[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:31:
Ik zit momenteel op championship niveau.

heb alle races/times/speeds uitgespeeld. alle wagens gekregen

Alle andere extra missies heb ik ook gedaan op de kaart tot ze leeg is. Echter zou ik nog een 2tal wagen missies moeten doen, een paar pakjes, enkele hitcher enz.

Heeft iemand dit ook gehad? ik weet echt niet hoe ik deze moet unlocken
Dan zitten deze 2 missies in een gedeelte van het eiland wat je nog niet hebt ontdekt.
Kijk dus ff naar de wegen die je nog niet heb gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Ik heb op internet gelezen (google) dat wanneer je de tour of the island voltooid, het circuit langs het vliegveld wordt vrijgegeven. Ik heb die dus al (lang) gehaald, maar ik kan nog steeds niet op het circuit.

Iemand enig idee welke race ik misschien wel moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Bedankt. Ik heb echter een wireless xbox 360 controler for windows en volgens mij werkt het dan niet.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
bullitnl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:08:
Ik heb op internet gelezen (google) dat wanneer je de tour of the island voltooid, het circuit langs het vliegveld wordt vrijgegeven. Ik heb die dus al (lang) gehaald, maar ik kan nog steeds niet op het circuit.

Iemand enig idee welke race ik misschien wel moet halen?
Met Tour of the island krijg je het circuit niet, maar de alfa romeo wordt geunlocked...

Pas als je champion bent kun je het circuit op :)

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Crashed schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:51:
[...]
Met Tour of the island krijg je het circuit niet, maar de alfa romeo wordt geunlocked...

Pas als je champion bent kun je het circuit op :)
Oooh ok :) nog 10 punten... even nog een motortje bijkopen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me ook ineens realiseer. Ik mis ook nog de Porsch Carrera GT in het rijtje van supercars :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:15:
Wat ik me ook ineens realiseer. Ik mis ook nog de Porsch Carrera GT in het rijtje van supercars :/
Reden dat die mist is al een paar keer voorbij gekomen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je bij de xbox360 versie die Koeniggsegg CCR persee kopen via XBOXLIVE? of kun je hem ook vrijspelen, ik heb al een koenigsegg CC8s (zoiets geloof ik) maar als ik bij topscores etc kijk zie ik dat de koeniggsegg CCR overal ver bovenaan staat, maar hij is nergens te vinden in een garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04 21:47
Hallo,
Heeft iemand een idee als er een soort mod uitkomt voor DirectX 8 kaarten, zoals oldblivion voor Oblivion. Ik besef wel dat het voor geen meter zou lopen op een DirectX 8 kaart, met directx 9.0 als driver, maar ik zou tevreden zijn met +20 fps op 640x480 alles op low, zolang ik het spel maar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
kipaantspit schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:51:
Hallo,
Heeft iemand een idee als er een soort mod uitkomt voor DirectX 8 kaarten, zoals oldblivion voor Oblivion. Ik besef wel dat het voor geen meter zou lopen op een DirectX 8 kaart, met directx 9.0 als driver, maar ik zou tevreden zijn met +20 fps op 640x480 alles op low, zolang ik het spel maar kan spelen.
Denk niet dat je nu nog dergelijke mods kunt verwachten. DX10 is inmiddels geintroduceerd.. er is waarschijnlijk niemand die deze game compatibel gaat maken met DX8, denk overigens niet dat hij uberhaupt zou draaien op een dergelijke kaart, aangezien een 9800pro als minimum wordt aangegeven.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kipaantspit: Ik denk inderdaad dat 8.0 te veel te verwachten is helaas, maar 9.0 is wel een tijdje uit hoor. Ik merk dat ik iedere drie jaar toe ben een nieuwe kaart, dus als je toch een oude PC hebt en geen zin heeft om je hele systeem te vervangen, neem dan een goedkope kaart. Als je toch niet al te veel eisen stelt, neem zoiets als een nVidia 6200 met AGP als het nodig is, die wel DirectX 9.0 ondersteund. In dat geval ben je met E50 klaar! Ik heb het net gedaan om het leven van mijn internet PC te verlengen.

Even ontopic: gisteren de E-type gekocht - mooi interieur! Zat lekker te cruisen met een beetje Beethoven op de radio en dacht dat ik even een race wilde doen. Wat slipt ie als een gek! Leuk dat ze redelijk goed het verschil in wegligging hebben weten te modeleren tussen de nieuw en klassieke autos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:50:
Moet je bij de xbox360 versie die Koeniggsegg CCR persee kopen via XBOXLIVE? of kun je hem ook vrijspelen, ik heb al een koenigsegg CC8s (zoiets geloof ik) maar als ik bij topscores etc kijk zie ik dat de koeniggsegg CCR overal ver bovenaan staat, maar hij is nergens te vinden in een garage.
Volgens mij heb ik die vrijgespeeld, 100% zeker ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ow great.. 2 dagen niet gespeeld, nu wou ik weer eens beginnen, heeft mijn character ineens een kale kop, andere bril, ben geen champion meer maar dat ervoor komt, km-stand van de wagen waar ik mee begin staat wel nog goed maar als ik in de garage op list klik crashed het spel, eerst had ik 100% van het eiland ontdekt, nu dus bijna niks meer. :(

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het sturen blijft waardeloos in dit spel, doe mij need for speed carbon maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yohoo: Het sturen moet ik ook aan wennen, ja. Je merkt wel het verschil in handeling tussen the verschillende autos, en dat is goed. Maar ik heb het gevoel dat er een soort lag in zit voor dat op mijn commando reageert, en dat vind ik het ergst. Had voor mij wat directe gemogen. Ik vond NFS:MW toch wat beter op dat vlak.

Maar goed, ik ben niet de enige die dit merkt: er zijn zat vorige posts over dit onderwerp. Je went eraan, net als met ieder spel, en toch vind ik het lekker om te spelen, vooral dat open concept dat je overall heen kunt rijden en zo. En het goed nieuws is het moet toch te doen zijn, gezien de vele mensen die hem binnen een maand uitgespeeld hebben!

