[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.664 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491

RoD schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:44:
Ik kan het me ook niet voorstellen. Ook niet aangezien Apple inmiddels met een prijsverlaging van de iPhone is gekomen. Meizu maakt geen kans als ze dergelijke hoge prijzen hanteren.
doen ze ook niet ;)
volgens mij is de prijs van de 8gb m8 gesteld op gelijk niveau als de iphone nu
ik hoop dat dat nog wat naar beneden gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Denk je dit, of heb je dat ergens gehoord? Bij dat laatste, heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:56
RoD schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:44:
Ik kan het me ook niet voorstellen. Ook niet aangezien Apple inmiddels met een prijsverlaging van de iPhone is gekomen. Meizu maakt geen kans als ze dergelijke hoge prijzen hanteren.
Toen de M6 gelanceerd werd meer dan 1,4 jaar geleden, was de Meizu M6 beter geprijsd, voor meer specs dan de Apple's Ipod Nano. Wacht maar rustig af, ik verwacht dat het apparaat voor 400 euro te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Meizu M6 SL is hier binnen. Een mooie kleine mediaspeler met een iets andere bediening dan de normale M6. Verder is de kwaliteit erg goed. De geborstelde achterkant ziet er goed uit en de scherm- en geluidskwaliteit is er niet op achteruit gegaan. Is nog steeds een goed alternatief voor een iPod nano bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termi schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:24:
[...]

Toen de M6 gelanceerd werd meer dan 1,4 jaar geleden, was de Meizu M6 beter geprijsd, voor meer specs dan de Apple's Ipod Nano. Wacht maar rustig af, ik verwacht dat het apparaat voor 400 euro te koop is.
precies, dat plus het feit dat hun thuismarkt(en grootste markt) china is en je daar simpelweg geen 800 dollar of iets dergelijks kan vragen voor een muziekspeler-telefoon.
Ik hoop dat de prijs onder de 400 blijft voor de 8gb

De nieuwe M6 SL trouwens nog steeds beter dan de nieuwe Ipod nano

Edwin de Marktplaatsman heeft de SL versie beschikbaar btw:

Edwin - M6 SL

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

kiddyl schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:10:
Meizu M6 SL is hier binnen. Een mooie kleine mediaspeler met een iets andere bediening dan de normale M6. Verder is de kwaliteit erg goed. De geborstelde achterkant ziet er goed uit en de scherm- en geluidskwaliteit is er niet op achteruit gegaan. Is nog steeds een goed alternatief voor een iPod nano bijvoorbeeld.
Ga je der weer een IA van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als er animo voor is. Het kan zowiezo iets goedkoper dan 'marktplaatsman' en dan zit er een adapter bij ook nog, maar als er interesse is kan ik altijd kijken. Nu had ik een paar units over laten komen voor vrienden en mensen die er graag 1 via mij wilden kopen. Zijn allemaal al weer weg trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130222

Vind het trouwens wel een beetje raar dat de marktplaatsman hem met firmware 2.00.4.3 levert, terwijl de nieuwste op de Meizu website 2.00.3.2 is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 12:08

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Als de telefoon uit is ga ik wel ff mijn tante bellen in hong kong >:)

Volgens mij met het veel goedkoper kunnen (M6). Als je het via ebay koopt dan ben je veel goedkoper uit.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacosjaco
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11-2024

Bacosjaco

Under constuction

kiddyl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:26:
Als er animo voor is. Het kan zowiezo iets goedkoper dan 'marktplaatsman' en dan zit er een adapter bij ook nog, maar als er interesse is kan ik altijd kijken. Nu had ik een paar units over laten komen voor vrienden en mensen die er graag 1 via mij wilden kopen. Zijn allemaal al weer weg trouwens.
Hou me op de hoogte als je een IA begint, ben zeer geintereseerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130222 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:44:
Vind het trouwens wel een beetje raar dat de marktplaatsman hem met firmware 2.00.4.3 levert, terwijl de nieuwste op de Meizu website 2.00.3.2 is!!
de nieuwste voor de SP spelers is 2.004, niet 2.00.3.2
de SL komt met eigen firmware versie :)

ik weet overigens niet wat de verschillen precies zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok vandaar dus...
De 2.004 is toch nog een beta? (voor de SP dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130222 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:13:
Ok vandaar dus...
De 2.004 is toch nog een beta? (voor de SP dus)
klopt, voor de SP is de 2.004 nog een beta

voor de nieuwe SL(die ik maandag aankrijg :) :) ) is 2.004.3 de echte release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

wat is het voordeel van een meizu tegenover bijvoorbeeld een sony, NWZ 810 http://www.sony.nl/view/S...ype=Main&category=NWA+WMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
yasinhm schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:37:
wat is het voordeel van een meizu tegenover bijvoorbeeld een sony, NWZ 810 http://www.sony.nl/view/S...ype=Main&category=NWA+WMT
Zet de specs tegenover elkaar, lees reviews en weeg voor jezelf af wat je belangrijk vindt in een speler. Er bestaat niet zoiets als "het voordeel". Verder gaat dit topic alleen over ervaringen en discussies van de Meizu mp3spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

