Een Druid dusRayden schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:26:
eh.. nee ik bedoel met meer stealth, lagere armor maar dan wel met meer damage.
En volgens mij kunnen ze ook charters signen want ik had in mijn eigen guild een keer iemand die had gesigned maar vervolgens zo goed als 24/7 online was, erg traag levelde en constant in het zelfde gebied rondliep én niet reageerde op /g /w. Heb hem er maar weer uitgekicked ;PBootVluchteling schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:00:
[...]
bots zijn niet altijd guildloos..
soms hebben ze ook 1man guilds. (en ja, ervaring.)
Default blanke hetero
Meer damage dan een mage/rogue en met stealth?Rayden schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:26:
[...]
eh.. nee ik bedoel met meer stealth, lagere armor maar dan wel met meer damage.
...
Warlock met Invisibility potions?
Als je wilt weten hoe dat speelt: koop DAoC en speel een VampiirRayden schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:07:
Idee voor een nieuwe class:
Soort van combo tussen mage en rogue misschien.
waarbij je spells kan gebruiken doormiddel van melee hits.
waarbij je dus zowel intellect/spirit als agility nodig hebt.
Ik verzin maar wat weg, want ik verveel me nogal op stage
(en nu zal ik echt stoppen met referenties naar DAoC... denk ik.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Ik speel het spel nu ongeveer 5 maanden ongeveer, maar ik kan op www.worldofwarcraft.com in de Armory niet mijn poppetje vinden, en ook kan ik niet in mijn account. Ik vind wel andere characters met dezelfde naam in de armory, maar mijzelf zie ik er niet tussen zitten
Ook als ik wil inloggen in mijn account op die site, zegt ie dat ik verkeerde password en name heb terwijl ik precies dezelfde invul als bij WOW zelf. Nu kan ik ook geen nieuwe gamecards invoeren, die ik waarschijnlijk binnekort toch wel moet invoeren, wil ik verder spelen.

Ook als ik wil inloggen in mijn account op die site, zegt ie dat ik verkeerde password en name heb terwijl ik precies dezelfde invul als bij WOW zelf. Nu kan ik ook geen nieuwe gamecards invoeren, die ik waarschijnlijk binnekort toch wel moet invoeren, wil ik verder spelen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
De damage is natuurlijk ook afhankelijk van hoe kwetsbaar je de class maakt, en wat voor andere ability`s die heeft. En voor de weapons zou je dan een soort van spell kunnen maken, waarbij je die weapons summoned/conjured/cast whatever.Exitium schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:39:
[...]
Meer damage dan een mage/rogue en met stealth?
...
Warlock met Invisibility potions?
En dat je bij bepaalde armor sets, ook een aantal nieuwe weapons kunt "toveren".
Ik fantaseer maar wat, niet van die moeilijke vragen gaan stellen
[ Voor 7% gewijzigd door Jurjens op 12-04-2007 17:21 ]
Gebruik je per ongeluk de amerikaanse site (www.worldofwarcraft.com) of de europese site (http://wow-europe.com). Dat IS namelijk wel van belangTimocos schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:15:
Ik speel het spel nu ongeveer 5 maanden ongeveer, maar ik kan op www.worldofwarcraft.com in de Armory niet mijn poppetje vinden, en ook kan ik niet in mijn account. Ik vind wel andere characters met dezelfde naam in de armory, maar mijzelf zie ik er niet tussen zitten![]()
Ah thx. Dat was het probleem dusKaasje123 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:20:
[...]
Gebruik je per ongeluk de amerikaanse site (www.worldofwarcraft.com) of de europese site (http://wow-europe.com). Dat IS namelijk wel van belang
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
achjah, hoop dat nieuwe patch echt mooie upgrades voor de raid epics brengt, voelt toch gewoon lam om door een of ander tailor figuur compleet ingemaakt te worden qua gear terwijl hij nog nooit een 25 man raid instance heeft gezien :<
Enchanting is heerlijk om te hebben. En daarnaast een gathering profession vind ik erg prettig.NoTimeRemains schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:41:
wat zijn trouwens de beste professions voor een lock?
ik ben al begonnen aan tailoring...
Zelf ben ik dan ook Enchanter/Herbalist
Verwijderd
Deze priest is in ieder geval blij dat hij ooit voor tailoring en enchanting heeft gekozen (en dat op zn eerste mannetje op de server nog wel, dat was wat minder)Alexji schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:30:
achjah, hoop dat nieuwe patch echt mooie upgrades voor de raid epics brengt, voelt toch gewoon lam om door een of ander tailor figuur compleet ingemaakt te worden qua gear terwijl hij nog nooit een 25 man raid instance heeft gezien :<
Tailoring is inmiddel 375 en mooncloth voor de healbot
Same, heb alleen een beetje spijt dat ik enchanter ben ipv tailor. *kwijl* @ die frozen shadowweave setjes e.d... Maargoed, die zullen na een hoop raiden en doorgearen wel weer slechter worden dan andere epics.. Hoop ik dan, want ik nu ik rond de 330 enchanting zit wil ik die niet zomaar opgevenBosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:33:
[...]
Enchanting is heerlijk om te hebben. En daarnaast een gathering profession vind ik erg prettig.
op het moment ben je als caster gewoon verplicht om tailoring te hebben aangezien die items op het moment vergelijkbaar met tier 5 zijn.Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:33:
[...]
Enchanting is heerlijk om te hebben. En daarnaast een gathering profession vind ik erg prettig.
Ja, ik heb met me shadow priest gister laatste part van de FSS gemaakt en heb nu unbuffed 700+ shadow dmg 
Deze maand nog de mats voor spellstrike hood en pants farmen en de unyielding girdle dan zit ik rond de 800. (kan die alle 3 maken zelf
)
Armory
Deze maand nog de mats voor spellstrike hood en pants farmen en de unyielding girdle dan zit ik rond de 800. (kan die alle 3 maken zelf
Armory
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Tailoring en enchanting ftw, jammer alleen dat je niet kan switchen tussen de verschillende cloth-masteries. Mn plan was om 20 slot bags te maken en dan te switchen naar Shadoweave voor mn spriest.. helaas.
En enchanting: voor tussen de 10 en 20g aan greenies kopen, stack van 10 Arcane Dust verkopen voor 35g op Executus
En enchanting: voor tussen de 10 en 20g aan greenies kopen, stack van 10 Arcane Dust verkopen voor 35g op Executus
Hehe, hoezo ik kill 3 verschillende lvl 70 mages op 64, als ik de openigstreffer kan maken (anders ben ik waarschijnlijk morsdood, maar dat terzijde). Felguard erop, Amp. Curse, CoA, Corr, Felguard stun over dus fear erop (
), Immolate, Inicerate spammen. Fear breakt? Deathcoil, refear. Easy
Niets dat ze er tegen kunnen doen gewoon, aangezien er gewoon geen kans om te casten, wie loopt er nou met Insignia rond op dat lvl...
SSST! ik wil geen nerfMuthas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:11:
Hehe, hoezo ik kill 3 verschillende lvl 70 mages op 64, als ik de openigstreffer kan maken (anders ben ik waarschijnlijk morsdood, maar dat terzijde). Felguard erop, Amp. Curse, CoA, Corr, Felguard stun over dus fear erop (), Immolate, Inicerate spammen. Fear breakt? Deathcoil, refear. Easy
Niets dat ze er tegen kunnen doen gewoon, aangezien er gewoon geen kans om te casten, wie loopt er nou met Insignia rond op dat lvl...

meestal wordt er wel iets geresist op dat lvl dus ben jij dood. Iig dat is mijn ervaringMuthas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:11:
Hehe, hoezo ik kill 3 verschillende lvl 70 mages op 64, als ik de openigstreffer kan maken (anders ben ik waarschijnlijk morsdood, maar dat terzijde). Felguard erop, Amp. Curse, CoA, Corr, Felguard stun over dus fear erop (), Immolate, Inicerate spammen. Fear breakt? Deathcoil, refear. Easy
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
dat kan ik beamen. De grootste retard guild op Emerald Dream (Two Kingdoms) heeft enkele bots in haar guild. Past prima samen met de beggars, ninja's en yellspammersBootVluchteling schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:00:
[...]
bots zijn niet altijd guildloos..
soms hebben ze ook 1man guilds. (en ja, ervaring.)
lol.. heel vroeger zat ik in die guild.. maar die invite elke gek geloof ik die /y gief guild zei..deadsy33 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:50:
[...]
dat kan ik beamen. De grootste retard guild op Emerald Dream (Two Kingdoms) heeft enkele bots in haar guild. Past prima samen met de beggars, ninja's en yellspammers
shaman jarig in de guild en omdattik vast zit op mn werk nu, ff een tekening gemaakt, vinden jullie drvan. Gear info beetje van armory gehaalt 

onze vaste leenmage had gister een aantal spellsteals gedaan op de horsies
oh en btw dat is niet mijn gui
[ Voor 26% gewijzigd door Bezulba op 12-04-2007 21:34 ]
blup
Als er iets is waar ik veel fun aan beleef in Outland dan is het wel m'n spellsteal, geweldig om allerlei van dat soort buffs te steleneendje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:33:
[afbeelding]
onze vaste leenmage had gister een aantal spellsteals gedaan op de horsies
oh en btw dat is niet mijn guiik sta trouwens wel in beeld
mogen jullie raden wie ik ben
En ik gok dat je die grote boom daar achter bent
[ Voor 6% gewijzigd door Kazu op 12-04-2007 22:14 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Dat geval in het rood vlak vooraan waarschijnlijk.
Best leuk raid buffed zijn
armory
Net in 3 uur de 1e 4 bazen plat in kara (dus t/m opera) we hadden gewoon 4x epic drop van trash dat gaf goede moed
armory
Net in 3 uur de 1e 4 bazen plat in kara (dus t/m opera) we hadden gewoon 4x epic drop van trash dat gaf goede moed
Vandaag weer Gruul gepakt. Toch blijft hij lastig hoor. Enorme hoeveelheid HP ook. Met +1200 shadowdamage (wizard oil, flask, potions) was ik tweede op de dps-meter, achter een shadow priest, maar ik deed Curse of Shadows ipv Curse of Agony dus over het algemeen zijn we gelijk qua dps denk ik.Hoe dan ook, je moet echt lang en hard blijven nuken, voortdurend trinkets gebruiken enzo.
Ik begin me zo langzamerhand echt af te vragen of je met full tier 5 wel zo makkelijk Gruul kan pakken, zonder flasks en potions dus.
Even ter vergelijking, met full tier 2 konden wij Ragnaros voor de sons killen.
Ik begin me zo langzamerhand echt af te vragen of je met full tier 5 wel zo makkelijk Gruul kan pakken, zonder flasks en potions dus.
Even ter vergelijking, met full tier 2 konden wij Ragnaros voor de sons killen.
Noem je dat raidbuffed?

Ik mag aannemen dat je shadowpriest bent, ja?

Die spelldmg, brr
http://img411.imageshack.us/img411/4681/1337firedmguo1.jpg
Wij hebben shadowpriests met 950 unbuffed, en jij zit aan 850 buffed?
Als je ook als shadowpriest fungeert in een raid mag je echt wel wat meer spelldmg gaan halen.
Mocht je gewoon healing zijn, dan hebi kniets gezegd, maar zelfs dat is dan helemaal waardeloos.
@ mensen die interfaces af gaan kraken, ik kan jullie allemaal hebben. Go go!
Nee, ik hotkey niet. Jij hoeft er niet mee te spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door enira op 12-04-2007 23:58 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Sorry hoor, maar vind dit zo jammer he, dat gewoon crafted gear boven wat dan ook uitkomt, tis niet echt iets waar je trots op kan zijn.jarnotjuh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:57:
[...]
Noem je dat raidbuffed?
Ik mag aannemen dat je shadowpriest bent, ja?Die gear...
Die spelldmg, brr, dat kan echt VELE malen beter... Ik mag dan wel een mage zijn(25% meer spelldmg van je int, maar zelfs voor die spec zat ik aan 940 dmg.. Wil dus zeggen dat je dat ook kan halen.. Ik zat net raidbuffed(flasked, mistte elixir of greater fire power) aan 1337 firedmg..
Als je ook als shadowpriest fungeert in een raid mag je echt wel wat meer spelldmg gaan halen.
Mocht je gewoon healing zijn, dan hebi kniets gezegd, maar zelfs dat is dan helemaal waardeloos.
Inderdaad, prima dat je tailoring neemt maar ga er dan niet mee lopen opscheppen want het is nogal noobmode om aan je gear te komen.Alexji schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:04:
[...]
Sorry hoor, maar vind dit zo jammer he, dat gewoon crafted gear boven wat dan ook uitkomt, tis niet echt iets waar je trots op kan zijn.
Moet een lvl 20 / 30 / 40 feral druid voor agility of strength gaan?
In outland ga je voor agi gear omdat in outland gear toch altijd wel +atk pwr is. Dus dat is in principe +strenght.
Maar wat moet ik doen TOT die tijd, waar de gear voor een druid nog matig/slecht is.
Op dit moment ben ik all-agility maar ik twijfel of dit wel goed is, gezien de total-damage done in BG's (bij mij erg laag dus).
*Ik vind mijn catform het belangrijkste en daar vecht ik ook 90% van de tijd mee.
*Ik wil maximale DPS. In BG's haal ik namelijk maar met veel moeite de top 10
BVD
In outland ga je voor agi gear omdat in outland gear toch altijd wel +atk pwr is. Dus dat is in principe +strenght.
Maar wat moet ik doen TOT die tijd, waar de gear voor een druid nog matig/slecht is.
Op dit moment ben ik all-agility maar ik twijfel of dit wel goed is, gezien de total-damage done in BG's (bij mij erg laag dus).
*Ik vind mijn catform het belangrijkste en daar vecht ik ook 90% van de tijd mee.
*Ik wil maximale DPS. In BG's haal ik namelijk maar met veel moeite de top 10
BVD
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
lol.jarnotjuh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:57:
[...]
.
Tjesus, dat jij je als firemage zijnde met 20% critkans durft te vertonen : Djarnotjuh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:57:
[...]
Noem je dat raidbuffed?
Die spelldmg, brr, dat kan echt VELE malen beter... Ik mag dan wel een mage zijn(25% meer spelldmg van je int, maar zelfs voor die spec zat ik aan 940 dmg.. Wil dus zeggen dat je dat ook kan halen.. Ik zat net raidbuffed(flasked, mistte elixir of greater fire power) aan 1337 firedmg..
raidbuffed is gewoon alle buffs uit een raid hoor... hoeven geen pots e.d. bij te zitten
Hmm tja weetje ik zit aan begin van kara jullie in gruul nogal verschil hejarnotjuh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:57:
[...]
Noem je dat raidbuffed?
Ik heb alleen maar +shadow dmg nodig he
Nja tuurlijk volgens mij hebben we een jalourse lock mensencls schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:15:
[...]
Inderdaad, prima dat je tailoring neemt maar ga er dan niet mee lopen opscheppen want het is nogal noobmode om aan je gear te komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Osxy op 13-04-2007 00:38 ]
Verwijderd
Aan z'n gear te zien is hij net 70 geworden, attuned en een paar keer Kara ingegaan. Aardig van jullie om op die manier te reageren hoor.
En ja crafted is heel lekker, maar tailoring heeft me tijdens het levelen ook geen reet opgebracht itt alchemy en gathering profs. Mag ik er een keer iets voor terugzien?
Verder Zijn er in de level 70 instances prima items te halen om iig tot en met opera event alles plat te krijgen.
En ja crafted is heel lekker, maar tailoring heeft me tijdens het levelen ook geen reet opgebracht itt alchemy en gathering profs. Mag ik er een keer iets voor terugzien?
Verder Zijn er in de level 70 instances prima items te halen om iig tot en met opera event alles plat te krijgen.
Sterker nog wij zijn nu net voorbij curatorVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:33:
Aan z'n gear te zien is hij net 70 geworden, attuned en een paar keer Kara ingegaan. Aardig van jullie om op die manier te reageren hoor.
Daarom zet ik er ook bij: er is niks mis met het nemen van tailoring, maar ga er niet over opscheppen want je vertelt me niet dat 5 van elk soort primal en een paar spellcloth nou zo moeilijk te verkrijgen zijn. 5 primals pak je in een uur. Wat een tijd zeg, 5 hele uren (ik laat spellcloth even buiten de berekening). Zal ik even gaan tellen hoeveel tijd mijn 66 badges of justice hebben gekost? Niet dat trinket en offhand te vergelijken zijn maar je snapt best waar ik heen wil.osxy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:32:
[...]
Nja tuurlijk volgens mij hebben we een jalourse lock mensenNah op het moment is craftable gear beter dan t4/t5 in sommige situaties
En vergis je niet hoeveel tijd in zulke gear gaat, spellstrike set ... pff 5 primal might en 10 spellcloth >.<
Zit toch niet te klagen over tailoring.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:33:
Ik ben enchanter.
Tevens is er geeneens echt goede craftable gear voor een warrior, clothies zijn gewoon verschrikkelijk verwend.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
66 heroic badges, da's 13 dagen mechanar doen. poepoe : Pcls schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:44:
[...]
Daarom zet ik er ook bij: er is niks mis met het nemen van tailoring, maar ga er niet over opscheppen want je vertelt me niet dat 5 van elk soort primal en een paar spellcloth nou zo moeilijk te verkrijgen zijn. 5 primals pak je in een uur. Wat een tijd zeg, 5 hele uren (ik laat spellcloth even buiten de berekening). Zal ik even gaan tellen hoeveel tijd mijn 66 badges of justice hebben gekost? Niet dat trinket en offhand te vergelijken zijn maar je snapt best waar ik heen wil.
13 dagen x 50 minuten. Da's 11 uurtjes farmen. Je argument is goed, 't voorbeeld wat je pakt is alleen zo kut : D
Lol, 1337 Arcane Spelldamagejarnotjuh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:57:
[...]
Surfin' paradise!
Ik denk dat dat meer zegt over de persoon die tailoring heeft, dan over een guild die al Y progress gemaakt heeft. Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker. Blizzard wilt waarschijnlijk de verschillen wat terugbrengen dmv tailoring dat IEDEREEN nu makkelijk sets kan halen die vrij goed zijn...Alexji schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:04:
[...]
Sorry hoor, maar vind dit zo jammer he, dat gewoon crafted gear boven wat dan ook uitkomt, tis niet echt iets waar je trots op kan zijn.
Ik ook van jou!
Ik zal je uitleggen waarom... Sustained dmg > burst dmg. Als jij 35% crit hebt, en maar 1100 spelldmg, dan maak je met een paar lucky crits een lekkere aggrotrekker. Heb ik niet echt veel last van. Bovendien is voor arcane crit lang niet zo belangrijk als voor fire(geen ignites), dus...ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:26:
Tjesus, dat jij je als firemage zijnde met 20% critkans durft te vertonen : D
raidbuffed is gewoon alle buffs uit een raid hoor... hoeven geen pots e.d. bij te zitten
Liever hoge continue dmg doen met weinig crit, dan mindere dmg met hogere crit, wat ik vet riskant vind.. Mij zie je geen aggro meer trekken op een boss... Dat ben ik wel verleerd.
Dat is al een stuk beter ja, maar zelfs ik had die spellstrike set al supervroeg, zelfs nog voor dat ik 1 stap in karazhan gezet had.Spellfire heb ik heel lang 2/3 gehad, maar 3 weken terug pas de robe.osxy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:32:
[...]
Hmm tja weetje ik zit aan begin van kara jullie in gruul nogal verschil heIk heb ook lang niet alle bufs, mis nog flask (150 extra) mis oil (42dmg) en kings.
Ik heb alleen maar +shadow dmg nodig heEn komende weken maak ik nog paar dingen (spellstrike set en unyielding girdle) dus dan kom ik aan de 800+dmg unbuffed (nu 700)
En, zie jij karazhan gear bij mij? Zie jij gruul gear bij mij? Ik niet, dat heeft er dus geen donder mee te maken of wij verder zijn of niet. Het zijn craftables, en eigen inzet.
Daarom, da's ook meteen het meeste wat ik ooit gehaald heb. Kan nog meer, zoals hierboven gezegd.
Gaap, gun andere mensen ook even hun spelplezier. Als je niet op een 13373 manier aan je spullen bent gekomen moet je je mond houden. Wordt snel volwassen zou ik zeggen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Over dat crafted spul .... clothies zijn inderdaad verwend, mits je Tailoring hebt.
Mijn warrior heeft echt weinig opties wat betreft gear upgrades anders dan instances farmen voor gear en/of badges. Met mijn warlock heb ik op level 67 al de hele Frozen Shadoweave set bij elkaar .... het ontbreekt me alleen even aan tijd/motivatie om door te levellen naar 70
Tegen die tijd heb ik dan ook genoeg mats bij elkaar voor de Battlecast set en eventueel de Unyielding set ... dat zijn dan 6 epic items terwijl mn warrior het momenteel nog moet doen met 0 (nieuwe epics) ... wel 1 legendary, magoed die telt ook niet meer
Mijn warrior heeft echt weinig opties wat betreft gear upgrades anders dan instances farmen voor gear en/of badges. Met mijn warlock heb ik op level 67 al de hele Frozen Shadoweave set bij elkaar .... het ontbreekt me alleen even aan tijd/motivatie om door te levellen naar 70
Met scorch krijg je geen insane hoge crits hoor, iets rond de 1700. Hierdoor kan je je aggro heel precies controleren, maar met een crit% van boven de 47% (met oomkin) hoef je het ook geen lucky crits meer te noemen : ) Daardoor krijg je elke keer 30% van je mana terug en raak je eigenlijk nooit oom : )jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:44:
[...]
Ik zal je uitleggen waarom... Sustained dmg > burst dmg. Als jij 35% crit hebt, en maar 1100 spelldmg, dan maak je met een paar lucky crits een lekkere aggrotrekker. Heb ik niet echt veel last van. Bovendien is voor arcane crit lang niet zo belangrijk als voor fire(geen ignites), dus...
Liever hoge continue dmg doen met weinig crit, dan mindere dmg met hogere crit, wat ik vet riskant vind.. Mij zie je geen aggro meer trekken op een boss... Dat ben ik wel verleerd.
@ hieronder
Instance spul bagger... Als je ooit wow hebt gespeeld in de tijd dat alleen ony + MC er was dan zou je weten dat de huidige drops een godsgeschenk zijn vergeleken met de tier 0 die vroeger dropte. Spul met alleen agi / int / sta str etc, geen spelldmg / ap. En als je de leuke stats had had je weer geen of nauwelijks je basis stats. Dit is iets waar blizz wel van heeft geleerd.
[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 13-04-2007 08:21 ]
mee eens. Kortzichtig dat je hier door sommige mensen als noob wordt afgescheept als je met easy tailoring items rondloopt. Sommige mensen hebben er 5 weken zo niet langer over gedaan om hun set bij elkaar te craften. Bovendien ben je ook afhankelijk van anderen.Sallin schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:48:
Gaap, gun andere mensen ook even hun spelplezier. Als je niet op een 13373 manier aan je spullen bent gekomen moet je je mond houden. Wordt snel volwassen zou ik zeggen.
Als ik moet kiezen tussen een BoE, BoP of crafted, waarvan de BoE/crafted velen malen beter is dan wat er in de dungeons dropt, dan kies ik ook het BoE/crafted spul. Dan maar een n00b...zal me een worst wezen. Ik loop ook rond met vele crafted spulletjes die gewoon beter zijn dan de crap die in de instances droppen. (AEP wise) Afgezien van heroic, maar dat terzijde aangezien mijn rep. te laag is om deze te runnen. Bovendien is het heroicbadge rewardspul bagger voor hunters, op 1 enkele trinket/necklace na.
Ben wel gelukkig met mijn Helm of the Stalwart Defender, http://www.thottbot.com/i23535 , ok het ziet er niet uit, ze noemen mij batman in de guild, maar op het moment is er even niets beters voor mij. Schaam me er niets voor dat ik in een casual guildje zit en opt moment even op een andere manier aan gear moet komen (instances farmen en evt. craften). Ik laat ook iedereen in zijn waarde, we spelen het spelletje allemaal op onze eigen manier, ieder zijn meug hè.
Hogere crit % bedoel ik, ik hoop dat dat duidelijk was.ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:16:
Met scorch krijg je geen insane hoge crits hoor, iets rond de 1700. Hierdoor kan je je aggro heel precies controleren, maar met een crit% van boven de 47% (met oomkin) hoef je het ook geen lucky crits meer te noemen : ) Daardoor krijg je elke keer 30% van je mana terug en raak je eigenlijk nooit oom : )
Maar, 47%, is dat niet ERG overdreven veel? Ik kan me best voorstellen dat je amper OOM gaat, maar je aggro stijgt wel. Ik ben BLIJ dat ik van combustion afben. Meestal ging dat niet echt goed zeg maar..
Het is de moeite die je er gewoon instopt. Fijn als jij met 8** spelldmg karazhan wil doen, heb ik niets op tegen, maar kom dan niet af dat ik kara/gruul geared ben, heeft er weinig mee te maken. Die crafted sets zijn gewoon een must nu, alleen het gimped je stamina behoorlijk(spellfire that is)
Ik heb nog behoorlijk veel dingen nodig uit kara/gruul nodig om goede raidgear te krijgen.. Neck, shoulders, bracers, boots, 1 trinket, 1hander.
47% is gewoon overdreven veel, en een beetje nubshaman kan hem makkelijk bijhouden in Karazhan.
Paling Terran & Shaman
@jarno doe eens even rustig, gnomepje 
En ga $#$T% eens hotkey's nemen... dat scheelt een hoop hoor
Kom, happen!
En ga $#$T% eens hotkey's nemen... dat scheelt een hoop hoor
Kom, happen!
Ik zeg niet dat shamans niet pro zijn, maar je gaat mij niet vertellen dat een shaman mij bij kan houden in dps, langere fights(gruul enzo).
Volgens mij gaat een shaman best oom(elemental shaman that is), en enhancement weegt er volgens mij gewoon niet tegen op.
De shaman die daar mages outdmged kan ik maar 1 ding op zeggen, die mages hebben l2p nodig. Ik durf wel bijna mijn hand ervoor in het vuur te steken dat een shaman een mage NIET bij kan houden.
Anders zou iedere pro guild toch wel minstens 5 shamans in de raid meenemen omdat ze zo imbah wtfownende dps doen... You see it happening? I dont...
In 5mans kunnen shamans flink dps'en ja, dat hoor je mij niet zeggen. Maar ik moet de eerste paar filmpjes nog zien, shaman raiddps... Link me some?
@raserian, ik was net zo lekker op dreef..
Volgens mij gaat een shaman best oom(elemental shaman that is), en enhancement weegt er volgens mij gewoon niet tegen op.
De shaman die daar mages outdmged kan ik maar 1 ding op zeggen, die mages hebben l2p nodig. Ik durf wel bijna mijn hand ervoor in het vuur te steken dat een shaman een mage NIET bij kan houden.
Anders zou iedere pro guild toch wel minstens 5 shamans in de raid meenemen omdat ze zo imbah wtfownende dps doen... You see it happening? I dont...
In 5mans kunnen shamans flink dps'en ja, dat hoor je mij niet zeggen. Maar ik moet de eerste paar filmpjes nog zien, shaman raiddps... Link me some?
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 13-04-2007 08:48 ]
Verwijderd
Poe poe wat een gebash op tailors zeg, en wat een onzin ook. Zie het verdomme als een voordeel dat veel mensen zullen passen op epic drops. Het zorgt voor snellere progress, minder epic geile mensen. Besef ook wel dat tailoring (in mijn ogen dan) nauwelijks geld oplevert en dus eigenlijk een verloren profession is. Ik had het liefst alchemy en herbalism willen hebben, nu moet ik een alt levelen naar lvl 50 om alchemy 375 te kunnen halen.
Besef ook dat er zoveel geld in deze tailoring sets gaat dat ik onderhand 2 keer een snelle flying mount had kunnen kopen als ik alle matts had verkocht.
Besef ook dat er zoveel geld in deze tailoring sets gaat dat ik onderhand 2 keer een snelle flying mount had kunnen kopen als ik alle matts had verkocht.
Verwijderd
Gisteren was ik ff aan het pvpen op me rogue toen qual'thalas eruitknalde.
Omdat ik tog al graag op een pvp server wilde spelen heb ik maar een belf pala op Trollbane gemaakt, genaamd bubbleteef. Heeft er iemand intresse om mij in een guild op te nemen?
Bij voorkeur Nederlands, maar geen must
Omdat ik tog al graag op een pvp server wilde spelen heb ik maar een belf pala op Trollbane gemaakt, genaamd bubbleteef. Heeft er iemand intresse om mij in een guild op te nemen?
Dit zegt wat mij betreft al teveel over jou. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen keuzes maken met betrekking tot de namen van zijn karakters, maar je kunt toch niet verwachten dat (Nederlanders) je serieus gaan nemen met zo'n naam?heb ik maar een belf pala op Trollbane gemaakt, genaamd bubbleteef.
Echt waar, als ik een whisper/invite van zo'n naam zou krijgen, dan zou ik dat negeren. Zegt misschien weer wat over mij?
Verwijderd
10 keer liever zo'n naam dan de zoveelste lotr ripp-off naam.Resistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:53:
[...]
Dit zegt wat mij betreft al teveel over jou. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen keuzes maken met betrekking tot de namen van zijn karakters, maar je kunt toch niet verwachten dat (Nederlanders) je serieus gaan nemen met zo'n naam?
Echt waar, als ik een whisper/invite van zo'n naam zou krijgen, dan zou ik dat negeren. Zegt misschien weer wat over mij?
Och, op Trollbane zat nederlanders met zon soort naam.Resistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:53:
[...]
Dit zegt wat mij betreft al teveel over jou. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen keuzes maken met betrekking tot de namen van zijn karakters, maar je kunt toch niet verwachten dat (Nederlanders) je serieus gaan nemen met zo'n naam?
Verwijderd
Ach, ik ken een Hoestie, Stoeptegel en Boomschors. Allemaal niet LOTR namen die toch niet meteen dezelfde gedachte opleveren bubbleteef. Wij hadden in onze guild iemand met een alt waarvan ik de naam inmiddels was vergeten, maar wat nederlands uigesproken fonetisch op een engels scheldwoord neer kwam. Hij had die al best ver geleveld buiten de guild dus opnieu beginnen wilde hij niet. Aangezien wij op een RP-PVP server spelen hebben we hem gevraagd om of een ticket te openen bij een GM omdat hij had 'ontdekt' dat zijn naam tegen de regels was, of die alt verder buiten de guild te laten.
We zijn geen bekende raid guild, maar door onze omvang kennen veel alliance spelers ons inmiddels wel. We wilden dan ook niet geassocieerd worden met die naam. We hopen met deze guild binnenkort Karazhan te beginnen.
(Met mijn priest die in een andere casual raid guild zit zijn we daar al een tijdje bezig. Waren twee weken terug 6e of 7e op de server, hebben sindsdien wat rustiger aan gedaan, omdat iedereen door zijn gold voor flasks en pots heen raakte, dus zullen inmiddels wel wat gedaald zijn
)
We zijn geen bekende raid guild, maar door onze omvang kennen veel alliance spelers ons inmiddels wel. We wilden dan ook niet geassocieerd worden met die naam. We hopen met deze guild binnenkort Karazhan te beginnen.
(Met mijn priest die in een andere casual raid guild zit zijn we daar al een tijdje bezig. Waren twee weken terug 6e of 7e op de server, hebben sindsdien wat rustiger aan gedaan, omdat iedereen door zijn gold voor flasks en pots heen raakte, dus zullen inmiddels wel wat gedaald zijn
Verwijderd
Gelukkig is dat wat jou betreft, nofi uiteraard. Ik denk dat de mensen het eerder grappig vinden als dat ze denken: ooh daar heb je weer zo een galbak. Daarnaast speel ik vrij serieus, maargoed ik ga er niet om bedelen. Als er mensen zijn die een belf pala in de guild willen, dan vind ik dat fijn, zoniet, dan houdt het op. Jammer danResistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:53:
[...]
Dat is ook wat ik bedoel. Het gaat niet om het hebben van een Nederlandse naam, ik heb zelf ook twee poppetjes met een Nederlandse naam (Rapsodie, Profetie), het gaat om de associatie die het oproept.Ach, ik ken een Hoestie, Stoeptegel en Boomschors. Allemaal niet LOTR namen die toch niet meteen dezelfde gedachte opleveren bubbleteef.
Je noemt gewoon een vrouwelijk karakter (waarschijnlijk dan) een teef. Dat vind ik sowieso al provocerend naar vrouwen toe.
Verwijderd
Neh vind ik niet, op het moment dat je zo gaat denken, heb je echt geen leven imho. Alles kan persoonlijk opgevat worden. Vergeten we even niet dat het een spelletje is en dat het om een nickname gaat? Verder heb ik zat normale nicks: Ik heb Nawa,Armyntor en Eydia. Stuk voor stuk mooie namen, vind ik dan. Maargoed het is jouw goedrecht om dat te vinden natuurlijk, alleen ben ik het er niet mee eensResistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:14:
[...]
Dat is ook wat ik bedoel. Het gaat niet om het hebben van een Nederlandse naam, ik heb zelf ook twee poppetjes met een Nederlandse naam (Rapsodie, Profetie), het gaat om de associatie die het oproept.
Je noemt gewoon een vrouwelijk karakter (waarschijnlijk dan) een teef. Dat vind ik sowieso al provocerend naar vrouwen toe.
Een teef is trouwens gewoon een vrouwtjeshond he

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:20 ]
beter 10 keer liever zo'n lotr rippoff dan de zoveelste semi leuke hollandsche naam.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:57:
[...]
10 keer liever zo'n naam dan de zoveelste lotr ripp-off naam.
Verwijderd
Zullen we wel niet al te veel uitwijden over mijn pala naam. Er zullen mensen zijn die het leuk vinden en mensen die het schandalig vinden
Overigens heeft een guildie van mij op Qual'Thalas wel een zeer coole naam. Thebadundead
Overigens heeft een guildie van mij op Qual'Thalas wel een zeer coole naam. Thebadundead
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:19 ]
edit na bovenstaande berichtResistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:14:
[...]
Dat is ook wat ik bedoel. Het gaat niet om het hebben van een Nederlandse naam, ik heb zelf ook twee poppetjes met een Nederlandse naam (Rapsodie, Profetie), het gaat om de associatie die het oproept.
Tis wel met zo een naam dat je je kans verkleind bij een goeie guild te komen, er word toch ook naar je naam gekeken.
[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 13-04-2007 09:20 ]
Ik vind mezelf (verderf - erg leuk op zn engels uitgesporkendeadsy33 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:16:
[...]
beter 10 keer liever zo'n lotr rippoff dan de zoveelste semi leuke hollandsche naam.![]()
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Namen kan je echt leuke dingen mee doen. Samen met een maat van me hebben we 2 x 2 rogues.Nhaixatael schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:20:
[...]
Ik vind mezelf (verderf - erg leuk op zn engels uitgesporken) en mn vriendin (Listerine) toch wel aardig orgineel
en iedereen weet dat ik een hollander ben (das ook de reden dat ik die naam genomen heb)
De ene 2 heette Rook en Vuur en de andere 2 heette Statler en Waldorf (muppets anyone).
Verwijderd
Ja ongetwijfeld, maar het is niet de bedoeling dat ik in een die-hard raiding guild terechtkom. Het belangrijkste vind ik dat de mensen gezellig zijn. Ik ben tog een solo-speler. Ik vind het alleen leuk om te praten enzo. En uiteraard dat je hulp kan krijgen/geven waar nodigMantaMania schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:19:
[...]
edit na bovenstaande bericht
Tis wel met zo een naam dat je je kans verkleind bij een goeie guild te komen, er word toch ook naar je naam gekeken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:23 ]
zag laatst wel een keer een ud mage met als naam laserpewpewVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:18:
Zullen we wel niet al te veel uitwijden over mijn pala naam. Er zullen mensen zijn die het leuk vinden en mensen die het schandalig vinden
Van mij mag de discussie ook gerust ophouden hoor, we hebben beide (deels) een andere mening. Ik vind in ieder geval wel dat je het op een redelijke manier verdedigd. Dat had ik niet verwacht na het lezen van de naam 
Overigens:
Een naam is slechts een eerste indruk, het gaat er daarna om wat je ermee doet
Zo was ik fan van Kwekje, geen bijzondere naam, maar wel een bijzondere speler. Daardoor denk je later ineens veel positiever over dezelfde naam.
Overigens:
Zo was ik fan van Kwekje, geen bijzondere naam, maar wel een bijzondere speler. Daardoor denk je later ineens veel positiever over dezelfde naam.
[ Voor 35% gewijzigd door Resistance_NL op 13-04-2007 09:32 ]
Een 'zin' als naam vind ik echt een grote nono.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:18:
Semi-grappige Nederlandse namen ook trouwens.
ik vind dat gebash op tailers een beetje triest.. ja mischien zijn de mats binnen 3 weken te grinden door een tailor, maar je vergeet dan even het gruwelijker traject er naar toe.. ik heb LW.. beetje hetzelfde idee.. harstikke kut om te lvlen.. ben je eindelijk klaar.. mag je weer gaan grinden.
tis echt geen eazymode epic.. zeker niet als je al geen tailoring had.. dan mag je helemaal fijn vanaf 0 beginnen
tis echt geen eazymode epic.. zeker niet als je al geen tailoring had.. dan mag je helemaal fijn vanaf 0 beginnen
blup
- "Arcane Missiles": This spell will now obey line of sight restrictions during its entire casting.
- "Counterspell" duration reduced to 8 seconds, and the cooldown reduced to 24 seconds.
- Supreme Power 70 Spell Damage
- Flask of Titans 400 HP
http://boards.worldofraids.com/topic-3331-1.html
GG maar weer..
Zo even wat veranderingen waarvan ik denk, tja...
Sommige dingen moeten ook wel veranderd worden, maar ook bijv de nerf van de paladin. 50% mana terug op critheals, wtf is dat voor een ubernerf?
Wel UBERVEEL patchnotes. Ik hoop echt dat niemand het in zijn hoofd haalt om ze hier te linken, dat wordt een bende.
- "Counterspell" duration reduced to 8 seconds, and the cooldown reduced to 24 seconds.
- Supreme Power 70 Spell Damage
- Flask of Titans 400 HP
http://boards.worldofraids.com/topic-3331-1.html
GG maar weer..
Zo even wat veranderingen waarvan ik denk, tja...
Sommige dingen moeten ook wel veranderd worden, maar ook bijv de nerf van de paladin. 50% mana terug op critheals, wtf is dat voor een ubernerf?
Wel UBERVEEL patchnotes. Ik hoop echt dat niemand het in zijn hoofd haalt om ze hier te linken, dat wordt een bende.
[ Voor 22% gewijzigd door enira op 13-04-2007 09:35 ]
Verwijderd
Hehe Waldorf en Statler doen tegenwoordig voornamelijk Oscar prognoses, en hoeMantaMania schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:22:
[...]
Namen kan je echt leuke dingen mee doen. Samen met een maat van me hebben we 2 x 2 rogues.
De ene 2 heette Rook en Vuur en de andere 2 heette Statler en Waldorf (muppets anyone).
Als we dan toch bezig zijn, mijn druid heet Aybar.
Verwijderd
hehe te droogNiaX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:24:
[...]
zag laatst wel een keer een ud mage met als naam laserpewpew
Ah kijk eens aan. Toch een goed vredig eindeResistance_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:25:
Van mij mag de discussie ook gerust ophouden hoor, we hebben beide (deels) een andere mening. Ik vind in ieder geval wel dat je het op een redelijke manier verdedigd. Dat had ik niet verwacht na het lezen van de naam
Overigens:
Waar ik het wel mee eens ben is dat de naam zeker de 1e indruk is. Maargoed, het gaat er idd om wat er verder mee doet. Ik kan me voorstellen dat mensen een slechte indruk hebben bij het zien van die naam, ik heb dat alleen niet zo. Een naam is voor mij een naam, meer niet.
Ik heb namelijk wel altijd een "vooroordeel" bij het zien van namen, maar ik doe er verder nix mee omdat het, zoals jij ook zei, los staat van de kwaliteiten van de speler
Mwah vind ik niet. Het moet niet te serieus worden. Liever een beetje losjes dan dat de "regels" nagstreefd worden ala rp server. Das echt nix voor mij.Ferreur schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:29:
[...]
Een 'zin' als naam vind ik echt een grote nono.
Semi-grappige Nederlandse namen ook trouwens.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:40 ]
Die Illumination nerf is het resultaat van Arena teams die whinen dat Holy Paladins hun team zo goed healen en dat ze daardoor verliezen.jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:31:
Kan me niet voorstellen dat er raiders zijn die klagen over de healcapaciteiten van paladins. Ik bedoel, is toch alleen maar goed. En met name priests die zich volgens mij wel goed vermaken als shadowpriest in een raid.
2 rogues (broertjes van elkaar)
posithief
negathief
posithief
negathief
Volgens mij ben jij nog niet echt een goede (elemental of enhancement) shaman tegengekomen.jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:45:
Ik zeg niet dat shamans niet pro zijn, maar je gaat mij niet vertellen dat een shaman mij bij kan houden in dps, langere fights(gruul enzo).
Ze kunnen echt een berg damage doen en kunnen ook concurreren met een Mage hoor.
Ik zal mijn ogen eens openhouden voor wat filmpjes / screens / damagemeters
Neem je eigen advies eens aan, think-outside-the-box!
aantal guildnamen van bloodfeather:
- and the 2 stealthed rogues
- and the dramaqueens
- and the 2 stealthed rogues
- and the dramaqueens
en ik wou net vragen ze hier te posten aangezien dit vrijwel de enige site is die hier niet geblokkeerd is op het werkjarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:31:
Verwijderd
OeiImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:37:
2 rogues (broertjes van elkaar)
posithief
negathief
vooral dat "thief" vind ik goed gevonden
heheh, ik vond de naam die een maat aan zijn pet had gegeven ook wel cool. Die heette Boosterdeadsy33 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:47:
achja, een klassieker is toch wel een hunterpet genaamd "Imwithstupid"
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 09:53 ]
Verwijderd
Ha ja, ook al diverse keren gezien.deadsy33 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:47:
achja, een klassieker is toch wel een hunterpet genaamd "Imwithstupid"
Iedereen mag natuurlijk zelf zijn naam kiezen maar eerlijk gezegd hoeft Bubbleteef van mij dus ook niet en met zo'n naam kom je ook waarschijnlijk niet onze guild in, ook daar we ~8 meiden/vrouwen in de guild hebben.
Zelf had ik op een RP server gespeeld als er vanaf de start RP-PvP servers waren, maar helaas, dat was niet zo. En nee, ik ga er nu niet meer voor migraten, veel vrienden hier nu (rl en game) dus dat gaat niet werken.
smoel jij vuile potter !mdmeijer schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:37:
47% is gewoon overdreven veel, en een beetje nubshaman kan hem makkelijk bijhouden in Karazhan.
http://theinnercircle.nl/...ead.php?threadid=293&sid=
laat de rest dit maar lezen ja !'
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Nog even een opmerking over de namen:
De mooiste naam die ik tegen ben gekomen en nog steeds een glimlach op mijn gezicht tovert is toch wel "Hankfromhell". Echt ik bescheur het elke keer als ik die tauren voorbij zie buffelen
De mooiste naam die ik tegen ben gekomen en nog steeds een glimlach op mijn gezicht tovert is toch wel "Hankfromhell". Echt ik bescheur het elke keer als ik die tauren voorbij zie buffelen
Waarom staan de patchnotes niet op de WoW site? 
Of kijk ik er ercht gruwelijk over heen?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
http://forums.worldofwarc...ml?topicId=94203802&sid=1Atlas schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:06:
Waarom staan de patchnotes niet op de WoW site?
die gasten ga ik proberen te ganken.. flauwe namen ok, maar mensen als KKTNXBBQone!! vind ik beetje overdoneNiaX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:24:
[...]
zag laatst wel een keer een ud mage met als naam laserpewpew
betreft guilds die mensen met aparte naam niet aannemen.. loop even naar buiten en geniet van de zon.. dat felgele ding in de lucht...
mijn poppetjes hebben ook flauwe namen...
blondje x2
Bikkeltje
Binholland
Boertje
Bruistablet
Bootje
Voor warlocks:
- "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the
Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and
no longer remove "Charm" and "Polymorph" effects.
Yay!
Nou eraan denken dat ik die trinket weer eens ga equippen.
Yay!
[ Voor 12% gewijzigd door Ferreur op 13-04-2007 10:15 ]
Op ZenVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:04:
Nog even een opmerking over de namen:
"Janine" met d'r "The Janine Fan Club"-gilde. Hilarisch....
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
hoera!Ferreur schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:15:
Voor warlocks:
Het ging mij meer om het feit dat hij nu stuns removed.
sheeping is nu ook reduced van 20 --> 8 seconde.. weet alleen niet of dat puur instance, puur PvP of beide is..?
als het beide is, is het een lelijke nerf voor mages..
cast sheep
fireball x3
sheep
fireball x3 etc..
cast sheep
fireball x3
sheep
fireball x3 etc..
In tegenstelling tot de overpowerde fear van warlocks breekt polymorph wel op dmg...BootVluchteling schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:26:
sheeping is nu ook reduced van 20 --> 8 seconde.. weet alleen niet of dat puur instance, puur PvP of beide is..?
cast sheep
fireball x3
sheep
fireball x3 etc..
2 jaar te laat, das wel een beetje jammer.Ferreur schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:15:
Voor warlocks:
Yay!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
hapImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:30:
[...]
In tegenstelling tot de overpowerde fear van warlocks breekt polymorph wel op dmg...
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Als je minder dan 850 +dmg hebt knal ik je eruit op een avond raiden. Punt. En dan heb ik op dit moment alleen blauwe enhancement gear, wat ik dan compenseer met veel pots. Op dit moment hou ik een fire mage met 1k spelldamage (Trollie/Imdamed hier) net niet bij (100k op 1.6M op een avond Karazhan raid). Dus hartstikke leuk, je statements met bold en underline, maar je blaast werkelijk veel te hoog van de toren. De enige reden dat guilds geen 5 shamans meenemen (en ook geen 5 mages, dus wat is je punt), is het gebrek aan aggro controle, AOE en CC van enhancement shamans en het feit dat je in melee range moet staan. 10% extra AP en enhanced totems zijn voor een PvE melee battlegroep significant en bewezen.jarnotjuh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:45:
Dus stfu en hou gewoon eens op met je vooroordelen en je zelfverheerlijking. Juist bij langere gevechten zijn shamans in het voordeel, om de 2 minuten rag ik mijn manabalk weer halfvol. DPS van een enhancement shaman is unlimited, net als van een rogue (maar die moet nog combos maken) en hunters (shootcycle). Je kan een enhancement shaman ruim 600 dps laten volhouden gedurende een kwartier, uur, dag, maand, het houdt niet op en in blauwe gear. Niets geen paarse tailor kleren voor nodig. En dan sta jij als mage na je mana gems, evocations, invisibility-drinken allang te wanden (over boute statements gesproken
Paling Terran & Shaman
blaat....!ImdaMned schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:30:
[...]
In tegenstelling tot de overpowerde fear van warlocks breekt polymorph wel op dmg...
fear breekt soms al op DoT damage... geen leugens vertolken... ennuh fear is de enige CC die een warlock heeft. als je het al zo mag noemen..
wij missen iceblock (mits Fmage)
FN
sheep
water elemental met range FN (mits Fmage)
Dit topic is gesloten.