[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.403 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Joss schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:24:
[...]

Je hoeft niet echt 100% te halen (99.5 wordt afgerond naar 100% denk ik, want ik had ook veel kleine stukjes niet), maar de grote snelwegen (met tussenberm) moet je inderdaad dubbel rijden.
Volgens mij worden alle wegen verdeeld in 'blokken'. Op sommige plekken zijn de blokken wat groter of kleiner. Ik heb vaak dat ik een klein stukje op een weg rij, en dat er dan 50 m/ voor me al 'bereden' is. Gebeurde ook wel eens als ik ergens uit de bocht vloog. Zie je in het midden van een nog niet ontdekte weg een klein stukje blauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Room42 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:22:
rCk, bij mij is het spel ook heel fragiel. Ik kan absoluut niet even alt-tabben of de video settings aanpassen omdat de hele computer dan freezed. Ik heb wel gemerkt dat No-DVD patches het alleen maar erger maken. Het best werkte mijn gedownloade versie met de fixed image die je dan moet mounten. Nu heb ik echter het spel gekocht en werkt het een stuk beter :)
Ja kijk bij jou freezed 'ie maar bij mij is het gewoon onverwachts : Nog geen seconde blijft het geluid hangen en komt men boot scherm, geen idee wat het zou kunnen zijn, iemand een idee want dan weet ik of het aan de soft of de hardware ligt. Ik heb 't daarnet 20 minuten uitgehouden en BOOF, eerder had ik dat zelfs al na 5 minuten, dat is geen spelen natuurlijk. :(

Ik wil het zo graag spelen man, kijk hij zal stabieler worden als je de echte versie heb maar iemand anders(sorry even naam kwijt) die heeft em wel ver uitgespeeld op gedownloaded. En dat vind ik raar dat het bij mij gewoon acute crashes zijn. Had jij crashes/freezes gewoon onderh et spelen met die gewdownloade versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
rCk schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:04:
Henkus, even een vraagje aan jou...
Ik heb hem ook gedownload maar ik krijg om de zoveel tijd gewoon een crash, ineens opnieuw opstarten geen BSOD ofzo. Wat ozu dat kunnen zijn, misschien de rest?

Met de open-beta had ik er totaal geen last van maar toen k de full versie had gespeeld wel!

Kan iemand mij helpen want ik wil het graag spelen
Geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb TDU altijd al gespeeld met de "clone versie" gemounted in Daemon tools.

Zelfs nu ik de orginele cd heb gebruik ik nog steed de clone in daemon tools.

Slechts 1x een spontane reset, voor de rest super stabiel op de gescrambelde grafics na

Voor de duidelijkheid de gedownloade versie is bij altijd net zo stabiel geweest als de orginele.

Het enige wat ik gedaan heb toen ik de orginele game had, was de cd key invoeren om online te kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Henkus op 06-04-2007 20:31 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik net bezig met zo'n vehicle transport, helemaal perfect en nog 2 km, rij ik ineens in een soort van glitch-gat in de weg. Moest ik weer overnieuw :( .

Maar net wel allemaal gehaald, alle 30 perfect :) . Kreeg een Mustang GTR als cadeau :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Henkus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:28:
[...]

Geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb TDU altijd al gespeeld met de "clone versie" gemounted in Daemon tools.

Zelfs nu ik de orginele cd heb gebruik ik nog steed de clone in daemon tools.

Slechts 1x een spontane reset, voor de rest super stabiel op de gescrambelde grafics na

Voor de duidelijkheid de gedownloade versie is bij altijd net zo stabiel geweest als de orginele.

Het enige wat ik gedaan heb toen ik de orginele game had, was de cd key invoeren om online te kunnen spelen.
Nou ik ga de MULTI versie downloaden, zal z ong. 30-50 minuten duren en poging 2. Hopelijk werkt ie dan wel! Had nu de supragun. mja poging #2= multi hopelijk daarna dan tóch een stabielere, al crashed hij elke 20 minuten als het maar niet steeds men hele pc is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de topicwarning :)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 06-04-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

UTFS roepen heeft niemand wat aan :o

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 06-04-2007 21:26 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed en let op je taalgebruik :{

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 06-04-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

[laat maar]

[ Voor 97% gewijzigd door MadMarky op 06-04-2007 21:32 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook relaxt, ben je lekker een missie aan het rijden. WOrdt de connectie met de TDU server ineens verbroken. Kan je weer overnieuw beginnen! Hopelijk gebeurt me dat niet als ik straks de Iland Tour ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de topicwarning staat heel duidelijk dat technische problemen of vragen niet in dit topic thuishoren. En jouw probleem valt onder deze categorie en hoort dus niet in dit topic thuis :)

[ Voor 127% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mja het hele online gedoe is best wel een groot nadeel aan het spel. Tot op heden zit het meer in de weg dan wat anders. Het is gewoon niet simpel om de meest voor de hand liggende taken te doen.

- Met iemand afspreken ? Ja leuk, welke server zit je ? Euh buh.
- Lekker samen de Millionaires Race doen ? Ja en dan krijg je Connection lost...
- Prachtig online wagens verkopen. En hoe kan ik die absurde spam wegfilteren van die 1001 Alfa Romeo Comp. 8C en andere bakken ?
- He laat ik een leuke race met andere mensen doen ! Oh daar is er eentje. Oei, nog niet geweest, effe naar daar rijden. Jah het is er nog. Hmm, is het nu Custom Race ? Ranked ? Nee, nee,... Argh het is al gedaan.
- Ah daar is er nog eentje, die kan ik wel onmiddellijk ! He ik zit erin ! WAW !! Hmm ze zijn al bezig. Dan maar wachten. Lalala... OK ze zijn gedaan ! He wat ze stoppen ?!
- Ach dan maar gewoon wat rondcruisen in mijn eentje... Connection Lost... WTF ?!?!

