemen. Die codec is snel met encoden, maar zorgt voor grote bestanden en bijna niemand heeft die codec. Converteer hem naar XviD of iets in die richting en hij is niet alleen kleiner, maar mensen kunnen het filmpje zowaar bekijkenbullitnl schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:06:
Verwijderd
Lijkt erop dat je videokaart oververhit raakt? Ik zou in ieder geval de temperatuur even checken!Jorian29 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:54:
Ik heb dus ook een 128 MB, (Club3D Ati Radeon 9600XT) Hij draait verder wel goed, maar na een kwartier kapt ie ermee, blijft 10 sec. op 1 beeld hangen, en dan beeld zwart, "no signal". Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen?
Volgens mij niet hoor, ik heb geen mazda gezien bij de downloads.Phuncz schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:30:
no-traffic en een geld-hach? Zwak hoor.SandeR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Ik heb zeker alles weg gehad.
Ook de huizen.
Hoe ik het gehaald heb maakt toch ff niet uit ?![]()
Btw, ik heb geen savegame oid gebruikt, wel de no-traffic gebeuren en een geld-hack.
Alle races heb ik (soms met wat moeite) voltooid.
Ik wilde gewoon ff weten welke leuke wagen je kon unlocken, en wat er gebeurde bij een compleeet wegennet en alle huizen.
Voor de rest is dit spel zowiezo geen pretje op 640x480 at low met soms maar een paar fps..
ik gebruik geen enkele cheat en ik heb alle auto's gekocht en allemaal level3 getuned (behalve de specials, die kan je niet tunen). Ik heb ook n zo'n downloadable content geïnstalleerd en heb dus nog een paar extra auto's.
Alle lifts en car-courier op perfect uitgereden. Je hebt dus helemaal geen cheats nodig, gewoon een beetje doorzettingsvermogen
Die car-courier missies zijn anders wel aardig moeilijk. Kun je rustig rijden in een Koenigseggggggg? Ik niet
Je moet je vaak 15 tot 25 km. lang inhouden om niet te planken, gevaarlijke inhaalmaneuvres uit te voeren en te gaan spookrijden om ff snel langs die grote brandweerwagen te komen.
Maar ik heb net een hele lading F class auto's gekocht zodat ik Champion kon worden. Als ik die dingen nu verkoop, raak ik dan ook de punten kwijt? (als je 20 verschillende auto's had leverde dat 30 punten op nml.)
Nu ben ik iets armer, en dat geld wil ik wel terug zien eigenlijk. Als het kan hou ik binnenkort grote uitverkoop op de marketplace
Net ff een online race gedaan met m'n lvl 3 Tamburini tegen een lvl 3 Saleen. Ik stond precies 5 seconden lang 1ste, daarna kwam ik op 20 sec. achterstand
Maar ik heb net een hele lading F class auto's gekocht zodat ik Champion kon worden. Als ik die dingen nu verkoop, raak ik dan ook de punten kwijt? (als je 20 verschillende auto's had leverde dat 30 punten op nml.)
Nu ben ik iets armer, en dat geld wil ik wel terug zien eigenlijk. Als het kan hou ik binnenkort grote uitverkoop op de marketplace
Net ff een online race gedaan met m'n lvl 3 Tamburini tegen een lvl 3 Saleen. Ik stond precies 5 seconden lang 1ste, daarna kwam ik op 20 sec. achterstand
[ Voor 10% gewijzigd door _Eend_ op 31-03-2007 21:38 ]
Verwijderd
Hier ookkoekhapperr schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:00:

Offline wel te verstaan, blauw dingetje.
Hoe vaak ik het ook probeer het gaat nooit goed

Ik zit op 81% en heb bijna alles gehaald wat er off-line te halen valt.
In de loop van de week krijg ik mijn orginele versie binnen en ga ik verder met het on-line gedeelte,als het tenmiste lukt om mijn savegame over te zetten naar on-line.
Ik vindt het nog steeds een gaaf spel, wat ik alleen mis is goede ai in de off-line races.
In de loop van de week krijg ik mijn orginele versie binnen en ga ik verder met het on-line gedeelte,als het tenmiste lukt om mijn savegame over te zetten naar on-line.
Ik vindt het nog steeds een gaaf spel, wat ik alleen mis is goede ai in de off-line races.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Die no-traffic cheat is anders prima voor de FPS..Ferry34 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:22:
[...]
no-traffic en een geld-hach? Zwak hoor.
ik gebruik geen enkele cheat en ik heb alle auto's gekocht en allemaal level3 getuned (behalve de specials, die kan je niet tunen). Ik heb ook n zo'n downloadable content geïnstalleerd en heb dus nog een paar extra auto's.
