Dat heb ik weer: ik koop een Lamborghini Gallardo lvl3 voor $ 166.000,- via de trade optie en "betaal". Geld wordt afgeschreven en vervolgens komt de melding "This function is not available at the moment"... geld weg, geen auto

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kost je toch weer 4 minuten om het geld terug te winnenbvk schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:47:
Dat heb ik weer: ik koop een Lamborghini Gallardo lvl3 voor $ 166.000,- via de trade optie en "betaal". Geld wordt afgeschreven en vervolgens komt de melding "This function is not available at the moment"... geld weg, geen auto
Daar doe ik toch wel even iets langer over, met welke race verdien jij dat geld in 4 minuten????Ferry34 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:44:
[...]
Kost je toch weer 4 minuten om het geld terug te winnen
Nee, man. Verlaag je daar niet toe, dat is nergens voor nodig. Ga gewoon Vehicle Deliveries spelen, dan sla je 2 vliegen in één klap! Je rijdt in verschillende hele vette wagens én je verdient er een hele klap geld mee! Vooral als je ze Perfect rijdt, dan krijg je er nog es 45k bij! En het belangrijkste: Geen time-limit! Dus je kunt rustig cruizen om een perfect score te halen.Bart1983 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:21:
Ik heb dat rondtouren enzo nu wel een beetje gezien. Ik ben opzoek naar een money trainer ofzo om de verschillende auto's te gaan testen. Weet iemand of er al een money trainer ofzo bestaat? Ik snap dat dit dan waarschijnlijk alleen te gebruiken is in een offline account
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 09-04-2007 20:01 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik heb geprobeerd om een gebruikte auto te kopen maar die prijzen online zijn echt te gek voor woorden.... 9 miljoen voor een Golf R32bvk schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:47:
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anoniem: 135919
Ja iid te gek voor woorden, ze moeten het zo patchen, dat je iig niet meer kan vragen dan dat de auto nieuw bij de dealer kost...tazzman schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:34:
[...]
Ik heb geprobeerd om een gebruikte auto te kopen maar die prijzen online zijn echt te gek voor woorden.... 9 miljoen voor een Golf R32
Hoezo moet dat nou gepatched? Is toch gewoon 'wat de gek er voor geeft' ?Anoniem: 135919 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:23:
[...]
Ja iid te gek voor woorden, ze moeten het zo patchen, dat je iig niet meer kan vragen dan dat de auto nieuw bij de dealer kost...
Omdat er honderden absurde biedingen op staan die niemand betaalt. In mijn ogen zou er een bepaald limiet moeten zijn zodat je niet honderden auto's van hetzelfde type krijgt te zien. Max 10 per type is meer dan genoeg, met 3 wagens de laagste prijs, 4 de gemiddelde prijs en 3 de hoogste prijs, BIJVOORBEELD.Iva_Bigone schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:08:
[...]
Hoezo moet dat nou gepatched? Is toch gewoon 'wat de gek er voor geeft' ?
[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 09-04-2007 22:50 ]
[Zeikmodus]Ferry34 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:44:
[...]
Kost je toch weer 4 minuten om het geld terug te winnen
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Klopt, maar ik heb t aftellen en laden ook meegerekend. (en ik knal soms op die malloot die dan ineens rechtsaf slaatbullitnl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:23:
[...]
[Zeikmodus]
Hmmz eerder 1 min3x 20 sec = 3x 70000 = 210000
[/zeikmodus]
Iets van 180m\ph en hij zit iets naar links vanuit het midden, vlak bij het einde van de rivier die vanuit het midden splitst en naar linksboven loopt (uit mn hoofd)Room42 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 03:01:
Nice! Op welke race baseer jij die berekening, bullitnl? Waar zit die?
Toch bedankt, nu weet ik vast dat hij er is!When you become a champion, there is another race called "180mph in heavy traffic" in the middle of the map; the reward is $70,000 and again you can do this as many times as you want.