yasinhm schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:37:
it's not a sony?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
Nog 1x maal de vraag: is het mogelijk om de behuizing van de M6 te vervangen met een nieuwe? Op mijn scherm zitten flinke krassen en zou er dus graag een nieuwe op willen zetten. En zo ja waar zijn ze dan te verkrijgen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Op je scherm zitten krassen dus wil je de behuizing vervangen? Ik heb overigens hier nogn ooit van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DjWannaB2002 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:20:
Nog 1x maal de vraag: is het mogelijk om de behuizing van de M6 te vervangen met een nieuwe? Op mijn scherm zitten flinke krassen en zou er dus graag een nieuwe op willen zetten. En zo ja waar zijn ze dan te verkrijgen?
het scherm komt met een beschermlaag er op . Deze laag is vervangbaar.
het scherm zelf zal niet bekrast zijn aangezien dit onder een laag kunststof zit
als de laag kunststof (dus door de screenprotector heen) bekrast is kun je dit eventueel met scratch remover proberen
je kunt echter niet zomaar de heel voorkant van de speler vervangen

overigens moet je de speler wel erg ruw hebben behandeld als de krassen tot door de bescherm folie zijn gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tja ik wist van die screenprotector die er op zat, die zat er alleen niet meer netjes op dus die er tijdelijk afgehaald. Speler in mn rugzak gedaan en daarna is de boel flink gaan krassen. Scherm is dus flink krasgevoelig, vandaar dus ook de screenproctor die er al standaad op zit. Das balen dan, dan zit er dus niks anders op dan het zo te laten. En dan maar een scherm met krassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

DjWannaB2002 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:25:
Tja ik wist van die screenprotector die er op zat, die zat er alleen niet meer netjes op dus die er tijdelijk afgehaald. Speler in mn rugzak gedaan en daarna is de boel flink gaan krassen. Scherm is dus flink krasgevoelig, vandaar dus ook de screenproctor die er al standaad op zit. Das balen dan, dan zit er dus niks anders op dan het zo te laten. En dan maar een scherm met krassen :(
Probleem heb ik ook. Alleen was het omdat m'n screenprotector na een tijdje er zelf was afgeglipt en nu zit m'n player ook vol krassen.

Ik wil wel tube displex halen om de krassen te verwijderen, totdat ik de M7 kan kopen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kmf schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:10:
[...]

Probleem heb ik ook. Alleen was het omdat m'n screenprotector na een tijdje er zelf was afgeglipt en nu zit m'n player ook vol krassen.

Ik wil wel tube displex halen om de krassen te verwijderen, totdat ik de M7 kan kopen.
Als je hem hebt en gebruikt hebt, laat het dan even weten, ben benieuwd of het echt werkt. Ben er zelf nogal sceptisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 20:27
Als je een filmpje op de M6 wil zetten, moet je deze dan eerst 90 (of 180?) graden draaien?
Dan die die MZ Media Convertor namelijk wel.
En moeten de filmpjes in 20fps of ondersteund hij inmiddels ook 25fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Viasco schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:05:
Als je een filmpje op de M6 wil zetten, moet je deze dan eerst 90 (of 180?) graden draaien?
Dan die die MZ Media Convertor namelijk wel.
Nee, dat hoeft niet. Ik weet niet waarom die converter het wel doet.
En moeten de filmpjes in 20fps of ondersteund hij inmiddels ook 25fps?
Ik weet niet of de SE 30fps ondersteund net als de SL *zou* ondersteunen... Ik heb daar niks over gehoord, dus ik neem aan dat het nog 18fps is. Of weet iemand hier meer over te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
RoD schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:18:
[...]

Nee, dat hoeft niet. Ik weet niet waarom die converter het wel doet.
Maar als de converter hem 90 graden draait krijg je hem dus niet recht in beeld?
[...]

Ik weet niet of de SE 30fps ondersteund net als de SL *zou* ondersteunen... Ik heb daar niks over gehoord, dus ik neem aan dat het nog 18fps is. Of weet iemand hier meer over te vertellen?
De SL versie ondersteund dat dus wel?
Ik ben namelijk van plan een M6 te kopen, en denk dat ik dat meteen voor de SL ga. (vooral omdat die achterkant geborsteld metaal is en je niet zo goed vinger afdrukken erop ziet)

En dan nog 1 vraag; Hoe snel krijg je krassen? (als ik hem in me zak stop zonder sleutels of wat dan ook erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Viasco schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

