Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:16:
[...]

De drempel wordt wel degelijk verlaagd natuurlijk. En belangrijker eigenlijk nog, het wordt voor Blizzard een stuk eenvoudiger om encounters te balancen, als je geen rekening hoeft te houden met 20 verschillende pots per raid-member. Raiden wordt weer meer casual, omdat Blizzard de bosses niet hoeft te upscalen voor de noobs die het nodig vinden om alle mogelijke pots op zichzelf te gooien omdat ze het anders te moeilijk vinden.
Ik neem alleen een beetje ap food en toch sta ik bovenaan de damage lijst in kara, boven alle full potted mages/locks/shammies en zij krijgen ook nog eens de totems. Omdat het het niet waard is voor een rogue om een shammy in die groep te gooien en er altijd veeeel meer casters meegaan :( *snik*

Over het pvp gebeuren ben ik een beetje sceptisch, ik vind het niet cool om geganked te worden terwijl ik gewoon een beetje aan het grinden ben.. Laatst ook, ik liep in hellfire lekker ravagers te grinden. Komt er opeens een horde npc aanlopen samen met een lvl 67 horde shadow priest, ik maar 2k hp begint die NPC mij opeens aan te vallen met een fucking fireball.. Ik val hem aan, die shadow priest dot mij gelijk en feared en toen was ik dood. Vind ik echt nergens op slaan, even later kwam ik terug met full hp en hij was hem natuurlijk allang gevlogen.

Gister ook, stonden bij shadow lab meeting stone te summonen, liep er zown sukkel van een horde met pvp aan door de summoning portal heen, viel een van ons hem per ongeluk hem. Ik stealthen en die lock cheap shotten, word ik op mijn beurt weer gecheapshot door zown andere rogue.. En aangezien ik raid spec ben kan ik absoluut niet pvpen.. Ik vind het maar stom hoor..

Rogues ftw :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kaap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:59:
[...]
of de materials van elixirs goedkoper maken zodat het voor iedereen goedkoper wordt
Volgens mij is dit marktwerking.
De herbelist zijn verantwoordelijk voor de hoge prijzen van de flask, niet blizzard.
En ik geef toe, ik doe er net zo hard aan mee, want voor mij is herbs verkopen bijna de enige manier dat ik als holy priest snel wat geld kan verdienen.

Maar kunnen we dan ook beginnen over de primals ??
Daarvan rijzen de prijzen ook de pan uit, en daar wordt niets tegen gedaan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
sabriel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:36:
[...]

De herbelist zijn verantwoordelijk voor de hoge prijzen van de flask, niet blizzard.
En ik geef toe, ik doe er net zo hard aan mee, want voor mij is herbs verkopen bijna de enige manier dat ik als holy priest snel wat geld kan verdienen.

ja zoals bijv de nieuwe resist pots, mana tristel zelfde spwan rate als black lotus. en je hebt bijv een primal nodig voor 1 pot, dat samen samen maakt een nieuwe resist pot 35 g elk zoals de prijzen nu zijn. belachelijk maar de mats zijn gewoon te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:34:
[...]

op een pvp server kun je een horde teninste nog killen als die bijv een herb voor je neus wilt wegjatten :)
Daar baal ik wel eens van ja dat dat niet kan met die mieterige Alliances die je werk ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
mensen, wat moet ik nou in mn light shiny breastplate voor gems ploppen..? ik ben solo-offhealer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:36:
[...]

Primals grinden kan je het beste snachts doen op elemental platue, want overdag sterft het daar van de grinders en kan je er absoluut niet wezen. Ik koop nooit primals van AH omdat het gewoon VEEEL te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:38:
[...]

ja zoals bijv de nieuwe resist pots, mana tristel zelfde spwan rate als black lotus. en je hebt bijv een primal nodig voor 1 pot, dat samen samen maakt een nieuwe resist pot 35 g elk zoals de prijzen nu zijn. belachelijk maar de mats zijn gewoon te duur
Het stikt van de Mana thistle, vergelijken met black lotus is echt 100x onzin :P

En de prijzen van primals zijn heel redelijk. Alle prijzen zijn redelijk, aangezien het gewoon een resultaat van vraag/aanbod is.

Als de pots te duur zijn, gebruik ze dan niet, of alleen voor de tanks. Of loopt bij jullie ook iedereen met flasks de hele raid?

Dat is nou juist het hele punt van de verandering, pots minder noodzakelijk maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:43:
[...]

Het stikt van de Mana thistle, vergelijken met black lotus is echt 100x onzin :P

En de prijzen van primals zijn heel redelijk. Alle prijzen zijn redelijk, aangezien het gewoon een resultaat van vraag/aanbod is.

Als de pots te duur zijn, gebruik ze dan niet, of alleen voor de tanks. Of loopt bij jullie ook iedereen met flasks de hele raid?
ik kan ze zelf maken, maar blijkbaar worden alle mana tristels voor me neus weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:34:
[...]

Ik neem alleen een beetje ap food en toch sta ik bovenaan de damage lijst in kara, boven alle full potted mages/locks/shammies en zij krijgen ook nog eens de totems. Omdat het het niet waard is voor een rogue om een shammy in die groep te gooien en er altijd veeeel meer casters meegaan :( *snik*
Dat zegt dan meer over die casters dan over jou. Als ze met al die buffs nog te weinig damage doen hebben ze binnenkort dus helemaal niks meer te zoeken in die instance aangezien ze hun gear totaal niet op orde hebben.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:43:
[...]

Dat is nou juist het hele punt van de verandering, pots minder noodzakelijk maken.
Wat vind je "redelijk"

Bij ons kost een Primal Fire makkelijk 45G, een Primal Air kost al gauw 60G, Primal Mana zal iets van 40G zijn, Primal Water rond de 30, Primal Earth (jeej mining) 2-5G en dan hebben we nog Primal Life maar daar heb ik geen idee van want dat zoek ik nooit :)

Dat vind ik niet redelijk, dat is pure geldklopperij.
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:41:
[...]
Primals grinden kan je het beste snachts doen op elemental platue, want overdag sterft het daar van de grinders en kan je er absoluut niet wezen. Ik koop nooit primals van AH omdat het gewoon VEEEL te duur is.
Ja lekker als je de volgende dag geacht word fris op je werk te verschijnen. Vannacht ook slecht geslapen (3 uurtjes) en ik voel me zo brak als een koud kopje turkse koffie. En nee, ik heb geen WoW gespeeld, gewoon kut geslapen en al veel te vroeg wakker.

[ Voor 24% gewijzigd door redfoxert op 12-04-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Waarom zou je die dingen kopen dan?

Ik farm 1 primal water elke 10 á 15 min, is écht niet zo moeilijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
BootVluchteling schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:40:
mensen, wat moet ik nou in mn light shiny breastplate voor gems ploppen..? ik ben solo-offhealer..
Tsja, het is een dps chest, beetje zonde om daar mee te gaan healen imo.
Tevens passen zowat alle gems erin, omdat je zowel melee dps als spell dps doet.

Voor dps:
rood: potent noble topaz / potent flame spessarite (+spell damage en + spell crit)
geel: inscribed noble topaz / inscribed flame spessareite (+str en +melee crit)
blauw: glowing nightseye / glowing shadow draenite (+spell dam en +stam)

Zoiets, tis maar net war je op wilt focussen, maar haal gewoon een echte healing chest als je wilt healen imo.

[ Voor 5% gewijzigd door FireAge op 12-04-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
cls schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:52:
Waarom zou je die dingen kopen dan?

Ik farm 1 primal water elke 10 á 15 min, is écht niet zo moeilijk hoor :P
zolang het duurt :/

ben nu inderdaad gewoon primal water aan het stockpilen omdat het zo makkelijk te grinden is, welke dag even 2 uurtjes, aangezien de spot straks druk zal worden met questers

maar heb in ieder geval al bijna genoeg voor me frozen shadoweave set, en dan gewoon wat extra voor reserve/voorraad

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn dat is redelijk duur ivm onze server.. alle primals zitten zo rond de 30-35g per stuk. en waar grind je dan water? ik heb met moeite 1 primal *anything* per uur.. dat krijg je als je tank/healing specced :(

[ Voor 40% gewijzigd door Bezulba op 12-04-2007 10:59 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
wat is eigenlijk het gemiddelde spelldmg wat iedreen hier heeft op z'n warlock of mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FireAge schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:55:
[...]

Tsja, het is een dps chest, beetje zonde om daar mee te gaan healen imo.
Tevens passen zowat alle gems erin, omdat je zowel melee dps als spell dps doet.

Voor dps:
rood: potent noble topaz / potent flame spessarite (+spell damage en + spell crit)
geel: inscribed noble topaz / inscribed flame spessareite (+str en +melee crit)
blauw: glowing nightseye / glowing shadow draenite (+spell dam en +stam)

Zoiets, tis maar net war je op wilt focussen, maar haal gewoon een echte healing chest als je wilt healen imo.
Binds when picked up
Chest Plate
873 Armor
+26 Strength
+25 Stamina
+25 Intellect
Red Socket
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +5 Spell Damage
Durability 135 / 135
Requires Level 60
Equip: Restores 5 mana per 5 sec.

is dat een dmg chest? ja ik weet het niet hoor. ik heb ook een heal chest met +42 healing en beetje mp5 (geen gems mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:49:
[...]

Wat vind je "redelijk"

Bij ons kost een Primal Fire makkelijk 45G, een Primal Air kost al gauw 60G, Primal Mana zal iets van 40G zijn, Primal Water rond de 30, Primal Earth (jeej mining) 2-5G en dan hebben we nog Primal Life maar daar heb ik geen idee van want dat zoek ik nooit :)

Waarom is dat geldklopperij? Er is blijkbaar veel vraag en minder aanbod? Sowieso vallen dit soort prijzen wel mee op level 70 natuurlijk (het lijkt wel of heel veel mensen nog met level 60 prijzen in hun hoofd zitten...).

Het is puur marktwerking... als je het teveel/onredelijk vindt, grind ze dan zelf.. that's the idea :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echte klote als pots een must zijn/worden bij bepaalde instances... Beropen moeten in mijn ogen een aanvulling zijn op de game, niet een prioriteit. Het is ook niet zo dat je een bepaalde cloth/wapen (tailoring etc...) MOET hebben, dit komt uiteindelijk weer op 1 ding neer allemaal; óf bloemetjes -grinden- óf grinden voor G om al die zooi te kopen... zucht. Zolang pots je sneller door een instance brengen (na dat je de instance dus ook echt door heb), oke, maar een must...bah!
Mijn mening. :)

Oja, en al dat gedoe over "eerlijke handel" etc. droom verder. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja want het heeft +str +stamina +spell dmg.. lijkt me wel duidelijk dat het een dps chest is.. tis iig zeker geen healing ding

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:49:
[...]

Wat vind je "redelijk"

[...]

Ja lekker als je de volgende dag geacht word fris op je werk te verschijnen. Vannacht ook slecht geslapen (3 uurtjes) en ik voel me zo brak als een koud kopje turkse koffie. En nee, ik heb geen WoW gespeeld, gewoon kut geslapen en al veel te vroeg wakker.
Over dat 's nachts farmen: het valt nog vies tegen. Afgelopen weekend ben ik op een wow lan geweest met wat vrienden en guildies. Toen kwam ik dus ook op het geweldige idee om 's nachts primal fire te gaan farmen. Nou op dat elemental plateau kan je het vergeten, er waren er zeker een stuk of 5 bezig om primal fire te farmen. Op'n zo'n moment is voor mij de lol eraf en kan ik beter gaan herben voor geld om de primals te kopen van mensen die het wel leuk vinden om te moeten vechten voor mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:58:
wat is eigenlijk het gemiddelde spelldmg wat iedreen hier heeft op z'n warlock of mage
660 ongeveer op mijn lock lvl 70
allemaal questgear, nog geen instance gear, wel frozen shadoweave shoulders, en affliction specced, dus geen boosts van passives uit de demon tree

eigenlijk crapgear dus, meest gangbare gear items die je kan krijgen door solo questen of makkelijk kan maken :P loop bijv ook nog steeds met 2 delen netherweave rond voor de setbonus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bokkie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:05:
[...]

660 ongeveer op mijn lock lvl 70
allemaal questgear, nog geen instance gear, wel frozen shadoweave shoulders, en affliction specced, dus geen boosts van passives uit de demon tree

eigenlijk crapgear dus, meest gangbare gear items die je kan krijgen door solo questen of makkelijk kan maken :P loop bijv ook nog steeds met 2 delen netherweave rond voor de setbonus ^^
dan mag ik dus niet klagen met +700 terwijl ik alleen maar normale instance gear heb, maar ik heb ook alles geenchant. +20 dmg op gloves, +40 op honor hold blade en nog meer van die meut. terwijl mijn mage 47 punten in frost heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Zjanzjak schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:51:
[...]

Bij ons zijn die prijzen zowat helemaal gelijk dus 20 ores is ongeveer gelijk aan 10 bars qua prijs,
buiten dat, waarschijnlijk minder jc'ers (aanname mijnerzijds) aanwezig want ores verkopen zeer
slecht. ;(

[...]

Agamaggan is ook zoiets van 60% allies, Aga is nu medium populated.
Leuke Halaa gevechten en de gebruikelijke in STV, Southshore, Tarren Mill, Elemental Plateau, Karazhan entrance, etc etc.

Ik als Ally zie vooral horde guilds als Kia, Kawhoom en Notorious (er zullen er uiteraard wel meer
zijn) als de naast de usual pve ook als pvp-guilds. Schijnt dat Kia ook veel doet (of iig deed) aan
premade bg-groups maar qua guild zitten ze volgens mij goed vol.
Wie ben jij??

Zit namelijk zelf ook op agamaggan :) volgens mij de eerste mede gotter die ook op agamaggan zit :D

Ik ben Chronia Lvl 70 Warlock <Unity> en Methos lvl 60 warrior <Unity>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:20:
[...]

Wat dacht je van in plaats van met een Ancient Lichen en een Netherbloom één Elixir of Major Mageblood te maken, er drie (om maar wat te noemen) mee te kunnen maken? In dat geval blijf je hetzelfde aantal herbs houden alleen kunnen er meer pots mee gemaakt worden. Herbs zullen dan misschien wel wat duurder worden, maar die zie ik niet drie keer in waarde toenemen.
Ooit gehoord van mastery? Wat verwachten mensen, dat blizz potions/ elixers bij de ingang van een dungeon gratis uitdeelt? Blizz wilde tier 4/5 niet te overpowered maken maar dat heeft directe invloed gehad op raidprogressie, en daarom lopen complete raids fully buffed in bv SSC. De change zal echt positief uitpakken voor de lange termijn (behalve voor de herbalists), raiden wordt goedkoper, minder timeconsuming, op korte termijn voorzien we natuurlijk wel allemaal trage fixes en raidbalance. Maar echt, wat een geklaag over prijzen en blizz de schuld geven, ik dacht dat je mede guildies, herbalsists, alchemists, ah traders de prijzen bepaalden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
BootVluchteling schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:01:
[...]

Binds when picked up
Chest Plate
873 Armor
+26 Strength
+25 Stamina
+25 Intellect
Red Socket
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +5 Spell Damage
Durability 135 / 135
Requires Level 60
Equip: Restores 5 mana per 5 sec.

is dat een dmg chest? ja ik weet het niet hoor. ik heb ook een heal chest met +42 healing en beetje mp5 (geen gems mogelijk)
Da's een damage chest ja. :P Zou gaan voor 6 str (rood), 4 spelldmg / 4 sta (geel) en 3 str / 4 sta (blauw) Heb ik ook in m'n Breastplate of Righteous Fury zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op ca 930-940 frost damage. In raids zorg ik dat ik op 1040 zit. In Karazhan (en in alle 5mans) sta ik bovenaan in de damage meters maar dit komt ook omdat onze guild een klein dipje heeft gehad (inactieve GM, veel leavers) en er nu weer bovenop begint te komen.

Het meest extreme wat ik ooit heb behaald is 65% damage in steamvaults (volledige run op normal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:11:
[...]

dan mag ik dus niet klagen met +700 terwijl ik alleen maar normale instance gear heb, maar ik heb ook alles geenchant. +20 dmg op gloves, +40 op honor hold blade en nog meer van die meut. terwijl mijn mage 47 punten in frost heeft
hangt van je level af
met de gear die ik hoop te halen uit instances enzo hoop ik kaal (zonder buffs en enchants) op de 7 a 800 uit te komen

ik ben nu dus ook kaal, geen gems, geen enchants, gewoon puur gear :)

denk dat je met instance gear zoals gezegd dus makkelijk 7 a 800 moet kunnen halen (heroics included) met enchants dus gewoon 800+ unbuffed als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bokkie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:20:
[...]

hangt van je level af
met de gear die ik hoop te halen uit instances enzo hoop ik kaal (zonder buffs en enchants) op de 7 a 800 uit te komen

ik ben nu dus ook kaal, geen gems, geen enchants, gewoon puur gear :)

denk dat je met instance gear zoals gezegd dus makkelijk 7 a 800 moet kunnen halen (heroics included) met enchants dus gewoon 800+ unbuffed als het goed is
ik ben nu lvl 70, met heroic's ben ik net een beetje begonnen. alleen ik denk dat blizzard die water elemental waarschijnelijk nog wel gaat nerfen, de waterbolt crits sporen echt niet 1200

[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 12-04-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:47:
[...]

Dat zegt dan meer over die casters dan over jou. Als ze met al die buffs nog te weinig damage doen hebben ze binnenkort dus helemaal niks meer te zoeken in die instance aangezien ze hun gear totaal niet op orde hebben.
Volgens mij ligt het niet aan hun gear maar gewoon op de manier waarop ze hun klasse spelen, en ze pakken ALTIJD aggro van de tank dus ik denk niet echt dat het ligt aan de gear.

Of ik ben natuurlijk gewoon imba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
800+ voor Locks en 750+ voor mages lijkt vrij standaard met alleen isntance gear en craftables (unbuffed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:13:
[...]

Ooit gehoord van mastery? Wat verwachten mensen, dat blizz potions/ elixers bij de ingang van een dungeon gratis uitdeelt? Blizz wilde tier 4/5 niet te overpowered maken maar dat heeft directe invloed gehad op raidprogressie, en daarom lopen complete raids fully buffed in bv SSC. De change zal echt positief uitpakken voor de lange termijn (behalve voor de herbalists), raiden wordt goedkoper, minder timeconsuming, op korte termijn voorzien we natuurlijk wel allemaal trage fixes en raidbalance. Maar echt, wat een geklaag over prijzen en blizz de schuld geven, ik dacht dat je mede guildies, herbalsists, alchemists, ah traders de prijzen bepaalden...
Volgens mij snap je de insteek niet helemaal :)

Het probleem is dat het allemaal veel teveel TIJD kost om die rotzooi bij elkaar te farmen. Tijd is geld, net als in WoW (je kan namelijk ook 2000 gold kopen voor 80 euro ofzo waar iemand anders voor heeft lopen farmen). Vandaar dat alles ook zo verrekte duur word in relatie tot wat het opbrengt. Niet tof om voor elke wipe 50G aan pots te verliezen. Magoed, daarom zouden pots goedkoper moeten worden en dan in de zin van minder materiaal intensief, of meer potions voor dezelfde materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder Kara equip (die best tegenvalt) is het mogelijk om uit non heroic instances makkelijk 1000+ spell damage te krijgen voor mages en voor locks. Makkelijk is natuurlijk een relatief begrip, veel farmen van matts en rep. Op den duur kan idereen 1000+ halen, dit is niet meer zozeer berust op kansen dat iets dropt maar meer op het feit of mensen gold investeren in gear en niet te gefrustreerd raken van instance grinden en grinden algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:29:
Zonder Kara equip (die best tegenvalt) is het mogelijk om uit non heroic instances makkelijk 1000+ spell damage te krijgen voor mages en voor locks. Makkelijk is natuurlijk een relatief begrip, veel farmen van matts en rep. Op den duur kan idereen 1000+ halen, dit is niet meer zozeer berust op kansen dat iets dropt maar meer op het feit of mensen gold investeren in gear en niet te gefrustreerd raken van instance grinden en grinden algemeen.
ik heb nu van de instance fractions allleen nog keepes of time over voor exsalted, maar rep grinden is op ten duur saai. check maar onder remcio in de armory, want ik heb de meeste 5 mans nu wel gezien door het vele rep grinden. dus er zit een nadeel aan :P, en je denkt er af en toe iets te makkelijk door te lopen mdat je er al te vaak geweest bent. kan af en toe irri zijn als het altijd snel gewend bent.

[ Voor 8% gewijzigd door remcio op 12-04-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:31:
Ik doe het ook wel als ik zin heb, in pvp rondlopen, maar dan doe ik dat heel bewust en hou ik er continu rekening mee wat betreft cooldowns, rondkijken, hp/mana, etc. Puur om gevechten uit te lokken. Dit is echter wel een aanslag op mn grindsnelheid, dus ik moet er echt voor kiezen zeg maar. Maar dat vind ik juist wel een van de grote voordelen van PvE servers. Ik hou er ook van om lekker gedachtenloos te grinden namelijk zonder op anderen te hoeven letten.
Gegankt worden vind ik geen enkel probleem. Heb zelf ook niet bepaald schone handen.
Het is tenslotte oorlog hoewel velen dit vergeten te lijken zijn. Dit vind ik juist de thrill van de game, het idee dat er overal gevaar is en je altijd op je prepared moet zijn voor een evt. confrontatie.
Dat is het irritante van mijn server: men gaat er van uit dat men elkaar toch wel met rust laat en rustig laat questen/ grinden. Nodes worden netjes gedeeld, men helpt de andere faction met killen van mobs terwijl de /hugs /bows /licks over en weer vliegen.. Blegh :r

Stomme carebears. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:36:
Gegankt worden vind ik geen enkel probleem. Heb zelf ook niet bepaald schone handen.
Het is tenslotte oorlog hoewel velen dit vergeten te lijken zijn. Dit vind ik juist de thrill van de game, het idee dat er overal gevaar is en je altijd op je prepared moet zijn voor een evt. confrontatie.
Dat is het irritante van mijn server: men gaat er van uit dat men elkaar toch wel met rust laat en rustig laat questen/ grinden. Nodes worden netjes gedeeld, men helpt de andere faction met killen van mobs terwijl de /hugs /bows /licks over en weer vliegen.. Blegh :r

Stomme carebears. :O
Mja, je _hoeft_ niet iedereen op zijn nek te springen natuurlijk. Als ik rep aan het farmen ben dan laat ik iedereen met rust zolang ze mij met rust laten. Als ik voor een instance aan het wachten ben... tja...

Zou mooi worden anders, kun je helemaal niets meer doen qua PvE ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zit met m'n affliction lock rond de 860 shadow (ongeveer 760 +damage) en dat is met blauwe 5-man gear met blauwe gems en alle enchants (ben zelf enchanter).

1000+ +dmg met alleen non-heroic 5-mans ga je echt niet halen. 1000+ +shadow misschien nog net. (Even geen demo-talents meegerekend uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weet er iemand trouwens een goeie tailoring guide?

Ik heb ooit tailoring gedropt voor herbalism, maar wil dat nu eigenlijk weer corrigeren en tailoring weer gaan levelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:48:
Ik zit met m'n affliction lock rond de 860 shadow (ongeveer 760 +damage) en dat is met blauwe 5-man gear met blauwe gems en alle enchants (ben zelf enchanter).

1000+ +dmg met alleen non-heroic 5-mans ga je echt niet halen. 1000+ +shadow misschien nog net. (Even geen demo-talents meegerekend uiteraard).
ik kan nog arcane spec gaan als mage, maar dan mis ik zoveel overlevings dingen bijv ice barrier en me pet. maar met arcane spec zou ik in de buurt van 800 of hoger kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
http://forums.wow-europe....ml?topicId=13121383&sid=1

staan powerleveling guides voor alle professions in gelinked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:48:

ja dat bedoel ik natuurlijk. Varianten als +1000 frost, fire, shadow. Als je een beetje mee wilt doen in DPS zal je toch moeten specialiseren. En met die +1000 (frost, shadow, fire) ga ik er vanuit dat mensen de raidspec nemen die de meeste dps oplevert. Ik ben zelf Arcane(40) frost (21) gespecced. Ik was pretbc full frost maar dit werkt gewoon niet meer qua dps in raids. De spec die ik nu heb zorgt voor ca. 25% (geschat) meer dps op gevechten die lang duren en nog veel meer op trash dat snel moet worden neergeknald aangezien de burst damage veel hoger ligt. Mages die full frost hebben gespecced en meegaan naar kara komen niet eens meer in de top5 voor in onze guild. De meeste frost mages hebben dan ook mijn build overgenomen om mee te komen in dps.

-edit-
ik heb er ook een hoop overlevingskans voor op moeten geven wat niet leuk was. Nu heb je dus en meer kans om aggro te pakken en minder ontsnappingsmogelijkheden, dit maakt het spelen een stuk moeilijker en uitdagender.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Daar moet ik maar een bak geld in gaan pompen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik heb op het moment 676 unbuffed op all schools, 710+shadow unbuffed. Moet er wel bij zeggen dat mijn gear nog zeker niet top is, heb 15 +dmg opgeofferd voor wat meer crit heb nu 18.50% crit op destro spells. en heb nu 4% hit uit talents en 4.20% hit uit gear. Moet allemaal nog flink ophoog dus, maar ik ben niet zo gelukkig met de drops op het moment, mijn upgrades (die ik het enchanten waard vindt droppen niet. Dus heb atm alleen nog mijn gloves geenchant. Zie mijn sig voor armory profiles (zet ik er zo in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:55:
[...]

ja dat bedoel ik natuurlijk. Varianten als +1000 frost, fire, shadow. Als je een beetje mee wilt doen in DPS zal je toch moeten specialiseren. En met die +1000 (frost, shadow, fire) ga ik er vanuit dat mensen de raidspec nemen die de meeste dps oplevert. Ik ben zelf Arcane(40) frost (21) gespecced. Ik was pretbc full frost maar dit werkt gewoon niet meer qua dps in raids. De spec die ik nu heb zorgt voor ca. 25% (geschat) meer dps op gevechten die lang duren en nog veel meer op trash dat snel moet worden neergeknald aangezien de burst damage veel hoger ligt. Mages die full frost hebben gespecced en meegaan naar kara komen niet eens meer in de top5 voor in onze guild. De meeste frost mages hebben dan ook mijn build overgenomen om mee te komen in dps.

-edit-
ik heb er ook een hoop overlevingskans voor op moeten geven wat niet leuk was. Nu heb je dus en meer kans om aggro te pakken en minder ontsnappingsmogelijkheden, dit maakt het spelen een stuk moeilijker en uitdagender.
maar hoe heb jij je build nu ingedeeld dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb nu +750 shadow damage, met nog twee delen van de frozen shadoweave set te gaan. Heb enchants op schouders (aldor honored inscription) en op mijn zwaard +40 spell dmg. Ik doe in items met gemslots altijd goedkope gems. Die 1 a 2 g per stuk maken ook niets uit.

Sowieso moet ik eens gaan kijken naar waarvoor ik ga grinden. Ik vind de oblivion set niet echt spectaculair op het ogenblik, zeker als die frozen shadoweave al wat plekken wegneemt. Verder heeft die netherweave set flinke + dmg en lekkere sta. Ideaal zou die spellstrike of die battlecaster (?) spullen zijn. Maar ja... duur.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:09:
[...]

maar hoe heb jij je build nu ingedeeld dan ?
Titatovenaar, realm:genjuros. Als je dat in de armory opzoekt kan je mijn spec ook zien. Mijn spec zorgt voor veel damage, veel mana, regen, efficienty, threat reductie. Voor pvp is de spec minder al is arcane power altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sallin schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:10:
Ik heb nu +750 shadow damage, met nog twee delen van de frozen shadoweave set te gaan. Heb enchants op schouders (aldor honored inscription) en op mijn zwaard +40 spell dmg. Ik doe in items met gemslots altijd goedkope gems. Die 1 a 2 g per stuk maken ook niets uit.

Sowieso moet ik eens gaan kijken naar waarvoor ik ga grinden. Ik vind de oblivion set niet echt spectaculair op het ogenblik, zeker als die frozen shadoweave al wat plekken wegneemt. Verder heeft die netherweave set flinke + dmg en lekkere sta. Ideaal zou die spellstrike of die battlecaster (?) spullen zijn. Maar ja... duur.
De stats op oblivion zijn niet echt super nee, echter de eerste set bonus bij 2 pieces kan in sommige gevallen toch wel erg lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 14:31
Dennism schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:11:
[...]

Wie ben jij??

Zit namelijk zelf ook op agamaggan :) volgens mij de eerste mede gotter die ook op agamaggan zit :D

Ik ben Chronia Lvl 70 Warlock <Unity> en Methos lvl 60 warrior <Unity>
Hé iemand van Unity, goeie guild man, in mijn nick zit mijn naam verwerkt en aangezien ik alleen
maar op kantoor zit te forummen en ik al eens op mijn vingers getikt ben (terecht) whisper ik jou wel
ingame. Niet dat het een übergeheim is maar voorkomen is beter dan genezen hè. ;)

Heb van de week nog wel met Erann (van jouw guild) Botanica gedaan, wat een zwaar relaxte gast
is dat zeg, en mijn hemel, wat een imba shammy. Ik was zeer onder de indruk van hem en vond het
dus ook zeer prettig om uit zijn mond te horen: 'you did a good job'. :)

Soms wel eens aant whisp'en met Chocolate en aan Eirene heb ik zowat een halve dag besteed om
uit te leggen hoe je zo snel mogelijk je blacksmithing kon uplvl'en. Ringostarr kom je zowat wel
elke dag tegen in tradechannel met zijn gems-spam. :P

Al aan Choccy gevraagd oftie de Fel Reaper voor je wil craften als je 70 bent met je warrior?
Verzorgt Balidin wel de epic helm en nog wat leuke plate-spullen voor je. ;)

Balidin heeft trouwens mooie shoulders gekregen van Maulgar gisteravond. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zjanzajak: Kun je ajb _niet_ enteren naar elke zin, dit leest echt voor geen meter zo ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:17:
[...]

Titatovenaar, realm:genjuros. Als je dat in de armory opzoekt kan je mijn spec ook zien. Mijn spec zorgt voor veel damage, veel mana, regen, efficienty, threat reductie. Voor pvp is de spec minder al is arcane power altijd lekker.
Whehehehe jij ook hier. Titatovenaar stuur ik altijd /hug /kiss bij de karazhan gate :+

Ik gank trouwens alle Liklukt guildmembers die ik zie want die ventjes spelen echt smerig :P We laten ze bij karazhan gewoon lekker summonen zonder ze iets te doen, en als ze met z'n 10en zijn vallen ze ons ineens wel aan. Vanaf nu is het gewoon elke keer dat ik Liklukt zie dat het gewoon dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:17:
[...]

armory is weer kut traag, maar ik nu al de zelfde spelldmg zonder arcane build tenminste ik hebt 2 wiast weet niet ik voor het laast aan had anders heb ik 691. maar ik probeer het thuis wel, hier op school is het inet bout. remcio @ killrogg

[ Voor 9% gewijzigd door remcio op 12-04-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Een, voor mijn gevoel, erg stomme vraag:

Hoe zie je welke servers nieuw zijn en wanneer er nieuwe servers open gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hadden we niet ooit een lijstje met wie waar zat? of een website ofzo? ik vind het ook wel geinig om te weten wie van got op mijn server zitten, maar als iedereen dat gaat vragen.... :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Resistance_NL schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:50:

niet stom, volgens mij is dat lastig te zien ingame of bij blizzard. Ik geloof dat er wel een site is die dat bijhoud maar welke? geen idee.

over nieuwe servers staat er meestal wel een newsitem op de wow-europe frontpage

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:47:
[...]

armory is weer kut traag, maar ik nu al de zelfde spelldmg zonder arcane build tenminste ik hebt 2 wiast weet niet ik voor het laast aan had anders heb ik 691. maar ik probeer het thuis wel, hier op school is het inet bout. remcio @ killrogg
Mjah spelldamage is een beetje /care bij mij he :D Ik heb de volledige frozen shadoweave set wat dus betekent dat ik daar ca. 0 spelldamage op heb zitten maar een hele bende aan frost. Die vergelijking van jou gaat dus niet echt op zeg maar.

Dat gepvp bij de poort van kara is zo tijdrovend btw. Alliance valt ons aan en we worden in de pan gehakt omdat we met 4 zijn. Vervolgens zijn wij compleet en willen we wraak, en zo is de cirkel weer rond.

Wat is je ingame naam cls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:53:
[...]

Mjah spelldamage is een beetje /care bij mij he :D Ik heb de volledige frozen shadoweave set wat dus betekent dat ik daar ca. 0 spelldamage op heb zitten maar een hele bende aan frost. Die vergelijking van jou gaat dus niet echt op zeg maar.

Dat gepvp bij de poort van kara is zo tijdrovend btw. Alliance valt ons aan en we worden in de pan gehakt omdat we met 4 zijn. Vervolgens zijn wij compleet en willen we wraak, en zo is de cirkel weer rond.

Wat is je ingame naam cls?

CLS wat is je ingame naam?
o ja frozen shadowweave set, nha tailers hebben daar weer geluk mee. maar ik ga geen 375 alchamy weggooien, dat vind ik een beetje sonde. en je bent ook nog horde, die moeten 24/7 gegankt worden :s

[ Voor 3% gewijzigd door remcio op 12-04-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:53:
[...]
naam cls?

CLS wat is je ingame naam?
Zie sig, Blackranger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:58:
[...]

en je bent ook nog horde, die moeten 24/7 gegankt worden :s
wat heeft dat ermee te maken? en wat een sneue opmerking zeg, zal ik mijn lijstje vooroordelen/waarheden over alliance maar opsommen of houden we het vriendelijk.

Het publiek dat wow speelt zal niet zo lang meer verschillend zijn per side vrees ik met de komst van een "ooooh pretty!" ras aan de horde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:11:
[...]

wat heeft dat ermee te maken? en wat een sneue opmerking zeg, zal ik mijn lijstje vooroordelen/waarheden over alliance maar opsommen of houden we het vriendelijk.

Het publiek dat wow speelt zal niet zo lang meer verschillend zijn per side vrees ik met de komst van een "ooooh pretty!" ras aan de horde kant.
was toch maar figuurlijk bedoeld, ik bedoel het nou ook wer niet zo letterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:11:
Kom op, jullie hadden al van die schattige koetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 00:39
933 firedmg en 33% crit in crit gear
1k+ fire dmg en 29% crit in dmg gear

ongeveer : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:50:

Van servers die 'Recommended' zijn kan je wel uitgaan dat ze nieuw zijn.

Je kan voor de zekerheid kijken of er een nieuwsitem over te vinden is of een kijkje nemen in het realm forum van die server. Daaruit zou je ook af kunnen leiden of een server al lang bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:14:
[...]

Kom op, jullie hadden al van die schattige koetjes.
Het is maar waar je van houdt he :)

Een female tauren druid bij ons (het is ook irl een vrouw/meisje) heeft altijd een pink shirt aan bij haar equip. Het ziet er echt niet uit, zo'n dikke koe met een vrouwelijk shirtje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:34:
[...]

Van servers die 'Recommended' zijn kan je wel uitgaan dat ze nieuw zijn.

Je kan voor de zekerheid kijken of er een nieuwsitem over te vinden is of een kijkje nemen in het realm forum van die server. Daaruit zou je ook af kunnen leiden of een server al lang bestaat.
De Recommended servers zijn servers die nieuw zijn of servers die extreem lage populatie hebben.

Ik zou voor geen goud nog een keer op een nieuwe server rollen. Slechte ervaring mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:35:
[...]

Het is maar waar je van houdt he :)

Een female tauren druid bij ons (het is ook irl een vrouw/meisje) heeft altijd een pink shirt aan bij haar equip. Het ziet er echt niet uit, zo'n dikke koe met een vrouwelijk shirtje aan.
al zou het wel leuk zijn als allies ipv een paard een grote horde mount kunnen krijgen :), of een grote tauren op een gnome mount dat zou er uber uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:37:
[...]

al zou het wel leuk zijn als allies ipv een paard een grote horde mount kunnen krijgen :), of een grote tauren op een gnome mount dat zou er uber uit zien
undead horse is al mogelijk voor alliance (baron rivendale), niet groot maar wel leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

remcio schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:37:
[...]

Ik zou zelf voor m'n Dwarf Hunter (Wolfshade) best wel een Wolf-mount willen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Bedacht vanmorgen in de bus toen ik bladzijde 100 van Well of Eternity voorbij sloeg. Stel dat er een nieuwe expansion komt waarin weer 2 nieuwe rassen zouden moeten komen.
Welke rassen vinden jullie dat wel kansmaakt hiervoor?

Ik zou zelf gaan voor de Highborne Night Elves welke leven in de Emerald Dream. Emerald dream wordt dan een nieuw continent. De tweede ben ik nog niet over uit. Maar misschien dat Naga's ook de potentie hebben een speelbaar ras te worden. Begin gebied voor hun zou dan onder water kunnen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:47:
Bedacht vanmorgen in de bus toen ik bladzijde 100 van Well of Eternity voorbij sloeg. Stel dat er een nieuwe expansion komt waarin weer 2 nieuwe rassen zouden moeten komen.

Ik zou zelf gaan voor de Highborne Night Elves welke leven in de Emerald Dream. Emerald dream wordt dan een nieuw continent. De tweede ben ik nog niet over uit. Maar misschien dat Naga's ook de potentie hebben een speelbaar ras te worden. Begin gebied voor hun zou dan onder water kunnen zijn.
Nog een elf ras erbij! :o :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ogre's en Goblins zijn echt pro races voor Horde tbh ;) Helaas zijn Goblins neutraal en zullen dus niet snel gebruikt gaan worden als playable ras.

Voor alliance zou ik zo geen ras kunnen bedenken, zolang het maar geen Elf gerelateerd ding is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RaseriaN schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:53:
[...]

Ogre's en Goblins zijn echt pro races voor Horde tbh ;) Helaas zijn Goblins neutraal en zullen dus niet snel gebruikt gaan worden als playable ras.

Voor alliance zou ik zo geen ras kunnen bedenken, zolang het maar geen Elf gerelateerd ding is ;)
Voor alliance zou furbolg misschien wel kunnen of Draak achtige creatures die een mensvorm kunnen aannemen (dragon-mage).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie liever dat ze ook eens een keer 1 of 2 nieuwe classes toevoegen ipv races. Lijkt me ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37

Bij een expansion zou ik liever een 3 tal nieuwe classes hebben oid. Nieuwe rassen trekken me niet echt, zijn lore wijs zo gekunsteld. Een nieuwe faction lijkt me wel leuk of een echte oorlog:

tauren/orc en trolls vs.
elves humans dreanai vs.
blood elfs demons en undeath

en de gnomes en dwarfs beslissen om het maar op te geven en graven zich compleet in :D
(of sporegarr als faction :D )
ideeen voor Classes:
Rune master
Monk
Demon hunter

verder zouden hero classes ook super zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 12-04-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe classes en een faction zou ook wel leuk zijn ja. Maar wat voor classes zou dan passen in het WoW universum?

Nieuwe factions zou kunnen zijn:
- Orcs, Night Elves, Dreanei
- Humans, Dwarfs, Gnomes
- Tauren, Trolls
- Undead, Blood Elves

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 12-04-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:57:
Ik zie liever dat ze ook eens een keer 1 of 2 nieuwe classes toevoegen ipv races. Lijkt me ook wel eens leuk voor de afwisseling.
Zou eigenlijk wel tijd worden voor Hero Classes ipv nieuwe Classes.
Sowieso, zou zo geen idee hebben wat voor leuke/boeiende classes er nu nog bij kunnen komen.

Meeste zullen dan altijd raakvlakken hebben met de bestaande Classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

necromancer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Maarja, dat heeft dan weer raakvlakken met een Warlock en een Shadowpriest.
Daarom zeg ik al, Hero Classes worden uit eindelijk het doel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een Bard lijkt me ook wel grappig 8) Of een soort ambassadeursklasse/handelaar ofzo. Of een klasse/beroep welke dieren kan trainen/fokken als pet, en dan niet op z'n engineers :P

[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 12-04-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Wat zijn goede plekken om the minen?

Ik gebruikte zelf (als laag lvl miner) elwynn forest om een leuke hoeveelheid copper te minen en maakt het rondje zoals ik hieronder heb aangegeven. Je komt dan weinig enemies tegen en kunt dus op je gemak minen.

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/8338/43252213kj4.jpg

Nu ik dus wat verder ben wil ik graag tin/silver enz gaan minen op vergelijkbare plekken.
Kan iemand me aan soortgelijke locaties helpen waar je -zonder dat je al te veel enemies tegenkomt- kunt minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nowell schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:05:

Ik gebruikte zelf (als laag lvl miner) elwynn forest om een leuke hoeveelheid copper te minen en maakt het rondje zoals ik hieronder heb aangegeven. Je komt dan weinig enemies tegen en kunt dus op je gemak minen.

[afbeelding]

Nu ik dus wat verder ben wil ik graag tin/silver enz gaan minen op vergelijkbare plekken.
Kan iemand me aan soortgelijke locaties helpen waar je -zonder dat je al te veel enemies tegenkomt- kunt minen?
De wand van de mijn in het zuid-oosten van Ironforge zit stervensvol met copper veins. Er lopen wel mobs rond, maar die zijn redelijk laag level.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/ZZ00D92B9F.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

Dragoon :)

Maarja, das dan wel weer een FF rip..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Kaap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:37:
[...]

De Recommended servers zijn servers die nieuw zijn of servers die extreem lage populatie hebben.

Ik zou voor geen goud nog een keer op een nieuwe server rollen. Slechte ervaring mee gehad.
Nou ja, ik stel de vraag niet voor niets natuurlijk. Ik ben namelijk van plan om een keer te re-rollen op een nieuwe server, om als eerste 60 te bereiken (althans te proberen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51

[afbeelding]

Probeer het eens in Westfall.
Begin bij Jangolode Mine, vertrek naar het zuid westen richting Gold Coast Quarry (ga daar ook in!! Makkelijk te doen op lvl 20, als ik me goed herinner), dan weer richting Moonbrook. Wat ik vaak deed was dan via de meest zuidelijk bergkam richting Duskwood. MAARRRR
Dat is alleen aan te raden als je wat hoger lvl bent (zo rond 23+). Je moet langs groepen mobs.
En als je wat hoger bent, kun je er makkelijker langs komen.

Tin is wat lastiger te krijgen, maar die route leverde mij aardig wat op. In Jangolode Mine één of twee mines, In Gold Coast Quarry soms twee of drie mines! Langs de bergkam zit "maar" eentje.
Dus als je wat lager lvl bent, sla die dan over.

Soory, geen screenies

[ Voor 16% gewijzigd door TheMe op 12-04-2007 14:21 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Atlas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:36:
Zjanzajak: Kun je ajb _niet_ enteren naar elke zin, dit leest echt voor geen meter zo ;)
Sorry, macht der gewoonte, ik zal er op letten.

[afbeelding]

Vant Wow-forum:
Copper - 1
http://www.wowhead.com/?object=1731

Tin - 65
http://www.wowhead.com/?object=1732

Silver - 75
http://www.wowhead.com/?object=1733

Iron - 125
http://www.wowhead.com/?object=1735

Gold - 155
http://www.wowhead.com/?object=1734

Mithril - 175
http://www.wowhead.com/?object=2040

Small Obsidian Chunk - 205
http://www.wowhead.com/?object=181068

Large Obsidian Chunk - 205
http://www.wowhead.com/?object=181069#z0z

Truesilver - 230
http://www.wowhead.com/?object=2047

Dark Iron - 230
http://www.wowhead.com/?object=165658

Small Thorium - 245
http://www.wowhead.com/?object=324

Rich Thorium - 275
http://www.wowhead.com/?object=175404

Fel Iron - 300
http://www.wowhead.com/?object=181555

Adamantite - 325
http://www.wowhead.com/?object=181556

Rich Adamantite - 350
http://www.wowhead.com/?object=181569

Khorium Ore - 375
http://www.wowhead.com/?object=181557

Doe er je voordeel mee. Of er wel of niet mobs lopen is een kwestie van uitproberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

TheMe schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:20:

[...]

Probeer het eens in Westfall.
Begin bij Jangolode Mine, vertrek naar het zuid westen richting Gold Coast Quarry (ga daar ook in!! Makkelijk te doen op lvl 20, als ik me goed herinner), dan weer richting Moonbrook. Wat ik vaak deed was dan via de meest zuidelijk bergkam richting Duskwood. MAARRRR
Dat is alleen aan te raden als je wat hoger lvl bent (zo rond 23+). Je moet langs groepen mobs.
En als je wat hoger bent, kun je er makkelijker langs komen.

Tin is wat lastiger te krijgen, maar die route leverde mij aardig wat op. In Jangolode Mine één of twee mines, In Gold Coast Quarry soms twee of drie mines! Langs de bergkam zit "maar" eentje.
Dus als je wat lager lvl bent, sla die dan over.

Soory, geen screenies
@Terr --> bedankt, daar ga ik zeker kijken.

Aha.. westfall.. mooi, ook daar ga ik eens kijken. Ik ben lvl 26 dus dat moet wel lukken.
Natuurlijk heb ik deze kaart altijd openstaan, maar dan zie je nog niet of het druk met de mobs is.

nog meer aanvullingen (copper/tin/silver) zijn altijd welkom.

edit:
Zjanzjak schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:27:
[...]
Doe er je voordeel mee. Of er wel of niet mobs lopen is een kwestie van uitproberen. :P
Dank, en idd of er veel mobs zijn merk je snel genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door nowell op 12-04-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Zjanzjak schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:29:
[...]

Hé iemand van Unity, goeie guild man, in mijn nick zit mijn naam verwerkt en aangezien ik alleen
maar op kantoor zit te forummen en ik al eens op mijn vingers getikt ben (terecht) whisper ik jou wel
ingame. Niet dat het een übergeheim is maar voorkomen is beter dan genezen hè. ;)

Heb van de week nog wel met Erann (van jouw guild) Botanica gedaan, wat een zwaar relaxte gast
is dat zeg, en mijn hemel, wat een imba shammy. Ik was zeer onder de indruk van hem en vond het
dus ook zeer prettig om uit zijn mond te horen: 'you did a good job'. :)

Soms wel eens aant whisp'en met Chocolate en aan Eirene heb ik zowat een halve dag besteed om
uit te leggen hoe je zo snel mogelijk je blacksmithing kon uplvl'en. Ringostarr kom je zowat wel
elke dag tegen in tradechannel met zijn gems-spam. :P

Al aan Choccy gevraagd oftie de Fel Reaper voor je wil craften als je 70 bent met je warrior?
Verzorgt Balidin wel de epic helm en nog wat leuke plate-spullen voor je. ;)

Balidin heeft trouwens mooie shoulders gekregen van Maulgar gisteravond. :9~
Erann is zeker relaxed ja, onze 2de lvl70 shammy :) Ringo loopt idd heel de dag een beetje te verkopen ja, heeft gister trouwens een mooie mace geloot ook. en bali idd de shoulders.

Warrior staat nu op hold, dus ben nog niet zo bezig met de gear voor hem, 2 vrienden van me zijn een alt naar 60 aant lvlen en zodra die outlands ingaan gaan we met zijn 3en verder lvlen. Dus dan haal ik de warrior weer onder het stof vandaan.

Ik zie wel een keer een whisper komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Khorium Ore - 375
http://www.wowhead.com/?object=181557

Khorium is een rare-spawn zoals Silver en Gold veins dat zijn. Elke keer als een Fel Iron or (rich)Adamantite gemined wordt is er een kans dat er een Khorium vein spawned.

Kortom, voor Khorium is dus niet echt een specifieke zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
[...]

Sorry, macht der gewoonte, ik zal er op letten.

[...]

**KNIP**

Nice _/-\o_
Weet ik ook weer waar ik ga minen naar Thorium :9

[ Voor 58% gewijzigd door Capa op 12-04-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb gisteravond, voor de verandering eens :) , een positieve PUG-ervaring (Pick Up Group) gehad.
Ik: lvl 45 Paladin (retri/prot specced, niet eens holy), te zamen met een rogue 44, warlock 46 en mage 44. Daarbij was oorspronkelijk een priest toegevoegd, die - nog voordat het eerste gevecht in Zul Farrak begon - al 'moest etuh' -> sry mom calls me for diner (met 1 n gespeld ja).

Ik dacht 'dat begint al goed maar niet heus'. Het was al erg moeizaam om de groep bijeen te krijgen, dus we besloten het maar te proberen en onderwijl er toch 1 bij te krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken -> we hebben met z'n vieren wipe-loos ZF gecleared. Alles werkte prima qua afstemming op elkaar. En dat terwijl ik geen healing specced Pally was (sowieso weinig ervaring nog vind hebben met healen i.h.a.).
Het was regelmatig uiterst spannend of we het zouden halen (Antu sul), maar uiteindelijk erg veel voldoening gevend.
Indien je als groep op elkaar ingespeeld bent / raakt, en je let goed op elkaar tijdens gevechten, kun je erg veel aan.
Onnodig te zeggen dat m'n friends list aangevuld is :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
_/-\o_ zjanzjak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
Als je eenmaal de copper voorbij bent kun je via Loch Modan naar Wetlands lopen. Meteen als je Wetlands binnenkomt zit er aan de linkerkant een grot, Thelgen's Rock. Hier kun je Incendicite minen (zit ook wat Tin en Silver), dat zit precies op dat mining level. De nodes respawnen ook erg snel.

Let wel: Incendicite is een quest item, je zal het dus niet kunnen verkopen zoals andere ores. De mijn wordt bevolkt door spinnen, dus even checken of je die aankunt :). Als dat het geval is kun je wel mooi tegelijk minen en levellen. Met wat geluk vind je ook nog wat goeie loot, in de grot spawnen ook regelmatig twee chests.

De kans bestaat wel dat er iemand effectief het Incendicite aan het farmen is voor de quest, dan laat je de nodes uiteraard met rust (of je helpt mekaar) :-). In dezelfde regio zitten ook veel veins in de rotswand, gewoon van Thelgen's Rock omhoog lopen, voorbij de waterval tot helemaal aan de Dark Iron camps, alles samen wel een node of tien of meer... Tegen dat je terug bent bij Thelgen's Rock kun je daar wss toch aan de slag. Op deze manier kun je in drie of vier runs van 50 naar 125 gaan (inclusief het smelten van het tin)...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

wat zijn trouwens de beste professions voor een lock?
ik ben al begonnen aan tailoring...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
NoTimeRemains schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:41:
1e char= 2x gather proffs.. mining+herb/skin
2+ char= tailoring+gather prof (mining of skinning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:41:
Lastig te zeggen, tailoring is leuk omdat je bags kan maken en op level 70(!) een goede set kan naaien. Herbalism/skinning is redelijk goed voor geld verdienen. Alchemy is ook ok. Als het je eerste poppetje is zou ik niet voor enchantment kiezen omdat dat vrij veel kost aan materiaal wat je moet disenchanten. De items die je disenchant kan je niet verkopen. Ik kan niet inschatten of jewelcrafting het waard is tijdens levellen.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Kaap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:49:
[...]

Khorium is een rare-spawn zoals Silver en Gold veins dat zijn. Elke keer als een Fel Iron or (rich)Adamantite gemined wordt is er een kans dat er een Khorium vein spawned.

Kortom, voor Khorium is dus niet echt een specifieke zone.
Yup, heb je gelijk in. Beetje klakkeloos ctrl-c ctrl-v mijnerzijds maar goed, voor de rest is het een fijn lijstje.

Week geleden oid vroeg ik of iemand al een bot was tegengekomen in Outland, ik was er nog geeneen tegengekomen... tot een paar daagjes gelee... horde lvl 70 hunter ten noorden van Thrallmar, gelijk mijn fel-iron rondje iets uitgebreid voor een free 20 honorpoints kill elke keer. Moet eigenlijk reporten maar ja komt wel, even een afwisseling op het (soms) saaie mine'n in HP. Voor Chronia, de bot heet Killine, guildloos (uiteraard, zou ik haast zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Zjanzjak schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:54:
[...]

Yup, heb je gelijk in. Beetje klakkeloos ctrl-c ctrl-v mijnerzijds maar goed, voor de rest is het een fijn lijstje.

Week geleden oid vroeg ik of iemand al een bot was tegengekomen in Outland, ik was er nog geeneen tegengekomen... tot een paar daagjes gelee... horde lvl 70 hunter ten noorden van Thrallmar, gelijk mijn fel-iron rondje iets uitgebreid voor een free 20 honorpoints kill elke keer. Moet eigenlijk reporten maar ja komt wel, even een afwisseling op het (soms) saaie mine'n in HP. Voor Chronia, de bot heet Killine, guildloos (uiteraard, zou ik haast zeggen).
bots zijn niet altijd guildloos..

soms hebben ze ook 1man guilds. (en ja, ervaring.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BootVluchteling schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:00:
[...]

bots zijn niet altijd guildloos..

soms hebben ze ook 1man guilds. (en ja, ervaring.)
Hoezo? Ben jij ook een bot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
Idee voor een nieuwe class:

Soort van combo tussen mage en rogue misschien.
waarbij je spells kan gebruiken doormiddel van melee hits.

waarbij je dus zowel intellect/spirit als agility nodig hebt.

Ik verzin maar wat weg, want ik verveel me nogal op stage :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Rayden schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:07:
Idee voor een nieuwe class:

Ik verzin maar wat weg, want ik verveel me nogal op stage :9
Paladin / shaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rayden schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:07:
Een Shaman dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
eh.. nee ik bedoel met meer stealth, lagere armor maar dan wel met meer damage.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.