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 10-04-2007 08:55 ]
Hmmm... toch dan maar eens hardcore mode gaan proberen. Maakt dat verder niks uit voor je savegame?BioHazard schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:54:
Man, Hardcore Mode is echt zoo gaaf! Al helemaal met een G25!
Als je het goed doet, kan je best wel driftenOok die G-meter enzo zijn best mooi gemaakt
Ik ben ook nog pas Expert en moet ook nog even wachten. Ik kan natuurlijk wel de 170 Mph race variant nog een paar keer doen om die 166.000 terug te verdienen, al verdien ik daar geen 70.000 per keer mee.Room42 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:54:
Thanks, maar als ik dit lees, moet ik nog heel even wachten om die race te hebben. Ik ben nu net over de helft bij Expert
[...]
Toch bedankt, nu weet ik vast dat hij er is!
Omdat "marketplace" de auto zelf koopt na een paar dagen, en die mensen dan 10mj rijker zijn? Probeer het maar eens zou ik zeggen._Eend_ schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:49:
Die prijzen zijn idd. absurd afentoe. Voor de meest standaard auto's zoals die Golf en TT durven mensen 9,9 miljoen te vragenEn vaak zijn level 3 getunede auto's goedkoper dan hun ongetunede broertjes. Heb ook wel eens 2 ton gevangen voor een auto die 40.000 kost bij de dealer.
Aan die marketplace is geen touw vast te knopen. Maar da's juist het leuke
Je kunt ook de milonairs race gaan doen voor 1 miljoenbvk schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:32:
[...]
Ik ben ook nog pas Expert en moet ook nog even wachten. Ik kan natuurlijk wel de 170 Mph race variant nog een paar keer doen om die 166.000 terug te verdienen, al verdien ik daar geen 70.000 per keer mee.
Dan vind ik het eigenlijk alleen maar slechter. Dat is wel héél makkelijk geld verdienen.FiXeR.nl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:39:
[...]
Omdat "marketplace" de auto zelf koopt na een paar dagen, en die mensen dan 10mj rijker zijn? Probeer het maar eens zou ik zeggen.
[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 10-04-2007 14:27 ]
Anoniem: 135919
das helemaal vaag zeg, daar moeten ze dan maar wat aan doen...FiXeR.nl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:39:
[...]
Omdat "marketplace" de auto zelf koopt na een paar dagen, en die mensen dan 10mj rijker zijn? Probeer het maar eens zou ik zeggen.
Island tour in een half uurtje??? Wat voor auto heb jij zeg, dat is een gemiddelde van 400KM/uur....Room42 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:25:
[...]
Je kunt ook de milonairs race gaan doen voor 1 miljoenBen je alleen een uurtje bezig, maar hij is wel leuk. Of je doet de Island Tour voor 200k, die kost maar een half uurtje
[...]
Dan vind ik het eigenlijk alleen maar slechter. Dat is wel héél makkelijk geld verdienen.
Island Tour is zonder verkeer of tegenstanders. Met de TVG motor heb ik ongeveer 75% van de track op maximale snelheid (335km/u) gereden. Ik ga die ook nog maar eens doen met een auto met hoge topsnelheidbvk schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:30:
[...]
Island tour in een half uurtje??? Wat voor auto heb jij zeg, dat is een gemiddelde van 400KM/uur....Die race wil bij mij trouwens niet, veels te veel framedrops
[ Voor 26% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 10-04-2007 16:55 ]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
It's not a bug, it's a featureFiXeR.nl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:39:
[...]
Tegenstanders genoeg hoor, naast je mederacers vooral bomen. Ik denk dat je tegenliggers bedoeldLocutus-of-Borg schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:48:
[...]
Island Tour is zonder verkeer of tegenstanders. Met de TVG motor heb ik ongeveer 75% van de track op maximale snelheid (335km/u) gereden. Ik ga die ook nog maar eens doen met een auto met hoge topsnelheid
dat probleem had ik dus ook.... en inderdaad, met een murciélago is de race makkelijk te rijdenbvk schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:42:
[...]