Maar als de converter hem 90 graden draait krijg je hem dus niet recht in beeld?
Dat lijkt mij logisch. Maar ik weet niks van de converter die je gebruikt. Pak anders Video coderen voor je PMD: Tips en trucs er even bij.
De SL versie ondersteund dat dus wel?
Ik ben namelijk van plan een M6 te kopen, en denk dat ik dat meteen voor de SL ga. (vooral omdat die achterkant geborsteld metaal is en je niet zo goed vinger afdrukken erop ziet)
Die SL is een prima keus, echter, het probleem is een beetje dat deze niet op de markt is en het ook maar de vraag is of deze nog zal verschijnen. De SL wa voor de SE aangekondigd, echter, de SE is er nu wel, en de SL niet. Verder lijkt de SE op veel punten op de SL, echter heeft de SL meer in huis.
Volgens mij is het Meizu's techniek om een afgeslankte SL op de markt te brengen door deze SE te noemen en vervolgens niks meer te melden over de SL.
En dan nog 1 vraag; Hoe snel krijg je krassen? (als ik hem in me zak stop zonder sleutels of wat dan ook erbij)
Daar is al een hoop over geschreven in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
RoD schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:56:
[...]

Die SL is een prima keus, echter, het probleem is een beetje dat deze niet op de markt is en het ook maar de vraag is of deze nog zal verschijnen. De SL wa voor de SE aangekondigd, echter, de SE is er nu wel, en de SL niet. Verder lijkt de SE op veel punten op de SL, echter heeft de SL meer in huis.
Volgens mij is het Meizu's techniek om een afgeslankte SL op de markt te brengen door deze SE te noemen en vervolgens niks meer te melden over de SL.
En deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

DjWannaB2002 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

Als je hem hebt en gebruikt hebt, laat het dan even weten, ben benieuwd of het echt werkt. Ben er zelf nogal sceptisch over.
Ik heb de displex-tube net ontvangen en gebruikt. Het is gelukt. De kleine krasjes die erop zaten zijn nu helemaal weg, de veel diepere krassen (sleutels) zijn nu heel lichte krasjes geworden die alleen bij fel licht en als de M6 uit is te zien zijn. Op "standby" zie je ze al niet meer.

Als ik langer doorging zullen deze waarschijnlijk ook wel weg gaan, maar ik was al een half uur aan het poetsen en werd er een beetje moe van. Je heb ook niet zoveel houvast aan de M6

Nu moet ik dus maar de M6 in de bijgeleverde tasje doen als ik het in m'n zak doe.

[ Voor 16% gewijzigd door kmf op 30-10-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat lijkt inderdaad de SL te zijn.. maf :S
* RoD gaat toch eens naar wat meer informatie zoeken over hoe dit nou zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:29:
[...]

Dat lijkt inderdaad de SL te zijn.. maf :S
* RoD gaat toch eens naar wat meer informatie zoeken over hoe dit nou zit.
Correctie: de SL versie is WEL verkrijgbaar, dit is immers het nieuwe model!
De SE is NIET verkrijgbaar en zal dit ook niet worden(denk ik) want dit wordt de M7 en M8 welke pas volgend jaar uitkomen.

De nieuwe M6 SL speler is verkrijgbaar bij Edwin - De Marktplaatsman

Ik krijg die van mij morgen aan :) (eigenlijk al vandaag maar ik was niet thuis ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:24:
[...]

De SE is NIET verkrijgbaar en zal dit ook niet worden(denk ik) want dit wordt de M7 en M8 welke pas volgend jaar uitkomen.

Ik krijg die van mij morgen aan :) (eigenlijk al vandaag maar ik was niet thuis ;))
btw... ook als je de video of fotos niet 90 graden draait werkt het op de speler. De speler draait het dan zelf maar dit kost wel wat extra energie
aan te raden is dan ook de video gewoon te draaien bij het converten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
[...]

Ah, ik heb dus altijd gedacht dat het andersom zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Volgende probleem (en dan heb ik de speler nog nieteens 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb wat tooltjes uitgeprobeerd maar ik heb toch geconcludeerd dat Batman het beste werk, doet 3 pass encoding en levert goede kwaliteit tegen lage filesize af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viasco schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:42:
Volgende probleem (en dan heb ik de speler nog nieteens 8)7 )
Hmm, je sleept de video af in een PC media peler.
De M6 speelt de video anders af(90 gedraaid)
als de groene balken het probleem zijn probeer Batman or Virtual dub eens.
deze geven waarschijnlijk perfect resultaat

zelf heb ik nog nooit enig probleem gehad met video op de M6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kmf schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:14:
[...]

Ik heb de displex-tube net ontvangen en gebruikt. Het is gelukt. De kleine krasjes die erop zaten zijn nu helemaal weg, de veel diepere krassen (sleutels) zijn nu heel lichte krasjes geworden die alleen bij fel licht en als de M6 uit is te zien zijn. Op "standby" zie je ze al niet meer.

