[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 49.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Zweden schreef op zondag 12 juni 2011 @ 06:21:
Een bod van 25 incl voor 2x2GB Reaper 1600 CL7 noem ik wel degelijk onrealistisch laag. Er staat duidelijk in de advertentie 'serieus bieden', indien dat niet kan vind ik het bijzonder als je wel een serieuze reactie terug verwacht. Mijn mail terug was daarom ook als volgt: "Haha, dacht het ook ja." (lijkt mij geen vreemde reactie in dergelijke situatie, het is ook meer het uitlachen van zijn bod dan daadwerkelijk hemzelf). Vervolgens krijg ik een mailtje terug waarmee hij het met totaal ander geheugen vergelijkt, hierna heb ik hem nog netjes te woord gestaan en uitgelegd dat ook die vergelijking niet realistisch is. Daardoor voelde hij zich blijkbaar op z'n teentjes getrapt en plaatst dergelijke review.
Tsja, je hebt zelf de reactie-mogelijkheid onder je advertentie uitgeschakeld. Normaal gesproken wordt daar gewoon in korte termen geboden (dus bijv. €50 incl.). Dan weet zo iemand ook gelijk dat het geen zin heeft om te DM-en als er al een hoger bod op tafel ligt. Nu weet niemand wat er geboden is en dan snap ik wel dat je laag inzet. Overigens praat ik hiermee niet goed dat hij €25 incl. biedt. Ik had in ieder geval teruggestuurd dat je bijv. al een bod van €50 incl. had en niet dat uitlachen. Het kan toch zijn dat hij een foutje heeft gemaakt en met verkeerd geheugen heeft vergeleken (wat je zelf al aangeeft)?

Maar ik ben geen modje dus ik hoef hier niet over te beslissen. Misschien kunnen ze eens dat DM-contact nalezen en zelf hun conclusie trekken. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorpje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:23
Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:57:
[...]

Als er geen koop is kan er helaas ook geen beoordeling gegeven worden over de afhandeling van de koop enz (denk aan verzending, betaling enz enz). Beoordelen van mailwisseling e.d. heeft dan weinig zin, aangezien we juist een beoordeling willen zien van het hele proces, dus vanaf mailwisseling tot aan feitelijke overdracht. Het heeft ook weinig zin om personen te gaan beoordelen op mailwisseling, aangezien niet iedereen even snel op zijn mail reageert. In dergelijke gevallen zou dat uitdraaien op een lagere beoordeling, wat natuurlijk niet fair zou zijn.
Ik heb net, precies volgens wat er in de quote beschreven wordt, een negatieve beoordeling gehad van Stefan5148. Geen transactie en wel een beoordeling (die ongeacht of er wel of geen transactie is sowieso al onjuist is) Onder de advertentie staat duidelijk wat er gebeurt is. Zou er een mod naar willen kijken en mij van de onterechte beoordeling afhelpen?

link naar mijn V&A profiel: gallery: knorpje
link naar de betreffende advertentie: V&A aangeboden: 2x Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/4G dus 8Gb totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@knorpje, die afspraak staat niet helemaal meer overeind nu. Tegenwoordig mag er wel beoordeeld worden op communicatie ook al is er geen aan-/verkoop geweest. De overige beoordelingen zijn niet toegestaan, enkel communicatie.

hardware-lover in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 13-06-2011 20:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorpje
hardware-lover schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:53:
@knorpje, die afspraak staat niet helemaal meer overeind nu. Tegenwoordig mag er wel beoordeeld worden op communicatie ook al is er geen aan-/verkoop geweest. De overige beoordelingen zijn niet toegestaan, enkel communicatie.

Bedankt voor de reactie. Ik wist niet dat dat het geval was maar in dat geval wil ik een herhaald verzoek doen om die negatieve beoordeling te verwijderen aangezien ook de reden om die te geven geheel niet reëel is. In de comments onder de advertentie staat duidelijk wat er aan de hand is (er is in totaal 1 DM gestuurd (met de tekst: "50 geboden") en verder is de communicatie via de reacties onder de advertentie gegaan).

Kort weergegeven: Hij reageert aan het eind van de middag op mijn advertentie via zowel DM als onder de advertentie. Ik reageer vervolgens de volgende ochtend alleen op de reactie onder de advertentie dat een ander al een hoger bod gedaan heeft (ook onder de ad) en krijg direct (zelfde minuut) een negatieve beoordeling voor alle 3 de te beoordelen criteria (beschrijving, communicatie, aflevering) met de mededeling "Komt na lange tijd pas met reactie op zijn advertentie dat er hoger bod is en reageerd niet op een direct message".
Ik heb inderdaad niet op die direct message gereageerd maar op zijn reactie onder de advertentie (ik vind het een beetje dubbel om dan ook nog op de DM te reageren). De reactie heeft hem duidelijk ook bereikt dus dat zou naar mijn idee niet een probleem moeten zijn. Ook de reactietijd lijkt me niet heel raar, ruim binnen een dag. Verder is mijn tekst geheel duidelijk (in tegenstelling tot wat hij er allemaal van maakt zonder enige vorm van interpunctie).

Dus de beoordeling over communicatie lijkt me onterecht en de rest is überhaupt niet van toepassing lijkt me.

Mocht ik er naast zitten dan hoor ik het natuurlijk graag, maar zo niet, zou die beoordeling dan weggehaald kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
[b][message=36216618,noline]Tegenwoordig mag er wel beoordeeld worden op communicatie ook al is er geen aan-/verkoop geweest. De overige beoordelingen zijn niet toegestaan, enkel communicatie.

Helaas zijn er nu mensen die een negatieve feedback geven wanneer je een belachelijk bod weigert, dan vinden ze het gek dat je het niet serieus neemt. Was bij mij ook het geval. Als je iemand uit gaat schelden of iets dergelijk is het uiteraard terecht dat iemand een negatieve beoordeling geeft voor communicatie, maar als het alleen gaat om het feit dat je niet overeenkomt vind ik het nogal oneerlijk.

P.s. Als een modje wat meer informatie wil m.b.t. het mailcontact met Yorick87 stuur me dan even een DM of een mailtje, dan stuur ik het door :)

[ Voor 9% gewijzigd door MiBe op 13-06-2011 22:11 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zweden schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:09:
[...]

...maar als het alleen gaat om het feit dat je niet overeenkomt vind ik het nogal oneerlijk.
Het gaat om de mánier waarop je reageert. Niet om het feit dat je niet overeenkomt. Dat snap ik namelijk maar al te goed. Ik verkoop ook weleens iets niet omdat ik het bod te laag vind, maar reageer altijd netjes naar de geïnteresseerde. Als jij dus niet zo netjes bent in je communicatie naar de koper toe, mag daar imho best op beoordeeld worden (enkel communicatie uiteraard, want geen transactie).

Bij Knorpje vind ik het een ander verhaal. Hij reageert één dag niet, en krijgt gelijk een negatieve beoordeling. Beetje erg snel imho.

Just my 2 cents.

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 13-06-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Uiteraard moet je netjes reageren, maar als ik laat blijken dat ik een bod belachelijk vind maakt dat mij niet gelijk onbeleefd. Ik zal daar nooit iemand over uitschelden of iets dergelijks en dat heb ik dan ook absoluut niet gedaan. Verder staat er bij mijn beoordeling ook dat mijn reacties 'uit de hoogte' zouden zijn, ik hem hem enkel uitgelegd dat het geheugen waarmee hij het vergelijkt totaal anders is, beetje krom dus.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorpje
LuPo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:21:
[...]

Het gaat om de mánier waarop je reageert. Niet om het feit dat je niet overeenkomt. Dat snap ik namelijk maar al te goed. Ik verkoop ook weleens iets niet omdat ik het bod te laag vind, maar reageer altijd netjes naar de geïnteresseerde. Als jij dus niet zo netjes bent in je communicatie naar de koper toe, mag daar imho best op beoordeeld worden (enkel communicatie uiteraard, want geen transactie).

