Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
We hebben ook seduce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:26:
sheeping is nu ook reduced van 20 --> 8 seconde.. weet alleen niet of dat puur instance, puur PvP of beide is..?

als het beide is, is het een lelijke nerf voor mages..

cast sheep

fireball x3
sheep
fireball x3 etc..
Mjah afgezien van het feit dat polymorph bij elke vorm van schade al breekt klopt er nog iets niet aan dit verhaal: Sheep zorgt er vrolijk voor dat je vijand weer tot vol hp komt als je te lang wacht dus die 2de sheep is een beetje een rare actie vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:14:
[...]

die gasten ga ik proberen te ganken.. flauwe namen ok, maar mensen als KKTNXBBQone!! vind ik beetje overdone

betreft guilds die mensen met aparte naam niet aannemen.. loop even naar buiten en geniet van de zon.. dat felgele ding in de lucht...

mijn poppetjes hebben ook flauwe namen...

blondje x2
Bikkeltje
Binholland
Boertje
Bruistablet
Bootje
Zie effe niet wat naar buiten gaan ermee te maken heeft. De namen die jij hier aangeeft zie ik ook liever niet (waaaaaaaar waren die RP-PvP servers op 11-feb-2005...), maar zijn nog wel heel wat anders dan Bubbleteef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:45:
[...]

blaat....!

fear breekt soms al op DoT damage... geen leugens vertolken... ennuh fear is de enige CC die een warlock heeft. als je het al zo mag noemen..

wij missen iceblock (mits Fmage)
FN
sheep
water elemental met range FN (mits Fmage)
Ik ben er niet zo heel erg in thuis, maar heeft een lock geen Banish en Seduce met een Succy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:50:
[...]

Mjah afgezien van het feit dat polymorph bij elke vorm van schade al breekt klopt er nog iets niet aan dit verhaal: Sheep zorgt er vrolijk voor dat je vijand weer tot vol hp komt als je te lang wacht dus die 2de sheep is een beetje een rare actie vind je niet?
Sheep mob 1
Nuke mob 2
Sheep mob 1
Nuke mob 2

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

Oehh patchnotes zijn wel weer fijn ;)

# Many Jewelcrafting recipes that required 200-280 skill to learn now have changed/reduced
materials required to make them

Gister tot 200 Geleveld :D word nu goedkoper ineens

# Mithril filigree has a slightly reduced range that it gives skillups.

Met Mithril filigree's lol :P

# A number of jewelcrafting gems now give skill increases for slightly longer than they used to.

Ok dan

# "Pendant of Blasting" and "Necklace of Battle" will now grant their click effects to players correctly, previously they only worked on characters higher than level 47.

Laat ik nou ook pendant of blasting hebben gemaakt. ^^

En de mage changes zijn ook niet verkeerd op sommige punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:53:
[...]

Ik ben er niet zo heel erg in thuis, maar heeft een lock geen Banish en Seduce met een Succy?
seduce enkelt bij succubus.. die gebruiken alleen mensen die halverwege in demon tree zitten, of andere gekken (misschien tijdens lvlen)

banish is alleen demons en elementals

elke affliction lock gebruikt imp, elke demon lock gebruikt felguard

tijdens pvp kan je weleens overstappen als aff. lock naar felhunter voor invisible, spellock etc

in instances is een warlock met iets anders dan een imp een no-no..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
mdmeijer schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:41:
Als je minder dan 850 +dmg hebt knal ik je eruit op een avond raiden. Punt.
Zoals je misschien kon zien aan de screenshot zit ik aan 13** buffed. Goed gebuffed. Dat je me er dus uitdps'ed, nah. ;) Je hebt wel een punt overigens. Als mages onder dat spelldmg gehalte zitten, ok, jij wint.
En dan heb ik op dit moment alleen blauwe enhancement gear, wat ik dan compenseer met veel pots. Op dit moment hou ik een fire mage met 1k spelldamage (Trollie/Imdamed hier) net niet bij (100k op 1.6M op een avond Karazhan raid).
Dit zegt dan weer genoeg denk ik. ELKE mage bij ons heeft tegen de 1k, of over de 1k +dmg unbuffed . Dan kan je als shaman nog zo goed zijn, maar een beetje gegearde mage hou jij al niet meer bij. Niet dat ik het je niet gun, maar met je blauwe gear kom je er niet.
10% extra AP en enhanced totems zijn voor een PvE melee battlegroep significant en bewezen.
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Een shaman in een dps groep is hardstikke vet, zelfde geldt voor casters.. Maar dat wil niet zeggen dat die shaman moet gaan dps'en. Je hebt fucking 30+
verschillende totems, support ermee zou ik zeggen.
Dus stfu en hou gewoon eens op met je vooroordelen en je zelfverheerlijking.
:>
Je kan een enhancement shaman ruim 600 dps laten volhouden gedurende een kwartier, uur, dag, maand, het houdt niet op en in blauwe gear. Niets geen paarse tailor kleren voor nodig. En dan sta jij als mage na je mana gems, evocations, invisibility-drinken allang te wanden (over boute statements gesproken :+ ).
Ik wens je succes op gevechten waar sustained dps niet de key is, maar meer burst(gruul is hier best een voorbeeld van). Iedereen kan dan wel unlimited lang dps'en, maar als jij met 600dps daar staat de gaan, en de mage met 900, dan pak ik toch die mage/lock. Simpelweg omdat je niet 30 min dps'd, maar 10 minuten max. Ik kan 10-15 min voluit nuken zonder OOM te gaan, met een shadowpriest kan ik niet oom, simpel.

Ik wil best een dps shaman in de raid hebben, als die mee kan komen met de rest ja. Anders is het gewoon niet voldoende denk ik. JE gaat toch voor de beste dps combo in een raid, op zo'n baas. Paladins kunnen ook dps'en(ja, sorry :+) maar daarvoor neem je ze niet mee.

Nofi, nogsteeds.

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 13-04-2007 11:03 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:58:
[...]

seduce enkelt bij succubus.. die gebruiken alleen mensen die halverwege in demon tree zitten, of andere gekken (misschien tijdens lvlen)

tijdens pvp kan je weleens overstappen als aff. lock naar felhunter voor invisible, spellock etc

Ben met succy naar 60 gelvled, en succy kan nog best lekker zijn in een instance. Hebben nog wel 'ns zonder enige vorm van CC in Shadow Labs gestaan, dan is chainfear en seduce best lekker op de packs voor Blackheart.

Enige voordeel voor mages is dat FN AoE is en zo'n beetje alles stopt, tenzij ze immune zijn. Sheep is wel wat beter dan seduce maar ook met seduce kun je een mob leuk bezig houden.
jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:59:
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Een shaman in een dps groep is hardstikke vet, zelfde geldt voor casters.. Maar dat wil niet zeggen dat die shaman moet gaan dps'en. Je hebt fucking 30+
Mwoah, wij hebben twee shamans en die zijn allebei DPS spec, één elemental en één enhancement. Enhancement doet leuke dmg en healt bij bosses als dat nodig is. Elemental is gewoon sick, die gozer kan mee met gelijk geëquipte mages en geeft daarnaast geweldig lekkere buffs. (101 spelldmg totem, 3% spellcrit/hit totem en mana spring tegelijk) En ja, mages zitten in zijn groep.

[ Voor 27% gewijzigd door Exitium op 13-04-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Zoals je misschien kon zien aan de screenshot zit ik aan 13** buffed. Goed gebuffed. Dat je me er dus uitdps'ed, nah. ;) Je hebt wel een punt overigens. Als mages onder dat spelldmg gehalte zitten, ok, jij wint.

Dit zegt dan weer genoeg denk ik. ELKE mage bij ons heeft tegen de 1k, of over de 1k +dmg unbuffed . Dan kan je als shaman nog zo goed zijn, maar een beetje gegearde mage hou jij al niet meer bij. Niet dat ik het je niet gun, maar met je blauwe gear kom je er niet.
Appels met appels vergelijken he.
Hij heeft gewoon mindere gear en kan dus gewoon jou nu nog niet bijhouden.
Maargoed Jarno, blijf dat blok hout maar voor je hoofd houden ;) ik weet wel beter tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
Ik vind die druid epic flightform zeker wel terecht na die druid nerf.
En ik denk dat blizzard ook heeft ingezien dat ze toch een beetje te streng / snel waren met die nerf, en daarom krijgen we deze flightform. Kwam waarschijnlijk door die grote hoeveelheid jankende rogues.

Ik zeg niet dat we niet een beetje te sterk waren, maar houd wel in gedachten dat druids toch wel een van de moeilijkste classes is om te spelen.

Maar hopen dat die quests voor epic flightform een beetje doable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:45:
[...]

blaat....!

fear breekt soms al op DoT damage... geen leugens vertolken... ennuh fear is de enige CC die een warlock heeft. als je het al zo mag noemen..

wij missen iceblock (mits Fmage)
FN
sheep
water elemental met range FN (mits Fmage)
fear breekt soms al op DoT damage
juist, soms is keyword hier. Dank je voor het bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rayden schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:02:
En ik denk dat blizzard ook heeft ingezien dat ze toch een beetje te streng / snel waren met die nerf, en daarom krijgen we deze flightform. Kwam waarschijnlijk door die grote hoeveelheid jankende rogues.
Wat. een. ontiegelijke. onzin.
De nerf was helemaal niet zo heel groot, en als een Hybrid dingen beter kan doen dan een Class met een specifieke task dan is er toch iets mis lijkt je niet?
Trouwens, jankende Rogue's? Wat ben je zelf nu aan het doen? :/
Ik zeg niet dat we niet een beetje te sterk waren, maar houd wel in gedachten dat druids toch wel een van de moeilijkste classes is om te spelen.
Non valid point, easy to play, hard to master is voor elke class geldig tbh. (behalve Lock en Hunter :P)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 13-04-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]seduce enkelt bij succubus.. die gebruiken alleen mensen die halverwege in demon tree zitten, of andere gekken (misschien tijdens lvlen)
Wel tijdens het good old Tyr's Hand farmen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Rayden schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:02:

Maar hopen dat die quests voor epic flightform een beetje doable zijn.
QQ more

Dat er een epic flight form quest ging komen was de week na de release van TBC al bekend. Is echt geen goedmakertje voor de nerf fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Aah, dat verduidelijkt het geheel weer een beetje. Omdat mijn rogue mijn main is weet ik daar wel veel van, maar de rest van de classes zijn een raadsel op me priest na ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:05:
Non valid point, easy to play, hard to master is voor elke class geldig tbh. (behalve Lock en Hunter :P)
Hunters zitten wel de grootste verschillen in op lvl70. auto-shot only vs dmg-cycles en het gebruik ervan als utility class (pullen, trappen, misdirect juist gebruiken, scatteren, silence shot, healers redden, adds kiten, u name it).

De opmerking die je maakt is terecht maar gaat zowat nog het meest op voor hunters atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Exitium schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:01:
[...]

Mwoah, wij hebben twee shamans en die zijn allebei DPS spec, één elemental en één enhancement. Enhancement doet leuke dmg en healt bij bosses als dat nodig is. Elemental is gewoon sick, die gozer kan mee met gelijk geëquipte mages en geeft daarnaast geweldig lekkere buffs. (101 spelldmg totem, 3% spellcrit/hit totem en mana spring tegelijk) En ja, mages zitten in zijn groep.
Zou jij van hem/haar de talent build eens willen posten (de elemental)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:14:
[...]

Hunters zitten wel de grootste verschillen in op lvl70. auto-shot only vs dmg-cycles en het gebruik ervan als utility class (pullen, trappen, misdirect juist gebruiken, scatteren, silence shot, healers redden, adds kiten, u name it).

De opmerking die je maakt is terecht maar gaat zowat nog het meest op voor hunters atm.
Hij was bedoeld als een grapje ;)
Puur en alleen om mensen te laten happen :Y)

Zoals gezegt, iedereen kan elke class spelen, maar niet iedereen haalt alle 100% eruit.
Goede hunters zijn O+ tbh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

lock heeft sucubus.. nuf said

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:15:
[...]

Hij was bedoeld als een grapje ;)
Puur en alleen om mensen te laten happen :Y)

Zoals gezegt, iedereen kan elke class spelen, maar niet iedereen haalt alle 100% eruit.
Goede hunters zijn O+ tbh! :P
Over het algemeen hebben classes meer abilities gekregen en is het echt "masteren" van de class moeilijker geworden dan pre-tbc (want idd, dat was als hunter niet zo'n kunst, hoewel er toen ook grote verschillen waren).

Ik hoor mensen ook zeuren over TBC, weinig vernieuwing etc, maar als ik zie wat Blizzard heeft gedaan met classes, nou, petje af imo. Daarbij is de content is ook veel breder, er is veel meer te doen endgame, het idee van die heroics is gewoon cool. Giev Deadmines heroic rly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:01:
[...]

101 spelldmg (en healing done) totem en mana spring is iets wat ELKE shaman heeft, ongeacht de spec. Met 41 in elemental krijg je er alleen 3% hit/crit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Wat houd nu eigenlijk dat herioc in?
Zijn dan de instances extreem moeilijk?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja

stel je voor shadowlabs met karazhan mobs met maar 5 man

zo is het ongeveer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 13-04-2007 11:28 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Rakkerzero schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:23:
Dan zijn ze inderdaad een stuk complexer. Trash is pittiger en meer health. Bosses meer effecten en ook meer health.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:12:
[...]

Aah, dat verduidelijkt het geheel weer een beetje. Omdat mijn rogue mijn main is weet ik daar wel veel van, maar de rest van de classes zijn een raadsel op me priest na ;(
Even offtopic: Ik begrijp dat jou main op Quel Thalas zit? En je dat je horde speelt. Speel zelf ook
op die server alliance. Heb een level 70 NE Hunter Kahdagh een level 49 Gnome warlock Getfeared en een level 34 Drainei Shaman Jaapio.

En als je er speelt in wat voor guild zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt heel sterk af van de instance.

Ramparts, Slave Pens en Mechanaar zijn niet bijzonder moeilijk hoewel je altijd nog wel spelers nodig hebt die hun class een beetje knap beheersen. En spelers die het goed doen in raids hoeven het niet noodzakelijk goed te doen in heroics trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crowd control wordt ook ineens een stuk belangrijker. Op normal kan een clothie nog wel een keer een klap opvangen waarna de tank de mob terugpakt of dat de mob simpelweg dood is. Zoiets hoef je op heroic niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Aha, dan zou het wel vet zijn als ze zoiets ook met de low lvl instances doen. Hebben de low lvls ook nog wat extra's :)

Deadmines met het niveau van Razorfen Kraul :P

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 13-04-2007 11:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:32:
[...]

Even offtopic: Ik begrijp dat jou main op Quel Thalas zit? En je dat je horde speelt. Speel zelf ook
op die server alliance. Heb een level 70 NE Hunter Kahdagh een level 49 Gnome warlock Getfeared en een level 34 Drainei Shaman Jaapio.

En als je er speelt in wat voor guild zit je?
Wow, iemand die ook op Q'T speelt :D . Ik heb hord-side 3 chars.

70 rogue -> Nawa
8 priest -> Armyntor
1 pala -> Eydia

Rogue zit in Club eighteen dirty, das een raidguild
Priest in me ouwe vriendenguild, Doubledutch. Helaas een noobguild en ze raiden niet echt, maar supergezellig, dutch only ook
Met me pala heb ik nooit gespeeld (bubbleteef zit op Trollbane, om verwarring te voorkomen)

Jammer dat je Alliance bent, zou wel een keer willen samenspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:44:
Aha, dan zou het wel vet zijn als ze zoiets ook met de low lvl instances doen. Hebben de low lvls ook nog wat extra's :)
de low levels hebben al iets extra's: doorlevelen!

nee heroic op low level vind ik nogal nutteloos. Wat natuurlijk wel grappig is om bijvoorbeeld scarlet monastery te doen met lvl 72 elites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er overigens al meer bekend over die netherdrake? Ik weet dat de questline tijdens
de nieuwe patch geimplenteerd gaat worden. Maar ik meen ook al gelezen te hebben
dat er al (pre)quests voor zijn? Heb er een poosje terug wel naar gezocht maar kon hier
niks over vinden. Is er iemand hier die me er meer over kan vertellen.

Ben namelijk nu bezig mijn epic mount bij elkaar te farmen, maar denk niet dat ik daar mee
doorga als de netherdrake te ''doen'' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

iemand al plaatjes of filmpjes van een epic flight form van een druid?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:46:
Is er overigens al meer bekend over die netherdrake? Ik weet dat de questline tijdens
de nieuwe patch geimplenteerd gaat worden. Maar ik meen ook al gelezen te hebben
dat er al (pre)quests voor zijn? Heb er een poosje terug wel naar gezocht maar kon hier

Ben namelijk nu bezig mijn epic mount bij elkaar te farmen, maar denk niet dat ik daar mee
je bent niet aan het farmen voor je mount maar voor je riding skill, 2 heeeeel verschillende dingen. Voor de netherdrake heb je nog steeds de artisan riding skill nodig, dus 5000g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:45:
[...]

de low levels hebben al iets extra's: doorlevelen!

nee heroic op low level vind ik nogal nutteloos. Wat natuurlijk wel grappig is om bijvoorbeeld scarlet monastery te doen met lvl 72 elites :)
Het lijkt me voor blizzard niet meer dan een script wat er voor zorgt dat de stats van de mobs aanzienlijk verhoogt wordt + meer mobs in de instance instellen. Weinig werk opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:46:

je kan de (nieuwe) quest line niet eens starten als je je 300 riding skill niet hebt (afaik)
Dus je gaat nog steeds 5000G nodig hebben voor de riding skill. Die krijg je er echt niet bij ;)
Zelfde geldt trouwens voor de Epic Druid form.

[ Voor 55% gewijzigd door Cyberia404 op 13-04-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

[...]

[...]

[...]

:>

[...]

Ik wens je succes op gevechten waar sustained dps niet de key is, maar meer burst(gruul is hier best een voorbeeld van). Iedereen kan dan wel unlimited lang dps'en, maar als jij met 600dps daar staat de gaan, en de mage met 900, dan pak ik toch die mage/lock. Simpelweg omdat je niet 30 min dps'd, maar 10 minuten max. Ik kan 10-15 min voluit nuken zonder OOM te gaan, met een shadowpriest kan ik niet oom, simpel.

Ik wil best een dps shaman in de raid hebben, als die mee kan komen met de rest ja. Anders is het gewoon niet voldoende denk ik. JE gaat toch voor de beste dps combo in een raid, op zo'n baas. Paladins kunnen ook dps'en(ja, sorry :+) maar daarvoor neem je ze niet mee.

Nofi, nogsteeds.
Respect voor je antwoord. En zoals hierboven al genoemd, jouw eerder genoemde statement draait dus alleen om gear en niet om wat er in de klasse aan mogelijkheden is gestopt. En dan zijn we eigenlijk snel klaar met de discussie. Het gaat mij puur over het vooroordeel over dps van hybride non-healing spec. Een shaman kan een mage, beiden in blauwe instance gear makkelijk bijhouden. Dat Blizzard met de tailor gear duidelijk wat caster dps love in het spel heeft gebracht heeft geleid tot de uiteindelijke verschillen, wat in mijn ogen gewoon een kunstmatige manier is om de caster dpsers (lock, sp en mages) omhoog te krikken op de uiteindelijke raidoutput. Want de community schreeuwt moord en brand als hybride dps-ers ineens meer damage doen dan de 100% dps classes. Ik ben er van overtuigd dat als je een enhancement shaman in paarse gear meeneemt en niet zoals ik zelf met blauwe items en een shabby 1212 AP, maar dik daarboven, de verschillen ineens niet meer zo duidelijk zijn. Ook niet met 1300+ spelldamage. Maar omdat die gear nou eenmaal niet in het spel is gebracht, worden de veschillen kunstmatig opgehouden. Verder staan shamans natuurlijk bekend om hun burstdamage. Gisteren haalde ik regelmatig 900-1k dps, feit is dat dat sustained wel lager ligt natuurlijk.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:34:
[...]

Hangt heel sterk af van de instance.

Ramparts, Slave Pens en Mechanaar zijn niet bijzonder moeilijk hoewel je altijd nog wel spelers nodig hebt die hun class een beetje knap beheersen. En spelers die het goed doen in raids hoeven het niet noodzakelijk goed te doen in heroics trouwens.
ramparts vind ik nog wel aardig pittig, mechanar is idd erg goed te doen.
Ramparts is misschien met minimaal 2 x crowd control wel een stuk makkelijk wij hebben precies een verkeerde party daarvoor vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
RaseriaN schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:05:
[...]

Wat. een. ontiegelijke. onzin.
De nerf was helemaal niet zo heel groot, en als een Hybrid dingen beter kan doen dan een Class met een specifieke task dan is er toch iets mis lijkt je niet?
Trouwens, jankende Rogue's? Wat ben je zelf nu aan het doen? :/

[...]

Ik had het over de nerf tegenover full ferals aangezien er op dat gebied het meeste is aangepast.

En ik janken ?, ik heb alleen gezecht dat ik een flightform nu wel terecht vind, ik zit niet te zeuren dat er classes moeten aangepast worden of iets dergelijks. Maar ik hoorde wel bijna alle rogue`s klagen over de druids toen we een keer terug konden meppen.

easy to play ?, tjah iedereen kan rondlopen en een mob killen.
Ik heb het over de diversiteit aan abilities die een druid in zijn arsenaal heeft. imo toch iets ingewikkelder dan dat van een rogue (ik zeg niet dat die makkelijk zijn!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:12:
[...]
maar de rest van de classes zijn een raadsel op me priest na ;(
hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:53:
ramparts vind ik nog wel aardig pittig, mechanar is idd erg goed te doen.
Ramparts is misschien met minimaal 2 x crowd control wel een stuk makkelijk wij hebben precies een verkeerde party daarvoor vaak.
Nou ja, wij lopen ook rond in Kara-gear inmiddels. met een beetje knap gegearde tank wordt het meteen al veel makkelijker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:44:
[...]

Wow, iemand die ook op Q'T speelt :D . Ik heb hord-side 3 chars.

70 rogue -> Nawa
8 priest -> Armyntor
1 pala -> Eydia

Rogue zit in Club eighteen dirty, das een raidguild
Priest in me ouwe vriendenguild, Doubledutch. Helaas een noobguild en ze raiden niet echt, maar supergezellig, dutch only ook
Met me pala heb ik nooit gespeeld (bubbleteef zit op Trollbane, om verwarring te voorkomen)

Jammer dat je Alliance bent, zou wel een keer willen samenspelen :)
Samenspelen kan altijd of heb je geen vent client :P

Ken je toevallig een paar horde priests die mij kunnen in MCen ik wil graag in orgrimmar op de bank staan :P En als ik alleen kom maken jullie me af :( Terwijl ik nogwel zo aardig doe
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:49:
[...]

je bent niet aan het farmen voor je mount maar voor je riding skill, 2 heeeeel verschillende dingen. Voor de netherdrake heb je nog steeds de artisan riding skill nodig, dus 5000g.
Dat weet ik lekkere kontebonker :P Maar bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
mdmeijer schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:52:
[...]

Respect voor je antwoord. En zoals hierboven al genoemd, jouw eerder genoemde statement draait dus alleen om gear en niet om wat er in de klasse aan mogelijkheden is gestopt. En dan zijn we eigenlijk snel klaar met de discussie. Het gaat mij puur over het vooroordeel over dps van hybride non-healing spec. Een shaman kan een mage, beiden in blauwe instance gear makkelijk bijhouden. Dat Blizzard met de tailor gear duidelijk wat caster dps love in het spel heeft gebracht heeft geleid tot de uiteindelijke verschillen, wat in mijn ogen gewoon een kunstmatige manier is om de caster dpsers (lock, sp en mages) omhoog te krikken op de uiteindelijke raidoutput. Want de community schreeuwt moord en brand als hybride dps-ers ineens meer damage doen dan de 100% dps classes. Ik ben er van overtuigd dat als je een enhancement shaman in paarse gear meeneemt en niet zoals ik zelf met blauwe items en een shabby 1212 AP, maar dik daarboven, de verschillen ineens niet meer zo duidelijk zijn. Ook niet met 1300+ spelldamage. Maar omdat die gear nou eenmaal niet in het spel is gebracht, worden de veschillen kunstmatig opgehouden. Verder staan shamans natuurlijk bekend om hun burstdamage. Gisteren haalde ik regelmatig 900-1k dps, feit is dat dat sustained wel lager ligt natuurlijk.
Blizz heeft de fireball en frostbolt natuurlijk wel hard generfed vlak na TBC. improved fireball/frostbolt (allebei 0.5 seconden sneller casten) kost je 10% van je spelldmg op deze 2 spells. Dit betekend met 1300 spelldmg gewoon ruim 150 dmg minder per fireball / frostbolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayden schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:53:
easy to play ?, tjah iedereen kan rondlopen en een mob killen.
Ik heb het over de diversiteit aan abilities die een druid in zijn arsenaal heeft. imo toch iets ingewikkelder dan dat van een rogue (ik zeg niet dat die makkelijk zijn!).
Nou, dat waag ik te betwijfelen, echt goed dps-en is dus kennelijk niet zo makkelijk anders zou de dmg-output van spelers wel dichter bij elkaar liggen. Iedere class heeft zijn specifieke problemen en abilities. Zo moet je als rogue rekening houden met cleaves, iets wat je als hunter dus nooit tegenkomt. Hunter moet goed leren omgaan met deadzone-situaties, iets waar een rogue geen last van zal hebben.
Het moet je ook net liggen, ik zou echt niet met een rogue willen spelen en ik zou er waarschijnlijk ook hard mee zuigen.

Ik zie niet waarom een druid veel moeilijker zou zijn dan andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:56:
[...]

Nou ja, wij lopen ook rond in Kara-gear inmiddels. met een beetje knap gegearde tank wordt het meteen al veel makkelijker namelijk.
Probleem in ramparts zijn de aggro-wipes en de idioot hoge damage van de dual wielders [stuns zijn super daar, maarja met alleen concussion blow kom je er niet] Gelukkig komen de dual wielders alleen met een pack hondjes en kan je ze altijd eerst sheepen.

Omor's aura debuff maakt close combat dps ook een beetje waardeloos, de helft van de tijd moet de rogue wegrennen omdat ie anders de tank of zichzelf 1-shot. Misschien dat de cast-time & betere visuals het wat beter de doen maakt. Nu maar hopen dat het niet zo'n goedkope oplossing is als in de Crypts & Mechanar met alleen een domme text !

Heroics zijn best leuk, maar ik had liever meer andere abilities & tactics gezien dan super zwaar trash [die felguards & boglords zijn.. eh sterk..] Voor een tank is het dus ook niet zo spannend omdat je bijna niet zit te multi-tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Scarlet Monastary op heroic mode, dat lijkt me wel wat :> Wel als level 70 heroic dungeon dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:04:
Heroics zijn best leuk, maar ik had liever meer andere abilities & tactics gezien dan super zwaar trash [die felguards & boglords zijn.. eh sterk..] Voor een tank is het dus ook niet zo spannend omdat je bijna niet zit te multi-tanken.
Mja, nu is het zwaar, maar over 3-4 maanden als ppl een beetje vol-epex beginnen te raken wordt het easy. Vind het wel leuk dat er 5-mans zijn die tenminste een beetje een uitdaging vormen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:19
Nog even over al die namen.
Ik weet niet of ik de enige ben, maar het verzinnen van leuke namen vind ik altijd behoorlijk lastig. Heb mijn alts ook 2 keer gemaakt, eerste keer gecancelled omdat ik gewoon niet op een leuke naam kon komen.

In mijn guild vroegen ze of ik gek geworden was toen ik Hfuhruhurr aanmaakte, maar ook veel leuke reacties op gehad van mensen die de film wel kennen :)
En maar heel weinig Nederlanders die door hebben dat Brabonian wel eens uit Brabant zou kunnen komen ...

Ik lach me altijd ziek als ik op onze server de lock met als naam Dotdotdie zie lopen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:31:
Sommige dingen moeten ook wel veranderd worden, maar ook bijv de nerf van de paladin. 50% mana terug op critheals, wtf is dat voor een ubernerf? :o
Welkom bij de nerf, met dank aan alle pvp-ers die zo nodig moeten klagen over healers. --> healers krijgen een nerf.
Dezelfde mensen klagen daarna dubbel zo hard dat ze elke keer dood gaan, maar ja de healing was zo "uber" in pvp dat het wel generfed moest worden.

Heb de patch-notes gezien voor de priest, ze proberen waardeloze healing-spells aantrekkelijker te maken. Dus ook weer in deze patch geen aantrekkelijke verbeteringen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:09:
[...]

Mja, nu is het zwaar, maar over 3-4 maanden als ppl een beetje vol-epex beginnen te raken wordt het easy. Vind het wel leuk dat er 5-mans zijn die tenminste een beetje een uitdaging vormen nu.
Ben benieuwd of je over 3-4 maanden "ff" arcatraz / shattered halls neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:11:
Nog even over al die namen.
Ik weet niet of ik de enige ben, maar het verzinnen van leuke namen vind ik altijd behoorlijk lastig. Heb mijn alts ook 2 keer gemaakt, eerste keer gecancelled omdat ik gewoon niet op een leuke naam kon komen.

In mijn guild vroegen ze of ik gek geworden was toen ik Hfuhruhurr aanmaakte, maar ook veel leuke reacties op gehad van mensen die de film wel kennen :)
En maar heel weinig Nederlanders die door hebben dat Brabonian wel eens uit Brabant zou kunnen komen ...

Ik lach me altijd ziek als ik op onze server de lock met als naam Dotdotdie zie lopen trouwens.
Ik vond jaapioo voor mijn shammy wel mooi. Komt van de tv serie toen was geluk heel gewoon, geeft op ventrillo ook leuke reacties als. Jaaapioooooooooooo!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:16:
[...]

Heb de patch-notes gezien voor de priest, ze proberen waardeloze healing-spells aantrekkelijker te maken. Dus ook weer in deze patch geen aantrekkelijke verbeteringen.
Inderdaad, bij de namen van de spells doe enigszins gepimpt worden, moest ik toch wel even diep nadenken wat die nou ook alweer doen. Gebruik ze gewoon vrijwel nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sleepie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:11:
Nog leuker is dat dat de vriendin van een mage genaamd Ticticboom is iirc. :P
ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:18:
[...]

Paar guildies moesten Nightbane summon quest doen, heroic Sethekk en Heroic SH. Heeft ze in totaal een uurtje of drie gekost geloof ik met Kara/Gruul epics. (en twee mages ^^)

[ Voor 40% gewijzigd door Exitium op 13-04-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het tegenstrijdig klinkt en waarschijnlijk is je reply ook grappig bedoelt, maar ik ken de priestclass wel, ik heb er alleen niet zoveel tijd voor door me rogue :+
Maar een priest vind ik onwijs gaaf. Vooral de shadowform spreekt mij heel erg aan. Soort van echte badguy. En uiteindelijk wil ik dan een holy/disc spec. Lekker healen. Weer es wat anders dan constant die dps meter toppen, want das eigelijk het enige leuke. Als je dat niet hebt is het best saai. Je dps'ed, maar je weet niet hoe goed, en af en toe een stun hier een blind daar en een kick.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:59:
[...]

Samenspelen kan altijd of heb je geen vent client :P

Ken je toevallig een paar horde priests die mij kunnen in MCen ik wil graag in orgrimmar op de bank staan :P En als ik alleen kom maken jullie me af :( Terwijl ik nogwel zo aardig doe
Nee ik heb geen ventrilo helaas. En ik ken ook niet veel horde priests, zijn best zeldzaam, maar ik betwijfel of ze een allie willen helpen :P

Heb jij anders zin om een horde te maken? Ik wil opzich wel een alliance maken (liever niet, maar als het moet) om samen te spelen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:01:
[...]

Nou, dat waag ik te betwijfelen, echt goed dps-en is dus kennelijk niet zo makkelijk anders zou de dmg-output van spelers wel dichter bij elkaar liggen. Iedere class heeft zijn specifieke problemen en abilities. Zo moet je als rogue rekening houden met cleaves, iets wat je als hunter dus nooit tegenkomt. Hunter moet goed leren omgaan met deadzone-situaties, iets waar een rogue geen last van zal hebben.
Het moet je ook net liggen, ik zou echt niet met een rogue willen spelen en ik zou er waarschijnlijk ook hard mee zuigen.

Ik zie niet waarom een druid veel moeilijker zou zijn dan andere classes.
Tuurlijk elke clas heb je skill voor nodig om goed in te zijn, maar ik neem mezelf even als voorbeeld:
(geen zelfverhoging!)
In raids ben ik meestal een van de damage dealers (rogue wannebee ^^), ik moet in catform dan zo`n beetje op dezelfde dingen letten als een rogue, maar daar komt bij dat ik ook moet innervaten wanneer nodig, battlerezzen, tanken indien de tank sterft en soms ook healen.

Het komt vaak zat voor dat de tank een keertje dood gaat, en meteen wordt er dan op teamspeak al geroepen: Phasic tanken!

Die dingen hoef je met een rogue geen rekening mee te houden, daar had ik het ook over de diversiteit van druids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:22:
[...]

Paar guildies moesten Nightbane summon quest doen, heroic Sethekk en Heroic SH. Heeft ze in totaal een uurtje of drie gekost geloof ik met Kara/Gruul epics. (en twee mages ^^)
Heroic SH hoef je alleen maar de 1e boss down te krijgen he : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:26:
[...]

Ik weet dat het tegenstrijdig klinkt en waarschijnlijk is je reply ook grappig bedoelt, maar ik ken de priestclass wel, ik heb er alleen niet zoveel tijd voor door me rogue :+
Maar een priest vind ik onwijs gaaf. Vooral de shadowform spreekt mij heel erg aan. Soort van echte badguy. En uiteindelijk wil ik dan een holy/disc spec. Lekker healen. Weer es wat anders dan constant die dps meter toppen, want das eigelijk het enige leuke. Als je dat niet hebt is het best saai. Je dps'ed, maar je weet niet hoe goed, en af en toe een stun hier een blind daar en een kick.

[...]

Nee ik heb geen ventrilo helaas. En ik ken ook niet veel horde priests, zijn best zeldzaam, maar ik betwijfel of ze een allie willen helpen :P

Heb jij anders zin om een horde te maken? Ik wil opzich wel een alliance maken (liever niet, maar als het moet) om samen te spelen
Ow helemaal vergeten ik heb een undead rogue level 5 ofzo >< Allreadydead is de naam dacht ik :) Ik zal vanavond eens kijken of je online bent. Word pas rond 10 uur ben dan pas klaar met werk. Moet die rogue eigenlijk ook nog levelen hehe. Kan jij me mooi vertellen wat voor build ik moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rayden schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:29:
[...]

Tuurlijk elke clas heb je skill voor nodig om goed in te zijn, maar ik neem mezelf even als voorbeeld:
(geen zelfverhoging!)
In raids ben ik meestal een van de damage dealers (rogue wannebee ^^), ik moet in catform dan zo`n beetje op dezelfde dingen letten als een rogue, maar daar komt bij dat ik ook moet innervaten wanneer nodig, battlerezzen, tanken indien de tank sterft en soms ook healen.

Het komt vaak zat voor dat de tank een keertje dood gaat, en meteen wordt er dan op teamspeak al geroepen: Phasic tanken!

Die dingen hoef je met een rogue geen rekening mee te houden, daar had ik het ook over de diversiteit van druids.
Allemaal dingen die als het goed is op TS aangegeven of gevraagd worden en waar je dus niet heel erg extra op hoeft te letten. :P

Ik als pala moet ook extra op het gevecht letten, zeker als ik niet mainheal in een nonraid instance. Moet ik offtanken of backuphealen? Mob die op priest afgaat stunnen of is 'ie daar immune voor en moet ik taunten? Allemaal dingen waar ik op moet letten en rekening mee moet houden, maar dat maakt m'n class nou niet direct moeilijker om eerlijk te zeggen.

Mage moet letten op sheeps, AoE'en zonder binnen drie minuten op z'n rug te liggen, etc. Lock moet banish up houden, DoT's up houden, weten welke mobs wel en niet te dotten (CC) en ook AoE'en zonder neer te gaan. Shaman moet totems up houden, op tijd de juiste spells interrupten, erg op aggro letten. Rogue moet ook interrupten en stuns goed timen. (zo niet, dan krijg je met wat pech explosions bij die mobs een tussen Curator en Aran) En ga zo maar door.

True, hybrids moeten wat meer een gevecht lezen om de juiste support te kunnen bieden op het juiste moment, maar andere classes hebben net zo goed van dat soort specifieke dingen om op te letten. Dat maakt hybrids echt niet moeilijker om te spelen hoor.
ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:34:
[...]

Heroic SH hoef je alleen maar de 1e boss down te krijgen he : )
Ze hebben full run gedaan voor zover ik begreep, was toch te laat om nog richting Kara te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 13-04-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:39:
[...]

Ow helemaal vergeten ik heb een undead rogue level 5 ofzo >< Allreadydead is de naam dacht ik :) Ik zal vanavond eens kijken of je online bent. Word pas rond 10 uur ben dan pas klaar met werk. Moet die rogue eigenlijk ook nog levelen hehe. Kan jij me mooi vertellen wat voor build ik moet nemen :P
Gezellig :) Ik kom dan wel op me priest. Mag jij hakken, ga ik healen :+

Ik kom wel rond 10en online dan met me priest, als je wil, kan je ook bij ons in de guild :)
En om te lvlen zou ik combatswords gaan. Maar endgame raad ik je een subtlety/assas build aan. Dat is heerlijk spelen. Je voelt je dan ook echt de brute rogue zoals hij hoort te zijn. Onzichtbaar en dodelijk als hij tevoorschijn komt. Maar is wel vooral pvp gericht en dan voornamelijk 1 vs 1 situaties _/-\o_

Met swords zou ik me vooral verdiepen in hoe je het beste kan stunlocken. Das bloedirritant en zeer effectief.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:18:
[...]

Nou, ik begrijp dat tier5 zodanig wordt gebuffed dat het ongeveer hetzelfde verschil wordt als tier0 -> tier1. Dus als de eerste tier5 stukken erin komen dan wordt het snel makkelijker rly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:49:
Maar endgame raad ik je een subtlety/assas build aan. Dat is heerlijk spelen. Je voelt je dan ook echt de brute rogue zoals hij hoort te zijn. Onzichtbaar en dodelijk als hij tevoorschijn komt. Maar is wel vooral pvp gericht en dan voornamelijk 1 vs 1 situaties _/-\o_
Endgame != PvP/1v1...
Endgame is en blijft een Combat georienteerde build het beste, hoe goed je gear nu is en hoe goed je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:16:
[...]

Welke patch notes hebben we het dan over want ik kan niks vinden alleen maar de 2.0.12 notes en die zijn al ff bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:13:
[...]

Welke patch notes hebben we het dan over want ik kan niks vinden alleen maar de 2.0.12 notes en die zijn al ff bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Zou er toch iemand zo vriendelijk willen zijn ze hier te posten?
De pagina's met de patchnotes zijn namelijk nog niet google-cached :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ehmm, het is meer dan een forumpagina vol... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:11:
[...]

Endgame != PvP/1v1...
Endgame is en blijft een Combat georienteerde build het beste, hoe goed je gear nu is en hoe goed je ook bent.
Heb je gelijk in, daarom vermeldde ik er specifiek bij dat het om pvp ging. Ook de reden waarom ik nu niet meer pvp specced ben ;( , voel me nu meer een soort van warrior die kan backstabben. De dingen die de rogue echt gaaf maken heb ik niet meer op prep na.

Oohh ik zie nu pas de "miscommunicatie".

Met endgame bedoelde ik op lvl70, niet de endgame content

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40
ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 02:04:
[...]

66 heroic badges, da's 13 dagen mechanar doen. poepoe : P

13 dagen x 50 minuten. Da's 11 uurtjes farmen. Je argument is goed, 't voorbeeld wat je pakt is alleen zo kut : D
Ja tuurlijk is een instance als underbog die je maar 4 badges geeft 50 minuten :+ 2.5 uur komt er dichterbij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:49:
[...]

Gezellig :) Ik kom dan wel op me priest. Mag jij hakken, ga ik healen :+

Ik kom wel rond 10en online dan met me priest, als je wil, kan je ook bij ons in de guild :)
En om te lvlen zou ik combatswords gaan. Maar endgame raad ik je een subtlety/assas build aan. Dat is heerlijk spelen. Je voelt je dan ook echt de brute rogue zoals hij hoort te zijn. Onzichtbaar en dodelijk als hij tevoorschijn komt. Maar is wel vooral pvp gericht en dan voornamelijk 1 vs 1 situaties _/-\o_

Met swords zou ik me vooral verdiepen in hoe je het beste kan stunlocken. Das bloedirritant en zeer effectief.
Heb er nu al zin in :D Jammer dat ik zolang moet werken :(. En die rogue is bedoelt voor pvp, met name om wat guildies van mij uit dragons te ownen als ik de kans krijg. Bedoel je de nederlandse guild dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

Soms kom je idd opeens een naam tegen die je meteen in lachen doet uitbarsten. Zelf ben ik er redelijk conservatief in, maar een paar vond ik wel grappig:

"Stampertje" voor een Tauren (de link naar een konijn + rondstampen vond ik wel grappig)
"Dottie" voor een female lock (voor de hand liggend natuurlijk)
"AlbertHeijn" voor mn bank / AH char, ik wilde eerst Albert of Appie, maar die waren al bezet. Kennelijk ook niet zo origineel.

Guild namen kunnen ook erg leuk zijn, bij ons op de server:
"Stop Raids now" (van de campagne Stop AIDS now)
"I see undead people"
"Pwnography"
"HLEP!!!11oneoneone" (om de een of andere reden blijf ik deze gewoon leuk vinden, waarschijnlijk omdat je als healer nog wel eens meemaakt dat iemand -ungrouped- in world-pve head-first 23 mobs aanvalt en dan om heals begint te roepen)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

cls schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:31:
[...]

Ja tuurlijk is een instance als underbog die je maar 4 badges geeft 50 minuten :+ 2.5 uur komt er dichterbij in de buurt.
Btw 5 primal might is geen 1 uurtje farmen hoor ;) dat is eerder uurtje of 7 farmen ;)

Maar het is goed dat in de volgende patch T5 word gebuffed, anders heeft raiden geen nut meer zou zonde zijn ik O+ <3 van raiden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Osxy op 13-04-2007 13:39 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

"I see undead people"
"Pwnography"
"HLEP!!!11oneoneone" (om de een of andere reden blijf ik deze gewoon leuk vinden, waarschijnlijk omdat je als healer nog wel eens meemaakt dat iemand -ungrouped- in world-pve head-first 23 mobs aanvalt en dan om heals begint te roepen)
Wij hebben een guild: My Little Pwny op de server

Echt gieren iedere keer als ik er iemand van voorbij zie hobbelen :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Snuffel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:48:
[...]

Wij hebben een guild: My Little Pwny op de server

Echt gieren iedere keer als ik er iemand van voorbij zie hobbelen :D
Op xavius zit een guild "My littel Pwny" (inculsief spelfout) wel de beste PVE guild van de realm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste guild van onze server: "Exploding Labrats"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:36:
[...]

Heb er nu al zin in :D Jammer dat ik zolang moet werken :(. En die rogue is bedoelt voor pvp, met name om wat guildies van mij uit dragons te ownen als ik de kans krijg. Bedoel je de nederlandse guild dan?
Beter, en ik kan eens kijken hoe ik doe als healer :D
Ja ik bedoelde de Nederlandse guild. Omdat je lvl5 was, ging ik er vanuit dat je nog geen guild had (slaat eigelijk nergens op, maar tog dacht ik dat). maar als je wil ben je welkom. Aardige mensen die er zitten en vrij veel members ook. 200+, wel veel alts, maar tog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb ook weleens de naam MightyMoo als naam voor een Tauren tegengekomen. Vond ik ook wel een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:37:
Soms kom je idd opeens een naam tegen die je meteen in lachen doet uitbarsten. Zelf ben ik er redelijk conservatief in, maar een paar vond ik wel grappig:

"Stampertje" voor een Tauren (de link naar een konijn + rondstampen vond ik wel grappig)
"Dottie" voor een female lock (voor de hand liggend natuurlijk)
"AlbertHeijn" voor mn bank / AH char, ik wilde eerst Albert of Appie, maar die waren al bezet. Kennelijk ook niet zo origineel.

Guild namen kunnen ook erg leuk zijn, bij ons op de server:
"I see undead people"
"Pwnography"
In het kader van guildnames.

"No i dont want to join"
En de allerbeste, maar dat komt omdat ik er een fan van ben: Nightmare on Elf Street (horde guild uiteraard >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vond zelf "drive by buffers" altijd wel grappige guildname.
En er is een tijdje "sapped girls never say no" oid, maar die moesten renamen :P
en charnames, tja, mn female rogue heet croguette, mn druid Boompje en mn shaman Shambek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
Ik hou zelf niet zo van die geinige namen, maar als ik dan zou moeten kiezen zou ik gaan voor een priest met de naam PopiJopi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

"A Tauren stole my bike" (leuk detail: er ligt op Stromrage _altijd_ een dooie Tauren voor de IF AH die 'IstealBikes" heet :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Atlas op 13-04-2007 14:07 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:03:
En er is een tijdje "sapped girls never say no" oid, maar die moesten renamen :P
<SappedGirlsCantSayNo> :P

Van guildforum:
think i've still got a screenie somewhere of 10 or so of us standing around in IF with SGCSN as our tag surrounded by inspectors clearly thinking 'how the fuck did this lot get epix'

Edit: Woot found it!! not as many inspectors as i remember but ah well, they were there, musta logged off as i pressed screenie or something.

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/5007/sgcsnmd5.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Exitium op 13-04-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

"A gnome stole my wife" vond ik ook wel grappig. (Op de een of andere manier haat ik die kleine *^^*)

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2007 14:13 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
En op Auchindoun is er een horde guild "We Pee In Moonwells", moest ik ook even om grinniken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik geloof dat er op elke server wel een guild rondloopt met de name "we pee in moonwells"of een variant op "dead/sapped/undead/ girls don't say no"

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Op Twilights Hammer loopt wel een guild <Loot FTW> rond ;)
Deden het ook vrij goed in PvE afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Op Tarren Mill is een Horde guild die 'Runwwwwwww' heet.

Vond ik zelf ook wel leuk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
"Dude where's my mount" als guildnaam vond ik ook wel grappig bij 'ons' op Hellfire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind "Why can't we skin Taurens" ook wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
<I farm ur gold>
<We Have Explosive>
<ZuG ZuG>

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16:15
Mwa ik vind een geinige char/guildnaam best grappig, zolang het maar niet te kiddo overkomt. Toverknol voor een mage vind ik bijv. prima, toversletje oid dan weer een erg hoge "kiddo" factor hebben (met als gevolg dat ik je dan al niet zou inviten in m'n groepjes). Magoed da's mijn mening, iedereen vindt wat anders zie ik :)

Edit: leukste naam die ik ooit op een char gezien heb, is Donpipi. Ligt elke keer weer krom als ik dat zie.

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 13-04-2007 14:29 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:28:
Mwa ik vind een geinige char/guildnaam best grappig, zolang het maar niet te kiddo overkomt. Toverknol voor een mage vind ik bijv. prima, toversletje oid dan weer een erg hoge "kiddo" factor hebben (met als gevolg dat ik je dan al niet zou inviten in m'n groepjes).
What about Toverdoos? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:05

vhal

ಠ_ಠ

"Murlocs on a plane"
"OMGWTFWARLOCKIMBALOOT!!11"
"Sorry Breadspec" (dat was dus een mage)
"it's Dead Jim.."

geloof niet dat ze nog bestaan op ED, maar ik heb ze iig wel eens rond zien lopen

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 13-04-2007 14:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deadsy33 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:31:
"Murlocs on a plane"
"OMGWTFWARLOCKIMBALOOT!!11"
"Sorry Breadspec" (dat was dus een mage)
"it's Dead Jim.."

geloof niet dat ze nog bestaan op ED, maar ik heb ze iig wel eens rond zien lopen
Guild namen neem ik aan? Want spaties en uitroeptekens mogen volgens mij niet in playernamen?

Als het guildnamen zijn snap ik de grap er niet van :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik qua naamgeving toch wat meer roleplaying-gericht volgens mij. Zal er ingame niet over lopen klagen oid, maar namen als Frikandel werken bij mij toch echt niet. Doe dan een beetje moeite en verzin een beetje originele naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

Atlas schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:06:
"A Tauren stole my bike" (leuk detail: er ligt op Stromrage _altijd_ een dooie Tauren voor de IF AH die 'IstealBikes" heet :P)
_/-\o_

<Dude Where's My Mount> is ook lache :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

hehe zou er al ergens een <AllYourBaseAreBelongToUs> guild zijn. :*)
o_O zijn dus een hele boel retro gangers hehe.

[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2007 14:46 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Evil_Kroki schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:16:
En op Auchindoun is er een horde guild "We Pee In Moonwells", moest ik ook even om grinniken :)
Je hebt daar ook een Sunwell variant van sinds dat blood elfs hun weg naar WoW gevonden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:40:
[...]

hehe zou er al ergens een <AllYourBaseAreBelongToUs> guild zijn. :*)
Afbeeldingslocatie: http://xs414.xs.to/xs414/07155/warcraftrealms.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16:15
Nou die zou 't voordeel van de twijfel krijgen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Vooruit dan maar, mijn two cents: op Doomhammer is/was er een one-man guild met de naam <Baby Oil Vendor> , hij stond vaak te idlen aan AH in Stormwind - heel grappig om te zien hoe mensen met 'm probeerden te traden :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:06:
Istealbikes ligt er niet altijd, maar wel vaker in het weekend. :P

Heb jij overigens ook zo'n last van ingame-mail spam? :X Afgelopen 3 dagen iets van 10 mails moeten deleten omdat ze allemaal gold probeerden te verkopen.

Signature

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.