Als ik langer doorging zullen deze waarschijnlijk ook wel weg gaan, maar ik was al een half uur aan het poetsen en werd er een beetje moe van. Je heb ook niet zoveel houvast aan de M6

Nu moet ik dus maar de M6 in de bijgeleverde tasje doen als ik het in m'n zak doe.
Ok dan ga ik dat ook proberen, waar heb jij het vandaan gehaald/besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 26-06 02:07
De meizu m8 wordt zwart, heeft een 0,1" groter scherm dan eerst gedacht, namelijk 3,4" en de prijs wordt waarschijnlijk 265/320/400 $USD voor de 2/8/16 gb modellen. dus waarschijnlijk ook zozeel in Euro's.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mooi dat er weer nieuws is over de M8 :) Hopelijk komt dhr. Wong snel met een officiële bevestiging. Ook mooi dat die 800 dollar dus niet waar blijkt te zijn, en het dus maar de helft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198874

een mooi apparaatje, nu maar hopen dat ze nog eerst even de firmware van de M6 nog even updaten voordat ze 'm helemaal vergeten. (ik heb nog steeds last van een paar bugs) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
De stutter aan het eind van veel tracks is idd heel irritant.

En dat ie altijd de DB moet updaten ook al heb je m alleen opgeladen via usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Sefyu schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:39:
De stutter aan het eind van veel tracks is idd heel irritant.

En dat ie altijd de DB moet updaten ook al heb je m alleen opgeladen via usb...
Dat is met de nieuwste test firmware over. Ik heb hem er bij mij toevallig vandaag opgezet (meizume.com) en dat haperen is nu over bij de overgang van het ene naar het andere nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de MediaLibery update ook weg in de nieuwe FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 130222 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:13:
Is de MediaLibery update ook weg in de nieuwe FW?
Wat bedoel je precies met MediaLibrary? Dat je je toestel kan scannen op nieuwe bestanden? Waarom zouden ze deze weg halen? Zolang die het maar niet doet na elke keer uit zetten vind ik het op zich wel een nuttige functie....

edit:
Zie al wat je bedoeld, dat updaten zelfs na alleen opladen via usb. Weet ik niet of dat weg is, heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar kan me niet herinneren dat ik gelezen heb dat dat weg is gehaald.

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 01-11-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 20:33
Is het al bekend of je ook 3rd party programma's op die M8 kunt draaien? Lijkt me wel een leuk telefoontje, maar er zijn wel een paar appjes die ik er op /moet/ hebben.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
De m8 draait op windows mobile 6. 3rd party apps zullen dus wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb even een stukje over de M7 en de M8 aan de TS toegevoegd. Het is nog een beetje magertjes, maar voor het volgende deel wil ik het uitgebreid hebben. Suggesties mogen geDM'ed worden

Edit: Bij nader inzien maak ik wel even een nieuw topic aan voor de M7 en M8, dan blijft het wat overzichtelijker

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 01-11-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
master007 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:04:
De m8 draait op windows mobile 6. 3rd party apps zullen dus wel werken.
Er staat niet windows mobile 6 er staat: windows CE gebaseerd op windows CE6, en dat is voor zover ik weet iets heel anders.

Operating System: Windows CE for Meizu M8 (Based on Windows CE6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 19:32
De M6 vind ik mooi.

1. SL is de nieuwste, maar volgens de TS is deze iets dikker ? en gaat de batterij minder lang mee.of zie ik dat verkeerd ?

2. Hoe verhoudt deze zich met de Iaudio mp3 spelers ?

3. Ik heb pas mijn Mylarone XB in ears dopjes gekregen en wil hier wel het uiterste uithalen kwa geluidskwaliteit.
Vormt dit een mooie combinatie ? of is de 1 te goed voor de ander en moet ik naar iets anders uitkijken ?

4. Zijn de ebay sellers van China en Singapore enzo te vertrouwen ?

5.Is dit een leuke manier om je vakantiefoto's te laten zien aan vrienden of is het schermpje te klein/niet scherp genoeg ?

Veel vragen :9~

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176386

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:35:
[...]

Er staat niet windows mobile 6 er staat: windows CE gebaseerd op windows CE6, en dat is voor zover ik weet iets heel anders.

Operating System: Windows CE for Meizu M8 (Based on Windows CE6.0
Lijkt mij wel een mooi ding hoor, mischien dat ik er zelfs mijn HTC p4350 Herald voor uit de deur doe. Ik ga het toetsenbordje wel missen, maar het is echt een best zwaar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176386

RoD schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:35:
Ik heb even een stukje over de M7 en de M8 aan de TS toegevoegd. Het is nog een beetje magertjes, maar voor het volgende deel wil ik het uitgebreid hebben. Suggesties mogen geDM'ed worden

Edit: Bij nader inzien maak ik wel even een nieuw topic aan voor de M7 en M8, dan blijft het wat overzichtelijker
Is dat topic al geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:03
[...]

Ennes, hoe bevalt-ie? Ik ben ook aan het kijken voor de M6, en de SL versie is wel lekker dun!
Twijfel momenteel nog tussen 3 spelers; Apple Nano 3G, Sony NW-A818 en Meizu M6..