Er is nog hoop voor mij dus... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die lag is omdat hij het stuur netjes draait. In "het echt" moet je ook langer draaien aan je stuur om scherper te sturen. Het grootste probleem dat ik heb is dat hij ook langzaam terugstuurt. Normaal laat je je stuur los en rijd je weer rechtdoor, maar in TDU stuurt hij langzaam terug waardoor ik vaak te ver doorstuur. Erg lastig :)

Ik heb het spel nu officieel! :D Kan ik eindelijk online spelen... als de schoonmakers van gamespy tenminste even de stekkers terug in het stopcontact steken ;)

Oef, ik baal wel. Ik was echt heel ver met mijn offline account maar nu lijkt het erop dat ik helemaal opnieuw kan beginnen! Ik had wel een post gevonden over hoe je je account zou moeten kunnen converteren:
There is a way of doing this, its on the official comunity forums.

First off you backup you offline account folder somewhere safe.
Then you create an online account profile within the game using the same name as your offline one.
Start this game and play it up to the point that you own your first car and house.
Quit the game.

Now go to the my documents folder and in your player save folder there will be 2 folders each containing 2 files one called "Playersave" and another called "commondt.sav"
The file "commondt.sav" contains all your login details etc, the "Playersave" contains your progress. So you simply copy over the "Playersave" file with the advanced version from your old off line account info.
Apparently this works very well, but only if the names of the profiles match.
Bron: http://www.pistonheads.co...sp?p=3&f=108&t=364717&h=0
Maar dat is helaas niet gelukt bij mij (krijg gewoon alleen maar de keuze "new game" in het menu).

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 04-04-2007 19:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
GRRRR ik wil een motor! :(

Elke garage afgereden met me autotje.. Die tekening in de startpost bekeken (deze tekening klopt niet trouwens, er ontbreken er een paar en die nr 16 .. die winkel is dood, geen interactie mogelijk)

Ik heb dus elke winkel die standaard op me kaart staat bezocht maar nog steeds geen motor. Staan niet alle autodealers op de kaart ofzo? Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:55:

Elke garage afgereden met me autotje.. Die tekening in de startpost bekeken (deze tekening klopt niet trouwens, er ontbreken er een paar en die nr 16 .. die winkel is dood, geen interactie mogelijk)

Ik heb dus elke winkel die standaard op me kaart staat bezocht maar nog steeds geen motor. Staan niet alle autodealers op de kaart ofzo? Wie helpt?
Dat dacht ik toen ook, maar er zijn toch dealers die je niet bezocht hebt dan. Kijk eens bij het gebied waar heel veel dealers zitten, daar in de stad zitten er ook nog heel veel. Kijk op je map en zet je filter op alleen autodealers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
poohbeer schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:55:

Als je elke autodealer op je kaart hebt staan (die staan er standaard al op) wil dat niet zeggen dat je deze natuurlijk al bezocht hebt.

Ik was er ook van overtuigd dat ik ze allemaal had gehad, totdat ik er achterkwam dat ik 1tje gemist had op 5meter na. Deze zat in een zijstraatje van een grotere weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:00:
@Yohoo: Het sturen moet ik ook aan wennen, ja. Je merkt wel het verschil in handeling tussen the verschillende autos, en dat is goed. Maar ik heb het gevoel dat er een soort lag in zit voor dat op mijn commando reageert, en dat vind ik het ergst. Had voor mij wat directe gemogen. Ik vond NFS:MW toch wat beter op dat vlak.

Maar goed, ik ben niet de enige die dit merkt: er zijn zat vorige posts over dit onderwerp. Je went eraan, net als met ieder spel, en toch vind ik het lekker om te spelen, vooral dat open concept dat je overall heen kunt rijden en zo. En het goed nieuws is het moet toch te doen zijn, gezien de vele mensen die hem binnen een maand uitgespeeld hebben!

Er is nog hoop voor mij dus... ;)
Dat ligt dan aan de pc versie denk ik zo. Ik vind met de xbox360 met controller, TDU veel beter sturen dan de NFSU mw en carbon, gewoon realistischer, meer gevoel. Heb 1 keer de hardcoremode geprobeerd icm wireless wheel en dat was heel moeilijk, maar ook erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Need For Speed is dan ook zo arcade als het maar kan zijn. Bitter weinig realisme aan het weggedrag hoor. TDU zit toch al meer in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
SandeR schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:38:
Ik was er ook van overtuigd dat ik ze allemaal had gehad, totdat ik er achterkwam dat ik 1tje gemist had op 5meter na. Deze zat in een zijstraatje van een grotere weg..
inderdaad hetzelfde dus :o

Maareuhh.. multiplayer game.. hoe in hemelsnaam kan ik samen met een real life vriend wat gaan racen? 'k Vind het nergens terug? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig een map ofzo waar ik o.a. kan vinden waar alle motor garages liggen en alle Car Delivery missies te vinden zijn? :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:09:
Iemand toevallig een map ofzo waar ik o.a. kan vinden waar alle motor garages liggen en alle Car Delivery missies te vinden zijn? :o :o
Motor garages zijn gewoon zichtbaar vanuit de ingame map. Car delivery missies.. geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
poohbeer schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:10:
[...]

inderdaad hetzelfde dus :o

Maareuhh.. multiplayer game.. hoe in hemelsnaam kan ik samen met een real life vriend wat gaan racen? 'k Vind het nergens terug? :'(
Ergens voor 1 keer op een bepaalde plek afspreken en elkaar toevoegen aan je friendlist.
En dan vervolgens steeds met de filter op je map zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04

Metalrick

tcpdump ninja

Ik ben zojuist champion geworden :)

Hardcoremode is supervet! Alleen met een toetsenbord verrekte moeilijk :P

* Metalrick heeft weer flink lol met TDU :)

Onderhand al echt een flinke collectie auto's opgebouwd en heel veel challenges al gold gehaald.

Ik vind die opdrachten met die lifters alleen verrekte moeilijk, te veel kilometers, te weinig tijd en te snel boze lifters die uitstappen als je wat ruig rijdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, het verkeer is echt vervelend als je haast hebt :+
Dit werkt perfect!! Je bent alleen wel je geld kwijt uit de offline savegame. Dat moet je dus voor de overgang ff opmaken :9~

Is er trouwens geen manier om de tegenliggers wat eerder te zien? Ik zie geen optie viewing distance ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 05-04-2007 05:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 08:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Car Delivery map: (staat ook in een van de delen van dit topic ;))
http://members.home.nl/copyman/got/tdu/tdu-hotspots.jpg

Heb nu de Ford Shelby Cobra Concept delivery missie gevonden. Maar wat een lelijk ding zeg! :D Maar het levert wel $99.000 op. Dus nog meer als je het perfect doet. (en ik restart als ik ook maar 1 foutje maak..)

Btw. die Jaguar Type E is wel een heerlijke driftbak. Een kont van lood, erg smalle bandjes en toch een redelijk sterke motor. Het is bijna net zo leuk om met dat ding te rijden als in m'n Miura

[ Voor 22% gewijzigd door _Eend_ op 05-04-2007 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Vandaag "100% discover all roads" gehaald.

Ik dacht nog van te voren: dat wordt eindeloos zoeken naar dat ene stukje dat ik nog net niet gereden had, maar dat bleek mee te vallen.

Ik heb nu zo ongeveer alles wat er off-line te halen valt gehaald en wacht nog steeds op mijn orginele TDU welke ik bij cd-wow besteld heb.

Hij is vorige week vrijdag verzonden, dus met een beetje geluk kan ik eindelijk in het paakweekend online verder kunnen gaan.

Ik hoop dat het lukt om mijn off-line savegame om te zetten in een on-line savegame

Ik kijk uit naar de online races , want de ai in de off-line races is nou niet echt goed te noemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Henkus op 05-04-2007 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Hebben er al wat mensen die 8000km gereden, die nog bij achievments staat ?

Ik zit op 5500km ofzo.. De weg naar 8000km is dus aardig lang nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:21:
Ik hoop dat het lukt om mijn off-line savegame om te zetten in een on-line savegame
Dat gaat waarschijnlijk niet lukken, als je eenmaal offline bent kun je er niet meer een online profiel van maken, jammer genoeg. :/

*correct me if i'm wrong*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
bullitnl schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:39:
[...]

Dat gaat waarschijnlijk niet lukken, als je eenmaal offline bent kun je er niet meer een online profiel van maken, jammer genoeg. :/

*correct me if i'm wrong*
Zoals hierboven ook al de post aangehaald wordt: GoldenSample in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."
Kijk daar eens. Geen garantie dat het werkt, voor een aantal mensen heeft het iig wel gewerkt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Ik heb een overzicht gemaakt van de Rental bedrijven. Voor diegene die het handig vinden is ie te downloaden op:

http://upload.wassi.nl/TDU%20Rental%20Map.JPG

C&C zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Metalrick schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:25:
Ik vind die opdrachten met die lifters alleen verrekte moeilijk, te veel kilometers, te weinig tijd en te snel boze lifters die uitstappen als je wat ruig rijdt :+
Daar heb ik ook aardige last mee ja, het lijkt wel of het verkeer je ook extra pest... Ik ben echt op zoek naar de wagen met de beste wegligging voor deze missies, ik hoop dat ik voldoende in kas heb ;) Met welke wagens hebben de champs deze missies het gemakkelijkste gereden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ook je Profilelist aanpassen
Room42 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:43:
Die lag is omdat hij het stuur netjes draait. In "het echt" moet je ook langer draaien aan je stuur om scherper te sturen. Het grootste probleem dat ik heb is dat hij ook langzaam terugstuurt. Normaal laat je je stuur los en rijd je weer rechtdoor, maar in TDU stuurt hij langzaam terug waardoor ik vaak te ver doorstuur. Erg lastig :)

Ik heb het spel nu officieel! :D Kan ik eindelijk online spelen... als de schoonmakers van gamespy tenminste even de stekkers terug in het stopcontact steken ;)

Oef, ik baal wel. Ik was echt heel ver met mijn offline account maar nu lijkt het erop dat ik helemaal opnieuw kan beginnen! Ik had wel een post gevonden over hoe je je account zou moeten kunnen converteren:

[...]

Bron: http://www.pistonheads.co...sp?p=3&f=108&t=364717&h=0
Maar dat is helaas niet gelukt bij mij (krijg gewoon alleen maar de keuze "new game" in het menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan bullitnl en _Eend_ voor de plattegronden!

Ik heb ze als links naar huis gestuurd, ga eerst liever zelf kijken als ik alles kan vinden, is wel zo leuk. En als ik er niet uitkom heb ik iets om op terug te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu zelf op de 6924km maar 1100 km is nog best veel :9
SandeR schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:13:
Hebben er al wat mensen die 8000km gereden, die nog bij achievments staat ?

Ik zit op 5500km ofzo.. De weg naar 8000km is dus aardig lang nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Spel binnen, geinstalleerd.

Krijg alleen de volgende melding bij het maken van het profiel:

"This nickname is already in use with another password"

Ik heb al 3 verschillende gamespy id's geprobeerd, maar niets werkt.

Iemand een oplossing????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:11:

Iemand een oplossing????
Andere nickname, want blijkbaar heeft iemand anders deze al eens uitgekozen voor zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik ben nu ook aan het twijfelen om deze game te kopen, maar wat mij een beetje weerhoud is dat ik bang ben dat je niet zo veel medespelers ziet rijden, of valt dit nog wel mee? Kun je ook tussen verschillende servers kiezen waarop je rijd? of hoe gaat dit in z'n werk?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

dlm schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:02:
Ik ben nu ook aan het twijfelen om deze game te kopen, maar wat mij een beetje weerhoud is dat ik bang ben dat je niet zo veel medespelers ziet rijden, of valt dit nog wel mee? Kun je ook tussen verschillende servers kiezen waarop je rijd? of hoe gaat dit in z'n werk?
In principe is er gewoon 1 server volgens mij. Als je on-line speelt, zie je maximaal 8 medespelers.
Misschien dat in de toekomst dat nog wordt verhoogt of dat er extra servers komen, maar ik ga er niet van uit.
Multiplayer deel voegt wel veel toe vind ik, is gewoon leuk om met anderen beetje te cruisen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Laatst online: 27-08 01:11
ff snel vraagie, ik heb een ATI 9500pro (128MB).
Heb een P4 (s478, 533 FSB) 2,66 Ghz
1 GB Geil geheugen
Vind de FPS niet zo geweldig.
Draai vista ultimate. Alles staat nu op low, resulutie op 640x480, is wel aardig te spelen, maar nog niet echt lekker. Iemand enig idee wat ik kan veranderen (softwarematig) om het wel speelbaar te maken? Upgraden is geen optie, wil over tijdje PCIE.

[ Voor 7% gewijzigd door KoRnboy112 op 05-04-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Metalrick schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:25:
Wat mij wel opvalt is dat je bij sommige lifter-wegbreng-missies door het navigatiesysteem langs een omweg gestuurd wordt vanwege eenrichtingsverkeer wegen. Als je op sommige plekken een stukje gaat spookrijden kun je een flink stuk afsnijden, waardoor je meer tijd hebt om op je bestemming te komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:11:

Iemand een oplossing????
Vul daar gewoon iets in. Email hoeft niet te kloppen en de Gamespy ID hoeft niet te bestaan. Als je gewoon random wat invult kom je er ook in. Dus zet een of ander teken voor je nick en waarsschijnlijk lukt het dan wel.
KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:31:
1 GB Geil geheugen
Draai vista ultimate. Alles staat nu op low, resulutie op 640x480, is wel aardig te spelen, maar nog niet echt lekker. Iemand enig idee wat ik kan veranderen (softwarematig) om het wel speelbaar te maken? Upgraden is geen optie, wil over tijdje PCIE.
Volgens mij is dit je probleem:
ATI 9500pro (128MB).
Met zo een kaart kan je gewoon dit spel niet spelen op 1600x1200 met 4x AA en HDR.

[ Voor 35% gewijzigd door fsfikke op 05-04-2007 15:55 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

1 GB Geil geheugen
Niets aan te doen. Enige wat je kunt doen is de Euro\Bnk\Details folder hernoemen/verwijderen. Daarnaast is een 9500 ook zwaar onder de min. specs.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
1 GB Geil geheugen
Zoals hierboven al wordt aangegeven, je graka is het probleem.

Als je de minimum systeemeisen bekijkt zie je een ati 9800 staan, go figure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
B-Buster schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:57:
[...]

Zoals hierboven al wordt aangegeven, je graka is het probleem.

Als je de minimum systeemeisen bekijkt zie je een ati 9800 staan, go figure ;)
Dus dan moet ik eigelijk een tweede handse 9800 kopen?
Is het nog zinvol om dit systeem te upgraden??

Zal de mappen eens hernoemen.
Had ook gelezen dat je het gras ofzo uit kon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:12:
[...]

Nee dat lijkt me niet de beste upgrade die je kan doen, nu nog een AGP kaart kopen.
Het is gewoon tijd voor een upgrade naar de nieuwe standaarden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46
KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:12:
[...]

Ik zou er niet meer in investeren nee. Met een 533MHz bus heb je ook al geen dual channel geheugen. De videokaart is inderdaad wel het grootste probleem. Mogelijk als je voor weinig geld een 6600GT ofzo op de kop kan tikken zou het leuk kunnen zijn om dat te doen.

Een 9800Pro lijkt me niet echt nuttig. Ik denk niet dat het snelheidsverschil tussen een 9500 en 9800 extreem groot is (er is natuurlijk wel aardig wat verschil, maar geen WERELD van verschil ;)), maar daarbij zit je met die 9800Pro alsnog op de minimale eisen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
Asus GeForce 6600 256MB (AGP, DVI), N6600/TD/256MB... is dit iets? Staat in de V&A voor 50euro, is dat te doen?
Of toch maar voor nieuw MB, CPU, VIDEO, RAM gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:23:
Asus GeForce 6600 256MB (AGP, DVI), N6600/TD/256MB... is dit iets? Staat in de V&A voor 50euro, is dat te doen?
Of toch maar voor nieuw MB, CPU, VIDEO, RAM gaan?
Ga dan gewoon voor een 6600gt is een stukkie beter en niet veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
feep schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:29:
[...]

Ga dan gewoon voor een 6600gt is een stukkie beter en niet veel duurder.
Volgens mij heeft een vriend van mij de 6600GT, alleen dan wel met 128 MB dacht ik, is dat een probleem?
Denk dat ik hem wel mag lenen of over mag kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:32:
[...]

Volgens mij heeft een vriend van mij de 6600GT, alleen dan wel met 128 MB dacht ik, is dat een probleem?
Bij mij loopt het op een 6600GT 128MB zeeeeeeeeer sloom...max 20 fps @ 800x600 alles op low.
Als je een groter budget hebt zou ik een andere kaart kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
Ga mijn systeem binnenkort wel eens een keer naar PCIE upgraden, maar het is wel een smak geld maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Cubic X schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:38:
[...]

Bij mij loopt het op een 6600GT 128MB zeeeeeeeeer sloom...max 20 fps @ 800x600 alles op low.
Als je een groter budget hebt zou ik een andere kaart kopen :)
Ik draai met een 6600gt op 1680x1050 op high zonder aa enzo. En heb tussen de 20 en 30 fps.

Dus ik denk dat je ff moet kijken wat er aan de hand is met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
KoRnboy112 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:32:
[...]

Als je toch al een andere videokaart wil gaan kopen, zou ik eens kijken of die ATi 9500 naar een 9700 (Pro) te modden is. Dan heb je opeens toch best een hele aardige AGP kaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
evEndzhar schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:45:
[...]

Als je toch al een andere videokaart wil gaan kopen, zou ik eens kijken of die ATi 9500 naar een 9700 (Pro) te modden is. Dan heb je opeens toch best een hele aardige AGP kaart. ;)
Had ik in een vroeger stadium een bios van de 9700pro opstaan, maar als de pc lang aan het draaien was gaf dit affiacts, dus maar weer terug geflasht.

Denk dat ik die kaart eerst leen ofzo en als hij dan bevalt hem overkoop of leen totdat ik mn systeem naar pce upgrade

[ Voor 11% gewijzigd door KoRnboy112 op 05-04-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
feep schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:45:
[...]

Ik draai met een 6600gt op 1680x1050 op high zonder aa enzo. En heb tussen de 20 en 30 fps.

Dus ik denk dat je ff moet kijken wat er aan de hand is met je pc.
Volgens mij spelen de cpu en ram ook wel een redelijk grote rol bij je prestaties in dit spel.
Ik haal ook 18 fps 800x600 met een mobility x600, maar ik heb wel 1 gb ddr2.
(wel met de details map veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Dit topic is _niet_ bedoeld voor het bespreken van upgrades! :o
Ik mag aannemen dat onderstaand topicwarning daar toch duidelijk genoeg in is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Zie ^^^^ ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 05-04-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KoRnboy112: In een vorige post gaf ik aan dat ik het leven mijn mijn internet PC (Athlon 1800+) wilde verlengen en heb gewoon een AGP 6200A gekocht. Dat is vergelijkbaar met een 9800 volgens mij dus zit je met zo'n kaart net op de minimum eisen. Voor alle duidelijkheid speel ik geen TD:U op dat machine hoor! Maar als je een 6600 AGP kan vinden voor minder dan 50 euro dan ga ervoor! Volgens mij zijn er meerdere mensen die met een 6600 GT spelen dus dat zouo moeten lukken.

Sorry, dacht dat ik op de laatste pagina zat.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
@Crash: beetje zielig om de inhoud van mijn post te wissen hoor, ik had die post al gesubmit voordat ik je modbreak had gezien. Mijn post was tenminste nog enig nut voor iemand i.t.t. minstens 50% van de posts in dit topic.

De topicwarning staat er anders al sinds de opening van dit topic lieverd B) :>

Maar als er iemand nog een vraag heeft over waar de Lamborghini dealer te vinden is wel ik hem wel graag beantwoorden. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 05-04-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een huis gekregen omdat ik alle wegen had verkend, maar nu is die helemaal leeg. In een andere staan 6 euro's, waarvan ik er 4 in het nieuwe huis wil zetten. Heeft iemand een idee hoe dat moet? Als ik namelijk met een auto naar het lege huis rij en daarna terug ga naar de oude om een andere auto mee te nemen, dan ga ik met dezelfde auto weer terug en blijft die weer daar achter. Ik kan dus eigenlijk maar 1 auto tegelijk in dat huis krijgen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
evEndzhar schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:42:
@Crash: beetje zielig om de inhoud van mijn post te wissen hoor, ik had die post al gesubmit voordat ik je modbreak had gezien.
Niet zielig, gewoon terecht. Kijk eens onderaan elke pagina, en in de TS. Lees anders ook de FAQs van SGD en SPV nog eens door. Je hoort hier geen tech te posten, laat staan een systeem-upgrade :X
Mijn post was tenminste nog enig nut voor iemand i.t.t. minstens 50% van de posts in dit topic.
Maar wel ENORM offtopic ;)

Verder kun je hierover denk ik beter een topic in LA openen, als je het niet met het niveau hier eens bent.
Maar als er iemand nog een vraag heeft over waar de Lamborghini dealer te vinden is wel ik hem wel graag beantwoorden. :+
Die mensen kunnen ook gewoon op de kaart kijken ;)
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:04:
Ik heb net een huis gekregen omdat ik alle wegen had verkend, maar nu is die helemaal leeg. In een andere staan 6 euro's, waarvan ik er 4 in het nieuwe huis wil zetten. Heeft iemand een idee hoe dat moet? Als ik namelijk met een auto naar het lege huis rij en daarna terug ga naar de oude om een andere auto mee te nemen, dan ga ik met dezelfde auto weer terug en blijft die weer daar achter. Ik kan dus eigenlijk maar 1 auto tegelijk in dat huis krijgen :/ .
Ben ik ook nooit achter gekomen. Maar... Waarom wil je dit? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
TheZeroorez schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:10:
[...]

Ben ik ook nooit achter gekomen. Maar... Waarom wil je dit? 8)7
Ik kan me best voorstellen dat je dit wilt, ik wil altijd graag een rij lambo's in een huis, en in het andere huis een rij Ferrari's ;)

Toch zit er in dit spel geen mogelijkheid om dit te doen, de enigste optie is om meer auto's te kopen zodat je andere huis vol raakt, en er vanzelf auto's in het 'lege' huis geplaatst worden. Daarna kun je gaan wisselen totdat het precies zo staat als jij wilt ;)

Iemand die mij kan helpen trouwens, vlak boven het eiland ligt nog een mini-eilandje met een weg er op, lijkt wel een circuit ofzo en ik heb ooit eens de melding gehad dat ik gebruik mocht gaan maken van een circuit :P Maar ik heb geen flauw idee hoe ik daar moet komen, kan dat alleen in online mode?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:35:
[...]

Andere nickname, want blijkbaar heeft iemand anders deze al eens uitgekozen voor zichzelf
Nog bedankt dat was het inderdaad. Ik heb wel een tijdje moeten zoeken voor nickname. Ik wilde nl. de off-line profielnaam on-line gebruiken zodat ik niet opniew hoeft te beginnen.

Maar even over de game.

Ik had TDU gedownload en het inmiddels off-line tot 85% uitgespeeld.

Ik heb het inmiddels orgineel gekocht (slechts 31,99) en mijn off-line profiel succesvol overgezet naar on-line.

Maar ik vindt het online gebeuren toch wel een beetje tegen vallen. Je bent langer op zoek naar een race als dat je aan het racen bent.

De ene keer kunnen de TDU servers wel gevonden worden en de andere keer weer niet en als je ze eindelijk hebt, zijn de grafics weer gescrambled.

Ik had er iets meer van verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

XyritZz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:17:
[...]

Ik kan me best voorstellen dat je dit wilt, ik wil altijd graag een rij lambo's in een huis, en in het andere huis een rij Ferrari's ;)

Toch zit er in dit spel geen mogelijkheid om dit te doen, de enigste optie is om meer auto's te kopen zodat je andere huis vol raakt, en er vanzelf auto's in het 'lege' huis geplaatst worden. Daarna kun je gaan wisselen totdat het precies zo staat als jij wilt ;)
Euh, die mogelijkheid is er toch met "Transfer" ofzoiets bij het eerste tabje als je in een huis zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:47:

Maar ik vindt het online gebeuren toch wel een beetje tegen vallen. Je bent langer op zoek naar een race als dat je aan het racen bent.

De ene keer kunnen de TDU servers wel gevonden worden en de andere keer weer niet en als je ze eindelijk hebt, zijn de grafics weer gescrambled.

Ik had er iets meer van verwacht
mja, het online gebeuren is echt AFSCHUWELIJK slecht. Niks aan te doen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Phuncz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:16:
[...]

Euh, die mogelijkheid is er toch met "Transfer" ofzoiets bij het eerste tabje als je in een huis zit ?
Je kunt ook, als je in een garage bent, onderin op 'List' klikken. Vervolgens krijg je een totaaloverzicht van al je auto's en het huis waarin ze staan.

Met rechts op auto klikken, dat herhalen in het gewenste huis en tada, auto is verplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

poohbeer schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:01:
[...]

Ja, MMOR is gewoon een leuke marketingkreet in het geval van TDU. Tis meer een TOOR (Tiny Open Online Racing). Als je met een paar vrienden gaat touren moet je groepjes van 8 man maken, omdat je maar max 8 man kunt zien tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27
Ik kwam achter nog iets grappigs: heeft een ducati 999 een versnelling achteruit? Daarnaast vind ik de motoren met een toetsenbord absoluut niet te besturen. Misschien moet ik m'n stuurtje maar weer eens onder het stof vandaan halen :P

Verder vind ik het wel een leuk spel, maar je moet er niet te veel bij nadenken... het voelt voor mijn nogal arcade aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:21:
[..]
[..]
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:10:
je moet ook je Profilelist aanpassen
[...]
Nogmaals, omdat het door veel mensen gezocht wordt: Mij is het gelukt met de quote van GoldenSample

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:
[...]

Ik vind het geluid totale bagger. Geen een wagen heeft een realistisch geluid. En dat is jammer aangezien ze zoveel moeite hebben gestoken in het juist krijgen van de looks. Dan stap je in, je start, en het is net alsof je terug bent in 1991. De hele ervaring is gewoon om zeep. Hadden ze daar maar wat meer mee gedaan.
Sommige auto's zijn est wel goed, maar er zijn erinderdaad veel waar je gewoon de synthesyzer hoort, ipv de auto. Terug in '91 is wellicht wat overdreven, maar slecht zijn ze wel.
[...]

Onzin. Het is een spelletje. Meer niet. En dat moet geschikt zijn voor de casual gamer en die heeft geen duur stuurtje en pedalenset. Een spel hoor je goed met het keyboard te kunnen bedienen. Die input dient goed te worden afgehandeld en dat is hier ook niet het geval. Dat is in NFS ook niet perfect maar al een stuk beter dan hier.
Ik heb er toch geen problemen mee gehad om dit spel (bijna) uit te spelen met m'n keyboard. Door een vergalde savegame ben ik gestopt, maar da's een ander verhaal. NFS is hier wel beter in, maar als je de 'hulp' op simpel of arcade zet (geen idee meer waar het staat) is het net zo.
En wbt physics: onderstuur, overstuur, allerhande stuur behalve wat de wagen echt zou doen. En met 200 een heg in raggen en gewoon meteen stil staan. Lantaarnpalen die sterker zijn dan een 2 ton automobiel @ 300+ kmpu. Dat soort onzin. Waarom een gedetailleerde wereld maken als de meest logische regels van cause and effect al niet kloppen.
Daar hadden ze voor zo'n enorm grote game inderdaad best wat meer tijd, geld en rekenkracht in mogen stoppen. Maar kom hier alsjeblieft niet aan dat NFS beter is, want dat is bij veel heggen niet anders, en over die driftende auto's wil ik al helemaal geen discussie beginnen :X
En wat het gelijk heeft met NFS: wagens die precies jouw kant op uitwijken als je er aankomt. Wat een zwaktebod van de programmeurs om je te vertragen.
Heel irritant ja. Net als de auto's die je voor je neus op 'n tweebaansweg naar rechts ziet gaan, en bijna direct weer terug ziet gaan 8)7
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is duidelijk geen sim. Dan moet je arcade zijn. Halfbakken er tussenin gaan zitten maakt niemand gelukkig.
Zeker wel denk ik. Als je maar goed die instellingen voor de driver help gebruikt. Iemand die wel een stuur heeft maar niet simmed, of iemand die bewonderaar van sims is, maar geen stuur heeft, kan hier imho prima mee gamen.
En dat is jammer. Zeker als je 50 euro hebt gelapt.
Dán kan ik me er wel wat meer bij voorstellen ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Toen ik voor het eerst op dat circuit reed met mn murcielago met cockpit view. Toen vond ik wel dat ik een klein beetje het idee had, dat het iets weg had van GTR2. En ja ik heb GTR2 vaak zat gespeeld met stuurtje. Natuurlijk zijn de games niet te vergelijken, maar dat gevoel kreeg ik wel ff :D

En nog wat ingame photos van gister avond:
"Check out the view!"
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/TDU/20070405233307small.jpg
"Jump!
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/TDU/20070405233627small.jpg
"Smokin' Turn"
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/TDU/20070405234411small.jpg
"Ferrari coming through!!!"
Afbeeldingslocatie: http://upload.wassi.nl/TDU/20070405234850small.jpg

Ik heb trouwens een probleempje met de AA. Door een of andere rede zegt het spel dat mijn systeem AA niet ondersteunt, terwijl het een week geleden nog gewoon werkte :S en aangezien ik hier niet zoveel van af weet, hoop ik dat 1 van jullie er antwoord op heeft?

Ik heb 2 weken terug mijn 6800gs vervangen door een geleende 7800gt. Maar toen werkte alles erna nog.

[ Voor 16% gewijzigd door bullitnl op 06-04-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 16:36
Ik had al ongeveer 5500 mijl gereden, alle wegen gehad, 7 huizen, 35 wagens en iets meer dan $5.000.000,= op de bank.
Kom ik vandaag thuis en start TDU en :? sta ik als nieuweling bij de rental agency om mijn eerste auto te huren om naar een huisje te zoeken. :?
Ik snapte er niets van, spel weer afgesloten en opnieuw opgestart..... weer hetzelfde.
Kreeg ik later te horen dat een vriendje van mijn zoon achter de computer was gekropen toen die even naar het toilet was. Die heeft toen op NEW GAME gedrukt en alles was weg...... :(
GVD....GVD :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke plaatjes hoor!
Heb ik ook voor het eerst gisteren de photo mode gebruik van gemaakt. Er zit zo'n chinese restaurant ogende ding boven op een heuvel aan de oost kant van het eiland. Lekker genieten van het uitzicht.

Ik zie dat er ook een vrouw achter het stuur zit - heb ik ook. Ik vond de mannelijke karakters allemaal als criminelen uitzien - iets te GTA achtig voor mijn smaak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een probleempje met de AA. Door een of andere rede zegt het spel dat mijn systeem AA niet ondersteunt, terwijl het een week geleden nog gewoon werkte :S en aangezien ik hier niet zoveel van af weet, hoop ik dat 1 van jullie er antwoord op heeft?
HDR uitzetten, nVidia kaarten kunnen de combinatie AA en HDR niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:41:
[...]

Vanaf de 8 serie wel :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:17:
[...]

Iemand die mij kan helpen trouwens, vlak boven het eiland ligt nog een mini-eilandje met een weg er op, lijkt wel een circuit ofzo en ik heb ooit eens de melding gehad dat ik gebruik mocht gaan maken van een circuit :P Maar ik heb geen flauw idee hoe ik daar moet komen, kan dat alleen in online mode?
Idd, dat wilde ik dus. In het ene huis een rij exotics en in de andere wat minder dure auto's. Maar dat gaat dus blijkbaar niet lukken :/ . Behalve natuurlijk door dat switchen, maar dan moet ik eerst wat auto's bijkopen :P .

Dat mini-eilandje weet ik niet precies wat het is, maar je krijgt iig het Ford Island als je pro bent geworden, dat ligt in vakje H7, die soort baai bij de haven.
Als je champion bent krijg je ook een circuit, Oahu raceway, die ligt in de buurt, iets linksonder van de haven, in I 6/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:41:
[...]

Ja dat wist ik ook.... maar HDR staat uit :'(

*Gefixed: drivers maar weer eens opnieuw geinstalleerd*

[ Voor 11% gewijzigd door bullitnl op 06-04-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, weet ik ook weer waarom ik HDR en AA niet aankrijg. Maja, ik had er neit echt naar gezocht, omdat ik HDR neit veel mooier vond eigenlijk, zeker niet als je auto's zo vierkant zijn als maar kan :P

Ik kwam trouwens laatst ergen op het westelijke gedeelte van het eilland een Audi-dealer tegen, welke nergens een mogelijkheid had om binnen te komen (niet zo'n vlaggetje oid ervoor). Beetje wazig, is dit bedoeld voor eventuele updates van het spel?

@Bullitnl: die viewpoint van het eerste screenshot, waar bevind die zich? Ik ben er een geweest, en heb gisteren een aantasl viewpoints afgereden om het te vinden, maar kwam er maar niet... Enige coole die ik nog gevonden heb ik die bij het huis bovenop de krater...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:44:
Ik kwam trouwens laatst ergen op het westelijke gedeelte van het eilland een Audi-dealer tegen, welke nergens een mogelijkheid had om binnen te komen (niet zo'n vlaggetje oid ervoor). Beetje wazig, is dit bedoeld voor eventuele updates van het spel?
No offence, maar dat komt zo ongeveer op iedere pagina wel een keer terug. Gebruik de zoekfunctie eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Toen ik de melding kreeg dat ik alle wegen ontdekt had, stond er iets bij van dat ik het huis op de hoogste berg verdiende (of zoiets).
Was dat een beloning, want ik heb geen huis gezien? (xbox360 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
poohbeer schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:01:
[...]

Dat is wel wat erg sterk uitgedrukt, maar het is inderdaad vervelend dat je zo lang moet zoeken naar mensen waartegen je kan racen. Wel is het zo dat wanneer je eindelijk in een groep zit, dat die meerdere race's achter elkaar rijden.
De drive-inn race's zijn ook leuk om te doen, kijken of je ergens het record van kan rijden.

Maar dit is 1 van de zeer weinige dingen waar NFSU beter in was, want je kon in no time online racen (tegen al die cheaters :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:20:
Toen ik de melding kreeg dat ik alle wegen ontdekt had, stond er iets bij van dat ik het huis op de hoogste berg verdiende (of zoiets).
Ligt helemaal linksboven op de punt van het eiland, als het goed is zie je daar wel een groen vakje staan op de map.

Wilde ik net zo'n pakketjes missie doen die voor class F was. Dus ik pak m'n Alfa GT maar zie dat hij iets te langzaam is. Tune ik hem, is ie daardoor klasse E geworden. En nu is er natuurlijk geen mogelijkheid om te downtunen. Dit spel zit echt vol gaarheden :/ .

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start ergens vermeld volgens mij als je voor het eerst bij een tuning shop komt dat je moet uikijken dat je klasse niet verandert wordt door je upgrade. Dacht zelfs dat de nieuwe klaase werd aangegeven rechts boven in de upgrade selectie screen.

Anders koop je een Audi + lvl 3 for +/- $65K, die geld heb je zo met 5/6 rookie races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ben nu bezig met TDU op de 360. Moet nog een aantal achievements halen, met name de online achievements. Denk dat ik daar volgende week aan wil beginnen, maar 1 achievement is voor mij gewoon nog niet haalbaar. Namelijk de inter club races. Ik heb een Club aangemaakt maar niemand in mijn friendlist kan joinen. Nu is mijn vraag of iemand hier ff mijn club kan joinen en dat we samen die 3 races ff spelen zodat ik de achievement kan krijgen? (ik weet het.. een lame manier, maar volgens mij wel de enige manier.)

Mijn Gamertag is taijyn. Dus als iemand mij wil toevoegen.. gerne.

Heb wel lang gedaan over die explorer zeg :). Maar heb het gister in ieder geval wel gehaald. Heb alleen geen idee hoeveel wegen ik echt heb gereden want ik heb ze volgens mij niet allemaal gehad. Nu dus nog bezig met de achievements voor 120 challenges en de overige hitchiker challenges etc.
Vind het spel een stuk leuker dan in in eerste instantie had gedacht :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-04-2007 15:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTTeRs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-03 11:14
Henkus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:47:
[...]

Nog bedankt dat was het inderdaad. Ik heb wel een tijdje moeten zoeken voor nickname. Ik wilde nl. de off-line profielnaam on-line gebruiken zodat ik niet opniew hoeft te beginnen.

Maar even over de game.

Ik had TDU gedownload en het inmiddels off-line tot 85% uitgespeeld.

Ik heb het inmiddels orgineel gekocht (slechts 31,99) en mijn off-line profiel succesvol overgezet naar on-line.
Is het jou gelukt om een online account aan te maken met een andere nickname dan je offline account, en toch succesvol overgezet ? Zo ja, is dat gewoon volgens de bekende manier gedaan ? Of heb je iets anders geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
MaTTeRs schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:27:
[...]

Is het jou gelukt om een online account aan te maken met een andere nickname dan je offline account, en toch succesvol overgezet ? Zo ja, is dat gewoon volgens de bekende manier gedaan ? Of heb je iets anders geprobeerd ?
Ik heb het volgens de bekende manier gedaan, met een andere Nickname.

Ik heb het spel namelijk off-line tot zo''n 85% uitgespeeld met de Nickname : Henk

Toen met deze Nickname een on-line profiel wilde maken gaf ie:

"Nickname is already used with another password".

Uiteindelijk is mijn Nickname HoiHman24u geworden en ik heb gewoon met de hex-editor de 1e 5 regels gekopieerd van het online profiel in mijn oude savegame.

Let wel op: Je heb in map savegame\username\playersave\ een save game en in de map
savegame\username\playersave2\ een save game. Je moet ook de save game in de 2e map overschijven anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kzit nu op 95% van het spel en moet alleen nog 40p halen voor 5500 mijl te rijden en nog 10p voor inter club races.

Maarem ik heb die inter club races is een keer geprobeerd met een maat van mij, maar dat werkt voor geen meter :X

Nou wordt het denk ik lastig om 100% te halen :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Hoe wordt je eigenlijk lid van een club?? Ik kan alleen maar zelf een club beginnen.
en wat betekend die roze/rode gloed op je map??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Henkus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:58:
Hoe wordt je eigenlijk lid van een club?? Ik kan alleen maar zelf een club beginnen.
en wat betekend die roze/rode gloed op je map??
Die gloed geeft aan waar veel spelers zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Henkus, even een vraagje aan jou...
Ik heb hem ook gedownload maar ik krijg om de zoveel tijd gewoon een crash, ineens opnieuw opstarten geen BSOD ofzo. Wat ozu dat kunnen zijn, misschien de rest?

Met de open-beta had ik er totaal geen last van maar toen k de full versie had gespeeld wel!

Kan iemand mij helpen want ik wil het graag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ferry34 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:20:
Jep je krijgt het duurste huis dat in t spel zit als je alle wegen hebt gehad. Zit ergens linksbovenin geloof ik. Heb hem ook gekregen maar nog niet echt in rondgekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:42:
[...]
Wilde ik net zo'n pakketjes missie doen die voor class F was. Dus ik pak m'n Alfa GT maar zie dat hij iets te langzaam is. Tune ik hem, is ie daardoor klasse E geworden. En nu is er natuurlijk geen mogelijkheid om te downtunen. Dit spel zit echt vol gaarheden :/ .
Ja hallo, je kunt niet alles naar bugs trekken, he. Dit is dus duidelijk een picnic omdat je er zowel in de handleiding als in het spel nadrukkelijk voor gewaarschuwd wordt :+

[ Voor 61% gewijzigd door Room42 op 06-04-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Room42 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:13:
[...]
Ja hallo, je kunt niet alles naar bugs trekken, he. Dit is dus duidelijk een picnic omdat je er zowel in de handleiding als in het spel nadrukkelijk voor gewaarschuwd wordt :+
haha das een mooie die onthoud ik "PICNIC"

Nog iemand suggesties om mijn rare crashes bij het spelen van TDU, ik heb bij alle andere spellen geen last. Misschien omdat ik hem mount? En welke zou ik dan moeten branden, de mini of dan de volledige? (Om hem downloaded te kunnen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Ligt GameSpy weer plat of ligt het aan mijn verbinding? Krijg nu telkens "Login Failed" :(

En vanmiddag heeft TDU dik 10 minuten lang geprobeert verbinding te krijgen met de GameSpy server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rCk, bij mij is het spel ook heel fragiel. Ik kan absoluut niet even alt-tabben of de video settings aanpassen omdat de hele computer dan freezed. Ik heb wel gemerkt dat No-DVD patches het alleen maar erger maken. Het best werkte mijn gedownloade versie met de fixed image die je dan moet mounten. Nu heb ik echter het spel gekocht en werkt het een stuk beter :)
B-Buster schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:12:
[...]

Jep je krijgt het duurste huis dat in t spel zit als je alle wegen hebt gehad. Zit ergens linksbovenin geloof ik. Heb hem ook gekregen maar nog niet echt in rondgekeken :D
Moet je om 100% alle wegen te hebben gehad ook persé alle snelwegen 2x rijden (heen en terug) en alle minuscule verbindingsweggetjes hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Room42 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:22:
rCk, bij mij is het spel ook heel fragiel. Ik kan absoluut niet even alt-tabben of de video settings aanpassen omdat de hele computer dan freezed. Ik heb wel gemerkt dat No-DVD patches het alleen maar erger maken. Het best werkte mijn gedownloade versie met de fixed image die je dan moet mounten. Nu heb ik echter het spel gekocht en werkt het een stuk beter :)
[...]

Moet je om 100% alle wegen te hebben gehad ook persé alle snelwegen 2x rijden (heen en terug) en alle minuscule verbindingsweggetjes hebben gehad?
Je hoeft niet echt 100% te halen (99.5 wordt afgerond naar 100% denk ik, want ik had ook veel kleine stukjes niet), maar de grote snelwegen (met tussenberm) moet je inderdaad dubbel rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Eend_ schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:21:
Ligt GameSpy weer plat of ligt het aan mijn verbinding? Krijg nu telkens "Login Failed" :(

En vanmiddag heeft TDU dik 10 minuten lang geprobeert verbinding te krijgen met de GameSpy server.
Gloeiende gloeiende.
Ben ik net 20 min bezig op mn MV Agusta, voor die Tour the island geloof ik.
Is die fijne verbinding verbroken....

Zucht.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.