[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 49.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Beoordeling n.a.v. het niet "doorzetten" na het hebben van het hoogste bod bij een veiling als deze tot een einde is gekomen. Beoordelaar gaat er aan voorbij dat er geen koop- of verkoopverplichting is bij een veiling.

Citaat;
"Ik blijf erbij dat het grootste probleem van veilingen op tweakers de mensen zijn die het hoogste bod hebben en het dan "vergeten zijn". Kwade wil of niet, dat is hier niet het probleem - het gaat erom dat het systeem hierdoor niet werkt.

Daarom een klein minpunt voor communicatie. Ik zal dit bij iedere user overigens doen die een veiling wint maar niet doorzet. Is geen punt persoonlijk aan, maar is voor verkopers moeite- en tijdsverspilling."

Testing, one, two ...

• FiyaKa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:28
Kan deze iemand voor mij verwijderen klik
De advertentie is verkeerd gekozen.

En deze graag klik
Winnaar van de advertentie was iemand anders. Verkeerd geplaatst door de gene.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 16:02
gallery: Ibidem

Gebruiker stelt onredelijke eisen mbt reageren binnen een bepaalde tijd (2uur) en geeft daarvoor een 2 beoordeling.

Dergelijke termijnen zijn natuurlijk absurd, en al helemaal om te beoordelen, en vervolgens de spullen aan een ander te verkopen. En dan ook nog mekkeren dat ie niet snel genoeg reageert..

V&A 3.0 met beoordeling mogelijkheden, zonder daadwerkelijke verkoop is misschien niet zo wijs :)
Beoordelingen zo lijken wel het Wilde Westen

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:28
Ik wil graag een negatieve beoordeling laten verwijderen van mijn account. Beoordelingen , zie de bovenste beoordeling.

Ik had de telefoon aan een ander verkocht, en ik had hier al het recht op. Ik had gebruiker ''Operations007'' vertelt dat ik de telefoon zou reserveren, onder de voorwaarde dat er geen hoger bod kwam. Nu bleek het laatste het geval, en ik had hem daarvan op de hoogte gebracht. Hij was blijkbaar ontevreden (begrijpelijk, maar zaken zijn zaken) en gaf daarna een lage beoordeling.

Ik heb de bijbehorende berichten/emails nog voor bewijs. Alvast bedankt!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

"http://tweakers.net/gallery/45661#tab:vraagaanbod"

User zijn eerste zin: Meneer geeft mij een onterechte slechte beoordeling. Kan hij er ook 1 terug verwachten.

Zegt eigenlijk al genoeg, jong en volatiel. User heeft nooit gezegd dat dat "hem te lang duurde" - hij zegt letterlijk "ik heb 35 euro geboden, daarvoor wil ik de cpu graag kopen", ik zei dat ik netjes de veiling af wilde wachten (einde dit gesprek, niets "ik heb laten weten dat dit te lang duurde", zero).

User wint de veiling en ik nam een uur na aflopen van de veiling contact op (bewijs in DM). Niets. 2 dagen later, weer een poging vanuit mij, waarop deze reactie: "De veiling is lang geleden, dus laat maar hangen". Die 2 dagen waren het weekend ... lang joh :) .

Daarnaast beoordeel ik de gebruiker (correct) alleen op zijn communicatie (er heeft immers geen transactie plaatsgevonden), hij slingert er gewoon drie rode sterren in. Puur een stukje boze reactie omdat hij de ware feedback niet goed kan verdragen. Bij dergelijk slechte communicatie moet je op de blaren zitten.

Gaarne naar te kijken - check gerust mijn DM's.

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 15-09-2011 13:44 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Hallo beste mod,

Ik wil graag een beoordeling laten verwijderen.
Ik heb hier iets verkeerds gedaan.
ten eerste heb ik de verkeerde advertentie eraan gekoppeld en ten tweede zou ik graag mijn beoordeling willen aanpassen. Ik ben te snel geweest met mijn oordeel en wil graag nog even wachten.

m.v.g. Thom van Oijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
http://tweakers.net/aanbod/rating/94185

Dit slaat nergens op. Ik vroeg wat hij ervoor wou hebben, hij zei 25 euro.
Dat vond ik te veel want zo'n reepje heb je al vanaf 16 euro, dus deed hem een bod van 12 euro inc verzenden.
Toen vond meneer maar dat ik voor die 4 euro een nieuwe moest gaan halen.

Ten eerste vind ik dat onbeschoft, en ten tweede gaat 2ehand handel natuurlijk niet werken als je alles boven de nieuwprijs wilt verkopen.

Gaarne te verwijderen, bedankt!

Edit; zijn beoordeling is ook aan de verkeerde advertentie gelinkt.
Edit2; Hij zegt ook dat het geheugen in de winkel 4 euro duurder was? Er klopt weer eens helemaal niks van.

[ Voor 15% gewijzigd door j0ren op 19-09-2011 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

gallery: ShadowBumble

Kobus71 geeft mij een slechte beoordeling puur omdat het volgens hem te lang duurde ( zoals ook in zijn reactie staat echter is het aantoonbaar dat het pakketje gewoon op de bus is gedaan maar dat postnl er erg lang over deed :

Hier is het bewijs. http://i.imgur.com/ay3IO.jpg

Gaarne reactie laten verwijderen, bij voorbaat dank !

mvg
SB

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Omdat er uiteindelijk toch nog iets tot stand gekomen is , wilde ik mijn beoordeling aanpassen. Aangezien dat niet kan zoals ik dat wil mag deze weg. Ik plaats wel een nieuwe :)

http://tweakers.net/aanbod/rating/94183

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
ShadowBumble schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:32:

Kobus71 geeft mij een slechte beoordeling puur omdat het volgens hem te lang duurde ( zoals ook in zijn reactie staat echter is het aantoonbaar dat het pakketje gewoon op de bus is gedaan maar dat postnl er erg lang over deed :

mvg
SB
Dat is niet echt lang onderweg geweest, dat is de normale doorlooptijd bij pakketten die op zaterdag worden afgeleverd. Die blijven liggen op het innamepunt tot maandag en gaan daarna pas het TNT-pakket afleverproces in. Er is in dit geval één dag extra vertraging ontstaan. Hij had het pakket op zijn vroegst op dinsdag 6 september kunnen ontvangen, dat is nu één dagje later geworden.

De koper heeft het in zijn reactie over een week, dus blijkbaar verwachte deze dat je het pakket vanaf 30 augustus al had kunnen versturen?

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 21-09-2011 14:00 ]

Testing, one, two ...

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hardware-lover schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:55:
[...]

Dat is niet echt lang onderweg geweest, dat is de normale doorlooptijd bij pakketten die op zaterdag worden afgeleverd. Die blijven liggen op het innamepunt tot maandag en gaan daarna pas het TNT-pakket afleverproces in. Er is in dit geval één dag extra vertraging ontstaan. Hij had het pakket op zijn vroegst op dinsdag 6 september kunnen ontvangen, dat is nu één dagje later geworden.

De koper heeft het in zijn reactie over een week, dus blijkbaar verwachte deze dat je het pakket vanaf 30 augustus al had kunnen versturen?
Nope geld is pas op 2 September bijgeschreven, op mijn rekening. ( Overigens kan ik hiervoor ook een screenshot maken maar die gaat dan direct richting mods eventueel i.v.m. NAW gegevens and shizzle )

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-07 05:05
zou een mod/admin de bovenste beoordeling van Domus Von Dutch verwijderen bij mij?

gallery: MartijnAbel

zijn communicatie is niet goed geweest, terwijl dat vanaf mijn kant wel zo is.
mocht er DM gebeuren overlegt moeten worden, dan hoor ik dat wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Micro, waar zijt gij vriend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365923

Microkid schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:21:
[...]

Gaarne even de correspondentie (mail/dm) naar mij mailen.
Helaas nog steeds niets gehoord of gezien.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik gok helaas niemand nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 19:20
Heb ook en probleem met de persoon genaamd Wimpelmann
gallery: INF3RN040
op 30 september 22.50 stuur ik en DM dat ik akkoord ben ,en wacht op zijn gegevens

op 1 oktober om 07:52 stuurt hij en DM met zijn bankgegevens .
na 10u 17:58 stuurt hij nog en DM dat hij het aan iemand anders heeft verkocht omdat ik niet reageerde .
terwijl ik deze 2 laatste berichten na 18u lees (ik werk za tot 17u)
ik stuur en negatieve feedback ,hij stuurt en ontrechte terug.

kan iemand mij helpen , alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door INF3RN040 op 01-10-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het is dat met de veel sterren het niet is opgevallen, maar het lijkt me niet de bedoeling dat er, vooral, zo zwaar is getild aan de laatste twee 'beoordelingen' met 1 ster.

gallery: Vinnie

Vooral met de vele reacties die ik had gehad over het product ga ik echt niet elke persoon terugmailen dat het verkocht is... ik had ook gezegd dat ik bericht zou geven als het met een ander niet doorgaat.
Sowieso vraag ik me af of een non-verkoop beoordeling mag, maar dat kon ik zo snel niet in de FAQ terugvinden.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Vinnie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 01:05:
Het is dat met de veel sterren het niet is opgevallen, maar het lijkt me niet de bedoeling dat er, vooral, zo zwaar is getild aan de laatste twee 'beoordelingen' met 1 ster.