Kortom: ik had even goed een offline profiel kunnen maken, dan hoefde ik niet telkens zorgen te maken dat je elk moment opnieuw kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:42:
[...]

Ligt helemaal linksboven op de punt van het eiland, als het goed is zie je daar wel een groen vakje staan op de map.

Wilde ik net zo'n pakketjes missie doen die voor class F was. Dus ik pak m'n Alfa GT maar zie dat hij iets te langzaam is. Tune ik hem, is ie daardoor klasse E geworden. En nu is er natuurlijk geen mogelijkheid om te downtunen. Dit spel zit echt vol gaarheden :/ .
Linksboven? Dank je, ik wist het echt niet. Ga s ff mn nieuwe huis checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:28:Maar net wel allemaal gehaald, alle 30 perfect :) . Kreeg een Mustang GTR als cadeau :) .
Ook de Mercedes Goldwing ?? Die vond ik zoo irritant dat ik met 10.000 ¤ ofzo ben aangekomen >:) Echt een klote auto om mee te rijden in de bergen :r

Murcielago + Koenigsegg + McLaren F1 + Aston Martin DB9 vond ik ook 3 keer niks ... ik rij wel met mijn stoeltje helemaal naar achter en op zijn laagst (binnenin view dus die weer eens eindelijk aanwezig is _O_ @ Atari ) dus misschien dat het aan mij ligt, maar het is echt 3 keer niks :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:48:
goe, ik heb dus backups gemaakt van mijn saves, daarna xp erop gezet, backup terug gezet. maar nu ziet hij mijn profiel niet meer. iemand die weet wat te doen?

[...]

topicwarening? ik zie niets wat er op wijsty dat er iets in mijn post hier verboden is. of bedoel je dat niet?
Als je technische problemen hebt met het spel wordt je geacht een nieuw topic aan te maken in SPV, omdat het hier anders enkel nog over problemen gaat.
En wat betreft je savegames: in dit topic staat erg veel informatie mbt savegames. Importeren kun je doen door de bestanden op de juiste plaats te zetten, als dit niet werkt kun je altijd nog een nieuw profiel aanmaken en deze overschrijven met je oude. Let trouwens goed op de mappenstructuur, je savegames gewoon ergens neerplempen gaat niet werken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat namelijk ook een profilelist bestandje als je die niet heb kun je het wel vergeten
MadMarky schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:16:
[...]

Als je technische problemen hebt met het spel wordt je geacht een nieuw topic aan te maken in SPV, omdat het hier anders enkel nog over problemen gaat.
En wat betreft je savegames: in dit topic staat erg veel informatie mbt savegames. Importeren kun je doen door de bestanden op de juiste plaats te zetten, als dit niet werkt kun je altijd nog een nieuw profiel aanmaken en deze overschrijven met je oude. Let trouwens goed op de mappenstructuur, je savegames gewoon ergens neerplempen gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Ranten op warez hoort hier niet thuis ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:25 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
*knip* i.v.m. bovenstaande reply :)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:16:
[...]

Ah, kijk, dat maakt de boel een stuk duidelijker, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:28:Maar net wel allemaal gehaald, alle 30 perfect :) . Kreeg een Mustang GTR als cadeau :) .
Moeten ze allemaal persee perfect zijn? Ik hoop het niet want ik heb echt een schijt hekel aan die missies :S. Ik heb race, time en speed allemaal gehaald op gold, maar ik moet nog veel van die gare extra missies doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Ik word nu zo gek van het spel... Ik blijf op 40% hangen en 405miles,wat ik ook race,beide blijven gelijk. 8)7 Kreeg al de melding dat ik 1000miles gereden heb,maar er gebeurd niets in mijn game progress. :( Wie o wie heeft de oplossing.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02

Entity

9000rpm

bullitnl schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:07:
[...]

Moeten ze allemaal persee perfect zijn? Ik hoop het niet want ik heb echt een schijt hekel aan die missies :S. Ik heb race, time en speed allemaal gehaald op gold, maar ik moet nog veel van die gare extra missies doen :(
Je hoeft ze niet per se perfect te doen hoor, wees maar niet ongerust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:27

Martinspire

Awesomeness

nero355 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:02:
[...]

Ook de Mercedes Goldwing ?? Die vond ik zoo irritant dat ik met 10.000 ¤ ofzo ben aangekomen >:) Echt een klote auto om mee te rijden in de bergen :r

Murcielago + Koenigsegg + McLaren F1 + Aston Martin DB9 vond ik ook 3 keer niks ... ik rij wel met mijn stoeltje helemaal naar achter en op zijn laagst (binnenin view dus die weer eens eindelijk aanwezig is _O_ @ Atari ) dus misschien dat het aan mij ligt, maar het is echt 3 keer niks :/
Met die Murcielago en die Aston Martin is toch nog wel te rijden? Misschien moet je anders eens de Mercedes SLR proberen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
Entity schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:24:
[...]

