Beste Mods,
Ik bedoelde met mijn mail niks t.o.v. jullie snelheid. Het viel mij op dat de ene feedabck verdwenen was en de andere niet...
Ik blijf bij mijn standpunt. Het gegeven dat iemand mij een bericht stuurt, wil niet zeggen dat ik moet antwoorden. Ik verhandel al geruime tijd hardware op tweakers.net en koop ook een hoop aan. IT blijft immers een dure en vernieuwende hobby.
Ik stuur vaker dan eens een DM naar personen en krijg ook geregeld geen antwoord terug. Mij doet dat niks omdat de boodschap duidelijk is. Bovendien heb ik het recht niet in mijn optiek om beslag te leggen op tijd van een ander. Dit is aan diegene....
Zoals ik het nu begrijp hebben jullie er dus begrip voor als ik vanaf heden elke tweaker die niet reageert op een DM een negatieve feedback geef. (Ben ik niet van plan)
Zoals jullie een mening hebben over het niet reageren, zo heb ik een mening over een negatieve feedback geven op geen reactie krijgen. Ik vind het ronduit kinderachtig en een schreeuw om aandacht.
Ik ben momenteel behoorlijk gef*&^$&t omdat ik gewoon netjes zaken doe, in ieder geval naar mijn beste geweten. De afnemer van mijn product is uiterst tevreden, maar omdat een of andere (pro-actieve :edit: ) geen antwoord krijgt op een bod van 45,- Euro, waar de andere tweakers een reeel bod doen van ca. 60,- Euro.
Anyway. Ik ben het er niet mee eens en wil uiteraard niet jullie (bij mijn weten) vrijwillige tijd hieraan gaan verdoen.
Ik heb de tweaker een gepaste feedback terug gegeven. Onder de noemer "negatieve feedback geven zonder redelijke tijdspanne te geven om reactie te geven op het niet geven van een ractie"
Bovendien had de vriendelijke man ook kunnen mailen of nog een DM sturen voordat we meteen maar "rechtertje" gaan spelen.
Anyway! over en uit.....
torrie666 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:03:
Beste,
Ik snap niet waarom de volgende feedback blijft staan:
De tweaker een mail gestuurd met een redelijk bod op deze fraaie kast.
Ik persoonlijk reageer op mail van een ieder.
Deze tweaker denkt daar volgens mij anders over.
Maar ik heb geduld en goede hoop dat hij dit alsnog zal doen.
http://tweakers.net/aanbod/rating/96501
Ik heb geen zaken gedaan met de tweaker en bij mijn weten bestaat er geen regel binnen V&A dat ik MOET radgeren op een mail?
Soms wordt je doodgegooid met reacties op een ad, heb je dan de verplichting om iedereen terug te mailen?
Ik hoop oprecht dat deze feedback weg mag. Ik snap niet dat dit bij mijn vorige verzoek niet gebeurd is?
Gr,
Thorsten
wees eens geduldig en lees een deze pagina en vorige pagina terug.
zie je ergens een bericht van een mod staan? nee, dus is er ook nog geen mod geweest.
heb geduld en het gebeurt vanzelf.
tevens ben ik het volledig met de persoon boven mij eens dat je communicatie beoordeeld mag worden.
tevens vind ik ook dat je elke persoon netjes een DM terug dient te doen als diegene om reactie vraagt.
het is bij deze dan ook een wijze les voor de volgende keer