De Meizu geeft het meeste voor het minste geld, maar ik vind de batterijduur wat tegenvallen.
Het grotere scherm is daarentegen wel weer meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-06 21:46

HaTe

haat niet

C00P schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 06:56:
De M6 vind ik mooi.

1. SL is de nieuwste, maar volgens de TS is deze iets dikker ? en gaat de batterij minder lang mee.of zie ik dat verkeerd ?

3. Ik heb pas mijn Mylarone XB in ears dopjes gekregen en wil hier wel het uiterste uithalen kwa geluidskwaliteit.
Vormt dit een mooie combinatie ? of is de 1 te goed voor de ander en moet ik naar iets anders uitkijken ?

5.Is dit een leuke manier om je vakantiefoto's te laten zien aan vrienden of is het schermpje te klein/niet scherp genoeg ?

1 SP bedoel je? Ja, hij is 1mm dikker ofzo, maar volgens mij gaat de batterij even lang mee :) iig lang genoeg ;)
2. Ik heb geen ervaring met iaudio mp3spelers :) Maar de Meizu M6 is een top speler! Heel mooi geluid en het is een kwaliteitsproduct :)
3. Die oorpluggen ken ik niet, iemand?
4. Ik heb mijn Meizu M6 4GB uit HongKong. Heb ook nog de limited edition gekregen! En dat voor 90 euro inclusief alles. Hij had er ook nog een bescherm hoesje bij gedaan. De verkoper zoek ik wel ff op.
5. Ik denk dat het schermpje te klein is hiervoor.

edit
De persoon bij wie ik hem vorig jaar heb gekocht.
En hier alle spelers die ie verkoopt

[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 03-11-2007 14:24 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
offtopic:
Ben er mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 06:56:
De M6 vind ik mooi.

Boven gegeven antwoord is niet juist. Er schijnt nogal wat verwarring te zijn over de nieuwe M6
voor de duidelijkheid:

1) De M6 SL is de nieuwe versie van de M6. De SP is de oude versie
De M6 SL is 30% dunner dan de SP.
De batterij gaat net zo lang mee omdat er andere hardware inzit
ook een betere geluidschip en een nieuwe display :)

2) vergelijking met andere spelers is altijd moeilijk omdat het om persoonlijke voorkeuren gaat maar de M6 geeft zeker net zon goed geluid, het geluid van de SL is nog even wat beter dan de SP. en ziet er daarbij nog strakker uit en is erg stevig

3) voor zover ik weet zijn de Mylarone XB vrij populair onder m6 gebruikers

4) bestellen van ebay kun je natuurlijk altijd proberen.
Als je zeker wilt zijn ga dan voor een Nederlandse verkoper waarvan bekend is dat hij goed is en je garantie krijgt op de speler.
Edwin "de Maktplaatsman" is een bekende en betrouwbare hier(zie reacties op het forum) :)

Linkje:
Edwin de marktplaatsman - M6 SL

5) ja, hoewel panorama fotos er natuurlijk op een grootbeeld er beter uit zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
[Flash] Het Meizu M7/M8 topic :)

Verder vraag ik me af wat nu precies de meerwaarde is van de SL over de gewone. Bronnen op het internet spreken elkaar tegen over wat nu precies de SL is, en welke de SE (welke dus schijnbaar niet te krijgen is)
Iemand een goede bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:19:
[Flash] Het Meizu M7/M8 topic :)

Verder vraag ik me af wat nu precies de meerwaarde is van de SL over de gewone. Bronnen op het internet spreken elkaar tegen over wat nu precies de SL is, en welke de SE (welke dus schijnbaar niet te krijgen is)
Iemand een goede bron?
Denk dat de beste bron de site van meizu zelf is waar op de homapagina een grote advertentie staat voor de M6 SL ;)
www.meizu.com/

Verder heb ik een foto gemaakt van mijn eigen SL die ik sinds deze week heb maar ik krijg hem niet geupload! :N

Tot nu toe heb ik de volgende verbeterpunten tov de "oude" M6 gevonden:

1) kleiner - het is echt een absurd dun spelertje, de gewone M6(SPof TP) is wat "log"vergeleken met de SL. De SL voelt trouwens wel erg stevig aan.

2) geluid: op de SL heb ik geen last meer van het gestotter aan het einde van sommige nummers zoals dat op de SP was. Ook is het geluid helderder en is er minder(geen?) ruis.

3) bediening - de touchtrip en menus werken wat sneller en vlotter. Hoe dit precies komt weet ik niet maar de logischere plaatsing van de aan/uit/play/pauze knop help zeker

4) achterkant - van mat aluminium ipv glimmend. Naast dat het er mooi uit ziet heb je geen last meer van krassen en een stuk minder van vingerafdrukken :)

Het scherm heeft verder een wat bredere kijkhoek en lijkt iets helderder maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Anoniem: 195491 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:00:
[...]

