[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
EValentino schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:11:
in mijn feedback staat een negatieve beoordeling welke niet terecht is en er heeft geen handel plaatsgevonden! graag verwijderen : gallery: EValentino
Er hoeft tegenwoordig geen aan- of verkoop plaatsgevonden te hebben om een beoordeling op communicatie te mogen geven. KLIK.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:03
EValentino schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:11:
in mijn feedback staat een negatieve beoordeling welke niet terrecht is en er heeft geen handel plaatsgevonden! graag verwijderen : gallery: EValentino
En nu heeft hij mij dus een negatieve beoordeling gegeven vanwege mijn beoordeling van hem. Kan deze verwijderd worden?

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Deze beoordeling is niet eerlijk gegaan, er is nooit een overdracht geweest. Deze negatieve beoordeling krijg ik alleen maar omdat ik (volgens de regels) had aangegeven dat de communicatie slecht was.

http://tweakers.net/aanbod/rating/78402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik ben denk ik hier onterecht beoordeeld http://tweakers.net/aanbod/rating/78432 er heeft geen koop plaatsgevonden en er was bij deze gebruiker alleen een intentie tot koop en er is geen enkele afspraak over de daadwerkelijk levering cq. een betaling. Sterker nog, hij wist aan de hand van DM's dat het e.e.a. mogelijk nog 1-2 weken of langer zou kunnen duren reden waarop ik aangaf dat hij, als hij dat wilde, gerust ergens anders een upgradeset kon kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 12-03-2011 16:49 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
Beoordeling voor SiSiRider aan verkeerde ad gekoppeld. Moet zijn:
V&A aangeboden: Thecus N0204 MiniNAS incl. 2x 500 GB WD HDD

Kan dit gewijzigd worden? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Negatieve feedback gekregen van Hann1Bal, onterecht. gallery: Deorgere

Meneer doet een bod, ik vind het prima maar er is onduidelijk of hij de schijf uberhaupt wel wil hebben, omdat ik er geen factuur meer bij heb. Ik krijg even later een reactie van iemand die de schijf wil kopen, ook hier ga ik akkoord, schijf heb ik aan deze persoon verkocht.

Afspraak niet nagekomen? Er was geen duidelijke afspraak.

Graag verwijderen, dankje! :>

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 21:34
Ik wil hier een feedback aangeven die niet eens betrekking heeft op mijzelf, maar die ik wel dusdanig belachelijk vind dat ik er hier graag melding van wil maken. Het betreft deze feedback van Artilux op cem.

gallery: cem.

Artilux schrijft een beoordeling omdat hij vindt dat cem. die advertentie maar niet had moeten plaatsen en zijn Nederlands slecht is en dat hij op een reactie van Artilux in de advertentie, onaardig reageert.
Volgens mij is dit niet waarvoor v&a feedback is bedoeld en ik vind dan ook dat deze verwijdert dient te worden.
Deze user heeft hierdoor nu een enkele negatieve beoordeling, waardoor het verkopen moeilijker wordt, terwijl hij dus volgens mij niets fout heeft gedaan.
(Overigens zien zijn advertenties er ook niet uit, maar dat even terzijde.)

Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden en of deze verwijderd kan worden, als de gebruiker dat zelf ook fijn vindt ten minste :P
Edit: Zie dat de desbetreffende beoordeling bij hem verwijderd is. Dacht dat er dan nog hier wel een reply zou staan op dit bericht ofzo, maar goed om te zien dat het gedaan is! :)

[ Voor 15% gewijzigd door timwijn op 17-03-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 21:33
gallery: Boss

Ik heb per ongeluk een beoordeling achter gelaten op het verkeerde product. Graag de boordeling voor het "Adverentie: Kabel sleeve/mesh" gezocht verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Bij mijn laatste beoordeling heeft de koper per ongeluk de verkeerde advertentie gekozen.

Hij heeft deze advertentie gekozen (toen verkocht ik het spel nieuw in de verpakking), terwijl het om deze nieuwere advertentie gaat (tweedehands maar in zeer nette staat, zoals blijkt uit zijn beoordeling).

Kunnen jullie dit aanpassen?

Daarnaast zitten er een paar spelfoutjes in zijn tekst, niet heel erg belangrijk maar als jullie de link toch al moeten aanpassen:
Game van hem gekocht. Doosje + disk zien eruit als alsof ik hem net zelf nieuw uit de verzegeling heb gehaalt gehaald!

Snel tot een deal gekomen. Goede en vlotte communicateie communicatie via DM.

Game bij hem zelf opgehaald. Aardige Kerel kerel.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Ik heb een slechte beoordeling gekregen waar ik het absoluut niet mee eens ben en vraag dan ook om deze te verwijderen.
Beoordeling door Yourivanrijt, woensdag 16 maart 2011

Voldoet aan beschrijving:
Communicatie:
1
Aflevering:

Reageert slecht op DM's.

Geeft mensen geen kans om iets te laten weten wanneer zei niet aanwezig zijn.
en geeft onrechtvaardige oordelen.
Van 21 Februari t/m 4 Maart gewacht op de betaling hier in de tussentijd zelfs 3x naar gevraagd en komt deze met de melding "het is over gemaakt".

Dat ik deze niet verstuurd/verkocht heb aan deze persoon is jammer. Maar de beoordeling die deze mij geeft vind ik dat niet kloppen want all zijn vragen m.b.t. de verkoop zijn binnen enkele minuten beantwoord geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvanderpost
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 23:19
Beste Tweaker Admin,
Er is een reactie geplaatst door iemand die zijn ontevreden uit doormiddel van vraag en aanbod. Ik heb hem hierna een bericht gezonden, en alles is dus weer ok. Bevalve dat die reactie blijft staan. Ik heb dus geen handel gedreven met deze tweaker en daarom lijkt me deze reactie op mijn profiel onterecht.
gallery: vvanderpost
Gelieve deze reactie verwijderen aub. Alvast Dank.
MVG Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

gallery: vapo_chiller

de laatste beoordeling van Marviin.

Wat is me dat ?

kan hier iets aangedaan worden ?

hij vraagt of ik hem een acryl plaat van de beste kwaliteit voor casemod wil bestellen, ik doe dat, na weken niks meer te horen, zit ik ermee,
en dan plaatst hij zoiets?
zeer kinderachtig

En van de WORRAN, zonder dat er een koop is gebeurt of iets,
en hij op zijn tenen is getrapt dat ik na deal blijkbaar in belgie woon ?
Is duidelijk zichtbaar op me profiel ???

en de allereerste beoordeling die ik heb ontvangen is dubbel geplaatst lol, kan er mss een van de twee verdwijnen ?
artikel is maar 1 keer verkocht, dus hoeft ook maar 1 beoordeling, beetje om het eerlijk te houden. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door vapo_chiller op 19-03-2011 13:36 ]

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
Phr34k schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:30:
[...]