Alle lifts en car-courier op perfect uitgereden. Je hebt dus helemaal geen cheats nodig, gewoon een beetje doorzettingsvermogen
Zonder die cheat kan ik het spel amper spelen..
Verwijderd
Problem solvedVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:16:
[...]
Hier ook![]()
![]()
Offline wel te verstaan, blauw dingetje.
Hoe vaak ik het ook probeer het gaat nooit goed
Andere weg genomen

Oh ok, dat wist ik niet. Ik zal het filmpje ff converten.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:57:
[...]
Fraps gebruikt een speciale codec voor het opnemen. Die codec is snel met encoden, maar zorgt voor grote bestanden en bijna niemand heeft die codec. Converteer hem naar XviD of iets in die richting en hij is niet alleen kleiner, maar mensen kunnen het filmpje zowaar bekijken
http://upload.wassi.nl/Test%20Drive%20Jumping%20Car.avi
*~15mb Xvid*
Blijft een grappig gezicht
Verwijderd
Ik ben nu al een tijdje bezig, maar het valt me op dat het spel na een tijdje fucking moeilijk is. Als je nog rookie of amateur bent haal je die races met je ogen dicht en nog 10 seconden op de klok, maar zodra je expert races gaat doen met B-class auto's heb je best weinig tijd en zitten de wegen vol met verkeer.
Ben nu al 3 kwartier aan het spelen zonder een enkele gold cup gehaald te hebben. Steeds crash ik tegen verkeer, of ik neem een bocht en raak aan het einde in een spin.
Meer mensen dit probleem, of kan ik het gewoon niet?
.
Ben nu al 3 kwartier aan het spelen zonder een enkele gold cup gehaald te hebben. Steeds crash ik tegen verkeer, of ik neem een bocht en raak aan het einde in een spin.
Meer mensen dit probleem, of kan ik het gewoon niet?
Verwijderd
ik zag dat je op de xbox 360 enkele unlockables kon halen, zoals een photo mode,
weet iemand of je deze of andere unlockables ook op de PS2 versie kan halen??
Groetjes Joren
Groetjes Joren
Verwijderd
Hm, volgens mij kan je het gewoon niet...Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:27:
Meer mensen dit probleem, of kan ik het gewoon niet?.
Wat WEL lastig kan zijn is om die lifters perfect te halen. Dat probeer ik dus ook niet meer.
Verwijderd
Zit de Photomode dan niet gewoon in je pauze scherm...? (Ik weet niet of de PS2 ook twee verschillende pauzeschermen heeft... Op de pc kan je met P pauzeren (daar zit o.a. de Photomode) en met Esc 'zogenaamd pauzeren' (je komt dan bij de opties).Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:31:
ik zag dat je op de xbox 360 enkele unlockables kon halen, zoals een photo mode,
Groetjes Joren
Je hebt niet meteen toegang tot de photo mode.
Ik weet niet exact wat er voor nodig is, maar er is al meerdere malen een linkje naar Gamespot gepost waar het op staat
Hmm niet goed gelezen, maar kijk even wat je nodig hebt voor die unlock, behaal dat op de PS2 en dan weet je het
Ik weet niet exact wat er voor nodig is, maar er is al meerdere malen een linkje naar Gamespot gepost waar het op staat
Hmm niet goed gelezen, maar kijk even wat je nodig hebt voor die unlock, behaal dat op de PS2 en dan weet je het
[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 01-04-2007 14:50 ]
Verwijderd
Phoe, een Ferrari Enzo(non-tuned) valt tegen qua snelheid.
Net de Enzo getuned, en hij rijd echt zo hard als een achtelijke.
De 'officieele'-topspeed op T3 is 386 km/h. Maar ik trok er 390.27 uit. En ik denk dat er wel meer uit kan. Van 0 tot 96 km/h doet hij bij mij in 2.92 seconden. Dat maakt dus geen verschil met de 'officeele'-tijd.
Net de Enzo getuned, en hij rijd echt zo hard als een achtelijke.
De 'officieele'-topspeed op T3 is 386 km/h. Maar ik trok er 390.27 uit. En ik denk dat er wel meer uit kan. Van 0 tot 96 km/h doet hij bij mij in 2.92 seconden. Dat maakt dus geen verschil met de 'officeele'-tijd.
Staat in het BF2 topic.DaMorpheus schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:19:
De masterserver bij gamespy ligt eruit, zal binnen een uurtje weer moeten werken
Enzo lvl 3 doet 420 km/u. In slipstream van een Koenigsegg weliswaar.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Verwijderd
Of gewoon die 170mph challenge tig keer herhalen met een enzo of iets dergelijks. Dat is ongeveer: 15k per keer en met wat geluk doe je er ongeveer 3 een minuut, dus dat is al 45k in 1 minuut (Nou reken maar uit)Ferry34 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:22:
[...]
no-traffic en een geld-hach? Zwak hoor.
Ik wist niet dat je een ferrari kon tunen. De enigste die ik vind zijn die van volkswagen en nog een andere
Bij mij in het spel worden sommige auto's veel te hoog geprijst. Als ik in het lijstje kijkt kost een Maserati GranSport bijvoorbeeld 107.000 Dollar. In het spel is het dan ruim een 1.000.000 Dollar.
Zo raar, dit is ook met veel ferrari's zo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Legale versie kopensjorremans schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:15:
Bij mij in het spel worden sommige auto's veel te hoog geprijst. Als ik in het lijstje kijkt kost een Maserati GranSport bijvoorbeeld 107.000 Dollar. In het spel is het dan ruim een 1.000.000 Dollar.
of beter zoeken
Hmm ik rij helemaal naar de andere kant van het eiland voor de Lexus garage. Kom ik daar, staat er geen icoon bij ?? Moet je die op 1 of andere manier unlocken ofzo ?
Ik hem em vandaag gedownload en ik ben helemaal gek van de game! Hij is echt ontzettend leuk! Dus ik wil hem nu gaan kopen zodat ik ook online kan spelen (en omdat Atari het bij deze verdient
).
Maar waar kan je zo'n game het goedkoopst krijgen? Ik ben niet zo'n shopper, wat dat betreft.
Ik heb hem bij Bart Smit het goedkoopst gezien tot nu toe. Namelijk 39,95 + 2,95 verzendkosten. Zijn er goedkopere shops die ook binnen enkele dagen leveren?
Hij staat trouwens ook nog niet in de pricewatch, helaas.
Maar waar kan je zo'n game het goedkoopst krijgen? Ik ben niet zo'n shopper, wat dat betreft.
Ik heb hem bij Bart Smit het goedkoopst gezien tot nu toe. Namelijk 39,95 + 2,95 verzendkosten. Zijn er goedkopere shops die ook binnen enkele dagen leveren?
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 02-04-2007 04:36 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik heb em besteld bij cd-wow voor slechts 31,99 incl verzendkosten. Je moet wel rekening houden met een dag of 7 eer dat je hem in huis hebt.Room42 schreef op maandag 02 april 2007 @ 04:36:
Ik hem em vandaag gedownload en ik ben helemaal gek van de game! Hij is echt ontzettend leuk! Dus ik wil hem nu gaan kopen zodat ik ook online kan spelen (en omdat Atari het bij deze verdient).
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb het spel gisteravond nog is even onder de loep genomen.
Ik snap er nu iig al een stuk meer van.
Alleen het online gedeelte is me nog een beetje vaag.
Ligt het aan mij of zijn er maar heeel weinig online races aan de gang?
Ik ben blij als ik er maar 3 kan vinden. Is dat niet wat weinig?
Mocht iemand me onderweg is tegenkomen. Dan is het TheDenman ook
Ik snap er nu iig al een stuk meer van.
Alleen het online gedeelte is me nog een beetje vaag.
Ligt het aan mij of zijn er maar heeel weinig online races aan de gang?
Ik ben blij als ik er maar 3 kan vinden. Is dat niet wat weinig?
Mocht iemand me onderweg is tegenkomen. Dan is het TheDenman ook
Verwijderd
echt raar. ik heb gister even op de server gekund, maar nu niet meer sinds gister 10 uur. liggen ze er nog steeds uit?
Verwijderd
Kan het kloppen dat het geluid van de motor e.d. vooral uit de rechter speaker komt? Ik kan nergens een balans instellen in het spel, en ik heb het ook alleen in dit spel. Het geluid uit de linker speaker is heel duidelijk veel minder dan rechts.
Verwijderd
dat had ik ook sinds gister 8 uur ofzoVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:26:
echt raar. ik heb gister even op de server gekund, maar nu niet meer sinds gister 10 uur. liggen ze er nog steeds uit?
wie weet trouwens of er een lamborghini diablo of countach in de pc versie is en zo ja waar kan je hem vinden?
Als ik het me goed herinner is dit idd een van de bugs. Niet iedereen heeft dat probleem, maar toch wel een redelijk aantal mensen.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:32:
Kan het kloppen dat het geluid van de motor e.d. vooral uit de rechter speaker komt? Ik kan nergens een balans instellen in het spel, en ik heb het ook alleen in dit spel. Het geluid uit de linker speaker is heel duidelijk veel minder dan rechts.
Enige probleem wat ik heb is dat als ik het spel op start af en toe het beeld bagger is, AA van 4x naar off zetten en terug verhelpt het meestal. Maar het wordt echt tijd dat er een patch voor het spel komt. In vergelijking met de beta hebben ze volgens mij bijna niks meer gefixed aan bugs.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.