Vooral met de vele reacties die ik had gehad over het product ga ik echt niet elke persoon terugmailen dat het verkocht is... ik had ook gezegd dat ik bericht zou geven als het met een ander niet doorgaat.
Sowieso vraag ik me af of een non-verkoop beoordeling mag, maar dat kon ik zo snel niet in de FAQ terugvinden.
een non-verkoop beoordeling mag zeker, als je communicatie niet goed is, dus ik denk dat de beoordelingen in dit geval ook terecht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zulke dingen vind ik persoonlijk bullshit hoor! Als je een gewild product hebt en je daar tig reacties op krijgt die veelal ook met veel te lage biedingen of producten die mensen willen ruilen kan ik begrijpen dat je daar niet altijd (even snel) op reageert.. Mensen zijn imho gepikeerd om niks en gaan beoordelingen geven die imho ook onzinnig zijn. Ik vind heel die regel om communicatie te beoordelen zonder (ver)koop trouwens maar weird, maar die discussie wil ik hier niet oprakelen dat zijn (helaas) de nieuwe regels.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:28
zojuist een negatieve feedback gekregen als reactie op mijn negatieve beoordeling. Verkoper en ik hadden een deal, geld was al overgemaakt en product zou vandaag opgestuurd worden. Verkoper stuurt echter bericht dat hij een betere deal heeft kunnen sluiten en daardoor het geld weer heeft teruggestort. Als reactie hierop heb ik verkoper een negatieve beoordeling gegeven. Verkoper vond dit overbodig en heeft als reactie hierop ook een negatieve beoordeling aan mij gegeven. In mijn ogen heb ik niet verkeerd gehandeld en is de beoordeling dan ook niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinity_232
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-06 09:23
Ik heb Detimil feedback gegeven, maar tis de verkeerde persoon, heb geen zaken met 'm gedaan. Kweet het, lekker stom en niet opgelet. Kan deze verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CafeFrappe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2023
Ik heb afgelopen 23 Augustus melding gemaakt van een wraakfeedback (ga niet opnieuw de boel overtypen). Zijn hier überhaubt wel moderators aanwezig?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeltje47
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-08-2023
Heb feedback gegeven aan Generation Kill , maar per ongeluk op verkeerde item.
Moest op de HD3450 ipv de HD4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 16:50
Negatieve feedback gekregen van iemand.
Deze gaf aan geinteresseerd te zijn in mijn product.
Netjes aangegeven dat iemand voor haar al interesse had, ik zou polsen of de interesse van de 'voorganger' echt was.
Mevrouw stuurt mij een bericht terug dat ze zegt heel geinteresseerd te zijn.. (5 oktober)
Het lijkt naar mij inziens normaal om het even af te wachten of de 1ste persoon die zich bij mij gemeld heeft een kans te geven.
Mevrouw hoort 1 dag niets van mij, en gelijk krijg ik een negatieve feedback met een heel verhaal wat voor 95% niet klopt.
Ze had mij gebeld, heb ik niet gezien, ze had m'n voicemail kunnen inspreken of mij gewoon nog een bericht sturen op t.net dat ze snel uitsluitsel wilt hebben. (Als ze bijv. een andere macbook op het oog heeft)

User in kwestie: Bi-zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:38
Ik wil graag mijn feedback wijzigen. Ik heb een monitor gekocht van Alexbrz. Maar communicatie viel weg
na zijn email dat "het verzonden was", het scherm kwam ook niet binnen. Vandaar
mijn feedback:
Voldoet aan beschrijving -
Communicatie *
Aflevering *

Uiteindelijk heb ik het scherm na 4 dagen langer ontvangen. Zonder berichtgeving van zijn kant.
Graag zou ik de beoordeling als volgt aanpassen:
Voldoet aan beschrijving *****
Commmunicatie **
Aflevering ***

profiel Alexbrz: gallery: Alexbrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35
Modbreak:We hebben het op het moment erg druk met andere zaken dus het kan zijn dat je klacht even open blijft staan. Verwerken van deze klachten is een arbeidsintensief klusje voor ons. Heb even geduld, we handelen alles gewoon af alleen het duurt wat langer dan normaal.

[ Voor 32% gewijzigd door zeef op 08-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348143

Kan een modje contact opnemen over het verwijderen van een (in mijn ogen) onredelijk slechte beoordeling op mijn V&A ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261479

Dag modjes,

zouden jullie mijn laatste (negatieve) V&A Beoordeling bij Cor453 willen verwijderen? Dit is immers ondertussen opgelost.

Alvast bedankt en doe rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 00:17

icecoolsniper

never run from a sniper!

Beste modjes,

Gisteren heb ik in mijn ogen een onterechte feedback gekregen van een verkoper. Hij heeft ook sterren gegeven voor voldoet aan originele beschrijving en aflevering terwijl in mijn ogen dat alleen opgaat voor de koper om als feedback te geven. zie gallery: icecoolsniper

Dit is gekomen nadat ik ontevreden was over de aankoop van zijn producten. Communicatie ging stroef (hij claimde een ongeluk gehad te hebben, dat kan gebeuren), product kwam pas na twee weken binnen doordat de verkoper een verkeerd adres op het pakje had gezet en bovendien was de boel slecht ingepakt: de modules lagen in een beetje wc papier gewikkeld door de doos te stuiteren. Kortom in mijn ogen dus een slechte deal/verkoper.

Gisteren kreeg ik een DM van de verkoper met de titel "erg jammer" waarin hij zei dat hij het erg belachelijk vond dat ik hem zo beoordeelde terwijl zijn andere feedbacks gewoon goed waren. Vervolgens zei hij dat hij ook feedback voor mij had. Dat is de feedback van bovenstaande link.

Alle DM's heb ik beschikbaar voor jullie. Graag hoor ik of jullie dit voor mij kunnen oplossen.

Edit: de verkoper beschuldigd mij nu ook dat het adres wat ik op heb gegeven niet juist is. Omdat ik echter veel handel kopieer en plak ik dat uit een documentje (dat scheelt typen). Ik heb nog eens in de DM wisseling gekeken en het adres wat daar stond was gewoon het juiste.

Ook werd er geroepen dat ik de modules goedkoop had kunnen kopen en ik daarom maar niet moest zeuren. Een goedkope prijs bedingen is in mijn ogen geen reden om slechte service te geven

[ Voor 16% gewijzigd door icecoolsniper op 10-10-2011 12:08 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-07 07:37
Beste modjes,

Ik heb van TheDutchBeast Anoniem: 265747 een defect moederbord overgenomen;

V&A aangeboden: Asus P5N-E SLI defect

Van dit bord zouden alleen 5 socket pinnen verbogen zijn en voor de rest zou het bord in orde zijn, zie de advertentie tekst;

Hallo medetweakers,
Ik had hier een bord wat goed werkte totdat ik de processor verkeerd monteerde.
Nu zijn er een stuk of 4 a 5 pinnetjes lichtelijk omgebogen.
Is vast wel werkend te maken, maar op dit moment status onbekend.
Met I/O shield en rood dual videocard clipje.

Bieden vanaf 1 euro, mag weg t.e.a.b. moet er vanaf!

Mvg,
Dave

Dit is echter dus niet het geval.
Het bord ziet eruit alsof er een olifant op heeft staan te dansen.

1. Er zat een stuk foam op de bovenkant van het mobo, het foam was met ducktape over het moederbord heen geplakt, dus zo over de onderkant van het mobo, over de solderingen heen!
Deze tweaker realiseert zich niet dat je daarmee alle soldeerverbindingen kapot mee kunt trekken als ik dat los maak, waardoor het moederbord niet meer werkt.

http://imageshack.us/photo/my-images/17/img0421bo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/511/img0416q.jpg/

2. Er is een hoek van de printplaat afgebroken/omgebogen, waardoor de soldeerverbindingen in de printplaat (de layers) waarschijnlijk gebroken zijn, waardoor er bepaalde functies van het mobo zeer waarschijnlijk niet meer werken.

http://imageshack.us/photo/my-images/829/img0429mx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/img0418tu.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/411/img0428tr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/img0427ab.jpg/

3. De southbridge koeler zit los, er ontbreekt een pin, die zit ook niet in de verpakking.
Daardoor is de koeler gaan schuiven en heeft die 1 elco omgedrukt, zelfs zo ver omgedrukt waardoor deze waarschijnlijk beschadigd is, het pootje zal wel afgebroken zijn.
Ook zal de southbridge chip zeer waarschijnlijk beschadigd/niet meer vlak zijn, door het bewegen/schuren van de koeler.

http://imageshack.us/photo/my-images/42/img0425xa.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/img0424dm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/94/img0422od.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/5/img0420qm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/img0419hu.jpg/

Dit alles is onacepptabel voor mij!
Ik kocht een moederbord met alleen maar 4 a 5 lichtelijk verbogen socketpinnen, niet een bord waar een olifant op heeft staan dansen!!!

Ik heb dan ook geprobeerd om meerdere malen via mail en DM contact met hem op te nemen (ondertussen zeker al 12 mails/DM's), maar meneer reageert niet meer.

Ik heb hem dan ook medegedeeld dat ik mijn geld (€17,75) terug wil, omdat het bord niet aan de beschijrving voldeed.
Maar ik kreeg maar geen reactie.

Ten slotte heb ik geprobeerd om via een reactie op 1 van zijn ad's in contact te komen.
Hierop kreeg ik de volgende reactie's terug:

Ah het gaat over het defecte moederbord wat je van me kocht, dat al defect in de advertentie stond. Als iets defect is, is iets defect(logica) verwacht dan geen nieuw product want... Het is defect. Kwa verzending zou je contact op moeten nemen met tnt hun hebben met de doos gegooid waardoor het defecte product dubbel defect is geraakt, als het goed is is hij verzekerd verzonden, dus verzekerd tot 500 euro. Dus contacteer hun even. Als conclusie zou ik zeggen, je kocht iets defects, dan is het vanzelfsprekend defect. Over de verzending ga ik niet, maar tnt

Ik hoop dat je het snapt.

Voor verd
ere uitleg even mailen en niet de ads volknallen

Mvg
Dave

Dus schreef ik het volgende terug:

Oh en die ducktape over het mobo geplakt heeft TNT zeker ook gedaan???
En die loszittende southbridge koeler, waarvan de pin niet in de verpakking zat, heeft TNT zeker ook gedaan???

Nee Dave, dat was jij, dat bord was al zo toen jij het verzond, jij wist dit van te voren al.
Dat was niet hoe jij het bord hebt verkocht.
In je ad stond dat er alleen 4 à 5 Socket pinnen verbogen waren en dat het bord voor de rest in orde was.

Het enigste wat tijdens het verzenden gebeurt kan zijn, is de afgebroken/omgebogen hoek van het mobo.
Maar ook dat is niet de schuld van TNT maar ook van jou!
Jij stuurt het mobo in een veel te slappe doos op, die geen enkele steun en bescherming biedt aan het mobo (was het slappe omhulsel van een videokaart doos, zonder de stevige binnendoos, die daar bij hoort).

En uiteraard weet ik dat ik het bord defect heb gekocht, maar dan wel alleen maar met verbogen Socket pinnen, meer niet.
Was het bord zo als je het me volgens de ad verkocht had en ik had het niet werkend gekregen dan had ik pech gehad en dat ook geaccepteerd en dan trof jou ook geen enkele blaam.
Maar ik kan het mobo niet eens testen omdat ik de ducktape, die jij over de print heen hebt geplakt, er niet af kan halen, omdat ik anders waarschijnlijk nog meer sloop.

Het is gewoon schandalig dat jij alle verantwoordelijkheid afschuift naar TNT.
TNT valt niets te verwijten, jou treft alle blam.
Jij moet dit oplossen, niet TNT.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

En dan vraag je me nu om het verder af te handelen via de mail.
Waarom? Daar reageer je toch nooit op!
Heb je 8 mails gestuurd en 6 DM's, waarvan de eerste al 10 dagen geleden en ik krijg geen enkele reactie, terwijl ik wel een ontvangst en lees bevestiging terug krijg.
Openbaar is blijkbaar de enigste manier om met jou te communiceren.
Ik doe dit liever ook niet bij een ad, maar jij laat mij geen andere optie.

Ik zou zeggen los het op en je bent van me af!
Doe maar eens een suggestie en wie weet komen we er wel uit.

Lijkt me toch nog heel schappelijk van mij.
Uiteraard kwam er een reactie terug:

Volgens mij heeft u niet alleen een probleem met te veel tijd over hebben maar ook met lezen. Vanaf nu via mail of ik haal er een admin bij, de comments hebben niets te maken met deze ad en je trekt valse conclusies

Dus stuurde ik het volgende:

Dan reageer maar op mijn mails.
Ben benieuwd, verbaas mij eens!
Dan geef ik je nu nog 1 kans om het op te lossen

Nog steeds sta ik open voor een oplossing, wat ik hem ook laat blijken.
Maar er kwam dus, zoals altijd, geen reactie op de mail.
Dus nogmaals een mail en DM gestuurd, maar dave reageert gewoon niet!

Ondertussen kwam er op de ad support binnen van een mede tweaker, die rechten studeert.
Hij schreef:

Volgens mij komt het risico van beschadiging bij bezorging voor rekening van de verkoper.
Het risico van beschadiging verschuift van verkoper naar koper bij aflevering van de zaak. Dus vóór de aflevering komt dit risico voor rekening van de verkoper.
(ook in het geval van vervoer door een door de verkoper aangewezen vervoerder).

Of dit vervoer verzekerd is geweest doet verder als argument tegen de koper denk ik niet ter zake aangezien de verkoper zich dan op deze verzekering zou kunnen beroepen?

Als de schade door de verkoper dermate duidelijk is gespecificeerd. (5 verbogen socket pinnen) dan is er weinig ruimte voor de verkoper om zich te beroepen op een eventuele onderzoeksplicht van de koper, deze heeft daar immers aan voldaan door gerichte vragen te stellen over de staat en de eventuele schade van het moederbord.

Met andere woorden, het product beantwoord niet aan de wensen van de koper, hij kan de verkoper vragen om alsnog een product te leveren dat wel aan de afgesproken overeenkomst voldoet. Als deze dit weigert kan de koper de overeenkomst rechtsgeldig ontbinden.

(Of mijn betoog 100% klopt weet ik niet, ben een rechten student dus een garantie kan ik niet bieden, correct me if im wrong!).

Even in niet rijdende rechter taal: Los dit gewoon op een volwassen manier op. Als er geen deugdelijke vervanging of geld terug komt: is de slechte beoordeling in mijn ogen meer dan terecht.

Verkoper: Dit is de kans voor jou om die slechte beoordeling in een goede/neutrale om te zetten, uiteindelijk zul je er door dat kleine bedrag terug te storten en het mobo terug te nemen meer mee winnen dan de slechte beoordeling te laten staan.

20- euro is overigens niet echt rechtszaak waardig. lol (maar niet onmogelijk).

Nadat Dave dit had gelezen, heeft hij de ad snel op verkocht gezet, zodat niemand dit kan lezen.
En van Dave heb ik tot vanmiddag niets meer vernomen.

Vanmiddag kreeg ik 2 negatieve beoordelingen van Dave, die onterecht zijn en ook nog eens 2 voor 1 advertentie.
Ook heeft hij bij beide beoordelingen mij beoordeeld op beschrijving en aflevering, terwijl ik de koper was.
Dit is al helemaal niet toegestaan volgens de faq.

Ik wil dan ook bij deze laten weten dat ik ben opgelicht door TheDutchBeast!
Hij verkoopt spullen die niet voldoen aan de beschrijving en reageert vervolgens niet meer.

Ook wil ik vragen of de onterechte negatieve beoordelingen bij mij verwijderd kunnen worden.

BVD.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
mistervis007 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:06:
Beste modjes,

V&A aangeboden: Asus P5N-E SLI defect

Van dit bord zouden alleen 5 socket pinnen verbogen zijn en voor de rest zou het bord in orde zijn, zie de advertentie tekst;

Hallo medetweakers,
Ik had hier een bord wat goed werkte totdat ik de processor verkeerd monteerde.
Nu zijn er een stuk of 4 a 5 pinnetjes lichtelijk omgebogen.
Is vast wel werkend te maken, maar op dit moment status onbekend.
Met I/O shield en rood dual videocard clipje.

Bieden vanaf 1 euro, mag weg t.e.a.b. moet er vanaf!

Mvg,
Dave

Dit is echter dus niet het geval.
Het bord ziet eruit alsof er een olifant op heeft staan te dansen.

1. Er zat een stuk foam op de bovenkant van het mobo, het foam was met ducktape over het moederbord heen geplakt, dus zo over de onderkant van het mobo, over de solderingen heen!
Deze tweaker realiseert zich niet dat je daarmee alle soldeerverbindingen kapot mee kunt trekken als ik dat los maak, waardoor het moederbord niet meer werkt.

http://imageshack.us/photo/my-images/17/img0421bo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/511/img0416q.jpg/

2. Er is een hoek van de printplaat afgebroken/omgebogen, waardoor de soldeerverbindingen in de printplaat (de layers) waarschijnlijk gebroken zijn, waardoor er bepaalde functies van het mobo zeer waarschijnlijk niet meer werken.

http://imageshack.us/photo/my-images/829/img0429mx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/img0418tu.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/411/img0428tr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/img0427ab.jpg/

3. De southbridge koeler zit los, er ontbreekt een pin, die zit ook niet in de verpakking.
Daardoor is de koeler gaan schuiven en heeft die 1 elco omgedrukt, zelfs zo ver omgedrukt waardoor deze waarschijnlijk beschadigd is, het pootje zal wel afgebroken zijn.
Ook zal de southbridge chip zeer waarschijnlijk beschadigd/niet meer vlak zijn, door het bewegen/schuren van de koeler.

http://imageshack.us/photo/my-images/42/img0425xa.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/img0424dm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/94/img0422od.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/5/img0420qm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/img0419hu.jpg/

Dit alles is onacepptabel voor mij!
Ik kocht een moederbord met alleen maar 4 a 5 lichtelijk verbogen socketpinnen, niet een bord waar een olifant op heeft staan dansen!!!

Ik heb dan ook geprobeerd om meerdere malen via mail en DM contact met hem op te nemen (ondertussen zeker al 12 mails/DM's), maar meneer reageert niet meer.

Ik heb hem dan ook medegedeeld dat ik mijn geld (€17,75) terug wil, omdat het bord niet aan de beschijrving voldeed.
Maar ik kreeg maar geen reactie.

Ten slotte heb ik geprobeerd om via een reactie op 1 van zijn ad's in contact te komen.
Hierop kreeg ik de volgende reactie's terug:

Ah het gaat over het defecte moederbord wat je van me kocht, dat al defect in de advertentie stond. Als iets defect is, is iets defect(logica) verwacht dan geen nieuw product want... Het is defect. Kwa verzending zou je contact op moeten nemen met tnt hun hebben met de doos gegooid waardoor het defecte product dubbel defect is geraakt, als het goed is is hij verzekerd verzonden, dus verzekerd tot 500 euro. Dus contacteer hun even. Als conclusie zou ik zeggen, je kocht iets defects, dan is het vanzelfsprekend defect. Over de verzending ga ik niet, maar tnt

Ik hoop dat je het snapt.

Voor verd
ere uitleg even mailen en niet de ads volknallen

Mvg
Dave

Dus schreef ik het volgende terug:

Oh en die ducktape over het mobo geplakt heeft TNT zeker ook gedaan???
En die loszittende southbridge koeler, waarvan de pin niet in de verpakking zat, heeft TNT zeker ook gedaan???

Nee Dave, dat was jij, dat bord was al zo toen jij het verzond, jij wist dit van te voren al.
Dat was niet hoe jij het bord hebt verkocht.
In je ad stond dat er alleen 4 à 5 Socket pinnen verbogen waren en dat het bord voor de rest in orde was.

Het enigste wat tijdens het verzenden gebeurt kan zijn, is de afgebroken/omgebogen hoek van het mobo.
Maar ook dat is niet de schuld van TNT maar ook van jou!
Jij stuurt het mobo in een veel te slappe doos op, die geen enkele steun en bescherming biedt aan het mobo (was het slappe omhulsel van een videokaart doos, zonder de stevige binnendoos, die daar bij hoort).

En uiteraard weet ik dat ik het bord defect heb gekocht, maar dan wel alleen maar met verbogen Socket pinnen, meer niet.
Was het bord zo als je het me volgens de ad verkocht had en ik had het niet werkend gekregen dan had ik pech gehad en dat ook geaccepteerd en dan trof jou ook geen enkele blaam.
Maar ik kan het mobo niet eens testen omdat ik de ducktape, die jij over de print heen hebt geplakt, er niet af kan halen, omdat ik anders waarschijnlijk nog meer sloop.

Het is gewoon schandalig dat jij alle verantwoordelijkheid afschuift naar TNT.
TNT valt niets te verwijten, jou treft alle blam.
Jij moet dit oplossen, niet TNT.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

En dan vraag je me nu om het verder af te handelen via de mail.
Waarom? Daar reageer je toch nooit op!
Heb je 8 mails gestuurd en 6 DM's, waarvan de eerste al 10 dagen geleden en ik krijg geen enkele reactie, terwijl ik wel een ontvangst en lees bevestiging terug krijg.
Openbaar is blijkbaar de enigste manier om met jou te communiceren.
Ik doe dit liever ook niet bij een ad, maar jij laat mij geen andere optie.

Ik zou zeggen los het op en je bent van me af!
Doe maar eens een suggestie en wie weet komen we er wel uit.

Lijkt me toch nog heel schappelijk van mij.
Uiteraard kwam er een reactie terug:

Volgens mij heeft u niet alleen een probleem met te veel tijd over hebben maar ook met lezen. Vanaf nu via mail of ik haal er een admin bij, de comments hebben niets te maken met deze ad en je trekt valse conclusies

Dus stuurde ik het volgende:

Dan reageer maar op mijn mails.
Ben benieuwd, verbaas mij eens!
Dan geef ik je nu nog 1 kans om het op te lossen

Nog steeds sta ik open voor een oplossing, wat ik hem ook laat blijken.
Maar er kwam dus, zoals altijd, geen reactie op de mail.
Dus nogmaals een mail en DM gestuurd, maar dave reageert gewoon niet!

Ondertussen kwam er op de ad support binnen van een mede tweaker, die rechten studeert.
Hij schreef:

Volgens mij komt het risico van beschadiging bij bezorging voor rekening van de verkoper.
Het risico van beschadiging verschuift van verkoper naar koper bij aflevering van de zaak. Dus vóór de aflevering komt dit risico voor rekening van de verkoper.
(ook in het geval van vervoer door een door de verkoper aangewezen vervoerder).

Of dit vervoer verzekerd is geweest doet verder als argument tegen de koper denk ik niet ter zake aangezien de verkoper zich dan op deze verzekering zou kunnen beroepen?

Als de schade door de verkoper dermate duidelijk is gespecificeerd. (5 verbogen socket pinnen) dan is er weinig ruimte voor de verkoper om zich te beroepen op een eventuele onderzoeksplicht van de koper, deze heeft daar immers aan voldaan door gerichte vragen te stellen over de staat en de eventuele schade van het moederbord.

Met andere woorden, het product beantwoord niet aan de wensen van de koper, hij kan de verkoper vragen om alsnog een product te leveren dat wel aan de afgesproken overeenkomst voldoet. Als deze dit weigert kan de koper de overeenkomst rechtsgeldig ontbinden.

(Of mijn betoog 100% klopt weet ik niet, ben een rechten student dus een garantie kan ik niet bieden, correct me if im wrong!).

Even in niet rijdende rechter taal: Los dit gewoon op een volwassen manier op. Als er geen deugdelijke vervanging of geld terug komt: is de slechte beoordeling in mijn ogen meer dan terecht.

Verkoper: Dit is de kans voor jou om die slechte beoordeling in een goede/neutrale om te zetten, uiteindelijk zul je er door dat kleine bedrag terug te storten en het mobo terug te nemen meer mee winnen dan de slechte beoordeling te laten staan.

20- euro is overigens niet echt rechtszaak waardig. lol (maar niet onmogelijk).

Nadat Dave dit had gelezen, heeft hij de ad snel op verkocht gezet, zodat niemand dit kan lezen.
En van Dave heb ik tot vanmiddag niets meer vernomen.

Vanmiddag kreeg ik 2 negatieve beoordelingen van Dave, die onterecht zijn en ook nog eens 2 voor 1 advertentie.
Ook heeft hij bij beide beoordelingen mij beoordeeld op beschrijving en aflevering, terwijl ik de koper was.
Dit is al helemaal niet toegestaan volgens de faq.

Ik wil dan ook bij deze laten weten dat ik ben opgelicht door TheDutchBeast!
Hij verkoopt spullen die niet voldoen aan de beschrijving en reageert vervolgens niet meer.

Ook wil ik vragen of de onterechte negatieve beoordelingen bij mij verwijderd kunnen worden.

BVD.
ik snap je frustratie, maar ga dan niet ook als een klein kind een stuk of 7 negatieve beoordelingen geven bij hem in de gallery.
laat de mods dit uitzoeken en tot die tijd zul je toch echt even geduld op moeten brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie666
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:37
Betreft:

http://tweakers.net/aanbod/364304/lian-li-pc-q08b.html

(Beoordeling door greeny, zaterdag 15 oktober 2011)

Er is nooit sprake geweest van een overeenkomst. De tweaker vind dat ik had moeten reageren op zijn bod. Ik vond zijn bod niet reactiewaardig.

Ondertussen op een erg prettige en juiste wijze met een andere tweaker zaken gedaan.

Kan deze feedback verwijderd worden?

Ook is er in het verleden onterecht feedback gegeven op deze advertentie door de verkoper:

V&A aangeboden: DVI male naar HDMI male (10m)

even een copy/paste vanuit de DM gesprekken:

Hey,

Ik kan helaas echt pas vrijdag middag. Ik werk in Leusden en ben elke ochtend vroeg weg en in de avond laat terug. Behalve op vrijdag.

Ik vind het top dat je hem voor mij wilt vasthouden, maar eerder lukt me echt niet.

Ik had de feedback overigens geneens gezien, maar vind hem ook een beetje voorbarig. Hij is getikt in een moment van emotie, voor hetzelfde geld lag ik in de kreukels in een ziekenhuis. Ik vind het onterecht om zo kort na een afspraak al dit soort feedback te geven, maar goed. dat ben ik.

Ik zal een moderator verzoeken deze te verwijderen. Ben je het daarmee eens? Dan zal ik hem eventueel bij jou goedkeuring laten vragen of verwijzen naar onze DM gesprekken.

Tot vrijdag! (Schikt 15:00? )

Gr,

Thorsten
------------------------------------------------------------------------------------------

ja ik ga hier mee akoord dan typ ik daarna wel een goede feedback na afhandeling. u heeft wel gelijk u had in het ziekenhuis gelegen kunnen hebben maar op het moment dat je hem schrijft denk je niet na over het feit het kan zijn dat iemand in het ziekenhuis zou kunnen liggen. het is heel vervellend als je met iemand een afspraak maak en ze komen het niet na maak dit regelmatig mee en dan mail je ze weer en laten niks meer van zich horen. maar het is gebuurd hopen dar de moderator deze wilt verwijderen zal ik hun ook vragen dat te doen. of regelt u dat.

sorry voor alle ongemaakt. ik zorg dat me vriendin thuis is om 15 uur.

*knip*
-------------------------------------------------------------------------------------------

Top! Ik zal er zijn vrijdag. Beloof ik.

Verder geen probleem hoor, maar ik ben altijd van het zeker weten voordat... naja je snapt het wel.

Vrijdag 15:00.

Bedankt alvast!

Gr,

Thorsten

[ Voor 0% gewijzigd door Rupie op 16-10-2011 15:53 . Reden: adres weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Meneer gebruikt mijn V&A feedback om even zijn hart te luchten over een reactie die ik heb geplaatst op zijn profiel.

Nu zit ik er niet mee in dat hij hierover in discussie wil gaan in mijn profiel, of beter in dm maar hier dient de V&A feedback niet voor.

Verder liegt hij zowel in de feedback als in de comment in mijn profiel ruimte, desgewenst kan ik dit aantonen.

De feedback in kwestie:
http://tweakers.net/aanbod/rating/96554

[ Voor 16% gewijzigd door Pixel Punk op 16-10-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18881

Hoho wacht eens even Pixel Punk, jij komt mij helemaal uit het niets beschuldigen dat ik valse informatie geef. Je insinueert dat ik mensen misleid. Ik ben al 10 jaar lid van tweakers, waar heb je het over?!

Ik had een foutje in mijn advertentietekst staan die ik gelijk heb verbeterd. Niks misleiding en vals, gewoon een menselijk foutje. Eerst drie keer nadenken voordat je anderen gaat beschuldigen. Bovendien heb ik jou niks verkocht en heb je ook nooit een stap gezet om iets van mij te kopen. Dus ik vind het vreemd dat je in mijn profiel gaat lopen kliederen, terwijl de V&A feedback bedoeld is voor koop ervaringen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 18881 op 16-10-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Anoniem: 18881 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:25:
Hoho wacht eens even Pixel Punk, jij komt mij helemaal uit het niets beschuldigen dat ik valse informatie geef.
Ja, dit deed ik vriendelijk via dm. http://i56.tinypic.com/ji2u8k.png
Je insinueert dat ik mensen misleid. Ik ben al 10 jaar lid van tweakers, waar heb je het over?!
En waar precies zeg ik dit? Het enige wat ik zij is dat je verkeerde specs in je advertentie zette.
Ik had een foutje in mijn advertentietekst staan die ik gelijk heb verbeterd.
Die heb je nooit verbeterd, het staat er zelfs nu nog verkeerd op V&A aangeboden: Philips SV1 beamer 720p, 1080i - 1100 ANSI lumen - 6000 uur lamp[/quote]
terwijl de V&A feedback bedoeld is voor koop ervaringen.
[/quote]
Ik heb jouw nooit feedback gegeven :F

Ik zie dat een mod dit netjes voor ons heeft opgelost dus laten we het hier a.u.b. bij houden.

[ Voor 77% gewijzigd door Pixel Punk op 17-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:09
Heb vorige week bij tweaker radeoxx een beoordeling geplaatst mbt een advertentie van hem van UTP plugjes. Probleem is inmiddels opgelost, en zou dan ook graag de beoordeling verwijderd hebben.

Daarnaast heeft hij ook een beoordeling terug gegeven met 3x 1 ster, waardoor mijn 1e V&A beoordeling nu direct zeer negatief is. Niet netjes van mij, maar ook niet echt van hem. Daarom zou ik deze ook graag verwijderd hebben, hij heeft immers ook niets van mij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie666
Beste,

Ik snap niet waarom de volgende feedback blijft staan:

De tweaker een mail gestuurd met een redelijk bod op deze fraaie kast.
Ik persoonlijk reageer op mail van een ieder.
Deze tweaker denkt daar volgens mij anders over.
Maar ik heb geduld en goede hoop dat hij dit alsnog zal doen.

http://tweakers.net/aanbod/rating/96501

Ik heb geen zaken gedaan met de tweaker en bij mijn weten bestaat er geen regel binnen V&A dat ik MOET radgeren op een mail?

Soms wordt je doodgegooid met reacties op een ad, heb je dan de verplichting om iedereen terug te mailen?

Ik hoop oprecht dat deze feedback weg mag. Ik snap niet dat dit bij mijn vorige verzoek niet gebeurd is?

Gr,

Thorsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

torrie666 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:03:
Ik snap niet dat dit bij mijn vorige verzoek niet gebeurd is?
zeef in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen"
Overigens staat het iemand vrij je (gebrek aan) communicatie te beoordelen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Beste,

Ik heb geen zaken gedaan met de tweaker en bij mijn weten bestaat er geen regel binnen V&A dat ik MOET radgeren op een mail?

Soms wordt je doodgegooid met reacties op een ad, heb je dan de verplichting om iedereen terug te mailen?

Ik hoop oprecht dat deze feedback weg mag. Ik snap niet dat dit bij mijn vorige verzoek niet gebeurd is?

Gr,

Thorsten
wees eens geduldig en lees een deze pagina en vorige pagina terug.
zie je ergens een bericht van een mod staan? nee, dus is er ook nog geen mod geweest.
heb geduld en het gebeurt vanzelf.

tevens ben ik het volledig met de persoon boven mij eens dat je communicatie beoordeeld mag worden.
tevens vind ik ook dat je elke persoon netjes een DM terug dient te doen als diegene om reactie vraagt.
het is bij deze dan ook een wijze les voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het is mijn bedoeling om volgende week een grote opruimronde te gaan houden. Verder denken we na over een andere manier van insturen van dit soort klachten. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

zeef schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:32:
Het is mijn bedoeling om volgende week een grote opruimronde te gaan houden. Verder denken we na over een andere manier van insturen van dit soort klachten. Ik hou jullie op de hoogte!
Thanks voor de update ik zou haast zeggen neem jullie tijd als het jullie leven makkelijker maakt, maar ja ons tweakers zijn nu van nature eenmaal het moet het zal en ik ga een oplossing vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie666
Beste Mods,

Ik bedoelde met mijn mail niks t.o.v. jullie snelheid. Het viel mij op dat de ene feedabck verdwenen was en de andere niet...

Ik blijf bij mijn standpunt. Het gegeven dat iemand mij een bericht stuurt, wil niet zeggen dat ik moet antwoorden. Ik verhandel al geruime tijd hardware op tweakers.net en koop ook een hoop aan. IT blijft immers een dure en vernieuwende hobby.

Ik stuur vaker dan eens een DM naar personen en krijg ook geregeld geen antwoord terug. Mij doet dat niks omdat de boodschap duidelijk is. Bovendien heb ik het recht niet in mijn optiek om beslag te leggen op tijd van een ander. Dit is aan diegene....

Zoals ik het nu begrijp hebben jullie er dus begrip voor als ik vanaf heden elke tweaker die niet reageert op een DM een negatieve feedback geef. (Ben ik niet van plan)

Zoals jullie een mening hebben over het niet reageren, zo heb ik een mening over een negatieve feedback geven op geen reactie krijgen. Ik vind het ronduit kinderachtig en een schreeuw om aandacht.

Ik ben momenteel behoorlijk gef*&^$&t omdat ik gewoon netjes zaken doe, in ieder geval naar mijn beste geweten. De afnemer van mijn product is uiterst tevreden, maar omdat een of andere (pro-actieve :edit: ) geen antwoord krijgt op een bod van 45,- Euro, waar de andere tweakers een reeel bod doen van ca. 60,- Euro.

Anyway. Ik ben het er niet mee eens en wil uiteraard niet jullie (bij mijn weten) vrijwillige tijd hieraan gaan verdoen.

Ik heb de tweaker een gepaste feedback terug gegeven. Onder de noemer "negatieve feedback geven zonder redelijke tijdspanne te geven om reactie te geven op het niet geven van een ractie"

Bovendien had de vriendelijke man ook kunnen mailen of nog een DM sturen voordat we meteen maar "rechtertje" gaan spelen.

Anyway! over en uit.....

Beste,

Gr,

Thorsten

wees eens geduldig en lees een deze pagina en vorige pagina terug.
zie je ergens een bericht van een mod staan? nee, dus is er ook nog geen mod geweest.
heb geduld en het gebeurt vanzelf.

tevens ben ik het volledig met de persoon boven mij eens dat je communicatie beoordeeld mag worden.
tevens vind ik ook dat je elke persoon netjes een DM terug dient te doen als diegene om reactie vraagt.
het is bij deze dan ook een wijze les voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:08
Zou mijn beoordeling bij Greg27 verwijderd kunnen worden, naar mijn mening heb ik een onterechte beoordeling geschreven, sorry daarvoor.
Bedankt!

Dennis :)

[ Voor 6% gewijzigd door Denniszx op 19-10-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

http://tweakers.net/aanbod/rating/96330

Zou de reactie van Bouli verwijderd kunnen worden bij mij en graag die van mij bij Bouli
Ik zal een nieuwe schrijven aangezien we toch goed zaken hebben gedaan (alleen was ik wat minder in mijn negatieve beoordeling dan hem (hij geeft me eerst 1 ster die erin hakt)

Alvast bedankt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 16:50
Ik heb een onterechte negatieve beoordeling gekregen van Balkenende_IV en zou deze graag verwijderd zien worden:
http://tweakers.net/gallery/30081#tab:vraagaanbod

Hij zegt dat ik hem beschuldig van van alles en nog wat en dat hij van niks weet, maar hij heeft toch echt een bod gedaan op mijn advertentie:
Logitech G51 advertentie

Daarop heb ik hem netjes tot 2x toe een DM gestuurd met de vraag of hij nog geinteresseerd was in de set, zodat we het verder konden afhandelen. Op de DM's heb ik helemaal geen reactie gehad en heb hem daarom een negatieve beoordeling gegeven. Eerst een bod doen en dan niet het fatsoen te hebben een DM terug te sturen op mijn DM's is volgens mij een reden tot een negatieve beoordeling op communicatie:
Beoordelingen Balkenende_IV

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Geen aankoop gedaan, wel beoordeeld op "voldoet aan". Of de reactie verder wel terecht is geplaatst mag een admin t.z.t. zelf beoordelen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146100

Hierbij een onterechte beoordeling gemeld. Voor verkoper leek het te lang te duren eer ik reageerde maar ik heb nu eenmaal niet de mogelijkheid iedere dag op tweakers te zijn. Tevens was er ook nog geen sprake van een deal of verkoop. Verkoper geeft aan dat de beoordeling foutief is, gaarne wijzigen/verwijderen zodat mijn algehele beoordeling niet slechts op 3 sterren uit komt.

gallery: stevy

Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 15:23
Ik heb feedback gekregen op een verkeerd product & van de verkeerde tweaker.
Te weten Dutchphoto & Nokia 5800, zie hier:
gallery: dirkjesdirk

Tweaker trm0001 heeft de pov Mobii gekocht en hierover feedback gegeven.

Wanneer jullie de onjuiste feedback kunnen verwijderen ben ik jullie erg dankbaar.

Ik citeer uit de faq

"Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A."

[ Voor 5% gewijzigd door dirkjesdirk op 25-10-2011 10:30 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb met mijn slaperige hersens feedback achter gelaten bij de verkeerde ad (wel van dezelfde gebruiker)

http://tweakers.net/aanbod/rating/97367

Staat nu linkje naar ad V&A aangeboden: JVC DR-MH300 Zilver
moet zijn V&A aangeboden: [TK] [MULTI] Hardware, games en merchandise!

Of verwijder deze, dan maak ik hem opnieuw aan :) Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:37

ChangeLife4Ever

owned by above

http://tweakers.net/aanbod/rating/96515

De koeler bleek bij aankomst defect te zijn. Iets waar gewoon overleg over plaats kon vinden. Verkoper reageerde echter langere tijd niet meer, waardoor ik uiteindelijk, zoals ik hem ook gemeld heb, hem een (negatievere) beoordeling gegeven heb. Hierbij is overigens van beide zijden netjes gecommuniceerd, waarbij verkoper echter om mij onbekende redenen niet meer reageerde.

Wat schetst mijn verbazing... Na twee maanden reageert verkoper ineens weer op DM en smeert mij gelijk een negatieve beoordeling aan (via een "niet matchende advertentie"). Ik krijg hierbij een slecht op:

1. Communicatie; onbegrijpelijk want ik heb vaak (netjes) gereageerd, maar hij stopte met reageeren op 15 augustus...

2. Voldoet aan beschrijving; onbegrijpelijk, want verkoper geeft ook aan dat het product niet goed is (en impliciet dus ook aan dat ik terecht klaag).

Verkorte Tijdlijn:

22 juli contact voor verkoop
29 juli akkoord & geld overgemaakt
6 aug ontvangen en gemeld dat het product niet goed is (geen reactie op gehad)
15 aug gemeld dat ik een beoordeling in ga vullen bij geen reactie (ik kan immers niets anders meer doen, als verkoper niet reageert)
19 aug beoordeling ingevuld

15 okt. DM reactie gehad van verkoper en verkoper vult ook gelijk maar een onterechte beoordeling in

De advertentie betrof V&A aangeboden: Zalman 9700 CNPS en NIET V&A aangeboden: Zolderopruiming

Changelife heeft iemand nodig :)

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
http://tweakers.net/aanbod/rating/97296

Mail contact eerst goed, hij zou het geld voor de kabels s'avonds meteen overmaken en hou wou de kabels "zeker van mij overnemen"
afgesproken dat ik de kabels in een envelop zou proberen te proppen zodat hij ze snel zou hebben.

Dus ik s'avonds met veel moeite de envelop voor hem ingepakt, 5 zegels erop.

Sindsdien al een dikke week niks meer gehoord, geen adres waar het heen moet en geen geld op mijn rekening. Maar heb wel een envelop klaar liggen met 5 zegels er op :(

Een slechte gang van zaken en ik vind het dan ook niet netjes om zomaar niks meer te laten horen.

de rest van de beoordelingen zijn heel goed, maar tenzij underworld nog van zit laat horen vooralsnog één ster.

Aanvulling
edit: Inmiddels heeft underworld contact met mij opgenomen, wegens prive omstandigheden liep het allemaal wat anders dan gepland. Hij wil de kabels alsnog overnemen :)

kan deze worden aangepast of verwijderd worden?
gebruiker vindt het zelf jammer dat hij het niet voor mij kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

gallery: Umesh90

Kan mijn beoordeling worden verwijderd? Als nog contact met hem, hij kon vanwege omstandigheden niet reageren, dus beoordeling is niet meer van toepassing :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
INF3RN040 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:41:
Heb ook en probleem met de persoon genaamd Wimpelmann
gallery: INF3RN040
op 30 september 22.50 stuur ik en DM dat ik akkoord ben ,en wacht op zijn gegevens

op 1 oktober om 07:52 stuurt hij en DM met zijn bankgegevens .
na 10u 17:58 stuurt hij nog en DM dat hij het aan iemand anders heeft verkocht omdat ik niet reageerde .
terwijl ik deze 2 laatste berichten na 18u lees (ik werk za tot 17u)
ik stuur en negatieve feedback ,hij stuurt en ontrechte terug.

kan iemand mij helpen , alvast bedankt.
Afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ShadowBumble schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:32:

mvg
SB
Reviews over en weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MartijnAbel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:25:
zou een mod/admin de bovenste beoordeling van Domus Von Dutch verwijderen bij mij?

gallery: MartijnAbel

zijn communicatie is niet goed geweest, terwijl dat vanaf mijn kant wel zo is.
mocht er DM gebeuren overlegt moeten worden, dan hoor ik dat wel! :D
Reacties over en weer verwijderd al moet ik zeggen dat ik in dit geval wel meer begrip heb voor de andere partij om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vinnie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 01:05:

Een review is weg. De andere laat ik staan want discussie ben je wel aangegaan met de geïnteresseerde en als je dan niet meer van je laat horen dan is het echt aan jezelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Sjors81 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:57:
zojuist een negatieve feedback gekregen als reactie op mijn negatieve beoordeling. Verkoper en ik hadden een deal, geld was al overgemaakt en product zou vandaag opgestuurd worden. Verkoper stuurt echter bericht dat hij een betere deal heeft kunnen sluiten en daardoor het geld weer heeft teruggestort. Als reactie hierop heb ik verkoper een negatieve beoordeling gegeven. Verkoper vond dit overbodig en heeft als reactie hierop ook een negatieve beoordeling aan mij gegeven. In mijn ogen heb ik niet verkeerd gehandeld en is de beoordeling dan ook niet terecht.
Beoordeling van verkoper over de koper verwijderd conform verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Trinity_232 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:29:
Ik heb Detimil feedback gegeven, maar tis de verkeerde persoon, heb geen zaken met 'm gedaan. Kweet het, lekker stom en niet opgelet. Kan deze verwijderd worden?
Verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Deeltje47 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:50:
Heb feedback gegeven aan Generation Kill , maar per ongeluk op verkeerde item.
Moest op de HD3450 ipv de HD4890
review verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Chiii schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:33:
Ik wil graag mijn feedback wijzigen. Ik heb een monitor gekocht van Alexbrz. Maar communicatie viel weg
na zijn email dat "het verzonden was", het scherm kwam ook niet binnen. Vandaar
mijn feedback:
Voldoet aan beschrijving -
Communicatie *
Aflevering *

Uiteindelijk heb ik het scherm na 4 dagen langer ontvangen. Zonder berichtgeving van zijn kant.
Graag zou ik de beoordeling als volgt aanpassen:
Voldoet aan beschrijving *****
Commmunicatie **
Aflevering ***

profiel Alexbrz: gallery: Alexbrz
Gewijzigd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mr.Joker schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:51:
Negatieve feedback gekregen van iemand.
Deze gaf aan geinteresseerd te zijn in mijn product.
Netjes aangegeven dat iemand voor haar al interesse had, ik zou polsen of de interesse van de 'voorganger' echt was.
Mevrouw stuurt mij een bericht terug dat ze zegt heel geinteresseerd te zijn.. (5 oktober)
Het lijkt naar mij inziens normaal om het even af te wachten of de 1ste persoon die zich bij mij gemeld heeft een kans te geven.
Mevrouw hoort 1 dag niets van mij, en gelijk krijg ik een negatieve feedback met een heel verhaal wat voor 95% niet klopt.
Ze had mij gebeld, heb ik niet gezien, ze had m'n voicemail kunnen inspreken of mij gewoon nog een bericht sturen op t.net dat ze snel uitsluitsel wilt hebben. (Als ze bijv. een andere macbook op het oog heeft)

User in kwestie: Bi-zonder
Stuur me de mails maar even, ik kan er zo niets mee omdat niet per DM is onderhandeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Cassius schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:56:
"http://tweakers.net/gallery/45661#tab:vraagaanbod"

User zijn eerste zin: Meneer geeft mij een onterechte slechte beoordeling. Kan hij er ook 1 terug verwachten.

Zegt eigenlijk al genoeg, jong en volatiel. User heeft nooit gezegd dat dat "hem te lang duurde" - hij zegt letterlijk "ik heb 35 euro geboden, daarvoor wil ik de cpu graag kopen", ik zei dat ik netjes de veiling af wilde wachten (einde dit gesprek, niets "ik heb laten weten dat dit te lang duurde", zero).

User wint de veiling en ik nam een uur na aflopen van de veiling contact op (bewijs in DM). Niets. 2 dagen later, weer een poging vanuit mij, waarop deze reactie: "De veiling is lang geleden, dus laat maar hangen". Die 2 dagen waren het weekend ... lang joh :) .

Daarnaast beoordeel ik de gebruiker (correct) alleen op zijn communicatie (er heeft immers geen transactie plaatsgevonden), hij slingert er gewoon drie rode sterren in. Puur een stukje boze reactie omdat hij de ware feedback niet goed kan verdragen. Bij dergelijk slechte communicatie moet je op de blaren zitten.

Gaarne naar te kijken - check gerust mijn DM's.
Reviews over en weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Han schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:46:
gallery: Umesh90

Kan mijn beoordeling worden verwijderd? Als nog contact met hem, hij kon vanwege omstandigheden niet reageren, dus beoordeling is niet meer van toepassing :)
verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 348143 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:01:
Kan een modje contact opnemen over het verwijderen van een (in mijn ogen) onredelijk slechte beoordeling op mijn V&A ?
Lees de TW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 261479 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:02:
Dag modjes,

zouden jullie mijn laatste (negatieve) V&A Beoordeling bij Cor453 willen verwijderen? Dit is immers ondertussen opgelost.

Alvast bedankt en doe rustig aan :)
Bij deze : verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
icecoolsniper schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:31:
Beste modjes,

Gisteren heb ik in mijn ogen een onterechte feedback gekregen van een verkoper. Hij heeft ook sterren gegeven voor voldoet aan originele beschrijving en aflevering terwijl in mijn ogen dat alleen opgaat voor de koper om als feedback te geven. zie gallery: icecoolsniper

Dit is gekomen nadat ik ontevreden was over de aankoop van zijn producten. Communicatie ging stroef (hij claimde een ongeluk gehad te hebben, dat kan gebeuren), product kwam pas na twee weken binnen doordat de verkoper een verkeerd adres op het pakje had gezet en bovendien was de boel slecht ingepakt: de modules lagen in een beetje wc papier gewikkeld door de doos te stuiteren. Kortom in mijn ogen dus een slechte deal/verkoper.

Gisteren kreeg ik een DM van de verkoper met de titel "erg jammer" waarin hij zei dat hij het erg belachelijk vond dat ik hem zo beoordeelde terwijl zijn andere feedbacks gewoon goed waren. Vervolgens zei hij dat hij ook feedback voor mij had. Dat is de feedback van bovenstaande link.

Alle DM's heb ik beschikbaar voor jullie. Graag hoor ik of jullie dit voor mij kunnen oplossen.

Edit: de verkoper beschuldigd mij nu ook dat het adres wat ik op heb gegeven niet juist is. Omdat ik echter veel handel kopieer en plak ik dat uit een documentje (dat scheelt typen). Ik heb nog eens in de DM wisseling gekeken en het adres wat daar stond was gewoon het juiste.

Ook werd er geroepen dat ik de modules goedkoop had kunnen kopen en ik daarom maar niet moest zeuren. Een goedkope prijs bedingen is in mijn ogen geen reden om slechte service te geven
Review verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
mistervis007 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:06:
Beste modjes,

<knip heel verhaal>
Ik heb alle reviews verwijderd. De manier waarop jullie tekeer zijn gegaan gaat werkelijk alle perken te buiten. Als ik een V&A ban mogelijkheid had dan had je die zeker te pakken. Dit is niet de manier om je gelijk te halen.

Regel dit soort zaken onderling en bedenk : Wie met modder gooit verliest grond.

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 26-10-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
torrie666 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:21:
Betreft:

http://tweakers.net/aanbod/364304/lian-li-pc-q08b.html

(Beoordeling door greeny, zaterdag 15 oktober 2011)

Er is nooit sprake geweest van een overeenkomst. De tweaker vind dat ik had moeten reageren op zijn bod. Ik vond zijn bod niet reactiewaardig.

Ondertussen op een erg prettige en juiste wijze met een andere tweaker zaken gedaan.

Kan deze feedback verwijderd worden?

Ook is er in het verleden onterecht feedback gegeven op deze advertentie door de verkoper:

V&A aangeboden: DVI male naar HDMI male (10m)

even een copy/paste vanuit de DM gesprekken:

Hey,

Ik kan helaas echt pas vrijdag middag. Ik werk in Leusden en ben elke ochtend vroeg weg en in de avond laat terug. Behalve op vrijdag.

Ik vind het top dat je hem voor mij wilt vasthouden, maar eerder lukt me echt niet.

Ik had de feedback overigens geneens gezien, maar vind hem ook een beetje voorbarig. Hij is getikt in een moment van emotie, voor hetzelfde geld lag ik in de kreukels in een ziekenhuis. Ik vind het onterecht om zo kort na een afspraak al dit soort feedback te geven, maar goed. dat ben ik.

Ik zal een moderator verzoeken deze te verwijderen. Ben je het daarmee eens? Dan zal ik hem eventueel bij jou goedkeuring laten vragen of verwijzen naar onze DM gesprekken.

Tot vrijdag! (Schikt 15:00? )

Gr,

Thorsten
------------------------------------------------------------------------------------------

ja ik ga hier mee akoord dan typ ik daarna wel een goede feedback na afhandeling. u heeft wel gelijk u had in het ziekenhuis gelegen kunnen hebben maar op het moment dat je hem schrijft denk je niet na over het feit het kan zijn dat iemand in het ziekenhuis zou kunnen liggen. het is heel vervellend als je met iemand een afspraak maak en ze komen het niet na maak dit regelmatig mee en dan mail je ze weer en laten niks meer van zich horen. maar het is gebuurd hopen dar de moderator deze wilt verwijderen zal ik hun ook vragen dat te doen. of regelt u dat.

sorry voor alle ongemaakt. ik zorg dat me vriendin thuis is om 15 uur.

*knip*
-------------------------------------------------------------------------------------------

Top! Ik zal er zijn vrijdag. Beloof ik.

Verder geen probleem hoor, maar ik ben altijd van het zeker weten voordat... naja je snapt het wel.

Vrijdag 15:00.

Bedankt alvast!

Gr,

Thorsten
Bij deze : verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dennis.H schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:27:
Zou mijn beoordeling bij Greg27 verwijderd kunnen worden, naar mijn mening heb ik een onterechte beoordeling geschreven, sorry daarvoor.
Bedankt!

Dennis :)
verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Sc0rPi0N schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:32:
http://tweakers.net/aanbod/rating/96330

Zou de reactie van Bouli verwijderd kunnen worden bij mij en graag die van mij bij Bouli
Ik zal een nieuwe schrijven aangezien we toch goed zaken hebben gedaan (alleen was ik wat minder in mijn negatieve beoordeling dan hem (hij geeft me eerst 1 ster die erin hakt)

Alvast bedankt.
2x verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
SpitfireFrl schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:
Ik heb een onterechte negatieve beoordeling gekregen van Balkenende_IV en zou deze graag verwijderd zien worden:
http://tweakers.net/gallery/30081#tab:vraagaanbod

Hij zegt dat ik hem beschuldig van van alles en nog wat en dat hij van niks weet, maar hij heeft toch echt een bod gedaan op mijn advertentie:
Logitech G51 advertentie

Daarop heb ik hem netjes tot 2x toe een DM gestuurd met de vraag of hij nog geinteresseerd was in de set, zodat we het verder konden afhandelen. Op de DM's heb ik helemaal geen reactie gehad en heb hem daarom een negatieve beoordeling gegeven. Eerst een bod doen en dan niet het fatsoen te hebben een DM terug te sturen op mijn DM's is volgens mij een reden tot een negatieve beoordeling op communicatie:
Beoordelingen Balkenende_IV

Bij voorbaat dank.
Reviews over en weer verwijderd. Een bod in de comments is niet meteen een gesloten overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hardware-lover schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:28:
Geen aankoop gedaan, wel beoordeeld op "voldoet aan". Of de reactie verder wel terecht is geplaatst mag een admin t.z.t. zelf beoordelen.
verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 146100 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:16:
Hierbij een onterechte beoordeling gemeld. Voor verkoper leek het te lang te duren eer ik reageerde maar ik heb nu eenmaal niet de mogelijkheid iedere dag op tweakers te zijn. Tevens was er ook nog geen sprake van een deal of verkoop. Verkoper geeft aan dat de beoordeling foutief is, gaarne wijzigen/verwijderen zodat mijn algehele beoordeling niet slechts op 3 sterren uit komt.

gallery: stevy

Vast bedankt!
conform verzoek wederpartij gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
dirkjesdirk schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:29:
Ik heb feedback gekregen op een verkeerd product & van de verkeerde tweaker.
Te weten Dutchphoto & Nokia 5800, zie hier:
gallery: dirkjesdirk

Tweaker trm0001 heeft de pov Mobii gekocht en hierover feedback gegeven.

Wanneer jullie de onjuiste feedback kunnen verwijderen ben ik jullie erg dankbaar.

Ik citeer uit de faq

"Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A."
Formeel klopt het dus de review is verwijderd. Bedenk wel hoe l*llig dit kan overkomen op de bieder dus regel dat voortaan wat beter in de onderlinge communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
IceStorm schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:15:
Ik heb met mijn slaperige hersens feedback achter gelaten bij de verkeerde ad (wel van dezelfde gebruiker)

http://tweakers.net/aanbod/rating/97367

Staat nu linkje naar ad V&A aangeboden: JVC DR-MH300 Zilver
moet zijn V&A aangeboden: [TK] [MULTI] Hardware, games en merchandise!

Of verwijder deze, dan maak ik hem opnieuw aan :) Thx.
Verwijderd. Prutz0r!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ChangeLife4Ever schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:40:
http://tweakers.net/aanbod/rating/96515

De koeler bleek bij aankomst defect te zijn. Iets waar gewoon overleg over plaats kon vinden. Verkoper reageerde echter langere tijd niet meer, waardoor ik uiteindelijk, zoals ik hem ook gemeld heb, hem een (negatievere) beoordeling gegeven heb. Hierbij is overigens van beide zijden netjes gecommuniceerd, waarbij verkoper echter om mij onbekende redenen niet meer reageerde.

Wat schetst mijn verbazing... Na twee maanden reageert verkoper ineens weer op DM en smeert mij gelijk een negatieve beoordeling aan (via een "niet matchende advertentie"). Ik krijg hierbij een slecht op:

1. Communicatie; onbegrijpelijk want ik heb vaak (netjes) gereageerd, maar hij stopte met reageeren op 15 augustus...

2. Voldoet aan beschrijving; onbegrijpelijk, want verkoper geeft ook aan dat het product niet goed is (en impliciet dus ook aan dat ik terecht klaag).

Verkorte Tijdlijn:

22 juli contact voor verkoop
29 juli akkoord & geld overgemaakt
6 aug ontvangen en gemeld dat het product niet goed is (geen reactie op gehad)
15 aug gemeld dat ik een beoordeling in ga vullen bij geen reactie (ik kan immers niets anders meer doen, als verkoper niet reageert)
19 aug beoordeling ingevuld

15 okt. DM reactie gehad van verkoper en verkoper vult ook gelijk maar een onterechte beoordeling in

De advertentie betrof V&A aangeboden: Zalman 9700 CNPS en NIET V&A aangeboden: Zolderopruiming

Changelife heeft iemand nodig :)
Review verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
underworld202 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:31:
http://tweakers.net/aanbod/rating/97296

Mail contact eerst goed, hij zou het geld voor de kabels s'avonds meteen overmaken en hou wou de kabels "zeker van mij overnemen"
afgesproken dat ik de kabels in een envelop zou proberen te proppen zodat hij ze snel zou hebben.

Dus ik s'avonds met veel moeite de envelop voor hem ingepakt, 5 zegels erop.

Sindsdien al een dikke week niks meer gehoord, geen adres waar het heen moet en geen geld op mijn rekening. Maar heb wel een envelop klaar liggen met 5 zegels er op :(

Een slechte gang van zaken en ik vind het dan ook niet netjes om zomaar niks meer te laten horen.

de rest van de beoordelingen zijn heel goed, maar tenzij underworld nog van zit laat horen vooralsnog één ster.

Aanvulling
edit: Inmiddels heeft underworld contact met mij opgenomen, wegens prive omstandigheden liep het allemaal wat anders dan gepland. Hij wil de kabels alsnog overnemen :)

kan deze worden aangepast of verwijderd worden?
gebruiker vindt het zelf jammer dat hij het niet voor mij kan veranderen.
Verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zo, dat was de grote opruiming. Ben ik nog iets vergeten : stuur me een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Gezien het grote aantal verzoeken tot wijzigingen gaan we vanaf vandaag een nieuwe procedure volgen. Alles staat duidelijk beschreven in dit topic:

How to - V&A feedback laten aanpassen.

Dit topic gaat dan ook op slot. Nieuwe verzoeken aub via de beschreven procedure aanvragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 26-10-2011 23:06 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.