En nu heeft hij mij dus een negatieve beoordeling gegeven vanwege mijn beoordeling van hem. Kan deze verwijderd worden?
Zou iemand hier nog even naar willen kijken? Als het niet terecht is wat ik vraag, is het mogelijk mij te laten weten waarom deze beoordeling niet verwijderd word?

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Phr34k schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:22:
[...]

Zou iemand hier nog even naar willen kijken? Als het niet terecht is wat ik vraag, is het mogelijk mij te laten weten waarom deze beoordeling niet verwijderd word?
Er moet weer even worden schoongemaakt door een modje denk ik. Tot nu toe nog niet gebeurd. Hoog nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het lijkt inderdaad dat wat dingen zijn blijven liggen :) Hier maar even een grote update dan.
Phr34k schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:30:
[...]

En hoe moeten wij beoordelen wat dan waarheid is? Ervaringen kunnen aan beide kanten negatief zijn door miscommunicatie, dat betekent niet dat slechts één een beoordeling mag geven. Wat iemands prestaties zijn blijkt dan wel uit het gemiddelde van de reviews.
paulds schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:09:
Deze beoordeling is niet eerlijk gegaan, er is nooit een overdracht geweest. Deze negatieve beoordeling krijg ik alleen maar omdat ik (volgens de regels) had aangegeven dat de communicatie slecht was.

http://tweakers.net/aanbod/rating/78402
idem, maar enkel communicatie had beoordeeld kunnen worden dus andere 2 verwijderd.
Guardian Angel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:03:
Ik ben denk ik hier onterecht beoordeeld http://tweakers.net/aanbod/rating/78432 er heeft geen koop plaatsgevonden en er was bij deze gebruiker alleen een intentie tot koop en er is geen enkele afspraak over de daadwerkelijk levering cq. een betaling. Sterker nog, hij wist aan de hand van DM's dat het e.e.a. mogelijk nog 1-2 weken of langer zou kunnen duren reden waarop ik aangaf dat hij, als hij dat wilde, gerust ergens anders een upgradeset kon kopen.
Ik zie een miscommunicatie, lijkt me dat beoordeling voor communicatie dan prima is.
bszz schreef op zondag 13 maart 2011 @ 12:26:
Beoordeling voor SiSiRider aan verkeerde ad gekoppeld. Moet zijn:
V&A aangeboden: Thecus N0204 MiniNAS incl. 2x 500 GB WD HDD

Kan dit gewijzigd worden? Bij voorbaat dank!
Pindakaas... Die link kan ik ook niet aanpassen
Deorgere schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:56:
Negatieve feedback gekregen van Hann1Bal, onterecht. gallery: Deorgere

Meneer doet een bod, ik vind het prima maar er is onduidelijk of hij de schijf uberhaupt wel wil hebben, omdat ik er geen factuur meer bij heb. Ik krijg even later een reactie van iemand die de schijf wil kopen, ook hier ga ik akkoord, schijf heb ik aan deze persoon verkocht.

Afspraak niet nagekomen? Er was geen duidelijke afspraak.

Graag verwijderen, dankje! :>
Alleen communicatie laten staan.
timwijn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:19:
Ik wil hier een feedback aangeven die niet eens betrekking heeft op mijzelf, maar die ik wel dusdanig belachelijk vind dat ik er hier graag melding van wil maken. Het betreft deze feedback van Artilux op cem.

gallery: cem.
Blijkt al weg te zijn :)
Lord_Pivo schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:24:
gallery: Boss

Ik heb per ongeluk een beoordeling achter gelaten op het verkeerde product. Graag de boordeling voor het "Adverentie: Kabel sleeve/mesh" gezocht verwijderen.
Transactie kunnen we helaas niet aanpassen
@LuPo: idem

@ Darkstar: enkel communicatie is beoordeeld. Verder zullen mensen zich een beeld moeten vormen op basis van het totaal aan reviews.

@vvanderpost: De plaatser kan de review zelf aanpassen

@vapo_chiller: de review was dermate onleesbaar en voorzien van scheldwoorden dat ik deze verwijderd heb. Ik heb ook de dubbele eerste verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Beoordeling door Worran, zaterdag 5 februari 2011

Deze is ook niet van toepassing op mijn profiel wegens tot GEEN koop overeen gekomen,
en geplaatst is door een gefrustreerde tweakers ;)

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel communicatie laten staan aangezien geen transactie heeft plaatsgevonden.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Gelieve ook mijn beoordeling bij Worran ook aan te passen graag, alleen communicatie dan. ;)

En thanks voor het goede werk op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:27:
Zo, het lijkt inderdaad dat wat dingen zijn blijven liggen :) Hier maar even een grote update dan.
Ik zie een miscommunicatie, lijkt me dat beoordeling voor communicatie dan prima is.
Waar staat in de FAQ dat op communicatie mag worden beoordeeld als er geen deal is geweest?

Zou dit wel zo zijn dan is dit vragen om ellende omdat je nl. altijd iets kunt beoordelen, op elke willekeurige advertentie en elke willekeurige gebruiker en dat lijkt me niet bepaald de bedoeling.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Guardian Angel schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:49:
[...]

Waar staat in de FAQ dat op communicatie mag worden beoordeeld als er geen deal is geweest?

Zou dit wel zo zijn dan is dit vragen om ellende omdat je nl. altijd iets kunt beoordelen, op elke willekeurige advertentie en elke willekeurige gebruiker en dat lijkt me niet bepaald de bedoeling.
Het gaat erom dat er heel veel mensen kwamen melden dat er bij hun beoordeling nog geen koop gesloten was. Dus geen transactie.

Dat betekende dat je iemand niet kon beoordelen op het feit dat hij de koop bijv. had toegezegd en daarna aan een ander verkocht. Dan was er geen transactie en kon je dus iemand niet beoordelen. Nu hebben ze gezegd dat je dan alleen op communicatie kunt beoordelen. Lijkt me een goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Maar het staat NIET in de FAQ.

Een goede zet?

Ik stel dan voor dat ik jou of een moderator maar eens netagief ga beoordelen ondanks dat ik nooit kontakt heb gehad. Kijken of men daar blij mee is. :)

Met andere woorden. Je kunt bij iedereen schrijven wat je wilt over de communicatie, er wordt niet naar de juistheid ervan gekeken.

Maar ik vrees dat dit hier niet thuishoort.

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 22-03-2011 22:29 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
-=offtopic=-
Dat de FAQ niet geheel up to date is al eerder aangekaart in dit topic. Volgens Microkid zijn reactie daaronder zou het verstandig zijn om daar nog eens naar te gaan kijken. Ik neem aan dat "men" er mee bezig is hoewel het alweer een tijdje geleden is dat het is aangehaald. Mogelijk dient dit elders aangekaart te worden?
-=ontopic=-

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Guardian Angel schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:28:
Maar het staat NIET in de FAQ.

Een goede zet?

Ik stel dan voor dat ik jou of een moderator maar eens netagief ga beoordelen ondanks dat ik nooit kontakt heb gehad. Kijken of men daar blij mee is. :)

Met andere woorden. Je kunt bij iedereen schrijven wat je wilt over de communicatie, er wordt niet naar de juistheid ervan gekeken.

Maar ik vrees dat dit hier niet thuishoort.
Ja een goede zet noem ik dat. Eerst kon je ongestoord aan iemand toezeggen en een dag later aan iemand die hoger biedt verkopen. Dat is gewoon onacceptabel gedrag en mag dus best negatief beoordeeld worden. Als je aan iemand toezegt moet je ook nakomen. Dat daarbij prijs en afleverdatum nog niet besproken zijn doet daar niet aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Punt is immers dat NIEMAND kan weten wat er wel of niet afgesproken is. Nogmaals, ik wil jou best negatief beoordelen zonder dat wij überhaupt in gesprek zijn geweest. Geen haan die er naar kraait.
Dit gaat off-topic. Suggestie afsplitsen.

[ Voor 65% gewijzigd door Guardian Angel op 22-03-2011 23:33 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het is niet mogelijk een inhoudelijk oordeel te vellen. Daarom wordt er ook meer vrijheid gelaten in het beoordelen over en weer. Geef je een slechte beoordeling en krijg je er een terug, dan kan dat maar zo blijven staan. Los het onderling dan maar op.

Wij kunnen dat onmogelijk beoordelen en de som van de overige reviews moet voor de beeldvorming zorgen. Een daadwerkelijke transactie als eis voor afgeronde ervaring is bij de ShopReview al lang geleden losgelaten omdat het niet te hanteren is.

Zowel bij ShR als user reviews betekent dat niet dat je wegkomt met misbruik. Waar de mogelijkheden verbreed worden, zullen de sancties bij overlast en misbruik ook minder mals uitvallen. Vroeger stond specifiek in de FAQ dat een V&A beoordeling alleen mogelijk was bij afronden van het gebeuren. Dat konden we effectief al niet controleren, en het was dus wat raar hier en daar om de eerste plaatser het uitgangspunt te geven.

Nu zal een reviewer zich moeten bedenken dat ook andersom een negatieve review mogelijk is. Was het zo slecht?, wordt dat beeld door andere reviews gesteund? Wat zijn de gevolgen voor mijn eigen rating?
Met andere woorden: probeer het eerst maar eens gezond samen op te lossen. Iets wat blijkbaar niet meer zo vanzelfsprekend is.

Als iemand echt een 100% lutser is, dan moet dan ook uit iedere andere beoordeling blijken. Zo niet, dan moet de lezer zelf maar beoordelen dat de review terug onterecht is.

Natuurlijk is dat systeem alleen bruikbaar als daadwerkelijk IETS heeft plaatsgevonden. We hebben dan ook genoeg mogelijkheden om kwaadwillenden op te sporen. We willen alleen niet een systeem baseren op uitgangspunt van kwaadwillendheid. Kan je een keer tegen een vervelende onterechte beoordeling aanlopen? Ja. Kan dat structureel? Nee.

En als altijd, suggesties om het beter te doen zijn welkom. Het is altijd makkelijk te stellen hoe verkeerd iets is, maar kom maar eens met een beter idee dan :)

Overigens is de FAQ wel aangepast op een aantal zaken, maar is ook een aantal zaken niet in detail beschreven. We weten nu al dat FAQs geen populair leesvoer zijn, de kans is dan ook groot dat steeds meer in richtingen en intenties geschreven zal worden en zaken korter zullen worden omschreven. Bruikbaarheid eerst, en dan eventueel details.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Daar ga ik dan maar eens over nadenken.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die bovenste @ gallery: dutchdude23 :F

Daarnaast heeft meneer er een handje van om regelmatig z'n advertenties te schoppen, dit kan je zo nagaan. Dat systeem is in twee dagen al iets van 3 of 4 keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Kan deze beoordeling verwijderd worden aub?

http://tweakers.net/aanbod/rating/79589

Ik had de veiling gewonnen van dit MOBO + CPU.

Vervolgens stuurt Doco1983 mij een DM, dat ik alleen het Mobo voor €60,= mocht ophalen, terwijl ik €58,= had geboden voor Mobo + CPU.
Ik heb daarop netjes een DM terugestuurd, waarin ik uitlegde dat ik voor beiden geboden had.

Vervolgens reageerde Doco1983 totaal niet meer.
Als iemand 2 dagen niets van zich laat horen, totaal niet reageert, maar wel verschillende keren op t.net aanwezig is en ook tijd heeft om advertenties te plaatsen, maar niet de moeite neemt om op meerdere dm's te reageren en vervolgens ook nog eens het mobo en CPU opnieuw te koop aanbied, tja dan kun je negatieve feedback verwachten.

Dit heb ik dan ook gedaan.
Toen kwam er wel opeens een reactie en een negatieve (wraak)feedback terug.
In de beoordeling beoordeelt hij mij op het punt voldoet aan beschrijving.
Iets wat niet klopt en volgens de faq ook niet mag, want ik heb niets te koop aangeboden, hij was de verkoper.
Ook linkt hij naar een andere advertentie, waar ik nooit op gereageerd heb of iets dergelijks, dat klopt dus ook niet.

Daarom ook het verzoek aan de ad-jes om deze beoordeling te verwijderen aub.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweaker Admin,
Wij ( ik en Mother_Goozz ) hebben elkaar een beoordeling gegeven op een verkeerde advertentie.
Het moet deze iPhone 16GB ( V&A gevraagd: Apple iPhone 4, 16GB Zwart ) ipv iPhone 32 GB ( V&A aangeboden: Gereserveerd Apple iPhone 4 32GB Zwart z.g.a.n. ). Zal je misschien die link bij onze beoordeling kunnen fixen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beste Admin,
Ik had een koop gesloten met een Tweaker, hij zou van mij een laptop overnemen. Hij wilde eigenlijk dat ik de laptop meteen op zou sturen, nog voor ik zijn betaling binnen had. Dit is natuurlijk de bedoeling niet, dus daar ging ik niet mee akkoord - meneer zou het alsnog overmaken en ik zou de laptop verzenden na ik het geld binnen zou hebben.. de laptop was inmiddels al ingepakt. Nu laat sinds dien de koper niks meer horen, ik heb nooit geld ontvangen, en gelukkig ook niks verstuurd - mag ik nu alsnog feedback achterlaten? Koper in kwestie heeft al een negatieve beoordeling over niet meer reageren na een deal, en ik vond bij het googelen van zijn naam ook elders dit soort praktijken, zelfs t/m wanbetaling.

Ik ben netjes gebleven, heb een termijn aangegeven waarin hij kon reageren, helaas mocht dit niet baten..
Kan ik feedback achterlaten, of niet - gezien er geen transactie heeft plaatsgevonden?

-edit-
Heb inmiddels feedback achtergelaten, als dit niet OK is mag het verwijderd worden - naar mijn idee is 't verdiend.

[ Voor 9% gewijzigd door Mobomonster op 31-03-2011 20:22 . Reden: Plaatsen feedback ]

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Ik heb een minder geslaagde deal gehad met iemand op de V&A, uiteindelijk is het nog goed gekomen maar ik had al een negatieve beoordeling achtergelaten. Ik zou deze graag naar 5, 1 en 3 sterren willen veranderen voor resp. beschrijving, communicatie en aflevering. Maar dat kan ik niet zelf doen volgens mij? Vandaar dat ik het hier vraag. Hier is een linkje:

gallery: blackops007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
dbm_ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:28:
Ik heb een minder geslaagde deal gehad met iemand op de V&A, uiteindelijk is het nog goed gekomen maar ik had al een negatieve beoordeling achtergelaten. Ik zou deze graag naar 5, 1 en 3 sterren willen veranderen voor resp. beschrijving, communicatie en aflevering. Maar dat kan ik niet zelf doen volgens mij? Vandaar dat ik het hier vraag. Hier is een linkje:

kan een admin dit nog voor me aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Was al verwijderd zo te zien.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:29:
Beste Tweaker Admin,
Wij ( ik en Mother_Goozz ) hebben elkaar een beoordeling gegeven op een verkeerde advertentie.
Het moet deze iPhone 16GB ( V&A gevraagd: Apple iPhone 4, 16GB Zwart ) ipv iPhone 32 GB ( V&A aangeboden: Gereserveerd Apple iPhone 4 32GB Zwart z.g.a.n. ). Zal je misschien die link bij onze beoordeling kunnen fixen? Alvast bedankt.
Nope, dit kunnen we ook niet wijzigen. Wel kan de beoordeling verwijderd worden en dan kunnen jullie een nieuwe plaatsen met de juiste advertentie. Mocht je dat willen, laat het maar weten.
dbm_ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:28:

Done
Done

[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-04-2011 09:17 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Kan deze door mij gegeven negatieve feedback worden verwijderd? Verkoper verklaart dat het een misverstand is..
gallery: J.Diekerhof

zie ook DM http://gathering.tweakers...n_message/1325385#1325385

bij voorbaat dank...

[ Voor 16% gewijzigd door SunnyD op 16-04-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zag vandaag dat ik een negatieve beoordeling heb gekregen... snap totaal niet waarom:

http://tweakers.net/aanbod/rating/81146

Gebruiker dat een desktop te koop staan. Daar heb ik inderdaad op geboden, echter al snel kwamen er hogere biedingen waardoor het voor mij niet meer interessant was. Wat ik uit de beoordeling moet opmaken is er contact met mij is gezocht en heb ik niets van mij laten horen... Zeer vreemd.

- ben niet de hoogste bieder
- heb geen mail of DM ontvangen m.b.t deze advertentie

Kan deze a.u.b. verwijderd worden?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Communicatie zal blijven staan denk k.
Op de rest heeft hij geen beoordeling gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
  • Laatst online: 07-04 12:20
Ik heb een beoordeling gehad.
Een jongen wou een systeem van mij kopen en hij zou direct dat weekend langs komen zodat hij die computer kon kopen. Vervolgens een week later reageert die gozer dat hij hem toch niet wilde kopen. (ik vond dat tamelijk ongepast) en had hem beoordeeld dat ik met hem geen zaken kan doen. Van hem kreeg ik een beoordeling wat echt niet klopt. Kunnen jullie deze weg halen.

gallery: Lucas1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woely
  • Laatst online: 15-01-2022
Ik heb tweaker - rscheper - een beoordeling gegeven i.v.m. een besloten koop van drie schijven van hem zou hebben gekocht. Hij vroeg om tijden wanneer ik de schijven kon afhalen. Ik heb hem woensdag, donderdag en vrijdag voorgesteld, maar kreeg hier geen reactie op. Ook op de vraag wat "nieuwstaat" betekende kreeg ik geen antwoord. Zondag kreeg ik bericht waarom een negatieve beoordeling had gekregen. (was trouwens niet zijn eerste) en reageerde daarop door mij een negatieve beoordeling te geven. Dit kan volgens mij niet. Hij heeft het hierbij over zijn weekend, maar de haal afspraken die ik voorstelde waren woensdagmiddag/avond, donderdagmiddag en vrijdag vanaf 15:00 uur. Het was daarna niet goed van mij om op zijn beoordeling aan mij te reageren met een antwoord via een beoordeling. Verder zei hij (zondag) dat hij niet wist hoe oud de schijven waren (en dat voor een doorgewinterde tweaker? die wel HDtune Pro gebruikt) Volgens mij kun je dan niet stellen dat ze in nieuwstaat verkeren.
groet Woely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

vapo_chiller schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:35:
Communicatie zal blijven staan denk k.
Op de rest heeft hij geen beoordeling gegeven.
Lijkt me sterk... er was geen communicatie :o

Zou fraai zijn, ben geen winnaar van de veiling, heb geen mail van hem ontvangen en dan zou ik een dikke min krijgen voor communicatie. De wereld op z'n kop :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Gone. Als je nu de winnaar was geweest, ok. Maar dat was totaal niet het geval.
Ook weg.
Aangezien er geen daadwerkelijk transactie heeft plaatsgevonden en alleen communicatie zijn de beoordelingen voor de 2 andere onderdelen verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
Ook een man heeft 2 reacties gegeven. (omdat hij een "n " vergeten was)
en/dus ziet mijn beoordelingslijst er slecht uit.

Beoordeling door _Ray_, zaterdag 26 juni 2010

Als deze verwijderd kan worden ben ik echt heel blij (ben ik nu al hoor!)

[ Voor 7% gewijzigd door Lucas1988 op 18-04-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Lucas1988 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:41:
Ook een man heeft 2 reacties gegeven. (omdat hij een "n " vergeten was)
en/dus ziet mijn beoordelingslijst er slecht uit.

Beoordeling door _Ray_, zaterdag 26 juni 2010

Als deze verwijderd kan worden ben ik echt heel blij (ben ik nu al hoor!)

De 2e beoordeling verwijderd en de n is toegevoegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
FlipFluitketel schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:47:
[...]

De 2e beoordeling verwijderd en de n is toegevoegd. :P
Super! you're saved my life haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzmatazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-01-2024
Een tweaker heeft voor een tweede maal voor de zelfde transactie feedback achtergelaten.

De eerste keer was compleet positief, en de tweede keer was neutraal. Het enige wat ertussen is gebeurd was dat ik zelf feedback heb achtergelaten. Mijn feedback was neutraal, en ik denk dus dat zijn tweede beoordeling alleen is bedoeld als vergelding (de tekst hint daar zelfs op). Dat hij iets bijstelt aan zijn beoordeling over mijn communicatie zou ik wellicht nog iets bij kunnen voorstellen (al vind ik het nog steeds onzin), maar dat door mijn beoordeling ook mijn verpakking, vezending en omschrijving slechter zijn geworden gaat er bij mij niet in.

gallery: Razzmatazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Misschien niet 100% het juiste topic maar doe het toch maar hier: Ik heb een laptop te koop, een tweaker zegt via de mail 'ja ik wil hem hebben via de post voor x bedrag', ik ga accoord met zijn prijs, ik vraag hem of het goed is als ik de laptop donderdag verstuur en geef hem mijn bank rek. nr. Op deze laatste mail heb ik geen antwoord gehad. Nu is het nog niet zo lang geleden (12 uur). Er is inmiddels een andere geinteresseerde die de laptop wil.

Mijn vraag is: hoe lang moet ik tweaker 1 redelijker wijs de tijd geven om te reageren?
Ik dacht zelf dat 24 uur wel redelijk genoeg is. Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat ligt toch geheel aan jezelf Philflow..
12 uur geleden is imho overdag, dus genoeg tijd om te reageren zou ik zeggen.
Als je het nu nog af kan handelen met tweaker 2 zou mijn keuze snel gemaakt zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

CLB schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:25:
Dat ligt toch geheel aan jezelf Philflow..
Als je het nu nog af kan handelen met tweaker 2 zou mijn keuze snel gemaakt zijn.
Maar als je een soort van accord hebt bereikt met 1 tweaker dan moet je hem toch wat tijd geven om te reageren.

De vraag is alleen hoeveel tijd. Als iemand anders het bij mij binnen 1 uur zou doen zou ik 'boos' zijn en een negatieve review achter laten. Bij 12 uur wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ik zou degene met wie je al een afspraak gemaakt hebt toch minimaal 36 uur geven. Je hebt zelf al bedongen dat je 'm donderdag pas verstuurt, wederzijdse coulance lijkt me gepast.
CLB schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:25:
Niet iedereen heeft het zelfde (bio)ritme of daginvulling.

[ Voor 13% gewijzigd door 8088 op 03-05-2011 23:37 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

http://tweakers.net/aanbod/rating/58340

Dit lijkt me niet echt een reden voor de relatief slechte beoordeling, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Inderdaad. En weg :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

8088 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:35:
Ik zou degene met wie je al een afspraak gemaakt hebt toch minimaal 36 uur geven. Je hebt zelf al bedongen dat je 'm donderdag pas verstuurt, wederzijdse coulance lijkt me gepast.
Nou bedongen... ik heb hem gevraagd of hij accoord ging maar hij heeft niet geantwoord.

Verder heb ik redelijke tijdsdruk (de laptop moet anders retour). Ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Philflow schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:28:
Als iemand anders het bij mij binnen 1 uur zou doen zou ik 'boos' zijn
en een negatieve review achter laten. Bij 12 uur wordt het een ander verhaal.
Maar zulke negatieve reviews zijn niet de bedoeling en worden desgewenst weggehaald..
Uurtje is inderdaad wat anders dan 12 uur, dat klopt zeker, inmiddels is het alweer 8 uur verder..
8088 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:35:
Niet iedereen heeft het zelfde (bio)ritme of daginvulling.
Dat klopt zeker, daarom zei ik ook 'zou ik zeggen'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

CLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:59:
[...]
Maar zulke negatieve reviews zijn niet de bedoeling en worden desgewenst weggehaald..
Ik denk van niet. Als iemand accoord gaat met je vraagprijs en je wacht maar 1 uur op een antwoord, om vervolgens aan iemand anders te verkopen, dan denk ik dat een negatieve feedback gerechtvaardigd is.

Het is jammer dat dit soort dingen niet vast liggen want nu blijft het gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mwah volgens mij is de mainrule dat er sprake moet zijn van een verkooptransactie, die er dan toch niet is..
Het is inderdaad een ander verhaal om te stellen dat het als verkoper netjes is, dat is idd de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07

nwagenaar

God, root. What's the differen

Klaarblijkelijk heb ik over iemand z'n DM genegeerd omdat de aankoop op gereserveerd stond. En nu heeft die persoon mij een negatieve feedback gegeven: http://tweakers.net/aanbod/rating/81496

Ik heb dus geen zaken met hem gedaan (maar met Jochemp). Kan die verwijderd worden?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

CLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:20:
Mwah volgens mij is de mainrule dat er sprake moet zijn van een verkooptransactie, die er dan toch niet is..
Sinds V&A 3.0 geldt dat niet meer, dat is al uitvoerig in dit topic besproken.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkus_donor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11-2024

henkus_donor

bla is bla

Zouden jullie de feedback van 18 november willen verwijderen link? De feedback die ik hem heb gegeven is ook helemaal verwijderd en met mijn communicatie naar hem was niks mis. Ik was de hoogte bieder in deze veiling en toch verkoopt hij het aan een ander. Hier heb ik feedback op gegeven omdat ik dat toch vreemd vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Beoordeling wijst naar verkeerde advertentie. Kan iemand deze beoordeling wijzigen naar deze advertentie ?

edit:

en deze beoorderling naar deze advertentie ?

[ Voor 24% gewijzigd door kaspur op 05-05-2011 21:21 ]

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
kaspur schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 20:41:
Beoordeling wijst naar verkeerde advertentie. Kan iemand deze beoordeling wijzigen naar deze advertentie ?

edit:

en deze beoorderling naar deze advertentie ?
Helaas, dat kunnen we niet wijzigen (behalve de feedback verwijderen en dan zou de gebruiker een nieuwe moeten plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Laatst online: 10-09 09:55
Volgens mij is het niet helemaal fair dat ik een slecht beoordeling heb gekregen met als strekking "hij heeft mij een slechte beoordeling gegeven dus ik geef hem een slechte beoordeling terug"
gallery: Mod_Aap

[ Voor 9% gewijzigd door Mod_Aap op 06-05-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Mod_Aap schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:17:
Volgens mij is het niet helemaal fair dat ik een slecht beoordeling heb gekregen met als strekking "hij heeft mij een slechte beoordeling gegeven dus ik geef hem een slechte beoordeling terug"
gallery: Mod_Aap
Ik geloof dat een veiling geen enkele verplichting schept. Beide beoordelingen lijken mij dus onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Alleen mss communicatie ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Laatst online: 10-09 09:55
Geen idee hoe dat eigenlijk zit. Kon en kan er ook niks over vinden in de FAQ, neemt niet weg dat je bepaalde verwachtingen schept bij een veiling als je bied en het dus niet netjes is als je die niet na komt. En het lijkt me dan ook logisch om hem hier op te beoordelen, ik kan het niet verplichten het product te kopen. Maar met een beoordeling kan ik wel aangeven dat deze user niet altijd even netjes handelt. Mocht dit niet de bedoeling zijn dan kan wat mij betreft mijn beoordeling ook verwijderd worden.
Het lijkt me alleen sowieso niet de bedoeling dat als je een slechte beoordeling krijgt je een slechte beoordeling terug geeft met als hoofd reden "Hij geeft mij ook een slechte beoordeling"

Daarnaast heeft het mij in een lastige situatie gebracht aangezien de persoon met het 1 na laagste bod DM uit heeft staan en geen email openbaar heeft staan. Als de winnaar van de veiling gewoon eerlijk had geboden had deze user wel gewoon een bericht gehad dat hij de veiling had gewonnen en had ik het product dan dus gewoon aan hem kunnen verkopen. Andere biedingen kan ik niet meer zien aangezien de hoogste 4 alleen worden weergegeven. Dit is niet de schuld van de gene waar ik de beoordeling aan heb gegeven, maar wel een gevolg van zijn handelen, wat mij uiteindelijk geld "kost".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Betreft de volgende beoordeling:
http://tweakers.net/aanbod/rating/82975

Was met deze meneer in onderhandeling & het wachten was op een foto die gemaakt moest worden door een famillielid.
Wegens zware migraine heb ik welgeteld 2 dagen niet ingelogd op tweakers.net & zodoende meneer niet geinformeerd. Tot mijn varbazing zie ik een beoordeling die nota bene totaal ongegrond is.

Gelieve deze te verwijderen?

Ik zou meneer vrijdag een foto opsturen per mail van de carkit, door de migraine niet gelukt.
Op basis daarvan heeft hij mij beoordeeld.
Ter extra info had ik meneer zondag 1 mei een Dm gestuurd & geen reactie meer op gekregen Ik heb vervolgens woensdag 4 mei zelf weer een DM gestuurd & daar reageerde hij wel op.
Als er iemand die is een dergelijke beoordeling gegrond kan geven ben ik het denk ik wel.

[ Voor 33% gewijzigd door ictinteresse op 07-05-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb opeens een negatieve beoordeling gehad van een tweaker die mijn geheugen wilde overnemen.
Echter reageerde hij in eerste instantie niet op mijn DM. Toen heb ik het geheugen aan een andere tweaker verkocht welke wel optijd reageerde. Nu heb ik van de eerste tweaker negatieve feedback gehad omdat het geheugen niet aan hem is verkocht, echter reageerde hij dus telaat.

Gaatom de volgende rating. http://tweakers.net/aanbod/rating/83265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Laatst online: 08-02 21:44
Ik heb een negatieve beoordeling gekregen omdat ik laat reageerde, dit kwam omdat ik op vakantie was en dus niet kon reageren...
kan deze worden verwijderd?

gaat om beoordeling: gallery: Suther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
Ik heb ook een onterechte beoordeling op mijn profiel:

Hier de negatieve: http://tweakers.net/aanbod/rating/34608
En de correctie: http://tweakers.net/aanbod/rating/34635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik wist niet dat dit topic bestond maar heb ook een foute (dubbele) beoordeling op mijn profiel staan van al bijna 2 jaar geleden (7 augustus 2009) van gebruiker 'LYNXS', deze heeft hierna gelijk een wel correcte beoordeling gegeven maar de oude staat er ook nog. Kan deze gemerged worden? (beoordeling van de een, beschrijving van de andere). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
1. http://tweakers.net/aanbod/rating/83774
Compleet onzinnige en zeer onsportieve beoordeling, enkel omdat ik dacht dat hij een grapje maakte.
Hij heeft ook een beoordeling van mij gekregen, mag tevens ook weg.

2. Is al wel oudere beoordeling maar mag alsnog weg want is gecorrigeert en we zijn tot overeenstemming gekomen
Slechte beoordeling ( die weg mag dus ): http://tweakers.net/aanbod/rating/41031
En hier dus het goedmakertje: http://tweakers.net/aanbod/rating/41149

3. Slechte beoordeling maar is toen weer opgelost, was een fout van Antec dat ze mij niks leverden, en daar werden ik en hij de dupe van. Is dus opgelost.

http://tweakers.net/aanbod/rating/76919

4. ook al oudere beoordeling, heb hem toen laten staan omdat het me weinig intresseerde maar nu ik er weer zo naar kijk word ik eigenlijk woedend hoe hij over mij praat.
Ik heb namelijk een 100% goed blokje verkocht en meneer zweert mij met moord en dood dat het blokje lekt, en dat kan gewoon NIET. Toen had hij hem zelf dichtgekit en verkloot en wou toen nog weer z'n geld terug etc etc. Is gewoon onterecht

http://tweakers.net/aanbod/rating/44438

( niet om mijn reputatie te zuiver ofzo, maar ik vind dit gewoon zielig gedrag van sommige mensen )

Edit: Het oordeel is natuurlijk aan u, o Lord Moderator.
Mocht u twijfels hebben dan stuur ik u graag de mailtjes/DM's door.

[ Voor 4% gewijzigd door j0ren op 17-05-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Zucht.
Ik snap niet waarom mensen voor alles een beoordeling gaan geven.
Dingen die ik naar hun DM waarbij ik een tip geef dat ze iets aan de dure kant zitten met hun prijs, worden meteen een slechte beoordeling? Waar zijn we mee bezig mensen!?!

http://tweakers.net/aanbod/rating/83777

En vervolgens krijs ik nóg een slechte beoordeling van meneer omdat ik hem vertel dat hij niet zo kinderachtig moet doen? Omfg.

http://tweakers.net/aanbod/rating/83778

Dit moet echt niet kunnen op een volwassen site als tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@j0ren: Je hebt het wel over "een volwassen site als tweakers" maar laat jij in het vervolg die kinderachtige onzin dan aub ook achterwege.
Jij bent niet degene die bepaalt welke prijs ze moeten invullen, dat doen ze zelf. Als ze het voor die prijs niet verkocht krijgen is het hun probleem, niet jouw probleem.
Gebruik aub ook gewoon de edit-knop als je iets wilt toevoegen aan je post.

Rest: done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danku, kan de volgende ook nog gedaan worden, deze is dubbel?
http://tweakers.net/aanbod/rating/29475

En de volgende is al een hele oude maar dat was een mis verstand met de geintresseerde waardoor ik niet had gereageerd via de mail. http://tweakers.net/aanbod/rating/19855

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Laatst online: 08-02 21:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Hier nog een onterechte feedback: gallery: goosche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Bij mijn beoordelingen is iemand vergeten een score in te vullen (2+) terwijl hij duidelijk in zijn tekst 2+ zegt. En iemand heeft hetzelfde gedaan alleen heeft toen nog een keer beoordeeld met de score erbij (zelfde stukje tekst). Kunnen deze twee dingetjes gecleaned worden? :)

http://tweakers.net/aanbod/userstats/233284

(De op één na onderste en die daarboven)

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 22-05-2011 11:00 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Laatst online: 23:26
Er staat sinds eennpaar dagen een foute beoordeling bij mij als koper. Afgelopen donderdag/veijdag heb ik via tweakers geprobeerd snel een tv te kopen. Toen ik al onderweg was van utrecht naar tilburg smste de verkoper dat de deal niet doorging omdat een vriend de tv wou overnemen. Ik heb toen nog aangegeven dat ik onderweg was maar hij gaf aan dat het niet doorging. In mijn beoordeling heb ik vervolgens laten merken dat ik de afhandeling erg slecht vond em gaf de communicatie een voldoende.

De verkoper was het hier blijkbaar niet mee eens en vroeg mij de beoordeling te verweideren en zou anders een negatieve beoordeling bij mij plaatsen. Dit heeft hij nu ook gedaan.. Kun je deze mss verweideren? Dit gaat om een wraaktie omdat zijn argumenten kant mog wal raken. Indien gewenst kan ik de DM opsturen.

Gr. Bas (guppie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Ik heb nadat ik een negatieve ervaring had met een potentiële koper hem negatieve feedback gegeven. Daarop krijg ik nu een beoordeling over iets compleet anders.

Hij krijgt feedback omdat hij een bod doet maar vervolgens nooit meer reageert op een antwoord en ik krijg, omdat ik dat niet vind kunnen, daarop een negatieve feedback.

M.a.w., kan zijn feedback verwijderd worden? Als ik slecht handel dan verdien ik het om een slechte feedback te krijgen, maar volgens mij is dat hier niet aan de hand.

Het gaat om dit: gallery: freggel en dan de laatste feedback van mvantimmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

gallery: OkiaAnon

Hoe irritant het ook mag zijn, zijn gedrag, de kopen zijn niet doorgegaan dus helaas zijn ze ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Als er nog steeds geen koop- of verkoopverplichting aan een veiling-item hangt dan is deze beoordeling mogelijk ten onrechte geplaatst?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:31
gallery: xtrme

Zie verhaal Timv37, graag de communicatie score aanpassen naar zeer slecht. Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Timv37 op 27-05-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan je ook zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Laatst online: 23:26
guppie schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:23:
Er staat sinds eennpaar dagen een foute beoordeling bij mij als koper. Afgelopen donderdag/veijdag heb ik via tweakers geprobeerd snel een tv te kopen. Toen ik al onderweg was van utrecht naar tilburg smste de verkoper dat de deal niet doorging omdat een vriend de tv wou overnemen. Ik heb toen nog aangegeven dat ik onderweg was maar hij gaf aan dat het niet doorging. In mijn beoordeling heb ik vervolgens laten merken dat ik de afhandeling erg slecht vond em gaf de communicatie een voldoende.

De verkoper was het hier blijkbaar niet mee eens en vroeg mij de beoordeling te verweideren en zou anders een negatieve beoordeling bij mij plaatsen. Dit heeft hij nu ook gedaan.. Kun je deze mss verweideren? Dit gaat om een wraaktie omdat zijn argumenten kant mog wal raken. Indien gewenst kan ik de DM opsturen.

Gr. Bas (guppie)
Zou iemand hier even naar kunnen kijken, ik heb momenteel een advertentie lopen en aangezien zijn reactie de enige is staan deze 2 sterretjes nogal negatief en schrikt het mogelijk mensen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Laatst online: 03-08 03:16
Ik heb van de user proda een driedubbele negatieve beoordeling gegeven, terwijl ik helemaal niks fout hebt gedaan. Hij had mij een AZERTY toetsenbord opgestuurd (terwijl het om de koop van een QWERTY ging) zonder er maar iets van te zeggen, en als antwoord op mijn mail met de boodschap dat ik me opgelicht voel antwoordde hij 'het spijt me maar ik heb niks gemerkt.' Geen enige schijn van initiatief om er iets aan te doen. Natuurlijk heb ik toen een negatieve beoordeling bij hem geplaatst, maar nu had hij ineens te weinig tijd gekregen van mij en neemt hij wraak door mij ook voor alles 1 ster te geven terwijl ik netjes op alle mails antwoordde, alles had gemeld en het geld meteen over had gemaakt? Belachelijk. Daarom vraag ik ook om zijn beoordeling bij mij te verwijderen.

Nu krijg ik ook nog een mail dat hij me toevallig net een uitkomst wilde sturen, en dat hij 'wel genoeg heeft gezegd'.

PS. Uit mijn beoordeling van de user blijkt waarom ik alle recht heb om me opgelicht te voelen.

[ Voor 15% gewijzigd door zakkenjongen op 28-05-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Laatst online: 03-08 03:16
Ik zou willen vragen dat mijn eerste beoordeling bij proda (de zeer negatieve) wordt verwijderd. Het is onderling soort van opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Kan mijn laatste beoordeling bij deze verkoper worden verwijderd? Uiteindelijk is er alsnog een oplossing gevonden. Thanks.

gallery: fons78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
guppie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Zou iemand hier even naar kunnen kijken, ik heb momenteel een advertentie lopen en aangezien zijn reactie de enige is staan deze 2 sterretjes nogal negatief en schrikt het mogelijk mensen af
Inderdaad. Toevallig laatst je advertentie gezien en dan valt je oog ook gelijk op die sterren. Heeft toch wel een afschrikkende werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Loona35 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:58:
Kan mijn laatste beoordeling bij deze verkoper worden verwijderd? Uiteindelijk is er alsnog een oplossing gevonden. Thanks.

gallery: fons78
Verwijderd :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
petjekel schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:31:
Gallery kaziebo
Ik heb per ongeluk het verkeerde product geselecteerd toen ik ging beoordelen
Aangezien dit nog niet gewijzigd was quote ik even mezelf ;)

Is het mogelijk dat jullie bij die beoordeling het goede product kunnen selecteren voor mij, heb de Corsair CX400W te selecteren ipv de Logitech diNove Edge [Blond, ja ik weet het ;)]

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zo te zien kan dat niet aangepast worden. Ik wacht wel even op iemand die zoiets gewoonlijk oppakt om te kijken of hij/zij nog een manier weet. Anders eventueel verwijderen en herplaatsen (of gewoon negeren :+ )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
petjekel schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:50:
[...]

Aangezien dit nog niet gewijzigd was quote ik even mezelf ;)

Is het mogelijk dat jullie bij die beoordeling het goede product kunnen selecteren voor mij, heb de Corsair CX400W te selecteren ipv de Logitech diNove Edge [Blond, ja ik weet het ;)]

Alvast bedankt.
Zoals Kixtart al zegt, dit kunnen we ook niet wijzigen. Enige optie is verwijderen en dan zou de gebruiker weer een nieuwe moeten plaatsen.

Rest weer done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 11-09 10:40
Rest weer done.
Mijn dank is groot!

het blijft toch fantastisch dat de admins dit topic doorlopen en de requests doorlopen. Kudos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
Kan mijn laatste negatieve beoordeling bij deze verkoper(henkie040) worden verwijderd? Uiteindelijk is er alsnog een oplossing gevonden. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
Gallery: Gielie
ik krijg slechte beoordeling terwijl de koper afhaakt nadat de deal al helemaal rond was, graag deze neg beoordeling van mij verwijderen. De beoordeling van de ander gallery; mvdklooster van mijn kant moet volgens de regels ook weg, al vind ik dit niet redelijk, mensen moeten gewaarschuwd worden voor notoire bieders die hun afspraken niet nakomen terwijl de verkoper door dit soort acties andere potentiële kopers afhaken. misschien moet er een vierde optie komen of de gemaakte afspraken na gekomen zijn.
just my 2 cents.

[ Voor 7% gewijzigd door gielie op 10-06-2011 15:09 . Reden: link aangepast ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik wil even wat melden ik weet niet of ik een beoordeling van deze gebruiker ga krijgen. het gaat hierbij om moo333. Maar ik wil wel even een klacht indienen tegen hem.

dit is het gesprek.

moo333
--------------------------------------------------------------------------------
Is de geforce nog te koop eigenlijk? Hij stond er nog enzo?

Laat het ff weten!! bvd
--------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op zaterdag 04 juni 2011 18:19
moo333
ps.ps.

Ik kan eventueel nu nog langskomen
Verzonden op zaterdag 04 juni 2011 19:57
moo333

ach ja, prutsers

Verzonden op zondag 05 juni 2011 10:36

BruceLee

hey, hij is te koop nog mijn internet lag er ff uit.
Verzonden op vrijdag 10 juni 2011 16:13

moo333

Na de veiling niks meer gehoord?

ehm dus sja hoe gaat het nu verder??

Verzonden op vrijdag 10 juni 2011 16:21

BruceLee

na dat je
ach ja, prutsers had gereageerd

heb ik nog geantwoord dat ik toen niet zo snel kon reageren omdat me internet er uit lag.

daarna heb ik niks meer van je gehoord dus ik dacht dat je geen intresse meer had hij is inmiddels al aan een ander verkocht.

Verzonden op vrijdag 10 juni 2011 16:28

moo333

ja tuurlijk; dat was terwijl de veiling liep en ik heb daarna netjes een week zitte afwachten

Je lult lekker, wat ben je dan? idd een

Verzonden op vrijdag 10 juni 2011 16:28

moo333

ik zal het ff melden iig

raaaaaar
-------------------------------------------------------------------------------

Modjes kunnen miscchien ff de hele dm conversatie opzoeken en bekijken.

Maar naar die rare reactie claimt hij dus opeens dat hij de veiling gewonnen heeft en recht heeft op het product en hij heeft moetten wachten. wat denkt hij nu zelf dat ik nog serieus neem dat hij dat product wil. dat hij spontaan uit het niks reageert dat ik een prutser ben omdat ik niet instant reageer op zijn dm dan reageer ik de volgende dag en zegt hij vervolgens een hele week niks terug. en dan ineens het product claimen en ook nog ineens een hele grote mond opzetten.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Kwam per toeval op deze profielpagina terecht. Met volgens mij een hoop onterechte beoordelingen
gallery: MrMaximus

edit:

Ziet er nu beter uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door pcgek op 12-06-2011 14:19 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Meneer Yorick87 doet mij per mail een belachelijk bod (onrealistisch laag). Vervolgens is hij verontwaardigt dat hij uitgelachen wordt en plaatst hij een negatieve review. Ik heb niet eens zaken met deze persoon gedaan dus dat lijkt me niet helemaal terecht. Bij dezen dus het verzoek om hem er weer af te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door MiBe op 11-06-2011 03:07 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Zweden schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 02:56:
Meneer Yorick87 doet mij per mail een belachelijk bod (onrealistisch laag). Vervolgens is hij verontwaardigt dat hij uitgelachen wordt en plaatst hij een negatieve review. Ik heb niet eens zaken met deze persoon gedaan dus dat lijkt me niet helemaal terecht. Bij dezen dus het verzoek om hem er weer af te halen.
Ook als mensen een onrealistisch bod doen kun je gewoon fatsoenlijk blijven communiceren en melden dat je niet akkoord gaat (wat noem jij onrealistisch laag overigens?). Hij mag je dus best beoordelen op je communicatie ondanks dat er geen transactie heeft plaatsgevonden. Ik vind het zelfs best terecht van hem, als jij een bericht hebt gestuurd waarin je hem - volgens eigen zeggen - uitlacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Een bod van 25 incl voor 2x2GB Reaper 1600 CL7 noem ik wel degelijk onrealistisch laag. Er staat duidelijk in de advertentie 'serieus bieden', indien dat niet kan vind ik het bijzonder als je wel een serieuze reactie terug verwacht. Mijn mail terug was daarom ook als volgt: "Haha, dacht het ook ja." (lijkt mij geen vreemde reactie in dergelijke situatie, het is ook meer het uitlachen van zijn bod dan daadwerkelijk hemzelf). Vervolgens krijg ik een mailtje terug waarmee hij het met totaal ander geheugen vergelijkt, hierna heb ik hem nog netjes te woord gestaan en uitgelegd dat ook die vergelijking niet realistisch is. Daardoor voelde hij zich blijkbaar op z'n teentjes getrapt en plaatst dergelijke review.

[ Voor 5% gewijzigd door MiBe op 12-06-2011 06:22 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.