Je hoeft ze niet per se perfect te doen hoor, wees maar niet ongerust ;)
He een bekende? Rallye.nl? :+

edit: Sander :+

[ Voor 4% gewijzigd door Boogieman82 op 07-04-2007 11:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Supported Video Card Chipsets:
NVIDIA GeForce 8800 series
NVIDIA GeForce 7900 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series

Ik heb dit net overgenomen uit de TS. Ik wil graag dit spel ook gaan spelen( zou 1 van de eerste games dan ook zijn die ik nieuw voor de PC ga kopen :P) Maar er is 1 probleem. Ik heb een 7600 GS kaart( of altans die is besteld uit de RMA aanvraag en komt binnen een week binnen in mijn PC, heb nu een 7300weet ik veel wat erin zitten) Nou wil ik weten of er meer mensen zijn die zo'n 7600GS hebben en het spel zonder fouten en geneuzel van bugs kunnen spelen. Ik hoop van wel :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik heb bij mijn pa een 7600 GS erin zitten no probs.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik speel hier ook zonder problemen met een 7600GS.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:02:
[...]

Ja. Maar die was echt lastig idd. Moest nog iets van 2 km, rijd ik met 2 wielen naast de baan. Had ik nog maar 89,750 ipv 90,000 :'( . Dus toen maar weer overnieuw gedaan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MensionXL schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:14:
Ik speel hier ook zonder problemen met een 7600GS.
Goed om te weten dat het werkt :D. Nu nog eventjes verder sparen maar met mijn verwachte loon voor April moet het wel goedkomen met de aanschaf van dit spel :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:37:
[...]

Ja. Maar die was echt lastig idd. Moest nog iets van 2 km, rijd ik met 2 wielen naast de baan. Had ik nog maar 89,750 ipv 90,000 :'( . Dus toen maar weer overnieuw gedaan :P .
89.750 i.p.v. 145.000 zul je bedoelen :)
Ik heb er nu trouwens 29 van de 30 en al 93% van alle wegen ontdekt... Dat wordt dus zoeken :X
Touchdomex schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:15:
[...]

Goed om te weten dat het werkt :D. Nu nog eventjes verder sparen maar met mijn verwachte loon voor April moet het wel goedkomen met de aanschaf van dit spel :D
Ik heb hem gekocht nadat ik een paar dagen de illegale versie gespeeld had, maar ik zou hem niet meer kopen als ik wist dat het online gedeelte zo slecht is en zo weinig toevoegt aan de rest van het spel.

Het is leuk geprobeerd, een nieuwe MOMG (Massively Online Multiplayer Game, zelf bedacht :+ ) te maken en hopen dat het een hype werd, maar dan moet je wel je servers en de online interactiviteit op orde hebben. Daar hebben ze voorlopig hopeloos in gefaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 07-04-2007 13:54 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
wat het spel wel goed kan is savegames verknallen. :( Hij update ze hele niet meer,zelfs niet na reinstall van het spel. Nieuwe profiles ook niet btw.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Al zeg ik het zelf, mijn backupscriptje (naar idee van fsfikke, zie TS) doet het aardig:
Room42 in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

Eventueel kun je het aantal seconden omhoog gooien. Ik gebruik nu zelf 300 zodat ik 15 minuten terug in de tijd kan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Ferrari Enzo en een 575M gekocht. Heb steeds ongeveer in het midden van de map die ene race gedaan 180mph in heavy traffic oid. Met een Enzo haal je hem in 16 seconden en per keer krijg je 70.000. Gaat wel lekker snel zo :) .

Nu maar ff sparen voor wat andere Class A wagens.

Heb trouwens ook maar even dat backup script gedownload. Is altijd wel handig als je per ongeluk iets lomps doet of wanneer de game gaar doet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:34:
Net een Ferrari Enzo en een 575M gekocht. Heb steeds ongeveer in het midden van de map die ene race gedaan 180mph in heavy traffic oid. Met een Enzo haal je hem in 16 seconden en per keer krijg je 70.000. Gaat wel lekker snel zo :) .

Nu maar ff sparen voor wat andere Class A wagens.

Heb trouwens ook maar even dat backup script gedownload. Is altijd wel handig als je per ongeluk iets lomps doet of wanneer de game gaar doet.
kan je iets precieser uitleggen waar die race is? Moet je daar champion voor zijn? Ben nu expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Laatst online: 09-09 10:17
Brammel schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:04:
[...]

kan je iets precieser uitleggen waar die race is? Moet je daar champion voor zijn? Ben nu expert.
Jep Champion.
Hij ligt ergens in het midden.

Zoals al gezegd: 180mph in heavy traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02

Entity

9000rpm

Boogieman82 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:37:
[...]

He een bekende? Rallye.nl? :+

edit: Sander :+
offtopic:
Je komt ze ook overal tegen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hoe staat het eigenlijk met de prijs op dit moment, want ik heb net ff gegoogled en ik zie verschillende prijzen. 32 euro, 40, 47? Weet iemand de laagste prijs op dit moment? En dan kom ik er ook maar even lekker aandrammen...Gaat TDU hier een beetje op lopen?

Specs:

Amd Athlon 64 3800+
XFX 6800 GT 256 MB 350/1000 <--- Kan wat aan gedaan worden :D
2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Liggen die servers er nu wéér uit??? 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Lijkt er wel op ja..... Baal er flink van maja.....je kan er nu eenmaal niks aan doen he

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hotdog92: Ik geloof iemand had gepost dat CDWOW heeft hem voor 32 euro, maar dan moet je wel een week wachten op levering. Ik heb hem toen bij Amazon.co.uk gehaald in pre-order voor ietsjes meer (niet vergeet dat je verzendkosten erbij rekent).

