[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.405 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dat beeld slecht heb ik dus ook *altijd* last van. Ik zet dan de resolutie naar 1024x768 en dan weer terug naar 1600x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:41
Zelfde probleem hier ook, alleen met 1 of 2 keer alt-tabben is het ook weg, gaat stukken sneller ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD:U - Heel blij mee! Zelfde gevoel als wat ik had bij Freelancer met zo'n enorme spelveld, missies e.d.

Maar serieus, ik zie veel mensen bugs aanmelden hier. Is het handig om een aparte thread met bekende problemen op te zetten? Ik vind het een beetje moeilijk om 6 delen door heen te spitten om een probleem te vinden wat iemand anders reeds heeft aangemeld.

Wat mij irriteert is dat af en toe mijn wagen half in het asphalt verwijnt. Daar heb je laast van als je een model of een hitcher meeneemt want het spel denkt dat je van de weg ben afgedwaald en daar gaat je 60 penalty punten. Het is over als je naar een andere locatie springt volgens mij. Geluid van mijn Aston viel ook ineens weg gisteravond. Tijd voor een patch lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Misschien is het ook wel handig ergens te melden Hoe de rest hier ingame heet?
kom nu nl alleen maar duitsers tegen.....

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

De servers liggen er nu alweer uit de verbinding werd verbroken tijdens het spelen :(
Wat betreft autos kopen via de handel ben ik goedkoop aan een lvl3 CLS AMG gekomen voor 95000 dollar dus dat was een koopje (en mijn enigste koopje ook)

@ HlpDsK
Je kan het geluid goedkrijgen door met dxdiag in uitvoeren de geluidsversnelling op
basis te zetten dus als volgt:
start - uitvoeren - typ:dxdiag - en dan bij geluid moet je de schuifregelaar op basisversnelling zetten.
dan komt het geluid wel goed uit je speakers ik had er vooral last van omdat ik altijd met koptelefoon op speel wegens slapende kinderen.

Mijn ingame name is KeesKrukas en heb nog niet zo lang geleden de expertlevel bereikt.
Verder heb ik het vermoeden dat er genoeg cheats in omloop zijn want zelfs een sprint kan ik met het zelfde type auto getuned en wel niet sneller of gelijkwaardiger volbrengen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:32:
Kan het kloppen dat het geluid van de motor e.d. vooral uit de rechter speaker komt? Ik kan nergens een balans instellen in het spel, en ik heb het ook alleen in dit spel. Het geluid uit de linker speaker is heel duidelijk veel minder dan rechts.
Bij mn xbox-versie heb ik dit kunnen oplossen door het geluid te upmixen naar 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Phuncz schreef op maandag 02 april 2007 @ 01:00:
Hmm ik rij helemaal naar de andere kant van het eiland voor de Lexus garage. Kom ik daar, staat er geen icoon bij ?? Moet je die op 1 of andere manier unlocken ofzo ?
Bij de xbox was de lexus een (gratis) downloadable content. Weet niet of dat bij de pc ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die sprint. Ik vroeg me al af hoe je het snelst optrekt? Meeste racegames hebben daar wel een manier voor. TDU ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driving aids aanzetten en bij het aftellen je gas half indrukken en zodra er GO is rustig tot volgas gaan dat helpt bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Edwin van Cleef schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:53:

Mijn ingame name is KeesKrukas en heb nog niet zo lang geleden de expertlevel bereikt.
Verder heb ik het vermoeden dat er genoeg cheats in omloop zijn want zelfs een sprint kan ik met het zelfde type auto getuned en wel niet sneller of gelijkwaardiger volbrengen.
Dat van die cheats dat zou me niks verbazen, gezien de tijden die soms gereden worden

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:26:
driving aids aanzetten en bij het aftellen je gas half indrukken en zodra er GO is rustig tot volgas gaan dat helpt bij mij
Handmatig schakelen en koppelen helpt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Zelf koppelen is wel leuk en aardig...als je een wheel hebt met 3 pedalen, maar met een toetsenbord en een motor lukt het wegrijden voor geen meter 8)7. Dus dat wordt altijd rijden met auto-clutch helaas :(

Ingame naam is overigens "Theedoek_NL" (Ik moest IETS kiezen dusjah :P)

[ Voor 17% gewijzigd door bullitnl op 02-04-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook wel fijn rijden met een stuurtje met 2 pedalen(heb ook niet zoveel geld voor een goed setje ;( )

ingame naam: mdodo ben nogmaar amateur level volgens mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

Ik krijg nu steeds dat de TDU servers niet beschikbaar zijn? Hebben meer mensen hier last van?

Baal er wel even van, dit is laatste keer dat ik TDU ga spelen op deze pc. Vanaf morgenavond hopenlijk op mijn nieuwe pc (eigenlijk speciaal gekocht voor TDU).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik wil een auto kopen voor de "G" (classics) class en zelf denk ik aan de Jaguar E type. Heeft iemand hier ervaring met deze auto, en hoe zijn handling ligt onder druk, of kan ik beter een andere keizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jeetje, TurboTortoise, het is maar een spelletje. Of ga je serieus reviews lezen* over een virtuele auto voordat je hem koopt? Je kunt toch gewoon een test rit maken (knop test drive)? En anders maak je een backup van je savegame en kopieer je die terug als het een teleurstelling blijkt.

*vergeet dan vooral de ANWB-keuring niet :P En kun je die handelaar wel vertrouwen? Is het geen gestolen auto geweest? Kloppen de tellerstanden? Ik vind 00000 erg verdacht, haha

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 02-04-2007 15:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 en Edwin van Cleef, bedankt voor jullie tips, de tip van Edwin hielp (heb die optie van ferry niet).
Kom op het moment alleen neit online in het spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:09:
Vraagje: Ik wil een auto kopen voor de "G" (classics) class en zelf denk ik aan de Jaguar E type. Heeft iemand hier ervaring met deze auto, en hoe zijn handling ligt onder druk, of kan ik beter een andere keizen?
De Lamborghini Miura en Shelby Daytona Coupé zijn de beste auto's in die class. Zelf heb ik de Shelby, en die is echt super (beetje duur, dat wel :P ). Rijdt hard (laatst kon een Lamborghini Gallardo me niet bijhouden op het rechte stuk op het circuit), lekker geluid, en ziet er veel beter uit dan de E-type (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Miles Teg: De Shelby trok mijn aandacht ook maar ik vondt het inderdaad even te duur op dit moment. Even wachten tot ik verder ben in het spel - bedankt!

@sjaakduhuuhl: Bedankt voor die tip over de ANWB, zal ik zeker doen. Maar eerst moet ik hun kantoor op dat verekte eiland zien te vinden...

Ik had ooit een E type als speelgoedje toen ik klein was, een gele, vandaar. Ook vind hem eigenlijk niet de mooiste of snelste auto, maar toch heeft het wat voor mij. Vroeg alleen af of het wat was in het spel, gezien iedereen hier lijkt alleen maar over Ferraris en Saleen's te hebben...dat en het feit dat een van de NPCs gisteren avond mij een "side swipe" heeft gegeven in zo'n ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:32:
Kan het kloppen dat het geluid van de motor e.d. vooral uit de rechter speaker komt? Ik kan nergens een balans instellen in het spel, en ik heb het ook alleen in dit spel. Het geluid uit de linker speaker is heel duidelijk veel minder dan rechts.
Hmm heb ik ook last van alleen bij mij komt alles uit de linker kant, ook auto geluiden etc :+ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:37:
[...]

Hmm heb ik ook last van alleen bij mij komt alles uit de linker kant, ook auto geluiden etc :+ :?
topic lezen graag: is al een paar keer gezegd hoe je het kan verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 rare dingen.

Het navigatiesysteem in het dashboard dat sommige wagens hebben (bv. de Gallardo) is in spiegelbeeld met waar je werkelijk heen rijdt, en wat de zoommap ook weergeeft.

En je kunt zo hard gaan dat je in een achtertuin gelanceerd wordt met vervolgens geen enkele uitweg. Wat moet je dan doen?? Het was gelukkig maar een testrit en dus was het probleem na 2 minuten opgelost, maar het zal je overkomen met je gekochte wagen tijdens een race. Koenigsegg + 350 kmpu + heuvel = niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:04:
Nog 2 rare dingen.

Het navigatiesysteem in het dashboard dat sommige wagens hebben (bv. de Gallardo) is in spiegelbeeld met waar je werkelijk heen rijdt, en wat de zoommap ook weergeeft.

En je kunt zo hard gaan dat je in een achtertuin gelanceerd wordt met vervolgens geen enkele uitweg. Wat moet je dan doen?? Het was gelukkig maar een testrit en dus was het probleem na 2 minuten opgelost, maar het zal je overkomen met je gekochte wagen tijdens een race. Koenigsegg + 350 kmpu + heuvel = niet handig.
Back to Road knop indrukken? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 rare dingen.

HlpDsK, lees AUB even een keer de handleiding door?
B = Get back on the road.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:53:
[...]

dat had ik ook sinds gister 8 uur ofzo :| .
wie weet trouwens of er een lamborghini diablo of countach in de pc versie is en zo ja waar kan je hem vinden?
Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb met mijn Murciélago alle drie de Lamborghini dealers bezocht, maar geen Countach of Diablo gezien.... ;(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

bvk schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:20:
[...]

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb met mijn Murciélago alle drie de Lamborghini dealers bezocht, maar geen Countach of Diablo gezien.... ;(
Zit er (nog) niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04

Metalrick

tcpdump ninja

Die baggerserver ligt er nog steeds uit :X waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:09:
[...]

HlpDsK, lees AUB even een keer de handleiding door?
B = Get back on the road.
Weet ik, maar dat is niet wat zou moeten kunnen. Als je in iemands achtertuin terecht kunt komen moet je er ook op een normale manier weer uit kunnen komen. Vind ik dus. Of tenminste het hek er uit kunnen rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:28

Rayzman

+31 Rayzman

Hoezo? Je had gewoon niet achter dat muurtje moeten landen. In het echt rij je toch ook niet bij iedereen zo maar de tuin in en uit.
Ik weet niet of dat je het spel echt gekocht heb, maar je loopt wel een partij te zeuren over deze game. Die NFS is tegenwoordig pas echt bagger en daar kan je ook niet overal rijden.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het echt bestaat er ook geen B-knop ;)

En kritiek mag uitgesproken worden. Jij mag NFS bagger vinden, ik vind dit bagger.
De lijst met 'eigenaardigheden' wordt steeds langer.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:01:

En kritiek mag uitgesproken worden. Jij mag NFS bagger vinden, ik vind dit bagger.
Dat jij het spel uberhaupt nog speelt met al die kritiek. :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jawel, daar heet het alleen een takelwagen. Dus ja, dat moet wel kunnen, in de achtertuin belanden. Je moet gewoon (eerder) remmen :)

Pfff, ik heb net een bekeuring moeten betalen van 40k :( Dat zijn een boel racejes... Nouja, 8 rookie racejes, dus dat valt wel mee. Maar het is wel zuur :) Zeker omdat ik gewoon had willen ontkomen. Maar dat is nog best moeilijk t.o.v. NFS.

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 02-04-2007 19:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Metalrick schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:28:
Die baggerserver ligt er nog steeds uit :X waardeloos dit.
Hé getver.., wou net weer ff gaan rijden... Doet me denken aan de begintijd van BF2, zouden ze bij GameSpy gewoon niet goed voorbereid zijn op nieuwe goedlopende games, waarbij er massaal wordt ingelogd op een nieuwe server daarvoor?

Weet iemand hoe het precies zit met die online races? Gisteren na veel geklik eindelijk voor het eerst in een online race terecht gekomen, maar joinen en daadwerkelijk starten? Ho maar...

En de handleiding is ook niet echt duidelijk zal ik maar zeggen. Een race vinden zal misschien wel lukken, maar wat moet je nou doen om mee te racen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dit is niet het atari fanboytopic. Waar dingen niet kloppen of raar zijn mag dat aangekaart worden.
Ik uit kritiek en ben benieuwd waarom dingen zijn zoals ze zijn in die game. dat gezever over mijn kritiek mag je ook wel achterwege laten.

Zoals de navigatiekaart. Dat is gewoon weer iets heel raars. En echt iets waarover ik mij verwonder. Het is namelijk meer werk om de kaart 180 graden gespiegeld weer te geven dan om 'm 1 op 1 over te nemen uit het zoommapvenster. Ze lopen namelijk synchroon. Alleen is die in de auto gespiegeld. Jij rijdt in een bocht naar rechts, op de zoommap rij je ook naar rechts, maar in het dashboard zie je jezelf naar links rijden. Daar zit toch geen logica achter. En daarme kom ik dus terug op de vraag een paar dagen eerder: waarom zoveel detail in het spel steken als het niet klopt?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:17:
Zeg dit is niet het atari fanboytopic. Waar dingen niet kloppen of raar zijn mag dat aangekaart worden.
Ik uit kritiek en ben benieuwd waarom dingen zijn zoals ze zijn in die game. dat gezever over mijn kritiek mag je ook wel achterwege laten.

Zoals de navigatiekaart. Dat is gewoon weer iets heel raars. En echt iets waarover ik mij verwonder. Het is namelijk meer werk om de kaart 180 graden gespiegeld weer te geven dan om 'm 1 op 1 over te nemen uit het zoommapvenster. Ze lopen namelijk synchroon. Alleen is die in de auto gespiegeld. Jij rijdt in een bocht naar rechts, op de zoommap rij je ook naar rechts, maar in het dashboard zie je jezelf naar links rijden. Daar zit toch geen logica achter.
Navigatie is opzich niet raar, de kaart staat echter gewoon vast, waar de standaardinstelling van de HUD op rotating staat (die kun je echter ook vast zetten).
Edit: wat je zegt van rechts is links herken ik daar overigens niet in :?

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 02-04-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:20:
[...]

Navigatie is opzich niet raar, de kaart staat echter gewoon vast, waar de standaardinstelling van de HUD op rotating staat (die kun je echter ook vast zetten).
Nee .. bij mij draait de kaart in de dash ook mee om z'n as net als de zoommap. Alleen precies de verkeerde kant op. En ik heb niets aan die instellingen gedaan, dat is de default zoals ik het spel ken.

Ik ga linksaf, kaart gaat rechtaf. Ik heb links van me strand, op de kaart rechts van me strand.

De zoommap linksboven in beeld klopt wel gewoon.

PC versie van het spel. De enige settings die ik aangepast heb qua spelsettings (buiten videosettings uiteraard) zijn een paar keyboardcontrols. Aan de instellingen voor weergave ben ik niet geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zoals de navigatiekaart. Dat is gewoon weer iets heel raars. En echt iets waarover ik mij verwonder. Het is namelijk meer werk om de kaart 180 graden gespiegeld weer te geven dan om 'm 1 op 1 over te nemen uit het zoommapvenster. Ze lopen namelijk synchroon. Alleen is die in de auto gespiegeld. Jij rijdt in een bocht naar rechts, op de zoommap rij je ook naar rechts, maar in het dashboard zie je jezelf naar links rijden. Daar zit toch geen logica achter. En daarme kom ik dus terug op de vraag een paar dagen eerder: waarom zoveel detail in het spel steken als het niet klopt?
Niemand is hier de fanboy aan het uit hangen.
Er zijn inderdaad een aantal vreemde dingen in TDU en die zijn stuk voor stuk al tientallen keren genoemd. Natuurlijk mag ook jij ze noemen, maar als iedereen een zelfde punt weer voor de 11e keer moet lezen wekt dat irritaties op. Net zoals de vele vragen van jouw kant die zeer eenvoudig op te lossen zijn door basic dingen zoals even het menu doornemen of de handleiding.

Jij noemt dingen waar jij je aan irriteert, dan krijg jij het ook te horen als mensen zich aan jouw vragen ergeren. Niet omdat je kritiek hebt op het spel maar omdat je vragen en observaties niets toevoegen. We ergeren ons er allemaal aan maar niemand hier kan er iets aan veranderen, dus laten we het houden op vragen waar iedereen iets aan heeft.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
bullitnl schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:20:
Zelf koppelen is wel leuk en aardig...als je een wheel hebt met 3 pedalen, maar met een toetsenbord en een motor lukt het wegrijden voor geen meter 8)7.
Klopt, al kan een gamepad met anologe sticks en triggers ook wonderen verrichten. ;)
Miles Teg schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:26:
De Lamborghini Miura en Shelby Daytona Coupé zijn de beste auto's in die class. Zelf heb ik de Shelby, en die is echt super (beetje duur, dat wel :P ). Rijdt hard (laatst kon een Lamborghini Gallardo me niet bijhouden op het rechte stuk op het circuit), lekker geluid, en ziet er veel beter uit dan de E-type (imho).
Die Shelby is echt geweldig, maar G races zijn allemaal ook heel goed te doen met Miura. Je moet dan alleen een beetje oppassen bij de bochten. ;)
Ik uit kritiek en ben benieuwd waarom dingen zijn zoals ze zijn in die game.
Je hebt kritiek en je hebt mierenneuken. Jouw posts passen meer in de tweede categorie. Ik denk dat iedereen zich ervan bewust is dat het spel vol met fouten zit, maar dat gezeur heeft niemand iets aan. Beter kan je je kritiek aan de makers van het spel richten door een emailtje hun kant op te sturen. Misschien dat TDU dan na de patch opeens wel het spel van je dromen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
evEndzhar schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:10:
[...]

Je hebt kritiek en je hebt mierenneuken. Jouw posts passen meer in de tweede categorie. Ik denk dat iedereen zich ervan bewust is dat het spel vol met fouten zit, maar dat gezeur heeft niemand iets aan. Beter kan je je kritiek aan de makers van het spel richten door een emailtje hun kant op te sturen. Misschien dat TDU dan na de patch opeens wel het spel van je dromen is. ;)
Maar die 1M mieren bij elkaar zijn toch niet zo heel erg klein.

Je spreekt jezelf enorm tegen. Eerst zeg je dat iemand mierenneukt, maar vervolgens geef je zelf toe dat het spel vol met fouten zit.

Kijk anders eens in het woordenboek wat mierenneuken (aka muggenziften) betekend.

@onder: Ah zo, wel aardig meegelezen, maar niet alles 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

TheZeroorez schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:32:
[...]

Maar die 1M mieren bij elkaar zijn toch niet zo heel erg klein.

Je spreekt jezelf enorm tegen. Eerst zeg je dat iemand mierenneukt, maar vervolgens geef je zelf toe dat het spel vol met fouten zit.

Kijk anders eens in het woordenboek wat mierenneuken (aka muggenziften) betekend.
Volgens mij begrijp je z'n post dan niet helemaal. Hij zegt dat het bekend is dat er een hoop fouten in zitten maar dat het zinloos is om nu een huge deal te maken uit elk klein dingetje. Dat bedoelt ie met mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was gelukkig maar een testrit en dus was het probleem na 2 minuten opgelost
Getuige je eerste post wist je het helemaal niet. Zeg dat dan gewoon.

In een tuin terecht komen waar je niet uit kan is geen eigenaardigheid. De gemiddelde echte tuin kom je alleen lopend in. Als je daar in vliegt met een auto kom je er in het echt ook niet zomaar uit.
Je zit een beetje spijkers op laag water te zoeken, vind ik. Het is zo onderhand wel duidelijk dat je het spel bagger vind. Dat mag, maar val ons daar niet mee lastig. Ga lekker wat anders spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:45:
[...]

[...]

Getuige je eerste post wist je het helemaal niet. Zeg dat dan gewoon.

[...]

In een tuin terecht komen waar je niet uit kan is geen eigenaardigheid. De gemiddelde echte tuin kom je alleen lopend in. Als je daar in vliegt met een auto kom je er in het echt ook niet zomaar uit.
Je zit een beetje spijkers op laag water te zoeken, vind ik. Het is zo onderhand wel duidelijk dat je het spel bagger vind. Dat mag, maar val ons daar niet mee lastig. Ga lekker wat anders spelen.
Er zijn genoeg zaken net te minimaal uitgewerkt in TDU om het echt een topspel te maken. Het is een leuk spel en het MOOR gedeelte geeft het een extra dimensie in combinatie met de grootte van de map net als de vele auto's. Zonder die zaken (maar met auto's) was het een matig spel geweest vanwege de vele bugs en zaken die maar half/kwart uitgewerkt zijn. En die fouten/bugs zijn van allerlei zaken, van problemen met de savegames t/m de ongebalanceerde besturing tussen motor en auto.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Waarom kunnen we toch niet op een vliegveld komen,lekker racen op de startbaan ;(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Boogieman82 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:20:
Waarom kunnen we toch niet op een vliegveld komen,lekker racen op de startbaan ;(
Je kunt er wel op komen, via een truukje. Echter is het racen erop zwaar kut, omdat het hetzelfde rijdt als gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
evEndzhar schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:10:
[...]

Klopt, al kan een gamepad met anologe sticks en triggers ook wonderen verrichten. ;)
Ok :) Heb jij dat ook? Zo ja, wat voor een gamepad precies? Misschien dat ik die dan ook maar eens een ga aanschaffen, dat is TDU helemaal waard :)
Wat mij betreft heb je nu wel genoeg bewezen dat je het spel slecht afgewerkt vindt. Je mag dan wel een mod zijn, maar ik vind persoonlijk dat je een beetje aan het zeuren bent :z

[ Voor 30% gewijzigd door bullitnl op 02-04-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

bullitnl schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:35:
[...]

Ok :) Heb jij dat ook? Zo ja, wat voor een gamepad precies? Misschien dat ik die dan ook maar eens een ga aanschaffen, dat is TDU helemaal waard :)
Ik heb zelf voor TDU een xbox360 controller gekocht (wired versie werkt namelijk ook gewoon op de pc :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:36:
[...]

Ik heb zelf voor TDU een xbox360 controller gekocht (wired versie werkt namelijk ook gewoon op de pc :) )
O??? Dus dan hoef ik niet de speciale PC-versie te kopen??? Die is namelijk duurder...!!! Werkt die echt compleet hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:38:
[...]

O??? Dus dan hoef ik niet de speciale PC-versie te kopen??? Die is namelijk duurder...!!! Werkt die echt compleet hetzelfde?
Zijn daar verschillende versies van dan? Dat wist ik niet :P Heb de eerste die ik zag van het rek gehaald bij de mediamarkt, 35 euro ofzo. Zolang er usb opzit werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
ThunderNet schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:39:
[...]

Zijn daar verschillende versies van dan? Dat wist ik niet :P Heb de eerste die ik zag van het rek gehaald bij de mediamarkt, 35 euro ofzo. Zolang er usb opzit werkt het.
Nice :*) Dan stap ik een deze dagen toch eens even binnen bij de mediamarkt :D

Bedankt voor je tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

bullitnl schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:41:
[...]

Nice :*) Dan stap ik een deze dagen toch eens even binnen bij de mediamarkt :D

Bedankt voor je tip! d:)b
http://www.winsupersite.c..._360_wincontroller_01.jpg
Dat ding dus. Op de verpakking staat ook dual platform. Windows & Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:54
SyS_ErroR schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:53:
[...]

Legale versie kopen ;)
of beter zoeken
kben het nog niet tegen gekomen, zal vast aan mij liggen inderdaad, maar wel redelijk irritant ja :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:05:
[...]

kben het nog niet tegen gekomen, zal vast aan mij liggen inderdaad, maar wel redelijk irritant ja :D
je originele .exe terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, misschien een domme vraag, maar is er een manier om te zien hoe het met de TDU-server gesteld is? Krijg al de hele dag geen verbinding... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
bullitnl schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:35:
Net als ThunderNet heb ik een X360 controller op de pc aangesloten. Ik heb wel de "For Windows" versie (kostte toen maar 19 euro bij Alternate), maar je kan zoals eerder gezegd ook de normale versie kopen waar dan niet een cdtje bij zit met de driver. Voor TDU is een stuurtje toch misschien wel leuker, maar dat kost dan natuurlijk wat meer en is alleen maar bruikbaar voor racespellen. Nadeel van de X360 controller is dan weer dat de rumble functie in geen enkel spel werkt. Misschien is het daarom een goed idee om ook eens naar de gamepads van o.a. Logitech te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:27:
Hmm, misschien een domme vraag, maar is er een manier om te zien hoe het met de TDU-server gesteld is? Krijg al de hele dag geen verbinding... :(
Hier ook nog steeds problemen, al sinds zondagavond.

Niets veranderd in m'n instellingen of iets, gewoon op het ene moment op het ander vind hij de tdu servers niet meer. Porten geforward: geen verandering, nieuw account: geen verandering, pc restarten: geen verandering, tdu reinstallen: geen verandering.

Niets lijkt te helpen, terwijl hij het bij een vriend van mij wel gewoon doet :S

WTF is dit...op deze manier ben ik het spel wel erg snel zat (en dat terwijl ik al de hele tijd het idee heb dat ik gewoon een betaalde variant van de open beta aan het spelen ben)

Nee het spel (als hij het doet) is fantastisch..maar alle bugs (textures die wegvallen, crappy multiplayer mogelijkheden, makkelijkheid van de races en nu het servergezeur weer) maken het voor mij een game die ik nooit zal kopen (ik heb hem cadeau gehad maar als ik hem moest kopen zou ik dat niet doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Ik kan sinds gisteren ook geen verbinding meer maken. :(

Achja ik vermaak me wel met C&C3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet meer? liggen de servers bij gamespy plat of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

bij gamspy schijnen ze problemen te hebben met de servers (of hoofdserver) heb het ergens hier op het forum gelezen.
BF2 doet het hier ook niet namenlijk.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Laatst online: 29-07 05:57
Ik wil een Club3D GeForce 7600 GT videokaart aanschaffen, maar aan het begin van het topic zie ik deze videokaart niet in het rijtje staan. Kan deze test drive unlimited toch wel makkelijk en goed hebben. Ik ben namelijk helemaal weg van het spel en wil niet vastgebonden zitten en de pc van me pa voor dit spel. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor een vriend van mij draait t zelfs op een geforce 7600GO, dus een GT moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop allemaal een xbox360 ipv te zeuren over het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Atari forum zijn veel woedende gamers, omdat het niet werkt. Maar t licht feitelijk aan gamespy, veel pagina's van hun werken niet (gamespyid.com op het moment ook niet), en volgens mij ook veel games niet. Aan de ene kant valt Atari/Eden neit veel te verwijten, maar van de andere kant hadden ze het op zijn minst mogelijk moeten maken dat ik met mijn online profiel ook gewoon offline verder kon gaan...
Jammeer dat dit deze week is, en niet volgende week, dan heb ik tentamenweek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:34
GoT is niet bedoeld voor handel. Helaas is handel in software ook niet toegestaan op V&A, dus zul je het buiten T.net moeten zoeken.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 12:05 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Is een Gamspy ID noodzakelijk voor online play? Of is dat slechts een hulpmiddel?
Ik krijg nl. steeds 'TDU servers not available', maar als ik een ID wil aanmaken lukt dat niet omdat gamespyid.com plat ligt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Captain Pervert schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:17:
Is een Gamspy ID noodzakelijk voor online play? Of is dat slechts een hulpmiddel?
Ik krijg nl. steeds 'TDU servers not available', maar als ik een ID wil aanmaken lukt dat niet omdat gamespyid.com plat ligt.
Dat is helaas nodig voor de online modus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 21:12
Ik heb TDU legaal gekocht in de winkel, geinstalleerd, wil ik online gaan spelen, zegt het spel dat ik een update moet downloaden, sluit het spel af, gaat ie naar een website genaamd www.none.com toe.. (die dus niet bestaat)

Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? heb al geprobeerd opnieuw te installeren maar dat wou niet helpen.

Ik speel gewoon met de legale cd.

Denk het spel soms dat ik met een illegale versie speel ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikrik schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:24:
Ik heb TDU legaal gekocht in de winkel, geinstalleerd, wil ik online gaan spelen, zegt het spel dat ik een update moet downloaden, sluit het spel af, gaat ie naar een website genaamd www.none.com toe.. (die dus niet bestaat)

Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? heb al geprobeerd opnieuw te installeren maar dat wou niet helpen.

Ik speel gewoon met de legale cd.

Denk het spel soms dat ik met een illegale versie speel ofzo..?
Je hebt een no dvd crack gebruikt......en wel de verkeerde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Trouwens nog een tip voor de Xbox 360 Controller gebruikers (op de pc). Op het atari forum, staat een tutorial over hoe je de drivers van de oude xbox controller op de pc kunt gebruiken voor de 360 controller. Voordeel hiervan is dat je 'm compleet kunt configureren. En wel zo dat je met triggers tegelijk kunt remmen en gas geven (beiden op andere as zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds niet online komen (al sinds gisterenochtend), ik neem a ndat iedereen dit probleem heeft ?

Ik hoop dat ze doormiddel van een patch je online profiel offline beschikbaar gaan maken, kan je in ieder geval verder met je missies en races..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Zo te zien is www.gamespyid.com weer online, even proberen of TDU ook weer werkt :D

goed, dit is crap, spel werkt weer. Echter ben bijna al mn huizen kwijt, hoop auto's dus ook weg. En mn character is compleet anders :/

[ Voor 45% gewijzigd door ThunderNet op 03-04-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook eens ff proberen...

EDIT: alles lijkt het weer te doen, had mijn savegame wel ff gebackupt, maar hoefde ik gelukkig neit te gebruiken.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:30:
[...]

Je hebt een no dvd crack gebruikt......en wel de verkeerde....
welke werkt dan wel..? (of mag ik dat hier niet vragen? :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikrik schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:47:
[...]

welke werkt dan wel..? (of mag ik dat hier niet vragen? :o)
de originele van je dvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
ik heb al eens met een spel gehad dat ik gewoon met de cd speelde, en dat die toen ineens ging flippen en er dikke krassen in mijn spel kwamen.. ik ben gewoon bang dat dat opnieuw gebeurt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Grr waarom doet hij het hier nou nog niet 8)7

Ik hoop dat mijn progress van zondag niet verloren is gegaan...dat was echt een goeie dag (lees: 2 keer eiland rondgereden en flink geld verdient, veel auto's gekocht, nieuw huis gekocht en een club opgericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ThunderNet schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:30:
Zo te zien is www.gamespyid.com weer online, even proberen of TDU ook weer werkt :D

goed, dit is crap, spel werkt weer. Echter ben bijna al mn huizen kwijt, hoop auto's dus ook weg. En mn character is compleet anders :/
Lijkt erop dat je save corrupt is geraakt. Dat staat ook in de TopicStart.

Trouwens, die batch in de topicstart is leuk, als je 'maar' 2,5 uur speelt. Daarbij, als je er te laat achter komt dat je save corrupt is, is je backup ook al overschreven. Ik heb het goede idee van fsfikke dus even uitgewerkt tot een iets uitgebreidere versie met meerdere (3) backups.

Ik zal em zo uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Room42 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]

Lijkt erop dat je save corrupt is geraakt. Dat staat ook in de TopicStart.

Trouwens, die batch in de topicstart is leuk, als je 'maar' 2,5 uur speelt. Daarbij, als je er te laat achter komt dat je save corrupt is, is je backup ook al overschreven. Ik heb het goede idee van fsfikke dus even uitgewerkt tot een iets uitgebreidere versie met meerdere (3) backups.

Ik zal em zo uploaden...
Als het goed is backupt ie niet meteen zodra je het script start. Idd om te voorkomen dat je backup overschreven wordt met de corrupte. Maar leuk als je er iets mooiers van maakt :) Dat van mij was zeer quick & dirty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, hij was wel doeltreffend op zich :) Maar je had er wat dubbele regels tussen staan en het had in een loop gepast ;)

Hier is mijn revisie: Test Drive Unlimited SavegameBackup.zip
Ik had eerst allemaal dingetjes gedaan om de prioriteit laag te krijgen, maar dat is helemaal niet nodig. De prioriteit van TDU is zo hoog dat het script niet stoort tijdens het spelen.

README (Engels minded :P):
This batchfile will make a backup of your savegames every ~180 seconds with backup
rotation up to 3 backups. It's designed to run while playing so if your savegame
gets corrupted, you can easily restore a working savegame.

Installation:
Extract all files to the "My Documents\Test Drive Unlimited"-folder.
Create a shortcut to backup.cmd on your desktop, if you want.

Make backups:
Just run backup.cmd and start the game.
To end the script, just use the close button and chose 'End now'.

Restore a backup:
Delete the savegame folder and rename the backup you wish to restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Bij mij doet ie het ook weer, maar al mijn instellingen zijn nog hetzelfde voor zover ik het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al spijt dat ik het spel heb gekocht, het ziet er fantastisch uit, alleen het sturen gaat voor geen meter, even driften door een bocht kun je wel vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Vanavond nog mensen die online zijn met TDU rond een uurke of 9, half 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
ThunderNet schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:32:
Trouwens nog een tip voor de Xbox 360 Controller gebruikers (op de pc). Op het atari forum, staat een tutorial over hoe je de drivers van de oude xbox controller op de pc kunt gebruiken voor de 360 controller. Voordeel hiervan is dat je 'm compleet kunt configureren. En wel zo dat je met triggers tegelijk kunt remmen en gas geven (beiden op andere as zetten).
Heb je een linkje voor mij van dat topic. Ik kan 'm nl niet vinden.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Henkus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:36:
[...]

Heb je een linkje voor mij van dat topic. Ik kan 'm nl niet vinden.
http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=578881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 21:35
Ik heb vandaag nieuwe scherm gekocht 20" LG ding met 1680x1050 alleen nu wil mijn testdrive nie meer starten ;( intro gaat goed en daarna is het alleen maar een flikkerend zwart scherm...
Als ik saved game map verhuis en nieuwe aanmaak werkt alles weer, maar zoals jullie begrijpen wil ik mijn save niet kwijt :( Kan ik dit op één of andere manier fiksen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
T-Blizzard schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:55:
Ik heb vandaag nieuwe scherm gekocht 20" LG ding met 1680x1050 alleen nu wil mijn testdrive nie meer starten ;( intro gaat goed en daarna is het alleen maar een flikkerend zwart scherm...
Als ik saved game map verhuis en nieuwe aanmaak werkt alles weer, maar zoals jullie begrijpen wil ik mijn save niet kwijt :( Kan ik dit op één of andere manier fiksen...?
Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de refreshrate die nog in het spel/savegame staat ingesteld, dus hang je oude scherm eraan, start het spel en stel 'm in op 60HZ (althans, dat is een refreshrate die op de meeste lcd's werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:23:
ik heb nu al spijt dat ik het spel heb gekocht, het ziet er fantastisch uit, alleen het sturen gaat voor geen meter, even driften door een bocht kun je wel vergeten
Keyboard ? Vrij logisch, om "realistisch" te driften heb je echt wel meer nodig dan de pijltjestoetsen. Zowiezo is het geen Need For Speed. Ik heb een Farboud en een Murcielago die allebei op hoge snelheden nog goed te controleren zijn in een slip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Whoei hij doet het weer :D

Dat mis je toch wel 2 dagen geen tdu :P

Ik heet Met@lrick btw, als je me ziet rijden, toeter ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Iva_Bigone schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:00:
[...]

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de refreshrate die nog in het spel/savegame staat ingesteld, dus hang je oude scherm eraan, start het spel en stel 'm in op 60HZ (althans, dat is een refreshrate die op de meeste lcd's werkt).
Damn laat dat nou net een scherm zijn die al weg is... heb net nog oud analoog schermpje geprobeerd... maar dat bood ook geen oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Misschien staat er in je savegame een file waar je configs in staan die je direct kan veranderen? Ik weet niet of het ook zo is, bij sommige games wel dus vandaar het ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
bullitnl schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:40:
Misschien staat er in je savegame een file waar je configs in staan die je direct kan veranderen? Ik weet niet of het ook zo is, maar bij sommige games wel dus vandaar het ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Al voor gekeken niks leesbaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen spelen gemiddeld zo'n spel nu op een zaterdag avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Dit is echt fucking anoying! :( Had van het weekend een Samsung TFT gehaald die vond ik brak qua beeld maar toch ff TDU geprobeerd en vond het niks.... Dus die is terug...
Echt met geen mogenlijkheid aan de gang te krijgen nu... Kan ik geen argument aan de exe toevoegen tijdens starten zodat ie weer op 60 Hz staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:33
Kun je niet proberen je savegame/config file tijdelijk uit de TDU dir te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel op championship niveau.

heb alle races/times/speeds uitgespeeld. alle wagens gekregen

Alle andere extra missies heb ik ook gedaan op de kaart tot ze leeg is. Echter zou ik nog een 2tal wagen missies moeten doen, een paar pakjes, enkele hitcher enz.

Heeft iemand dit ook gehad? ik weet echt niet hoe ik deze moet unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
n0pe schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:29:
Kun je niet proberen je savegame/config file tijdelijk uit de TDU dir te halen?
Jah als ik een save terug zet een oude is er niks aan het handje maar dat is een expert save en ik was champion ;( dus ff zin in daar verder gaan heb ik nie zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:31:
Ik zit momenteel op championship niveau.

heb alle races/times/speeds uitgespeeld. alle wagens gekregen

Alle andere extra missies heb ik ook gedaan op de kaart tot ze leeg is. Echter zou ik nog een 2tal wagen missies moeten doen, een paar pakjes, enkele hitcher enz.

Heeft iemand dit ook gehad? ik weet echt niet hoe ik deze moet unlocken
Heb je al alle wegen geunlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:35:
[...]

Heb je al alle wegen geunlocked?
nope, lijkt me een schitterende oplossing (hoe dom) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...want je ziet die missies pas op de map als je erlangs gereden bent.

(Ik dacht, laat ik het ff uitleggen... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
rikrik schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:01:
[...]

ik heb al eens met een spel gehad dat ik gewoon met de cd speelde, en dat die toen ineens ging flippen en er dikke krassen in mijn spel kwamen.. ik ben gewoon bang dat dat opnieuw gebeurt.. :(
bulls...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.