Mensen ik heb een vraag: Ik zou heel graag filmpjes willen maken van tdu. Dat ik zeg maar een deel of het hele scherm selecteer. En dan op zo'n manier kan opnemen. Iemand enig idee of dit bestaat en zo ja, wil diegeen mij dan vertellen hoe het heet en hoe het werkt?
@ Martijn1990 : Zoek eens op google naar "Fraps" . Daar kan je filmpjes mee maken, screenshots maken en je fps laten zien in je game.
Cheiron 1-0 voor jou, want dit slaat nergens op maar 8 man. Eigenlijk best wel zonde aangezien je nu met een club maximaal 8 man een cruisje kan houden maar met motoren met een man of 20 het pas echt leuk begint te worden.
Verwijderd
heeft iemand een trainer waarmee alle races en andere quests klaar zijn? (en ik dus mijn auto's kan tunen!)
Echt veel tunen is er in deze game (gelukkig) niet bijVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:
heeft iemand een trainer waarmee alle races en andere quests klaar zijn? (en ik dus mijn auto's kan tunen!)
Maargoed, je zou eens op een welbekende backup-site die minder gewenst is op GoT een 99/100 % savegame kunnen downloaden, of is dat niet wat je wilt?
Ikzelf ben trouwens ook weer begonnen vorige week. Toch wel leuk zo. Nu mét backups, zodat ik niet weer binnen een week na de scenerelease het spel op 80% rijdt, dan het bestand vern...., en daardoor maar stop
Tuurlijk zijn die er.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Eindelijk die verdomde Tantalus race bedwongen....
Wat moet je doen om hem te halen (voor de mensen die netzoveel problemen hebben als ik).
1 Probeer deze missie maar 6x per dag. Na meer missies per dag wordt je gefrustreerd en ga je slechter rijden, en dan maak je brokken, dat resulteert in failure. Had deze missie pas na 40+ keer gehaald
2 Neem de Koenigsegg Gold Tuning 3 of een andere clas A die stabiel ligt en niet gaat vegen.
3 Zorg dat je precies weet wanneer de tegenliggers en waarvandaan deze komen,.. na 6x proberen heb je alle mogelijkheden gezien.... ze rijden namelijk niet random.
4 Probeer het eerst heuvelige stuk flink door te rijden, maar neem niet al teveel risico en bots niet !
5 Wanneer je bijna beneden bent van de afdaling vol gas en dan mag je je 2 botsingen permiteren.
Wanneer je het eerste stuk zonder schade en redelijk rap hebt afgelegd en je legt het tweede stuk met wat kleine brokjes af, kan je het redden.
Mijn eindtijd was 7.01 maar had nog maar 130 schade punten over dus heb het op de milliseconde gehaald ... pfew.
Succes en hou er plezier in!
Wat moet je doen om hem te halen (voor de mensen die netzoveel problemen hebben als ik).
1 Probeer deze missie maar 6x per dag. Na meer missies per dag wordt je gefrustreerd en ga je slechter rijden, en dan maak je brokken, dat resulteert in failure. Had deze missie pas na 40+ keer gehaald
2 Neem de Koenigsegg Gold Tuning 3 of een andere clas A die stabiel ligt en niet gaat vegen.
3 Zorg dat je precies weet wanneer de tegenliggers en waarvandaan deze komen,.. na 6x proberen heb je alle mogelijkheden gezien.... ze rijden namelijk niet random.
4 Probeer het eerst heuvelige stuk flink door te rijden, maar neem niet al teveel risico en bots niet !
5 Wanneer je bijna beneden bent van de afdaling vol gas en dan mag je je 2 botsingen permiteren.
Wanneer je het eerste stuk zonder schade en redelijk rap hebt afgelegd en je legt het tweede stuk met wat kleine brokjes af, kan je het redden.
Mijn eindtijd was 7.01 maar had nog maar 130 schade punten over dus heb het op de milliseconde gehaald ... pfew.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
En als je die gebruikt krijg je binnenkort een leuke ban van meneer Atari of Eden. Vooropgesteld dat ze nog wat doen aan TDU.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Of je speelt offlineC.44 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:00:
En als je die gebruikt krijg je binnenkort een leuke ban van meneer Atari of Eden. Vooropgesteld dat ze nog wat doen aan TDU.
Verwijderd
ja dank je, maar ik had al de nodige trainers gevonden... deze voldeden niet aan mijn hoge eisen helaas
zal maar een savegame opduikelen ergens
Verwijderd
Misschien moet je zelf gewoon rijden en dan heb jij je eigen savegame? of zeg ik nu iets heel stoms?Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:12:
[...]
ja dank je, maar ik had al de nodige trainers gevonden... deze voldeden niet aan mijn hoge eisen helaas
zal maar een savegame opduikelen ergens
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 22:24 ]
Verwijderd
Update van de patch:
Wie weet werkt TDU dan weer bij een aantal mensen! En zijn de meeste bugs eruit gehaalt.Dear all
Patch #1 will be released on Monday 16th July. Patch notes will be posted in the forum soon.
We apologise for the delay, and we hope the patch will make your gaming experience more enjoyable.
bron: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
Ik vond hem goed te doen met een caterhamDLP schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:54:
Eindelijk die verdomde Tantalus race bedwongen....
1 Probeer deze missie maar 6x per dag. Na meer missies per dag wordt je gefrustreerd en ga je slechter rijden, en dan maak je brokken, dat resulteert in failure. Had deze missie pas na 40+ keer gehaald![]()
Volgens mij is klasse B veel beter geschikt dan klasse A voor deze race.
Het is mij nog niet gelukt om hem met goud af te sluiten, maar met klasse B voertuigen heb ik tot nu betere resultaten geboekt dan met klasse A. Klasse A slipt veel te snel. Met een klasse B (Ferrari 430) kan je tenminste nog een beetje lomp omgaan zonder dat je auto meteen 180° gedraaid staat.
Het is mij nog niet gelukt om hem met goud af te sluiten, maar met klasse B voertuigen heb ik tot nu betere resultaten geboekt dan met klasse A. Klasse A slipt veel te snel. Met een klasse B (Ferrari 430) kan je tenminste nog een beetje lomp omgaan zonder dat je auto meteen 180° gedraaid staat.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Idem hier, Caterham all the way (na eerst tig groep A wagens geprobeerd te hebbenVos schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:03:
[...]
Ik vond hem goed te doen met een caterham. Wel leuke race.

Ik vond persoonlijk de Maserati & Saleen day challenges lastiger: stelt amper wat voor qua afstand, maar die MC12 en S7 Twin Turbo resp. lagen mij totaal niet (en ze lagen ook al niet op de weg...).
Verwijderd
Ik weet niet hoe jij met je auto's omgaat, maar dat zal wel heel anders zijn dan mij, want met die F430 kan ik dus echt voor geen meter rijden. En een A-klasse auto zoals een Murcielago of een Enzo heeft echt een super wegligging. Met die F430 spin ik bijna in elke bocht, echt 75% van de bochten sta ik andersom met de F430. De Murcielago trekt een aantal bochten gewoon met de plank tegen de bodem aan. De Enzo is daar te snel voorJeroen O schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:14:
Volgens mij is klasse B veel beter geschikt dan klasse A voor deze race.
Maar die F430 vind ik echt niet fijn gewoon, spint veel te snel bij mij..
Verwijderd
Klasse B wagens glij ik perfect mee rond. Vind Klasse D touwens de meest relaxe wagens, wat kan je daar geweldig mee driften in HC mode
Die maserati day heb ik met een grandsport gedaan. Dat vind ik 1 van de beste auto's uit tdu.Iva_Bigone schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:34:
[...]
Idem hier, Caterham all the way (na eerst tig groep A wagens geprobeerd te hebben).
Ik vond persoonlijk de Maserati & Saleen day challenges lastiger: stelt amper wat voor qua afstand, maar die MC12 en S7 Twin Turbo resp. lagen mij totaal niet (en ze lagen ook al niet op de weg...).
Ik had gehoord dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen als die patch er is. Weet iemand of dit klopt? Dat je je savegames kwijt bent.
Nee dat lijkt me sterk feep, zoveel uur en dan overnieuw beginnen?
Lijkt me heel sterk.
Lijkt me heel sterk.
Zie de topic warning: met technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 20:15 ]
Probeer patch 1.66 eensMensionXL schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:10:
Ik heb het probleem dat ik TDU niet kan opstarten, ik krijg de volgende melding:
[afbeelding]
Intel Q6600
4GB OCZ
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Gigabyte P35-DS4
Club3d HD2900XT met de laatste Catalyst software.
Ik draai Vista x86.
Iemand die hier iets van weet? Mijn dank is groot.
Verwijderd
Doe dat nou maar niet. Wacht maar gewoon tot de echte patch, die is er namelijk morgen. Maar of die dit fixed, is maar de vraag.
lolVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:37:
[...]
Doe dat nou maar niet. Wacht maar gewoon tot de echte patch, die is er namelijk morgen. Maar of die dit fixed, is maar de vraag.
ok , ik heb net een hele rare ontdekking gedaan
gisteren heb ik de map van tdu gekopierd op een andere schijf voor het geval dat ie niet meer zou doen met de patch
nu deed alles het wel maar vandaag starte ik de normale versie op met de savegame waarmee ik de skyline en de RS4 heb gekocht
toen ik met de RS4 wou gaan rijden zag ik dat het een Pontiac GTO was met een paar audi trekjes
bij de gegevens heeft ie ineens 1400Nm aan koppel en 541 Pk , zo ook voor de skyline maar die heeft het chassis van een Mclaren F1
ze zijn met de normale versie echt heel sterk maar niks sneller
zal zo een screenshot nemen
gisteren heb ik de map van tdu gekopierd op een andere schijf voor het geval dat ie niet meer zou doen met de patch
nu deed alles het wel maar vandaag starte ik de normale versie op met de savegame waarmee ik de skyline en de RS4 heb gekocht
toen ik met de RS4 wou gaan rijden zag ik dat het een Pontiac GTO was met een paar audi trekjes
bij de gegevens heeft ie ineens 1400Nm aan koppel en 541 Pk , zo ook voor de skyline maar die heeft het chassis van een Mclaren F1
ze zijn met de normale versie echt heel sterk maar niks sneller
Kom op met dat screenshot dan...!geitema schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:26:
Ik heb denk ik het probleem gevonden, op het internet staat vaak beschreven dat TDU niet om kan gaan met 4GB ram. Mensen krijgen precies dezelfde melding als ik. Ik zal het misschien dalijk ff proberen om 1 reepje eruit te halen bij mij zodat ik met 3GB zit en dan kijken of hij wel werkt.MensionXL schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:10:
Ik heb het probleem dat ik TDU niet kan opstarten, ik krijg de volgende melding:
[afbeelding]
Intel Q6600
4GB OCZ
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Gigabyte P35-DS4
Club3d HD2900XT met de laatste Catalyst software.
Ik draai Vista x86.
Iemand die hier iets van weet? Mijn dank is groot.
Speel zelf hier, sinds gisteren, ook met 4GB ram, TDU draait super. Alleen gebruik ik Windows XP, misschien dat dat nog uitmaakt.MensionXL schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:58:
[...]
Ik heb denk ik het probleem gevonden, op het internet staat vaak beschreven dat TDU niet om kan gaan met 4GB ram. Mensen krijgen precies dezelfde melding als ik. Ik zal het misschien dalijk ff proberen om 1 reepje eruit te halen bij mij zodat ik met 3GB zit en dan kijken of hij wel werkt.
Mja ik gebruik Vista. Zal zo eens XP proberen te installen dan.Miles Teg schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:18:
[...]
Speel zelf hier, sinds gisteren, ook met 4GB ram, TDU draait super. Alleen gebruik ik Windows XP, misschien dat dat nog uitmaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 15-07-2007 21:30 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook Vista 64bit en 4GB geheugen, en heb geen enkel probleem (met dit spel dan
)...
hierbij de screenshots van een paar posts terug
in de garage :

buiten

in de 1e versnelling haalt ie dus 150 Kmh , hij heeft 6 versnellingen dus je zou zeggen dat ie 500 ofzo zou gaan maar in de 3 komt ie niet verder dan 4000 toeren en de 5,6 zakt ie terug

dashboard view , erg donker binnenin maar je kan zien dat het een standaard dashboard is die in elke auto zowat zit

1. als je dit ook wil doen moet je de normale 1.45A versie een keer kopieren op een andere schijf
2. op de originele doe je de patch ( ik heb de on officiele .66 patch )
3. koop met de officiele versie ( met patch ) de nieuwe auto's en tune ze lvl3 ( anders komen ze in de 2e versnelling al niet vooruit
4. start de 1.45 versie op en kijken of het ook werkt
je hebt er eigenlijk weinig aan maar in de nissan skyline ga je wel in een paar seconden naar de 150 wat voor leuke wheelspins zorgt.
in de garage :

buiten

in de 1e versnelling haalt ie dus 150 Kmh , hij heeft 6 versnellingen dus je zou zeggen dat ie 500 ofzo zou gaan maar in de 3 komt ie niet verder dan 4000 toeren en de 5,6 zakt ie terug

dashboard view , erg donker binnenin maar je kan zien dat het een standaard dashboard is die in elke auto zowat zit

1. als je dit ook wil doen moet je de normale 1.45A versie een keer kopieren op een andere schijf
2. op de originele doe je de patch ( ik heb de on officiele .66 patch )
3. koop met de officiele versie ( met patch ) de nieuwe auto's en tune ze lvl3 ( anders komen ze in de 2e versnelling al niet vooruit
4. start de 1.45 versie op en kijken of het ook werkt
je hebt er eigenlijk weinig aan maar in de nissan skyline ga je wel in een paar seconden naar de 150 wat voor leuke wheelspins zorgt.
Verwijderd
Ah, maar het antwoord op je vraag is simpel: dat is de default auto (zeg maar een auto waarop teruggevallen wordt als het model waarnaar verwezen wordt niet gevonden kan worden), en dat betekent dat je de auto nog wel hebt in je savegame, maar niet meer in de Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\ directory. Wat er vervolgens gebeurt is dat de auto de eigenschappen van de auto het dichtst bij in je garage overneemt (tenminste, zo had ik het begrepen). Is dus geheel normaal. Als je de nieuwe patch gaat installeren, en je de auto's weer in de Vehicules directory krijgt, dan denk ik dat het gewoon weer de normale auto's worden. Weet ik echter niet zeker.
Het is maandag en nog steeds geen patch.
Er staat toch net zoals bij de vorige aankondiging ("mid-June") nu ook weer geen jaartal bij?
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
Kan dus net zo goed maandag 16 juli 2012 of 2018 zijn (en eerlijk gezegd zou me dat ook niet verbazen afgaande op hun eerdere beloftes).Patch #1 will be released on Monday 16th July.
roflIva_Bigone schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:27:
[...]
Er staat toch net zoals bij de vorige aankondiging ("mid-June") nu ook weer geen jaartal bij?
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=55507
[...]
Kan dus net zo goed maandag 16 juli 2012 of 2018 zijn (en eerlijk gezegd zou me dat ook niet verbazen afgaande op hun eerdere beloftes).

File: Test Drive Unlimited Patch 1.66A.exe 16914 KB 7/16/2007 5:59:00 AM
Is dit hem, het is wel 1.66A maar deze is vandaag neergezet volgens mij? Link:
Is dit hem, het is wel 1.66A maar deze is vandaag neergezet volgens mij? Link:
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Het kan hem zijn, maar ik wacht nog even. Hij komt er zo aan gezien de laatste nieuws over de patch van de Atari moderator dit bevat:
ETA for the patch release is today at 3pm GMT+1. At the same time, the server will be updated and the rankings reset.
We'll update you of any changes in the plan.
[ Voor 19% gewijzigd door D. Ninjai op 16-07-2007 14:49 ]
http://forums.eu.atari.com/ krijg dan een connection-timeout.. dusssss!?
Wel eens van sarcasme gehoord of niet?MensionXL schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:21:
[...]
rofldenk je dat nou echt? Dat kan niet eens, ze hebben hem steeds delayed op de door hun gekozen datums en die waren allemaal dit jaar, of delayen ze voor volgend jaar als het precies 1 jaar daarvoor is?
(Kan je het nog volgen
?)
De eerste aankondiging ("May 2007") hadden ze nog een jaartal erbij gezet, daarna niet meer.
Hoe dan ook, kennelijk willen ze 'm toch echt dit jaar nog uitbrengen gezien de recente mededeling
[ Voor 26% gewijzigd door 3dfx op 16-07-2007 14:56 ]
Ik heb hem even getest en meteen de skyline gekocht oftewel hij werkt. Ik moest wel de oude .exe even terugzetten wegens een conflict met YASU maar als dat alles is... De audi kon ik ook zien maar heb ik niet gekocht. Voor de rest zie ik geen verschil, crashes had ik niet, wel af en toe flikkerend beeld als ik hem opstart. Dit was niet het geval toen ik hem net opstartte maar dat kan toeval zijn...
Even een edit: YASU is geinstalleerd omdat mijn dvd is uitgeleend aan een (voormalig) vriend die hem (nog) niet heeft terug gegeven dus als je dit leest
Even een edit: YASU is geinstalleerd omdat mijn dvd is uitgeleend aan een (voormalig) vriend die hem (nog) niet heeft terug gegeven dus als je dit leest
[ Voor 16% gewijzigd door Moby op 16-07-2007 15:07 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
YASU hoef je niet te installerenMobyrick schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:04:
Ik heb hem even getest en meteen de skyline gekocht oftewel hij werkt. Ik moest wel de oude .exe even terugzetten wegens een conflict met YASU maar als dat alles is... De audi kon ik ook zien maar heb ik niet gekocht. Voor de rest zie ik geen verschil, crashes had ik niet, wel af en toe flikkerend beeld als ik hem opstart. Dit was niet het geval toen ik hem net opstartte maar dat kan toeval zijn...
Even een edit: YASU is geinstalleerd omdat mijn dvd is uitgeleend aan een (voormalig) vriend die hem (nog) niet heeft terug gegeven dus als je dit leest![]()
Verwijderd
Iemand op de Atari forums roept dat het 1.84 moet zijn en over enkele minuten op zal staan (nu nog 10min ofzo).
ik wilde net ff gaan TDUen, en krijg de mededeling bij het inloggen dat er een update is.
vervolgens wordt je naar hun site gestuurd, en staat er geen update
maar het is duidelijk, binnen nu en een kwartier ofzo moet er wat gebeuren
vervolgens wordt je naar hun site gestuurd, en staat er geen update
maar het is duidelijk, binnen nu en een kwartier ofzo moet er wat gebeuren
en dan is hij er straks.... en dan gaan de servers plat
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Ik heb geen DVD hier, maar ik heb hem wel gekocht, hoe start jij het spel met YASU dan nog met de patch? Bij mij ging die met 1.66 moeilijk doen.Mobyrick schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:04:
Even een edit: YASU is geinstalleerd omdat mijn dvd is uitgeleend aan een (voormalig) vriend die hem (nog) niet heeft terug gegeven dus als je dit leest![]()
Goh, erg toevallig, de patch is zeker nog niet afB-lennium schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:19:
en dan is hij er straks.... en dan gaan de servers plat
[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 16-07-2007 16:25 ]
Volgens de website zou 1.66a toch de officiële zijn?
http://www.testdriveunlim...c.php?pg=news_detail&id=4
edit:
Dit is wat er staat:
A PATCH FOR TEST DRIVE UNLIMITED PC IS AVAILABLE NOW FOR FREE DOWNLOAD
A patch for Test Drive Unlimited PC is available now for free download. Included with the patch are two brand new cars completely free, the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
Download TDU PC Patch 1.66A
Met als link: ftp://ftp.download-center...ted/TDU_PC_Patch_166A.zip
Dit is wat er staat:
A patch for Test Drive Unlimited PC is available now for free download. Included with the patch are two brand new cars completely free, the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.
[ Voor 61% gewijzigd door HikL op 16-07-2007 16:42 ]
Hij is nu te downloaden... 1.66A
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Beter om even te quoten wat je leest, want alle Atari/TestDriveUnlimited servers zijn op dit moment baggertraag of onbereikbaar.HikL schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:39:
Het downloaden gaat snel in ieder geval. Release notes die erbij zitten maar die waren geloof ik al bekend.
• Anti Cheat measures implemented throughout the game
• Fully reworked save system. Profiles can not be corrupted anymore (note: players will not be able to load a corrupted savegame.)
• Fixed crashes and improved stability everywhere in the game
• Fixed bug when a 'New game' is created with an online profile (remanent information)
• Improved online code (better management of lobbies, optimization of freeride sessions, “isolate” feature of the free ride improved)
• Fixed various bugs in drive in (linked with scores and cars)
• Fixed traffic cars flying around
• Fixed bug on multi-threading code
• Fixed some crackering/stuttering sound issues
• Fixed bugs in photo mode
• Fixed some corruption on car graphics
• Improved volume balance and bass power
Iemand deze al geinstalleerd?
Wat ik echt hoop is dat ze het "club verhaal" hebben gefixd.
Kunnen we eindelijk interclub races gaan doen.
Wat ik echt hoop is dat ze het "club verhaal" hebben gefixd.
Kunnen we eindelijk interclub races gaan doen.
Verwijderd
waar kan ik de patch downloaden? als ik TDU opstart krijg ik de melding dat ik de patch moet downloaden maar zodra ik op de site kom zie ik alleen de beta van 13 juli
Verwijderd
Nou, kijk 5 posts omhoog...Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:57:
waar kan ik de patch downloaden? als ik TDU opstart krijg ik de melding dat ik de patch moet downloaden maar zodra ik op de site kom zie ik alleen de beta van 13 juli
Verwijderd
Nouja zeg, denk ik start even installatie van die patch uit zipfile om te kijken of er iets van beta bijstaat installed tie hem gelijk
Verwijderd
Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat ik iets mis of over het hoofd zie. Welke patch zijn jullie aan het downloaden? ook gewoon 1.66A? Of een andere?
Gelijk maar even editen
Weet iemand wat de beste instellingen voor een logitech DFP zijn voor TDU?
Gelijk maar even editen
Weet iemand wat de beste instellingen voor een logitech DFP zijn voor TDU?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 17:18 ]
1.66A zorgt er hier voor dat TDU niet meer start....:(
| system specs |
Verwijderd
1.66A is de goede: als ik TDU opstart krijg ik de melding dat ik EERST de patch moet installeren (had nog 1.45A) en daarna wordt ik automatisch naar de site gebracht met 1.66A. Dat is 'm dus echt wel!
Ben benieuwd. Maar ga nu eerst even eten.
Ben benieuwd. Maar ga nu eerst even eten.
Verwijderd
Mja, en? De enige reden dat het niet de goede was is omdat Atari niet zei: installeer maar. Als ze dat nu wel zeggen, dan is het wel de goede.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:08:
1.66A, dat was toch niet de goede? die kon je op 13juli ook al downloaden
Verwijderd
Ja, mijn fout. Maargoed, ik lag nu nog erger zelfs op 768x320 O.I.D zonder AA of HDR schomelt het tussen 15-60 fps, heb iedere keer framedrops. Heb btw een 128 mb Geforce 6800gt
Verwijderd
WTF Wat zijn dat voor ******** daar bij Eden/Atari...! Ik heb het spel drie maanden niet gespeeld in afwchting van de patch, is 'ie d'r eindelijk, heb ik nog steeds dezelfde 'hickups': nul komma nul verbetering. Misschien zelfs erger (alhoewel ik er misschien 'gewoon' weer even aan wennen moet). En online kan ik je niet vertellen, want de servers zijn OFFLINE. Hele goeie timing van die gasten. En klagen op het forum kan niet want dat is OOK offline (waarschijnlijk als een soort van voorbereiding op alle flames die straks gaan komen...). Als dat online gedeelte OOK niet beter is... Nou ja, nog even afwachten dan maar, denk ik...
Eerste indruk is dus wel HEEL ERG slecht. Gloeiende gloeiende, zorg er dan in ieder geval voor dat de servers online zijn!!!
Eerste indruk is dus wel HEEL ERG slecht. Gloeiende gloeiende, zorg er dan in ieder geval voor dat de servers online zijn!!!
Verwijderd
Ik heb gevoel dat het beter draait. Geen microfreezes meer die ik in de stad altijd had.
Volgens fraps draai ik 44 minimaal in de stad en ongeveer 50-56 daarbuiten
. 1680x1050 4AA 4AF (die even geforced in mn control panel, staat normaal niet aan) met HDR. 8800GTX 
Ik reed net trouwens gewoon online hoor. Check je firewall eens, maybe blocked tie je spel omdat je exe anders is.
Volgens fraps draai ik 44 minimaal in de stad en ongeveer 50-56 daarbuiten
Ik reed net trouwens gewoon online hoor. Check je firewall eens, maybe blocked tie je spel omdat je exe anders is.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 18:13 ]
Probeer hier de patch ook te installeren, maar omdat ik TDU op een andere partitie heb staan dan C: herkent de patch de game niet. Zie ook niet zo een mogelijkheid om de patch te vertellen waar TDU zich bevindt. Zou het nog anders kunnen behalve een complete her-installatie?
Verwijderd
Okay, ik ben online. Nu eens even kijken of je makkelijk spelers kan vinden. Het lijkt wel dat je lui die je op de map ziet, ook eerder op straat ziet: day was altijd een groot probleem.
Anders moeten we nu toch maar een keertje via dit topic ergens afspreken, alleen deze keer, om de patch te testen...?
Anders moeten we nu toch maar een keertje via dit topic ergens afspreken, alleen deze keer, om de patch te testen...?
dat was bij mij geen probleem. ik heb echter de .exe van de patch wel op dezelfde hd gedraait als waar het geinstalleerd stond.sjoweb schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:27:
Probeer hier de patch ook te installeren, maar omdat ik TDU op een andere partitie heb staan dan C: herkent de patch de game niet. Zie ook niet zo een mogelijkheid om de patch te vertellen waar TDU zich bevindt. Zou het nog anders kunnen behalve een complete her-installatie?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Jup, ik ook. Geen problemen hier.ThunderNet schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:31:
[...]
dat was bij mij geen probleem. ik heb echter de .exe van de patch wel op dezelfde hd gedraait als waar het geinstalleerd stond.
Verwijderd
Hier ook geen problemen (game op D).
Ik moet wel weer wennen aan de graphics... Ik heb de laatste tijd veel DiRT gereden en dan is TDU opeens heel erg cartoonish... Errug groene bomen. En 'keiharde' graphics. Dat vond ik trouwens meteen al, dat ze wel wat meer grafische next-gen geintjes in het spel hadden mogen doen: wat softere beelden hier en daar. Maar misschien kan dat niet omdat het zo'n groot gebied is (alhoewel dat er denk ik niets mee te maken heeft...).
Ik moet wel weer wennen aan de graphics... Ik heb de laatste tijd veel DiRT gereden en dan is TDU opeens heel erg cartoonish... Errug groene bomen. En 'keiharde' graphics. Dat vond ik trouwens meteen al, dat ze wel wat meer grafische next-gen geintjes in het spel hadden mogen doen: wat softere beelden hier en daar. Maar misschien kan dat niet omdat het zo'n groot gebied is (alhoewel dat er denk ik niets mee te maken heeft...).
Verwijderd
Gewoon in de directory zetten waar TDU staat... dat had je zelf ook kunnen verzinnen he.sjoweb schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:27:
Wel een saaie auto die RS4. Zelfs met driving aids uit erg veel grip waardoor je gapend met een snelle vaart door de bochten gaat.

Niet zo verwonderlijk... want dat is juist het sterke punt van die RS4....D. Ninjai schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:00:
Wel een saaie auto die RS4. Zelfs met driving aids uit erg veel grip waardoor je gapend met een snelle vaart door de bochten gaat.
Wel fijn dat de rankiings gereset zijn.. Sta nu in american duel... bovenaan de lijst.. met 25 seconden voorsprong op de nr2.
Al verzonnen, al geprobeerd, geen succes. De patch houdt vol dat ik het niet geinstalleerd heb.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:49:
[...]
Gewoon in de directory zetten waar TDU staat... dat had je zelf ook kunnen verzinnen he.
Blijf jij dan maar gewoon bij een auto'tje met achterwielaandrijvingD. Ninjai schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:00:

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Lamborghini's hebben ook vierwielaandrijving, kan in TDU ook hard gaan en als een razende door de bochten wat erg leuk is om te doen zonder dat je in de problemen komt. De RS4 is in deze game wel een erg gave wagen in haardspeldbochten o.a. omdat je zo hard kan dankzij zijn grip maar ik houd wel van uitdaging. Ik denk dat mijn oma nog op de baan kan blijven. Maar als dat de bedoeling is dan begrijp ik dat (bestempel ik ook niet als een minpunt, ieder zijn voorkeuren aan een auto en ik volg Audi niet actief) en pak ik inderdaad wel een andere wagen voor het circuit.fsfikke schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:11:
[...]
Blijf jij dan maar gewoon bij een auto'tje met achterwielaandrijving
[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 16-07-2007 20:17 ]
Verwijderd
Apart, bij mij werkte dit gewoon, mijn TDU staat op E: geinstalleerd.sjoweb schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:10:
Al verzonnen, al geprobeerd, geen succes. De patch houdt vol dat ik het niet geinstalleerd heb.
Verwijderd
Ik ga dit mooi niet instaleren, ik vind het echt TE amateuristisch wat daar in staat.HikL schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:39:
edit:
Dit is wat er staat:
Wie zet de changelogs nou weer in WORD?

En de docs zijn nog verschillend ook, in taal en in hoe het eruit ziet.
Ik ruik in deze file een hoax.
Edit:
hmn, ik vind dit echt heel vreemd.
Hier staat die link, dus dan zou het toch geen hoax zijn, want dat lijkt me wel vreemd. Die files die erin staan zijn van 6/7 dus dat is ook al raar, want dan hadden ze die patch wel iets eerder kunnen releasen niet?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 20:06 ]
Hoax? hoe komen ze dan aan www.testdriveunlimited.com? Zelfde als een hoax op www.microsoft.com, hoe teh fuck komen die nukers aan de ftp server's inloggegevens danVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:01:
[...]
Ik ga dit mooi niet instaleren, ik vind het echt TE amateuristisch wat daar in staat.
Wie zet de changelogs nou weer in WORD?
En de docs zijn nog verschillend ook, in taal en in hoe het eruit ziet.
Ik ruik in deze file een hoax.
Edit:
hmn, ik vind dit echt heel vreemd.
Hier staat die link, dus dan zou het toch geen hoax zijn, want dat lijkt me wel vreemd. Die files die erin staan zijn van 6/7 dus dat is ook al raar, want dan hadden ze die patch wel iets eerder kunnen releasen niet?
Verwijderd
Als zelfs het spel ZELF je naar die 1.66A patch toeleidt, zal het heus geen hoax zijn...
Ik blijf trouwens hickups houden...
Verwijderd
Lees even wat er bij de Edit staat, dan kwam ik er zelf ook achter dat ik het verkeerd had.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:24:
Als zelfs het spel ZELF je naar die 1.66A patch toeleidt, zal het heus geen hoax zijn...
Toch vind ik het amateuristisch zeg!

En natuurlijk doet hij het hier nog niet, volgens mij is mn videokaart gewoon naar de hemel.
Hier draait ie nu perfect!
Ben alleen niet meer gewend aan het sturen met een stuurwiel, erg arcade is het weer. Komt denk ik door het vele uren rijden van rFactor
Ben alleen niet meer gewend aan het sturen met een stuurwiel, erg arcade is het weer. Komt denk ik door het vele uren rijden van rFactor
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hmm,.. hij is gelocked op 30FPS bij mij nu. Dit was niet... enig idee hoe ik dit terug krijg, want dit loopt niet lekker. Hij probeert steeds "door de 30 heen te breken". Af en toe schiet hij naar 35/37 toe en dan meteen weer terug.
Ook kraakt het geluid als een gek nu.. ik snap er niets van!
De game liep hartstikke soepel bij mij en nu helemaal niet meer. Met al dat geschok en gekraak is er weinig meer aan
-edit-
het is overigens een motor waarvan het toerental oploopt die loopt te kraken/stotteren. Zover ik kan horen is het andere geluid wel normaal
Ook kraakt het geluid als een gek nu.. ik snap er niets van!
De game liep hartstikke soepel bij mij en nu helemaal niet meer. Met al dat geschok en gekraak is er weinig meer aan
-edit-
het is overigens een motor waarvan het toerental oploopt die loopt te kraken/stotteren. Zover ik kan horen is het andere geluid wel normaal
[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 16-07-2007 21:22 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dude, je quote een stuk met een link naar de officiele pagina, en zet dan in je edit: hey, dit is de link naar de officiele pagina... En je post dezelfde link!Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:50:
Lees even wat er bij de Edit staat, dan kwam ik er zelf ook achter dat ik het verkeerd had.
Wat vind je precies amateuristisch? Dat ze zeggen: 1.66A is niet de officiele release, niet installeren, en dat het dan later toch de officiele release is? Het gaat niet om het pakketje zelf. Het gaat om het feit dat Atari er een stempel opzet: GOEDGEKEURD! Als ze nog niet klaar zijn met testen, dan gaan ze natuurlijk niet zeggen: installer maar, veel plezier. Dat doen ze pas nadat ze alles zo goed mogelijk getest hebben. En ja, er zit een hoop tijd tussen wanneer de patch klaar was en wanneer hij released werd, en die tijd werd gebruikt voor testen; want toen het package klaar was, wisten ze nog niet dat het echt klaar was - het was namelijk nog niet getest!Toch vind ik het amateuristisch zeg!
Of verwoord ik het nu een beetje complex?
Verwijderd
Het klopt wel een beetje wat je zegt, maar ik vind het amateuristisch hoe de changelogs eruit zien en hoe de patch werkt. Je opent het en hij begint meteen te patchen! Straks klik je het per ongeluk aan en dan word er in eens gepatched, dat vind ik zelf niet zo fijn eigenlijk. De changelogs zijn zelfs zo erg dat ze geen eens allemaal formaat van naam hebben. En met het formaat van naam bedoel ik: TDU PC Patch noted <LANGUAGE>.docVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:10:
[...]
Dude, je quote een stuk met een link naar de officiele pagina, en zet dan in je edit: hey, dit is de link naar de officiele pagina... En je post dezelfde link!
[...]
Wat vind je precies amateuristisch? Dat ze zeggen: 1.66A is niet de officiele release, niet installeren, en dat het dan later toch de officiele release is? Het gaat niet om het pakketje zelf. Het gaat om het feit dat Atari er een stempel opzet: GOEDGEKEURD! Als ze nog niet klaar zijn met testen, dan gaan ze natuurlijk niet zeggen: installer maar, veel plezier. Dat doen ze pas nadat ze alles zo goed mogelijk getest hebben. En ja, er zit een hoop tijd tussen wanneer de patch klaar was en wanneer hij released werd, en die tijd werd gebruikt voor testen; want toen het package klaar was, wisten ze nog niet dat het echt klaar was - het was namelijk nog niet getest!
Of verwoord ik het nu een beetje complex?
Het is misschien mierenneuken, maar EA heeft dat bijv wel voor elkaar(maar die patchen dan ook maar bar weinig bij de meeste spellen of je moet Fifa 07 een patch van Fifa 06 zien)
De patch werkt gewoon bij mij,
Ik moet alleen opnieuw beginnen. Ben mijn savegame verloren, weg 73 Miljoen en 99% game completion + Cars and houses.
Ik moet alleen opnieuw beginnen. Ben mijn savegame verloren, weg 73 Miljoen en 99% game completion + Cars and houses.
Patch net geinstalleerd en tot op heden geen negative ervaringen opgedaan
, framerates hetzelfde maar dan wel de ingame AA van 0 naar 4x gezet
Verwijderd
Hint: als je de patch wilt runnen, maak eerst een backup van je savegame.
Sorry XlinKk, da's flauw natuurlijk, maar nog steeds een valide hint voor andere spelers. Wel ontzettend balen voor je.
Sorry XlinKk, da's flauw natuurlijk, maar nog steeds een valide hint voor andere spelers. Wel ontzettend balen voor je.
Verwijderd
Misschien heb je dat ook niet... Oftewel, heb je soms windows opnieuw geinstalleerd, na het installeren van TDU? Dan heb je namelijk het spel wel op de pc staan, maar niet geinstalleerd, als je snapt wat ik bedoel. Bij mij was dit iig het geval, na herinstal van t spel werkte de patch perfect (de installatie dan, ga t spel zelf nu testensjoweb schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:10:
[...]
Al verzonnen, al geprobeerd, geen succes. De patch houdt vol dat ik het niet geinstalleerd heb.
Sow, die patch is goeie shit, wat me opviel: 4wielaandrijving = 4 slipsporen (was voorheen geloof ik niet), RS4 erg grote uitlaten (volgens mij in echt kleiner), menu's reageren stukken sneller, besturing is naar mijn mening beter geworden, driften is nu veel beter mogelijk, auto's reageren stukken beter en als laatste, graphics geheel vloeiend (geen hapering meer), alleen bij rook, dan hapert het wel extreem...
Vind het verder jammer dat hobbels nog steeds zo heftig zijn... Maar eigenlijk alleen maar positieve verbeteringen, hopelijk gaat mijn test drive morgen in een 2.3 V5 ook zo goed
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 00:59 ]
Verwijderd
Van mijn zuurverdiende centen een Ferrari Enzo gekocht, foeilelijk... maar wel fantastische auto om mee te rijden.
Weten jullie nog leuke plekken (zoals vliegvelden), waar ik lekker de ruimte heb om voluit te scheuren?
Helemaal linksbovenin zit er eentje met een hek omheen, helemaal top
Maar wellicht dat er wat beters is.
Weten jullie nog leuke plekken (zoals vliegvelden), waar ik lekker de ruimte heb om voluit te scheuren?
Helemaal linksbovenin zit er eentje met een hek omheen, helemaal top
Maar wellicht dat er wat beters is.
Verwijderd
@hierboven: bij het vliegveld is ergens een extreem lang recht stuk (openbare) weg, en ook in de stad ergens. Vooral dat stuk weg bij het vliegveld is erg geschikt, deze weg loopt onder een snelweg door een heel stuk. Die vliegvelden zijn neit geweldig om flink te knallen, rijdt als gras namelijk...
Net ff in een Porsche Boxter meegereden (gloednieuwe uitvoering) en WOW wat een heftige ervaring zeg
, Driften in TDU is gaaf, maar als je in een echte wagen zit en je rijdt alsof het TDU is dan krijg je wel even een echte adrealineboost 
Morgen ga ik ook de patch eens verder testen, maar het eerste uurtje weinig verschil gemerkt. GN 2u All
Morgen ga ik ook de patch eens verder testen, maar het eerste uurtje weinig verschil gemerkt. GN 2u All
Als ik nu in mijn 430 ga rijden loopt het toerental niet mooi op. Daarnaast kan ik wel in mijn Enzo en RS4 rijden zonder gekke dingen.
Verder lijkt het minder soepel te lopen als voorheen en liep hij zowaar een keer vast. En dit was nog nooit bij me gebeurt.
Verder lijkt het minder soepel te lopen als voorheen en liep hij zowaar een keer vast. En dit was nog nooit bij me gebeurt.
Dit is overigens wel de eerste en laatste keer dat ik blind een game van Eden/Atari koop. Volgende keer zal ik echt eerst een retailversie downloaden om te kijken hoe stabiel/"af" het is.
Bij TDU heb ik de Beta gespeeld waardoor ik goede hoop had in de final. Daardoor de final blind gekocht, maar helaas was er niets veranderd sinds de Beta!
En nu weer met deze patch die bij mij problemen creeert.. Nee, daar trap ik niet nog een keer in
Bij TDU heb ik de Beta gespeeld waardoor ik goede hoop had in de final. Daardoor de final blind gekocht, maar helaas was er niets veranderd sinds de Beta!
En nu weer met deze patch die bij mij problemen creeert.. Nee, daar trap ik niet nog een keer in
Flickr PSN ID= cheironnl
Same here.... het had zo gaaf kunnen zijn dit spel.
Maar ja, een echt alternatief is er op dit moment niet, wat multiplay betreft dan.
Maar ja, een echt alternatief is er op dit moment niet, wat multiplay betreft dan.
Ik had hem 2 keer gebackuped, maar ik moest mijn C drive formateren. En daar stonden die backups op. Maar ik had ook alles gebackuped, behalve die savegames. Was ik vergeten helaas.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:55:
Hint: als je de patch wilt runnen, maak eerst een backup van je savegame.
Maar het is het belangrijk om je savegame regelmatig te backupen.
Ik heb em ook gedownload en moet zeggen dat ik erg huiverig ervoor ben om hem te installeren, denk dat ik eerst maar es een volledige backup ga maken van m'n save map voordat ik ook maar iets installeer.
Ergens is het wel te begrijpen dat Atari/Eden zei dat het een ongeteste (en dus onofficiele) patch was, maar ik vind dat ze dan op z'n minst ervoor hadden moeten zorgen dat dat spul niet gelekt was van te voren, Atari heeft daardoor toch wel wat gezichtsverlies.
Ik heb op dit moment geen problemen met TDU, en hopelijk blijft dat zo. Strax maar es proberen met die skyline en rs4.
Ergens is het wel te begrijpen dat Atari/Eden zei dat het een ongeteste (en dus onofficiele) patch was, maar ik vind dat ze dan op z'n minst ervoor hadden moeten zorgen dat dat spul niet gelekt was van te voren, Atari heeft daardoor toch wel wat gezichtsverlies.
Ik heb op dit moment geen problemen met TDU, en hopelijk blijft dat zo. Strax maar es proberen met die skyline en rs4.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Het tikken van dat stukje tekst duurde langer dan het backuppen.C.44 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:59:
Ik heb em ook gedownload en moet zeggen dat ik erg huiverig ervoor ben om hem te installeren, denk dat ik eerst maar es een volledige backup ga maken van m'n save map voordat ik ook maar iets installeer.
Hier geen problemen met de patch, hoewel ik ook geen problemen ervoor had. Kan ook schelen dat ik een net verse windowsinstallatie heb wellicht.
Net de Maserati-challenge gedaan, wat een schijtrace is dat. Wat ik wel weer grappig vind, is dat ik 'm uiteindelijk met een Gransport gereden heb, en dan ook 18 seconden sneller dan met de MC12. Wat een zwabber is dat zeg, niet mee te rijden. En ik dacht dat de Saleen erg was.
Nou ja, nu alleen Tantalus nog.
ik ben net begonnen met de game. Zodra ik mijn auto en mijn huis koop dan word ik door de gps naar de 1e race geleid...Dit gaat prima, en op het moment dat ik daar aan kom selecteer ik netjes singleplayer, kies ik mijn auto uit en druk ik op start...
vervolgens blijft hij daar hangen, ik zie op het beeld nog wel eens auto's voorbij rijden maar ik kan niks meer aanklikken (kan nog wel in het menu het spel afsluiten)...
rechts boven in beeld staat TDU server unavailiable
kan iemand mij hiermee helpen ?
vervolgens blijft hij daar hangen, ik zie op het beeld nog wel eens auto's voorbij rijden maar ik kan niks meer aanklikken (kan nog wel in het menu het spel afsluiten)...
rechts boven in beeld staat TDU server unavailiable
kan iemand mij hiermee helpen ?
Verwijderd
Die Masserati-challenge heb ik ook met veel moeite gedaan, hing bij mij ook erom of de MC12 zou winnen of de Gransport. Heb hem geloof ik uiteindelijk met de Gransport gewonnen, geweldige wagen is dat toch zeg...Miles Teg schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:38:
[...]
Het tikken van dat stukje tekst duurde langer dan het backuppen.
Hier geen problemen met de patch, hoewel ik ook geen problemen ervoor had. Kan ook schelen dat ik een net verse windowsinstallatie heb wellicht.
Net de Maserati-challenge gedaan, wat een schijtrace is dat. Wat ik wel weer grappig vind, is dat ik 'm uiteindelijk met een Gransport gereden heb, en dan ook 18 seconden sneller dan met de MC12. Wat een zwabber is dat zeg, niet mee te rijden. En ik dacht dat de Saleen erg was.
Nou ja, nu alleen Tantalus nog.
Verwijderd
Speel jij met een stuurtje of met manueel schakelen? Of driving aids aan of zo? Want ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar met die Gransport, dan was ik, zelfs al reed ik voor zover ik kon zien redelijk perfect, toch altijd nog een flink aantal seconden te traag. Ik heb het dus ook met moeite met de MC12 gehaald.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:41:
Die Masserati-challenge heb ik ook met veel moeite gedaan, hing bij mij ook erom of de MC12 zou winnen of de Gransport. Heb hem geloof ik uiteindelijk met de Gransport gewonnen, geweldige wagen is dat toch zeg...
Overigens, even een oproep. Wil iedereen die de patch geinstalleerd heeft even de volgende poll invullen:
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64031
Hoe meer stemmen hoe meer indruk de poll eventueel kan maken richting Atari / Eden. Als je (nieuwe) problemen ervaart met TDU, wil je dan ook een bugreport doen in dit topic:
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64138
Ook hier geldt, hoe meer mensen een serieuze bugreport doen, hoe meer indruk het maakt.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 08:47 ]
Met de MC12 lukte het mij niet, met de Gransport uiteindelijk wel.
Met toetsenbord btw.
Met toetsenbord btw.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Meldingen dat de servers down zijn horen ook niet in dit topic thuis.