gallery: aKra
Ik heb een onterechte
feedback gekregen van een verkoper die mij nu afschildert als 'the bad guy' terwijl het toch echt zijn eigen fout is geweest!
02-11-2010 om 14:44 - besloten geluidskaart te kopen & geld over te maken
02-11-2010 om 14:54 - reactie per e-mail dat als hij het geld had hij het de volgende dag zou versturen
02-11-2010 om 22:04 - reactie gehad per e-mail dat het geld ontvangen is en: "Ik zal het pakketje morgen op de post doen, rond de avond zal je een mailtje geven."
Toen werd het ineens stil, hierna heb ik niks meer van hem mogen vernemen op de negatieve feedback na

.
04-11-2010 om 11:32 - een voorzichtige e-mail omdat ik nog niks had mogen ontvangen en ook geen reactie of hij al een track & trace nummer had.
04-11-2010 om 18:28 - een 2de e-mail omdat ook die dag er geen postbode is langsgekomen en met de vraag of er een reden is waarom ik niks meer van hem hoor.
06-11-2010 om 19:06 - een DM gestuurd omdat ik dacht dat misschien de e-mail niet aankwam door een spamfilter (honeypot is bekeken dus de DM is gelezen).
08-11-2010 om 11:53 - een e-mail met duidelijke informatie dat ik iets van hem verwacht gezien ik betaald had en hem tot woensdag 10-11-2010 te tijd geven om een reactie te produceren waarom hij zo te werk gaat.
08-11-2010 om 12:39 - een DM met het zelfde verhaal als in de e-mail en met een honeypot welke bekeken is een korte tijd daarna.
09-11-2010 om 19:23 - nogmaals een DM gezien ik wist dat hij deze las met het voorstel om anders het geld terug te sturen en zo te vermijden dat ik aangifte zou doen.
10-11-2010 rond 17:00 - ik ontving ineens mijn geluidskaart in een klein doosje vol met wc-papier en een plastic jumbo tas (niet idieaal mbt. hardware) edit: en ik vergeet het aluminiumfolie dat om de kaart zelf heen zat! ideaal

.
Eind goed al goed, echter, ik vind niet dat dit soort handelingen normaal zijn op de Tweakers.net V&A. Het concept werkt juist zo goed omdat we allemaal tweakers zijn en bij deze persoon kan ik datgene behoorlijk in twijfel nemen. Van de tientallen deals die ik via de V&A heb bewerkstelligd is dit echt de eerste waarvan het niet soepel loopt. Een e-mail met antwoord dat het lang duurt om welke reden dan ook had de situatie enorm veranderd!
Intentionally left blank.