[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.526 views sinds 30-01-2008

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Alles done

@CrazyKenny: alle feedback over die kwestie is weggehaald. Als je vermoedens hebt van clones, dan kan je dat per e-mail (pricewatch@tweakers.net) toelichten, zomaar bij verschillende accounts feedback plaatsen en allerlei beschuldigingen uiten is niet de bedoeling.
Je kan gewoon één fatsoenlijke review plaatsen bij de betreffende gebruiker, eventueel verder ingrijpen mag je aan ons overlaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 15-09-2010 17:24 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

hardware-lover schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:02:

Ik zie geen overeenkomst staan in de tekst dus heb ik het hier aangemeld.
Dit is een andere reden die je hier aangeeft dan in eerste instantie. Maar goed, ik vind de wijze waarop de verkoper "zaken" doet geen prijzenswaardige en begrijp de minpunten dan ook goed vanuit de tekst die er staat.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
De laatste -2 in mijn feedback lijstje mag weg (Aangeboden: Asus A7N8X).

Ik probeer een afspraak te maken met deze meneer, en laat niks meer van zich horen. Krijg ik 4 dagen later een mailtje of hij 'ergens deze week' het moederbord kan ophalen.

Inmiddels heb ik het moederbord al verkocht. Krijg geen reactie meer per mail maar wel een -2. :/

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• OzZy28
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-07-2016
Hoi,

Mijn feedback van +99 is down gegaan naar +5 hoe kan dat? :(. Komt dat door de nieuwe vraag en aanbod 3.0?
Alvast bedankt.

gr,

Osman

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij hebt nu geen totaalscore meer, maar een gemiddelde. 5 sterren is het maximale, dat klopt dus.

Voor de rest, even geduld, alles wordt op dit moment in orde gebracht.

En voor alle verdere vragen en opmerkingen dus nu: plan: Tweakers.net lanceert Vraag en Aanbod 3.0

[ Voor 63% gewijzigd door Dirk op 16-09-2010 13:23 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@Deogere: done :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Deze AD had ik destijds op Tweakers en Marktplaats staan. De uiteindelijke koop is tot stand gekomen via Martkplaats. De koper heeft mij vooraf het bedrag overgeboekt, waarna ik netjes zoals het hoort het produkt heb opgestuurd. Nadat het produkt bij de koper was binnen gekomen, heb ik hem gevraagd een userreview in te vullen op Tweakers (ik was mij er destijds niet van bewust dat dit officieel niet is toegestaan als de koop niet 100% via Tweakers is verlopen). De koper was niet bekend met Tweakers, maar heeft zich voor mij geregistreerd en de review ingevuld. De koper heeft het verhaal rond de koop beschreven, maar, waarschijnlijk door onwetendheid, geen score ingevuld. Dit heeft als gevolg dat er in het nieuwe V&A systeem, 3 oranje ipv 5 groene sterren staan.
Beoordelingen

Zoals zijn verhaal al aangeeft heb ik netjes contact met hem gehad en zoals beloofd het produkt opgestuurd nadat ik zijn betaling binnen kreeg. Is het mogelijk dat de score omhoog gewaardeerd wordt naar 5 x groen? Zo niet, is het dan wel mogelijk dat de review verwijderd word?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eventjes een belangrijke mededeling: het is nu mogelijk om zèlf je beoordelingen aan te passen, met een tijdslimiet. Hierna is het slechts mogelijk om een aanvulling te geven!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

temp00 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:20:
Deze AD had ik destijds op Tweakers en Marktplaats staan. De uiteindelijke koop is tot stand gekomen via Martkplaats. De koper heeft mij vooraf het bedrag overgeboekt, waarna ik netjes zoals het hoort het produkt heb opgestuurd. Nadat het produkt bij de koper was binnen gekomen, heb ik hem gevraagd een userreview in te vullen op Tweakers (ik was mij er destijds niet van bewust dat dit officieel niet is toegestaan als de koop niet 100% via Tweakers is verlopen). De koper was niet bekend met Tweakers, maar heeft zich voor mij geregistreerd en de review ingevuld. De koper heeft het verhaal rond de koop beschreven, maar, waarschijnlijk door onwetendheid, geen score ingevuld. Dit heeft als gevolg dat er in het nieuwe V&A systeem, 3 oranje ipv 5 groene sterren staan.
Boordelingen

Zoals zijn verhaal al aangeeft heb ik netjes contact met hem gehad en zoals beloofd het produkt opgestuurd nadat ik zijn betaling binnen kreeg. Is het mogelijk dat de score omhoog gewaardeerd wordt naar 5 x groen? Zo niet, is het dan wel mogelijk dat de review verwijderd word?
Zoals je zelf al aangeeft hoort deze review hier in feite helemaal niet thuis, aangezien de transactie niet viaa Tweakers is verlopen. De enige persoon die een verzoek om aanpassing kan doen is de schrijver zelf. Jij vind dat je 3x 5 groene sterren moet krijgen, de schrijver heeft je echter 3 sterren gegeven. Wij gaan dat dus helaas niet zomaar wijzigen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

gallery: Jism

De laatst geschreven V&A reactie ben ik het niet mee eens.

Het is correct dat ik er erg lang over heb gedaan, user heeft zijn geld ook terug en had ook kunnen kijken naar iets anders aangezien het zo lang duurde, maar alsnog de volgende quote
Helaas blijkt Jism als verkoper niet betrouwbaar.
Ben ik het niet mee eens. Dit is 1 uit de vele transacties die helaas verkeerd is gegaan, maar derhalve zou ik als verkoper alles behalve onbetrouwbaar zijn. Ben nu dus te voorbarig geweest om op zijn V&A reactiepagina te plaatsen terwijl die hier had gemoeten.

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Microkid schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:08:
[...]
Zoals je zelf al aangeeft hoort deze review hier in feite helemaal niet thuis, aangezien de transactie niet viaa Tweakers is verlopen. De enige persoon die een verzoek om aanpassing kan doen is de schrijver zelf. Jij vind dat je 3x 5 groene sterren moet krijgen, de schrijver heeft je echter 3 sterren gegeven. Wij gaan dat dus helaas niet zomaar wijzigen.
Mee eens, maar zoals ik al schrijf heeft de schrijver geen score ingevuld want ik ga er vanuit dat je voor goeie communicatie en het nakomen van afspraken mbt verzending na 'vooraf betaling' geen neutrale score invult. Maarja ik begrijp het wel dat hij dat verzoek dan zelf moet doen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

@Jism
Mja, dat is nu eenmaal zijn mening, en zoals de rijdende rechter altijd zegt: daar zal je het mee moeten doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 16-09-2010 19:23 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

temp00 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:21:
[...]

Mee eens, maar zoals ik al schrijf heeft de schrijver geen score ingevuld want ik ga er vanuit dat je voor goeie communicatie en het nakomen van afspraken mbt verzending na 'vooraf betaling' geen neutrale score invult. Maarja ik begrijp het wel dat hij dat verzoek dan zelf moet doen.
Dat komt omdat sinds vandaag alle oude User Reviews omgezet zijn naar het nieuwe formaat. Vroeger bestond er slechts 1 waardering, nu 3. Daarom zijn alle waarderingen van vroeger gelijk voor alle 3 de waarderingen nu.

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Microkid schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:23:
@Jism
Mja, dat is nu eenmaal zijn mening, en zoals de rijdende rechter altijd zegt: daar zal je het mee moeten doen.
Nou ja, je kan natuurlijk altijd contact met de betreffende gebruiker opnemen om te proberen of hij zijn verhaal wil herzien. Wij kunnen dan als crew eventueel de beoordeling aanpassen indien de auteur daar een verzoek voor indient.

• fastfwd
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Bij mijn eerste V&A-beoordeling drie jaar terug, die hier staat, vergat de user die mij beoordeelde een score mee te geven en plaatste er daarna nog één om het goed te maken. Gezien alles werd opgeteld maakte me dat niet bijzonder veel uit...

Met het nieuwe systeem staan er nu dus gele sterren. Kunnen deze alsnog worden samengevoegd zodat ik alleen de (veel mooiere :P) groene sterren overhoud?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
fastfwd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:00:
Bij mijn eerste V&A-beoordeling drie jaar terug, die hier staat, vergat de user die mij beoordeelde een score mee te geven en plaatste er daarna nog één om het goed te maken. Gezien alles werd opgeteld maakte me dat niet bijzonder veel uit...

Met het nieuwe systeem staan er nu dus gele sterren. Kunnen deze alsnog worden samengevoegd zodat ik alleen de (veel mooiere :P) groene sterren overhoud?
Bij deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3N3S
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 17:15
Mijn geplaatste beoordeling van girlfreak graag verwijderen, na wat uitleg is het een stuk duidelijk. Via mail ben ik overeen gekomen met Joey om mijn en zijn beoordeling te laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik heb ooit is een onterechte negatieve beoordeling gekregen van 'vcore xtreme' waar ik nu wel eens een keer vanaf wil. Het klopt dat ik geheugen van hem over wilde nemen,en dat de deal eigenlijk rond was.

Na het geven van zijn rekeningnummer en naam vroeg ik hem om zijn adresgegevens,die wilde hij niet geven omdat het niet nodig was om geld over te maken. Dat wist ik zelf ook wel,maar het gaat om het vertrouwen. Dit in combinatie met zijn tot dan toe alleen maar negatieve beoordelingen deed mij besluiten hem te vragen eerst de hardware op te sturen waarna ik de betaling zou doen. Dat wilde hij ook niet,en toen heb ik alles afgeblazen.

Tja, weet niet hoor,lijkt me normaal dat je je adresgegevens doorgeeft, zou iemand daar om vragen bij het zaken doen. Ook al is het alleen maar nodig om een beetje meer vertrouwen in de persoon te krijgen.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden gallery: pcgek

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Tja, in de review staat toch een ander verhaal, namelijk dat je het pakje eerst wilde hebben en daarna betalen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik ga de review in elk geval niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Daar vinden wij niks van. Er is een concrete poging tot transactie geweest, die is misgelopen. De inhoudelijke waardering van hoe dat verlopen is en of dat positief of negatief opgevat wordt is iets tussen jullie.

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je die oude koe uit de sloot wilt halen. Het is een beoordeling van bijna drie jaar geleden en sindsdien heb je talloze positieve beoordelingen gehad. Als iemand die negatieve beoordeling al bekijkt, dan kan hij aan de inhoud daarvan ook al snel genoeg zien dat er op zich weinig aan de hand was.

Edit: pff, is microkid me weer eens te snel af :P

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 17-09-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Microkid schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:26:
Tja, in de review staat toch een ander verhaal, namelijk dat je het pakje eerst wilde hebben en daarna betalen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik ga de review in elk geval niet aanpassen.
Mooi om te horen dat je zijn verhaal geloofwaardig vindt,en mij voor leugenaar uitmaakt? En als de waarheid dan ergens in het midden ligt,volgens jou, waarom haal je de beoordeling dan niet weg? Nadat hij mij een negatieve beoordeling had gegeven ,heb ik er ook 1 bij hem achtergelaten,en die is later wel weggehaalt. Waarom die wel dan?

Nogmaals, hij wilde verder geen gegevens vrijgeven waarna ik hem vroeg eerst op te sturen,en dat ik na ontvangst zou betalen. Dat wilde hij ook niet, en toen zag ik van de koop af. Zo simpel was het.
Orion84 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:28:
Daar vinden wij niks van. Er is een concrete poging tot transactie geweest, die is misgelopen. De inhoudelijke waardering van hoe dat verlopen is en of dat positief of negatief opgevat wordt is iets tussen jullie.

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je die oude koe uit de sloot wilt halen. Het is een beoordeling van bijna drie jaar geleden en sindsdien heb je talloze positieve beoordelingen gehad. Als iemand die negatieve beoordeling al bekijkt, dan kan hij aan de inhoud daarvan ook al snel genoeg zien dat er op zich weinig aan de hand was.

Edit: pff, is microkid me weer eens te snel af :P
Op het totaalplaatje maakt het verder niets uit nee,maar het is gewoon een onterechte beoordeling geweest. En dat steekt me nog steeds.
Maargoed, ik heb mijn verhaal gedaan,meer kan ik niet doen. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Nogmaals: dat is een inhoudelijke discussie en daar bemoeien wij ons niet mee. Dat is de mening van die gebruiker en zo lang hij daar een onderbouwing voor geeft en de review verder ook aan de regels voldoet gaan wij niet ingrijpen.

Als je met ons in discussie wilt over de regels en over of deze beoordeling daar aan voldoet dan kan dat natuurlijk, maar dan graag per e-mail aan pricewatch@tweakers.net, dit meldpunt topic is daarvoor minder geschikt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 17-09-2010 23:07 ]

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

PCGek heeft wat mij betreft volstrekt gelijk, geld overmaken aan iemand die 2 negatieve beoordelingen heeft en zijn adres niet wil geven (!) dat doe je redelijkerwijs niet. Logisch. Negatieve feedback lijkt mij dan ook onterecht.

Hier dan nog een melding: de beoordelingen over hem door Siem123 en KillerAce_nl zijn zo te zien bedoeld als +2 i.p.v. 0.
Orion84 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:28:
Sowieso snap ik niet helemaal waarom je die oude koe uit de sloot wilt halen.
Waarschijnlijk doordat met het nieuwe systeem die negatieve feedback ineens promiment op de voor pagina staat als '1 negatieve beoordelingen'.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 18-09-2010 09:44 ]

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Orion84 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:06:
Nogmaals: dat is een inhoudelijke discussie en daar bemoeien wij ons niet mee. Dat is de mening van die gebruiker en zo lang hij daar een onderbouwing voor geeft en de review verder ook aan de regels voldoet gaan wij niet ingrijpen.

Als je met ons in discussie wilt over de regels en over of deze beoordeling daar aan voldoet dan kan dat natuurlijk, maar dan graag per e-mail aan pricewatch@tweakers.net, dit meldpunt topic is daarvoor minder geschikt :)
Wil er nog iets over zeggen en dan kap ik ermee. Dit heb ik tegen de aanbieder gezegd:: ''Als je me jou gegevens even doorgeeft maak ik het bedrag over''
Daarna geeft hij onvolledige gegevens aan mij door,waarna ik hem vraag zijn adresgegevens ook nog even door te geven. Dat mag ik toch eisen voordat ik tot betaling overga? Hij voldoet niet aan de door mij gestelde voorwaarden,waarop ik hem meedeel dat ik dan geen zaken wil doen. Of hij moest al eerst willen versturen,en dat ik na ontvangst betaalde. We zijn dus niet verder gekomen dan door mij gestelde voorwaarden. Een beoordeling had hier dan ook nooit mogen plaatsvinden.

@Philflow: bedankt voor de steun :)

• R3N3S
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 17:15
@Orion84, kan de beoordeling die girlfreak mij heeft gegeven ook verwijderd worden?

Ik zal even toelichten;

Er heeft een deal plaatsgevonden, maar de opmerking dat hij van mij niks mag doorverkopen is niet juist.

Waar het mij om gaat is dat Joey het voor zijn hobby ging gebruiken, daaronder versta ik iets anders dan doorverkopen. Hij heeft een onderdel wel zelf in gebruik, waarvan ik liever had gezien dat hij 1 onderdeel had verkocht en de rest had kunnen gebruiken voor zijn hobby. Het is niet verboden, maar ik persoonlijk vond het niet echt netjes om dat zo te doen.

Joey en ik hebben afgesproken beide beoordelingen verstek te laten gaan, en het een volgende keer maar opnieuw te proberen.

De mailconversatie kan ik je DM'en of via de mail doorsturen, laat het me maar weten hoe of wat.

Groet,

René

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat horen we graag uit zijn eigen mond. Dus als hij even hier reageert, of een mailtje naar pricewatch@tweakers.net stuurt, dan komt dat helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Van de beoordeling van Str41n, net geplaatst snap ik helemaal niks.

Heb even in zijn feedback gekeken en kan me inderdaad herinderen dat hij toen een bod deed op mijn camera, maar nooit meer heeft terug gemaild. Vage tweaker imho. 8)7

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Even een vraagje: Als ik iemand die iets van mij gekocht heeft een beoordeling zou willen geven ,zou ik dan alleen bij 'communicatie' iets moeten invullen en bij de rest geen oordeel geven? Dat icm met een korte omschrijving lijkt me dan het beste om te doen. Of is het helemaal niet de bedoeling om in deze gevallen nog een beoordeling te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Ik wil nu wel eens van mijn eerste feedback, welke negatief is, af.

Itt wat persoon beweert zeker geen overeenkomst gesloten en ook niet eigenlijk al aan hem verkocht. Heeft alleen interesse getoond. Als ik dan op een voorstel geen reactie meer ontvang (wat sws zeer vaak voorkomt), of pas een hele tijd later, terwijl anderen ook interesse hebben, dan denk ik al snel dat de interesse er niet meer is. Nogmaals dat komt erg vaak voor.

Ik ben ook niet zo om dan een negatieve bij hem achter te laten, dus dat heb ik niet gedaan omdat er geen poging tot transactie was geweest.

Wellicht dat die van mij nu ook eens weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@Deorgere: geen (poging tot) transactie, dus weg. Datzelfde geldt trouwens voor jouw review bij hem, die is ook weg nu.
Een volgende keer mag je dat trouwens best wat zakelijker melden. Dat jij het een "vage tweaker" vindt heeft niks te maken met of de review aan de regels voldoet en roept alleen maar discussie op.

@pcgek: zoals tamelijk duidelijk in de waarschuwing staat is dit topic niet bedoeld voor dat soort vragen, maar zie Feedback geven op koper in nieuwe systeem

@Vinzz, geen transactie, dus weg.

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 20-09-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Sorry, heb ff niet verder gekeken dan mijn neus lang was. En iemand was me ook al voor met deze vraag. Iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Orion84 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:58:
@Vinzz, geen transactie, dus weg.
Tnx. Ik zie dat iemand vergeten heeft een +2 aan mij te geven op 9 sept 2009. Kan deze ook nog worden samengevoegd? Zou helemaal super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09
Beste,

Ik heb in mijn lijst een aantal beoordelingen staan die volgens mij niet helemaal kloppen. In het oude systeem waren dit +2 beoordelingen en de gebruikers waren ook volledig tevreden. Dit is ook te lezen uit de reactie, echter heb ik nu een soort van mix van 3/4/5 sterren reacties staan? Hier onder een aantal voorbeelden.

Beoordeling door Weide, zaterdag 14 november 2009 <-3 sterren
Beoordeling door pettenstein, woensdag 16 juni 2010 <-4 sterren
Beoordeling door Biinjo, vrijdag 30 oktober 2009 <-4 sterren
Beoordeling door iDog, woensdag 23 december 2009 <-3 sterren

Zou iemand hier eens naar kunnen kijken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Timv37 op 20-09-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Niet iedereen geeft meteen een +2 bij een positieve ervaring ;)

De 3 sterren zijn dus 0-scores in het oude systeem, aan de toelichting te zien is dat inderdaad in beide gevallen niet helemaal de bedoeling van die gebruikers geweest, dus die scores heb ik aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09
Orion84 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:25:

De 3 sterren zijn dus 0-scores in het oude systeem, aan de toelichting te zien is dat inderdaad in beide gevallen niet helemaal de bedoeling van die gebruikers geweest, dus die scores heb ik aangepast :)
Aha vandaar! Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Orion84 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:25:

Hieronder van mij precies hetzelfde verzoek waarin een gebruiker ook aangeeft tevreden te zijn en geen score heeft ingevuld. Waarom wordt dit niet veranderd?

temp00 in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

temp00 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:56:
[...]

Hieronder van mij precies hetzelfde verzoek waarin een gebruiker ook aangeeft tevreden te zijn. Waarom wordt dit niet veranderd?

temp00 in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Omdat in deze gevallen er een score in de tekst van de review stond, of er een review boven stond waarin alsnog de score werd gegeven. Overduidelijke foutjes dus. In jouw geval is niet duidelijk wat de oorspronkelijke bedoeling van de gebruiker was, dus gaan we niet zomaar alsnog een score toekennen. Als je het graag gewijzigd ziet, kan je het beste even contact zoeken met die gebruiker om hem een verzoek tot aanpassen te laten indienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Okidokie duidelijk. Geen zin om iemand die hier waarschijnlijk nooit meer is gekomen 2 jaar na de review te gaan vragen om z'n score aan te passen :) Ik denk dat ik het maar zo laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Ach, look at the bright side: hij telt niet als negatieve beoordeling, de tekst is gewoon positief en gemiddeld sta je op 5 sterren. Weinig kans dus dat je transacties misloopt door die ene oude beoordeling van 3 sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze beoordeling mag verdwijnen,heb de verkeerde adv gekozen.
http://tweakers.net/aanbod/rating/64057

edit:

@Orion84

Beetje vreemd dat je na het geven van een beoordeling nog wel een aanpassing kunt doen,maar niet een andere adv kunt uitzoeken. Aandachtspuntje? :)

[ Voor 45% gewijzigd door pcgek op 20-09-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
gallery: Radeoxx

Geen sprake van een transactie. De beoordeling is natuurlijk volstrekt ongepast en misbruik van het systeem.

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@Radeoxx: Verwijderd, datzelfde geldt trouwens ook voor jouw beoordeling bij hem.

@pcgek: ik zou zeggen, geef dat even aan bij de devvers, in Lieve Devvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Beoordeling gegeven op basis van niet reageren.

Beoordeling door xxxxxx, zondag 15 augustus 2010

Voldoet aan beschrijving: 3
Communicatie: 3
Aflevering: 3

5-6 dagen geleden bod gedaan via email en sms, maar tot op heden nog geen reactie gekregen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
De volgende, beoordeling gegeven op basis van niet reageren.

Beoordeling door xxxxx, woensdag 10 september 2008

Voldoet aan beschrijving: 2
Communicatie: 2
Aflevering: 2

Reageert een week lang niet op zijn mail, en zelfs niet op de site, als je iets verkoopt, moet je er voor zorgen dat je bereikbaar bent, geen internet is geen excuus, want jij bent niet de enige met internet ;)

Is er een andere reden, mail me, dan verander ik het graag weer naar 0..

Testing, one, two ...

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 12-09 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03
Ik zou graag mijn eerste twee - en enige twee - negatieve feedback (van dezelfde gebruiker) verwijderd willen zien.

De persoon in kwestie beweert een koopovereenkomst met mij gesloten te hebben. Echter deed hij een bod van 20 euro en heb ik hem duidelijk gemaild dat ik zijn bod in overweging nam. Vervolgens kreeg ik van iemand anders een bod van 32 euro, waarna ik dat bod heb geaccepteerd.

Blijkbaar kon meneer daar niet tegen, want vervolgens kreeg ik een negatieve feedback. Daarin schrijft hij dat wij al een koopovereenkomst zouden hebben. Echter had ik duidelijk gemaild dat ik zijn bod in overweging nam. Vervolgens heb ik bij hem daarop geantwoord (dat was niet slim en eigenlijk meer een emotionele reactie). Twee weken Eén week later krijg ik vervolgens nog een negatieve feedback van diezelfde persoon.

Is hier iets aan te doen? Wat mij betreft mijn negatieve feedback bij hem weg en zijn negatieve feedback bij mij ook weg. Er was immers geen sprake van een transactie.

edit: ik zie dat de persoon boven mijn feedback hetzelfde probleem met deze man heeft gehad. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 22-09-2010 15:49 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

LuPo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:29:
Twee weken later krijg ik vervolgens nog een negatieve feedback van diezelfde persoon.
offtopic:
Mocht je doelen op de feedback die één week later kwam: de score daarvan was niet negatief, maar neutraal, namelijk '0'. Volgens het nieuwe systeem is dat zelfs positief, namelijk 'voldoende'. Dat blijkt overigens ook uit de opsomming rechts: '4 positieve beoordelingen, 1 negatieve beoordelingen.'

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• LuPo
8088 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:37:
[...]

offtopic:
Mocht je doelen op de feedback die één week later kwam: de score daarvan was niet negatief, maar neutraal, namelijk '0'. Volgens het nieuwe systeem is dat zelfs positief, namelijk 'voldoende'. Dat blijkt overigens ook uit de opsomming rechts: '4 positieve beoordelingen, 1 negatieve beoordelingen.'
Oke, thanks voor de uitleg. Maar alsnog, er heeft geen transactie plaatsgevonden dus ze zijn allebei overbodig. :)

En deze man heeft er blijkbaar een handje van gehad om bij een bod gelijk te denken dat hij het product ook daadwerkelijk krijgt. Getuige de persoon boven mij die hetzelfde probleem met hem had. ;)

Overigens stamt dit alles dus wel uit 2006. Ik wist niet dat ik me kon melden om deze foute beoordelingen weg te laten halen.

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 22-09-2010 15:50 ]

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@LuPo, ik heb even grote schoonmaak gehouden :)

• LuPo
Orion84 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:01:
@LuPo, ik heb even grote schoonmaak gehouden :)
Bedankt. Het zat me nog altijd dwars.

Die andere persoon zal wel blij met me zijn (die ook problemen met hem had). ;)

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 22-09-2010 16:05 ]

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

zouden jullie voor mij een typ fout kunnen recht zetten?
Beoordeling door udybees, woensdag 22 september 2010
Voldoet aan beschrijving:Communicatie:Aflevering:Kort na het plaatsen van mijn vraag advertentie nam jorris(jorrit)contact met mij op. lekker vlot mailcontact alleen bleek gaandeweg dat er sprake was van miscommunicatie.
Ik zocht DDR3 en hij had DDR2 reapers. jammer maar helaas. wel prettig contact gehad dus daarom een positieve feedback

dus van jorris naar jorrit?

als ik verkeerd zit met mijn post laat het dan horen dan plaats ik hem ergens anders. ik denk/dacht goed te zitten hier?

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

dank u

zat ik wel op het goede topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Ja hoor, foutjes in beoordelingen die je zelf niet (meer) kan fixen kunnen hier prima gemeld worden :)

Ik zal het even toevoegen aan de topicwaarschuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@Orion84, ik wil me nergens mee bemoeien maar er is hierboven toch helemaal geen sprake van een transactie dus hoort er eigenlijk ook geen beoordeling geplaatst te zijn? Of mag het keurig reageren (hoewel heel erg prettig) tegenwoordig ook een beoordeling krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 24-09-2010 19:05 ]

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Feedback gegeven n.a.v. het reageren en niet n.a.v. een aan- of verkoop.

Beoordeling door xxxxxx, dinsdag 3 maart 2009

Voldoet aan beschrijving: 1
Communicatie: 1
Aflevering: 1

Geeft snelle reactie terug. Maar dat was dan ook enige positieve. Deze persoon heeft een taalgebrek. No offense maar hij begrijpt me niet zelfs niet na 3 mailtjes en zijn mailtjes waren erg gebrekkig nederlands. Verder werd ik uiteindelijk afgescheept met een lompe opmerking. Geen persoon om zaken mee te doen.

Testing, one, two ...

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Kunnen jullie aub 2 onrechtmatig gegeven feedbacks verwijderen?
Mijn profiel: gallery: n0elite

Het gaat om de twee op 29 juli. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Kan een van de admins zijn licht eens laten schijnen over de waarderingen die gegeven worden door volgende user?

Iedere "mindere" beoordeling van deze tweaker wordt opgevolgd door een negatieve(re) waardering bij desbetreffende beoordelaar. Niet omdat daar altijd een gegronde reden voor lijkt te zijn maar enkel als reactie op de uitgedeelde waardering.

(1) <> (1)
(2) <> (2)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

hardware-lover schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:04:
@Orion84, ik wil me nergens mee bemoeien maar er is hierboven toch helemaal geen sprake van een transactie dus hoort er eigenlijk ook geen beoordeling geplaatst te zijn? Of mag het keurig reageren (hoewel heel erg prettig) tegenwoordig ook een beoordeling krijgen?
Eerlijk gezegd heb ik alleen die typfout gefixt en verder niet naar de beoordeling gekeken :X

Je kaart echter wel een goed punt aan: nu er specifiek op communicatie beoordeelt kan worden, zou het een optie kunnen zijn om dat ook toe te staan zonder dat er een transactie is geweest. Ik ga dat even met mijn collega crewleden bespreken in hoeverre we dat wenselijk achten. To be continued dus :)

NB: ik heb even geen tijd om bovenstaande meldingen te fixen, dus dat is nog niet gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
hardware-lover schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:26:
Kan een van de admins zijn licht eens laten schijnen over de waarderingen die gegeven worden door volgende user?

Iedere "mindere" beoordeling van deze tweaker wordt opgevolgd door een negatieve(re) waardering bij desbetreffende beoordelaar. Niet omdat daar altijd een gegronde reden voor lijkt te zijn maar enkel als reactie op de uitgedeelde waardering.

(1) <> (1)
(2) <> (2)
(3) <> (3)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Ik zie dat ik niet de eerste ben die een negatieve ervaring heeft met girlfreak.. ik heb hem een negatieve beoordeling gegeven betreffende zijn gedrag hier op tweakers, vervolgens krijg ik een negatieve feedback terug van hem, terwijl hij van mij gratis hardware heeft gehad :S

wat vinden jullie ervan?

gallery: dbm_

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 23:18
gallery: kstang80

Beoordeling door Philip_Janssen, woensdag 29 september 2010
Voldoet aan beschrijving:Communicatie:Aflevering:Niet echt tevreden.. Win netjes een veiling, neemt zelf geen contact op dus ik stuur hem een mail, krijg ik de reactie "Hij is al verkocht" (letterlijke, volledige inhoud van het mailtje). Jammer dat het op die manier gaat.

Er heeft geen transactie plaatsgevonden, ik had hem ook al op gereserveerd gezet en in de advertentie stond dat ik het zou verkopen aan een bieder die een goed bod uitbrengt

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

• dbm_
dbm_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:31:
Ik zie dat ik niet de eerste ben die een negatieve ervaring heeft met girlfreak.. ik heb hem een negatieve beoordeling gegeven betreffende zijn gedrag hier op tweakers, vervolgens krijg ik een negatieve feedback terug van hem, terwijl hij van mij gratis hardware heeft gehad :S

wat vinden jullie ervan?

??

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Begrijp je je eigen bericht niet?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 12:31
8088 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:48:
Begrijp je je eigen bericht niet?
hij wil een reactie denk ik :D

http://specs.tweak.to/18230

• dbm_
idd :D

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Geduld is een schone zaak...

Testing, one, two ...

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

dbm_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:31:

wat vinden jullie ervan?

ik kan geen reactie van jou vinden, dus wordt het lastig beoordelen zo. Wanneer zou je deze gegeven hebben en waar?

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

kstang80 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:27:
gallery: kstang80

Beoordeling door Philip_Janssen, woensdag 29 september 2010
Voldoet aan beschrijving:Communicatie:Aflevering:Niet echt tevreden.. Win netjes een veiling, neemt zelf geen contact op dus ik stuur hem een mail, krijg ik de reactie "Hij is al verkocht" (letterlijke, volledige inhoud van het mailtje). Jammer dat het op die manier gaat.

Er heeft geen transactie plaatsgevonden, ik had hem ook al op gereserveerd gezet en in de advertentie stond dat ik het zou verkopen aan een bieder die een goed bod uitbrengt
Hij wint de veiling, jij neemt geen contact op, dus ik kan me prima voorstellen dat Phlip jouw communicatie niet goed vind. Aangezien communicatie nu apart beoordeeld kan worden zie ik geen probleem met deze review.

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Microkid schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:23:
ik kan geen reactie van jou vinden, dus wordt het lastig beoordelen zo. Wanneer zou je deze gegeven hebben en waar?
Zie roy-t in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Hier dus.

[ Voor 8% gewijzigd door 8088 op 30-09-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Als onderstaande info binnen de quote van Microkid werkelijk is toegestaan dan dient er wat toegevoegd te worden aan de V&A FAQ. Er staat nu namelijk enkel het volgende opgenomen;

* Hoe beoordeel ik een gebruiker met wie ik zaken heb gedaan?

Volgens onderstaande reactie is de FAQ nu niet volledig en zou er aan toegevoegd moeten worden;

* Hoe beoordeel ik een gebruiker met wie ik GEEN zaken heb gedaan?

Er mag nu dus op communicatie beoordeeld worden zonder dat er een duidelijk afspraak tot aan- / verkoop aan voorafgegaan is? Ik zou deze informatie toevoegen aan de V&A FAQ om onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen.
Microkid schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:25:
[...]

Hij wint de veiling, jij neemt geen contact op, dus ik kan me prima voorstellen dat Phlip jouw communicatie niet goed vind. Aangezien communicatie nu apart beoordeeld kan worden zie ik geen probleem met deze review.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 01-10-2010 02:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@hardware-lover: goed punt, we zullen even naar die teksten kijken en aanpassen waar nodig, zodat een en ander wat duidelijker is. Verdere feedback over deze beleidswijziging graag buiten dit topic, zodat het meldpunt in elk geval wel overzichtelijk blijft :)

En alle nog openstaande meldingen ook maar even verwerkt:

@n0elite: beide beoordelingen zijn omgezet naar communicatie-only

@hardware-lover, roy-t en dbm_: feedback door girlfreak verwijderd bij gebrek aan fatsoenlijke onderbouwing

[ Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
Ok, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 23:18
Microkid schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:25:
[...]

Alleen ik had het al op de status gereserveerd gezet ruim voordat de veiling afliep. Daar kon hij de status aan lezen! Ik had de advertentie volgens mij al op verkocht gezet.

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Volledige beoordeling gegeven, er is echter geen aan-/verkoop geweest. Enkel communicatie beoordeling is nu toegestaan?

Beoordeling door xxxxxx, donderdag 2 september 2010

Voldoet aan beschrijving: 4
Communicatie: 4
Aflevering: 4

Ondanks dat de onderhandelingen tot niets uitgelopen is (wat overigens aan mij ligt) heb ik wel een aangename en snelle email conferentie gehad met Mike. Vandaar mijn beoordeling.

Reageert snel op emails en gaf mij niet het gevoel dat hij wilde meedenken en niet zozeer verplicht iets wilde verkopen.

Misschien in de toekomst komen we wel tot een deal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Scores voor de andere onderdelen zijn weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
gallery: KillaZ

Een deal gehad met Kim ,a.k.a deorgere, voor een 7900 GTO van mij.

*knip*, inhoudelijke discussies over ervaringen horen hier niet thuis. Om dat verder te voorkomen ook deze post even ontdaan van de nodige inhoudelijke argumenten.

[ Voor 79% gewijzigd door Orion84 op 06-10-2010 12:19 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

ik heb laast de fout algemeld is nu hersteld maar mijn forum naam wordt steeds verkeerd weergeven
Wâldpyk gallery: wâldpyk nu is het bijna bij al mijn adv feedbacks verkeerd gegaan zou iemand als hij eens tijd overheeft deze foutjes kunnen herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

@KillaZ: Dat is een inhoudelijk meningsverschil, daar bemoeien wij ons niet mee. Je zult er in overleg met Deorgere uit moeten komen als je wat veranderd wilt zien aan de beoordelingen. Eventuele wijzigingen in opdracht van de auteur van een beoordeling kunnen wij wel doorvoeren.

@wâldpyk: Volgens mij heb ik het overal gefixt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
*knip*

Zoals ik hierboven ook al aangaf is dit iets tussen jullie. Dit meldpunt topic is niet de juiste plek om daarover te gaan discussiëren.

[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 06-10-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Ik heb van djkavaa een beoordeling gekregen welke eigenlijk een vraag is: http://tweakers.net/aanbod/rating/64921. Zoals hij zelf al zegt plaatst hij deze daar omdat het DM systeem tijdelijke niet werkte. Natuurlijke ben ik heel blij met een gratis positieve beoordeling maar toch zou ik deze graag verwijderd zien ;) .

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 12-09 12:49
Orion84 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:02:
@KillaZ: Dat is een inhoudelijk meningsverschil, daar bemoeien wij ons niet mee. Je zult er in overleg met Deorgere uit moeten komen als je wat veranderd wilt zien aan de beoordelingen. Eventuele wijzigingen in opdracht van de auteur van een beoordeling kunnen wij wel doorvoeren.
Oke dat is dan duidelijk, echter wordt mijn beoordeling gebaseerd op het feit dat ik het via een "goedkopere" manier heb verstuurd. Iets wat ik kan weerleggen met bewijs maar waar de auteur zelf niet aan wil geloven.

Aangezien ik maar 4 beoordelingen heb, heeft dit impact op mijn overall beoordeling.

Daarnaast word ik nu afgescheept als iemand die 6,75 vraagt voor verzenden en het vervolgens voor 4,50 verzend. Iets wat ik dus echt onomstotelijk kan bewijzen dat dit bij het postkantoor verkeerd is behandeld.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
KillaZ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

Oke dat is dan duidelijk, echter wordt mijn beoordeling gebaseerd op het feit dat ik het via een "goedkopere" manier heb verstuurd. Iets wat ik kan weerleggen met bewijs maar waar de auteur zelf niet aan wil geloven.

Aangezien ik maar 4 beoordelingen heb, heeft dit impact op mijn overall beoordeling.

Daarnaast word ik nu afgescheept als iemand die 6,75 vraagt voor verzenden en het vervolgens voor 4,50 verzend. Iets wat ik dus echt onomstotelijk kan bewijzen dat dit bij het postkantoor verkeerd is behandeld.
Ik snap dat het daar impact op heeft, maarja wie de bal kaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:Welk gedeelte van geen inhoudelijk discussie over ervaringen in dit meldpunt topic begrijpen jullie niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 06-10-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:57

ManiacsHouse

Scheisse!

Damned. Wil ik een review schrijven en klik ik verkeerd... Krijg je dit http://tweakers.net/shopreview/251/bcc.html?Page=1#r_83490 Das geen review maar een reactie. Is dat nog te veranderen/verwijderen?
Ja ja niet slim van mij.
* ManiacsHouse }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ja, achter de tijd staat een klein edit-icoontje als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Megaflix schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:59:
Ja, achter de tijd staat een klein edit-icoontje als het goed is.
Dat staat er voor. Echter dan kan ik alleen de bestaande reactie aanpassen. Kan geen beoordeling geven per onderwerp en geen score.
Is de hele 'reactie' niet te trashen? Maak ik gewoon een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ja kan wel, maar daar heb ik de rechten niet voor. Dat zou ik even vragen in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5 aangezien je nu in het V&A-meldpunt zit ipv Shopreviewmeldpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Megaflix schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:23:
Ja kan wel, maar daar heb ik de rechten niet voor. Dat zou ik even vragen in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5 aangezien je nu in het V&A-meldpunt zit ipv Shopreviewmeldpunt.
Ahum kuch... Zit echt niet op te letten vanavond. V&A...
* ManiacsHouse }:O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-tnx-

[ Voor 99% gewijzigd door Saus op 07-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

thx!

[ Voor 99% gewijzigd door SeatRider op 08-10-2010 12:46 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Alle 4 foetsie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Volledige beoordeling gegeven, er is echter geen aan-/verkoop geweest. Wellicht enkel communicatie beoordeling?

Beoordeling door xxxxxx, maandag 30 augustus 2010

Voldoet aan beschrijving: 5
Communicatie: 5
Aflevering: 5

Ik heb met Rob een deal kunnen maken voor de overname van zijn overbodige desktop, helaas is de deal van mijn kant niet doorgegaan maar ik wil wel kwijt dat hij een prima verkoper is en de zaken duidelijk uitzoekt. TOP!

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.