Ik neem alleen een beetje ap food en toch sta ik bovenaan de damage lijst in kara, boven alle full potted mages/locks/shammies en zij krijgen ook nog eens de totems. Omdat het het niet waard is voor een rogue om een shammy in die groep te gooien en er altijd veeeel meer casters meegaanBosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:16:
[...]
De drempel wordt wel degelijk verlaagd natuurlijk. En belangrijker eigenlijk nog, het wordt voor Blizzard een stuk eenvoudiger om encounters te balancen, als je geen rekening hoeft te houden met 20 verschillende pots per raid-member. Raiden wordt weer meer casual, omdat Blizzard de bosses niet hoeft te upscalen voor de noobs die het nodig vinden om alle mogelijke pots op zichzelf te gooien omdat ze het anders te moeilijk vinden.
Over het pvp gebeuren ben ik een beetje sceptisch, ik vind het niet cool om geganked te worden terwijl ik gewoon een beetje aan het grinden ben.. Laatst ook, ik liep in hellfire lekker ravagers te grinden. Komt er opeens een horde npc aanlopen samen met een lvl 67 horde shadow priest, ik maar 2k hp begint die NPC mij opeens aan te vallen met een fucking fireball.. Ik val hem aan, die shadow priest dot mij gelijk en feared en toen was ik dood. Vind ik echt nergens op slaan, even later kwam ik terug met full hp en hij was hem natuurlijk allang gevlogen.
Gister ook, stonden bij shadow lab meeting stone te summonen, liep er zown sukkel van een horde met pvp aan door de summoning portal heen, viel een van ons hem per ongeluk hem. Ik stealthen en die lock cheap shotten, word ik op mijn beurt weer gecheapshot door zown andere rogue.. En aangezien ik raid spec ben kan ik absoluut niet pvpen.. Ik vind het maar stom hoor..
Rogues ftw
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 10:39 ]