Denk dat de beste bron de site van meizu zelf is waar op de homapagina een grote advertentie staat voor de M6 SL ;)
www.meizu.com/
Dankjewel, als je het nu ook nog even wilt vertalen.. :P

Anyways, daar staat dus dat het ding 7.3mm dik is (wat in de TS bij de SE versie staat). Bij Edwin wordt er vermeldt dat het ding 7mm is.

Op de Engelse productpage kan ik niet de veranderingen tov de vorige versie vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Kort vraagje:

Is het mogelijk om bij de trackvolgorde "ID3 tag oid in te stellen? Vaak komt het voor dat ik tracks waarmee de filename niet begint met een tracknummer.
Ik vind het heel vreemd dat de M6 niet gewoon het tracknummer vermeld in de ID3 tag ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:29:
[...]

Dankjewel, als je het nu ook nog even wilt vertalen.. :P

Anyways, daar staat dus dat het ding 7.3mm dik is (wat in de TS bij de SE versie staat). Bij Edwin wordt er vermeldt dat het ding 7mm is.

Op de Engelse productpage kan ik niet de veranderingen tov de vorige versie vinden..
hehe, je zult het zonder vertaling moeten doen :P

het was maar om aan te geven dat de M6 SL de nieuwe versie is en niet de SP of SE
helaas is mijn geodriehoekje niet nauwkeurig genoeg om 0.3 mm te kunnen meten ;)
denk ook niet dat 0.3mm enig verschil maakt in het geheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nee, maar dat was even om een voorbeeld te geven van alle tegenspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Anoniem: 195491 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:00:
[...]

2) geluid: op de SL heb ik geen last meer van het gestotter aan het einde van sommige nummers zoals dat op de SP was. Ook is het geluid helderder en is er minder(geen?) ruis.
Met welke koptelefoon heb je het beluisterd ?
Standaart ?

Heeft iemand ervaring met de Mylarone X3 of XB in combinatie met deze Meizo ?

/edit
Wat moet ik hiervan denken ? fraude ?
http://stores.ebay.nl/power-store168

[ Voor 8% gewijzigd door C00P op 04-11-2007 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Hmm, m'n meizu heeft een probleempje.
Hele ochtend gebruikt beneden, ging allemaal goed. Ik doe hem uit, kwartiertje later weer aan, en het probleem begon.

Hij wilde een low-level format doen, leek mij geen goed plan, dus ik lang op de enter toets drukken, zodat hij weer uitging. Ik doe hem nog een keer aan, en hij wilde nu echt gaan formatten. Leek mij weer geen goed plan, dus ik reset m weer. Als ik mijn Meizu nu opstart krijg ik:

No Resource!
Please upgrade resource again!

Wat moet ik hier nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
C00P schreef op zondag 04 november 2007 @ 06:34:
[...]

Standaart ?

Kijk maar even in het oordopjestopic.
/edit
Ik weet het niet, maar dit heeft niks met dit topic te maken.
Anoniem: 209522 schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:48:
Hele ochtend gebruikt beneden, ging allemaal goed. Ik doe hem uit, kwartiertje later weer aan, en het probleem begon.

Hij wilde een low-level format doen, leek mij geen goed plan, dus ik lang op de enter toets drukken, zodat hij weer uitging. Ik doe hem nog een keer aan, en hij wilde nu echt gaan formatten. Leek mij weer geen goed plan, dus ik reset m weer. Als ik mijn Meizu nu opstart krijg ik:

No Resource!

Wat moet ik hier nu mee?
Misschien toch maar formatteren? Of heb je er echt belangrijke bestanden op staan? Als het niet lukt kun je er beter even een topic over openen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staan geen belangrijke bestanden op, maar hoe formatteer ik m nu, verder dan dat scherm kom ik niet. Ga het nog wel even proberen, als het niet lukt open ik een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522 schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:03:
Staan geen belangrijke bestanden op, maar hoe formatteer ik m nu, verder dan dat scherm kom ik niet. Ga het nog wel even proberen, als het niet lukt open ik een nieuw topic.
de "no resource" melding (met groen scherm?) kun je eenvoudig oplossen door de resource file van de firmware(alleen die, niet de M6.ebn) nog een keer te copy pasten naar de root folder van de speler

herstarten en je bent weer klaar :)

formatteren kan door de speler aan te zetten en dan de power knop plus de ff knop 30 seconden ofzo ingedrukt te houden
ik denk trouwens dat bij het ontbreken van een resource een format niet helpt aangezien een format ook een resource nodig heeft om weer te herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op zondag 04 november 2007 @ 06:34:
[...]

Standaart ?

/edit
1) niet de standaard koptelefoons. ik gebruik een setje van Shure
2) ik niet, probeer het koptelefoon topic eens
3) bekijk de producten eens en je zou genoeg moeten weten. power store168 verkoopt nep ipods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 209522 schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:48:

No Resource!

Wat moet ik hier nu mee?
Heel simpel, M6 aan je computer hangen, de upgrade bestanden er weer opzetten en weer upgraden, that's it. Heb ik ook zo vaak, dan gaat het upgraden in één keer niet helemaal goed gaat en dan krijg je die melding. Niet iets ergs dus, de upgrade gewoon voor de tweede keer uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, als je M6 nog wordt herkend door je pc. Dat was in mijn geval niet zo, kon geen verbinding met m'n pc krijgen. Uiteindelijk opgelost met DFU tools, en werkt weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Heb mijn M6 8GB besteld, 110€ via ebay.

Is er een mogelijkheid om deze mee te nemen als ik ga lopen ? draag dan een broek zonder zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dan zul je toch creatief moeten zijn denk ik. Afaik zijn er geen accessoires waarbij je het ding om je arm bindt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ach ze zijn er legio voor de iPod dus vast ook wel voor andere mp3 spelers, dus vast ook wel eentje waar de M6 in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Is er geen ding om hem rond je nek te binden bij ? of is dat meer voor de pols bedoelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Lijkt me niet lekker om zo'n ding om je nek te binden. Bij erg kleine flash spelertjes gaat het nog, maar bij dergelijke spelers als de M6 lijkt het me niet erg prettig.

• C00P
Verdorie, hebben ze mij de witte opgestuurd ipv de zwarte, terwijl ik duidelijk heb gevraagt naar de zwarte. |:(
Is dat een reden om mijn paypalbetaling terug te trekken ?

Anoniem: 198874

C00P schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:28:
Verdorie, hebben ze mij de witte opgestuurd ipv de zwarte, terwijl ik duidelijk heb gevraagt naar de zwarte. |:(
Is dat een reden om mijn paypalbetaling terug te trekken ?
ik zou eerst contact opnemen met de seller.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 198874 op 22-11-2007 17:01 ]

• C00P
Heb ik gedaan, ik moet die dus terugsturen en dan sturen ze me een zwarte op.
Ben ik die weer voor een hele tijd kwijt en ondertussen zal de prijs ook wel weer gezakt zijn.

Misschien dan toch maar houden, ook al vind ik wit niet mooi. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Hij is vandaag aangekomen maar heb paar probleempjes :

- Als ik bij mijn computer kijk zie ik enkel de mappen : Manual / Video Converter / win98se_usb en de bestanden : autorun.inf / meizu.exe
(onzichtbare bestanden zichtbaar maken staat aan)

Ik wil een nieuwe firmware erop zetten maar als ik die in de root sleep zegt hij dat die bestanden klaar zijn om op de cd gebrand te worden. hij beziet de drive dus als een cd schrijver, ik kan dus ook geen muziek overzetten.
Iemand hier een oplossing voor ?

De stikker aan de achterkant is verwijdert en er zit een vlek op, dus nieuw was hij niet.
Volgens mij heeft de vorige eigenaar er mee zitten prullen en naar de botten geholpen en dan maar teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat laatste zou goed kunnen ja. Ik zou daar dus ook geen genoegen mee nemen. Het lijkt er een beetje op alsof het ding niet goed herkent wordt, dus je zou het eens op een andere pc kunnen testen. Maar dit lijkt me onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Ik mag hem dus terug sturen maar ik moet de enkele verzendkosten betalen. is dat normaal ? ik kan toch niet boeten omdat zei hun werk niet goed doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft toch een gebruikt ding verstuurd, ik zou dit niet accepteren! Kan je je geld nog terug krijgen via PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Dat zou wel gaan ja, hoelang kun je normaal je geld terug krijgen van paypal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 15:09

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

C00P schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:26:
IMHO is deze discussie niet echt ontopic.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb de M6 al een tijdje (de SP versie) en ben over het algemeen tevreden. Alleen jammer dat het stotter probleem nog steeds niet is opgelost. :(

En ja, ik heb de nieuwste firmware namelijk S2004.4 (op de site staat S2004.3, maar op mijn meizu staat S2004.4 na de upgrade).

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 26-11-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 02:02

KWM

C00P schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:26:
Binnen 45 dagen moet je een geschil openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240593

Ik kreeg gister mijn zwarte Meizu M6 SL 8Gb binnen :D uit Hong Kong
Niet tegengehouden door de douane en hij werkt goed! Ik schrok eerst nogal omdat ik dacht dat ie aan moest met die toetsenblokkering schuifje. Maar later bleek dat dus niet zo te zijn, een schrik verder.

Ik vind em erg snel opstarten, dat is erg relaxt. Met die video converter nemen die films ook een stuk minder plaats in, kwaliteit wordt ook ietsjes minder, maar niet veel. Het scherm is ook erg mooi, scherp en relatief groot!!! Die foto's die erop staat zijn echt superscherp!
De FM-radio lijkt ook redelijk te werken, maar die heb ik nog niet gebruikt tijdens het fietsen ofzo.

Ik vind het echt een heerlijk apparaat! _/-\o_ Echt een aanrader, en nu heb ik ook niet, net als iedereen een Ipod. O-)

PS. 1 vraagje, is er ook iets te krijgen dat het menu in het Nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 15:09

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 240593 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:54:
Ik kreeg gister mijn zwarte Meizu M6 SL 8Gb binnen :D uit Hong Kong
<KNIP>
Mag ik je vragen, bij welke gebruiker op ebay heb je hem gekocht?

[ Voor 61% gewijzigd door Tukk op 27-11-2007 14:06 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240593

Tukk schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:06:
[...]

Mag ik je vragen, bij welke gebruiker op ebay heb je hem gekocht?
He, hier staat ook nog wat:
http://gathering.tweakers...message/29161051#29161051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

wow lijkt me tof ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:53
Iemand een oordeel over de standaard oordopjes? Zijn die van redelijke kwaliteit? Of gewoon gemiddeld? Zit eraan te denken om deze te gaan kopen na de verkoop van mijn Zune, veelste groot was dat ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, als je echt wilt genieten van het geluid dat de M6 geeft zul je andere oordopjes aan moeten schaffen. Dat geldt overigens voor elke mp3speler waar degelijk geluid uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 22:51

Theo

moederbord

T-mo-T schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:56:
Iemand een oordeel over de standaard oordopjes? Zijn die van redelijke kwaliteit? Of gewoon gemiddeld? Zit eraan te denken om deze te gaan kopen na de verkoop van mijn Zune, veelste groot was dat ding. :)
Voor standaard oordopjes zijn ze redelijk. Als ik ze vergelijk met de blokker mp3 speler van m'n zusje (een geval van 2 GB speler voor 30 euro) dan zijn ze erg goed. In vergelijking met mijn oude Sennheiser MX500 zijn ze matig, en dat zijn doppen van rond de 15-20 euro. Qua geluid denk ik dat ze te vergelijken zijn met een set oordopjes van net geen tientje

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Iemand op het Meizume forum heeft een stel skins voor de M6 gemaakt, geïnspireerd op de M8. Ziet er wel leuk uit :)

• C00P
Hoe kun je een Nederlandse taal krijgen ? gewoon Nederlandse skin erop zetten ?
Heeft iemand een link van zo een skin ? kan er geen vinden op de forums van meizume.

C00P schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:31:
Heeft iemand een link van zo een skin ? kan er geen vinden op de forums van meizume.
De hier reeds bekende Edwin de Marktplaatsman heeft de firmware in het Nederlands..
Overigens bevalt mijn SL speler erg goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 14:25
C00P schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:31:
Dan heb je blijkbaar toch niet goed gezocht:
http://www.meizume.com/showthread.php?t=761
http://www.meizume.com/showthread.php?t=1077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Deze zijn voor SP, en ik krijg de SL, maakt dat niet uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 14:25
C00P schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:56:
Deze zijn voor SP, en ik krijg de SL, maakt dat niet uit ?
Neen, de verschillen tussen SP en SL hebben niets te maken met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Anoniem: 195491 schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:48:
[...]

de "no resource" melding (met groen scherm?) kun je eenvoudig oplossen door de resource file van de firmware(alleen die, niet de M6.ebn) nog een keer te copy pasten naar de root folder van de speler

herstarten en je bent weer klaar :)

formatteren kan door de speler aan te zetten en dan de power knop plus de ff knop 30 seconden ofzo ingedrukt te houden
ik denk trouwens dat bij het ontbreken van een resource een format niet helpt aangezien een format ook een resource nodig heeft om weer te herstellen
Ik had de M6.ebn in de root gecopieerd incl. de resource file. Meizu uit en Meizu weer aangezet.

Resultaat: ik kreeg ook dat groene scherm. Nogmaals resource file erin zetten. Nu werkt het. Alleen al m'n bestanden weg.

Wat is dit voor slechte grap van de nieuwe firmware? Heb ik iets extreem doms gedaan?

Deze waarschuwing:
"Notice: Please backup your files before upgrade."

Dacht ik toch echt dat het alleen om de systeem bestanden ging.
Waarom schrijven ze niet "Please backup all your files, because your data will be formated".

Waarschijnlijk ben ik nu wel de n00b en josti maar ik ben geen programmeur of technicus, ik lees gewoon de handleiding. En die was nou niet 100% duidelijk....

Is hier nog iets aan te redden???

[ Voor 53% gewijzigd door Stpan op 02-12-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Niet? Please backup your files before upgrade vind ik toch redelijk duidelijk: je moet de bestanden op de speler backuppen, je hoeft echt geen programeur te zijn om dat te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Inderdaad, er staat toch niet voor niks backup your files? Verder had je ook even op kunnen zoeken wat er gebeurd bij een firmware-upgrade, als je het niet zeker weet.

Edit: Postje 1000, dus een nieuw deel :)
[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 3

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 02-12-2007 21:43 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast