[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Mijn beoordeling aan Acerman [Verwijderde gebruiker] is gezet op 2 sterren, ik had hem bedoeld als 1 ster. Slechter kon namelijk niet. Zouden jullie dat willen veranderen? bvd.

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 15-10-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ik heb een negatieve beoordeling gekregen terwijl er helemaal nog geen sprake was van een duidelijke afspraak. Geen datum en Thinclientq heeft zelf de prijs met 10 euro verhoogt. Indien nodig, de "onderhandeling" liep via DM, zitten in het mapje Archief, daar mogen jullie wel inkijken. Graag deze feedback verwijderen (die ook nog eens op het verkeerde product is gezet) http://tweakers.net/aanbod/rating/63851

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Dubbele en volledige beoordeling gegeven, er is echter geen aan-/verkoop geweest. Wellicht enkel communicatie beoordeling?

Beoordeling door xxxx, dinsdag 16 februari 2010

Voldoet aan beschrijving: 3
Communicatie: 3
Aflevering: 3

Correctie op mijn beoordeling hieronder...
Ik wil mijn negatieve reactie op Do herzien.
Hij heeft mij nu uitgelegd waarom hij zo reageerde.

Daarom geen negatieve maar een neutrale beoordeling van mij.
Advertentie: Scythe Ninja Copper

Beoordeling door xxxx, maandag 15 februari 2010

Voldoet aan beschrijving: 1
Communicatie: 1
Aflevering: 1

Helaas een zeer onsympathieke en onvriendelijke medetweaker!!!
Ik raad iedereen ten zeerste áf om met deze ... zaken te doen!
Hij krijgt van mij de slechtste beoordeling vanwege zijn nare reactie op mijn bod. (zie hieronder)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Dubbele beoordeling gegeven omdat de naam niet helemaal juist vermeld staat in de eerste reactie.

Beoordeling door xxxx, zaterdag 12 januari 2008

Voldoet aan beschrijving: 3
Communicatie: 3
Aflevering: 3

Oeps!!!! Erwin moet het natuurlijk zijn!!

Sorry :D

Advertentie: Nintendo Wii

Beoordeling door xxxx, zaterdag 12 januari 2008

Voldoet aan beschrijving: 5
Communicatie: 5
Aflevering: 5

Deze mede-tweaker heeft de Nintendo Wii van mij overgenomen. Erg goede koper moet ik zeggen! Was erg vriendelijk in de mails! Ook snelle reacties, altijd fijn :) En daarbij ook een snelle betaling!

Veel plezier ermee Edwin!

Advertentie: Nintendo Wii

[ Voor 64% gewijzigd door hardware-lover op 24-10-2010 12:12 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Alles weer done :)

@Gr0wLiThE: ik heb de score bij "Voldoet aan beschrijving" weggehaald, aangezien daar geen ervaring mee was, verder is dat een kwestie tussen jou en hem en zullen jullie daar dus samen uit moeten komen. Wij bemoeien ons niet met dergelijke inhoudelijke zaken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:01
Scrtz heeft mij een complete beoordeling gegeven, terwijl het volgens mij bedoeld is om alleen de communicatie te beoordelen. Mag van mij ook blijven staan hoor ;)

Beoordeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangepast :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:19

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Twee nare beoordelingen gehad tijd terug:

gallery: BiG-GuY

Welke niet op waarheid berusten, verder is er nooit een koopovereenkomst gesloten met deze personen:
Beoordeling door sapphire, zaterdag 10 december 2005

Beoordeling door dhrto, zaterdag 10 december 2005

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-07 20:43

Jos

Hoi Moderators,

Vandaag heb ik contact gehad met gebruiker Atreus, deze heb ik op zaterdag 29 mei 2010 als zeer slecht beoordeeld en ik heb in overleg met Atreus besloten om deze reactie aan te passen en wat realistischer te maken aangezien ik toendertijd flink gefrustreerd was.
Kan ik deze beoordeling samen met de latere beoordeling van dinsdag 1 juni 2010 verwijderen en dan 1 nieuwe nette en realistische beoordeling insturen? b.v.d.
Linkje: gallery: Atreus

[ Voor 9% gewijzigd door Jos op 27-10-2010 17:02 . Reden: Linkje geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
2x beoordeeld (met verschillende redenen) n.a.v. één aankoop. Mogelijk kunnen beide reacties samengevoegd worden?

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 28-10-2010 19:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

De onderste hier lijkt me een typisch gevalletje van wraak feedback:
gallery: empirebart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

@BiG-GuY: beide aangepast naar enkel communicatie. Of het verder op waarheid berust is iets tussen jou en de andere users.

@WF Parket: inmiddels al aangepast naar aanleiding van je mailtje hierover.

@hardware-lover: samengevoegd :)

@Philflow: dat is verder iets tussen hun. Ik ga nu niet die oude kwestie weer uit de sloot trekken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:26
gallery: Radeoxx

Had nog contact gehad met de verkoper en deze heeft het aangepast maar kon het niet verwijderen

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocoskoek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
Radeoxx schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:37:
gallery: Radeoxx

Had nog contact gehad met de verkoper en deze heeft het aangepast maar kon het niet verwijderen
True, mag opzich worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dan is ie nu wel verwijderd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-11-2010 08:43 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Heb naar aanleiding van de reactie van gebruiker "Hansjuhh" een negatieve feedback op zijn manier van handelen gegeven. Krijg nu onterecht een negatieve feedback terug puur als soort wraakactie. Ik zou het op prijs stellen als een admin deze zou verwijderen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Geen aankoop plaatsgevonden, wel als zodanig beoordeeld.

Beoordeling door xxxx, zondag 31 oktober 2010

Voldoet aan beschrijving: 5
Communicatie: 5 << (kan blijven staan)?
Aflevering: -

Ik zou van xxx een G11 overnemen, echter heb ik op het laatste moment een G11 over kunnen nemen van een maat voor 10e. Dus xxx even laten weten en dat was geen probleem. Hij is razendsnel in communicatie en heel vriendelijk. Top gewoon!

Advertentie: ALLES MOET WEG

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 02-11-2010 19:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
4x een beoordeling gegeven op een aanbod wat waarschijnlijk door een FP-Admin verwijderd is (alleen software key's werden aangeboden).

Zijn deze beoordelingen nu eigenlijk wel toegestaan (vroeg hij uit pure interesse)?

En hierbij de linkjes naar de retour waarderingen betreffende hetzelfde of soortgelijk aanbod.

(1) <- key van Medal of Honor, PC
(2) <- key van Medal of Honor, PC
(3) <- key van Fallout: New Vegas, PC
(4) <- key van Fallout: New Vegas, PC

[ Voor 44% gewijzigd door hardware-lover op 02-11-2010 19:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Behoorlijk oud maar mogelijk kunnen de 3 reacties n.a.v. één aankoop samengevoegd worden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Gefrustreerde verkoper geeft mij negatieve beoordeling omdat ik van de koop afzag.

gallery: n0elite

aub verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
n0elite schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:30:
Gefrustreerde verkoper geeft mij negatieve beoordeling omdat ik van de koop afzag.

aub verwijderen
En deze misschien ook meenemen?

Beoordeling door xxxx, woensdag 3 november 2010

Voldoet aan beschrijving: 1
Aflevering: 1

Als we zo gaan spelen....

Een bod op een veiling is NIET bindend dus ga geen negatieve feedbacks uitdelen. Zeiksnor

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
laatste beoordeling bij mij = negatief nadat ik koper een negatieve feedback had gegeven na overeenkomst tot koop. Cl. schreef gewoon in DM akkoord te gaan en trekt zich daarna terug.
Gaf nergens aan er over te moeten denken of zoiets.

Kan deze laatste worden verwijderd?

Mocht mijn eigen gegeven feedback ook onterecht zijn, dan mag deze ook worden weggehaald.

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 04-11-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gallery: Attitude

Denskie: geen transactie geweest + heb de persoon per mail laten weten dat ik het te duur vond worden.
Johnflower: Heeft zelf gekloot met het apparaat (oa zelf met een andere zekering bezig, betwijfel ook of hij de kabels wel goed heeft aagensloten. Bon voor garantie opgestuurd, volgens persoon niet ontvangen. Dit verhaal valt na te kijken in de dm's als het goed is.
ChaosKillah: dubbele beoordeling, andere gelinkt aan een advertentie waar ik niets mee van doen heb

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
geen transactie: gallery: p-schoemaker80

[ Voor 12% gewijzigd door Double-X-L op 07-11-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Negatieve beoordeling op communicatie geplaatst maar daar is helemaal geen aanleiding voor geweest.
Er lijkt prima gecommuniceerd te zijn maar aanbieder is verbolgen over het niet aankopen n.a.v. het hoogste bod te hebben.

Beoordeling door xxxxx, donderdag 4 november 2010

Voldoet aan beschrijving: -

Brengt een bod uit en komt vervolgens met het verhaal dat ie dat vergeten was en al wat anders heeft.

Belofte maakt schuld IMO. Ik ben weer een week kwijt, bedankt.
Advertentie: INNO 3D 9800 GTX Accelero Extreme

De bieder heeft daarop ook zijn sporen achtergelaten bij de aanbieder.

Beoordeling door xxxxx, donderdag 4 november 2010

Voldoet aan beschrijving: -

Ik had geboden op zijn videokaart op zondag, ik was vergeten dat ik dat had gedaan en had al een andere videokaart gekocht, en als ik excuses aanbied geeft hij een negatieve beoordeling.

Dan krijgt hij er ook eentje terug, want dit vind ik meer dan redelijk. Een mens maakt soms foutjes weet je ;)
Advertentie: INNO 3D 9800 GTX Accelero Extreme

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 10-11-2010 22:41 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:58
Kweenie in hoeverre dit topic er de geschikte plek voor was, maar kwam daarnet deze user tegen. die heeft in het vroegere systeem voor één transactie tweemaal +1 gekregen (zo te zien omdat de andere partij +2 had willen geven maar abusievelijk +1 gegeven heeft, en dit heeft willen corrigeren met nog een +1 ?). Effectief heeft die gebruiker nu dus twee 'voldoende' beoordelingen die zijn gemiddelde wat drukken.

edit:

Sowieso, twee keer feedback kunnen geven op één advertentie, wat is de gedachte daar achter ? :p

[ Voor 10% gewijzigd door Carpento op 10-11-2010 23:30 ]

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31
gielie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:45:
Negatiefe feedback n.a.v. niet nagekomen afspraken maar er is niet daadwerkelijk iets gekocht/verkocht. graag veranderen in 0.
Graag de tegenreactie op mijn eigen beoordeling skippen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEMAN!!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07 12:59
Beste FlipFluitKetel en andere MedeTweakers,

Graag wil ik een foute beoordeling melden. Het gaat alleen om een mailwisseling en degene met de naam mark235. Die wilde alleen duidelijk maken dat hij met een mailwisseling niet zo positief was met de gebruiker die een advertentie heeft geplaatst.

Het gaat om de gebruiker "Rita Verdonk" die een negatief beoordeling kreeg. Linkje naar zijn profiel: gallery: Rita Verdonk

Hou Tweakers.net schoon zeg ik altijd! Ook met beoordelingen! :)

Gr,
Bekir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

gallery: aKra

Ik heb een onterechte feedback gekregen van een verkoper die mij nu afschildert als 'the bad guy' terwijl het toch echt zijn eigen fout is geweest!

02-11-2010 om 14:44 - besloten geluidskaart te kopen & geld over te maken
02-11-2010 om 14:54 - reactie per e-mail dat als hij het geld had hij het de volgende dag zou versturen
02-11-2010 om 22:04 - reactie gehad per e-mail dat het geld ontvangen is en: "Ik zal het pakketje morgen op de post doen, rond de avond zal je een mailtje geven."

Toen werd het ineens stil, hierna heb ik niks meer van hem mogen vernemen op de negatieve feedback na :X .

04-11-2010 om 11:32 - een voorzichtige e-mail omdat ik nog niks had mogen ontvangen en ook geen reactie of hij al een track & trace nummer had.
04-11-2010 om 18:28 - een 2de e-mail omdat ook die dag er geen postbode is langsgekomen en met de vraag of er een reden is waarom ik niks meer van hem hoor.
06-11-2010 om 19:06 - een DM gestuurd omdat ik dacht dat misschien de e-mail niet aankwam door een spamfilter (honeypot is bekeken dus de DM is gelezen).
08-11-2010 om 11:53 - een e-mail met duidelijke informatie dat ik iets van hem verwacht gezien ik betaald had en hem tot woensdag 10-11-2010 te tijd geven om een reactie te produceren waarom hij zo te werk gaat.
08-11-2010 om 12:39 - een DM met het zelfde verhaal als in de e-mail en met een honeypot welke bekeken is een korte tijd daarna.
09-11-2010 om 19:23 - nogmaals een DM gezien ik wist dat hij deze las met het voorstel om anders het geld terug te sturen en zo te vermijden dat ik aangifte zou doen.

10-11-2010 rond 17:00 - ik ontving ineens mijn geluidskaart in een klein doosje vol met wc-papier en een plastic jumbo tas (niet idieaal mbt. hardware) edit: en ik vergeet het aluminiumfolie dat om de kaart zelf heen zat! ideaal :+ |:( .

Eind goed al goed, echter, ik vind niet dat dit soort handelingen normaal zijn op de Tweakers.net V&A. Het concept werkt juist zo goed omdat we allemaal tweakers zijn en bij deze persoon kan ik datgene behoorlijk in twijfel nemen. Van de tientallen deals die ik via de V&A heb bewerkstelligd is dit echt de eerste waarvan het niet soepel loopt. Een e-mail met antwoord dat het lang duurt om welke reden dan ook had de situatie enorm veranderd!

Intentionally left blank.

• n0elite

Krijg negatieve beoordeling omdat ik 'm aan iemand anders heb gekocht? Wtf? Sinds wanneer mag ik niet meer bepalen aan wie ik iets verkoop? Totaal onnodige negatieve feedback dus.

Graag zsm verwijderen. Het feedback systeem wordt TE vaak misbruikt. :r

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 11:21

mvh

State Governor

Ik heb laatst tweemaal een beoordeling (van atomix) ontvangen omdat de koper vergeten was scores in te vullen. Het is alleen een beetje jammer dat het gemiddelde omlaag gaat :)

gallery: deblaauwn

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

gallery: lasharor

KifArU had geheugen te koop ik was geintresseerd heb geboden via pm daarna afgezien van die koop, dit heb ik daarna aangegeven KifArU snapt dit niet en geeft me een negatieve review.

Heb verder nooit bevestigd dat ik daadwerkelijk dit geheugen zou kopen, een bod lijkt me niet hetzelfde als een akkoord over de verkoop van een product.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

*knip*

Dit topic is niet bedoeld voor discussie, het is een meldpunt. De crew kan prima zelf beslissen of een melding wel of niet geldig is :)

[ Voor 106% gewijzigd door Orion84 op 27-11-2010 10:19 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzi3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:04
Ik heb een onterechte feedback ontvangen van een koper.

Deze Tweaker had een vraag advertentie geplaatst voor een processor. Ik had hierop gereageerd dat ik deze wellicht aan hem zou kunnen verkopen. Hierbij was er nog geen duidelijke afspraak gemaakt of de koop daadwerkelijk door zou gaan.
Helaas ben ik toen wegens trieste familieomstandigheden halsoverkop enkele weken naar de VS moeten gaan.
Hierdoor is het er volledig bij ingeschoten om te reageren op de DM van de tweaker.
Toen ik terugkwam heb ik mij dan ook verontschuldigd voor het niet of te laat reageren op zijn DM.
Echter was de negatieve beoordeling toen al een feit.

Nu werd ik door een andere tweaker erop geattendeerd dat er een mogelijkheid was om de beoordeling te herzien omdat er geen zaken zijn gedaan en er dus geen sprake is van een daadwerkelijke aan- of verkoop.
Dit is ook duidelijk te herleiden uit zijn beoordeling.

Volgens V&A FAQ mag een beoordeling enkel geplaatst worden n.a.v. een aan- of verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Excuses dat er een poosje geen crew-response is geweest in dit topic. Ik heb het idee dat er hier en daar wel actie is ondernomen, dus helemaal onopgemerkt zijn de meldingen niet geweest. Bij deze is alles in elk geval weer helemaal verwerkt.

Bedankt voor de meldingen :)

@ hardware-lover in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Is zo te zien al weg?

Dat de advertentie niet helemaal volgens de regels was neemt niet weg dat er wel echte ervaringen zijn geweest, dus daar heb ik niet zo'n problemen mee.

Zo te zien is daar al wat aangepast?

@ n0elite in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Communicatie mag gewoon beoordeeld worden in dit geval.

Die is zo te zien al weg. Pas a.u.b. trouwens een klein beetje op met hier op elkaar reageren. Ook al wijs je iemand terecht op z'n eigen fouten, kan dat toch tot allerlei discussie leiden die we hier in dit topic liever niet zien. Een TR is in zo'n geval een mooie uitkomst :)

@ maartend in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Zo te zien is die al verwijderd?

@ Verwijderd in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Het meeste wat je daar noemt zijn zaken die je verder met die gebruikers uit moet praten. Die inhoudelijke discussie gaan wij niet aan. Betreffende beoordelingen voldoen verder aan de regels (transactie is geen vereiste). Die dubbele is zo te zien al gefixt.

@ Double-X-L in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Geen idee over welke beoordeling je het precies hebt, maar er hoeft tegenwoordig niet meer per se een transactie plaats te hebben gevonden. Aangezien communicatie nu los te beoordelen is.

Dat vechten ze maar lekker onderling uit.

@ Carpento in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Zo te zien al gefixt?

@ gielie in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Weg, aangezien dat destijds niet de bedoeling was en jouw beoordeling bij hem destijds ook verwijderd is.

@ THEMAN!! in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Zo te zien al weg.

@ aKra in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Verwijderd, vanwege de toon en omdat hij scores heeft gegeven voor onderdelen die voor het beoordelen van een koper niet relevant zijn.

@ n0elite in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Weg. Maar een volgende keer mag je dat ook best op een normale manier hier melden. Die kots smiley is nergens voor nodig.

@ deblaauwn in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Al opgelost zo te zien?

@ lasharor in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Hij beoordeelt je op het uitblijven van communicatie, dat is een goed argument. Als het onwaar is dat je niet gereageerd hebt, dan is dat iets wat je verder met hem moet uitpraten, daar gaan wij ons niet mee bemoeien.

@ Chrizzi3 in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Aangepast naar enkel communicatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 27-11-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 18:09
Galerie van SymenGT

Beetje vreemde beoordeling gekregen op woensdag 24 november 2010.

De situatie:
Hij geeft mij een DM op dinsdag 16 november 2010 10:16 Met een bod op mijn ad.
Ik had mijn ad. inmiddels gereserveerd voor iemand en ik krijg een nieuwe DM met verontwaardige reactie van de persoon in kwestie. Hij stuurt mij een nieuwe DM op woensdag 17 november 2010 16:54

Ik reageer en leg de situatie uit, en dat de actuele status te volgen is via de ad. En dat zijn bod het niet haalt bij de andere biedingen deze reactie was via DM op woensdag 17 november 2010 16:59

En ik krijg een beetje vinnige reactie terug op woensdag 17 november 2010 20:01 Hij reageert dat hij mijn product niet meer wil hebben en hem dan netzo goed nieuw kan kopen.

Ik krijg vervolgend een beoordeling op mijn V&A dat ik slecht communiceer, blijkbaar niet volgens zijn maatstaven (gelijk binnen 24 uur reageren en niet naar zijn wens). Beetje jammer dat ik hierdoor naar beneden ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij is dit wel een hele foute manier van beoordelen van een user: V&A gevraagd: Ik wil mijn XFX 9800GTX, Trail-Err0r. :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Meerdere negatieve beoordelingen geplaatst (3x) door dezelfde Tweakers n.a.v. een (slecht afgelopen) overeenkomst.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Gallery kaziebo
Ik heb per ongeluk het verkeerde product geselecteerd toen ik ging beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Wil een modje S.V.P. mijn beoordeling bij deze Tweakster verwijderen.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:38
http://tweakers.net/aanbod/rating/48793

Compleet zeer positieve beoordeling in de tekst (+2), maar geeft in sterren nul punten. Oudje heeft geen haast.

mijn email is <username>@gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
http://tweakers.net/aanbod/rating/70842

Ik weet niet waar deze stakker zich mee bemoeit, maar ik heb nooit wat aan hem verkocht. Per mail een hoger bod gehad, dan mag ik hem best aan diegene verkopen. Graag verwijderen deze onzin van mijn mooie feedbacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

hardware-lover schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:49:
Meerdere negatieve beoordelingen geplaatst (3x) door dezelfde Tweakers n.a.v. een (slecht afgelopen) overeenkomst.
Dat ziet er niet leuk uit :(

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

het gaat over een beoordeling van V&A gallery: mrc4nl
ik heb zelf gereageerd op V&A aangeboden: SoundBlaster X-Fi USB

veel communicatie is via DM gegeaan, dat dus de toedracht was tot deze beoordeling..
deze link:http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/315288/373647

ik kan de hele discussie via DM natuurlijk posten, maar daar moeten de admins zich over buigen.
in een noten dop:
1. ik bood 10 euro.
2.hij zei: is goed
3.ik voeg naam zijn bankgegevens
4. hij zij dat hij een bod van 25 had, en dat ik dus uit was gesloten.("Sorry bod van 25 gehad ")
5. uit verontwaarding (want een deal is toch een deal???), heb ik heb een negatieve beoordeling gegeven:
gallery: macfan1201
6.en hij stuurt mij ook een negative beoordeling:
gallery: mrc4nl

ik vind dit echt een kansloze reactie van macfan1201.[/quote]
[quote]

[ Voor 1% gewijzigd door mrc4nl op 23-12-2010 11:02 . Reden: foute link ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
http://tweakers.net/aanbod/rating/70842
kan iemand deze onverlaat nog even verwijderen aub, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wraakactie na slechte beoordeling over communicatie van mijn kant.
gallery: Rob59

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Bij aanpassing van hier bovenstaande beoordeling deze ook even bekijken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Versatel: Tweakers gaat hier niet in bemiddelen noch verwijderen. Er heeft communicatie plaatsgevonden, daar mag je ook een beoordeling over geven tegenwoordig. Jij roept A, hij roept B, de waarheid zal ergens in het midden liggen.Jullie hebben elkaar een slechte beoordeling gegeven. Prima, Als je er vanaf wilt, praat het dan onderling uit en laat ons de uitslag weten.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 01-01-2011 02:17 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:42:
Wraakactie na slechte beoordeling over communicatie van mijn kant.
gallery: Rob59
Zou die ongefundeerde scheldpartij wegkunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

kan iemand deze: http://tweakers.net/aanbod/rating/71377
weghalen????? mn vorige post voor meer info.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06
http://tweakers.net/aanbod/rating/72406

Bovenstaande beoordeling ontvangen, het hele voorval speelt zich af terwijl ik op werk was, en heb dus geen kans gezien alle mensen die gereageerd hadden terug te mailen. Echter gezien de grote hoeveelheid reacties, en ik al een overeenkomst had met een bieder heb ik de advertentie in mijn pauze op verkocht gezet.

Er is dus geen wederzijds emailcontact geweest, afgezien van een mailtje vanochtend van mij met in short een grote: WAAROM?!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Gallery: E-Jungle

Rating

User geeft mij +2 als beoordeling, maar vergeet dit aan te klikken. Graag corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
gallery: Ibidem

Bovenstaande beoordeling ontvangen van een user welke ik nooit gesproken heb. Tevens is is deze user net geregistreerd. Al met al een beetje raar.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de laatste beoordeling bij mij

had gereageerd op een telefoon die hij aanbood waar mijn zwager intresse in had. aangezien hij al een telefoon van het werk kreeg het bod ingetrokken en nou geeft hij mij een negatieve reactie

graag wissen.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals ik je per mail al heb laten weten is dit ook bij jullie van toepassing:
Microkid schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 02:16:
@Versatel: Tweakers gaat hier niet in bemiddelen noch verwijderen. Er heeft communicatie plaatsgevonden, daar mag je ook een beoordeling over geven tegenwoordig. Jij roept A, hij roept B, de waarheid zal ergens in het midden liggen.Jullie hebben elkaar een slechte beoordeling gegeven. Prima, Als je er vanaf wilt, praat het dan onderling uit en laat ons de uitslag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag zelf om een correctie van een door mij gegeven waardering vragen. Er staat wel een icoontje waarmee ik een edit zou moeten kunnen doen, maar na het zeer kort verschijnen van een laadtekentje gebeurt er niets. Daarom kan ik zelf niets aanpassen.
Mijn beoordeling is voor het gebruik van de sterretjes gedaan en derhalve vind ik mijn beoordeling dan na de aanpassing ook onredelijk zwaar overkomen naar de andere gebruikers toe die mijn ervaring niet goed meer weerspiegelt.

Het betreft deze boordeling en ik zou het treffender vinden als voldoet aan beschrijving niet ingevuld zou zijn, communicatie twee sterren krijgt en en aflevering één. Tevens zou de één na laatste zin:
Een probleem kan altijd en ik snap ook wel dat je voor relatief weinig geld misschien op sommige momenten niet enorm veel moeite wil doen, maar omdat ik zo lang aan het lijntje gehouden ben en de vele berichten die achteraf gewoonweg niet waar bleken kan ik hier niets beters dan een -2 van maken.
aangepast moeten worden naar:
Een probleem kan altijd en ik snap ook wel dat je voor relatief weinig geld misschien op sommige momenten niet enorm veel moeite wil doen, maar omdat ik zo lang aan het lijntje gehouden ben en de vele berichten die achteraf gewoonweg niet waar bleken kan ik hier niets anders dan een negatieve beoordeling van maken.
Zonder het bold uiteraard, dat is om duidelijk te maken wat er aangepast is.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@camacha: done.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Laatst online: 19-08 21:42
Graag deze boordeling door mij even verwijderen:

http://tweakers.net/aanbod/rating/73648

Tweaker heeft de situatie aan mij uitgelegd en ik heb er begrip voor.
Omdat het prive was heeft hij mij gevraagd de situatie niet verder te vertellen.

Bedankt alvast :)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Graag de laatste beoordeling even verwijderen, want die gaat werkelijk nergens over.

gallery: Q_7

De laatste van Ted , op basis van een paar DM's wordt ik uitgemaakt als een onbetrouwbaar verkoper, terwijl 48 beoordelingen het tegendeel beweren.

Hij had een bod van 125 uitgebracht, en typte hem. Niet akkoord (via tel, gewoon kort) En daarna liep het al niet lekker omdat meneer een andere reactie wilde zien etc. etc.

Ik vind het geen fijne tweaker om zaken mee te doen, en in de gigantische drukte van 2 HD5870's en een i7 upgrade setje ben ik hem vergeten een antwoord te sturen, dit resulteert dus in een -2 , ook heeft hij dingen erbij verzonnen.

Hoop dat dit recht wordt gezet :) . Want een ongefundeerd beoordeling als deze vind ik echt erg.. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Q_7 op 19-01-2011 23:27 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Kan iemand mijn beoordeling verwijderen??

gallery: MI48209

Aub

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:04
Poloer (gallery: poloer) en ik hebben elkaar door een onduidelijkheid een negatieve beoordeling toegeschreven. Het probleem is inmiddels de wereld uit en ik zou graag mijn negatieve reactie bij zijn profiel laten verwijderen.

Ik heb gevraagd of hij ook op dit topic wil reageren om zijn beoordeling op mijn profiel te laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWDKing ) en ik hebben elkaar door een onduidelijkheid een negatieve beoordeling toegeschreven. Het probleem is inmiddels de wereld uit en ik zou graag mijn negatieve reactie bij zijn profiel laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
2 foutieve beoordelingen. beide een vergelijkbaar verhaal, dus 1 keer de beschrijving:

Na een deal te hebben gemaakt mijn betalingsgegevens gestuurd, maar nooit geld binnen gekregen. E-mails worden daarna genegeerd, terwijl hij wel op tweakers actief is (Defeater) of hij probeert het recht te praten met wat onzinargumenten (stylzzz). Daarop heb ik een negatieve beoordeling gegeven.

Er is in beide gevallen dus nooit betaald en uiteraard ook geen spullen opgestuurd.
Nu krijg ik ook een negatieve beoordeling van hen. Maar vreemd genoeg word ik ook beoordeeld op de punten "voldoet aan beschrijving" en "aflevering" terwijl dat beide niet aan de orde is geweest:
Dit lijkt meer op een wraakactie dan serieuze feedback.

Kunnen de volgende beoordelingen worden aangepast of helemaal verwijderd:
http://tweakers.net/aanbod/rating/73358
http://tweakers.net/aanbod/rating/72881

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Heb een erg negatieve review ontvangen, mijns inziens onterecht.

Samengevat, koper meende accessoires en originele doos toegestuurd te krijgen, terwijl dit niet in de advertentie stond beschreven of is overlegd. Na ontvangst vond de koper dit zeer bezwaarlijk, is mij gaan onderzoeken, meende dat ik een oudere kaart verkocht dan aangegeven was, vertrouwde mij niet meer, en wilde een gedeelte van het geldbedrag terug overgemaakt hebben als compensatie. Mijn aanbod van terugsturen en geld terug vertrouwde hij niet, ik deed aan misleiding en meneer wilde met alle geweld mijn huisadres hebben (dreigend). Nadat hij een adres gevonden had, meende hij opeens geen spijt te hebben van de aankoop en stopte de communicatie.

Mijn gallery en Review

Mijn verhaal staat ook beschreven in een negatieve review van mij over hem:
gallery: nec1560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Zag zojuist dat ik een negatieve beoordeling heb gekregen. Mijn inziens onterecht. Het gaat om die van stylzzzz; deze dus. Hij beoordeeld mij omdat ik niks meer van mij laat horen. Hij verkoopt een tvkaart voor 45 incl.; ik doe een bod in het topic van 35 incl. Meld hij dat ik 'm mag hebben voor 40,- excl. Dacht eerst aan 6.75 verzendkosten dus ik dacht, tja da's meer dan je oorspronkelijke prijs. Daarna stond het topic op vervallen, toen weer open, toen weer vervallen en nog een mailtje dat het 42.50 ging kosten, incl. Goh goh, een knaak van de prijs af. uiteindelijk niks gekocht. En zo'n beetje een maand later geeft ie negatieve feedback |:(

edit: ok ok, was 2 weken later; dit is het topic

[ Voor 8% gewijzigd door poema op 03-02-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik dacht dat de beoordeling mbt de sterren ook achteraf aangepast kon worden, niet dus.

Zouden jullie aflevering met 5 sterren willen beoordelen?

gallery: DipmaN

:)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite

Jezus krijg negatieve feedback omdat de advertentie is vervallen? Kan het nog gekker? incompetente tweakers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@n0elite, je krijgt een beoordeling op communicatie. Dat mag tegenwoordig, ook al is er geen aan-/verkoop geweest. Het e.e.a. kun je in dit topic terugvinden.

Dit is overigens (nog) niet terug te vinden in de V&A FAQ, daar wordt alleen gesproken over; "Hoe beoordeel ik een gebruiker met wie ik zaken heb gedaan?".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:48

heho

Ommen, Overijssel

Krijg naar mijn inzicht onterechte slechte beoordeling. Deal gemaakt met verkoper die vervolgens tot 2 keer toe wordt afgeketst. Daar heb ik een slechte beoordeling voor gegeven. Nu is tie boos denk ik vanwege deze beoordeling en krijg ik hem terug. Hij vertelt daarin ook niet het hele verhaal ....
gallery: heho

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gallery: Laurent

Negatieve beoordeling wegens een negatieve beoordeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

post weggehaald - beter een topic van maken

[ Voor 91% gewijzigd door D-rez op 08-02-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinip10
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:40
Ik (tinip10)heb op 6 januari 2011 een onterechte negatieve feedback in Vraag en Aanbod gekregen van een medetweaker benanjo, Hij erkent ook dat deze niet correct is en heeft dit ook als aanvulling in de negatieve feedback vermeld.
Desbetreffende tweaker mag U ook benaderen hierover.

gallery: tinip10

Kunt U deze negatieve feedback uit mijn profiel verwijderen, ik zou dit zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,
Tini

Is inmiddels opgelost ;) ;

[ Voor 3% gewijzigd door tinip10 op 11-02-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Negatieve beoordeling om "niet positieve" beoordeling ontvangen. Verzending ben ik altijd duidelijk over en het is zeker niet iets wat ik slordig doe. Dus ik weet zeker dat dit niet "slecht" was.

Eerlijk gezegd snap ik de tekst van de beoordeling en communicatie score ook gewoon niet. Maar kijkend in zijn eigen feedback ben ik niet de enige die problemen heeft hem te begrijpen.

http://tweakers.net/aanbod/rating/73316

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
http://tweakers.net/aanbod/rating/75702
bovenstaande feedback gekregen van iemand waar ik ten eerste helemaal geen mail verkeerd mee heb gehad, laat staan dat we het over prijzen hebben gehad en hij heeft al helemaal niks van mij gekocht aangezien de spullen nog gewoon in mijn bezit zijn.

zou deze feedback verwijdert kunnen worden please?

[ Voor 22% gewijzigd door Verderf op 13-02-2011 17:27 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verderf schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:15:
bovenstaande feedback gekregen van iemand waar ik ten eerste helemaal geen mail verkeerd mee heb gehad, laat staan dat we het over prijzen hebben gehad en hij heeft al helemaal niks van mij gekocht aangezien de spullen nog gewoon in mijn bezit zijn.

Hallo modjes, etc

wanneer kan ik verwachten dat hier iets aan gedaan word?

overigens heb ik inmiddels weer een foutieve feedback binnen van een tweaker:
http://tweakers.net/aanbod/rating/76216

Er is op de foto duidelijk te zien wat er geleverd word en is het aan de koper om zelf te vragen of alles compleet is, er staat namelijk in mijn advertentie ook helemaal niet dat het helemaal compleet is.
Daarnaast is duidelijk in mijn fotos te zien dat het alleen om de radiator gaat en verder niks, sterker nog, ik wist niet eens dat de radiator schroeven hoorde te bevatten omdat ik die zelf ook nooit heb gehad, en dit heb ik hem ook gemeld! (rad over gekocht weer van een andere tweaker)

Dat dat mijn fout is nog tot daar aan toe, maar dan hoort deze persoon mij alleen op communicatie te boordelen en niet op de rest.

Duidelijk is overigens ook dat deze persoon het gewoon doet om te zieken aangezien ik hem beoordeeld heb op zijn (in mijn ogen) slechte communicatie, hij heeft namelijk gewoon mijn text gecopy paste in mijn feedback.

De pm discussie over dit alles staat nog gewoon in mijn inbox en mogen jullie wat mij betreft gewoon in zien, daar is namelijk duidelijk te zien dat ik meld dat de schroeven er niet bij zitten en is er duidelijk te lezen dat deze persoon gewoon zomaar de koop afkapt.

graag zou ik dan ook zien dat deze word verwijderd danwel word aangepast.

[ Voor 25% gewijzigd door Verderf op 16-02-2011 19:35 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:03:
[...]

Hallo modjes, etc

wanneer kan ik verwachten dat hier iets aan gedaan word?

overigens heb ik inmiddels weer een foutieve feedback binnen van een tweaker:
http://tweakers.net/aanbod/rating/76216

Er is op de foto duidelijk te zien wat er geleverd word en is het aan de koper om zelf te vragen of alles compleet is, er staat namelijk in mijn advertentie ook helemaal niet dat het helemaal compleet is.
Daarnaast is duidelijk in mijn fotos te zien dat het alleen om de radiator gaat en verder niks, sterker nog, ik wist niet eens dat de radiator schroeven hoorde te bevatten omdat ik die zelf ook nooit heb gehad, en dit heb ik hem ook gemeld! (rad over gekocht weer van een andere tweaker)

Dat dat mijn fout is nog tot daar aan toe, maar dan hoort deze persoon mij alleen op communicatie te boordelen en niet op de rest.

Duidelijk is overigens ook dat deze persoon het gewoon doet om te zieken aangezien ik hem beoordeeld heb op zijn (in mijn ogen) slechte communicatie, hij heeft namelijk gewoon mijn text gecopy paste in mijn feedback.

De pm discussie over dit alles staat nog gewoon in mijn inbox en mogen jullie wat mij betreft gewoon in zien, daar is namelijk duidelijk te zien dat ik meld dat de schroeven er niet bij zitten en is er duidelijk te lezen dat deze persoon gewoon zomaar de koop afkapt.

graag zou ik dan ook zien dat deze word verwijderd danwel word aangepast.
even aanpassen inderdaad, het was niet mijn bedoeling om op 3 fronten negatief te doen, alleen communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wat mij betreft mogen beide feedbacks weg (dus mijne op pieter ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:19:
wat mij betreft mogen beide feedbacks weg (dus mijne op pieter ook)
hierbij bevestig ik dit, we hebben even overlegd en zijn tot deze conclusie gekomen.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verderf schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:15:

nu breekt mijn klomp, meneer laat gewoon nog een keer feedback achter..
http://tweakers.net/aanbod/rating/76320

ik heb zelf deze persoon al gedmed dat ik geen idee heb wie hij is maar blijkbaar gaat dat er niet helemaal in ofzo :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 16-02-2011 22:16 ]

• Verderf
Dank aan degene die de foutieve feedback heeft verwijderd, maar er klopt er nog 1 niet :)

zoals ik al eerder zei, ik ken die persoon niet en heb er ook geen zaken mee gedaan, het is mij dus ook compleet onduidelijk waarom deze persoon mij een beoordeling geeft.
(ook beoordeeld hij nu op iets wat ik nog te koop heb staan...)

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 17-02-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
http://tweakers.net/aanbod/rating/76402

Ik heb vandaag bovenstaande feedback gekregen van iemand waarvan ik een G19 keyboard wauw overnemen.
Maar die tweaker heeft nooit gereageerd op mijn vraag omtrent het keyboard en daarom heb ik hem op 14 november 2010 en negatieve beoordeling qua communicatie gegeven.

Nu heeft hij mij opeens ook een negatieve feedback gegeven (op alle punten), terwijl hij nog nooit iets van mij gekocht heeft (de ad die hij aanvoert is namelijk nooit aan hem verkocht) of communicatie heeft gehad met mij en er dus ook geen sprake is van aflevering.
Daarbij heeft hij alleen als toevoeging "slecht" geschreven, wat ook niet volgens de regels is.

Graag deze beoordeling even verwijderen aub.

BVD.

[ Voor 11% gewijzigd door mistervis007 op 18-02-2011 15:11 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:43:
Dank aan degene die de foutieve feedback heeft verwijderd, maar er klopt er nog 1 niet :)

zoals ik al eerder zei, ik ken die persoon niet en heb er ook geen zaken mee gedaan, het is mij dus ook compleet onduidelijk waarom deze persoon mij een beoordeling geeft.
Beste,

Zoals je gevraagd had heb ik hetgene veranderd in één ster in enkel communicatie. Wat je aan mij netjes en beleefd gevraagd heb in plaats van één ster in alles. Ok, maar als je bij mij het vraag & aanbod laat je ook één ster bij mij bij alles achter. Dus eerst zeg je tegen mij, dat moet je niet doen maar dat, maar vervolgens doe je het zelf ook, een beetje vreemd Herman. Ik heb inderdaad zoals ik in het V&A ding al aangaf per ongeluk het verkeerde artikel aangekruist. Maar desalniettemin leverde jij andere dingen dan jij zei. Het is mij dan ook volkomen onduidelijk wat je met dit "gehuil" probeert te bereiken. Ik denk eigenlijk één van de volgende twee dingen. 1. Je probeert je 5-sterren reputatie in stand te houden. 2. Je kan helemaal niet tegen enige kritiek en blaft iemand af als hij een kritiekpuntje op je heeft. Voor de rest vind ik het erg broos van je dat je eerst een V&A commentaar terugstuurt voor dat je mij überhaupt ook contacteert.

Ik wil hier geen ruzie maken, enkel aangeven dat het hier van beide kanten komt en dat niet enkel ik de dader ben. Ik wil ook voorstellen om beide dingen te laten verwijderen en elkander met rust te laten. Ik hoop dat je het daar mee eens bent.

Het beste,

Christian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Edit: Verkeerde quote gebruikt .... |:(

[ Voor 90% gewijzigd door heho op 18-02-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

heho schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:10:
Krijg naar mijn inzicht onterechte slechte beoordeling. Deal gemaakt met verkoper die vervolgens tot 2 keer toe wordt afgeketst. Daar heb ik een slechte beoordeling voor gegeven. Nu is tie boos denk ik vanwege deze beoordeling en krijg ik hem terug. Hij vertelt daarin ook niet het hele verhaal ....
gallery: heho
Ik bedoelde deze ...
Is hier al naar gekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:16:
[...]

Beste,

Zoals je gevraagd had heb ik hetgene veranderd in één ster in enkel communicatie. Wat je aan mij netjes en beleefd gevraagd heb in plaats van één ster in alles. Ok, maar als je bij mij het vraag & aanbod laat je ook één ster bij mij bij alles achter. Dus eerst zeg je tegen mij, dat moet je niet doen maar dat, maar vervolgens doe je het zelf ook, een beetje vreemd Herman. Ik heb inderdaad zoals ik in het V&A ding al aangaf per ongeluk het verkeerde artikel aangekruist. Maar desalniettemin leverde jij andere dingen dan jij zei. Het is mij dan ook volkomen onduidelijk wat je met dit "gehuil" probeert te bereiken. Ik denk eigenlijk één van de volgende twee dingen. 1. Je probeert je 5-sterren reputatie in stand te houden. 2. Je kan helemaal niet tegen enige kritiek en blaft iemand af als hij een kritiekpuntje op je heeft. Voor de rest vind ik het erg broos van je dat je eerst een V&A commentaar terugstuurt voor dat je mij überhaupt ook contacteert.

Ik wil hier geen ruzie maken, enkel aangeven dat het hier van beide kanten komt en dat niet enkel ik de dader ben. Ik wil ook voorstellen om beide dingen te laten verwijderen en elkander met rust te laten. Ik hoop dat je het daar mee eens bent.

Het beste,

Christian
Ik heb jou ten eerste zelf een pm gestuurd waar je nooit op gereageerd heb en daarna heb ik je feedback achter gelaten omdat je zelf niet reageerde, als feedback dan ook nog komt van iemand waar je gewoon geen zaken mee hebt gedaan en vervolgens niet reageerd is dat behoorlijk zuur.

nogmaals vraag ik me nog steeds af wie je bent, wij hebben namelijk nooit zaken gedaan dus ik snap ook niet hoe je komt op het feit dat spullen niet voldoen.

"Maar desalniettemin leverde jij andere dingen dan jij zei." Ik heb jou nooit iets geleverd dus ik snap niet waar je het over hebt, en ja ik wil graag mijn 5 sterren bewaren omdat ik mijn stinkende best altijd doe om mensen hun spullen zo goed en zo snel mogelijk te bezorgen - dat iemand dan opeens feedback geeft op iets wat gewoon niet mogelijk is is dan gewoon erg pijnlijk, helemaal als dit op alle 3 de vlakken 1 ster is.

Ik heb mijn mails en pms gechecked maar ik heb geen pm's van je omtrent mijn water cooling spullen en ik heb ook geen mail van je!

maar goed, ik vind het prima om beide beoordelingen weg te laten halen, dan zijn we er iig gewoon klaar mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 20-02-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je voornaam staat in je profiel.
Maar voor de rest ben ik het er mee eens om beide dingen te laten verwijderen.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Inmiddels weet ik waar deze "christianpeters" vandaan komt met zijn "feedback"

Christian wilde via pieter0908 een deel van mijn watercooling overkopen, omdat het toen met pieter0908 fout is gelopen heeft christianpeters ook maar gewoon even feedback bij mij achter gelaten.

had je dit ook niet gewoon kunnen zeggen in mijn 2 dm's die ik je gestuurd heb?

echt, ik ben hier zo klaar mee, mods alsjeblieft, haal gewoon al die feedback's weg zodat ik dit achter me kan laten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 20-02-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

http://tweakers.net/aanbod/rating/76647
http://tweakers.net/aanbod/rating/76648

Heb bovenstaande feedbacks ontvangen wegens het plaatsen van deze bij hem:

http://tweakers.net/aanbod/rating/76645

Mijns inziens heb ik mijn feedback correct geformuleerd en alleen de punten beoordeeld die ter zake doen, wat over zijn geplaatste reacties niet kan worden gezegd.

De Tweaker in kwestie heeft spullen verkocht waarover wij een prijs hadden afgesproken en waar al gegevens over waren uitgewisseld, en stelt mij hier pas achteraf van op de hoogte. Ik heb hem via DM gemeld dat ik dit geen manier van zakendoen vind en dat ook in zijn feedback zou zetten, en krijg dit terug. Vind het erg zonde van mijn met moeite onderhouden reputatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik ben met verkoper B2 tot een deal gekomen n.a.v. zijn advertentie.

Prijs en ophaaldatum & tijd afgesproken per mail, ik vraag een dag van tevoren naar zijn adres... krijg ik een 'sorry, is al verkocht. ' mailtje. Ik heb hem daarop op een slechte beoordeling gegeven. Vervolgens krijg ik als repercussie een zeer slechte beoordeling, terwijl mijn communicatie juist erg goed is geweest in deze?

Verkoper had als excuus dat hij het item al aan iemand anders toegezegd had, maar dat heeft hij niet in de advertentie gezet, of hij mij anderszins laten weten.

Ik vind dit wel jammer van mijn reputatie; ik koop en verkoop wel vaker dingetjes via internet, maar zo zout heb ik het nog niet gegeten :(

[ Voor 3% gewijzigd door DynaMikeY op 21-02-2011 16:14 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

gallery: jimy

Klopt niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urza-
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik heb recentelijk een 4870 overgekocht van thomashobbes en aanvankelijk had ik wat problemen met de kaart. Niet al mijn commentaar bleek echter gerechtvaardigd, ik heb inmiddels contact gehad met hem en hij is bereid nog het een en het ander na te sturen.
Daarom zou ik de sterrenbeoordeling graagaanpassen, echter dit blijkt niet mogelijk. Ik ben niet in staat de gehele beoordeling (incl sterren & tekst) aan te passen, maar slechts met tekst aan te vullen.

Zou een lief modje misschien mijn beoordeling kunnen verwijderen dan plaats ik wel een nieuwe.
Beoordeling in kwestie:
gallery: thomashommel (bovenste)

• mistervis007
mistervis007 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:29:
http://tweakers.net/aanbod/rating/76402

Ik heb vandaag bovenstaande feedback gekregen van iemand waarvan ik een G19 keyboard wauw overnemen.
Maar die tweaker heeft nooit gereageerd op mijn vraag omtrent het keyboard en daarom heb ik hem op 14 november 2010 en negatieve beoordeling qua communicatie gegeven.

Nu heeft hij mij opeens ook een negatieve feedback gegeven (op alle punten), terwijl hij nog nooit iets van mij gekocht heeft (de ad die hij aanvoert is namelijk nooit aan hem verkocht) of communicatie heeft gehad met mij en er dus ook geen sprake is van aflevering.
Daarbij heeft hij alleen als toevoeging "slecht" geschreven, wat ook niet volgens de regels is.

Graag deze beoordeling even verwijderen aub.

BVD.
Ik heb op 18 februari gevraagd om bovenstaande, onterechte en niet volgens de regels geplaatste beoordeling bij mij te verwijderen.
Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurt, terwijl er wel andere beoordeling verwijderd zijn waar tweakers om gevraagd hebben (bijvoorbeeld het verzoek van tweaker Urza).

Graag dan bij deze nogmaals het verzoek om deze beoordeling (http://tweakers.net/aanbod/rating/76402
) te verwijderen, daar deze niet volgens de regels is (alleen als motivatie slecht)en van de kant van de beoordeler nooit communicatie met mij is geweest en je daarom dus ook geen beoordeling kunt geven.

Hopelijk wordt de beoordeling nu wel verwijderd.

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
http://tweakers.net/aanbod/rating/76919

Zeer negatieve beoordeling ontvangen van mr.niceguy.89
Had en voeding gewonnen, vervolgens aan hem verkocht, maar van Antec nog steeds niet de voeding ontvangen.

Hij heeft mij een ultimatum gesteld, heb ik helaas niet aan kunnen voldoen.
Vandaag weer contact opgenomen, en heb het geld terug gestord.

Meneer heeft ook diverse malen flink lopen dreigen waar ik niet van gediend ben.

Ik zou het fijn vinden als de feedback word weggehaald, gezien ik zeker geen oplichter ben en het inmiddels ook is opgelost.

Dank.

[ Voor 3% gewijzigd door j0ren op 24-02-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

j0ren schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:26:
http://tweakers.net/aanbod/rating/76919

Zeer negatieve beoordeling ontvangen van mr.niceguy.89
Had en voeding gewonnen, vervolgens aan hem verkocht, maar van Antec nog steeds niet de voeding ontvangen.

Hij heeft mij een ultimatum gesteld, heb ik helaas niet aan kunnen voldoen.
Vandaag weer contact opgenomen, en heb het geld terug gestord.

Meneer heeft ook diverse malen flink lopen dreigen waar ik niet van gediend ben.

Ik zou het fijn vinden als de feedback word weggehaald, gezien ik zeker geen oplichter ben en het inmiddels ook is opgelost.

Dank.
Ik zie het probleem niet. Jullie hadden een afspraak, de transactie is echter niet goed gegaan, dus mag hij dat best verwoorden in een review. Aan de voorwaarden voor een review is immers voldaan. Als je het niet met zijn review eens is zal je aan mr.niceguy moeten vragen dit aan te passen. Wij zullen het in elk geval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verderf schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:43:

Inmiddels weet ik waar deze "christianpeters" vandaan komt met zijn "feedback"

Christian wilde via pieter0908 een deel van mijn watercooling overkopen, omdat het toen met pieter0908 fout is gelopen heeft christianpeters ook maar gewoon even feedback bij mij achter gelaten.

had je dit ook niet gewoon kunnen zeggen in mijn 2 dm's die ik je gestuurd heb?

echt, ik ben hier zo klaar mee, mods alsjeblieft, haal gewoon al die feedback's weg zodat ik dit achter me kan laten.
kan deze alstublieft nog aangepast worden?

bvd!

[ Voor 31% gewijzigd door Verderf op 25-02-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Feedback is verwijderd, mercidankuwel mods :)

[ Voor 92% gewijzigd door Singular1ty op 02-03-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu opgelost tussen VerderF en mij. Alleen op mijn V&A staat nog het bericht van VerderF, het is fair als deze dan ook verwijderd zal worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
in mijn feedback staat een negatieve beoordeling welke niet terrecht is en er heeft geen handel plaatsgevonden! graag verwijderen : gallery: EValentino
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.