En met je Athlon 3800+ red je het wel hoor. Hij snoept wat van je processor af maar het gaat meer om je grafische kaart. Ik heb een 7300GT en kan hem goed met een paar frame drops na op 1024 op 2XAA spelen. Dus voor jouw zou het zeker moeten lukken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Op welke settings speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen contact met de server!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hotdog92 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:07:
Hoe staat het eigenlijk met de prijs op dit moment, want ik heb net ff gegoogled en ik zie verschillende prijzen. 32 euro, 40, 47? Weet iemand de laagste prijs op dit moment? En dan kom ik er ook maar even lekker aandrammen...Gaat TDU hier een beetje op lopen?

Specs:

Amd Athlon 64 3800+
XFX 6800 GT 256 MB 350/1000 <--- Kan wat aan gedaan worden :D
2 GB
hier
P4 3.4Ghz
2x512MB ddr2 (400 :X)
6800GT
is op 1280X1024
prima frame rate op High zolang je AA/AF en HDR (naja dat kan ik sowieso niet) maar uit laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bvk schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:12:
Liggen die servers er nu wéér uit??? 8)7
The DenMan schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:30:
Lijkt er wel op ja..... Baal er flink van maja.....je kan er nu eenmaal niks aan doen he
Ik denk niet dat Atari hier moet lezen of hun servers het doen of niet :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Hoe zit het eigenlijk met LAN?
Is er een mogelijkheid om een server te hosten die de gehele map host oid?
Want ik zou het niet echt leuk vinden als ik tijdens the party5 (lan in eindhoven) niet zou kunnen spelen op mijn goede (online) account.

*Ik heb trouwens geen problemen tijdens het online spelen.*

[ Voor 13% gewijzigd door bullitnl op 07-04-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Connection lost tijdens een car delivery, had 19 van de 21 kilometers perfect gereden |:( Welke devver heeft verzonnen dat je single-player (!) race beëindigd moet worden wanneer de verbinding wegvalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Martinator schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:31:
Connection lost tijdens een car delivery, had 19 van de 21 kilometers perfect gereden |:( Welke devver heeft verzonnen dat je single-player (!) race beëindigd moet worden wanneer de verbinding wegvalt 8)7
Same hier, ook connection lost in een single player race. Belachelijk dat de game gewoon niet werkt zodra atari slim denkt te zijn en de verbinding met de server er uit gooit. Stel je voor je zit vlak voor het einde van de milionairs challenge en de verbinding valt uit... Vaag, hoop snel op een grondige patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Brammel schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:38:
[...]

Same hier, ook connection lost in een single player race. Belachelijk dat de game gewoon niet werkt zodra atari slim denkt te zijn en de verbinding met de server er uit gooit. Stel je voor je zit vlak voor het einde van de milionairs challenge en de verbinding valt uit... Vaag, hoop snel op een grondige patch
Zou ik ook niet aan moeten denken :X Waar ik voornamelijk van baalde is dat ik die car-deliveries altijd perfect wil halen vanwege de flinke bonus, dus ik rij altijd erg rustig voorzichtig, was al een beste tijd onderweg, maar ik rij best wel krampachtig dan, dus had ik er helemaal geen zin meer in. Patchen Atari!
"It's not a bug, it's a feature!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ach single player werkt wel redelijk zonder bugs.

is er al nieuws betreft nieuwe auto's ? lexus, bmw, ruf de geruchten....

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
B-lennium schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:05:
ach single player werkt wel redelijk zonder bugs.

is er al nieuws betreft nieuwe auto's ? lexus, bmw, ruf de geruchten....
Single player werkt niet als je een online acount gebruikt. Dan kan het dus zomaar zijn dat je tijdens een single player race er uit wordt gegooid omdat er een niet nuttige verbinding wordt verbroken. Nieuwe auto's heb ik nog niet zo'n behoeft aan, vermaak me nog genoeg met de huidige auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Volgens mij is dit een Gamespy probleem aangezien BF2 ook problemen heeft om on-line te komen :(

edit:
Eigenlijk nogal logisch dat het een Gamespy probleem is 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Mr. Bondt op 07-04-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Mr. Bondt schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:29:
Volgens mij is dit een Gamespy probleem aangezien BF2 ook problemen heeft om on-line te komen :(

edit:
Eigenlijk nogal logisch dat het een Gamespy probleem is 8)7
Het is natuurlijk een actie om te zorgen dat we netjes op paasbezoek gaan ipv te gamen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Ik heb een (misschien) erg domme vraag, maar ik kon zo snel nergens het antwoord vinden. Ik weet dat voor je een motor dealer kan bezoeken, dat je dan eerst alle autodealers moet bezoeken. Dat heb ik gedaan, maar hij blijft maar aangeven dat ik niet alle auto dealers heb bezocht.

Ik heb die map van de openingspost erbij gepakt, en volgens mij ben ik toch echt overal geweest (behalve de tuning shops, moeten die ook?) Weet iemand toevallig of ik iets fout doe?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Je krijgt vanzelf een 'congratulations ...' als je alle autodealers hebt ontdekt (je hoeft er niet persé naar binnen). Staat dit ook niet bij de achievements (bij info in je huis) hoeveel je er al hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
MiramarVTM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:41:
Ik heb een (misschien) erg domme vraag, maar ik kon zo snel nergens het antwoord vinden. Ik weet dat voor je een motor dealer kan bezoeken, dat je dan eerst alle autodealers moet bezoeken. Dat heb ik gedaan, maar hij blijft maar aangeven dat ik niet alle auto dealers heb bezocht.

Ik heb die map van de openingspost erbij gepakt, en volgens mij ben ik toch echt overal geweest (behalve de tuning shops, moeten die ook?) Weet iemand toevallig of ik iets fout doe?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Die map in de openingspost is onvolledig én foutief. Kijk gewoon met je ingame map en ga zo 1 voor 1 de shops af. Degene die je al hebt ontdekt kan je door gewoon klikken automatisch binnengaan. Diegene die je nog neit hebt gehad moet je eerst nog naartoe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Tip: Teleport jezelf eerst even naar een 'bekende' weg in de buurt van de shop, zo hoef je minder lang te rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 08-04-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben nogal een laat bloeier met dit soort dingen.. dus vanmiddag maar TDU gehaald bij de Mediamarkt alhier - met grote vrees dat het wel allemaal weer in het Duits zal zijn (Hier = Frankfurt) en . ik echt geen zin had om hem online te bestellen dan wel te wachten tot ik weer in de bewoonde wereld kom... (NL ;) ).

Tot mijn grote, grote, grote verbazing... kies ik "English" tijdens installatie (zal wel alleen voor de Install Wizard zijn nam ik aan?) ........en is het spel ook compleet in het Engels. Hulde hoor! Ik heb nog niet eerder een dergelijke multi-language game in handen gehad. (Iemand enig idee welke games dit nog meer hebben???)

Game loopt prima op mijn oude P4 2.6Ghz HT met 1,5GB RAM en een X1950 Pro 512MB - fps schommelen tussen de 22 - 40 @ 1280x1024 afhankelijk waar ik ben op het eiland. AA en HDR staan natuurlijk uit :)

Offline gedeelte bevalt mij prima. dat online gedeelte . tja daar ben ik nog niet uit. Het vervelende vind ik het "kleutergedrag". Zo word ik constant uitgedaagd door veel veel snellere auto's... (Audi TT vs een Ford GT 40 of een Zonda ofzo... 8)7 ) .. of heb je van die idioten die het erg leuk vinden om je als een kamikaze van achter te rammen |:( .. 1x is een leuk als geintje maar daarna neemt de lol wel snel af. :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

tazzman schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:41:

Offline gedeelte bevalt mij prima. dat online gedeelte . tja daar ben ik nog niet uit. Het vervelende vind ik het "kleutergedrag". Zo word ik constant uitgedaagd door veel veel snellere auto's... (Audi TT vs een Ford GT 40 of een Zonda ofzo... 8)7 ) .. of heb je van die idioten die het erg leuk vinden om je als een kamikaze van achter te rammen |:( .. 1x is een leuk als geintje maar daarna neemt de lol wel snel af. :P
Dat uitdagen is snel afgelopen zodra je zelf een snelle A klasseauto hebt, mij gebeurt het nu tenminste niet meer.

Dat laatste is vooral erg irritant als je een auto aan het wegbrengen bent, nog een kilometer moet en je nog totaal geen schade hebt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tijdens een singleplayer missie of race kom je geen andere players tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Nou je het zegt... Dan moet ik me vergissen en gewoon door een bot van achter aangereden zijn.

Die courier missies zijn trouwens ook best lastig, gisteren had ik er 1 die meer meer kostte dan dat ie opgeleverd zou hebben. De prijs was 60000,- maar ik was al 55.000 aan boetes kwijt plus de "inzet" van 6000,-...

Doe je dan meteen maar weer een "retry" met de kans wéér 60.000 armer te zijn? Toch maar niet... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tazzman schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:41:
Lol van het online spelen wordt al enigszins beperkt door het brakke gamespy gebeuren, maar het cheaten wordt ook steeds erger.

Eerst vnl. bij die drive-in challenges (met speedcheat bijv. of een snelle tijd neerzetten en dan het parcours of vehicle restrictions aanpassen...zag pas een challenge met de restrictie "Bikes only", en de hoogste snelheid was door een Saleen Twin Turbo neergezet :/ Of een parcours met het eerste checkpoint pas op 40km en waar de snelste tijd 16 seconden is 8)7).

Nu merk ik het ook steeds vaker bij de instant challenges: zie je je tegenstander met absurd hoge snelheid bij je wegrijden terwijl je zelf met identieke groep A motor aan de start staat...
(die cheat is al een tijdje bekend, en best grappig om eens te proberen, maar om 'm online in races te gebruiken vind ik 'not done'. Geeft de niet-cheatende motorrijders een slechte naam, en zo wil niemand meer tegen je racen als je op een tweewieler zit :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zijn er specifieke GoT clubs of servers ofzo? Met een beetje "live and let live" mentaliteit of mensen die gewoon ff gezamelijk lol willen hebben... waarbij lol niet bestaat uit elkaar zo hard mogelijk van de straat te rammen? :P

PS: Overigens.. het is nog niet zo makkelijk om met de kaart dingen te vinden...zou toch erg handig zijn als die ingame map ook alle dealers etc zou laten zien. Nu zit ik telkens op mijn kaart te kijken.. te zoeken naar een stukje weg wat er op lijkt... en dan maar zoeken in de buurt naar de dealer :P

[ Voor 40% gewijzigd door tazzman op 08-04-2007 11:04 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

tazzman schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:01:

PS: Overigens.. het is nog niet zo makkelijk om met de kaart dingen te vinden...zou toch erg handig zijn als die ingame map ook alle dealers etc zou laten zien. Nu zit ik telkens op mijn kaart te kijken.. te zoeken naar een stukje weg wat er op lijkt... en dan maar zoeken in de buurt naar de dealer :P
De in-game map laat ook de dealers zien hoor, maar je moet wel de juiste tab met dealers, tuners, clubs etc selecteren. Standaard staat ie op de challenges.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsiriS.nl schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:15:
[...]

Jep Champion.
Hij ligt ergens in het midden.

Zoals al gezegd: 180mph in heavy traffic
Klopt, in vak F5 geloof ik. Het makkelijkste is het trouwens om bij de start 180 graden te draaien en dan de andere kant op te gaan. Dan heb je iig een weg rechtdoor die lang genoeg is om die snelheid te bereiken. Als je gewoon rechtdoor gaat heb je allemaal heuvels en bochten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

bvk schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:23:
[...]

De in-game map laat ook de dealers zien hoor, maar je moet wel de juiste tab met dealers, tuners, clubs etc selecteren. Standaard staat ie op de challenges.
LOL..gevalletje RTFM zou je denken.. alleen daar heb je echt zo weinig aan, kan je net zo goed een velletje toiletpapier proberen te lezen. :/

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al topic doorgezocht, maar kan het toch niet vinden. Zit er naast de Koenigsegg CC8S, nou ook 1 van de opvolgers, de CCR, CCX of CCXR in het spel?
bvk schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:37:
Nou je het zegt... Dan moet ik me vergissen en gewoon door een bot van achter aangereden zijn.

Die courier missies zijn trouwens ook best lastig, gisteren had ik er 1 die meer meer kostte dan dat ie opgeleverd zou hebben. De prijs was 60000,- maar ik was al 55.000 aan boetes kwijt plus de "inzet" van 6000,-...

Doe je dan meteen maar weer een "retry" met de kans wéér 60.000 armer te zijn? Toch maar niet... ;)
Je hebt door dat je bij die missies meestal tijd zat hebt? Beetje chill rijden is toch wel aan te raden :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Ik wil hier met een vriend gewoon wat samen karren, maar hoe krijg je het spel zover dat je elkaar kan zien 8)7 Hebben nu zonet al van alles geprobeerd, maar het wil gewoon niet!

Hoe doen jullie dit? (btw. Hij staat in mijn friends list)

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jellerbert schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:25:
Ik wil hier met een vriend gewoon wat samen karren, maar hoe krijg je het spel zover dat je elkaar kan zien 8)7 Hebben nu zonet al van alles geprobeerd, maar het wil gewoon niet!

Hoe doen jullie dit? (btw. Hij staat in mijn friends list)
Ik geloof dat het probleem is dat er verschillende servers zijn en dat je op dezelfde server terecht moet zien te komen. Hoe weet ik helaas ook (nog) niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplemouse
  • Laatst online: 04-09 11:28

simplemouse

*.*.*.*

Ik weet niet of dit al in 1 van de 6 topic's heeft gestaan maar dan toch maar even voor de zekerheid

ik had een probleem met het opslaan van mijn profiel maar ben er dus achter gekomen dat je My documents niet in een root van een HDD mag staan bij mij was dat d:\ nu heb ik my documents in een map gezet d:\my documents en nu slaat het spel perfect op :D

verder heb ik dat backup scriptje van fsfikke gedownload ik zag dat hij het copy commando gewoon een X aantal keer had he copy and paste maar als je dus lang genoeg speelt stop het script

nu heb ik hem iets aan gepast zodat hij echt blijft loopen je kan deze hier vinden

de installatie van deze ook gewoon in je x:\My Documents\Test Drive Unlimited uitpakken en dan copy.cmd starten

uitleg bij het script als je deze start zit er een sleep van 60 sec in en daarna direct een 120 sec dus totaal van 180sec (3min) om het spel gewoon te kunnen starten en daarna gaat hij elke 2 min je save game backuppen

ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Simple

Misschien een idee om dit script ook in de start post te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:38:
[...]

Ik geloof dat het probleem is dat er verschillende servers zijn en dat je op dezelfde server terecht moet zien te komen. Hoe weet ik helaas ook (nog) niet :/
Kan je op enige wijze invloed uitoefenen op welke server je terecht komt.. en waar zie je eigenlijk welke server je zit? Het "volk" wisselt enorm.. vanmiddag hele tijd rond gecruised met een stel polen in A klasse auto's, allemaal erg relaxed en volwassen... heerlijk gewoon. Beter dan die 12 jarige kleuters die de hele tijd botsautotje zitten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Ik vind de game toch een beetje tegenvallen, op bepaalde punten irriteerd hij echt heel erg..

- De welbekende disconnectie errors als je gewoon een perfecte internet verbinding hebt
- De corruptheid van de game.. bij mij het geval dat ik 90% van de map gereden had en nu ineens nog maar 5%

Dus fix dat ff, Atari :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
is er al een patch uit of mag ik de game nog in de kast laten liggen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
simplemouse schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:46:
verder heb ik dat backup scriptje van fsfikke gedownload ik zag dat hij het copy commando gewoon een X aantal keer had he copy and paste maar als je dus lang genoeg speelt stop het script

nu heb ik hem iets aan gepast zodat hij echt blijft loopen je kan deze hier vinden
Room42 in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplemouse

simplemouse

*.*.*.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
k heb net WEER een grote teleurstelling in het spel gevonden

ik rijd met 200 en ram iets tegen een auto en vlieg in de sloot
dit tijdens de millionairs challenge

ik vlieg met de auto tegen een huis aan en dat huis staat lager dan de weg
dus de grond loopt stijl naar boven waar mn auto onmogelijk uit kan komen
ik was net op het einde , moest nog 4 minuten rijden en dan krijg je dit

spel gaat mooi in de kast en kijk er de eerste rijd niet meer naar ( gewoon zwaar kloten spel )

waneer komen de patches??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geitema schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:47:
k heb net WEER een grote teleurstelling in het spel gevonden

ik rijd met 200 en ram iets tegen een auto en vlieg in de sloot
dit tijdens de millionairs challenge

ik vlieg met de auto tegen een huis aan en dat huis staat lager dan de weg
dus de grond loopt stijl naar boven waar mn auto onmogelijk uit kan komen
ik was net op het einde , moest nog 4 minuten rijden en dan krijg je dit

spel gaat mooi in de kast en kijk er de eerste rijd niet meer naar ( gewoon zwaar kloten spel )

waneer komen de patches??
Was het niet gewoon handiger om op B te drukken? Meteen op de weg en je kan zo weer verder

