[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

het schermpje is wel extreem krasgevoelig. Ik was de screenprotector kwijtgeraakt en na een weekje is mij Meizu al onder de krassen....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:09:
weet iemand waar ik zo een coverplate kan kopen in Nederland? zoals deze: link
want om deze nou te laten versturen uit het buitenland is ivm de verzendkosten wel een beetje duur..
kheb er ooit eentje via de Marktplaatsman gehad voor mijn oude witte speler.. zag er best leuk uit
vond vooral het plakding voor op de touchstrip wel handig want de strip werd er wat minder geveolig door en daardoor makkelijker te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
kmf schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:51:
het schermpje is wel extreem krasgevoelig. Ik was de screenprotector kwijtgeraakt en na een weekje is mij Meizu al onder de krassen....
Misschien vandaar die screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb al weken mijn Meizu, zonde bescherming (behalve dat witte zakje) en geen kras te bekennen
niet dat het me echt boeit, dat ding moet mp3/4 afspelen, niet meer

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Tukk schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:34:
[...]

Ik heb al weken mijn Meizu, zonde bescherming (behalve dat witte zakje) en geen kras te bekennen
niet dat het me echt boeit, dat ding moet mp3/4 afspelen, niet meer
.... heb je ook gemerkt dat op de voor en achterkant van de meizu standaard al een screenprotector zit....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die screenprotector heb ik er ook op, maar nog steeds best veel krassen. mjah is mn eigen schuld, gooi hem altijd in mn broekzak bij mn sleutels etc. maar ik zit er niet zo mee. Maar vandaag toch maar weer ff mijn crystal case tevoorschijn getoverd :p
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:08:
[...]

kheb er ooit eentje via de Marktplaatsman gehad voor mijn oude witte speler.. zag er best leuk uit
vond vooral het plakding voor op de touchstrip wel handig want de strip werd er wat minder geveolig door en daardoor makkelijker te bedienen :)
bedankt voor de tip, zal is mailen of hij die nog kan krijgen, gaat mij btw vooral om die rode strip voor de touchstip, vind ik wel mooi :p, maar is dat ding dik (die touchstrip plakker) of gewoon een dunne sticker ofzo?

edit: heb net de foto's gezien en de coverplate is wel dikker, maar ik weet het nog niet van de touchstrip plakker. En is de coverplate trouwens het zelfde materiaal als de meizu (dat het snel krast) of is het iets anders?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

kmf schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:48:
[...]

.... heb je ook gemerkt dat op de voor en achterkant van de meizu standaard al een screenprotector zit....
Jep, die waren er als eerste af.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Tukk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:32:
[...]

Jep, die waren er als eerste af.
Heel slim... Snap de noodzaak niet echt om ze te verwijderen, maar goed.
Op een chinees forum is een foto verschenen van een Meizu met OTG _/-\o_
Lijkt erop dat het toch nog gaat gebeuren. Voor mij een van de hoofdredenen geweest om de Meizu te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/77/2007792334894952wt3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-07-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ze hadden het eerst over een firmware-upgrade... maar het lijkt er dus op dat je dat kastje er bij moet kopen... Zal wel niet erg goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwijtgeraakt? hoe kun je die nou kwijtraken? het ding zit er nagenoeg onzichtbaar opgeplakt...
De voor en achterkant van de speler hebben gewoon een beshermlaagje er op zitten als je hem krijgt... di emoet je natuurlijk niet er afpellen... :?
de speler is met de beschermlaagjes juist extreem goed beschermd tegen krassen

overigens is de strip van de facplate niet echt dik en heeft het geen invloed op het reageren van de touchstrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
RoD schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:33:
Ze hadden het eerst over een firmware-upgrade... maar het lijkt er dus op dat je dat kastje er bij moet kopen... Zal wel niet erg goedkoop zijn.
Mja, das wel minder. Probleem is volgens mij de stroomtoevoer die de Meizu niet (of onvoldoende) kan leveren.

Ik heb het kastje een tijdje terug al gekocht. Hier. Prijs valt mee, $11.95 + $10 verzendkosten, in € ong. 16.
Je kunt je Meizu ermee opladen als je onderweg bent. Heb het nog nooit gebruikt omdat ik nooit zolang zonder stroom zit.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-07-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:41:
[...]

Mja, das wel minder. Probleem is volgens mij de stroomtoevoer die de Meizu niet (of onvoldoende) kan leveren.

Ik heb het kastje een tijdje terug al gekocht. Hier. Prijs valt mee, $11.95 + $10 verzendkosten, in € ong. 16.
Je kunt je Meizu ermee opladen als je onderweg bent. Heb het nog nooit gebruikt omdat ik nooit zolang zonder stroom zit.
ik denk niet dat je dat kastje nodig hebt.. lijkt me het idee achter USB OTG namelijk onderuit halen
daarbij gebruik het niet zo veel stroom toch? de digitale camera waarvan je de fotos overzet heeft immers ook gewoon een accu...

volgens mij zit dat kastje er op de foto tussen omdat het andere ding een (batterijloze) cardreader is die dus stroom nodig heeft..je ziet de geheugenkaart er uit steken.
bij een camera zal die stroom gewoon uit de accu komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik twijfel ook of je nou echt zoveel stroom nodig hebt. Ik denk het niet. Er zijn immers ook wel meer spelers met USB OTG en die hebben ook geen externe stroombron nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:32:
[...]

Heel slim... Snap de noodzaak niet echt om ze te verwijderen, maar goed.
Zo'n apparaat is voor mij een verbruiksvoorwerp, het plastic vind ik rot aanvoelen, ik heb liever het materiaal. Als hij der over 2 jaar niet meer uit ziet vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:56:
[...]
Zo'n apparaat is voor mij een verbruiksvoorwerp, het plastic vind ik rot aanvoelen, ik heb liever het materiaal. Als hij der over 2 jaar niet meer uit ziet vind ik het best.
pratenw e hier langs elkaar heen ofzo?
het laagje op de voorkant van de speler is er niet voor niks opgebracht, is onzichtbaar en onvoelbaar :?
hetgata niet om een hoesje toch? maar om de speler zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zonder firmwire update nu al zou werken, dan zou je met je camera genoeg hebben aan een mini-usb naar mini-usb kabel, of gewoon een verbindingsstukje, bij een USB stick werkt het niet omdat deze geen interne accu heeft!

Afbeeldingslocatie: http://www.houseofdap.com/images/product/m6usb/DSC_9502_390.jpg

Bij houseofdap is de externe batterij verkrijgbaar voor 12 USB plus verzendkosten.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:27:
Als het zonder firmwire update nu al zou werken, dan zou je met je camera genoeg hebben aan een mini-usb naar mini-usb kabel, of gewoon een verbindingsstukje, bij een USB stick werkt het niet omdat deze geen interne accu heeft!

[afbeelding]

Bij houseofdap is de externe batterij verkrijgbaar voor 12 USB plus verzendkosten.
Zoiets moet je niet hebben. Je moet wel een female aansluiting hebben, anders kun je er niks op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:39:
[...]

kwijtgeraakt? hoe kun je die nou kwijtraken? het ding zit er nagenoeg onzichtbaar opgeplakt...
De voor en achterkant van de speler hebben gewoon een beshermlaagje er op zitten als je hem krijgt... di emoet je natuurlijk niet er afpellen... :?
de speler is met de beschermlaagjes juist extreem goed beschermd tegen krassen

overigens is de strip van de facplate niet echt dik en heeft het geen invloed op het reageren van de touchstrip
Op een gegeven moment kwam er stof tussen zitten. En liet het opeens los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:29:
[...]

Op een gegeven moment kwam er stof tussen zitten. En liet het opeens los.
wow... dan woon/werk je wel in een zeer stoffige omgeving ;)
ik stop die van mij dagelijks bij mn sleutelbos in mn zak al een maand of 6 en heb nog geen enkel krasje...:)

mocht je aan ene neiwue toe zijn dan kun je de Marktplaatsman hier vinden
http://www.marktplaats.nl...3Fui%3D7351050%26xref%3D1

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

als er een beetje stof tussenkomt, dan komt er snel meer tussen.

als ik een nieuwe wil, dan hoef ik het niet via een vage marktplaatspersoontje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Zo vaag is dat marktplaatspersoontje niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master007 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:23:
Zo vaag is dat marktplaatspersoontje niet......
Inderdaad...als je het forum had doorgelezen had je gezien dat Edwin("de marktplaatsman") een super snelle en betrouwbare verkoper is met erg goede service.. niks vaags aan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:21:
[...]

Inderdaad...als je het forum had doorgelezen had je gezien dat Edwin("de marktplaatsman") een super snelle en betrouwbare verkoper is met erg goede service.. niks vaags aan dus :)
Een directe order bij een officiele leverancier in Hong Kong met volledige garantie is nog steeds minder vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:27:

[afbeelding]

cool! de wil ik een voor aan mn sleutelbos... kan ik overal makkelijk mn m6 gebruiken en laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja leuk hé, het is idd niet om hem voor usb OTG te gebruiken maar gewoon om hem overals als verwisselbare schijf te gebruiken! Zou je zoiets in NL ook niet gewoon kunnen kopen, vind het een beetje zonde van de verzendkosten voor 1 zo'n klein dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:41:
[...]

Een directe order bij een officiele leverancier in Hong Kong met volledige garantie is nog steeds minder vaag.
Als je een nieuwe wil (alleen voor een beetje stof :S) kan hem ook altijd nog via samenkopen kopen, komt hij ook uit HK maar dan heb je toch nog een Nederlandse contactpersoon, of je koopt hem natuurlijk gewoon direct uit HK, ben je ook lekker goedkoop uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Meer foto's over OTG op dit chinese forum:

http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools

Poster heeft versie T3.001.2, wordt als onstabiel bestempeld.

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:44:
Meer foto's over OTG op dit chinese forum:

http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools

Poster heeft versie T3.001.2, wordt als onstabiel bestempeld.
klopt, ze wilden het al eerde introduceren en het staat ook klaar maar hebben er van af gezien omdat het niet sabiel en snel genoeg was... firmware 3 zit er aan te komen dus binnekort ook OTG wellcit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
T3.001.2 Changelog (Rumor)

Support for .APE added, .CUE files do not work yet.
Fixed the inaccurate clock.
Added OTG functionality (external battery accessory needed).
Added zoom functionality for images.
Control scheme for recorder changed.
Shutdown timer reworked, now supports up to 420 hours.

Zeer goed bezig die chinezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als dat gerucht klopt is het dus inderdaad zo dat je een bepaald accessoire aan moet schaffen om USB OTG te laten werken. Voor de rest ziet het er erg goed uit. Zeer goede firmware-upgrade. Meizu kan zich wat dat betreft meten met de groten der aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,
Heb ff een vraagje over BatMan...heb braaf mijn file ernaartoe gesleept, alles ingevuld (kwaliteit 4 enz), enter, en dan verdwijnt het BatMan-venstertje. Is dat de bedoeling en draait hij op de achtergrond of...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:02:
Hallo mensen,
Heb ff een vraagje over BatMan...heb braaf mijn file ernaartoe gesleept, alles ingevuld (kwaliteit 4 enz), enter, en dan verdwijnt het BatMan-venstertje. Is dat de bedoeling en draait hij op de achtergrond of...? :?
Hij opent bosbox-schermpjes, daarin is hij aan het converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1GB versie is vandaag in de aanbieding bij 1 day fly, 69 euro! (Dane-Elec) En is dat battey pack ook verkrijgbaar in Nederland? En is het bovendien niet zo dat als je foto's van je digitale camera overzet je niet zo een ding nodig hebt omdat die al een eigen stroomvoorziening heeft zodat je genoeg hebt aan een verbindingsstukje?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16

HaTe

haat niet

Lol, Ik heb hem ook uit HongKong geimporteerd via ebay :) De 4GB versie voor 92 euro incl. verzendkosten.
Wat ik mooier vind aan de originele Meizu: De achterkant is zwart ipv chroom.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je een Special Edition, die van mij is wel zilver aan de achterkant en ik heb er ook eentje uit Hong Kong via Samenkopen. (€169 totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:27:
Dan heb je een Special Edition, die van mij is wel zilver aan de achterkant en ik heb er ook eentje uit Hong Kong via Samenkopen. (€169 totaal)
de limited edition was(wordt niet meer gemaakt) wel mooi maar had helaas last van loszittende achterpaneeltjes waardoor de voorkant en achterkant van konden verschuiven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer geld en besloten toch een te kopen, maar die vent van marktplaats heeft hem niet meer erop staan.
Dus zag ik deze, http://www.mp3shop.nl/pro...iniplayer-4-gb-black.html

Maar dit is de dane elec versie, klopt het als je de firmware update de radio het dan ook doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:28:
Eindelijk weer geld en besloten toch een te kopen, maar die vent van marktplaats heeft hem niet meer erop staan.

Maar dit is de dane elec versie, klopt het als je de firmware update de radio het dan ook doet?
Klopt, heb ik gedaan met de 2Gb versie. Wel ben je je garantie kwijt.

offtopic:
You complete and utter prick
:P

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 19-07-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo ben je je garantie kwijt, als er iets mee is dan zet je de DaneElec firmware er toch weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:23:
Hoezo ben je je garantie kwijt, als er iets mee is dan zet je de DaneElec firmware er toch weer op!
Wat als de speler volledig crashed en de firmware update niet meer werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dan kan je altijd nog DFU tools proberen, en anders heb je gewoon pech! Zou je hem dan niet naar China kunnen sturen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:16:
Lol, dan kan je altijd nog DFU tools proberen, en anders heb je gewoon pech! Zou je hem dan niet naar China kunnen sturen trouwens?
Met de DFU tools kun je het wel fixen denk ik :)
het verschilt per verkoper of de garantie vervalt bij het zelf vast laten lopen van de speler door firmware dingen te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:28:

had je beter moeten kijken in dit forum(of marktplaats) want de link naar die vent van marktplaats (neem aan dat je de marktplaatsman bedoeld) staat 5 posts boven die van jou! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:41:
Iemand anders ook opgevallen dat het sorteren van titels niet altijd hetzelfde is?
Ik noem mijn mp3 bestanden altijd: "01 - Titel" enz. Bij de ID3-Tag laat ik "01 -" altijd weg.
Heb meerdere albums op de M6 staan maar in de ene album staat hij netjes gesorteerd op bestandsnaam en in een andere album op ID3-Tag en hij speelt ze ook in die volgordes af. De album die gesorteerd is op ID3-Tag speelt dus eigenlijk random af.
Heb van alles bekeken, titels, tags maar vind niets vreemds, dus vroeg me af of het misschien een bug is van de M6.
Zelfde probleem hier, hopelijk wordt dit in de volgende firmware opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem binnen eindelijk :D nu eens kijken of dat Batman goed werkt

De nieuwste firmware zit er al op, vind het wel goed zo, dan maar geen radio :) heerlijk ding hehe

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:31

Theo

moederbord

Ik heb de standaard oordopjes vervangen voor de Creative Aurvana. Deze dopjes hebben een imdedantie van 42 Ohm terwijl de standaard doppen 16 Ohm zijn. Als ik de speler zacht heb staan (volumestand 1-2) hoor ik behoorlijk hard continu een ruis over alle frequenties heen. Iemand ervaring hiermee, en dan vooral met het wegkrijgen van deze ruis?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan deze ook uitgebreid worden? Zo ja welke SDHC kaarten moet je dan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
theodouma schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:55:
Ik heb de standaard oordopjes vervangen voor de Creative Aurvana. Deze dopjes hebben een imdedantie van 42 Ohm terwijl de standaard doppen 16 Ohm zijn. Als ik de speler zacht heb staan (volumestand 1-2) hoor ik behoorlijk hard continu een ruis over alle frequenties heen. Iemand ervaring hiermee, en dan vooral met het wegkrijgen van deze ruis?
Is een bekend probleem te lezen op verschillende fora. Meizu is hier wel mee bezig. Upgraden naar de laatste firmware versie is sowieso aan te raden.
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:36:
Kan deze ook uitgebreid worden? Zo ja welke SDHC kaarten moet je dan nemen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:18:
[...]

Zelfde probleem hier, hopelijk wordt dit in de volgende firmware opgelost!
Ligt volgens mij aan het type audiobestand. Met cd's die ik geript heb en wma zijn staan de nummers door de war terwijl mp3 wel gewoon keurig goed staat. Misschien dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie het ook zo raar dat hier zich nog niemand gemeld heeft die al beroep heeft moeten doen op de garantie, terwijl hier toch heeeeel wat problemen optreden, die niet zomaar met een reset te behelpen zijn... Sommige zelfs al na enkele dagen een dode meizu. Mijne komt een van deze dagen binnen, hopelijk heb ik geen problemen, en wanneer ik er toch heb, rekening ik op de goede garantie van de 'marktplaatsman'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de meizu zonder usb on the go ook gewoon als hdd te zien op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:30:
Vinden jullie het ook zo raar dat hier zich nog niemand gemeld heeft die al beroep heeft moeten doen op de garantie, terwijl hier toch heeeeel wat problemen optreden, die niet zomaar met een reset te behelpen zijn... Sommige zelfs al na enkele dagen een dode meizu. Mijne komt een van deze dagen binnen, hopelijk heb ik geen problemen, en wanneer ik er toch heb, rekening ik op de goede garantie van de 'marktplaatsman'
Zoals in dit topic te zien is ben ik ook druk bezig geweest na wat problemen met de Meizu.
Soms lijkt hij echt dood, maar met alle truukjes is hij weer tot leven te brengen, zoals ook in dat topic waar jij naar linkt wordt vermeld.

Als er echt iets kapot heb je natuurlijk te maken met de garantie, maar een 'dode' Meizu lijkt vaak dood, maar met de juiste tooltjes is er toch wel leven in te krijgen. Het is wel dat je een beetje technisch inzicht moet hebben om dat voor elkaar te krijgen.

Ik raad ook alleen de mensen met enig technisch inzicht de Meizu aan...

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 24-07-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Waarom zou dat raar zijn? Dat forum is naar het schijnt bedoelt voor dat soort problemen dus is het logisch dat daar zich de probleemgevallen accumuleren. Dat zegt niks over hoe vaak/snel een Meizu stuk gaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:07:
is de meizu zonder usb on the go ook gewoon als hdd te zien op de pc?
Die twee dingen hebben weinig met elkaar te maken, maar, ja, je kunt em gewoon zien als verwisselbare schijf.
Tukk schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:58:
[...]

Zoals in dit topic te zien is ben ik ook druk bezig geweest na wat problemen met de Meizu.
Soms lijkt hij echt dood, maar met alle truukjes is hij weer tot leven te brengen, zoals ook in dat topic waar jij naar linkt wordt vermeld.

Als er echt iets kapot heb je natuurlijk te maken met de garantie, maar een 'dode' Meizu lijkt vaak dood, maar met de juiste tooltjes is er toch wel leven in te krijgen. Het is wel dat je een beetje technisch inzicht moet hebben om dat voor elkaar te krijgen.

Ik raad ook alleen de mensen met enig technisch inzicht de Meizu aan...
Andere spelers gaan net zo goed stuk, alleen daar zijn vaak geen tooltjes als DFU voor. Ik vind het juist vrij opmerkelijk dat een "dode" Meizu vaak nog weer tot leven te brengen is. Bij een willekeurige andere speler is er dan vaak niks meer aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeste problemen zijn juist wel mt software tooltjes op te lossen :)
ik heb zelden van een ECHTE kappote meizu gehoord. Op het forum zie je natuurlijk veel mensen met problemen...daar is een forum namelijk voor :P

De Marktplaatsman geeft trouwens prime service :)
Ik had problemen met mn koptelefoontjes en kreeg netjes gelijk een nieuw setje toegesturd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:38
Even een vraagje voor de meizu-(m6)-bezitters,
ongeveer 2 jaar geleden kocht ik een goede sony mp3 speler (nw-e107) van 1 gb.
Heel fijn, klein, licht dingetje dat het ondanks dagelijks gebruik nog steeds perfect doet.
Het enige nadeel eraan is het geheugen, die 1 gb is wel erg klein geworden voor me.

Op zich lijkt zo'n meizu m6 me echt een heel fijn apparaatje voor een nette prijs,
maar ik vraag me af of je hem echt vaak als videospeler zult gebruiken, gezien de korte batterijduur.
Meer gebruikers die dit wel herkennen? Als de videofunctie toch niet zo praktisch is,
kan ik beter kijken voor een flash-speler die ook nog lekker zuinig is en een klein schermpje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De Meizu M6 houdt het toch wel de nodige uren uit met video. Ik neem aan dat je niet per dag 3 films gaat kijken op dat ding, dus wat dat betreft zou de batterijduur geen probleem moeten zijn. Natuurlijk kun je gaan voor een speler met een kleiner scherm, maar dan heb je uberhaubt geen videomogelijkheid meer (althans, geen volwaardige, imo) en met de M6 heb je nog de keuze om wel of niet video af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonist schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:14:
Heel fijn, klein, licht dingetje dat het ondanks dagelijks gebruik nog steeds perfect doet.
Het enige nadeel eraan is het geheugen, die 1 gb is wel erg klein geworden voor me.

Op zich lijkt zo'n meizu m6 me echt een heel fijn apparaatje voor een nette prijs,
maar ik vraag me af of je hem echt vaak als videospeler zult gebruiken, gezien de korte batterij duur.
Meer gebruikers die dit wel herkennen? Als de video functie toch niet zo praktisch is,
kan ik beter kijken voor een flash-speler die ook nog lekker zuinig is en een klein schermpje heeft.
elf gebruik ik de speler regelmatig op de wat langere trein reizen (3 uur ongeveer) en kijk dan series als southpark, friends etc... echt fijn om de tijd door te komen en prima beeld!
de speler speelt makkelijk 5 a 6 uur video af
weinig mensen kijken zo lang achter elkaar video ;)

wat betreft het geluid en geheugen...vergeleken met een twee jaar oude speler van 1 GB zit je met een 8GB meizu prima...super geluid en 8 keer zo veel geheugen...daarbij nog eens goedkoper dan de Sony mp3 spelers ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Cyclonist schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:14:

maar ik vraag me af of je hem echt vaak als videospeler zult gebruiken, gezien de korte batterijduur.
Meer gebruikers die dit wel herkennen? Als de videofunctie toch niet zo praktisch is,
Ik heb een tijdje geleden (zie onder) de tijden opgemeten dan de M6 het uithoudt op de accu. Ik kwam daarmee uit op 26 uur muziek of ruim 6.5 uur aan video. Die 6.5 uur is dus absoluut niet kort te noemen, integendeel zelfs, er zijn veel spelers welke het maar 6.5 uur volhouden als er muziek wordt afgespeeld!

video
theodouma in "[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Dee..."
audio
theodouma in "[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Dee..."

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de videofunctie van de m6 werkt zeker wel goed genoeg om een film op te kijken, heb op vakantie verschillende films gekeken en duurde ongeveer 2 films en wat family guy afleveringen voordat hij leeg was.
maar volgens mij er toch echt wel een hoop betere flashspelers voor video. Want voor films is het wel leuk, maar je (ik tenminste) wilt de films die je op de meizu hebt gekeken, toch nog wel een keer op een echte tv kijken, want hoe leuk die functie ook is, op zo´n schermpje kun je er toch niet helemaal van genieten. Voor afleveringen zoals southpark en family guy vind ik het apparaat wel erg geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:51:
de videofunctie van de m6 werkt zeker wel goed genoeg om een film op te kijken, heb op vakantie verschillende films gekeken en duurde ongeveer 2 films en wat family guy afleveringen voordat hij leeg was.
maar volgens mij er toch echt wel een hoop betere flashspelers voor video. Want voor films is het wel leuk, maar je (ik tenminste) wilt de films die je op de meizu hebt gekeken, toch nog wel een keer op een echte tv kijken, want hoe leuk die functie ook is, op zo´n schermpje kun je er toch niet helemaal van genieten. Voor afleveringen zoals southpark en family guy vind ik het apparaat wel erg geschikt.
vandaag of morgen komt ook mijn meizu binnen. Ik heb echter een vraagje. Voor afleveringen van bvb family guy, welk programma gebruiken jullie voor het converteren? Ik was eens aant het testen met Batman, maar dat duurt per aflevering 20min, wat ik toch wel extreem lang vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik heb vandaag een 2 gig versie gekocht bij Mediamarkt in Hengelo, nadat ik mijn Philips speler weer heb ingeruild (die deed het niet goed, zag er brak uit en was niet te installeren).

Voor een M6SP gekozen, super apparaat, geluidskwaliteit is echt zooooo mooi :Y. Alleen heb ik (na het upgraden van de firmware) problemen met afspelen van video, daarbij loopt hij vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:11:
[...]

vandaag of morgen komt ook mijn meizu binnen. Ik heb echter een vraagje. Voor afleveringen van bvb family guy, welk programma gebruiken jullie voor het converteren? Ik was eens aant het testen met Batman, maar dat duurt per aflevering 20min, wat ik toch wel extreem lang vind...
Handig: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
ksborg schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:00:
Ik heb vandaag een 2 gig versie gekocht bij Mediamarkt in Hengelo, nadat ik mijn Philips speler weer heb ingeruild (die deed het niet goed, zag er brak uit en was niet te installeren).

Voor een M6SP gekozen, super apparaat, geluidskwaliteit is echt zooooo mooi :Y. Alleen heb ik (na het upgraden van de firmware) problemen met afspelen van video, daarbij loopt hij vast...
Ik weet niet of je daar hulp bij wilt... maar als dat zo is moet je er even een topic over openen.
Uiteraard wel met een wat uitgebreidere beschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
RoD schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:02:
[...]

Handig: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

[...]

Ik weet niet of je daar hulp bij wilt... maar als dat zo is moet je er even een topic over openen.
Uiteraard wel met een wat uitgebreidere beschrijving
Ik ben al een beetje aan het rondkijken. Het schijnt dat ze zelf aanraden om de meegeleverde software niet te gebruiken, maar gewoon een ander programma, staat ook een walkthrough op hun forum... Dus denk dat dat wel goed gaat komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Ik zit ook te kijken voor zo Meizu en zie nu op marktplaats deze advertentie
staan.
Weet iemand of deze verkoper betrouwbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash500 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:03:
staan.
deze verkoper ken ik niet.. dat wil overigens niet zeggend at hij slecht is ofzo :)

als je via marktplaats wil kopen is Edwin "de marktplaatsman" een aanrader.
Hij heeft al de nodige positieve reacties hier en is snel en betrouwbaar
Zelf heb ik ook mijn speler van hem met garantie :)
de link naar hem staat een paar posts hierboven

de directe link naar de speler in wit(zoals jowu link ook was) is: LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash500 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:03:
staan.
die verkoper zag ik ook een paar keer op marktplaats. Alleen toen had hij er ook een advertentie staan van een 512 mb meizu, aangezien die volgens mij niet bestaan vertrouw ik hem niet helemaal. (maar ik zie die advertentie iig niet meer op marktplaats)

Btw. kabelbreuk onstaan bij mn oordopjes. Dus Edwin gemailed en ik krijg nieuwe opgestuurd, nadat ik de oude terug stuur (voor naast mn Ep630 als iemand anders wil luisteren ofzo)

en ik koop nieuwe folie voor mn speler, omdat onder de oude allemaal stof en bubbels waren gekomen. Edwin tipte mij deze site: link
heeft iemand ervaring met de DuraSec NanoTec vloeistof Display Beschermer? aangezien mij dat ook wel handig lijkt.

Ps. Weet iemand een middeltje o.i.d tegen hele lichte krassen die ik op mn meizu heb, omdat ik er dus geen folie meer op had en zo dom was mn crystal case niet mee te nemen op vakantie zijn er lichte krassen opgekomen. zoiets:

http://img.auctiva.com/im.../0/1/webimg/57981343_o.jp

maar dan op de voorkant. (foto is niet van mijzelf maar op meizume forum gevonden, heb zelf geen goede camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor krassen op LCD-schermen is er op GoT genoeg informatie/middeltjes te vinden. Let erop dat je niks in de speler zelf laat komen qua middeltjes. Vaak genoeg zitten er hele kleine kiertjes bij de randen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:44:
[...]

die verkoper zag ik ook een paar keer op marktplaats. Alleen toen had hij er ook een advertentie staan van een 512 mb meizu, aangezien die volgens mij niet bestaan vertrouw ik hem niet helemaal. (maar ik zie die advertentie iig niet meer op marktplaats)

Btw. kabelbreuk onstaan bij mn oordopjes. Dus Edwin gemailed en ik krijg nieuwe opgestuurd, nadat ik de oude terug stuur (voor naast mn Ep630 als iemand anders wil luisteren ofzo)

en ik koop nieuwe folie voor mn speler, omdat onder de oude allemaal stof en bubbels waren gekomen. Edwin tipte mij deze site: link
heeft iemand ervaring met de DuraSec NanoTec vloeistof Display Beschermer? aangezien mij dat ook wel handig lijkt.

Ps. Weet iemand een middeltje o.i.d tegen hele lichte krassen die ik op mn meizu heb, omdat ik er dus geen folie meer op had en zo dom was mn crystal case niet mee te nemen op vakantie zijn er lichte krassen opgekomen. zoiets:

http://img.auctiva.com/im.../0/1/webimg/57981343_o.jp

maar dan op de voorkant. (foto is niet van mijzelf maar op meizume forum gevonden, heb zelf geen goede camera)
offtopic:
plak even een G achter je link naar de afbeedling, dan link je naar een bestaande jpg, nu link je naar een niet bestaand jp bestand

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 13:08

evol

hello world

* evol is sinds vandaag in het bezit van 2 x 8 GB Meizu M3 spelers.

Eén voor mijn vriendin, één voor mij. Nog niet veel mee gedaan, eerst opladen en wat muziek erop maar eerste indruk is goed. Snel met overzetten van bestanden, vol geluid en een mooi compacte speler.

Overigens zelf bestelt via ebay uit Hongkong. Via DHL bezorgt en tot op heden geen invoerrechten hoeven betalen...

Ik zal van de week eens proberen wat foto's te maken.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
[...]

De 512MB versie bestaat wel degelijk ;). Alleen issie hier nog niet echt bekend geworden volgens mij. Anyway, meestal zijn mensen die via MP verkopen wel te vertrouwen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:09:
[...]

De 512MB versie bestaat wel degelijk ;). Alleen issie hier nog niet echt bekend geworden volgens mij. Anyway, meestal zijn mensen die via MP verkopen wel te vertrouwen hoor.
oh,lol sorry mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 22:47
Ik heb zojuist ook drie 8GB spelers uit Hong Kong ontvangen en ze bevallen me prima. Het enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat sommige films die geconverteerd zijn, niet vooruit te spoelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje
Las ergens dat je het touchpad kon 'calibreren' oid, kan het alleen niet meer terugvinden, iemand enig idee hoe je dit doet?
En kan iemand ook nog even uitleggen hoe je dat automatisch updaten vd library uitzet?
merci!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:03:
Even een vraagje
Las ergens dat je het touchpad kon 'calibreren' oid, kan het alleen niet meer terugvinden, iemand enig idee hoe je dit doet?
En kan iemand ook nog even uitleggen hoe je dat automatisch updaten vd library uitzet?
merci!
enter knop een poosje indrukken. en dan play drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:04:
[...]

enter knop een poosje indrukken. en dan play drukken
Maar niet te lang indrukken, als je iets van 10-15 seondes de Enter indruk reset/reboot de speler zich.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:06:
[...]

Maar niet te lang indrukken, als je iets van 10-15 seondes de Enter indruk reset/reboot de speler zich.
ok, gelukt
Als nu nog iemand me kan zeggen hoe ik die auto update afzet... Heeft hier in dit forum gestaan, maar was ineens weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Meizu Mini player - update bij loskoppelen uitschakelen

Ivm wat in de topicwaarschuwing staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De vloeistof van Durasec heb ik nog nooit geprobeerd, de folis wel en die zijn prima

Mooi om te zien dat ook bij jou de garantie op de speler bij Edwin goed nageleefd wordt btw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn toch enkel folies voor de meizu m8, of is dat een foutje van de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:01:
[...]

Dat zijn toch enkel folies voor de meizu m8, of is dat een foutje van de site?
nee dat is een fout in de link ;)
de juiste link is:

http://www.durasec.com/ca...4094dcc6e5b6845f2&x=0&y=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Heb ik nog een vraag kan ik niet beter wachten op de M6SE of zit er niet zoveel verschil in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Slash500 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:27:
Heb ik nog een vraag kan ik niet beter wachten op de M6SE of zit er niet zoveel verschil in ?
Er staat letterlijk in de topicstart wat het verschil is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash500 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:27:
De m6 SE is voorlopig nog niet uit
dat duurt nog wel een paar maanden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
RoD schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:00:
[...]

Er staat letterlijk in de topicstart wat het verschil is. :/
Oeps vergeten te lezen :X
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:07:
[...]

De m6 SE is voorlopig nog niet uit
dat duurt nog wel een paar maanden... ;)
Ok weet ik weer ff genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb soms last van dat als mijn m6 een tijdje aanstaat de touchpad niet goed werkt. Restarten en alles is weer in orde. De touchpad werkt dat weer perfect. Is dit op te lossen met een firmware downgrade ik heb nu S 2.003.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijs_a schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:48:
Ik heb soms last van dat als mijn m6 een tijdje aanstaat de touchpad niet goed werkt. Restarten en alles is weer in orde. De touchpad werkt dat weer perfect. Is dit op te lossen met een firmware downgrade ik heb nu S 2.003.2.
nee, dat kun je niet oplossen door te downgraden..
het kan wel door je strip te calibreren (druk tijdens afspelen van muziek een seconde ofzo op de enter knop en het calibratiescherm verschijnt) hier kun je de strip "resetten" :)
aan en uit zetten werk idd ook prima

zelf heb ik er nagenoeg geen last van.. het lijkt te maken te hebben met statische electriciteit trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
evol schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:44:
Overigens zelf bestelt via ebay uit Hongkong. Via DHL bezorgt en tot op heden geen invoerrechten hoeven betalen...
Van welke verkoper heb je hem bestelt en hoe was de levertijd?
gnaggnag schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:59:
Ik heb zojuist ook drie 8GB spelers uit Hong Kong ontvangen en ze bevallen me prima. Het enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat sommige films die geconverteerd zijn, niet vooruit te spoelen zijn.
Heb je deze ook via eBay, zoja van welke verkoper?

Ik overweeg nu namelijk om er eentje bij eBay te gaan bestellen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 22:47
Ik heb ze besteld bij Apexauczone. Meteen drie tegelijk besteld, scheelde me in de verzendkosten. Ik heb er ook nog een europese oplader bij gekregen. Na betaling had ik het binnen 3 dagen thuis. Tot nog toe erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Tijs_a schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:48:
Heb je soms de speler in een broekzak zitten? Ik had hetzelfde probleem ook, alleen dan erger. Het bleek dat ik standaard de speler in de broekzak had zitten met het scherm en het touchpad tegen m'n been aan. Door hem te draaien, dus met de achterkant tegen m'n been aan hoefde ik het touchscreen nooit meer te calibreren.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 13:08

evol

hello world

Ansenyi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:59:
[...]

Van welke verkoper heb je hem bestelt en hoe was de levertijd?

[...]

Heb je deze ook via eBay, zoja van welke verkoper?

Ik overweeg nu namelijk om er eentje bij eBay te gaan bestellen.
Verkoper was Idyonline
Prima contact mee, levertijd was ongeveer een week. Erg snel dus.
Compleet geleverd: silicon case, adapter met europese verloop stekker erbij, en de standaard accessoires natuurlijk.

Overigens was ik zijn eerste klant uit Nederland :)

[ Voor 10% gewijzigd door evol op 05-08-2007 11:38 ]

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Heb je soms de speler in een broekzak zitten? Ik had hetzelfde probleem ook, alleen dan erger. Het bleek dat ik standaard de speler in de broekzak had zitten met het scherm en het touchpad tegen m'n been aan. Door hem te draaien, dus met de achterkant tegen m'n been aan hoefde ik het touchscreen nooit meer te calibreren.
klopt, dat hebik ook gemerkt :)
waarschijnlijk de statische elektriciteit die de strip opdoet door het wrijven tegen je been?
omgedraaid is de speler ook nog eens makkelijk direct in je zak te bedienen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:32:
[...]

De vloeistof van Durasec heb ik nog nooit geprobeerd, de folis wel en die zijn prima

Mooi om te zien dat ook bij jou de garantie op de speler bij Edwin goed nageleefd wordt btw! :)
De vloeistof bij Durasec besteld en aangekregen :)
twee sprayflesjes en een stelletje doekjes en sponsjes etc..
straks eens kijken wat de resultaten zijn...eerst handleding eens lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:56:
[...]

De vloeistof bij Durasec besteld en aangekregen :)
twee sprayflesjes en een stelletje doekjes en sponsjes etc..
straks eens kijken wat de resultaten zijn...eerst handleding eens lezen ;)
mooi, ik ben benieuwd. Ik gev big steeds geeb folies gekocht, dus als die vloeistof goed werkt koop ik die mischien ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Ik ben van plan om een paar Meizu M6 voor mij en vrienden te kopen... Heeft iemand ervaring met deze shop? Hoelang is de levertijd?

-edit- : Na een search heb ik gezien dat mensen de shop wel vertrouwen. Nu zou ik alleen nog willen weten hoelang het duurt voordat het pakketje in Nederland aankomt.

[ Voor 39% gewijzigd door Jokuh op 08-08-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke shop? Als het vanuit Hong Kong is duurt het welgeteld 1 dag (om op Schiphol aan te komen)! Alleen kan het dan nog een week of 2 duren voordat hij door de douane is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Owja, dat is wel handig als ik dat ook even vermeld. Ik had eerst in gedachten Houseofdap.com... Maar nu heb ik Apexauczone op eBay gezien en nu ben ik van gedachten veranderd. Hij ziet goedkoop en betrouwbaar uit.

2 weken voor de douane? Boh...

[ Voor 7% gewijzigd door Jokuh op 08-08-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jokuh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:00:
Owja, dat is wel handig als ik dat ook even vermeld. Ik had eerst in gedachten Houseofdap.com... Maar nu heb ik Apexauczone op eBay gezien en nu ben ik van gedachten veranderd. Hij ziet goedkoop en betrouwbaar uit.

2 weken voor de douane? Boh...
als je graag betrouwbaar en snel een speler wilt hebben kan ik je Edwin "de Marktplaatsman" aanraden
heb je hem snel in huis met garantie :)

heb hem zelf daar besteld en erg tevreden mee
de link naar Edwin staat in een van de bovenstaande posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:01:
[...]

als je graag betrouwbaar en snel een speler wilt hebben kan ik je Edwin "de Marktplaatsman" aanraden
heb je hem snel in huis met garantie :)

heb hem zelf daar besteld en erg tevreden mee
de link naar Edwin staat in een van de bovenstaande posts
Ik heb al gekeken naar Edwin maar volgens mij zit hij op 165 euro.
Als ik hem bestel bij Apexauczone zit ik op 125 euro.

PS: Beide geld natuurlijk 8gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft iemand anders op het forum hem ook bij Houseofdap gekocht, zonder problemen. Apexauczone ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47
ik heb hem nu via samenkopen.net en hij bevalt goed.
alleen ben ik me nog steeds rot aan het zoeken hoe ik een video en mp3 moet stoppen.
dus niet op pauze maar echt stoppen.

iemand?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast