Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:
[...]
Ik vind het geluid totale bagger. Geen een wagen heeft een realistisch geluid. En dat is jammer aangezien ze zoveel moeite hebben gestoken in het juist krijgen van de looks. Dan stap je in, je start, en het is net alsof je terug bent in 1991. De hele ervaring is gewoon om zeep. Hadden ze daar maar wat meer mee gedaan.
Sommige auto's zijn est wel goed, maar er zijn erinderdaad veel waar je gewoon de synthesyzer hoort, ipv de auto. Terug in '91 is wellicht wat overdreven, maar slecht zijn ze wel.
[...]
Onzin. Het is een spelletje. Meer niet. En dat moet geschikt zijn voor de casual gamer en die heeft geen duur stuurtje en pedalenset. Een spel hoor je goed met het keyboard te kunnen bedienen. Die input dient goed te worden afgehandeld en dat is hier ook niet het geval. Dat is in NFS ook niet perfect maar al een stuk beter dan hier.
Ik heb er toch geen problemen mee gehad om dit spel (bijna) uit te spelen met m'n keyboard. Door een vergalde savegame ben ik gestopt, maar da's een ander verhaal. NFS is hier wel beter in, maar als je de 'hulp' op simpel of arcade zet (geen idee meer waar het staat) is het net zo.
En wbt physics: onderstuur, overstuur, allerhande stuur behalve wat de wagen echt zou doen. En met 200 een heg in raggen en gewoon meteen stil staan. Lantaarnpalen die sterker zijn dan een 2 ton automobiel @ 300+ kmpu. Dat soort onzin. Waarom een gedetailleerde wereld maken als de meest logische regels van cause and effect al niet kloppen.
Daar hadden ze voor zo'n enorm grote game inderdaad best wat meer tijd, geld en rekenkracht in mogen stoppen. Maar kom hier alsjeblieft niet aan dat NFS beter is, want dat is bij veel heggen niet anders, en over die driftende auto's wil ik al helemaal geen discussie beginnen

En wat het gelijk heeft met NFS: wagens die precies jouw kant op uitwijken als je er aankomt. Wat een zwaktebod van de programmeurs om je te vertragen.
Heel irritant ja. Net als de auto's die je voor je neus op 'n tweebaansweg naar rechts ziet gaan, en bijna direct weer terug ziet gaan

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is duidelijk geen sim. Dan moet je arcade zijn. Halfbakken er tussenin gaan zitten maakt niemand gelukkig.
Zeker wel denk ik. Als je maar goed die instellingen voor de driver help gebruikt. Iemand die wel een stuur heeft maar niet simmed, of iemand die bewonderaar van sims is, maar geen stuur heeft, kan hier imho prima mee gamen.
En dat is jammer. Zeker als je 50 euro hebt gelapt.
Dán kan ik me er wel wat meer bij voorstellen ja