Bij Knorpje vind ik het een ander verhaal. Hij reageert één dag niet, en krijgt gelijk een negatieve beoordeling. Beetje erg snel imho.

Just my 2 cents.
Uiteraard moet je netjes reageren. Zo zou het ook normaal moeten zijn dat je volledige zinnen schrijft met interpunctie (een foutje mag best, maar doe in ieder geval een poging het leesbaar te maken).
Soms reageren er mensen via hun telefoon (dat denk ik in ieder geval) en hebben dan zo veel moeite om een woord in te typen dat ze het in 'msn-taal' doen. Zelf zullen ze vast precies snappen wat ze willen zeggen maar dat komt lang niet altijd duidelijk over. Om over de interpunctie nog maar te zwijgen, die is bij deze teksten vaak helemaal verdwenen.

Maar goed, ik erger me voorlopig aan het feit dat iemand zo eenvoudig een negatieve beoordeling schrijft die op niets gebaseerd is. Ik reageer binnen een dag, ben netjes naar iedereen en zeg alleen dat er iemand anders hoger geboden heeft (wat hij zelf ook al had kunnen zien, dat stond er namelijk gewoon onder). Jammer dat zo'n simpel systeem misbruikt wordt. Daardoor zakt de waarde van een negatieve beoordeling, je weet immers nooit of er een serieuze reden was om die negatieve beoordeling te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
knorpje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:07:
[...]

Uiteraard moet je netjes reageren. Zo zou het ook normaal moeten zijn dat je volledige zinnen schrijft met interpunctie (een foutje mag best, maar doe in ieder geval een poging het leesbaar te maken).
Soms reageren er mensen via hun telefoon (dat denk ik in ieder geval) en hebben dan zo veel moeite om een woord in te typen dat ze het in 'msn-taal' doen. Zelf zullen ze vast precies snappen wat ze willen zeggen maar dat komt lang niet altijd duidelijk over. Om over de interpunctie nog maar te zwijgen, die is bij deze teksten vaak helemaal verdwenen.

Maar goed, ik erger me voorlopig aan het feit dat iemand zo eenvoudig een negatieve beoordeling schrijft die op niets gebaseerd is. Ik reageer binnen een dag, ben netjes naar iedereen en zeg alleen dat er iemand anders hoger geboden heeft (wat hij zelf ook al had kunnen zien, dat stond er namelijk gewoon onder). Jammer dat zo'n simpel systeem misbruikt wordt. Daardoor zakt de waarde van een negatieve beoordeling, je weet immers nooit of er een serieuze reden was om die negatieve beoordeling te geven.
Gelukkig worden ze hier meestal weer rechtgezet. Dus de waarde van een negatieve beoordeling is naar mijn mening vrij groot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En poef, foetsie :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Het volgende is het geval.

Ik heb van iNeMesis een Xperia X10 overgenomen.
Hij heeft in de advertentie gemeld dat de telefoon uit zichzelf niet opgeladen kan worden, maar dat hij wel werkt.
V&A aangeboden: Sony Ericsson Xperia x10

Toestel 2dagen later aangekomen, duidelijk een aantal keer gevallen.
Stukken glas uit het voorscherm + een dikke scheur.

Ik meld dat op een nette manier aan de tweaker en die meld doodleuk dat ik de foto's maar had moeten opvragen.
En serveert mij verder af.

Daarop geef ik hem een slechte beoordeling vanwege een niet kloppende advertentie en een slechte oplossing.

Vervolgens geeft hij mij als "wraak?" ook een slechte beoordeling.

Blijkbaar is het raar dat je iemand aanspreekt op het nalaten van zulke ernstige defecten.

Ik heb hem via DM gesproken en een log is verkrijgbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Sinned123 op 19-06-2011 00:23 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ook weg.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Onterechte beoordeling van Mr_sucky, duidelijk gevalletje van
'Jij geeft mij negatieve feedback, ik geef negatieve feedback terug.'

Meneer heeft mij een kapot moederbord verkocht (zoals in de feedback die ik hem heb gegeven beschreven staat) en wilde hem niet terug nemen. Ik heb hem dus negatief beoordeeld, nu schrijft hij het volgende:

Situatie:
Ik heb 3x moederborden en 2x schijven aan hem verkocht. In de interactie viel het mij op dat het 3 á 5 dagen duurde voordat hij reageerde. Naar mijn idee is dat een slechte manier van communiceren en niet anno 2011. Verder heb ik geprobeerd in het verleden zaken met hem te doen, maar kwam tot de conclusie dat hij niet consequent is(afspraken werden uitgesteld, onredelijke voorstellen). Precies andersom, Mr_sucky is degene die laat reageert en afspraken uitstelt.

De reden waarom ik besloten heb om hem het moederbord niet vergoede is, omdat hij ongeïnteresseerd en onverantwoordelijk over komt. (1. feitelijk onjuist. 2. Als je een defect bord levert dien je dat naar mijn mening onder elke voorwaarde te vergoeden) Bij het aankopen van de producten constateerde hij dat er een defect was. Toch besloot hij over te gaan tot aankoop. Vervolgens gaat er ruim een week overheen dat hij meldt dat het moederbord niet werkt. Ik reageerde hier gelijk op met het voorstel een afspraak te maken, hierop werd niet gereageerd. Hij is erop geattendeerd dat ik het bord niet direct kon testen. Op de mail heb ik wel degelijk (direct) gereageerd, meneer ging echter naar Spanje

Een week voordat ik naar het buitenland moest, stuurde ik hem een mail waarin ik vertelde dat ik dit graag zou willen afhandelen voor dat ik een maand wegga. Zijn reactie komt 3 á 5 dagen later, waarin hij verteld dat dit na mijn verblijf in het buiteland moest. Mijn tweede mail was 3 à 5 dagen later, nadat ik op de eerste geen reactie kreeg.

5 weken later reageert hij met de vraag hoe het ervoor staat, daarop reageer ik gelijk en geef hem de gelegenheid om de zaken die week af te handelen. Wederom gaan er 3 á 5 dagen overheen voordat hij reageert. Gezien ik maar niets hoorde had ik een mail gestuurd. Wederom beweert hij dat er 3 tot 5 dagen (lekker ruim genomen ook) overheen gingen, is absolute onzin want heb dezelfde dag nog gereageerd. Vervolgens doet hij een voor mij onmogelijk voorstel.

Ik heb geprobeerd hem tegemoet te komen met afspraken, waarin ik bereid was naar het NS te reizen. Ook heb ik voorstel gedaan om het moederbord per post terug te sturen. Hierop heeft hij niet gereageerd. Station Zwolle ja, lekker nuttig als je in Breda verblijft.

Conclusie:
Hij komt bij mij over als iemand met wie je moeilijk afspraken kunt maken. Hij reageert niet consequent op emails en neemt geen initiatief om zaken af te handelen. Verder schuift hij zijn verantwoordelijkheden van zich af en komt laconiek over. Communicatie en houding is erg slecht. Door deze punten bij elkaar op te tellen heb ik besloten hem het moederbord niet te vergoeden. Ik hoop dat hij iets met mijn feedback kan en verbeterpunten gaat aanbrengen. Als iemand hier laconiek overkomt is het Mr_sucky wel. Als hij een defect bord levert is hij daarvoor verantwoordelijk, zeker niet ik. Ik reageer altijd zeer snel op e-mails en neem wel degelijk initiatief, na te vragen aan de andere Tweakers waarmee ik zaken heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Beste,

Is het mogelijk om een beoordeling in de vraag&aanbod sectie te verwijderen?

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heb ik een negatieve beoordeling geplaatst die wat mij betreft verwijderd mag worden.
We hebben onderling contact gehad via pm en hij (p33r) zou hetzelfde verzoek indienen voor zijn geplatste reactie in mijn userstats.

gallery: P33R

B.v.d.
Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kwam toevallig deze user tegen die twee negatieve reviews heeft staan, die er imho niet horen... gallery: jimy

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@ScoobyDoo : Done
@CLB : zijn communicatie is blijkbaar gewoon beroerd en ja, daar mag tegenwoordig op beoordeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm okee, geldt dat al vanaf januari dan? Nja thanks anyway =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van derice een feedback gekregen met 3 x een rode ster

ging om deze adv.

V&A aangeboden: XFX 8800 GTS 640MB (2x DVI, 1x Svideo)

hij heeft gelijk in het niet melden,of afzeggen.

had hem uitgelegd wat er gebeurd was is voor mij ook de eerste keer van wat en hoe met mijn zoon op school.

dus was het echt glad vergeten.

daarna hadden we de afspraak om het recht te zetten

/me DM conversatie verwijderd ivm privacy

tot op de dag van vandaag,Heb ik nog geen bericht terug gekregen
terwijl hij zelf zoiets heeft,Van afspraak is afspraak

Maar nu komt hij het zelf niet na.

Is het mogelijk om mijn negatieve feedback weg te halen of zit ik daar zelf fout.

PS. Kwam er ook pas later achter dat dit topic bestond

[ Voor 69% gewijzigd door Microkid op 01-08-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

gallery: nikola2704

Eerste beoordeling van WES82 is foutief, deze backplate had IK te koop, mits ik NIET thuis was en nikolai was bij mij thuis heeft hij bij mij thuis gewacht tot de koper mijn backplate kwam halen.

koper heeft bij mij en nikola beoordeling gegeven terwijl nikolai daar niks mee te maken had.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Hallo Tweakers

eyookhier heeft bij mij een feedback gegeven waar mee ik het niet eens ben.
Ik heb het hem ook laten weten en hij wil het nu wel veranderen of verwijderen, maar dat kan niet, dus daarom mijn berichtje hier :)

Het gaat om deze feedback:

http://tweakers.net/aanbod/rating/87338

MVG Dennis van der Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:42

sir serial

Eeuwige Noob

Ik heb afgelopen week een - beoordeling gedaan bij dit profiel : Darkbullet omdat ik geen reactie meer kreeg van deze persoon.

ik kreeg net een bericht dat hij door omstandigheden niet in staat was om te reageren wat altijd kan gebeuren, daarom wil ik vragen of mijn - beoordeling bij hem verwijderd zou kunnen worden.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:24:
Beste,

Is het mogelijk om een beoordeling in de vraag&aanbod sectie te verwijderen?

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heb ik een negatieve beoordeling geplaatst die wat mij betreft verwijderd mag worden.
We hebben onderling contact gehad via pm en hij (p33r) zou hetzelfde verzoek indienen voor zijn geplatste reactie in mijn userstats.

gallery: P33R

B.v.d.
Erwin
beste Mod,

bij deze ook mijn verzoek mijn beoordeling over erwin te verwijderen, we zijn er samen uitgekomen negative feedback is onnodig, aardige gozer verder.

Gallery scooby doo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Ik kom hem nu pas tegen, altijd overheen gelezen..

http://tweakers.net/aanbod/rating/36590

Ik kan mij duidelijk herrineren ( en heb het nagechecked ) dat ik van begin augustus tot 5 september 2009 op vakantie ben geweest. Hierbij ging na de 1e week onze laptop naar de kloten wegens oververhitting, ik heb dus niets van mij laten kunnen horen.

Heb het geprobeerd goed te maken, maar meneer wou niks horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@j0ren, ter info, je hebt in de periode vanaf 10-08-2009 t/m 29-08-2009 18 reacties op de FP geplaatst, waaronder deze, dus mogelijk vergis jij je in je vakantie-periode?

[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 12-07-2011 23:50 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-09 16:25
Is hier nog een Mod actief? :)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36335558

*edit* het is weg! bedankt mod :D

[ Voor 67% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-07-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dank mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

vapo_chiller schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:59:
gallery: nikola2704

Eerste beoordeling van WES82 is foutief, deze backplate had IK te koop, mits ik NIET thuis was en nikolai was bij mij thuis heeft hij bij mij thuis gewacht tot de koper mijn backplate kwam halen.

koper heeft bij mij en nikola beoordeling gegeven terwijl nikolai daar niks mee te maken had.
Kan een modje dit ook fiksen?

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:31
gallery: Timv37

Kan een mod bij mij het " testje " verwijderen? :) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
zou een modje deze beoodeling van EGG bij mij kunnen verwijderen?

gallery: MartijnAbel

en bij EGG mijn beoordeling kunnen verwijderen?

gallery: Egg

alles is opgelost verder dus de feedback heeft weinig zin op deze manier.

EDIT: thanx mods! :D

[ Voor 15% gewijzigd door MartijnAbel op 25-07-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Misschien is dit wel interessant voor de shopreviews.
If you read online reviews before purchasing a product or service, you may not always be reading the truth. Review sites are becoming targets for "opinion spam" -- phony positive reviews created by sellers to help sell their products, or negative reviews meant to downgrade competitors.

The bad news: Human beings are lousy at identifying deceptive reviews. The good news: Cornell researchers are developing computer software that's pretty good at it. In a test on 800 reviews of Chicago hotels, a computer was able to pick out deceptive reviews with almost 90 percent accuracy. In the process, the researchers discovered an intriguing correspondence between the linguistic structure of deceptive reviews and fiction writing.
...
The researchers then applied computer analysis based on subtle features of text. Truthful hotel reviews, for example, are more likely to use concrete words relating to the hotel, like "bathroom," "check-in" or "price." Deceivers write more about things that set the scene, like "vacation," "business trip" or "my husband." Truth-tellers and deceivers also differ in the use of keywords referring to human behavior and personal life, and sometimes in features like the amount of punctuation or frequency of "large words." In parallel with previous analysis of imaginative vs. informative writing, deceivers use more verbs and truth-tellers use more nouns.
...
Misschien interessant om dergelijke zaken in de gaten te houden (eventueel ook in een Nederlandse&computerwinkel-context).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@begintmeta, waarschijnlijk in het verkeerde topic geplaatst?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakermaster
  • Laatst online: 08-07 10:22
Helaas een onterechte beoordeling gekregen van Ivar88.
=> Tweakermaster

Het lukt mij niet om geld over te maken naar zijn rekening. Ik heb gemaild dat ik het nog ging proberen. maar op een een of andere manier gaf online banking steeds een foutmelding ! Wel naar iemand anders geld overgemaakt, dus het leek op een probleem van zijn kant. Nu probeert hij het zo voor te doen alsof ik de koop niet door wilde laten gaan. Vandaar zijn kinderachtige beoordeling.

Wil iemand deze weghalen svp? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb op zondag 24 juli feedback gekregen van Rikus ( gallery: chubeholland ) die volgens mij klopt helemaal niks. Die gaat over de 3x IDE HDD op 4 jan geplaats en rond 9 jan verkocht was ( V&A aangeboden: 3x WD IDE HDD ( totaal 380 GB ) plus externe HDD behuizing ). Ik heb toen wat mailjes/DM ofzo gehad met Rikus en daarna nooit meer van hem gehoord. De 3 HDD's worden toen natuurlijk verkocht aan die andere ( via marktplaats ) en heb ik een negatieve feedback aan Rikus gegeven zoals hier gallery: rikus . Ik en Rikus hebben daarna helemaal geen contact gehad en kwam hij ineens op 24 juli met die feedback. Dat vind ik echt onzin. Zal een mod misschien die feedback verwijderen?
Groeten,
Nam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Tweakermaster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:19:
Helaas een onterechte beoordeling gekregen van Ivar88.
=> Tweakermaster

Het lukt mij niet om geld over te maken naar zijn rekening. Ik heb gemaild dat ik het nog ging proberen. maar op een een of andere manier gaf online banking steeds een foutmelding ! Wel naar iemand anders geld overgemaakt, dus het leek op een probleem van zijn kant. Nu probeert hij het zo voor te doen alsof ik de koop niet door wilde laten gaan. Vandaar zijn kinderachtige beoordeling.

Wil iemand deze weghalen svp? Alvast bedankt.
@Tweakermaster, je kunt hier het gekregen rekeningnummer controleren. Als daar bankgegevens zichtbaar worden zit het probleem toch echt aan jou zijde. Let op dat je geen karakters (tekens) gebruikt bij de omschrijving die niet standaard zijn. Daar kan ook een foutmelding door volgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik heb -vind ik- onterecht een -negatieve- beoordeling gekregen.

Kedeng33 geeft mij waarschijnlijk alleen een negatieve beoordeling omdat ik hem er eentje heb gegeven die wat mij betreft terecht en oprecht is.

Mijn beoordeling van kedeng33:
"Waarschijnlijk als eerste gereageerd op zijn advertentie. Heb vervolgens nog via mail laten weten dat ik gereageerd had. Niks meer van gehoord, maar het zaakje stond wel al als 'verkocht' gemarkeerd. Van goede communicatie is dus geen spraken geweest."

Zijn reactie/beoordeling van mij:
"jammer van je negatieve feedback aangezien je niet de eerste was"

Frappant, want hij krijgt helemaal geen negatieve beoordeling omdat ik al dan niet de eerste was die reageerde. Hij krijgt een negatieve beoordeling omdat ik niks van hem hoor terwijl ik op zijn advertentie heb gereageerd via de advertentie zelf en via e-mail.

De onterechte beoordeling:
gallery: madmaxnl

De betreffende advertentie:
V&A aangeboden: Halve PC P5KE\E6750\2X1GB\8400GS\Icute

Mijn beoordeling van keding33:
gallery: kedeng33

Na mijn beoordeling had hij opeens wel het fatsoen contact te zoeken hier de DMs die volgde:
[message]kedeng33 Verzonden op zaterdag 30 juli 2011 23:15[/message]:
beste jesse je had zeker niet als eerste gereageert
jammer van je negatiefe feedback
[message]madmaxnl Verzonden op zondag 31 juli 2011 07:17[/message]:
Beste,

Ondanks dat vind ik toch dat je wel iets had kunnen laten weten.
Zeker nadat ik via de e-mail had laten weten te reageert te hebben.
Sorry, maar de negatieve feedback blijft dus staan.

Jesse Merkus
An eye for an eye and the whole world goes blind - Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

is hier nog een modje aanwezig eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Hoezo zou er geen modje aanwezig zijn eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Modje in tha house :)

@Pnut1979: tja, je hebt zelf de afspraak zonder tegenbericht voorbij laten gaan. De review van Derice lijkt me dus op zijn plaats.

@vapo_chiller: review verwijderd

@dennisvdweg: review is reeds verwijderd

@ser sirial: review is reeds verwijderd

@P33R en Scooby doo: reviews zijn reeds verwijderd

@J0ren: je hebt niets van je laten horen. Review aangepast naar alleen "communicatie"

@Timv37 : done

@Tweakermaster: heb je de mail/DM voor mij?

@chubeholland: reeds per mail besproken

@madmaxnl: je mag best wel een reactie terug verwachten als je mailt/biedt, dus is zijn communicatie inderdaad onvoldoende. Zijn review aan jouw verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met gebruiker geen deal afgerond wegens mijn prive situatie, en daarover nog gedm'd maar hij heeft mij dan nog negatief beoordeeld, Er was dus geen sprake van Koop / verkoop!

gallery: A.M.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:35:
Heb met gebruiker geen deal afgerond wegens mijn prive situatie, en daarover nog gedm'd maar hij heeft mij dan nog negatief beoordeeld, Er was dus geen sprake van Koop / verkoop!

gallery: A.M.D
Graag mail/DM wisseling even naar mij mailen/DM'en aub :)

Goed, uit de DM blijkt dat je 3 dagen niets meer van je hebt laten horen, terwijl jullie wel een afpraak hadden over ophalen enz. Lijkt me dus fair dat hij je beoordeelt op je communicatie. Ik zal hier verder geen actie op ondernemen. Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Microkid op 01-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

Graag mail/DM wisseling even naar mij mailen/DM'en aub :)

Goed, uit de DM blijkt dat je 3 dagen niets meer van je hebt laten horen, terwijl jullie wel een afpraak hadden over ophalen enz. Lijkt me dus fair dat hij je beoordeelt op je communicatie. Ik zal hier verder geen actie op ondernemen. Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen ;)
Ik gaf aan dat ik het vergeten was om hem nog terug te dm'en (reden had ik ook bij vermeld), en er is geen eens verkoop/koop plaatst gevonden? Dus ik snap het niet wat hier aan de hand is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Nu ben ik zelf eens aan de beurt, bij deze het verzoek om deze waardering te verwijderen. De aankoop is ongedaan gemaakt en ik heb mijn geld weer teruggestort gekregen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
zou een modje deze negatieve beoordeling van paddyoo bij mij weg kunnen halen?
dit is namelijk een beoordeling om mij terug te pakken, aangezien ik hem een negatieve beoordeling gegevens heb over het aangekochte product.

dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

MartijnAbel schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:29:
zou een modje deze negatieve beoordeling van paddyoo bij mij weg kunnen halen?
dit is namelijk een beoordeling om mij terug te pakken, aangezien ik hem een negatieve beoordeling gegevens heb over het aangekochte product.

dankjewel!
Graag even de correspondentie naar mij mailen/DM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Microkid schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:14:
[...]

zal ik vanavond even doen, ben jammergenoeg atm aan het werk :( haha
welke correspondentie wil je? de DM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Microkid schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:14:
[...]

heb je even de info toegestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik snap niet zo goed dat deze user met minder sterren is beoordeeld dan wat de reactie van de koper vermoeden doet? http://tweakers.net/aanbod/rating/16418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Bij de conversie naar V&A 3.0 zijn alle nul-scores omgezet naar drie sterren (en +1 naar vier en +2 naar vijf). Waarschijnlijk heeft Double-X-L destijds geen score geselecteerd, waardoor 'ie automatisch op nul bleef staan.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

8088 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:52:
Bij de conversie naar V&A 3.0 zijn alle nul-scores omgezet naar drie sterren (en +1 naar vier en +2 naar vijf). Waarschijnlijk heeft Double-X-L destijds geen score geselecteerd, waardoor 'ie automatisch op nul bleef staan.
Ah ok. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@MartijnAbel : done
@Jejking : done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Microkid schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:41:
@MartijnAbel : done
@Jejking : done
thx micro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
Deze man had mij onterecht negatieve beoordeling gegeven, kunt u de beoordeling laten vervallen AUB! gallery: Essox_Kill8ox
De verkoop van zijn PC is misgelopen , ik had al van te voren gezegd dat ik ben alleen tussenpersoon omdat de man voor vie de PC was bedoeld van griekse afkomst is en geen Nederlands sprak en de geld zal in paar dagen op zijn rekening staan .De meneer had geen geduld dus hij had de PC in tussentijd verkocht .Ik had hem daarvoor een negatieve beoordeling gegeven. Nu heeft hij dezelfde bij mij gedaan ...erg volwassen.
mvg

Edit: Wij hebben een oplossing gevonden, dus bij deze kunt u ook deze feedback verwijderen AUB!
gallery: jan bikker
BVD

[ Voor 13% gewijzigd door Essox Lucius op 07-08-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
Thanx Micro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
het is opgelost door de verkoper en mij, zou de beoordeling aangepast kunnen worden naar 4 sterren communicatie en verder geen beoordeling?

gallery: Paddyo

thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldekam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05-2017

pauldekam

Niet denken maar doen

Beste,

Slechte beoordeling gekregen terwijl reden via mail is opgegeven.
Snap niet waaraan ik dit verdiend heb. Kunt u eens kijken?

gallery: pauldekam

vrgr
Paul

beter 1 dan helemaal geeneen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

is toch correct ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Nee eigenlijk niet, er kunnen geen rechten aan een veiling worden ontleent, geen aan- of verkoop verplichting.
Met de communicatie lijkt verder weinig mis.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kan een Mod mijn beoordeling aanpassen, ik heb de verkeerde advertentie geselecteerd. Het verschil? de inhoud van het pakket.

De beoordeling met foutieve Ad link: gallery: Michie23
De juiste advertentie is met het nummer: 346124
Alvast bedankt voor het aanpassen!

39

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kan een Mod mijn beoordeling aanpassen, ik heb de verkeerde advertentie geselecteerd.

De beoordeling met foutieve Ad link: http://tweakers.net/aanbod/editRating/91050
De juiste advertentie is met het nummer: 345746

Alvast bedankt voor het aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Iets te vroeg geweest met het plaatsen van de beoordeling, later is toegevoegd dat de rating nu onterecht is geplaatst en verwijderd zou mogen worden maar dat hij dit zelf niet kan..

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan deze beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/rating/38294, worden weggehaald..
Heb nooit zaken met deze Tweaker gedaan namelijk en hem ook nooit gerate, ik ken 'm niet eens =)

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:14
Goedemiddag inmiddels!

Onlangs heb ik een beoordeling gedaan bij een Tweaker, waarmee ik later toch nog een deal heb kunnen maken. De beoordeling is dus volledig onterrecht en zou deze graag willen aanpassen.

Het ging over mijn beoordeling bij deze Tweaker: gallery: marcmiddendorp

- Ruben

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb een beoordeling gegeven over de communicatie van mr_gee die uiteindelijk niet helemaal klopt. Hij heeft daarop mij een slechte beoordeling gegeven. Wij hebben dit via DM uitgepraat en hopelijk kunnen beide beoordelingen verwijderd/aangepast worden. Bij voorbaat dank :)

• sjaakmat
  • Laatst online: 22-08 22:26
Kan een mod deze beoordeling verwijderen ? http://tweakers.net/aanbod/rating/84687

Ik heb koen destijds verteld dat ik de kaart even vasthield voor een persoon die eerder dan hem was, en na de verkoop hem gemailt dat ik hem verkocht had. Geen reactie meer gehad en vervolgens een slechte rating ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Zou een mod zo vriendelijk kunnen zijn deze http://tweakers.net/aanbod/rating/91693 dubbele en onrechtmatige beoordeling te willen verwijderen, ik heb de verkoper thuis ontvangen en daarvoor via de dm geinformeerd over het product, hij komt langs, test het product, hij tevreden ik tevreden.

Eenmaal thuis krijg ik dan ook een +2 beoordeling van hem.

En dan krijg ik achteraf (een paar dagen later) een 2e negatieve beoordeling omdat ik nadat de transactie verlopen was niet snel terug heb kunnen reageren op een reactie van hem waarin hij aangeeft het product terug te willen brengen en dat vervolgens onaangekondigd ook probeert(kwam langs toen ik niet thuis was), in zijn 2e beoordeling verwijt hij mij dan ook dat ik niet thuis ben terwijl ik nooit had kunnen weten dat hij langs zou komen, ook vermeld hij plots meerdere defecten op het product terwijl de koper het product zelf heeft mogen bekijken/testen en dit in zijn eerste beoordeling niet vermeldde.

De koper heeft tevens bij de eerste beoordeling een verkeerd product geselecteerd,

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoon op 19-08-2011 03:27 . Reden: minor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Je eigen beoordeling is ook deels onterecht. Deels, want je kunt hem onmogelijk op beschrijving en aflevering beoordelen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Ja dat klopt helemaal, heb het al voordat jij het zei proberen te wijzigen omdat ik dat ook niet helemaal eerlijk vond maar ik kon alleen nog maar updaten(zit een tijdslimiet op?), voor de rest klopt het gewoon, als een admin mijn beoordeling (beiden 1 ster) op aflevering en beschrijving op zijn v&a page wil verwijderen vind ik dat prima, maar die 2e beoordeling van hem is volstrekt onzinnig.

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoon op 19-08-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
NoUseWhatsoever schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:12:
Ik heb een beoordeling gegeven over de communicatie van mr_gee die uiteindelijk niet helemaal klopt. Hij heeft daarop mij een slechte beoordeling gegeven. Wij hebben dit via DM uitgepraat en hopelijk kunnen beide beoordelingen verwijderd/aangepast worden. Bij voorbaat dank :)
Waarschijnlijk gemakkelijker als ik de links erbij zet :P
Ik zou het op prijs stellen als deze en deze beoordeling verwijderd kunnen worden.

Ook akkoord door andere partij:

Verzonden op donderdag 18 augustus 2011 14:58
Mr_Gee
Ik Heb Gesproken

Prima, zand er over
Ik heb er een kleine toevoeging bij gezet, misschien dat je een moderator kan vragen of hij de rating kan aanpassen of weghalen, het zou fijn zijn als er bij mij iets soortgelijks zou gebeuren.

Dankjewel!

[ Voor 19% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 19-08-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Deze rating, en de reactie van Dharion daarop. Hij heeft een punt. De communicatie en aflevering verliep wel goed. Dus die mogen van mij allemaal op 5 sterren. Behalve het kopje "Voldoet aan beschrijving" uiteraard. ;).

De reactie van Dharion kan wat mij betreft verwijderd worden omdat hetgeen niet bedoeld is als een review, maar meer als een oog om oog reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

sjaakmat schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:17:
Kan een mod deze beoordeling verwijderen ? http://tweakers.net/aanbod/rating/84687

Ik heb koen destijds verteld dat ik de kaart even vasthield voor een persoon die eerder dan hem was, en na de verkoop hem gemailt dat ik hem verkocht had. Geen reactie meer gehad en vervolgens een slechte rating ontvangen.
Graag even mailwisseling toesturen.

En voor de rest: praktisch alle verzoeken sinds mijn vorige reactie doorgespit en opgeruimd.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 20-08-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Ik zie dat op mijn verzoek van 19-8 wel mijn beoordeling is verwijderd op mr_gee, maar niet de beoordeling die ik heb gekregen. Zou dit alsnog kunnen gebeuren ajb?

http://tweakers.net/aanbod/rating/91595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

NoUseWhatsoever schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:54:
Ik zie dat op mijn verzoek van 19-8 wel mijn beoordeling is verwijderd op mr_gee, maar niet de beoordeling die ik heb gekregen. Zou dit alsnog kunnen gebeuren ajb?

http://tweakers.net/aanbod/rating/91595
Ik zie anders niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker Sponz wil een PC van mij kopen, ik reageer dat het bod akkoord is, vervolgens krijg ik voor 2 dagen niets te horen. ik heb de pc dus maar aan iemand anders verkocht omdat ik geen gehoor krijg. vervoglens gaat meneer reageren. ik meldt hem dat de pc verkocht is... vervolgens krijg ik een negatieve feedback. ik vind dit geen manier van zaken doen.

ik vind dat deze negatieve feedback moet worden verwijderd, omdat 2 dagen toch ruim de tijd is om te reageren.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Dubbele beoordeling n.a.v. een misgelopen deal.

Bij beide partijen geplaatst.

[ Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 23-08-2011 03:13 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:41:
Tweaker Sponz wil een PC van mij kopen, ik reageer dat het bod akkoord is, vervolgens krijg ik voor 2 dagen niets te horen. ik heb de pc dus maar aan iemand anders verkocht omdat ik geen gehoor krijg. vervoglens gaat meneer reageren. ik meldt hem dat de pc verkocht is... vervolgens krijg ik een negatieve feedback. ik vind dit geen manier van zaken doen.

ik vind dat deze negatieve feedback moet worden verwijderd, omdat 2 dagen toch ruim de tijd is om te reageren.

Gaarne even de correspondentie (mail/dm) naar mij mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CafeFrappe
  • Laatst online: 21-08-2023
Hallo. Voor het eerst dat ik me hier kom melden.

Mag deze wraakfeedback weg?
gallery: CafeFrappe

Verkoper had in eerste instantie 3*5 sterren gegeven maar heeft dat veranderd naar 3*1 ster omdat hijzelf 3*1 ster van mij gekregen had vanwege het mij verkopen van defecte hardware.
3*1 ster is volkomen onterecht aangezien ik me aan mijn afspraken gehouden heb. Hij geeft aan dat ik niet ben komen opdagen, maar ik kwam het ophalen juist om hem een bezorging te besparen (hij woonde vrij dichtbij en ik moest wel benzinegeld betalen, dus financieel maakte het voor mij nauwelijks verschil).

Ik had me tijdig af laten melden, ik heb keurig al het geld aan hem betaald en heb altijd tijdig op zijn reacties gereageerd. Zodoende vind ik deze beoordeling onterecht.

Alvast vriendelijk bedankt

Edit: Ik wou verder nog toevoegen dat verkoper aan gaf het defect door ESD veroorzaakt te zijn. Ik had aangegeven dat het uitermate onwaarschijnlijk is dat dit door mij veroorzaakt is aangezien ik altijd een hele bulk intacte anti-statische zakjes bij me heb en ik thuis 2 polsbandjes gebruik. Mensen bij wie ik thuis geweest ben zullen zich dit van mij nog wel kunnen herinneren.

Ik heb me 1 keer afgemeld, en dat was om 15:37 wat ik niet bepaald laat in de avond zou noemen.

Ik quote even de gegeven feedback hier:

Gebruiker kwam de eerste keer niet op afspraak en liet dit pas aan het eind van de avond merken helaas. Maar kwam de dag erop als nog. Goed werkende upgrade set verkocht die vooraf getest is en nooit problemen heeft gegeven. Hij had zelf verpakking materiaal bij zich en zoeken naar een verpakking was dus niet nodig. De tere onderdelen werden iets wat onhandig in plastic gewikkeld en in een rugtag weg gewerkt.
Wat mij verbaast is dat er nadat ik een aantal vragen heb gestel over het mogelijke defect later via de mail er van mij verwacht word dat ik hierover verder communiceer als ik meld dat deze set compleet werkte voordat hij door de gebruiker uit elkaar is gehaald voor onderdelen. Wat mij nog meer verbaast is dat de gehele set niet meer zou werken omdat hij 1 dag er voor uit een werkende pc is gehaald die geupgrade is naar het HD tijdperk (INtel Core Due E6300), dit is onmogelijk lijkt mij!
Er word in de beoordeling gemeld dat er een poging gedaan is om dit af te handelen maar het is bij een ennkel bericht gebleven en heb hierna niks meer vernomen....Ik heb idd mijn ervaring als Dell technisian aangehaald omdat daar nooit gebruik word gemaakt van antist. en zolang je zelf "ontladen bent" er niet veel kan gebeuren maar in de reactie word gemeld dat ik geen antistatische zak gebruik maar een simpel PE tas is niet stasch genoeg om ontladig op een onderdeel te krijgen en zoals al gemeld heb ik daar verder niks meer mee van doen gehad.
Blijkbaar is de oorzaak dus al bekend en was het EDS...
kijk naar het aantal punten op tweakers van mede gebruikers en bedenk dan nog is of ik geen verstand heb van computers want daar lijkt jouw mening naar te doelen. Als er iets stuk gaat ga er dan gewoon mee om en ga niet meteen met een vinger wijzen of iemand uitmaken voor iets want daar kom je niet ver mee
Was de communicatie nu nog op gang was ik mischien geneigt om een deel terug te betalen omdat ik geen behoeft heb aan een slechte naam en niemand wil oplichten maar de matige communicatie en de aangeslagen toon samen met het feit dat dit een perfect werkende SET was van mijn buurman waar hij overgins veel geld voor heeft betaald houd het op.
Advertentie: AMD 3000+ Upgrade Set

Edit2: Hoe laat ik hier de DM thread zien? Ik doe dit nu voor het eerst :(

Edit3:Ik zal gelijk maar even aangeven wat de heikelpunten zijn van deze beoordeling:
Gebruiker kwam de eerste keer niet op afspraak en liet dit pas aan het eind van de avond merken helaas.
Ik meldde me om 15:37 af en kreeg 15:39 reactie dat dit ok was

De tere onderdelen werden iets wat onhandig in plastic gewikkeld en in een rugtag weg gewerkt.
Alleen de spontaan erbij gekochte harde schijf (die overigens geen deel van deze deal uit maakte) ging in een antistatisch zakje, vervolgens in een anti-statisch bubbelzakje en dan m'n rugzak in om stoten te voorkomen.
De rest ging in idem zakjes in een grote stevige boodschappentas.

Wat mij verbaast is dat er nadat ik een aantal vragen heb gestel over het mogelijke defect later via de mail er van mij verwacht word dat ik hierover verder communiceer als ik meld dat deze set compleet werkte voordat hij door de gebruiker uit elkaar is gehaald voor onderdelen. Wat mij nog meer verbaast is dat de gehele set niet meer zou werken omdat hij 1 dag er voor uit een werkende pc is gehaald die geupgrade is naar het HD tijdperk (INtel Core Due E6300), dit is onmogelijk lijkt mij!
Zijn advertentie was op vrijdag 29 juli 2011 16:59 geplaatst. Ik kwam het setje op vrijdag 5 augustus ophalen. 1 dag er voor kan dus niet, het heeft een week geduurd voor ik het setje in bezit had.
De processorkoeler moest er wel af gezien de dikke laag stof die zich onder de ventilator had opgeboewd. Dit schoonmaakwerk geschiedde nadat ik de processorkoeler van het setje had verwijderd. Het setje was in eerste instantie als complete set getest, daarna in onderdelen omdat er meteen problemen mee bleken te zijn. Ik ben toen verder gaan testen, elk onderdeel apart, aangezien dat -de- manier is om een defect onderdeel te diagnostiseren.
Het moederbord liep vast in het BIOS, ook met ander geheugen en het moederbord liet steeds maar een kwart of de helft van het geheugen zien.
Het geheugen was defect getest met behulp van memtest op een wel werkend moederbord en vervolgens is de werking van het moederbord met een andere reep geheugen met memtest getest om er zeker van te zijn dat de memtest errors door het door hem verkochte geheugen werd veroorzaakt.

Er word in de beoordeling gemeld dat er een poging gedaan is om dit af te handelen maar het is bij een ennkel bericht gebleven en heb hierna niks meer vernomen
Ik heb na zijn (tevens enige reactie) een uitgebreide reactie gegeven en al zijn vragen beantwoord. Daarop heeft hij nooit gereageerd. Het is dus precies omgekeerd.
Alle contact verliep per DM, m'n emailadres heeft verder niemand hier aangezien die vanaf m'n eerste aanmelding op tweakers weggevinkt is, en dat zal zo blijven.

Was de communicatie nu nog op gang was ik mischien geneigt om een deel terug te betalen omdat ik geen behoeft heb aan een slechte naam en niemand wil oplichten maar de matige communicatie en de aangeslagen toon samen met het feit dat dit een perfect werkende SET was van mijn buurman waar hij overgins veel geld voor heeft betaald houd het op.
Ik had aangeboden het setje terug te brengen, met teruggave van het door mij voor het setje betaalde geld. Voor mij zou de zaak dan gewoon afgedaan zijn, ik wil geen €25 kwijt zijn voor een setje dat niet naar behoren werkt.

Hij heeft 2 weken de tijd gehad om op mijn reactie te reageren waarop ik hem uiteindelijk de negatieve feedback gegeven heb. 2 weken lijkt me meer dan genoeg tijd om te reageren.

Mvg

[ Voor 94% gewijzigd door CafeFrappe op 23-08-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:41:

Even ter aanvulling: http://tweakers.net/aanbod/rating/91972
De feedback is, naast wellicht onterecht, ook nog eens onterecht op het verkeerde product gegeven:
De feedback gaat over een aangeboden PC niet over de XBox waar deze bij geplaatst is. Deze Xbox heb ik namelijk overgenomen van DHRPCGV.

Zo gaan mensen nog denken dat ik degene ben die volgens Sponz zijn product van hem weggekaapt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:21:
[...]

ik heb het gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CafeFrappe
  • Laatst online: 21-08-2023
Iemand?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Deze stond /staat er nog volgens mij:
CLB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:10:
Kan deze beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/rating/38294, worden weggehaald..
Heb nooit zaken met deze Tweaker gedaan namelijk en hem ook nooit gerate, ik ken 'm niet eens =)
En een nieuwe:
Bij de laatsgegeven feedback aan mij gallery: CLB, door Tweakster 'usefull' is de aflevering niet ingevuld
en dat kan ze nu niet meer aanpassen... 'Ik kan mn sterren niet meer aanpassen' laat ze weten via DM.
Kan een moderator dat wel en zodoende de 5** voor de aflevering toevoegen.. Thanks

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 27-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Laatst online: 19-08 21:42
Help me, ik word er helemaal gek van,

Op 4 april 2011 had ik een deal gemaakt met een tweaker maar dat liep helaas mis.
Dus kreeg hij terecht (ook volgens de mod) een negatieve feedback, maar ook ik kreeg er ondertussen 1 onterecht.
Dat werd netjes door de mod opgelost :)
Maar daarna begon betreffende tweaker in het wilde weg nieuwe profielen aan te maken, om zo zijn negatieve feedback weg te krijgen en hij nam ook mijn icoon over.
Ook hier greep de mod in, waarvoor hulde, zie onderstaande mail van de mod (heb even de naam van de mod veranderd in zijn gebruikersnaam):

"Op 4 april 2011 20:11 schreef Microkid <microkid@tweakers.net> het volgende:

Hoi Stephan,

Ik heb alle negatieve reviews verwijderd. Het icoon kan ik niet verwijderen, echter zijn alle kloon accounts sinds gisteren gebant. Even kijken of hij nu wat rustiger wordt :-)

Met vriendelijke groet,

Tweakers.net

microkid
Frontpage Admin
Pricewatch Admin"

Nu wilde ik zaterdag zaken doen met een tweaker en toen kwam ik erachter dat het weer dezelfde betreffende tweaker was (zag het aan de naam in zijn profiel).
Hij heeft dus alweer een nieuw account aangemaakt, en wel op 4 juli 2011.
Toen ik hem ernaar vroeg (wilde tenslotte zaken doen, maar wilde zeker zijn dat het niet weer deze onbetrouwbare tweaker was) kreeg ik een bericht waar de katten geen brood van lusten en toen wist ik wederom genoeg.

Ik ben toen ook niet echt handig bezig geweest en heb hem toen een feedback gegeven waarin ik verwijs naar zijn oude profiel met de negatieve feedback.
Dit had ik uiteraard niet moeten doe (tja af en toe een beetje impulsief karakter :)).

En uiteraard kreeg ik ook een negatieve feedback terug en een negatieve reactie op mijn profielpagina.
Ik heb toen als reactie hem nogmaals dmv van feedback duidelijk gemaakt, dat hij precies verder gaat zoals in het verleden.
Dit was uiteraard nog dommer van mij, want zo gaat het dadelijk uit de hand lopen.
Want ja ik heb ook weer een negatieve feedback erbij.

Beste mod kun je aub ingrijpen en de negatieve feedbacks verwijderen die ik hem heb gegeven en ook die wat hij bij mij heeft geplaatst en ook de reactie op mijn profielpagina?
Ik weet dat ik fout bezig was door hem een negatieve feedback te geven, tja dat impulsieve he......

Bij deze wil ik je dan ook op de hoogte brengen dat tweaker Doco1983 (gallery: Doco1983) wederom meerdere nieuwe profielen heeft aangemaakt, om zo zijn verdiende negatieve feedback te ontlopen.
Nieuwe profiel: gallery: Doco623185

Je hebt hier eerder op ingegrepen en profielen verwijderd, omdat meneer alle regels aan zijn laars lapt.
Ik hoop dat je nog weet waar het over gaat en wilt ingrijpen.

BVD.

[ Voor 0% gewijzigd door mistervis007 op 29-08-2011 16:18 . Reden: typo ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Bytes
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-02 02:02

K-Bytes

Zie signature

Via DM prijs gevraagd en onderhandeld met Wnoise92
Prijs overeen gekomen.
Geprobeerd via collega te laten halen, niet gelukt.

(zie DM"s V&A reactie van de verkoper: Mitx htpc intel dual-core e6300/2gb ram/300 gb hdd op 28 april 2011, 20:07) (Weet niet of jullie deze kunnen inzien)

Zie dat er hogere biedingen via site waren, en vraag

---------------------------------------------------------------------------
Kan ik morgen langskomen.? rond 5 uur??

Zie berichten op de adv an 120 euro etc...

--------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op dinsdag 03 mei 2011 09:16

--------------------------------------------------------------------------------
Wnoise92
ja sorry, helaas heb ik aanzienelijk grotere bode gehad. dus helaas voor u neem ik die aan en niet die van U.

--------------------------------------------------------------------------
Gebruiker daarvoor een negatieve beoordeling gegeven..

Later is hij wel terug gekomen, maar daar heb ik niet op gereageerd..

En dan krijg ik onterecht een slechte beoordeling..

Zie hier":

Beoordeling door Wnoise92, vrijdag 13 mei 2011
Voldoet aan beschrijving: Score: 3 Communicatie: Score: 2 Aflevering: Op gegeven moment mailtjes ontyvangen dat hij pc wou kopen voor 60 euro. daarna tijdje nix van zich laten horen, dus pc naar iemand anderts laten gaan.

Meneer voelde zich dus achtergelaten maar is feitelijk ze eigen schuld
Advertentie: Mitx htpc intel dual-core e6300/2gb ram/300 gb hdd

Nil Volentibus Arduum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van gebruiker stefan5148 een zeer irritante, slecht gespelde en teven onjuiste DM over dat mijn aangeboden product te duur zou zijn. Ik heb daarop geantwoord dat dit niet het geval is en ik graag zou willen dat hij zijn berichten eerst controleert voor hij ze verstuurd. En je raad het al: een negatieve beoordeling.

Iemand die deze voor mij weg zou willen halen? Lijkt me nou niet echt relevant voor een aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Uhhhh, komt hier ook nog wel eens een modje langs om te kijken of er nieuwe requests zijn?

[ Voor 122% gewijzigd door mistervis007 op 02-09-2011 20:49 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Mijn gebeden zijn verhoord :)
De mod's zijn langeweest 8)

Kan ook de reactie op mijn profielpagina nog verwijderd worden aub? (mistervis007)

Mijn dank is groot ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas nog steeds niets gehoord of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Ik probeerde met DJcoke zaken te doen om een kast en wat toebehoren te verkopen.

Hij vroeg mij wat ik voor het totaal zou willen hebben om tot een overeenkomst te komen. Hier ging ik zelf de fout in door de verkeerde prijs te noemen (140 euro). Hierop ging hij akkoord, wat officieel een deal is eigenlijk :)

Alleen kwam ik er achter dat ik een te lage prijs had gehanteerd. Daarop gaf ik aan dat ik een menselijke fout had gemaakt had met het rekenen. Totaalprijs had op 175 euro uit moeten komen namelijk.
Vervolgens deed hij een bod van 150 euro, maar mijn vraagprijs van 175 euro was daarmee niet voldaan.

Toen ik zei dat ik nog even wou wachten op verdere biedingen, noemde hij me onbetrouwbaar en hoefde ik zijn bod niet te noteren.

Goed, eerlijk is eerlijk. Ik heb een fout gemaakt. We hadden een overeenkomst (terwijl er binnen Tweakers nergens rechten aan kunnen worden ontleend (veiling bijvoorbeeld)) Maar goed, we zijn allemaal mensen en het had best op een betere manier opgelost kunnen worden dan gelijk een 1ster beoordeling te geven.

Ik heb de eer aan mezelf gehouden, en dit niet terug gedaan. Maar wel het verzoek om de moderatie te verwijderen.

gallery: YaaD

[ Voor 3% gewijzigd door YaaD op 03-09-2011 21:14 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Ik snap best dat het ongewelvallig is deze beoordeling, maar je hebt een aanbod gedaan en die werd geaccepteerd. Het aanvaarden van een aanbod brengt een overeenkomst tot stand. Dat je daarna ook nog geïrriteerd reageert als ik vervolgens maar twee items wil, vanwege het eenzijdig heropenen van de deal tegen een andere prijs, stootte mij tegen het verkeerde been.

Vervolgens doe ik je een nieuw bod voor alle items, en sluit jeje mail af met: ik hoef ze nu toch niet te verkopen ik wacht wel op anderen. Dat maakt je, gezien het bovenstaande, naar mijn mening onbetrouwbaar. Vandaar de beoordeling. We hadden een deal, maar dat is geëindigd doordat je niet afleverde. Verzoek is dus dat deze beoordeling blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
DjCoke schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 21:28:
Ik snap best dat het ongewelvallig is deze beoordeling, maar je hebt een aanbod gedaan en die werd geaccepteerd. Het aanvaarden van een aanbod brengt een overeenkomst tot stand. Dat je daarna ook nog geïrriteerd reageert als ik vervolgens maar twee items wil, vanwege het eenzijdig heropenen van de deal tegen een andere prijs, stootte mij tegen het verkeerde been.

Vervolgens doe ik je een nieuw bod voor alle items, en sluit jeje mail af met: ik hoef ze nu toch niet te verkopen ik wacht wel op anderen. Dat maakt je, gezien het bovenstaande, naar mijn mening onbetrouwbaar. Vandaar de beoordeling. We hadden een deal, maar dat is geëindigd doordat je niet afleverde. Verzoek is dus dat deze beoordeling blijft staan.
Zoals ik je al meerdere malen in de mail heb proberen duidelijk te maken is dat ik een fout heb gemaakt. Kerel, get over it.

Ho ho, je overdrijft nu mijn reactie. Wat ik gezegd heb zal ik even citeren :)
Bedankt voor je bod, maar dan wacht ik nog even op andere kandidaten. Heb nog 2 maanden de tijd om het te verkopen
De manier waarop jij het vernoemt is alsof ik heel bot heb gereageerd. Dat is dus niet het geval.
Ik heb misschien niet afgeleverd, maar jij hebt toch ook nog niet betaald? Dus er is op geen enkele schade jegens jou berokkend. Ik zie hierin geen enkele irritatie, behalve dat ik zeg dat ik nog even wil wachten omdat het geen haast heeft. Dat het jou tegen je verkeerde been stoot, kan natuurlijk gebeuren en is misschien vervelend.

Je hoeft het niet eens te zijn met mijn manier van verwerken van mijn fouten. Wellicht niet geheel correct, maar ik probeer met mijn beste weten te reageren. Ik bied je toch mijn excuses aan? We zijn beide consumenten, en geen professionele bedrijven. Moet je elkaar direct zo vastpinnen op gemaakte fouten?

Overigens is je beoordeling gelijk in het negatieve getrokken. Ik heb netjes gecommuniceerd, reageer tijdig, van aflevering is geen sprake en mijn advertentie voldoet verder aan de vereisten. Je had me dus sowieso alleen op communicatie kunnen beoordelen, dat dat wellicht onduidelijk en niet helder is geweest.

Dus nog steeds het verzoek om de beoordeling dan wel te verwijderen of 2 slechte sterren weg te halen.

Edit: Ik lees net in voorgaande bladzijdes, dat een beoordeling niet van toepassing is, als er geen transactie heeft plaats gevonden. Alleen al daarop gebaseerd moet de beoordeling worden verwijdert :)

zie ook :
Als er geen koop is kan er helaas ook geen beoordeling gegeven worden over de afhandeling van de koop enz (denk aan verzending, betaling enz enz). Beoordelen van mailwisseling e.d. heeft dan weinig zin, aangezien we juist een beoordeling willen zien van het hele proces, dus vanaf mailwisseling tot aan feitelijke overdracht. Het heeft ook weinig zin om personen te gaan beoordelen op mailwisseling, aangezien niet iedereen even snel op zijn mail reageert. In dergelijke gevallen zou dat uitdraaien op een lagere beoordeling, wat natuurlijk niet fair zou zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door YaaD op 05-09-2011 16:25 . Reden: stukje toegevoegd over transactie ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Tjah, ik denk in al fairness dat de beoordeling wellicht met de aantal sterren aangepast moet worden. Wellicht heb ik te zwaar gereageerd. Echter:
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:55:
Hoewel er regelmatig gerefereerd wordt aan afgeronde transactie, is het net zoals bij de Shop Survey dat ook een serieuze, concrete poging tot transactie voldoende bodem kan bieden. Hier was initieel sprake van een overeenkomst, waarbij het eenzijdig opzeggen van die overeenkomst voor afronding zorgde, ook al is die niet eindigend in een uitwisseling van goederen.
Dus er is geen grond om de beoordeling in zijn geheel te verwijderen. Ik refereer me dan ook aan de moderator hoe hiermee wordt omgegaan.

Ik vind wel, en daar blijf ik bij, dat je ook als consument een overeenkomst bent aangegaan die je niet nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
YaaD schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:29:
[...]
Edit: Ik lees net in voorgaande bladzijdes, dat een beoordeling niet van toepassing is, als er geen transactie heeft plaats gevonden. Alleen al daarop gebaseerd moet de beoordeling worden verwijdert :)
Dat gaat niet meer op sinds de overgang naar V&A 3.0, vanaf dat moment wordt het toegestaan om te beoordelen op communicatie ook al heeft er geen transactie plaatsgevonden. Informatie daarover is in dit topic ook terug te vinden.

Edit: vanaf hier ongeveer; hardware-lover in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 05-09-2011 18:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
DjCoke schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:35:
Tjah, ik denk in al fairness dat de beoordeling wellicht met de aantal sterren aangepast moet worden. Wellicht heb ik te zwaar gereageerd. Echter:

[...]

Dus er is geen grond om de beoordeling in zijn geheel te verwijderen. Ik refereer me dan ook aan de moderator hoe hiermee wordt omgegaan.

Ik vind wel, en daar blijf ik bij, dat je ook als consument een overeenkomst bent aangegaan die je niet nakomt.
Ben ik ook wel met je eens, ik zeg ook nergens dat ik dat niet met je eens ben. Alleen om dan gelijk zo te straffen omdat er een fout is gemaakt, is misschien iets om een bedrijf daar gelijk op vast te pinnen.

Als consumenten onder elkaar, lijkt het me wat overtrokken. Als jij in een dergelijke situatie had gezeten, had je wellicht ook wat begrip gewild :)
Dat gaat niet meer op sinds de overgang naar V&A 3.0, vanaf dat moment wordt het toegestaan om te beoordelen op communicatie ook al heeft er geen transactie plaatsgevonden. Informatie daarover is in dit topic ook terug te vinden.
Oke, duidelijk. Alleen in de FAQ kon ik er niets over terug vinden. Ik zag een pagina terug die opmerking van Microkid, dus ging er voor het gemak even van uit dat het nog van toepassing was. Bedankt voor de opmerking.

Goed, ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik laat het nu aan de mods over wat het gaat worden. Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te irriteren en of dwars te zitten mbt kopen van mijn goederen. Ik hoop dat de andere 80 mensen die mij positief hebben beoordeelt ook wat laten zien :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooneys
  • Laatst online: 29-07 23:03
De potentiële koper heeft na een tijdje zelf van de koop afgezien. Product was verkocht voor een hogere prijs aan een andere koper. Hij heeft onterecht een feedback geplaatst zonder iets gekocht of verkocht te hebben aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
http://tweakers.net/aanbod/rating/93131

Zou een moderator deze beoordeling kunnen verwijderen? Na een miscommunicatie is er door mij een verkeerde beoordeling geplaatst. De miscommunicatie is mijn kant omdat ik deze persoon verkeerd begrepen heb vanwege de communicatie per email/DM.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas nog steeds niets gehoord of gezien.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.