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 11:13 . Reden: om & op verkeerd om ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplemouse

simplemouse

*.*.*.*

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:50:
[...]
Was het niet gewoon handiger op om B te drukken? Meteen op de weg en je kan zo weer verder
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn volgens mij meer mensen gewend aan de R (zoals in alle NFS titels :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:20:
Er zijn volgens mij meer mensen gewend aan de R (zoals in alle NFS titels :P )
8)7 Er zijn ook meer mensen die niet even in de controls settings kijken welke functies er zijn ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:50:
[...]
Was het niet gewoon handiger op om B te drukken? Meteen op de weg en je kan zo weer verder
hahaha, je moet er maar even aan denken.?. het zelf ook voorgehad.. eerst 2 minuten eruit probeen te raken.. best gefrusdtreerd dan al en dan ding.. owjah, B eens effe proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wooow, zonet de Island Tour (=$200k) én de Milionairs tour (=60 min, $1M) gereden (met succes, uiteraard)! :D Maar nu is het dan ook wel hééégl erg bedtijd!

Maar verrek, ik heb nog steeds niet 100% alle wegen ontdekt en ik moet nog steeds één Vehicle delivery vinden, en dat is best irritant op zo'n grote map waarbij je zo weinig details ziet als je iets uitzoomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Room42 schreef op maandag 09 april 2007 @ 06:37:
Wooow, zonet de Island Tour (=$200k) én de Milionairs tour (=60 min, $1M) gereden (met succes, uiteraard)! :D Maar nu is het dan ook wel hééégl erg bedtijd!

Maar verrek, ik heb nog steeds niet 100% alle wegen ontdekt en ik moet nog steeds één Vehicle delivery vinden, en dat is best irritant op zo'n grote map waarbij je zo weinig details ziet als je iets uitzoomt.
Jij bent ECHT ziek! :+ Maar ik kan het me goed voorstellen, tdu is ook erg verslavend heb ik de afgelopen 3 dagen gemerkt :9~

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Jellerbert schreef op maandag 09 april 2007 @ 08:45:
[...]

Jij bent ECHT ziek! :+ Maar ik kan het me goed voorstellen, tdu is ook erg verslavend heb ik de afgelopen 3 dagen gemerkt :9~
Ik ook :) ik hoef alleen nog maar de vehicle transport missies te doen en de lifter gasten. Dat was voor het weekend nog wel anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Errug triest: Ik wilde online gaan gamen:

Is er maar 1 on-line race beschikbaar en zelfs met die ene race kan ik geen verbinding krijgen.

Een aantal keren van profiel gewijzigd zodat ie opnieuw contact maakt met de server, maar het helpt niets. Diept triest. Gisteren heb ik meer dan 1 1/2 uur online geraced en dat ging perfect.

Je krijgt alleen het gevoel, dat als je eenmaal bij een online race zit je niet weg durft te gaan om dat je waarschijnlijk geen andere race vind.

Off-line is de game (bijna) perfect, maar online is het gewoon zwaar klote. Ik heb het gevoel dat ik steeds langer aan het zoeken ben dan dat ik aan het racen ben.

Hier MOET atari gewoon iets aan doen, want dit kan echt niet bij een game die claimt Massive Multiplayer online racing te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:27

Martinspire

Awesomeness

@ Henkus
Ik weet niet precies op welk platform je aan het spelen bent, maar op de 360 is het tegenwordig zo goed als uitgestorven (max 4 races online ofzo).
Misschien dat je met je online preferences nog niet een extra vinkje bij de bovenste hebt gezet?
(Ook kut trouwens dat die elke keer weer wordt uitgezet:@ )

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 09-04-2007 10:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien is het handig om dit tooltje in de startpost te zetten: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=52861

Afbeeldingslocatie: http://www.desrat.lightning-bolt.net/TDU/saveprotector2.JPG

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
djmantri schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:43:
@ Henkus
Ik weet niet precies op welk platform je aan het spelen bent, maar op de 360 is het tegenwordig zo goed als uitgestorven (max 4 races online ofzo).
Misschien dat je met je online preferences nog niet een extra vinkje bij de bovenste hebt gezet?
(Ook kut trouwens dat die elke keer weer wordt uitgezet:@ )
Ik speel het op de PC. Daar zou het druk moeten zijn. Welk vinkje bedoel je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
pfff ligt de tdu server er nu al WEER uit 8)7 dat ding is meer not available dan available de laatste tijd lijkt het wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

Neoflip schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:20:
pfff ligt de tdu server er nu al WEER uit 8)7 dat ding is meer not available dan available de laatste tijd lijkt het wel |:(
Ik krijg momenteel de melding er zou een update beschikbaar zijn... Site is alleen een beetje vreemd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Atari wordt niets vermeld over een update dus is zou voorzichtig zijn met wat je download. Ik heb hem overigens te koop gezet op e-bay want ik wordt gek van alle bugs. Het spel wilde bij mij pas na 6 keer op starten normaal speelbaar zijn. Toen ik het spel pas geinstalleerd had speelde het heerlijk soepel en had ik nergens problemen mee maar na verloop van tijd werd het slechter en slechter. Uiteindelijk liep mijn computer er regelmatig op vast dus vandaar dat ik het nu van de hand doe.

En dan heb ik het nog niet over het regelmatig niet online kunnen gehad, medespelers die je niet ziet etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Fab1Man schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:27:
[...]

Ik krijg momenteel de melding er zou een update beschikbaar zijn... Site is alleen een beetje vreemd 8)7
Moet je eens de orginele .exe proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:39:
Op de site van Atari wordt niets vermeld over een update dus is zou voorzichtig zijn met wat je download. Ik heb hem overigens te koop gezet op e-bay want ik wordt gek van alle bugs. Het spel wilde bij mij pas na 6 keer op starten normaal speelbaar zijn. Toen ik het spel pas geinstalleerd had speelde het heerlijk soepel en had ik nergens problemen mee maar na verloop van tijd werd het slechter en slechter. Uiteindelijk liep mijn computer er regelmatig op vast dus vandaar dat ik het nu van de hand doe.

En dan heb ik het nog niet over het regelmatig niet online kunnen gehad, medespelers die je niet ziet etc.
Tja, dat is dan jou ervaring.

Ik heb het nu volgens de ingame stats ruim 70 uur gespeeld en in die tijd heb ik vrij weinig last van bugs gehad. De gameperformance is zeer zeker niet afgenomen. Enigste is dat zo af en toe het geluid even weg is, wat ik kan verhelpen door naar het pauze menu te gaan en weer terug ingame.

Online gaat idd soms minder soepel maar dat ligt duidelijk aan gamespy.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
B-Buster schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:01:
[...]

Tja, dat is dan jou ervaring.

Ik heb het nu volgens de ingame stats ruim 70 uur gespeeld en in die tijd heb ik vrij weinig last van bugs gehad. De gameperformance is zeer zeker niet afgenomen. Enigste is dat zo af en toe het geluid even weg is, wat ik kan verhelpen door naar het pauze menu te gaan en weer terug ingame.

Ik ervaar hetzelfde. Dik over 70 uur gespeeld en maar één bug: rare artifacts bij eerste keer opstarten van het spel. Een restart helpt. Geen last van corrupte savegames, crashes, wegvallen geluid.. helemaal niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:39:
Ik heb hem overigens te koop gezet op e-bay want ik wordt gek van alle bugs. Het spel wilde bij mij pas na 6 keer op starten normaal speelbaar zijn. Toen ik het spel pas geinstalleerd had speelde het heerlijk soepel en had ik nergens problemen mee maar na verloop van tijd werd het slechter en slechter. Uiteindelijk liep mijn computer er regelmatig op vast dus vandaar dat ik het nu van de hand doe.
Een spel de schuld geven van de slechte staat waarin je PC verkeert... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die artifacts zijn gewoon met een alt-tabje op te lossen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

B-Buster schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:01:

Behalve de gamespy problemen en de network disconnects etc .. heb ik zelf absoluut geen last van bugs. En ik heb vanmiddag een heerlijk rondje eiland gedaan met een groepje Lambo's, Jaguars en Mercs.. die netjes wachten op mijn trage 'Vette ;) Ken die lui totaal niet, gewoon ergens verzameld op een parkeerplaats aan de kust voor een "cruise". Als alles werkt EN je treft enige geschikte lui vind ik het werkelijk een fantastisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplemouse

simplemouse

*.*.*.*

Larrs schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:41:
Misschien is het handig om dit tooltje in de startpost te zetten: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=52861

[afbeelding]
bij mij werkt dit tooltje dus niet
en hij maakt dus ook geen backups....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
tazzman schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:25:
[...]

Behalve de gamespy problemen en de network disconnects etc .. heb ik zelf absoluut geen last van bugs. En ik heb vanmiddag een heerlijk rondje eiland gedaan met een groepje Lambo's, Jaguars en Mercs.. die netjes wachten op mijn trage 'Vette ;) Ken die lui totaal niet, gewoon ergens verzameld op een parkeerplaats aan de kust voor een "cruise". Als alles werkt EN je treft enige geschikte lui vind ik het werkelijk een fantastisch spel.
Inderdaad, je kan heerlijk rondtoeren met wat andere gelijkgestemde mensen. Doe ik ondertussen vrijwel dagelijks :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:46
Ik heb dat rondtouren enzo nu wel een beetje gezien. Ik ben opzoek naar een money trainer ofzo om de verschillende auto's te gaan testen. Weet iemand of er al een money trainer ofzo bestaat? Ik snap dat dit dan waarschijnlijk alleen te gebruiken is in een offline account :+

[ Voor 18% gewijzigd door Bart1983 op 09-04-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:21:
Ik heb dat rondtouren enzo nu wel een beetje gezien. Ik ben opzoek naar een money trainer ofzo om de verschillende auto's te gaan testen. Weet iemand of er al een money trainer ofzo bestaat? Ik snap dat dit dan waarschijnlijk alleen te gebruiken is in een offline account :+
Je kan elke auto testen voor 1,5 minuut (kan langer zijn pin me daar niet op vast)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Zijn er de servers down? Dat hoef je niet te melden, want dat ziet iedereen vanzelf wel. Niemand heeft iets aan zo'n mededeling.