Tegenstanders genoeg hoor, naast je mederacers vooral bomen. Ik denk dat je tegenliggers bedoeld![]()
Maar dan nog, de race is 197 KM, dus om die in een half uur te doen is een top van 335 niet voldoende, daar moet je 400 GEMIDDELD voor halen...
Wat die millionairs race betreft, hebben ze daarbij "traction control" uitgeschakeld? Mijn Enzo was totaal niet onder controle te houden en brak bij het minste geringste gas al uit. Vanavond maar even met de Murciélago proberen, dan heb ik tenminste nog 4WD als het inderdaad zo is.
Wabbawabbawabbawabba
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 10-04-2007 18:51 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 10-04-2007 18:51 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 10-04-2007 18:52 ]
Anoniem: 97321
Anoniem: 162780
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 162780 op 10-04-2007 19:13 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
En dan noemen ze het een MMOGHenkus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:42:
Lobby unavailable
Hier wordt je gewoon diep triest van![]()
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Ga naar www.jellerbert.nl
Wat (soms) werkt is om in jullie clubhuis af te spreken (mits je dat hebt).Jellerbert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:12:
Ik heb vaak moeite om met een vriend in het spel samen te komen, op de map zie je elkaar wel. In de wereld echter niet. Is er een makkelijker manier om bij elkaar te komen?
Anoniem: 135195
Atari heeft het nooit een MMOG genoemd. Wel een MOOR, maar da's wat anders. Dat ze daarmee de indruk hebben gewekt dat TDU een MMOG is, klopt dan wel weer... en dat vind ik toch niet zo netjes...
[ Voor 117% gewijzigd door Room42 op 11-04-2007 09:39 ]
Zoek je vriend op de map (players, desnoods filteren op friends als het druk is) en klik op z'n symbooltje. Je zult nu naast hem komen te staan én hem meteen zien. Let wel: dit werkt enkel als het 'doelwit' stilstaat.Jellerbert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:12:
Ik heb vaak moeite om met een vriend in het spel samen te komen, op de map zie je elkaar wel. In de wereld echter niet. Is er een makkelijker manier om bij elkaar te komen?
Driving Aid staat uit, dat vind ik echt niets. Het moet wel een beetje realistisch blijven. De rest van de auto's en races gaan prima met drivning aid uit, alleen die SaleenMadMarky schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:25:
Dat doet ie bij mij ook heel enkel. Enne, heb je al eens gespeeld met de driving aid?
Mja het is wel te doen hoor alleen soms word je er echt helemaal gek van als je met een Gamepad speelt en je de sensitivity niet zo perfect kan krijgen zoals in GTR2MadMarky schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:29:Zit dan ook niet te miepen dat je een 1000bhp auto niet fatsoenlijk op de weg kunt houden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In elk huis bij info / game progressRoom42 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:09:
Leuk! Bedankt voor de info, Henkus.
Effe wat anders.... Echt stom, ik heb het ooit gezien maar kan het nergens meer vinden... Waar kun je zien hoeveel procent je van de wegen verkend hebt?
edit:
Leuke video. Vooral komisch vind ik dat toetertje op 4:58. Prachtige primaire reactie.
Hij rijdt trouwens ook heel netjes! Zo'n strak stuurtje wil ik ook.
edit:
Wow heeft YouTube een probleem? Ik krijg nu alleen nog maar 404 Not Found![]()
Anoniem: 190924
Volgens het Excel overzicht verschillen de auto's niet zoveel. Jammer genoeg staat in dat overzicht niets over handling/braking, maar puur acceleratie is de Mustang GT het snelst, terwijl de Nissan de hoogste topsnelheid heeft.Anoniem: 190924 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:52:
Mannen (en eventueel dames)
Kunnen jullie mij vertellen wat de beste klasse E auto is na een stage 3 tuning. Ik zut nu met mn Nissan NISMO en ik heb niet echt het gevoel dat ik de snelste uit de klasse heb.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Geen DEMO nee helaas ... het is nu "mode" om een "Limited BETA" uit te brengen blijkbaar ... ik heb daarom ook de "DEMO" gedownload en na er zo blij als een kindje mee te zijn heb ik het gelijk gekochtDeorgere schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:59:Zal wel een stomme vraag zijn, maar is er ook een demo van?
Ik ben aan het zoeken geweest en de 'open beta' is er dus niet meer, of moet ik het gewoon 'kopen'?
DuH !! Maar bij die race is dat best een opgave helaas...evEndzhar schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:07:Of gewoon eerste rijden na twee bochten, dan kunnen de bots je ook niet van de baan duwen.
Saleen is wel leuker als je een Drag Race auto wilStatistisch gezien is de Nissan het beste, maar toen ik eenmaal een Mustang GT Coupe gekocht had begreep ik eindelijk waarom ik eerst wat moeite had met sommige races. De Mustang gaat gewoon veel beter door de bochten, waardoor dit wat mij betreft de beste E auto is. Vergeet alleen niet de auto door Ford te laten tunen ipv Saleen.
[ Voor 32% gewijzigd door nero355 op 11-04-2007 13:09 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Of gewoon eerste rijden na twee bochten, dan kunnen de bots je ook niet van de baan duwen.nero355 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:34:
Sowieso : Optrekken in zijn 2 met dat ding !! En Saleen Day moet je heel veel geluk hebben om niet eraf geramd te worden door de bots
Statistisch gezien is de Nissan het beste, maar toen ik eenmaal een Mustang GT Coupe gekocht had begreep ik eindelijk waarom ik eerst wat moeite had met sommige races. De Mustang gaat gewoon veel beter door de bochten, waardoor dit wat mij betreft de beste E auto is. Vergeet alleen niet de auto door Ford te laten tunen ipv Saleen.Anoniem: 190924 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:52:
Kunnen jullie mij vertellen wat de beste klasse E auto is na een stage 3 tuning. Ik zut nu met mn Nissan NISMO en ik heb niet echt het gevoel dat ik de snelste uit de klasse heb.
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 11-04-2007 21:18 . Reden: Ik was niet helemaal duidelijk. Ok.. ik wist het zelf ook niet :P ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
[ Voor 26% gewijzigd door UltraR-pc op 11-04-2007 20:27 ]
In de TS staat dit uitgebreid beschreven onderMarcj schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:16:
Hebben hier verder nog mensen problemen met een force feedback stuur? Als ik mijn stuur zonder force feedback gebruik is alles perfect en loopt alles vloeiend (en is het ook goed speelbaar), maar wanneer ik force feedback aanzet krijg ik enorm last van stotteringen op het moment dat de force feedback wat moet gaan doen. Als ik stilsta gebeurt er niets (en loopt alles goed), maar als ik dan vol gas geef in m'n Enzo gaat het stuur wel iets trillen, maar zitten er tussen 2 frames soms wel een halve seconde. Dat lijkt me wel erg vreemd. Ow ja, ik heb het ook alleen maar met TDU, dus aan het stuur ligt het niet.
Ik vraag me al een tijd af of de manier van gas geven voor/bij de start nog wat uitmaakt?Winkiller958 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:34:
Wat ik niet snap binnen TDU is dat gelijke auto's met gelijke prestaties online zo ongeloofelijk uitlopen (tot wel 200 meter per race) terwijl dezelfde lijn gevolgd wordt. Voorheen kon ik af en toe nog eens winnen nu is dat onmogelijk, wat doe ik fout ? of ben ik de enige die misschien niet cheat
Je kan de wagens tunen, is je dat bekend? In onder andere het pause scherm staat rechtsboven zo'n sleuteltje met een getal eronder. Dat is het tune-niveau.Winkiller958 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:34:
Wat ik niet snap binnen TDU is dat gelijke auto's met gelijke prestaties online zo ongeloofelijk uitlopen (tot wel 200 meter per race) terwijl dezelfde lijn gevolgd wordt. Voorheen kon ik af en toe nog eens winnen nu is dat onmogelijk, wat doe ik fout ? of ben ik de enige die misschien niet cheat
Ga naar www.jellerbert.nl
Je kunt ook zelf een club beginnen, dan krijg je die achievement ook. Heb ik zelf ook gedaan, kostte me 350.000. En dan ben ik bij die club geweest helemaal in het zuiden bij dat stadje waar je begint.Naresh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 02:44:
Wie kan mij inviten om member te worden bij een club op de 360 ? Dan kan ik die achievements ook unlocken. Gamertag Naresh
Ik schrijf toch "zelfde auto & gelijke prestaties" en toch lopen vele ontzettend uit, zelfs slipstreamen kan dan niet meer, ik houd het voorlopig maar op offline races.Room42 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 01:21:
[...]
Je kan de wagens tunen, is je dat bekend? In onder andere het pause scherm staat rechtsboven zo'n sleuteltje met een getal eronder. Dat is het tune-niveau.
[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 12-04-2007 13:02 ]
Is altijd erg lastig om die goed te krijgen ja. Zeker wanneer je iets 'na' wilt maken...Room42 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:50:
PS: Goeie kop heb ik, he?Echt goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Ach, die textures en models hadden ze grotendeels toch al, en aangezien ze er een easter egg in hebben gestopt, moest het natuurlijk wel een beetje érgens op lijken. De afwerking is wat slordiger dan de rest van het spel, da's wel duidelijk.Ik vind het trouwens wel een heel positief punt dat ze over het hele eiland, ook op punten waar je normaal niet komt, alles mooi en afwisselend hebben gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 12-04-2007 15:47 ]
Anoniem: 120284
Welk eilandRoom42 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:50:
Oh, sorry hoor
Ik ben op het eiland geweest!
PS: Goeie kop heb ik, he?Echt goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Ik vind het trouwens wel een heel positief punt dat ze over het hele eiland, ook op punten waar je normaal niet komt, alles mooi en afwisselend hebben gemaakt.
Dit eiland:
Henkus schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:26:
Tijd om dit topic weer een op te fleuren met een paar mooie foto's
Het zal vast wel een keer voorbij gekomen zijn, maar hier komt ie nog een keer:
Hoe kom je op het kleine eilandje ten oosten van het grote eiland:
[afbeelding][afbeelding]
Je moet op zoek gaan naar de speciale warp portal :
[afbeelding]
en die vindt je hier
[afbeelding]
Hier vindt je een filmpje ervan op You tube:
http://www.youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0
Ik bedoel eigenlijk het héle eilend, inclusief dat kleine eilandjeTheZeroorez schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:05:
[...]
Acht, die textures en models hadden ze grotendeels toch al, en aangezien ze er een easter egg in hebben gestopt, moest het natuurlijk wel een beetje érgens op lijken. De afwerking is wat slordiger dan de rest van het spel, da's wel duidelijk.
[ Voor 56% gewijzigd door Phuncz op 12-04-2007 17:04 ]
Klopt, dit ga je niet reden met een FX5200. Spel is gewoon te zwaar.Phuncz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:04:
Een FX5200 zal toch niet werken hoor. Je spendeert die 50 euro beter in een snellere videokaart of doorsparen voor een nieuw systeem.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Beetje terug zoeken in dit topic en je vindt precies hoe het moetrCk schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:44:
Henkus, misschien ken je me nog van een eerdere post van me maar ik heb het gefixed, men PC crashed niet meer, ik had boosted drivers en die stoorde volgens mij, want nu is het over!
Ik ga hem nu kopen waarschijnlijk, en vandaar de vraag henkus..
Jij zei dat je de offline account naar je online account had gedaan...
Zou je mij willen toevoegen op msn/mailen hoe je dat had gedaan : strienie[at]hotmail[com]
En kan dit ook met een gekregen safegame, want maat van me die was op 50% dus tja
Maar goed ben nu blij dat hij het doet! (Laat het maar horen)
Anoniem: 211216
k had hem vanmiddag ook gedaan met een level 3 getunede kawasaki in 43m15s82Anoniem: 97321 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:21:
En ja, de server van gamespy ligt er weer uit...
Gelukkig net een half uur ervoor de Tour of the Island gedaan, maar die is wel heel makkelijk te doen in een standaard Enzo (net gekocht, mooie gelegenheid om uit te testen).Ook trouwens een mooie manier om je auto uit te testen voor de mensen die graag zonder verkeer rijden, verkeer is in deze race uitgeschakeld, en er zitten een aantal zeer grote lange stukken in de route...
Anoniem: 165702
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 165702 op 12-04-2007 20:59 ]
En... er is verkeer op straat!!! En dat maakt ook een wereld van verschil.B-Buster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:45:
Nope, de Millionaires Challenge is langer en moet je binnen een uur zien te rijden.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 12-04-2007 21:02 ]
Op een motor!Anoniem: 165702 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:57:
en je hebt politie en verkeer, toen ik hem deed kreeg ik meer als 200.000 dollar boete en was ik 5 minuten te laat
, in een lvl 3 getunde Mclaren F1 GTR iemand nog tips hoe ik em kan halen?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
PSN: Arienix
Ik schiet al aardig op met de races en dit is inderdaad wel de lastigste die ik ben tegengekomen. Ik had er drie pogingen voor nodig. De eerste twee gingen fout doordat de driving balk te leeg raakte: de derde poging heb ik UITERST geconcentreerd gereden: ik heb echt zelden m'n stuur zo precies en vaak en heftig gebruikt in zo'n korte tijd. Uiteindelijk had ik iets van 5 seconden over... Kicken is dat!!!Chi3F schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:59:
Net de Tantalus geprobeerd, duidelijk de lastigste race tot nu toe. Heb hem wel uitgereden, maar wel met veel schade en dus veel aftrek, niet gehaald dus...
Hoe gek, ik had ook last van politie maar de tickets waren steeds 0,00 $ ! Bug misschien ? Ik had trouwens wel nog poen zodat ik eventueel kon betalen. Tevens heb ik beide met de Agusta motor gereden, die topt bij 360km/u en daar geraakt ie ook wel snel aan. Alleen bochten is oppassen: tijdig remmen !!Anoniem: 165702 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:57:
En je hebt politie en verkeer, toen ik hem deed kreeg ik meer als 200.000 dollar boete en was ik 5 minuten te laat
, in een lvl 3 getunde Mclaren F1 GTR iemand nog tips hoe ik em kan halen?
PSN: Arienix
Anoniem: 81502
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
| [CAR] [OCEAN] FXO_REFLECTIONBLURINESS = 0.25 FXO_SPECULARPOWER = 64 FXO_BLURINESS_ATTENUATION = 0.01 FXO_FRESNEL_ATTENUATION = 0.000 FXO_NMAP_LR = 0.001 0.6 FXO_NMAP_HR = 0.01 0.4 FXO_NMAP_SCALER = 0.1 FXO_FRESNEL = 0.1 2.0 FXO_USE_REFLECTION_MAP = 1 FXO_REFLECTION_COLOR = 0.12 0.23 0.18 [GLOW-INGAME] FXB_LUMTHRESHOLD = 0.95 FXB_BLURNBPASS = 2 FXB_BLURSIZE = 0.22 FXB_MODCOEFF0 = 1.075 FXB_MODCOEFF1 = 0.43 [PAUSE] FXP_FADEIN_DELAY = 0.5 FXP_FADEOUT_DELAY = 0.5 FXP_LUMTHRESHOLD = 0.95 FXP_BLURSIZE = 2.0 FXP_MODCOEFF0 = 1.5 FXP_MODCOEFF1 = 2.0 [GRASS] NBELTULTRANEAR = 1200 NBELTNEAR = 1500 NBELTFAR = 1200 ALPHASTARTULTRANEAR = 20.0 ALPHALENGTHULTRANEAR = 27.0 SCALESTARTULTRANEAR = 1.0 SCALELENGTHULTRANEAR = 37.0 SCALEFACTORULTRANEAR = 2.0 ALPHASTARTNEAR = 80.0 ALPHALENGTHNEAR = 65.0 SCALESTARTNEAR = 14.0 SCALELENGTHNEAR = 29.0 SCALEFACTORNEAR = 3.0 ALPHASTARTFAR = 200.0 ALPHALENGTHFAR = 700.0 SCALESTARTFAR = 100.0 SCALELENGTHFAR = 100.0 SCALEFACTORFAR = 4.0 ALPHAREF = 100.0 HEIGHTGRASS = 0.5 WIDTHRATIOGRASS = 2.3 SIZEDELTAGRASS = 0.3 HEIGHTBUSHES = 1.8 WIDTHRATIOBUSHES = 1.0 SIZEDELTABUSHES = 0.3 [HDRI] FXHDRI_GAMEMODE = 0 // GAME_MODE_BOOTMENU = 0 FXHDRI_GAMEMODE = 1 // GAME_MODE_FREERIDE = 1 FXHDRI_GAMEMODE = 2 // GAME_MODE_MAP = 2 FXHDRI_GAMEMODE = 3 // GAME_MODE_HOME = 3 FXHDRI_GAMEMODE = 4 // GAME_MODE_SHOP = 4 FXHDRI_GAMEMODE = 5 // GAME_MODE_MISSION = 5 FXHDRI_GAMEMODE = 6 // GAME_MODE_EDITOR = 6 FXHDRI_GAMEMODE = 7 // GAME_MODE_CARSHOWCASE = 7 FXHDRI_GAMEMODE = 8 // GAME_MODE_INSTANTCHALLENGE = 8 FXHDRI_GAMEMODE = 9 // GAME_MODE_TESTCAR = 9 FXHDRI_GAMEMODE = 10 // GAME_MODE_GARAGE = 10 FXHDRI_GAMEMODE = 11 // GAME_MODE_LIVING = 11 FXHDRI_GAMEMODE = 12 // GAME_MODE_SANDBOX = 12 FXHDRI_GAMEMODE = 13 // GAME_MODE_GOODIES = 13 FXHDRI_GAMEMODE = 14 // GAME_MODE_AVARTARSHOWCASE = 14 FXHDRI_GAMEMODE = 15 // GAME_MODE_DRIVEIN = 15 FXHDRI_GAMEMODE = 16 // GAME_MODE_DRESSING = 16 FXHDRI_GAMEMODE = 17 // GAME_MODE_AFTMARKT = 17 FXHDRI_GAMEMODE = 18 // GAME_MODE_VIDEOBUMPER = 18 FXHDRI_GAMEMODE = 19 // GAME_MODE_AITRAINER = 19 FXHDRI_GAMEMODE = 20 // GAME_MODE_CINVIEWER = 20 FXHDRI_GAMEMODE = 21 // GAME_MODE_ESTATES = 21 FXHDRI_GAMEMODE = 22 // GAME_MODE_CLUB = 22 FXHDRI_GAMEMODE = 23 // GAME_MODE_LOBBY = 23 FXHDRI_GAMEMODE = 24 // GAME_MODE_LOGIN = 24 FXHDRI_GAMEMODE = 25 // GAME_MODE_ONLINEREPLAY = 25 FXHDRI_GAMEMODE = 26 // GAME_MODE_INTRO = 26 FXHDRI_GAMEMODE = 27 // GAME_MODE_OUTRO_DEMO = 27 FXHDRI_GAMEMODE = 28 // GAME_MODE_BOATTOUR = 28 FXHDRI_GAMEMODE = 29 // GAME_MODE_JAIL = 29 FXHDRI_GAMEMODE = 30 // GAME_MODE_INTRO_DEMO = 30 FXHDRI_DO_ADAPTATION = 1 FXHDRI_ADAPTATION_TIME = 5.5 FXHDRI_MIN_AVG_LUM = 0.04 FXHDRI_MAX_AVG_LUM = 0.22 FXHDRI_MIDDLE_GRAY = 0.18 FXHDRI_SATURATION = 1.0 FXHDRI_CONTRAST = 1.3 FXHDRI_GLOW_MOD = 1.5 FXHDRI_STAR_MOD = 0.3 FXHDRI_BRIGHT_THRESHOLD_GLOW = 0.6 FXHDRI_BRIGHT_THRESHOLD_STAR = 1.2 FXHDRI_GLOW_BLUR_NBPASS = 4.0 FXHDRI_GLOW_BLUR_KERNEL_SZ = 1.5 [AVATARLIGHTFACTOR] AVATAROUTCARLIGHTFACTOR = 1.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 AVATARCONVERTIBLELIGHTFACTOR = 0.8 0.25 0.45 0.7 0.75 0.65 AVATARINCARLIGHTFACTOR = 0.7 0.25 0.4 0.8 0.75 0.85 END |
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Tantulus is toch die race die begint op een bergweg en die eindigd in de krater. Die is niet zo moeilijk alleen moet je zorgen dat je niets ramt, bij mij ging het 3x fout op het stuk dat je moest spook rijden. Qua tijd is ie goed te doen, had nog 30s over ofzo.Anoniem: 135195 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:19:
[...]
Ik schiet al aardig op met de races en dit is inderdaad wel de lastigste die ik ben tegengekomen. Ik had er drie pogingen voor nodig. De eerste twee gingen fout doordat de driving balk te leeg raakte: de derde poging heb ik UITERST geconcentreerd gereden: ik heb echt zelden m'n stuur zo precies en vaak en heftig gebruikt in zo'n korte tijd. Uiteindelijk had ik iets van 5 seconden over... Kicken is dat!!!Maar het is inderdaad echt wel een lastige race!
If you do not change direction, you may end up where you are heading
De Agusta topt bij 336 en dat is wel te merken ook, juist ook omdat hij er zo snel aanzit, heb ik bijv. in de Tour de Island 75% van de tijd op topsnelheid gereden, wel saaiPhuncz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:29:
[...]
Hoe gek, ik had ook last van politie maar de tickets waren steeds 0,00 $ ! Bug misschien ? Ik had trouwens wel nog poen zodat ik eventueel kon betalen. Tevens heb ik beide met de Agusta motor gereden, die topt bij 360km/u en daar geraakt ie ook wel snel aan. Alleen bochten is oppassen: tijdig remmen !!
Ga plat op het stuur liggen (Shift). Dan trekt ie door tot +/- 360. Ik heb er 368 km/u mee gehaald.Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 02:33:
[...]
De Agusta topt bij 336 en dat is wel te merken ook, juist ook omdat hij er zo snel aanzit, heb ik bijv. in de Tour de Island 75% van de tijd op topsnelheid gereden, wel saai
Anoniem: 157420
Precies zoals Eend hier boven zegt.Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 02:33:
[...]
De Agusta topt bij 336 en dat is wel te merken ook, juist ook omdat hij er zo snel aanzit, heb ik bijv. in de Tour de Island 75% van de tijd op topsnelheid gereden, wel saai
ik heb beide mclarens lvl 3 getuned en vind ze allebij heel erg fijn om in te rijdenAnoniem: 97321 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 02:02:
Hehe, MC12 heeft idd geen Turbo, is namelijk gewoon de Enzo motor (iets gedowngrade). Die XJ220 heeft wel een turbo, twee zelfs meen ik. Maar die heeft ook een turbogat, das niet normaal. Als je door zo'n bergpas rijdt met alleen maar hairpins, dan gebeurt er eerst niks, en dan slaat die turbo in een keer in en kun je tegensturen. Wel een supervette wagen!!
Heb me nu (na het rijden van de miljonairs-challenge) een MCLaren F1 GTR gekocht, maar wat is dat een vette wagen. Denk de wagen met het vetste geluid, ik zoek me altijd routes uit met tunnels
Hij heeft alleen een nadeel, er is namelijk een 'bezorg'-challenge, en die kun je met cattegorie A doen (niet mA), maar met die MCLaren kom ik er niet inMaar t blijft toch mijn lievelingswagen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq