[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.726 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Is die Apexauczone van eBay goed? Ik zag dat iemand daar gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jokuh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:21:
[...]

Ik heb al gekeken naar Edwin maar volgens mij zit hij op 165 euro.
Als ik hem bestel bij Apexauczone zit ik op 125 euro.

PS: Beide geld natuurlijk 8gb :)
tja maar dan is het de keuze tussen geen garantie of wel garantie, levertijd en service etc

Garantie op ebay kun je vergeten.. vergeet daarbij de verzendkosten(voor veilige verzending) via ebay niet..
retourneren naar china, kost meer dan lekker is en is gewoonlijk niet mogelijk

Edwin de marktplaatsman geeft volledige service, garantie en is erg snel met levering, beantwoorden van berichten etc

uiteraard is de keuze aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:31:
ik heb hem nu via samenkopen.net en hij bevalt goed.
alleen ben ik me nog steeds rot aan het zoeken hoe ik een video en mp3 moet stoppen.
dus niet op pauze maar echt stoppen.

iemand?
video is gewoon play/pause knop ingedrukt houden totdat het terugkomt in het menuscherm.
mp3 weet ik ook niet, maar waarom wil je het laten stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen tussen deze m6 of de Iriver x20 8gb.
Zouden jullie allemaal voor de 1e gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:47:
Ja, anders hadden de mensen die hier posten allemaal in [Flash] Het iriver X20/S10 topic gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:47:
Ik zat dus tussen die twee twee twijfelen ja. Heb voor de eerste gekozen omdat de de X20 een probleem zou hebben met stofjes, wat ik niet ideaal vind omdat ik vaak in een stoffige omgeving ben.

Ik heb trouwens net mijn 2 Meizu's ontvangen. Gekocht van poly_treasure op eBay. Hij is eigenlijk veel sneller aangekomen dan ik verwacht had.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld om ervaringen met eBay-shops uit te wisselen (maar voor ervaringen met Meizu MP3spelers). Als je ervaringen van anderen wilt horen, gebruik daar dan niet meer dit topic voor, maar bijvoorbeeld het eBay Feedback Forum.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, is het normaal dat als je filmpjes kijkt op de meizu dat vooral het zwart er raar uitziet? je ziet echt vlakken met zwart en dan grijs, wat je op de pc niet hebt..? ik heb allerlei converters geprobeerd maar niets laat t verdwijnen.. is dit normaal of kan er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:53:
Ik heb een vraagje, is het normaal dat als je filmpjes kijkt op de meizu dat vooral het zwart er raar uitziet? je ziet echt vlakken met zwart en dan grijs, wat je op de pc niet hebt..? ik heb allerlei converters geprobeerd maar niets laat t verdwijnen.. is dit normaal of kan er iets aan doen?
nope...waarschijnlijk een fout in je conversie instelling
ik heb er nooit last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 20:26
Heb je voor de M3 of M6 nog drivers nodig om de storage aan te spreken? Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben of ik via de usb kabel hem ook op mijn autoradio met usbpoort aan kan sluiten

(klopt het overigens dat de markplaatsman (nog) niet aan M3's doet of heb ik de verkeerde link)

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchy_ op 11-08-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nee, het ding is UMS. Geen drivers nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:52:
[...]

nope...waarschijnlijk een fout in je conversie instelling
ik heb er nooit last van gehad :)
zou je mij dan jou instellingen kunnen geven en welk programma je gebruikt? als ik het geconverteerde filmpje kijk op mn pc ziet t er wel goed uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Kijk anders eens rond in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs of stuur hem een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy_ schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:21:
Heb je voor de M3 of M6 nog drivers nodig om de storage aan te spreken? Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben of ik via de usb kabel hem ook op mijn autoradio met usbpoort aan kan sluiten

(klopt het overigens dat de markplaatsman (nog) niet aan M3's doet of heb ik de verkeerde link)
hey dat zou ik ook wel eens willen weten :)
ik gok dat het niet zal werken omdat de speler niet simpelweg een geheugenstickje is.
nogmaals dat is slechts een gok ;)

Volgens mij heeft de marktplaatsman de M3 wel en kun je hem gewoon bestellen...vraag het hem eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 8GB versie is nu bij MediaMarkt voor 199 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:35
Ik heb net een exemplaar gekocht bij de MM, maar stuit gelijk op problemen... het apparaat gaat wel aan, maar word niet herkend door m'n pc (XP SP2). Hij blijft in m'n apparaatbeheer onder USB staan als onbekend apparaat, waarvoor geen stuurprogramma's zijn geïnstalleerd. Ik heb ook al iets gevonden over DFU ofzo, maar dat snap ik helemaal niet. Als ik namelijk AAN en M indruk en dan de speler aansluit gebeurt er helemaal niks. Ik ga het nu ff op een andere computer proberen, maar is er misschien iemand die nog een idee of duidelijke uitleg heeft wat ik zou kunnen doen..?
Op de computer van m'n broertje doet de speler het dus wel gewoon... vreemd

[ Voor 6% gewijzigd door LaborGardens op 13-08-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:43:
[...]

hey dat zou ik ook wel eens willen weten :)
ik gok dat het niet zal werken omdat de speler niet simpelweg een geheugenstickje is.
nogmaals dat is slechts een gok ;)

Volgens mij heeft de marktplaatsman de M3 wel en kun je hem gewoon bestellen...vraag het hem eens :)
Ik heb al antwoord gegeven op die vraag. Het ding is gewoon UMS, dus geen drivers nodig. Dit garandeert overigens niet dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou DFU niet gebruiken, hij werkt gewoon op de pc van je broertje dus dan ligt het aan je eigen pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:09:
Ik zou DFU niet gebruiken, hij werkt gewoon op de pc van je broertje dus dan ligt het aan je eigen pc!
Maar wat zou het dan kunnen zijn aan m'n eigen pc? Ik heb alle drivers van het MoBo en USB al geupdate en heb alle andere USB apparaten verwijderd uit de poorten om te kijken of er misschien te weinig power was, maar niks van dit alles helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Ik heb al antwoord gegeven op die vraag. Het ding is gewoon UMS, dus geen drivers nodig. Dit garandeert overigens niet dat het werkt.
tja maar dat blijkt niet altijd te kloppen helaas
een kennis van me heeft de laatste nieuwe home stereoset van Samsung die ook USB-in heeft maar pakt de speler niet een USB stick pakt hij wel, een extrene harde schijft pakt hij ook niet, digitale camera weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets verkeerd ingesteld op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows xp herinstalleren *O* (maar dan bestanden enz wel kopieren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:09:
[...]

tja maar dat blijkt niet altijd te kloppen helaas
een kennis van me heeft de laatste nieuwe home stereoset van Samsung die ook USB-in heeft maar pakt de speler niet een USB stick pakt hij wel, een extrene harde schijft pakt hij ook niet, digitale camera weer wel...
Dat zeg ik, geen garantie dat het werkt. Apparaten met een USB-Host kunnen vaak alsnog erg kieskeurig zijn, ook al is he apparaat wat je wilt aansluiten (in dit geval de M6) UMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beta-firmware *O*
http://www.meizume.com/showthread.php?t=3009

het enige nieuwe is een return optie, zodat je de 'm' knop niet nodig hebt daarvoor.
best wel domme beta, dus. maarja het is iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Bij mij herkent hij de speler niet als ik hem aansluit voor het aanzetten.

Wanneer ik hem helemaal laat booten en dan pas aansluit werkt hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:07:
beta-firmware *O*
http://www.meizume.com/showthread.php?t=3009

het enige nieuwe is een return optie, zodat je de 'm' knop niet nodig hebt daarvoor.
best wel domme beta, dus. maarja het is iets
als je al die nieuwe requests ziet, is dit niet echt een relevante verandering!!! Hopelijk wordt de changelog toch iets uitgebreider :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:53:
[...]

Dat zeg ik, geen garantie dat het werkt. Apparaten met een USB-Host kunnen vaak alsnog erg kieskeurig zijn, ook al is he apparaat wat je wilt aansluiten (in dit geval de M6) UMS.
idd, volledig mee eens, excuses...
het zou kunnen werken maar blijft een kwestie van uitproberen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:17:
[...]

als je al die nieuwe requests ziet, is dit niet echt een relevante verandering!!! Hopelijk wordt de changelog toch iets uitgebreider :s
helemaal mee eens en ik neem aan dat meizu niet zo dom is om het hier bij te laten. Wat ik denk is dat ze deze beta-firmware hebben uitgebracht, om er achter te komen of mensen die functie goed vinden. Ik hoop ook echt dat de echte firmware veel uitgebreider is, want dat word denk ik de laatste firmware voor deze meizu, want daarna komt natuurlijk de opvolger, de SE

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:16:
Bij mij herkent hij de speler niet als ik hem aansluit voor het aanzetten.

Wanneer ik hem helemaal laat booten en dan pas aansluit werkt hij wel.
Klopt, heb ik ook. Is volgens mij geen bug, maar een feature ;)
Als je hem aansluit terwijl hij uit is gaat hij opladen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 16-08-2007 11:05 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:10:
[...]

helemaal mee eens en ik neem aan dat meizu niet zo dom is om het hier bij te laten. Wat ik denk is dat ze deze beta-firmware hebben uitgebracht, om er achter te komen of mensen die functie goed vinden. Ik hoop ook echt dat de echte firmware veel uitgebreider is, want dat word denk ik de laatste firmware voor deze meizu, want daarna komt natuurlijk de opvolger, de SE
Niet elke firmware update hoeft een spectaculaire lijst met nieuwe features te bevatten. Het houdt een keer op natuurlijk. Imo is de firmware-ondersteuning bij Meizu al zéér goed, dus een dergelijke update moet kunnen (en laat ook zien dat ze voor kleine dingetjes alsnog een firmware-update uitbrengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Schijnbaar gaat Meizu een dock uitbrengen voor de M6. Idee is natuurlijk geleend van Apple, maar wat maakt het uit :)

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag heb ik een Meizu Mini Player 8GB en het is echt een geweldig klein wondertje! Daar kunnen andere fabrikanten nog een puntje aan zuigen... ja Apple, jullie ook. Ik heb trouwens de echte Meizu en niet die van Dane-Elec. Het is wel leuk dat Dane-Elec er zich mee bemoeit, maar het is dan jammer dat bijv. de FM Tuner moet ontbreken. Gelukkig kun je dat fixen met de firmware van Meizu alleen heb je kans dat de garantie niet meer geldt van Dane-Elec. Maar goed, al met al ben ik echt heel tevreden alleen is het jammer dat de nieuwe modellen niet meer met een hoesje, poetsdoekje en polsbandje worden geleverd. Ik heb trouwens nog wel even een vraagje, want bij mij zit het onderste deel van de scrollknop een beetje los en als ik dan van boven naar beneden scroll dan voel je dat en hoor je een soort van klik. Zijn er meer die daar last van hebben? :/

P.S. Er is sinds kort ook een Meizu Hyves met info, video's, foto's etc. Best grappig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 02:30:
Sinds vandaag heb ik een Meizu Mini Player 8GB en het is echt een geweldig klein wondertje! Daar kunnen andere fabrikanten nog een puntje aan zuigen... ja Apple, jullie ook. Ik heb trouwens de echte Meizu en niet die van Dane-Elec. Het is wel leuk dat Dane-Elec er zich mee bemoeit, maar het is dan jammer dat bijv. de FM Tuner moet ontbreken. Gelukkig kun je dat fixen met de firmware van Meizu alleen heb je kans dat de garantie niet meer geldt van Dane-Elec. Maar goed, al met al ben ik echt heel tevreden alleen is het jammer dat de nieuwe modellen niet meer met een hoesje, poetsdoekje en polsbandje worden geleverd. Ik heb trouwens nog wel even een vraagje, want bij mij zit het onderste deel van de scrollknop een beetje los en als ik dan van boven naar beneden scroll dan voel je dat en hoor je een soort van klik. Zijn er meer die daar last van hebben? :/

P.S. Er is sinds kort ook een Meizu Hyves met info, video's, foto's etc. Best grappig! :)
yep..dat van de 0.5 mm ofzo speling van de touchstrip is vrij normaal... mijne heeft het ook en het heeft nooit voor problemen gezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor de mensen die nog de meizu oordopjes gebruiken. gebruiken jullie eigenlijk die dopjes die je om de oordopjes kan doen? ik vind het met die dopjes veel fijner in mijn oor zitten, maar die dingen gaan er zo makkelijk af..zonder die dopjes zitten de oordopjes een beetje los steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand trouwens nog een goede site waar je filmpjes, muziek video's etc. gratis kan downloaden voor m'n Meizu Mini Player en het liefst in goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
^^ Riekt naar een warez request? Je kunt het ook zelf doen, waarvoor dit topic erg handig is: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me alleenmaar af iemand tips heeft, omdat ik me rotzoek. Ik heb er verder geen bedoelingen mee. Sorry hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, het hele internet staat vol met filmpjes. Je zult zelf moeten rondzoeken. Wij weten niet wat jij wilt, en bovendien is er zoveel te vinden dat het zinloos is om hier een boel op te gaan sommen. Bovendien is daar het topic niet voor bedoelt.

Mocht je specifiek op zoek zijn naar filmpjes die voor de Meizu gemaakt zijn... afaik zijn dat soort sites er niet. Maar je kunt heel simpel -met behulp van bovenstaande topic, of de tips in de TS- je filmpjes zelf coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel muziek af met de browser functie, alleen nu blijft die constant dat ene album afspelen ipv naar de volgende te gaan. Weet iemand wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig repeat op on staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, je heb repeat one of repeat all, maar hij staat off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-04-2023
Waar kan ik een manual vinden ? ik heb er een gekocht via de MM maar als ik op de onder staande url mijn serie nummer invul dan krijg ik de volgende melding.

http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=82&Type=3

Error! Sorry. Your s/n indicates the player was not supplied by our official overseas distributors. And you may not acquire the abve file.

Nu vindt ik dit niet zo erg als hij maar blijft werken.

Maar een manual is wel handig de basis weet in middels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

maartenst schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:49:
Waar kan ik een manual vinden ? ik heb er een gekocht via de MM maar als ik op de onder staande url mijn serie nummer invul dan krijg ik de volgende melding.

Error! Sorry. Your s/n indicates the player was not supplied by our official overseas distributors. And you may not acquire the abve file.

Afbeeldingslocatie: http://www.meizu.com/support/image/ID.jpg
Dat ziet er niet uit als mijn M6.

Die van mij doet het ook niet, wel grappig dat nu ook al de chinezen wat proberen te doen tegen grijze import..

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nederlandse handleiding voor de meizu m6, kun je hier vinden:
http://www.danedigital.co...Dane-Elec/4-download.html

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit heb ik ook gemerkt maar is geen probleem
ik kon in Canada ook niet met een serienummer van hier de handleiding opvragen
maakt btw niks uit voor de garantie want die loopt via de verkoper :)

btw... komt er nu een dunne m6 uit(m6SL) EN een nieuwe versie van de m6(M6SE) of is de SL geschrapped? de SE wordt een super ding als ik het zo zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de foto is het niet zo goed te zien, maar bij mij zit er een scheur bij de USB-aansluiting en die zal wel ontstaan zijn door het in-/uitpluggen van de USB-kabel. Ik hoop niet dat het verder gaat scheuren.

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/552/mmpucuk0.jpg

Verwijderd

Iemand een idee over dat mijn browser vraag?

crazy_boy_19
Bekijk myReact van crazy_boy_19Bekijk de gallery van crazy_boy_19Berichten: 63
Reg. datum: 27 september 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Ik speel muziek af met de browser functie, alleen nu blijft die constant dat ene album afspelen ipv naar de volgende te gaan. Weet iemand wat ik er aan kan doen?

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op maandag 27 augustus 2007 09:24
Acties:

Door: Blinky180
Bekijk myReact van Blinky180Bekijk de gallery van Blinky180Berichten: 59
Reg. datum: 28 juni 2003
Heb je toevallig repeat op on staan ?

Geplaatst op maandag 27 augustus 2007 10:05
Acties:

Door: crazy_boy_19
Bekijk myReact van crazy_boy_19Bekijk de gallery van crazy_boy_19Berichten: 63
Reg. datum: 27 september 2004
nee, je heb repeat one of repeat all, maar hij staat off.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Tsja, misschien moet je gewoon geen muziek afspelen met de browserfunctie :P

Verwijderd

dan staan de albums kris kras door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^pas dan je ID3 tags aan van je mp3's. En waarom speel je via je browserfunctie af?

http://www.mp3tag.de/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakVigi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 20:16
Heeft iemand recentelijk nog contact gehad met MiniPlayer Europe (Edwin, aka Marktplaatsman) uit Tilburg? Ik ben voornemens een Meizu M6 aan te schaffen, maar heb nog geen antwoord ontvangen op mijn e-mail die ik woensdag aan hem heb verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
TweakVigi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:15:
Heeft iemand recentelijk nog contact gehad met MiniPlayer Europe (Edwin, aka Marktplaatsman) uit Tilburg? Ik ben voornemens een Meizu M6 aan te schaffen, maar heb nog geen antwoord ontvangen op mijn e-mail die ik woensdag aan hem heb verstuurd.
Het is nu twee dagen later, geef hem even de tijd. Verder, dit topic gaat niet over Edwin, maar over de Meizu M6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:01:
^^pas dan je ID3 tags aan van je mp3's. En waarom speel je via je browserfunctie af?

http://www.mp3tag.de/en/
ik geloof niet dat het direct de bedoeling is om via de browser af te spelen... de browser is meer voor het on the go deleten van files etc.
als je je tags in orde hebt en de speler op afspelen per album zet zou dat goed moeten gaan...
werk prima bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Meizu heeft de nieuwe Meizu M6 Mini Player SL aangekondigd. Er is extra ondersteuning voor APE en komt 25 september uit. Nu maar kijken wat Apple gaat aankondigen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
kiddyl schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:49:
Meizu heeft de nieuwe Meizu M6 Mini Player SL aangekondigd. Er is extra ondersteuning voor APE en komt 25 september uit. Nu maar kijken wat Apple gaat aankondigen.
Bron? Zijn er verder geen vernieuwingen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.meizume.net/uploads/53652bc4f5.jpg
quote: Err0r;34006
Meizu officially announced their new M6 Mini Player Super Slim (SL) today. The M6 SL is the new, 7.3mm thin version of the M6. In order to shave off some bulk, a new, smaller battery is used, which can support audio for up to 26 hours and videos for 4.5 hours.

The M6 SL has a new screen sized 2.41" inches (up from 2.4" inches) that also offers a better viewing angle. It is also known that a new audio chip is used, rumored to output better sound than before. One final improvement is the addition of support for APE (lossless) audio files.

Super Slim hits shelves in China on September 25 priced at 650/799/1099 CNY (approx $90/110/150 USD) for capacities 2/4/8 GB.

Thanks burnfox!

Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Zijn die oordoppen nu zo groot? :P

Jammer alleen dat we nu al een jaar ofzo op die maximale 8GB voor flashspelers zitten, ik had eigenlijk al gehoopt op de stap richting de 16GB. Waarschijnlijk nog gerelateerd aan de malaise met de productie van flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er komen 16GB spelers aan hoor, alleen van Meizu zijn ze er dus nog niet.

Leuke hardware-upgrade :) Weer schaaft Meizu zijn speler wat bij. Opzich een goede stap, blijven investeren in een speler waarmee je al succes hebt. Beter dan een nieuwe speler uit te brengen met weinig verrassends. Ben benieuwd naar vergelijkingen tussen de oude en de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit is de SL versie. Ik vraag mij nu af waar de SE versie is die TV-out zou hebben? Ik heb tussen de Chinese post niks kunnen vinden in ieder geval over deze feature.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
kiddyl schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:39:
Dit is de SL versie. Ik vraag mij nu af waar de SE versie is die TV-out zou hebben? Ik heb tussen de Chinese post niks kunnen vinden in ieder geval over deze feature.
Ik vind de specs van de SL verdacht veel op die van de SE lijken:
Meizu M6SE
• Dunner: van 10mm naar 7mm dik.
• Verbeterde videosupport. De ondersteunde codecs: MPEG-2, MPEG-4, WMV9, H263/264, RM(VB) videos in 720x480 resolutie en 30fps.
• TV output
• Verbeterde batterijduur: 30 uur voor audio, 5 uur QVGA video (320x240), en 3 uur voor VGA video (640x480)
• Een marginale vergroting van het scherm: van 2,4" naar 2,41".

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:43:
[...]

Ik vind de specs van de SL verdacht veel op die van de SE lijken:

[...]
volgens mij kloppen deze specs niet
zijn dit niet de specs van de SE gemixed metd ie van de binnenkort uitkomende dunne versie SL?

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Denk het wel ja. Het staat zelfs in de topicstart (nee dat wist ik zelf ook niet :$ 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst kon ik op de site een bestand vinden hoe te taggen etc.
Iemand een linkje?

Nu al zin om 60 gb te gaan taggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:43:
Eerst kon ik op de site een bestand vinden hoe te taggen etc.
Iemand een linkje?

Nu al zin om 60 gb te gaan taggen :S
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als je een mp3-tagprogramma zoekt... Zoek dan eens met Google. Zat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een stukje tekst bij een openings post gevonden waarin werd uitgelegd hoe je moest taggen. En die kan ik nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Niet in deze openingspost :) In ieder geval, er is met de search functie op GoT veel over dit onderwerp te vinden, en Google geeft je ook meer dan voldoende informatie. Probeer eens wat, daar ben je een Tweaker voor.
Dit topic gaat over ervaringen met de Meizu mp3spelers.

Tip: Tag&Rename.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar bij de SL versie zit (volgens de foto) het Play/Pause knopje op het touchpad in plaats van bovenop.

Ik was van plan een m6 te gaan kopen, maar nu wacht ik toch even op deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:37:
Ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar bij de SL versie zit (volgens de foto) het Play/Pause knopje op het touchpad in plaats van bovenop.

Ik was van plan een m6 te gaan kopen, maar nu wacht ik toch even op deze update.
hmm een knopje verschik maakt me niet zo veel uit
dat kleine beetje verschil in dikte is het voor mij nog niet de moeite waard om er nog een te kopen

ik kijk wel als de nieuwe speler ook echt uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij gaat het er om dat het play/pause knopje nu op het touchpad zit, en dat lijkt me toch een stuk fijner. Ook de tv-out functie vind ik het wachten wel waard :)

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:00:
Ook de tv-out functie vind ik het wachten wel waard :)
Dat vind ik ook, maar hoe lang is dat wachten nog :/ ?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

25 september zeggen ze (iig nog in september)

tenminste, dan is hij in china gereleased.. europa natuurlijk nog niet; maar het is sowieso wel zo dat je beter kan importeren volgens mij, dus dat maakt verder ook niks uit

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nouja, dat is altijd wat lastig met de garantie. Ik zie ze persoonlijk toch liever hier verschijnen.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Geruchten over een M7

Waar de inspiratie vandaan gehaald is moge duidelijk zijn :) Ben benieuwd hoe ze de iPod Touch gaan overtreffen als dit waar is :Y)

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 01:00:
Geruchten over een M7

Waar de inspiratie vandaan gehaald is moge duidelijk zijn :) Ben benieuwd hoe ze de iPod Touch gaan overtreffen als dit waar is :Y)
ziet er strak uit :)
zal nog wel een tijdje duren voordat hij uitkomt denk ik..

ze zijn echt goed bezig daar!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja ik hoop persoonlijk toch eerst wat meer te horen over de M6 SL en de M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:43
RoD schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:09:
Tsja ik hoop persoonlijk toch eerst wat meer te horen over de M6 SL en de M8.
offtopic:
weet iemand al wat meer over die m8? prijs? release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Prijzen zijn als het goed is wel bronnen van te vinden in dit topic. Release is nog een mysterie, afaik.

Verwijderd

wanneer zou een nieuwe firmware voor de M6 uitkomen? Er mogen toch wel een aantal dingen verbeterd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
More info on the Meizu M7

Afbeeldingslocatie: http://www.dapreview.net/i/newspost_images/meizu_m7new3.jpg

:9 Duidelijk waar het design vandaan komt, maar dat is bij Meizu niks nieuws :)

Specs:
# Capacity: 2, 4, and 8GB
# 2.81" Touchscreen display (480 X 288, 15:9 aspect ratio, and 16 million colors)
# H.264 at 720 X 480 pixels (30fps)
# Dimensions: 89 x 48 X 7.3 mm
# TV out
Net als met de M8 vs. iPhone heeft Meizu hier weer geprobeerd om Apple voorbij te streven. En dat is ze (ook al zijn dit natuurlijk lang geen volledige specs) weer prima gelukt.
Maar, wat nu écht verrassend is...
€70, €80 and €110 respectively
:o

Ik hoop wel dat er een SDCH-slot op zit, maar met deze prijzen hoeven we niet teveel te verwachten.. Een 16GB versie zou trouwens ook welkom zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 21-09-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Briljant. :D Die prijzen zijn echt bizar laag. Als ze er honderd euro bovenop zouden doen, zou het nog een alternatief zijn voor de iPod. Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is van het scherm, want dat is wel erg belangrijk voor de ervaring natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De specs van het scherm zijn in ieder geval veelbelovond. Tel daarbij op dat Meizu kwaliteitsproducten maakt, dus dan zou het toch goed moeten zitten :)
Ben zelf ook bijzonder benieuwd naar deze speler (en uiteraard de M8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden die prijzen niet de Chinese (omgerekend in euro's) prijzen worden? De M6 is in China ook goedkoop, anders is het echt heel cheapy! Hoop in dat geval niet dat Meizu spelers van mindere kwaliteit gaat maken zoals die Blokker troep, maar het ziet iig nu veelbelovend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
GUI van de M8
Bij engadget zijn ze niet echt over te spreken, aangezien er nogal wat overeenkomsten zijn met de GUI van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
master007 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:20:
GUI van de M8
Bij engadget zijn ze niet echt over te spreken, aangezien er nogal wat overeenkomsten zijn met de GUI van de iPhone.
Over het kopieren valt te discusieren, maar dat zegt nog niets over de functionaliteit an sich natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ach, Engadget mekkert altijd als er zoiets voorbij komt. Wat betreft het kopiëren vind ik het ook wel weer meevallen. De structuur komt overeen, maar is die nou zo bijzonder? Het is gewoon een logische indeling. Hetzelfde gebeurd er als er een nieuwe speler op de markt komt die qua formfactor overeen komt met de iPods.

Neemt overigens niet weg dat Meizu duidelijk bezig is om hun spelers op die van Apple te laten lijken, maar je kunt ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat gezeur over namaken ook altijd, kijk nou bijvoorbeeld eens naar de M6, die vind ik op een enkele iPod lijken, en daar kan een iPod bovendien echt niet aan tippen vind ik!
Ok, de M8 is een kloon, een het is toch alleen maar goed dat een een concurrent op de markt komt, Apple maakt het er zelf naar door zo'n belachelijk hoge prijs te vragen!
Wat ik ook zo leuk vind, is dat ze hem namaken, maar, naar mijn mening, net iets mooier maken!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

RoD schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:37:
Ach, Engadget mekkert altijd als er zoiets voorbij komt. Wat betreft het kopiëren vind ik het ook wel weer meevallen. De structuur komt overeen, maar is die nou zo bijzonder? Het is gewoon een logische indeling.
Ik kan me voorstellen dat je bepaalde redenen hebt om niet voor Apple te kiezen (de prijs kan er 1 van zijn), maar als je dit soort apparaten dan met zo'n zwak excuus probeert goed te praten dan heb je echt een bord voor je kop.
Meizu maakt best leuke dingen, maar hiervoor zouden ze zich echt kapot moeten schamen. Die user interface is een typisch chinees geval van 'pronken met andermans veren'. Daar is over het algemeen niet veel goeds over te zeggen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:13:
Apple maakt het er zelf naar door zo'n belachelijk hoge prijs te vragen!
Wat flauw. Misschien moet je even bij jezelf nagaan of je zo'n hekel hebt aan Apple en deze kloon zo geweldig vindt omdat een Apple niet binnen je budget past, en de Meizu wel.

[ Voor 24% gewijzigd door SiliconError op 22-09-2007 10:46 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
SiliconError schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:39:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je bepaalde redenen hebt om niet voor Apple te kiezen (de prijs kan er 1 van zijn), maar als je dit soort apparaten dan met zo'n zwak excuus probeert goed te praten dan heb je echt een bord voor je kop.
Meizu maakt best leuke dingen, maar hiervoor zouden ze zich echt kapot moeten schamen. Die user interface is een typisch chinees geval van 'pronken met andermans veren'. Daar is over het algemeen niet veel goeds over te zeggen.
Ik wil hiermee ook helemaal niet zeggen dat ze niet naar Apple gekeken hebben. Het is wel duidelijk waar de inspiratie wegkomt. Maar een kloon cq. kopie vind ik een beetje té negatief.
Dat zeg ik trouwens ook duidelijk in mijn post:
Neemt overigens niet weg dat Meizu duidelijk bezig is om hun spelers op die van Apple te laten lijken
Beetje selectief quoten niet?
Wat flauw. Misschien moet je even bij jezelf nagaan of je zo'n hekel hebt aan Apple en deze kloon zo geweldig vindt omdat een Apple niet binnen je budget past, en de Meizu wel.
Is dat geen valide reden dan?

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 22-09-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiliconError schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:39:
[...]

Kan je niet beter in het Apple topic gaan posten?
Dat is inderdaad een van de redenen, maar ik haat Apple ook omdat ik er de pest aan heb, dat iPods niet plug en play zijn en dat je altijd afhankelijk bent van iTunes (of een ander programma) als je er even muziek op wilt zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:08:
Kan je niet beter in het Apple topic gaan posten?
Ga ik straks wel weer doen ;)
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er grote groepen mensen zijn die Meizu de hand boven het hoofd houden. Technisch zijn ze wel goed bezig (hoewel je je af gaat vragen of ze niet stiekem de hardware van een concurrent als referentie gebruiken ;)), maar is er dan niemand die het bezwaarlijk vindt dat ze op zo'n goedkope manier zaken als graphics / user interfaces kopieren?
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:08:
Dat is inderdaad een van de redenen, maar ik haat Apple ook omdat ik er de pest aan heb, dat iPods niet plug en play zijn en dat je altijd afhankelijk bent van iTunes (of een ander programma) als je er even muziek op wilt zetten!
Lijkt me nog steeds geen goede reden om te haten, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
SiliconError schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:19:
[...]

Ga ik straks wel weer doen ;)
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er grote groepen mensen zijn die Meizu de hand boven het hoofd houden. Technisch zijn ze wel goed bezig (hoewel je je af gaat vragen of ze niet stiekem de hardware van een concurrent als referentie gebruiken ;)), maar is er dan niemand die het bezwaarlijk vindt dat ze op zo'n goedkope manier zaken als graphics / user interfaces kopieren?
Het is niet erg netjes nee. Maar wat maakt mij dat uit? Meizu maakt naar mijn mening verbeterde versies van de producten van Apple dus daar profiteer ik als consument van.
Echter, zeggen dat Meizu een rip-off is van Apple gaat mij wél wat te ver..
Niet dat jij dat zo hebt gezegd, maar anderen wel, en ik bedoel het meer in het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M8 lijkt inderdaad erg op de iPhone, maar de M6 vind ik totaal niet op een van de Apple spelers lijken, hij is beter als de Nano (scherm en video support), lijkt totaal niet op de Nano, en lijkt al helemaal niet op de iPod video. (m6 is veel kleiner...) Dat vind ik dus absoluut geen imitatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Mij gaat het erom dat ik een betere speler krijg met meer functies dan een iPod voor minder geld.
Daarom ga ik er ook eentje kopen, 170 euro voor een 8GB speler met zoveel mooie functies is gewoon wonderbaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb rondgeneusd in dit forum en het Meizume.com forum, maar sommige dingen verwarren me nog enigszins:

Welke versie moet ik hebben?
De SL, de SP of de SE versie?

Waar kan ik deze speler het goedkoopst kopen?
Marktplaatsman? (€164,- + ~€5,- verzendskosten)
ronald_leung op ebay.com.hk? (~€91,- + €? verzendskosten(ik kan geen chinees lezen))
BeijingNetSupermarket op ebay.nl/.com? (€119,- + €13,- verzendskosten)

En dan doel ik niet alleen op de weergegeven prijs maar ook op verzendskosten, BeijingNetSupermarket bijvoorbeeld verstuurt het pakket bijv. wel als gift en de anderen niet.
Wat is het verschil tussen de TP en SP firmwares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 11-09 23:53
Sefyu schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:39:
Ik heb rondgeneusd in dit forum en het Meizume.com forum, maar sommige dingen verwarren me nog enigszins:

Welke versie moet ik hebben?
De SL, de SP of de SE versie?
de SE is de nieuwste versie die er nu is, de SL komt pas over een tijdje en de SP is de oudste
Waar kan ik deze speler het goedkoopst kopen?
Marktplaatsman? (€164,- + ~€5,- verzendskosten)
ronald_leung op ebay.com.hk? (~€91,- + €? verzendskosten(ik kan geen chinees lezen))
BeijingNetSupermarket op ebay.nl/.com? (€119,- + €13,- verzendskosten)

En dan doel ik niet alleen op de weergegeven prijs maar ook op verzendskosten,
BeijingNetSupermarket bijvoorbeeld verstuurt het pakket bijv. wel als gift en de anderen niet.
Verstuurd de marktplaats man niet vanuit NL?
Wat is het verschil tussen de TP en SP firmwares?
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb inmiddels op het meizume.com forum ook al wat antwoorden verkregen en een shop waar ik 'm zal aanschaffen(cd2u.net), volgens XE.com zou ik dan een max van €128,- betalen voor de 8GB SP versie, maar aangezien xe.com middlerates uitrekent kan het wat hoger uitvallen(maar waarschijnlijk lager, aangezien ik een deal krijg op de verzendskosten).

Marktplaatsman verzend vanuit NL ja, daarom heb ik een tilde voor de €5 gezet, 3 of 5 euro is geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefyu schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:39:
Ik heb inmiddels op het meizume.com forum ook al wat antwoorden verkregen en een shop waar ik 'm zal aanschaffen(cd2u.net), volgens XE.com zou ik dan een max van €128,- betalen voor de 8GB SP versie, maar aangezien xe.com middlerates uitrekent kan het wat hoger uitvallen(maar waarschijnlijk lager, aangezien ik een deal krijg op de verzendskosten).

Marktplaatsman verzend vanuit NL ja, daarom heb ik een tilde voor de €5 gezet, 3 of 5 euro is geen verschil.
uit het buitenland halen kan altijd natuurlijk kan goedkoper zijn. hou er rekening mee dat je meestal vaal rpoblemen met de garantie/service krijgt die je van een NL verkoper wel krijgt
daarbij is veilige verzekerde verzending prijzig...

die twee dingen waren voor mij de reden om hem bij de marktplaatsman (edwin) te bestellen
heb 1 keer problemen gehad(koptelefoons) enhad binnen 2 dagen niew setje binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Dat is inderdaad wat meer vatbaar voor garantieproblemen, maar het is wel een (voor mij) flink aantal euro's goedkoper.

En ik gebruik mn eigen in-ear setjes, dus dat zal sowieso geen probleem zijn voor mij.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Messchien een hele stomme vraag...

Maar is de meizu m6 se al verkrijgbaar? Zie alleen maar de normale meizu m6..

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb de SE versie ook nog nergens gespot, ik zie in webshops alleen de SP versie en preorder moglijkheden om de SL te bestellen, maar de SE is nog spoorloos.

ik heb inmiddels ook al mijn M6 besteld op cd2u.net, de paypal eCheque wordt op 2 oktober gecleared dus ik verwacht m dan max. een week later.
Het is toch een schande dat in Nederlands dit soort dingen gewoon €200 kosten terwijl de M6 uit de VS geimporteerd(incl $40 verzendskosten!) nog steeds 70 euro goedkoper is...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast